News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 570,262  סלולר - 510,852
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השר לביטחון פנים, עורך דין בהכשרתו, רוצה שבתי המשפט יפסלו הסדרי טיעון מקילים בעבירות נשק. בדרך הוא שוכח עקרונות יסוד, מתנהג כמו טוקבקיסט וזורק הרחק ממנו את תפוח האדמה הלוהט
יואב יצחק
יואב יצחק
פרקליט המדינה שי ניצן התבקש במקביל להשיב: מדוע לא הורה למחלקה לחקירות שוטרים לחקור הדלפת מידע מצד קצין בלהב לידי בכירים בישראל; ומדוע לא הורה לחקור את ליברמן בחשד שניסה להוציא מידע...
וינשטיין. נזפה ברשות המיסים [צילום: בוצ'צ'ו]
עו"ד צבי שוב, בר צדקה
ועדות ערר דחו שוב ושוב את עמדתו של מנהל מיסוי מקרקעין בנוגע להטלת מס על סיחור אופציות בעסקות נדל"ן - ואף הטילו על רשות המיסים הוצאות גבוהות במיוחד. כעת הסוגיה ממתינה להכרעת בית המש...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
הגיע הזמן שיבואני המותגים, יתאמו את פעילותם למחירי צרכן שונים, יבצעו התאמות כוח אדם, שטחי מחסנים על-מנת שיוכלו להתמודד טוב יותר עם המציאות המשתנה ומה שאנו רואים כרגע זו רק את ההתחל...
ורדה וירט-ליבנה
ורדה וירט-ליבנה
דברי פתיחה של הנשיאה ורדה וירט-ליבנה לכנס השנתי במשפט העבודה – ים המלח 2019 [ל' מרחשון תש"ף, 28.11.2019]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשות נתניהו
מאת: פורומים  |  12/12/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
למה הרבה אנשים לא מאמינים לך?
  משה כהן 1966   8/12/19 21:37
הפרקליטות חשבה שהיא יכולה להשתין מהמקפצה והציבור עדין יאמין לה. פרשת 2000 ו - 4000 - גם אם הכל נכון שם - אין כזה דבר הטבה שהיא כתבה. לא צריך להתווכח על זה. תמיד יש כתבות - ותמיד מקבלי ההחלטות מקבלים החלטות. להכניס לעולם המשפטי הפלילי כתבות כנגד הטבות זה יפתח ציד מכשפות שהיחידים שייהנו ממנו הם עורכי הדין בשכר הטרחה שיקבלו - הציבור יפסיד - ויפסיד הרבה.
כתוב תגובה ל- משה כהן 1966
+
22 שנות חריקה ואין אף ראיה
  מזכיר נשכחות   8/12/19 20:20
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
+
ישראל מאז ומתמיד הייתה מושחתת
  כוכי   6/12/19 12:06
גם המבקרים אותה מושחתים. מאז קום המדינה ובעיקר בתקופת מפאי המערך זו תקופה של שיא השחיתות ידלין עמד להתפנות לנגיד בנק ישראל נכנס לכלא עופר ולוינסון התאבדו ויש עוד הרב סיפורי עובדות אז שלא יבלבלו ויגידו שהמדינה הולכת ושחיתות כולם נגועים בשחיתות מי מריץ את גנץ זו לא שחיתות מעשיו של אשכנזי לפיד ועוד זו לא שחיתות נתניהו עדיין עם ידיים נקיות סיגרים גלידת פיסטוקים ומתנות מחברים זו לא שחיתות
כתוב תגובה ל- כוכי
+
נתניהו
  שמולי   6/12/19 09:56
לכל החרדים(חרדים לשלטון החוק) לידיעתכם רבים מקציני צה"ל נחשבים פושעי מלחמה ע"י בית הדין הבנלאומי.
חוק זה חוק..
כתוב תגובה ל- שמולי
+
הטקסט תחת התמונה שגוי.
  תל-אביבי   5/12/19 19:00
צריך לכתוב יועמ"ש ולא ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
-  }}}נתניהו מסוכן לישראל.
  ביבי לא ישראלי.   6/12/19 12:24
}}} בנגמין ניתאי אמריקאי לא באמת ישראלי.
כתוב תגובה ל- ביבי לא ישראלי.
+
ראש ממשלה לא אמור לקבל מתנות!!
  נוח   30/11/19 09:44
ביבי קיבל סיגרים ושמפניה לאישתו בשווי מאות אלפי שח לא רוצה ראש ממשלה שמקבל מאות אלפי שח מ "חבר" ובכלל יש כאן חוסר כיבוד של תפקידות ופגיעה באמון של כוונותיו ראש ממשלה חייב להיות נקי.
כתוב תגובה ל- נוח
-  כבודו
  מי   3/12/19 16:04
מי כבודו?אני מבין שאתה מבקש שגם הנסחט (שקרן ואסור למנותו למשרת אימון עפי "היועמש ויינשטיין.) בידי שי ניצן שביצע שוחד לדברי שר המשפטים. אתה גם מבקש מהם להיות נקיי כפיים. לפני שהם פוסלים משהו. או שזה לא נחשב העיר רק לא ביבי?
כתוב תגובה ל- מי
-  למה כלפי שמעון פרס ויצחק רבין
  בן נאמן   1/12/19 09:50
למה כלפי שמעון פרס ויצחק (לאה) רבין - לא הייתה דרישה כזו? ואילו על אריק שרון - זה היה בסדר, והרי כולנו היכרנו את פואד בן-אליעזר - כבר בהיותו מועמד לראשות הממשלה מטעם מפלגת "העבודה", ואם הוא לא היה מתעקש להיות נשיא המדינה, הוא - אף אחד לא היה מאשים אותו במתנות. לכן, זו צביעות להכריז את דבריך.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
-  עלילה על רבין ופרס
  רבקה שפק ליסק   4/12/19 13:57
אתה מייחס לרבין ופרס קבלת מתנות בשווי 700.000 ש"ח? רבין התפטר מפני שאשתו פתחה חשבון בנק בארה"ב כשהיה שגרירי והפקידה 10,000 $ פואד חטא והוגש כתב אישום. הוא לא קיבל הנחות כמו שרה נתניהו שמתוך סכום של כ0 150,00 ש"ח נדרשה להחזיר רק 45,000 ש"ח
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  קשקוש, בורות והטעייה
  מגיב ותיק   6/12/19 15:05
1. גב' שסק, את מטעה, רבין עסק בחלטורה מהצד בניגוד לחוק - אבל מגונני רבין שכמותך הפכו את זה לחשבון של לאה רבין - וכאן הייתה הטעייה, רבין היה צריך לדעת וכנראה ידע לאן הולכים הדולרים מהרצאותיו.

2. דן מרגלית חשף בעבר כי היועץ המשפטי לממשלה אז אהרון ברק הודיע לרבין כי ייאלץ להעמיד אותו לדין ולרבין לא הייתה ברירה אלא להתפטר.

he.wikipedia.org

shkifut.info/

שאר תגובתך עומדת על אותה רמה של סילוף ולכן חבל"ז.

בושה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  מקרה החשבון של לאה רבין היה
  פנחס   6/12/19 10:43
הסוואה לזאת שרבין בהיותו עובד מדינה שגרירי בארצות הברית נתן הרצאות פרטיות תמורת הון רב. אהרון ברק שאז היה היועץ המשפטי דאג להזיז לקדמת הבמה את חשבון הדולרים כהסוואה להרצאות של רבין
כתוב תגובה ל- פנחס
-  מדוע את מתחזה בשמי. אני מאז
  רבקה האמיתית   6/12/19 06:17
ומתמיד הייתי תומכת של ביבי ושרה, שהם זוג אוהב, ועדין, ושונא מתנות, וחי בצניעות, ונאמנים איש לרעותו (פרט לשניים שלושה מקרים בהם עשה ביבי טוב לרותי בר בפתח תקוה), ופרי אהבתם יאיר, הוא מלח הארץ, ששרת בצבא ביחידה קרבית בסמטאות יפו (גל"צ), וכל פעם כשהם עולים למטוס אוחזים יד ביד, אני נזכרת בדמעות בסרט "סיפור אהבה".
כתוב תגובה ל- רבקה האמיתית
-  למה אתם לוחצים בעניין האבטחה?
  אליעזר האותנטי   6/12/19 11:42
יאיר נתניהו היה חייל בצה"ל, למד תואר ראשון באוניברסיטה העברית, עכשיו עובד לפרנסתו בארגון "שורת הדין" – למה הוא חייב לצאת מהבית של ההורים אם הוא לא נשוי? בשביל לחיות עם כלב בתל-אביב בדירה שכורה ולצפות במצעד הגאווה מהמרפסת? למה אתם לוחצים להסיר ממנו את האבטחה? כדי שיפגעו בו? כואב לכם שיחידה של צה"ל לא מוקפצת לכפר ערבי כדי לחלץ אותו מזרועות אהובו כמו שחילצו את הבן של אולמרט? רק כשיאיר נתניהו יתפקד למרצ וימצא מאהב ערבי הנחשים הארסיים של כנופיית רק-לא-ביבי יעזבו אותו.
כתוב תגובה ל- אליעזר האותנטי
-  מי שלם 250 אלף דולר שנשיא
  ארה"ב יבא למסיבה?   5/12/19 17:40
כתוב תגובה ל- ארה"ב יבא למסיבה?
-  יש לך חוש המור או שאת תמימה
  יספי   5/12/19 09:17
פרס קיבל המון מאנשי עסקים. טיסות במטוסים פרטיים, פינוקים כולל מעשים שסוניה עזבה את הבית בגללם. גם שינתה את שם משפחתה לגל במקופ פרס.
תקציב בית הנשיא תפח בעשרות מיליונים בזמן כהונתו
כנשחקר על קבלת מאות אלפי ש"ח בניגוד לחוק יצא מהחדר וטרק את הדלת ..זה עבר בשקט
רבין עשה את הכסף בחשבון האמריקאי מכסף שעשה בצד כעובד מדינה (שגריר ישראל הוא עובד מדינה). הכסף היה על הכבוד שזכו חתני בר מצווה וחתונות על השתתפותו בשמחה. מפורסם ידוע שאלו את מרגלית.
כתוב תגובה ל- יספי
+
רק
  לדור   28/11/19 16:29
משה לדור הבנו אתם אותו אגנדה. אתה מחזיק בידך כשאתה אומר זאת את דף המסרים שלכם?
כתוב תגובה ל- לדור
+
מנדלבליט ....תתבייש...
  נירה   26/11/19 21:59
כתוב תגובה ל- נירה
+
אין לי אימון בפרקליטות,
  alegra   25/11/19 13:57
אני מרגישו מרומה על ידי הפרקליטות והיועמ"ש אני מרגישה שנעשה עוול לנתניהו,היתעללות לישמה ,חקירות בררניות,שקרים ורמאות עדים בעלי משמעות לא נחקרו כלל ,אם ינוקו האורוות עד השורש צריך לעשות איקס על המערכת הזאת נקודה ,ועכשיו אחרי כל הרשע שספג נתניהו ,חייבים חקירת כל הגרמים בפרשה השיקרית שהביאה להפיכה שילטון ולאסקלציה בדמוקרטיה,לא ניתן לתקן את המצב ללא חקירות ולידוק איך הומצא התרגיל המסריח עם כל הטריקים המזוהמים כדי להכפיש ולרסק את שילטון הימין והישתמשו בנתניהו כשעיר לעזזל לא נישתוק לשקרנים..
כתוב תגובה ל- alegra
-  כשהכניסו את קצב, אולמרט ,
  חילקיהו   1/12/19 10:59
הירשזון ידלין כן יהי לך אמון בפרקליטות ופתאום אין אמון, נס משמים.
כתוב תגובה ל- חילקיהו
-  התערבות פרקליטות בבחירות
  ipal   30/11/19 11:25
שום דבר לא היה משתנה מבחינת האישום אם היה מוגש בתום הכרעה בבחירות. גמר שירותו של ניצן אינו רלוונטי ואף להיפך עדיף היה שעיניים נוספות יבדקו את מסקנותיו. לכן הגשת האישום ברגע קריטי של הבחירות היא חתימה עצמית ברורה להתערבות אסורה בהם של הפרקליטות. אם בית משפט לא יראה זאת ולא יגנה את הפרקליטות האזרחים רואים. לא דרושה וועדת חקירה לקביעת התיחסות המדינה לענין הזה. מה שכן דרוש זה שינוי המצב החוקתי שיאסור כול חקירה פתוחה לעיני הציבור בזמן שירות של ראש הממשלה על מנת לא לפגוע בתיפקודו הרת גורל למדינה . כמובן ויחד עם זה צריך להגביל תקופת השירות בתפקיד ראש הממשלה כמקובל בעולם ב2 קדנציות. עדיף שהמפלגות יכניסו שינוי זה לתוכניותיהם כבר עכשיו ,לפני סיבוב הבחירות החדש. זה עדיף לא רק מבחינת המדינה אלא גם מבחינת המפלגות. לא מעטים יצביעו בעד מי שיציע שינויים מבניים הכרחיים לחיינו כאן.
כתוב תגובה ל- ipal
+
היה או לא היה
  חבר ליכוד מודאג   23/11/19 21:39
סיגרים היו ? היה שמפנייה ? היו שיחות עם נו י מוזס ?
היה בזק וואלה ?
אז מה התבכיינות הזאת על הפיכה שלטונית.
איך ביבי אמר לא יהיה כלום כי לא היה כלום אבל היה הרבה.
כתוב תגובה ל- חבר ליכוד מודאג
-  הדברים שאמרתה נאמרו לאחר אישום
  כל זמן שאין אישום   28/11/19 11:26
כתוב תגובה ל- כל זמן שאין אישום
+
אין לנו אמון במנדבליט ובבגצ
  נירה   21/11/19 20:51
גועל נפש
כתוב תגובה ל- נירה
-  כמה שאת צודקת. אין בהם כלל
  ל-נירה   25/11/19 05:50
אמון, מרבית הצבור סבור כך ונגעל מהם.
כתוב תגובה ל- ל-נירה
-  צודקת בהחלט
  יצחק הרואה   24/11/19 13:12
וזה יתברר תוך חצי שנה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  נירה, את חייבת לחזור לכדורים
  ניצה הקוהרנטית   23/11/19 10:44
הוורודים 20 מיליגרם ביום. מצבך קשה!
כתוב תגובה ל- ניצה הקוהרנטית
-  את כבר זמן רב על הכתומים אבל
  חייבת מינון של 60   24/11/19 08:46
כתוב תגובה ל- חייבת מינון של 60
+
מערכת משפטית שמכשכשת במדינה
  קורא בלי קפה   22/11/19 20:19
אינני ודע אם ביבי אשם וגם אין בידי הנתונים לשפוט . מה שמטריד ביותר היא ההתנהלות של המערכת המשפטית . פעם היה נשיא בית משפט עליון שלאורך כמעט עשרים שנה קבע כמעט כל התנהלות בצמרת המשפטית . הוחזק כגאון משפטי למרות שמשפטנים בכירים בעולם חלקו על קביעה זו . לאורך שנים רבות האיש בנה מערכת משפטית לבנה אחר לבנה כדי להכפיף את נבחרי הכנסת והחלטותיה למערכת המשפטית שהפכה בישראל לכל יכולה . האיש ראה בנתניהו ופעילותו את השטן העלול להחריב את הבנין שהקים והחליט לנטרל אותו ממעמדו (כפי שנעשה לרבים וטובים לפני כן ) . מאחר והוא כיום פנסיונר ועדיין על פיו יישק דבר הוא דואג להגיע יום יום לכנסת לשמור על גחלת נאמניו ולהבטיח את דרישותיו מהם . שי ניצן שעשה את הסטאז המקצועי במשרדו של אהרון ברק ומביט אליו כאל אורים ותומים ,התאים למשימה ככפפה לידו של ברק . הראש הוא ברק והידיים ידי שי ניצן והשפוט שלו אביחי מנדלבליט . מנדלבליט נתון לסחיטה של ניצן עקב חומרים הנמצאים בידי ניצן מתקופת שרותו כפצ״ר . חשוב לציין שברק בלבד יכול להבטיח את חלומו של ניצן למינוי בבית המשפט העליון ., קשריו והשפעתו הרבה על גורמים בעלי משקל במערכת המשפטית . כך מתנהלת החונטה המשפטית להדחת נתניהו . להערכתי מנדלבליט יכול לשלוח את ניצן לכלא מפני שבראשו מספיק חומר נגד שי ניצן ואין כל סיבה להתבטלותו בפניו . אבל מנדלבליט פחדן מטבעו והחד גדיא נמשך מבלי שאיש יקרא אותם לסדר .
כתוב תגובה ל- קורא בלי קפה
-  טראמפ ,גנץ ושאר ירקות
  קורא ללא קפה   23/11/19 07:24
משום מה התעוררתי בוקר אחד בבהלה , חלמתי שגנץ יושב בראשות הממשלה ורוצה לבנות קשר עם נשיא ארה״ב מר טראמפ . וטראמפ (האיש הכי פחות צפוי ושאינו עושה חשבון לאיש , כולל למקורביו, ) אומר בקול רם שהאיש גנץ לא בא לו טוב בעינים , ואין צורך שיבוא כבר לארה״ב . על משקל העובד הדחוי שבא לבקש עבודה ובסוף הראיון אומרים לו ״ אל תתקשר אלינו , אנחנו נתקשר אליך ״ . הג׳נג׳ ׳ שמחזיק קשר ״נהדר״ עם נתניהו אינו אוהב את מה שעשו לנתניהו ולא מתבייש לומר זאת לראש הממשלה הנבחר במדינת פשפשים שמסעירה את המזרח התיכון . אולי מישהוא יודע מה נעשה ? ? ? יהודי ארה״ב מתלוננים ל אנטישמיות מתגברת נגדם וטראמפ אינו עושה דבר לבלום את הגל העכור שאפשר לעוצרו בשבוע אחד ! ! ! מדוע אינו עושה דבר ? מפני שרוב יהודי ארה״ב מצביעים עבור הדמוקרטים שנואי נפשו וגם מאכלסים את בית הנבחרים . זהו טראמפ , והוא לא צפוי , אולי לעדר האידיוטים מצביעי ״ רק לא ביבי ״ יש פתרונות ? ? ? חברים זה היה חלום שבהחלט יכול להתממש , נבכה ניילל ואולי נבין שפספסנו הזדמנות של ארבע שנים זוהרות בין ביבי לטראמפ שיכולות להביא את ישראל לגבהים ולשיאים חדשים . ורק תארו לעצמכם שביבי יצא לקרב חייו שבו לא לוקחים שבויים וילחש באזנו של טראמפ , ״ תעשה לישראל מה שאתה עושה הכי טוב לדמוקרטים ״ וטראמפ יעשה ללא ספק . אני רוצה לשוב לישון ולהתעורר עם חלום אחר . איך חצי עם מסוגל להיות אידיוט ועיוור ולא להביט קדימה . לעם ישראל פתרונות.
כתוב תגובה ל- קורא ללא קפה
+
ומי שנתן יד זה מרידור
  כוכי   22/11/19 21:18
כתוב תגובה ל- כוכי
+
יש חוק ונתניהו ידבוק בחוק
  טירה   22/11/19 16:43
החוק אומר שהוא לא צריך להתפטר. תראה לי את החוק שאומר שהוא צריך להתפטר? מה הוא יתפטר רק בגלל שאתה אמרת? אם החוק היה נר לרגלי גורמי אכיפת החוק הם היו צריכים להיות הראשונים שיטענו שנתניהו לא צריך להתפטר! אבל זה לא המצב מפני שאנחנו הפסקנו להיות מדינת חוק, ומשם יוצאות כל הקריאות להתפטרות נתניהו.הפכנו להיות מדינת פרשני החוק וכל מצורע וזב חוטם מפרשן את החוק כאוות נפשו. לכן נתניהו צריך לדבוק בכל מאודו בחוק ככתבו וכלשונו. הוא יפסיק להיות ראש ממשלה רק אחרי פסק דין חלוט כמאמר חוק יסוד הממשלה שבא להגן על הממשלה מפני תרגילים כאלה כפי שעושים היום לנתניהו. יש חוק ורק הוא יקבע ולא עיתונאים ופרשנים למיניהם.
כתוב תגובה ל- טירה
-  אשמאי זקן...
  יש העזתי שצופר   8/12/19 19:26
האיש ששימש כשופרו של אהוד אולמרט המושחת האולטמטיבי בתולדות מדינת היהודים בעת החדשה,גילה שניה לפני שאולמרט הורשע שהאיש מושחת...בסדום ועמורה הושיבו נערה יהודיה בבית הסוהר,מכיון שלא מנעה את רצח רבין...על פי אותו הגיון מקומו של מרגלית בבית הסוהר...האם התנצל הוא בפני אחת מהנשים שאותן הטריד מינית?. האם ברשימת המוטרדות מינית מצויות חברותיהן של נשותיו ובנותיו? האם אשתו בנותיו נכדותיו מסוגלות להביט לתוך עיניו?.האם מסוגל המרגלית להביט בעיניי אשתו, בנותיו ונכדותיו?
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר
-  וממתי נתניהו דובק בחוק?...
  דורון מהצפון II   7/12/19 11:50
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום לממשלת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  וממתי נתניהו דובק בחוק? (תוקן)
  דורון מהצפון II   7/12/19 15:39
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום למלחמת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק! {תגובה זו נכתבה שוב לתקן את המילה "ממשלת" ל"מלחמת" הכוונה הייתה לומר שנתניהו מסית וגורם ל"מלחמת אחים"}. דוגמה גרועה ומדאיגה ממנהיג! אם המנהיג מושחת וללא רסן מתקיף את כולם, אז מה יעשו שאר האזרחים...מאוד מצער!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  נתניהו עצמו אמר לאולמרט להתפטר
  דורון מהצפון   7/12/19 11:43
נתניהו חושב שהוא מעל החוק ונותן דוגמה גרועה לתושבי ישראל! נתניהו עצמו אמר לאולמרט שהוא לא יכול לנהל מדינה כראש ממשלה תחת כתב אישום - שנתניהו יישם את דבריו לגבי עצמו! ויפסיק להוליך שולל ולהחזיק כבני ערובה מדינה שלמה!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  נח לשכוח
  המזכיר   27/11/19 20:32
אין כזה מושג רהמ יוצא יש רהמ בממשלת מעבר
תפסיק לטפח אשליות
כתוב תגובה ל- המזכיר
+
נתניהו צודק אבל אשם בדירדור
  הגלשנית   21/11/19 22:22
על ממשמרתו משילות הכנסת והממשלה התדרדרה והגיע למצב שאפשר לעשות פוטש שלטוני. מקווה שהעם יתעורר ויתן דברו
כתוב תגובה ל- הגלשנית
+
שי ניצן מחזיק את מנדטמבל בביצי
  ירדן חלמיש   21/11/19 21:08
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
-  את זאת כבר כתבתי מזמן מזמן
  עכשיו לחץ בצוות   22/11/19 14:21
כתוב תגובה ל- עכשיו לחץ בצוות
+
מגיבה לנועה
  שמחה חן   9/11/19 22:22
את בור ועם הארץ.בוחן מציאות 000.אינטלגנציה000.שיכת לחונטה דגנרטית
המצוקה שלך מובנת,השמאל בתהליכי גסיסה מתקדמים,הקרקע נשמטת לכם מתחת לרגליים.מסכנים.ך
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
שיבשו וטייחו את פרשת רות דוד
  אכיפה בררנית ??   8/11/19 09:31
אכיפה בררנית שאלתם ??!! אז ככה את
רות דוד פרקליטת מחוז ת"א לשעבר אשר לכל הדעות מעשיה ופשעיה היו ברף הגבוה של חומרתם היות ופגעה באנשים חפים מפשע הרסה משפחות ומנגד שיחררה פושעים בעד בצע כסף ...חקרו רק 5 ימים , כן מה ששמעתם ... רות דוד נעצרה ביום 5.5.2015 כתב אישום הוגש נגדה רק על תקופת אחרי פרישה כבר ביום 13.5.2015 ובהם שישי שבת . לא תפסו לה מחשב , לא טלפונים , לא עשו חיפוש בנקים ונכסים , לא תפסו את המתנות שוחד שקיבלה ובמיוחד את שעון הקרטיה משובץ יהלומים וכן לא טרחו כלל לגייס עדי מדינה למרות שהיו הרבה כאלה ...... בקיצור לא באמת חקרו ...זאת אכיפה בררנית למי שעדיין לא הבין !!!
כתוב תגובה ל- אכיפה בררנית ??
+
דן ,אדם קטן זקן מתוסבךלא רלוונ
  יאקי   7/11/19 11:36
כתוב תגובה ל- יאקי
+
מיקי זוהר, בעליך מבלפור שקרן
  ציניקך0904   7/11/19 09:30
ביבי משקר מכאן ועד לשם. אבל אתה עיוור
כתוב תגובה ל- ציניקך0904
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
או שהשופטים עצמם נסחטים או שגם
  אנונימי   5/11/19 11:58
או שגם הם שותפים .
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
להדיח את שי ניצן לאלתר
  שמחה חן   5/11/19 07:44
כי מה שממדאיג עוד יותר,זה העובדה שבעוד חודש מסיים הקדנציה שלו ומשם היישר עליון.תארו מה יעשה העליון??!!!!ינהל המדינה הראות עיניו ונפשו המעוותת.עולם אפל לדיקטטורה זה מה שיהיה.מפחיד.

יש להדיח אותו ממערכת המשפט בכלל.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  ואני ממליצה שימנו אותך במקום
  נועה ט.   8/11/19 06:30
ניצן. אמנם איך לך השכלה משפטית אך את אישה מה-זה חכמה, וגם תומכת ללא סייג ביבי המושחת.
כתוב תגובה ל- נועה ט.
+
שטויות במיץ
  אבשלום   2/11/19 10:55
לפעמים איתמר לוין כותב לא רע.הפעם הכתבה קשקוש אחד גדול הנימוקים שהוא נתלה בהם שטחיים וחלשים ,יש מקום לשיפור יסודי.
כתוב תגובה ל- אבשלום
+
חיות החברתו הטובה של אברמוביץ
  רון5   30/10/19 23:13
היא חלק מהחונטה המשפטית של השמאל הבולשבקי.
לטקס הכתרתה הזמינה רק את חברה הטוב ביוצר התועמלן הבולשבקי הארור אמנון אברמוביץ
כתוב תגובה ל- רון5
+
שלטון הסררה
  Etti benita   30/10/19 20:41
כולל היועמש היקר אביחי מנדלבליט שאמר לפני ארבע שנים כי כי וינשטיין תופר לו תיק כלשונו. מפחיד ומטריד ....
כתוב תגובה ל- Etti benita
+
נשיאה מושחתת
  יהודה כהן   30/10/19 19:07
הנחת העבודה בקריאת היא כי הפוליטיקאי מושחת ולכן צריך להיזהר מלהיות שותפים עם פוליטיקאים.
בעידן השיוויון גם שופטים בעליון צריכים להבחר לתקופה קצובה ע״י נציגי ציבור.
כמו שראש הממשלה נבחר- ראש הרשות המבצעת
כמו שיו״ר הכנסת נבחר- ראש הרשות המחוקקת
כך נשיא בית המשפט - ראש הרשות השופטת צריך להבחר.
כן ע״י הכנסת.
עד שהדבר לא יתוקן נמשיך לחיות בתיאטרון האבסורד שקוראים לו שופטים, פרקליטים ויועמ״שים.
מושחתים, נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- יהודה כהן
+
לוין, דובר החונטה המשפטית שוב
  רון59   30/10/19 00:02
כמה עליבות בעיתונאי החצר לוין. אומר הן לפרקליטים מושחתים מהשמאל הבולשבקי שעושים במערכת המשפט כבשלהם ולאיש העלוב לוין אין ביקורת.
כתוב תגובה ל- רון59
+
על גנץ ליברמן ולפיד יש אישומים
  אבי כהן   27/10/19 16:04
מדוע משהים העמדה לדין בחשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
לחסל את דיקטטורת המערכתהמשפטית
  אע   26/10/19 05:58
בלתי נתפס, שאחנו בעצם חיים במדינה לא דמוקרטית, שבה הפקידות המשפטית שולטת במדינה, תופרת תיקים לימין, ומעלימה שחיתויות של אנשי שמאל כדי שיגיעו לשלטון!! מסות בוחרי הימין חייבים להשמיע קולם בהפגנות שיזעזעו את אמות הסיפים - נגד ומול מנהיגי האליטה הדיקטטורית של השמאל - הפרקליטות, שי ניצןף ליאת בן ארי, מנדלבליט שהחליט ללא כל סיבה להתעלם משחיתותו של גנץ וה"מימד החמישי", ובג"ץ שנענה עכשיו לפרקליטות לעכב את חקירת גנץ, כדי שלא תפריע לו ולשמאל להגיע לשלטון!!!
כתוב תגובה ל- אע
+
רמון אינוווווו
  אישה   20/10/19 14:29
כדאי להזכיר שחיים רמון אינו עבריין מין. הוא רק הורשע פעם אחת ועוד שתי נשים טענו שהטריד אותן (אחת לפי קלמן ליבסקינד ושניה היא חני קים העיתונאית לשעבר. אבל חיים רמון אינווווווו עבריין מין
כתוב תגובה ל- אישה
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  תושיה   26/10/19 08:16
כפויי טובה ועיוורים יש בכל חברה. אילו היית עורך השוואה אמיתית בין המצב לפני ואחריי ומנטרל את רעל השנאה הזורם בדמך בהשפעת התקשורת השמאלנית היית מבין שלפני : היו פיגועים , אוטובוסים התפוצצו, פחדנו לשבת במסעדות , הטרור היכה בכל מקום , המצב הכלכלי היה לא מזהיר , האבטלה הייתה גבוהה, הקשרים עם מדינות שונות בעולם לא היו !!! לעומת המצב אחרי: ביטחון אישי ! נתב"ג עובד ללא הפסקה וישראלים לא מפסיקים לטוס, מכוניות חדשות ממלאות את הכבישים , דירוג האשראי של ישראל מדבר בעד עצמו , מצבינו הבינלאומי וקשרינו עם מדינות העולם לא היו טובים יותר... לאור כל זאת ברור שכל העובדות לא יזיזו אותך ושכמותך מדעתכם שהריי כאשר ישנה שנאה בלב גם אם אין לה על מה להתבסס , קשה מאוד להפריך אותה ! בהצלחה בחיים מלאיי שנאה !
כתוב תגובה ל- תושיה
+
רמון
  דניאל פריידנברג   20/10/19 14:06
המשפטן חיים רמון הוכיח את את יושרתו המקצועית והאינטלקטואליים שלו בביקורת על תיקיו התפורים של נתניהו. הגישה העצמאית של איש השמאל הזה מעוררת תקוה שאיש השמאל הזה ילך בעקבותיהם של השמאלנים לשעבר ד"ר שטייניץ, אמנון לורד, בוגי יעלון, גדי טאוב ורבים אחרים. אז הוא יבין שהקונספט של שתי מדינות ומסירת שטחי מולדת לאויב הוא טעות קשה שהסכמי אוסלו והתתנתקות הוכיחו זאת מעל לכל ספק. בכל מקרה יש להצדיע לאיש האמיץ הזה שלא מפחד לומר את האמת, בניגוד לכל העדר השמאלני
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
+
ביבי
  שמולי   6/10/19 20:22
לפני שאני בעד ביבי אני נגדכם,אנשי השקר,תופרי התיקים מבחינתי גרועים מרוצחים. אני נגד כל מגלגלי העניים שכאילו לא מבינים מה הולך פה,אני נגד אותם אנשים שמאמינים שההליך המשפטי נקי וביבי באמת מושחת.
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}מבראון חברון ועד היום20שנים
  נתניהו מגה חשוד..   7/10/19 02:53
כתוב תגובה ל- נתניהו מגה חשוד..
+
אי אפשר להביך את המושחת מבלפור
  עזרא מנצור   30/06/19 18:50
להגיד שנתניהו הוא הגרוע מכל ראשי הממשלה - זה כבר בנאלי! הנזק שהאיש הזה גרם וגורם למדינה מתפשט כמו מחלה מידבקת. ייקח עוד שנים הרבה לתקן את הנזקים, אם בכלל. אבל האיש לא מובך - זה טבעם של המושחתים.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  תגובה למר מנצור
  אלי אלקלעי   5/11/19 18:10
צר לי עליך עזרא מנצור . ברגיל יש סדרי דין , קודם חוקרים לאחר מכן מחליטים , לאחריו יש שימוע ואם לבסוף לא שוכנעו גורמי האכיפה מוגש כתב אישום . גם לאחר מכן יש עוד הליך הוכחות ורק לבסוף מוציאים גזר דין . אצלך הכל כנראה הפוך , קודם גזר דין ולאחר מכן הוכחות לאחריו כתב אישום וכו' . באשר לקביעתך כי ראש הממשלה הוא הכושל ביותר , לכך לא מסכימים רוב המצביעים . בדוק הנתונים גם בטענה זו .
כתוב תגובה ל- אלי אלקלעי
-  עזרא רפיון שכלי שלום
  מזור לעזרא   1/11/19 23:30
לא ידעתי שרפי-שכל יכולים לדקלם את מה ששטפו להם את השכל איתו
כתוב תגובה ל- מזור לעזרא
-  תצפה בבקשה בברכת יומההולדת
  יהודה שגיא   29/10/19 21:12
מפי יהורם גאון בפני רוהמ בנימין נתניהו.ואז תבין!!!
תחפש ביו טיוב "ברכת יהורם גאון לרוהמ בנימין נתניהו...אני לא מאשים אותך אלא את התשקורת ששתפה לך את המח!!!
כתוב תגובה ל- יהודה שגיא
-  יהורם גאון
  yacov revach   1/11/19 15:54
facebook.com
כתוב תגובה ל- yacov revach
-  אדון מנצור !
  גברי   26/10/19 12:43
למה הבנק קטן ?
כתוב תגובה ל- גברי
-  משלם ב"זוזים" עבור שמך האמיתי
  בועזרו   20/10/19 06:43
בכל אופן, להקליד כל כך הרבה שקרים, חצאי אמיתות, ולהתברך בכושר נבואי... באם המציאות והאמת היו נחלתך/נר לרגלך, אזי כבודו היה רואה את התמונה האמיתית העכשוית בהשוואה למצב המדינה, עשר שנים לאחור, בזירות החוץ, הכלכלה, הביטחון ועוד. אך כמי שמסוגל לפרסם גבב של הבלים כפי שפרסמת, אין לך את היכולות הדרושות כדי להיות ישר ואוביקטיבי..
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  המושחטים הם אנשים כמוך
  מודאג   5/10/19 14:58
שלא מעניינות אותו עובדות!!! עובדה מוצקת שהפרקליטות תפרה תיקים לנציגי ציבור, נאמן, ריבלין, רפול, קהלני, דרורחוטר, גל הירש ועוד!!! עובדה מוצקת ששילמנו דרך הפרקליטות השמאלנית כרבע מיליארד ש"ח כדי למצוא משהו נגד נתניהו... ומה שהם מצאו זה קבלת סיגרים מחבר ותיק כשוחד אבל הם לא מאשימים את אותו החבר בקבלת שוחד... וגם את לפיד לא חוקרים על אותו נושא נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? ניסיון לקבלת שוחד מנוני מוזס בחוק ישראל היום כשכולם יודעים שנוני עשה הכל כדי להפיל את שנוא נפשו נתניהו, ונתניהו הצביע נגד החוק... לא לדבר על לפיד שנפגש עם נוני, מחק את הפגישות איתו ואילץ את חבריו לסיעה להצביע בעד החוק, גם קיבל המון כתבות חיוביות, שילם המון כסף עבור פרסום מודעות לעיתון ואישתו עבדה באותו זמן בידיעות וקיבלה משכורת גבוהה מאוד! ולא לדבר על ציפי ליבני... נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? נתינת שוחד לשאול אלוביץ על ידי חתימת נתניהו בתור שר התקשורת על מיזוג בזק, רק אחרי שעשרות רגולטורים במשרד התקשורת והאוצר בסיום בדיקה של 10 שנים חתמו על המיזוג!! והם כאמור לא חשודים, רק נתניהו, אהה ובשביל כמה כתבות חיוביות בוואלה כשכולנו יודעים שבאותו זמן בוואלה כיסחו את נתניהו בכתבות שליליות! נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? כנראה שלא חסרים טיפשים שטופי מוח שרוצים להפיל ראש ממשלה אפילו במחיר של האמת!
כתוב תגובה ל- מודאג
-  למודאג
  המורה להסטוריה   5/11/19 14:33
ראשית כל
מושחת ולא מושחט
חבל שאין הגהה לתגובות באתר
שנית : החקירה הזו זוהמה לחלוטין וכל נחקר אחר היה מזוכה מזמן.
למען הסר ספק הכותב איננו מחסידי נתניהו
כתוב תגובה ל- המורה להסטוריה
-  ביבי
  שמולי   8/09/19 17:28
מר מנצור תפסיק אתה ועדר מרעיך לקלל לשנוא להכפיש. תגיד את מה שיש לך להגיד בשפה מכובדת,ברור לי שאתה מונע משנאה נטו
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}פרשות1000 2000 3000 4000
  עד מתי יתחמק???   20/07/19 08:02
כתוב תגובה ל- עד מתי יתחמק???
-  יש לך בעית מח קשה
  צורי   28/09/19 14:42
איך אמר אל ג'אזר בעית מח עורפים את המח. ואתה בבעיה סבוכה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, נתחתי עם כמה נוירולוגים
  נוירוכירורג   30/09/19 09:17
את תגובתך, והמסקנה היא שכדאי לך לסור עוד היום למרפאה הנוירו-גריאטרית באיכילוב (בנין עופר קומה 4), שיש בה תורנות חג למקרים דחופים. קריש הדם כבר סתם אצלך 80% מעורקי התרדמה (הקרוטידים) ואספקת הדם למוחך מצומצמת.
כתוב תגובה ל- נוירוכירורג
-  כנראה אתה קלינט קבוע שם כל כך
  פרטיםמדויקם המקום   29/10/19 16:24
כתוב תגובה ל- פרטיםמדויקם המקום
-  כנופייתSMALLשלא קיבלהJobאצלBB
  ע_הראל   5/07/19 16:11
הבעיה האחת ויחידה במדינת העם היהודי 2019 - היא ששורה של כל מיני לא יוצלחים (ונפלים באזרחות) התארגנו לתוך 2 או 3 כנופיות (כחול לבן, העבודה/מר"צ, ברק/גולן, בתוספת הקוזאק הנגזל איווט האיום שאוהב נורא לאכול רק שרצים וחזירים)-ומה באמת המשותף לכולם? שלא קיבלו (וסביר שלא יקבלו) ג'וב אצל נתניהו וטוב שכך! וזה כל כך פשוט ושקוף (וכאן זה לא הסתדרות). ●☆● וכי איזה ג'וב אפשר לתת לגנץ - נפל באזרחות עם קבלות (שגרר חברת הייטק/סייבר המימד ה5 להפסד של מאות מיליונים, ולפיטורי יותר ממאה עובדים ישראלים); כנ"ל אשכנזי פשוט לא הצטיין בחברת שמן, וברח רגע לפני שסילקו אותו. ●☆● וברק "זחל" על 4 כדי להיות שר ביטחון 4 שנים תחת BB, ושיבח את נתניהו ואת שירותו הצבאי; אממה גם הוא וגם איווט סיימו עם הלשון בחוץ, וכעת יש לימין בס"ד מועמד טוב בהרבה למשרד הביטחון הוא האלוף יואב גאלנט האהוב מאוד על חייליו ופקודיו, הם אשר מוכנים ללכת אחריו באש ובמים. ●☆● ובכלל כל הגנרלים המדוכאים ומאוכזבים כמו יאיר גולן משבחים ומהללים את רה"מBB (נתניהו נוהג בחוכמה בעזה, והוא מנהיג אחראי!) - עד הרגע שאין להם תיקווה לקבל איזה ג'וב ממנו, שבדיוק (ורק אז) מתחילים לטנף עליו; או כמו בוגי יעלון שלא רצה לעבור מהביטחון למשרד החוץ - כי אז החל "להשתולל" ומאז מיילל ביבי ביבי כל היום. ●☆● הלכך אנא חברים היזהרו מחיקויים, כי BB יש רק אחד, והוא ימשיך עם שרה בס"ד בבית רה"מ עד 2029 לפחות, בבריאות ושלום נחת ושגשוג, כל טוב ואריכות ימים בנעימים להם ולכל ישראל (ולידידתנו אמריקה ולכל העולם), נקודה שלום! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מי שקובע זה השר ולא הפקידים
  כוכי   26/09/19 13:59
כתוב תגובה ל- כוכי
-  אתה באמת מאמיו בזה?
  חחחחח   5/10/19 15:03
זומביט שטוף מוח של העיתונות השמאלנית. ככה הם אוהבים אותך.. פתי מאמין עם ראש באדמה. מתוך כתבה של ניצן קידר... "הסטנדרט הכפול של פרקליט המדינה שתקף את מנכלי"ת משרד המשפטים עו"ד סיגל יעקובי על שניסתה לעצור את המכרז באותו הבוקר שבו נבחרה ליאת בן ארי לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה בטענה כי אין צורך במשרה. לטענתו, ביטול המשרה ללא התייעצות עמו לא תקין כי היא פעלה "מאחורי גבו" כממונה על הפרקליטות ועלולה היתה לפגוע בעובדים שניגשו למכרז ואכן ניצן קיבל את מה שרצה. אלא שמתברר כי שי ניצן עצמו, כפרקליט המדינה, פנה בעבר למנכ"ל משרד ממשלתי ודרש ממנו למנוע את כניסתה לתפקיד של ד"ר מאיה פורמן רזניק ארבעה חודשים לאחר זכייתה במכרז ללא שעירב את הממונה הישיר וללא שלקח בחשבון פגיעה באותה עובדת. שי ניצן עומד בפני סיום כהונתו בעוד כחודשיים והמשנה (חברתו לעבודה) תכהן תחת שני פרקליטי המדינה הבאים. כשנשאל על כך טען שמנכלי"ת משרד המשפטים התערבה לפני אישור המינוי של ליאת בן ארי, הוא עצמו פעל לטרפד את עבודתה של פורמן רזניק הרבה לאחר אישור המינוי שלה. לאור העמדה המשפטית שהציג ניצן, יכולה מנכ"לית משרד המשפטים לבטל את איוש המשרה, גם לאחר זכייתה של בן ארי במשרה, השאלה היא אם היא רוצה להסתכן בתפירת תיק נגדה. חוסר יושר וניצול כוח שקיבל ניצן מהאזרחים!!!
כתוב תגובה ל- חחחחח
-  }}}13שנים נתניהו ראש ממשלה.
  מגה חשוד בשחיתות   28/09/19 05:41
כתוב תגובה ל- מגה חשוד בשחיתות
+
יש טעות קטנה
  ארק   25/09/19 12:40
היוע'מש יתן החלטתו בינואר 2034. וזו לשון ההחלטה: מאחר ועברו כ'כ הרבה שנים כולנו שכחנו מה היה חלה התישנות, חלה מתוקה וחג שמח.
כתוב תגובה ל- ארק
+
גנץ: ממשלה חילונית בלי דת
  פפי   13/09/19 15:16
גנץ: ממשלה חילונית בלי שומרי מסורת. "אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים - זה או הצבעה ל״מחל״ או לפיד. לכל הקדנציה"
כתוב תגובה ל- פפי
+
הנשיא 250,000,000 ב-5 שנים
  אצל הנשיא פרס   9/09/19 06:32
כתוב תגובה ל- אצל הנשיא פרס
+
ומה עם אטלנה? הס מלהזכיר ..רצח
  רצח פוליטי   8/09/19 15:26
כתוב תגובה ל- רצח פוליטי
+
חורבני בתים קודמים
  נגד שמד עצמי   6/09/19 00:34
נתניהו ביצע מעשה בגידה בביטחון המולדת ואזרחיה זה כל מה שיש לדעת כל השאר לא זוטי זוטות אלא הסחת- דעה עבריינית פלילית של משפחת פשע שואבת דמים. הציבור הדיוט לא מעודכן. כרוניקה של אוטו שמד וידוע מראש. פעמיים החריבו סיקריקים את הריבונות היהודית והשמידו שני בתים וכעת השלישי באוטו שמד סיקרי באמצעות ראש קוזה נוסטרה. כשיימחה בית אחרון זה בידי זן הקופים הלא אנושי והיודואידי לפחות לא יהיה יותר למי לבוא בטענות. 103fm.maariv.co.il
כתוב תגובה ל- נגד שמד עצמי
+
לוין, כתועמלן של השמאל הקיצוני
  אלי9   1/09/19 09:47
מי כמוך מבין בשליטה על תקשורת. ערוץ 12 מתאים לך ולמאפי השמאלנית בבית המשפט העליון ופרקליט מדינה הבולשביק תופר התיקים. אני מניח שאתה ישן טוב כאשר מלצר איש שמאל קיצוני שכשל אפילו בפריימריז של מפלגת העבודה מתמנה לשופט על אף כישוריו העלובים. שי ניצן מתאים לך ככפפה ליד, סוגר ענינים עם עיתונאים מושחתים כדי לסכל בחירת מועמד היון זה ביבי מחר זה מישהו שלא מתאים למאפיה השמאלנית שאתה משרתה
כתוב תגובה ל- אלי9
+
הפגישות הביתיות של אלוביץ
  סיירוס   31/08/19 14:25
מעניין ,הפגישות של אלוביץ עם ראש הממשלה ,עם שר התקשורת ועם המנכ״ל ועם היועץ לתקשורת ראש הממשלה ,נערכות רק בבתים פרטיים ולא במשרדים ,למה? מחמת הסודיות של מה ?אם זה בענינים מקצועיים ,מעניין שכל התקדמות בעניני בזק כפי שאלוביץ רצה הושגה לאחר פגישות ביתיות . אן סקרנים מיותרים ,לקח ותן (לא. קלטות ולא עיניים לא רצויות במסחרה). לגבי תאריכי עסקת בזק. /יס ופגישת פילבר אלוביץ זו עסקה מתמשכת עם הסתעפויות בכל עניני בזק עם הרגולטור שהוא משרד התקשורת .ראש הממשלה אירח את דנקנר ,תשובה ואלוביץ בביתו והמבין יבין
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
נוכלים שמאלנים גונבים רק מהקופ
  נוכלים שמאלנים   28/08/19 13:32
נוכלים שמאלנים לוקחים (גונבים) רק מהקופה הציבורית
כתוב תגובה ל- נוכלים שמאלנים
+
פרקליטות מפלה , פוליטית ובררני
  Apple   17/08/19 09:32
כתבה מצוינת. פרקליטות מושחתת. חוסר אמון מוחלט במערכת. הבדיחה היא שהם מאשימים את ביבי בחוסר האמון במקום להאשים את עצמם. הם עדיין חושבים שכולם טיפשים.
כתוב תגובה ל- Apple
+
חשיבה
  לא לפייסבוק   30/07/19 23:11
האם הכתב ה"נכבד" כאשר ישב עם עצמו. (אם זה בכלל קרה) חשב אולי אני דן כבר לא יודע מה לומר כי האלצהיימר מתחיל? וןאולי אני, דן בכלל לא מכיר את העובדות על כן איני יכול לשפוט איש? ואולי אני, דן מרגלית, נוטל את זכות החפות שנתונה לכל נאשם מנתניהו וקובע חד משמעית כי נתניהו מושחת. אז חבל על זמנו של בית המשפט וקדימה לכיכר העריה לעריפה. היכן כאן, דן, שיקול דעת ויושרה עיתןנאית? האם עם הגיל היא נעלמת? אתה בושה לגיל השלישי.ולעתונות בכלל
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
+
עוד מושחת בא לחגוג על כספו של
  Zdeh   27/07/19 16:11
יקבל מיליונים תמורת המנטרה: "אין כלום כי לא היה כלום". מהיכן ביבי שואב את כמויות הכסף האדירות הללו?! מהביטוח הלאומי?!
כתוב תגובה ל- Zdeh
+
אז אמרו
  כוכי   15/07/19 23:15
כתוב תגובה ל- כוכי
+
עוד קנוניה של ביבי והפרקליטות
  פרידריך ברברוסה   26/06/19 03:23
כתוב תגובה ל- פרידריך ברברוסה
+
שקרניהו יכלא השנה לעשור
  אקדמאי אשכנזי נאה   22/06/19 14:57
השנה אעבוד במשרה משרדית מלאה שקרניהו יכלא לעשור חברי-הכנסת המעולים פנינה תמנו-שטה וגדי יברקן ימונו לשרים ושנה הבאה אטוס לארה"ב ולאיטליה עם אשתי וילדי הלוואי שכל משאלותי יתגשמו אמן
כתוב תגובה ל- אקדמאי אשכנזי נאה
+
שרה
  עמיהוד   18/06/19 15:07
הבושה גדולה מאד להעמיד אשת ראש ממשלה לדין על אוכל העיתונות באמריקה מלגלגת על מערכת המשפט שלנו
כתוב תגובה ל- עמיהוד
-  עברין הוא עברין
  שלמה שכטר   19/06/19 10:26
שקרו הוא שקרן, קבלת דבר במרמה היא עברה, גנב הוא גנב, מדיח לדבר עברה הוא עברין, אין זה משנה אם מדובר באוכל ו/או בכל דבר אחר
כתוב תגובה ל- שלמה שכטר
+
שקרנים
  כוכי   16/06/19 22:43
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי חס על כספי הציבור חחחחחחח
  סיירוס   16/06/19 20:11
ראש ממשלה שלא חס להעמיס על קופת המדינה כל הוצאה פרטית שלו ,פתאום הוא רועם על הוצאת מ״מיליונים״ כהוצאות משפט .אזרחי ישראל מוכנים להוסיף עוד מיליונים למערכת המשפט ,להוציא כל מושחת וגנב מהספרה הציבורית ,לא משנה אם הוא מימין או משמאל ,גבר או אישה .חייבים לנקות את האורבות בכל מקום שנדרש ,בממשלה בכנסת בבתי המשפט בצבא במשטרה ובכל הספרה האזרחית ,לשסף את הקשר הון שילטון .יחד עם זאת להוקיע את תרבות השקר,לחוקק חוקים שאסור לעובד ציבור לשקר .כוולל נבחרי ציבור ,מי שנתפס בשקר זו עבירה פלילית כמו השוחד .כך נטהר את האוויר שאנו נושמים .נהיה גאים במדינתנו ששמה בראש מעיינה את האמת בכל.דמיינו שאנו במדינת אמת ,ראש ממשלה שקרן ,לא יחזיק את המדינה כבת ערובה שלו .
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
BLI MAASAR=MIRMAT A'MEDINA
  BILSHON BNEI ADAM   12/06/19 19:47
כתוב תגובה ל- BILSHON BNEI ADAM
+
מי שקמצן זו המדינה
  טירה   11/06/19 10:37
משלמים לביבי משכורת עלובה, נותנים לו מנקה שתבשל לו כי המדינה חוסכת משכורת של מבשלת,מסתכלים לו בצלחת, מה הוא אוכל? מה הוא שותה? מה הוא לובש? איך הוא נסע? אין דברים כאלה בעולם. אין מקום אחר באף מדינה דמוקרטית שבו עושים את מה שעשו לנתניהו. לא בבית הלבן, לא בארמון וורסאי בפריז, באף מקום בעולם. אין דברים כאלה. עכשיו השאלה למה זה קורה אצלנו? קודם כל כי אין אפשרות לערער על ההשיגים וההצלחות שלו בכל התחומים גם המדיני של קשרים עם המעצמות הגדולות ומדינות ערביות ומדינות במזרח הרחוק ובאפריקה ןבאמריקה הדרומית. הישגים בטחוניים במאבק באירנים ובהשמדת כוחם בסוריה ובהקטנת כוחם של הפלסטינאים במישור הכלכלי ובאיכות החיים שיש לנו כאן בארץ. יש לנתניהו הישגים עצומים אבל לא מדווחים לנו עליהם ומסתירים אותם מהציבור. על מה כן מדברים? על קצף הגילוח של נתניה ועל העובדת שעבדה שעתיים-שלוש בבית ראש הממשלה ןאמרה ששרה התעמרה בה. 20 דקות ראיינו אותה באולפן שישי בפתיחת המהדורה. תסתכלו על ההישגים לא על מה שהתקשורת מבשלת יחד עם המשטרה והפרקליטות. אנחנו כעם וכמדינה עוד נצטער מאוד אם הם יצליחו להפיל את נתניהו. תזכרו את זה.
כתוב תגובה ל- טירה
+
בושה בושה בושה גדולה.
  skhv   2/06/19 17:06
האם דין בוזגלו כדין שרה ?
כתוב תגובה ל- skhv
-  מה עם מני נפתלי?
  רינת ש.   4/06/19 01:26
מענין שמני נפתלי קיבל מתנה להיות עד מדינה. מענין על סמך מה? שזה בא מהצד של נתניהו שרה, בנימין ויאיר חוקרים. אך אם זה משפחת נתניהו לא חוקרים. אותו מני "ישר כסרגל" משתתף בתוכניות טלביזיה , מרצה בבתי ספר. מוליך הפגנות.
כתוב תגובה ל- רינת ש.
-  נפלה טעות בתגובה שלך. היית
  ל-רינת ש.   14/06/19 08:12
צריכה לכתוב: "אם זה מחוץ למשפחת נתניהו - אז לא חוקרים"....
כתוב תגובה ל- ל-רינת ש.
-  איך אדם כמו מני נכנס לבית ראש
  טירה   11/06/19 13:02
הממשלה. איך מכניסים אדם כזה לבית החשוב ביותר במדינה? לפעמים אני חושבת שהוא היה שתול שם. מישהו שם אותו שם על אף שהוא בוודאי ידע מה הרקע שלו, וכולנו רואים איזה טיפוס הוא. אני שואלת את עצמי איך אנחנו רואים מה שהשב"כ לא ראה? איך השב"כ הכניס בן אדם כזה לבית של ראש הממשלה? זה מדהים. או שמישהו לא עשה שיעורי בית או שזה נעשה בכוונה. אני רק תוהה ולא יודעת מה לחשוב על העניין הזה.
כתוב תגובה ל- טירה
-  הוא אושר ע"י השב"כ וזהאומר הכל
  הם ניסו להפילו !!   19/06/19 19:28
בנושא הזה הם התנהגו כמו גוף מדיעין במדינה רביעית!! במיוחד כאשר ראש השב"כ שהיה אז שמאלן קיצוני שראה בעלית הימין אסון לדרך הפוליטית שהוא האמין.
כתוב תגובה ל- הם ניסו להפילו !!
-  יש לך חושים בריאים
  לני נפטמין   13/06/19 20:20
מני נפתלי שירת בשב"כ ועף משם בגלל התנהגות אלימה ובגלל שאביו דקר את אדם בסכין. אבל פתאום השב"כ, בראשות דיסקין איש השמאל, העביר את מני לתפקיד מנהל הבית של ראש הממשלה. כבר בתחילת ההאשמות נגד שרה נתניהו היה למני נפתלי, שלא ממש שוחה בכסף, צוות גדול של עורכי דין ויועץ תקשורת צמוד. מי מימן את זה? עורכת הדין שלו נעמי לנדאו טענה שכל החקירות נגד נתניהו התחילו ממני נפתלי. הוא אשר יזם את הפנייה למשטרה בחקירות 1000, 2000, 3000, 4000. כנראה שהבטיחו לו בשב"כ לסגור את החובות של אביו בשוק האפור – בתמורה לפרובוקציות בבית ראש הממשלה, למשל ניפוח מכוון של ההוצאות בבית ראש הממשלה כדי שאפשר יהיה להאשים את משפחת נתניהו בבזבזנות (ובאמת, מני זרק לפח אוכל שהכינה המבשלת והזמין חמגשיות אוכל ממסעדות בטענה שהאוכל לא הוכן). מני גם שפך מים בפרוזדור כדי לגרום לשרה להתרגז ואז תיעד את תגובתה הנרגזת. לכן הוא יצא נקי מכל חקירות המשטרה ואפילו קיבל מעמד של עד מדינה. אדם שצילם והקליט את המתרחש בבית ראש הממשלה היה צריך להישלח לכלא על בגידה אבל מני יצא נקי (כמו שאבישי רביב יצא נקי). אפילו לא עצרו אותו בעקבות שתי תלונות על הטרדה מינית – כמו שעוצרים כל חשוד בעבירה כזאת, והתעלמו מהשקר שלו לגבי סיבת התפטרותו מתפקיד אב הבית בבית ראש הממשלה: פעם אחת העיד בשבועה בבית המשפט כי עזב בגלל שרצה לתמוך באביו שהיה מסובך במשפט פלילי ופעם שנייה העיד שהסיבה היא שרה נתניהו. מסקנה: מני נפתלי היה שתול של השמאל בבית ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- לני נפטמין
-  זה ברור.לכל בר דעת.
  לכן הציבור מבין.   16/06/19 23:58
כתוב תגובה ל- לכן הציבור מבין.
+
מהסבך
  שומדבר   25/05/19 22:30
מי שרצח את רבין ממשיך בקנונייה. אין פה שום חדש.. הם מחזיקים את המדינה בביצים ולכן צריך מהר לטגן אותם ולעשות מהם שקשוקה. פשוט מאוד לבטל את חוק ההתנתקות ולבטל חוקי גופי בטחון שמסבכים אותנו כל פעם מחדש שקרנים מדופלמים עם רישיונות לצרף אותם כחלק ממגב. שינגבו חומוס בקסבה.
כתוב תגובה ל- שומדבר
+
כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם
  מאייר   25/05/19 14:42
כתוב תגובה ל- מאייר
+
קמצנות של ביבי ושרה
  פלמרי דודו   24/05/19 10:24
הקמצנות החולני של הצמד מושחתים מבלפור עוד יכניס אותם לכלא... האם לא מספיק כל המליונים שעשקו את המדינה. האם לא מספיק התמלוגים שקיבל להגן על הטייקונים במתווה הגז? האם לא מספיק העמלות שקיבל בפרשת הצוללות?? האם לא מספיק למושחתים האלה הכספים שעשקו וגנבו מאיתנו ב-3 הבתים שאנחנו מחזיקים וממנים עבורם?? מפריע לי שהמסכנות שהמושחתים האלה מייצגים בפני הבוחרים רפי השכל שמאמינים בהם
כתוב תגובה ל- פלמרי דודו
-  תבדוק את המידע. יש בו הרבה הטו
  ים גליל   3/09/19 10:37
יש בו הרבה הטעיות מושתלות שגם אתה כלי שממשיך להפיץ
כתוב תגובה ל- ים גליל
-  ממש ידען. עדיין לא היה משפט
  אורי231   1/08/19 22:39
כתוב תגובה ל- אורי231
-  BB&שרה עבדו/הרוויחו בזיעת אפם!
  ע_הראל   1/07/19 22:31
מי שהרוויח מה שהרוויח בזיעת אפו (BB בעסקים חכמים בבורסה ובהרצאות כשלא היה בתפקיד, ושרה עובדת עד היום כשכירה מחוץ לביתה כפי שלא עשתה אף אשת ראש ממשלה מעולם) - אזי הוא מכיר היטב בערכה של כל פרוטה! ●☆● ויש מדרש יפה על יעקב אבינו שלאחר שהתנתק מלבן הארמי, המשיך בדרכו והעביר את כל ביתו ורכושו ונעריו את מעבר יבוק- אך לא ברור מדוע התעכב הוא בעצמו ונותר מאחור לבדו, והרי זה מה שהביא עליו את המאבק עם מלאכו של עשיו (ואת הנקע בכף רגלו)! ●☆● ובכן טוען המדרש כי יעקב התמהמה "בגלל פכים קטנים", כלומר בגין דברים פעוטי ערך כגון שרוך נעליים - שמצא לנכון לסרוק עבורם את מחנהו על מנת לאתרם ולאוספם! ללמדך שמי שהרוויח ביושר ובעמל את רכושו - הרי הוא מצטער על כל פרוטה שהוא מאבד או מפסיד לשווא! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  דביל
  מזהה דבילים   13/06/19 12:44
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  איפה הקמצנות באה לביטוי?
  alice   28/05/19 15:34
חוץ מהשמצות דבר לא היה בדבריך הקשור בכותרת. נמק והוכיח את טענתך.
כתוב תגובה ל- alice
-  דבילים פטורים מלנמק
  מזהה דבילים   13/06/19 18:30
את הבליהם.
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  יש לך זיכרון סלקטיבי
  פלמחי צוציק   26/05/19 00:05
שכחת איך קליגולה פרס עשה לעצמו יום הולדת ב-11 מיליון שקל? ואיך אל צ'אפו ברק קיבל 3 מיליון דולר ל"מחקר" (מה בדיוק הוא חקר?)? ואיך "הצל" של זהבה גלאון סידר לה את כל העניינים המלוכלכים עם הכסף? ואיך אבי גבאי התמנה בשנת 2007 למנכ"ל בזק בשכר של 175 אלף שקל בחודש + בונוסים ואופציות וצבר כמנכ"ל המונופול ה"תחרותי" בזק 52 מיליון שקל (לפני מס)? ואיך דובון בוז'י שתק במשטרה בעניין העמותות הפיקטיביות (ששימשו צינור להעברת כספים למימון מערכת הבחירות של אהוד ברק לראשות הממשלה)?
כתוב תגובה ל- פלמחי צוציק
-  פלמחי צוציק, אתה מאז ומתמיד
  גדעון לבטוב   17/08/19 21:26
כתבת שטויות, וכדאי שתלך לפסיכולוג ילדים שייטפל בך. ריטלין אתה לוקח?
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
-  ואיך
  שמ   23/06/19 11:48
אלדד יניב חבר ל "הבוז'י " בשתיקתם הרועמת מהחשש להיות מופללים.....אבל התפרע בלי בושה כנגד נתניהו וכנגד מנדלבליט.אלה אנשי - כל הפוסלים במומם פוסלים.
כתוב תגובה ל- שמ
-  קשקשן
  נבערות   6/06/19 14:37
יום ההולדת של פרס לא מומן מהקופה הציבורית, אוויל משריש!
כתוב תגובה ל- נבערות
-  אף אחד לא טען שפרס קיבל מהקופה
  קובגר   28/08/19 14:04
הציבורית....אבל קיבל תרומות ענקיות ו.... כך שלא ברור לי מי הנבער ??? חוץ מזה פרס העלה את הבזבוזים בבית הנשיא מ 20 מיליון ₪ בשנה ל 60 מיליון.....כך ש ב 7 שנים בזבז בערך כ 200 מיליונים יותר מקודמו (+ כ 150 - 200 מיליון התקציב הרגיל).... ואין פוצה פה ומצפצף...
כתוב תגובה ל- קובגר
-  אצל שימון פרס היה גרוע יותר
  כנניהו המיסר   12/06/19 00:06
אצלו נשדדו מליונים מקופת המדינה. יום הולדת של 11 מליון שח במימון פרטי זה שוחד לכל דבר. הוא עשה את זה מהמקפצה וכל "שומרי הסף" לא השמיעו אפילו ציוצון. אם זה לא ביבי - לא חוקרים.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
-  שחיתות אחת מכשירה שחיתות אחרת?
  ש. שאול   16/06/19 09:54
לפי ההגיון המיוחד שלך דוחים שחיתות מכשירה שחיתות? גם אם נניח שהסיפור שלך על פרס נכון - האם הוא מכשיר את ההתנהלות המושחתת של המשפחה הקיסרית?
כתוב תגובה ל- ש. שאול
-  אכיפה בררנית
  נדב   8/07/19 18:44
לא השחיתות האחת מכשירה את האחרת אלא האכיפה הבררנית היא זו שמכשירה. אם רשויות אכיפת החוק לא פעלו נגד שחיתות מסויימת, אין הם רשאים לפעול נגד שחיתות דומה, במיוחד כשמדובר באישים פוליטיים.
כתוב תגובה ל- נדב
-  זו לא אכיפה בררנית אלא מושחת
  פראכסילס-אבל   28/08/19 14:18
לא אכיפה בררנית אלא מושחת פר-אכסילס-אבל זה בשביל חברים אז מותר להשחית את החוק
כתוב תגובה ל- פראכסילס-אבל
-  לא מכשירה אבל
  שרון.   17/06/19 19:33
זועקת על חקירות סלקטיביות חקירת החמגשיות עלתה למדינה 20 מליון שקל מי אישר במשטרה ? מי אישר שרק את ראש הממשלה הזה יחקרו במיטבחו ובארוח ? לא מריח כפרקליטות פוליטית בזויה ?
כתוב תגובה ל- שרון.
+
ביבי נראה לאחרונה חולה ומדוכא
  הוא סובל   23/05/19 15:57
כתוב תגובה ל- הוא סובל
+
דן חרמנגלית,אתה מעז להביע דעה?
  בר יוחאי   22/05/19 14:25
דן,אבדה הבושה? אתה עם קופת השרצים התלויה מאחורי גבך,האחרון שצריך ויכול להטיף מוסר לאחרים. שב בשקט וחייה את שארית חייך בשקט בלי להטריד אותנו. חלפו הימים שסוטה מין אגם שהוא פובלציסט יכול להטיף מוסר.
כתוב תגובה ל- בר יוחאי
+
פרשת נתניהו
  אבו סאלם   19/05/19 11:56
יואב יצחק שלום,שאלה פשוטה שאני מקווה שתענה לה איך עד לא מזמן טען נתניהו שלא היה כלום כי אין כלום,איל הוא מאשים את כל מי שהוא מינה, למה הוא צריך כסף בזמן שידוע שהוא מיליונר,ולבסוף תגיד מילה על כך שהוא גרם להקדמת הבחירות בידיעה שכך הוא יינצל,ומוכר נשמתו וכספנו כשוחד למפלגות קיצוניות בתקציב עצום..... תודה
כתוב תגובה ל- אבו סאלם
-  כשממציאים עבירות תקדימיות ..
  יאיר ל   21/05/19 13:35
כשממציאים עבירות תקדימיות גם התנהלות חוקית הופכת לפלילית. סיקור חיובי כשוחד? אם כך, כל העיתונאים משחדים והמשטרה, הפרקליטות, הפוליטיקאים מהשמאל, שופטי הבג"ץ היועמ"ש ... הם מקבלי שוחד !!!!!
כתוב תגובה ל- יאיר ל
+
דן מרגלית
  רוזית   20/03/19 15:34
רן מרגלית שהגיע זמנו לצאת לפנסיה הוא עדין חושב עצמו שאם יאיר את ענינו יחזור למציאות. די נמאס ממך עבר זמנך. לך תרדוף אחרי בחורות צעירות זקן. מי בכלל תסתכל עליך?
כתוב תגובה ל- רוזית
-  חבל לקרוא את מאמריו"רק לא ביבי
  בזבוז זמן   22/05/19 10:11
כתוב תגובה ל- בזבוז זמן
+
איפה נדקר מרגלית שיצאה המורסה?
  קורא בעיון   19/03/19 13:55
מרגלית קופץ על כל שקר שמפריחים שונאי נתניהו....
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
+
יושרה נדרשת גם ממגיבים
  י.ל.   10/03/19 10:10
זכותו של כל אדם לפרסם את דעתו. אין לנו זכות לקבוע עובדות לא נכונות רק כדי שיתאימו לעמדתנו הפוליטית המוקדמת. רבים מהמגיבים תומכי נתניהו קובעים שהמשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה - והמהדרים בתמיכה בנתניהו קובעים מראש שאם בית משפט ירשיע את נתניהו, הרי שגם- בית המשפט "שמאלני" והוא חלק מהעלילה שמעלילים על נתניהו. מנגד, ישנם מתנגדי נתניהו שהרשיעו אותו מתחילת החקירות נגדו, והזהירים שביניהם הרשיעו אותו משהיועץ המשפטי לממשלה פרסם ברבים שבדעתו להגיש כתב אישום נגד נתניהו, בכפוף לשימוע. נתניהו עצמו הופיע בטלוויזיה בתוקף מעמדו כראש הממשלה, וטען שכל ההאשמות נגדו הם פרי קנוניה של השמאל. הוא תקף שני פרקליטים בכירים בטענה שהם רודפים אותו, לאחר שתקף את המפכ"ל הקודם שאיפשר לחוקרי המשטרה לפרסם את המלצתם לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד נתניהו. הוא הוסיף, שהיועץ המשפטי לממשלה כנראה נכנע ל"שמאל", שהשפעתו על מערכת המשפט עצומה ומכרעת.
לעניות דעתי, כל התגובות הללו- משני צדי המתרס הפוליטי- פסולים. רשויות אכיפת החוק הם חלק מזרועות המשטר הדמוקרטי ועל הציבור, לרבות הממשלה וראשה וכל חברי הליכוד לתמוך ולהגן עליהם, כל עוד לא הוכח שהם פעלו בחוסר יושר אישי ומקצועי. מצב כזה לא הוכח, ולכן נותרת הנחת היסוד כי הם פעלו ופועלים ביושר וכהלכה. אין בכך להוכיח שנתניהו אשם במשהו. הוא רק חשוד, אך בחזקת זכאי, ככל אדם שלא הורשע או בטרם שהורשע.
לכן, אין למגיבים בסיס עובדתי לטעון שהחקירות הן עלילה - מצד אחד: כשם שאין בסיס עובדתי לטעון שהחקירות, שעמדות המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כמוהם כהרשעה בטרם משפט ובטרם פסק דין מרשיע ( בערכאה הדיונית, לפחות).
תיאור המצב העבדתי הנוכחי, מותיר לתומכי נתניהו "השרופים" אפשרות להעריך את העתיד ולקבוע שלדעתם נתניהו היה, הינו ויהיה זכאי גם בתום ההליכים נגדו. אין צורך לעוות עובדות לשם כך. זו דעה לגיטימית. מנגד, מתנגדי נתניהו רשאים להעריך שיוגש נגדו כתב אישום (לאחר השימוע), ושהוא יורשע בסוף ההליכים המשפטיים נגדו. על התומכים ועל המתנגדים לנתניהו, כאחד, לכבד את "שלטון החוק" ולקבל את פסק הדין, כפי שיהיה ( אם וכאשר הדברים יגיעו לפסק דין).
מותר לאזרחים להעריך מה תהיה התוצאה, כל עוד לא ניתן פסק דין. להערכתי, יש לנתניהו סיכוי סביר לצאת זכאי ( מחוסר ראיות, אם לא מחוסר אשמה). זאת משום, שעל התביעה מוטל הנטל להוכיח את אשמתו של נתניהו "מעל לספק סביר". לא די בכך שנתניהו קיבל מ"גבירים" מתנות ששוויים הכספי מסתכם במאות אלפי שקלים, ולא די שהיו דיבורים בינו לבין מר אלוביץ' ובינו לבין מר מוזס בדבר פרסום ידיעות חיוביות בעיתוניהם, עליו ועל בני משפחתו, אלא על התביעה להוכיח שנתניהו התכוון או לפחות היה ער לכך שיידרש לתת תמורה "מיניסטריאלית" ,( תמורה במסגרת סמכותו השלטונית)לפרסומים חיוביים כאלה. כידוע, לא ניתן להיכנס לראשו של נאשם כדי לבדוק את כוונותיו. בית המשפט מסיק את כוונת הנאשם מתוך "הנסיבות", כפי שהוכחו במהלך המשפט. אם נתניהו יוכל ליצור ספק סביר אצל שופטיו כך שיישאר אצלם ספק סביר של אפשרות שהשיחות האמורות נוהלו מצד נתניהו ללא המחשבה הפלילית הנדרשת (כאמור)- יינתן פסק דין של זיכוי. כשלעצמי, איני רואה פסול בכך שנתניהו הוא מועמד לראשות הממשלה, בשלב זה- יום הבחירות. אם ולאחר שיוגש נגדו כתב אישום, ולאחר שיפורסמו הראיות לכאורה שבידי התביעה ( בשלב זה היועץ המשפטי פירסם רק חוברת מסכמת של האישומים ( טרם שימוע)- יהיה מקום להעריך דברים מחדש. אין להקדים את המאוחר.
כתוב תגובה ל- י.ל.
+
חלק גדול מהעם חושב אחרת
  רק ביבי   10/03/19 08:33
לדעת הרוב היחסים של ביבי עם פוטין וטרמפ ויתר פעילות החוץ שלו, משפרות את הסיכויים שהילדים שלנו ישארו בחיים. שישתה רק שמפניה כל הזמן, יעשן סיגרים בלי הפסקה ויאכל רק גלידה מסטיק כל היום והלילה יחד עם שרה.
כתוב תגובה ל- רק ביבי
+
צביעות
  Tuop   8/03/19 21:09
עד לפני חודש מנדלבליט היה יקיר הביבים.עכשיו אחרי כתב אישום לביבי הוא הפך לאוייב העם. תכף תוציאו עליו פולסה דנורא כמו שעשיתם לרבין
כתוב תגובה ל- Tuop
-  הרהורי לבו של המגיב מביאים
  wishful thinking   9/03/19 08:28
אותו לסבור שהימין אהד את מנדלבליט עד שהוציא כתב אישום. ובכן, אדוני, כבר תקופה ארוכה שמנדלבליט נוטה שמאלה ומחליט החלטות רבות (כמעט כולן) נגד רצונו של הימין. הוא לא יקיר ולא היה יקיר. אומרים שקלטות הנמצאות בידי המשטרה בענין הרפז גורמות לכך שהיועץ כבר מזמן נכנע לשמאל. אז אלה הן רק משאלות לבך ותקוות שווא שלך שהימין החל לשטום את היועץ. הוא מזמן מזמן מתעב אותו. ליועץ אין יושרה ואין תום לב. מי שצבוע זה אתה!
כתוב תגובה ל- wishful thinking
+
נתניהו - נוכל לא מתוחכם!
  עזרא מנצור   3/03/19 21:21
ביבי, שנחשב לאיש-חכם, נפל כמו פושטק מהשכונה. תרגילי נוכלות גסים עם מעט מחשבה בגלל היהירות של ביבי, שנופחה כהלכה על ידי רעייתו המופרעת! מה שקורה עכשיו זה שהחשבון למשפחת נתניהו מוגש והוא ייאלץ לשלם עם או בלי ארנק!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  }}} נתניהו מלך.ימלוך עלינו לעד
  לתפארת ישראל.   4/03/19 14:24
כתוב תגובה ל- לתפארת ישראל.
-  ימלוך=עם לוך (באידיש= עם חור )
  מורה נבוכים   6/03/19 18:33
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
+
תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:44
עןד כתבה שקרית ומיתממת. להשוות את נתניהו לאשה מוכה. פעל באופן סביר להגן...נו באמת. לכל אחד סביר יש עיתון משלו...זה לא נתניהו שהקליט את השיחות...עוד משהו שמנסה להוציא את נתניהו תמים וקורבן. מקווה שמערכת החוק הישרה והאמינה תעשה את מלאכתה טוב עד תומה. כל התמימים והאיוולים שקונים ומדקלמים את כל הסיפורי בדים האלה
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
+
בואו נגיש בג"צ נגד היועץ
  ד"ר כהן   2/03/19 08:52
אני קורא לחיים משגב ולציבור להגיש מיידית בג"צ נגד מנדבליט בשל הפגיעה בדמוקרטיה וברצון הבוחר. לראיה יש לצרך את מכתבו של אלן דרשוביץ ומאה אלך חתימות של אזרחים כנגד הגשת טיוטת כתב אישום ללא תקדים המנוגדת לחופש העיתונות ותוך אכיפה ברירנית.
כתוב תגובה ל- ד"ר כהן
+
מה שנלקח בכוח יוחזר--רק בכוח--
  יעקב יעקב   2/03/19 07:31
מה שלקחו ממנו "בכוח"-- (גם מאיתנו)--ייענה רק בכוח-- על ידי הפגנות של המיליון בכיכר "תחריר" אשר במדינת תל אביב-- כוח משמיד ייענה רק בכוח משמיד---(הם לקחו מהעם את זכותו לבחור בלי הפרעות וזה לא קרה )
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
רמטכל יכול להיות ראש ממשלה?
  אורי432   28/02/19 21:51
התשובה היא >> כן, לאחר השתלמות מתאימה. האם ראש ממשלה יכול להיות רמטכ"ל >> כן לאחר השתלמות מתאימה
כתוב תגובה ל- אורי432
-  {{מבראון חברון עד הצוללות30שנה
  של שחיתות   2/03/19 10:37
}}} נתניהו כמו אולמרט שרון הירשנזון הנגבי בר ועוד התרגל שהקומבינה מנצחת.
כתוב תגובה ל- של שחיתות
+
על אפם ועל חמתם של הערב-רב..
  מוטי1   28/02/19 18:28
ה0מולנים באו לקלל ויצאו מברכים. הצבעת המחאה נגד ה0מול, תגרום גם לאלה שלא חשבו להצביע ליכוד, להטיס את הליכוד ל 50 מנדטים. מקווה שאחרי הבחירות יעיפו את מנדלבליט, את שי ניצן ועוד כמה מחונטת העליון- קיבינימט. צריך להסיר את הכפפות ולטפל בסמול באגרופי פלדה, להעמידם במקום הטבעי שלהם, בתוך ביוב, סחי וטינופת, מקום בו הם שוחים כיום בהנאה רבה.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  מוטי 1 או 0
  לופו   13/03/19 20:47
מוטי 1 כותב שמאל בO אולי כיוון שמוטי 1 (גס רוח, אלים, פרובוקטור) הוא עצמו O!!
כתוב תגובה ל- לופו
-  כי ה0מול הוא קטן ומתחיל ב 0
  מוטי1   4/04/19 22:52
אגב, הזוכים אלה ה0מול הקיצוני, השמאל הציוני מקבל ממני כבוד למרות שאני מסתייג מדעותיהם. לצערי רוב השמאל הפכו ל0מול. קטנים ומאופסים. הבנת, או צריך הסבר מפורט יותר?
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:50
אתה חל ק מהערב רב שמדקלם ומאמין לכל מה שמספרים לך. נתניהו ןהליכוד משתמשים באנשים כמוך. תוציא את הראש מהחול. המיסים שאתה משלם הולכים לתענוגות החיים ולשחיתויות של מי שבחרת. והם מסיתים משסים אותך בשאר העם כדי להסתיר את הדברים האמיתיים. הם מזמן כבר לא הליכוד של בגין ודוד לוי. החלשים כבר לא מעניינים אותם
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
-  הסתה
  דניאל פריידנברג   31/03/19 09:10
כל הזמן מתנהלת הסתה פרועה נגד נתנהיהו בתקשורת כתובה ומשודרת.
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
-  טעות!!! דרך ביבי מנסים להפיל..
  בועזרו   20/10/19 07:06
את שלטון הימין. ה0מאל מאמין כי הפלתו של ראש גוש הימין ומנהיג הליכוד תסלול את הדרך עבורם לחזור לשלטון האפל של מפא"י. לא יקרה!!!
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  מושחתים? מסיתים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:40
זה הרי תחום ההתמחות של הסמול על כל אפסיו החברתיים והביטחוניים. הרי גייסתם אל כלבלבי "שומרי הסף" מהפרקליטות שבחרתם בקפידה לטובתכם. תלו קורה מעיניכם
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  מושחתים?מסיתים?
  דורון.צ   3/03/19 17:30
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  משסים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:24
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  התגובה שלך למוטי היא קשקוש
  לנכבד יוסי לביא   3/03/19 14:43
אתם, אנשי השמאל, חוזרים שוב ושוב על המנטרה הזו, שהימין הוא ערב רב, עדר, אספסוף מטומטם המאמין לכל מה שאומרים לו, ומצביעים לליכוד, למרות שהליכוד "מדכא" אותם.... ועתה הסכת ושמע, מר לביא: ה"ערב רב" שהנך מדבר עליו אינו ערב רב ואינו טיפש כלל. הוא חכם מאין כמותו ורואה את הנולד. הוא חושש וירא יראה גדולה מפני השמאל, אשר ארץ ישראל, היהדות והתנ"ך אינם מעניינים אותם. לא איכפת להם (לשמאל) שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה עם מיעוט יהודי קטן, שילך ויתבולל. ובכן, האזרח הקטן בישראל ברובו, מוכן לאכול לחם צר ולשתות מים ובלבד שהשמאל לא יעלה לשלטון ולא יעניק במתנה את יהודה ושומרון וחצי מירושלים לערבי האכזר והמר, שבאופן זה ישתלט על כל המדינה. לכן, אדוני, הוא ("הערב רב" כלשונך) ממשיך להצביע לליכוד, שזה הרע במיעוטו, למרות כעסים שיש בתוכו על כמה ממהלכיו הגרועים של מר נתניהו. זו כל התורה, יוסי לביא.
כתוב תגובה ל- לנכבד יוסי לביא
-  מוטי, נראה לי שאתה ממש
  פייבל שמנדרובסקי   1/03/19 09:08
באטרף לאחר פרסום כתבי האישום נגד המנהיג המושחת ביותר בתולדות המדינה. כדאי שתיקח פעמיים ביום ציפרלקס, ובעיקר שתשמור על ניקיון הגוף בהחלפת תחתונים לפחות אחת לשבוע.
כתוב תגובה ל- פייבל שמנדרובסקי
-  אידיוט חסר הכנה למוח
  רן8   30/10/19 00:13
ביבי הוא הפוליטיקאי הישר ביותר בפוליטיקה הישראלית. 300 מיליון שקל , 42 פרקליטים ומאות חוקרים עמלו שנים ומה מצאו? 3 ידיעות חיוביות בוואלה וכמה חמגשיות. אילו היו חוקרים את פרס ורבין הם היו מאחורי הסורגים כל חייהם
כתוב תגובה ל- רן8
-  אתם לא מכניסים אף אחד לאטרף
  דורון.צ   18/03/19 16:56
נתנייהו אינו תמים! אבל אם נשווה אותו לפרס, רבין, אולמרט רחמנא לצילן וברק השודד אזי הוא לא יותר מברבורון בוהק וזך כשלג. אל תשכח שנתנייהו נחשד בדברים שאם היו מעמידים עליהם לדין את השמאל לדורותיו, אזי כל בתי הכלא היו מלאים בכם. לא מתרגשים וכוד שלושה שבועות ניתן התשובה
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  אז אם אגנוב זה בסדר כי עשו זאת
  אמיר1235   5/04/19 20:02
מושחתים צריכים לתת את הדין, כולם.
כתוב תגובה ל- אמיר1235
-  את התגובה המצויינת והמדוייקת
  ל-מוטי1   28/02/19 19:23
והנכונה שלך היית צריך להגיב במאמרו של איתמר לוין לעיל, המתחיל במילים: שימוע לנתניהו על שוחד...... שם היא צריכה להיות למען יראוה כולם. אנא תזיז אותה לשם.
כתוב תגובה ל- ל-מוטי1
-  תגובה
  צנחן   1/11/19 10:08
חבל על המאמץ גם כאן מסננים תגובות.
כתוב תגובה ל- צנחן
+
תתבייש איתמר לכנות ציבור
  שרון.   24/02/19 17:31
כבייס חסר תובנה מעמיקה מי שמך? גם אתה מצטרף למזלזלים והמתנשאים. חצוף תתבייש.
כתוב תגובה ל- שרון.
-  יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   25/02/19 06:19
-תתבייש לך בן אדם-- באמת תתבייש לך---ראש הממשלה נושא אותך על כתפיו שנים רבות מבטיח לך את ביטחונך ואת פרנסתך--- זיהמת את האתר-- והכל בגלל המוציא לאור של הספרים שלך מר "מוזס"-- וכתמורה אתה לוקח חלק בהטעיית הציבור בכתבות מגמתיות נגד נשיא ארצות הברית של אמריקה וראש ממשלת ישראל--- אין באשיותך שום דבר שעושה אותך לעיתונאי-- כולך תוכנה של טענות ושל סיסמאות שמייצרים תוכן משובש וסותר את עצמו - מעולם לא ראינו מסע רדיפה בסדר גודל כזה במדינה מאז קיומה -מה שברור כעת לחלוטין שאתה נטוע באתר עמוק ותפקידך לפגוע בראש הממשלה -- ולשם כך אתה מאכיל את גולשי האתר בערימה של טונות שטויות הדלפות זבל מהשוג הכי ירוד וגם מסית את הקוראים בשקרים על שקרים מלווים בסיפורי הבלים על מנת ללבות את אש השינאה נגד ראש הממלשה ומשפחתו--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
יש הוכחות חותכות לחפותBB ב4000
  ע_הראל   24/02/19 16:18
נצ"מ בדימוס אבי וייס מציג הוכחות חד משמעיות (אשר מגובות 100% במסמכים) באתר TeleCom News, לאמור שנתניהו כשר תקשורת לא התערב כלל באישור בקשת המיזוג בזקYes, וכל היועצים והגורמים המשפטיים והרגולטוריים אישרו פה אחד את הבקשה- שזה כולל הרשות להגבלים עסקיים, ומועצת הכבלים והלוויין על 17 חבריה ומתוכם 7 בעלי זכות הצבעה, וגם לא נרשמה אף התנגדות משום גורם ובשום שלב- כולל המנכ"ל אבי ברגר שפורסם בטעות או בזדון כאילו התנגד, וזאת עד שהגיע האישור הסופי לשר התקשורת נתניהו לשם חתימת הקיום הפורמלית בלבד. ●☆● לכן סיפורי השוחד ירדו מהפרק לחלוטין (ולמעשה גם בפרקליטות לפי יואב יצחק)- מה גם שאתר ואללה לא נידב יותר מ- 2.5 דיווחים "חיוביים" על פעילויות שרה נתניהו בארגוני צדקה, ואהבתה לילדים בתור אם ופסיכולוגית ילדים (וכל השאר- רק השמצות על ביבי)! ●☆● יתרה מזו, אם יש חשד כלשהו לאי סדרים- הרי הוא מתעורר דווקא נגד אבי ברגר, שעיכב בקשת המיזוג (מאת אלוביץ') על שולחנו במשך כשנה בלא שום סמכות או סיבה, ורק עם מינוי נתניהו לשר התקשורת אז התעורר ברגר להעביר בבהלה את בקשת המיזוג לטיפול (כאילו נתפס בקלקלתו ומי יודע אם לא זמם אף לסחוט שוחד מאלוביץ' תמורת "זירוז הטיפול" בהמשך)! ●☆● וכעת השאלה היחידה שנותרה (גם לפי גיא פלג השיילוק מסמול) - האם נתניהו הציב את עצמו בניגוד עניינים כאשר חתם את חתימת הקיום שלו על אישור המיזוג? ובכן התשובה היא לא כפול 5 כלהלן. ●☆● ראשית, חתימת קיום מעצם הגדרתה היא חתימה "אדמיניסטרטיווית" בלבד, ע"מ לוודא (אך ורק) כי כל היועצים והרגולטורים (ממשרדי התקשורת האוצר והמשפטים וכו') אכן אישרו את הפעולה, ולא התפספס מי מהם מטעות או מסיבה כלשהי; לכן זה ממש מגוחך אם הממשלה הייתה כביכול צריכה לדון ולהחליט להעביר חלק מהסמכויות של שר התקשורת (חתימת הקיום בלבד) לשר אחר, והרי יש באמת גבול לכל תעלול או טירלול. ●☆● שנית, עובדה שבקשת המיזוג של אלוביץ' עוכבה כנראה בזדון וללא סמכות כשנה- על שולחנו של המנכ"ל אבי ברגר, שככל הנראה ביקש או חתר להציב את עצמו כאמור במעמד של מאכר! ולכן משום העיכוב הממושך בטיפול, כאשר הגיע היום האחרון האפשרי לביצוע מיזוג לפי הנחיות הבורסה ומועצת המנהלים של בזק, הרי העיכוב בחתימת הקיום היה עלול "לשפוך את התינוק עם המים", ולהסב נזק מיותר לבזק ואף לבורסה ולכל הממסד והמשק התאגידי בארץ - מה שעלול היה להעביר מסר שלילי למשקיעי חו"ל (כולל בנקים באירופה ואמריקה המחזיקים עד 80% ממניות בזק), שמא הבירוקרטיה בארץ בלתי נסבלת- עד כדי טימטום ביזיון וקצף! ●☆● שלישית, ב.נתניהו הוביל בתפקידו כשר התקשורת וכרה"מ- מדיניות תקיפה לפתיחת שוק התקשורת למתחרים נוספים (רפורמת השוק הסיטונאי) אשר גרמה לבזק-אלוביץ נזקים בהיקף מיליארדי ש"ח, והרי זו המדיניות שגרמה לקריסת אלוביץ' ואובדן שליטתו בחברה, לכן לא רק שאין סימנים לניגוד עניינים אלא בדיוק להיפך! ●☆● רביעית, בהשוואה לפרשה של מכירת מניות בנק לאומי כאשר אולמרט נחשד בניגוד עניינים (בזמן ששניים מחבריו הטייקונים ניגשו אף הם למכרז), כי אז פרקליט המדינה משה לדור, בתמיכתו של מזוז, הפיק חוות דעת משפטית מקיפה בה קבע: מדובר בניגודי עניינים בעצימות נמוכה שלא עולה עד כדי עבירה פלילית, והתיק נסגר למרות שהיה מדובר במצב חמור הרבה יותר מאשר רק חתימת קיום אדמיניסטרטיווית (נוכח הסכנה שמא המיכרז יוטה לטובת חבריו של אולמרט עקב מעורבותו)! ●☆● ואחרון (חדש! מפי יואב יצחק אצל אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפ
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך>5סיבות שאין ניגוד עניינים
  ע_הראל   24/02/19 16:54
המשך> סיבה מס'5 מדוע אין אפילו ניגוד עניינים בתיק 4000> ●☆● ואחרון (טרי! מריאיון יואב יצחק עם אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפורטת אשר קובעת בפסקנות- כי שום פעולה הקשורה עם בזק לפני כהונת ביבי כשר תקשורת, לא היטיבה כלכלית עם בזק בשום אופן! ובכן אין שום הטבות לפני שנתניהו היה שר תקשורת (כמוכן לאחר מכן כפי שמוכח במסמכים - שלא נגע ואפילו לא צייץ, לא לטובת בזק ולא אחרת)! ●☆● לכן לסיכום, אם מנדלבליט ושי ניצן לא מתכוונים חלילה להתאבד יחד בקפיצה ממרום, עדיף להם לסגור את תיק 4000 ויפה השעה; ומאחר שגם תיק 2000 צפוי להיסגר בלא כלום (לפי הדלפות) אזי לא נשאר יותר מקצת יין וסיגרים (שמעוררים לא יותר מאשר גיחוך קל אצל כל בר דעת סביב העולם)! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  יפה מאד כתבת
  הראל ישראל   27/02/19 23:29
הפרקליטות והמשטרה השקיעו בחקירות אלה משאבים יקרים ביותר על לא כלום. אין כאן שאלה של התאבדות הפרקליטות אלא חקירה נגדית והעמדה לדין על התעמרות בנתניהו ובמשפחתו. חובה להעמיד את כל השותפים לפשע הזה לדין.
כתוב תגובה ל- הראל ישראל
+
כתבה מגמתית של חסיד שוטה של ..
  קיקו   26/01/19 06:56
כתוב תגובה ל- קיקו
+
זו לא "צביעות", אלא שחיתות!!!
  אא   26/01/19 01:38
אלשייך ומנדלבליט, חובשי כיפות, עם תסביך נחיתות, מעוותים צדק כדי לרצות את האליטה השולטת ביד ברזל במערכת, ולזכות בחיבוקה!! המצאת "חקירות" ועדי מדינה, למרות שדבר מהם לא גילה שום אקדח מעשן - הינה שחיתות!! השקרים והעלילות של אלשייך על נתניהו, ורכרוכיותו המבחילה של מנדלבליט המתבטאת במתן לגיטימציה ל"חקירות", תוך התעלמות מוחלטת משחיתות אמיתית של אנשי שמאל - לפיד, ברק, חברי המחנה ה"ציוני", שלא לדבר על התעלמות מוחלטת גם מההדלפות המרשיעות הנמשכות שנים, מתן לגיטימציה לפוליטיזציה במערכת - מהווים שחיתות מוסרית, אישית ומשפטית!! השחיתות הזאת כבר הביאה למיאוס מוחלט של הציבור ברשויות האכיפה, שיתן גיבוי מוחלט לנציגיו בכנסת למיגור האליטה הדיקטטורית, שלקחה את מקומם של העם ונציגיו בדמוקרטיה!!
כתוב תגובה ל- אא
+
גדעון לוי בהארץ-מיום 10.1
  יעקב יעקב   12/01/19 09:31
"ביביפוביה" מכנה גדעון לוי בעיתון הארץ מיום 10.1 את תיקי האלפים נגד ראש הממשלה וקובל- כי היחס הביקורתי לנתניהו גולש ל- "דמוניוזציה"--(התרת דמו )--- וכי אין שיקולים עניייניים בחקירות "זולת להפיל את האיש"- ואילו את דרישת ראש הממשלה לעימות עם עדי המדינה-- "דרישה מובנת וטענה עניינית" מה יש להם להפסיד--- בזעם הקדוש המופנה נגד נתניהו יש- צימאון - דם - ותאוות - נקם - "תמוהים" קובע לוי- וממשיך-- היחס היו חסרי פרופורציה ( 20 חקירות שכללו ימי חג ובימים שאישים ממדינות חוץ ביקרו בישראל "מרקל" ביקרה בביתו של ראש הממשלה והחוקרים באו רק שעות מעטות אחרי שעזבה את הבית)-- גם ביחס לחמורים שבחשדות נגדו--- אני חש אי- נוחות-קשה - נוכח "ה ל י נ ץ" הפרוע שנעשה נגד האיש-- מעציב מאד לקרוא את הדברים האלה ועיני טחו מלראות אותם-- כותב גדעון לוי בעיתון הארץ --אויבו הגדול ביותר של נתניהו מיומו הראשון כראש ממשלה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
-  יעקב יעקב, כל מאמצי ימניים
  יצחק יצחק   16/02/19 19:24
הזויים כמוך, לטהר את השרץ תוך הטלת דופי במנדלבליט ובאנשי הפרקליטות יעלו חרס. גם פוטין מחזיק עשרות מיליארדי דולרים בחשבונות בנק בחו"ל, וגם ארדואן המושחת חילץ את בנו המאקרו-גנב מההעמדה לדין, כי מערכות המשפט במדינות אלה, עמדו מנגד ללא מעשה. זה שיואב יצחק, הפך את עורו, ממגן הצדק למגן של ביבי, צריך להיבחן מקצועית על ידי פסיכולוגים, כי יש כאן אלמנט מביש ותמוה. אם אתה סבור שהביב המושחת מבלפור לא היה מעורב בעסקת הצוללות המושחתת עם גרמניה, אתה עצמך זקוק לטיפול אינטנסיבי. אני ממליץ לך להתקשר לרופא טוב בתחום מפגעי הנפש. הנייד שלו 0528794200.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק
-  {{{4שנים נתניהו התנהג כשפן.
  וזה לא מספיק.   21/01/19 23:13
{{{ 4 שנים נתניהו לא שם על העם ולא נתן הסברים לעניין החשדות בעניין תיקי 1000,2000,3000 ו4000 .בעניין הצוללות שם הוא לא חשוד אפילו לא יצא והסביר לעם שאמור לשרת בצוללות הארורות האלה.נתניהו הגדיל לעשות ופגע פעם אחר פעם בשילטון החוק בישראל.מדינה מושחתת ועברינית סופה להמחק!!!
כתוב תגובה ל- וזה לא מספיק.
-  מה עם חפות כל עוד לא הורשע
  אל "הידען"   27/02/19 11:24
ומה עם זכותו של אדם לשמור על כבודו. אלא שאתה וחבר מרעיך, ישבתם בטריבונל המשפטי וכבר חרצתם את הדין ולא שאתם באמת חושבים שהוא אשם, אלא בגלל שנאה ואתם מחכים לראות את גופתו מונחת על הקרקע.
כתוב תגובה ל- אל "הידען"
+
אזרחי המדינה איתך !!!
  שלהבת   7/01/19 23:51
זה לא סוד שגם הילדים הקטניםן מגן שושנה שברמת אביב יודעים כבר שנפתחה מתפרה לתפירת תיקים עבור נתניהו במח“ש, השאלה היא האם האזרח הסביר מוכן לתת יד לצדק המעוות שכל הדייפ סטייט גויס כדי לבצעו את הפוצ' הראשון שנעשה על ידם מאז הקמת המדינה. בתוך עמי אני יושבת.ולכן אני מבינה שהעם אינו נוטה להאמין למתפרה הזו שהוקמה אך ורק לצורך הפלת ראש ממשלה המכהן על פי החוק. ולכן על תופתעו עם בבחירות הבאות נראה את ראש הממשלה מר נתניהו עם 40 מנדטים אחד לא פחות
כתוב תגובה ל- שלהבת
-  מי מממן אותך?
  זרח   23/02/19 23:36
כתוב תגובה ל- זרח
+
אי אפשר חוקית לחייב את עדי
  שבץ חלובה   7/01/19 21:09
המלך להחקר על ידי הנאשם. הוא יוכל לחקור אותם נגדית במהלך המשפט שעדיין עוד לא התחיל. רוצה להפוך את סדרי השלטון והמשפט על פיהם לטובתו ולהלך איימים על עדי התביעה ואת זה לא יתבנו לו לעשות.....לך הביתה יא ילד משוגע. לך להתבכיין אצל שורל"ה...ביבי בסך הכל רצה לעורר את חברי הליכוד בסגנון של הצילו חברים שוחטים את האבא אז למה אתם שותקים? הצילו אותי מידי הסמולנים של מפא"י!
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
לגשת לבג"צ נגד חקירות ריטמן
  חוקר עם דעה קדומה   7/01/19 00:11
בושה וחרפה שחוקר עם דעה קדומה שמאמין שנתניהו שלח נגדו חוקרית . חוקר עלוב שהציק לקצינה מצטיינת התפקידה . מונה לחקור את נתניהו . זה ניגוד עניינים מובהק על נתניהו לפנות לבית המשפט ולדרוש לבטל את כל החקירה ולןהפקיד אותם מחדש בידי חוקר שאין לו רקע עויין . החקירות פסוןלות מיסודן.
כתוב תגובה ל- חוקר עם דעה קדומה
+
נתניהו נסחט ע"י המערכת המשפטית
  רון ה.   5/01/19 15:15
לא יודעים איך "להיפטר" מהמנהיג האדיר הזה אז ממציאים תיקי כלום ושום דבר, להלן רשימת הישגי הקינג ביבי:

1. בניית הגדר וחסימת הגבול עם מצרים למהגרי עבודה.

2. הקמת 5 מתקני התפלת מים - שחרור מדהים מהבעיה הכי אקוטית במזרח התיכון.

3. תחזוקת כלכלה למופת בעידן הדפסות הכסף המטורפות וגירעונות הטריליונים באירופה וארה"ב.

4. קניית 9 צוללות חמושות בנשק גרעיני כנגד כול חולי הרוח במזרח התיכון.

5. קניית 50 מטוסי F-35 איתם מתקני הגרעין האיראני נמצאים תחת איום מתמיד.

6. פיתוח מאגרי הגז לוויתן ותמר לעצמאות אנרגטית מוחלטת לישראל.

פרט לבן גוריון אף ראש ממשלה לא עשה כול כך הרבה למען ישראל.
ואם גדעון לוי מעדיף את ביבי על פני שאר "האפסים" מי אני שאחלוק עליו:

גדעון לוי: ''בין גנץ, לפיד או נתניהו - אני בוחר בנתניהו''
rotter.net

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  נתניהו נסחט
  ברכה יט   17/06/19 15:05
מסכימה עם כל מילה שלך הישגי ממשלת נתניהו שהצגת הם רק עשירית מהשגיו נתניהו צנוע ולא מתהדר בהם
כתוב תגובה ל- ברכה יט
-  ביום הבוחר ה0מול יווכח שוב
  בחכמת הבוחר   17/06/19 00:05
כתוב תגובה ל- בחכמת הבוחר
+
חושש מאוד שהשופטים נגד נתניהו
  שלום.   5/01/19 14:35
אני חושש מאוד שחלק גדול מהשופטים והפרקליטות הם קליקה שמאלנית נגד נתניהו. הרי הם השתלטו על מערכת "אכיפת החוק" והתקשורת.
כתוב תגובה ל- שלום.
+
פרקליטות
  מ. תל אביבי   31/12/18 13:57
פרקליטות פוליטית ממדרגה ראשונה. צריך לנקות את האורוות.
כתוב תגובה ל- מ. תל אביבי
+
תסריט אפשרי והגיוני
  יאיר ק   31/12/18 13:55
בואו וניקח תסריט דמיוני שבו תקשורת, משטרה, פרקליטות ואופוזיציה מבקשים לבצע הפיכה באמצעות הפללה. איך הציבור יזהה שקורה ארוע שכזה? אולי אם יתגלה דמיון לסיכולים ממוקדים מהעבר? אולי אם יראה שהמערכת מתעלמת מעבירות בוטות של פוליטיקאים מהאופוזיציה? אולי אם ישמע, בניגוד לחוק, הדלפות מסולפות מחדר החקירות? אולי אם יראה שהחוקרים "שכחו" לחקור את אלה שגירסתם פוגעת בההפללה? אולי אם יראה שכדי להפליל המשטרה מבצעת מעצרי פישפשים ומאריכה אותם בטענות כוזבות? אולי אם החוקרים ידליפו את המלצותיהם מיד בתחילת החקירה? אולי אם בכל סוף שבוע יפורסמו "פנינים" נוספות מחדר החקירה ולתקשורת "לא יהיה זמן" להשמיע את התגובות ל"פנינים"? אולי אם כל מי שיעז להביע ספקות או ימתח ביקורת על ההליך יזכה למתקפה תקשורתית? אולי אם התקשורת תפעיל לחץ על היועמ"ש ומושחתים יפגינו בפתח ביתו וימררו את חייו? אולי אם יתברר שלמשטרה ולפרקליטות יש תיקים בלתי פעילים נגד שרים, חברי כנסת ואף נגד היועמ"ש? אולי לשעברים מושחתים יסבירו השכם וערב כמה חמורים הממצאים ומדוע לא קיימת אכיפה סלקטיבית? האם זה נשמע לכם מוכר מאיזה מקום ? ואלה רק מקצת מהסימפטומים.
כתוב תגובה ל- יאיר ק
+
בדיקת שופטים לפני מינוי
  יצחק הרואה   20/12/18 14:08
אמש נשאלתי לגבי אמינות של שופטים , שוטרים , קצינים , מינויי בכירים ועוד.. ואמרתי כי אחת הבעיות שיש לנו במדינה זו האמינות , האמת שצריכה להיאמר וגם להיראות וזה לכאורה רחוק מהמציאות . תראו לאן הגענו : התיקשורת ובמיוחד חלק גדול מהעיתונאים , אנשי משטרה , בתי משפט , פרקליטים , צה"ל וכמובן קרנות הממומנות על ידי עוכרי מדינת היהודים כולל מדינות זרות הביאו את החברה הישראלית למצב שחלק גדול מהתושבים מביעים אי אימון באותם אנשים . האם במצב הזה אנחנו יכולים להמשיך בשילטון הדמוקרטי המאפשר לכל אחד לפגוע במירקם האזרחי ללא הגנה בשם הדמוקרטיה?? ולמה זה קורה ? הקב"ה החליט לפני כעשר שנים להציף את כל הרוע והניסתר ולהראות את האמת לאמיתה. האם אותם ניבחרים ( שופטים , קציני משטרה בכירים , קציני צה"ל ועוד) אם היו ניצבים בפני ועדה לבחירה כולל פוליגרף היו עומדים באותה בדיקה ? והיה אפשר לומר לגביהם שהם מתאימים ? לדאבוני הרב חלק גדול מהם היה נכשל ולא היה מתמנה לתפקיד , אבל היום יש שמור לי ואשמור לך , אתה אל תיפגע בי ואני לא אפגע בך ועוד ועוד.. לכן לפני מינוי של שופטים או ניבחרים אחרים יש לשלוח אותם לוועדת בדיקה כולל פוליגרף שיאמת אותם עם האמת. בתיקווה לתקופה יותר טובה .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
על ראש הגנב בער ובוער הכובע
  ג'אן   5/12/18 14:52
דרוקר ידוע שהוא חרטטן החצר של אהוד ברח ובוגי דיבר על נחשים בקריה התברר שהוא צפע שמאלי מצוי ארץ ישראלי אז דרוקר עוד מעט בתאום עם מקים מוצב הקדמי של האיראנים אהוד ברח יפתחו את תיק 7000 איך שילמו לקבלנים שחפרו את המנהרות בעזה ובלבנון ואיך ראש ממשלה בנימין נתניהו היה מעורב בעסקה
כתוב תגובה ל- ג'אן
+
פרקליטות בשפל בשל רדיפת נתניהו
  המפכל הליצן   3/09/18 21:46
מנדבליט הורדת את הפרקליטות לשפל עם ישראל לא מאמין שחקירת נתניהו היא לא לחץ עלוב של התשקורת . עליבות שמפריעה ללראש הממשלה לעבוד . שום כלום כמו בר און חברון וכל דמגוגיה בראש של ריטמן המטרידן שלא הועמד לדין
כתוב תגובה ל- המפכל הליצן
+
פושעים שטייחו את חקירת רות דוד
  ריטמן ומנדלבליט   12/07/18 18:17
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת ושופטים שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר,פרקליטים ושופטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה ,שופטי העליון מגלגלים עיניים . ואת כל זה ידעו וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- ריטמן ומנדלבליט
-  {{{13שנים נתניהו ראש ממשלה
  חצי דור התבזבז   4/02/19 02:17
13שנים נתניהו ראש ממשלה מסית יהודי ביהודי ערבי ביהודי ולהפך.
נותן הכל לדתיים וחרדים.
ד י .
כתוב תגובה ל- חצי דור התבזבז
-  פשוט מאד היא מחזיקה את הבכרים
  בפרקליטות בבצ..   27/01/19 21:43
עם מסמכים שהיא הבריחה לחול כל ציוץ שלהם נגדה היא תשלוף 10 מסמכים שיעיפו את הפרקליטות לשמים
כתוב תגובה ל- בפרקליטות בבצ..
-  חולית פשע..של "שומרי הסף"
  גוטליב   11/09/18 10:30
יש להעמיד לדין את רות דוד על עברות חמורות..ולא כמו עכשיו עברות מינוריות...יש לסקר את המשפט..לפחות כמו שמסקרים..את תיק גלידת הפיסטוק..ומרק הפסוליה..והחמגשיות של משפחת נתניהו..שאלה תיקי חרטא ברטא..רותו דוד ביצעה עברות אמיתיות !! יש לסקר זאת רצוף ולידע את הציבור !!
כתוב תגובה ל- גוטליב
-  תשכח מזה מבחינתם זה יהיה התאבד
  לכן הםלא יעשו זאת   1/03/19 11:53
הם ימשכו זאת שנים ואז ישלחו אותה חופשי בטענה שלפי החוק עבר זמן מביצוע העביר -כי זה לא רצח(שבו החקירו הן עד בלי די) ותצא חופשי או יאשימו אות העברה קלה(צחקה בזמן שהשופט דבר) וגם אז תשוחרר על תנאי למשך חצי שנה
כתוב תגובה ל- לכן הםלא יעשו זאת
-  כארטות
  זבלים   3/01/19 02:09
התשקורת תומכת בעבריינים כל עוד הם מהצד שלה כולל. נסיונות ההפיכה נכשלו.... עכשיו יבינו שגם את נתניהו אי אפשר לתפוס בכלום. למה? כי..... הוא לא קיבל כלום.... שלחו לו לבית.... הוא לא ידע מי שולח ומה שולח... תרומה בסתר...
כתוב תגובה ל- זבלים
-  }}}אין כלום מלבד שוחד ומירמה..
  נתניהו יסיים בכלא   2/03/19 11:19
}}}אין כלום כי לא היה כלום מלבד שוחד מירמה הפרת אמונים שיסוי יהודי ביהודי יהודי בערבי ישראלי נגד מוסדות המימשל. וכל זה לתפארת מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- נתניהו יסיים בכלא
+
כולם אומרים...
  אחותך זונה   29/06/18 16:12
היא גם מכוערת, גנבה ובוגדנית...נו כל כך הרבה האשמות על אחותך,איתמר, בטח משהו נכון...ולפי אותו הגיון, הרבה דיברו על צונמי מדיני - יש צונמי? והרבה האמינו בקונספציה לפני יום כיפור אז לא היתה מלחמה נוראית? ולגופו, לוקחים קטעי עדויות, באופן מגמתי זה הופך את זה לנכון? אולי תשאל, במקום איפה היו שומרי הסף כשפרס הקפיץ את הוצאות בית הנשיא ל 60מליון? פי 20 מנתניהו? חלק נכבד מהתקשורת וממערכת אכיפת החוק נמצא במסע דיג נהגד מנהיג פופלארי, מצליח ורב השגים. כך כאן וכך בארהב...זה כל הסיפור.
כתוב תגובה ל- אחותך זונה
-  כולם שקרנים? פחחחח
  שמיל החתול   4/07/18 18:47
שכחת שהמנהיג העלוב שלך קיבל 11 מנדטים בבחירות מול אולמרט אפילו ציפי לבני נצחה אותו כמה שנים אחר כך. אם אהוד ברדק החבר שלו לא היה מרמה את הבוחרים שלו, ציפי הייתה ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- שמיל החתול
+
כולם אשמים רק לא המשפחה המולכת
  yusuuf   21/06/18 17:46
מני אשם בחמגשיות.אשל אשם בצילומי הזימה.עמדי אשם בהובלות הסרק.החשמלאי אשם שהביא את יום הכיפור ליומן.העוזרות בית אשמות על הצעקות זריקת הנעליים והבכי. הבן הגדול האוויל אשם בפוסטים שלא מביישים משטרים רחוקים אנטישמיים מהעבר.כולנו אשמים בבחירת ראש ממשלתנו,שוב ושוב,עד שהחל להאמין שלאליל הפך. האוניברסיאטות אשמות במתן Ba,Ma לגברת הראשונה..
כתוב תגובה ל- yusuuf
-  יש לך שם של נפיחה והתוכן דומה
  trde   21/06/18 21:50
כמה רוע וטמטום יש בתגובה הרדודה שלך. רק להזכיר את פולה בן גוריון - קליפטומנית. לאה רבין-עבריינית מס וחשבון זר. שימון פרס-ימי הולדת עליזים על חשבון מי??? משכן נשיא בעלות של פי 5 מכל נשיא אחר. אשה שנטשה אותו ושינתה את שם משפחתה מפרס לגל. ועוד...ועוד....אבל מי אשם ...ביבי;
כתוב תגובה ל- trde
-  מה הקשר בין מה שהיה למה שיש
  זמנים אחרים   29/12/18 20:27
מדבריך עולה כי כשם שקודמיו היו לכאורה מושחתים אז גם לנתניהו הלכה למעשה מותר .
כתוב תגובה ל- זמנים אחרים
-  לך ללמוד אזרחות
  רמי מלך   4/07/18 18:41
אפילו אם פרס גנב, (אין לך הוכחות לזה וזה לשון הרע) זה לא נותן לביבי שום רשות לגנוב. א.ב. באזרחות ומשפטים
כתוב תגובה ל- רמי מלך
+
מה מפחיד את.המשטרה
  מבשרת   29/03/18 08:02
תגובת.דוברת.משטרת.ישראל מדאיגה ביותר בעיקר עושה רושם שלא עשתה בחינת בגרות.באזרחות ולכן התגובה שלה טעות מיסודה. הרי אלשייך התחייב להפסיק את זרם המידע שעובר מהמשטרה לתקשורת ובעיקר ליש עתיד המעודכנים און ליין בחקירות. לא הגיע הזמן לבדוק סופית.מי הוא המדליף משטרת ישראל ברשות לואי דה פינס או משפחת.נתניהו. האמת.חייבת.לצאת לאור למען ידע כל אזרח בישראל מי עושה סיקול ממוקד לדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- מבשרת
+
הכלל נכון אבל לא לנוכלים ומושח
  גשה   22/03/18 23:01
כתוב תגובה ל- גשה
+
מצטער אבל...
  יוסף הצדיק 2   17/03/18 18:56
מצטער אבל ביבי הרוויח ביושר את הפוטש המתנהל בימים אלה נגדו ! אני מצביע ליכוד מזה 40 שנה ואמשיך להצביע ליכוד , כמו כולנו - הימניים , הציונים והשפויים ( לא כולל את ה0מאלנים ) אני מלא בחילה נוכח המסע המתוזמר היטב של כנופיות הפשע בישראל : משטרע,פרעקליטות, תקשורעת והרעשות השופטת. אבל, כל זה לא גורע מאחריותו של ביבי ! במשך כל שנות שלטונו הארוכות לא נלחם בכנופיות אלה ! לא ניסה להצר את החונטה הידועה בכינוי " בג"ץ ", לא אפשר הקמת ערוצי תקשורת חדשים ואובייקטיביים ( להפך - הציל אותם מקריסה ! ), לא ניקה את הסקיוריטטה הישראלית - המשטרה ועוד ועוד בקיצור לא עשה כלום ! וכשאתה לא נלחם - אתה מפסיד !
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
-  נתניהו
  Juja   23/03/18 09:06
נתניהו ניסה לעשות שינוי ולהשאיר את עתון ישראל היום מזה עושים לו עכשיו חקירות 2000. ניסה להקים עוד ערוץ טלויזיה עושים לו חקירות 4000. כל התקשורת והשופטים הוא לא מינה. והשרים שמממנים שופטים או אפילו קובעים מי יקבל את פרס ישראל הם רוצים להתחנף לתקשורת ולכן נתנו לשמאלנים קיצוניים את פרס ישראל במקום לחפש ולתת לימניים והשרים האלה פשוט רוצים להתחנף לתקשורת בכדי שיכתבו עליהם טוב.
כתוב תגובה ל- Juja
-  יוסף הצדיק צודק במידה מסויימת.
  יוסף הצדיק צודק   17/03/18 19:50
גם אנו נגעלים מהרדיפה המבישה והמחפירה של המשטרה-תקשורת-פרקליטות והשאר נגד נתניהו. אבל גם נכון שמר נתניהו לא השתדל, לא עשה הרבה, השתופף מול השמאל הרע והתקשורת הרעה והגויים, ירא מהם מורא אדיר ועשה את רצונותיהם, בזה שמינה שורה של שמאלנים לתפקידים חשובים ובולטים (יועצים משפטיים, רמטכ"לים, נגידי בנק, מבקרי המדינה, פקידים בכירים, שרי אוצר, את לבני האיומה כשרת המשפטים והממונה על התיאום בין הערבים לישראל, פרקליטי מדינה, התאגיד המחורבן והרע (יותר גרוע מרשות השידור), הקפיא בניה בהתנחלויות, אישר את גירוש עמונה, נתן קולו לגירוש המחפיר של יהודי גוש קטיף, לא נלחם בבג"ץ שפינק את המסתננים וממשיך לפנקם ועוד ועוד. וזאת מגרעתו הגדולה, שלא היה מסוגל להלחם בכוחות הרוע האלה ונתן להם להמשיך לנהל את המדינה. והאזרח הממוצע עומד משתאה: הכיצד, זה שאומרים עליו שהוא חכם מאד ואינטליגנט ופותר בעיות - כיצד הוא מגלה פיק ברכיים כשיש צורך להחליף שמאלנים בימניים ולערוך סדר במדינה? היכן נעלמת חוכמתו ברגעים אלה? האין הוא חוזר על השגיאה הקולוסלית של מנחם בגין שעלה לשלטון והשאיר את כל הגברדיה הישנה במקומותיהם?
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק צודק
+
רוח המפקד
  אסף בן אהרון   2/03/18 14:33
אין צורך במאות בעלי תפקידים שיתגייסו כדי להפיל את נתניהו יש צורך בשלושה ארבעה כאלה שנמצאים בראש הפרמידה, וכל השאר ממלאים אחר רוח המפקדים, במיוחד בארגון שיש בו דרגות כמו המשטרה ו/או היררכיה ברורה כמו הפרקליטות
כתוב תגובה ל- אסף בן אהרון
+
ניצב במשטרה מטרידן נשים
  נשים איפה אתם ?   2/03/18 00:37
ניצב ריטמן מטריד קצינת משטרה כפופה לו , טוען שראש הממשלה שלח לו קצינה כפתיון , הוא הממונה על חקירת ראש הממשלה . ואתן הנשים שותקות ? עד כדי כך תשקורת השמאל הקיצוני שטפה לכם את המוח ????????????? איפה הכבוד של הנשים בישראל . איחפה ארגוני הנשים. ?????????????
כתוב תגובה ל- נשים איפה אתם ?
+
שכנעת את המשוכנעים...
  תרצה   25/02/18 14:33
כתוב תגובה ל- תרצה
+
המשטרה- המוציא לפועל של התשקור
  אזרחית   23/02/18 21:30
בכל אולפני שישי בטלויזיה יושבים חמישה או שישה שמאלנים שונאי נתניהו ועושים לו משפט שדה. הם גם היו תולים אותו במרכז האולפן לו רק יכלו. כולם אמרו את אותם דברים והנהנו בראש בהסכמה לדברי חבריהם. לא היה אורח אחד שיאמר "רגע, חכו עם הגיליוטינה- עומדת לנתניהו זכות החפות עד שיוכח אחרת" אבל מבחינת השמאל נתניהו אשם גם אם תוכח חפותו
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
איןעד מדינה>יש התמוטטות עצבים!
  ע_הראל   23/02/18 09:23
פילבר חטף התמוטטות עצבים לאחר לילה או 2 של טיפול "משולב", באדיבות משטרת הסוטים של אלשיך, בליזול עם עקיצות זוחלים זעירים, וחוסר שינה על רקע קטטות ליליות בין עצירים. ₩$₩$₩ לכן חתמו לו בחופזה על נייר שלא ייכנס לכלא, ופונה להשגחה במקום לא ידוע, בתקווה שיירגע ולא יגמור חלילה כמו דודו טופז ז"ל במעצר. ₩$₩$₩ תכל'ס אין עד מדינה ולא שרוכי נעליים, רק הדלפות סוג ג' כאילו "אמר למקורביו" כך וכך ושהוליכו אותו שולל וכו' וכו'. ₩$₩$₩ ובכן לא דובים ולא יער, לא זבובים ולא עד מדינה. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
זו עתונות או שרות חבילות?
  מה דעתכם   20/02/18 13:48
כאשר אתר כ"כ דעתן מקבל הודעה מהמשטרה ,מן הראוי שההודעה תבדק. אסור לאפשר למשטרה לבצע ספינים שמטרתם לללחוץ על נאשמים או יצירת אווירה של עברינים סדרתיים. עתונות אחראית צריכה לבדוק את השליפות והפליטות של המשטרה ולא להיות כלי לתרגילים של המשטרה.נראה לכם שמישהו שיחד את גרסטלר.אפילו השופט לא קיבל את השטות הזו.
כתוב תגובה ל- מה דעתכם
+
תופרים תיקים
  ישי ישי   17/02/18 20:42
המשטרה החוקרת הנוכלת המושחתת תופרת תיקים וחליפות לפי הזמנה של שמאלנים מושחתים
כתוב תגובה ל- ישי ישי
-  מעניין המספר הרץ של התיקים
  רוני מירושלים   24/02/18 23:20
במשטרה שהחוקר הראשי שלה נגד נתניהו חשוד בהטרדה המינית של קצינה וכל ארגוני הנשים ממלאים פיהם פתאום מיים . יודעים שנתניהו אשם ומראש לפני חקירה ומכאן המספרים הרצים של התיקים מראש . אז בשביל מה בית משפט ??
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
+
מנדלבליט מדייק? הייתכן שלא?
  דורון.צ   16/02/18 00:22
איזו חקירה מיקצועית מתנהלת כאשר מנהל החקירה (ניצב ריטמן) והמפכל הבסטיונר מפיצים שמועות כאילו נתנייהו מהלך עליהם אימים...
אולי יזכר מנדלבליט בקצינה שבצוות החקירה שהמריצה בפייסבוק שלה אנשים נגד נתנייהו...
אה... כן... כמעט שכחתי, זה בוודאי מראה על הלך רוח, ובוודאי שמטורף לחשוב שזה לא משפיע- אשתו של ריטמו ממריצה אזרחים לצאת להפגנות נגד נתניהו...
לא, איני מדבר על הישורת האחרונה של החקירה, אני מדבר על תחילתה... תמימות לחשוב שזו חקירה טהורה, ואזרחי ישראל אינם תמימים..
לא נשכח ולא נסלח ונצביע נתניהו בגאון!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
קשה&איןצורך במחליףלביבי עד2029
  ע_הראל   15/02/18 18:59
מאז מרץ 2015 נוכחת שארית הפליטה היושבת בציון כי קשה (ובס"ד גם אין צורך עד 2029) למצוא תחליף לבנימין ושרה נתניהו ה' ישמרם ויחייהם; צומת קבלת ההחלטות הזו הגיעה לרגל חתימת הסכם הגרעין עם איראן, לבושתו של אובמה אפנדי ולדראון עולם; כי אז כל השפנפנים בוז'י וציפיטפוט ולפיד ג'וניור, ועוד 200 מפקדים למען ג'ובים (וכורסאות מרופדות), כולם יחד התנפלו על ביבי נתניהו כאילו אסור לו לצאת ולהגן על עמדתה המתגוננת של ישראל בקונגרס, וזאת בנימוק ההזוי שזה "מנוגד לקוד הדיפלומטי" - ואף ירגיז את אובמה ומישל חלילה! §¥§¥§ האלו, סמולנים טיפשים ליצנים וסטלנים, אנו שארית ישראל נמצאים בסכנת הכחדה גרעינית מוחלטת - ואתם האהבלים מסמול מדברים על קוד דיפלומטי?!? §¥§¥§ הן באים להכות אותנו אם על הבנים, ואתם סמולנים סטלנים דואגים לכושי האנטישמי שמא יתרגז ?! כולנו במרחק יריקה מסכנת שואה חדשה חו"ש, ואתם נרתעים מלזעוק נגד מכונת השמד האיראנית? §¥§¥§ לכו לעזה סמולנים סטלנים; מקומכם בגן החיות של עזה במקרה הטוב. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  צ"ל חו"ד לתיק2000מהפורוםהמשפטי
  ע_הראל   18/02/18 00:31
לדעתי הפורום המשפטי למען ישראל צריך ויכול בס"ד למסור שתי חוות דעת - חכמות יותר מאשר ההמלצות ההזויות של משטרת הסוטים הסמולנית, לשני התיקים 1000/2000; נתחיל בפרשת 2000 שזה ברור לי כשמש, שנדרשת חוות דעת בחתימת עשרות אלפי משפטנים מאמריקה אירופה וישראל, לאמור כי נ.מוזס הוא גורם פעיל בזירה הפוליטית, ברמה כמו הסתדרות העובדים שמקיימת מאבקים פוליטיים מול ארגוני מעסיקים וגם הממשלה והכנסת; לכן חוות הדעת תמליץ על סגירת תיק 2000 ההזוי - והמגוחך עד כדי טמטום, ולאלתר! §¥§¥§ הרי אין שום היבט פלילי או ציבורי או מוסרי בשיחות ביבי-נוני, שלא היו אלא משא ומתן נטו ורגיל לחלוטין במסגרת הדמוקרטיות הפרלמנטריות (שהיה חסוי עד לשלב מימושו בפועל לעיני הציבור, אם וכאשר תוכח היתכנותו המעשית והמשפטית) - מו"מ בין שני גורמים פוליטיים בניסיון לגישור לגיטימי על פני אינטרסים של ימין ושמאל, וללא צורך בחקיקה פורמלית העומדת על הפרק במקביל בכנסת (בדומה לפנסיית חובה במשק שהוסכם עליה לפני כשבע שנים בין ההסתדרות לבין המעסיקים - ללא צורך בשום חקיקה). §¥§¥§ והאמת הפשוטה היא שנתניהו די נדהם מהיכולת הפוליטית של נוני מוזס, שהצליח (אז בשנת 2014 ובמקביל לצוק איתן) לרתום בין לילה 43 ח"כים (כולל מהקואליציה!) לאג'נדה הכלכלית והפוליטית הידועה שלו (שהיא גם האג'נדה הפוליטית המוצהרת של העיתון שבבעלותו)! §¥§¥§ ובמילים אחרות, השיחות של רה"מ נתניהו עם מוזס היו שיחות משא ומתן פוליטיות לגיטימיות לחלוטין, משום שאז מעמדו של נוני מוזס היה מעין "ראש מפלגה" שיש לו 43 ח"כים אשר בפועל סרים למרותו בנושא המסוים שבנדון (וכמובן נוני לא חייב להיות ח"כ בעצמו, כפי שאבי גבאי יו"ר העבודה אינו ח"כ)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מאד פשוט (לוגיקה)
  במבה   15/02/18 07:44
אם אתה בעד נתניהו אתה מגיב בשכר. אם אתה נגדו אתה איש עקרונות. מה יותר פשוט מזה?
כתוב תגובה ל- במבה
+
מי טרפד את המנוי של גל הירש?
  מייק   15/02/18 06:35
כתוב תגובה ל- מייק
+
לא מושחת נהנתן
  כרמל   15/02/18 00:35
אין כמו ביבי רק ביבי
כתוב תגובה ל- כרמל
+
תמתינו למחר - תגובה אמיתית
  יצחק הרואה   13/02/18 23:46
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
המפכל יקבל מדליה מאירן וחיזבלה
  Zelmabc   13/02/18 21:59
כתוב תגובה ל- Zelmabc
-  וגם מנשיא תימן .
  יחיא - ראש העין.   14/02/18 01:02
כתוב תגובה ל- יחיא - ראש העין.
+
תופרים תיקים
  ישי ישי   13/02/18 21:57
המשטרה הנוכלת והמושחתת תיקים תופרת לפי הזמנות של יריבים שמאלנים ומושחתים
כתוב תגובה ל- ישי ישי
+
לפיד חושף את פרצופו המכוער
  אפ   10/02/18 00:09
האמיתי!! כשההטייה הפוליטית של המשטרה בנוגע לנתניהו ברורה כשמש לכל כבר חודשים רבים,והגיעה לשיאה בראיון של אלשייך, לפיד נותן לזה יד, כי מבחינתו כל האמצעים כשרים!! משטרה אמורה להיות א-פוליטית ורק לחקור! לא לנסות לבצע הפיכה פוליטית באמצעות חקירות אין סופיות והמלצות מעוותות!! ללפיד, שהיה בדיחה בזמן היותו שר אוצר, לא רק שהיו אפס הישגים, אלא שאיןולא יהיו לו הכישורים והיכולות שיש לנתניהו! הדבר היחיד שנותר לו להתמקד בו הוא להסית וללכלך פוליטית!! מבחיל!!
כתוב תגובה ל- אפ
-  צודק
  גל ב   14/03/18 17:30
כתוב תגובה ל- גל ב
-  BBפגש טראמפ=>לפיד נבהל מבחירות
  ע_הראל   9/03/18 14:49
לאחר שנים שלפיד חפר לנו במוח כמה זה קריטי להפיל את ממשלת נתניהו (שהורס את המדינה בלה בלה), הנה בשבוע שעבר כאשר BB עמד לפגוש את הנשיא טראמפ (ולאחר יממה תזזית של סיפורי חפץ ו/או גיוס חרדים - לצד הערכות על בחירות "בזק" תרתי משמע), אזי הבליח לפיד (איפה הכסף) ג'וניור עם נאום הנגזל העשוק, לאמור אוי אוי אוי ביבי זומם את הקדמת הבחירות בתירוצים שונים ומשונים(!) - תוך בזבוז מאות מיליונים סתם מכספי הציבור! ₩$₩$₩ האלו ילדון חמודון, איך לא קפצת על הזדמנות הפז להציל אותנו, עם של מזי רעב, משלטון האסון של נתניהו? מה שמוכיח כי לפיד בעצמו לא באמת מאמין לסקרים ששילם עבורם - והוא פוחד מבחירות מול נתניהו (וכחלון) פחד מוות! ₩$₩$₩ כי תכל'ס רוב העם רוצה באמת את ביבי ושרה נתניהו בס"ד בבית ראש הממשלה עד 2029 לפחות, כי רק ביבי יעמוד במאבק העיקש מול איראן עד שתפורק מנשק השמד שלה, ואנו העם בציון מספיק חכמים כדי לא לבזבז אנרגיות על סיגרים ובקבוקים והזיות של סמול מסומם - ונמק מבפנים מתוך שנאה עצמית. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  האם מישהו חקר
  אין סיכוי   20/02/18 16:06
מבקר המדינה ו/או היועץ המשפטי ו/או המשטרה, מדוע אוניברסיטת "בר אילן" הייתה מוכנה לעשות קומבינה עם יאיר לפיד, חסר השכלת יסוד, כדי להעניק לו תואר, "דוקטור". מתגלה כי ישנן לא קצת סיבות לפתוח בחקירות עם מספרים עגולים נגד יאיר לפיד. אבל אלשיך שומר עליו הוא בחברת כזבית, יניב, מני נפתלי והצקצן נחום תקום וסלים של נוני ושוקן
כתוב תגובה ל- אין סיכוי
-  כגם אוניברסטת בר אילן צריכה לה
  ירדנה   2/03/18 13:56
בזמנו דובר כשהתגלתה המזימה של תואר דוקטור ליאיר לפיד ..שלפיד נציע לאוניברסיטה תמורת תואר דוקטור שהוא ידאג לה מהממשלה בה ייבחר (זה היה לפני בחירות )לתקציבים ובספים כך עברה אז השמועה ..אוניברסיטה בעלת שם לא מחלקת תארים סתם אלא אם כן הובטח לה מה שהוא בתמורה ומעניין שהדבר לא נחקר
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  חפשי את אבי שגיא
  שומע חופשי   4/03/18 08:27
זה לא האוניברסיטה כולה ש"הבטיחה" אלא עובדים מסוימים של האוניברסיטה שקשורים בדרך כלל לקרן החדשה לישראל: במקרה של יאיר לפיד זהו פרופ' אבי שגיא, שכולם יודעים למה הוא קשור ומה המוטיבציה שלו.
כתוב תגובה ל- שומע חופשי
-  אמירות ללא שום הוכחות.
  ק.ר.   18/02/18 19:22
כתוב תגובה ל- ק.ר.
+
אלשיך
  טטם   8/02/18 16:21
מענין שלא מזכירים את העיקר בראיון והוא הבטחת שוחד לאלשיך תמורת מינוי למפכל אלשיך ידאג שביבי ישאר ראש ממשלה ואז אלשיך ימונה לראש השבך מענין אף אחד לא מתיחס הרי יש פה הבטחה מותנית לקידום על תנאי
כתוב תגובה ל- טטם
-  אלשיך
  מ.אלקרייאף   9/02/18 10:43
מגיב נכבד .. ברור שזה נשמע לא טוב היום עקב החקירות..ומלחמת ההדלפות ..אבל צריך לקחת את ההצעה לתקופתה המדוייקת...היא נאמרה טרם החקירות..ונאמרה על מנת לתת מוטיבציה לאלשיך לעשות את תפקידו כהלכה ..ובמידה ואני אמשיך להיות ראש ממשלה ..אתה תהיה ראש השב"כ..במידה ואני אהיה ראש ממשלה..דהיינו אם העם יבחר בי שוב בבחירות..אם לא אחלה..אם לא אמעד ואם לא אמות..אין פה שום אמירה של שוחד..זו אמירה עם כוונות טובות..ולא עם כוונות של דרישת טובות הנאה מאלשיך...לא לשכוח כי בעת אמירה זו..אלשיך ונתניהו ..היו בירח דבש..לדוגמה אני מנהל במפעל..ויש לי פועל חרוץ..אני אומר לפועל תשמע אם תמשיך להיות פועל חרוץ..ואני אמשיך להיות מנהל..אמנה אותך לראש משמרת..האם זה שחד..או הצעה לשוחד. ? לקחת הדברים בפרפורציות נכונות..נתניהו לא פושע ולא איש שנחשד בעבירות מיניות .. ולא בתפירת תיקים לחפים מפשע...מה שנכון לריטמן ומני יצחק..והרבה קצינים בכירים..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
+
יפה מאוד שהסכים להגיע לראיון
  מפכל ממש בסדר   8/02/18 06:59
אילו הייתי מפכל, הייתי מסרבת בכל תוקף לראיון הזה
לא דיי בכך שהכל רגיש והקרקע לא יציבה כעת והוא משתדל
מאוד להלך בין הטיפות והשאלות שהוא נשאל על מנת לא לחשוף כלום. והוא באמת לא חשף.
אם משהו מבין משהו אחר אז.. כנראה שרק אלה שיודעים יותר ממה שנאמר בתוכנית הזו
יש לנו מפכל מצויין וכדאי שנשמור עליו לעשייה החיובית
צריך רק לתת לו תקציבים כדי שיגדיל את כח האדם במשטרה
על מנת שיהיו יותר שוטרים .על מנת שאם גנבו לסבא בן למעלה
מתשעים את אהבת חייו את עדר הכבשים ולא תפשו אותם מיידית
אז.. בצומת הבאה, או בצומת אחרי זה שיהיה מי שיעצור יבדוק יחשוד ויחזיר את האבידה ויטפל בהמשך.
אין לי ספק שעל אף הכח המצומצם יעשו הכל למצוא את העדר האבוד.
אם.. הגנב חסר מצפון לחלוטין אני מקווה שיהיה מי שילשין
על אפשרות קיימת שהכבשים שם
המלצתי שימשיך עוד קדנציה להיות מפכל. שיטות העבודה שלו
אהובות עליי.
והלוואי והדורות הבאים יקחו אותו כדוגמא אישית
כתוב תגובה ל- מפכל ממש בסדר
+
אין כלום
  ישראל עמיאל   23/01/18 21:31
כי לא הייה כלום. אימרה זו אמת עד שלא הוכח אחרת. ומה ראש הממשלה לשעבר המושחת ששתק בקשר לעמותות שבאמצעותן קנה לכאורה השלטון? זאת כולם יודעים... ובכל זאת עד היום לא הוגש נגדו כתב אישום... לא נגדו ולא נגד הרצוג ולא נגד אף לא אחד ממקורביו. הייתכן? אז אף אחד לא טען כי היועץ שלא הגיש כתב אישום נגד ברק היה צריך להתאבד.... מכיוון שברק הייה כל כך נחשל ולכן סולק ממשרד ראש הממשלה טרם זמנו.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
+
עוד עיתונאי קנאי ומטומטם
  Ross Yossi   17/01/18 08:07
עיתונאי שרוצה פרסומת
כתוב תגובה ל- Ross Yossi
+
גברת דפוקה וגבר סמרטוט
  עזרא מנצור   2/01/18 20:39
אין פלא שיוצאים נגד ראש הקנוניה. הגברת נטולת שליטה עצמית ובעלה רועד ממנה כעלה נידף... הערב בחדשות - התגלתה פרשת שחיתות בבית ראש הממשלה! יש משהו באווירה שם, ככל הנראה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
את טועה
  נוניק   31/12/17 20:44
לחלק א של המאמר - עוד תמול שלשום פנית באגרת ליועץ וכבר את מטילה בו דופי. ואיך תסבירי שהשופט הסכים והסניגורים עצמם לא התנגדו לבקשת היועץ. נו באמת אסתר? ולחלק השני. בשנות שלטונו הארוכות של הליכוד יכול היה לשנות ולא עשה דבר. אז על מה תליני?
כתוב תגובה ל- נוניק
+
עוד
  אימה   29/12/17 01:40
פעם אימה ברחובות ישראל רק נסראאלה יצילנו מאימת הרחוב הזו
כתוב תגובה ל- אימה
+
נתניהו זכאי
  הפטריוט   19/12/17 17:32
על אפם וחמתם של התקשורת, ביבי ינהיג בעז"ה את המדינה בביטחה לאורך שנים.
כתוב תגובה ל- הפטריוט
+
נתניהו זכאי
  הפטריוט   19/12/17 17:32
על אפם וחמתם של התקשורת, ביבי ינהיג בעז"ה את המדינה בביטחה לאורך שנים.
כתוב תגובה ל- הפטריוט
+
ראש ממשלה
  ראש ממשלה   14/12/17 22:46
ראש ממשלה טוב מאד כי אם לא .לא היו יוצאים עליו בשמאל בכזה אחוזי דיבוק מפחיד ובהפגנות עתק .אבל הבעיה היא 1 .שלא מראה לאלה התופרים את החייט ממול. ןמעמידם על מקומם בהחלטיות ומרשה להם לדרוך עליו זו בעיתו היחידה בתור אדם הוא טהור .
כתוב תגובה ל- ראש ממשלה
+
שיטת השטאזי של האסכולה הרקובה!
  ע_הראל   1/12/17 11:37
ברכות חמות לאמסלם ביטן ורגב, שקד לוין ואילטוב - שעם ישראל סומך עליהם בס"ד כדי להינצל משלטון השטאזי של אסכולת השיפוט הרקובה; חוק ההמלצות יפסיק את העוול כלפי 18,000 נחקרים בשנה "שזוכים" להמלצת המשטרה לכתב אישום נגדם, כאשר ל 80% מתוכם נסגר התיק (כלומר יסבלו כל החיים מאות קין שהושת עליהם לשווא, ועלול לגרום להם לפיטורין ו/או גירושין ו/או ניכור מילדיהם ו/או דכאון או מחלות קשות ו/או התאבדות - במיוחד אם מישהו העיד עדויות שקר נגדם); ואפילו ל20% הנותרים שיעמדו לדין הרי חלקם יזוכו - וגם אם יורשעו בסוף התהליך מדוע יש להעניש אותם לפני משפט קל וחומר לפני הרשעתם בפועל ?! §¥§¥§ לכן החוק המיוחל דורש מהמשטרה לכתוב את סיכום החקירה ולהעבירו (בסוד) אל הפרקליטות ללא פרסום (וללא הדלפות); אז למי יש בעיה עם שמירת סודיות?! §¥§¥§ וכעת מה לגבי 1% מהתיקים (200 לשנה) שפועל בהם פרקליט מלווה? ובכן הפרקליט המלווה יצטרך לכתוב סיכום חקירה בעצמו לפי החוק המיוחל - ואז להעבירו בסודיות לפרקליטות (שוב ללא פרסום או הדלפות) !! §¥§¥§ אך מה לגבי תקופת המעבר - עד שהפרקליט המלווה ילמד לכתוב סיכום החקירה בעצמו? ובכן במקרה כזה רשאי היוע"מ לממשלה לדרוש סיכום חקירה "מקורי" מאת המשטרה; כ"כ פשוט - שאף אחד לא מבין פשר זעקות השוד ושבר מצד סמולנים ליצנים על "שבירת" הדמוקרטיה כביכול! האלו מה הבעיה, תשלחו את כל הפרקליטים המלווים מקסימום לקורס "כתיבה יוצרת" אצלי במחיר מבצע! §¥§¥§ אך מהי באמת הסיבה שניצן מתנגד כל כך לאי-פרסום סיכומי חקירה? והתשובה להבנתי, כי זה יביא לקריסת מדינת השטאזי שפרקליטי מדינה אמונים מאז ומתמיד על טיפוחה מטעם האוליגרכיה הסמולנית; כי השטאזי בונה תיק נגד כל אזרח כך שניתן "לחקור" אותו במידה שלא יתפקד למפלגת הסמול הפשיסטי הקומוניסטית! §¥§¥§ ומאחר שהמשטרה היא תמיד שפוטה של הפרקליטות הסמולנית - שמסמנת לה את המטרה, הרי המלצתה האוטומטית לכתב אישום בוא תבוא, ומרגע שדבר זה יפורסם - הרי התקשורת תשחט מיד את האיש בראש חוצות. §¥§¥§ וכאשר דודי אמסלם העמיד את שי ניצן בוועדת הפנים על טעותו (כי החוק המשופץ לא שולל העברת סיכומי חקירה לפרקליטות אלא רק את פרסומם), המשיך שי ניצן הסמולן בשוונג שלו לאמור שהוא בכל זאת מתנגד לחוק - ובכך נחשפה כוונת הזדון שלו, כי קבלת סיכומי החקירה מהמשטרה איננה בכלל הבעיה שלו, אלא רק ביטול האפשרות לפרסם בתקשורת את ההמלצות של המשטרה לגבי ההעמדה לדין! שיילוקים מסריחים של הסמול תיפח נשמתו כבר אמרנו? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  כותב מטעם
  דודו מהשרון   1/12/17 21:44
ממש מעניין את התחת של אמסלם ביטן ורגב, שקד לוין ואילטוב כל אותם 18000 אזרחים. זאת ממש הסיבה לחקיקה! נו באמת, על מי אתה עובד?? זה רק למען הצלת התחת של עצמם!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
+
כמה תגובות מטעם...
  שוקי111   29/11/17 19:52
לפי כמות התגובות הלקקניות באופן מופרך אפשר להבין שהמגיבים מטעם נותנים שעות נוספות. זה מגעיל כמעט כמו הזוג נתניהו וזה בעיקר לא יעזור כי לציבור כבר יש בחילה מהם והוא רק רוצה יותר ויותר לראות אותם בכלא. ביבי זה לא הליכוד וגם לליכוד אין את רוב העם, מקסימום רבע מהמנדטים. אתם רק מתחפרים עמוק יותר בבוץ
כתוב תגובה ל- שוקי111
-  הזדייןבסבלנות=ביבי רה"מ עד2029
  ע_הראל   1/12/17 10:35
תשפ"ט בס"ד לפחות (בסימן מעיכת אסכולת השיפוט הרקובה שנהייתה גן עדן לעדי שקר זוממים, והחלפתה במערכת משפט נקיה צודקת ומאמינה). §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
הטעייה
  דן החסכן   19/11/17 17:04
לא מתאים לכם ליפול בפח השקר והכזב. הרי לא הפסיקו התקשרות עם החברה שלו. הוא פשוט זז אחורנית ויהיה פרונטייר אחר אך כל המיליונים עבור הייעוץ ישולמו לחברה עימה צריך היה להפסיק התקשרות לאלתר!
כתוב תגובה ל- דן החסכן
+
אילנה דיין היא אמת לשעתה,שקרני
  גיל5   9/11/17 23:48
שקרנית עלובה שנזקקה לחבריה לגילדה כדי להיחלץ משקריה. שופט עליון(????)מהשמאל הקיצוני בדיוק כמוה המציא עבורה את המושג אמת לשעתה
כתוב תגובה ל- גיל5
-  לא סתם המציא,אחרי שההמצאה
  בני בנקר   11/11/17 20:30
השיגה את המטרה,הרכב מורחב של בג"ץ ביטל את ההמצאה המטומטמת שמילאה את תפקידה,אבל נשארנו עם ההבלים מבית מדרשו של הבג"ץ כמו: "מבחן הסבירות","מבחן המידתיות",רק לא ברור איך מודדים או קובעים אותם,בגרמים ? במטרים ? בקילוטון ? לפי המצב רוח של השופט באותו רגע ? לדעתי לפי הדעה הפוליטית של השופט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
+
לא מדוייק
  הילוש   23/10/17 20:38
גם הדברים הללו של ראש. הממשלה הם חצי אמת, שהרי הגרמניים הכניסו סעיף להסכם שהוא יבוטל אם תתגלה שחיתות, הם כל כך מאמינים לראש הממשלה שלנו שאת האישור אינם מוכנים לקבל מהממשלה אלא רק. מהתביעה, שום דבר לא גמור ולא ירד למצולות , החקירה בעיצומה וימים יגידו
כתוב תגובה ל- הילוש
-  את טועה ומטעה
  את לא מדייקת   5/11/17 21:16
גרמניה לא הייתה מספקת עכשיו 3 צוללות אם הייתה סבורה שיש שחיתות . מה שגרמניה כבר רואה כאן העיתונאים והילוש לא רוצים לראות
מדוע איש אינו מודה שהצוללות הן צורך לאומי ממדרגה ראשונה היום בתקופה שמדינות כמו אירן וצפון קוראה מתקרבות ליצור פצצות גרעין אין צורך יותר חשוב מיצור צוללות מתאימות וזאת כל בר דעת מבין
דבריו של בוגי יעלון על התנגדותו ושאין צורך בצוללות רק מביישת רק את מי שאומר זאת
אבל כשרוצים להכפיש העובדות בכלל לא חשובות בדיוק כמו במקרה אלאור אזריה

חבל שיש מגיבים שממחזרים שוב ושוב את אותן השטויות בתקווה שאם יגידו אותן מספיק פעמים מישהו ישתכנע
כתוב תגובה ל- את לא מדייקת
+
תתבייש לך מנדלביט !!
  שוקי משעול   23/10/17 18:49
2017-10-23 תתבייש לך מנדלבליט אין לך עמוד שידרה , אף אחד לא מאמין לך יותר ..... תתפטר . וינשטיין הוליך אותך שולל ושי ניצן אוחז אותך במבושיך . על איזה עקרון יסוד של שוויון בפני החוק אתה מדבר ?? על איזה חקר אמת אתה בדיוק מדבר ? על טיוח פרשות רות דוד פרקליטת המחוז ואי העמדתה לדין ? על מכתבך ההזוי של החלטה אין החלטה שנשענת על משענת קנה רצוץ שקודמך ויינשטיין לא הספיק ליתן החלטה מנומקת ואתה מאמץ את החלטתו שלא ניתנה ? או על ההתעמרות וההתעללות של הפרקליטות ופרקליטת מחוז מושחתת רות דוד בגלל בצע כסף בשוקי משעול, ? על הכנסתי לכלא למאסר בפועל עם רוצחים ואנסים בגלל הרשעה זדונית ושקרית של מרמה -542 ש"ח החזר ביטוח והרס חיים רק בגלל שהעזתי לחשוף שחיתות של בכירי רשות המיסים ואתה נותן יד לכך ?? אתה לא ראוי לתפקידך- החלטותיך עלובות והזויות כמו סגירת התיק לפרקליטות המשקרות בפרשת חן קוגל והתיק של הדחת עדים ושיבוש משפט בפרשת אולמרט - נבות תל צור . שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק . יושרה לישראל - יחד נאבק בשחיתות​ Orna Ben Dor​ דיני נפשות
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
תתבייש לך מנדלביט !!
  שוקי משעול   23/10/17 18:27
2017-10-23 תתבייש לך מנדלבליט אין לך עמוד שידרה , אף אחד לא מאמין לך יותר ..... תתפטר . וינשטיין הוליך אותך שולל ושי ניצן אוחז אותך במבושיך . על איזה עקרון יסוד של שוויון בפני החוק אתה מדבר ?? על איזה חקר אמת אתה בדיוק מדבר ? על טיוח פרשות רות דוד פרקליטת המחוז ואי העמדתה לדין ? על מכתבך ההזוי של החלטה אין החלטה שנשענת על משענת קנה רצוץ שקודמך ויינשטיין לא הספיק ליתן החלטה מנומקת ואתה מאמץ את החלטתו שלא ניתנה ? או על ההתעמרות וההתעללות של הפרקליטות ופרקליטת מחוז מושחתת רות דוד בגלל בצע כסף בשוקי משעול, ? על הכנסתי לכלא למאסר בפועל עם רוצחים ואנסים בגלל הרשעה זדונית ושקרית של מרמה -542 ש"ח החזר ביטוח והרס חיים רק בגלל שהעזתי לחשוף שחיתות של בכירי רשות המיסים ואתה נותן יד לכך ?? אתה לא ראוי לתפקידך- החלטותיך עלובות והזויות כמו סגירת התיק לפרקליטות המשקרות בפרשת חן קוגל והתיק של הדחת עדים ושיבוש משפט בפרשת אולמרט - נבות תל צור . שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק . יושרה לישראל - יחד נאבק בשחיתות​ Orna Ben Dor​ דיני נפשות news1.co.il
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
ניצן היפוקריט ליצן .
  שוקי משעול   23/10/17 09:33
2017-10-23 ניצן ההיפוקריט : שי ניצן יא צבוע נכלולי וכזבן סדרתי , הירא אלוקים אתה ?? או שמא אתה משתמש בשמו כדי להצדיק נכלוליך וכזביך שכן איך תסביר את פחדיך מלחקור עד תום את פרשות רות דוד ? שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
אנרכיה בחסות שופטי הבגצ
  מתי דוד   9/10/17 12:53
סכנה : אנרכיה בחסות שופטי הבגצ.
זו כותרת המאמר שפירסמתי בבלוג שלי באתר זה.
בעקבות פסק הדין של הבגצ בענין חופש הפגנות ללא מיגבלות,
ניתן יהיה אפשר מעתה להפגין מול בתיהם של משרתי ועובדי המדינה כמו : שופטים. שוטרים. מורים. רופאים. קצינים ונוספים
מציאות זו של חופש חופש חופש הפגנות ללא מיגבלות מובילה
לאנרכיה בחסות שופטי הבגצ.
חסידי שלטון החוק יהיו חייבים לתמוך ולהצדיק כל הפגנה .
כתוב תגובה ל- מתי דוד
+
נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  אזרח הגון   24/09/17 17:21
מאז בגין.והאספסוף השמאלי יכול להמשיך להתלהם ולנבוח כמו כלב נובח,העם חכם וברוך שפטרנו מהשמאל וההרס והחורבן שהביא את המדינה.אספסוף השמאל מתנהג כסומא עוצם עיניים לא רואה לא שומע,מעולם המצב של ישראל לא היה טוב יותר מכל הבחינות.אספסוף השמאל הוא מיעוט מבוטל שקולות נשמע ברמה ואם יעלו את אחוז החסימה,אספסוף השמאל ישאר בחוץ.
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
-  אולי אזרח הגון ואבל ראש ממשלה
  חיליק111   9/02/18 11:35
כתוב תגובה ל- חיליק111
-  כמה משלמים היום לטוקבקיסטים???
  חיליק111   29/12/17 10:59
כתוב תגובה ל- חיליק111
-  נתניהו - הגרוע בראשי הממשלה!
  עזרא מנצור   29/12/17 09:35
לא יעזרו הסיסמאות. לאחר עשר שנות שלטון ביבי, מה יש לנו? אלופי העוני במדינות המערב, שחיתות שמתחילה בראש ויורדת מטה, נאום מטומטם בקונגרס האמריקאי שרק הזיק למדינה... והעיקר - האיראנים (זוכרים, יש דבר כזה) יושבים על הגדרות! תודה לך ביבי על מנהיגות חסרת אחריות!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  עוד כסיל והביל...
  הפנתר   12/02/18 06:27
מנצור ההזוי אכול השנאה העצמית אתה יכול ללהג במילים נבובות כאוות נפשך אך לשמחתי תצטרך לסבול עוד שנים רבות את ביבי המנהיג האחד והיחיד.
כתוב תגובה ל- הפנתר
-  גם אני חשבתי כך עד שנודע
  באום   29/12/17 06:30
לי על פרשת המעילים היקרים, והתכשיט ששרה דרשה וקבלה בכוח בהסכמת בעלה.
כתוב תגובה ל- באום
-  אמי לא יודע אם אתה הגון???
  חתשואל   12/12/17 16:30
אבל מטומטם בוודאי וזה לא שייך לימין או שמאל....
כתוב תגובה ל- חתשואל
-  לאזרח ההגון,הגון כזה ואבדנו.
  ישראלי זועם   30/11/17 22:54
פיפי ואשתו נמאסו על כולנו ורק אספסוף גס ובלתי תרבותי מחזיק אותו בשלטון הנחמה היחידה היא כי גם הוא יעיף אותו לכל הרוחות והשדים כמו את צ'אוצ'סקו הרומני ומוסוליני האיטלקי. איך נפלה מ דינת ישראל בידי זבל שכזה????????????????????????????
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  ידיד י הישראלי לא רוצה...
  עזרא.כ   12/02/18 06:13
להשפיל אותך פה כמו שאתה מנסה להשפיל את ראש הממשלה היעיל והאמין שלנו מר בינימין נתניהו אולי בשבילך הוא ביבי כי אתם מכירים מהימים שהית קצין ביחידה מובחרת ואם לא אולי אתה מכיר אותו כשהוא היה באומות המאוחדות בתור שגריר או כשהוא היה שר החוץ אז תגיד יש לך בטח בעיות בחיים האישיים שלך ואתה בטח לא מוצלח אם אתה מרשה לעצמך להתבטא בצורה הזאת אז תעשה טובה חכה לבחירות הבאות ופשוט תבחר באנשים שאתה חושב שהם מתאימים מה אתה נסחף אחרי כל האנרכיסטים למינהם שלא מסוגלים לראות אדם מיקצועי מוכשר רהוט והכי חשוב כשאתה יושן מתחת לשמיכות שלך בלילה ראש הממשלה יושב עם כל אנשי הביטחון כדי להגן עליך ועלי אז תשתה מים מהים איך שאומרים ברפיח ותראה שהכול עובר תודה צדיק.
כתוב תגובה ל- עזרא.כ
-  חסר חינוך
  אניואפסיעוד   10/02/18 09:25
איך אתה מתבטא יא פרא אדם טינופת חסר יראת כבוד!!! היכן גודלת? בבית בושת? איך יוצאת לך צואה מהפה?! ביוב אנושי. תלמד לעשות כבוד לנתניהו. חלאה!
כתוב תגובה ל- אניואפסיעוד
-  הכי מושחת היה שימעון פרס
  כנניהו המיסר   28/12/17 10:07
המדהים בשמאל הצבוע זה חוסר המודעות. מה שנתניהו לא מעז לעשות בהיחבא שמעון פרס עשה ברבים. ראש המפלגה הגדולה שלהם שתק בחקירות - והשני היה במעצר בית ועדיין הם מדברים על נתניהו. את נתניהח בודקים בזכוכית מגדלת מאז שהתחיל להנהיג את הימין. אגב, זו הסיבה שהם שונאים אותו. לא שחיתות ולא נעליים. אריאל שרון "הקצב של סברא ושתילה" הפך להיות סבא חביב ומתוק ברג שהפך את עורו ורמז על גירוש יהודים. אגב כשהם מכנים את נתניהו בשמות גנאי, כדאי שיחשבו אם זה מכובד לקרוא לשמעון פרס - שימון שרץ, או ליצחק רבין - השיכור. צבועים נוכלים.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
-  אכן
  משה כרמל   2/02/18 13:12
כתוב תגובה ל- משה כרמל
-  ן98יט07פ
  ןוטטכ   17/01/18 18:32
לן76א76א5גק46
כתוב תגובה ל- ןוטטכ
-  כמה משלמים עברו התגוביות
  ד.ה   20/11/17 07:01
התומכות כל כך בראש הממשלה-ברור שאלו מגיבים בשכר. אז הנה אחת בחינם-מעולם לא היה ראש ממשלה מושחת כמו נתניהו שנהנה מתמיכה של מפלגת האספסוף הקרויה גם ליכוד.יום יום מספקת המפלגה הנאלחת הזו שלל הוכחות למי שהיא ביטון אמסלם מירי רגב ואורן חזן הם רק המיץ של הזבל
כתוב תגובה ל- ד.ה
-  תשובה
  סינדרלה   14/02/18 12:26
מעניין שבשמאל הכל בשכר קשה לכם לקבל שהעם רואה את העשייה הטובה והמצוינת של מר נתניהו אם אפתח פה את כל שחיתות השמאל לדורותיה היריעה תהא קצרה מלהכיל אז טול קורה מעיניך
כתוב תגובה ל- סינדרלה
-  אספסוף
  medan66@gmail.com   13/02/18 16:13
אז אני אחד מהאספסוף, מנשקי המזוזות שלא מסתתר מאחורי ראשי תיבות, שלא מקבל כסף מאף אחד, כמו כל השאר, ואומר לך שאתה חתיכת גזען שפל, ןתמשיך להתפוצץ ולקלל עוד 7 שנים, אז יסיים נתניהו ראש הממשלה גם שלך, את כהונתו האחרונה, אלא אפ ישונה החוק החדש. מאחל לך ולחבריך הגזענים והשקרנים שנים רבות של איחולים, מכיוון שלא תהיו בשילטון לפחות עוד 50 שנים. זה מגיע לכם, ובצדק.
כתוב תגובה ל- medan66@gmail.com
-  אין הגמל רואה את דבשתו
  דבשת   12/02/18 09:46
או על ראש הגנב בוער הכובע
כתוב תגובה ל- דבשת
-  היית טיפש ותישאר טיפש
  מתיתיהו..   24/01/18 08:56
אני לא צריך דישלמו לי להגיד האמת
כתוב תגובה ל- מתיתיהו..
-  ברור שמדובר בטוקבקיסטים בשכר
  ‫חנוך הראל‬‎   27/12/17 16:58
גם בקלפי משלמים לנו ולכם אין את זה, תהגר לברלין אין לך כאן עתיד השלטון לא יתחלף במאה הקרובה.
כתוב תגובה ל- ‫חנוך הראל‬‎
-  לךכפרה ד.ה>עלרגלי ביטןאמסלםרגב
  ע_הראל   25/11/17 21:33
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אין אף מנהיג בישראל אשר יכול
  אין אלטרנטיבה   11/11/17 05:49
לשמש מחליפו של נתניהו. עם כל מגרעותיו (הססנות, מורא מן השמאל והגויים, מינוי שמאלנים במשרות בכירות, אהבת ממון) אין לו תחליף. הוא מוכשר, נואם משובח, מסביר עולמי, איש כלכלה, יודע להתנהל עם שועי העולם). לא גבאי, לא ברק, לא לבני, לא הרצוג, לא היהיר לפיד, לא סער ועוד כמה - אף אחד מאלה אינו משתווה לנתניהו.
כתוב תגובה ל- אין אלטרנטיבה
-  נתניהו זה ראש ממשלה אדיר !
  רון ה.   10/11/17 13:42
למעשה למעט בן גוריון ביבי השיג הכי הרבה הישגים בתחומים הכי משמעותיים:

1. התפלת מי הים, 5 מתקנים, רק שחררו את המושכות והם מייצרים מים לפעמיים ישראל !

2. הקמת הגדר בגבול הדרומי למניעת הסתננות מהגרי העבודה מאפריקה, לא פליטים ולא נעליים - מסתנני עבודה !

3. רכישת 50 מטוסי F-35, אין יותר עצמאות מזה על מנת לתקוף את כול חולי הרוח מאיראן, עיראק וסוריה, לא צריך יותר !

4. רכישת 9 צוללות מגרמניה, כולן חמושות בנשק גרעיני, שאפו עלייך ביבי ולא מעניין אותי בכלל השמפניה הוורודה, הסיגרים ב 100$ יחידה, יגאל עמדי, מולכו ושאר הבולשיט הרגיל של השמאל המטורף, " לא יהיה כלום כי אין כלום " !

5. עצמאות אנרגטית בזכות הפיתוח של מאגרי הגז, תמר ולוויתן, זה לא היה קורה לולא ביבי, לא היה מתממש !

6. מניעת משבר כלכלי אדיר אותו חווים כמעט כול מדינות העולם המערבי עקב הדפסת כסף היסטרית, מי האחראי ? ביב שלנו !

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  אין
  כריש   5/12/17 18:31
אתה מה זה צודק .השמאל הקיצוני לא יכול לו אז הוא מטרטר אותו בחקירות לפגוע לו בהישגיו האדירים .הראש ממשלה הכי מצויין שהיה עד כה שיהיה בריא וחזק. כל מה שמקשקשים עליו זה ישאר בגדר פייק ניוז כה לחי נתניהו .רק חבל שהוא לא קצת אגריסיבי ושיראה מי שולט .ולא כל 1 ישבש את חייו ומכן את חיי ישראל יש בחירות תצביעו .לא לפייק היוז
כתוב תגובה ל- כריש
-  בנימין נתניהו ראש הממשלה שלי
  tal tal   10/11/17 08:22
מסכימה לכל מילה שכתבת. מדינת ישראל משגשגת הן מבחינה מדינית , ביטחונית וכלכלית. השמאל ההזוי לא מתמודד עם הכשלון שלו ומנסה בדרכים לא דמוקרטיות להכפיש ולהפיל ראש ממשלה .הם נובחים אבל צעקתם נופלת על חרשים. בבחירות הבאות בנימין נתניהו יהיה שוב ראש הממשלה לשמחת רובנו.
כתוב תגובה ל- tal tal
+
זה ברור כשמש.
  7_7_7.   21/09/17 10:09
זה ברור כשמש שרודפים לשווא את משפחת נתניהו אבל זה גם ברור כשמש שאם נתניהו היה עושה את מעשה שרון המושחת והמושתן כלומר הולך לגרש יהודים מבתיהם כמו שעשה שרון המושחת והמושתן בזמנו אז גם נתניהו היה הופך לאתרוג בתשקורת השמאלנית שלנו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
+
מישהו מגן עליו
  אוראל אייל   18/09/17 18:03
ולא מישהו אחד אלא תקשורת משטרה בית משפט השילוש הלא קדוש.שכולו שקר,וחמס.מי יכול לתת אמון היום בבית משפט?מני נפתלי נהייה יקיר המדינה.שקרן מועד ועלוב. החלומות הרטובים להעיף את נתניהו לא נותנים להם מנוח.מילה אחת טובה הם לא מוצאים מפעם לפעם לכתוב.הוא שם את ישראל מל נמפה.
כתוב תגובה ל- אוראל אייל
+
מישהו מגן עליו
  אוראל אייל   18/09/17 18:03
ולא מישהו אחד אלא תקשורת משטרה בית משפט השילוש הלא קדוש.שכולו שקר,וחמס.מי יכול לתת אמון היום בבית משפט?מני נפתלי נהייה יקיר המדינה.שקרן מועד ועלוב. החלומות הרטובים להעיף את נתניהו לא נותנים להם מנוח.מילה אחת טובה הם לא מוצאים מפעם לפעם לכתוב.הוא שם את ישראל מל נמפה.
כתוב תגובה ל- אוראל אייל
+
ההתבהמות והבגידה
  yuossuf   9/09/17 08:00
אכן,משהועלו הדברים,אפילו מהשפעות אידי השמפניות והסיגרים החלה לנצנץ התובנה שהחגיגה נגמרת. זאת אולי ההוכחה הניצחת שהטענות וההאשמות נכונות. היועץ מטעם,החל בתשלום מחויבותו למינויו. ההתבהמות וההטעיה כאילו הדברים לא בענין הציבורי,כאילו זוטות אלה ורק ממליונים גניבה הופכת לענין ציבורי,ובגידה בערכי משפט וצדק בסיסיים צצים ועולים .האם הכיפה של היועץ לא תרעד ביום הכיפורים הקרוב בנסיונו לכפר על העוונות הנוראיים המתגלים כיום אצלו ויתר התומכים -מכניעה או מדעת להחלטותיו??? האם דעתו היא המשפט האמיתי ולא עמידה בפני בית המשפט בבואו לבחון ולהחליט כמתחייב ולא כאשר מסננת היועץ מורידה הדברים מתחת לשטיח או ישבנה של קאיה טרום הגעתם???
כתוב תגובה ל- yuossuf
+
גם לאוכל עכשיו נכנסים להם!
  מיטל   8/09/17 18:02
פשוט גועל נפש תרדו כבר מהמשפחה, כמה אוכל היא הזמינה כמה גלידה היא אכלה. תשחררו כבר!
כתוב תגובה ל- מיטל
+
מדבר שקר תרחקו
  רחובות   8/09/17 07:19
כתוב תגובה ל- רחובות
+
מדבר שקר תרחקו
  רחובות   7/09/17 21:50
כתוב תגובה ל- רחובות
+
מזכיר את רצח אסף שטיירמן ז"ל
  במבה   3/09/17 19:43
בשעתו נרצח בכפר סבא הנער אסף שטיירמן ז"ל. רצח ללא מניע, סתם כך. הרוצח היה בחור בשם רועי וסייעו לו שתי בחורות אחת מהן ליהי גלוזמן (אחיינית של נורית גלרון) כדי להוריד ממנה סכנת כלא כפי שהגיע לה הפכו אותה לעדת מדינה למרות שהייתה הודאת נאשם וכך היא יצאה נקיה מאשמת שותפות ברצח. כשרוצים אפשר..
כתוב תגובה ל- במבה
+
ההחלטה, כצפוי ממערכת המונע מש
  קורןנאוה טבריה   3/09/17 18:04
משנאת רה"מ, אבוי לנו.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  כלא או גלות בטבריה שרה ענתה
  טיבריוס   7/09/17 22:50
איכס טבריה מגעילה עם אנשים מבחילים אני רוצה כלא
כתוב תגובה ל- טיבריוס
+
בן ארי
  יהודה   30/08/17 07:09
נכון אדון בן ארי אתה צריך לפחד.כי בוזי הרצוג היה בחקירה ופואד בן אליעזר.אה..נזכרתי אישתו של ברק גם נחקרה.אז באמת שלא ייפגעו בך.
כתוב תגובה ל- יהודה
+
בן ארי , אני פוחד עליך ,
  רואה רע   29/08/17 23:21
מאחר והפכנו למדינה עבריינית של אנשי ציבור ואת נלחמת בהם אני פוחד עליך כי אנשים כמוך , חשופים לחיסול ע"י אותם עבריינים או שליחים שלהם ,
כתוב תגובה ל- רואה רע
+
שחיתות " מכת מדינה "
  שוקי משעול   20/08/17 10:03
2017-08-19 מצטער חברים , התקשורת לרבות גיא רולניק במאמרו האחרון וגם חלק מהמפגינים עסקנים פוליטים , פוליטיקאים ועמותות שמנסים לתפוס "טרמפ" על המחאה חוטאים לאמת ולמטרות המאבק הציבורי הצודק נגד השחיתות הממסדית שהפכה " מכת מדינה " ואסון לאומי, לא פחות !!! . ההפגנות החלו בעקבות הסדרה " דיני נפשות " של אורנה בן דור , חשיפת פרשת גל בק ז"ל ולאור טיוח פרשות השחיתות ברשות המיסים , סגירת התיקים לאיתן רוב מנהל רשות המיסים דאז וסגירת התיק לרות דוד פרקליטת המחוז שהפעילה מכונת שחיתות משומנת במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט בישראל יחד עם רונאל פישר וערן מלכה . ההפגנות החלו בלי ביבי וגם בלי מני נפתלי שהצטרף ומינף אותם מאוחר יותר , ההפגנות החלו ביוזמת הקבוצות " להיאבק בשחיתות רפי רותם " ושוקי משעול ואח"כ הצטרפו קבוצת " בני חורין " . ההפגנות שהיו מצומצמות במפגינים החלו בכלל אצל וינשטיין היועמ"ש לשעבר ,אח"כ בביתו של שי ניצן פרקליט המדינה , בביתה של רות דוד בהרצליה ורק אח"כ מתחת למרפסת של מנדלבליט היועמ"ש בפ"ת שכיכר גורן הפכה לסמל המאבק , נכון שההפגנות תפסו תאוצה לאור פרשיות נתניהו . עדיין , נתניהו הוא חלק מהשחיתות הוא לא כל השחיתות ......!! כל אמירה אחרת וניסיון לשים את נתניהו במרכז ההפגנות חוטא לאמת ולמטרות האמיתיות של המאבק שהחלו בגלל חוסר האמון במערכת החוק והמשפט שגילו ומגלים ריפיון נוראי במאבק בשחיתות הממסדית והשלטונית במדינת ישראל . השחיתות הפכה ל "מכת מדינה" וכדי להלחם בה צריך להפעיל תקנות לשעת חירום וזאת מטרת מאבקנו . נתניהו עצמו ישפט כמו כולם בראי השחיתות . תודה לכולם שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת החוק והמשפט .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
-  למה לא שמענו שההפגנות
  רררררר   24/08/17 10:46
נגד רות דוד נגד הפרקליטות. נגד כל מי שציינת. אני לא שמעתי בכלל שההפגנות ב-פ"ת היו חוץ מלנגח את ראש הממשלה. (ע"ע התקשורת האלקטרונית) וכמה הפגנות אתה עשית שהיו כל יום בפריים טיים ? אתה חושב שמישהו בקומות העליונות ( תקשורת, פוליטיקאים שמאלנים, פרקליטות. בתי משפט) משתין עליך ?
כתוב תגובה ל- רררררר
+
פורעי חוק - הזוג מהגיהינום!
  עזרא מנצור   19/08/17 22:40
פתאום, מני נפתלי ואלדד יניב הם פורעי חוק... ברחוב בלפור נמצא הזוג מהגיהינום שהם פורעי החוק ואותם צריך לעצור עד למשפט.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  איפוא היית כשהחבר שלך פרס
  ירדנה   13/02/18 06:50
המושחת של המדינה היה החבר שלך שמעהון פרס ודליה איציק ופואד ועוד ועוד ..פרס חגג חגיגות במליונים על חשבון משלם המיסים ...איפוא אתה וחברך הייתם כשרבין שתה על חשבונינו ארגזי ויסקי שקבוע היו מתחת שולחנו ועישן בשרשרת .נתניהו צדיק הדור לעומת כל חבריך מהשמאל ותפנים טוב טוב נתניהו יהיה פה איתנו עד 2030 ואתם תציגו כחלופה לנתניהו את שקרן המושחת מצביע הליכוד לשעבר אבי גבאי שיצא עם 52 מליון מבזק כסף שלנו משלמי המיסים או אולי לפיד הנוכל שרצה תואר דוקטור ללא בגרות אפילו
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
נתניהו
  מירי   17/08/17 22:15
ככל תעלול עקש ומנופח כו ירבה ןיגדל מ 30 מנדתים יעלה ל 40 ++
כתוב תגובה ל- מירי
+
המפגינים מהשמאל נגד הדמוקרטיה
  דורון.צ   16/08/17 20:08
זו ההגדרה האמיתית. אין אח ורע להפגנה כזו. אבל אנו נדבר בקלפי על אפם וחמתם של האנרכיסטים מהשמאל בעידוד בזוי של התשקורת הצבועה שמגלגלת עיניים לשמיים... כאשר מדובר בשמאל.. ולא דוברת אמת!!! ראו- אמנון "מסיתוביץ" מערוץ 2 שנחשף בקלילות...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
  הילוש   6/08/17 14:45
האמנם זו החקירה? זה בנוסף לחשמלאי שהועסק למרות איסור ולא עם אחת בקיסריה, זה מטפלת לאבא שלה , זה ארוחות ממלונות כאשר יש מבשלת בבית, זה ניפוח מספר הסועדים על מנת לקבל מימון מעבר לרשות, בקיצור זו מערכת שלמה שפעלה בראשות הגברת לממון הוצאותיהם הפרטיות, לזוג קשה להוציא כסף מכיסם ולכן פועלים בכל דרך אפשרית להשיג זאת מהמדינה, אם רק עזרא תסייג יפתח את פיו אין ספק שמה שידוע היום הוא כלום לעומת מה שהתרחש באמת, יואב יצחק מתגלה בשיא עלבונו בהתרפסות בפני משפחת הקיסרים , איפה יואב יצחק של ימי אולמרט?
כתוב תגובה ל- הילוש
+
שרה נתניהו סליחה ומחילה
  מבשרת   6/08/17 12:06
אני מבקשת סליחה ומחילה מאשת ראש הממשלה, שכך נוהגים בה, אני מבקשת סליחה ומחילה משרה נתניהו שאין לנו את היכולת והכוח להגן עליה מפני מערכת חוק שנוהגת בה בערלות לב. מי דייתן ותזכו את ומר נתניהו להוכיח שכל העלילות הם שקר ובדיה , וכך תגאלו מאותם ייסורים של השמאל והאליטה המשוחתת השולטת עד היום בישראל .
כתוב תגובה ל- מבשרת
-  מבשרת תמימה
  מבשר   30/08/17 09:28
למעשה צריך לקרוא לך מבשרת טפשה!!!!!
כתוב תגובה ל- מבשר
-  איפה המיליונים בכיכר-"תחריר"
  יעקב יעקב   7/08/17 21:26
הם לא יודו בטעות-לעולם-- לעולם לא יגידו שטעינו--יגישו טביעה מכל הבא ליד- חדרו למשטרה לפרקליטות ולבתי המשפט- -תראו מה קורה כאן--זה לא חקירות זה רדיפות-מדע בידיוני אשליות פרובקציות והרבה שקרים -מערבבים הכל בכל את הקודש בחול ואת הנשגב בנתעב בהשגחת הפסיכיאטר היועץ האדום כדם -צאו בהמוניכם לכיכרות זה לא רק נתניהו ומשפחתו זה המיליונים שהלכו אחריו הכאב הוא לא רק שלו הכאב הוא של כולנו-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
-  הנירדפים
  אנא יהודי   6/08/17 22:22
כל החקירות נגד בנימין ושרה נתניהו שקרים הבל ורעות רוח בשיתוף המשטרה הפרקליטות התקשורת והשופטים המושחתים
כתוב תגובה ל- אנא יהודי
+
הוא צדיק יסוד עולם ,
  הוא זכאי   27/04/17 08:27
כתוב תגובה ל- הוא זכאי
+
ארוח
  ע.   22/04/17 22:32
בסד לאדם חובה וזכות לארח את הוריו וילדיו בביתו לכאורה גם ילדים בגירים הינם אורחים כל אדם במתב זה יכול לארח את הוריו האם ראש ממשלהאו אשתו לא יכולים לעשות זאת הענין הכספי הרי גם צרכים פרטיים אוכל וכו של משפחת ראש ממשלה/נשיא/שגריר וכו ממומנים מהמדינה זו החלטת הכנסת, שתשנה החלטתה יועמ נותנת חוות דעת שזו הבנת החוק
כתוב תגובה ל- ע.
+
יואב צבוע יצחק
  מונדי   22/04/17 19:28
יואב תחליט אם אתה עיתונאי או עו"ד של משפחת נתניהו.המשפחה הזו מתנהגת בצורה מבישה בלי שום קשר לעבירות פליליות ומן הראוי שתפתח את העניים.
כתוב תגובה ל- מונדי
-  יואב מגן על האמת מהאספסוף
  דן ה   8/09/17 19:23
אתה חלק מהאספסוף הזועם שרוצה לתלות את רה"מ בכיכר העיר בחסות תשקורת מגמתית שמנסה להחליף את השלטון בדרכים לא דמוקרטיות .
כתוב תגובה ל- דן ה
-  חוצפה ,תן דוגמא אחת להתנהגות מ
  ירדנה   16/08/17 22:58
די להסתה ועלילות נגד נתניהו מעולם לא ראית את שרה עונה למשמיצה ששופכים את דמה ...מעולם לא ראית את נתניהו עונה בשפה תגרנית או מלוכלכת או מקלל כמו אלו המעלילים עליו עלילות ...אתה מצטט שרים והסתה של תקשורת מגעילה ושקרנית .כשאתה אומר התנהגות מבישה אנא תביא דוגמאות ואל תסית נגד אנשים סתם
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  חוצפה ? של מי?
  הילוש   23/08/17 12:44
פסקי הדין בפרשת מני נפתלי וגיא אליהו לא מספיקים כדי שתביני מי האישה הזו? תיק המעונות לא מבחיל אותך? כל הסיפורים על הנעשה בבית בבלפור מצוצים מהאצבע? ברור שיש כאן בעיה עם אישה ״ מטורללת״ שמובילה את בעלה ומנהלת במקומו את המדינה, מציעה לך לפשפש בכתובים ולבדוק מה בעלה הראשון כתב עלי ולמה מיהרו לשלם לו שלא יפרסם ספר!!
כתוב תגובה ל- הילוש
-  יש דוגמאות
  שאול א.   17/08/17 17:24
התנהגות מבישה היא: מימון גלידה על חשבון הקופה הציבורית; קבלת מתנות בשווי מאות אלפי שקלים שאף אדם נורמלי לא מקבל,אלמלא הוא ראש ממשלה שדורש מתנות. קראי בבקשה גם את פסק הדין בעניין מני נפתלי ואחרים לגבי שרה. אפשר לתמוך פוליטית בנתניהו, לא צריך להצדיק את הנהנתנות שלו ושל משפחתו. מותר לצדד בפוליטיקאי, לא צריך להיות חסיד שוטה שלו. האם בגין או שמיר התנהגו כך?! ברור שלא. אז מדוע הוא לא יכול להיות צנוע? וגם אם הוא נהנתן, אולי זכותו. אז שיעשה זאת על חשבונו ולא על חשבון הקופה הציבורית ו/או "חברים".
כתוב תגובה ל- שאול א.
-  מי המציא את הכינוי "נהנתנות"
  אילנה שניאור   30/08/17 02:08
היכן נתניהו נהנה מנהנתנות ? כשהוא עובד 24/7 360 יום......או כשהוא טס לפגישות עבודה כדי לשווק את מדינת ישראל לטובת אזרחיה ? או אולי כשהוא אוכל גלידה בביתו , או אוכל בחמגשית ממסעדת פועלים עממית מפגש האש ? זה נהנתנות כשל אזרח או פוליטקאי יכול לצאת לשבת לגלידה או למסעדה טובה ! יש אזרחים טמבלים במדינה שהקנאה בראש הממשלה הכי מוצלח שקם למדינת ישראל מוציא אותם מדעתם , עד כדי שיגעון שהם "נוגעים" אפילו בקקי של קאייה הכלבה המלכה !
כתוב תגובה ל- אילנה שניאור
-  ביביהו ושרלה זוג סחטנים
  קוקלה   9/09/17 00:10
זה ראש הממשלה שהוא אסונה של מדינת ישראל. וככל שזמן כהונתו יתקצר כך ייטב למדינת ישראל ולאזרחיה הישרים.
כתוב תגובה ל- קוקלה
-  על 52000000 לגבאי שמעת??
  דורון.צ   29/08/17 23:29
על 36000000 חובות בקדימה שהשאירה ליבני וברחה על 10000000 ליום הולדת של פרס... איש צח שכמותך...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  התנהגות מבישה אינה פלילית
  שאול א.   16/08/17 18:18
זה מה שיואב יצחק אומר פעם אחר פעם. הוא לא הדובר של משפחת נתניהו, אלא אומר שבפן הפלילי אין כלום. בפן הציבורי יש בחירות בישראל. סלקו אותו דרך בחירות. את זה אומר גם נתניהו בעצמו. האם "עיתונאי" הוא רק מהסוג של חפיף דרוקר או אברמוביץ? נו, באמת, תתבגר כבר. מה בדיוק הטענה שלך?
כתוב תגובה ל- שאול א.
-  ברור!אם יואב יצחק לא רומס את
  איילה   11/08/17 13:54
ביבי,אז הוא לא עיתונאי! אייך יכול להיות בישראל עיתונאי שלא רומס את ביבי ודורס את שרה? עיתונאי שלא מפשפש בחרא של קאיה?שלא זועם על החמגשיות?אויויוי... נפנה לאגודת העיתונאים....😜 סופסוף עיתונאי אמיתי,אבל בארץ זה בלתי אפשרי!
כתוב תגובה ל- איילה
-  גם פינטו היה צדיק ?
  ארי כספי   8/09/17 08:06
צר לי. אבל הפעם אפילו ישראל היום כבר לא יוצא להגנת הזוג המלכותי. ואני אומר זאת כאחד שאפילו התפתה יותר מפעם להצביע עבור...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
-  עוד צבוע בשרות השמאל
  yrevach   6/08/17 12:49
לפי דעתך המעוותת יואב יצחק צבוע! היות שיש לו דיעה שונה מהדיעה "של כנופיית שלטון החוק" ומי שחושב אחרת על ביבי הוא צבוע!
כתוב תגובה ל- yrevach