News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 553,878  סלולר - 894,223
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של מנהיג ברברי; סוף פולחן הקרבת הבנים במלחמות במערב; מדיניות של מתיחות בינלאומית מתמדת; זלזול בחיי אדם; השליט כמיליארדר; שוחד לאנשי תקשורת; הערכה שתרבות המערב רכרוכית ומפחדת...
איתמר לוין
איתמר לוין
עצם הרעיון להשתמש בתקנות לשעת חירום כדי למנוע את ההפגנות נגד נתניהו, הוא שלב מסוכן בהרס שלטון החוק וברמיסת עקרונות יסוד דמוקרטיים    זוהי גם רמיסת זכות יסוד בתקנות במקום בחקיקה, וגם...
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן פצח שוב בהאשמות חסרות בסיס. הפעם בתוכניתם של אופירה וברקוביץ'    ליברמן מאשים את נתניהו בנסיון לתפור לו תיק, ובשיגור "...כל מיני טיפוסים מפוקפקים שכל הזמן מחפשים ושואלים בשלי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלה 34
מאת: פורומים  |  30/09/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מכבי צהוב
  איתי וןייס   16/05/20 21:30
סליחה יעשו הכל כדאי להביך את ביבי למנוע אחדות במסמר אחרון
כתוב תגובה ל- איתי וןייס
+
יש לבחור במוצלח ביותר לתפקיד
  מיכל מירושלים   6/06/19 14:02
ולא בהתאם להרגלי האש"ל* שלו. בושה וכלימה שרגב מעלה אפשרות שאדם ייבחר ( או לא ייבחר) לפי האש"ל שלו. *אש"ל (אכילה שתייה לינה)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
+
מישהו חייב להבהיר לנתניהו..
  קיבוצניק   10/02/19 15:19
שמילה חייבת להיות מופניית לפעולה לבצוע! כאשר נתניהו אומר דברים נכונים [למשל 48 שעות... למשל שהמשכורות של החלאות המפגעות - יקוזז] ואז זה לא מתבצע - תוך זמן סביר מה שהאזרח הסביר מסיק: שנתניהו דברן ולא איש מעשי - וחבל מאוד נתניהו מפסיד כך קולות אמון ואמינות!
כתוב תגובה ל- קיבוצניק
+
לא סומכת על בנט
  כוכי   16/12/18 16:26
כתוב תגובה ל- כוכי
+
חס וחלילה
  כוכי   16/12/18 12:07
כתוב תגובה ל- כוכי
+
התנועה לחוסר איכות של השמאל
  רון5   11/12/18 15:36
תנועה בראשה עומד איש שמאל קיצוני מתחזה לדואג לאיכות השלטון
כתוב תגובה ל- רון5
-  אמרת אליעד שרגא אמרת הכל
  חיון   11/12/18 16:59
זה האדם שיודע לקחת כבוד..כסף..גם להיות לא אתי בבית משפט..ובבופו דל דבר פלופ..הכל כתוב וידוע..גוגל מגלה הכל...מנפח את עצמו..בלון נפוח בחסות "כזה כאילו" הגנת הדמוקרטיה. הבטיח להחזיר את רון ארד ואז מה ?
כתוב תגובה ל- חיון
+
ברוך שפטרנו מעונשו של ליברמן ש
  קורןנאוה טבריה   14/11/18 13:32
ברוך שפטרנו מעונשו של ליברמן שתרם לאיבוד כוח ההרתעה מול החמאס - מקווה שגלנט או דיכטר ימלאו את מקומו
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
החרדים אימם מכירים בבגצ ובצהל
  ציונים   1/07/18 17:51
החרדים אינם מכירים בחילונים כיהודים. אינם חלק מהלאום.הם גרועים לא פחות מהפלסטינים.
כתוב תגובה ל- ציונים
-  נכון. ואנחנו טיפשים שנותנים
  נכון   30/07/18 07:50
להם כסף
כתוב תגובה ל- נכון
-  קשקשן מחרחר ריב...
  לא מכליל   2/07/18 03:29
רוב החרדים לא חושבים כמו דברי הבלע שלך
כתוב תגובה ל- לא מכליל
+
חרדים לא מכירים בחילונים ובהומ
  ציוני חילוני   1/07/18 17:26
ובהומואים וברשימה ארוכה שיש להם כיהודים. אז חוק הלאום לא רלוונטי. החוק חייב להכיל שורה אחת. כל אזרח המכיר בחוקיות הציונות ובזכותנו על הארץ ללא כל הבדל מין דת וגזע.
כתוב תגובה ל- ציוני חילוני
+
ימנית ולא יכולה לסבות את בנט
  כוכי   11/03/18 12:38
כתוב תגובה ל- כוכי
+
סופו של כל מי שחותר להפיל את נ
  קורןנאוה טבריה   11/03/18 12:12
סופו של כל מי שחותר להפיל את נתניהו - צפוי וידוע!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
עדיף בלי תקציב מאשר השחיתות.
  בר דרור דוד   6/03/18 12:00
בס"ד הצעת התקציב בוחנת מאות סעיפים שיפגעו בחלשים, כול נושא רשויי עסקים שעבר כמו גנבים בלילה בוועדת הפנים הזמנה ללהב 433.
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
+
ריבקה, את צריכה להודות
  ישראל בר-ניר   10/01/18 06:29
שבע פעמים ביום לנתניהו. רק בזכותו אין עדיין רצועת עזה מס' 2 ביהודה ושומרון.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
+
עוד כתב שמסייע לערוץ 2 להפיל
  אפ   8/01/18 20:36
את נתניהו עם בדיחה שנאמרה ע"י בנו! נותרו לכתבי הפפיק ניוז עוד שניים מילדיו של נתניהו שאליהם עדיין לא נטפלו, כי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהם!!...
כתוב תגובה ל- אפ
+
ביבי עצר את שטף דם אוסלו
  רוני מירושלים   24/12/17 18:53
אנחנו עם ביבי האיש שעצר את שטפון הדמים שיצרו רבין ופרס בירושלים בימים שלא הרשיתי לילדי לעלות על אוטובוס ביבי , רק ביבי לא עושים ניסויים בדם ילדינו
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
-  ביבי מוביל למדינה דו לאומית!
  אלמוני   6/01/18 13:19
חבר תתעורר מההזיות שלך! כי אך ורק בחסות הסכם אוסלו חיים כיום חצי מיליון יהודים מעבר לקו הירוק! ללא הסכם אוסלו לא היו חיים כיום 250000 יהודים מעבר לקו הירוק. נסכם אוסלו נתן זמן ואויר לבנות מעבר לקווים. ביבי לא מוביל לשום מקום לא היפרדות ולא החלת החוק הישראלי על ההתנחלויות. לכן חבר יקר תתעורר ביבי הוא גונב דעת מדהים,שום דבר מעבר לכך!
כתוב תגובה ל- אלמוני
+
כשהרשות מתנתקת מהעם ומהמציאות
  אוליבר ונדל הולמס   15/12/17 03:49
אם צריך עוד הוכחה שהרשות השופטת שאיננה מייצגת את אזרחי המדינה , או המורשת שפולשת לתחומי רשויות אחרות ,ואיננה מתביישת קיבלתם פסיקה הצורמת כל לב ציוני ,במאבק מול רישעות החמאס. רק וועדת חוק ומשפט "עם שיניים " ,כבקורת למערכת המשפטית תבלום את החריגות מסמכות ,של רמיסת החלטות הרשות הנבחרת רק שימועים עם יכולת השעייה ופיטורים,תשמור על "השומרים" שהפכו את הכלים, למטרת צבירת כוח נטו. וכשגוף שאינו נבחר העם, אלא תוצאה פוליטית משיבוט שמאלני מצמצם את הדמוקרטיה כבר היום, עם סירוס כל השאר.
כתוב תגובה ל- אוליבר ונדל הולמס
+
שחיתות בהתגלמותה
  שחיתות בהתגלמותה   14/12/17 10:36
שחיתות בהתגלמותה - שנים שהבהמות חוגגים על גב הציבור והחגיגה נמשכת על גב הציבור למה להשבית את המשק ושוב לפגוע בציבור?? הגיע זמן להפגנות ענק נגד הגנבים והמושחתים למיניהם.
כתוב תגובה ל- שחיתות בהתגלמותה
+
מי ישלם
  that's me   21/11/17 09:55
עוד פעם דוחפים לי יד לכיס. נמאס, אני עובד בשביל לפרנס את כל המדינה הדפו.. הזו. ולא מקבל כלום. רק על חינוך ילדים אני מוציא 10 אש"ח בחודש.
כתוב תגובה ל- that's me
+
החרדים מתנגדים ל עבודה
  ישע.   19/11/17 09:36
בשבת .לכן הם לא עובדים כל השבוע עם אנחנו יתר היהודים לא נעבוד את מי אתם תסחטו???
כתוב תגובה ל- ישע.
+
ביקורת על רשות הצעירים( אפילו
  אורנה ניסן   26/07/17 06:57
שלום לכולם. אני מברכת על רשות הצעירים שתקום בקרוב,אבל משום מה,הפרוייקט הזה עושה לי סוג של דז'ה וו. ב 2007 ,השר לשעבר סילבן שלום,עשה כנס ענק באונ' ת''א ,גם למען הצעירים,ואני שלא הייתי שייכת לחתך הגיל ההוא( סכ''ה עברתי בשנתיים את הרף העליון...) ,בכ''ז נסעתי לשם.מאז,מה קרה? חוץ מהקמת ''רשת מתנס''ים לצעירים בכל רחבי הארץ''( מרכזי צעירים),אני לא ראיתי קידום משמעותי למצבם של הצעירים.עבר עשור,ואני עכשייו בחתך הגיל המקופח( וזה הגיל הכי קשה- 35-50),זה גיל שבו עוברים שינויים חדים וקשים ,משנים מצב משפחתי,מטפלים בהורה חולה( ולעתים לצערינו יש גם פטירות,כמו אמי שנפטרה),ובגיל 50 ישנן בדיקות רפואיות קריטיות שצריך לעבור. אני לא רוצה להשתמש בביטויי הקשה גילענות,אבל זו ההרגשה האישית שלי...בנוסף,יש לאקונה בכל התהליכים הבירוקרטיים,שעד שתכל'ס תוקם הרשות הלאומית לצעירים,יהיו כבר אי אלו צעירים שהם בני 36 ומחוץ לתחום...
כתוב תגובה ל- אורנה ניסן
+
התזמון לדוח וחקירת פלבר חשוד!
  ד״ש   12/07/17 19:15
צריך לבדוק כמה זמן שכב הדוח אצל המבקר ומדוע הוא פורסם ביום שבו נודע על חקירת פלבר על יד רשות המיסים. כשרואים את המונופולציות של המבקר אפשר להניח בסבירות גבוה שמדובר בעוד ספין מבית מדרשו.
כתוב תגובה ל- ד״ש
+
החלטה מטומטמת
  אנונימי   9/07/17 14:27
יש לא מעט גורמים לעלית מחירי הדיור אבל הגורם המרכזי הוא הפטור ממס הכנסה ומביטוח לאומי על ההכנסות השוטפות מדמי השכירות , גם תשלום של 10% מס הכנסה ופטור מבדמי ביטוח לאומי זה פטור וזה בעצם מקלט מס. כל זמן שלא יבטלו את מקלט המס הזה לא תהיה ירידה במחירי הדירות. אבל הגורמים האינטרסנטיים שאינם מעוניינים בירידת המחירים חזקים בהרבה מאלה שכן רוצים זאת.
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
בסדר גמור. לא להרחיב התנחלויות
  בסדר.   31/03/17 10:48
אם...זה מה שיגרום לשקט בין העמים ולשיתוף פעולה פורה
ןלהכרה בכולם ולשלום כולל והחיים יתחילו להיות הנאה וחגיגה
גדולים במרחבים בין לאומיים אז.... בסדר גמור. לא להרחיב התנחלויות.
אפשר בקיים לבנות גם לגובה ולתת מענה לכולם לדיור
אולי אפשר לרכוש קרקעות ולהקים ישובים ולהרחיב את גבולות המדינה על ידי רכישה בהסכמה של כל הצדדים
העיקר שתהיה הסכמה של כולם שלום רוגע שלווה צדק ומעוף
ושצהל ימשיך להיות צבא הכי טוב והכי מגן נטול עבודה
שיהיה בהצלחה למהלכים חיוביים
כתוב תגובה ל- בסדר.
+
מה שהיה זה מה שיהיה?
  טעות שחוזרת   17/03/17 20:52
אז מצב החינוך,שנובע מניהול לא נכון ,משוכפל גם מעכשיו והלאה ? מוזר -זו מילה עדינה
כתוב תגובה ל- טעות שחוזרת
+
בתי הכנסת מחוללים חילול שבת
  חרדי לשעבר   7/01/17 22:19
המוני. החשמל: האורות והחימום או המיזוג פועל בהם. עינוי נפש ,עבודת אלילים אנשים צועדים לבתי הכנסת בחום בקור בגשם בשבתות .לסגור את בתי הכנסת לאלתר
כתוב תגובה ל- חרדי לשעבר
-  הולל במקומות בזויים
  מזועזע   25/06/17 17:33
בגלל גשם וקור מתכרבל כל הזמן במיטה, כל הזמן היה תוכו לא כברו ונמשך להתפרקות אחרת אין אפשרות לקרוא לסגירת בתי הכנסת. גם מומרים שנאתם למקור גרועה של הנולדים
כתוב תגובה ל- מזועזע
+
האמת המכוערת של שלטון ביבי
  רבקה שפק ליסק   10/05/16 08:40
בן מנחם חושף את אופיו האמיתי של ראש ממשלתנו והנזק שהוא גורם למדינה.
הבעיה של ראש ממשלתנו היא שאנחנו לא מעניינים אותו. כל עניינו הוא בשמירת כסאו ומגוריה של רעייתו בבלפור, ירושלים וחליבת קופת המדינה בהוצאות עליה.

יש לחכות לדו"ח המבקר על ביביטור והדו"ח הסופי על צוק איתן.

יש להגביל את כהונת ראש הממשלה ל-2 קדנציות כי השלטון משחית.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  צוק איתן שייך גם לבני גנץ
  שמואל א'   24/06/19 15:35
בני גנץ היה הרמטכ"ל ובמקום להפגיז מלמעלה את סג'עיה הוא שלח את חיילינו להלחם מבית לבית. הכל בגלל טוהר הנשק הקדוש. ולזה לא קוראים כאן "שחיתות".
כתוב תגובה ל- שמואל א'
-  תת רמה שחבל"ז
  מגיב ותיק   13/06/19 12:46
האם זוהי השפקית ?

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  צריך להגביל מסיתים כמוך מלהגי
  ירדנה   12/05/19 19:20
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  שיפוט מהיר?
  שלמה פ חיפה   18/03/19 08:12
בדרך כלל מאמריך מעניינים ומלמדים. אני גם יכול להסכים עם הבקשה לקציבת משך זמן לראש-ממשלה. מה שנראה לי לא הוגן- זו הקביעה שראש הממשלה חולב את המדינה וכו'. למיטב זכרוני, שמעום פרס המנוח, בתפקידו כנשיא, הוציא פי כמה וכמה מקופת המדינה. ונראה לי שהוא לא היחיד.
כתוב תגובה ל- שלמה פ חיפה
-  שוב ברח לה השפק
  מגיב ותיק   22/06/18 20:29
והתוצאה, הבלים מטופשים
רפואה שלמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  את מודדת הכל מהרהורי ליבך
  רמי12   12/05/18 13:00
נתניהו רוצה להשאיר מורשת. הוא ייזכר לטוב כאשר תהיה משילות טובה יותר. לדעתי אסור לו להוריד את אחוז החסימה, ואולי אפילו להעלותו.
כתוב תגובה ל- רמי12
-  כולך השמצות ושנאת חינם.
  מוטי1   5/05/18 21:09
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  פשוט עיוורון
  medan66@gmail.com   11/02/18 16:00
כשהשנאה מעוורת את עינייך, את לא רואה ראש ממשלה שעובד בשבילך כמו בשביבלי 24/7 הביא את מדינת ישראל לאחת המדינות היציבות ביותר בעולם מבחינה כלכלית, וזאת הסיבה שאתם מחפשים סיגריות ושמפניה. תשאלי את גדול הדור בן מנחם, ממש אישיות. קצת הכרת תודה לא תזיק לכם בשמאל. ליהנות מפירות מעשיו ולקלל אותו. צביעות.
כתוב תגובה ל- medan66@gmail.com
-  שמאל יודע היטב מהו שלטון מושחת
  דורון.צ   15/12/17 07:57
שהרי הם לא היו צריכים שתי קדנציות כדי להיות מושחתים. הפגיזו את אלטלנה, ביצעו סזון במחתרות האחרות והשתלטו על כל צירי השילטון עוד לפני קום המדינה. לאחר קום המדינה הנהיגו את הפנקס האדום כדי לומר- מי שלא איתנו, לא יזכה לכלום. נתנייהו כבר 26 שנים בצמרת השילטון, נחקר כבר עשרות פעמים בעשרות פרשיות, וראה זה פלא- אין כלום!!!(כי אין כלום) וכל השאר חרטא מתוזמרת של אנשים מדוכאים פוליטית שהקשר בינם לבין יושר הזוי!!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  הגדרותיך מטומטמות
  alice   14/12/17 18:57
כתוב תגובה ל- alice
-  טבע
  מיכל האמוניה   14/12/17 13:55
גברת שפק הנכבדה,

מה שכתבת הוא פשוט בושה וחרפה.

בנימין נתניהו אינו מנכ"ל טבע ולא במועצת המנהלים שלה.

את החברה הזו נהלו אנשים לא מוכשרים שמשכו סכומי כסף דימיוניים. תמורת סכומים דמיוניים אלה הם קבלו החלטות שמוטטו את החברה.

את התוצאה ישלמו בעקר העובדים.

את גברת שפק כדאי שתתעסקי במה שאת מבינה.
כתוב תגובה ל- מיכל האמוניה
-  בושה שמחלקה ראשונה מפרסמת
  רבקה שפק האמיתית   22/10/17 18:50
מיילים של מתחזות. אני אשת המחנה הלאומי כבר 40 שנה ותמיד הצבעתי לבגין, שמיר וביבי שהוא ראש ממשלה הטוב ביותר שהיה לנו ב-70 שנה, ולכן הצגתי כמי שמשמיצה את ביבי ממש כואבת לי, וכבר קבלתי כמה טלפונים מחברותי מארגון אצ"ל ששאלו אותי מה קרה לי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק האמיתית
-  הצעת ההגבלה היא מטופשת. כאשר
  בני בנקר   28/05/17 09:09
כהונת ראש ממשלה תהיה בת 4 או 5 שנים,ללא שום אפשרות להפסיקה לפני תום התקופה,רק אז אפשר יהיה לקצוב כהונת ראש הממשלה לשתי תקופות. בשיטה ההזויה בישראל,כל מפלגה קטנה בקואליציה יכולה להפיל את ראש הממשלה. לא שמעתי שבבריטניה או גרמניה יש הגבלה על משך הכהונה של ראש הממשלה,נדמה לי שהן מדינות דמוקרטיות ושם הממשלה יציבה בהרבה משלנו. ראינו כבר מה קורה כאשר מנהיגים שיטה חלקית של הצבעה בשני פתקים,לראש ממשלה ולכנסת. המפלגות הגדולות מימין ומשמאל קטנו וקיבלנו אוסף של מפלגות בינוניות וקטנות. ההצעה מזכירה לי את הגמל,שנאמר עליו שהוא סוס שתוכנן ע"י וועדת מהנדסים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
-  שפק זה נתח בשר חזיר מומלח
  פוליגלוט   25/06/16 00:52
מתברר שגברת שְׁפֶּק מכבדת את השם שלה כמו שהשם שלה מכבד אותה.
כתוב תגובה ל- פוליגלוט
-  תמיד אמרו לי ששפק זה שומן חזיר
  מונוגלוט רעב   13/01/18 19:00
"לארד"
כתוב תגובה ל- מונוגלוט רעב
-  מומלח אבל טעים מאד
  טבחית מיס פיגי   14/05/17 23:15
כתוב תגובה ל- טבחית מיס פיגי
-  למרות 'מגרעותיו' של נתניהו- גא
  קורןנאוה טבריה   30/05/16 06:23
גאון פוליטי כזה לא היה ולא יהיה לשמאל! לעולם לא ימצא מישהו בעל שיעור קומה וכשרון לארץ ישראל כמו נתניהו! אין בעולם מנהיג שהיה שורד (קדנציה רביעית) רדיפה פוליטית אכולת משטמה ושנאה חולנית מעוררת חלחלה ע"י פוליטיקאים בגובה הדשא וערפדי תשקורת שלא מגיעים לקרסוליו בכל פרמטר לנתניהו-שונאים אותו משום שהוא לא מתמסר לתשקורת ולעולם לא ישמש להם כאתרוג נגד העם היהודי ומדינת היהודים בארץ ישראל כמו האתרוגים המושחתים שרון ואולמרט ושאר ליכוקניקים שימושיים על תקן 'ימין' בלוף כדן מרידור, ריבלין, מילוא בגין ג'וניור גמליאל וגדעון סהר- לעולם לא! שונאים אותו משום שכל תחזיותיו ואזהרותיו לגבי המזרח השימון החדאעש התממשו אחת לאחת=ולמרות שלשמאל הקיצון יש את: התשקורת וערפדיה, הבג'ץ, האימפריה של עזרא נאווי וגרורותיו, 'שוברים שתיקה', בצלם, הקרן החד'שה, 'קרן אברהם', האיחוד האירופי,האנטישמים בעולם, ערביי ישראל, חוסיין אובאמה, גנרלים מתוקצבים לשעברים ועכשוויים= כל אלה לא הצליחו לטמטם את עם ישראל ולהפיל את נתניהו שניתן לומר עליו שהוא הוא 'התותח הקדוש' שלנו-בלי שפיכות דמים ובקלפי= ולהבדיל אלף אלפי הבדלות מפושעי מפא"י ואוסלו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  את זה אמרו על מנהיגים מסוימים
  וזה נגמר רע מאד..   19/08/18 02:47
את יכולה להסביר אם יש הבדל בין נתניהו ליהודים בישראל וארדואן לטורקים??? ..... שלא לדבר על מספר מנהיגים בהסטוריה העולמית שעלו בדרך דמוקרטית והפכו לדיקטטורים שאין מילים לתאר את נזקם (ואני מתאפק לכתוב באנדרסטיטמנט...).
כתוב תגובה ל- וזה נגמר רע מאד..
-  נאוה חכמה
  לך   11/04/18 21:17
נאוה כל הכבוד לך
כתוב תגובה ל- לך
-  קורן לא רואה ממטר...
  קופונים קופונים   15/10/17 14:38
כשחיילינו נשלחו לסג'עיה על גבי זלדות שהם פחנועי אלומיניום בני 40 שנים, עסק בן דוד של הנערץ.. שמרון קופון, בקניית צוללות, לא היו קופונים בקניית רכבים משוריינים לחילינו היקרים, אז שמרון קנה צוללות.. רק ביבי הגאון לא ידע...כי אין כלום... החיילים נסעו למשימה וההמשך המצמרר ידוע ובלתי נשכח קורן התעוררי כבר .
כתוב תגובה ל- קופונים קופונים
-  גםזה מפשעי בג"צ הסמולני ושות'!
  ע_הראל   7/12/17 15:47
תיפח נשמתם של כל מי שנטלו חלק בסיכול מינויו של אלוף יואב גאלנט-הגיבור בפי כל חייליו אז בסוף 2010 - שכל המאפיה הסמולנית בגיבוי של אסכולת השיפוט הרקובה (כולל שר הכישוף בלי תיק מיכאל איתן) חתרו תחת ביטחון המדינה ותקעו לנו 2 רמטכ"לים סמולנים גנץ ואיזנקוט שלא מגיעים לקרסוליים של גאלנט, וזאת תמיד בניגוד לרצונם של הממשלה ושל רה"מ נתניהו - ובלבד שהסמול יוכל לסכל כל מבצע שמא יוחלט עליו אי פעם בממשלת הימין (כגון תקיפת הגרעין האיראני תפו תפו ב2011 שאכן סוכלה בידי גנץ מ.דגן ודיסקין)! §¥§¥§ ואילו גאלנט היה הרמטכ"ל עד פברואר 2015 או 2016, שום חייל לא היה מתקרב לנגמ"ש אלטיזכן מפח חלוד לא בצוק איתן 2014 ולא בכלל, ואין ספק שגם תוכניות רציניות לטיפול במנהרות היו מונחות על השולחן בזמן הנכון. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  תפתחי את העיניים
  הציונית   14/06/17 21:58
את שפוטה שלו ולא יעזור כל דבר שיאמרו לך. למשל: לתת פלסטינים את שטח C עם 14000 יחידות דיור. ומה עם בית אל - 300 יחידות ? הובטח ומעולם לא קוים ומה עם עמונה, ודרך בית האבות שעומדים לגרש ??
כתוב תגובה ל- הציונית
-  נאוה קורן - היי ברוכה !
  בן הארץ   26/10/16 15:24
כתוב תגובה ל- בן הארץ
-  לנאוה, קשה לי לקרוא את דבריך
  חוקר משטרתי   17/10/16 03:54
המעוותים, שכן אני נגד התבטאות של אנשים עם תיק במשטרה. מי שסרחה בעבר ממשיך להונות את הציבור בדברי הבלע שלה. נתניהו הוא עבריין עם שלדים בארונו, ורק בגלל הססנותו ופחדנותו של מנדלבליט אין פותחים בחקירה גלויה נגדו ומוסרים לציבור מה בדיוק פשעיו. היועץ המשפטי החדש מצטייר כגרסה חדשה של ויינשטיין הזכור לרע.
כתוב תגובה ל- חוקר משטרתי
-  בחייאת חוקר משטרה, תהיה גבר ות
  קורןנאוה טבריה   17/03/18 11:21
ותחשוף את כל התיקים שלי, מתחננת בפניך - גם אני סקרנית לדעת על עצמי בבקשה.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  ביבי - הגרוע בראשי הממשלות!
  עזרא מנצור   16/10/16 23:29
הנזק שנתניהו גרם וגורם למדינה יתברר תוך שנתיים-שלוש. אל חשש, ביבי כדרכו ימצא כבר אשמים באסון.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  נתניהו הטוב שברוה"מ
  אהוד ברק   26/11/17 17:55
השנאה וכפיות הטובה למצב המעולה של המדינה בעקבות הנהגת נתניהו, מטמטמת את החושים שלך.
כתוב תגובה ל- אהוד ברק
-  לפחות גדול הנוכלים שבהם
  מר קרוק   12/07/17 18:51
שלא נדע באיזה "שטינקים" האיש מעורב.....
כתוב תגובה ל- מר קרוק
-  נאווה, תגובה מעולה יישר כוח
  מגיב ותיק   9/10/16 00:51
כול מילה אמת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  לרוב אני חולק כבוד לדבריך
  צורי   4/09/16 16:28
אך לא הפעם. דבריך נקראים כדברי ווסלה של נתניהו מאשר חשיבה ענינית. אז מה כץ הוא לפתע יונה צחורה? שמאלן עוכר ישראל? נו באמת לאן התדרדרת נאווה?
כתוב תגובה ל- צורי
-  ביבי רוה"מ הטוב מכולם מנהיג חכ
  שמגר   4/05/18 18:06
הוביל את מדינת ישראל למחוזות טובים וגבוהים שלפני שנים לא חלמנו עליהם. אשרינו שזכינו לאדם גדול כזה. עם עובדות לא ניתן להתווכח.
כתוב תגובה ל- שמגר
-  גאון פוליטי?ואיך זה עוזר לחצי
  קורן מטבריה   30/08/16 19:44
מהטבריינים שחיים מסעד בעיר שנראית כמו סתימה בשירותים? והייתה בקלות יכולה להראות כמו גארדה באיטליה וביבי שנבחר ב96 בדיוק כי היה נגד הסכם אוסלו ויום אחרי שנבחר הודיע אני מכיר באוסלו ואכבד את אוסלו,,מההה?אתה נבחרת כדי לבטל את אוסלו ולא להכיר באוסלו ולמסור לעראפת את רוב חברון עיר האבות דבר שרבין התנגד לו בחייו אתה נבחרת לגרש את עראפת ולא כדי לספר לעם ישראל לאחר פגישה עם הצורר ערפאת "מצאתי חבר" ביבי הוא בהחלט פושע אוסלו
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
-  גאון עם קבלות!עוד מתחזה פתטי
  קורןנאוה טבריה   17/03/18 11:47
בשמי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  זו האינטליגנציה שלך הוא שמישהו
  סניל   16/05/16 13:38
אחר משתמש בשמך?
כתוב תגובה ל- סניל
-  לידיעתך ביבי בן 68 ועובד 7/24.
  הצחקת אותי   15/05/16 11:32
ממש נהנתן😤
כתוב תגובה ל- הצחקת אותי
-  נתניהו
  דרורה צחור   17/05/20 09:19
לתקן אותך, נתניהו בן 71 ועדיין עובד טוב יותר מ-10 שמאלנים עלובים.
כתוב תגובה ל- דרורה צחור
-  bibi is 70
  dror1   5/08/19 07:29
born in 1949
כתוב תגובה ל- dror1
-  עובד קשה, חלק עבור העם,
  וחלק לתועלת אישית   27/04/18 13:51
כתוב תגובה ל- וחלק לתועלת אישית
-  זה נכון הוא עובד עלינו
  בר אוריין   4/11/17 18:20
90% מזמנו מוקדשים לנכלול ולתחמון והגנה על שרה...., ואולי גם לקבלת "מתנות מידידים" כך שלא נותר זמן לענייני מדינה וכך אנחנו נראים
כתוב תגובה ל- בר אוריין
-  אז עובד. ההחלטות לא לעניין.
  מה זה שווה.   30/06/17 19:57
כתוב תגובה ל- מה זה שווה.
-  מה מצחיק? שביבי גומר עם
  לגולם שצוחק שם!   2/01/17 13:12
המדינה?. אותי זה לא מצחיק ובן כמה הוא לא מעניין אף אחד! שילך הביתה מחר עם כל אוסף מחרבי הארץ שאסף בפינצטה.
כתוב תגובה ל- לגולם שצוחק שם!
-  אם היה מותר
  Admoni   11/06/17 03:48
אם היה מותר לכתוב מוות לביבי הבן זונה הייתי כותב מוות לביבי הבן זונה אבל אסור לכתוב מוות לביבי הבן זונה אז לא אכתוב מוות לביבי הבן זונה
כתוב תגובה ל- Admoni
-  עושה נזקים 7/24
  א.ל.   4/09/16 12:13
כתוב תגובה ל- א.ל.
-  ביבי עסוק חלק ניכר מזמנו
  שפרינצה מנהלל   12/06/16 09:53
בהרגעת אשתו הבהמית שרה, שצורחת, משתכרת, זורקת צלחות, ומכנה עצמה פסיכולוגית של ילדים. ראוי שתגדיר עצמה כפסיכופתית, כפי שהעיד עליה לא אחר מאשר פרקליטה הרופא ד"ר יעקב וינרוט.
כתוב תגובה ל- שפרינצה מנהלל
-  שפרינצה=ג'וק בביוב שלKING BIBI
  ע_הראל   26/06/16 01:57
יפה לך שפריצה/ משפריצה/ משריצה; בגילגול הבא הן תשתדרגי לג'וק בבית הכסא של הנסיכה היפהפיה הראשונה במלכות שרה נתניהו ה' ישמריה ויחייה; וכך תעשי חיים בתור ג'וק מיוחס בלטעום מהדרעק מתוך הביוב בבית המלך נתניהו, אז תשריצי עוד המון ג'וקים. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  עמוס: השבוע עבדתי בדירה עם
  בבר השיפוצניק   17/10/16 11:51
אסלה סתומה. לאחר טרחה ממושכת הצלחתי לשלוף ממנה את לשון הביבים שלך, מצחינה באופן נורא. עליך לראות פסיכיאטר באופן דחוף: התסמונת שלך- לשון ביבים המלקקת לביבי.
כתוב תגובה ל- בבר השיפוצניק
-  עוד חסיד שוטה או טוקבקיסט מטעם
  ברוך ב.   22/05/16 13:26
כתוב תגובה ל- ברוך ב.
-  עוד מרושע חסר בינה.
  ברור מאוד   13/06/19 05:06
כתוב תגובה ל- ברור מאוד
-  עוד סמולן ממורמר או מגיב מטעם
  דן ה   20/01/18 18:53
כתוב תגובה ל- דן ה
-  אתה לא רק שוטה, אתה
  מענה לאויל   25/06/17 17:49
גם רשע, אתה מסכן לא טוקבטיקס מטע?
כתוב תגובה ל- מענה לאויל
-  הבנתי מדבריך שכל חסיד של
  צורי   17/10/16 17:22
נתניהו הוא שוטה וכל חסיד של מקק פוליטי שמאלני הוא חסיד נאור. למרות הסיכוי הלא רב חשוב שוב.
כתוב תגובה ל- צורי
-  יש ביקורת על נתניהו. אך הוא
  צורי   4/09/16 16:35
ביחס לכל ענבר שמאלני הוה הגאונות בהתגלמותה. אין בשמאל אף לא יריב ראוי אחד לנתניהו מאידך יש בשמאל יבחושים לרוב.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, אתה חייב בדחיפות להיבדק
  בוקי בו יגלי   19/10/16 15:36
על ידי רופא בתחום בריאות הנפש. אתה אמנם בגיל שכבר משמש אליבי לדעות הסניליות שלך, אך תגלה מעט התחשבות בטוקבקיסטים ולא צריך לזהם את האתר הזה.
כתוב תגובה ל- בוקי בו יגלי
-  חזק
  תימוני   5/06/19 21:15
חחח חזק
כתוב תגובה ל- תימוני
-  אם מוגולואיד כמוך כותב
  צורי   15/02/19 16:16
תגובה הדבר היחיד זה למחול לך. בתחילה חשבתי להציע לך לקיים דייט עם המח אבל אין התכנות לההצעה הזאת באין מח
כתוב תגובה ל- צורי
-  אם מוגולואיד כמוך כותב
  צורי   15/02/19 16:16
תגובה הדבר היחיד זה למחול לך. בתחילה חשבתי להציע לך לקיים דייט עם המח אבל אין התכנות לההצעה הזאת באין מח
כתוב תגובה ל- צורי
-  אם מוגולואיד כמוך כותב
  צורי   15/02/19 16:16
תגובה הדבר היחיד זה למחול לך. בתחילה חשבתי להציע לך לקיים דייט עם המח אבל אין התכנות לההצעה הזאת באין מח
כתוב תגובה ל- צורי
-  תשובה
  סינדרלה   24/01/18 22:24
בנתיים מי שמזהם את השיח זה אתה ומרעיך
כתוב תגובה ל- סינדרלה
-  קשקשן ובעיקר כלום ושום דבר
  צורי   2/07/17 21:37
כתוב תגובה ל- צורי
-  ולגופו של עניין?
  שוחר-שלום   26/05/16 23:01
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
ברק הוא רוצח שכיר שהצליח
  סניל   19/06/16 16:56
בשרותה של המדינה. הוא מעולם לא התרומם מעל למדרגה הזאת. הוא מחליף זהויות בקצב רצחני, מקומות מגוריו משתנים, וחבריו גם הם נפעלים בשיטת השתמש וזרוק. לא, המתח לא גרם לו להזריק - רק לזרוק. הוא זרק הכל וברח מצאלים וכך ייעשה בכל מקום. כמו כל רוצח שכיר הוא נצמד לקירות עבים ובוחן את האנשים בחזית בשבע עיניים. ברך כלל יש לו 'שרתים אילמים' שהוא מפעיל אותם בצמתות. אחד מהם היה בוז'י ומרוב התרגשות נשאר כזה.
איני יודע מי שכר עתה את שירותיו. יתכן שהאיחוד האירופאי ויתכן שמחלקת המדינה. הזקן מאפשר לו להיטמע בחברה יהודית ולהראות יהודי ברגע הצורך. אבל אל תטעו בו - הוא בסך הכל רוצח שכיר שהמדינה הוקירה הרבה מעבר לכמות ואיכות הדם ששפך בשירותה.
כתוב תגובה ל- סניל
-  החיים והמוות בידי הלשון
  י.ל.   26/11/17 19:49
לכל המגיבים מהבטן ולא מהראש, שמתבטאים בלשון מעליבה,פוגעת,משמיצה וכו'- רצוני להזכירכם את האמרה של היהדות המסורתית רבת השנים "עדיף להיכשל באהבת חינם מלהיכשל בשנאת חינם". זכותם של אנשי ימין כמו של אנשי שמאל לבטא את עמדותיהם ללא צנזורה. מותר לכל אחד מהציבור לנסות לשכנע אחרים שעמדתו עדיפה על עמדת האחר. אולם, חופש הביטוי חייב להיעצר לפני שהקרע בעם בין ימין לבין שמאל יהרוס את המכנה המשותף של החברה (לפחות היהודית) בישראל.לאמור, הרצון המשותף לשמור על ביטחון המדינה, יציבותה הכלכלית והחברתית. כולנו מצווים :" הוי מתפלל בשלומה של מלכות, שאלמלא מוראה – איש את רעהו חיים בלעו". (מסכת אבות ג', ב'). כנסת ישראל נבחרה בבחירות דמוקרטיות והממשלה הנוכחית זוכה לאמון הכנסת. אינני נמנה על חסידיה של הממשלה הנוכחית. התנהגותם של שרים מסוימים ושל חברי כנסת מסוימים הם לצנינים בעיני. הצעות חוקים שנועדו לפגוע ב"שלטון החוק" שהוא הבסיס לשיוויון, לדמוקרטיה נאורה וכו- אם יאושרו בחוקים, יפגעו במעמדה של מדינת ישראל בעולם. אין תוקף בהווה ל "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב". אנו עם קטנטן שחי במדינה ננסית. אל נצפה לעזרה משמים. כנראה שאיננו ראויים- והשואה הנוראה תוכיח. מאז רבו חטאינו כלפי זולתנו. אנו פוגעים בבטחוננו ובאחדותנו ובקיומנו כאשר אנו מפארים ומחזקים רבנים או פוליטיקאים או שופטים או כל מנהיג של מחנה זה או אחר, תוך ביזוי והטלת רפש באחריםבעלי דעות שונות משלנו. אל נביא זבחים למזבח. הנביא ישעיהו הוכיח את עמנו באומרו :" למה לי רוב זבחיכם...לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט אַשְּׁרוּ חָמוֹץ שִׁפְטוּ יָתוֹם רִיבוּ אַלְמָנָה". בלשון הווה : הקפידו על שלטון החוק ועל צדק חברתי. לבסוף- למשמיץ של רב אלוף (מיל) אהוד ברק, שר ביטחון וראש ממשלה לשעבר. אינני מכיר את שניכם, אך אני משער שקטונת ממנו בתרומתך לישראל ולביטחונה.
כתוב תגובה ל- י.ל.
-  אל תתביש בשם שלך
  עובדיה הוכמו   6/01/17 12:12
או במה שאתה כותב
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמו
-  אם הוא היה ערבי הוא היה בורח
  Hamedinai   6/01/17 06:50
ברק אם הוא היה ערבי הוא היה בורח ולגופו של דבר, מה הוא היה אמור לענות בכנות לאותה שאלה שנשאל, במקום התשובה האומללה שלו אז: אנו היהודים אם היו לנו עשרות ארצות יהודיות, לא היינו בשום פנים ואופן נלחמים על עוד איזו ארץ לקחת אותה מעם שזו ארצו היחידה והיה במשך 2000 שנה בגלות קשה ומרה. אני מאמין שגם הערבים, שיש להם עשרות ארצות ערביות, בחלקם הגדול לא רוצים להלחם על עוד איזו ארץ לקחת אותה מעם שזו ארצו היחידה והיה במשך 2000 שנה בגלות קשה ומרה. רק שהקיצונים שולטים עליהם, והמתונים אינם מוכנים להתקומם נגדם. ערב (הסעודית) - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל ! מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים ! שלום על ישראל ושלום על בני ישמעאל.
כתוב תגובה ל- Hamedinai
-  זכור לי העימות של נכה הנפש
  צורי   8/10/16 13:03
הזה עם האלוף לוין על האחריות באסון צאלים כדרכו בקודש ניסה נכה הרגש והנפש הזה להטיל את האחריות על אסון האירוע על לוין. וזה לו בחל במילים מלהביע את הבוז שהוא חש לברק.
כתוב תגובה ל- צורי
-  כנראה שסניל זה קוד לגאון
  דוד איש שלום   10/09/16 21:07
לפי הניתוח שלך, בוודאי שסניל אתה לא. מפחיד התיאור שלך, שנראה כל כך אמיתי, שרוצח שכיר בנשמתו הגיע לצמרת המדינה ואץ רץ למכור אותה לאויביה, והיה מי שמימן את הפשיעה.
 אור לגויים הלכה למעשה
כתוב תגובה ל- דוד איש שלום
-  לוחם בשירות המדינה
  סניל   31/07/16 02:51
ברק היה לוחם בשירות המדינה כמוני וכמו כל חייל קרבי. הוא עלה בסולם הדרגות הודות לכישוריו ולמאמציו. אפשר לחלוק על דרכו כפוליטיקאי בלי להדביק לו תארים מצוצים מן האצבע.
כתוב תגובה ל- סניל
+
מאחל להם הצלחה!
  שייקספיר   20/06/16 09:49
מאחל הצלחה לחברה האלה מימין ומשמאל הדואגים לעתיד המדינה. ביבי משחית כל חלקה טובה. עבר זמנו בטל קורבנו.
כתוב תגובה ל- שייקספיר
-  אתה יכול להצביע
  באום   20/06/16 13:49
על החלקות שהוא השחית?
כתוב תגובה ל- באום
-  החקירות בעיצומן. בנתיים , לא
  לא לילד הזה!!!   27/01/17 14:08
לילד ולילדה הזו התפללנו.! גם לא, לדרעי, לא רגב , לא ליצמן , לא אמסלם, ולא שהוא - וכ"ו וכ"ו וכ"ו. לפיד גרמן יותר מייצגים את ארץ ישראל היפה שלנו. מספיק!
כתוב תגובה ל- לא לילד הזה!!!
+
נא לקרוא את מאפני הפסכופת בויק
  בויקפדיה ולהשוות   7/06/16 12:21
לביבי
כתוב תגובה ל- בויקפדיה ולהשוות
+
כל חייל נושא נקניק סוס בתרמילו
  בוריש   2/06/16 22:20
ד״ש לנפוליון חמש כוכבים. יש אין-ספור שמות של חיילים שלא חזרו לחבק את אהוביהם שלא מצאו אפילו את תרמיליהם. הכל בגלל ״אהבת חינם״ של רודנים כאלה וכאלה. P.S. כמו שאמר קוטוזוב מעת טולסטוי ״ יאכלו את הסוסים שלהם״
כתוב תגובה ל- בוריש
+
ליברמן - כנס לממשלה . די למשחק
  י.צ.   15/05/16 15:37
בוחריך מאוכזבים מישיבתך עם זועבי באופוזיציה
כתוב תגובה ל- י.צ.
-  ליברמן עסוק בלתקוף את נתניהו
  מחזק את השמאלנים   16/05/16 11:33
ליברמן מאכזב גם אותנו..במקום לחזק את ראש הממשלה הוא לא מפסיק לתקוף אותו...מיילא...אבל לשבת באופוזיצייה. ולחזק את השמאל. לא נשכח לו ...ולא נתמוך בו...
כתוב תגובה ל- מחזק את השמאלנים
+
ביבי השתיל לו את נאום הנאצים..
  הכותב הזוי   10/05/16 14:40
כתוב תגובה ל- הכותב הזוי
+
יצא מהמסכה
  מגיב   12/04/16 12:45
סוף סוף מר בן-מנחם הוריד את מסכת האובייקטיביות וחושף בגלוי את דעותיו הפוליטיות, וממילא אפשר להבין את הניתוחים הכביכול אובייקטיביים שלו.
עקרונית, אני מסכים שהחשיפה של נתניהו היתה מיותרת, ושכוחו גדול בדיבורים יותר מאשר במעשים.
אני מניח, שחלק לא קטן מהתנהלותו המדינית של נתניהו נובע מאיומים של ארה"ב על ישראל, אבל זה לא פוטר אותו מאחריות.
בכל מקרה, כאשר קוראים את המאמרים של מר בן-מנחם, כדאי לזכור שיש לו דעה פוליטית ברורה והיא שעומדת מאחורי הפרשנות שלו לעובדות.
כתוב תגובה ל- מגיב
+
הדיקטטורה של בג"ץ
  מלכה מרי   7/04/16 01:04
עד מתי עם ישראל ונציגיו הנבחרים יסבלו את חוסר הצדק במדינה? עד אשר תקום ממשלה ותתבע את עלבונם של אזרחיה-בוחריה ותעז לבטל את הבלעדיות של שופטי העליון על הצדק, המידתיות והסבירות בכל ענין הנדון על ידיהם. בינתיים נמשיך להתפלל תפילת שמונה עשרה ונשנן: "השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה והסר ממנו יגון ואנחה ומלוך עלינו אתה יהוה לבדך בחסד וברחמים וצדקנו במשפט. ברוך אתה ה" אוהב צדקה ומשפט". שרת המשפטים מצטרפת למעשה לביקורת שהושמעה לאחרונה על ידי השר יריב לוין ומבקרת את הדיקטטורה של שופטי העליון ופלישתם לתחום החקיקה בניגוד לעקרונות הדמוקרטיה בדבר הפרדת הרשויות. זכור לי כאשר עבדתי כיועצת פרלמנטרית ששופט עליון הופיע בפני ועדת חוקה חוק ומשפט והסביר עמדתו שאין מקום להקים בית משפט לחוקה שסמכותו תהיה לבטל או לשמוע ערעורים על החלטות בית המשפט העליון. זאת היתה התערבות בהליך החקיקה על ידי נציג הרשות השופטת.
כתוב תגובה ל- מלכה מרי
+
בני ערובה בידי אידיאולוגיה
  בוריש   6/04/16 20:13
מה הפוליטיקה לבית משפט ולהחלוטותיו? מה בית משפט והחלוטותיו לפוליטיקה? שמאל או ימין במפה הפוליטית ישראלית אינם מצפן למשפטנים, וכל נסיון להכניס את מערכת המשפט לתוך מאבקים אידעולוגים אינו ראוי גם מצידה של שרה. איילת אינה אמא של מערכת משפט והבעיות הרבות הקיימות במערכת המשפט אינם פוליטיות, לגמרי. אין דרכה של רשות השופטת להשיב לביקורת וטוב שכך. חשבו לרגע מה יקרה אם שופטים יחליטו לפי השבשבת. ראשי משרדים ממשלתיים יכבדו את יסודות הדמוקרטיה ולא יזלזלו במבקר המדינה למען עצמם. בכל מקרה, התקפות בפומבי לעבר רשות השופטת אינה תרומה לאזרחות טובה ונאמנה למדינה.
כתוב תגובה ל- בוריש
+
ממשלת זדים ומינים שיגיע סופם
  איריס כהן   3/03/16 11:16
יבוא משיח לישראל - להפסיק את כל הטרוף ולחסל את השלטון המפלצתי והשקרי של הדמוחרטה הישראלית !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
-  לאן המשיח יבוא לבר נוער למצעד
  הגאווה בירושלים?   8/05/16 18:22
עוד מעט משמידים את כולנו בגלל שאנחנו על של נוכלים ורמאים עושקים יתום ואלמנה רוצחים מלאים בשנאת חינם שבוערת בכולנו ,על איזה משיח את מדברת? אולי של הנוצרים?
כתוב תגובה ל- הגאווה בירושלים?
-  אולי נעשה ילד והוא יהיה המשיח!
  ע_הראל   5/05/16 01:34
הריני בעד מעשים "טובים" תרתי משמע במקום סתם דיבורים; נו, מה את אומרת?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
גילה גמליאל "גמרה" כשהתעלקה על
  מירי רגב   28/02/16 10:02
היה מכוער ביותר. וכל היתר מה היא עושה ומה אינה עושה - הכול זה למען התייפיפות. אני לא באה להביע דעה ביחס לשיוויון אזרחי במדינה דמוקרטית - אבל הערה לעניין ז'בו.

מלכתחילה ז'בו אכן אמר "כאן ירווה לו משפע וכו'" אבל כיוון שהוא ראה שלערבים יש שאיפות לאומיות והן מובעות בדרך של אלימות (מאורעות תר"פ) הוא אמר - לא עוד "כאן ירווה וכו' - אלא ק י ר ה ב ר ז ל.
אז תפסיק לקשקש לנו בקומקום עם ההבנות שיש לך אדון כותב הכתבה על ז'בו.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- מירי רגב
-  הערותייך לכותב המאמר נכונות
  למיכל מירושלים   28/02/16 11:02
אפילו נכונות מאד (במיוחד בזה שגמליאל הינה מזוייפת ומתחסדת. מן הסוג החנפני והמלוקק) - אבל כתבת את תגובתך במקום הלא נכון. כדאי להעביר אותה למאמר עצמו.
כתוב תגובה ל- למיכל מירושלים
+
איפה נעלם ביבי הקשקשן והגרעין
  קורןנאוה טבריה   24/01/16 19:42
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  מתחזה עלוב בשמי-אין על ביבי ות
  קורןנאוה טבריה   17/03/18 11:27
ותכניס את זה טוב טוב לאזניך הערלות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  עובד קשה כדי להתמודד איתו
  שוחר-שלום   10/02/16 11:57
אכן, איום חמור אבל בטיפול.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  גב' קורן, עובר עלייך משהו ל
  מ. עמית   5/02/16 10:43
לאחרונה. מסתבר שהקשקשנית זו את. אל תדברי בנושאים שאינך מבינה בהם. אל תבחרי בביבי, מוותרים על קול כמו שלך שרווי בשבשבת הרוח.
כתוב תגובה ל- מ. עמית
-  ביבי
  דוד ל   25/01/16 10:54
הוא אוכל געת קוראסון שותה קפה וכריך בריאות שהכינה שרה
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  מהכריך הוא כמעט נחנק
  ישראלי כועס מאוד   29/02/16 03:02
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
+
מדוע העלו המחיר בתל-אביב ליומי
  מזרחי   9/01/16 21:20
מדברים על הוזלות - אם כך מדוע העלו את המחיר ליומי ותיק בתל-אביב מ- 7.60 ש"ח ל- 8.00 ש"ח ??? הרי מחירי הדלק ירדו ב 33% ?? על מה הם מדברים??? זורים חול בעיניים!
כתוב תגובה ל- מזרחי
+
באיזה מקם בעולם פושע נהיה לשר?
  שבץ חלובה (2)   7/01/16 21:02
היתכן שאדם שלא מסוגל להוציא תעודת יושר מהמשטרה יעשה אצלינו לשר?הקרימינל דרעי לא יכול להיות עו,ד לא רו"ח לא רופא ולא טייס כי לכל המקצועות האלה דרושה תעודת יושר מהמשטרה אבל כדי להיות שר בממשלה ישראל מה שצריך זאת תעודת שחרור מבית הסוהר עם הציון עובר במקצוע חזרה בתשובה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה (2)
-  שבצי״לה
  ישראלי כועס מאוד   28/02/16 22:22
על כאלו נאמר במקורות: ״טובים השנים מן האחד״ ובעתיד גם אולמרט יחזור לממשלה אם הציבור לא יתקומם על תופעה חריגה זאת שהיא ממש בקנה מידה עולמי.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
-  שר
  דוד ל   21/01/16 13:26
רק בישראל שר עם עבר מתמנה לשר
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  רישום פלילי7שנים?=נמחק לפי חוק
  ע_הראל   13/01/16 11:34
המחשבות של חלובה הם של גוי גמור, כי ביהדות יש מחילה כמעט על הכל נניח ביום כיפור, גם יש תשובה, ואסור למשל להזכיר למי שנתגייר את עברו שהיה גוי; §¥§¥§ לכן גם בישראל ברוח היהדות, חוקקה "תקנת השבים" - שכל רישום פלילי נמחק לאחר 7 שנים מסגירת התיק (או סיום העונש), וזאת כדי לאפשר לכל אדם לפתוח דף חדש בחיים; רישומים ישנים כנ"ל נמצאים אולי באיזה ארכיב, ולא אמורים להופיע כאשר בתחנת משטרה מקלידים נניח את שמך במחשב, לכן לא אמורה להיות בעיה בלקבל "תעודת יושר" אחרי חלוף הזמן. §¥§¥§ ואומנם יש יחידה בשרות בתי הסוהר שתפקידה לעקוב אחר אסירים משוחררים מסוימים - פדופילים אולי, אך אין זה קשור לנושא תעודות ישר.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  נמחק על פי חוק, לא מוסר
  אחד העם   18/01/16 12:17
ובמקרה האמור אפילו תשובה לא הייתה, אלא הכחשה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
-  גםלגוייםיש מוסר יותר גבוה משלך
  ע_הראל   22/01/16 01:46
יצא לי לקרוא בילדותי מקצת מהגירסה המתומצתת בצרפתית של "עלובי החיים" מאת ויקטור הוגו; הספר מתחיל (בערך) ממשבר אישי שנקלע אליו הגיבור של הסיפור Jean Valgean ראש עיר (קטנה?) בצרפת, אשר התקדם בחיים בעשר אצבעותיו, אלא שנשמות טובות דאגו לחשוף פרק עכור בעברו הרחוק, שנתפס בגניבת כיכר לחם כאשר היה בחרפת רעב, וישב בגין זה בכלא - ולאחר מכן השתקם ועבד קשה עד שהגיע למעמדו המכובד של ראש עיר! ועתה הוא עלול לאבד את כל עולמו בין לילה אם יוודע ברבים אותו פרק עלוב ונשכח בעברו הרחוק. §¥§¥§ אז בוא אגיד לך חלאת אדם נבזה - אתה וחברך הגדול ממך בנבזות "יש לפיד", אפילו לגויים יש מוסר גבוה יותר משלכם, שלפחות הם הצמיחו מביניהם סופר דגול אשר מהרהר בדילמה האם ניתן וצריך לפתוח דף חדש בחיים (במיוחד אצל עלובי החיים?)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מאוחר מדי ומעט מדי כמו שתמיד
  שבץ חלובה   17/11/15 10:53
את זה כבר היה צריך לעשות לפני איזה 15-20 שנים ולא לתת לאירגון החבלני הזה להתנפח כמו סרטן ממאיר.ביבי והממשלה כבר שומעים הרבה שנים את השייך הפוןשע ראד סלאח משלח בממשלת ישראל ולא עושים כון מה שנתן לו את התמריץ לחשוב שבעצם אין ממשלה בישראל ואם יש זאת ממשלת פחדנים ומוגי לב שמפחדת להתעמת עם הערבים. הגיע הזמן שיראו לשייך הזה מאיפה משתין הדג. אם השייך לא ישתתק אז הוא יכול לגמור אצלינו כמו עזמי בשארה שהפך להיות פליט.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
אם זועבי וטיבי רוצים מלחמה אז
  שבץ חלובה   17/11/15 08:50
הם יבלו אותו. הם צריכים להחליט מי אש ממשלת ישראל ביבי או ראאד סלאח האויב שלנו מבפנים. ראש הנחש של ערביי ישראל יושב בכנסת שממנה הוא משגר את ארס המשטימהץ בכיר המשטינים זה אחמד טיבי המתקרא הדוקטור. זה אדם בעל וותק בהתסת הציבור הערבי נגד המדינה. ממנו היו צריכים להפטר כבר לפני הרבה שנים. משלא עשינו זאת קיבלנו את היורשת חנין זועבי אלופת המשט התורכי מ 2010. גם ממנה לא נפטרנו ואז רמת ההסתה וההתלהמות של ערביי ישראל עלתה בכמה דרגות עד שהתחילו להשתתף באינטיפדת הסכינים של אבו מאזן הנאצי תלמידיהם של המופתי והיטלר. מי שעיניו בראו צריך להבין שכל הסיסמאות של שתי מדינות לשני עמים הן נבובות כי כבר יש להם מדינה פלסטינית אותה הקימו על אדמת ישראל וכל זה ברכתה של ממשלת ישראל שהיתה עסוקה בלבנות עוד האחזות בהרי אפרים עם שלושה קרוונים מלאים בדוסים משתמטים. ביבי איבד את היוזמה המדינית והבטחונית שהיתה צריכה להיות שלו ומתחת האף ערביי ישראל גונבים לנו את המדינה. כבר היום כל ישובי הערבים כולל ערים מעורבות הן מחוץ לתחום של החוק הישראלי ומשטרת ישראל. השוטרים מפחדים להכנס לשם כדי לאכוף את החוק. יש לנצל את הווג"רס באירופה נגד הערבים ולהכנס חזק בערבים שלנו כדי לביית אותם ולהראות להם מי כאן בעל בית. יש להדיח את כל הח"כים הערבייים מהכנסת ולהעמידם לדין בגין בגידה במדינה בניגוד לשבועת הנאמנות לה שנתנו עם כניסתם לבית. לא נסכים שחולירות כמו טיבי וזועבי וזחלקה ישבו בכנסת על חשבוננו. ערביי ישראל הם אישון העין של אבו מאזן ומאגר ההחיילים שלו שמתכוננים ליום פקודה שבבא הזמן תבוא מצידו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  חלבה לא ברור אם זה העארק
  חנות עוגיות קטנה   19/12/15 08:03
או הכדורים הפסיכיאטרים שאתה נוטל במינון גבוה הבעיה שלך אבל זה די משעשע לקרוא את התגובה שלך על המרמרה בעיקר עכשיו שאנו שוב רואים כמה רופסת מלכתך ביבי ארדואן מרים טלפון ואומר ביבי ארצה הסתבכתי עם פוטין ואני צריך טמבל הצלה וזה תפקידך אז תתחיל לזחול ביבי בתגובה כן אדוני הסולטן כל בקשה שלך תענה בכן אדוני המלך הדבר הטוב לך חלבה הקיץ תצא לנופש הכל כלול בטורקיה בעוד טיסת שוקולד ותוכל לצעוק אין על טורקיה ארדואן המלך אני וביבי שפוטים שלך
כתוב תגובה ל- חנות עוגיות קטנה
-  לביבי אין מנדט להפוך אותנו
  שבץ חלובה   26/03/16 04:48
למדינת הלכה. הוא לא מסוגל להלחם בטרור הפלסטיני כל זמן שביד הדניה שלנו הוא נלחם באזרחי ישראל ורוצה להפוך אותם בכח לתלמידי ישיבות וכוללים. המדינה סובלת משני סוגי סרטן. הסרטן החרדי האוכל בנו בכל פה בפנים והסרטן הפלסטיני שגם הוא חותר תחת המדינה כגייס חמישי בניהולם של הח"כים הערביים. כדי שנוכל להרפא ממחלת הערבים עלינו קודם כל להרפא ממחלת החרדים. כמו שלא שולחים חייל חולה לדה הקרב ככה גם אנחנו לא מסוגלים להלחם בערבים שלנו כשאנחנו חולים. והחרדים ימח"ש הם מחלה אנושה שלנו. תשאלו את הרצל זצוק"ל מה הוא חשב עליהם ומה הוא היה אומר על מה שמתרח כאן. היום אתה לא יכול להבחין בין חייל של דאעש לבין חייל שלנו. שניהם ניראים אותו דבר שלא לדבר על הנשים עם הפומפיות על הראש....מנשקות המזוזות והקמיעות ומשטטחות על קיברי צדיקים בעמוקה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  לביביפוב אין מנדט לבלף אותנו
  קידי   6/04/16 18:21
נמאס מהנודניקים שמוכנים לעקם את האמת - ובלבד להאשים את מי שנבחר שנבחר על אף התנגדות המיעוט השונא (החכם והנאור בעיני עצמו).
כתוב תגובה ל- קידי
-  נמאס מהימניים ההזוים רק הרצוג
  קורןנאוה טבריה   25/11/15 22:39
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
לבעלי פרטי שמחירו עד 100אלף
  חילחול לעמך   25/10/15 21:37
כתוב תגובה ל- חילחול לעמך
+
אוכלי בשר גורלכם לחיות בזבל!
  גורל   22/10/15 12:49
כתוב תגובה ל- גורל
-  הגורל
  דוד ל   8/01/16 07:27
הגורל של מי העם ביבי שרה?
כתוב תגובה ל- דוד ל
+
כותרת דמגוגית. מאמר קנוי? מטעם
  קורא   20/10/15 12:49
האם המאמר הזה הוא מטעם הממשלה ו/או תומכיה? למה הכותרת טוענת ש"נמחק", ואז המאמר טוען שהוא רק צומצם? מה האינטרסים של הכותב ומפרסם המאמר? מהכותרת ניתן להבין שהציבור התחיל פתאום לרכוש אמון בממשלה לציצום ממדי העוני, אבל בגוף הכתבה כתוב שהציבור לא מאמין שהממשלה תפתור (ואולי תחריף אותו). אחד בפה, אחד בלב, אחד בכותרת ושניים במאמר. חשבתי ש-news1 נקי מהשטויות האלה.
כתוב תגובה ל- קורא
-  המצב
  דוד ל   8/01/16 03:44
הכל חרטא ברטא
כתוב תגובה ל- דוד ל
+
מלחמת צוק איתן ונגזרותיה
  כלכלן בכיר   20/10/15 12:39
עלו וממשיך לעלות כי המלחמה /האיטנפאדה של החאמס ממשיכה,והנזקים מצטברים כבר מעל 12 מיליארד. העיקר שיעלון הכריז על ניצחון על החאמס בצוק איתן. כסף זה, באם המלחמה לא היתה מתנהל אלא נכנסים למו"מ היו נחכסכים ומועברים להקטנת העוני. אבל יעלון וגנץ המרויחים עשרות אלפי ש"ח לחודש מנותקים מהעם.
כתוב תגובה ל- כלכלן בכיר
+
אינני אחראית למתחזים הבזויים ב
  קורןנאוה טבריה   1/10/15 06:57
בשמי-אני סומכת על האינטליגציה של הקוראים והמגיבים שיודעים להבחין!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  את צריכה טיפול..נפשי .לכי לבדי
  הפטריוט   12/11/15 09:04
לבדיקות
כתוב תגובה ל- הפטריוט
-  פטריוט? שמור המלצותיך לעצמך!!!
  וינטר הניה   23/11/15 08:16
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
-  המורה הניה אולי כבר תסתמי
  תלמיד מרישון   8/01/16 06:24
כולם מכירים אותך כאישה הזויה ורדודה. לא לחינם העיפו אותך מהוראה בתיכון...
כתוב תגובה ל- תלמיד מרישון
-  אני מלמדת בבית ספר למפגרים
  הניה   12/01/16 16:31
משם הכרתי אותך אתה לא זוכר ??
כתוב תגובה ל- הניה
-  לפטריוט
  מוטקה ה.   17/11/15 11:03
הבדיקות כלל לא עוזרות. אתה ההוכחה לכך.
כתוב תגובה ל- מוטקה ה.
+
ממורמרת !!!
  חקלאי   16/09/15 14:46
צאי לרחוב ותראי שלא כל כך רע פה, 28000 אנשים ממדינות ה OECD החליטו מרצונם לחיות פה. מה גם שהאלטרנטיבה בסביבה שלנו לא משהו. אולי הבעיה היא בך? ממורמרת?
כתוב תגובה ל- חקלאי
+
כמה צביעות בארץ שלנו
  דגדג   13/08/15 13:02
כתוב תגובה ל- דגדג
+
הפעם הצדק ניצח בבג"ץ. טוב עשה
  אבי123   13/08/15 12:13
בג"ץ שדחה עתירה קנטרנית זו כנגד מינוי דרעי לשר.
כתוב תגובה ל- אבי123
+
סמוטריץ' ודעאש הם בעלי ברית
  /ضصث قفغ عهخخ   2/08/15 13:23
סגן יושב ראש הכנסת שפיו נושא פטיש ולשונו מסמרים כדי לתקוע בארון הקבורה של בית המשפט העליון הוא בעל ברית של דעאש. דאעש משמיד כל חלקה טובה בחברה הערבית אותו סגן יושב ראש כנסת משמיד כל חלקה טובה בחברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- /ضصث قفغ عهخخ
-  ואתה בן ברית של עזרא נאווי לא?
  איריס כהן   12/01/16 16:36
גם הוא מסתובב כערבי כותב בערבית , גם לך משלמים מבצלם ושוברים שתיקה ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
-  ואתה בן ברית של עזרא נאווי לא?
  איריס כהן   12/01/16 16:36
גם הוא מסתובב כערבי כותב בערבית , גם לך משלמים מבצלם ושוברים שתיקה ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
-  אותיות ללא קשר בערבית
  לכותב על דעא''ש   13/08/15 16:20
במקום את שמך שמת אותיות בערבית ללא מובן בקריאה מימין או משמאל. סתם קשקוש. הטענה שלך הבל הבלים, דעא''ש רוצחים ושורפים אנשים בשיטה של הח'ליפים של בית עבאס.
כתוב תגובה ל- לכותב על דעא''ש
-  אם בזאת מתמצאת הבחנתך
  שוחר-שלום   4/08/15 11:28
ואם היא מייצגת את הציבור ממנו אתה בא, הרי שאנחנו - הערבים והיהודים בארץ ישראל - בצרות צרורות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  אחמד.. אתה ודעאש אותו דבר
  אורי ציון   3/08/15 14:59
כתוב תגובה ל- אורי ציון
+
ע.הראל הסבר בנהימותיך מאיזה
  צורי   20/07/15 09:43
גן חיות חסר אחריות ברחת?
כתוב תגובה ל- צורי
+
השוק האפור וארגוני פשיעה
  שפן סלעים   27/06/15 12:24
חוק נחמד, אך יהיה רלוונטי רק לגופים מוסדיים שנמצאים בשוק האפור. עבור הבורר והטחול, כלל מערכת החוק אינה רלוונטית, אז מה יועיל עוד חוק אחד?
כתוב תגובה ל- שפן סלעים
+
ללא התנועה לאיכות השלטון?
  מה היינו עושים   23/06/15 19:47
כתוב תגובה ל- מה היינו עושים
-  היינו נהנים מ10 מיליון $ של...
  ראיס-פוטין-טיל400   21/07/15 13:46
כספי -" לחופש נולד" ש..."פוזרו" בין נהנתניפ ידועים.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
מכאן אני מבקש לנחם את
  צורי   17/06/15 15:15
שר הבטחון על מות אחיו ושלא ידע עוד צער.
כתוב תגובה ל- צורי
+
צ'לו רוזנברג מעולם לא פגשתי
  צורי   17/06/15 14:56
פרשן על של כלום ושום דבר ברמתך. פשוט אין עליך בהבלים ובהבנת תהליכים פוליטים מתגבשים. רוזנברג למענך הפסק לחרטט במוחם של אנשים, ועוד הבלים כאלה.הרי איש לא ממש מייחס כל חשיבות לפרסומך.
כתוב תגובה ל- צורי
+
אל תדאג שקד לא תהיה חייבת
  כוכי   7/06/15 18:41
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי נוהג בחוכמה בוז למלעיגים
  גלית. חדרה   18/05/15 12:42
כתוב תגובה ל- גלית. חדרה
-  ביבי מלך ישראל- קייסרית שרה אמ
  ראיס-פוטין-טיל400   21/07/15 13:54
ביבי הוא הלוביסט הכי טוב של חברות הגז --רק מדינת בננה תאפשר לחברה לייצא כל כך הרבה ממשאב טבע שלה במקום ביבי אוהב טיפשים סביבו זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על הכסא בלי לעשות כלום...שטיין-NIC? ארדן?... יובל דיסקין מודע ליומן הארועים בבית הבושת שמתנהל בחצרו של ביבי!....ראשי תיבות איילת שקד: אש! בידי חולי המין מופקד (מופקר) בטחון תושבי מדינת ישראל!! נתן אשל הוא האיש שסיפק לה הוכחות מרשיעות על המשולש המיני הנ"ל: קייסרית שרה השתגעה מזעם אחרי שתפסה את שלושת הנ"ל ביחד.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  ממשלת ביבי, כמו המרפסות בחדרה
  אליהו חיים   27/05/15 15:02
ביבי בנה ממשלה כמו שגינדי בנו את המרפסות בחדרה, כל רגע שהממשלה הדעת ממשיכה להתקיים ,כך גדלה הסכנה לאלו שמלמתה ,כן גם את המופלטה מחדרה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
-  אליהו חיים
  צורי   17/06/15 15:01
עם עוד נקודת I.Q הייתה התפתחותך מגיעה לרמת חמור. איזה ניתוח ניתחת איך לא ידענו על "גאון" כמוך?
כתוב תגובה ל- צורי
-  הרבה דברים אתה לא יודע
  אליהו חיים   9/07/15 15:15
חמור הואחיה חכמה,בטח יותר חכם מימך כי הוא לא כמוך חלק מהעדר של ביבי ומיס פיגי,ישלו רצון משלו, יש לו גם ביצים גדולות מה שלך חסר, אולי שתגדל תבין יותר,אך אם תישאר בחצר של ביבי ומיס פיגי. תישאר עבד נירצע,כזה שאומר אהבתי את אדוני ואז רוצעים את אזנו, קיבלת שיעור בחינם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
-  נכון. עם שרים כה טיפשים שמינה
  טוב שהוא מחליט   27/05/15 12:58
מאחר ומי שמונו כעת ע"י נתניהו אינם נחשבים לאינטליגנטים במיוחד או דמויות בעלות שכל ויושר, טוב מאד שביבי החליט שהוא יחליט בעצמו בכל דבר. עכשו יש העיר ירושלים, יש המשרד לירושלים ובראשו השר אלין ויש ביבי שהוא שיחליט, וגם יחליט בענייני הגז, והחינוך, והתרבות, והספורט ובטחון חוץ ובטטחון פנים ויחסי חוץ. יחי הגאון
כתוב תגובה ל- טוב שהוא מחליט
-  ממשלה בהרצה
  חי בלילה   28/05/15 00:08
או קיי. נניח שאת צודקת והבחירה של השרים היא לא משהו.איזה שרים אחרים את היית ממנה אם היית במקומו של ביבי מתוך המבחר של הקואליציה ובהתחשב באילוצים שהוא נתון בהם?
ולחילופין , במחנה השמאלני שדאג לבעוט את שלי יחימוביץ המוכשרת ולהחליפה בבוזי ,כמה אנשים טובים את רואה שמתאימים לתפקד כשרים? את איתן כבל? את אמיר פרץ? את ציפי ליבני ובוזי שלא הוכיחו עצמם בממשלות הקודמות[ויש להם קבלות על כך]ובכלל ,בסרטה של ענת גורן, בוזי הראה לנו מיהו ואת היותו רק נגרר עי מיקרופון מחובר לצוואר וכמו בובה על חוט של הפרסומאי אדלר שבעצם הביא לו רק נזק. זהו המנהיג שאנחנו צריכים ואליו אנו מתפללים?
אז תגידו תודה על מה שיש ותנו לממשלה 100 ימים של חסד לפני שאתם קובעים שהמרפסות קורסות.
כתוב תגובה ל- חי בלילה
-  עד שפצית את פיך חשבנו שאת
  פישלזון   27/05/15 11:51
חכמה...
כתוב תגובה ל- פישלזון
-  איזו חכמה?
  אבי123456   26/05/15 15:59
זו כחמה? אז היא זהה לזו של היטלר נבחר בדמוקרטיה וראי תוצאות. לפיכך שקר מירמה וגנבת דעת שאת ושכמותי היינו מועמדים לדין בבית משפט מותרת לפולטיקאים? יענו עם ניבחר? לא תגנוב לא תעיד שקר לא ולא? או שמזמן הכל כן והפריירים הרי לא מתים רק מתחלפים. עם כך צדק בדבריך וחבל שהעם הזה עדין קיים
כתוב תגובה ל- אבי123456
-  אבי 123456 טמבל
  צורי   30/05/15 16:31
אתה משוכנע שכתבת את הגיגך הפסיכים בהכרה מלאה או מתוך ערפול מוחי מובנה. אין ספק אתה מוכיח שלטמטום אין קצה תהום.
כתוב תגובה ל- צורי
-  אל תבכה עד2029=בלע גלידה פסטוק
  ע_הראל   27/05/15 10:02
חבל שתסבול עם מחלת הנפש שלך "שנאת נתניהו", כי ביבי ושרה ממשיכים בחסדי ה' בבית רה"מ עד 2029 לפחות (שאז יעברו בס"ד למשכן נשיאי ישראל)! §¤§¤§ לכן קח לך תרופה (שמאושרת גם ע"י מינהל התרופות והמזון FDA האמריקאי - עבור כל הסמולנים עם מחלת הנפש הנוראה לעיל); עליך לבלוע גלידה פיסטוק בכמות הכי גדולה - ובקצב הכי מהיר שאתה יכול, ואז מובטחת לך תוצאה חיובית … או שתתרפא בס"ד, או שתיחנק כמו הרבה סמולנים עקשנים כמוך - ותצטרף בכבוד רב אליהם במרתף 5- VIP בג'הנם.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
משה כחלון האוצר זה אינה כתת
  דודינקה   19/05/15 14:40
בבית הספר בגבעת אולגה.כאן שימוש בבונזן ישרוף את המדינה, האם אתה מודע לכך. או שמא יש לנו כאן גאון כלכלי חדש? נדמה כחלון שאתה עדיין שרוי בהזיות לא רציונליות.לא לשכוח זה לא נסיון בשיעור טבע.
כתוב תגובה ל- דודינקה
-  דודינקה, ולמה הערעור במשפטו של
  שמריה בלום   18/08/15 07:18
אולמרט נמשך ונמשך ונמשך...האם מרים נאור מנסה להציל את אולמרט מישיבה בכלא לה הוא ראוי?
כתוב תגובה ל- שמריה בלום
-  לא יפתיע אם זאת החשיבה
  צורי   19/08/15 16:08
לכן רמת האימון הציבורי במערכת האכיפה מתקרבת בצעדי ענק לאפס. יש כמה חסידים שוטים כמו דן מרגלית על שמאל חבל להכביר מילים הם בודאי אצלם בודאי בית המשפט הוא יקיר.
כתוב תגובה ל- צורי
+
קדנציית ביבי הרביעית- פרסה.
  ידען.   16/05/15 18:56
ביבי בסוף הדרך. אין לו מה להוסיף ולשלוט. הוא שחוק וסטגנטי. ניזקו רב מתועלתו. זמנו עבר.
כתוב תגובה ל- ידען.
-  ביבי מלך ישראל- קייסרית שרה אמ
  ראיס-פוטין-טיל400   21/07/15 14:45
שרה נתניהו(בן ארצי) : ל מ ה –למה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה- "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף...כוונה ל (כרמל?) -2002 או "צוק אייתן"??... סוכנים אמריקאים? שמיר צדק- מלאך חבלה, קודם נדל"ן עכשיו גז שמיר צדק- מלאך חבלה, קודם נדל"ן עכשיו גז ביבי הוא הלוביסט הכי טוב של חברות הגז --רק מדינת בננה תאפשר לחברה לייצא כל כך הרבה ממשאב טבע שלה במקום
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  מה טוב ליהודים
  מתפלא   28/05/15 00:27
לידען "מעריב" או "ידיעות". אתה מייחל לסוף כהונתו של ביבי , זו משאלת לב או נבואה? ולמי נתנה הנבואה?
ומי יחליף אותו? בוזי? "מנהיג שקול ואחראי"? נו באמת...
כתוב תגובה ל- מתפלא
+
ביבי פחד כי אתה 1 בפריימריז אך
  זה לטובתך   16/05/15 17:02
כתוב תגובה ל- זה לטובתך
+
משרד הנגב והגליל לש"ס, שערוריה
  רבקה שפק ליסק   14/05/15 16:58
מה לש"ס ולעידוד ההתיישבות בנגב ובגליל. הם ישתמשו בכסף כדי להקים ישיבות בנגב ובגליל
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  זהו ?
  שמ   14/05/15 20:23
ד"ר ליסק?מתחילים לקטר?עד לבחירות הבאות שתחולנה ,בשעה לא טובה, בעוד שנה מקסימום שנה ומחצה?אני מציע פתרון עובד,פועל היטב.מאז 1776 לספירתם.239 שנות.
כתוב תגובה ל- שמ
+
כל הכבוד לביבי
  s   13/05/15 17:28
ביבי מאושר עכשיו יוכל לחלק מכונית לכל פועל במפלגתו.הכסף?מה זה חשוב?העיקר הכסא שלו ושל רעיתו החסודה
כתוב תגובה ל- s
-  מכונית שתפוצץלסמולנים את הטחול
  ע_הראל   14/05/15 10:19
אנו בימין דורשים שזו תהיה מכונית מיוחדת ומרהיבה, אשר תוציא את העיניים לסמולנים הבוגדים (כגון 200 בטחוניסטים שטענו בעזות מצח שביבי מסוכן לישראל)! §¤§¤§ למכונית הנ"ל צ"ל גם צליל מנוע מיוחד - אשר יפוצץ גם את הטחול (או את הלבלב) לסמולנים הבוגדים הללו!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  חמור מי שמשלם לך, בבון.
  בבון זה קוף   22/05/15 11:41
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
-  גם קופים מסמול יתפוצץלהם הטחול
  ע_הראל   26/05/15 22:30
גם בבונים מסמול, גם חמורים מסמול … לכולם יתפוצץ הטוחל, איך אני בשבילך?!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
ליברמן הוא נציג של פוטין.
  מוטי1   12/05/15 21:03
יום אחד יתברר שליברמן הוא חפרפרת רוסית. את ההוראה לפרוש מהקואליציה, הוא קיבל ישירות מפוטין. הוא כמעט פנה שמאלה, אך זה היה שקוף מידי ולכן הוא שיחק אותה חוזר לקואליצית ימין שלבסוף הוא פרש ממנה בהנחית פוטין....איך זה בתור קונספירציה ?
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  ליברמן
  ראובן אחד   5/09/15 12:48
ליברמן, פטריוט יהודי אוטנטי, גויים ע"י השרות להיתמודד עם המושטלים בעליה הרוסית הגדולה. הוא מקבל הנחיות איך לנהוג כדי לשרת את המטרה הזאת ובגלל זה, ההתנהגות שלו משונה. ההצלחה גדולה ועם מיליון וחצי עולים מרוסיה, לא קמה כאן רפובליקה סובייטית. כל הכבוד לליברמן ששיעבד את החופש הפוליטי שלו למען כולנו, ולשב"כ שהמחלקה היהודית שלו מילא את התפקיד שלו, הפעם, באופן חיובי(שלא פוגע ביהודים). איך נשמע לכם ? אני כתבתי ספר על זה !
כתוב תגובה ל- ראובן אחד
-  אני כבר טוען זאת למעלה מעשור
  איש מוסד בדימוס   24/08/15 19:58
שליברמן כמו אהרון כהן בשנות ה-60, ושבתאי קלמנוביץ בתחילת שנות השמונים, היו מרגלים רוסיים פעילים. הוא נוכל הפכפך ומסוכן, ותראו איפה היום בת הטיפוחים שלו פאינה קירשנבאום המושחתת. יש עוד נבלה קטה שיושבת אפילו בממשלה הגברת שהייתה פילגש פעילה של גריגורי לרנר העבריין, ולה זה כלל לא מפריע. זופיה לנדבר החלאה הקטנה והמטופחת...
כתוב תגובה ל- איש מוסד בדימוס
-  לעבוד ברוסיה ...
  ראובן אחד   5/09/15 13:53
אתה היית צריך להשתפר הרבה כדי להיות מרגל ישראלי ברוסיה ... לכן מה שנותר לך לעשות זה לעשות גלים בשלולית. קח פרוגרון, כי השמאל הטילו את מימיו כאן, ונוצרה השלולית שלך...
כתוב תגובה ל- ראובן אחד
-  למוטי בעל החלומות...
  הגועש   8/06/15 00:22
תמשיך לשעשע אותנו העם זקוק לאיש כמוך.
כתוב תגובה ל- הגועש
-  ליברמן
  גורדי   22/05/15 16:05
זו לא קונספירציה בכלל
ליברמן הוא המרגל הבכיר ביותר של רוסיה במערב
כתוב תגובה ל- גורדי
-  זאת לא קונספירציה זה התפקיד של
  ביז'ו   21/05/15 19:00
הג'וב או היעוד שלו כאן היה לבסתנן ולהכנס בכל הכוח למערכות השלטון כדי לפורר אותן מבפנים.
וזה בדיוק מה שליברמן עושה !!!!! כל השאר קשקוש מבחינתו.
הקטע עם זה שלא נכנס לממשלה והשאיר את ביבי עם 61 חכים שקוף לגמרי. זה היה כדי לערער את השלטון של ביבי ואת כל המערכת החברתית והפוליטית במדינה שנפשה כבר נקעה מבחירות.
מה שלא ברור ולא מובן זה מהיכן יש לו כל כך הרבה מנדטים? כי לרוסים שבחרו בו בטפשותם הוא לא עזר בכלום. מפלגה אמיתית עם סניפים אין לו. אני מכיר כמה מתומכיו ונטמר שלא עלינו כאלה חברה מבולבלים. אבל איך מזה מגיעים ל6 מנדטים???
כתוב תגובה ל- ביז'ו
-  לדעתי ליברמן סוכן רוסיה
  ט"ח   19/05/15 11:30
כתוב תגובה ל- ט"ח
-  וביבי נציג של שלדון אדלסון
  קורן מטבריה   14/05/15 10:39
מיליארדר אמריקאי שמשקיע בישראל עשרות מיליוני שח בשנה בעיתון ישראל היום שמחולק חינם ואתר NRG שתפקידם לפאר ולהלל את בנימין נתניהו ושהצהיר בריש גלי שבישראל לא צריכה להיות דמוקרטיה שאל את עצמך מה יוצא מזה למר נתניהו מעבר לשופר ישראל היום???
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
-  טום פרידמן כתב טור בסוף השבוע
  ראיס-פוטין-טיל400   21/07/15 15:07
"שלדון: חבר` s איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ... THE NEW YORK TIMES - APR-7-2014 Том Фридман написал колонку в минувшие выходные под названием "Шелдон: Иран` Лучший друг ", говоря, что Иран и Шелдон Адельсон работали, чтобы уничтожить Израиль, продлевая оккупации . THE NEW YORK TIMES APR-7-2014
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  נאוה בושי לך, להשמיץ ככה את
  הניה   13/07/15 18:46
רוש הממשלה האמיץ שלנו הניצב כצוק איתן מול אובמה, ונוהג באשתו המופרעת בעדינות.
כתוב תגובה ל- הניה
-  ביבי מלך ישראל- קייסרית שרה אמ
  ראיס-פוטין-טיל400   27/07/15 12:49
בידי חולי המין מופקד (מופקר) בטחון תושבי מדינת ישראל!! יובל דיסקין מודע ליומן הארועים בבית הבושת שמתנהל בחצרו של ביבי! ראשי תיבות איילת שקד: אש!א.ש. !!!! נתן אשל הוא האיש הנאמן של שרה שסיפק לה הוכחות מרשיעות על המשולש המיני הנ"ל: תמונות ב-GOOGLE... קייסרית שרה השתגעה מזעם אחרי שתפסה את שלושת הנ"ל ביחד. אז יש לנו ראש ממשלה שנתפס עם "המכנסיים מופשלים" ורץ לטלויזיה להתוודות
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  זאת לא נאוה קורן אלא מתחזה בכא
  רדנה   19/07/15 13:31
נאוה קורן מגיבה בשמה המלא ויש מישרוצה בכאילו להתחזות לנאוה קורן
כתוב תגובה ל- רדנה
-  רדנה, למה את תומכת בשופטת
  כלב בן-יפונה   22/08/15 09:55
הנוכלת ורדה רזיאל שמקומה בכלא בתא אחד עם בעלה המושחת והסנילי יוסף.
כתוב תגובה ל- כלב בן-יפונה
-  מתחזה חדל אישיים
  קורןנאוה טבריה   17/06/15 17:34
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  הסרט של ענת גורן"הרצוג" הוכיח
  קורןנאוה טבריה   27/05/15 12:38
שביבי מלך ואין לו תחליף שמאלני אחד=למרות מגרעותיו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  טבריה טבריה
  זאב12345   27/07/15 18:36
שנים כבר יש פה מגיבה בשם נאווה קורן . לקרוא את השטויות שלה ולהבין שכנראה צריך אוירון דוד עם חמצן לטבריינים
כתוב תגובה ל- זאב12345
-  הציבור בחר בביבי שלא יתלונן
  שושפרי   30/05/15 12:33
קויתי שביבי לא ייבחר התאכזבתי . מקווה שכהונתו לא
תמשך 4 שנים . די, נמאס ביבי הדואג לעצמו ולא לקשישים
. 2 מליון עניים , הכנסת בתרדמת ולא פועלת לשינוי ,
. נמאסתם מושחתים
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  לכשיתחלף כאן שלטון הימין
  דודינקה   30/05/15 16:37
את כבר תיהי בעולם שכולו טוב. שם אולי אבל רק אולי השמאל יזכה בשלטון. אל משום שאנחנו מדינה דמוקרטית לא נמנע בעדך לחלום באספמיה.
כתוב תגובה ל- דודינקה
-  ביבי הוא הפודל שלי .אני קובע
  שלדון אדלסון   22/05/15 16:28
אתם הבנתם את זה
כתוב תגובה ל- שלדון אדלסון
-  -ביבי מלך ישראל- קייסרית שרה א
  ראיס-פוטין-טיל400   30/07/15 17:22
ביבי אצל הרב כדורי. .... נתניהו לוחש לתוך אוזנו של המקובל כי "השמאלנים האלה שכחו מה זה להיות יהודים". מסית בזדון נגד אוכלוסיה שלמה ופוגע קשות במרקם החיים במדינת ישראל. Nationalist firebrand ביבי אוהב טיפשים סביבו זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על הכסא בלי לעשות כלום... ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFRב- CFR. נתניהו: " שלטון הימין בסכנה , הערבים נעים בכמויות אדירות אל הקלפי " !!!!!!
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  המיליארדר של שרה וביבי הוא
  סרסור הימורים ו..   19/05/15 10:49
כתוב תגובה ל- סרסור הימורים ו..
-  איך כינית את שלדון סרסור
  צורי   30/05/15 16:26
ההימורים? זה הרבה יותר טוב מלהיות כמוך אפס סרסור המטומטמים.גזען שמאלני נבוב ודלוח.
כתוב תגובה ל- צורי
-  כספי הקזינו
  הילוש   14/05/15 15:26
ומי זה שלדון אריסון - איש שעשה את כספו מהימורים בקזינו, זה האיש שמנהל את ראש ממשלתנו, ממש מכובד
כתוב תגובה ל- הילוש
-  ליברמן לא נציג של פותין.
  זקן   13/05/15 12:55
ליברמן הוא כבר שואף להיות אתרוג. אבל מוחר מדי
כתוב תגובה ל- זקן
-  לי הוא נראה יותר סוכן של הקגב
  מושיקו   20/07/15 11:43
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  הוא נציג של פותנה
  בנצי 25   27/05/15 12:56
כתוב תגובה ל- בנצי 25
-  אתה מציג את פלך בחברה ישראלית
  hatsofe   14/05/15 15:35
שאני מכנה:מפגר ישראלי מצוי.שנאתך כלפי יהודי רוסיה אשר,דרך אגב, יסדו את המדינה עולה על התנהגותו הודחה של ליברמן.
כתוב תגובה ל- hatsofe
-  יהודי רוסיה הקימו את ההתיישבות
  חן1   20/05/15 17:52
יהודי מרכז אירופה הקימו את הערים הוותיקות
כתוב תגובה ל- חן1
-  בישראל איווט נציג של נוני מוזס
  דן ה   13/05/15 17:44
ברוסיה ושאר העולם ליברמן נציג של עסקיו המפוקפקים תפקידו כשר הוא לא מטעמים של האבת הארץ הכל עבור חופן דולרים מדובר באיש מוחת בעל שאיפה להיות רששאש ממשלה יעשה טובה לעצמו ולנו ויפרוש לעסקיו הפרטיים
כתוב תגובה ל- דן ה
-  האיווט הזה מייצג כל מה "שעקום"
  עממי   17/08/15 19:03
איוט "הישר" מסוגל להכל ובעיקר מה שקשור באי יושר (גם "פאינה וחבורתה" הם יציר כפיו) פשוט איש מסוכן
כתוב תגובה ל- עממי
+
אינטרוולקסן
  אינטרוולקסן   11/05/15 18:40
אינטרוולקסן
כתוב תגובה ל- אינטרוולקסן
+
קשה לא להיגעל מבנט
  ראובן ר   11/05/15 08:40
שעומד ומקשקש על "ממשלת אחדות" ועל ילדי ישראל כשהוא מסתובב עם מליונים שקיבל מביבי בהסכם קואליציוני שהחינוך הממלכתי לא מוזכר בו אפילו במילה.
כתוב תגובה ל- ראובן ר
-  צודק !
  ראובן אחד   5/09/15 13:37
מיליונים של בנט ! מגעיל . לא כמו אצל ח"כ מרגלית מה"מחנה הציוני". זה נחמד ! אבל הפוסל, במומו פוסל !
כתוב תגובה ל- ראובן אחד
-  למה ? אני דווקא מעריכה אותו
  ירושלמית   18/05/15 13:12
כתוב תגובה ל- ירושלמית
-  טעות את המילונים בנט לא קיבל מ
  ירדנה   15/05/15 05:55
בנט סחט את המליונים מעם ישראל ולא מנתניהו .נתניהו לא משלם אגורה מחשבונו הפרטי .הכל זה אנחנו אזרחי המדינה
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  דווקא קשה להיגעל ממנו
  שוחר-שלום   14/05/15 16:23
אולי אחד הפרלמנטרים הטובים שהיו פה אי פעם, ובלי ספק ציוני מאמין ואיש יקר.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  בנט סחט את עם ישראל ולא את נתנ
  ירדנה   11/05/15 19:35
מספיק לצטט את התקשורת שבנט או כחלון סחטו את נתניהו .האם נתניהו מוציא מה שהוא מהכיס הפרטי שלו .נץניהו מנהל משא ומתן על הנכסים שלנו של כולנו והם הסחטנים סוחטים אותנו את האנשים הפשוטים ולכן די לצטט את התקשורת הסחטנים ראויים לגינוי כי הם סוחטים אותנו משלמי המיסים
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  בנט לא סחט אף אחד, ואנא אל
  רפי לאופרט   14/05/15 15:06
תסחטי דמעות מעינינו.

בנט נבחר לכנסת ולקואליציה, וניהל מו"מ על מעמו ותפקידי הביצוע שלו בשני המקומות. לאור התמיכה שנתן לנתניהו בכל מערכת הבחירות, ולאור העובדה שבלעדיו לא הייתה קמה ממשלת נתניהו הרביעית, הוא קבל מה שהגיע לו ואולי אפילו פחות מדי.
עכשיו הכדור בידיו, ובבחירות הבאות נוכל לשפוט אותו על פי מה שיעשה בכוח שניתן לו.
כל שאר הבכי הוא "דמעות תנין".