News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 570,262  סלולר - 510,852
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ישראל היא מדינה הסובלת משחיתות, אך עד כה היה ברור שהיא איננה מושחתת - משום שמדובר במקרים יוצאי דופן המטופלים ביד קשה. אך כאשר נחשפים חשדות חמורים לפגיעה בחופש העיתונות, במינוי שופט...
וינשטיין. נזפה ברשות המיסים [צילום: בוצ'צ'ו]
עו"ד צבי שוב, בר צדקה
ועדות ערר דחו שוב ושוב את עמדתו של מנהל מיסוי מקרקעין בנוגע להטלת מס על סיחור אופציות בעסקות נדל"ן - ואף הטילו על רשות המיסים הוצאות גבוהות במיוחד. כעת הסוגיה ממתינה להכרעת בית המש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ברית אינטרסים בין היהודים לבריטים בטבריה; ראשי החמולות של הערבים נטשו את טבריה; השמדת בית הערבייה העשירה משכם, סית מחפוזה, ששימש את מִפקדת הכוחות הערביים; יחידת הפלמ"ח ל...
ח"כ השכל. להפסיק להתבייש
ח"כ שרן השכל
לאורך שנים אני חולמת להביא ילדים לעולם    טיפולים הורמונאלים שאותם אני מקבלת עברו המון צורות ומינונים שונים גרמו בחלקם לתגובות לא טובות    החלטתי לשתף את הסיפור שלי כדי לתת לנשים כוח...
ורדה וירט ליבנה
ורדה וירט ליבנה
הרצאה לערב עיון של לשכת עוה"ד בנושא: "שילוב אנשים עם מוגבלויות בעבודה בראי פסיקת בתי הדין לעבודה" - מוזאון ת"א [ו' בכסלו התש"ף, 04.12.2019]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחירות 2015
מאת: פורומים  |  12/12/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
ליאת בן ארי
  אשכנזוזילוביץ'   23/10/19 14:49
היהירות נוטפת לה מהאוזניים
כתוב תגובה ל- אשכנזוזילוביץ'
+
נמתין לשימוע
  אתי יהודה   10/09/17 09:46
אין שום סיבה ללעוג לאידם של בני משפחת נתניהו לפני השימוע! מדובר בשימוע שיכול לשנות את המצב המהותי.
כתוב תגובה ל- אתי יהודה
+
בבניה לא תמיד לפי התוכנית
  להכפיש   3/09/17 10:00
בבניה לא יוצא לפי התוכנית.מגישים תיקון .בעבר לפני השינוי שהוביל גדעון סער (אדם ראוי)פרגולה.סגירת מרפסת היה צריך תוכנית אישורים אגרות מדובר בארץ חמה עם המון ימי שמש .הגיע ארדן הקל מאוד על האזרח.אלדד יניב היה בקטגוריה זו לכן הוא לא עברין הוא אזרח ועו"ד טוב .איכפתי למען הדורות הבאים
כתוב תגובה ל- להכפיש
+
ספינלוגיה בשפע
  יצחק הרואה   14/01/17 22:32
שבוע טוב יהודים יקרים . אם תקראו מה שכתבתי לגבי הבחירות בישראל בשנת 2015 ( החל מחודש פברואר 2015 ובמהלך אותה שנה ועד היום - ממליץ לחפש ולקרוא מה כתבתי ) כתבתי שבינימין נתניהו נבחר על ידי הקב"ה להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל למרות שהסוקרים , התיקשורת ( שלא אוהבת אותו ויש לכאורה אנשי תיקשורת ששונאים אותו ) והכספים הרבים שנשפכו על ידי מדינות זרות ובינהם גם יהודים מחוץ לישראל ובתוך המדינה והעמותות והארגונים שנשלחו על ידי אותם מדינות , בנימין נתניהו נבחר להיות ראש הממשלה ומי שינסה להכשיל אותו כולל אנשי תיקשורת , משטרה ועוד יפגעו בעתיד על ידי הקב"ה . בנימין נתניהו מלווה על ידי 3 מלאכים שמדריכים אותו מלמעלה ויש מקובל ידוע שנפטר ששומר עליו . בנימין נתניהו למרות מה שהוא עובר על ידי אנשים שיוצרים ספינים ואותם אנשי משטרה שמעבירים מידע לכאורה לאותם אנשים הזהרו , רואים אותכם מלמעלה ולא תוכלו לצאת ללא פגע , ראו מה קרה לחלק גדול מהקצינים הבכירים ששירתו במשטרה לאחר שגילו עליהם לכאורה הטרדות , אותו קצין ששיתף פעולה עם עורכי דין ופרקליטים . מציע לכם הישמרו לנפשותיכם . בתורה כתוב " צדק צדק תרדוף " וזה לא נעשה לצערי במדינת ישראל , מדינת היהודים שהקב"ה הבטיח לאבותינו . כתבתי ואני אמשיך לכתוב : הקב"ה החליט לגלות את כל הרוע הקיים בעולם ואת השקרים ואת התיעוב ואת אותם מנהיגים ואותם מדינות שפגעו ופוגעים במדינת ישראל , צרפת תשלם מחיר כבד על זה שהיא מנסה להתערב לכאורה במדינת ישראל. הרבה מהכלכלות בעולם יתמוטטו כולל מדינות גדולות כמו יפן , סין ,הודו , האיחוד האירופי יספוג מהלומות בגלל שתרמו ותורמים כספים לעמותות והארגונים שפוגעים במדינת ישראל כמדינה יהודית. לפני הבחירות בארה"ב כתבתי שמי שייבחר כנשיא בארה"ב יהיה הבחירה של הקב"ה והוא יציל את הכלכלה של ארה"ב זה יימשך קצת זמן ובמיוחד כתבתי שהוא יהיה הכי הכי טוב למדינת ישראל כמדינה יהודית. כתבתי ואני ממשיך לכתוב : לעולם לא תקום מדינה פלשתינית . תוך שבוע וחצי נרגיש הרבה יותר טוב מכל הבחינות . הרבו ב " אהבת לרעך כמוך " ויהיה לכם טוב . אל תאמינו לאנשי תיקשורת לא אמינים המנסים לפגוע בבינימין נתניהו כולל אנשי משטרה והשופטים . תחשבו חיובי ויהיה לכם חיובי , תחשבו שלילי וזה מה שיהיה לכם. מאחל לבנימין נתניהו ומשפחתו וליהודים האמיתיים בריאות ואריכות ימים הצלחה בכל אשר תפנו וכל שתבקשו לו יהי.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
תקופה קשה לעם היהודי
  יצחק הרואה   9/01/17 20:41
אנו עוברים תקופה קשה שתימשך עוד שבועיים וחצי ולאחר מכן נראה תקופה הרבה יותר טובה. חיילי צה"ל עוברים גם הם תקופה מבולבלת ומטלטלת לכאורה בגלל מפקדים שאמורים להגן על חיילי צה"ל וזה לא נעשה לכאורה. אין אחידות בעם , יש הרבה שנאת חינם , אנשי תקשורת המרבים להלעיט את העם בדברי הבל ומפריעים לראש הממשלה הנבחר לתפקד , הקב"ה רואה הכול ובעוד כשבועיים וחצי זה יראה אחרת אותם אנשי תקשורת בגיבוי שונאי העם היהודי בארץ ומחוצה לה יתגלו במערומיהם. מציע לתושבי מדינת היהודים האמתיים להתאחד כמקשה אחת ולהמשיך לאהוב אחד את השני ולא להרבות שנאה. ראש הממשלה שנלחם מול אומות העולם על זכותה של מדינת ישראל ולא נכנע למנהיגים ועמותות שרוצות לחסל את מדינת ישראל מקבל גיבוי מלא מהקב"ה ובעזת השם נראה ממנו עוד דברים גדולים. אני מזכיר שוב , לעולם לא צקום מדינה פלשתינאית ולעולם לא יהיה שלום איתם כל אלו שחושבים ההיפך כדאי להם מהר להתפקח. כמו כן מנהיגי המדינה ראש הממשלה ושריו צריכים לפעול ביד חזקה מול אותם גורמים שמנסים לפגוע בנו , הקב"ה ילחם מחוץ למדינה ואתם המנהיגים בעזרת הקב"ה צריכים לפעול נגד אותם עמותות , ארגונים ועוד.. שמקבלים הרבה מאוד כספים על מנת לפגוע לכאורה במדינת ישראל. עוד נשמע הרבה דברים חדשים על מה שהתרחש בארה"ב בשמונה השנים שחלפן , הכול יצוף שום דבר לא יהיה נסתר יותר. העולם הערבי ימשיך להרוג אחד את השני בדרך ירדן , מצרים , טורקיה ועוד ישנם מדינות ערביות שקולטות שמדינת ישראל היא היחידה בעולם שצריך לעשות איתה עסקים ובסתר זה גם נעשה. בתקופה הקרובה יבואו הרבה עולים חדשים למדינת ישראל . כמן כן בשנה זו יתגלו מרבצי נפט גז ומתכות יקרות . מדינת ישראל לא תזדקק יותר לא לנפט , לא לגז ואפילו לא למים כי הכול יהיה בשפע. קיימו את "ואהבת לרעך כמוך " ויהיה לכם טוב. מאחל לכל העם היהודי ולחיילי צה"ל בריאות והצלחה בכל מעשי ידיהם . ולכל חולי ישראל ולחיילי צה"ל רפואה שלמה רפואת הנפש ורפואת הגוף ושהקב"ה ייתן חוכמה ובינה ועצה טובה למפקדים בצה"ל
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
סביר שיצחק צודק- אבל שיבדקו
  אורי יהודה   21/11/16 09:25
דברי יואב יצחק נשמעים הגיוניים לחלוטין. כדי שלא תהיה טענת קונספירציה מיותרת שווה שימצו בדיקה בנושא ויפרסמו.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
+
רשלנות שיפוטית שהביא לרצח!
  מפוכח   10/10/16 22:13
איך יתכן שאין אחריות על מעשי והחלטות שיפוטיות חסרות היגיון ?
השופטת צריכה להישפט על רשלנות מקצועית שהובילה לאובדן חיים
ולהישלח לכלא על כך!
כתוב תגובה ל- מפוכח
+
לשם שינוי - בחירות בארה"ב
  יצחק הרואה   19/09/16 13:39
בעוד כחודשיים אזרחי ארה"ב ילכו לבחור את הנשיא הבא שלהם. אם תקראו מה כתבתי לגבי הבחירות שהתקיימו במדינת ישראל בשנת 2015 כשציינתי שמי שייבחר זה יהיה בנימין נתניהו כי הוא נבחר ע"י הקב"ה להיות ראש הממשלה הבא. ציינתי בכל תגובה שלי כי בעקבות הבחירה שלו יתגלה שיש אנשי תיקשורת ובנוסף ארגונים נוספים שמשתפים פעולה עם מדינות זרות על מנת לתפוס את השלטון ולהתערב בבחירת ראש הממשלה במדינת ישראל. אציין כי פנו אלי גורמים מחו"ל בעקבות מה שכתבתי בחו"ל (הם קראו את מה שכתבתי) והיו בהלם מוחלט על התערבות אותם מדינות זרות הם טענו שהכסף שנתנו לאותם ארגונים הם כביכול ולכאורה ממשלמי המיסים באותם מדינות. וכמובן שביקשו ממני לכתוב לגבי הבחירות בארה"ב. אני עוד אחזור למדינת ישראל ולעתידה . בבחירות בארה"ב הנשיא שייבחר יהיה בחירה של הקב"ה והוא יהיה הנשיא הכי הכי שהיה לטובת מדינת ישראל ומי שינחה אותו מה לעשות בכל רגע זה הקב"ה. לציין כי כל הזמן שכתבתי בתגובתי היא כי הכלכלה בעולם ובמיוחד בארה"ב על פי תהום כלכלה נכשלת וכל המצגים שמוצגים היום הם לכאורה השיתוף פעולה של התקשורת עם ההנהגה הקיימת. ומה שיקרה ואני מציע והצעתי לפונים אלי תיהיו הוגנים בבחירות אלו כל שיתוף פעולה לא דמוקרטי יגרום לכם למה שקורה היום במדינת ישראל. חלק גדול מתושבי מדינת ישראל מביעים את דעתם על התקשורת ואפילו על בתי המשפט שם יושבים עדין שופטים שלכאורה טרם הפנימו שמדינת ישראל שייכת לבני ישראל ולא ל .... אותו נשיא שיבחר למרות הכלכלה המתפוררת בארה"ב ימנע נפילה טוטאלית של ארה"ב . הוא יעודד יהודים לעלות למדינתם ויעזור להם להתאקלם וכל מעייניו תהיה מדינת ישראל כמדינה יהודית. כתבתי בעבר ואני כותב גם היום רק מדינות שיהיו לטובת מדינת ישראל לא ייפגעו מדינות אחרות ייפגעו קשות עד כדי אובדן זהות שלהם. ישנן עוד כלכלות שנמצאות בסכנה - סין , יפאן , חלק גדול ממדינות אירופה . הכלכלה הכי יציבה והכי בריאה והכי הכי היא מדינת ישראל . וכל המוציא דיבתו רעה על המדינה יפגע. במדינת ישראל יתגלו בעתיד הקרוב מרבצי נפט , גז, אבנים יקרות ועוד.. תראו מה קורה סביבנו אין שום מדינה סביבנו שיש בה יציבות , הכל מתפורר וימשיך להתפורר כולל בטורקיה וירדן וגם במצרים. אני מציע לכל היהודים לאהוב אחד את השני ולקיים "ואהבת לרעך כמוך" ומי שינסה לפגוע במדינת ישראל כמדינה יהודית יפגע ע"י הקב"ה והמבין למה שקורה היום יבין. לעולם לא תקום מדינה פלסטינית (לא היה בעבר ולא יהיה בעתיד) תראו מה קרה למנהיגים שגירשו יהודים מבתיהם . בנימין נתניהו שנבחר ע"י הקב"ה מתמרן בחסדי הקב"ה מול כל העולם שרוצה ברעתנו כולל ארה"ב של היום. השיתוף הפעולה של אירופה עם ארה"ב בנושא יגרום לחלק גדול מאותם מדינות לפיגועים ולשינוי חייהם לרעה . מאחל לכל בית ישראל היהודים האמיתיים שנה טובה ומבורכת , שנת בריאות ואריכות ימים , שנה שתיהיה הרבה הרבה יותר טובה מקודמתה ונאמר די לצרותינו . לניוז אחד רוצה לאחל בהצלחה , שנה הבא תובילו בתקשורת הנכונה והאמיתית .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
רק כשחופרים מתחת להר הבית
  סניל   31/08/16 12:24
מוצאים עם פלסטיני שחי פה בעבר
כתוב תגובה ל- סניל
+
יואב יצחק מסוכן לכל הגיון
  שוקי תלחי   11/06/16 13:34
עמוס שוקן מוציא עיתון לתפארת
כתוב תגובה ל- שוקי תלחי
+
רמז לבאות
  יצחק הרואה   23/05/16 13:52
אם תסרקו את התאריכים הבאים שכתבתי בפורום זה בחירות 2015 תבינו מה יהיה הרמז הבא שאני כותב: התאריכים 17/2/2015 , 14/3/2015 , 18/3/2015 , 22/3/2015 , 25/3/2015 , 7/5/2015 . התאריכים אלו כתבתי לפני הבחירות שהתקיימו לפני כשנה פלוס כחודשיים ימים כי בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה והוא נבחר ע"י הקב"ה להיות המנהיג שיגן ויציל את מדינת היהודים. (מציע לבם לקרוא מה כתבתי) ובכן יש המשך לתקופה זו : אבל לפני שהמשיך אומר רק כי חלק המפקדים הבכירים שהיו וחלק מהם עדין נמצא בשירות המדינה בדרך להתגלות . למה אני מתכוון : כשכתבתי שבנימין נתניהו חייב לנסוע לארה"ב ולהילחם נגד הגרעין היו בכירים בתפקיד מאוד יוקרתי ששיתפו פעולה לכאורה עם השלטונות בארה"ב למנוע ולהפריע בתפקוד הממשלה . אודה על האמת שידעתי שגם לשר הביטחון הפורש לכאורה הייתה נגיעה בהפרעה לבנימין נתניהו. ומהו הרמז לבאות : מחוץ למדינת ישראל כל מי שהפריע ומפריע להנהגה בישראל יפגע קשות כולל המדינות שבהם הם שולטים. בנימין נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה שפועל לטובת המדינה וכל ישראלי / יהודי שפוגע בו אם במילים אם ברכילות גם הוא יפגע. ביום שישי השתתפתי באחת התיקונים הקשים לעם ישראל בבית העלמין בטבריה (בית העלמין הישן) איתי היה רב מקובל שגם הוא ביצע תיקון ובקשה למניעה פיגועים ונפגעים בעם היהודי היושב בישראל. (ימים יגידו במיוחד שבוע אחרי שבועות שיש סימנים לא טובים). מציע לאנשי התקשורת ואנשי השמאל הקיצוניים ובניהם אנשי חינוך ואנשי הצבא שעדין ממשיכים לפגוע בעם היהודי לחזור בהם ולשוב בתשובה ממעשיהם כי הם הבאים בתור. דעו כי כול המהלכים הקורים ויקרו כול זה מעשה הקב"ה שרוצה שיהיה טוב לעם הנבחר ומי שמפריע יפגע. כמו כן מציע לכל היהודים החיים מחוץ למדינתם לשוב ולחיות בה בטרם יהיה להם רע ויהיה מאוחר . במדינת ישראל יש בשפע "נפט , גז , מתכות יקרות ועוד.. " בעוד כ- 3 שבועות נחוג את חג השבועות חג מתן תורה ואני תקווה כי נאהב אחד את השני ובל נרכל ונוציא דיבת מדינתנו . ולראש הממשלה נאחל שיצליח ויבורך בכל הברכות .אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
בוררים ומגשרים מסוכנים למוסר
  יוסי ארגואן   22/04/16 04:47
מכיר בוררים ומגשרים מאוד מאוד מאוד לא הגונים.וגזענים גדולים. מקושרים להמון אנשים .ומגיעים לשם למטרות רווח וצבירת הון. אם חשבו ששופט שיקבל שכר שמן.לא יתפתה לקבל שוחד. זו החלטה שגויה מיסודה.שכר שמן גורם ליתר תאוות בצע. וגורם לרצות להרויח עוד יותר.מה שמושך למערכת גורמים שליליים.לדעתי. המון עורכי דין פונים לגישור.ומגיעים עם רמות מוסר ירודות. כולל השכן הלא מוסרי שלי.שתבע אותי בקומבינה והפסיד. שמחזיק בכמה דירות ומכיר כנראה שיפוצניקים ושאר מתווכים. קשרים מאוד לא בריאים באם יגיעו אליו למשפט במקרה. מכונת אמת ובדיקות מוקפדות..להתמקד בשאלות.האם ישנה הכרות. מוקדמת עם אחד הצדדים.??שמעתי על גישורים לא רציניים!?!?
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
הרצוג...
  עמוס חושב בקול   28/05/15 10:04
בס"ד אנחנו ערב מלחמה מהקשות שידע העם היהודי ורב העם עסוק בהבלים במקום לנסות ולהבין מה רוצים ממנו משמים ומדבר על אלה היודעים שיש תורת אמת לישראל ונגררים אחר ההבל בוג'י ליבני וכל שאר עמי הארצות עוכרי ישראל הזמן קצר ואם לא תבין מיד שצריך לחזור לדרך ישראל הישנה והנודעת פשוט לא תהייה יהודי אהובי היקר התעורר עובדים עליך בעיניים מנצלים את בורותך אותה זרעו בך ועושים עליך כסף כשאתה חייל בזוי של הצד האחר ולא מצליח להבין שמעבר לפורענות השמאל יש סיבה והיא המבחן להמשך קיומך והשארותך בעולם הזה והבא רוץ והצל את עצמך לך מיד פגוש תלמיד חכם חרדי ולא ציוני לאומי שחי בהבלי שלטון השמאל והוא מבולבל עד היסוד זו הזדמנות אחרונה לפני תגיע עננה
כתוב תגובה ל- עמוס חושב בקול
+
תחילה של תקופה חדשה
  יצחק הרואה   7/05/15 11:25
כתבתי בתאריך 22/3/2015 שכדאי לא להפריע לבנימין נתניהו להרכיב ממשלה. והכן חלק הפריעו לו וגרמו להתמשכות הקמת ממשלה חדשה בישראל.
כל המפריעים , דעו כי הקב"ה רואה את ההפרעה ובעתיד הלא רחוק חלק מהם יפגע., והפגיעה תהיה לא נעימה ולפעמים גם כואבת. הפגיעה יכולה להיות בחשיפה של מעשים לא ראויים ועוד...
אבל אני כותב היום על תחילה של תקופה חדשה : שימו לב מתי הוכרזה הקמת ממשלה חדשה "לג בעומר" זהו יום בו נגלה רבי שמעון בר יוחאי זכרונו תגן עלינו אמן.
בלג בעומר נפסק הרג תלמידי רבי עקיבא בגלל שלא נהגו כבוד אחד לשני. באותו יום התגלה הרשב"י התלמיד של רבי עקיבא והוא לימד את סודות הקב"ה "עבר , הווה , עתיד" .(עם הרשב"י התגלו עוד 4 תלמידי חכמים)
ולעניין בחירת הממשלה החדשה ממשלה זו קמה על מנת להשלים הקדנציה שהופסקה בעקבות אי האימון של חלק מהממשלה הקודמת שרצו לבצע פוש לבנימין נתניהו כראש ממשלה נבחר והוא נבחר ע"י הקב"ה כמציל העם היהודי והוא אמור להגן עלינו כמדינה יהודית.
מדוע בוצע הפוש הזה . הקב"ה החליט לגלות את פרצופם של אותם שרי ממשלה , תקשורת עוינת - כתובה ומדיה , מדינות עוינות שהזרימו כספים רבים על מנת להתערב בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית שהקב"ה הבטיח לבני ישראל.
ראו מה הקב"ה עושה לכל אלו שגרמו לנו נזקים בעבר "מדינות ערב , מדינות אירופיות וגם ארה"ב שמנסה בכל כוחה להחריב אותה ומעמידה פנים שהיא לטובתנו. אמנם ישנם בארה"ב תושבים שרואים את מעשי נשיא ארה"ב וחבר מרעיו ומנסים לתקן , אבל הקב"ה גם בהם יתנקם .
במדינת ישראל הכלכלה הכי יציבה והכי טובה בעולם , חבל רק שהחברה עדין לא הפנימה את ואהבת לרעך כמוך ועדין יש שנאה תהומית בין הרבה יהודים , חרדים , דתיים , מסורתיים וחילונים.
מאחל לכל בית ישראל שהיום הקדוש הזה שזו הילולה של רבי שמעון בר יוחאי שזכותו וזכות צדיקים נוספים תגן עלינו וכשם שפסקו הרג תלמידי רבי עקיבא כל יפסקו הצרות והבעיות של בני ישראל וכל מי שנגדנו שהקב"ה יפעל נגדם.
הרבה בריאות , הצלחה וכל אשר תרצו יתקיים בכם אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
תקיפת החייל להראות לפני שתקף ה
  סולו   3/05/15 07:30
שוטר את החייל השוטר היה עם הגב לחייל והסתובב פתאום לחייל השאלה מה היה לני כן .אתם שופטים את המשטרה בלי לדעת מה היה באמת צריך להראות את כול הסרטון .מה היה לפני התקיפה איפה הסרטון. איפה כול החכמים ?.
כתוב תגובה ל- סולו
+
ביבי או נוני ידוע שנוני שמאלן
  סולו   3/05/15 07:10
ותוקע למדינה מקל בגלגלים לא מעניין אותו טבת המדינה מעניין אותו להיות נגד .רשעות הלב והשנאה לחם חוקו ולא חשוב מי יהיה ראש ממשלה כוונתו להיות נגד שהוא יהיה צודק הוא יוצר בתקשורת את הצדק שלו אבל זה לא מצליח לו כמו פרס .
כתוב תגובה ל- סולו
+
מקווה שכחלון יישם את הבטותיו
  שושפרי   1/05/15 22:54
דבר ראשון שכחלון חייב לעשות להגדיל את קיצבאות בטוח לאומי
לקשישים ולחלשים .
החלשים במדינה מופקרים .
הציבור שבחר בביבי יישלם את המחיר .מגיע לכם .
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  כחלון יעשה את המוות בקואליציה
  קארינה   4/05/15 17:46
כחלון חתרן שנושא עיניו לכס ראשות הממשלה ויעשה הרבה בעיות בכלכלת המדינה. אי אפשר לתת לו את כל מאוויו והדרישות שלו שהוא מעלה כדי לזכות בפופולריות ולהעמיד את עצמו בבחירות הבאות לראשות הממשלה. זאת מטרתו ואין בילתה ואני לא מאמינה לכנות מעשיו. ימים יגידו איך יפעל ואני מתפללת שלא יביא את המדינה לפשיטת רגל בדרישות הפנטזיונרית שלו שאין למדינה משאבים כספיים כדי לממשן אלא אם הוא עומד לסגור את כל הדלתות לכולם ולקחת את כל הכסף של האוצר למפלגתו. לפיד ניסה ונכשל וגרם לסחרור ועליות מחירים ונקווה שה"הישגים" של כחלון לא ישוו ל"הישגים" הבלתי נראים של לפיד!
כתוב תגובה ל- קארינה
-  קשקוש=מכיר כחלוןאישית=אחלה גבר
  ע_הראל   6/05/15 15:44
כמי שמכיר את משה כחלון אישית, הרי יש בו לא מעט ממשה רבנו שהיה העניו באדם שעל פני אדמה; אין בו אף לא טיפה של גאווה ובוודאי לא חתרנות חלילה, והוא אדם ירא שמיים ואיש חסד אמיתי (קיבל זאת בין השאר מאימו - שהייתה שולחת אותו ערב שבת למסור עופות לשבת למשפחות נזקקות); ואגב הוא משדר כנות ויושר ושמחת חיים טבעית, ונותן השראה חיובית על סביבתו! §¤§¤§ ודווקא כחלון הוא שהיה הקורבן לחתרנות פנים ליכודית, כאשר עשו לו רשימת חיסול לקראת הפריימריז של ערב בחירות 2013 - לדעתי מטעם פייגלין וגדעון סער ואולי גם חיים כץ וחוטובלי; והלוואי שקארינה לעיל גם תזכה לפגוש בו יום אחד, ותיווכח בעצמה בכל מה שאמרתי.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
2015 ניצחון הימין פי 4x מ-1977
  לידי אודי פרידן   27/04/15 05:50
לפי מניין סופי של הקולות היהודים בבחירות 2015:

לגוש ימין/דתיים/לאומיים, בעד נתניהו לר' הממשלה: 2.134.805 לגוש שמאל, תומכי הרצוג/לבני.....................1.323.444ב-2015 הפער לטובת הימין, דתיים/לאומיים/נתניהו.. 811.441 1977 הפער לטובת תומכי מנחם בגין לראשות הממשלה...229.502

המסקנה:ב-2015 הפער לטובת הימין היה פי x 4 !,מהפער לטובת

הימין "במהפך 1977 / בגין" ! מר אודי פרידן: מי יקטין את

פער 2015 בבחירות הבאות ? אתה והחברים שלך? איך ?

אם יש לכם בעיה עם מספרים בדוקים אלה תוכלו להגיש תלונה

לוועדה הבחירות המרכזית או "להחליף את העם" כפי שהנכם רוצים.

כתוב תגובה ל- לידי אודי פרידן
+
יש כאן רבקה שמביישת את יהדותי
  רבקה.   19/04/15 10:00
רבקה שפאר לקחה על עצמה להיות תנא דמסייע לטירוף של ליברמן לזמרת מירה היקרה, רבקה שפאק מביישת את תרבות ישראל היא החליטה להיות יותר מטורפת מליברמן
כתוב תגובה ל- רבקה.
-  בעיה חמורה בהבנת הנקרא
  רבקה שפק ליסק   4/05/15 17:14
רצוי לקרוא בעיון לפני שמשתלחים מהסיבה הלא- נכונה.

אני מעריכה מאוד את מירה והביקורת שלי הייתה רק עם ההזדהות שלה עם תפישת העולם של הרשימה הערבית שאינה חותרת לדו- קיום כפי שהייתי רוצה אלא לעימות.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
+
יש כאן רבקה שמביישת את יהדותי
  רבקה.   19/04/15 10:00
רבקה שפאר לקחה על עצמה להיות תנא דמסייע לטירוף של ליברמן לזמרת מירה היקרה, רבקה שפאק מביישת את תרבות ישראל היא החליטה להיות יותר מטורפת מליברמן
כתוב תגובה ל- רבקה.
-  יש לך בעיה בהבנת הנקרא
  אחד שיודע לקרוא   22/04/15 22:09
לרבקה אין כל קשר לליברמן או לימין. היא גיתה הערכה למירה ולהצלחתה. היא רק ביקרה את תמיכתה בקו האנטי- יהודי של המנהיגות הערבית.

כדאי שתלמדי לקרוא.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע לקרוא
+
הכל בידיו
  אירית.ד.   2/04/15 08:50
חברים יקרים,דויטש ניתח רק משתנה אחד במשוואה המורכבת הזו. נתניהו לחיץ וסחיט-הנה הבוקר הפרסם כי בנט אמר"אנחנו לא פריירים,למה מה קרה,ייתן לנו את החינוך???",כאילו החינוך הוא תיק בזוי.... גם ליברמן,גם בנט,גם דרעי,גם ליצמן-כולם באו לקחת תיקים ולהתהדר בנוצות,עושה רושם שלא באמת רוצים לעבוד אלא מחפשים יוקרה,כח ועצמה. ודבר נוסף-הכל בידי ביבי-הוא זה שלמעשה קובע-גם הרפורמה של הסלולרי הייתה תחת ברכתו-לטעמי זאת הטעות שעשה ביבי עם כחלון וממנה הוא למד(ולכן גם הוא ניטרל כך את לפיד שלא ידע באמת לקרוא את ביבי ונפל במלכודת של מע"מ 0 וכך הוא יעשה לכל מי שיעז לנסות להרים ראשו ולהצליח).-התהילה של כחלון לא תעלה לביבי ביוקר ,כבר עלתה לו ב 10 מנדטים,הוא לא באמת ייתן לכחלון לחולל שינוי או להגיע להישגים-ביבי לא מכשיר יורש,ולכן כחלון לא יקבל כלים לעבוד ולעשות שינויים-בטח שלא שינויים מרחיקי לכת.....
כתוב תגובה ל- אירית.ד.
+
כל הכבוד לדרוקר ולקרן החדשה
  גני גבע   31/03/15 20:44
הכותב מכנה את עצמו עתונאי. חוץ מרעיון העוועים להשתיק עתונאים אחרים גם מימין כמו סגל, יש לו עוד רעיונות יצירתיים ?
כתוב תגובה ל- גני גבע
+
גדון לוי מתחיל להרגיש ימני
  רון5   29/03/15 07:50
בעתון הארץ כאילו מתקיימת תחרות מי שונא יותר את ישראל ואת העם היהודי. גדעון לוי האיש המתועב הזה מתחיל להרגיש לא טוב כאשר הוא רואה את חבריו עוקפים אותו משמאל. אני לא מבין איך יהודי וישראלי מסוגלים לקרוא את העיתון הארור הזה
כתוב תגובה ל- רון5
-  כידוע, מדובר בסמרטוטון
  RBT   29/03/15 23:25
לא שווה את הניר עליו הוא מודפס...
כתוב תגובה ל- RBT
+
שיקפוץ לי אובמה ואיתו ארהב
  הגוי..   27/03/15 08:57
ב1941-1945 בזמן שהנאצים של היטל שרפו יהודים, הנאצים בארהב התעשרו על זהב שיני יהודי אירופה הנרצחים ועל רכושם ועל שלל ביזת הנאצים את מדינות אירופה וסחר בנשק ותחמושת עם היטלר בזמן מלחמה, סבא בוש, רוקפלר, דה-םון ופורד הזוכה במקבילה הנאצית למדליית הקונגרס של ארהב מידיו של היטלר ושתיקת הכבשים את השואה מאוצרותיה המגואלים בדם יהודי אירופה וילדיהם נהנים אזרחי ארהב וילדיהם גם בימים אלה, אינם מקנים לאף נשיא בארהב זכות להחליט בעבורנו בכל עניין שהו כולל השטחים. שיחזירו לאינדיאנים את אמריקה ולנו את הרכוש הנבזז באירופה הנאצית שהועבר לארהב והוציא אותה מהמשבר הכלכלי 1927-9 ומהעולם ה 3 בו היתה שרויה ואחר כך נדבר על שטחים ומדינה פלסטינאית או אמריקאית על אדמות ארץ ישראל אם יהיה עוד עם מי לדבר. יהיה? לא!....אז ככה...גם היום אין עם מי לדבר..ארהב זה סוס מת שהרוכבים עליו תמכו בהיטלר כדי להנות מהשלל האירופאי המדמם הזה עד היום ובסופו של יום וזה הצליח להם..הצליח עד ש..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
אם
  שמ   26/03/15 17:48
היו מקשיבים,קוראים,מאזינים,מן הסתם היו עולים על הרעיון שפג תוקפו של המשטר הפרלמנטרי בארץ ישראל.ממילא זה היה מקח טעות מלכתחילה על ידי דב"ג.המשטר הנשיאותי הוא יותר מציאותי,כאן בארץ הקשה,המפולגת כל כך.בחירה בנשיא שמושל משילות מלאה,ללא צורך בחוק משילות מופרך,בחירה אישית איזורית בנבחרי העם כך שהם יהיו מוכרים אחד אחד לבוחריהם,ולכן יהו מחויבים להם,זו הדרך הנכונה לקבל ממשל נורמלי כאן,בארץ ישראל.לפני דקות ספורות הודיעו שכחלון נטש שיחות הגועליציה,כי ראשות וועדת הכספים ניתנה לגפני.אחרי כל המהומה של הבחירות,הביזבוז הנורא של כסף(ראיתם כמה נייר היה על רצפות מרכזי הבחירות?),הקללות,הצחוקים והדאחקות,חזר רוה"מ להתקשקשות גועליציונית.הדברים יגעים כי הם ידועים מראש,מוכרים,וחוזרים על עצמם כל מספר שנים.פעם זה היה כל ארבע שנים,הפעם כל שנתיים,ולהבא כל שנה.רק משטר נשיאותי,עם בחירה אישית של נשיא,ובחירה אישית של נבחרים,קבינט של 7-8 שרים + רוה"מ די בה להחזיר מעט צבע ללחיי הנבחרים העלובים שלנו. מרוה"מ ועד הנבחר ה 120.
כתוב תגובה ל- שמ
+
מזרחים/כחלון.
  אתיאיסט   26/03/15 16:28
אכזבת אותי קשות ד"ר שפק-ליסק. בעקבות "ניתוחך" (תוך כדי הצגת "שאלה" לכאורה) והצגת פטרונות גזענית (מתי המזרחים יתחילו לדאוג לילדים שלהם...) עוררת בי ספק באשר לכושר הניתוח שלך שבא לידי בטוי במאמרייך ההיסטוריים, שאותם הרביתי לקרוא ושאיני בטוח אם יש טעם שאמשיך לקראם, לאחר שחשפת במאמר זה "כושר ניתוח" מאד לא אינטלקטואלי....וחבל. אני טוען כבר שנים רבות, כי אין אינטלקטואלים (אמיתיים, לא רק בשם) בשמאל , ואני חושב שאת בשמאל (כי השמאל תמיד היה פטרנליסטי כלפי מזרחים, אעפ"י שיש בשורותיו גם כאלה ) ולא שמאל מרכז, ומאמרך מחזק, שוב !! את דעתי.
כתוב תגובה ל- אתיאיסט
-  האפליות נגד המזרחים על ידי האט
  מלכה זקלר   28/05/15 17:25
האטאיסט צריך פשוט לקרוא לו בשמו - גזען בלתי נלאה. אל תתפלא שהמזרחים לעולם לא יצביעו עבור מפלגות השמאל אפילו כאשר ימשיכו לאמץ לעצמם שמות מתעתעים כאלה ואחרים. השמאל הוא פשוט מפאי - אותה הגברת בשינוי האדרת. תתביישו גזענים - אין כמוכם באף מדינה דמוקרטית אמיתית.
כתוב תגובה ל- מלכה זקלר
+
הגששים החוורים ורובי ריבלין
  ציוני אמיתי   26/03/15 11:45
גשש אחד שואל את חברו: " אתה בתוך רכבך נופל למי נהר מה אתה

עושה ?" התשובה "מפעיל ווישר" (מנגב שמשות), שואלים את רובי

ריבלין, אתה זוכה בצורה גורפת בבחירות דמוקרטיות, מה אתה

עושה ? רובי ריבלין: "מקים ממשלה רחבה ככל האפשר", הכוללת

כמובן את ציפי לבני ויאיר לפיד, שבגללם פורקה הממשלה הקודמת

ונערכו הבחירות !
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
+
רובי ריבלין"נאור ודמוקרטי"?!
  למשה מיכאל   26/03/15 10:44
לא ולא ! סך הכול אדם משועמם שקם כל בוקר עם המשרה המיותרת

והיקרה ביותר במדינה ( 65.000.000 ₪ לשנה), ולא יודע מה

לעשות עם עצמו: לגרד את הבי....ם או לתת לנו עצות חינם

כטילו שלא התקיימו בכלל בחירות !
כתוב תגובה ל- למשה מיכאל
+
65.000.000 ש"ח לשנה שילמתם ?
  ציוני אמיתי   26/03/15 10:35
אז קיבלתם את המנה היומית של שטויות מפיו של נשיאנו, שאין לו

מה לעשות עם עצמו: לגרד את הגב או לתת לנו יעוץ חינם ? כגון:

1 . יש להתייחס בסבלות אל מידי בקבוקי תבערה ופצצות על ילדנו

ולאפשר להם להגיע לקלפיות בכדי להביא כמה שיותר חכים

שונאי ישראל, וכך תגדל ותתעצם כוחה של הממשלה החדשה.

2. יש "להרחיב ככל האפשר את הממשלה החדשה" ע"י הכנסת ציפי

לבני ויאיר לפיד, בכדי לחזור ולהרסה שוב, כפי שעשו עם

קודמתה !

זה לא יותר טוב אדוני הנשיא שתבקש מישהו שיגרד לך את הגב

במקום להשמיע שטויות כאלה ? לשם מה היו בכלל בחירות ?!
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
+
פתאום קם בבוקר נשיא משועמם....
  ציוני אמיתי   26/03/15 09:07
נשיא שמחפש מה לעשות כל בוקר, במשרה המיותרת ביותר במדינה,

מה לעשות משעמם לו, ואז מפליץ:

1. טוב להביא המוני ערבים לקלפי, כמה שיותר חברי כנסת ערבים
שונאי ישראל כולם, יותר ביטחון ויציבות לישראל !

2. נתניהו צריך עצות ממנו איך מי לצרף לממשלתו
שצריכה להיות "רחבה ככל האפשר" וכוללת את ציפי
לבני ויאיר לפיד שיתרמו ליציבות וחוזק לממשלה החדשה !

זה מה שאנו מקבלים כאשר מוציאים 60.000.000 ש"ח לשנה על מוסד
מיותר לחלוטין, שבראשו אדם משועמם המחפש כל בוקר מה לעשות!
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
+
מי צריך נשיא פטפטן ומסית ערבים
  ל: גיימס קרטר   26/03/15 08:07
אדון גיימס קרטר: קח 60.000.000 שקלים לשנה, זה מה שעולה לנו
המשרה המיותרת ביותר במדינה, חלק אותם ל-10.000 תיכוניסטים מוכשרים ( רצוי מעדות המזרח ), כל אחד יקבל 500 ₪ ( חמש מאות) לחודש עזרה ללימודיו ! שעות עשרה, ציוד, מחשבים, וכו'
הרווח לנו כחברה יהיה עצום, מעל ומעבר למעשיהם המטופשים של נשיאנו (ראה מעשיו של עזר וויצמן, משה קצב, שמעון פרס! ועוד)
עכשיו אדון קרטר: איזה תפקידים ממלכתיים לא יכול יושב ראש הכנסת למלא, במקום נשיא ריבלין? חינם אין כסף, כי הרי כל זה יתבצע במשכן הכנסת ולא במשכן בומבסטי מיותר לחלוטין! מלא
פרזיטים אוכלי חינם ! ( תקציב שנתי לפרחים: 3 מיליון ₪ ) חשבת על זה ?






כתוב תגובה ל- ל: גיימס קרטר
+
"להרכיב ממשלה רחבה ככל האפשר"
  ציוני אמיתי   25/03/15 23:20
"להרכיב ממשלה רחבה ככל האפשר"? אלה היו תוצאות הבחירות האחרונות ? אדוני הנשיא, מי שם אותך כיועץ ראש ממשלה שנבחר
להגיד לו, או להציע לו דבר שטות מוחלט כזה? לשם מה היו בחירות בכלל? הם התקיימו כי זה היה בלתי אפשרי לקיים ממשלה עם בעלי דעות שמאלניות נוסח אוסלו, כציפי לבני ויאיר לפיד,
והיה צורך לסלק אותם מהשלטון ! זה הושג וזב נעשה ! זה היה רצון רוב העם ! עכשיו עתה מציע לבטל תוצאות הבחירות ולהכניס את אלה חזרה לשלטון במסדרת " ממשלה רחבה ככל האפשר" כדבריך
המטופשים ! אכן אין דבר יותר מיותר ומזיק מאש משרת הנשיא ומוסד הנשיאות, רק בלבול אי הבנות ונזק כללי הם נגרמים !
כתוב תגובה ל- ציוני אמיתי
-  ההמלצה לממשלה רחבה...
  משה מיכאל   26/03/15 09:34
המלצה לממשלה רחבה או ממשלת ״אחדות״ מופיעה כאשר המחנה הקורא לעצמו ״נאור״ ״דמוקרטי״ מפסיד. במילים אחרות - כאשר מצביעים ניאדטראלים כמוני שלא יודעים מה טוב להם גונבים את המדינה מהנאורים.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  הנשיא ריבלין במיטבו
  אנאליסט   26/03/15 00:25
מזל שיש לנו נשיא שהוא גם רגיש לכלל הציבור ולזכויותיו, גם חכם היודע להבחין נכוחה בחוליים של החברה והמדיניות וגם נחוש היודע להציב תמרור במקום ובזמן הנכונים. וכן עוד ד: ריבלין הוכיח שוב שהוא שתי ליגות לפחות מעל נתניהו הזחוח, שכנראה לא שכח דבר ולא למד דבר.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
-  לשם מה צריך בכלל נשיא בישראל ?
  לאנליסט   26/03/15 06:00
אדון אנליסט: קח 60.000.000 שקלים לשנה, זה מה שעולה לנו
המשרה המיותרת ביותר במדינה, חלק אותם ל-10.000 תיכוניסטים מוכשרים מעדות המזרח, כל אחד יקבל 500 ₪ לחודש עזרה ללימודיו
הרווח לנו כחברה יהיה עצום, מעל ומעבר למעשיהם המטופשים של נשיאנו (ראה מעשיו של עזר וויצמן, משה קצב, שמעון פרס! ועוד)
עכשיו אדון אנליסט: איזה תפקידים ממלכתיים יכול יושב ראש הכנסת למלא, במקום נשיא ריבלין, חינם אין כסף, כי הרי כל זה יתבצע במשכן הכנסת ולא במשכן בומבסטי מיותר לחלוטין! מלא עם
פרזיטים אוכלי חינם ! חשבת על זה ?
כתוב תגובה ל- לאנליסט
-  כדי שניזכרו בפסוק כל יום"ונשיא
  בעמך לא תאר"   26/03/15 10:47
באמת אין כל סיבה שיהיה לנו נשיא נוכח השלושה האחרונים.

כל פעם שהנשיא פותח את פיו - בא לי הפסוק הזה בראש.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- בעמך לא תאר"
-  ממש נכון, מיכל. חסל מוסד הנשיא
  RBT   29/03/15 23:48
כתוב תגובה ל- RBT
-  רובי רע ליהודים
  חי בלילה   26/03/15 03:01
הנשיא ריבלין נותן באמירותיו לגיטימציה למיידי האבנים .לדידו,האינתיפדה ,כשתבוא,תהיה גם צודקת וגם מוצדקת .
הנשיא מסוכן לעם ישראל באמירותיו הפייסניות כלפי הציבור הערבי והן נשמעות הייטב הן בקרב הציבור הערבי והן בעולם, ואם גם הנשיא בישראל חושב שביבי רע לערבים ,על אחת כמה וכמה גם לאחרים מותר לחשוב כך. שום טובה לא תצמח לנו מדבריו,מה עוד שאמירתו של ביבי נופחה מעבר לכל פרופורציה.כשאריק שרון קרא לאזרחים"לכו להצביע" הוא בוודאי לא התכוון לערבים שיילכו ויצביעו. .בבחירות שנערכו עכשו, הערבים חברו למפלגה אחת גדולה וכדי שלא תשפיע על תוצאות הבחירות כל מה שרצה ביבי זה להוציא יותר מצביעים יהודים מהבית משום שהרבה אנשים חשבו להמנע מללכת לקלפי ולבחור, וכדי להמריץ אותם לצאת מהבית תאר את מה שקורה במגזר הערבי. אפילו ריבלין בעצמו עודד אנשים לצאת ולהצביע ולא להמנע כשזיהה מגמה זו. אז כדאי שרובי החביב יתגבר על יצרו ועל רצונו לנגח את ביבי,וישים יותר לב לאמירותיו משום שכוונותיו "הטובות" יכולות להוביל את כל המדינה לגיהנום.
כתוב תגובה ל- חי בלילה
+
כתבתי בתאריך 17/2/2015
  יצחק הרואה   25/03/15 20:50
כדאי לרדת מטה לתאריכים מ- 17/2/2015 ולקרוא מה שכתבתי ואני מתעקש גם היום - נשיא ארה"ב מסכן את ארץ ישראל כמדינה יהודית.
אבל .... מי שיקרא נגדו תיגר נגדו יהיה הקב"ה בעזרת שליחו בנימין נתניהו.
כרגע בנימין נתניהו מנסה להרגיע , מנסה לפשר , מנסה ללכד עד שהקב"ה יגיד לו די . אני נכנס לתמונה וברגע שזה יהיה הסכנה הקיומית תהיה על תושבי ארה"ב ואירופה שמנסים לפגוע בשליחו של הקב"ה.
כיום ארה"ב מצטיירת בעולם כולו כמדינות ללא מנהיג . יש מנהיג אבל לא מתפקד במיוחד בארצו.
שבוע הבא נחגוג את חג הפסח - יציאה מעבדות לחירות הרבה נסים ונפלאות ימשיכו לקרות לנו צריך רק לאהוב אחד את השני ולעזור לזולת.
חג פסח כשר ושמח .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
ברנע וקדמון עיתונאים מהסוג הרע
  רוע רוע הרבה רוע   25/03/15 13:45
ברנע קדמון וכספית הם איכס של עיתונאים פשוט רוע והרבה איכס אפס מקצועיות. אפס
כתוב תגובה ל- רוע רוע הרבה רוע
-  העתונאים כותבים האמת ביבי אסון
  שושפרי   1/04/15 17:01
ביבי הורס את המדינה. אני חשה שהמדינה בקריסה בראשות ביבי ואשתו השתיינית
והשתלטנית
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  שושפרי=תבלעי הרבה גלידה פסטוק
  ע_הראל   10/05/15 00:16
זו התרופה החדשה למחלת הנפש שלך "שנאת נתניהו". §¤§¤§ אז כדי שלא תסבלי קשה עוד 4 קדנציות של נתניהו נניח עד 2029, תבלעי כמה שיותר גלידה פיסטוק - וכמה שיותר מהר; וכך מובטחת לך תוצאה חיובית, או תירפאי בס"ד - או שתיחנקי בשעה טובה כמו כל הסמולנים ולא תסבלי יותר; ובכן Bye bye love ואל דאגה, אף אחד לא ירגיש בחסרונך.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לך קיביני מט
  מ ד   27/04/15 23:26
כתוב תגובה ל- מ ד
-  דד
  וו   1/04/15 21:02
אתה טיפוס חולני ונטול מידות. לפי הכיתוב שלך אתה בזוי ונקלה.
כתוב תגובה ל- וו
-  לכן: לא קוראים סמרטוטונים!
  RBT   29/03/15 23:35
כתוב תגובה ל- RBT
+
ברנע הוא חרפה תקשורתית
  ענת3   25/03/15 09:02
עבד נרצע של אדונו נוני מוזס. בטח החבר'ה מהשמאל הסהרורי ידאגו לעוד פרס ישראל בתקשורת. ככה זה בצפון קוריאה של המזרח התיכון
כתוב תגובה ל- ענת3
-  כפי שנאמר:עבד כי ימלוך...
  RBT   29/03/15 23:40
כתוב תגובה ל- RBT
+
להקטין את הממשלה!
  יוחנן המטביל   23/03/15 10:07
ביבי צריך להחליט שהוא מקטין עוד יותר את הממשלה. הליכוד יקבל שרים ביחס של 1:4 ויתר השותפים ביחס של 1:5, דהיינו:

ליכוד – 7 שרים (לא כולל רוה"מ)
כולנו – 2
בית יהודי – 2 (וכבר הם קיבלו את הפיצוי על הנאמנות)
ש"ס – 1
יהדות התורה – 1
ליברמן – 1

על כך ניתן להוסיף כמה סגני שרים (למפלגות שיש להן עודף על יחס השרים):
ליכוד – 2
ש"ס – 1
ליברמן - 1

סה"כ ממשלה של 19 חברי ממשלה: ראש ממשלה, 14 שרים ו- 4 סגני שרים.
כתוב תגובה ל- יוחנן המטביל
-  ליוחנן המטביל כך נכון לעשות
  צורי   24/03/15 14:25
וכן למנוע בכל מחיר את מינויו של הגנב דרעי לשר כלשהו ובודאי חלילה של הגנב לשר הפנים. האם הבושה על כי כולם יודעים שהוא גנב לא מדברת אל ליבו. אני רוצה לקוות כליכודניק שנתניהו לא ימנה חלילה את הזוהמה דרעי לשר הפנים חלילה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  יוחנן, בעיקר מסעודה לייבוביץ
  עטרה שגב קלימי   23/03/15 14:01
לידיעתך!! בעיקר מסעודה לייבוביץ תומכת וסומכת על מר נתניהו כראש ממשלה של המדינה היהודית היחידה במרחב העולמי. ולך יוחנן חבל שלא התייחסת לכותרת הכתבה
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
+
מה מפחיד את שליטי ארהב
  הגוי..   23/03/15 05:15
הסורים? הלובים? התימנים? המצרים?...לא. אף 1 מהם לא רצה ולא רוצה את ארהב באזור. אף 1 מהם אינו נלחם על חייו כעם וכולם סובלים מאדיוטיזם מולד. פגם מולד, מה לעשות? רואים כסף כזה מנייר, מקבלים דמוקרטיה, כמו לדוגמה עיראק,מצרים,מקבלים מוות ועוני מרוד ונותרים חסרי משאבים, נפט לדוגמה. מה העם מקבל מזה? ובכן... העם מקבל שדיים זקנות מצוצות מרוטות ובלויות, מלאות בדמוקרטיה שאין בה אף לא קלוריה 1 לפליטה... ישראל..מלאה בטילי פטריוט "עמריקנים" ואיה הפטריוט הישראלי? הפטריוט הישראלי החליף כבר מזמן את ארץ ישראל בשדי הדמוקרטיה הבלויות והמשומשות שעברו ניתוח פלסטי ונראות יפה ממה שהיו בצעירותן. גם הישבן והפרצוף נמתחו עד ללא הכר ורק הזונה שבתוכם נשארה אותה הזונה שמחליפה קליינטים כמו גרביים ותחתונים.אז ככה, קליינט צעיר 1 כזה, נמאס לו מהזונה הזקינה והמשומשת..תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
מציע לא להפריע
  יצחק הרואה   22/03/15 22:34
לאחר שבנימין נתניהו נבחר (עי" הקב"ה) מציע לאלו שחושבים שיוכלו להפריע לו בהמשך להתמתן ולהתאזר בסבלנות.
הקב"ה רואה את אלו שמנסים להפריע לו ויכול להיות שהוא יבוא איתם חשבון על הפרעה זו.
קראו מה כתבתי מחודש פברואר 2015.
לבנימין נתניהו יש תפקיד מאוד חשוב בתקופה זו "מלחמה נגד הידידים שלנו" ובמיוחד בארק אובמה וחבר מרעיו שחלק מהם הם יהודים מוסתים גם בארה"ב וגם בישראל וגם איתם יבוא הקב"ה חשבון.
ראו מה הוא עשה לתקשורת ? מה הוא עשה לסקרים ולסוקרים ? הוא גילה אותם במלוא מערומיהם ועכשיו הוא ממשיך באלו שמנסים או ניסו לפגוע בעם היהודי היושב בארץ המובטחת.
בתקופה הקרובה אנו נהיה עדים למלחמה עקובה מדם (כנראה גוג ומגוג) ולאחר מכן נראה הרבה נסים ונפלאות שהקב"ה ימטיר עלינו.
תקופה זו יכולה להימשך עד 3 שנים שהם יהיו מאוד קשים לעם היהודי במיוחד אלו שחיים מחוץ למדינתם המובטחת.
האנטישמיות תגבר (כתבתי בעבר) יהיה רע ליהודים בכל מקום מחוץ למדינת ישראל והמקום הבטוח להם תהיה מדינת ישראל.
העולם המוסלמי ימשיך בהרג בני עמו וזה ייגרר לכל העולם הערבי. הקב"ה החליט לפגוע בהם קשות ולאחר מכן ימשך באירופה ובארה"ב . מדינות שיהיו ידידויות לנו כמעט ולא יפגעו .
מבקש מכל יהודי - אהוב אחד את השני , עזור לזולת והקב"ה יעזור לך .
מאחל לכל היהודים חג כשר ושמח ושהקב"ה ימלא משאלות לבכם לטובה אמן ואמן..
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ליצחק הרואה: הטרד פחות
  צורי   24/03/15 14:36
את הקדוש ברוך הוא. נדמה לי שהוא אינו מאושר משרבוב שמו למהלכי הפוליטיקה. אני משוכנע באם הוא שומע שאין הוא מאושר משרבוב שמו.
כתוב תגובה ל- צורי
-  הוא לא מטריד !!!
  אדיר 1   29/03/15 23:50
מציע לך ולשכמותך לשנות פזה ולהיות מאוהדי היהודים ...כי הם המועמדים הכבאים לגדולה מצד הכל יכול...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  תיקון טעות "המועמדים הבאים"
  אדיר 1   30/03/15 00:41
לכבאים שמור כבוד במקומם...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  תגובה לצורי...
  אדיר 1   29/03/15 23:38
צורי מה הבעיה עם המסר של יצחק הרואה ??? במקרה זה הוא כותב לעניין ותואם לחלוטין לנבואות של הרבי מלובביץ' בהבדל אחד קטן שהרבי התייחס בעדינות למדינות המתנגדות לישראל אולם רק משום החסד הרב שבו אולם הכל נכון צריך לזכור כי לו יש קבלות על כל תחזית (נבואה) לאורך עשרות שנים מי שרוצה הוכחות מוזמן לקרוא את הספר "נביא מקרביך" שכתב פרופ' ירמיהו ברנובר...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  ונזכה בסוף הצרות לבוא המשיח?
  סתם 1   23/03/15 17:41
כתוב תגובה ל- סתם 1
-  מה יותר גרוע מאחד שלא רואה?
  שוחר-שלום   23/03/15 15:47
תשובה: אחד שחושב שהוא רואה. קוראים לזה בעברית: "נביא שקר".
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  מה יותר גרוע מאחד שוחר שלום?
  rbt   28/03/15 00:54
אחד שבעוורונו גם מנסה לעשות שלום עם אלה שצוחקים לו בפרצוף ומפוצצים את בני עמו באוטובוסים או בקניונים אחרי שחתם עמם על "רפש אוסלו"...
כתוב תגובה ל- rbt
-  אמן ואמן, יצחק הרואה.
  rbt   23/03/15 01:09
כתוב תגובה ל- rbt
+
הרבי מלובביץ' אמר לביבי...
  אדיר 1   22/03/15 12:34
במפגשים עם הרבי מלובביץ' נאמרו לביבי דברים רבים על העתיד לבוא בין היתר כי יבואו ימים בהם ביבי יעמוד לבדו מול העולם ומול... 119 חברי כנסת והרבי ביקש כי יעמוד בתוקף וישמור על ארץ ישראל במעמד זה הבטיח לו כי ה' איתו.. על פי הלחץ שביבי שידר נראה כי לא שמר מספיק על הארץ...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
+
תגובה ליוסי פלסט...
  אדיר 1   22/03/15 11:38
אתה כחוט השערה להתנתקות מהעם היהודי עשו את זה לפניך יהודונים הם עברו את אותם השלבים לפני הנתקות מוחלטת . ממליץ לך לחזור ולעיין במקורות היהדות כדי להתרשם מהחוכמה והעוצמה, מקצתה שאבו העמים אותם אתה מעריץ ועליהם מגן. אל תתנתק מאיתנו זו ירידה גדולה לך ולצאצאיך...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
+
דבר אחד יש להבין כי
  חנן הקטן   22/03/15 08:58
יש להבין כי אובמה הילד התחנך באינדונזיה במדרסה אותה הוא זוכר בחיוב ולמד לאהוב את ישראל היהודית כמו ילד ברמאלה ולכן בכל פעם שנזכר שם ישראל לידו קופץ לו החוסיין
כתוב תגובה ל- חנן הקטן
+
זועבי צאצאית מהגרים ערבים
  רבקה שפק ליסק   21/03/15 09:20
חנין זועבי טוענת שישראל היא תוצאה של קולוניאליזם אירופי של יהודים שאין להם כל זכויות ואילו היא "ילידית" ומייצגת את בעלי האדמה האמיתיים שנגזלו.

העובדות הן, כמובן, שונות לחלוטין. מוצאו של שבט הזועבייה הוא מעיראק. לפני למעלה מ- 500 שנה הם היגרו לעבה"י המזרחי והתיישבו באזור אירביד.

בשלהי המאה ה- 19 השלטון העות'מאני נתן לשבט היתר להתיישב בדרום הגליל ובצפון עמק יזרעאל. עד היום יש כפרים זעביים באזורים אלה.

בקיצור, זועבי היא צאצאית של מהגרים שהתייזבו בארץ בשלהי המאה ה- 19 כאשר בארץ היו 80,000 יהודים ותנועת שיבת ציון החלה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  בסה'כ רק 500 שנה לפניך
  קתו הזקן   1/04/15 20:10
את מרגישה כמה את מטומטמת? משפחת זועבי, לדבריך הגיעה לפני 500 שנה. ומתי הגיעה משפחתך? לפני 20 שנה? ומה זה חשוב מתי היא באה. היא באה לפני חודש, יש לה בית שלה? יש למשפחה שלה עוד איזה 3-4 בתים? תקני אותם במקום לקשקש בקומקום. תלכי אליה ותציעי לה מחיר טוב שהיא תמכור.
כתוב תגובה ל- קתו הזקן
-  ????!??????!???????!?!??!???!?
  sos   24/03/15 20:00
כתוב תגובה ל- sos
-  מירי בת לעם היהודי שזו ארצו
  מירי מינסקי   22/03/15 08:00
יש בארץ המון יהודים שונאי יהודים והם מגיבים בפראות ובגסות למירי.
מירי היא יהודיה , וארץ ישראל היא ארץ היהודים בלבד. הערא"יים ( ערביי ארץ ישראל) הם פולשים זרים . אבל כבר נאמר שרק גזען חושב שרג גוי יכול להיות אנטישמי. להקת המתנפלים על מירי שרבים מהפ בודאי ממוצא יהודי מוכיחה שהכלל נכון.
כתוב תגובה ל- מירי מינסקי
-  היא מביישת אותנו כיהודים
  רבקה שפק....   21/03/15 17:18
הרבקה הזו מביישת את תואר הדוקטור שהיא נושאת . קיצוניות מטורפת איסלמית וקיצוניות מטורפת מהסוג שמייצגת ד״ר רבקה שפק מפרנסים את עולם השנאה את עולם הרס הגשרים .


במקום לבנות גשרים פה ושם קמים חוכמולוגים, כביכול היסטוריונים , העורכים דה לגיטמיות לשני . והד״ר רבקה שפק תחום ההתמחות שלה הוא בהרס הגשרים.

ואגב , היא מצטיינת בהעתקת מאמרים שלמים של ״מומחים״ כמוה. אך היא מגיעה לדרגת הביוב של העתקות .
כתוב תגובה ל- רבקה שפק....
-  אני לא היסטוריונית
  רבקה שפאק..   24/03/15 20:46
אני ד״ר רבקה שפאק התמחיתי בהעתקת עבודות של ״היסטוריונים״ אחרים וחותמת עליהם ד״ר רבקה ש. אני גזענית יהודיה בדיוק כמו איש החמאס הקיצוני שהוא גזען ערבי.

אני טוענת כולה שלי ורק שלי והוא טוען כולו שלי ורק שלי.

התפקיד שלי כבעלת תואר דוקטור ללא כלום לתת אי לגיטימיות של חיים פלשתינאים בארץ הזאת , כמו שעושים המקבילים שלה בשדות הקיצון המוסלמי, שלא נותנים לגיטימיות לחיים יהודים .

טוב שקיימת הרשימה המשותפת שהמכנה המשותף של כל מרכיביה מתן לגיטימיות לחיים של כולם כאן גם יהודים וגם ערבים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפאק..
-  הרשימה מלוכדת נגד יהודים
  ghj   25/03/15 06:17
בניגוד לרוב המפלגות היהודיות ..הרשימה המשותפת מכילה את כל המרכיבים שפועלים נגד מדינה יהודית....כך שאמירה על דאגה לחיים משותפים הזויה ולא מעוגנת בעובדות ובמציאות...קומוניסטים...תנועה איסלמית שילוב קטלני שלא יחזיק מים....
כתוב תגובה ל- ghj
-  ממה יבנו הגשרים?
  ב.ניצן   21/03/15 22:20
ממה נבנה את הגשרים? מגולגלות כרותות של מתנגדי דעש או מדגדגנים כרותים של מוסלמים קיצוניים. מי שלא מאמין שיש בורא לעולם שנתן את ארץ ישראל לעם ישראל אין לו מה לעשות כאן. אם הוא יהודי, הוא בן מוות כי פלש לעם שליו וגירש אותו מאדמתו. ואם הוא מוסלמי, הוא בן מוות כי הוא מסלף את דברי אללה והנביאים.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  מי שענה בשמה של רבקה
  rbt   21/03/15 20:15
רק לידיעתך שגב' זועבי (אם אפשר לכנות אותה כך. אני הייתי קוראת לה "בוגדת") שרפה את הגשרים לתעודת הזהות הישראלית שלה ברגע שעלתה על ה"מרמרה"...
כתוב תגובה ל- rbt
-  גב' שפאק-ליסק - את התגובה שלך
  טעות במיקום   21/03/15 16:30
היית צריכה לכתוב במאמר שלעיל "עד מתי זועבי?". התגובה נמצאת במקום הלא נכון.
כתוב תגובה ל- טעות במיקום
-  המידע הזה טוב בכול מקום
  חזקי שנאן   21/03/15 17:21
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  ומי את, רבקה?
  יוסי פלס   21/03/15 11:31
אני שולל לחלוטין את דעותיה ודרכי פעולתה של הזועבית, אך את, שפק-לסק, אינך טובה הימנה. גם את צאצאית של מהגרים ומי יודע איזה דם זורם בעורקייך לאחר כל ההתייהדויות שאירעו במהלך הדורות. לכל מי שחי כאן זכויות אנוש בסיסיות ואין זה משנה מתי הגיע ומהיכן. לזועבית, לך ולפליט החרב מאריתריאה אותן זכויות בדיוק. ואגב, מתי תעברתי כבר את שמך שובר השיניים?
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
-  לערבים אין זכויות אנוש
  אהרון שחר   22/03/15 06:59
אחרי שקמו עלינו להשמידנו, בכך הם ויתרו על זכות הקיום שלהם, זכותנו להשמידם. משלא עשינו זאת נותרה להם הזכות היחידה והיא להודות לנו על כך שלא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו. שאלות...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
-  אין שאלות
  אהרון שחר   25/03/15 10:15
לפני כמה עשרות שנים חובבי חופש הביטוי חסמו את הכינוי שלי בוויינט כי העזתי לדבר כך. אבל מה לעשות, מי שקם על עם להשמידו לא יכול לומר שיש לו חסינות. מותר לו להשמיד המונים, אבל מה שמותר לעשות לו זה רק לחלק לו פרסים. עם כל הכבוד ואין, יש גבול גם לאווילות השמאל. מי שקם עלינו להשמידנו איבד את זכות הקיום שלו. מה לא ברור?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
-  עברתתי מעבריתיתי
  מגיב ותיק   21/03/15 23:50
יוסי (שבור השיניים) באותו ענין, מתי תשלים את השם שלך מיוסי פלס ליוסי פלסתין ?

פלסתין השלמה לא ?

לפי ההבלים השמאלניים קיצוניים שלך, מתאים לך בול.

תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  יוסי פלס, אידיוט צדקן.
  מור   21/03/15 21:02
טובל ושרץ בידו. עזוב את הארץ, היא רוויה בדמם של מי שהחזיר אותה ליהודים. הבנת יהודון עלוב ? זה מנוגד להשקפת עולמך. לך וצא מכאן, אתה מאוס מזועבי. לך, לא רוצים אותך כאן. אתה גיס חמישי ובוגד שביום פקודה תצטרף לאויב נגד היהודים. לך! אתה עדיין כאן?
כתוב תגובה ל- מור
-  כן יוסי! עבדות ואמת זה מעצבן
  חזקי שנאן   21/03/15 17:15
שיש מחקר היסטורי ואנתרופולוגי מבוסס הפוגע בתזות פוליטיות של פרו פוסט מודרניסטים או אידיוטים משומשים הם מצווחים ככרוכייה. הערבים והמוסלמים הימצאותם כאן בא: חלקם ככובשים בכוח האלימות וחלקם ביצירת התנחלויות מוסלמיות ערביות. רוב המוסלמים הם תוצר התנחלות מוסלמית בא"י-פלשתינא מאמצע המאה ה-19 והלאה. שכן בשנות ה-40 של המאה ה 19 אוכלוסיית המוסלמים בארץ לא עלתה על 70 אלף נפש. אולי זה מרגיז אותך אבל מה לעשות?
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  תגובה
  יוסי פלס   21/03/15 20:21
גודל האוכלוסיה המוסלמית בארץ בסוף המאה הי״ט, כמו מידת הוותק שלהם בפלשתינא-א״י, אינם מעלים או מורידים מבחינת זכויותיהם כתושבי הארץ. בכל מקרה, מספר הערבים (המוסלמים והנוצרים) היה גדול יותר ממספר היהודים בתקופה הנידונה. עם זאת, זכותם ההיסטורית של היהודים לשוב לציון אינה תלויה במספרם. והוא הדין בזכותם של הנוצרים, הרואים עצמם (במידה רבה של צדק) כ׳ישראל שברוח׳. זכות זו קיימת ועומדת גם כשאין בארץ אפילו נוצרי אחד.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
-  עם מי ועל מה הוויכוח?
  חזקי שנאן   22/03/15 11:17
קודפ אגע בסיפא של תגובתך: אין יצור כזה ערבי נוצרי, התרבות והשפה הערבית נכפו על הנוצרים יושבי הארץ שקדמו לכיבוש הערבי. ערבי הוא מוסלמי בהכרח או מוסלמי צאצא לנוצרים שאוסלמו והתערבו והתערבבו באוכלוסיית הכובשים. ערבי הוא בהכרח מוסלמי ובמזה"ת ע"פ שריעה מוסלמי שייטוש דתו לנצרות או כל דת אחרת לא יישאר חי (להערכתי לא יותר מיממה לאחר הפרסום) לכן כל הנוצרים הם צאצאי נוצרים קדומים לכיבוש הערבי. זכיות: הויכוח עם הערבים והאסלאם הוא על זכויות היהודים: (שהם שוללים במוחלטות קיצונית וגזענית) 1. זכות היהודים להתיישב בארץ 2. זכות היהודים לשלוט בארץ ולהחיל ולהכיל בשלטונם מוסלמים אני מסכים כי יש ליושבים שאינם יהודיים זכויות תושב ואזרח כפי שקבוע על פי חוק ואני בהחלט סבור שכך צריך להיות ולהישאר. אבלללללללל..... המדינה היא מדינת העם היהודי כפי שהארץ והנושא הראשי לה לקדם הוא תרבות ורוח העם היהודי בכפוף לזכיות יסוד ואזרח לבני דתות אחרות ומבלי להתעלם לצרכים ותרבות של השונים ואחרים. אחרי אלפי שנות רדיפות ושמד היהודים כעם זכאים להעדפה מתקנת לעוד הרבה שנים בכל המובנים.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  עוד יהודון רוקד מה יפית
  רני   21/03/15 12:57
אתה בטח מעריץ של שלמה זנד. כדאי שתקרא קצת על ד"ר רבקה שפק ליסק. אולי גם תקרא מאמרים וספרים שלה. למרות שאני בטוח שאתה לא קורא כל מה שתומך בזכותו של העם היהודים על ארצו. אתה פשוט שייך לרפי השכל של השמאל שמקבלים אתנן מאויבי ישראל על מנת לפגע במדינה
כתוב תגובה ל- רני
-  עוד ביוב
  יוסי פלס   21/03/15 20:11
מאין לך מי אני ומה אני? ואם שפק-לסק כתבה ספרים ומאמרים (שמקצתם אני מכיר, אם אתה דווקא רוצה לדעת), אסור לחלוק עליה? אחזור על מה שכתבתי למגיב הקודם: ג׳ורה, פשוט ג׳ורה. בימין כמו בימין.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
-  לפלס העקום-כבר מתביישים?
  רני   22/03/15 01:34
כבר אתה מתבייש שאתה שמאלני בוגד? אז נכון, אין לכם סיכוי לחזור לשלטון בעשור הקרוב, והאירופאים יבינו שאתם לא שווים כלום ויפסיקו לשלם ואז תצטרך להתחיל לעבוד. אבל איפה גאוות יחידת הבוגדים? יש לכם וותק של עשרות שנים בשמאל.
כתוב תגובה ל- רני
-  מה עניין מחט ל-ת...רבות הדיבור
  אמדון   21/03/15 12:09
התיחסות לדבריך מיותרת לחלוטין אתה שייך לאלו המתעקשים ודוחקים בעם ללכת בדרך הכוונות "הטובות" המוליכות לגהינום לאומי חברתי, אבל מפליא איך אתה עובר מסתם הבל קישקושי של טיפשות, לרוע מכוון. מה מפריע לך בשמה של הגב'? הא?
מר יו-סיפליס?
כתוב תגובה ל- אמדון
-  ג׳ורה, פשוט ג׳ורה, תת-רמה
  יוסי פלס   21/03/15 19:20
תת-רמה אופיינית לאספסוף של הימין. לא ראוי לתגובה.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
-  מצפייה דוממת מבפנים
  חזקי שנאן   22/03/15 12:14
האמן לי יוסי שבשמאל לא חסר אספסוף וביטויי ביבים לא חסר ניכור פלגנות והתנשאות ומילים ברוח גזענית אבל לעתים חסרה שם הרבה חמלה שכלל איננה והמוטיב "כשכורתים עצים ניתזים שבבים" עדיין שריר. כן! אני חוזה בזה ומבפנים. אז אפשר (קורה במציאות) להיקרא שמאל להרגיש שמאל אך להיות בלי.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  יוסי פלס ה"המתרומם" מעם-ולגופו
  של עניין-חוץ מקלל   21/03/15 23:00
השבוע התברר באופן מוחלט כי ה"דמוקרטים"הגדולים הינם אנטי דמוקרטים מובהקים,שלא מסוגלים להתמודד עם מציאות עובדתית,עובדות הן מחוץ לשיח של "מתרוממי"העם,וכל מה שהם מסוגלים להביע כשיח הינו קללות, השמצות, התנשאות ויהירות של בעלי דיעה בלעדיים, מספיק לראות את אנשי ה"רוח" שלהם כראשי המחנה, אז.... יוסי פלס, ראיתי את אוסף הקללות ואופי הפטרונות של דברייך,חוץ מזה, שום דבר עינייני, רק עוד אחד מעדר המיעוט שמדקלם את הזיות ראשיו, שום מחשבה או ידע עצמי, הכי יפה, שחתמת ב...קללה, והוספת .....לא ראוי לתגובה.....נכון, כי אין לך מה להגיד חוץ מניבולי פה, כמה מייצג ומאפיין את אותה קבוצת מיעוט.............חחחחחחחח, כמה משמח לראות את סיבלך, וזה לא רק ל-4 השנים הבאות, זכור, זה לעולם!
כתוב תגובה ל- של עניין-חוץ מקלל
+
השירשור הזה מזכיר ערימת זבל
  עדי גנני   20/03/15 17:09
המון עכברושים כאן. לפייגלין ולמרזל יש יותר יושר ויושרה מלכל עברייני השמאל אשר דם יהודים על ידיהם ואבי כל חטאת רבין בראשם. רבין הצדיק שלכם הוא האיש שאחראי על מספר היהודים הנשחטים הגדול ביותר בהסטוריה בתחומי מדינת ישראל, יחד עם שותפו העמלקי ערפאת. הערה: אני תמיד מזדהה בשם מלא, בכל פורום ואתר (בניגוד לעכברושים פחדנים), מפני שאני בטוח בצידקתי, לא חושש מאיש ואתכם (ברגע שקראתם "אבי כל חטאת רבין" ידעתם למי אני מתכוון ב"אתכם") אני לא סופר.
כתוב תגובה ל- עדי גנני
+
רמז גס לביבי להכניס את בוז"י
  שבץ חלובה   20/03/15 15:43
ופייגה לממשלה או לעמוד בפני הבלתי נודע שעומד להתפרץ. זה איום מבית מדרשו של בוז"י שהתבכיין אצל אובמה שהוא רוצה להכנס לקואליציה כדי לצאת עם משו ביד מכל העסק הזה. מהאיום של אובמה נודף ריח של בוז"י ופייגתו המושפלים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
התוצאות מראות בעד עצמן מחדל!
  בר דרור דוד   20/03/15 15:14
בס"ד
תוצאות הבחירות מדברות בעד עצמם זה הזמן לערוך בדק בית.
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
+
אובמה מפעיל את החמס כדי
  הגוי..   19/03/15 14:06
להזיק לראש ממשלת ישראל כמה שיותר. הוא גם לא יהסס להפעיל את האחים המוסלמים במצרים ואת דאעש בסוריה כדי לסבך את נתניהו באיזו מלחמה קטנה או גדולה כדי שזה יבין עד כמה תלויה ישראל בארהב, מה שנכון להיום, לא למחר..פוטין אמר, קרים לרוסיה זה כמו ירושלים לישראל. העולם געש, נתניהו שתק. הבקרוב, "אוקראינה לרוסיה זה כמו השטחים לישראל", או ההפך אם תרצו, כי אין זאת אגדה..עובדה..החיבור בין הרוסים לעם ישראל, ושימותו הקנאים, עובר כחוט השני לאורך ההיסטוריה, מהמלחמה בכוזרים אותם השמידו הרוסים ועוד לפי זה ועד המלחמה בנאצים, גם אותם השמידו הרוסים ועד תקומת מדינת ישראל כולל..הנאצים של היוםאינם שונים.הנאצים של היום,הם אלה אשר מאחדים כבר עכשיו את עם ישראל עם העם הרוסי או ההפך אם תרצו.ארהב נאו-נאצית (תומכת הטרור האסלאמי),לא תגן עלינו, ההפך הוא הנכון. לשם כך יש את דאעש והאלקעידה והאחים המוסלמים ואפיפיור בוותיקן. העם המפוקח בסוריה ומצרים אינו מהווה בעיה לישראל, לארהב זה ההפך.מלחמה קטנה או גדולה עכשיו בין האסלאם לישראל, מה שקורה על אש קטנה בשטח, מפרנסת את ארהב ואת תלות מדינת ישראל בה. עובדה.. מכאן, למי שאין לו ג'לי בין האזניים, יש כבר את הכח והאומץ לחשוב לבד.בין אם שמאלני או ימני הוא אם הוא פטריוט ולא טיל אמריקני מונחה..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
שילוב הערבים הישראלים
  הימאי   19/03/15 13:03
שמענו שמפלגת הערבים המשותפת שלחה 60 אוטובוסים ליהודה ושומרון להביא את הסטודנטים הערבים הישראלים שלומדים באוניברסיטאות שם. אני שמח שיש אוניברסיטה בג'נין שלא הייתה שם לפני 1967 .יש שילוב עם הפלשטינאים והם רואים שטוב בישראל וכדאי לחיות בשלום עם היהודים. יש עתיד למאמצי הליכוד ליצירת שלום.
כתוב תגובה ל- הימאי
+
יופי
  גרי   19/03/15 12:47
סוף סוף נפלתם למה שאתם הייתם עושים כל הזמן. כמו שנאמר הגולם קם על יוצרו. חחחח
כתוב תגובה ל- גרי
+
'שליטה אמריקנית ביו"ש'?
  חשדנית   19/03/15 10:02
איציק וולף, גם אם טעית בניסוח - לא טעית במהות. האמריקקים מנסים לשלוט על גורל השטחים ביו"ש, וממש לא לטובתנו.
לצערה של ארה"ב, אפילו ירדן והמלך עבדאללה כבר לא מעוניינים בפיתרון של מדינה פלסטינית ביו"ש. נתניהו לא היה אומר מה שאמר בראיון במעריב ללא גיבוי לכך מצד המדינות הערביות (ירדן, מצרים, סעודיה ונסיכויות המפרץ).

העניין הוא כזה - הערבים בעצמם כבר לא מעוניינים במדינה ערבית חדשה נוספת ביהודה ושומרון, היות וצפוי שהחמאס ישתלט עליה מיד לאחר הקמתה, בקלות ובמהירות, כמו שהשתלט על עזה. והחמאס הרי גרורה של איראן. המדינות הערביות הסוניות המתונות לא מעוניינות בעוד מדינה ערבית באזור, שתהיה נתמכת על ידי איראן גרעינית.

וזה כל הסיפור - יש לנתניהו גיבוי מלא מהמדינות הערביות להתנגד להקמת מדינה ערבית-גרורה של איראן גרעינית, זאת שאובמה מקדם ומוביל להקמתה.

איך שגלגל מסתובב לו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
+
זה היום עשה השם נגילה ונשמחה
  שבץ חלובה   19/03/15 09:59
בו. עוצו עיצה ותופר אימרו דבר ולא יקום. קרה לסמול מעשה בילעם בן חמור: באו לקלל ונימצאו מברכים. מה שנישאר לבוז"י בן רמליהו ולפייגתו לרוץ לאובמה ולבכות על הכתף: גנבו לי לקחו לי שדדו לי את המדינה.....תודה לאל שנפטרנו מצרת ידלין שר הבטחון המיועד שכל גדולתו זה בהיותו בנו של אביו אהרון שר ממשלת המחדל של גולדה 1973. כל ראשי המחנה הציוני הם בנים של. נפוטיזם מכוער בהתגלמותו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
עמוס ידלין
  אזרח ישראלי   19/03/15 02:23
עמוס ידלין מועמד מפלגת העבודה ( המחנה "הציוני") לשר ביטחון בממשלה המיוחלת מטעמם , בהתייחסו להפגנת הימין בכיכר מלכי ישראל כינה את מנהיגי הציבור שהגיעו לעצרת: " חשוכים ומבודדים" ו "פוליטיקאים שמייצגים את הניגוד המוחלט למורשת רבין". התבטאותו משקפת את ערכיותו הדלה. הוא פסל עצמו הן בגין רדידותו האינטלקטואלית הרופסת , הן בשל הפחדים המקננים בו ובאים לביטוי פרוידיאני וחסד רב גמל לנו הציבור בסילוק הדמות האווילית והמאיימת הזו ,הפסולה מעיקרה לכהן בכל תפקיד ממלכתי במדינה , קל וחומר , כשר ביטחון. כטייס הוא פסל עצמו- ובצדק רב וטוב יעשה אם יתכבד ל ד' אמותיו ויצמצם נוכחותו הציבורית ל 0 ." החשוכים" שנקראו לדגל הם הלשד החיוני הנכון והאמיץ של האומה . הפחד המצמית אותו מנחישותנו המופגנת בצדקת דרכנו והעלולה לכאורה להובילנו לבידוד בינלאומי , מעביר אותו לכאורה על-דעתו ומצביע על חוסנו הירוד. ולגבי "מורשת רבין" יקצר המצע מלהשתרע על כל הפשעים העוולות והנזקים הבלתי- הפיכים שגרם נמושה זה.
כתוב תגובה ל- אזרח ישראלי
-  המלצה מהמחנה הנכון
  מערות הנרמל   21/03/15 13:37
הסופרת המקועקעת הנראית כמו אחת שאם היא לא עתיקה אז המקצוע שלה עתיק, המליצה לי בתור ניאנדרטל מזויין לשתות ציאניד.
אני מוכן, בתנאי ששר הביטחון ע. ידלין, לובש מעיל העור השחור, הרובץ על פנסיה סוציאליסטית פועלית ענקית, לבד ממסעות בלתי נלאים לחו"ל (אמריקה זה חו"ל, לא?), שלא אמר מילה על ההמלצה של הקמח המלא הריק ולא על תאוות נשיקותיי כפי שתוארה על ידי הגזען גרבוז, סליחה, גרבייג', יטעם לפניי מהמשקה ויספר לי איך היה.
כתוב תגובה ל- מערות הנרמל
-  העלוב
  ריבי   21/03/15 13:11
ידליונסמך על שיגיונות ה"מפקדים למען ביטחון ישראל", המשתקפות תדיר במהופך לאינטרס הלאומי. כמוהם, גם הוא לוקה בהבנת סוגיות הביטחון של ישראל. עובדת היותם, אשפי טייס, רבני שריון, אנשי מודיעין, ראשי שב"כ, מוסד ועוד, אינה מכשירה אותם ברעיונותיהם ובסיסמאות הסרק שלהם. האידיאולוגיה והאג'נדה הפוליטית שלהם ברורות ומהוות עדות לשליטתו של "פגע רע" בקרב מקבלי ההחלטות לדורותיהם, קל וחומר בציבור. אותם אלופי השמאל, יתמידו להעלים ולהתעלם מהצורך החיוני לבדק בית של ממש, וכהרגלם ימשיכו להטעות את עצמם וכמובן את ציבור תומכיהם. "מורשת רבין" יצרה סדק ענק בעם. דרכו קצינים במדים קראו תגר על ממשלה נבחרת, מה שלימים בסמוך ל"הסכם אוסלו" הפך לאשד סואן. כאשר אותם קצינים והפעם במיל' כולם תומכי שמאל, קשקשו עצמם לדעת בתמיכה בהסכם (בזמנו), מבלי דעת להשלכותיו האסטרטגיות בכלל. מאחר והוא כמו חבריו לתנועה פרשו מצה"ל , ברי כי מקמצוץ המידע לעת שירותם, לא נותר דבר זולת אבקת הרחה לסימום, ותו לא. אין כל תועלת לפעילותם, כי המדובר באותם קצינים שכינו עצמם בעבר הלא רחוק כ"המועצה לשלום וביטחון", המאחזים מזה זמן את עיני הציבור, כפי שהשתקף בתמיכתם בכל הכישלונות מאז אוסלו, עבור להמלצתם (שהפכה למנוסה) לצאת מלבנון, לקריאתם לצאת מגוש קטיף, וקנח במאמציהם לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר. צריך להפנים כי המקור למימון פעילותם בא ממקורות זרים של תומכי השמאל האינטרסנטים בארצות הים, כדי לכפות עלינו הסדר מדיני בכל מחיר, תרתי משמע.
כתוב תגובה ל- ריבי
-  החשוכים"הם קציני
  טורבו   19/03/15 12:18
צהל הוא פונה לחלק גדול מהעם בושה בושה. קשה להאמיןשהאדם הגיע לדרגה כזאת בצהל ככה מתבטאים בכירים שרוצים להיות מראשי ההנהגה בישראל מציע לו להתנצל זאת הדרך האמיתית לומר טעיתי שגיתי מבקש סליחה האימרות הללו ירדפו אחריו בהמשך עאלק ממנהיגי האופוזציה הישראלית חהחהחה....התנצלות מייד
כתוב תגובה ל- טורבו
-  עמוס פשוט טינופת. כלומניק
  אשרוב   19/03/15 08:01
שחושב את עצמו למשהו. עלוב ממש, לא במילואים.
כתוב תגובה ל- אשרוב
-  בהשוואה לציפי הרעה והכלומניקית
  עמוס הוא כוכב על   21/03/15 14:17
כתוב תגובה ל- עמוס הוא כוכב על
+
כדאי לקרוא מה כתב יצחק הרואה
  xxxxx   18/03/15 22:43
תסרקו את הבחירות 2015 וקראו מה כתב יצחק הרואה לגבי הבחירות האלו . הוא כתב החל מחודש פברואר השנה.
כדאי לקרוא .......
כתוב תגובה ל- xxxxx
+
ואני הייתי בטוחה שהצבעת לבנט
  איריס כהן   18/03/15 22:32
כתוב תגובה ל- איריס כהן
+
גם 24 המנדטים הם נצחון למוזס
  ירושלמית   18/03/15 13:57
לא הרבה היו מצביאים ל2 הדוחים הללו ללא מוזס
כתוב תגובה ל- ירושלמית
-  לירושלמית. נראה כי הייתה
  צורי   18/03/15 15:45
התכנסות של הבוחרים לשני גושים האחד גדול מן השני בכ-22%. הליכוד ישירות גדול מן המחנה הציוני בפער גדול ומלגות הלוין הימניות מעניקות אפשרות לממשלה יציבה והפעם לארבע שנים. נתניהו יצטרך בקדנציה הזאת לצמצם עוד יותר את היווצרותן של מפלגות מצב רוח עם עוד הגדלת אחוז החסימה ולחילופין המפלגה הגדולהתשלוט ארבע שנים שלמות ולא קטעי כהונה.המחבלים הערבים כצפוי לא הפתיעו ואפילו עד כדי הסכמה עם מרץ להסכם עודפי קולות.
כתוב תגובה ל- צורי
+
גם העלתם מן האוב של
  צורי   18/03/15 13:18
המומחויים לבטחון מימי "תרפפו" והוצאתם מן הדולמנים לצורך תמיכה במחנה הציוני לא הוסיפה נקודות ההפך הפוליטרוקים והלשעברים הסבו נזק. איש לא קנה את הכרזתם של כל מיני נגועי אלצהיימר "ולוחמים מטעם" אין ההסטוריה של אלה שנרתמו אפופת הצלחה אלא כשלון מחפיר.
כתוב תגובה ל- צורי
+
עורי עורי דבורה, עורי דברי שיר
  יעקב יעקב   18/03/15 13:15
ותשר דבורה וברק בן אבינועם ביום ההוא לאמור, בפרוע פרעות בישראל בהתנדב עם ברכו אדוני, שמעו מלכים האזינו רוזנים אנוכי לאדוני אנוכי אשירה,,,עורי עורי דבורה עורי- עורי דברי שיר - קום ברק ושבה שביך בן אבינועם ,,תברך מנשים -יעל-אשת חבר הקיני - מנשים באוהל תבורך - מיים שאל חלב נתנה- בספל אדירים הקריבה חמאה --ידה ליתד תשלחנה , וימינה מחצה רקתו - בין רגלה כרע נפל-ובאשר כרע שם נפל שדוד ,,,,כן יאבדו כל אויבך אדוני ואוהביך כצאת השמש בגבורתו ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
אנחנו כבר אחרי. אחרי בחירות
  צורי   18/03/15 12:59
שבהן נטלו הרבה מאד כוחות רשע חלק על מנת להפיל את נתניהו משלא עלה בידם והבחירות תמו יש ללכד שוב את עם ישראל. מה שעומד על הפרק זה עתידו של עם ישראל ולא פלוגתא בנינו.אך יש לעשות חשבון עם מחנה המחבלים של איימן עודה ולבדוק היטב בציציות מי היה ממנם הגדול של המחבלים שברשימה המשותפת. ולוודא שהרועץ המשפטי לא ימסמס את החקירה בפרט אחרי ברכותיו של הבוגד הערבי המרגל הבן מוות עאזמי בישארה. ובית המשפט העליון יפסיק להוות בדיחה במלחמתו מול שפלי הבוגדים המחבלים של הרשימה המאוחדת.
כתוב תגובה ל- צורי
-  יפה כתבת, צורי.
  rbt   21/03/15 20:25
כתוב תגובה ל- rbt
+
מי שראה את בוז'י קורא בקול
  כנרת   18/03/15 11:41
מהפך מהפך מהפך וכו'... ושולח את אצבעו העלובה אל הציבור, ידע שראש ממשלה הוא לא יהיה.
כתוב תגובה ל- כנרת
-  המהפך הלך לפח , הלך החבל אחרי
  יוסי ק   19/03/15 10:05
כתוב תגובה ל- יוסי ק
+
רק לא אריה דרעי
  אופיר   18/03/15 10:41
אבקש מכולם לכתוב אי מייל לביבי ולכל חברי הכנסת של הליכוד לא לאפשר לאריה דרעי להיות שר בממשלה הבאה. הגניבה נמצאת ב DNA שלו. מי שגנב פעם יגנוב פעמיים. הגנב תמיד חוזר למקום הפשע. ראו הוזהרתם.
כתוב תגובה ל- אופיר
+
צריכים לבקש סליחה ומחילה
  יצחק הרואה   18/03/15 10:20
בתאריכים: 17,18.22-2-2015 ובתאריכים :9,13.14.16-3-2015
כתבתי ואתם מוזמנים לקרוא שוב (זה האתר היחיד שאני כותב ומתייחסים אלי) ואני מקווה שהמסר הוא "ואהבת לרעך כמוך" "ולא תלך רכיל בעמך" "צדק צדק תרדוף" ומה שהיה בבחירות אלו הם : לשון הרע , רכילות , רמאות ועוד.. .
אני מציע לכל אלו שדברו רעה והשפילו וכתבו דברים מעליבים והיו חד צדדיים - ללכת ולבקש סליחה ומחילה במיוחד ממשפחת בנימין נתניהו ובמיוחד מאשתו שרה (זיווג ע"י הקב"ה) אחרת אל תתפלאו מדוע אותם אנשים ניזוקים . ואני מתכוון גם לאנשי הביטחון לשעבר שניסו בעזרת כספים זרים לכאורה לנסות ולהשפיע בצורה גועלית על מדינת היהודים (חלק מאותם אנשי ביטחון היו תחת בנימין נתניהו ראש ממשלה) ואם הם חשבו אז שהוא לא בסדר היו צריכים באותו רגע לקום ולפרוש .
דעו שבנימין נתניהו הוא הבחירה כרגע של הקב"ה וכמו שדתן ואבירם ניסו לקלקל למשה רבינו בתפקידו כמנהיג כך הקב"ה מסוגל לפגוע באלו שפגעו במנהיג הנבחר.
ומה יקרה בהמשך : כתבתי ואני ימשיך לכתוב "מדינות רבות בעולם שונאים אותנו רק בגלל שאנו יהודים וכל מטרתם היא לפגוע בעם היהודי היושב במדינתו. האנטישמיות בעולם תגבר והפגיעה ביהודים תימשך עד שירגישו שמקומם הטבעי היא במדינת היהודים שהקב"ה נתן לנו.
שלום לא יהיה לעולם עם הפלשתינאים - גם הם רוצים בהשמדתנו ובשיתוף חלק גדול מתושבי מדינת ישראל . לכן אנו צריכים לפקוח עיניים טוב טוב בתוך המדינה שבה אנו חיים.
מסביבנו (מדינות ערב) ימשך ההרג והרצח של חלק גדול מהעולם הערבי - הקב"ה החליט לפגוע במי שניסה לפגוע בעם היהודי.
עצה קטנה לממשלה שתקום - להתחיל לבנות הרבה מאוד דירות בכל חלקי ארץ ישראל המובטחת (כולל יהודה ושומרון) תוך שנתיים יעלו הרבה יהודים לארץ ישראל ובנוסף והכי חשוב ליהודים הגרים במדינה ישראל . צריכה להיות תכנית של בניה דירות להשכרה לתקופה הראשונה של הזוגות הצעירים ולאחר כ- 5 שנים לתת להם לבחור היכן ימשיכו לחיות והיכן יהיה להם טוב.
יש עוד עניין שכרגע אני לא יכתוב עליו והוא נושא האנרגיה(גז ונפט ועוד..) הקיים בשפע במדינת ישראל .
יהודים יקרים - דעו כי הקב"ה אוהב אותנו והוא דואג לנו ועושה לנו נסים ונפלאות כמעט כל יום . שערו מה היה קורה אם כל מדינות ערב היו מתאחדים והיו מחליטים לכבוש את מדינת ישראל , מי היה בא להגנתנו במיוחד בתקופה זו ? ואני לא הייתי סומך על אף מדינה אחרת כולל ארצות הברית היום יש לנו את הקב"ה שהחליט להפסיק לתת למדינות אחרות לפגוע בנו ולכן אנו צריכים לסמוך עלינו בלבד . צריכים להתאחד ולעזור אחד לשני .
ביום שבת ראש חודש ניסן - ראש חודשים עפ"י התורה וב"ה תהיה התחלה חדשה לעם היהודי ושיהיה לנו חג כשר שמח ונזכה לראות גאולה בקרוב אמן ואמן
ועוד - יבורכו אלו שבחרו אתמול לטובת העם היהודי היושב במדינתו. ואל יעצב ליבם של אלו שנכשלו בהקשבה לדברי הבלע של אנשים שרצו ברעת המדינה .
לבנימין נתניהו ראש הממשלה - מאחל שהקב"ה ימשיך לעזור לו להילחם בראיה טובה ובמחשבה בריאה .
מי שברך אבותינו אברהם יצחק יעקב משה ואהרון דוד ושלמה וכל האמוראים התנאים והמקובלים הם יברכו ישמרו ויצליחו את דרכו של בנימין נתניהו ושתהיה לו בריאות טובה לו ולבני ביתו שימלא הקב"ה את משאלותיו לטובה ויאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים ויתברך בכל הברכות כולם ויהיה לו ולבני משפחתו חג כשר ושמח וכן יהיה רצון ונאמר אמן. ברכה והצלחה לכל היהודים האמתיים אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
איזה יום שמח לי היום-איזה י
  קורןנאוה טבריה   18/03/15 09:59
יום! פתע בא מנדטים לי היום-איזה יום! איזה יום שמח יום של הפתעות העולם מלא נסים ונפלאות הו הו הו! ותודה לקב'ה שכל תפילותיי נענו היום הזה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  גם לי! גם לי! גם לי!
  אהוד פרלסמן   18/03/15 22:46
נאוה! בא לי לרקוד איתך מרוב שמחה! ואיזה פרצופים של תשעה באב הגיעו היום גם לעבודה שלי וגם לעבודה של אשתי. אבל האמת, זה לא שמחה לאיד אלא שמחת ניצחון נהדרת. כמו שמכבי תל אביב ניצחה את צסק"א.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
-  הייתי שמחה לרקוד איתך =אני לא
  קורןנאוה טבריה   20/03/15 13:22
מצליחה להירגע מהשמחה=האמנתי שננצח אבל לא בשלושים מנדטים? הללויה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  אתה צודק פרלסמן כאיש אמונה שלא
  צדק צדק תרדוף לעד   20/03/15 08:34
בדיוק מקפיד על תרי"ג תודה להשם שקרה לנו נס ובמיוחד הבית היהודי חזר לגודלו הטיבעי ובנט הבזוי שמאחורו רבצ"ר לשעבר מתחזה לאיש מילואים בצוק איתן שלא גויס והעיז להעמיד עצמו להיות מחוקק בכנסת ישראל שהוא כולו עברין והציבור יותר חכם ממה ששחושבים והתגלה שבנט ושקד ליכודניקים שלא רצו אותם בליכוד וחשבו בבית היהודי שאוי מצאו מציאה גדולה והתברר שהשטינקר בנט ברלוסקוני נער השעשועים שעלו בנו בית יהודי גדול בעזרת רמאויות ונוכלויות בנט הוא לא מציאה כזו גדולה אפילו ליו"ר בית יהודי רימה כהרגלו תמיד כבר לפני הבחירות הקודמת ניפגש בחשאי עם רונצקי ושקד עם בכירים מהשאמל ורתו הברית עם האח האחר יאיר לפיד שהפך למחריב שלא עלינו היה יכול להגיע למצב סנחריב. נהיה שר אוצר ותוך דקה חשב שיכול להיות ראש ממשלה כנ"ל בריון השכונה מהבית היהודי שהגדיל לעשות להלשין הלשנות וחשב שלא יגיע פרעון חובות מאנשי ליכוד אמתיים שאומרים עד כאן יהיה וחסל, וכך הרווחנו פעמיים ראש ממשלה בנימין נתניהו בנוק איוט רציני בעזרת השגחה עליונה מבין היטב את גודל השעה. וראה כל זנב שלא לומד רוצה להיות ראש והופך ללענה, ליברמן בנט שכל צוק איתן עסקו בעזרת העברין המטורלל מאיתמר שלא גויס כחוק ובכינוסים סגורים נכנס שלא היה אמור להיות, בתעמולת בחירות ללא הרף במבצע צבאי שחילי צה"ל מחרפים נפשם למען אומה ואלה הזנבות כארנבות עלובות הגיע היום ואלוהים גדול יודע כל נפש בה ניסתרות תעלומות כי מסביבו של נתניהו ללא הרף נחשים זוחלים סביבו חורשי רעתו מהם עלו להשמר כפל כפליים, לא מבינים את גודל השעה וליברמן חושב שהוא יכול להיות ראש ממשלה ובמקרה הטוב חושב שהוא עולה על בוגי יעלון, זה הנבזה בלי מחשבה תחילה התנתק מהליכוד באמצע מבצע צביאי כפי שכתב איתמר לויון העיתונאי באתר ליבברמן כהרגלו חושב רק על עצמו ועדיין לא מבין שיום יבוא והחשבון הסופי בוא יבוא כי ענווה וצניעות הם לעולם לא נחלתו. צניעות לא תזיק גם למועמדי הליכוד את חשבוני אני מבקש מיד, שיזהרו כולם אם לא ינהגו בענווה מול אלוהי צבאות ישראל כי נפלה החלטה בדמוקרטיה ובנימין נתניהו הוא ראש ממשלה שכל מי שיחשוב שהוא הראש ובמגיע לו מלוא חפנו כיפליים מבנימין נתניהו שעלול לקרות אם לא ינהגו באחריות נורמאלית נמצא עצמנו בבחירות תוך שנתיים. שאלוהים יברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו רעיתו הגב' נתניהו ובנו יאיר ואבנר תודה לאל שקרה לנו נס.
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף לעד
-  אל תנכסי לך
  י.ב.   18/03/15 14:18
אלו היו תפילות רבים ולא יחיד. יום חג לעם והודו לשם!ילכו נא בוז'י את גרבוז את נוני לתיכון בליך ויקימו להם ממשלה שגבולותיה שטח בית הספר ויניחו לעם שבציון.
כתוב תגובה ל- י.ב.
-  לא יודע אם נאווה אבל בוזי בטוח
  ב.ל   19/03/15 20:32
עבריין
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  זבל ירד וזבל נשאר, מה השמחה?
  ב.ניצן   18/03/15 12:43
מה השמחה שלך?. ביבי הפך את החיים כאן לבלתי נסבלים, עשק את קצבאות הזקנה ואיפשר למחירי הדיור להשתולל בגלל הקמצנות החולנית שלו, שלא לשחרר אדמות מדינה בתנאים נוחים. מה ההתלהבות??? הוא גם מסר לערבים את חברון. קולטת?? לא חולות בעזה. חברון. היכן שמצפים אבותיך לגאולה. אז לשמחה זו מה עושה??
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  צוהבלי
  ני   1/04/15 21:07
לך תעשה בדיקות .אין מרפא לסופניות שבך.
כתוב תגובה ל- ני
-  השמחה היא שעם ישראל הוא זה שהו
  קורןנאוה טבריה   20/03/15 12:32
ש'הוריד את הזבל'=כלשונה של ציפי=וביבי ניצח בגדול=וזה הסימן שעם ישראל מאושר=שחור זה רק מה שהסמול מרגיש וזה מגיע לו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  יכול להיות שאתה סובל מדיכאון?
  שוחר-שלום   19/03/15 12:43
החיים פה נפלאים, המדינה מפותחת וממשיכה להתפתח, הכל פתוח, השמיים הם הגבול, גן עדן שוקק חיים בים של אכזריות ורוע. אם בכל זאת כל כך רע לך, אם אתה רואה רק שחור בכל, כנראה שזה בה מבפנים: את העולם היפה שבחוץ אתה רואה דרך השחור והמועקה שבלבך. מדברך נראה שאתה סובל מדיכאון כרוני.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  אבחנה מקצועית...
  אדיר 1   19/03/15 19:45
יפה איבחנת יש עוד מדוכאים...מאחל להם רפואה שלימה !!!
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  השמחה מתעצמת לנוכח סיבלך
  רק נתניהו יכול!!!   19/03/15 06:59
כתוב תגובה ל- רק נתניהו יכול!!!
-  אז מי ינהל את המדינה? זבל
  שרלוטה   18/03/15 16:09
כמוך?
כתוב תגובה ל- שרלוטה
-  ב. ניצן אני מבין שגם אתה
  צורי   18/03/15 15:51
נמנה אל אלה המעכלים את ליבם לנוכח התוצאות. תמשיך ושלא תפסיק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
היום השחור של השמאל האדום והבי
  קורןנאוה טבריה   18/03/15 09:51
הלבן של חוסיין אובאמה ובעיקר של ערפדי התשקורת הבזויה יותר מכל העולמות!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
עם ישראל 'הוריד את הזבל' =כל ה
  קורןנאוה טבריה   18/03/15 09:43
הכבוד!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  לקורן נאווה ברכות לנצחון
  צורי   18/03/15 13:13
הימין. אך לא לשכוח מרבית בוחרי המחנה הציוני הם ציונים טובים למעט מספר חלאות אנטי ציוניות. ראשית השיקוץ מירב מכאלי שסבה היה משת"פ של הנאצים בימים האפלים של עם ישראל. אמה חלאה דומה כי אחרת איך נולדה השרץ מירב? פרופ' יוסי יונה עוד בן עוולה מעלה שאט נפש שהתבטא שציונות אינה ערך בעל חשיבות לעם היהודי מצידי שיתפגר העלוב. איתן כבל הכלום והשום דבר שסבר שיש בכוחו לסגור את העיתון "ישראל היום". היתר מי יותר מי פחות הם יהודים טובים להוציא את הבדיחה לבני.
כתוב תגובה ל- צורי
+
גאווה יהודית-לאומית הלילה.
  נגד המסיתים.   18/03/15 01:30
כתוב תגובה ל- נגד המסיתים.
+
העם אוהב את ביבי
  למרות ההסתה!   17/03/15 23:29
כתוב תגובה ל- למרות ההסתה!
+
שיחקת אותה
  ליצחק הרואה   17/03/15 22:37
ליצחק הרואה, לעיתים ההתייחסות אליך היתה כעל קוריוז, להבא אתייחס לנבואות שלך ברצינות, תודה
כתוב תגובה ל- ליצחק הרואה
-  יצחק רואה ברגעים קשים ניחמת
  עטרה שגב קלימי   18/03/15 12:07
היו לנו רגעים מאוד קשים ולא קלים בבחירות הללו, משום שהיו רגעים שחששנו שראשות הממשלה תיפול בידיים לא מיומנות ברגעים הקשים הללו התגובות של יצחק רואה היו סוג של נחמה עבורי ואמונה שעוד יתכן שנצליח להציל את המדינה ואכן כך היה תודה לקדוש ברוך הוא ותודה לך שהיית שליחו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
+
העם מאס בשלטון בג"ץ
  והעולם התחתון   17/03/15 18:45
חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- והעולם התחתון
+
הלו איך אפשר לקרא את הפורומים?
  שכל   17/03/15 18:23
כתוב תגובה ל- שכל
+
שקרים
  הילוש   17/03/15 15:20
גם משקרים, גם מזייפים קלטות ועוד מיחסים לדבר על אמינות. ביבי נמאסת
כתוב תגובה ל- הילוש
+
קיימות בעיני שתי אפשרויות
  צורי   17/03/15 14:48
והיה והאסון הזה "המחנה הציוני" יחברו למחבלים של הרשימה הערבית תחזיק הממשלה להערכתי כשנה ובה לא ייעשה כלום. במקרה שמחנה הימין יקים את הממשלה גם הוא לא ישלוט מעבר לשנתים.
כתוב תגובה ל- צורי
+
העם מאס בביבי ( גם בליכוד)
  אנאליסט   17/03/15 14:13
ריסק את החברה וריסק את הלכוד שמפוזר עתה לרסיסים (כחלון, הבית היהודי ולפיד). היום יש סיכוי שעידן נתניהו יסתיים
כתוב תגובה ל- אנאליסט
-  היום-רק ביבי טוב למדינת
  העם היהודי   17/03/15 18:27
כתוב תגובה ל- העם היהודי
-  רק ביבי כי אין חלופה אחרת
  asde   17/03/15 15:30
כתוב תגובה ל- asde
+
לפיד=מוזס
  ml   17/03/15 12:04
כתוב תגובה ל- ml
+
בית כנסת ובחירות
  יעקב קורן   17/03/15 11:33
בית כנסת בקרית שרת בחולון תלו כרזות ענקיות של שס והפכו את בית הכנסת למוקד של המפלגה מחלקים פתקי הצבעה זה לא חוקי
כתוב תגובה ל- יעקב קורן
+
הליכוד מוליך שולל וגם זיפן
  הליכוד יחלק אתהעם   17/03/15 10:33
כתוב תגובה ל- הליכוד יחלק אתהעם
+
זו לא סתם החלטה
  יצחק הרואה   16/03/15 23:44
הערב גילנו שהיה ניסיון מר בתקופה האחרונה עם מכל מיני ניסיונות שמעורבים בה מדינות שונות עם יועצים שפלים . איך מפלים ראש ממשלה נבחר ? איך משפילים את משפחתו ? איך מקבלים הרבה כספים על מנת להתערב בניהול מדינת היהודים או יותר נכון מי יהיה המנהיג הנבחר? כתבתי מטה בתאריכים שונים ואני ממשיך בדיברתי "עם הכרזה על הבחירות החדשות לאחר שהתגלו השותפים לממשלה כלא אמינים והחלט על הבחירות הקב"ה קבע שמי שימשיך וישלים את הקדנציה הנוספת יהיה בנימין נתניהו"
ולאחר שהציגו את ציפי לבני כראויה להיות ראש ממשלה ברוטציה החליטו היום במפלגה כי ציפי לבני עושה להם נזק במקום תועלת והפרצוף האמתי שלהם כבלוף ראשון מתחיל . וההמשך יבוא יהיו עוד כאלה שיתגלו ע"י הקב"ה (אנשי תקשורת , אנשי בטחון לשעבר , מדינות זרות ועוד..)
כתבתי שמחר 17/3/2015 שהוא אמצע השבוע הוא לא יהיה כמכריע .וכל תוצאה וכל הטררם הגדול של ערוצי המדיה השונים עם כל מיני פרשנים (שגם הם שותפים לרמאות לכאורה) יתגלו כלא אמינים וחבל על ההשקעות שעשו לכבוד היום הזה.
והכל נעשה ע"י הקב"ה "להוציא לאור את הבלוף הזה ואיך הם לא ראויים" ועוד ידובר על כך.
כל יהודי הוא יקר בעיני הקב"ה אבל.... הוא צריך להיות ישר , אמין , לא מוציא לשון הרע , לא מרכל ובמיוחד לא משקר.
כל יהודי יקר האוהב את מדינת ישראל כמדינה יהודית שהקב"ה הנחיל אותה לנו צריך לצאת ולהצביע ולהראות את גדולתו של הקב"ה באהבתו אלינו , הוא נותן לנו את הפרנסה , הוא דואג לנו לנסים ונפלאות והוא שומר עלינו שיהיה לנו טוב ואנו צריכים לאהוב אחד את השני לעזור אחד לשני וב"ה שבג הפסח לא יחסר לאף אחד מאומה.
מאחל כל טוב ליהודים האמתיים .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
לפיד דבריר
  אדיר 1   16/03/15 23:17
לבעלי כישורים ורבלים יש יכולת שכנוע יתרה על בני אדם כמונו... אליה וקוץ בה אם גם אין להם כישורי ביצוע הרי הם סוחפים אחריהם קהל אל עבר החידלון...יש יסוד להאמין כי המעט שנעשה במשרד האוצר פקידי האוצר היו הדוחפים לעשיה כי זה התאים להשקפת עולמם... והמבין יבין
כתוב תגובה ל- אדיר 1
+
צפו בסרטון בוז'י זורק את הפתק
  העם   16/03/15 10:40
צפו בסרטן איך בוז'י זורק את הפתק שלך מהכותל
כתוב תגובה ל- העם
+
אין מקום במדינת העם היהודי למי
  פלא יועץ   16/03/15 10:19
שהולך בזדון ומתוך כוונה להרוס והחריב,את צביון המרקם החברתי משפחתי ודתי,בניגוד למה שמורה התורה במפורש.לא לשם כך ניתנה לנו הארץ מבורא העולם.עשו חשבון נפש ושובו מדרככם הרעה במהרה. בהצלחה.ובודאי שאין לעשות מכך דגל גאוה והתרסה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
+
תשובה לשאלה גוף הכתבה
  איל   16/03/15 04:06
התשובה לשאלה האם הרצוג לא חושב על ילדיו, רשומה בתחילת הכתבה. תאבת השלטון והתועלת הכלכלית שתצא לשולחיו,חזקה מהנזק שיהיה מ"תהליך השלום".
כתוב תגובה ל- איל
+
לפיד הוא סכנה יותר מבוזי
  איצקו   15/03/15 22:19
הימין מתנהל מול בוזי בלבד וזאת טעות כי בסוף לפיד יגרוף מנדטים תוך שהוא עובד על הצעירים בעיניים
כתוב תגובה ל- איצקו
-  הנחיה לא תחליף לביצוע !!!
  אדיר 1   16/03/15 23:35
עם כל הכבוד לא מאחד שמעתי כי המעט שנעשה במשרד האוצר נעשה ע''י פקידי האוצר הנלהבים לבצע את שהתאים להשקפת עולמם...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  נו באמת איצקו מספיק עם המנטרה
  עזוב את לפיד כבר.   16/03/15 11:13
שלך. לפיד בכל אופן הזיז דברים ועשה במשך זמן קצר יותר מהרבה קשקשנים .
כתוב תגובה ל- עזוב את לפיד כבר.
-  גישפט
  לופו   16/03/15 20:39
פיקחו עיניים לפיד קשקשן גדול דמגוג בשטויות סבלנות הוא ייעלם . שר אוצר מפוטר זה קלון.
כתוב תגובה ל- לופו
-  מאין המצאת את ההבלים
  צורי   16/03/15 19:12
על עשיתו של לפיד? הוא המון כלום ודבר את עצמו לדעת.
כתוב תגובה ל- צורי
-  לפיד לא עשה כלום.כולו פלברה
  האמת לאמיתה   16/03/15 16:26
אל תגן על לפיד מפני שהאיש מספר סיפורים שאין להם אחיזה במציאות. הדבר היחיד החיובי שקרה בתקופתו היה המענק הנוסף לניצולי שואה אבל בדרלת האחורית ביטוח לאומי שלל מהם הטבות אחרות. חוץ מז לפיד לא לא הביא שום שינוי.לפיד ושריו היו אחראים על הפן החברתי והכל נכשל
כתוב תגובה ל- האמת לאמיתה
+
פוטין היגיע לעצרת הימין בכיכר
  xxxxx   15/03/15 20:11
פוטין בישראל
כתוב תגובה ל- xxxxx
+
מי שלא מצביע פושע
  ארז2015   15/03/15 10:57
כל מי שמשתעשע ברעיון לא להצביע חוטא לעצמו !! אם אתה תומך בליברמן ואתה לא מצביע זה כאילו הצבעת למרץ אם אתה חרדי ולא הצבעת זה כאילו הצבעת למפלגה חילונית אם אתה תומך במרזל ולא היה לך כח להצביע זה ממש כאילו שלשלת פתק של חנין זועבי אז תפסיקו להתייפייף בססמאות שזה לא משנה מי ייבחר. תנצלו את יום החופש שקיבלתם ולכו להצביע ורק אחרי זה לבלות
כתוב תגובה ל- ארז2015
+
הליכוד, מוכרים בלבד,
  אורח   15/03/15 10:54
לראות מעבר לקצה האף זאת תכונה טובה, בתנאי שהמשקפיים השחורות לא מסתירות,מתאים לכם להזמין אליכם את מי שייקח לכם את הצעצוע,
כתוב תגובה ל- אורח
+
אם הוא זקוק לפרס כמליץ יושר
  שבץ חלובה   15/03/15 08:54
אז הוא פתח לעצמו את הקבר שביבי ידחוף אותו לתוכו. אחרי אוסלו אנחנו לא מחפשים יורשים לפיירס ולרבין קברני חברת קדישא של המדינה. איפה שפיירס עומד הדשא לא יצמח ירוק ובמי שהוא נוגע הצחנה והרקבון יצמיתו אותו. ביבי צריך רק להגיד בחרת בוז"י קיבלת פיירס. האם זה מה שאנחנו רוצים? את הפרס שניזרק אצלינו מכל המדרגות בכל נסיון שלו לתפוס את השלטון? לא שכחנו את המכונית לכל פועל את חיסול פרויקט מטוס הלביא ואת חיסול פרויקט תעלת הימים. את המכונית לכל פועל נתן בגין ולא פרס. מפרס קיבלנו אופניים כשהוא עצמו נסע על קדילק ממשלתית.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  חיסול תעלת הימים מעשה נבון
  בתיה אבן   16/03/15 08:38
אמנם פרס הוא עוכר ישראל, נוכל בין לאומי ואויב האומה היהודית, אך אם יש לו חלק בביטול השגעון ששמו תעלת הימים והפנטזיה ששמה מטוס הלביא הרי יש לו גם הצלחות.
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
-  הדב
  פו   16/03/15 20:45
אוי להצלחות כאלה . תעלת הימים לו בוצעה לא היו בולענים ים המלח משגשג וכל הפעילות סביב מניבות פרי. מטוס הלביא האמריקאים פחדו מהצלחה מסחררת שתסגור להם שווקים . הערכתך שגויה.!
כתוב תגובה ל- פו
+
אני גם רוצה כסף
  s   15/03/15 00:13
אני שמאלנית,כותבת נגד נתניהו אי לכך יש לי את כל הכישורים לקבל כסף.מישהוא יודע למי אני צריכה לפנות?
כתוב תגובה ל- s
+
רק בנימין נתניהו רק ליכוד
  טל מירושלים   14/03/15 20:38
משקרים לכם שביבי לא עשה כלום - אבל - ממשלת הליכוד בשש השנים האחרונות מובילה מהפכה חברתית מהגדולות שידע הציבור: - מעבר בסיסי צה"ל לנגב הוא צעד חברתי אדיר מהגדולים שידעה המדינה שיחזק את הצביון היהודי בנגב בשל מעבר של משפחות אנשי הקבע ושכירות של חיילים בשירות חובה וקבע ראשוני מחד ומאידך יביא לעשרות אלפי מקומות עבודה בנגב. - בניית תשתיות רכבת לירושלים, לדרום ולצפון יחבר את הפריפריה עם המרכז ויאפשר לזוגות צעירים לקנות בתים במחירים שפויים מבלי לאבד את מקום עבודתם. - חינוך חובה חינם מגיל 3 - לא צריך להרבות במילים, טיפולי שיניים חינם מגיל 12 וכיוב'. - בניית הגדר בדרום - עצירת ההסתננות, בניית גדר ברמת הגולן - מניעת זליגת דעא"ש לישראל - חוק ששיסנקי -- 60% מההכנסות על הגז יהיו מס - עשרות מילארדי שקלים יכנסו לקופת המדינה בשל החוק הזה. - חוק הסלולר - עם כל הכבוד לכחלון - זה קרה תחת ביבי אז לביבי יש את הזכות על החוק הזה כמו לכחלון - אה כן ועוד משהו קטן - אם מישהו זוכר אז רמת האבטלה בישראל מהנמוכות בעולם וזה בזמן שמדינות אירופה מתפרקות בקיצור אם מישהו אומר לכם - מה ביבי לא נמאס לך ממנו ? מה הוא כבר עשה בשבילך? אז הנה רשימה של קצת מהדברים שעשו בשבילכם. וכן אני ממומן על ידי ביבי יש לי ילדה בת 3.5 שבזכותו שאני כבר לא משלם 2400 שקל כל חודש על גן פרטי.
כתוב תגובה ל- טל מירושלים
-  פרעה סידר יותר מקומות עבודה
  ב.ניצן   18/03/15 14:26
רק שכמו אצל פרעה, אנחנו עובדים בכמעט חינם. כי המדיניות של ביבין היא שהעשירים יהיו עשירים כמה שיותר, כמרווח ביטחון לכלכלה חזקה.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  מי אמר שביבי לא עשה כלום?
  ישראלי זועם   16/03/15 22:42
ביבי עשה הרבה מאד: הוא חיסל כליל את יחסינו המיוחדים עם ארה"ב. את יחסינו עם אירופה הוא ריסק כליל ולא ברור עם יחסים אלו בכלל ניתנים לשיקום. זה בפעילותו במדיניות החוץ של ישראל.
מבפנים הוא יצר 2 מליון עניים רעבים ובתוכם שלשת רבעי מליון ילדים שאין להם בדל סיכוי לצאת אי פעם משכבת העוני המקפחת והמנוולת.
הוא ניהל 2 מלחמות נגד הפישפש "חמאס" ובשתי מלחמות הוא לא הצליח אפילו להזיז להם שערה בקצה הב..ה.
אז למה לפחד מהפרסים? הרי מחסל המדינה נמצא אצלנו ובינינו והוא מנהיגנו הלא נערץ.
חיוני מאד הפעם להעיף אותו מהשלטון הרחק ככל הניתן!
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  כל הכבוד טל ולואי שכל ההוזים
  אראל   16/03/15 04:45
יתפכחו,אמן
כתוב תגובה ל- אראל
-  +חוק הריכוזיות=פירוק הפירמידות
  ע_הראל   14/03/15 21:16
זה חוק שבישלו נתניהו ושטייניץ אך אושר סופית רק לפני כשנה+ §¤§¤§ אך לוקח עוד 4 או 5 שנים עד שיסתיים תהליך פירוק הפירמידות העסקיות של הטייקונים (שהסמול טיפח אותם ע"י מחיקת חובות להם בלי סוף בארץ ובחו"ל, דרך קרטל הבנקים שגם הוא נתון למרות הסמול).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  עתה ברור למה לחוצים להורידו...
  rbt   14/03/15 23:20
כתוב תגובה ל- rbt
+
שבוע טוב - יהודים יקרים
  יצחק הרואה   14/03/15 20:05
לכל היהודים שבוע טוב ומבורך.
היות ובאתר זה (שיבורך) אני מקבל במה מלאה למה שאני כותב .
מציע לכל מי שקורא כרגע את תגובתי ראו מה כתבתי למטה בתאריכים שונים ומאוחרים. ומה כתבתי ואני סומך את שתי ידיי על הנכתב . "הכול יתגלה בסוף" ולמה הכוונה ? לא סתם מתקיימים הבחירות האלו הכול בידי שמיים וזה החל לפני כ- 7 שנים . הקב"ה החליט לגדוע הרוע בעולם שפועל נגד מדינת ישראל כמדינה יהודית . כל העולם החיצוני שונא את היהודים ואת מדינת ישראל כל פעם עם אחר תראו את היסטוריה של העם היהודי ובמיוחד מדינת ישראל מי לא ניסה לחסל אותנו וגם היום לצערי הרב יש שותפים לעם האירני לחסל את מדינת ישראל ומי הם השותפים? לצערי אלו הידידים שלנו לכאורה ויש לצערי הרב גם יהודים שעוזרים להם בעזרת הרבה מאוד כספים שהם מקבלים מהם והמבין יבין.
ב"ה הקב"ה גם בהם יתנקם ויגרום להם להרבה מאוד נזקים וצרות ובושות כשיתגלו מעשיהם והם יתגלו , כי אין נסתר מהקב"ה מאומה.
לעניין הבחירות שיתקיימו ב"ה ביום שלישי שהוא אמצע השבוע . בשבת סיימנו את ספר שמות ובשבת הבאה ראש חודש ניסן חג החירות ולפי היהדות הוא ראש החודשים . והסימנים שיהיו התחלות חדשות לדברים חדשים וטובים.
תוצאות המדגמים ועוד..(פרשנויות של שוות הרבה) יהיו מעוותות בסוף יום הבחירות והתוצאות הסופיות והאמתיות יהיו ביום חמישי בבוקר והם יהיו שונים מכל המדגמים שיפורסמו . , ולמה אני כותב זאת ? הקב"ה החליט לגלות גם את הפרצוף של אותם סקרים וסוקרים שלא עושים את עבודתם נאמנה וחלק מהם שותפים לכאורה במסע הבחירות המגעיל הזה .ולא הוסיף עוד.
לכן יהודים יקרים מציע לכל מי שהולך להצביע שיצביע לפי מצפון לבו ולא לפי התעמולה הזולה והמבישה שהייתה בתקופה האחרונה .
וכל המצביע לפי מצפון לבו יבורך מפי עליון בהצלחה יתרה ושהקב"ה ימלא משאלות לבו לטובה ותהיה לו ולבני משפחתו בריאות איתנה אושר וגם עושר ב"ה ונאמר אמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  יישר כוח, יצחק הרואה! שבוע טוב
  rbt   14/03/15 23:40
כתוב תגובה ל- rbt
+
רק ביבי
  ארז אילוז   14/03/15 19:02
רק ביבי לשלטון
כתוב תגובה ל- ארז אילוז
+
מזהיר את הציבור לא לחזור על
  שבץ חלובה   14/03/15 18:29
הטעות של 1992 שבה חזרה העבודה בתרמית לשלטון. היום הם הולכים באותה שיטה וניראה לי שזה הולך להצליח. באתם תבכו על הרגע הזה שבחרתם בוז"י ותתגעגעו לביבי שכבר לא היה איתנו. כל אחד שיכין את התחת שלו כדי לחטוף את השטרנגול של אוסלו 2.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
נוני מוזס
  בושי אורין   14/03/15 15:08
לחכמולגים. באם הכל שקר בכתבה מדוע עוני מוזס לא תובע את עורך הכתבה ואת מערכת העיתון ואם אין תביעה נגד אותה כתבה הרושם שמתקבל שתוכן הכתבה אמיתית ונכונה מחכים בקוצר רוח לתגובת מערכת העיתון המואשמת בפשעים חמורים
כתוב תגובה ל- בושי אורין
+
ניראה לי שביבי הפסיד את כושר
  שבץ חלובה   13/03/15 20:10
הלחימה שלו והוא השלים עם הפסדו. או שהוא יודע ממקורותיו הוא שבכל מקרה הוא הולך לנצח את הבוז"ון גוז"ון.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
NEWS1 נעשתם גרועים מישראל היום
  קורא ותיק   13/03/15 19:47
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
-  תהיה ספציפי
  בן ישראל   14/03/15 11:44
היה עדיף שתתיחס ותמצא בכתבה מידע שגוי, טוב אל תתאמץ אתה בדיעה מגובשת כפי שנוני רוצה. הכתבה אמינה ונכונה.
כתוב תגובה ל- בן ישראל
-  נכון! הם לא מישרים קו..
  "רן פקר"   14/03/15 09:50
עם נוני ציפי ובוזי
כתוב תגובה ל- "רן פקר"
-  נכון !הם לא מיישרים קו עם נוני
  מגיב אקראי   14/03/15 09:47
כתוב תגובה ל- מגיב אקראי
-  האם חבורת הזבל ה"ציונית"
  ספירו   14/03/15 08:57
בוזיציפי גרבוז תרמה לך קצת מהכסף המוסלמי והאירופי הנשפך עליה?
כתוב תגובה ל- ספירו
-  אתה מוזמן לתרום לתיקון המעוות
  רפי לאופרט   14/03/15 08:09
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
+
פרס המדליה והסוס המת ארהב
  הגוי..   13/03/15 09:13
פורד קיבל מהיטלר את המדליה האצית הגבוה ביותר שהנפיקה גרמניה בימים ההם...פרס קיבל את מדליית הקונגרס האמריקני שזהו העיטור הגבוהה ביותר של ארהב...רוקפלר, פורד, דה-פון קוקה קולה ועוד תמכו בהיטלר ואלה עובדות היסטוריות. ארהב ייצרה ומכרה תותחים ותחמושת להיטלר ובזמן מלחמה, מלחמת העולם ה 2. עובדה היסטורית. רק ממחנה ההשמדה אושוויץ יצאו מידי חודש בחודשו בין 220 ל 250 ק"ג זהב, בתוכו זהב שיני יהודים שנרצחו באושוויץ וזה לבד מיהלומים כסף ועוד. זהב זה שולם ע"י היטלר לארהב בעבורו סיפקה ארהב נשק ותחמושת לאותו ההיטלר ושוב עובדה היסטורית. שתיקת ארהב את השואה היא תמיכת ארהב בהשמדת יהדות אירופה בידי היטלר...פרס קיבל ברצון רב ובטקס פאר את מדליית הקונגרס. תבדקו בבקשה את דברי, אם יימצא בהם רבב.....תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  חיים ויצמן: שימותו. הם אבק...
  חשדנית   13/03/15 21:40
ב-1937 מתכנסת ועידה ציונית בלונדון, נוכחים בה 480 צירים ציוניים, 1500 אורחים, 200 כתבי עיתונות ונציגים רשמיים של כעשר מדינות, וייצמן נושא דברו: "אמרתי לוועדה המלכותית הבריטית כי תקוותם של ששת מיליוני יהודי אירופה היא – הגירה. נשאלתי: התוכל להביא ששה מיליוני יהודים לארץ ישראל? עניתי: לא... הבאים בימים ילכו. הם ישאו את גורלם או לא ישאו. הינם אבק, אבק כלכלי ומוסרי בעולם אכזרי... רק ענף יינצל ... עליהם לקבל זאת... אם ישאו ויסבלו, ימצאו את דרכם באחרית הימים ...

מקור:
bhol.co.il

מסקנה - פרס ממשיך דרכם של הציונים...שום דבר לא השתנה מחיים וייצמן ועד שימון-בעל-המדליה
כתוב תגובה ל- חשדנית
+
לא לדאוג - הכל לטובה
  יצחק הרואה   13/03/15 04:19
עם ההחלטה לקיום בחירות חדשות במדינת ישראל כתוצאה מאי אמינות של שותפים לממשלה . הקב"ה החליט שבנימין נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל הוא ישלים את הקדנציה הקודמת ואולי יהיו הפתעות נוספות בהמשך.
ובכן מדוע זה קורה?????
הקב"ה החליט לגדוע את כל הרוע בעולם ובמיוחד את אלו המתערבים לקב"ה במדינה שנתן לבני ישראל .
ובנוסף החליט לגלות את הפרצוף האמתי של המתנגדים למי שהוא בחר להמשיך להנהיג , זה כמו שיגידו לקב"ה שלא רוצים ש"משה רבנו" יהיה לנו למנהיג.
יתגלו הרבה התערבויות זרות ואנשים שקיבלו הרבה כספים על מנת להשחיר את פני המנהיג . לא היו פה מצעי בחירות ועוד .. היו פה השחרת פנים , עלבונות , ניסיונות של קבוצות המתיימרים להיות מומחים לשעבר (במיוחד אנשי בטחון) שכל מטרתם זה לפגוע ולרכל תמורת כספים ולא אידאולוגיה .
יהיו שישאלו מאין כל הכספים שמוזרמים למדינת ישראל לבצע את השחרת פני המנהיג הנבחר.
כספים אלו יתגלו יותר מאוחר ואיך יתגלו ? הקב"ה יפגע בהם ובמשפחתם עד כדי שיבואו ויבקשו סליחה על מעשיהם הרעים.
כמו כן מדינות מעורבות בנושא יפגעו קשות אם זה בפגעי טבע קשים , כלכלה מתמוטטת , אסונות נוספים שאין ביכולתי לכתוב ועוד..
כמו כן תגבר האנטישמיות בעולם כך שליהודים החיים מחוץ למדינת ישראל לא תהיה ברירה והם יעלו בהמוניהם למדינת ישראל.
כתבתי ואני ממשיך לציין לעולם לא יהיה שלום עם הפלשתינאיים .
מציע לא לדאוג מי שנאמן לחברה . אוהב את חברו , עוזר לזולת וב"ה ימצא את כל אשר חפץ ליבו.
השבת אנו קוראים את הפרשות "ויקהל ופרשת פיקודי" שהם סיום של ספר שמות . ולאחר מכן ספר שלישי "ויקרא"
הפרשות מרמזות על סיום חלק מהחיים והחל משבוע הבא "פתיחת חיים חדשים יותר טובים".
שבת שלום ומבורך ליהודים האמתיים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  אמן ואמן, יצחק הרואה. יישר כוח
  RBT   14/03/15 23:28
כתוב תגובה ל- RBT
-  אמן כן יהי רצון
  עטרה שגב קלימי   14/03/15 20:20
תבורך על העידוד החשוב הזה
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
-  עטרה, אני לא בוטח שאת לוקחת
  ד"ר הרשקוביץ   25/03/15 14:20
כל בוקר את הכדור הוורוד שרשמנו לך.
כתוב תגובה ל- ד"ר הרשקוביץ
-  סליחה, אבל מי אתה, ועל סמך מה
  סתם 1   13/03/15 20:37
אתה מתבסס?
כתוב תגובה ל- סתם 1
-  בוסמי
  סמוי   13/03/15 16:08
העברת חומר כתיבה אמתי. אני אדם מאמין בכל אברי .וגם מנאמני ארץ ישראל. מתפלל מסורתי. נכון שכל דבר מהשגחה עליונה .מקרה זה קשה לי לקבל מפלה או איבוד שליטה במדינה כי זה סוף הישות היהודית ביהודה ושומרון. נכון שהכל לטובה . אבל זה בלתי נתפס השגחה למצב ביש. אלוהים גדול ..............?
כתוב תגובה ל- סמוי
+
ביבי
  שמעון ויצמן   12/03/15 21:43
ביבי את לא ראוי להיות רואש ממשלה אתה מתנהג כמו אוליגך .לעם נמאס מימך ומשרה
כתוב תגובה ל- שמעון ויצמן
-  תגובה לשמעון ויצמן
  rbt   14/03/15 23:46
שמעון, עם שם כו"כ יהודי, בוא תלמד קצת עברית : ראש ולא רואש, ממך ולא מימך. תמיד שמחה לעזור לבני דודיי הישמעאלים. שיהיה שבוע טוב גם לכם.
כתוב תגובה ל- rbt
-  עוד אחד
  sdea   12/03/15 22:32
עם קטן
כתוב תגובה ל- sdea
+
כשהכריש מריח דם הוא תוקף
  asd   12/03/15 19:18
למה עכשיו למה בצורה כזו

לאור כל ההכפשות נגד ביבי באופן מאורגן וכאילו ספונטני

החלטנו כל הצוות רק ביבי .....
כתוב תגובה ל- asd
+
הוכחת שאת לא שפוטת נתניהו.....
  אובקטיביות לשמה!!   12/03/15 17:10
לא כמו שאר הכותבים בעלי‎ ‎אינטרס. עיתונאים מטעם
כתוב תגובה ל- אובקטיביות לשמה!!
+
זה מראה שאת לא שפוטה של נתניהו
  דן לזר.יפה כתבת!   12/03/15 13:27
כתוב תגובה ל- דן לזר.יפה כתבת!
+
זה מראה שאת לא שפוטה של נתניהו
  דן לזר.יפה כתבת!   12/03/15 13:16
כתוב תגובה ל- דן לזר.יפה כתבת!
+
ארהב זה סוס מת.
  הגוי..   12/03/15 09:26
הרצוג ואנשיו מנסים להחיות הסוס הזה בהנשמה מלאכותית. לא שנתניהו טוב מהם, הוא לפחות לא מתעסק יותר בסוסים מתים. הוא כנראה הבין זאת בעת שהרצוג ואנשיו ממשיכים להנשים הבהמה המתה. האם עם העבדים ילך על הבהמה המתה הזאת? ימים יגידו. בזמן שכתבתי, מדפסת הבנק אוף אמריקה הדפיסה עוד טריליון שטרות בני דולר 1.
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
פיזור אשליות חסרות בסיס
  חיים קדמן   12/03/15 06:30
אי אפשר להתעלם מעברו כטייס מצטיין שנמנה על מפציצי הכור העירקי. אולם הוא לא הבריק כראש אמ"ן ואין הוא מתאים להיות שר ביטחון. כל מי ששמע אותו מדבר לאחרונה מבין עד כמה האדם הזה מדבר במונחים כלליים, שאין כל סיכוי שדבר מה מהם יתגשם – כמו מסמך מהאמריקאים שיבטיח שלאיראן לא תהיה פצצה כדבריו. בעוד אובמה מארגן גנרל מרינס בדימוס שמדליף את מה שאובמה ביקש ממנו: "כי אין אפשרות למנוע מאיראן התגרענות כי יש לה את הידע...". אז מה יעזור לידלין המסמך של אובמה?
כתוב תגובה ל- חיים קדמן
+
הרצאה שווה מנדטים
  איצקו   11/03/15 23:02
נוכחתי בהרצאה באוניברסיטה ההרצאה הייתה יוצאת מהכלל אמיתית ומצויינת כל מלה בסלע אילו כל הצבור היה שומע את ההרצאה של בוגי הליכוד היה מקבל 40 מנדטים.עמוס ידלין ישב שורה ראשונה וברח מההרצאה היה מאד קשה לו לשמוע דברי אמת.
כתוב תגובה ל- איצקו
+
אין לי מה לבחור
  אהרון שחר   11/03/15 14:28
כחלון הוא כנראה גם בלון ובכלל זו מפלגה שמאלנית. יחד זו מפלגה דתית מדי. ליכוד אני יבחר רק תחת אקדח המוצמד לרקה. אני לא מסוגל נפשית לתת ידי להמשך השלטון הרקוב. יש איזו מפלגה קטנה שלא עוברת אחוז חסימה שראויה לקולי?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
-  לך לחוף הים תהנה מיום חופש
  שראלין   14/03/15 22:55
אני סבור שאפשר לנסות את כחלון ולא לפחד שהרי כחלון התחנך בליכוד והולך בדרכי בגין ואפשר לסמוך עליו שינסה לעזור לאזרחים מהבחינה הכלכלית תוך עמידה על עקרונות הביטחון של מדינת ישראל כפי שהוא גדל עליהם ולא ייקח סיכונים מטופשים כפי שהשמאל דרש ב-6 השנים האחרונות ,מספיק שאנחנו מקבלים על הראש בתל אביב טילים מעזה כתוצאה מהבריחה מעזה ונטישת גוש קטיף...
כתוב תגובה ל- שראלין
-  אני לא דתיה מצביעה ליחד
  מזדהה עם מסריה   12/03/15 17:53
ארץ ישראל השלמה .. להילחם בשילטון השמאל בבג"ץ, בראש החינוך, המשטרה, הצבא, התקשורת .. יש מספיק דברים חשובים להם כדאי לתת את הקול .. אתה לא חייב להיות דתי, אם אתה מזדהה עם שאר המסרים,והם חשובים, אז שווה לתת את קולך !
כתוב תגובה ל- מזדהה עם מסריה
-  אל תלך אחרי העדר כנס
  לא רון שחר   12/03/15 08:35
כולם מדברים על ביבי תסתכל מסביב ותראה כולם עם מכוניות חדשות בתים חדשים טיולים לחו״ ל כל שני וחמישי המסעדות מלאות וכולם מתלוננים הסופרים מוכרים עגלות מפוצצות רק ביבי טוב לישראל ועל הביטחון שהוא נותן אתה כבר יודע
כתוב תגובה ל- לא רון שחר
-  לארוןשחר:אתה מצביע על שטיפת מח
  נוני ושות' שטפומח   14/03/15 20:54
כתוב תגובה ל- נוני ושות' שטפומח
-  שיםמר"צ+תפילה שלא תעבור החסימה
  ע_הראל   11/03/15 17:48
זה מה שנקרא WIN-WIN אתה תהיה מרוצה, ואני עוד יותר …
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
חזיר עם כיפה זה גם חזיר.
  פוסק הלכות.   11/03/15 14:04
כתוב תגובה ל- פוסק הלכות.
+
כריזמה היא אחת התכונות
  ולוולה   11/03/15 12:20
תכונה חשובה יותר היא חכמה. ולפי נהול הקמפיין בוז'י חכם. אצל ביבי כל מה שלא הצליח בעבר לא מצליח בהווה ולא יצליח בעתיד. מייאש אותי לראות כיצד הכשלונות שלו חוזרים על עצמם בלי נסיון לתקנם. מחירי הדיור הם דוגמא קלאסית. האובססיה האירנית גרמה כמעט לניתוק יחסים עם ארה"ב. זה מציג את ביבי כאדם טיפש שלא מבין מה קורה סביבו. אם אתם זוכרים הקמפיין של בוז'י התחיל ברגל שמאל. הוא הזיז אנשים ימינה ושמאלה ותיקן את המצב שבגללו בסופו של דבר יבחר לראשות ממשלה.
כתוב תגובה ל- ולוולה
-  תגובה לוולוולה
  rbt   14/03/15 23:55
אם הצבעת על כמה מחדלי רווחה ואוצר, רצוי שלא תבחרי ב"אין לפיד". על אף שטוען שהריצפה עקומה, הוא אחראי למחדלים שציינת, וזה, אגב, מה שקורה כשראש ממשלה במדינת ישראל מחויב להרכיב קואליציה עם שותפים שלא מבינים בחיים שלהם דבר חוץ מלשחק בסרטים או להתאגרף....
כתוב תגובה ל- rbt
-  לא בוז'י מנהל את הקמפיין
  ציונית אמיתית   12/03/15 00:19
אלא ראובן אדלר. הבעיה שמי שינהל את המדינה יהיה בוז'י חס וחלילה וחס, ואת זה הוא לא יודע לעשות. עובדה שעד שהגיע אדלר, הקמפיין שלהם קירטע... ירו לכל הכיוונים... לליכוד היו 27 מנדטים ולמחנה הבזיוני 22. המבחן יהיה כשבוז'י יצטרך לקחת אחריות ואת זה הוא לא יודע לעשות. פשוט לא !! תפנימו... בוז'י חלש חלש חלש וחלש לא יכול לנהל מדינה... אפילו ניהול קמפיין לא הצליח לו...
כתוב תגובה ל- ציונית אמיתית
-  צודקת, ציונית אמיתית...
  rbt   15/03/15 00:33
ראינו אותו היום בראיון עם רינה מצליח מקבל הוראות מראובן אדלר, ואפילו טועה כשאיחד את נתניהו ואת המחנה הלאומי ("נתניהו מאוחדת")...
כתוב תגובה ל- rbt
+
ביבי היקר לנו-הוא שהעלה מספר
  ronny   11/03/15 11:21
נחשים, לגדולה והיום הם חורצי לשון ארסית:מי העלה את צפורה? את בנט? את ליברמן? את כחלון?..........ואפילו את לפיד.
כתוב תגובה ל- ronny
+
ימנים תמיד דופקים את עצמם
  נפלתם על הראש?   11/03/15 09:10
השמאל יודע לשקר להעמיד פנים ולרמות ואנשים תמימים ורדודים נסחפים איתו. לא להאמין! ימנים לעומת זאת הם חכמולוגים, יצביעו לכל מיני רסיסי ימין כמו כחלון (בובה על המקל של גאלנט ושמאלנים נוספים שעולים על גבו ומשתמשים בו), בנט ליברמן וכו' שמבטיחים הבטחות שלא יוכלו לממש, וככה מפילים את הליכוד ומעלים את בוזי/ציפי. כמה חוסר מחשבה. כמה טמימטום. יורים לעצמם בראש, אפילו לא ברגל.
כתוב תגובה ל- נפלתם על הראש?
+
מאיזה בית "יהודי" יצא הרוצח.
  יהודי זכור!   11/03/15 08:45
כתוב תגובה ל- יהודי זכור!
-  MIBET HASHABAK
  GEC   13/03/15 12:10
כתוב תגובה ל- GEC
-  מאותו הבית של קורבנות השלום
  ב.ל   13/03/15 19:54
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  האם התכוונת לרוצח 17"מאלטלנה"
  ירדנה   11/03/15 13:43
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  לבגין לובש מדי נאצי? חלילה וחס
  פוסק הלכות   11/03/15 15:04
כתוב תגובה ל- פוסק הלכות
+
יישר כח לבנט-חזק ואמץ!!
  דניאל סבלדי   11/03/15 01:37
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
-  האליל שלך מנסה להחליש את הימין
  ייחודי   15/03/15 13:31
לא נשכח איך בנט חבר ליאיר לפיד כדי להקשות על הליכוד להקים ממשלה לאומית. לא נשכח איך יצא נגד הממשלה במבצע "צוק איתן". לא נשכח איך תמך בחוק לסגירת "ישראל היום".
כתוב תגובה ל- ייחודי
-  בנט הוא ליצן מסוכן
  Asdf   20/03/15 20:27
בנט הוא ליצן מסוכן. הוא יכול היה לקחת את יאיר לפיד כדי לדפוק את ביבי , ולהראות לו מאיפה משתין הדג, וככה לזרוק את החרדים.


עכשיו הבנו הזה מחזר אחרי החרדים וזורק את לפיד .

מכל הסמטוכה הזו אני שמח שכנופיית מרזל לא בכנסת. כנופיית ליברמן איבדה יותר ממחצית כוחה וכנופיית בנט איבדה כשליש מכוחה .

עכשיו הגיע העת שכנופיית מגיב ותיק והג'ורה איריס ימלכו בעקבות מרזל .
כתוב תגובה ל- Asdf
-  מאיזה בית "יהודי" יצא הרוצח...
  יהודי זכור!   11/03/15 08:42
כתוב תגובה ל- יהודי זכור!
-  מבית התותח הקדוש
  צייר   23/03/15 15:39
כתוב תגובה ל- צייר
-  זוכר היטב, לכן יש למנוע זאת!
  יוסי בלום הלוי   15/03/15 09:53
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
-  מי שלא מתיישר לשמאל לאברבנאל!
  מ.אלקרייאף   15/03/15 08:54
נאוה צודקת הרוצח בא מבית השב"כ...ומי שהלביש אלפי רוצחים מדים ונתן להם נשק לגטימציה להיות רוצחים ברשיון ולרצוח 1600 חפים מפשע הנקראים קורבנות השלום..בנוסף לאלפי פצועים..אלמנות יתומים..זה היה הצמד פרס את רבין של ימי אוסלו העליזים..מאיזה בית לא יהודי באו פרס את רבין??האם דם קורבנות השלום .. פחות אדום מדמו של רבין?? מדוע השמאל לא מיילל ולא מזכיר ולו בפסיק את מותם של חפים מפשע...אשר דמם זעק מן האדמה..רבין את פרס..היו ערלי לב..ערלי אוזניים.. וערלי עיניים..רק לעניין היהודים...באשר לערבים הם נתנו את ארץ מכורתינו עם שללה...בשמחה ובששון עד האסון..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
-  איזה מחנה נתן להם רובים...
  הגועש   15/03/15 07:49
וחתם באיוולתו על אוסלו ושילמנו מחיר כבד מנשוא של 1700 נרצחים מהטרור.
כתוב תגובה ל- הגועש
-  יגאל עמיר לא היה איש ימין
  ירדנה   15/03/15 02:37
יגאל עמיר עבד בשיתוף עם השב"כ חברו של הסוכן אבישי רביב. אימו של יגאל עמיר התמודדה בעירית הרצליה שנה קודם ברשימת העבודה לרשות העיריה . אם הוא עם כיפה זה לא אומר איש ימין גם בורג עם כיפה סופר שמאלני .גם אלעזר שטרן לא איש ימין וגבם צביה גרינפלד החרדית התמודדהנ ברשימת מרץ והיא סופר שמאלנית .לשמאל טוב להסית נגד הימין בעזרתו של יגאל עמיר שהחליטו שהוא איש ימין וזה שקר
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  זומבית משכנעת את עצמה
  ככל זומבי כיפימני   15/03/15 14:40
כתוב תגובה ל- ככל זומבי כיפימני
-  גם אם יגאל עמיר ימני
  ימנית גאה   15/03/15 11:21
גם אם יגאל עמיר (שהיה אכן רוצח) היה ימני כביכול זה לא עושה אותו חלילה הנציג של כל הימין. תתעוררו כבר, תבינו שאי אפשר להמשיך ככה כשהשמאל רק מאשים ומאשים ומכפיש את שמו של הימין. תפסיקו להכליל! אפשר לחשוב שכל הימין ניסה לרצוח את רבין(שאגב בהסכמי אוסלו שהוא תמך בהם ונגרמו בגללו הוא גרם להמוני ישראלים למות מפיגועים.) אם מחר נקום לממשלה שמאלנית, לא יהיה עתיד למדינה שלנו, או יותר נכון, למה שישאר ממנה אחרי שיביאו חצי ממנה לערבים... כל אחד ואחד יכול לחשוב בעצמו לפני הבחירות, למי הוא רוצה להצביע, לצד שחושב רק איך לעשות שלום מזוייף ובנתיים מוחק מהמפה את המדינה שלנו או לצד שחושב באמת על המדינה ולא מתקפל ומפחד מהעולם-הימין האמיתי. ובשבילי, ימין אמיתי זה בנט!
כתוב תגובה ל- ימנית גאה
-  גם אם יגאל עמיר ימני
  ימנית גאה   15/03/15 11:21
גם אם יגאל עמיר (שהיה אכן רוצח) היה ימני כביכול זה לא עושה אותו חלילה הנציג של כל הימין. תתעוררו כבר, תבינו שאי אפשר להמשיך ככה כשהשמאל רק מאשים ומאשים ומכפיש את שמו של הימין. תפסיקו להכליל! אפשר לחשוב שכל הימין ניסה לרצוח את רבין(שאגב בהסכמי אוסלו שהוא תמך בהם ונגרמו בגללו הוא גרם להמוני ישראלים למות מפיגועים.) אם מחר נקום לממשלה שמאלנית, לא יהיה עתיד למדינה שלנו, או יותר נכון, למה שישאר ממנה אחרי שיביאו חצי ממנה לערבים... כל אחד ואחד יכול לחשוב בעצמו לפני הבחירות, למי הוא רוצה להצביע, לצד שחושב רק איך לעשות שלום מזוייף ובנתיים מוחק מהמפה את המדינה שלנו או לצד שחושב באמת על המדינה ולא מתקפל ומפחד מהעולם-הימין האמיתי. ובשבילי, ימין אמיתי זה בנט!
כתוב תגובה ל- ימנית גאה
-  ימני שמאלני, העיקר שלא פספס
  ב.ניצן   22/03/15 22:43
והפך לגואל הדם של נרצחי אלטלנה, ששחו פצועים אל החוף ונטבחו על ידי פושע המלחמה (על פי עדותו שלו עצמו) יצחק רבין. הגם שספק גדול אם היה זה הוא שקטל את רבין.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  האם תוכל לפרט למי כוונתך ?
  יין נסך   11/03/15 10:46
כתוב תגובה ל- יין נסך
-  לא רוצה לטנף המקלדת
  =================   11/03/15 14:14
כתוב תגובה ל- =================
-  "הרוצח"יצא מבית המדרש של השב'כ
  קורןנאוה טבריה   11/03/15 10:20
של גילון-רבין ואוסלו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  את כל כך צודקת נאווה, גם אני ה
  געתי לאותה מסקנה   19/03/15 16:32
כתוב תגובה ל- געתי לאותה מסקנה
-  את הפקודה נתן החתרן הזקן.
  מוטי1   19/03/15 14:51
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  נאווה מחפשים אותך מאברבנאל
  זאב12345   11/03/15 14:53
תמשיכי כך כל טוקבק שלך עוד 10 קולות לשמאל . לקחת ציפרלקס אם לא תרוצי לרופא ב18 תצטרכי מרשם כפול
כתוב תגובה ל- זאב12345
-  זה נכון אבל איפה היא מתחבאת
  אברבאנל   19/03/15 13:26
כתוב תגובה ל- אברבאנל
-  זאב חזיר שובניסט ושונא נשים
  מבשרת   15/03/15 09:56
שמתי לב לאחרונה שיש מגיב השונא נשים דעתניות וחכמות, הוא מתנפל עליהם ויורק עליהם אש וגופרים ועל גברים כאלו כבר נאמר חזיר שובניסט השונא נשים
כתוב תגובה ל- מבשרת
-  נאווה, חשבתי אם להתעסק איתך
  הגוי..   15/03/15 13:58
או לא להתעסק. אם את כבר דעתנית וידענית גדולה כל כך לדעתך, הידעת כי ארהב ובריטניה חיפשו כל דרך למגר ולהשמיד את, ה"בולשביזם היהודי", ובין השנים 1939-45 אף מצאו את הדרך ה"נכונה" לעשות זאת.... שימי נא לב בבקשה, לא את הבולשביזם הקתולי או האסלאמי אלה את הבולשביזם היהודי.. את הרי ידענית דעתנית ומלומדת, אנה הסבירי תופעת אהבת יתר אנגלו-אמריקאית זאת ליהודים או שפשוט עשי טובה וחלאס להפגין בורות מלומדת..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  תגובה בולשביקית אופיינית=אד הו
  קורןנאוה טבריה   15/03/15 05:15
הומינם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  תגובה לזאב 12345
  rbt   15/03/15 00:48
זאב, הסתר נא את טלפיך ואת התכונות הזאביות שלך. לא צרך לחרוץ לשון עד כדי כך! שמור על כבוד האדם שלך ואל תקלל!!!
כתוב תגובה ל- rbt
+
כחלון עם קבלות...
  אדיר 1   9/03/15 22:57
לא לא מגיב בשכר כואב לי לקרוא הכפשות על אדם שהוכיח כי טובת האזרח לנגד עיניו כואב שלא מכירים תודה לאדם שנלחם ללא חת מול טייקוני התקשורת ויכול להם עד לבתי משפט גררו את כחלון כדי לעצור את הרפורמה הזו שעתה אתה וכולנו נהנים ממנה...לא מצאתי בכל התגובות והטוקבקים כאלה המודים לו על ההטבה שהעניק לכל אזרח כאן. היחיד שיש קבלות מוכחות מאחוריו!!! ושוב אני לא מגיב בשכר... אני עושה זאת בהתנדבות כי חונכתי להכיר טובה למי שהטיב איתי...!!!
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  כחלון הא בובה של כמה שמאלנים
  כחלון = בזבוז   11/03/15 10:48
גאלנט וכמה שמאלנים רוכבים על הגב של כחלון. מנפחים לו את האגו ורצים על הגב שלו. הוא עצמו חסר עמוד שידרה. ההצלחה שלו בסלולר היתה בזכות התוכנית של אריאל אטיאס והגב הרחב והחזק של נתניהו. עכשיו הוא יורק לבאר ממנה שתה. ושיעזוב במנוחה את בגין. איפה הוא ואיפה הנפיל האגדי בגין!! לא מתבייש להתהדר בכבוד לא לו.
ימנים מכל הגוונים חייבים להצביע ישירות לליכוד אם רוצים לבלום את בוזי/ציפי טיבי/זועבי ושו"ת. כרגע מצב חירום, השמאל עולה, ולנו אין את הלוקסוס עכשיו להתפנק עם כלי מיני רסיסי ימין. רק ליכוד גדול, רצוי 30 מנדטים (זה אפשרי!!!)יבלום את השמאל עם גרבוז ומכווצי התחת המתנשאים שימכרו אותו לאובמה ואבו-מאזן וירמסו ברגל גסה כל מה שיקר לנו.
כתוב תגובה ל- כחלון = בזבוז
-  אני מסכימה למה שכתבת....
  רוזית   11/03/15 14:24

כחלון לא עשה דבר חוץ מהסלולרי, מה הוא חושב לעצמו .אסף סביבו אנשים שמואלנים. יש עוד אחד כזה שלא עשה כלום והוא יהיר לפיד. במשך שנתיים ישב בממשלה וחוץ מדבורים פקה..פקה לא עשה כלום וכל הטיפשים נותנים לו את קולם ובזה מחזקים את השמאל.
כתוב תגובה ל- רוזית
-  כחלון איש של תשובה במשרד האוצר
  שבשבד   10/03/15 20:30
נציג הטייקון יהפוך לבובה הופעלת למען האינטרסים הצרים של תשובה
מכללת נתניה הזדרזה להכריז כי שר התקשורת לשעבר משה כחלון יעמוד בראש מכון מחקר חדש שתקים בנושאי יוקר מחיה (ובפרט נדל"ן), אולם מבדיקת "כלכליסט" עולה כי המכללה עדיין לא גייסה הון להקמת המכון, ששמו טרם נקבע ואף לא זהות חבריו.

מדו"חות המכללה ל־2011 עולה כי התקציב שלה עמד על 90 מיליון שקל לאחר שגייסה באותה שנה תרומות בגובה 8.7 מיליון שקל. התורם העיקרי הוא קרן דלק למדע, לחינוך ולתרבות של חברת דלק שבבעלות יצחק תשובה שתרמה 2.37 מיליון שקל. חברת הביטוח הראל, שהיו"ר שלה יאיר המבורגר ונשיאה גדעון המבורגר יושבים בחבר הנאמנים של המכללה, תרמה 111 אלף באותה שנה.
כתוב תגובה ל- שבשבד
-  זה מה ששר עושה בשנה וחצי...נו
  קוביkobi   10/03/15 16:48
באמת ..... יש לך עוד דוגמה אחת ???
כתוב תגובה ל- קוביkobi
-  אתה מכיר מישהו נוסף מהרשימה?
  זמן   10/03/15 15:58
בחרת כחלון אחד וכמה אנשים שאינך יודע מיהם ומה הם?
כתוב תגובה ל- זמן
-  אטיאס אחראי למהפכת הסלולאר
  ה.א.   10/03/15 14:49
האחריות של כחלון לסלולאר היא סתם אגדה אורבאנית, אטיאס בממשלת אולמרט נייד את המספרים, ומינה ואימץ את מסקנות ועדת גורנאו (MVNO -ספקים וירטואליים) וזה קצת יותר משנה לפני שכחלון נכנס לתפקיד. כאמור אגדה אורבאנית.
כתוב תגובה ל- ה.א.
+
סקרים
  אזרח וותיק   9/03/15 16:49
לעזרא מנצור אים תוצאות הסקר היו הפוכות אז לא היית מגיב כך הליכוד לוקח. גדול
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק
+
התקשורת בקנאותה רק עוזרת לימין
  רוני לא נוני   9/03/15 14:42
מרב שנאה הם גורמים גם לאדישים להירתם להצלת הליכוד ונתניהו מהפוטש הנוראי וחסר ההגינות

וכמובן שהתקשורת שעושה עבודתה כל כך ״טוב״ ובצורה כל כך מחוכמת - תקבל את נתניהו לקדנציה רביעית
בתור ימני הרשו לי לומר לכתבלבים של נוני - תודה רבה !
כתוב תגובה ל- רוני לא נוני
+
בכל סמולני קטן מסתתר גזען גדול
  ב.ל   8/03/15 19:25
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  ב.ל.! האיי. קיו שלהם יורד ב30%
  עטרה שגב קלימי   9/03/15 14:52
כל אותם אנשי רוח מטעם עצמם!! וכל אותה אליטה שהכתירה עצמה!! ובעיקר כל אותם אנשי תרבות ואומנות שאינם שוכנים בעמם !! ברגע שיש להם צורך לדבר על העם היושב בבציון האיי. קיו שלהם יורד ב30% היות ועוד לפני הביטויים העלובים שלהם האיי. קיו שלהם היה נמוך ביותר שער בתוכך בידיים של מי נתונים אנו החברה הישראלית
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
-  בניגוד ליהודי הסרק ושפך
  הגוי..   9/03/15 22:51
IQהם, כם, הרב והנבון, לא גנבתי יהדותי כמוכם קצוצי פיאה המסתתרים מתחת לכיפות ומפגינם כישוריהם הנדירים ומילות חמדה תורניות לעשותם קרדום לחפור תחת היהדות. הקתולים עושים זאת ללא הצלחה מזה 2015 שנים רצופות וכמוהם קצוצי פיאה חובשי כיפות האפיפיור, חושפים את טלפי החזיר הקדמייות וזועקים בקולי קולו, "ראו, יהודי כשר אנוכי".ובכן, אנשי ה IQ, מאיזה בית "יהודי" יצא הרוצח? איזה בית "יהודי" חינך, הכין ושלח את הרוצח? ובכן, מדיר חזירים מנפנפי טלפיים, מחופש ליהודי משם יצא הרוצח. נפנפו בטלפיכם, נפנפו כי אין לכם ברירה אחרת..אנחנו, אתם ואנוכי, הרי יודעים את האמת ממנה אין לכם לאיפה לברוח ואין לכם איכן להסתתר עוד..הגוי..מסיר מסכות היהודי מפרצופי החזירים..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  כל ימנמני הוא נאצי גם אם הוא
  הגוי..   8/03/15 23:46
יהודי, לכאורה ולכאורה לא. בגין לבש מדי נאצי, עובדה. גם סעדת לבש מדי נאצי וגם זאת עובדה. שניהם חתמו על ההסכם המשולש, הסכם ה 3. 1, סיני עובר לידי מצרים. 2. הסכמי אוסלו כבר בפנים. זה האלמנט.(בתוך 10 שנים מיום חתימת ההסכם, הפלסטינים מקבלים אוטונומיה. עברו 10 שנים, לא קיבלו אוטונומיה, קיבלנו אינטיפאדה), עובדה. 3. שתי המדינות, מצרים, ישראל, מחויבות לעבוד את ארהב..מוברק, ארהב מפילה את מוברק ושותלת את האחים המוסלמים. אסיסי מעיף בעזרת ישראל את האחים המוסלמים ל1000 עזזאל וארהב מטילה אמברגו על מצרים, עובדה. זאת הפרה גסה של ההסכם המשולש ואסיסי לא מהסס ופונה לרוסיה ואובמה שותק. שותק, כי הוא יודע כי הפר הסכם בין ארהב, ישראל ומצרים. אותה ארהב מנסה בכל דרך להפיל את נתניהו, לא שאני מצדד או לא מצדד בו, אני מדבר על עובדות, יש בחירות מאולצות ומיותרות. נכון להיום, שאריות בגין סעדת קרטר שנשפכו עם ההסכם לביוב האמריקני, צפים ועולים היום בארץ ישראל ולצערי, גם זאת עובדה..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  הגוי:דפקט שמאלני מצוי
  צורי   9/03/15 19:40
שוב לא נטלת את הכדורים היום. מבחינת ההתפתחות השכלית שלך אתה נע בין פשפש למקק. זה באמת תופעה נדירה למצוא אדיוטים כמוך.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, מקומך במוסד לתשושי נפש
  אנגלברט   11/03/15 07:21
כתוב תגובה ל- אנגלברט
-  לאנגלברט. שאני אחוש תשוש
  צורי   17/03/15 14:36
יתכן וצטרף למקום שאתה שוהה בו מזמן תיקן.
כתוב תגובה ל- צורי
-  חבל על רמת תגובה כזו ובושה
  סתם 1   9/03/15 17:18
לאתר זה שהוא נותן במה להסתה ושפה כזו. "של נעליך מרגליך" כאשר אתה מדבר על השואה, בה נספו 6 מיליון מבני עמך.
אתה פשוט אם בזוי ומגעיל. וזה בלשון המעטה.תגובתך דומה לשפה של שונאי ואויבי ישראל.
כתוב תגובה ל- סתם 1
-  כששמלאני קורא לימני נאצי
  שוקו   9/03/15 14:55
הוא מתכוון לציוני, פטריוט, מאמין ביהדות, מאמין שאין הבדל בין תל אביב ליהודה ושומרון, מאמין שירושלים היא בירתה היחידה והנצחית של העם היהודי, משרת בצבא ההגנה לישראל... ובכן כולנו "נאצים" גאים!
כתוב תגובה ל- שוקו
-  אגב. בנט הנצנצון זה עוף מת. ע
  הגוי..   9/03/15 02:11
עוף מת לא פורש כנפיים..בכמה אתרים בהם כתבתי, אנשי בנט כינו אותי "יהודון" ואני בכלל "הגוי.." וזה כלל לא שינה להם הדעה. הם כינוני "יהודון"..שבתי והסברתי והסברתי ושבתי,(הינה אנוכי כאן), והם שבו וכינוני "יהודון".מאחר ומאסתי בהם וחרא אפי בהם כי, "רַק עַם חָכָם וְנָבוֹן הַגּוֹי הַגָּדוֹל הַזֶּה",,,ומדובר בעם ישראל ולא חלילה בנצנצונים וכיפונים וחזרזירי בנט ודומיו המסתתרים מתחת לכיפות סרוגות וכי גם חזרזיר חבוש כיפה הוא חזרזיר בין אם יהודי הוא או לא, הרי הוא חזרזיר. היימצא חזרזיר כשר היום בישראל או בעולם כולו? קיבלתי על עצמי את ה"יהודון" בזוכרי את אמהותי ואבותי הנספים בשואה, כי הרי "הגוי.." אנוכי ושבתי והייתי בעיניהם ה"יהודון" ובחפשי יהודונים אשר כמוני לא מצאתי אלה 6 מליוני "יהודונים" חיים היום הזה..אני "הגוי..", אני 6 מליוני "יהודונים" חיים היום הזה, לכן אמחק כל נצנצון מעל כל במה אפשרית אשר תאפשר לי זאת בין החזרזיר חובש כיפה ובין אם לא כי רבים החזירים פורשי הטלפיים אשר צועקים מתחת לכיפות הסרוגות והלא סרוגות, "הינה ראו טלפי, כשר אנוכי". מי יסיר את מסכת היהודי מפרצוף החזיר אם לא אנוכי ה"יהודון"..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  אכן גוי נבער
  ב.ל   9/03/15 13:26
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  לא עשה כןל…גוי=ומשפטיםבל ידעום
  ע_הראל   9/03/15 15:13
הפסוק לעיל מתהילים "מסביר" שבורא עולם (כבר) לא טורח ליידע גויים בחוקים ומשפטים שלו (של התורה), שנאמר "לא עשה כן לכל גוי, ומשפטים בל ידעום …הללויה", קל וחומר למי שמתחכם לקרוא לעצמו גוי.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
חבל שלא חתמו הסכם עודפים
  זהבה ש,...   8/03/15 16:26
חבל שלא חתמו הסכם עודפים. עכשיו יהיה על מי לכעוס
כתוב תגובה ל- זהבה ש,...
+
תכלס מה אתה מציע? שמענו
  תרצה וולף   7/03/15 15:46
מה לא טוב לעשות- אבל מה אפשר כרגע לעשות עם הקישטורה שקשוקה שנותנים לנו לאכול? אוכל טחון לתינוקות שאי אפשר לזהות מה המרכיבים....
כתוב תגובה ל- תרצה וולף
-  שו
  שק   8/03/15 00:44
יש דוכנים לשקשוקה פלפל חומוס טחינה. את זקוקה לאוכל כדי להזין איבר מסוים בגולגולת.
כתוב תגובה ל- שק
+
הצבעה ללפיד מסכנת את א"י-עצור!
  דניאל סבלדי   6/03/15 14:42
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
-  צודק מאד, גם בנט הוא אסון גדול
  האמת ורק האמת.   8/03/15 12:16
לימין כולו, בית גדול על חשבון הליכוד יביא לאסון גדול ליושבים בציון, באתרים הדתיים לאומיים לא נותנים לאנשי ימין להגיב נגד רונצקי בנט שקד והם יודעים היטב למה, היום צועק בהסטריה בנט באתרים כיפה וסרוגים שארץ ישראל בסכנה, ארץ ישראל בסכנה משום שבבית היהודי יש אנשים גונבי דעת, נו באמת, ארץ ישראל בסכנה כי רונצקי בנט ושקד נמצאים בבית היהודי שהם גונבי דעת סידרתיים נוכלים בראשם המתחזה מצוק איתן רונצקי שלא גויס כחוק ורוצה להיות מחוקק בכנסת ישראל, בנט ושקד יחד איתו העברינים שקנו קולות בפיריימריז הראשונים מחרדים וכך גברו על אורלב ועד היום הפושעים לא נחקרו זאת ראו ביומן ערוץ 1 עם איילה חסון מיד לאחר הבחירות לכנסת ה 10 שופט העליון בדימוס השופט מצא אמר דברים חמורים ביותר על בנט, קנית קולות,שוחד בחירות. פעם גנבים רמאים נוכלים תמיד גנבים רמאים נוכלים ועל כן ארץ ישראל בסכנה, שלא יפחידו את מצביעי ימין שידעו כולם ארץ ישראל ניתנה על תנאי ורונצקי בפרוש לא אדם דתי, מחלל שבת בשבתו כשהנייד שלו פתוח גם ביו"כ ועושה עוד דברים חמורים, ועל כך יש הוכחות מצולמות, זהירות מרונצקי בנט ושקד עברינים עם קבלות.
כתוב תגובה ל- האמת ורק האמת.
-  צודק מסכימה עם כל מילה
  ירדנה   8/03/15 18:57
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
תסמכו על לפיד ותקבלו מועמד אפס
  שיייקה   6/03/15 11:06
הוא בעד הרצוג הוא נגד השמאל. הוא ישב עם מרץ ויהיה נגד /בעד חלוקת ירושלים. הוא ידאג לעניים ויפרנס אוליגרכים. לפיד הוא הכול. המלך של כולם. רק שהוא מלך ערום וערמומי. לא מעמ אפס.זה מועמד אפס.תבחרו בו ותהנו.
כתוב תגובה ל- שיייקה
-  לשייקה. תחשוב מה התוצאה הסופית
  בוניטל   6/03/15 14:00
לשייקה ולכאלו שמחפשים תוצאות במקום התפלספויות. כיום לרע המזל התברר שבאמת ביבי וממשלתו לא עושים כלום והמעט שנעשה הותחל על ידי לפיד. עם הצוות של הימין לא יהיה טוב יותר מאחר ובנט בקואליציה אם תהיה בידי נתניהו ,יופנו המשאבים לישובים מעבר לקו הירוק ולחרדים כבעבר.לדעתי לפיד מבין שאין סיכוי לקדם עניינים עם ביבי שמתרכז במטוס פרטי עבור ראש הממשלה (על חשבוננו כמובן)במקום להתמקד בפעולות לשיפור איכות החיים לאזרחים בישראל ,ולכן אפשר להבין את לפיד וחבל שהנך מזלזל בצעדיו של לפיד. פשוט אין כל דרך אחרת.
כתוב תגובה ל- בוניטל
-  כלו
  נאד   7/03/15 17:20
לפיד בלון נפוח ריק מתוכן נבוב. הצעה אחת שלו עולה למדינה 7 מיליארד שקל. מאיפה הכסף עוד מסים. וזו הצעה אחת נבובה יש עוד .רחמנא.!!1
כתוב תגובה ל- נאד
-  תלך להתקין משקפיים
  אליעם   6/03/15 16:54
בוניטל, אתה כנראה רואה הפוך.
מר גורנישט-ריקא-אפס-כלומניק-פה גדול-מוח קטן לפיד, כשר אוצר חסר ידע וחסר כישורים נכשל בגדול ובחוצפתו מאשים את בנימין נתניהו, הפיל ממשלה יחד עם לבני הנתעבת שופכת השנאה והרפש, וגרם נזק של יותר ממיליארד שקלים למדינה. פה גדול ואגו מנופח, מדבר בשטף ולא אומר כלום. ילד שמנת , מתאגרף ששירת ביחידה קרבית מובחרת - כתב "במחנה" (שוויון בנטל) , לא סיים תעודת בגרות וניסה ב"קיצורי דרך" ובתחמונים לקבל דוקטורט. הוא גם רוצה להיות ראש ממשלה.
מר בוניטל, תלך גם לנוירולוג לבדוק אם נשארו לך תאים אפורים במוח
כתוב תגובה ל- אליעם
+
קלפי TV
  קלפיTV   5/03/15 14:52
שלום חברים, הרמנו אתר חדש שבו אפשר לצפות, להגיב ולדון על כל סרטוני הבחירות של המפלגות השונות. מוזמנים להגיב!
כתוב תגובה ל- קלפיTV
+
אבחר כחלון טוב במעשים לא בדיבו
  יעלא   3/03/15 14:27
כתוב תגובה ל- יעלא
-  כחלון איש של תשובה הטייקון
  aes   4/03/15 20:34
מכללת נתניה הזדרזה להכריז כי שר התקשורת לשעבר משה כחלון יעמוד בראש מכון מחקר חדש שתקים בנושאי יוקר מחיה (ובפרט נדל"ן), אולם מבדיקת "כלכליסט" עולה כי המכללה עדיין לא גייסה הון להקמת המכון, ששמו טרם נקבע ואף לא זהות חבריו.

מדו"חות המכללה ל־2011 עולה כי התקציב שלה עמד על 90 מיליון שקל לאחר שגייסה באותה שנה תרומות בגובה 8.7 מיליון שקל. התורם העיקרי הוא קרן דלק למדע, לחינוך ולתרבות של חברת דלק שבבעלות יצחק תשובה שתרמה 2.37 מיליון שקל. חברת הביטוח הראל, שהיו"ר שלה יאיר המבורגר ונשיאה גדעון המבורגר יושבים בחבר הנאמנים של המכללה, תרמה 111 אלף באותה שנה.
כתוב תגובה ל- aes
-  כחלון = תשובה=משת"פ טייקונים
  sdf   4/03/15 16:22
כחלון מקבל מימון סמוי באמצעות ״מכבסת הכספים״ של מכללת נתניה 04/02/2015 16:52 יהודה לייזר משה כחלון, לא אומר את כל האמת: הכספים שמעביר הטייקון יצחק תשובה וטייקונים נוספים, מכובסים במכללת נתניה, מועברים, והועברו למרכז ״האקדמי״ כביכול במכללת נתניה שבראשו עומד משה כחלון. עד כמה יכולה ״מכללת נתניה״ להשפיל את עצמה, בכך שהיא משתפת פעולה עם ״שטיקים פוליטיים״? אם זו היתה מכללה רצינית, אז זה לא היה בכלל עומד על הפרק לשתף פעולה עם מזימות וטריקים של טייקון הגז והנדל״ן יצחק תשובה. המרכז ״האקדמי״ ההזוי שהוקם במכללת נתניה, יועד מלכתחילה, לא להיות אכסניה אקדמית נטולת משוא פנים, אלא מנגנון פוליטי המהלך בצללים. על פי ״חוק מימון מפלגות״, לא יכול היה הטייקון תשובה להזרים הון עתק למטרות פוליטיות; מה עשה יצחק תשובה? הוא הזרים תרומות ל״מכללת נתניה״, קיבל עליהן גם זיכוי ממס הכנסה, וגם הרבה כבוד, והחביא את העובדה שהעביר משאבים לצרכי הקמת ״מפלגת כחלון״. משה כחלון עצמו, מיתמם כעת ומנסה, בלי הצלחה להסביר ש״לא קיבלתי כספים מתשובה״ – נכון, לא ישירות מתשובה, אך כן! הרבה כספים בדרכים עקלקלות של ״כיבוס״ התרומות כביכול, והלבנתם. כולם הרי יודעים, שתשובה הוא כל יגול במכללת נתניה, ועל פיו יישק דבר, והמינוי של משה כחלון ל״תפקיד בלוף״ נעשה על דעתו, ובדחיפתו. במשך כל השנתיים, בהם קיבל משה כחלון תגמול כולל של כמליון ש״ח, הוקדשו כל עיתותיו של כחלון למלאכת עסקנות פוליטית של הקמת ״מפלגת כחלון״. כחלון הוא גם לא היחיד שמומן על ידי תשובה ועוד טייקונים באמצעות מכללת נתניה; מי למשל מימן את עלות העסקתו של היועץ רונן? (שדרך אגב, נעצר בחשד מתן שוחד), מי מממן את משכורתה של הרל״שית שלו דיאנה מנגנאג׳י? וכן הלאה וכן הלאה. זה הרי ברור לכל בר דעת, שהטייקון יצחק תשובה, שבכוונה ממלא פיו מים, עומד מאחורי ההתארגנות הזו של הקמת ״מפלגת בלוף״ שכל מטרתה היא לדאוג לרווחה שלו עצמו. יצחק תשובה, לא מוכן לדווח לציבור, מה היה ההקף הכולל של התרומות שלו למכללת נתניה. ״מכללת נתניה״ נאלמת דום, ובהיותה מכללה פרטית (למי היא שייכת בעצם?), לא חושפת את מסתורי נפתולי התקציב שלה? משה כחלון מעמיד פנים כאילו ממש בחרו בו בגלל ״הישגיו האקדמיים״…. הצחקתם אותנו: ״מכללת תשובה״ ומפלגת ״קוקולנו״..
כתוב תגובה ל- sdf
-  כחלון= תשובה חשוב לדעת
  מודה ומתוודה   12/03/15 07:43
כתוב תגובה ל- מודה ומתוודה
+
עוד פעיל ימין חוליגני מצוי
  עידןסובול   3/03/15 14:25
עוד פעיל ימין חוליגני מצוי, מבא מקרב אוהדיהם החלאתיים של הרוצחים הנאלחים ברוך גולדשטיין, יונה אברושמי ויגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
-  פספסת
  שרגאי אפרים   11/03/15 10:33
סובול נראה לי שאיכשהו התפספס לך הרוצח ההוא שהפעיל את התותח הקדוש.פרח שמו מזכרוני ואולי אתה תזכיר לי.
כתוב תגובה ל- שרגאי אפרים
-  סגנון ורמה של
  שמאלני מצוי   8/03/15 09:00
כתוב תגובה ל- שמאלני מצוי
-  רוצח נאלח הוא הרוצח מאלטלנה
  ירדנה   7/03/15 21:42
רצח בדם קר והיה גאה במעשה רצח 17 איש בעזרת התותח הקדוש ומעולם לא ביקש סליחה או התחרט השטינקר טדי קולק שהסגיר את אנשי הלחי והאצל ללחי וכל אנשי הסזון הם הנאלחים עהאמיתיים
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  מי שבצע רצח פוליטי זה הימין
  ישראלי זועם   10/03/15 22:42
התותח הקדוש בלם את הקמת הפלנגה הימנית במדינת ישראל, במקום צהל שהוא הצבא של מדינת ישראל ולכולם יש והיה בו מקום.
אם בגין היה מצליח עם אלטלנה היינו נראים כמו לבנון היום. טוב שהתותח הקדוש הציל אותנו מענשם של אילו למרות שהם כנראה אשמים ברצח מפעיל התותח הקדוש שנים רבות לאחר מכן.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  לשם מה זקוק חוליגן כמו י.ש
  עידןסובול   11/03/15 14:02
לשם מה זקוק חוליגן יהודי-משיחי לשמות בדויים רבים כול-כך: "י.ש " , "מגיב ותיק", "איריס כהן" , "מאיריקו", "נאוהקורן טבריה" , " szsz " , "פול זגה" ועוד וכו' וחוּי ?

כתוב תגובה ל- עידןסובול
-  לך לבתי הכלא שם תראה את הרוצחי
  ירדנה   6/03/15 09:33
מעניין שבבתי הכלא הרוב הם לא מהימין ולהזכירך את הרצח הנתעב של הנער אסף שטירמן בכפר סבא ביצעה עם חברתה האחינית של נורית גלרון אשתו של רפי רשף .סתם סקלו נער בשביל הכייף .נער שאפילו לא הכירו. רוצחים נתעבים יש גם בשמאל והמפורסם בינהם זה הרוצח שרצח על ספינת אלטלנה 17 איש ניצולי שואה ומעולם לא עלה על קבריהם לבקש סליחה על כך שטבח בהם
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  עודאחד שהצליחלברוח ממפעל נקה 7
  וידלה   6/03/15 01:53
כתוב תגובה ל- וידלה
-  לגנב המדופלם עידן סובול
  szsz   5/03/15 20:04
כולם נושים ונשאו בעונש וטוב שכך אתה קיבלת עונש קליל ביחס לעורך דין וגנב.
כתוב תגובה ל- szsz
-  ליהודים היתה אורה ושמחה
  רפאל 1   4/03/15 21:24
לעכברושים ביוב נצח
כתוב תגובה ל- רפאל 1
+
ויהי בחצי הלילה
  Gomigo   3/03/15 10:10
בחצות ליל הבחירות ישלפו הסכינים ויותז הארס במפלגת העבודה. תזכורו טוב טוב את המילים האלה
כתוב תגובה ל- Gomigo
+
איך נדע?
  כן כן   3/03/15 00:39
הכותב אומר שממשלות ה"ימין" ששולטות שנים רבות הן רק ימין במרכאות, דהיינו שבפועל שולט השמאל. אם כך, זה המקום לשאול את השאלה איך נדע שהממשלה הימנית הנבחרת היא ימין אמיתי ולא שמאל תחת זהות ימנית בדויה? יש בעיתיות בעמדה הזאת של הפרופסור; היא טיפוסית לנוכלים ולרמאים ולסתם חלשים, שמבקשים לברוח מאחריות על מעשיהם. אם לעולם לא עמדה ולא תעמוד עמדתך למבחן מציאות, אזי אין סיכוי שכשלונה ייראה ברבים...
כתוב תגובה ל- כן כן
+
עצוב שהמערכת לא מזהה מזדהים בש
  קורןנאוה טבריה   1/03/15 11:54
בשמות לא להם (לצורך הסתה והכפשה לריק) ובשמם של אנשים ישרים והגונים שמזדהים בשמם המלא!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  הצגת בחירות של בוז'י
  leyzer15   1/03/15 16:10
בוז'י הצטלם ליד קברו של יצחק רבין ז"ל ביום ההולדת של רבין. ממתי עולים לקבר ביום הולדת של הנפטר. האם בוז'י ביקר בקבר ביום הולדת של רבין גם בשנים קודמות? הרי לפניכם הצגת בחירות צינית. בוז'י רוצה לשדר לציבור שהוא ממשיכו של רבין. איפה רבין ואיפה הוא? או אולי החליט לחקות את ביבי שהלך לכותל לפני נסיעתו לארה"ב לנאום בפני הקונגרס.

הפוליטיקאים כולם עטו מסכות על פניהם ומשחקים דמות אחרת ממה שהם במציאות. הכל לפי תכתיבי היחצנים והיועצים למיניהם.

לכן אני מחרים את הבחירות כי כולם לא אמינים, מאחזי עיניים, מפריחים הבטחות ביודעם שהם חסרי סיכוי למימוש.
כתוב תגובה ל- leyzer15
+
סתיו שפיר ומירב מיכאלי בקבינט
  acac   28/02/15 21:10
כשבוזי יבחר לראש ממשלה יהיה חייב למנות לתפקידים בכירים
את העשיריה הראשונה (כן, גם כבל - מאריך שם)

סתיו שפיר - שרת החינוך

מירב מיכאלי - שרת הבריאות

איתן כבל - שר התקשורת והעיתונות


רבותי זה לא צחוק

אם זה לא היה הילד שלי גם אני הייתי צוחק ....
כתוב תגובה ל- acac
-  חלוקה אחרת
  אורי פ   2/03/15 20:41
סתיו שפיר שרת הבינוי והשיכון, מירב מיכאלי שרת בטחון פנים. הרבה יותר טוב, נכון? כבל יושב ראש הכנסת?!!!
כתוב תגובה ל- אורי פ
-  חלוקה מיטבית
  acac   8/03/15 21:05
סתיו שפיר - שרת החינוך (התקווה - שיר גזעני)
מירב מיכאלי - שרת הבטחון ( אסור לאמא יהודיה ישראלית לשלוח את בניה לצה"ל)

איתן כבל - מאריך

נציג המחנה הציוני - זוהיר בהלול יו"ר ההכנסת - מצויין בשידור תיאור הצבעות מליאה.......נציג פלסטין בירושלים הבנויה (מציג עצמו כערבי ופלסטיני)
כתוב תגובה ל- acac
+
שבכ\מוסד השתילו פצצת זמן
  ישע   28/02/15 17:27
ב מעון ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומשפחתו שם הפצצת זמן "נפתלי"אנשי הבטחון ראו ושמעו : צילום והקלטות של המשפחת נתניהו:פגישות סודיות צילום מסמכים וגנבות .הם המתינו. אנשי בטחון הפעילו את הפרובוקטור בזמן בחירות כדי להפיל את הממשלה ולגרום נזקים למדינה זה לא פעם הראשונה ש גורמים ב שבכ\מוסד רוצים להפיל ממשלה בשרות גורמים עוינים לעם למדינה
כתוב תגובה ל- ישע
-  וכמובן: סרק, סרק, סרק...
  משה מיכאל   1/03/15 07:27
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  זה ברור כשמש ביום קיץ
  ישראלי מן השורה   28/02/15 22:05
לא יתכן (או זה היה כישלון או במודע) שהשב"כ לא יבדוק מינוי כזה חשוב במשרד ראש הממשלה אם הם בודקים כל אדם שמועסק כשוטף רצפות במשרד שקשור לביטחון-או ש"ג בבסיס מודיעין אלא אם כן הינו סוכן שלהם שניצתוה לצלם ולהקליט במשרד ראש הממשלה
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
+
כל הכבוד לאייל ארד אנו איתך
  שושפרי   28/02/15 15:06
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  אייל ארד: "להרוג את נתניהו"
  שרגא קלסון   1/03/15 14:41
למי שלא מאמין בבקשה צפו באייל ארד שסולק מחוגו של נתניהו מסית כנגד נתניהו וקורא "...אז להרוג את נתניהו". הרי הסרטון youtube.com
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון
-  ארדי
  זבלון   7/03/15 17:25
אייל ארד ונוני מוזס זבלים שפלים בני שטן . זה המחנה האנטי ציוני אות קלון למדינה שאלה בנים חורגים עם נפש מפלצתית. כתבו חזל" רחוק מרשעים ישועה.!!!
כתוב תגובה ל- זבלון
-  אייל ארד=תאום של ג'וןהג'האדיסט
  ע_הראל   2/03/15 03:36
אייל ארד (בתת ההכרה) הוא מעריץ של דאעש, וחולה נפש כמו ג'ון הג'האדיסט; ורואים זאת היטב בקליפ!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  איל ארד
  השתגע   1/03/15 20:08
האיש חדור שנאה. הוא קיווה להמשיך ולמשוך בחוטים אחרי שנתניהו נבחר .הוא היה יועץ תקשורתולאחר שהבחירות הסתיימו תפקידו הסתיים .לא לשכוח הוא קבל תמורה יפה על עבודתו ,אך לא .הוא רצה להמשיך ולהשפיע כפי שזכה אצל שרון זוכרים את המושג "אנשי החווה" ומכאן שנאתו היוקדת שלפי הסרטון שנאה הגובלת בטירוף.
כתוב תגובה ל- השתגע
-  קוראים לזה נרקיסיסט פגוע
  והם הכי נקמניים   3/03/15 13:17
כתוב תגובה ל- והם הכי נקמניים
-  תומך במסית לרצח ראש הממשלה
  קורןנאוה טבריה   1/03/15 06:03
כפי שהסית אייל ארד נגד נתניהו? אין חדש! זה הפרצוף של השמאל הקיצון!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
אייל והסרטונים
  לידיעה בלבד   27/02/15 21:20
יש סרטון נוסף בבית של אולמרט ובשיתוף אקטיבי של עליזה, מציע אייל להניח נעל על צווארו של ביבי נעל וללחוץ
חזק חזק עד שישמע הצליל של השבירה וכך ניתן לשנות את העולם לטוב יותר! כאשר בפועל בבית הזה ישב מושחת גדול ועד היום אפילו מילת התנצלות לא נשמעה,הטירוף רק גדל והתעצם.
כתוב תגובה ל- לידיעה בלבד
-  אייל ארד מטפח
  אורי ג.   28/02/15 08:26
הזיות על רצח.
כתוב תגובה ל- אורי ג.
-  מזעזע!
  אורי ג.   27/02/15 22:48
שנאתו של אייל ארד לנתניהו מזעזעת!
כתוב תגובה ל- אורי ג.
+
מר גיל ממשיך בהסתה פרועה
  jdt   27/02/15 20:42
מאחוריו כבר כמה עשרות שנים כאלה. אין לו מצפון, אין לו גבול. הוא לא ינוח ולא ישקוט עד שלא יראה דם ברחובות. לאיש יש בעיה רצינית מאד עם הדמוקרטיה וחופש הביטוי. מי שמעז לחשוב אחרת ממנו, כנראה שמקומו במחנות לחינוך מחדש...
כתוב תגובה ל- jdt
+
קורן נראה לי שיצאת מדעתך מה את