s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עבדים היינו ועודנו עבדים
מאת: שמאי ליבוביץ  |  05/04/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ואתה עבד נרצע לאידאות המערב
  פנחס   5/04/04 11:20
בכלל כנראה לפי דעתך צריך לבטל את התורה ולאמץ את מגילות האו"ם השונות
ובכלל הרי כולנו יודעים שהתורה גזענית ואלוהים גזעני והיהדות גזענית, אז הגיע הזמן להשמידם
כתוב תגובה ל- פנחס
2
אתה,עבד הטרור הערבי ועושה דברו,אתה
  יוסי,הנגב   5/04/04 11:55
תעלה על נס כל מי שפועל לרעת ישראל.סרבנים,'נוער הגדרות','גוש שלום' ועוד מריעין בישין כאלה שהוציאו עצמם,בפעולתם ,מכלל ישראל ונעשו,מתוך רצון ,מעוות,אבל חופשי,עבדי הטרור האיסלאמי
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
3
"עבדים למולך הכיבוש"
  סב-עוז   5/04/04 12:04
כדי שאתה ושכמות,יוכלו לכתוב,במקום ללכת לשמור על מה שנבנה כאן בדם,יזע ודמעות,במשך למעלה ממאה שנים של התנכלות מוסלמית לתחיתו המחודשת של העם היהודי בארצו,
כתוב תגובה ל- סב-עוז
סב עוז- מדובר ב-1000 שנות התנכלות
  ירון חי   6/04/04 19:08
כתוב תגובה ל- ירון חי
4
שמאי, אנחנו מוכנים לשלח אותם מייד
  אבנר   5/04/04 13:18
אתה גם שוכח שבני ישראל למרות שסבלו רבות מעולם לא הרימו יד על שום מצרי. כאן, ערבי חושב שהשפילו אותו במחסום אז מותר לו לרצוח עשרות חפים מפשע. אל תשכח שלערבים יש 21 מדינות ולבני ישראל היה מדבר סיני. אל תשכח ששום יהודי בהיסטוריה שלנו לא התאבד ורצח אחרים על מנת לשכב עם 72 בתולות. אצל הפלסתינים כבר מאות התאבדו ורצחו אלפי חפים מפשע בגלל תאוותם המינית הבהמית, אז בבקשה אל תעשה השוואות.
כתוב תגובה ל- אבנר
5
שמאי, אינני יודע בן כמה אתה. אני חי
  כאן מיום הקמת המדינה   5/04/04 13:32
המדינה הוקמה על שטח קטן והיינו שמחים בחלקנו. זכורים לי השידורים הנוראים בכל המדינות השכנות, ביחוד מצרים ערב מלחמת 6 הימים. הם דיברו רק על השמדת מדינת ישראל ועם ישראל. המלחמה שבה כבשנו את הגדה והרצועה נכפתה עלינו ע"י השכנים. במשך כל השנים שחלפו אחרי המלחמה הם חזרו על סירובים להכיר בזכות קיומינו. בטוחני שלו אויבינו היו מודיעים בצורה פשוטה וללא התחכמות שהם מכירים בקיומינו ועוזבים אותנו במנוחה, היינו מפנים את כל ההתנחלויות ומפסיקים את הכיבוש. הכיבוש הזה מעצבן אותנו בדיוק כמו שאותם.
כתוב תגובה ל- כאן מיום הקמת המדינה
אתה מתכוון לחזור לגבולות החלוקה?
  ירון חי   5/04/04 17:17
כל שטח מעבר לשטח שניתן לנו בהחלטה 181 הוא שטח כבוש.
חלק ממנו נכבש ב-48 וחלק ב-67.
הקו הירוק להזכירך לא היה גבול אלא קו שביתת נשק. הגבול הסופי עתיד היה להקבע במו"מ.
כך שאם אתה מדבר על כיבוש, אל תתחסד, דבר על כל ה"כיבושים" של ישראל.
אם מדברים על עצבים והתעצבנות, הרי שהכיבוש של 48 ויותר מכך עצם נוכחותינו כאן, עיצבנו את הערבים עוד הרבה לפני 67.
כתוב תגובה ל- ירון חי
אתה חושב שהליבוביץ' הנכד לא יודע?
  השפוי מן ההר   5/04/04 18:09
יש לו מוח מעוות שחלקו נורש מהסבא וחלקו נרכש במשך הזמן,עקב אותו מוח מעוות
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
6
הבנה
  חטי   5/04/04 13:49
ההבנה המוסרית שלך ליהדות נוגעת ממש ללב
שירבו כמותך.
ולעדר חבורות הזאבים שהתחילו לילל אני אומר :תחזרו ליהדות האמיתית של ספרדבה עליתם בעזרתנו לדור זהב אמיתי ,עזבו את השטויות של הקוזרים הציונים שאינם בהכרח יהודים .ותשאלו את הרבנים האמיתיים ולא האינריסינטים שהכסף מהווה את עולמם ודם מהלך מסביבם!!!
כתוב תגובה ל- חטי
אתה ושמאי ליבוביץ' יהודים בערך כמו
  יוסי2   5/04/04 16:41
שערפאת יהודי. אינכם יהודים. סתם זוג משת"פים של הטרור האנטישמי הרצחני המופעל בידי הערבים. את "המוסר" שלכם אנחנו מכירים היטב: מותר לפגוע ביהודי אבל ליהודי אסור להתגונן.
כתוב תגובה ל- יוסי2
7
דבר בשם עצמך בבקשה.
  הפסיכיאטר   5/04/04 15:38
אכן אתה עבד. עדיין בגלות. עדיין הולך זקוף מתחת לשטיח.
לך למוקטעה, צק מים על ידיו של עראפת.
ליותר מזה אתה לא ראוי ולא מסוגל
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
8
וכמובן מרואן ברגותי
  הוציאנו ממצרים   5/04/04 15:42
הסמול במערב ממש מת על שמאי ליבוביץ
כתוב תגובה ל- הוציאנו ממצרים
9
השוואת הטרור הפלשתינאי לעשרת מכות
  נחום שחף   5/04/04 16:30
...מצריים ע"י ישראלי, מקוממת אבל לא מפתיעה. מי שיכול לראות במרואן ברגוטי ששלח מחבלים להתפוצץ בתוך ילדי ישראל את משה רבנו, מנתק את עצמו ממוסר החיים הבסיסי. משה פעל בלית ברירה, כדי למנוע את הרצח המתמשך של הילודים היהודים ("כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו").

משה עשה את ההפך מהסרבנים. עשרת המכות הוכיחו לעולם את מוסר החיים הבסיסי.
חיי ילדיך עדיפים.
ויש הבדל נוסף. מכת בכורות שצוירה על ידך כרצחנית הופעלה רק לאחר שהמכות המתונות יותר לא הועילו.
בניגוד לגישה המקובלת בעולם העתיק המעודד הקרבת ילדים, התורה היהודית הנחילה לעולם את המוסר היהודי. הרצח לשמו אסור (7 מצוות בני נוח) אבל ההגנה העצמית מותרת. הבא להרגך השכם להורגו. במלחמת מצווה צריך להשתתף אפילו חתן בחופתו.

הקרבת ילדים בעולם העתיק נעלמה מהעולם בסיוע תורת המוסר היהודית, נולדה מחדש ברשות הפלשתינאית. הילד הפלשתינאי מקבל את עידוד מערכת החינוך הפלשתינאי להיות שהיד. וישראלים משבחים את תעשיית המוות של ערפאת. "תנועות שלום" בישראל נוהגות להשוות את השהידים הפלשתינאים ללוחמי גיטו וארשה.

בניגוד תהומי להתנהגות הטרור הפלשתינאי עליו אתה מגן, ילדים פלשתינאים חולים זוכים לא פעם לטיפול חינם בבתי חולים של ישראל, סיוע רפואי שנמשך תוך מבצע חומת מגן (לביעור הטרור שהביא לרצח 129 ישראלים בחודש אחד שקדם למבצע).

וכשהשקר הופך לאמת, העולם האווילי (ובתוכו ישראלים) מאמין לטענות הפלשתינאים כאילו צה"ל רוצח ילדים פלשתינאים.
לא צריך להיות גאון כדי להבין שצדיקי הדור השולחים נערים פלשתינאים להתפוצץ, לא תהיה להם בעיה מוסרית לביים, לעליל.

אתה טוען כי הכיבוש והשליטה הישראלית על חיי הפלשתינאים מביא את הטרור.
להזכירך.
הטרור של ערפאת התחיל ב-1964, כ- 3 שנים לפני ה"כיבוש" (שטחי מולדת ישנה).
לאחר 67 רמת החיים של הערבים בשטחים יהודה שומרון וחבל עזה, עלתה במאות אחוזים.
עד 1993 מאה וחמישים אלף פלשתינאים עבדו בישראל והוכיחו שניתן לקיים אורח חיים סביר תחת שליטת ישראל.
מאז הסכם השלום של אוסלו שנועד לסיים את ה"כיבוש", ולהעניק לפלשתינאים שליטה על חייהם ללא התערבות ישראל, כ-90 אחוז מהפלשתינאים שעבדו בישראל איבדו את פרנסתם, החיים של הפלשתינאים ברשות הפכו לגיהינום. הלינץ' ברחובות רמאללה לחשודים בשיתוף פעולה עם ישראל הפך למקור העניין העיקרי של הצעירים הפלשתינאים.
מחיר הלחם תחת שליטת ערפאת האמיר פי שלוש, ופלשתינאים צעירים חסרי פרנסה, רעבים ללחם ולמין, אפשרו לזמן קצר את מחיית המשפחה ב- 1500 דולר מענק לבני משפחת השהיד, וב 72 בתולות גן עדן

מקור התעסוקה של ערביי השטחים בישראל התחלף בתעשיית המוות הפנטאזיה והסקס.

והסרבנות הישראלית מבינה את "מלחמת הגבורה הפלשתינאית בכיבוש המשחית".
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום מדוע לא תוציא מאמר
  תגובה לעניין   6/04/04 04:27
כתוב תגובה ל- תגובה לעניין
10
הכל נכון למעט הקטע האחרון .
  avi1   5/04/04 17:23
המצב הנוכחי לא דומה למצב של אז.
ובאם ניכנס לפרטים לפי המצב ה"יום" ישנה סבירות רבה שאם לפלשתינים תהיה מדינה עצמאית , ישלטו בה כוחות קיצוניים ואולי חיצוניים ( אירן ...) שידחפו את עמם למלחמה כוללת נגד ישראל .

ישראל צריכה לקחת בטחונות שיקטינו את הסיכון והנזק למידה סבירה .
כתוב תגובה ל- avi1
11
מעם עבדים לעם כובשים.
  דיפני   5/04/04 17:29
צודק לייבוביץ. חג פסח הוא חג חרות של כולם .מדינת ישראל יכולה להתקיים גם בגבולות 67 ללא שיעבוד הפלשתינאים. בואו נשחרר אותם ונשתחרר בעצמנו.
חג חרות שמח!
כתוב תגובה ל- דיפני
גם בגבולות 67 אנחנו כובשים
  ירון חי   5/04/04 18:27
עייני תגובתי הקצרה למספר 5.
ב-67 ה"שטחים" נכבשו מירדן ומצרים ולא מה"פלשתינאים". משום מה עד 67 אף אחד לא דיבר על הקמת מדינה פלשתינאית בשטחים אילו.
לעומת זאת, הפדאין והפת"ח הוקמו בשנות החמישים ועסקו בטרור נגד ישראל בגבולות 67 (מדוע בעצם?) ואש"ף - ארגון הגג של הרוצחים הוקם ב-64.
ועוד לא דיברנו על 1000 שנות רצח בלתי פוסקים של ערבים נגד יהודים בא"י.
פשוט עצוב לקרא אותך ושכמותך בערב פסח, ולראות כמה שאין לכם מושג בתולדות עמכם וארצכם.
כתוב תגובה ל- ירון חי
לא נכון!
  גדי יערי   6/04/04 20:06
גבולות 1967 היו גבולות שביתת-הנשק, והוגדרו כך ע"י האו"ם.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
לקרוא את תגובתך ולמות מצחוק.
  ירון חי   6/04/04 22:58
אכן נכון, הקו הירוק הוא קו שביתת נשק ולא גבולה של ישראל.
הגבול היה אמור להקבע במו"מ.
החלטות או"ם 181 ו-194 שרירות וקיימות וכל שטח שבו שולטת ישראל מעבר להחלטה 181 היה אמור לידון באותו מו"מ.
עד היום רב מדינות העולם אינן מכירות בירושלים המערבית כבירת ישראל כי על פי החלטה 181 ירושלים צריכה להיות תחת שלטון בי"ל.
ומכיוון שהקו הירוק אינו גבול הרי שהשתלטות ישראל על שטחים מעבר לקו זה במלחמת ששת הימים אינה "כיבוש" יותר מאשר כיבוש הגליל הוא "כיבוש".
ותסלח לי שבתגובה אחת קצרה אני לא יכול להשלים את מה שלא למדת מעולם כנראה
כתוב תגובה ל- ירון חי
דיפני, אתה צודק!
  גדי יערי   6/04/04 06:34
לצערי, השפויים הם מיעוט זעיר במדינה ליוונטינית זו. חג שמח!
כתוב תגובה ל- גדי יערי
צודק. זה היה הלונטיני אבא אבן שאמר
  הפסיכיאטר   6/04/04 18:58
שגבולות 67 הם גבולות אושוויץ. אבל מיהו אבן הלוונטיני מול דיפני וגדי יערי?
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
אבא אבן?
  גדי יערי   6/04/04 20:03
באם אינני טועה, אתה טועה ומטעה. עד כמה שזכור לי, אבא אבן התנגד לכבוש.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
לכן משך שנים אבן נמנע מלגור בארץ
  יוסקה   6/04/04 21:48
כתוב תגובה ל- יוסקה
עד כדי כך אתה לא בוש בבורותך?
  הפסיכיאטר   6/04/04 22:51
מן המפורסמות הוא משפטו זה של אבא אבן.
לך ללמוד ילד לפני שאתה פולט כאן שטויות.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
12
שיצאו למצרים, יפנו את יו"ש, טוב מאד
  נתנאלה   6/04/04 11:40
ישלח את הערבים מארץ ישראל חזרה למקום מוצאם במצריים, סוריה, עירק וכו'.
היהודים יישבו לבטח בארצם. הסדר יחזור על כנו, ושלום לכולם.
כתוב תגובה ל- נתנאלה
מיהו ערבי?
  גדי יערי   6/04/04 20:17
נתנאלה, קיימת עובדה הידועה במוסדות להשכלה גבוהה, למרות שרבים מנסים לטייחה, והיא שרוב הערבים היושבים בארץ הם צאצאי העם היהודי של שלהי בית שני, שלא גלו ויותר מאוחר התנצרו. רבים מהם התאסלמו לאחר הכבוש הערבי במאה השביעית.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
יש עובדות מתועדות ויש מיתוסים
  נתנאלה   6/04/04 21:58
גדי, אתה מתיחס אל הכבוש הערבי במאה השביעית. אם כן כיצד אתה שואל מי הוא ערבי? כמו כן נראה שאתה מסתמך על מיתוסים במוסדות עלומים להשכלה גבוהה, לא על עובדות מתועדות כראוי. אחרי הכיבוש הערבי במאה השביעית שנמשך בערך מאה שנים, היו תושבי א"י (בישבילך: פלישתינה) מעטים מאד ובני עממים שונים ומגוונים. בנוסף מן הראוי שתבדוק היטב: כמה ערבים היו באמת בא"י בשנת 1800? בשנת 1870? בשנת 1920? מה הן הסיבות לגידול באוכלוסיה? מהיכן הגיעו הנה?
לאחר מכן תשוב לנושא עליו שאלת ו/או הסתמכת.
כתוב תגובה ל- נתנאלה
יערי - שוב מפגינים בורות?
  ירון חי   7/04/04 00:16
האוכלוסיה הערבית בא"י מורכבת משכבות רבות.
אכן סביר להניח שחלק מן הערבים הם צאצאים של יהודים ונוצרים שהמירו דתם לאחר הכיבוש המוסלמי - אבל מדובר בחלק קטן ביותר.
עד סוף המאה ה-19 היו כאן לא יותר מרבע מיליון ערבים תושבי קבע. רובם המכריע נשורת של גלי הכיבוש השונים שעברו על הארץ.
רובם המכריע של אילו המתקראים פלשתינאים הם מהגרים שהגיעו לכאן לאחר חידוש ההתיישבות החקלאית היהודית,על מנת לחפש עבודה ורובם הגיעו באורח לא חוקי.
כתוב תגובה ל- ירון חי
13
שמאי ליבוביץ - כרטיס ביקור
  נתנאלה   6/04/04 11:54
שמאי ליבוביץ', אומר (5.9.02) ביום פתיחת משפטו של מזכ"ל התנזים, מראוון ברגותי, כי לישראל אין סמכות לשפוט את ברגותי. ליבוביץ מכנה ברגותי "איש שלום".

ישראל היא זו שקראה מלחמה על ברגותי. לא יועיל להעמידו לדין. אמר ליבוביץ'.


כתוב תגובה ל- נתנאלה
14
מי שאינו מבין
  אבי יריב   6/04/04 12:26
שסוף מעשה ההתנחלות / שוד אדמות אחרים , בתמיכת השלטונות וממשלות ישראל לדורותיהן – ימין כשמאל, בהכשרת הכוהנת הגדולה פליאה אלבק ( קרא ראיון עמה של אלוף בן – "הארץ" 5.4.04 ) - הגיע אל סופו , נוהג מנהג בת- יענה .

כל הפשיסטים , שיצאו מחוריהם והשחיתו דברים בעקבות הרהוריו של שמאי ליבוביץ לרגל חג הפסח , חוזרים על המנטרה שלהם מזה שנים , ומייתרים את הפעלת השכל .
רדידות התובנה שלהם היא סמלם המסחרי , ולא יעזור בית דין לשנות זאת .

לדיפני וגדי יערי . כבעל ניסיון אני מציע לכם לחסוך את המאמצים לשנותם . הטירוף מובנה אצלם . הוא חלק מאישיותם וכאמור אין תוחלת בוויכוח אתם .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
רדידות התובנה אצל אדון יריב, תזכורת
  א.ג   6/04/04 16:47
מעניין מי הוא הפלשתינאי שאת אדמתו אתה שדדת ועליו אתה יושב כעת.

בטוח שאם נחפש במחנות הפליטים טוב טוב, נמצא פלשתינאים המייחלים לשוב לאותו ישוב ב"פלסתין" עליו אתה יושב צבוע שכמותך.

אפרופו "רדידות תובנה" (הבור משתמש בשפה גבוהה עאלק !) וטירוף אבו דאבי, מי אמר את הדברים הבאים? :

כי למחבלים מותר לרצוח את מתיישבי יש"ע.

כי קציני צה"ל הם "דגנרלים".

כי המחבלים הפלשתינאים, רוצחי תינוקות ונשים הם "לוחמים".

כי ישראל חתמה על הסכם שלום עם הפידאינים לאחר מלחמת סיני.

כי לפני מלחמת ששת הימים היה שקט ושלווה בארץ.

כי שוכני מערות וחירבת קומראן היו הסיקריקים.

כי סיפריה ידועה בתל אביב נקראת "בית הריאלה".

מי כמוך יודע לקרוא מאמרים כאן באתר ולהבין "הפוך" את רוח הדברים וכוונת הכותב ...

אז בפעם הבאה תמתין להשלמה נוספת של "20 שנות לימוד" לפני שאתה מדבר על "רדידות התובנה" אצל אחרים ,
כתוב תגובה ל- א.ג
עוד דבר לרגל הרהוריו של שמאי ...
  לאבו דאבי מ-א.ג   6/04/04 17:22
...ליבוביץ לרגל חג הפסח...

הוא השווה את ברגותי הנבל למשה רבנו...

אתה אבו דאבי כל כך מתאים לשמאי ליבוביץ, למרות שהוא עורך דין ופוסט ציוני (מטורלל) ואתה מורה לחקלאות בדימוס פוסט ציוני ובור (ועוד יותר מטורלל).

עם כל כך קטן, עם כל כך הרבה מטורללים ?

שאלוהים ישמור !
כתוב תגובה ל- לאבו דאבי מ-א.ג
יריב-אכן מצא מין את מינו
  ירון חי   6/04/04 19:06
אין פלא שמי שמכנה רוצחי ילדים ונשים "לוחמים" מזדהה עם מי שהשווה את הרוצח ברגותי עם משה.
תסלח לי אם לא אשחית את זמני בחג ואשלוף את רשימת עשרות השטויות שפרסת כאן עד כה.
אני מציע לך להכנס לאתר של אדווה כמדומני, ושם תמצא מה עשו ממשלות השמאל של ישראל בתחום הקרקעות בתוך הקו הירוק.
וכמו שציינתי בעבר, אין אף פליט במחנה פליטים ש"התנחלות" יושבת על אדמתו, אבל יש מאות אלפים שקיבוצים ומושבים יושבים על בתיהם.
תנצל את חופשת החג (לא שאני חושד בך שאתה עובד חס וחלילה) להשלים את ההשכלה שלך.
נרשמת כבר לקורס במידענות?
כתוב תגובה ל- ירון חי
15
עבדים למולך הכיבוש
  שלומית ו.פ   6/04/04 18:35
אכן אכן מאמר נהדר - הכל אמת!!
כתוב תגובה ל- שלומית ו.פ
לשלומית הכובשת בעל כורחה.
  אני נשאר כאן   6/04/04 20:32
אצל הפלשתינאים כל פלסתין נחשבת לכבושה.
לכן כדי להיות טהורה וצודקת אנא רדי מהארץ לאחת ממדינות הגולה והשקיטי את מצפונך הזך.
כתוב תגובה ל- אני נשאר כאן
16
פגם באישיות של לייבוביץ'
  אחינועם   7/04/04 22:40
בתקופה שבה הותקף מר לייבוביץ' בשל דברי ההבל שלו ביחס לברגותי נתפס האיש על חם כשהוא מצייר על קיר ציבורי כתובות גרפיטי התומכים בו עצמו, מילא, השחתת רכוש ציבורי אבל לכתוב גרפיטי על עצמך, אישיות כזו אפילו לא ראויה להתיחסות רצינית.
אני מכירה את לייבוביץ' אישית, ואילו הייתי כותבת על התנהגותו טרם התחתן,היה מתבייש להמשיך ולהיראות כאדם דתי,אלא שאני חסה עליו ועל רעייתו, היא בעיקר ראויה לרחמינו.
כתוב תגובה ל- אחינועם
17
עוד מפניני ליבוביץ
  משה רבנו   8/04/04 00:41
הוא השווה את הרוצח ברגותי למשה רבנו, ונתפס על חם בעת כתיבת גרפיטי על קירות שפיארו אותו עצמו
כתוב תגובה ל- משה רבנו
18
כל אחד אומר את מה ששמע בבית, מבורג
  צדק צדק תרדוף   8/04/04 07:26
הבן אפשר ללמוד את מה שאולי לא ידענו על האב ומשמאי אפשר עדיין להחכים עד היכן הדרדר האבא
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
19
ליבוביץ
  טיפת חלב   8/04/04 12:10
התפוח לא נפל רחוק מהעץ
כתוב תגובה ל- טיפת חלב
20
עבד למולך הפירסום
  רוני4   3/05/04 12:28
כתוב תגובה ל- רוני4
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il