News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 522,665  סלולר - 380,211
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מפקד המרחב הבריטי, הקולונל אנדרסון, דורש מארגון ה"הגנה" לפנות את כוחותיו מהעיר העתיקה, ונענה בסירוב; הבריטים הכריזו על הפסקת אש לארבעים ושמונה שעות; חילופי אש בין כוח ערבי ברכס שיי...
איתמר לוין
איתמר לוין
בני גנץ ויאיר לפיד מוכנים ככל הנראה לתת לרשימה המשותפת "שינוי חוקי תכנון ובנייה". זהו שם מכובס לביטול דוח קמיניץ והכשרת עבריינות רחבת היקף - בידי מי שמתיימרים להגן על שלטון החוק
חצי חינם החזיקה ב-0.5%
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
יש לשנות את המצב בו בעלים חדש של שבריר אחוז מקרקע יכול לכפות פירוק שיתוף על בעלים ותיקים המחזיקים ברוב השטח. בית המשפט צריך לקבוע במקרים כאלו, כי המדובר בחוסר תום לב
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
רק שמסתובבים בשווקים הפתוחים וברשתות המוזלות, רואים את פערי המחיר האדירים בינם לבין החנויות המתמחות, לפעמים בפער של פי 3
לבדוק כבר עכשיו
ארז דיין
ב-48% מפוליסות הביטוח הפנסיוני מתגלות טעויות. הנזק מסתכם בעשרות אלפי שקלים בממוצע ולעתים אף יותר. מה ניתן לעשות כדי לוודא שהפנסיה שלנו לא הולכת לאיבוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האמת על מלחמת העצמאות: פלישת צבא ההצלה
מאת: פורומים  |  21/11/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
פועה הבורה הגמורה במקום לפעות
  יאיר פטיש   20/05/17 18:37
אולי תעשי את הקשה באמת:התחילי לקרוא .יש מצב -אז- שתתחילי להתייחס לעצמך ברצינות .
כתוב תגובה ל- יאיר פטיש
+
מילשטיין, תודה על כרך א. מרתק.
  ב.ניצן   13/01/17 15:09
מי שיש לו טענות מוזמן לתלות את עצמו. או לכתוב ספר בעצמו. על זוהמה שכמוכם נאמר ארור מכה רעהו בסתר. הגם שאתם ארורים מלידה, האנאלי מתבור והאורלי מבית פעור. וגם הרגל אחת בקבר, מיגור. אפסים שהמעשה הכי מרגש ומשמעותי בחייהם היה יחסים עם חיות המשק.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
+
שאלה בענין הכביש לירושלים
  משה 9   30/12/16 18:06
בסוף לא הבנתי: הנסיעה בכביש לירושלים היתה מסוכנת או לא? כי אני הבנתי, שדברים שנאמרו בטלויזיה, שהנסיעה לירושלים, עד שהפלמ"ח גרם לסגירתה ב 20.4 היתה כמו נסיעה לגוש עציון היום. ועכשיו אני מבולבל. מישהוא יכול להסביר לי מי כאן נתן מידע שגוי?
כתוב תגובה ל- משה 9
-  מי שרצה להוכיח שירושלים
  אורי מילשטיין   6/01/17 15:38
הייתה נצורה ושאנשי הפלמ"ח לחמו ונהרגו כדי לפתוח אותה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
+
למילשטיין שפו על המאמר החש
  רפי אשכנזי   16/12/16 22:26
תודה לאורי מילשטין כל המאמר החשוב. המאמר שופך אור על מלחמת השיירות בדרום הארץ. כמו כן, המאמר מסביר כמה חשוב לשלוט על הצירים, אמירה הנכונה גם כיום, כ 70 שנה למל' העצמאות!!!
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
+
ולאסוב - תיקון טעות
  משה, עורך-דין   1/04/16 17:27
אנדריי ולאסוב לא היה יוגוסלאבי, ממתנגדי טיטו, אלא גנראל סובייטי במלחמת העולם השניה, שנפל בשבי הנאצים וערק אליהם. הוא הקים צבא של עובדי כפיה ומתנדבים, שבגיוסם לאותו צבא קנו את חירותם או הביעו את התנגדותם לסובייטים. הם לבשו מדים נאציים ולחמו לצד הנאצים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
-  אנשי ולאסוב לכדו את חביבה רייק
  יאיר פטיש   20/06/16 14:03
אחרוני המורדים הסלובקים עזבו את באנסקה ביסטריצה ועלו לבוקובץ שבהרים שמעל לבאנסקה ביסטריצה . אנשי ולאסוב תקפו את המחנה הקטן של אגון רוט ,רפי רייס ווחביבה רייק. אגון רוט שעוד טרם לכך היה חולה מאוד בדלקת ריאות נספה בו במקום .חביבה רייק ורפי רייס הוסגרו לידי הפאשיסטים הסלובקים .הם הוצאו להורגו במשרפת הסיד בכפר קררמניצ'קה שליד באנסקה ביסטריצה.הוצאו איתם להורג -ביריה ע"י פשאסיטים סלובקים- עוד 170 גברים נשים וגם ילדים.אנשי אייזנצגרופן עתירי נסיון בחיסול המוני בירייה הדריכו את המשת"פים הפאשיסטים הסלובקים חסרי הנסיון.מי שהצליח להימלט מאנשי ולאסוב היה צבי בן-יעקב ששרד לספר את קורותיו .גם שני מפקדי המרד הסלובקי -אוגוסט-אוקטובר 1944-הגנרלים הסלובקים גוליאן וויסט נתפסו ,עונו והוצאו להורג.
כתוב תגובה ל- יאיר פטיש
-  איפה זה בוקובץ
  עמיקם צור   22/07/16 15:26
יאיר, עד כמה שאני יודע בוקובץ זה ליד קושיצה ולא בהרים שמעל בנסקה ביסטריצה. סתם תיקון מינורי... עמיקם
כתוב תגובה ל- עמיקם צור
-  כל הכבוד
  עמיקם!   14/01/17 12:27
כתוב תגובה ל- עמיקם!
-  צבי בן יעקב נספה במטהאוזן.חיים
  יאיר פטיש   21/06/16 12:35
מי שהצליח להימלט ולצאת בחיים היה חיים חרמש
כתוב תגובה ל- יאיר פטיש
-  נרצחו לא נספו
  חזקי שנאן   20/08/16 09:44
בידי בני אדם אנשים נרצחים ובאסון טבע או תאונה ללא כוונה תחילה נספים.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  כמו כל המאמרים של מילשטיין
  הכל לא מדוייק   10/04/16 17:59
אדון עורך-דין מוישה ...כמו כל הכתבות והמאמרים של מילשטיין גם הפעם מתגלת תרמית והשקר שלו .. אני מודה לך על התיקונים שלך ...
כתוב תגובה ל- הכל לא מדוייק
-  גם אויל מחריש - לחכם יחשב
  לא יישמת את הפסוק   17/04/16 11:07
כתוב תגובה ל- לא יישמת את הפסוק
-  תודה על התיקון
  אורי מילשטיין   3/04/16 09:12
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
+
תעלומה פלילית
  גילוי האמת   23/07/16 11:21
לאן נעלמה העבריינית הפלילית המורשעת. נאווה קורן מטבריה מעריצתו של מילשטיין המתועב והשקרן ?????
כתוב תגובה ל- גילוי האמת
-  דואג לה?!!!
  לוליק   15/01/17 06:55
כתוב תגובה ל- לוליק
-  you are moron
  Gilead   15/01/17 03:33
naive and stupid
כתוב תגובה ל- Gilead
+
ההבדל בינך לבין משה, שהוא
  כנרת   29/04/16 14:25
מצא שגיאה אחת מסוימת, הצביע על כך, ואורי מיד הודה לו על כך, ואתה, ללא שמץ של מושג בנושא, משמיץ את מילשטיין מטעמים שלך, שבינם ובין המחקרים שלו אין שום קשר, וחושב שמישהו מבין רבבות קוראיו יתייחס להשמצות שלך בכלל.
כתוב תגובה ל- כנרת
-  יש לו הנאה חולנית
  להשמיץ   7/01/17 11:33
כתוב תגובה ל- להשמיץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |