News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 465,991  סלולר - 909,569
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מיליוני ישראלים חוששים לבריאותם ולחייהם של עצמם, קרוביהם וחבריהם. מיליוני ישראלים לא יודעים כיצד תיראה פרנסתם אחרי המגיפה. ואתם, כולכם, מכל המפלגות ומכל הדעות, מתעסקים במריבות פולי...
יואב יצחק
יואב יצחק
בני גנץ ובנימין נתניהו יצטרכו לפעול בהרמוניה ולגלות נאמנות ונדיבות זה כלפי זה    שאם לא כן - יהיו תלויים זה לצד זה    נתניהו ייאלץ לכבד רוטציה. זו גם טובתו האישית - הוא יסיים תפקידו ...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
הציבור בחושיו החדים, מתחיל לדחות הוצאות שאינן בראש סדר העדיפות, כמו החלפת ריהוט ישן, או שיפוץ דירה או החלפה של מכונית וכו' ושומר את "המזומן" קרוב לחזה לימים קשים
להכין מנות קלילות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
רותי אבירי
רצוי ליצור הזדמנויות בהם הילדים יוכלו לשתף אתכם במחשבותיהם ובשאלותיהם וכשמתיישבים לשולחן במהלך היום, נוצרת הזדמנות כזו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הינתקות, ממה??
מאת: יעקב הלוי  |  26/04/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התנתקות מערכים,מחלוציות ומהדרך
  יוסי,הנגב   26/04/04 11:49
אותה לימדו אותנו אנשי חומה ומגדל,השומר,ההגנה,לח'י ואצ'ל.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
2
מה ההסתה המזובלת הזו עושה פה ?
  אביגיל   26/04/04 12:59
כתוב תגובה ל- אביגיל
זו אינה הסתה כלל וכלל
  פנחס   26/04/04 13:31
באשר לוועדות הקליטה
אלו דברים נכונים וכואבים ועליך להכיר בהם ולהתמודד איתם.
באשר לילדי תימן ,עדיין לא ברור האם באמת היתה חטיפה או זו סתם אגדה כעוסה?
כתוב תגובה ל- פנחס
ראו מספר 13 ותחכימו
  אביגיל   27/04/04 00:42
כתוב תגובה ל- אביגיל
לאביגיל - לא הסתה אלא עצות טובות
  ציון ששון   26/04/04 13:45
המאמר הזה מיעץ לקים אהבת חנם ולבטל שנאת חנם בינינו. המאמר מזהיר אל נפקיר את ארצנו למחבלים. המאמר אומר כי אין האויב מבחין בין עזה לבין נתניה וקורא להן התנחלות - האויב גם מזכיר שם כפר ערבי ששכן בסביבות נתניה.

מדוע את קוראת למאמר הסתה? אם האמת אינה מתאימה לתעמולה של הממשלה, אל תקראי לאומר האמת מסית. להפך נודה למחבר על מאמרו היוצא מן הלב וכל כונתו להזהיר את עם ישראל מן הסכנה.
כתוב תגובה ל- ציון ששון
אביגיל יקירתי
  האופטימי   26/04/04 14:13
אם לא היית גדושה במנה יתרה של שינאת חינם, המעוורת את עיניך, היית מבינה שמאמר זה נכתב מתוך כאב ולא מתוך שינאה ולכן אין בינו לבין הסתה ולא כלום.
את יכולה להסכים או לא עם הנאמר אבל את לא יכולה לפטור אותו כהסתה ולעבור לסדר היום שכן אז לא למדת ולא כלום מהנאמר וחבל.
כתוב תגובה ל- האופטימי
אני לא רואה בזה הסתה אלא קריאת פיוס
  לאומי   26/04/04 17:45
כתוב תגובה ל- לאומי
3
טובל ושרץ בידו
  אפרי הלפרין   26/04/04 13:43
מחד אתה מאשים את יהודי אירופה ברציחתם ואידך אתה מתלונן על חוסר שלום בית.

אין שמץ של יושר בדבריך.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תודה אפרי הלפרין. דבריך דוגמא טובה
  לשנאת חינם   26/04/04 17:44
כתוב תגובה ל- לשנאת חינם
לא תתפלא ודאי אם אומר לך
  אפרי הלפרין   26/04/04 19:56
שאני חלוק על דעתך.

אם היית מנמק דבריך הייתי מנסה להסביר, משאינך מנמק, אינני יודע מה להסביר.

חג שמח,
עם הרבה אהבה ובלי שנאה
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תקרא שוב. יש שם ציון עובדות פשוטות
  ולא האשמה   26/04/04 21:08
כתוב תגובה ל- ולא האשמה
בחיאת רבאק
  אפרי הלפרין   27/04/04 09:23
אני לא יודע כמה קרובים איבד הכותב או המגיב שם על אדמת אירופה, אבל אני איבדתי המון (סבים, סבתות, דודים דודות, בניהם ובנותיהם) - לא היכרתים מעולם, נולדתי בארץ להורים יקרים אשר איבדו שם כמעט את כל משפחתם.

המשפט הבא המצוטט מהמאמר, מהווה עוול משווע לאמת ההיסורית וחילול כבודם של ששת המיליונים, המשפט מלא שנאה לעם ישראל.

בדיוק כמו דבריו ההזויים של מנהיג ש"ס, עובדיה, אשר האשים את הקורבנות ברציחתם.


"ובכן מה הייתה התוצאה של הסגידה לגרמנים ולתרבותם? הנאצים חיפשו 6 דורות אחורה כדי לראות מי יהודי ומי ארי, ורצחו גם ובייחוד את כל אלו שניסו להיטמע בתרבות הגרמנית."

קשקוש בלבוש.

הרצח היה תוצאה של הסגידה - מאיפה התורה עקומה הזו?

והם רצחו בייחוד את אלה שניסו להיטמע - מאיפה זה בא?

הם רצחו מיליונים של חסידים תמימים, חסידים לדבר ה' על נשותיהן ההרות ודרדקיהם הצעירים.

רוב האוכלוסיה היהודית באירופה היתה אוכלוסיה דתית / חסידית אשר התגוררה בכפרים ובעיירות, עיקר ההתערות (אשר הייתה מצומצמת) עם תרבות לא יהודית ובעיקר עם הקומוניזם הייתה בערים הראשיות - ושם חיו מיעוט היהודים.

היטמעות ממש הייתה בגרמניה ואוסטריה, הן היו היחידות בעלות מרכיב לאומי . תרבותי חזק מאד - אשר גם היהודים היו מחויבים לו - הקשור בהיסטוריה ובתוצאות מלחמת העולם הראשונה - אך בגמניה ובאוסריה היו יחסית מעט יהודים.


בקיצור - סילוף מעורר קבס של ההיסטוריה, עד כדי הכחשת השואה לכאורה - שנאת חינם, שנאת חינם במלוא הדרה המגעיל והמכוער.

(או אולי סתם בורות מטומטמת ומטופשת)
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תחזור ותקרא ושוב תחזור ותקרא
  עדיין עובדה פשוטה   27/04/04 12:40
אם אתה רוצה להטפל למילה בייחוד, שיבושם לך.
העובדה היא שגם את אילו ששכחו שהם יהודים - הגרמנים ידעו למצוא.
ולגבי השאר, רבים מהם היו יכולים להציל את חייהם לו ברחו כשיכלו גם במחיר איבוד רכושם.

כתוב תגובה ל- עדיין עובדה פשוטה
הצטרפת לעובדיה?
  אפרי הלפרין   27/04/04 22:56
אז גם את מאשים את הקרבנות בשואה?
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אפרי - כמות לא הופכת לאיכות
  עדיין עובדה פשוטה   28/04/04 01:16
חצי מהדברים שפרסמת לאחרונה כאן (מרב שעמום כנראה) הם קשקוש.
אני מניח שלעניות דעתך, אתה היחיד שיש לו קרובים שניספו, והחוכמה ניתנה רק לך, אבל מכיוון שיש לי קרובים שסרבו להפצרות מהארץ לבא, ואח"כ נספו, אני לא אפרי הקשקשן, אני יודע על מה אני מדבר.
תנצל את הזמן החופשי שלך ללימודים ופחות לקשקושים. אתה זקוק לזה, זה יחסוך לך גם טיפוס על הרבה עצים שאח"כ אתה לא מסוגל לרדת מהם.
כתוב תגובה ל- עדיין עובדה פשוטה
4
התנתקות שרון מכסאו וחזרתו לחוותו
  שקד   26/04/04 16:09
מספר ימים לפני המשאל הגורלי על עתידה של ארצינו- משתמש שרון בכל טריק - תקשורתי או אחר- כדי להשפיע על המתפקדים.
לכן, כל כך חשוב המאמר הנ"ל, המסביר היטב את הסיטואציה.
בידינו, המתפקדים, הכוח לשמור על ההתיישבות ועל המתיישבים, שבגופם ממש מגינים עלינו בפני ארגוני הטרור.
שרון לא בוחל בשום אמצעי כדי להשפיע- היום פורסם מאמר, ממנו עולה כי מאנדהו מאיים על שרון. טקטיקה זו, של זריעת ידיעות בתקשורת, המיועדת להשפיע על קהל השומעים- ידועה במשטרים דיקטטוריים.
חברי המתפקדים- לא נלך שולל אחרי שיטותיו הנלוזות של שרון. היום, בערוץ 10 דווח, כי הרוב בצוות של היועץ המשפטי, החליט כי יש מספיק ראיות כנגד שרון להגשת כתב אישום. ייתכן והלחץ, בו מצוי שרון, נובע מכך.
אנחנו לא ניבהל ונצביע כאיש אחד לטובת עתיד ילדינו- נגד תוכניתו ההזויה של שרון.
כתוב תגובה ל- שקד
5
מאמר על אהבה,אבל לא חינם
  צביקה ל.   26/04/04 17:21
והמחיר הוא: שואה (7 פעמים),רצח (7 פעמים),מחבלים (6 פעמים),זבאללה (5 פעמים) ועוד שפלות,שואה,נאצים,פגיעה,אנטישמיות,עויינות,חורבן,דם,טומאה,חטא והרבה הקאות (כנראה מהזבאללה).
כמו שאמרנו,מאמר על אהבה,רק שהמחיר....
כתוב תגובה ל- צביקה ל.
צביקהל'ה - העליבו את החברים שלך?
  יוסף ק.   26/04/04 21:05
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
6
כותב המאמר צודק בכל מילה, אך מי
  שומע לו   26/04/04 17:43
באמת חסרה בארץ אהבת חינם. רק מעטים מרגישים בכך. הרוב עסוקים בחלוקת שנאת חינם בביתם, בשכונה, בעיר מגוריהם, בצבא, במערכת המשפט ובתקשורת. היכן יכול לשים עצמו אדם שרוצה להעניק אהבת חינם? אה
כתוב תגובה ל- שומע לו
יש לי רעיון לקריאתך הנרגשת
  צביקה ל.   26/04/04 23:37
אותו אדם המחפש אהבת חינם יכול לחסות בצילו של מר יעקוב הלוי ויחד הם יכולים לקלל את כל העולם בקללות חינם. שים לב איך חברי מרכז הליכוד השכילו להבין שבלי קללות אף אחד לא יאהב אותם,אז אתה רואה? יש סיכוי
כתוב תגובה ל- צביקה ל.
צביקהל'ה - שאתה תדבר על קללות?
  יוסף ק.   27/04/04 12:41
אחרי ששלחת את אשכול וגולדה לכל הרוחות כי לא היית מסוגל להתמודד עם הבורות שלך?
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
7
על שנאת חינם
  מוחה   26/04/04 20:34
עצה לעורכי האתר. נכון ורצוי להביא מאמרים פולמיים ופרובוקטיביים, שיציגו עמדה, לא משנה איזו, וינמקו אותה בצורה אינטליגנטית. מה שפורסם כאן נכתב בעברית עילגת, שפת מטיף בשווקים, גם העובדות, כביכול אינן עובדות, וגם הטיעונים צולעים. הכותב מוחה על שנאת חינם. אבל המאמר מלא בשנאת חינם, ליהודי גרמניה, לסוחרי התינוקות התימניים,(איזו הסתה המבוססת על שקר), לתיירים שהגיעו לחופי סיני, ובעיקר לוועדות הקליטה שלא מצאו אותו ראוי לקבלה בהתנחלות, ובמקרה של הכותב לא קשה להבין למה.
כתוב תגובה ל- מוחה
יש הצדקה ואפילו חובה לפרסם
  צביקה ל.   26/04/04 22:56
ואני אומר את זה דוקא בגלל שאני קצת המום,כמוך, מהמאמר העיתונאי החריג הזה.
ודוקא משום כך חשוב שכל אחד יחשף לפרצופו של ציבור שצבר עומצה בלתי נתפשת בישראל.
אסור למנוע חשיפה של זרמים משפיעים מאוד בפוליטיקה הישראלית וחשוב שיבין כל אחד מאיתנו שעם זה אנו צועדים קדימה...רק שכחתי לאן.
כתוב תגובה ל- צביקה ל.
צביקהל'ה - שאתה תהיה המום?
  יוסף ק.   27/04/04 11:44
תקרא שוב את כל תגובותיך עד היום ואז נתחיל לדבר על השכלה, על ידע ולאן צועדים.
בכל מקרה, קדימה אתה בטח לא צועד. אולי מזרחה לכיוון המוקטעה.
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
8
מר שקד ,יש לך בעיה בהבנת הנקרא ?
  המצליף   27/04/04 00:38
כותב המאמר מציין מפורשות שמתישבי הגוש
מתנשאים, ועדות קליטה מחליטות מי מתאים ומי לא וכו' וכו', אבל אתה ממשיך בשלך,
מבלי להבין כלל את הנאמר על אהבה ושנאת חינם !! חשבת שאם תמשיך עם דברי הבלע שלך כנגד ראש הממשלה ,יצטרפו אליך המונים אשר יצביעו נגד ההתנתקות???
בתגובותיך אלה אתה מרחיקם ת"ק על ת"ק
פרסאות !!! וגורם להם להחליט בדיוק ההיפך !!!
חג עצמאות שקט ושמח!
כתוב תגובה ל- המצליף
9
על וועדות קליטה
  ירון חי   27/04/04 12:56
1. ועדות קליטה אינן יחודיות לישובי יש"ע אלא הן קיימות בישובים שהם אגודות שיתופיות: ישובים קהילתיים, מושבים וקיבוצים.
2. הועדה עובדת בשיתוף עם הסוכנות היהודית והגופים המיישבים.
2. ברב המקרים, חברי הועדה עם אנשים טובים ואיכפתיים, אבל חסרי כל השכלה לשמש בתפקידם.
3. ישנם ישובים שדאגו לנסות ולהכשיר את אנשי הועדה, או אפילו להעזר במכונים פרטיים - אבל זה מיעוט שבמיעוט.
4. בישובים רבים יש ויכוח על נחיצותה של הוועדה, ובדיעבד מתברר במקרים רבים שהחלטות הועדה לא היו טובות.
5. אני מכיר לפחות ישוב אחד שקצב גידול הישוב ווסת ע"י הוועדה (בהנחיית הועד המנהל והאסיפה הכללית), ושנים אח"כ, כשזרם המצטרפים קטן, הצטערו על כך.
6. למרות הנאמר לעיל, ועדות הקליטה אינן
אשמות במניעת התיישבות, ישנם גורמים רבים אחרים, בין השאר - מגבלת מגרשים /בתים פנויים. הועדות מנסות להביא את הטובים ביותר למשאבים הפנויים.
הטובים - לא במובן של ה"טובים לטיס" אלא מבחינת התאמה לישוב וצרכיו.
כתוב תגובה ל- ירון חי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |