s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדינת בני יעקב אבינו
מאת: דודו אלהרר  |  27/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ממתי ישמעאלים הם בני יעקב?!
  הניה   27/01/11 10:33
הגם אתה כמותם, משכתב את ההיסטוריה, מנכס להם אבות ואמהות היסטוריים, שאין להם ולא כלום עם ערבים, ומתוך אלו מקנה להם חזקה על מה שאינו שלהם ומעולם לא היה? די לנו מלשמוע ומלהתחשב, במה שהישמעאלים רוצים. מזמן היה עלינו לומר בקול רם ולהגשים, את מה שאנו רוצים.
כתוב תגובה ל- הניה
לאט לך...
  דודו אלהרר   27/01/11 11:21
הערביים אינם מקשה אחת. יש כמובן ישמעאלים צאצאי ישמעאל ברוב ארצות ערב, אבל רק מעטים מהם חיו בארץ-ישראל. הרבה מהערבים האחרים הם צאצאי השבטים האבודים שלנו שנטמעו באיסלם וגם הם אינם פה... לעומת זאת, רוב אלה המתקראים "פלסטינים" הינם צאצאי יהודים שהתאסלמו בצוק העתים... כנסי לאתר "המוצא - ההתחברות" בקישור שיש ברשימה... יש לך שם חומר שיפתיע אותך...
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
טענותיו של צבי מסיני
  נכונות באופן חלקי   27/01/11 12:16
לדוד אלהרר היקר,
אכן ישנו אחוז מסיום מערביי ארץ ישראל, שהינם צאצאי היהודים שלא גלו מאדמתם כשמרבית היהודים גלו במאות 2-5.
אבל עדיין, מרבית הערבים והבדואים בארץ ישראל הם מוסלמים שהתישבו כאן בין 1800-1948.
אני ממליץ לך על שיחה עם המזרחן פרופ. משה שרון, וגם על מאמריה של דר. רבקה ליסק-שפק.
כתוב תגובה ל- נכונות באופן חלקי
כל הערבים הינם בני ישמעאל.
  פלא יועץ   27/01/11 15:17
המילה -ערבי,באה מכמה משמעויות אנשי הערבה=המדבר,ערב רב =שאורבים בצומתי דרכים ומלסטמים ורוצחים את עוברי האורח,ערב=אנשי החושך והאפלה,אשר הכרתם חשוכה ורעה [כמו הסהר הריק שאין בו אור,המסמל אותם],ואך מחשבות רשע וזדון ממלאות אותם איך להרע לאחר.נכון שיש בינהם צאצאי עם ישראל כמו שבט אל חאמארה בהר חברון אשר נאנסו להתאסלם,אך מבני עשרת השבטים ישנם יותר באזורים של אפגניסטן ופקיסטן,חלק מהשבטים הפשטונים לדוגמא.אך מכאן ועד להנחה המופרכת כי הערבים הינם בני יעקב,המרחק הינו כשמים וארץ.תתעשת.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
רק מיעוט הערבים הם בני ישמעאל
  צבי מסיני   27/01/11 16:00
ראשית, ישמעאל נקלט בזמנו ע"י שבט ג'ורהום הערבי, לאחר הגירת הגר מנחלתו של אברהם. כלומר גם הייחוס של הערבים האמיתיים לישמעאל הוא הגזמה פראית.
אבל רוב הערבים של היום אינם כלל ערבים אמיתיים. רוב הערבים האמיתיים חיים כיום בחצי האי הערבי, וגם שם לא כולם ערבים אמיתיים.
בארץ ישראל המערבית הפלשתינאים עצמם הודו שכמעט אין בהם ערבים וכדי להסתיר את מוצאם האמיתי, שמא גם הערבים לא יתמכו בהם, לא גילו את זהותם האמיתית. הם דיברו על מקורם מהכנענים, מהפלישתים ומהיבוסים, שצאצאיהם הנמצאים כיום רק בעזה ובג'ישר אל זרקא מהווים כיום כשני פרומיל מהפלשתינאים ממערב לירדן. אבל זה רק אחד מהשקרים הנפוצים. שיעור הערבים האמיתיים, ואיתו המצרים והלובים וכל ערבי לא אמיתי אחר בקרב הפלשתינאים ממערב לירדן אינו מגיע ל-3%.
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
טעות בידך,משום שאינך בן תורה.
  פלא יועץ   30/01/11 12:58
הערבים נקראים-אומה,ככלל.הם אינם עם [ובודאי שאין ולא היה מעולם עם פלסטיני]וכאומה הם מוגדרים-כאומת ישמעאל, ואומרים לנו חז"ל כייש שבעים אומות בעולם,וזה הינו נתון קבוע ובלתי משתנה [כנגד שבעים סוגי תדרים אנרגטייםרוחניים הקיימים באנושות]ושרם של ישמעאל למעלה [שורש המהות שלהם]נקרא-רהב.שהוא היפוך של-אור שניהם בגימטריא=207=רז.יש כאן סוד שהאדם אשר אינו לו כלים אינו מסוגל להבינו.לכך דרוש לימוד.-אמר המלאך המגיד למרן יוסף קארו ז"ל:"כי אם היה אדם רואה את צער השכינה כשהיא רואה את השפחה [הגר]ובנה הפרא אדם [ישמעאל]שמתנהגים בבית הקדוש [מקום המקדש]כאילו הוא ביתם,הורסים,קוברים,משחיתים ומטמאים את המקום שנאמר עליו:"הזר הקרב יומת",אילו היה אדם מישראל רואה זאת,לא היה שחוק עולה על פניו.ובמיוחד שיודע שכל זה נגרם בגללו."[אורח חיים א']-כותב הרמב"ם באיגרת תימן:"אומת ישמעאל רעתם חזקה עלינו בהם ומתחכמיםלהרע ולמאוס אותנו כמו שגזר עלינו הקב"ה:"ואויביינו פלילים",ושלא עמדה על ישראל אומה יותר אוייבת ממנה,ולא אומה כמותם שאפילו דוד המלך ע"ה כשראה ברוח הקודש כל הצרות העתידיות לבוא על ישראל התחיל לצעוק ולקונן:"אוילי כי גרתי משך שכנתי עם אהלי קדר אני שלום אדבר המה למלחמה"[תה' קכה].וראו איך זכר קדר משאר בני ישמעאל,לפי שנביאם הוא מבני קדר.וכל זמן שאנו רודפים שלומם,הם רודפים אחרינו בחירום ומלחמה.-ומסיף הרמב"ם ב"מורה נבוכים":"רק עם חכם ונבון הגוי הגדול הזה".-לפי שאומתנו אומה חכמה שלימה.אלא שכאשר כילו טובתנו רשעי העמים הסכלים,והשמידו חכמתנו וספרינו,והאבידו חכמינו,עד שחזרנו להיות סכלים,כמו יעד לנו בחטאינו,ואמר:"ואבדה חכמת חכמיו ובינת נבוניו תסתתר".ונתערבבנו בהם ועברו אלינו השקפותיהם כמו שעברו אלינו מידותיהם ומעשיהם.- שבוע טוב
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
לידיעתך: 33% רוצים להיות ישראל
  יוסף בן משה   27/01/11 11:50
בני פלד העריך ש- 33% מתושבי יהודה, שומרון ועזה רוצים להיות ישראלים.

33% אחרים מתלבטים ועם עבודה ומעשים נבונים שלנו ניתן להעביר אותם אלינו.

ו- 33% הנותרים יתנגדו.

הערכה זאת של בני פלד אומתה לפני כ=שבועיים כאשר פורסם סקר שנערך בכפרים הפלשתינים של ירושלים.

יחד עם זאת בני פלד רצה מדינה עברית, חילונית ודמוקרטית בלי הבדל דת, גזע ומין, רעיון השם את הדגש על הלאומיות ותשתית תרבותית משותפת ולא על הדת .
כתוב תגובה ל- יוסף בן משה
3
דודו אלהרר הלך ימינה, ימינה,
  עמי ת"א   27/01/11 13:09
ימינה... עד שחזר מצידו השני של העולם לרעיונות השמאל הקיצוני הכנעני. החזון שאתה רואה בעיני רוחך - עם אחד בארץ ישראל, שכולל הן את הערבים דהיום והן את היהודים הוא חזון שאורי אבנרי היה חותם עליו בשתי ידיים.

נכתב במלוא ההערכה - אני בד"כ נהנה מאוד לקרוא את המאמרים שלך.
כתוב תגובה ל- עמי ת"א
זה חזונם של ז'בוטינסקי (ימין)
  יוסף בן משה   27/01/11 14:24
זה היה חזונם של ז'בו (ימין) ובורוכב (שמאל).

מה שקורה שתלמידיהם של שניהם בגדו בהם.

שניהם תיארו מאבק עקוב מדם ואכזרי ביותר בין המתיישבים היהודים וילידי א"י אך שניהם חשבו שלמאבק כזה יש טעם רק אם בסופו יתמזגו שני העמים בעם אחד.
כתוב תגובה ל- יוסף בן משה
יש לך הפניה לכך?
  עמי, ת"א   27/01/11 22:51
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
ז'בו ב"ארץ- ישראל
  יוסף בן משה   28/01/11 00:50
ז'בו ב"בארץ ישראל הדו-לאומית" שפרסם ב- 1926 אומר - בין השאר, כי אם היהודים יהיו 80% מהאוכלוסיה - מה שהם היום תוך הקו הירוק, "ההתבוללות תהיה מהירה ועמוקה". היום אנו עושים הכל ע"מ למנוע את ההתבוללות של הערבים, אנחננו לא רוצים אותם בבתי הספר שלנו ולא בערים שלנו ולא בישובים הקהילתיים שלנו.

בורוכוב ב"לשאלת ציון והטריטוריה" שפרסם ב- 1905 מבקש גם הוא את התבוללותם של הערבים על מנת להפוך את היהודים ל"עם טריטוריאלי" אך מזהיר כי מיזוג זה לא ייעשה בדרכי נועם. ההפך, אוכלוסיה זו תגלה התנגדות ו"אוטופיסטים הם האנשים הסבורים שהפיכה שורשית ועמוקה כל כך בחיי היהודים כטריטוריאליזם, ניתנת להתגשם ללא מאבק חמור, ללא מעשי אכזריות ועוול, ללא סבל לזכאים ולחייבים. מהפכות כאלה נכתבות לא בדיו ולא במלל נאה ערב-לאוזן: הן נכתבות בזיעה, בדמעות ובדם".
כתוב תגובה ל- יוסף בן משה
הגיע הזמן
  צבי מסיני   28/01/11 17:11
ז'בו לא ידע על הקירבה. אחרת היה מיייחס אליה ויודע שהתהליך יהיה קצת יותר קל וגם עם פחות מ-80%. בכל מקרה כבר היו מספיק דם יזע ודמעות. בכוחנו להגיד כבר די לצרות! הגיע הזמן לתוצאות!
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
4
התחברות
  אחד שמבין   27/01/11 14:58
זה נכון שמבחינה גנטית הערבים הפלשתינאים הם קרובים ליהודים יותר מאשר חלק מהיהודים שבמשך הדורות התגיירו אז מה?

גם הסרבים והקרואטים הם קרובים מבחינה גנטית.דתית הם קרובים מאוד הקרואטים קתולים ןהברבים אורתודוכסים. השפות זהות ההבדל הגדול הוא הכתב. אז זמ זה הפריע לקרואטים לטבוח בסרבים במלחה"ע השניה?
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
5
לגבי הטענה לנכונות חלקית
  צבי מסיני   27/01/11 16:12
אתה מוזמן לקרוא את ספרון ההתחברות מאתר ההתחברות ולציין מה החלק שאינו נכון שם.
ד"ר ליסק טענה לפני כשנתיים שעם כיבוש הארץ בידי הערבים נשארו בה רק 100,000 יהודים. נתון זה היא לקחה לטענתו מתוך היתלות באילנות של היסטוריונים גדולים והסכימה שזו ספקולציה בהעדר מסמכים. לאחר שהראתי לה שהיסטוריון ערבי בן התקופה כתב שבקיסריה בלבד היו עם כיבושה בידי הערבים 200,000 יהודים, תיקנה לאחרונה את הערכותיה ליהודי כל הארץ ל-150,000 עד 200,000. כל האילנות האלה הגדולים לכאורה שווים כקליפת השום ולא יתכן שנשפיל את מעמדנו בעולם, נקריב את צעירינו, את כלכלתנו ובקרוב גם את החיים והרכוש בעורף על מזבח הנתונים הלא רציניים האלה לגבי ערביותם של הפלשתינאים.
פרופ' משה שרון לא סתר אף אחד ממצאי.גם שום פלשתינאי לא עשה זאת עדיין, למרות שכל הנהגת הרשות מכירה את עבודתי.
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
צבי שאלה ,האם האשכנזים
  נבו   27/01/11 17:49
בכלל הם יהודים ממוצא שמי מארץ ישראל ,אני כמזרחי יהודי שנמצא מול פלסטיני אין הבדל ביני לבינו .איך יתכן הדבר שהאשכנזים יש להם חזות אירופאית לכל דבר שלא קשור לעמי המזרח התיכון .אני כבר שנים חוקר את עניין האשכנזים מהיכן הם באו ואיפה הם נוצרו ומה הקשר שלהם לאברהם יצחק ויעקב ולעמים השמים שחיו באזור הסהר הפורה . לגבי הפלסטינים זה ידוע כבר שנים שחלקם הם יהודים לשעבר רק משגע אותי מאיפה צצו האשכנזים הבהירי עור בעם ישראל . כך מאה פלסטינים כך מאה מזרחים תעשה מיקס לא תמצא הבדל מי מזרחי יהודי או מי פלסטיני ,עכשיו תקח 100 אשכנזים קלאסים באקראי תשים אותם עם הקבוצה הפלסטינית והיהודית המזרחית ישר תקלוט שיש כאן משהו לא טבעי ולא שייך . האמת הציונות היא תנועה שקרית והיא תנועה אנטישמית שהקימה מדינה וישות לעם הכוזרי בלי קשר לעם היהודי . אבל האשכנזים עשו עבודה נפלאה לסכסכך בין המזרחים לערבים . היום את העבודה הקשה עושים מזרחים בצבא במגב ועוד ,והאשכנזים השמאלנים האתאיסטים יושבים במשרדים ,מה אכיפת להם יש להם דרכון כפול ואין להם באמת זיקה לארץ ישראל . אך הציונות האשכנזית כמה היא בלוף .
כתוב תגובה ל- נבו
האשכנזים
  צבי מסיני   28/01/11 17:05
1. בדיקות גנטיות מראות קירבה רבה בעיקר בין האשכנזים לפלשתינאים. מדובר גם בכרומוזום הזכרי, גם ב-DNA ממקור אמהי וכן במחלת הטיי זאקס המשותפת. גם במינהגים דתיים יש יותר קירבה בין פלשתינאים להלכות ומנהגי אשכנז.הסיבה - רוב גולי בית שני הם אשכנזים ורוב נשארי בית שני בארץ הם הפלשתינאים.יהודי המזרח ברובם הם גולי בית ראשון. 2. לגבי צבע העור, העיניים, השערות וכו' אלה נובעים בעיקר מברירה טבעית שהתרחשה במקומות השונים לאורך קרוב ל-2000 שנה ואצל המזרחים יותר שנות גלות. זו קירבה את הפליטים היהודים בגלויות השונות לתושבי המקום האחרים, עקב העדפה ברירתית של האקלים לצבעים מסוימים.רק לסבר את האוזן לגבי הצבעים המקוריים שלנו- דוד המלך למשל היה ג'ינגי'. חלק קטן מהצבעים תרמו בגלויות השונות, לא רק באשכנז, נשים נוכריות שיהודים נישאו להן בשיעור קטן וגיירו אותן.הברירה הטבעית גרמ הלחלק זה לגדול יורת מאשר שיעור הנשים הזרות. 3. אכן חלק מהיהודים הם זרים שהתגיירו. אבל לא רק באשכנז. שיעור הגרים הוא כ-27-28% הן באשכנז והן ביהדות המזרח.אבל היתר בני ישראל אסלים חוץ מצאצאי הערב-רב מזמן יציאת מצרים. 4. הדיבורים על האשכנזים כגורם מסכסך, יש בו מעט אמת, בגלל הבדלי תרבויות ושפות, שגרמו לחשדנות שלרוב היה בה גם צדק ולריחוק שלא היה בו צדק. אם יש מישהו שהפלשתינאים מעריכים בקרב היהודים הם בעיקר האשכנזים. אבל הסכסוך התחיל בעיקר על ידי חאג' אמין אל חוסייני בגלל ששבי ציון החדשים מכל העדות נתנו מקומות עבודה לפלאחים שלא נזקקו יותר להיסחט על ידי האפנדים בעלי הקרקעות. האפנדים החליטו לפגוע ביהודים וחאג' אמין שבלחצם הפך למופתי, הצליח להסית את אלה שלא ידעו על מוצאם האמיתי וקצת פועלים זרים. המניע האשכנזי יש לו רק חלק קטן בסכסוך, וללא יהדות אשכנז, הינו נראים היום כמו העולם הערבי בחלקו חסר הנפט. אז אנא עסוק בפתרונות ולא בהשמצות.
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
צבי תודה ,מעריך את האמת שלך
  נבו   28/01/11 18:20
האמת אני בקונפליט ,ידוע זה שנים רבות שהפלסטינים הם יהודים אותנטים ועצוב שהגענו למצב הזה . ואני מאמין שרק הפלסטינים שגרים בגב ההר בשומרון ויהודה הם היהודים האותנטים ,אף אחד לא יודע באמת כמה מתוך ערביי ישראל כולל הגדה הם יהודים אותנטים לשעבר . בכל מקרה לפעמים אני מאמין שהפלסטינים הרבה יותר יהודים מיהודים .פשוט עצוב .ושוב צבי תודה לך .
כתוב תגובה ל- נבו
לא צריך להיות עצוב. צריך לעשות
  צבי מסיני   28/01/11 19:26
לשינוי המצב
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
צבי בכל זאת במחשבה שניה
  נבו   29/01/11 11:26
איך אתה מסביר את השוני בין הפלסטינים לאשכנזים בחזות . אם אתה טוען שיש להם קרבה גנטית אדירה ,ועדות המזרח יותר דומים לערביי ישראל פלשתינה .איך זה יתכן ,ודבר נוסף האם יהדות בבל היא לא הכי קרובה ביותר גנטית לבני ישראל הקדומים ולשבטים העבריים שחיו בארץ ישראל או כנען בזמנו .
כתוב תגובה ל- נבו
6
לכל הספקולנטים
  חילוני חרד   27/01/11 16:23
אומרים אתם שכמו אנוסי ספרד הם ?? רק במקום לנצרות עברו לאיסלם ?? אומרים אתם שטוענים הם ליהדותם הנסתרת ?? 1 שיראו אחוזים של גנים המופיעים אצל יהודים 2 ש י ת ג י ר ו לזכר "אבותיהם!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- חילוני חרד
תגובה לחילוני חרד
  צבי מסיני   28/01/11 16:41
1. הבדיקה הגנטית מראה ש-82% מהם קרובים מאוד ליהודים מצד האב. מצד האם יהדוי אשכנז והפלשתינאים נמצאים בבדידות מזהירה מול יתר העולם. ראה הפרק הגנטי בספרון ההתחברות שניתן להורדה באתר ההתחברות. 2. לגבי גיור - הנושא אינו כה פשוט. לא אכנס כאן לפרטים, אבל אסור לכפות דת. בתור צאצאי יהודים אינם חייבים גיור אלא לחומרה.אבל בנושא הדת כמה שנדבר פחות, כך הם יתקרבו אלינו יותר. מעט פרטים נוספים בעניין בספרון באתר.אבל עקרונית כריכת ענייני דת בנושא לא תביא לשום תוצאות. בכל מקרה ההכשרה שיעברו בתהליך ההחזרה לעם ישראל תכיל בין היתר תנ"ך ומסורת ישראל. כלומר כשיחליטו על רצונם בעניין הדת, זה לא יהיה מתוך בורות.כלל בסיסי וברזל - חופש דת. אין כפיה לא לכאן ולא לכאן ולא מעניין אף אחד מה קיצוני האיסלם יגידו.
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
7
אני לא רוצה לחיות עם ערבים-לא
  זיו אב   29/01/11 14:26
אינני אוהב את שפתם הנוראה, את המוסיקה שלהם ,את "תרבות" ניקמת הדם בחברה שלהם, את יחסם לנשים ואת הרצח על "כבוד המשפחה"-אני לא סומך על המנהיגים שלהם- הם תמיד ישמחו להרוג יהודים כשם שהם נהנים לשחוט כבשים!!!
כפרטים -יש בהם אנשים מצוינים, כחברה- הם עדר מסוכן ואני מעדיף להימצא רחוק מהעדר הזה.
יחיו הם במדינתם ואנו במדינתינו- ואסתפק בכך שנהיה שכנים טובים. גם זה לא מבוטל. ביום שאדע שהם אינם רוצים להשמידינו- יבוטל הכיבוש אשר ניכפה עלינו.

אינני "גזען" -אינני מצביע ליברמן, אני חפץ חיים לי ולעמי.
כתוב תגובה ל- זיו אב
8
השיר מדהים.
  אחת שתומכת   29/01/11 18:24
השיר מדהים, הביצוע נהדר. אמיתי עד כאב.
כתוב תגובה ל- אחת שתומכת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il