News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 488,082  סלולר - 611,466
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
הסתרת מחקרי התקשורת בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן מהקצין הבודק נועדה למנוע מבוכה מדנינו וצעדים פליליים נגדו בהמשך בגין עבירות פליליות מחמת יחסיו האישיים הפסולים עם הקצינה צ'    הוראת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
איתמר לוין
איתמר לוין
שיטת הבחירות בארה"ב מאפשרת תוצאה אנטי-דמוקרטית    האנשים המוכשרים לא מוכנים אפילו לחלום על-כניסה לפוליטיקה    שיטת בחירת השופטים מובילה לכך שלמחצית מהאמריקנים אין אמון בהם    השמרנות ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשות נתניהו
מאת: פורומים  |  25/10/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
אובססיבי
  מנדלבליט   1/09/20 22:42
אובססיבי לגבי הרשעת בנימין נתניהו. מנדלבליט גם יודע שכל ההאשמות שלו הן מצג שווא וכזב.
כתוב תגובה ל- מנדלבליט
+
הסחה וגניבת דעת
  סיירוס   25/07/20 21:50
אם למאן דהוא יש מידע פלילי על כל אדם ,הכתובת היא המשטרה . נא להגיש תלונה ,במיוחד לראש הממשלה יש מעמד לבקש זאת . הגנב שלהגנתו טוען שכולם בסביבתו גנבו וגונבים ,אין משקל .על כן יואב יצחק מכיר את החוק ונוהלו ,זו הסחה הטעייה וגניבת דעת .הגנה בפני הצדק ועוד ,שיגיע למשפט ויטען ,זה מה שדורשים מנתניהו ,שיתגונן ויוכיח את חפותו .אם הוא רוצה מימון שיצא לנבצרות או שיתפטר .התחכמויות ותחמונים הם לחם חוקו מיום שנכנס לפוליטיקה .הרי את המשפט הוא רוצה לנהל מחוץ לכתלי בית המשפט ,כך אין מי שיטען נגדו .הוא יכול לטעון טיעונים שאמינותם מצוצה מהאצבע .הוא האחרון לטעון על אכיפה בררנית ,יועץ מישפטי סגר לו את תיק עמדי (הובלות ,מתנות ) בהנחה שגינוי ציבורי מספק .אך לא כך הדבר עבריין החוזר לסורו יש להעמידו למשפט .
כתוב תגובה ל- סיירוס
-  תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  עוד סתם אחד   26/07/20 22:22
חיים רמון: יש 2 מחלות קשות כעת בישראל הקורונה ו"פסיכוזת רק לא ביבי" מהקורונה אפשר להחלים. כמה טינופת אתם זורקים נגד רוב העם. נתניהו הוא השעיר לעזאזל שלכם. הגזענים הבולשביקים שניצלו את עדות המזרח מכסחים את האדם שנתן ליהודי המזרח כבוד וקידום. פריפריה עם מכללות, רכבות, תעסוקה. זו הדרך ולא דיקטטורה סוציאליסטית חונקת נוסח קובה ונצואלה רוסיה וגרורותיה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  למה מצנזרים פה דעות אחרות?
  למען האמת   26/07/20 16:48
נתניהו לא יכול להתלונן במשטרה או לבקש טיפול שלא דרך היועמ"ש מנדלבליט שפועל בכל דרך נגדו.
כתוב תגובה ל- למען האמת
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
גוליבר בארץ הגמדים
  מאיר הפטריוט   27/02/20 16:44
להשוות את נתניהו למתמודדים מולו זה עושה עוול גדול לנתניהו -גוליבר לעומת הגמדים שלא עשו מאומה למדינה מלמד שיסוי ושינאה!!
כתוב תגובה ל- מאיר הפטריוט
+
מערכת המשפט הישראלית הושחתה
  רון 7   22/02/20 19:12
כאשר שופטים הפכו לפוליטיקאים שום דבר כבר לא מפתיע בפסיקות של שופטי ישראל
כתוב תגובה ל- רון 7
+
הציטוטים שהיו אמורים לזעזע את
  קורןנאוה טבריה   15/02/20 13:47
הציטוטים שהיו אמורים לזעזע את המדינה. ראש מפלג החקירות בדימוס בועז גוטמן:"המשטרה והפרקליטות רוצות להפיל את שלטון הימין"(8/8/17) אהרן ברק:"אני משוכנע שמנדלבליט לא יבייש לא את שמגר ולא אותי"(3/19) רוני אלשיך:"במובן מסוים אמינות המשטרה תלויה בהרשעת נתניהו"(27/1/19) יחימוביץ':"ללא חקירות - נתניהו ישאר בשלטון עוד עשור לפחות"(2018) בכירה לשעבר בפרקליטות אירית באומהורן:"אם נתניה יבחר שוב העבירה תהיה 'שוחד' אם לא הכל יכול לקרות"(1/19) עו"ד אביגדור פלדמן:"הפרקליטות יכולה לחסל כל אדם בישראל. כנופית שלטון החוק היא מכונה...היא שומרת בכספת תיקים על כל אחד, ואין כמעט אחד שאין לו תיק" (25/2/16) השופט המנוח חיים כהן לברנס:"לא לך יש אות קין על המצח - לנו למערכת המשפט יש אות קין"(5/83) השופט שלי טימן:"משטרת ישראל תופרת תיקים...ניסו לתפור לי תיק"(3/17) יואב יצחק:"מנדלבליט נסחט באמצעות קלטות נפיצות המוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות בכספת"(3/18) פרופ'רות גביזון:"אין לנתניהו סיכוי לקבל משפט צדק"(2019) קורבן המערכת, הנשיא ריבלין:"כנופיה, מנוולים, סדום ועמורה...יש פה סיבה לדאוג שמא במקום שלטון החוק יש לנו בישראל כנופית שלטון החוק"(2003) ואף אחד לא מזדעזע?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  תודה קרן
  תודה   30/09/20 08:26
תודה לך קרן--תודה---
כתוב תגובה ל- תודה
+
המשך פעילותה שלמאפיית המשפטנים
  אא   15/02/20 05:15
העובדה שהשופט פרקש הינו בוגר ישיבה לא עושה אותו שונה ממנדלבליט חובש הכיפה, כמו גם אלשייך חובש הכיפה!! אלה חובשי כיפה מושחתים וסרוחים שדורסים את חלקו הניכר של העם והדמוקרטיה כדי לרצות את מאפיית המשפטנים - הפרקליטות, היועמ"ש-מנדלבליט, היועצים למיניהם ובג"ץ!! חובשי הכיפה האלה רוצים להיות מקודמים ע"י המאפייה, ובשביל זה הם מוכנים לבגוד בעם ובעקרונות הדמוקרטיה הבסיסיים ביותר של חיסול זכותו של העם לבחור את נציגיו ומנהיגו בקלפי!! המאפייה הזאת פיתחה מומחיות לתפירת תיקים יש מאין, כשעל אותה האשמת "שוחד" על הסיקור האוהד כביכול שנתניהו קיבל מוואלה השונא אותו באופן חולני בה היא מאשימה את נתניהו, מנדלבליט והפרקליטות מתעלמים לחלוטין מהשחיתות האמיתית של השמאל!! המשפטנים המושחתים, מסואבים ומתועבים מלבינים ע"י התעלמות מוחלטת את הסיקור האוהד שיקבל לפיד ממוזס, שלא לדבר על שחיתותם של גנץ-אלשייך והמימד החמישי בעסקת עשרות מיליוני שקלים, והמיליונים שגנץ שילשל לכיסו במרמה, אשכנזי וחברת שמן, אהוד ברק וקרן וקסמן, ועוד ועוד!!
כתוב תגובה ל- אא
+
לא מאמין לאלי ציפורי
  עזרא מנצור   11/02/20 15:00
האיש המוזר הזה אלי ציפורי, מאבד את הצפון כשהוא בא למצוא נקודות זכות לנתניהו. הוא רברבן ושטחי, מאמין דתי באלוהיו-נתניהו, האיש שהולך לבית המשפט!! פשוט בושה וחמלה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אתה לא עונה עניינית.
  איציק הצדיק   13/02/20 15:24
ןאז מה אם נתניהו עומד למשפט? כולם כולל כולם יודעים שכל העסק מסריח משחיתות.החל בפרקליטות וכלה במשטרה
כתוב תגובה ל- איציק הצדיק
-  אלי ציפורי כותב ואומר עובדות !
  עובדותתתת   11/02/20 16:15
כתוב תגובה ל- עובדותתתת
+
כך יזכר מנדלבליט
  יאיר4   31/01/20 22:20
אבישי בן אביקולוס שענוותנונו החריבה את ירושליים
כתוב תגובה ל- יאיר4
+
חילופין ביושבי בארון.....
  ישרליש   23/01/20 16:33
משיצאו הלהט"בים מן הארון, מנסים עכשיו להכניס לשם את כל האחרים.....
כתוב תגובה ל- ישרליש
+
שמאל
  Itzi   9/01/20 15:38
צריך להסתכל על ההיסטוריה.רוב המבוגרים המבוססים ינקו מעטיני המדינה בעוד לימין לא נתנו אפילו עבודה .לפני 42 שנה בא' האספסוף והפריעו להם.לזה לא סולחים .
כתוב תגובה ל- Itzi
-  תגובה לאיצי
  חרגול   26/07/20 14:55
איצי ,כמה שאתה צודק . רק זקני השבט של אותה תקופה יודעים ומבינים במה מדובר . חבל שלא הרחבת עם דומאות רבות שהיו . השבט הלבן (ואני מאותו שבט ) מנסה להחזיר עטרה ליושנה או לפחות לשמר את המצב הקיים . הם אינם מבינים שההיסטוריה נעה בכיוון מסויים ואי אפשר לגלגלה לאחור . בכתה ד׳ בבית ספר עממי אחד מחברי נתבקש ע׳י המורה לתנ״ך לקרוא את הפסוק : ״עינים להם ולא יראו , אזנים להם ולא ישמעו ״ והילד קרא כך : עינים להם ולא יראו אזנים ״ וכאן הוא עצר . הכיתה היתה על הרצפה מרוב צחוק . היום הבנתי שאותו תלמיד הקדים את דורו . גם הסמול בעל עינים ואינו רואה את אזניו (גם לא במראה) ומתנהל בעוורון פוליטי שעבר זמנו . שימשיכו כך , בקרוב נהיה בעיסוק חדש עם אחד המסיתים והעיוורים הגדולים אהוד ברק שידרש למספר תשובות באפ.בי. איי.. ישנה שמועה שהאיש לבש טיטולים מפחד איבוד שליטה .........
כתוב תגובה ל- חרגול
+
כל תיקי4/2/1000תפורים משוםכלום
  ע_הראל   2/01/20 15:55
לכן כאשר יושג רוב 61 בס"ד לגוש הימין/מרכז ודתיים, אזי בשבוע ה1 של הכנסת ה23 נעגן בחוק את הילכת דרשוביץ'- אשר נפוצה בכל הדמוקרטיות המובילות במערב (ארה"ב וקנדה, אוסטרליה צרפת ובריטניה)- ושיש בכוחה לאלץ את היוע"מ מנדלבליט לבטל את כתבי האישום 2000/4000 (ואף חלק מ1000)! וזה לא ייחשב לחוק רטרואקטיבי מפני שלא היה שום חוק לפניו- אלא רק תיסגר הלקונה במצב הקיים, כלומר ייסתם החור השחור במוחם החולני של ליצני הפרקליטות משושלת שינדר-לדור-ניצן! ●☆● ובכן ע"פ דרשוביץ' ניתנת חסינות מוחלטת (ולכתחילה מפני חקירה פלילית) ל2 הצדדים בכל מה שקשור ליחסי עיתונאים מול פוליטיקאים, ואין דבר כזה סיקור אוהד שווה=שוחד בשום מצב (אפילו לא במקרה הקיצוני בבריטניה של ראש הממשלה דאז תאצ'ר מול איל ההון והעיתונות מורדוך, כשהיא שינתה את כללי הרגולציה בממלכה המאוחדת כדי להיטיב דווקא עם עסקיו, בד בבד עם מעבר כל העיתונות של מורדוך לתמיכה גורפת בתאצ'ר ובממשלתה)! ●☆● ולמעשה הילכת דרשוביץ' נועדה כדי להשיג את התוצאה הרצויה בכל משטר דמוקרטי אמיתי - שלא יהיה "אפקט מצנן" לא לעיתונאי (שיהיה חופשי לפרסם מידע ודעות ללא חשש מחקירה פוליטית דורסנית בחשד כביכול לשוחד), ובוודאי לא לפוליטיקאי (שגם הוא חייב להיות חופשי לעשות פעילות דוברות לגיטימית מול כל אמצעי התקשורת במדינה, כמו גם לטפל בסמכות ורשות למען גיוון וריבוי אמצעי התקשורת במדינה כולל שימוש כחוק ברגולציות הקיימות או חדשות, וכולל פניה למשקיעים מהארץ ומחו"ל לשם עידודם לפתח מגוון רחב של כלי תקשורת בישראל - וכל זאת ללא חשש מצייד מכשפות בדמות חקירות כאילו על שוחד רחמנא ליצלן)! ●☆● וברור כי אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כנ"ל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגד נתניהו)- הינה עדיפה ומועילה באלף מונים על הענקת החסינות הרגילה דרך הכנסת (באמצעות רוב 61 בוועדת הכנסת ובמליאה- שגם זו נחוצה אך רק בנוסף); כך נגן בס"ד על מנהיג האומה היקר נתניהו מפני אסכולת השיפוט הרקובה שרודפת אותו ואת משפחתו על לא עוול בכפם. ●☆● וכך גם נזכה כל עם ישראל לסלק את טינופת הפאשיזם והדיקטטורה, שנאמר "בפעם השישית בינגו" (כי לא הצלחנו הציבור השפוי לבצע את הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט לאחר בחירות 2009 בגלל אהוד ברק שהיה שותף חשוב בממשלה, ולא לאחר 2013 בגלל ציפי ליבני, ולא לאחר 2015 בגלל השר משה כחלון, ולא לאחר מועדי א'/ב' 2019 בגלל ליברמן, אך בס"ד בפעם השישית במרץ 2020 חייבים אנו בימין/מרכז וכל בני הברית הדתיים "לנהור" אל הקלפי ולנצח)=BINGO! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לא מפני שיש דםכחול לנבחרי העם!
  ע_הראל   16/01/20 20:45
יש שוב להדגיש שהילכת דרשוביץ' לא נולדה וגם אינה נחוצה מפני שיש למישהו מנבחרי הציבור מעין איזה דם כחול (או כאילו הוא נמצא מעל החוק)- אלא רק מפני שהניסיון המצטבר (בכלל הדמוקרטיות המערביות) מלמד כי פשוט אין שום אופציה אחרת כדי לנהל מדינה דמוקרטית עם עיתונות חופשית, אלא רק הודות לחסינות הדו צדדית (גם מפני חקירות) לעיתונאים ופוליטיקאים - אשר מוענקת כאמור במסגרת הילכת דרשוביץ' דלעיל. ●☆● ובכן רק כך נזכה העם השוכן בציון להפעיל שתי שכבות הגנה - אשר תסוככנה בס"ד על רה"מ נתניהו השם ישמרהו ויחייהו עם אהובתנו שרה, כאשר שכבה אחת (חשובה יותר) היא החסינות מכוח אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כאמור לעיל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגדו), והשניה היא הענקת החסינות הרגילה שיש לדרוש אותה מהכנסת באמצעות רוב בוועדת הכנסת ובמליאה – וזאת לאחר שכתב האישום המצומק יחזור שוב לכנסת ה23 לשם דיון מחודש על החסינות (ולכן אגב אין להתרגש יותר מדי מהקרקס שעושים ליצני כחול לבן וליברמן בימים הללו של טרום בחירות סביב הסרת החסינות מנתניהו, מפני שכתב האישום "המצומק" צפוי בס"ד לחזור כאמור לדיון מחודש בכנסת ה23)! ●☆● ועוד דבר שחשוב לעם השפוי פי כמה, ביטולם של (הרוב המכריע של) כתבי האישום נגד נתניהו לפי דרשוביץ' מטהר בס"ד את ראש הממשלה לחלוטין, ועל כן יחסום כמובן את הדרך בפני העתירות המרושעות והצפויות בדבר איסור על ח"כ תחת כתב אישום מלהרכיב ממשלה חדשה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
חסינות
  י.א   31/12/19 20:10
החוק מאפשר לקבל חסינות לאור 3 כתבי אישום לדעתי הזויים. תיק 1000 המתנות המתנות שקיבל מחברים וותיקים זה אוליי לא מוסרי אבל פלילי זה לא. תיקים 1000 ו 4000 הזויים מכיוון יחס תקשורת ופוליטיקאים תמיד קיים ותמיד יהיה שום שוחד לא היה לא מעטפות כסף ולא כלום זה עבר את כל הרגולטורים בוועדות כך שהכל פה תפור. אי לכך חסינות הוא צורך השעה. כדי שנתניהו ימשיך להנהיג את המדינה
כתוב תגובה ל- י.א
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   28/12/19 19:26
רגע לא מבין אסור לומר לפוליטיקה דבר ולכנסת חופשי לבקר להרוס ולשופטים קצת כלום למה אין כבוד לראש ממשלה שמבקרים המון ולשופט ממש כלום למה יש כבוד אבל מסוכן פשוט מבקש שהשופטים לא יבקרו את הממשלה וכולם לא למה לשמאל מותר חופשי לבקר שופטים ולא יודע כולם
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
למה הרבה אנשים לא מאמינים לך?
  משה כהן 1966   8/12/19 21:37
הפרקליטות חשבה שהיא יכולה להשתין מהמקפצה והציבור עדין יאמין לה. פרשת 2000 ו - 4000 - גם אם הכל נכון שם - אין כזה דבר הטבה שהיא כתבה. לא צריך להתווכח על זה. תמיד יש כתבות - ותמיד מקבלי ההחלטות מקבלים החלטות. להכניס לעולם המשפטי הפלילי כתבות כנגד הטבות זה יפתח ציד מכשפות שהיחידים שייהנו ממנו הם עורכי הדין בשכר הטרחה שיקבלו - הציבור יפסיד - ויפסיד הרבה.
כתוב תגובה ל- משה כהן 1966
-  לאמץהילכת דרשוביץ&לסלק הפאשיזם
  ע_הראל   17/12/19 11:42

יש צורך לעגן בחקיקה רצוי בשבוע הראשון של הכנסת ה23 (בתקווה שיושג אז רוב של 61 בס"ד לגוש הימין /מרכז ודתיים) את הילכת דרשוביץ' - מפני שיש בכוחה לאלץ את היוע"מ מנדלבליט לבטל את כתבי האישום 2000 / 4000 ואף חלק מ 1000! וזה לא ייחשב כחוק רטרואקטיבי מפני שלא היה שום חוק לפניו - אלא רק תיסגר הלקונה במצב הקיים! כך תהיינה בס"ד שתי שכבות הגנה שתסוככנה על רה"מ נתניהו השם ישמרהו ויחייהו עם אהובתנו שרה, כאשר שכבה אחת היא החסינות מכוח אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כאמור לעיל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגדו), והשניה היא הענקת החסינות הרגילה שיש לדרוש אותה מהכנסת באמצעות רוב בוועדת הכנסת ובמליאה (וזה המינימום שמדינת ישראל ואזרחיה חייבים בו - כדי להגן על אלוף האלופים ביבי נתניהו מפני אסכולת השיפוט הרקובה, שרודפת אותו ואת משפחתו על לא עוול בכפם, זאת כאשר אזרחים למופת כמו פרופ' רות גביזון יודעים היטב את האמת המרה, שנתניהו כבר לא יזכה למשפט הוגן, נקודה)! כמוכן צפויים השותפים לממשלה (כגון אריה דרעי והרב רפי פרץ) ללחוץ על רה"מ נתניהו - ע"מ שאכן יבקש חסינות מיו"ר הכנסת עד 1.1.2020; בכל מקרה אני דוחה בבוז את טענותם של כנופיות הסמול וגנץ בראשם - כאילו נתניהו הבטיח כביכול לפני בחירות מועד ב' שלא לבקש חסינות מיו"ר הכנסת; זאת משום שתשובתו של נתניהו לשאלה בטלוויזיה בזמנו "האם יבקש חסינות" הייתה: "לא, אני לא עוסק בזה", כלומר השאלה לא רלוונטית כי אני פשוט לא עוסק בזה; ועובדה שכל הפרשנים הסכימו בזמנו שנתניהו לא ענה כלום אלא התחמק מהשאלה (ולצערנו מר גנץ סתם מבלבל במוח, מה גם שמוסד החסינות לנבחרי ציבור קיים במידה זו או אחרת בכל העולם הדמוקרטי הנאור, והגירסה הצרפתית שלו מוכלת בתוך החוק הצרפתי - לא מפני שלנבחרי ציבור יש דם כחול והם מעל החוק, אלא מפני שבתנאים חריגים החסינות היא כלי עבודה נצרך ובל יגונה של השיטה הפרלמנטרית - וזאת לצד הגנה ראויה על חופש העיתונות מחד ועל חופש העיסוק הפוליטי מאידך)!

●☆●

ולדעתי זה צ"ל מניע חשוב בקמפיין של הליכוד, לאמור כי הכחשת הילכת דרשוביץ' (זו שמקובלת בשלל השיטות הדמוקרטיות בעולם, קנדה וארה"ב ואוסטרליה ובעיקר בבריטניה)- כמוה כמו הכחשת השואה; ולכן האנשים שהתכחשו להלכה החשובה הזו (מניצן את מנדלבליט עד גנץ ולפיד וכן יעלון ועמיר פרץ) הם בחזקת "מכחישי הדמוקרטיה", משום שהתעלמו ברוב חדלונם וטיפשותם מהיגיון הברזל של הילכת דרשוביץ' - לאמור כי אין דרך אחרת לקיים חופש עיתונות יחד ובו זמנית עם משטר דמוקרטי כלשהו; ועל כן לפי הילכת דרשוביץ' - ניתנת חסינות מוחלטת (אפילו מפני חקירה פלילית) לשני הצדדים בכל מה שקשור ליחסי עיתונאים מול פוליטיקאים, והכל כדי להשיג את התוצאה הרצויה - שלא יהיה "אפקט מצנן" לא לעיתונאי (שיהיה חופשי לפרסם מידע ודעות ללא חשש מחקירה פוליטית דורסנית כביכול בעוון שוחד), ובוודאי לא לפוליטיקאי (שגם הוא חייב להיות חופשי לעשות פעילות דוברות לגיטימית מול כל אמצעי התקשורת במדינה, כמו גם לטפל בסמכות ורשות למען גיוון וריבוי אמצעי התקשורת במדינה כולל שימוש כחוק ברגולציות הקיימות והחדשות, וכולל פניה למשקיעים מהארץ ומחו"ל לשם עידודם לפתח מגוון רחב של כלי תקשורת - וזאת ללא חשש מצייד מכשפות בדמות חקירות על שוחד כביכול רחמנא ליצלן).

●☆●

לכן יש לברך את שר המשפטים אוחנה על מינוי אורלי בן עמי כמחליפה (ולו זמנית) לפרקליט המדינה, וזו תהיה קריאת כיוון עבור הרוב השפוי במדינה- שיצביע למען ממשלת ימין/מרכז חזקה, אשר תדאג לסלק בס"ד את האסכולה "מכחישת
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
22 שנות חריקה ואין אף ראיה
  מזכיר נשכחות   8/12/19 20:20
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
-  }}}14שנה נתניהו ראש ממשלה
  ישראל=פשע ושחיתות   12/12/19 16:18
42שנות שילטון ליכוד דתיים וחרדים 14שנה נתניהו ראש ממשלה ישראל מעצמת שחיתות ופשע=נתונים שניתן לבדוק.
כתוב תגובה ל- ישראל=פשע ושחיתות
+
ישראל מאז ומתמיד הייתה מושחתת
  כוכי   6/12/19 12:06
גם המבקרים אותה מושחתים. מאז קום המדינה ובעיקר בתקופת מפאי המערך זו תקופה של שיא השחיתות ידלין עמד להתפנות לנגיד בנק ישראל נכנס לכלא עופר ולוינסון התאבדו ויש עוד הרב סיפורי עובדות אז שלא יבלבלו ויגידו שהמדינה הולכת ושחיתות כולם נגועים בשחיתות מי מריץ את גנץ זו לא שחיתות מעשיו של אשכנזי לפיד ועוד זו לא שחיתות נתניהו עדיין עם ידיים נקיות סיגרים גלידת פיסטוקים ומתנות מחברים זו לא שחיתות
כתוב תגובה ל- כוכי
+
נתניהו
  שמולי   6/12/19 09:56
לכל החרדים(חרדים לשלטון החוק) לידיעתכם רבים מקציני צה"ל נחשבים פושעי מלחמה ע"י בית הדין הבנלאומי.
חוק זה חוק..
כתוב תגובה ל- שמולי
+
הטקסט תחת התמונה שגוי.
  תל-אביבי   5/12/19 19:00
צריך לכתוב יועמ"ש ולא ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
-  }}}נתניהו מסוכן לישראל.
  ביבי לא ישראלי.   6/12/19 12:24
}}} בנגמין ניתאי אמריקאי לא באמת ישראלי.
כתוב תגובה ל- ביבי לא ישראלי.
+
ראש ממשלה לא אמור לקבל מתנות!!
  נוח   30/11/19 09:44
ביבי קיבל סיגרים ושמפניה לאישתו בשווי מאות אלפי שח לא רוצה ראש ממשלה שמקבל מאות אלפי שח מ "חבר" ובכלל יש כאן חוסר כיבוד של תפקידות ופגיעה באמון של כוונותיו ראש ממשלה חייב להיות נקי.
כתוב תגובה ל- נוח
-  הפיכה כחול לבן
  צילי   25/01/20 09:25
לא מאות אלפים,אלא עשרות במשך עשרות שנים ,מחבר אמיתי ,והוא לא נתן לו דבר בתמורה,לעומת לפיד שקיבל מליונים ממילצ׳ן ולא היה חבר אלא עובד שלו,מילצן הקים את יש עתיד ,כידוע זה לא עולה שקל תשעים ועוד לא דיברנו על סיגרים שמפניות עם תמורה באמ אמא שלו,עכשיו כמה נוח ש433 הם חברי יש עתיד ,ואלשיך שותף של גנץ לעוקץ במשטרה והוא חבר כחול לבן ואשכנזי שותף למנדלבליט לפרשת העבריינות ״פרשת אשכנזי,צריך שנה רק לכתוב על העבירות שלהם הפליליות האמיתיות,שחברו להפיכה צבאית כחול לבן.
כתוב תגובה ל- צילי
-  תמיד
  צודק   12/01/20 15:13
ואני דוקא כן רוצה שיקבל סיגרים ושמפניה ומכול טוב!!! מגיע לו!!! אני לא רוצה ששופטי עליון יקבלו שכר 100,000 ש"ח לחודש וביב יקבל 40000ש"ח מבין את זה נוח !!! או שאתה סתם שמאלאנאצי שרוצה להוריד ראש ממשלה בצורה לא דמוקרטית?
כתוב תגובה ל- צודק
-  כבודו
  מי   3/12/19 16:04
מי כבודו?אני מבין שאתה מבקש שגם הנסחט (שקרן ואסור למנותו למשרת אימון עפי "היועמש ויינשטיין.) בידי שי ניצן שביצע שוחד לדברי שר המשפטים. אתה גם מבקש מהם להיות נקיי כפיים. לפני שהם פוסלים משהו. או שזה לא נחשב העיר רק לא ביבי?
כתוב תגובה ל- מי
-  למה כלפי שמעון פרס ויצחק רבין
  בן נאמן   1/12/19 09:50
למה כלפי שמעון פרס ויצחק (לאה) רבין - לא הייתה דרישה כזו? ואילו על אריק שרון - זה היה בסדר, והרי כולנו היכרנו את פואד בן-אליעזר - כבר בהיותו מועמד לראשות הממשלה מטעם מפלגת "העבודה", ואם הוא לא היה מתעקש להיות נשיא המדינה, הוא - אף אחד לא היה מאשים אותו במתנות. לכן, זו צביעות להכריז את דבריך.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
-  }}}ההבדל= נתניהו מחרב הכל.....
  כדי לברוח ממשפט.   2/01/20 08:14
כתוב תגובה ל- כדי לברוח ממשפט.
-  בן נאמן, ניפגש בשערי מעשיהו
  הרשקו ראובן   28/12/19 17:00
כאשר ביבי יגיע להתחיל את תקופת המאסר שתושת עליו.
כתוב תגובה ל- הרשקו ראובן
-  ודאי תממש קודםזכותך למקום שמור
  ע_הראל   5/01/20 20:35
כמו כל הסמולנים במרתף 5- VIP בג'הנם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  עלילה על רבין ופרס
  רבקה שפק ליסק   4/12/19 13:57
אתה מייחס לרבין ופרס קבלת מתנות בשווי 700.000 ש"ח? רבין התפטר מפני שאשתו פתחה חשבון בנק בארה"ב כשהיה שגרירי והפקידה 10,000 $ פואד חטא והוגש כתב אישום. הוא לא קיבל הנחות כמו שרה נתניהו שמתוך סכום של כ0 150,00 ש"ח נדרשה להחזיר רק 45,000 ש"ח
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  את בכוונה משקרת?העובדות כתובות
  קורןנאוה טבריה   15/02/20 12:54
את בכוונה משקרת?העובדות כתובות בספרו של דן מרגלית 'ראיתי אותם' שם תגלי עד כמה את משקרת ומטעה - ואולי לא באשמתך - כך שטפו לך את המוח. ואני מפנה אותך לספר נוסף "הנחש" של יאיר קוטלר, שם מצוטט יוסי שריד אומר לחוקר פלבסקי:"כל הבית שלא רבין רכוש גנוב"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  לא....אני מייחס לפרס מתנה
  קובגר   29/01/20 15:41
בגובה של מאות אלפי דולרים - החגיגות ליום ההולדת שלו... מלבד הגדלת תקציב בית הנשיא מ 20 מיליון ל 60 מיליון בשנה
ומה עם ההלוואה שקיבלה הגב. רבין בסך של 250,000 (אם איני טועה) לתשלום הקנס שהוטל עליה ????
ודרך אגב רבין התפטר כי נאמר לו ע"י היועץ המשפטי שאם לא יעמידו אותו למשפט
כתוב תגובה ל- קובגר
-  רבין היה מפסיד את הבחירות
  אלון   31/01/20 23:38
רבין התפטר כי הוא הבין שהוא הולך להפסיד להכין .זוהי האמת .הוא פשוט פחד שההפסד בבחירות להכין ולליכוד ירדן על שמו לדיראון עולם.ואז בא המטומטם יגאל עמיר והפך אותו לגדול מהחים
כתוב תגובה ל- אלון
-  הבית של רבין היה מלא מתנות
  טירה   28/01/20 10:58
יוסי שריד לא רצה לעלות לבקר אצל רבין כי הבית שלו היה מלא במתנות. לאה רבין הגדילה לעשות ומכרה את כד הכסף שקבל רבין מהפטרארך בירושלים לדודו טופז ב- 14,000 שקל. גברת לכי לבדוק את העובדות. שלא לדבר על עליזה אולמרט שמכרה "ציורים" לקבלנים, ואשכול שרשם דונמים על שמו ואולץ להחזיר אותם. לא היו שם משפט או חקירות. אני כבר לא מדברת על פולה בן גוריון שהיתה קלפטומנית וגנבה מחנויות ואחר כך המאבטחים נשלחו לשלם עבורן. תפסיקו להיות צדקנים. תסתכלו על החמאה שיש לכם על הראש.
כתוב תגובה ל- טירה
-  מתוך ספרו - של דן מרגלית חושף
  קורןנאוה טבריה   2/01/20 18:11
מתוך ספרו - של דן מרגלית חושף פרשת הדולרים של משפחת רבין המטלטלת יותר מכל התיקים שתפרו לנתניהו - ''ראיתי אותם'': "אלמלא פרישתו (של רבין) מרצון הייתה לאהרן ברק אפשרות לבקש מהכנסת להסיר את חסינותו הפרלמנטרית ולהושיבו על ספסל הנאשמים ליד אשתו.... ברק לא התעקש לשווא. נתוני ה"נשיונל בנק" בוושינגטון העידו כי לא מדובר בסכום זעיר, כפי שטענה משפחת רבין בתגובתה הראשונה. גם לא היה זה חשבונה של לאה בלבד. שמו של יצחק התנוסס עליו לצדה כשותף מלא. בפועל התברר כי היו שני חשבונות בנק בלתי כשרים כאלה... הדולרים האלה היו שרידיו של כסף מפוקפק.... רק אחרי שהתפטר רבין מראשות הממשלה ב-1977.. גילה 'ניו יורק טיימס' כי רבין גבה בעדן 90 אלף דולר. פוליטיקאי טוב, כתב החשוב בעיתוני העולם, היה מחזיר את הכסף. אך רבין לא עשה כן וגם חמק מתשלום מס הכנסה, הן בישראל והן בארצות הברית". (עמ' 17/18) ותפסיקי לדקלם את השקרים שהתשקורת דואגת לשטוף בהם את המוח!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  רבין
  שי71   31/12/19 10:24
מה את מבלבלת במוח? הכסף היה מהרצאות של רבין בניגוד לחוק. הוא התפטר רק כדי לא לעמוד לדין.
כתוב תגובה ל- שי71
-  אלו לא היו בדיוק הרצאות
  ירדנה   9/01/20 13:01
אחרי מלחמת ששת הימים יהודים עשירים היו מזמינים את רבין לארועים משפחתיים כדי שיכבד אותם בנוכחותו ותמורת הופעתו באירוע המשפחתי כאילו גיבור ישראל שילמו לו כסף ורבין ואנשיו קראו לזה הרצאות וזו האמת ..אם הם היו יודעים שמדובר בגיבור דה לה שמעטא שהתמוטט והיה מאושפז כל ימי המלחמה
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  רבין
  עובדות   25/12/19 13:40
רבין בהיותו שגריר קיבל כסף (הרבה כסף) עבור הופעות בארועים פרטיים. האם משהו מאמין שכל השתיה שצרך נקנתה במכולת השכונתית ע"י לאה עולם זוכרים את פלוגת החיילים שסרקה את החולות בערבה לחפש את העגילים של לאה
כתוב תגובה ל- עובדות
-  קשקוש, בורות והטעייה
  מגיב ותיק   6/12/19 15:05
1. גב' שסק, את מטעה, רבין עסק בחלטורה מהצד בניגוד לחוק - אבל מגונני רבין שכמותך הפכו את זה לחשבון של לאה רבין - וכאן הייתה הטעייה, רבין היה צריך לדעת וכנראה ידע לאן הולכים הדולרים מהרצאותיו.

2. דן מרגלית חשף בעבר כי היועץ המשפטי לממשלה אז אהרון ברק הודיע לרבין כי ייאלץ להעמיד אותו לדין ולרבין לא הייתה ברירה אלא להתפטר.

he.wikipedia.org

shkifut.info/

שאר תגובתך עומדת על אותה רמה של סילוף ולכן חבל"ז.

בושה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  מקרה החשבון של לאה רבין היה
  פנחס   6/12/19 10:43
הסוואה לזאת שרבין בהיותו עובד מדינה שגרירי בארצות הברית נתן הרצאות פרטיות תמורת הון רב. אהרון ברק שאז היה היועץ המשפטי דאג להזיז לקדמת הבמה את חשבון הדולרים כהסוואה להרצאות של רבין
כתוב תגובה ל- פנחס
-  מדוע את מתחזה בשמי. אני מאז
  רבקה האמיתית   6/12/19 06:17
ומתמיד הייתי תומכת של ביבי ושרה, שהם זוג אוהב, ועדין, ושונא מתנות, וחי בצניעות, ונאמנים איש לרעותו (פרט לשניים שלושה מקרים בהם עשה ביבי טוב לרותי בר בפתח תקוה), ופרי אהבתם יאיר, הוא מלח הארץ, ששרת בצבא ביחידה קרבית בסמטאות יפו (גל"צ), וכל פעם כשהם עולים למטוס אוחזים יד ביד, אני נזכרת בדמעות בסרט "סיפור אהבה".
כתוב תגובה ל- רבקה האמיתית
-  למה אתם לוחצים בעניין האבטחה?
  אליעזר האותנטי   6/12/19 11:42
יאיר נתניהו היה חייל בצה"ל, למד תואר ראשון באוניברסיטה העברית, עכשיו עובד לפרנסתו בארגון "שורת הדין" – למה הוא חייב לצאת מהבית של ההורים אם הוא לא נשוי? בשביל לחיות עם כלב בתל-אביב בדירה שכורה ולצפות במצעד הגאווה מהמרפסת? למה אתם לוחצים להסיר ממנו את האבטחה? כדי שיפגעו בו? כואב לכם שיחידה של צה"ל לא מוקפצת לכפר ערבי כדי לחלץ אותו מזרועות אהובו כמו שחילצו את הבן של אולמרט? רק כשיאיר נתניהו יתפקד למרצ וימצא מאהב ערבי הנחשים הארסיים של כנופיית רק-לא-ביבי יעזבו אותו.
כתוב תגובה ל- אליעזר האותנטי
-  וואללה
  שמ   12/01/20 22:12
אליעזר,הפתעת אותי בסיפור הבן של אולמרט שחולץ מכפר בילסטיזי על ידי חיילי צה"ל.מעולם לא שמעתי על כך.
כתוב תגובה ל- שמ
-  מי שלם 250 אלף דולר שנשיא
  ארה"ב יבא למסיבה?   5/12/19 17:40
כתוב תגובה ל- ארה"ב יבא למסיבה?
-  יש לך חוש המור או שאת תמימה
  יספי   5/12/19 09:17
פרס קיבל המון מאנשי עסקים. טיסות במטוסים פרטיים, פינוקים כולל מעשים שסוניה עזבה את הבית בגללם. גם שינתה את שם משפחתה לגל במקופ פרס.
תקציב בית הנשיא תפח בעשרות מיליונים בזמן כהונתו
כנשחקר על קבלת מאות אלפי ש"ח בניגוד לחוק יצא מהחדר וטרק את הדלת ..זה עבר בשקט
רבין עשה את הכסף בחשבון האמריקאי מכסף שעשה בצד כעובד מדינה (שגריר ישראל הוא עובד מדינה). הכסף היה על הכבוד שזכו חתני בר מצווה וחתונות על השתתפותו בשמחה. מפורסם ידוע שאלו את מרגלית.
כתוב תגובה ל- יספי
+
רק
  לדור   28/11/19 16:29
משה לדור הבנו אתם אותו אגנדה. אתה מחזיק בידך כשאתה אומר זאת את דף המסרים שלכם?
כתוב תגובה ל- לדור
+
מנדלבליט ....תתבייש...
  נירה   26/11/19 21:59
כתוב תגובה ל- נירה
+
אין לי אימון בפרקליטות,
  alegra   25/11/19 13:57
אני מרגישו מרומה על ידי הפרקליטות והיועמ"ש אני מרגישה שנעשה עוול לנתניהו,היתעללות לישמה ,חקירות בררניות,שקרים ורמאות עדים בעלי משמעות לא נחקרו כלל ,אם ינוקו האורוות עד השורש צריך לעשות איקס על המערכת הזאת נקודה ,ועכשיו אחרי כל הרשע שספג נתניהו ,חייבים חקירת כל הגרמים בפרשה השיקרית שהביאה להפיכה שילטון ולאסקלציה בדמוקרטיה,לא ניתן לתקן את המצב ללא חקירות ולידוק איך הומצא התרגיל המסריח עם כל הטריקים המזוהמים כדי להכפיש ולרסק את שילטון הימין והישתמשו בנתניהו כשעיר לעזזל לא נישתוק לשקרנים..
כתוב תגובה ל- alegra
-  כשהכניסו את קצב, אולמרט ,
  חילקיהו   1/12/19 10:59
הירשזון ידלין כן יהי לך אמון בפרקליטות ופתאום אין אמון, נס משמים.
כתוב תגובה ל- חילקיהו
-  התערבות פרקליטות בבחירות
  ipal   30/11/19 11:25
שום דבר לא היה משתנה מבחינת האישום אם היה מוגש בתום הכרעה בבחירות. גמר שירותו של ניצן אינו רלוונטי ואף להיפך עדיף היה שעיניים נוספות יבדקו את מסקנותיו. לכן הגשת האישום ברגע קריטי של הבחירות היא חתימה עצמית ברורה להתערבות אסורה בהם של הפרקליטות. אם בית משפט לא יראה זאת ולא יגנה את הפרקליטות האזרחים רואים. לא דרושה וועדת חקירה לקביעת התיחסות המדינה לענין הזה. מה שכן דרוש זה שינוי המצב החוקתי שיאסור כול חקירה פתוחה לעיני הציבור בזמן שירות של ראש הממשלה על מנת לא לפגוע בתיפקודו הרת גורל למדינה . כמובן ויחד עם זה צריך להגביל תקופת השירות בתפקיד ראש הממשלה כמקובל בעולם ב2 קדנציות. עדיף שהמפלגות יכניסו שינוי זה לתוכניותיהם כבר עכשיו ,לפני סיבוב הבחירות החדש. זה עדיף לא רק מבחינת המדינה אלא גם מבחינת המפלגות. לא מעטים יצביעו בעד מי שיציע שינויים מבניים הכרחיים לחיינו כאן.
כתוב תגובה ל- ipal
+
היה או לא היה
  חבר ליכוד מודאג   23/11/19 21:39
סיגרים היו ? היה שמפנייה ? היו שיחות עם נו י מוזס ?
היה בזק וואלה ?
אז מה התבכיינות הזאת על הפיכה שלטונית.
איך ביבי אמר לא יהיה כלום כי לא היה כלום אבל היה הרבה.
כתוב תגובה ל- חבר ליכוד מודאג
-  הדברים שאמרתה נאמרו לאחר אישום
  כל זמן שאין אישום   28/11/19 11:26
כתוב תגובה ל- כל זמן שאין אישום
+
אין לנו אמון במנדבליט ובבגצ
  נירה   21/11/19 20:51
גועל נפש
כתוב תגובה ל- נירה
-  כמה שאת צודקת. אין בהם כלל
  ל-נירה   25/11/19 05:50
אמון, מרבית הצבור סבור כך ונגעל מהם.
כתוב תגובה ל- ל-נירה
-  צודקת בהחלט
  יצחק הרואה   24/11/19 13:12
וזה יתברר תוך חצי שנה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  נירה, את חייבת לחזור לכדורים
  ניצה הקוהרנטית   23/11/19 10:44
הוורודים 20 מיליגרם ביום. מצבך קשה!
כתוב תגובה ל- ניצה הקוהרנטית
-  את כבר זמן רב על הכתומים אבל
  חייבת מינון של 60   24/11/19 08:46
כתוב תגובה ל- חייבת מינון של 60
+
מערכת משפטית שמכשכשת במדינה
  קורא בלי קפה   22/11/19 20:19
אינני ודע אם ביבי אשם וגם אין בידי הנתונים לשפוט . מה שמטריד ביותר היא ההתנהלות של המערכת המשפטית . פעם היה נשיא בית משפט עליון שלאורך כמעט עשרים שנה קבע כמעט כל התנהלות בצמרת המשפטית . הוחזק כגאון משפטי למרות שמשפטנים בכירים בעולם חלקו על קביעה זו . לאורך שנים רבות האיש בנה מערכת משפטית לבנה אחר לבנה כדי להכפיף את נבחרי הכנסת והחלטותיה למערכת המשפטית שהפכה בישראל לכל יכולה . האיש ראה בנתניהו ופעילותו את השטן העלול להחריב את הבנין שהקים והחליט לנטרל אותו ממעמדו (כפי שנעשה לרבים וטובים לפני כן ) . מאחר והוא כיום פנסיונר ועדיין על פיו יישק דבר הוא דואג להגיע יום יום לכנסת לשמור על גחלת נאמניו ולהבטיח את דרישותיו מהם . שי ניצן שעשה את הסטאז המקצועי במשרדו של אהרון ברק ומביט אליו כאל אורים ותומים ,התאים למשימה ככפפה לידו של ברק . הראש הוא ברק והידיים ידי שי ניצן והשפוט שלו אביחי מנדלבליט . מנדלבליט נתון לסחיטה של ניצן עקב חומרים הנמצאים בידי ניצן מתקופת שרותו כפצ״ר . חשוב לציין שברק בלבד יכול להבטיח את חלומו של ניצן למינוי בבית המשפט העליון ., קשריו והשפעתו הרבה על גורמים בעלי משקל במערכת המשפטית . כך מתנהלת החונטה המשפטית להדחת נתניהו . להערכתי מנדלבליט יכול לשלוח את ניצן לכלא מפני שבראשו מספיק חומר נגד שי ניצן ואין כל סיבה להתבטלותו בפניו . אבל מנדלבליט פחדן מטבעו והחד גדיא נמשך מבלי שאיש יקרא אותם לסדר .
כתוב תגובה ל- קורא בלי קפה
-  טראמפ ,גנץ ושאר ירקות
  קורא ללא קפה   23/11/19 07:24
משום מה התעוררתי בוקר אחד בבהלה , חלמתי שגנץ יושב בראשות הממשלה ורוצה לבנות קשר עם נשיא ארה״ב מר טראמפ . וטראמפ (האיש הכי פחות צפוי ושאינו עושה חשבון לאיש , כולל למקורביו, ) אומר בקול רם שהאיש גנץ לא בא לו טוב בעינים , ואין צורך שיבוא כבר לארה״ב . על משקל העובד הדחוי שבא לבקש עבודה ובסוף הראיון אומרים לו ״ אל תתקשר אלינו , אנחנו נתקשר אליך ״ . הג׳נג׳ ׳ שמחזיק קשר ״נהדר״ עם נתניהו אינו אוהב את מה שעשו לנתניהו ולא מתבייש לומר זאת לראש הממשלה הנבחר במדינת פשפשים שמסעירה את המזרח התיכון . אולי מישהוא יודע מה נעשה ? ? ? יהודי ארה״ב מתלוננים ל אנטישמיות מתגברת נגדם וטראמפ אינו עושה דבר לבלום את הגל העכור שאפשר לעוצרו בשבוע אחד ! ! ! מדוע אינו עושה דבר ? מפני שרוב יהודי ארה״ב מצביעים עבור הדמוקרטים שנואי נפשו וגם מאכלסים את בית הנבחרים . זהו טראמפ , והוא לא צפוי , אולי לעדר האידיוטים מצביעי ״ רק לא ביבי ״ יש פתרונות ? ? ? חברים זה היה חלום שבהחלט יכול להתממש , נבכה ניילל ואולי נבין שפספסנו הזדמנות של ארבע שנים זוהרות בין ביבי לטראמפ שיכולות להביא את ישראל לגבהים ולשיאים חדשים . ורק תארו לעצמכם שביבי יצא לקרב חייו שבו לא לוקחים שבויים וילחש באזנו של טראמפ , ״ תעשה לישראל מה שאתה עושה הכי טוב לדמוקרטים ״ וטראמפ יעשה ללא ספק . אני רוצה לשוב לישון ולהתעורר עם חלום אחר . איך חצי עם מסוגל להיות אידיוט ועיוור ולא להביט קדימה . לעם ישראל פתרונות.
כתוב תגובה ל- קורא ללא קפה
+
ומי שנתן יד זה מרידור
  כוכי   22/11/19 21:18
כתוב תגובה ל- כוכי
+
יש חוק ונתניהו ידבוק בחוק
  טירה   22/11/19 16:43
החוק אומר שהוא לא צריך להתפטר. תראה לי את החוק שאומר שהוא צריך להתפטר? מה הוא יתפטר רק בגלל שאתה אמרת? אם החוק היה נר לרגלי גורמי אכיפת החוק הם היו צריכים להיות הראשונים שיטענו שנתניהו לא צריך להתפטר! אבל זה לא המצב מפני שאנחנו הפסקנו להיות מדינת חוק, ומשם יוצאות כל הקריאות להתפטרות נתניהו.הפכנו להיות מדינת פרשני החוק וכל מצורע וזב חוטם מפרשן את החוק כאוות נפשו. לכן נתניהו צריך לדבוק בכל מאודו בחוק ככתבו וכלשונו. הוא יפסיק להיות ראש ממשלה רק אחרי פסק דין חלוט כמאמר חוק יסוד הממשלה שבא להגן על הממשלה מפני תרגילים כאלה כפי שעושים היום לנתניהו. יש חוק ורק הוא יקבע ולא עיתונאים ופרשנים למיניהם.
כתוב תגובה ל- טירה
-  אשמאי זקן...
  יש העזתי שצופר   8/12/19 19:26
האיש ששימש כשופרו של אהוד אולמרט המושחת האולטמטיבי בתולדות מדינת היהודים בעת החדשה,גילה שניה לפני שאולמרט הורשע שהאיש מושחת...בסדום ועמורה הושיבו נערה יהודיה בבית הסוהר,מכיון שלא מנעה את רצח רבין...על פי אותו הגיון מקומו של מרגלית בבית הסוהר...האם התנצל הוא בפני אחת מהנשים שאותן הטריד מינית?. האם ברשימת המוטרדות מינית מצויות חברותיהן של נשותיו ובנותיו? האם אשתו בנותיו נכדותיו מסוגלות להביט לתוך עיניו?.האם מסוגל המרגלית להביט בעיניי אשתו, בנותיו ונכדותיו?
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר
-  וממתי נתניהו דובק בחוק?...
  דורון מהצפון II   7/12/19 11:50
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום לממשלת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  וממתי נתניהו דובק בחוק? (תוקן)
  דורון מהצפון II   7/12/19 15:39
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום למלחמת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק! {תגובה זו נכתבה שוב לתקן את המילה "ממשלת" ל"מלחמת" הכוונה הייתה לומר שנתניהו מסית וגורם ל"מלחמת אחים"}. דוגמה גרועה ומדאיגה ממנהיג! אם המנהיג מושחת וללא רסן מתקיף את כולם, אז מה יעשו שאר האזרחים...מאוד מצער!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  נתניהו עצמו אמר לאולמרט להתפטר
  דורון מהצפון   7/12/19 11:43
נתניהו חושב שהוא מעל החוק ונותן דוגמה גרועה לתושבי ישראל! נתניהו עצמו אמר לאולמרט שהוא לא יכול לנהל מדינה כראש ממשלה תחת כתב אישום - שנתניהו יישם את דבריו לגבי עצמו! ויפסיק להוליך שולל ולהחזיק כבני ערובה מדינה שלמה!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  נח לשכוח
  המזכיר   27/11/19 20:32
אין כזה מושג רהמ יוצא יש רהמ בממשלת מעבר
תפסיק לטפח אשליות
כתוב תגובה ל- המזכיר
+
נתניהו צודק אבל אשם בדירדור
  הגלשנית   21/11/19 22:22
על ממשמרתו משילות הכנסת והממשלה התדרדרה והגיע למצב שאפשר לעשות פוטש שלטוני. מקווה שהעם יתעורר ויתן דברו
כתוב תגובה ל- הגלשנית
+
שי ניצן מחזיק את מנדטמבל בביצי
  ירדן חלמיש   21/11/19 21:08
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
-  את זאת כבר כתבתי מזמן מזמן
  עכשיו לחץ בצוות   22/11/19 14:21
כתוב תגובה ל- עכשיו לחץ בצוות
+
מגיבה לנועה
  שמחה חן   9/11/19 22:22
את בור ועם הארץ.בוחן מציאות 000.אינטלגנציה000.שיכת לחונטה דגנרטית
המצוקה שלך מובנת,השמאל בתהליכי גסיסה מתקדמים,הקרקע נשמטת לכם מתחת לרגליים.מסכנים.ך
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
שיבשו וטייחו את פרשת רות דוד
  אכיפה בררנית ??   8/11/19 09:31
אכיפה בררנית שאלתם ??!! אז ככה את
רות דוד פרקליטת מחוז ת"א לשעבר אשר לכל הדעות מעשיה ופשעיה היו ברף הגבוה של חומרתם היות ופגעה באנשים חפים מפשע הרסה משפחות ומנגד שיחררה פושעים בעד בצע כסף ...חקרו רק 5 ימים , כן מה ששמעתם ... רות דוד נעצרה ביום 5.5.2015 כתב אישום הוגש נגדה רק על תקופת אחרי פרישה כבר ביום 13.5.2015 ובהם שישי שבת . לא תפסו לה מחשב , לא טלפונים , לא עשו חיפוש בנקים ונכסים , לא תפסו את המתנות שוחד שקיבלה ובמיוחד את שעון הקרטיה משובץ יהלומים וכן לא טרחו כלל לגייס עדי מדינה למרות שהיו הרבה כאלה ...... בקיצור לא באמת חקרו ...זאת אכיפה בררנית למי שעדיין לא הבין !!!
כתוב תגובה ל- אכיפה בררנית ??
+
דן ,אדם קטן זקן מתוסבךלא רלוונ
  יאקי   7/11/19 11:36
כתוב תגובה ל- יאקי
+
מיקי זוהר, בעליך מבלפור שקרן
  ציניקך0904   7/11/19 09:30
ביבי משקר מכאן ועד לשם. אבל אתה עיוור
כתוב תגובה ל- ציניקך0904
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
או שהשופטים עצמם נסחטים או שגם
  אנונימי   5/11/19 11:58
או שגם הם שותפים .
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
להדיח את שי ניצן לאלתר
  שמחה חן   5/11/19 07:44
כי מה שממדאיג עוד יותר,זה העובדה שבעוד חודש מסיים הקדנציה שלו ומשם היישר עליון.תארו מה יעשה העליון??!!!!ינהל המדינה הראות עיניו ונפשו המעוותת.עולם אפל לדיקטטורה זה מה שיהיה.מפחיד.

יש להדיח אותו ממערכת המשפט בכלל.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  ואני ממליצה שימנו אותך במקום
  נועה ט.   8/11/19 06:30
ניצן. אמנם איך לך השכלה משפטית אך את אישה מה-זה חכמה, וגם תומכת ללא סייג ביבי המושחת.
כתוב תגובה ל- נועה ט.
+
שטויות במיץ
  אבשלום   2/11/19 10:55
לפעמים איתמר לוין כותב לא רע.הפעם הכתבה קשקוש אחד גדול הנימוקים שהוא נתלה בהם שטחיים וחלשים ,יש מקום לשיפור יסודי.
כתוב תגובה ל- אבשלום
+
חיות החברתו הטובה של אברמוביץ
  רון5   30/10/19 23:13
היא חלק מהחונטה המשפטית של השמאל הבולשבקי.
לטקס הכתרתה הזמינה רק את חברה הטוב ביוצר התועמלן הבולשבקי הארור אמנון אברמוביץ
כתוב תגובה ל- רון5
+
שלטון הסררה
  Etti benita   30/10/19 20:41
כולל היועמש היקר אביחי מנדלבליט שאמר לפני ארבע שנים כי כי וינשטיין תופר לו תיק כלשונו. מפחיד ומטריד ....
כתוב תגובה ל- Etti benita
+
נשיאה מושחתת
  יהודה כהן   30/10/19 19:07
הנחת העבודה בקריאת היא כי הפוליטיקאי מושחת ולכן צריך להיזהר מלהיות שותפים עם פוליטיקאים.
בעידן השיוויון גם שופטים בעליון צריכים להבחר לתקופה קצובה ע״י נציגי ציבור.
כמו שראש הממשלה נבחר- ראש הרשות המבצעת
כמו שיו״ר הכנסת נבחר- ראש הרשות המחוקקת
כך נשיא בית המשפט - ראש הרשות השופטת צריך להבחר.
כן ע״י הכנסת.
עד שהדבר לא יתוקן נמשיך לחיות בתיאטרון האבסורד שקוראים לו שופטים, פרקליטים ויועמ״שים.
מושחתים, נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- יהודה כהן
+
לוין, דובר החונטה המשפטית שוב
  רון59   30/10/19 00:02
כמה עליבות בעיתונאי החצר לוין. אומר הן לפרקליטים מושחתים מהשמאל הבולשבקי שעושים במערכת המשפט כבשלהם ולאיש העלוב לוין אין ביקורת.
כתוב תגובה ל- רון59
+
על גנץ ליברמן ולפיד יש אישומים
  אבי כהן   27/10/19 16:04
מדוע משהים העמדה לדין בחשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
לחסל את דיקטטורת המערכתהמשפטית
  אע   26/10/19 05:58
בלתי נתפס, שאחנו בעצם חיים במדינה לא דמוקרטית, שבה הפקידות המשפטית שולטת במדינה, תופרת תיקים לימין, ומעלימה שחיתויות של אנשי שמאל כדי שיגיעו לשלטון!! מסות בוחרי הימין חייבים להשמיע קולם בהפגנות שיזעזעו את אמות הסיפים - נגד ומול מנהיגי האליטה הדיקטטורית של השמאל - הפרקליטות, שי ניצןף ליאת בן ארי, מנדלבליט שהחליט ללא כל סיבה להתעלם משחיתותו של גנץ וה"מימד החמישי", ובג"ץ שנענה עכשיו לפרקליטות לעכב את חקירת גנץ, כדי שלא תפריע לו ולשמאל להגיע לשלטון!!!
כתוב תגובה ל- אע
+
רמון אינוווווו
  אישה   20/10/19 14:29
כדאי להזכיר שחיים רמון אינו עבריין מין. הוא רק הורשע פעם אחת ועוד שתי נשים טענו שהטריד אותן (אחת לפי קלמן ליבסקינד ושניה היא חני קים העיתונאית לשעבר. אבל חיים רמון אינווווווו עבריין מין
כתוב תגובה ל- אישה
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  תושיה   26/10/19 08:16
כפויי טובה ועיוורים יש בכל חברה. אילו היית עורך השוואה אמיתית בין המצב לפני ואחריי ומנטרל את רעל השנאה הזורם בדמך בהשפעת התקשורת השמאלנית היית מבין שלפני : היו פיגועים , אוטובוסים התפוצצו, פחדנו לשבת במסעדות , הטרור היכה בכל מקום , המצב הכלכלי היה לא מזהיר , האבטלה הייתה גבוהה, הקשרים עם מדינות שונות בעולם לא היו !!! לעומת המצב אחרי: ביטחון אישי ! נתב"ג עובד ללא הפסקה וישראלים לא מפסיקים לטוס, מכוניות חדשות ממלאות את הכבישים , דירוג האשראי של ישראל מדבר בעד עצמו , מצבינו הבינלאומי וקשרינו עם מדינות העולם לא היו טובים יותר... לאור כל זאת ברור שכל העובדות לא יזיזו אותך ושכמותך מדעתכם שהריי כאשר ישנה שנאה בלב גם אם אין לה על מה להתבסס , קשה מאוד להפריך אותה ! בהצלחה בחיים מלאיי שנאה !
כתוב תגובה ל- תושיה
+
רמון
  דניאל פריידנברג   20/10/19 14:06
המשפטן חיים רמון הוכיח את את יושרתו המקצועית והאינטלקטואליים שלו בביקורת על תיקיו התפורים של נתניהו. הגישה העצמאית של איש השמאל הזה מעוררת תקוה שאיש השמאל הזה ילך בעקבותיהם של השמאלנים לשעבר ד"ר שטייניץ, אמנון לורד, בוגי יעלון, גדי טאוב ורבים אחרים. אז הוא יבין שהקונספט של שתי מדינות ומסירת שטחי מולדת לאויב הוא טעות קשה שהסכמי אוסלו והתתנתקות הוכיחו זאת מעל לכל ספק. בכל מקרה יש להצדיע לאיש האמיץ הזה שלא מפחד לומר את האמת, בניגוד לכל העדר השמאלני
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
+
ביבי
  שמולי   6/10/19 20:22
לפני שאני בעד ביבי אני נגדכם,אנשי השקר,תופרי התיקים מבחינתי גרועים מרוצחים. אני נגד כל מגלגלי העניים שכאילו לא מבינים מה הולך פה,אני נגד אותם אנשים שמאמינים שההליך המשפטי נקי וביבי באמת מושחת.
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}מבראון חברון ועד היום20שנים
  נתניהו מגה חשוד..   7/10/19 02:53
כתוב תגובה ל- נתניהו מגה חשוד..
+
אי אפשר להביך את המושחת מבלפור
  עזרא מנצור   30/06/19 18:50
להגיד שנתניהו הוא הגרוע מכל ראשי הממשלה - זה כבר בנאלי! הנזק שהאיש הזה גרם וגורם למדינה מתפשט כמו מחלה מידבקת. ייקח עוד שנים הרבה לתקן את הנזקים, אם בכלל. אבל האיש לא מובך - זה טבעם של המושחתים.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  תגובה למר מנצור
  אלי אלקלעי   5/11/19 18:10
צר לי עליך עזרא מנצור . ברגיל יש סדרי דין , קודם חוקרים לאחר מכן מחליטים , לאחריו יש שימוע ואם לבסוף לא שוכנעו גורמי האכיפה מוגש כתב אישום . גם לאחר מכן יש עוד הליך הוכחות ורק לבסוף מוציאים גזר דין . אצלך הכל כנראה הפוך , קודם גזר דין ולאחר מכן הוכחות לאחריו כתב אישום וכו' . באשר לקביעתך כי ראש הממשלה הוא הכושל ביותר , לכך לא מסכימים רוב המצביעים . בדוק הנתונים גם בטענה זו .
כתוב תגובה ל- אלי אלקלעי
-  עזרא רפיון שכלי שלום
  מזור לעזרא   1/11/19 23:30
לא ידעתי שרפי-שכל יכולים לדקלם את מה ששטפו להם את השכל איתו
כתוב תגובה ל- מזור לעזרא
-  תצפה בבקשה בברכת יומההולדת
  יהודה שגיא   29/10/19 21:12
מפי יהורם גאון בפני רוהמ בנימין נתניהו.ואז תבין!!!
תחפש ביו טיוב "ברכת יהורם גאון לרוהמ בנימין נתניהו...אני לא מאשים אותך אלא את התשקורת ששתפה לך את המח!!!
כתוב תגובה ל- יהודה שגיא
-  יהורם גאון
  yacov revach   1/11/19 15:54
facebook.com
כתוב תגובה ל- yacov revach
-  אדון מנצור !
  גברי   26/10/19 12:43
למה הבנק קטן ?
כתוב תגובה ל- גברי
-  משלם ב"זוזים" עבור שמך האמיתי
  בועזרו   20/10/19 06:43
בכל אופן, להקליד כל כך הרבה שקרים, חצאי אמיתות, ולהתברך בכושר נבואי... באם המציאות והאמת היו נחלתך/נר לרגלך, אזי כבודו היה רואה את התמונה האמיתית העכשוית בהשוואה למצב המדינה, עשר שנים לאחור, בזירות החוץ, הכלכלה, הביטחון ועוד. אך כמי שמסוגל לפרסם גבב של הבלים כפי שפרסמת, אין לך את היכולות הדרושות כדי להיות ישר ואוביקטיבי..
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  המושחטים הם אנשים כמוך
  מודאג   5/10/19 14:58
שלא מעניינות אותו עובדות!!! עובדה מוצקת שהפרקליטות תפרה תיקים לנציגי ציבור, נאמן, ריבלין, רפול, קהלני, דרורחוטר, גל הירש ועוד!!! עובדה מוצקת ששילמנו דרך הפרקליטות השמאלנית כרבע מיליארד ש"ח כדי למצוא משהו נגד נתניהו... ומה שהם מצאו זה קבלת סיגרים מחבר ותיק כשוחד אבל הם לא מאשימים את אותו החבר בקבלת שוחד... וגם את לפיד לא חוקרים על אותו נושא נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? ניסיון לקבלת שוחד מנוני מוזס בחוק ישראל היום כשכולם יודעים שנוני עשה הכל כדי להפיל את שנוא נפשו נתניהו, ונתניהו הצביע נגד החוק... לא לדבר על לפיד שנפגש עם נוני, מחק את הפגישות איתו ואילץ את חבריו לסיעה להצביע בעד החוק, גם קיבל המון כתבות חיוביות, שילם המון כסף עבור פרסום מודעות לעיתון ואישתו עבדה באותו זמן בידיעות וקיבלה משכורת גבוהה מאוד! ולא לדבר על ציפי ליבני... נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? נתינת שוחד לשאול אלוביץ על ידי חתימת נתניהו בתור שר התקשורת על מיזוג בזק, רק אחרי שעשרות רגולטורים במשרד התקשורת והאוצר בסיום בדיקה של 10 שנים חתמו על המיזוג!! והם כאמור לא חשודים, רק נתניהו, אהה ובשביל כמה כתבות חיוביות בוואלה כשכולנו יודעים שבאותו זמן בוואלה כיסחו את נתניהו בכתבות שליליות! נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? כנראה שלא חסרים טיפשים שטופי מוח שרוצים להפיל ראש ממשלה אפילו במחיר של האמת!
כתוב תגובה ל- מודאג
-  למודאג
  המורה להסטוריה   5/11/19 14:33
ראשית כל
מושחת ולא מושחט
חבל שאין הגהה לתגובות באתר
שנית : החקירה הזו זוהמה לחלוטין וכל נחקר אחר היה מזוכה מזמן.
למען הסר ספק הכותב איננו מחסידי נתניהו
כתוב תגובה ל- המורה להסטוריה
-  ביבי
  שמולי   8/09/19 17:28
מר מנצור תפסיק אתה ועדר מרעיך לקלל לשנוא להכפיש. תגיד את מה שיש לך להגיד בשפה מכובדת,ברור לי שאתה מונע משנאה נטו
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}פרשות1000 2000 3000 4000
  עד מתי יתחמק???   20/07/19 08:02
כתוב תגובה ל- עד מתי יתחמק???
-  יש לך בעית מח קשה
  צורי   28/09/19 14:42
איך אמר אל ג'אזר בעית מח עורפים את המח. ואתה בבעיה סבוכה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, נתחתי עם כמה נוירולוגים
  נוירוכירורג   30/09/19 09:17
את תגובתך, והמסקנה היא שכדאי לך לסור עוד היום למרפאה הנוירו-גריאטרית באיכילוב (בנין עופר קומה 4), שיש בה תורנות חג למקרים דחופים. קריש הדם כבר סתם אצלך 80% מעורקי התרדמה (הקרוטידים) ואספקת הדם למוחך מצומצמת.
כתוב תגובה ל- נוירוכירורג
-  כנראה אתה קלינט קבוע שם כל כך
  פרטיםמדויקם המקום   29/10/19 16:24
כתוב תגובה ל- פרטיםמדויקם המקום
-  כנופייתSMALLשלא קיבלהJobאצלBB
  ע_הראל   5/07/19 16:11
הבעיה האחת ויחידה במדינת העם היהודי 2019 - היא ששורה של כל מיני לא יוצלחים (ונפלים באזרחות) התארגנו לתוך 2 או 3 כנופיות (כחול לבן, העבודה/מר"צ, ברק/גולן, בתוספת הקוזאק הנגזל איווט האיום שאוהב נורא לאכול רק שרצים וחזירים)-ומה באמת המשותף לכולם? שלא קיבלו (וסביר שלא יקבלו) ג'וב אצל נתניהו וטוב שכך! וזה כל כך פשוט ושקוף (וכאן זה לא הסתדרות). ●☆● וכי איזה ג'וב אפשר לתת לגנץ - נפל באזרחות עם קבלות (שגרר חברת הייטק/סייבר המימד ה5 להפסד של מאות מיליונים, ולפיטורי יותר ממאה עובדים ישראלים); כנ"ל אשכנזי פשוט לא הצטיין בחברת שמן, וברח רגע לפני שסילקו אותו. ●☆● וברק "זחל" על 4 כדי להיות שר ביטחון 4 שנים תחת BB, ושיבח את נתניהו ואת שירותו הצבאי; אממה גם הוא וגם איווט סיימו עם הלשון בחוץ, וכעת יש לימין בס"ד מועמד טוב בהרבה למשרד הביטחון הוא האלוף יואב גאלנט האהוב מאוד על חייליו ופקודיו, הם אשר מוכנים ללכת אחריו באש ובמים. ●☆● ובכלל כל הגנרלים המדוכאים ומאוכזבים כמו יאיר גולן משבחים ומהללים את רה"מBB (נתניהו נוהג בחוכמה בעזה, והוא מנהיג אחראי!) - עד הרגע שאין להם תיקווה לקבל איזה ג'וב ממנו, שבדיוק (ורק אז) מתחילים לטנף עליו; או כמו בוגי יעלון שלא רצה לעבור מהביטחון למשרד החוץ - כי אז החל "להשתולל" ומאז מיילל ביבי ביבי כל היום. ●☆● הלכך אנא חברים היזהרו מחיקויים, כי BB יש רק אחד, והוא ימשיך עם שרה בס"ד בבית רה"מ עד 2029 לפחות, בבריאות ושלום נחת ושגשוג, כל טוב ואריכות ימים בנעימים להם ולכל ישראל (ולידידתנו אמריקה ולכל העולם), נקודה שלום! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מי שקובע זה השר ולא הפקידים
  כוכי   26/09/19 13:59
כתוב תגובה ל- כוכי
-  אתה באמת מאמיו בזה?
  חחחחח   5/10/19 15:03
זומביט שטוף מוח של העיתונות השמאלנית. ככה הם אוהבים אותך.. פתי מאמין עם ראש באדמה. מתוך כתבה של ניצן קידר... "הסטנדרט הכפול של פרקליט המדינה שתקף את מנכלי"ת משרד המשפטים עו"ד סיגל יעקובי על שניסתה לעצור את המכרז באותו הבוקר שבו נבחרה ליאת בן ארי לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה בטענה כי אין צורך במשרה. לטענתו, ביטול המשרה ללא התייעצות עמו לא תקין כי היא פעלה "מאחורי גבו" כממונה על הפרקליטות ועלולה היתה לפגוע בעובדים שניגשו למכרז ואכן ניצן קיבל את מה שרצה. אלא שמתברר כי שי ניצן עצמו, כפרקליט המדינה, פנה בעבר למנכ"ל משרד ממשלתי ודרש ממנו למנוע את כניסתה לתפקיד של ד"ר מאיה פורמן רזניק ארבעה חודשים לאחר זכייתה במכרז ללא שעירב את הממונה הישיר וללא שלקח בחשבון פגיעה באותה עובדת. שי ניצן עומד בפני סיום כהונתו בעוד כחודשיים והמשנה (חברתו לעבודה) תכהן תחת שני פרקליטי המדינה הבאים. כשנשאל על כך טען שמנכלי"ת משרד המשפטים התערבה לפני אישור המינוי של ליאת בן ארי, הוא עצמו פעל לטרפד את עבודתה של פורמן רזניק הרבה לאחר אישור המינוי שלה. לאור העמדה המשפטית שהציג ניצן, יכולה מנכ"לית משרד המשפטים לבטל את איוש המשרה, גם לאחר זכייתה של בן ארי במשרה, השאלה היא אם היא רוצה להסתכן בתפירת תיק נגדה. חוסר יושר וניצול כוח שקיבל ניצן מהאזרחים!!!
כתוב תגובה ל- חחחחח
-  }}}13שנים נתניהו ראש ממשלה.
  מגה חשוד בשחיתות   28/09/19 05:41
כתוב תגובה ל- מגה חשוד בשחיתות
+
יש טעות קטנה
  ארק   25/09/19 12:40
היוע'מש יתן החלטתו בינואר 2034. וזו לשון ההחלטה: מאחר ועברו כ'כ הרבה שנים כולנו שכחנו מה היה חלה התישנות, חלה מתוקה וחג שמח.
כתוב תגובה ל- ארק
+
גנץ: ממשלה חילונית בלי דת
  פפי   13/09/19 15:16
גנץ: ממשלה חילונית בלי שומרי מסורת. "אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים - זה או הצבעה ל״מחל״ או לפיד. לכל הקדנציה"
כתוב תגובה ל- פפי
+
הנשיא 250,000,000 ב-5 שנים
  אצל הנשיא פרס   9/09/19 06:32
כתוב תגובה ל- אצל הנשיא פרס
+
ומה עם אטלנה? הס מלהזכיר ..רצח
  רצח פוליטי   8/09/19 15:26
כתוב תגובה ל- רצח פוליטי
+
חורבני בתים קודמים
  נגד שמד עצמי   6/09/19 00:34
נתניהו ביצע מעשה בגידה בביטחון המולדת ואזרחיה זה כל מה שיש לדעת כל השאר לא זוטי זוטות אלא הסחת- דעה עבריינית פלילית של משפחת פשע שואבת דמים. הציבור הדיוט לא מעודכן. כרוניקה של אוטו שמד וידוע מראש. פעמיים החריבו סיקריקים את הריבונות היהודית והשמידו שני בתים וכעת השלישי באוטו שמד סיקרי באמצעות ראש קוזה נוסטרה. כשיימחה בית אחרון זה בידי זן הקופים הלא אנושי והיודואידי לפחות לא יהיה יותר למי לבוא בטענות. 103fm.maariv.co.il
כתוב תגובה ל- נגד שמד עצמי
+
לוין, כתועמלן של השמאל הקיצוני
  אלי9   1/09/19 09:47
מי כמוך מבין בשליטה על תקשורת. ערוץ 12 מתאים לך ולמאפי השמאלנית בבית המשפט העליון ופרקליט מדינה הבולשביק תופר התיקים. אני מניח שאתה ישן טוב כאשר מלצר איש שמאל קיצוני שכשל אפילו בפריימריז של מפלגת העבודה מתמנה לשופט על אף כישוריו העלובים. שי ניצן מתאים לך ככפפה ליד, סוגר ענינים עם עיתונאים מושחתים כדי לסכל בחירת מועמד היון זה ביבי מחר זה מישהו שלא מתאים למאפיה השמאלנית שאתה משרתה
כתוב תגובה ל- אלי9
+
הפגישות הביתיות של אלוביץ
  סיירוס   31/08/19 14:25
מעניין ,הפגישות של אלוביץ עם ראש הממשלה ,עם שר התקשורת ועם המנכ״ל ועם היועץ לתקשורת ראש הממשלה ,נערכות רק בבתים פרטיים ולא במשרדים ,למה? מחמת הסודיות של מה ?אם זה בענינים מקצועיים ,מעניין שכל התקדמות בעניני בזק כפי שאלוביץ רצה הושגה לאחר פגישות ביתיות . אן סקרנים מיותרים ,לקח ותן (לא. קלטות ולא עיניים לא רצויות במסחרה). לגבי תאריכי עסקת בזק. /יס ופגישת פילבר אלוביץ זו עסקה מתמשכת עם הסתעפויות בכל עניני בזק עם הרגולטור שהוא משרד התקשורת .ראש הממשלה אירח את דנקנר ,תשובה ואלוביץ בביתו והמבין יבין
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
נוכלים שמאלנים גונבים רק מהקופ
  נוכלים שמאלנים   28/08/19 13:32
נוכלים שמאלנים לוקחים (גונבים) רק מהקופה הציבורית
כתוב תגובה ל- נוכלים שמאלנים
+
פרקליטות מפלה , פוליטית ובררני
  Apple   17/08/19 09:32
כתבה מצוינת. פרקליטות מושחתת. חוסר אמון מוחלט במערכת. הבדיחה היא שהם מאשימים את ביבי בחוסר האמון במקום להאשים את עצמם. הם עדיין חושבים שכולם טיפשים.
כתוב תגובה ל- Apple
+
חשיבה
  לא לפייסבוק   30/07/19 23:11
האם הכתב ה"נכבד" כאשר ישב עם עצמו. (אם זה בכלל קרה) חשב אולי אני דן כבר לא יודע מה לומר כי האלצהיימר מתחיל? וןאולי אני, דן בכלל לא מכיר את העובדות על כן איני יכול לשפוט איש? ואולי אני, דן מרגלית, נוטל את זכות החפות שנתונה לכל נאשם מנתניהו וקובע חד משמעית כי נתניהו מושחת. אז חבל על זמנו של בית המשפט וקדימה לכיכר העריה לעריפה. היכן כאן, דן, שיקול דעת ויושרה עיתןנאית? האם עם הגיל היא נעלמת? אתה בושה לגיל השלישי.ולעתונות בכלל
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
+
עוד מושחת בא לחגוג על כספו של
  Zdeh   27/07/19 16:11
יקבל מיליונים תמורת המנטרה: "אין כלום כי לא היה כלום". מהיכן ביבי שואב את כמויות הכסף האדירות הללו?! מהביטוח הלאומי?!
כתוב תגובה ל- Zdeh
+
אז אמרו
  כוכי   15/07/19 23:15
כתוב תגובה ל- כוכי
+
עוד קנוניה של ביבי והפרקליטות
  פרידריך ברברוסה   26/06/19 03:23
כתוב תגובה ל- פרידריך ברברוסה
+
שקרניהו יכלא השנה לעשור
  אקדמאי אשכנזי נאה   22/06/19 14:57
השנה אעבוד במשרה משרדית מלאה שקרניהו יכלא לעשור חברי-הכנסת המעולים פנינה תמנו-שטה וגדי יברקן ימונו לשרים ושנה הבאה אטוס לארה"ב ולאיטליה עם אשתי וילדי הלוואי שכל משאלותי יתגשמו אמן
כתוב תגובה ל- אקדמאי אשכנזי נאה
+
שרה
  עמיהוד   18/06/19 15:07
הבושה גדולה מאד להעמיד אשת ראש ממשלה לדין על אוכל העיתונות באמריקה מלגלגת על מערכת המשפט שלנו
כתוב תגובה ל- עמיהוד
-  עברין הוא עברין
  שלמה שכטר   19/06/19 10:26
שקרו הוא שקרן, קבלת דבר במרמה היא עברה, גנב הוא גנב, מדיח לדבר עברה הוא עברין, אין זה משנה אם מדובר באוכל ו/או בכל דבר אחר
כתוב תגובה ל- שלמה שכטר
+
שקרנים
  כוכי   16/06/19 22:43
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי חס על כספי הציבור חחחחחחח
  סיירוס   16/06/19 20:11
ראש ממשלה שלא חס להעמיס על קופת המדינה כל הוצאה פרטית שלו ,פתאום הוא רועם על הוצאת מ״מיליונים״ כהוצאות משפט .אזרחי ישראל מוכנים להוסיף עוד מיליונים למערכת המשפט ,להוציא כל מושחת וגנב מהספרה הציבורית ,לא משנה אם הוא מימין או משמאל ,גבר או אישה .חייבים לנקות את האורבות בכל מקום שנדרש ,בממשלה בכנסת בבתי המשפט בצבא במשטרה ובכל הספרה האזרחית ,לשסף את הקשר הון שילטון .יחד עם זאת להוקיע את תרבות השקר,לחוקק חוקים שאסור לעובד ציבור לשקר .כוולל נבחרי ציבור ,מי שנתפס בשקר זו עבירה פלילית כמו השוחד .כך נטהר את האוויר שאנו נושמים .נהיה גאים במדינתנו ששמה בראש מעיינה את האמת בכל.דמיינו שאנו במדינת אמת ,ראש ממשלה שקרן ,לא יחזיק את המדינה כבת ערובה שלו .
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
BLI MAASAR=MIRMAT A'MEDINA
  BILSHON BNEI ADAM   12/06/19 19:47
כתוב תגובה ל- BILSHON BNEI ADAM
+
מי שקמצן זו המדינה
  טירה   11/06/19 10:37
משלמים לביבי משכורת עלובה, נותנים לו מנקה שתבשל לו כי המדינה חוסכת משכורת של מבשלת,מסתכלים לו בצלחת, מה הוא אוכל? מה הוא שותה? מה הוא לובש? איך הוא נסע? אין דברים כאלה בעולם. אין מקום אחר באף מדינה דמוקרטית שבו עושים את מה שעשו לנתניהו. לא בבית הלבן, לא בארמון וורסאי בפריז, באף מקום בעולם. אין דברים כאלה. עכשיו השאלה למה זה קורה אצלנו? קודם כל כי אין אפשרות לערער על ההשיגים וההצלחות שלו בכל התחומים גם המדיני של קשרים עם המעצמות הגדולות ומדינות ערביות ומדינות במזרח הרחוק ובאפריקה ןבאמריקה הדרומית. הישגים בטחוניים במאבק באירנים ובהשמדת כוחם בסוריה ובהקטנת כוחם של הפלסטינאים במישור הכלכלי ובאיכות החיים שיש לנו כאן בארץ. יש לנתניהו הישגים עצומים אבל לא מדווחים לנו עליהם ומסתירים אותם מהציבור. על מה כן מדברים? על קצף הגילוח של נתניה ועל העובדת שעבדה שעתיים-שלוש בבית ראש הממשלה ןאמרה ששרה התעמרה בה. 20 דקות ראיינו אותה באולפן שישי בפתיחת המהדורה. תסתכלו על ההישגים לא על מה שהתקשורת מבשלת יחד עם המשטרה והפרקליטות. אנחנו כעם וכמדינה עוד נצטער מאוד אם הם יצליחו להפיל את נתניהו. תזכרו את זה.
כתוב תגובה ל- טירה
+
בושה בושה בושה גדולה.
  skhv   2/06/19 17:06
האם דין בוזגלו כדין שרה ?
כתוב תגובה ל- skhv
-  מה עם מני נפתלי?
  רינת ש.   4/06/19 01:26
מענין שמני נפתלי קיבל מתנה להיות עד מדינה. מענין על סמך מה? שזה בא מהצד של נתניהו שרה, בנימין ויאיר חוקרים. אך אם זה משפחת נתניהו לא חוקרים. אותו מני "ישר כסרגל" משתתף בתוכניות טלביזיה , מרצה בבתי ספר. מוליך הפגנות.
כתוב תגובה ל- רינת ש.
-  נפלה טעות בתגובה שלך. היית
  ל-רינת ש.   14/06/19 08:12
צריכה לכתוב: "אם זה מחוץ למשפחת נתניהו - אז לא חוקרים"....
כתוב תגובה ל- ל-רינת ש.
-  איך אדם כמו מני נכנס לבית ראש
  טירה   11/06/19 13:02
הממשלה. איך מכניסים אדם כזה לבית החשוב ביותר במדינה? לפעמים אני חושבת שהוא היה שתול שם. מישהו שם אותו שם על אף שהוא בוודאי ידע מה הרקע שלו, וכולנו רואים איזה טיפוס הוא. אני שואלת את עצמי איך אנחנו רואים מה שהשב"כ לא ראה? איך השב"כ הכניס בן אדם כזה לבית של ראש הממשלה? זה מדהים. או שמישהו לא עשה שיעורי בית או שזה נעשה בכוונה. אני רק תוהה ולא יודעת מה לחשוב על העניין הזה.
כתוב תגובה ל- טירה
-  הוא אושר ע"י השב"כ וזהאומר הכל
  הם ניסו להפילו !!   19/06/19 19:28
בנושא הזה הם התנהגו כמו גוף מדיעין במדינה רביעית!! במיוחד כאשר ראש השב"כ שהיה אז שמאלן קיצוני שראה בעלית הימין אסון לדרך הפוליטית שהוא האמין.
כתוב תגובה ל- הם ניסו להפילו !!
-  יש לך חושים בריאים
  לני נפטמין   13/06/19 20:20
מני נפתלי שירת בשב"כ ועף משם בגלל התנהגות אלימה ובגלל שאביו דקר את אדם בסכין. אבל פתאום השב"כ, בראשות דיסקין איש השמאל, העביר את מני לתפקיד מנהל הבית של ראש הממשלה. כבר בתחילת ההאשמות נגד שרה נתניהו היה למני נפתלי, שלא ממש שוחה בכסף, צוות גדול של עורכי דין ויועץ תקשורת צמוד. מי מימן את זה? עורכת הדין שלו נעמי לנדאו טענה שכל החקירות נגד נתניהו התחילו ממני נפתלי. הוא אשר יזם את הפנייה למשטרה בחקירות 1000, 2000, 3000, 4000. כנראה שהבטיחו לו בשב"כ לסגור את החובות של אביו בשוק האפור – בתמורה לפרובוקציות בבית ראש הממשלה, למשל ניפוח מכוון של ההוצאות בבית ראש הממשלה כדי שאפשר יהיה להאשים את משפחת נתניהו בבזבזנות (ובאמת, מני זרק לפח אוכל שהכינה המבשלת והזמין חמגשיות אוכל ממסעדות בטענה שהאוכל לא הוכן). מני גם שפך מים בפרוזדור כדי לגרום לשרה להתרגז ואז תיעד את תגובתה הנרגזת. לכן הוא יצא נקי מכל חקירות המשטרה ואפילו קיבל מעמד של עד מדינה. אדם שצילם והקליט את המתרחש בבית ראש הממשלה היה צריך להישלח לכלא על בגידה אבל מני יצא נקי (כמו שאבישי רביב יצא נקי). אפילו לא עצרו אותו בעקבות שתי תלונות על הטרדה מינית – כמו שעוצרים כל חשוד בעבירה כזאת, והתעלמו מהשקר שלו לגבי סיבת התפטרותו מתפקיד אב הבית בבית ראש הממשלה: פעם אחת העיד בשבועה בבית המשפט כי עזב בגלל שרצה לתמוך באביו שהיה מסובך במשפט פלילי ופעם שנייה העיד שהסיבה היא שרה נתניהו. מסקנה: מני נפתלי היה שתול של השמאל בבית ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- לני נפטמין
-  זה ברור.לכל בר דעת.
  לכן הציבור מבין.   16/06/19 23:58
כתוב תגובה ל- לכן הציבור מבין.
+
מהסבך
  שומדבר   25/05/19 22:30
מי שרצח את רבין ממשיך בקנונייה. אין פה שום חדש.. הם מחזיקים את המדינה בביצים ולכן צריך מהר לטגן אותם ולעשות מהם שקשוקה. פשוט מאוד לבטל את חוק ההתנתקות ולבטל חוקי גופי בטחון שמסבכים אותנו כל פעם מחדש שקרנים מדופלמים עם רישיונות לצרף אותם כחלק ממגב. שינגבו חומוס בקסבה.
כתוב תגובה ל- שומדבר
+
כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם
  מאייר   25/05/19 14:42
כתוב תגובה ל- מאייר
+
קמצנות של ביבי ושרה
  פלמרי דודו   24/05/19 10:24
הקמצנות החולני של הצמד מושחתים מבלפור עוד יכניס אותם לכלא... האם לא מספיק כל המליונים שעשקו את המדינה. האם לא מספיק התמלוגים שקיבל להגן על הטייקונים במתווה הגז? האם לא מספיק העמלות שקיבל בפרשת הצוללות?? האם לא מספיק למושחתים האלה הכספים שעשקו וגנבו מאיתנו ב-3 הבתים שאנחנו מחזיקים וממנים עבורם?? מפריע לי שהמסכנות שהמושחתים האלה מייצגים בפני הבוחרים רפי השכל שמאמינים בהם
כתוב תגובה ל- פלמרי דודו
-  תבדוק את המידע. יש בו הרבה הטו
  ים גליל   3/09/19 10:37
יש בו הרבה הטעיות מושתלות שגם אתה כלי שממשיך להפיץ
כתוב תגובה ל- ים גליל
-  ממש ידען. עדיין לא היה משפט
  אורי231   1/08/19 22:39
כתוב תגובה ל- אורי231
-  BB&שרה עבדו/הרוויחו בזיעת אפם!
  ע_הראל   1/07/19 22:31
מי שהרוויח מה שהרוויח בזיעת אפו (BB בעסקים חכמים בבורסה ובהרצאות כשלא היה בתפקיד, ושרה עובדת עד היום כשכירה מחוץ לביתה כפי שלא עשתה אף אשת ראש ממשלה מעולם) - אזי הוא מכיר היטב בערכה של כל פרוטה! ●☆● ויש מדרש יפה על יעקב אבינו שלאחר שהתנתק מלבן הארמי, המשיך בדרכו והעביר את כל ביתו ורכושו ונעריו את מעבר יבוק- אך לא ברור מדוע התעכב הוא בעצמו ונותר מאחור לבדו, והרי זה מה שהביא עליו את המאבק עם מלאכו של עשיו (ואת הנקע בכף רגלו)! ●☆● ובכן טוען המדרש כי יעקב התמהמה "בגלל פכים קטנים", כלומר בגין דברים פעוטי ערך כגון שרוך נעליים - שמצא לנכון לסרוק עבורם את מחנהו על מנת לאתרם ולאוספם! ללמדך שמי שהרוויח ביושר ובעמל את רכושו - הרי הוא מצטער על כל פרוטה שהוא מאבד או מפסיד לשווא! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  דביל
  מזהה דבילים   13/06/19 12:44
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  איפה הקמצנות באה לביטוי?
  alice   28/05/19 15:34
חוץ מהשמצות דבר לא היה בדבריך הקשור בכותרת. נמק והוכיח את טענתך.
כתוב תגובה ל- alice
-  דבילים פטורים מלנמק
  מזהה דבילים   13/06/19 18:30
את הבליהם.
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  יש לך זיכרון סלקטיבי
  פלמחי צוציק   26/05/19 00:05
שכחת איך קליגולה פרס עשה לעצמו יום הולדת ב-11 מיליון שקל? ואיך אל צ'אפו ברק קיבל 3 מיליון דולר ל"מחקר" (מה בדיוק הוא חקר?)? ואיך "הצל" של זהבה גלאון סידר לה את כל העניינים המלוכלכים עם הכסף? ואיך אבי גבאי התמנה בשנת 2007 למנכ"ל בזק בשכר של 175 אלף שקל בחודש + בונוסים ואופציות וצבר כמנכ"ל המונופול ה"תחרותי" בזק 52 מיליון שקל (לפני מס)? ואיך דובון בוז'י שתק במשטרה בעניין העמותות הפיקטיביות (ששימשו צינור להעברת כספים למימון מערכת הבחירות של אהוד ברק לראשות הממשלה)?
כתוב תגובה ל- פלמחי צוציק
-  פלמחי צוציק, אתה מאז ומתמיד
  גדעון לבטוב   17/08/19 21:26
כתבת שטויות, וכדאי שתלך לפסיכולוג ילדים שייטפל בך. ריטלין אתה לוקח?
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
-  ואיך
  שמ   23/06/19 11:48
אלדד יניב חבר ל "הבוז'י " בשתיקתם הרועמת מהחשש להיות מופללים.....אבל התפרע בלי בושה כנגד נתניהו וכנגד מנדלבליט.אלה אנשי - כל הפוסלים במומם פוסלים.
כתוב תגובה ל- שמ
-  קשקשן
  נבערות   6/06/19 14:37
יום ההולדת של פרס לא מומן מהקופה הציבורית, אוויל משריש!
כתוב תגובה ל- נבערות
-  אף אחד לא טען שפרס קיבל מהקופה
  קובגר   28/08/19 14:04
הציבורית....אבל קיבל תרומות ענקיות ו.... כך שלא ברור לי מי הנבער ??? חוץ מזה פרס העלה את הבזבוזים בבית הנשיא מ 20 מיליון ₪ בשנה ל 60 מיליון.....כך ש ב 7 שנים בזבז בערך כ 200 מיליונים יותר מקודמו (+ כ 150 - 200 מיליון התקציב הרגיל).... ואין פוצה פה ומצפצף...
כתוב תגובה ל- קובגר
-  אצל שימון פרס היה גרוע יותר
  כנניהו המיסר   12/06/19 00:06
אצלו נשדדו מליונים מקופת המדינה. יום הולדת של 11 מליון שח במימון פרטי זה שוחד לכל דבר. הוא עשה את זה מהמקפצה וכל "שומרי הסף" לא השמיעו אפילו ציוצון. אם זה לא ביבי - לא חוקרים.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
-  שחיתות אחת מכשירה שחיתות אחרת?
  ש. שאול   16/06/19 09:54
לפי ההגיון המיוחד שלך דוחים שחיתות מכשירה שחיתות? גם אם נניח שהסיפור שלך על פרס נכון - האם הוא מכשיר את ההתנהלות המושחתת של המשפחה הקיסרית?
כתוב תגובה ל- ש. שאול
-  אכיפה בררנית
  נדב   8/07/19 18:44
לא השחיתות האחת מכשירה את האחרת אלא האכיפה הבררנית היא זו שמכשירה. אם רשויות אכיפת החוק לא פעלו נגד שחיתות מסויימת, אין הם רשאים לפעול נגד שחיתות דומה, במיוחד כשמדובר באישים פוליטיים.
כתוב תגובה ל- נדב
-  זו לא אכיפה בררנית אלא מושחת
  פראכסילס-אבל   28/08/19 14:18
לא אכיפה בררנית אלא מושחת פר-אכסילס-אבל זה בשביל חברים אז מותר להשחית את החוק
כתוב תגובה ל- פראכסילס-אבל
-  לא מכשירה אבל
  שרון.   17/06/19 19:33
זועקת על חקירות סלקטיביות חקירת החמגשיות עלתה למדינה 20 מליון שקל מי אישר במשטרה ? מי אישר שרק את ראש הממשלה הזה יחקרו במיטבחו ובארוח ? לא מריח כפרקליטות פוליטית בזויה ?
כתוב תגובה ל- שרון.
+
ביבי נראה לאחרונה חולה ומדוכא
  הוא סובל   23/05/19 15:57
כתוב תגובה ל- הוא סובל
+
דן חרמנגלית,אתה מעז להביע דעה?
  בר יוחאי   22/05/19 14:25
דן,אבדה הבושה? אתה עם קופת השרצים התלויה מאחורי גבך,האחרון שצריך ויכול להטיף מוסר לאחרים. שב בשקט וחייה את שארית חייך בשקט בלי להטריד אותנו. חלפו הימים שסוטה מין אגם שהוא פובלציסט יכול להטיף מוסר.
כתוב תגובה ל- בר יוחאי
+
פרשת נתניהו
  אבו סאלם   19/05/19 11:56
יואב יצחק שלום,שאלה פשוטה שאני מקווה שתענה לה איך עד לא מזמן טען נתניהו שלא היה כלום כי אין כלום,איל הוא מאשים את כל מי שהוא מינה, למה הוא צריך כסף בזמן שידוע שהוא מיליונר,ולבסוף תגיד מילה על כך שהוא גרם להקדמת הבחירות בידיעה שכך הוא יינצל,ומוכר נשמתו וכספנו כשוחד למפלגות קיצוניות בתקציב עצום..... תודה
כתוב תגובה ל- אבו סאלם
-  כשממציאים עבירות תקדימיות ..
  יאיר ל   21/05/19 13:35
כשממציאים עבירות תקדימיות גם התנהלות חוקית הופכת לפלילית. סיקור חיובי כשוחד? אם כך, כל העיתונאים משחדים והמשטרה, הפרקליטות, הפוליטיקאים מהשמאל, שופטי הבג"ץ היועמ"ש ... הם מקבלי שוחד !!!!!
כתוב תגובה ל- יאיר ל
+
דן מרגלית
  רוזית   20/03/19 15:34
רן מרגלית שהגיע זמנו לצאת לפנסיה הוא עדין חושב עצמו שאם יאיר את ענינו יחזור למציאות. די נמאס ממך עבר זמנך. לך תרדוף אחרי בחורות צעירות זקן. מי בכלל תסתכל עליך?
כתוב תגובה ל- רוזית
-  חבל לקרוא את מאמריו"רק לא ביבי
  בזבוז זמן   22/05/19 10:11
כתוב תגובה ל- בזבוז זמן
+
איפה נדקר מרגלית שיצאה המורסה?
  קורא בעיון   19/03/19 13:55
מרגלית קופץ על כל שקר שמפריחים שונאי נתניהו....
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
+
יושרה נדרשת גם ממגיבים
  י.ל.   10/03/19 10:10
זכותו של כל אדם לפרסם את דעתו. אין לנו זכות לקבוע עובדות לא נכונות רק כדי שיתאימו לעמדתנו הפוליטית המוקדמת. רבים מהמגיבים תומכי נתניהו קובעים שהמשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה - והמהדרים בתמיכה בנתניהו קובעים מראש שאם בית משפט ירשיע את נתניהו, הרי שגם- בית המשפט "שמאלני" והוא חלק מהעלילה שמעלילים על נתניהו. מנגד, ישנם מתנגדי נתניהו שהרשיעו אותו מתחילת החקירות נגדו, והזהירים שביניהם הרשיעו אותו משהיועץ המשפטי לממשלה פרסם ברבים שבדעתו להגיש כתב אישום נגד נתניהו, בכפוף לשימוע. נתניהו עצמו הופיע בטלוויזיה בתוקף מעמדו כראש הממשלה, וטען שכל ההאשמות נגדו הם פרי קנוניה של השמאל. הוא תקף שני פרקליטים בכירים בטענה שהם רודפים אותו, לאחר שתקף את המפכ"ל הקודם שאיפשר לחוקרי המשטרה לפרסם את המלצתם לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד נתניהו. הוא הוסיף, שהיועץ המשפטי לממשלה כנראה נכנע ל"שמאל", שהשפעתו על מערכת המשפט עצומה ומכרעת.
לעניות דעתי, כל התגובות הללו- משני צדי המתרס הפוליטי- פסולים. רשויות אכיפת החוק הם חלק מזרועות המשטר הדמוקרטי ועל הציבור, לרבות הממשלה וראשה וכל חברי הליכוד לתמוך ולהגן עליהם, כל עוד לא הוכח שהם פעלו בחוסר יושר אישי ומקצועי. מצב כזה לא הוכח, ולכן נותרת הנחת היסוד כי הם פעלו ופועלים ביושר וכהלכה. אין בכך להוכיח שנתניהו אשם במשהו. הוא רק חשוד, אך בחזקת זכאי, ככל אדם שלא הורשע או בטרם שהורשע.
לכן, אין למגיבים בסיס עובדתי לטעון שהחקירות הן עלילה - מצד אחד: כשם שאין בסיס עובדתי לטעון שהחקירות, שעמדות המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כמוהם כהרשעה בטרם משפט ובטרם פסק דין מרשיע ( בערכאה הדיונית, לפחות).
תיאור המצב העבדתי הנוכחי, מותיר לתומכי נתניהו "השרופים" אפשרות להעריך את העתיד ולקבוע שלדעתם נתניהו היה, הינו ויהיה זכאי גם בתום ההליכים נגדו. אין צורך לעוות עובדות לשם כך. זו דעה לגיטימית. מנגד, מתנגדי נתניהו רשאים להעריך שיוגש נגדו כתב אישום (לאחר השימוע), ושהוא יורשע בסוף ההליכים המשפטיים נגדו. על התומכים ועל המתנגדים לנתניהו, כאחד, לכבד את "שלטון החוק" ולקבל את פסק הדין, כפי שיהיה ( אם וכאשר הדברים יגיעו לפסק דין).
מותר לאזרחים להעריך מה תהיה התוצאה, כל עוד לא ניתן פסק דין. להערכתי, יש לנתניהו סיכוי סביר לצאת זכאי ( מחוסר ראיות, אם לא מחוסר אשמה). זאת משום, שעל התביעה מוטל הנטל להוכיח את אשמתו של נתניהו "מעל לספק סביר". לא די בכך שנתניהו קיבל מ"גבירים" מתנות ששוויים הכספי מסתכם במאות אלפי שקלים, ולא די שהיו דיבורים בינו לבין מר אלוביץ' ובינו לבין מר מוזס בדבר פרסום ידיעות חיוביות בעיתוניהם, עליו ועל בני משפחתו, אלא על התביעה להוכיח שנתניהו התכוון או לפחות היה ער לכך שיידרש לתת תמורה "מיניסטריאלית" ,( תמורה במסגרת סמכותו השלטונית)לפרסומים חיוביים כאלה. כידוע, לא ניתן להיכנס לראשו של נאשם כדי לבדוק את כוונותיו. בית המשפט מסיק את כוונת הנאשם מתוך "הנסיבות", כפי שהוכחו במהלך המשפט. אם נתניהו יוכל ליצור ספק סביר אצל שופטיו כך שיישאר אצלם ספק סביר של אפשרות שהשיחות האמורות נוהלו מצד נתניהו ללא המחשבה הפלילית הנדרשת (כאמור)- יינתן פסק דין של זיכוי. כשלעצמי, איני רואה פסול בכך שנתניהו הוא מועמד לראשות הממשלה, בשלב זה- יום הבחירות. אם ולאחר שיוגש נגדו כתב אישום, ולאחר שיפורסמו הראיות לכאורה שבידי התביעה ( בשלב זה היועץ המשפטי פירסם רק חוברת מסכמת של האישומים ( טרם שימוע)- יהיה מקום להעריך דברים מחדש. אין להקדים את המאוחר.
כתוב תגובה ל- י.ל.
+
חלק גדול מהעם חושב אחרת
  רק ביבי   10/03/19 08:33
לדעת הרוב היחסים של ביבי עם פוטין וטרמפ ויתר פעילות החוץ שלו, משפרות את הסיכויים שהילדים שלנו ישארו בחיים. שישתה רק שמפניה כל הזמן, יעשן סיגרים בלי הפסקה ויאכל רק גלידה מסטיק כל היום והלילה יחד עם שרה.
כתוב תגובה ל- רק ביבי
+
צביעות
  Tuop   8/03/19 21:09
עד לפני חודש מנדלבליט היה יקיר הביבים.עכשיו אחרי כתב אישום לביבי הוא הפך לאוייב העם. תכף תוציאו עליו פולסה דנורא כמו שעשיתם לרבין
כתוב תגובה ל- Tuop
-  הרהורי לבו של המגיב מביאים
  wishful thinking   9/03/19 08:28
אותו לסבור שהימין אהד את מנדלבליט עד שהוציא כתב אישום. ובכן, אדוני, כבר תקופה ארוכה שמנדלבליט נוטה שמאלה ומחליט החלטות רבות (כמעט כולן) נגד רצונו של הימין. הוא לא יקיר ולא היה יקיר. אומרים שקלטות הנמצאות בידי המשטרה בענין הרפז גורמות לכך שהיועץ כבר מזמן נכנע לשמאל. אז אלה הן רק משאלות לבך ותקוות שווא שלך שהימין החל לשטום את היועץ. הוא מזמן מזמן מתעב אותו. ליועץ אין יושרה ואין תום לב. מי שצבוע זה אתה!
כתוב תגובה ל- wishful thinking
+
נתניהו - נוכל לא מתוחכם!
  עזרא מנצור   3/03/19 21:21
ביבי, שנחשב לאיש-חכם, נפל כמו פושטק מהשכונה. תרגילי נוכלות גסים עם מעט מחשבה בגלל היהירות של ביבי, שנופחה כהלכה על ידי רעייתו המופרעת! מה שקורה עכשיו זה שהחשבון למשפחת נתניהו מוגש והוא ייאלץ לשלם עם או בלי ארנק!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  }}} נתניהו מלך.ימלוך עלינו לעד
  לתפארת ישראל.   4/03/19 14:24
כתוב תגובה ל- לתפארת ישראל.
-  ימלוך=עם לוך (באידיש= עם חור )
  מורה נבוכים   6/03/19 18:33
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
+
תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:44
עןד כתבה שקרית ומיתממת. להשוות את נתניהו לאשה מוכה. פעל באופן סביר להגן...נו באמת. לכל אחד סביר יש עיתון משלו...זה לא נתניהו שהקליט את השיחות...עוד משהו שמנסה להוציא את נתניהו תמים וקורבן. מקווה שמערכת החוק הישרה והאמינה תעשה את מלאכתה טוב עד תומה. כל התמימים והאיוולים שקונים ומדקלמים את כל הסיפורי בדים האלה
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
+
בואו נגיש בג"צ נגד היועץ
  ד"ר כהן   2/03/19 08:52
אני קורא לחיים משגב ולציבור להגיש מיידית בג"צ נגד מנדבליט בשל הפגיעה בדמוקרטיה וברצון הבוחר. לראיה יש לצרך את מכתבו של אלן דרשוביץ ומאה אלך חתימות של אזרחים כנגד הגשת טיוטת כתב אישום ללא תקדים המנוגדת לחופש העיתונות ותוך אכיפה ברירנית.
כתוב תגובה ל- ד"ר כהן
+
מה שנלקח בכוח יוחזר--רק בכוח--
  יעקב יעקב   2/03/19 07:31
מה שלקחו ממנו "בכוח"-- (גם מאיתנו)--ייענה רק בכוח-- על ידי הפגנות של המיליון בכיכר "תחריר" אשר במדינת תל אביב-- כוח משמיד ייענה רק בכוח משמיד---(הם לקחו מהעם את זכותו לבחור בלי הפרעות וזה לא קרה )
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
רמטכל יכול להיות ראש ממשלה?
  אורי432   28/02/19 21:51
התשובה היא >> כן, לאחר השתלמות מתאימה. האם ראש ממשלה יכול להיות רמטכ"ל >> כן לאחר השתלמות מתאימה
כתוב תגובה ל- אורי432
-  {{מבראון חברון עד הצוללות30שנה
  של שחיתות   2/03/19 10:37
}}} נתניהו כמו אולמרט שרון הירשנזון הנגבי בר ועוד התרגל שהקומבינה מנצחת.
כתוב תגובה ל- של שחיתות
+
על אפם ועל חמתם של הערב-רב..
  מוטי1   28/02/19 18:28
ה0מולנים באו לקלל ויצאו מברכים. הצבעת המחאה נגד ה0מול, תגרום גם לאלה שלא חשבו להצביע ליכוד, להטיס את הליכוד ל 50 מנדטים. מקווה שאחרי הבחירות יעיפו את מנדלבליט, את שי ניצן ועוד כמה מחונטת העליון- קיבינימט. צריך להסיר את הכפפות ולטפל בסמול באגרופי פלדה, להעמידם במקום הטבעי שלהם, בתוך ביוב, סחי וטינופת, מקום בו הם שוחים כיום בהנאה רבה.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  מוטי 1 או 0
  לופו   13/03/19 20:47
מוטי 1 כותב שמאל בO אולי כיוון שמוטי 1 (גס רוח, אלים, פרובוקטור) הוא עצמו O!!
כתוב תגובה ל- לופו
-  כי ה0מול הוא קטן ומתחיל ב 0
  מוטי1   4/04/19 22:52
אגב, הזוכים אלה ה0מול הקיצוני, השמאל הציוני מקבל ממני כבוד למרות שאני מסתייג מדעותיהם. לצערי רוב השמאל הפכו ל0מול. קטנים ומאופסים. הבנת, או צריך הסבר מפורט יותר?
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:50
אתה חל ק מהערב רב שמדקלם ומאמין לכל מה שמספרים לך. נתניהו ןהליכוד משתמשים באנשים כמוך. תוציא את הראש מהחול. המיסים שאתה משלם הולכים לתענוגות החיים ולשחיתויות של מי שבחרת. והם מסיתים משסים אותך בשאר העם כדי להסתיר את הדברים האמיתיים. הם מזמן כבר לא הליכוד של בגין ודוד לוי. החלשים כבר לא מעניינים אותם
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
-  הסתה
  דניאל פריידנברג   31/03/19 09:10
כל הזמן מתנהלת הסתה פרועה נגד נתנהיהו בתקשורת כתובה ומשודרת.
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
-  טעות!!! דרך ביבי מנסים להפיל..
  בועזרו   20/10/19 07:06
את שלטון הימין. ה0מאל מאמין כי הפלתו של ראש גוש הימין ומנהיג הליכוד תסלול את הדרך עבורם לחזור לשלטון האפל של מפא"י. לא יקרה!!!
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  מושחתים? מסיתים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:40
זה הרי תחום ההתמחות של הסמול על כל אפסיו החברתיים והביטחוניים. הרי גייסתם אל כלבלבי "שומרי הסף" מהפרקליטות שבחרתם בקפידה לטובתכם. תלו קורה מעיניכם
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  מושחתים?מסיתים?
  דורון.צ   3/03/19 17:30
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  משסים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:24
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  התגובה שלך למוטי היא קשקוש
  לנכבד יוסי לביא   3/03/19 14:43
אתם, אנשי השמאל, חוזרים שוב ושוב על המנטרה הזו, שהימין הוא ערב רב, עדר, אספסוף מטומטם המאמין לכל מה שאומרים לו, ומצביעים לליכוד, למרות שהליכוד "מדכא" אותם.... ועתה הסכת ושמע, מר לביא: ה"ערב רב" שהנך מדבר עליו אינו ערב רב ואינו טיפש כלל. הוא חכם מאין כמותו ורואה את הנולד. הוא חושש וירא יראה גדולה מפני השמאל, אשר ארץ ישראל, היהדות והתנ"ך אינם מעניינים אותם. לא איכפת להם (לשמאל) שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה עם מיעוט יהודי קטן, שילך ויתבולל. ובכן, האזרח הקטן בישראל ברובו, מוכן לאכול לחם צר ולשתות מים ובלבד שהשמאל לא יעלה לשלטון ולא יעניק במתנה את יהודה ושומרון וחצי מירושלים לערבי האכזר והמר, שבאופן זה ישתלט על כל המדינה. לכן, אדוני, הוא ("הערב רב" כלשונך) ממשיך להצביע לליכוד, שזה הרע במיעוטו, למרות כעסים שיש בתוכו על כמה ממהלכיו הגרועים של מר נתניהו. זו כל התורה, יוסי לביא.
כתוב תגובה ל- לנכבד יוסי לביא
-  מוטי, נראה לי שאתה ממש
  פייבל שמנדרובסקי   1/03/19 09:08
באטרף לאחר פרסום כתבי האישום נגד המנהיג המושחת ביותר בתולדות המדינה. כדאי שתיקח פעמיים ביום ציפרלקס, ובעיקר שתשמור על ניקיון הגוף בהחלפת תחתונים לפחות אחת לשבוע.
כתוב תגובה ל- פייבל שמנדרובסקי
-  אידיוט חסר הכנה למוח
  רן8   30/10/19 00:13
ביבי הוא הפוליטיקאי הישר ביותר בפוליטיקה הישראלית. 300 מיליון שקל , 42 פרקליטים ומאות חוקרים עמלו שנים ומה מצאו? 3 ידיעות חיוביות בוואלה וכמה חמגשיות. אילו היו חוקרים את פרס ורבין הם היו מאחורי הסורגים כל חייהם
כתוב תגובה ל- רן8
-  אתם לא מכניסים אף אחד לאטרף
  דורון.צ   18/03/19 16:56
נתנייהו אינו תמים! אבל אם נשווה אותו לפרס, רבין, אולמרט רחמנא לצילן וברק השודד אזי הוא לא יותר מברבורון בוהק וזך כשלג. אל תשכח שנתנייהו נחשד בדברים שאם היו מעמידים עליהם לדין את השמאל לדורותיו, אזי כל בתי הכלא היו מלאים בכם. לא מתרגשים וכוד שלושה שבועות ניתן התשובה
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  אז אם אגנוב זה בסדר כי עשו זאת
  אמיר1235   5/04/19 20:02
מושחתים צריכים לתת את הדין, כולם.
כתוב תגובה ל- אמיר1235
-  את התגובה המצויינת והמדוייקת
  ל-מוטי1   28/02/19 19:23
והנכונה שלך היית צריך להגיב במאמרו של איתמר לוין לעיל, המתחיל במילים: שימוע לנתניהו על שוחד...... שם היא צריכה להיות למען יראוה כולם. אנא תזיז אותה לשם.
כתוב תגובה ל- ל-מוטי1
-  תגובה
  צנחן   1/11/19 10:08
חבל על המאמץ גם כאן מסננים תגובות.
כתוב תגובה ל- צנחן
+
תתבייש איתמר לכנות ציבור
  שרון.   24/02/19 17:31
כבייס חסר תובנה מעמיקה מי שמך? גם אתה מצטרף למזלזלים והמתנשאים. חצוף תתבייש.
כתוב תגובה ל- שרון.
-  יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   25/02/19 06:19
-תתבייש לך בן אדם-- באמת תתבייש לך---ראש הממשלה נושא אותך על כתפיו שנים רבות מבטיח לך את ביטחונך ואת פרנסתך--- זיהמת את האתר-- והכל בגלל המוציא לאור של הספרים שלך מר "מוזס"-- וכתמורה אתה לוקח חלק בהטעיית הציבור בכתבות מגמתיות נגד נשיא ארצות הברית של אמריקה וראש ממשלת ישראל--- אין באשיותך שום דבר שעושה אותך לעיתונאי-- כולך תוכנה של טענות ושל סיסמאות שמייצרים תוכן משובש וסותר את עצמו - מעולם לא ראינו מסע רדיפה בסדר גודל כזה במדינה מאז קיומה -מה שברור כעת לחלוטין שאתה נטוע באתר עמוק ותפקידך לפגוע בראש הממשלה -- ולשם כך אתה מאכיל את גולשי האתר בערימה של טונות שטויות הדלפות זבל מהשוג הכי ירוד וגם מסית את הקוראים בשקרים על שקרים מלווים בסיפורי הבלים על מנת ללבות את אש השינאה נגד ראש הממלשה ומשפחתו--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
יש הוכחות חותכות לחפותBB ב4000
  ע_הראל   24/02/19 16:18
נצ"מ בדימוס אבי וייס מציג הוכחות חד משמעיות (אשר מגובות 100% במסמכים) באתר TeleCom News, לאמור שנתניהו כשר תקשורת לא התערב כלל באישור בקשת המיזוג בזקYes, וכל היועצים והגורמים המשפטיים והרגולטוריים אישרו פה אחד את הבקשה- שזה כולל הרשות להגבלים עסקיים, ומועצת הכבלים והלוויין על 17 חבריה ומתוכם 7 בעלי זכות הצבעה, וגם לא נרשמה אף התנגדות משום גורם ובשום שלב- כולל המנכ"ל אבי ברגר שפורסם בטעות או בזדון כאילו התנגד, וזאת עד שהגיע האישור הסופי לשר התקשורת נתניהו לשם חתימת הקיום הפורמלית בלבד. ●☆● לכן סיפורי השוחד ירדו מהפרק לחלוטין (ולמעשה גם בפרקליטות לפי יואב יצחק)- מה גם שאתר ואללה לא נידב יותר מ- 2.5 דיווחים "חיוביים" על פעילויות שרה נתניהו בארגוני צדקה, ואהבתה לילדים בתור אם ופסיכולוגית ילדים (וכל השאר- רק השמצות על ביבי)! ●☆● יתרה מזו, אם יש חשד כלשהו לאי סדרים- הרי הוא מתעורר דווקא נגד אבי ברגר, שעיכב בקשת המיזוג (מאת אלוביץ') על שולחנו במשך כשנה בלא שום סמכות או סיבה, ורק עם מינוי נתניהו לשר התקשורת אז התעורר ברגר להעביר בבהלה את בקשת המיזוג לטיפול (כאילו נתפס בקלקלתו ומי יודע אם לא זמם אף לסחוט שוחד מאלוביץ' תמורת "זירוז הטיפול" בהמשך)! ●☆● וכעת השאלה היחידה שנותרה (גם לפי גיא פלג השיילוק מסמול) - האם נתניהו הציב את עצמו בניגוד עניינים כאשר חתם את חתימת הקיום שלו על אישור המיזוג? ובכן התשובה היא לא כפול 5 כלהלן. ●☆● ראשית, חתימת קיום מעצם הגדרתה היא חתימה "אדמיניסטרטיווית" בלבד, ע"מ לוודא (אך ורק) כי כל היועצים והרגולטורים (ממשרדי התקשורת האוצר והמשפטים וכו') אכן אישרו את הפעולה, ולא התפספס מי מהם מטעות או מסיבה כלשהי; לכן זה ממש מגוחך אם הממשלה הייתה כביכול צריכה לדון ולהחליט להעביר חלק מהסמכויות של שר התקשורת (חתימת הקיום בלבד) לשר אחר, והרי יש באמת גבול לכל תעלול או טירלול. ●☆● שנית, עובדה שבקשת המיזוג של אלוביץ' עוכבה כנראה בזדון וללא סמכות כשנה- על שולחנו של המנכ"ל אבי ברגר, שככל הנראה ביקש או חתר להציב את עצמו כאמור במעמד של מאכר! ולכן משום העיכוב הממושך בטיפול, כאשר הגיע היום האחרון האפשרי לביצוע מיזוג לפי הנחיות הבורסה ומועצת המנהלים של בזק, הרי העיכוב בחתימת הקיום היה עלול "לשפוך את התינוק עם המים", ולהסב נזק מיותר לבזק ואף לבורסה ולכל הממסד והמשק התאגידי בארץ - מה שעלול היה להעביר מסר שלילי למשקיעי חו"ל (כולל בנקים באירופה ואמריקה המחזיקים עד 80% ממניות בזק), שמא הבירוקרטיה בארץ בלתי נסבלת- עד כדי טימטום ביזיון וקצף! ●☆● שלישית, ב.נתניהו הוביל בתפקידו כשר התקשורת וכרה"מ- מדיניות תקיפה לפתיחת שוק התקשורת למתחרים נוספים (רפורמת השוק הסיטונאי) אשר גרמה לבזק-אלוביץ נזקים בהיקף מיליארדי ש"ח, והרי זו המדיניות שגרמה לקריסת אלוביץ' ואובדן שליטתו בחברה, לכן לא רק שאין סימנים לניגוד עניינים אלא בדיוק להיפך! ●☆● רביעית, בהשוואה לפרשה של מכירת מניות בנק לאומי כאשר אולמרט נחשד בניגוד עניינים (בזמן ששניים מחבריו הטייקונים ניגשו אף הם למכרז), כי אז פרקליט המדינה משה לדור, בתמיכתו של מזוז, הפיק חוות דעת משפטית מקיפה בה קבע: מדובר בניגודי עניינים בעצימות נמוכה שלא עולה עד כדי עבירה פלילית, והתיק נסגר למרות שהיה מדובר במצב חמור הרבה יותר מאשר רק חתימת קיום אדמיניסטרטיווית (נוכח הסכנה שמא המיכרז יוטה לטובת חבריו של אולמרט עקב מעורבותו)! ●☆● ואחרון (חדש! מפי יואב יצחק אצל אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפ
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך>5סיבות שאין ניגוד עניינים
  ע_הראל   24/02/19 16:54
המשך> סיבה מס'5 מדוע אין אפילו ניגוד עניינים בתיק 4000> ●☆● ואחרון (טרי! מריאיון יואב יצחק עם אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפורטת אשר קובעת בפסקנות- כי שום פעולה הקשורה עם בזק לפני כהונת ביבי כשר תקשורת, לא היטיבה כלכלית עם בזק בשום אופן! ובכן אין שום הטבות לפני שנתניהו היה שר תקשורת (כמוכן לאחר מכן כפי שמוכח במסמכים - שלא נגע ואפילו לא צייץ, לא לטובת בזק ולא אחרת)! ●☆● לכן לסיכום, אם מנדלבליט ושי ניצן לא מתכוונים חלילה להתאבד יחד בקפיצה ממרום, עדיף להם לסגור את תיק 4000 ויפה השעה; ומאחר שגם תיק 2000 צפוי להיסגר בלא כלום (לפי הדלפות) אזי לא נשאר יותר מקצת יין וסיגרים (שמעוררים לא יותר מאשר גיחוך קל אצל כל בר דעת סביב העולם)! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  יפה מאד כתבת
  הראל ישראל   27/02/19 23:29
הפרקליטות והמשטרה השקיעו בחקירות אלה משאבים יקרים ביותר על לא כלום. אין כאן שאלה של התאבדות הפרקליטות אלא חקירה נגדית והעמדה לדין על התעמרות בנתניהו ובמשפחתו. חובה להעמיד את כל השותפים לפשע הזה לדין.
כתוב תגובה ל- הראל ישראל
+
כתבה מגמתית של חסיד שוטה של ..
  קיקו   26/01/19 06:56
כתוב תגובה ל- קיקו
+
זו לא "צביעות", אלא שחיתות!!!
  אא   26/01/19 01:38
אלשייך ומנדלבליט, חובשי כיפות, עם תסביך נחיתות, מעוותים צדק כדי לרצות את האליטה השולטת ביד ברזל במערכת, ולזכות בחיבוקה!! המצאת "חקירות" ועדי מדינה, למרות שדבר מהם לא גילה שום אקדח מעשן - הינה שחיתות!! השקרים והעלילות של אלשייך על נתניהו, ורכרוכיותו המבחילה של מנדלבליט המתבטאת במתן לגיטימציה ל"חקירות", תוך התעלמות מוחלטת משחיתות אמיתית של אנשי שמאל - לפיד, ברק, חברי המחנה ה"ציוני", שלא לדבר על התעלמות מוחלטת גם מההדלפות המרשיעות הנמשכות שנים, מתן לגיטימציה לפוליטיזציה במערכת - מהווים שחיתות מוסרית, אישית ומשפטית!! השחיתות הזאת כבר הביאה למיאוס מוחלט של הציבור ברשויות האכיפה, שיתן גיבוי מוחלט לנציגיו בכנסת למיגור האליטה הדיקטטורית, שלקחה את מקומם של העם ונציגיו בדמוקרטיה!!
כתוב תגובה ל- אא
+
גדעון לוי בהארץ-מיום 10.1
  יעקב יעקב   12/01/19 09:31
"ביביפוביה" מכנה גדעון לוי בעיתון הארץ מיום 10.1 את תיקי האלפים נגד ראש הממשלה וקובל- כי היחס הביקורתי לנתניהו גולש ל- "דמוניוזציה"--(התרת דמו )--- וכי אין שיקולים עניייניים בחקירות "זולת להפיל את האיש"- ואילו את דרישת ראש הממשלה לעימות עם עדי המדינה-- "דרישה מובנת וטענה עניינית" מה יש להם להפסיד--- בזעם הקדוש המופנה נגד נתניהו יש- צימאון - דם - ותאוות - נקם - "תמוהים" קובע לוי- וממשיך-- היחס היו חסרי פרופורציה ( 20 חקירות שכללו ימי חג ובימים שאישים ממדינות חוץ ביקרו בישראל "מרקל" ביקרה בביתו של ראש הממשלה והחוקרים באו רק שעות מעטות אחרי שעזבה את הבית)-- גם ביחס לחמורים שבחשדות נגדו--- אני חש אי- נוחות-קשה - נוכח "ה ל י נ ץ" הפרוע שנעשה נגד האיש-- מעציב מאד לקרוא את הדברים האלה ועיני טחו מלראות אותם-- כותב גדעון לוי בעיתון הארץ --אויבו הגדול ביותר של נתניהו מיומו הראשון כראש ממשלה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
-  יעקב יעקב, כל מאמצי ימניים
  יצחק יצחק   16/02/19 19:24
הזויים כמוך, לטהר את השרץ תוך הטלת דופי במנדלבליט ובאנשי הפרקליטות יעלו חרס. גם פוטין מחזיק עשרות מיליארדי דולרים בחשבונות בנק בחו"ל, וגם ארדואן המושחת חילץ את בנו המאקרו-גנב מההעמדה לדין, כי מערכות המשפט במדינות אלה, עמדו מנגד ללא מעשה. זה שיואב יצחק, הפך את עורו, ממגן הצדק למגן של ביבי, צריך להיבחן מקצועית על ידי פסיכולוגים, כי יש כאן אלמנט מביש ותמוה. אם אתה סבור שהביב המושחת מבלפור לא היה מעורב בעסקת הצוללות המושחתת עם גרמניה, אתה עצמך זקוק לטיפול אינטנסיבי. אני ממליץ לך להתקשר לרופא טוב בתחום מפגעי הנפש. הנייד שלו 0528794200.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק