s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל מציגה: ליטיקרטיה
מאת: איתמר לוין  |  14/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביבי-בובה בשלטון...כל ממזר מלך
  מטאטא   15/03/11 18:56
נו מה חדש בזה. ביבי-בובה דואג לתחת של עצמו בלבד. שם סביבו חבורה של מאוננים, נטולי יוזמה כלשהיא, והתוצאה היא דיקטטורת משפט. זהו תהליך שקורה כבר עשרים שנה אגב. אין כאן שום דבר חדש. היחידים המסוגלים להפסיק את הטרור המשפטי, זהו האזרחים. והאמת די בקלות. ברם לא נראה לי שלמישהוא באמת אכפת. היהודים- עם עבדים נרצע הסוגד לבצע כסף. האדישות של הציבור פשוט מדהימה. חוסר מעורבות מוחלט. פשוט עם של אידיוטים, שלא למד דבר מן ההסטוריה.
כתוב תגובה ל- מטאטא
לצערי - אני מסכים אתך
  קורא ותיק   15/03/11 19:41
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
גם כן לך תמות
  יהודי מאמין   15/03/11 20:24
כתוב תגובה ל- יהודי מאמין
קשקוש!אהוד ברק בולם כל רפורמה!
  ע_הראל   16/03/11 06:44
ראש הממשלה במשטר פרלמנטארי איננו שליט יחיד כמו במונרכיה, וטוב שכך!

אהוד ברק טירפד את יוזמתו של שר המשפטים יעקב נאמן מלפני כשנה, לפיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה, אך אין סיבה שלא לנסות שוב בס"ד כלהלן:

(1) הקמת הגוף המפקח על פעילות הפרקליטות:- ואז מייד יש לגנות בדיעבד את המסע הכוחני של מר לדור ומני מזוז משנת 2009 נגד הדרג הפוליטי הנבחר, ע"מ לסכל את פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה.

ובכלל יש לשים סוף לטרור הפוליטי של הפרקליטות, מפני שהיא מחזיקה באקדח הבנאלי של כתבי אישום כלפי כל הממשלה והכנסת, וכן כלפי שכבה רחבה של אנשי ציבור ופעילים חברתיים ופוליטיים, וכל זה מהווה לפחות מראית עין של טרור פוליטי סמוי כלפיהם, שמא יבולע להם אם אינם מיישרים קו בדרכם הפוליטית עם היועץ ו/או פרקליט המדינה!

(2) פיצול משרת השעטנז של היועץ המשפטי:- בנוסף להפרדת תפקיד התובע הכללי Attorney General שהוא הסמכות הביצועית להגשת כתבי אישום, יש להפריד גם בין תחום הייעוץ (הפרשנות לחוקים) לבין תחום החקיקה (ניסוח החוקים)– שכרגע שניהם מנוהלים כמקשה אחת במחלקת הייעוץ וחקיקה של משרד המשפטים (שכפופה ישירות ובלעדית ליועץ המשפטי)– מה שהופך אותו למעין בית משפט לחוקה עם דן יחיד!

(3) השלמת חוק האחריות ההורית למשמורת ומזונות ילדים:- היעדרו של חוק זה מספר החוקים גורם עוול ונזק התפתחותי בלתי הפיך לכחצי מיליון ילדים שמנותקים כך או אחרת מ 200,000 אבותם; ומאידך מתאבדים כל שנה כ 300 אבות עשוקים בגלל הניתוק מילדיהם - שנותרו חטופים בידי תעשיית הגירושין הארורה (ציפיטפוט מלכת הבירוקרטיה מטרפדת חוק זה דרך "פיונים" במשרד המשפטים, משום עבותות הון/שלטון שקושרים אותה לתעשייה הארורה הנ"ל)!

בצע כסף של מלכתנו חזק יותר מהמלצתה הברורה וחדה של ועדת הפרופ' שניט למשרד המשפטים מלפני כ3 שנים, ומתמיכתו העקרונית והאיתנה של הרב יובל שרלו יצ"ו המקובל בחוגים נרחבים - ראה נוסח מלא בקומונת תפוז מס'19624

כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
תגובה
  צנחן   15/03/11 19:08
איתמר ידידי.כתבה מעולה ומדוייקת.כפי שתיארתי את תנועת המטוטלת והכוחות המנוגדים בה לא פעם גם כאן ההגזמות המשפטיות הללו ייפעלו אך ורק לטובת העם.ברגע שהמחוקקים -ואין צורך לזלזל בהם - יתעשתו ויבינו שמעמדם נגזל ומבוזה או אז ייחל הקרב האמיתי על שלטון החוק. היום הזה קרוב הרבה יותר ממה שהינך חושב.התמנון הזה שנקרא מערכת המשפט הסתבך בזרועות עצמו ומכיוון שכך הריהו החל אוכל את עצמו מבלי לדעת זאת. החכי"ם החרוצים יגאלו את התמנון המשפטי על ידי גדיעת חלק מזרועותיו ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- צנחן
אשרי המאמין
  קורא ותיק   15/03/11 19:36
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
3
מי שומר על השומרים?
  עידן סובול   15/03/11 19:27
מי שומר על השומרים? ההורים, האחים, הילדים, הדודים, הדודות וכמה מקורבים.
 לה פאמיליה
כתוב תגובה ל- עידן סובול
4
הכח של שרית דנה הפך בלתי מוגבל
  חק התכנון והבניה   15/03/11 19:56
הרפורמה בחוק הלכנון והבניה מעשי ידיה של עו"ד שרית דנה, גרוע!!!
כתוב תגובה ל- חק התכנון והבניה
אשה נהדרת שנלחמת במושחתים
  ולך זה עושה רע?!   16/03/11 01:36
כתוב תגובה ל- ולך זה עושה רע?!
תראו מי מתעורר
  מהנדס   16/03/11 07:43
מעניין מי אתה או מי הם שולחיך, ואולי מה יש לך להפסיד או להסתיר, לציבור ולמדינה החוק חשוב וטוב
כתוב תגובה ל- מהנדס
בואשים של ציפיטפוט הם שמבלבלים
  ע_הראל   16/03/11 08:52
הבואשים של ציפיטפוט שוב מבלבלים את הציבור, כאילו שאסכולת השיפוט עושה לנו טובה שהיא שופטת את העבריינים - והרי אנו הציבור נותנים בכלל לאסכולה השיפוטית את הסמכות והרשות לפעול, וזאת בהנחה שייעשה משפט צדק – וסמכות זו לא תנוצל לתפירת תיקים ורדיפת יריבים פוליטיים ומסחריים!

אז שלא יעשו לנו טובות, שאם הואילו בטובם והוד מעלתם לשפוט עבריינים, הרי אין זה מעניק להם שום פריווילגיה משמיים לגנוב את הדמוקרטיה ולתפוס בעורמה את השלטון כדרכם בקודש.

לפי מטאטא, וויספיש גלילי ואלישמע – להלן בואשי ציפיטפוט, כדי לבלבל את הציבור ולהסיח את דעתו מהסכנה של האסכולה השיפוטית, מרחיקים הם את עדותם למחוזות לא רלוונטים, כגון ביבי אשם בכל / פוליטיקאים מושחתים / הנבחרים פושעים וגנבים / אהרון ברק החטא קדמון - פשוט לבלבל את האויב!

בסינית קוראים לזה דיסאינפורמציה –... הרי הבואשים של ציפיטפוט מברברים במר"צ תרתי משמע כדי לבלבל במוח, ובלבד שנתייאש ונלך איש לדרכו, ולא נעסוק ברפורמות הנחוצות לאלתר למערכת - כגון הקמת הגוף המפקח על הפרקליטות וכן פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה, במיוחד השלמת חוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - ראה בקומונת תפוז מס' 19624

כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
כפי שנראה כל הפוליטיקאים
  לייבלה וייספיש   15/03/11 20:50
מהימין מושחתים אז לך תסמוך עליהם. אי לכך הרעיונות הנשגבים שבמאמר בטלים ומבוטלים הגוף היחדי שעדיין מונע אנרכיה הוא המערכת השיפוטית. בעוד כחודש יתכן מצב שבו נשיא, ראש ממשלה, שר אוצר, שר דתות, מפקח מרכזי של מערכת המיסוי, דירקטור של בנק מרכזי, ראש עירית עיר הבירה, מנהל מנהל מקרקעי ישראל ועוד כהנה וכהנה- כולם לשעבר ישבו יחד בחד-גדיה מי יתקע לידך שאלה שנמצאים עכשיו בתפקיד לא יצטרפו אליהם בעתיד.
כתוב תגובה ל- לייבלה וייספיש
לא שייך פלילים לשלטון דמוקרטי!
  ע_הראל   16/03/11 07:46
הבואשים של ציפיטפוט שוב מבלבלים את הציבור, כאילו שאסכולת השיפוט עושה לנו טובה שהיא שופטת את העבריינים - והרי אנו הציבור נותנים בכלל לאסכולה השיפוטית את הסמכות והרשות לפעול, וזאת בהנחה שייעשה משפט צדק – וסמכות זו לא תנוצל לתפירת תיקים ורדיפת יריבים פוליטיים ומסחריים!

אז שלא יעשו לנו טובות, שאם הואילו בטובם והוד מעלתם לשפוט עבריינים, הרי אין זה מעניק להם שום פריווילגיה משמיים לגנוב את הדמוקרטיה ולתפוס בעורמה את השלטון כדרכם בקודש.

ובכן מלבד הקמת הגוף המפקח על הפרקליטות וכן פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה, אנו הציבור לא ננוח ולא נשקוט עד השלמת חקיקת חוק האחריות ההורית למשמורת ומזונות ילדים – משום שהיעדרו של חוק זה מספר החוקים גורם עוול ונזק התפתחותי בלתי הפיך לכחצי מיליון ילדים שמנותקים כך או אחרת מ 200,000 אבותם; ומאידך מתאבדים כל שנה כ 300 אבות עשוקים בגלל הניתוק מילדיהם - שנותרו חטופים בידי תעשיית הגירושין הארורה (ציפיטפוט מלכת הבירוקרטיה היא שמטרפדת חוק זה דרך "פיונים" במשרד המשפטים, משום עבותות הון/שלטון שקושרים אותה לתעשייה הארורה הנ"ל)!

בצע כסף של מלכתנו חזק יותר מהמלצתה החד משמעית של ועדת הפרופ' שניט למשרד המשפטים מלפני כ3 שנים, ומתמיכתו העקרונית והאיתנה של הרב יובל שרלו יצ"ו המקובל בחוגים נרחבים - ראה נוסח מלא בקומונת תפוז מס'19624

כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אבי החטא הקדמון-אהרון ברק
  אלישמע   15/03/11 21:03
כתוב תגובה ל- אלישמע
7
הידד!תאור נאמן של דקטטורה שופט
  eric   15/03/11 21:19
אכן דיקטטורת בתי המשפט. אלה השופטים ברובם נמוכי קומה מוסרית. אינם מקיימים את החוק ושופטים על פי חוקי משפט הפריץ כאילו האזרח נמצא באחוזתם. אנו מדינה דמוקרטית, שלטון החוק אינו שלטון בתי המשפט. החלטה שיפוטית בנימוקים מופרכים וגם טיפשיים היא החוק ולעיתים קרובות היא מנוגדת בעליל לחוק. קומו חברי הכנסת ומלאו את רצון הרוב לטפל בבתי המשפט ואפילו להחליף את רוב השופטים. בתי המשפט הם צלע חשובה בדמוקרטיה. כיום הם מסכנים את שלום הציבור, את הסדר הציבורי. מפחידים כמו קדאפי העריץ.
כתוב תגובה ל- eric
8
בחירת שופטים רק ל-5 שנים פתרון
  משה ג.   15/03/11 21:23
היות וחברי הכנסת והשרים לא צדיקים גמורים ( גם לא השופטים) הם פוחדים ממשפט כדוגמת חיים רמון, או נאמן בקדנציה הקודמת שהודח ממשרד המשפטים, ומפחדים לבצע רפורמה אמיתית בבתי המשפט.
הפתרון שופטים יבחרו לתקופה מוגבלת של 5 שנים וועדות המנויים ישתתפו רוב חברי כנסת.
כתוב תגובה ל- משה ג.
9
הכל פוליטי
  פנחס   15/03/11 21:53
גם פרשנות משפטית של שופט עליון או יועץ משפטי מושפעת הרבה מהשקפת עולמו הפוליטית והפוליטיקה שלו
כתוב תגובה ל- פנחס
10
כדי להיות הורים לא צריך משפטן.
  נועם בלום   15/03/11 22:13
מדוע הכותרת היא שבכדי להיות הורים לא צריך להיות משפטן?
כי כדי לנהל חיים, חברתיים, כלכלים, מקצועיים וחופשיים לא צריך להיות משפטן.
יש במוסר החברתי משהו שהוא כעין זרימה טיבעית. אם הוא זורם באופן טבעי הרי שזה תקין ומשובח.
אין צורך ולא ניתן לזרום בחיים כשפרקליט צמוד למקבל ההחלטות. כי גם בכביש צריך להיות לא רק צודק אלא גם חכם.
ארועים שנדרשים לפרשנות משפטית של פרקליטות המדינה ובתי המשפט הם "פקק תנועה" באוטוסטרדת החיים.
כי בחיים הכול צריך לזרום באופן טבעי. על האזרח לעמוד בכללי ההתנהלות הנורמטיבית. על הרשות לשרת את האזרח. על הממשל להנהיג ולמשול, על מערכות הבטחון לספק ביטחון.
מתי על מערכת המשפט להיות מעורבת?
כשנסללים העקרונות והנהלים על המחוקק להכין נוהלים/ חוקים שינחו את התנועה באוטוסטרדת החיים.
כשמישהו פורץ את מסלולי הזרימה באוטוסטרדת החיים, על הרשות המפקחת, על הפרקליטות ועל מערכת השפיטה, לבחון ולשפוט. גם לדרוש ממי שהפר את כללי הזרימה באוטוסטרדה לתת את הדין ופעמים לשלם את המחיר.
אך לא יעלה על הדעת שהמשפטנים, יעמדו בצידי האוטוסטראדה ויכוונו את התנועה ואו יעצרו את זרימת האזרחים, או רשויות המדינה בכול עת.
יש לה למערכת החיים, שוטרים, ויש לה אנשים שמתנהלים מבלי שיהיה בידי השוטרים לעכבם.
מה שאיתמר לוין כותב ומתאר זה מצב בו "המשפטנים" מנהלים בפועל את התנועה באוטוסטרדה. אינני מסכים עימו.
כי המשפטנים, לא מנהלים את החיים ביום יום. זו לא מטרתם, זו לא המטרה לה הסמיך אותם המחוקק. זה גם לא כתוב בספרי הלימוד.
תפקיד מערכת המשפט והמשפטנים היכן שהם מוצבים, זה מצד אחד להנחות את הכללים ולמנוע מהנעים באוטוסטרדה, להתנגש ואו לחרוג מהמסלולים והתמרורים. מצד שני תפקיד הפרקליטים, להציג את החריגות והחורגים בפני מערכת הבקרה היא השפיטה.
מהשופטים אנחנו מצפים, שיבחנו, שיאזינו, שיביעו דעתם המשפטית תוך ניתוח העובדות. אף שיעמידו את מי שצריך במקומו. זה תפקיד ומעמד מערכת המשפט במדינה מתוקנת.
לכן השופטים מופקדים על פירוש החוק ואכיפתו , אך אינם המחוקקים. אין לשופט סמכות אלא זו שהעניק לו המחוקק בחוק כתוב, ברור ומפורט.
המחוקק כלל לא הסמיך את השופט ואת המשפטן לנהל את הזרימה באוטוסטרדת החיים. לכן טועה הכותב. מי שגרם למעורבות מערכת השפיטה בכול כך הרבה ארועים. זה אנחנו האזרחים. שאנחנו, פורעי ומפרי חוק סידרתיים.
לא משלמים מיסים , לא מכבדים חוקי התנועה באוטוסטרדה, מתנגשים זה בזה. ואף אלו מהמופקדים על ניהול המדינה חוטאים לכללים שהם מחוייבים להם.
אז למה לצפות שהאנרכיה תימשך?
שמערכת האכיפה לא תאכוף? שנהרוג , נדרוס ונהרוס ללא דין וללא משפט?
אינני מאושר ממערכת האכיפה ואינני מרוצה ממערכת המשפט. אבל, ללא פעילותן של אלו, המצב היה בהרבה יותר גרוע.
כתוב תגובה ל- נועם בלום
11
אהוד ברק מנע פיצול משרת היוע"מ
  ע_הראל   15/03/11 22:33
אהוד ברק טירפד את יוזמתו של שר המשפטים יעקב נאמן מלפני כשנה, לפיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה, אך אין סיבה שלא לנסות שוב כלהלן:

(1) הקמת הגוף המפקח על פעילות הפרקליטות:- ואז מייד יש לגנות בדיעבד את המסע הכוחני של מר לדור ומני מזוז משנת 2009 נגד הדרג הפוליטי הנבחר, ע"מ לסכל את פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה.

ובכלל יש לשים סוף לטרור הפוליטי של הפרקליטות, מפני שהיא מחזיקה באקדח הבנאלי של כתבי אישום כלפי כל הממשלה והכנסת, וכן כלפי שכבה רחבה של אנשי ציבור ופעילים חברתיים ופוליטיים, וכל זה מהווה לפחות מראית עין של טרור פוליטי סמוי כלפיהם, שמא יבולע להם אם אינם מיישרים קו בדרכם הפוליטית עם היועץ ו/או פרקליט המדינה!

(2) פיצול משרת השעטנז של היועץ המשפטי:- בנוסף להפרדת תפקיד התובע הכללי Attorney General שהוא הסמכות הביצועית להגשת כתבי אישום, יש להפריד גם בין תחום הייעוץ (הפרשנות לחוקים) לבין תחום החקיקה (ניסוח החוקים)– שכרגע שניהם מנוהלים כמקשה אחת במחלקת הייעוץ וחקיקה של משרד המשפטים (שכפופה ישירות ובלעדית ליועץ המשפטי)– מה שהופך אותו למעין בית משפט לחוקה עם דן יחיד!

(3) השלמת חוק האחריות ההורית למשמורת ומזונות ילדים:- ראה בקומונת תפוז מס'19624

כתוב תגובה ל- ע_הראל
12
אתה המתריע בשער, אל תרפה
  אמתי   15/03/11 23:45
איתמר, אני מחזק את ידך, זו סגויה קריטית למדינת ישראל, תודה שאתה עקבי בכתיבה בנושא - המשך כך! (ושלח את דבריי הטעם גם ליריב לוין)
כתוב תגובה ל- אמתי
13
האפסות החולה המנוונת
  הכסילות הצביעות   16/03/11 01:06
טוב שברק היה קצת יותר חכם מכותב בלוגים עיוויי. מי שחזה בחכמתו את שלטון הפלוטוקרטיה ,השחיתות והריכוזיות ,מי שבסכולסטיות המקצועית התעלה מעבר להמון השועט כעדר לסקטריאליות של המחוקק,מי שהבין שפרעות ההוזים,הקנאים,האימפוטנטים,המשיחים וקנאי צבאות השם יחברו להוזים חזיריים קפיטליסטים שיפרטו את משאבי הארץ קופת הציבור ונדל"ן המדינה בפני מבעירי המדינה כיום ,לא שעה או תהה על גחמת בלוגר ,קטנוני וקצר רואי שאין במוחו יכולת לראות את הגניוס,הפנוטייפ ותוצאותיו. כשמביטים בארגון הפשע הקולוסאלי שהחל במונשם המפורסם בתולדות המדינה,דרך בניו מחברה בע"מ "זכות השתיקה"מחמת הפללה עצמית,עבור בר"מ קודם,שהסינדיקט הנד"לני,אוצר המדינה ופקידוניו סרו למרותו,רשות המיסים וראשיה,קק"ל,מקרקעי ישראל,דרך הקצב האונס ,חברי הכנסת שקצרה היריעה מלמנות את כמותם ואווילותם,פשעיהם,זחיחות דעתם,זילותם לחיים ומעורבותם בפלילים קשים ,שבינם לבין בחירתם כמייצגי דמוקרטיה וטובת הציבור, מתקיים, יחס לינארי הפוך,השרים שמתרברבים למי מהם תיק ראיות פלילי חמור יותר ממשנהו ,אוסף הקרימינלים המכהנים,לא נותר אף לתהות ,אלא להבין שהתורה המפגרת שכותב הבלוג הזה באחת מהפלצותיו ,במקום שגם מלכים מדם הולכים אליו,זרועת הסתה ואוון,מאה מונים, מההנחה על התורה עצמה. בית המשפט הוא המפלט האחרוןלכל תקינת שהיא . אי השפיות ,היושרה קביעת הסטנדרט ומניעת הדרדרות סופנית של אמות הסיפים הרועדים מכיבוש,שחיתות ואי מודעות,חרף מגרעותיו.
כתוב תגובה ל- הכסילות הצביעות
14
"נשיאה" שהגדישה את הסאה
  מב"י   16/03/11 01:12
"נשיאה" עריצה השתלטה על המדינה
מנהיגת 14 שודדי דימוקרטיה : "הכל שפיט"
חונטה שהשתלטה עלינו בתחבולה מגונה
פישפש שטיפס על גבנו ועוקץ: "אני אחליט"

השתלטה עם טריבונל אכזרי רב עוצמה
ללא כשרים ויושרה - ורק בתואנת גילה
פוסקת כתאוותה - נוטפת שנאה ונקמה
מתפלשת בביבים כחולדת אשפתות מגעילה

לא נעל אחת להטיח בפניה של הצבועה
להטביעה בבור נעלים מרופטות מסריחות
אך אלה הגישו עתירה לבג"צ ותביעה
ל"מתן צו"... להעיפה מיד לכל הרוחות

מעולם לא נבחרה כ"נשיאה" בישראל
היא וכנופייתה - ולפניה ברק אהרון
השתלטו הטירנים על חיינו - ואין גואל
פוסקים לפי יצרם - ואנו ביאוש, כעס וחרון

מי בחר בכם הי"ד השפלה לשפוט בעליון?
מדקלמים כזבים: "דימוקרטיה, צדק וזכויות"
חבורת עריצים המביאה עלינו חורבן וכליון
מסממים אותנו בסיסמאות הונאה שקריות

סיסמתך: "אף אחד אינו מעל החוק"
ועל גבך בנק של נחשים ושרצים
מרחפת בחלל גבוה מעל החוק רחוק
צוברת עוד כוח ב"הרכב" של עריצים

שטה על נהרות של רודנות ובריונות
אבל סירתך כבר נקובה מעוולה ונבלה
את ומשרתיך מחבלים ביהדות ובציונות
אתם הסניף של השמאל ושל עבדאללה

"נשיאה" ללא כבוד, ללא אימון ויוקרה
כערפד לחמור וקרציה לחתול
נצמדת לעריצות כוחנית ארורה
דקטטורית בריונית ושחצנית ללא גבול

כצנינים בעיניה של "הנשיאה הנאורה"
יהודים בכיפה, כלם "מתנחלים" לדראון
אז ניצתות בעיניה להבות של טינה בוערה
דעתה נטרפת ופוסקת נגדם בשגעון

בקרוב יבוא המשיח הגואל לקצץ בכנפיך
למחוק את פרצופך המאיים מן התמונות
לכרות ולקצץ לאודים את ענפיך
שיקיץ הקץ על פסיקות ההרס והאסונות

כתוב תגובה ל- מב"י
15
ביבי, גרש הזרים, די לפחדיך.
  עזרי   16/03/11 02:34
נתניהו ההזוי חושב שערוץ 2 ויתר ערוצי השנאה לציונות מבטאים דעת קהל. ברור שלא.
כנופיות השמאל השתלטו על כלי התקשורת, ומעודדות הגירת זרים לישראל ואזרוחם.
העם זועק, נתניהו: אנחנו בפני אסון לאומי ואסון חברתי, כמו מערב אירופה ההולכת ונכבשת בידי זרים. פה יהיה גרוע בהרבה, ומהר יותר.
כתוב תגובה ל- עזרי
16
איני רואה פסול בחוות דעת .
  ישמעאל   16/03/11 05:39
אכן , פוליטיקאים אינם משפטנים ולעיתים , נדרשת פעולה כלשהי שאינה ברורה דיה האם היא עומדת בקריטריונים משפטיים או שבפעולה זו , בהיסח הדעת , הפוליטיקאי יעבור על החוק . עד כאן ! יועץ משפטי כשמו כן הוא , לא פחות ולא יותר יועץ ! האחריות מוטלת כולה על הגורם המחליט . ירצה , יקבל את הייעוץ המשפטי , לא ירצה , יאמר ליועץ : תודה על הייעוץ אבל אני החלטתי ... . כמובן שאותו פוליטיקאי שלקח החלטה יידע שהוא עתיד להיות מבוקר בגין ההחלטה ויצטרך לתת הסברים מניחים את הדעת מדוע החליט מה שהחליט למרות אותו ייעוץ משפטי . הצרה עם הפוליטיקאים שהם חסרי עמוד שידרה ואין להם "ביצים" להחליט בניגוד ליועץ ולכן , היועץ הוא המלך למרות שהוא לא חשב להיות כזה . דבר נוסף , יועץ משפטי כמו כל יועץ לפוליטיקאי צריך להיבחר עי הפוליטיקאי עצמו כמשרת אמון . אין שום פסול שלאחר בחירתו יפעל בתאום עם היועץ המשפטי לממשלה או עם כל אחד אחר שימונה כמפקח ומדריך יועצים משפטיים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
17
מחבר המאמר טועה ומטעה
  גלילי   16/03/11 06:02
1.שיטת החיים החברתיים המבוססת על סכסוך משפטי והצורך להכריע בו נובעת מן הכשלון הערכי לפיו הקשר החברתי מבוסס באופן בלעדי על חוק ופורמאליסטיקה משפטית . החיים החברתיים לא צריכים להיות מבוססים על הסכסוך המשפטי אלא כאופציה ערכית ופילוסופית אחרונה.
2.הרקבון כה עמוק בכל מערכות החיים עד כי כיום, באופן מעשי, הבחירה היא בין "נבחרים" (פושעים וגנבים למיניהם) לבין בירוקראטים הפועלים על פי עקרונות ראציונאליים, חוקיים כביכול, אך נכונים לכל עיוות, נוכלות ושחיתות. המצב הנוכחי בחברה הישראלית , נטולת תוכן ומסורת, הוא אסון קיומי ואינו מספק שום צורך אמיתי - לא ציוני, לא דתי ולא חברתי.
3. התחליף לכאוס המשפטי אינו שלטון "נבחרים" (פושעים וגנבים למיניהם) , שאינו מייצג אלא אינטרסים פסולים ואינם ביטוי דמוקראטי. התחליף הוא חתירה אמיתית לערכים וקיומם, הלכה למעשה.
4. חוסר הנאמנות האמיתית לערכים, חוסר היושרה, הנוכלות הממוסדת, אחיזת העיניים והפצת מיתוסים שקריים הם מאפיינים של כל גורמי השלטון בישראל. במציאות, המשפטנות היא עיוות שקרי ותחליף בלתי ראוי לשחיתות ולנוכלות הפוליטית.
כתוב תגובה ל- גלילי
18
שריפה מכבים במקור של האש...!
  יוסף אגמון   16/03/11 06:03
חברים יקרים,

תיכנסו בבקשה לדף שלי באתר פייסבוק Yosef Agmon
כדי להבין שיש פיתרונות למצב העגום שאליו הגענו,
ללא הפיכה...- היות שאסור לנו לפגוע בביטחון המדינה...!

הרעיון העיקרי של הפיתרון הוא:

הצטרפות רוב הציבור לתנועת - הצלת ישראל- בדף שלי, כדי
שנוכל לפנות באמצעות הטלויזיות-הזרות בישראל,
ישירות אל דעת-הקהל האמריקנית, כדי שהם ישפיעו מיד
על המימשל האמריקני - לשנות את מדיניותו כלפי ישראל !

שריפה מכבים במקור של האש - מימשל ארה'ב...
ולא רק בשוליים של האש - בתוך המדינה...,
היות כי מימשל ארה'ב קובע לנו ולמנהיגי המדינה -
הרבה מאד מיסגרות לפעילות (כולל לצה'ל !), כשהם
נוהגים בנו כמו: בעל המאה - הוא בעל הדיעה !!

עם אישור מימשל ארה'ב, נוכל לשנות גם את מערכות המדינה:

שינוי מערכת המשפט משכירה לעצמאית - על פי המודל שבנה
משה-רבינו בתורה

שינוי מערכת המימשל - אולי למישטר נשיאותי עם חוקה
ושיטת-בחירות שונה
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
19
זלא ליטיקרטיה זה "אוליגרכיה"
  כושי   16/03/11 08:18
כתוב תגובה ל- כושי
20
לחסל הקרטל של הפרשנים המשפטיים
  ע_הראל   18/03/11 10:59
גם מסע של אלף מילין מתחיל בצעד אחד קטן – רצוי ברגל ימין תרתי משמע!

ובכן "המנהרה" הראשונה בציר פילדלפי של הדיקטטורה השיפוטית, שאפשר וחובה – ואף מצווה מובחר מן המובחר ברה וזכה – לנתץ לאלתר לשרוף ולאבד אותה, היא קרטל הפרשנים המשפטיים שהשתלט לנו בעורמה כחש ומרמה על השידור הציבורי – מר משה נגבי בקול ישראל ועו"ד דודי תדמור בגלי צה"ל.

טוב, למשה נגבי יש מנדט מאלוקים (או שמא מכבוד הנשיא בדימוס אהרון ברק) משחר ההיסטוריה ע"פ חזון נביאי ישראל ומרנן רבנן, להיות ה-פרשן ה-משפטי האחד והיחיד של קול ישראל - כי מלכות דוד ושלמה לא תסור לעולמים משבטי הנגב, כולל ודאי "דין ודברים" שהנגבי הוא הפוסק הבלעדי ואחרון לגבי כל תכניה ונושאיה ומשתתפיה (ואם משתתף בה לעיתים נדירות מאן דהוא במקרה עם דעה "ימנית" או סותרת חלילה את האג'נדה הסמולנית - הרי הנגבי עם עוד מגישה קוטעים אותו ומשסעים את דבריו כמו זוג חתולי קראקל שמתנפלים על גור חיה פצועה); בכל אופן בית הדין לעבודה עת משמרתה של הנשיאה בדימוס אלישבע ברק הוא שהעניק למר נגבי את הזיכיון הבלעדי בקול ישראל עד עולם!

בגלי צה"ל השיטה מתוחכמת אך פשוטה יותר! לא רק שהזיכיון ניתן בלעדית לעו"ד פרטי דודי תדמור לנהל "חקירה נגדית" תוך סגידה לאותה אסכולת כזב, הרי אין איש בתחנה שטורח לפקח על איזון כלשהו בתכנים נושאים ומשתתפים.

בין השאר הקרטל מתעלם ומחרים לחלוטין - ובכך מטרפד בדרכו שלו את חוק האחריות ההורית למשמורת ומזונות ילדים – תוך העדפה של תאוות ובצע הכסף של הבארונים של תעשיית הגירושין הארורה על פני האינטרס הציבורי, ותוך התעלמות מהמלצתה החד משמעית של ועדת הפרופ' שניט למשרד המשפטים מלפני כשלוש שנים, וגם מתמיכתו העקרונית והאיתנה של הרב יובל שרלו יצ"ו המקובל בחוגים מסורתיים נרחבים - ראה נוסח מלא בקומונת תפוז מס' 19624

היעדרו של החוק הנ"ל מספר החוקים של מדינת ישראל גורם לעוול ונזק חמור התפתחותי בלתי הפיך לכחצי מיליון ילדים שמנותקים כך או אחרת מ 200,000 אבותם; ומאידך מתאבדים כל שנה כ 300 אבות עשוקים בגלל הניתוק מילדיהם - שנותרו חטופים בידי תעשייה ארורה זו – שהיא זו העמלק שיש למחות זכרו!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
21
סדרי הדין המתוקנים שנחוצים לנו
  ע_הראל   22/03/11 06:48
לנוכח הספקות והדגל השחור שמתנוסס מעל משפט הראווה ההזוי ומבוים של קצב, יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ולזכות את משה קצב (אם א1 נתגלתה כזוממת לגבי אונס, הרי שאר העדים באו מאותו אינטרס כספי או אחר לטפול אשמת שווא)!

הלכך יש לקבוע סדרי דין מתוקנים כלהלן (הרכבי השופטים ייקבעו בהגרלה – גם במשפט החוזר אם יש צורך):

(1) לא יינתן משפט בדלתיים סגורות במידה שהעדויות פורסמו ברבים, כפי שכל העדויות סדורות לעתיד יצאו לאור לפני משפט קצב בספר "תיק קצב"!

(2) כדי לשמור על כבוד האדם, יש לומר "המתגונן" Defendent במקום נאשם, ו"דלפק סניגוריה" במקום ספסל הנאשם, ולהקפיד על כללי הסוביודיצה!

(3) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לפרסם את הפרטיכל דבר יום ביומו (בשמות בדויים א' ב' וכו') ורק לאחר שחתמה עליו הסניגוריה, אף אם לצורך כך יואט קצב המשפט – וזאת להבדיל ממשטרים שחורים משחור שמפרסמים דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

(4) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לאפשר לחוקר מקצועי מטעם הסניגוריה לתעד היטב בוידיאו את המשפט כמיטב הבנתו ובכל זווית שימצא לנכון, שמא יהי ניתן להבחין באמת או שקר על פי התרחבות והצטמקות אישוני העיניים של העד בזמן עדותו (וזה לא אמור להפריע לעד הדובר אמת מלהעיד אמת); אך לצורך כך אין לקיים דיונים יותר מפעם אחת בשבוע, כדי לאפשר לסניגוריה לצפות וללמוד היטב את החומרים, ולהתכונן לדיונים הבאים!

(5) אין לייחס ערך להתרשמות בלבד מעד תביעה לאחר שנים רבות (בהיעדר ראיות תומכות או כל ראיה אחרת לפי שיקול בית המשפט), בין השאר מפני החשש שמא העד התאמן ותירגל את עדותו השקרית מול ראי ובעזרת וידיאו!

(6) הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו תופס מעבר לגיל הבגרות המגדרית 25 – או עד גיל 30 לכל היותר לפי שיקול בית משפט למי שלא בגרה בחברה חילונית! קל וחומר שאין מקום לשום טיעון של פחד והדחקה בלשכתו של פוליטיקאי אשר חייב במאת האחוזים לבחור את אנשי מטהו למשרות אמון ע"פ חוק - ו/או על בסיס של אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות ולמיטב הבנתו!

(7) ביהמש"ט רשאי להכריע לפי הרמב"ם – משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ע"מ לזכות מחמת הספק!

(8) ביהמש"ט רשאי לקנוס עדים זוממים, שנאמר ועשית לו כאשר זמם לעשות!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il