News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 480,288  סלולר - 909,396
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מי אמר שאי-אפשר לחיות על המאדים? דומה שכבר כיום יש שם פוליטיקאים - הן מארה"ב והן מישראל - צוות שלם של פקידים, איגודים מקצועיים ואפילו כדורגלנים. זה לפחות הרושם שמצטייר בשבועות המטל...
שיר מחוץ לחלון
איציק וולף  |  
ימי הסגר שנכפו על בני הגיל השלישי הביאו נכד אל מחוץ לבית סבתו, שם שר לה במרוקאית את השיר 'יא מאמא'    צפו בסרטון המרגש
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
נכון לעכשיו המגיפה אינה מהווה "כוח עליון" המאפשר לבטל עסקות ולדחות מסירת נכסים    במקביל עולות שאלות מורכבות של מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה
הקורונה בישראל [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
איילת פישביין
היא הורגת, היא מנפצת כלכלות, מכניסה עמים שלמים לסגר, ועם זאת יש למגיפת הקורונה גם יתרון גדול: היא חושפת אמיתות באכזריות שאין כמוה
עו"ד אבנר כהן, עו"ד אלעד עפארי
עו"ד אבנר כהן, עו"ד אלעד עפארי
משבר הקורונה צפוי להביא לקריסתן של חברות לא-מעטות. שאלות ותשובות לעובדים אשר ייקלעו שלא בטובתם למצב זה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עליצותם של בכירי האדמיניסטרצייה
מאת: מיכאל שרון  |  07/05/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא נמאס לכם? די עם דמגוגיה
  רק אני   7/05/04 08:53
כמה עוד אפשר לדוש?זה נגמר וכדאי שתבינו זאת. כי לעם נמאס מכתבות אלו. אין תעסוקה לכתבים באתר? או שזה נעשה במצוות הבוס?
כתוב תגובה ל- רק אני
אתה מתכוון במצוות נוני מוזס???
  פנחס   7/05/04 11:54
כתוב תגובה ל- פנחס
I am fed up with people like you.
  You are rotten   7/05/04 12:26
Your are part of the corruption described in this article and your are happy that your rotten colleages have again won against honesty and decency in our country. If you support Edna Arbel, you cannot be better than her
כתוב תגובה ל- You are rotten
2
בכי ,בכי, הציבור בוכה ואשם באדישותו
  שימי 1   7/05/04 11:25
כל הכתבות יפות , חכמות, נכונות, מאלפות.....אז מה? אז מה אם אתם מבינים איך משתינים עליכם מלמעלה???
הרי אתם נהנים מהמקלחת הזאת, אחרת הייתם קמים ועושים מעשה, מתארגנים, מפעילים את הכוח העדיף בהרבה שלכם.
או אוליי רק אתם נהנים מכתבות, לכתוב.
לאלוהים הפתרונים.
כתוב תגובה ל- שימי 1
You're right. We should demonstrate
  against injustice   7/05/04 14:18
כתוב תגובה ל- against injustice
3
מינוי ארבל הוא המשך טבעי
  זה שאינו יודע לשאול   7/05/04 12:15
לפסה"ד בנושא הסרט ג'נין ג'נין והענקת פרס ישראל לתומרקין.
יש כאן שכבה אשכנזית שמאלנית צרה,שלא רק שולטת בכל מוקדי הכוח במדינה כמו הלבנים בדרום אפריקה,אלא נהנית מדי פעם להוכיח ליתר 90 האחוזים מהאוכלוסיה מי פה בעלי הבית....
כתוב תגובה ל- זה שאינו יודע לשאול
edna, but ASHKENAZI.U AGAINST me
  in short.i aginst   7/05/04 22:19
or accept me and my ideas.

My point is, what the connection between askenazi and arbel.

all the sfradim are holly people????
כתוב תגובה ל- in short.i aginst
האוליגרכיה כאן כמו הלבנים בד' אפרי'
  נחום שחף   9/05/04 05:50
הטענות על משטר האפרטהייד בישראל נכון, אבל לא כפי שמקובל לחשוב ביחס הישראלים לפלשתינאים.
ההפרטהייד מתקיים ביחסה של האוליגרכיה אל הנייטיב - דהיינו ביחס אל האזרח הפשוט.
אתה יכול לצפצף מפה ועד הודעה חדשה, אבל הממסד הישראלי - מערכת משפטית, תקשורתית, יחד עם טומי להפיד - יצפצפו עליך בגדול.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
כשלון לשלטון החוק שהפך לצחוק!!
  למשל ולשנינה   7/05/04 14:10
זה פשוט בושה וחרפה עולם הפוך!!
מושחתים נמאסתם.
כתוב תגובה ל- למשל ולשנינה
5
כתבה מבולבלת ולא רצינית על נושא רצי
  אבנר בלרק   7/05/04 17:02
נושא מעללי הביורוקרטיה הישראלית הוא רציני וכאוב, ואם רוצים לכתוב עליו, רצוי שהכותב ידע משהוא על הנושא ויביא עובדות משמעותיות ולא סיפרי בדים. המערכת עושה צחוק מעצמה באפשרה כתבות מ
עין אלו.
מומלץ לכתוב באופן עיייני, שיכבד את הכותב, את המערכת ואת האתר.
כתוב תגובה ל- אבנר בלרק
אבנר-בולבול, יש לך משהו עניני לומר?
  גאולה עצמון   7/05/04 18:08
פרט להסחת הדעת מתאור סטירי מדוייק ונכון, בשיטה העקיפה בה נקטת - התייחסות לסגנון, לכך שהכותב "לא רציני" וכד'?

האם דבר יחיד כאן אינו נכון?

זה שאדוני חסר הומור שאינו מבין מהי סטירה כבר ראינו. אבל למה ללגלג ולנאץ?

לפחות יוצא לך משהו מזה? איזו המלצה קטנה באוזן הנכונה, קיצור תהליכים, משהו בכיס?
כתוב תגובה ל- גאולה עצמון
6
very TRUE. and the rest funny and
  abour Rivilin it is   7/05/04 18:22
also true.
כתוב תגובה ל- abour Rivilin it is
7
ניהול מדינה
  אורי מילשטיין   8/05/04 09:09
איש אינו יודע לנהל מדינה, כי ברוב שנות האבולוציה לא היו מדינות. במקצת מן המדינות יש מסורת=נסיון בניהול מדינות ולכן הן מנוהלות קצת יותר טוב. מדוע רק "קצת"? כי מסורת ונסיוןאינם ידע.דוגמא: בריטניה. בישראל אין ידע, אין מסורת ואין נסיון. לפיכך אין סיכוי שהמדינה תנוהל כהלכה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
צא ולמד
  מהנדס   8/05/04 21:19
לו היית איש אקדמיה היית יודע שבכל מוסד אקדמי יש פקולטה למדע המדינה כפי שיש פקולטה לכלכלה, הנדסה ורפואה.

בפקולטות אלו יש מחקר, לימוד והכשרה. כלומר יש ידע לפחות כפי שיש ידע בכלכלה או ניהול. ביקור במדינות מסוימות (ארה"ב, מדונות סקנדינוויה) היה מוכיח את זה באופן אמפירי.

גם בישראל הידע, הנסיון והמסורת קיימים. למרבה הצער, הבעייה היא במרכיב הרצון והיכולת.
כתוב תגובה ל- מהנדס
ד"ר אורי מילשטיין הוא איש אקדמיה
  giladgr   9/05/04 03:38
אך מלבד זאת אתה צודק. נכון שגם במדינות מתקדמות, למשל, יש למשרד האוצר מחלקת מחקר עצמאית (ויוקרתית!!) שמסוגלת לנפק תחזיות כלכליות ברמה אקדמית לחלוטין, ללא שיקולים פוליטים וללא קשר לעומד בראש המשרד. אבל אין כאן רצון לשנות, והמדינה תיבלע בשחיתות, שכידוע יכולה למוטט כלכלות בקלות. חבל רק שאנו לא יכולים להרשות זאת לעצמנו, כי שכנינו ה"חביבים" לא יתנו להזדמנות שכזאת לחמוק מידיהם. המושחתים לא מפנימים, וכולנו משלמים.
כתוב תגובה ל- giladgr
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |