s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנרכיה בבג"צ
מאת: עו"ד יוסי דר  |  21/05/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מעולה ! מאמר לדוגמא !
  הנדהם   21/05/04 18:10
כתיבה מעולה, חדה וברורה.
הציטוט והנימוק של פסה"ד מדבר בעד עצמו.
הלוגיקה הזו של שופטי הבג"צ ראוי לה שתחקק באותיות זהב על שעריו:
אם מישהו עשה מעשה המצוי בתחומי אחריותו - חזקה עליו שעשה זאת כראוי.

(אגב, אפשר לרשום פטנט על ההגיון הזה?)
כתוב תגובה ל- הנדהם
לא סופקה הסחורה לסרן
  מירה ג.   22/05/04 07:51
זה לב כל הענין, אדוני עורך הדין, בעל הרשימה המגוחכת הזאת - מישהו לא סיפק את הסחורה לאדון הסרן, לבלום בכל מחיר את עדנה ארבל, משפטנית מהשורה הראשונה.

אם על תושבי ישראל לבחור בין הסרן ויוצרו הרב-סרן, לבית שמירה על בית המשפט העליון כי אז ברורה התשובה וחד-משמעית.

אבל איש לא צריך להיות מופתע כי כלבו של "קול אדונו" העמיד לעצמו כיתת נובחי "הן הן", הנושאים את בשורתו למרחקים.
כתוב תגובה ל- מירה ג.
ראי תגובה לצביקה א ב ג.דייייייייייי
  יגאל כהן   22/05/04 13:17
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
2
The Knesset should have its saying
  AMR   21/05/04 18:11
כתוב תגובה ל- AMR
3
פרוטוקול הדיון בפני רשות תכנון
  דן כוכבי   21/05/04 18:35
בבקשה ל"שימוש חורג" חסוי בפני המתנגד , לפי דעת פרקליטות המדינה .

על אחת כמה וכמה דיוני הועדה לבחירת שופטים שהם סודיים כמו דיוני המוסד.

בשל ניסוח עדין יותר של כתבי טענות בפני בית המשפט העליון [ בפרשת "המשרתת התימניה של כב' הנשיא השופט ברק " ובפרשת ה"שופט גולדס" , הושעתי למשך 9 חודשים עד ליום 17/9/04 .

אנא השתמש בדימויים פחות עולבים
למען שמירה על כבוד בית המשפט והשופטים ואפילו אתה חולק על פסיקתם.





כתוב תגובה ל- דן כוכבי
אי אפשר לשמור על כבוד השופטים כי
  אין להם דבר כזה   21/05/04 19:56
כתוב תגובה ל- אין להם דבר כזה
4
זה לא הבג"צ שלי ואין לי שום אמון בו
  שופטים שלא בתום לב   21/05/04 19:28
ברגע שפוסקים כל מקרה לגופו בעצם פוסקים בכל פעם לפי עמדתו של השופט באותו תיק כלומר אין השופטים רואים עצמם מחוייבים לחוק ולכוונת המחוקק ובעצם יוצא שאין על בית המשפט שום משקולות והוא רואה עצמו מעל 2 הרשויות האחרות וזו כבר לא דמוקרטיה. ברגע שאין דין שווה לכולם אז בעצם אין דין בכלל וכרגע אין דין שמאלני שווה לדין ימני, אין דין עשיר שווה לדין עני, אין דין אשכנזי שווה לדין ספרדי.... בקיצור כבר הרבה זמן אין דין במדינה הזו.אלו הם שופטיך ישראל, והם בכלל לא משהו. אם אנשים כמועדנה ארבל מגיעים לעליון זה אומר דרשני.
כתוב תגובה ל- שופטים שלא בתום לב
5
ובקיצור
  4456   21/05/04 20:05
הכל שפיט חוץ ממלאכי השרת שבעליון.
כתוב תגובה ל- 4456
6
זו סתם השמצה. אין אנרכיה בבג"ץ
  אלדד חיטרון   21/05/04 20:12
אני חולק על בעל המאמר. אין אנרכיה בבג"ץ. שורר שם סדר מופתי, והכל מתנהל לפי כללים קבועים וידועים מראש. מי שמשחק עפ"י כללי בג"ץ סופו לזכות בדין. להלן כללי הפעולה של בג"ץ:
1) מקום שאחד המתדיינים אשכנזי והשני ספרדי, הזוכה בדין הוא האשכנזי.
2) מקום ששני המתדיינים אשכנזים ואחד מהם ממוצא פולני, הזוכה בדין הוא הפולני.
3) מקום שאחד המתדיינים דתי והשני חילוני, הזוכה בדין הוא החילוני.
4) מקום שאחד המתדיינים עשיר והשני עני, הזוכה בדין הוא העשיר.
5) מקום בו מתדיין אחד העביר שוחד לבנו של השופט והשני לא עשה כן, יזכה בדין המתדיין שהעביר שוחד.
6) מקום ששני המתדיינים העבירו שוחד לבנו של השופט, יזכה בעל הדין שהעביר סכום שוחד גבוה יותר.
7) מקום ששני המתדיינים העבירו אותו סכום שוחד, יזכה בעל הדין שהעביר את הסכום במזומן ללא נוכחות עדים.
8) מקום ששני המתדיינים העבירו אותו סכום שוחד במזומן וללא נוכחות עדים, יקבע הזוכה בדין עפ"י הגורל.
9) מקום שמתדיין אחד אישה והשני גבר, הזוכה בדין היא האישה.
10) מקום ששתי המתדיינות נשים, הזוכה בדין היא הצעירה והיפה שביניהן.
11) מקום ששתי המתדיינות צעירות ויפות, זוכה בדין המתדיינת המוכנה להמציא ראיות נוספות ללשכת השופט (ראה מקרי השופטים אמנון סטרשנוב ותיאודור אור).
12) מקום שאחד המתדיינים יהודי והשני ערבי, הזוכה בדין הוא הערבי.
13) מקום ששני המתדיינים ערבים, יחולו כללים 5 עד 8 דלעיל.
כתוב תגובה ל- אלדד חיטרון
:-) גדול.... מי אתה?
  אריק באך   21/05/04 21:29
כתוב תגובה ל- אריק באך
אתה ממש נפלא!
  תבת   21/05/04 22:35
זו היא התגובה הכי מדויקת,אמיתית וכנה,שמתארת את ביריוני הבג"ץ בדיוק כפי שהם! תודה רבה לך.
כתוב תגובה ל- תבת
בדידי הווה עובדא!!!!
  יגאל כהן   21/05/04 22:54
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תייקון לכלל 6 שלך
  המתקן   22/05/04 08:02
6. מקום ששני בעלי הדין העבירו שוחד לבנו של השופט, וסכומי השוחד שונים, יחזיר בנו של השופט לנותן השוחד הרב יותר את העודף, ווהשופט יישב לדון לגופו של עניין, ללא משוא פנים.
כתוב תגובה ל- המתקן
חזקה שלא יהיה לו משוא פנים דייייייי
  יגאל כהן   22/05/04 13:21
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
אוליגרכיה בבג"צ
  דורון טל   22/05/04 12:21
אתה צודק!

לטעמי הכותר:

אוליגרכיה בבג"צ

מתאים יותר למציאות.

לטענה, השופטים נהגו "כפקידים מבוהלים"
אפשר היה לתת את הכותר:

בהלה בבג"ב

לטענה,
"הם לא מתאמצים להסתיר את מבושיהם"
ראוי היה להעניק את הכותר:

המלך הוא עירום!

לטענה "באטימותם" מתאים הכותר:

אטימות בבג"צ

לטענה הם "מפזזים לנו מים לדוד המלך"
הייתה "נחה דעתי" לו היה הכותר:

תקליט שחוק בבג"צ
או
לא "נחה דעתי" - אטימות בבג"צ

ואפשר כמובן לשכלל את הדיון בעניין הכותר עד אין קץ.

השאלה, מה יצא מזה?

הרי כל מה שכתב עו"ד יוסי דר,
נכון לצערנו הרב.

כתוב תגובה ל- דורון טל
7
THEY CAN DO ANYTHING THEY WANT.
  THIS IS UNBELIVABLE   21/05/04 20:30
FOR ME THEY ARE CRIMINALS OF THE LOWEST OF THE LOWEST, BECAUSE THEY ARE USING THEIR POSITIONS AND TRUST OF THE PUBLIC, TO DO THEIR CRIMES.
כתוב תגובה ל- THIS IS UNBELIVABLE
8
CRIMINAL, AND HE SHOULD SHUT HIS
  FOR ME LAPID IS ALSO   21/05/04 20:31
MOUTH FROM SPEAKING AGAINST SHUS.
כתוב תגובה ל- FOR ME LAPID IS ALSO
9
ובג"ץ דורש מצה"ל הסבר על כל דבר
  מאוכזב מבג"ץ   21/05/04 20:58
בג"ץ שאומר "חזקה על הועדה" וכו' דורש מצה"ל וממערכת הביטחון הסברים על כל פעולה ותובע להציג את מערכת השיקולים גם בנושאים סודיים. רק בנושא אחד אין צורך בהסברים - במינוי השופטים עצמם. בג"ץ בהחלטה אומללה זו שבר סופית את המיתוס שלו בעיני. אני התחזקתי בהחלטתי כתוצאה מכך לעזוב את הארץ וללכת לחפש את מקומי בדמוקרטיות אחרות מערביות. שלום לך בג"ץ יקר. לא ניפגש עוד.
כתוב תגובה ל- מאוכזב מבג"ץ
10
מזוז חייב להגיש נגדם כתב אישום !!!
  אריק באך   21/05/04 21:10
חוק יסוד השפיטה, אוסר במפורש על שופט לשבת בדין בנושא שיש לו בו נגיעה אישית !!!

זו העבירה הכי חמורה ששופט יכול לעבור, זו מרמה והפרת אמונים מובהקת, שחזקת השוחד מובנית בתוכה כחזקה שאינה טעונה הוכחה נוספת.

השופטים שדנו בעתירה של יואב יצחק היו חייבים, על פי חוק, לפסול את עצמם, ומשלא עשו זאת, על היועץ המשפטי לממשלה להעמידם לדין פלילי על שורה של עבירות: מרמה והפרת אמונים, הפרת חובה חקוקה, זילות בית משפט, חיפוי על מעשה פשע, ושיבוש מהלכי משפט!

נציגות שופטי בית המשפט העליון בועדה למינוי שופטים ייצגו למעשה את עמדתם של שופטי בית המשפט העליון כולם !

והנה יש כאן עתירה, נגד הבחירה של השופטים הללו, ומי שדן בה זה... בעלי העניין עצמם !!!

החוק הרי מאפשר לנשיא בית המשפט העליון להאציל את סמכות הדיון לבית המשפט המחוזי.

אבל... בבית המשפט המחוזי השופטים רותחים! מבויישים בביזוי כבוד המקצוע!

1. "הכתימו ציבור שלם של שופטים שנבחרו בזכות!"

2. "אם האפס המשפטי הזה הפכה לשופט עליון, הקלדנית שלי יכולה להיות נשיא ארצות הברית. לא פסק דין, אלא אפילו קפה לא הייתי נותן לה להכין בלי עזרה.."

3. "איך נעיז להישיר מבט לעובד ציבור אשר ייחשד במנהל ציבורי בלתי תקין? אנו מתביישים..."

רבותיי, בית משפט ששורף את פסקי הדין של עצמו, מה לנו להוסיף לגנותו עוד?

בית המשפט אמר לנו בעצם כאן, כי כל השנים הוא וכל אבותיו ומקימיו שיקרו לנו במצח נחושה כשבילבלו לנו את המוח ששלטון חייב להיות שקוף, לקיים דיון פומבי, לבחור את הטובים ביותר מבין המועמדים, וכל הבולשיט של האינטגריטי וחשיבות התדמית הציבורית של עובד הציבור - הכל כמבחני יסוד ותנאי סף לחוקיות, לסבירות ולתקפות מינוי ציבורי...

בעצם, השופט מישאל חשין קילל בכך את אבא שלו ז"ל, כשבז כל כך לפסיקות שלו !

שלושת חברי ההרכב, ירקו בפרצופו של אהרון ברק, שכתב כל כך הרבה על הראוי והבלתי ראוי - על אותו דגל שחור של מעשים בלתי סבירים באורח קיצוני, והם פשוט חירבנו לנשיא בית המשפט העליון בפרצוף. לא פחות!

מה לנו להוסיף? רק לרחם עליהם, ולהתעלם מהכבשה השחורה הזו. סמכות כבר אין להם, לא חוקית ולא מוסרית. זו יישות בלתי רלוונטית שראוי שתסתלק מחיינו בבושה, ויפה שעה אחת קודם.

אני קורא לכל השופטים המחוזיים להתלכד כדי להציל את מערכת המשפט!

אנן מאמינים בכם! אתם שם ולא בעליון כי אתם ראויים! איספו 15 חברים מוסכמים בבחירות פנימיות והכריזו על סיום הכיבוש!

שלטון החוק נכבש על ידי עבריינים, העיירה בוערת, וחייב לייצר מערכת חוק לגיטימית, יציבה ובעלת סמכות מוסרית (חוקית ממילא יש לכם את הסמכות).

השתיקה שלכם היא בעוכריכם! אוי לבושה! אוי לבזיון! זה לא מגיע לנו, ולא מגיע לכל כך הרבה טובים שבכם !!!

אני משוכנע שכל הישרים מקרב משרד המשפטים, התקשורת, האקדמיה והמשטרה יעמדו לימינכם כדבר מובן מאליו. בסך הכל - בכל המערכות הללו יש אנשים ישרים ומצויינים, והבושה הזו היא המביישת את כולם ועושה לכל מי שמשתייך בעל כורחו למושב הליצים הזה עוול נורא!

מזוז, אנא!
זו לא רק זכותך, זו חובתך. דין ברק כדין בוזגלו !!! דין ארבל כדין פנחסי! דין שופטי הבג"צ העבריינים שנתנו את ההחלטה הזו כדין יוסי גינוסר ז"ל בפרשת קו 300 !!!

כתוב תגובה ל- אריק באך
ועדת חוקה חוק ומשפט -לחץ עליה יעזור
  יגאל כהן   21/05/04 23:02
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
פניה למחוקק
  דורון טל   22/05/04 12:07
הוא רק אחד הערוצים שיש בהם כדי לשנות את השיטה.

חובה בראש וראשונה לדאוג שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד!

אך אין לעבור לסדר היום, לאחר שרקבונה של מערכת המשפט התגלה לעין כל.

כתוב תגובה ל- דורון טל
מה הייללות האלה?
  צביקה ל.   21/05/04 23:42
אז עדנה ארבל מונתה לעליון. זה שבית המשפט אמור להיות חשוף לביקורת זה עדיין לא אומר שיש חובה חד משמעית לקבל ביקורת אם היא באה מיואב ואריק.
אז אתה ויואב לא מסכימים ואפילו מנמקים,אבל לא משכנעים.
אתם לא משכנעים,כל הסיפורים המוזמנים על עדנה ארבל לא עומדים אפילו במבחן "הרכילות המבוססת",זה מריח כמו מאמץ מרוכז לגרד משהוא ולהסיט את האש מדודי,אריק ועוד חברה מדושני עונג.
בקיצור,לך ותמכור את "הזעם" המתוכננן שלך למישהוא אחר.
כתוב תגובה ל- צביקה ל.
מהשהוא לא ברור בתגובת צביקה.ל
  צקלג   22/05/04 02:14
אם לאחר קריאת פסק הדין של בית המשפט העליון בתביעת יואב יצחק,אתה שואל מה היללות? או שאינך מבין את פסק הדין?
או שמישהוא דרך לך על יבלת!
בכל מקרה לפני תגובה נוספת קרא לאט את
פסק הדין הבלתי מנומק !!! ואולי אז ירד
לך האסימון !
כתוב תגובה ל- צקלג
צביקה - בדוק את העובדות
  דורון טל   22/05/04 12:04
ואל תילל בעצמך.

גב' עדנה ארבל בתוקף תפקידה עברה עבירות.

מה צריך להיות דינו של ראש לשכת תעבורה שנסע במהירות מופרזת, לא שמר מרחק, עבר באדום, התנגש במכונית אחרת והרג את כל נוסעיה?

האם הוא חף מפשע?

כתוב תגובה ל- דורון טל
אם אכן הדבר כה חמור היכן לשכתכם!!
  סשא   22/05/04 01:39
מדוע לשכת עורכי הדין אינה מקימה קול צעקה ! צעקה שתזעזע את אמות הסיפים !!
הרי לשכתכם נקיה מכל תלות שהיא, אז למה אינה פונה בקול רם לנשיא בית המשפט העליון בבקשה להתפטר לאלתר!
כתוב תגובה ל- סשא
שאלה מצויינת אבל...
  דורון טל   22/05/04 12:01
לא הופנתה לאדם הנכון.

אריק איננו עורך דין.

הנכם מוזמנים לכתוב מכתבים ללשכת עורכי הדין ולהתלונן על השופטים שישבו בועדה.
אם הם יוצאו מלשכת עורכי הדין אזי לא יעזור להם כלום. הם לא יוכלו לשפוט!

(ואל תחשבו שאני נאיבי עד כדי כך
שהלשכה תעשה משהו בעניין)
כתוב תגובה ל- דורון טל
יש הבדל בין הרצוי למצוי
  דורון טל   22/05/04 11:58
אריק,

צריך לזכור כי על אף שמר מני מזוז
הינו "עוף נדיר" - נראה כנטול פניות
(וזו התרשמותי האישית ממהלכיו עד כה),
הוא בא מתוך וחי בתוך מערכת מסואבת,
עם תרבות אירגונית לקויה!

לו שקל היועמ"ש לפעול כנגד נשיא ביהמ"ש
העליון ושאר השופטים בועדה, היו מקצצים
לו את הכנפיים לאלתר.

רוצה לומר, אל תצפה מהמערכת לירות לעצמה
ברגל בכוונה תחילה.

(ממילא המערכת יורה לעצמה ברגל
בעשותה מעשים שלא יעשו.)

הבקיעים בחומת המגן כבר נראים לעין.

וזו רק שאלה של זמן
עד שהבית יתמוטט כליל
ועדיף שיעשה בדק בית לאלתר
למען החברה כולה.
כתוב תגובה ל- דורון טל
כך קושרים מחט לתחת
  המגפר   22/05/04 18:07
הקישקוש המצוטט שלך חל על טריבונל שיפוטי ולא על דבר אחר כלשהו לכן בסיס הטיעון שלך דומה לדרכך בחיים,הונאות למכביר מעשי מרמה שהביאו לך פרס של תשע שנות מאסר.
באיזה סטטוס אתה עכשיו? אסיר ברשיון,אסיר בשיקום,או אסיר משוחרר??
אתה נוגע בנקודת גלוי נאות ספר לנו על מה ישבת בכלא.
כתוב תגובה ל- המגפר
תגובה למגפר
  יפעת ש   22/05/04 23:37
טעית- שימך היה צריך להיות - מפגר!

חבל שאין לך מספיק שכל ואינטלגנציה להגיב לגופו של עיניין, למאמר עצמו.
מה איכפת לך מחייו האישיים של אריק באך,
זאת האמת שכואבת לך????!!!!

או, סתם טימטום/קינאה???

כתוב תגובה ל- יפעת ש
הערה + הערה לסדר
  אנו(נימי)   23/05/04 00:34
אני לא מסכים לטיעון של אריק. גם אם השופטים ביצעו כאן עבירות פליליות, עומדת להם חסינות מכוח החוק ואסור להעמיד אותם לדין.

ורק למען הסדר כדאי להזכיר כי ההרשעה שעליה אתה מדבר בוטלה, לאחר שאריק הצליח להוכיח שהשופט שלו לקח שוחד, והוא לא ריצה את העונש שנפסק לו, במרמה. השופט (פריש) הודח בבושת פנים הגם שהפרשה המביכה לא נחשפה לציבור מסיבות ברורות (ואני מכיר את הפרטים מבפנים).



כתוב תגובה ל- אנו(נימי)
כמה טיפש יכול להיות מי שמגן על בג"צ
  יד-למפגר-מגפר   23/05/04 11:38
לא מכיר את הסיפור שלך ושל האריק הזה ומה החשבון האישי ביניכם. אבל כנראה שיש לך סיבה טובה לנגח את הכותב במקום להתמודד עם הכתוב, שהוא -כמה מעצבן- נכון מבחינה משפטית.

בכל אופן, לא צריך להיות עם אינטיליגנציה מיוחדת כדי לקרוא שאריק כותב ששופטי הבג"צ חטאו בניגוד עניינים, כשעסקו בעתירה של יואב יצחק שהייתה למעשה עתירה לביטול מינוי, שהוא בעצם מטעם אותם שופטים שישבו כשופטים בעתירה.

אז הבג"צ - הוא טריבונל שיפוטי לכל הדיעות. למרות שאתה טוען שלא.

כלומר: שופטי הבג"צ שדחו את עתירת יואב יצחק תוך הפרת כל ההלכות הקודמות בנושא זה - אכן עברו לכאורה עבירה על חוק יסוד: השפיטה, וישבו בדין בעניין שיש להם בו אינטרס אישי מובהק (וזו עבירה שכמדומני דינה חמש שנות מאסר).
כתוב תגובה ל- יד-למפגר-מגפר
לא כל לולן חייב לחטט בזבל עופות ללא
  כפפות גומי   23/05/04 22:38
מגפר, אתה לא מפגר כמו שכתבו עליך. אתה איש פרקליטות מסוכן ומושחת שמפרסםת פרטים חסויים מתיק חקירה של אריק באך. אילולי פירסומך השערורייתי לא היו הפרטים החסויים מגיעים לעולם לידיעתי. נראה שהנורמה של הדלפת תיקי פרקליטות למטרות פוליטיות מישנה סדורה אצלך. מה פשעו של באך שבעטיו ביקשוך שולחיך להדליף פרטים חסויים מתיקו האישי? הוא בסך הכל הביא הסתייגויות כבדות משקל נגד פסק דין של בג"ץ, המעמידות את זכות הקיום של מוסד זה בספק גדול. מאחר שאין לך תשובה לנימוקיו הענייניים של באך, אתה מחטט ללא כפפות גומי בערימת זבל עופות ומנסה להעיף צחנה לעברו של מביא הנימוקים. תקנה לך ראי זול בחנות חומרי בנין ותסתכל איך אתה נראה אחרי הפעולה הזאת
כתוב תגובה ל- כפפות גומי
11
אנרכיה בבג"צ
  ראובנר   21/05/04 22:17
פשוט שופטים מושחתים. גם אם זה בעליון.
כתוב תגובה ל- ראובנר
12
בגץ נהיה שושואיסט יותר מהמוסד והשבכ
  יגאל כהן   21/05/04 22:46
במקום שקיפות כפי שהוא מטיף לכולנו.קרקס שלטון אנשי החוק..
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
13
מאפיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  זמיר   21/05/04 22:57
כתוב תגובה ל- זמיר
14
הארון הפוליטי של מזרחי גם סודי?????
  יגאל כהן   21/05/04 23:15
אם גם הארון ה"פוליטי"של מזרחי,בו הוא מחזיק את חברי הכנסת והשופטים מתחת לחגורה כמו במשטרים האפלים ביותר בהיסטוריה. האם גם הארון הזה חסוי-מפחיד לאן הגענו -מחזיקים מדינה בבצים!?
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
הממשלה והכנסת חלשות ואשמות במצב
  שנוצר. פני הדור=כלב   22/05/04 02:20
אתה צודק בתיאור העובדות אך אינך מזהה נכונה את האשמים למצב. פקידים אפורים של המנגנון הממשלתי השתלטו על הדמוקרטיה והפכו אותה לדיקטטורה בגלל שחברי הכנסת ושרי הממשלה עסוקים ברדיפה אחרי תועלת עצמית במקום לאמץ את מוחם איך ליצור משטר דמוקרטי בריא ואיתן שיוכל להגן על עצמו נגד השתלטות הפקידונים (עדנה ארבל, מני מזוז, משה מזרחי וכו'). כנסת אחראית היתה דואגת לכינון חוקה המגדירה סמכויות של כל רשות שלטונית, ומקפידה על הפרדת רשויות אמיתית. אצלנו אין יותר הפרדת רשויות וגם אין רשויות יותר. סמכות הממשלה והכנסת התבטלו והכל נקבע בבג"ץ. גם שאלות בטחוניות של המלחמה בטרור. גם שאלות תקציביות כמו כמה כסף להעביר לחינוך. אם הממשלה מתבטלת בפני שופטים, שגם הם רק פקידים, היא יכולה להאשים רק את עצמה
כתוב תגובה ל- שנוצר. פני הדור=כלב
15
אנרכיה במחלקה ראשונה!!
  חיליקZZ   21/05/04 23:25
כל זב ומצורע כותב כנגד בגץ.
כתוב תגובה ל- חיליקZZ
אנא הצל נשמתי מגיהנום וכתוב דבר
  בזכות בג"ץ   22/05/04 02:10
אשמתי ופשעתי. אני אחד מזבי החוטם והמצורעים שכתבו נגד בג"ץ. אנא סלח לי ומחל על עווני, וכתוב דבר בזכות בג"ץ אשר יכפר על עוולת פי
כתוב תגובה ל- בזכות בג"ץ
אל נא תצא משלוותך
  דורון טל   22/05/04 12:25
השפה שבה אתה משתמש בלתי ראוייה.

סוף-סוף, יש עיתונאי שבדבקות עילאית לא מרפה מ-"הפרה הקדושה" ומוכיח לכל כי הפרה הזאת טמאה...

כתוב תגובה ל- דורון טל
16
לחיליק -בקשה קטנה!!
  יגאל כהן   22/05/04 00:56
אסלח לך על זה שלא אמרת כלום חוץ מאני נגד הנגד. אך לא אסלח לך אם תעבור לנמרודי וסרן וכו'.ואם תחליף שם ותבוא עם נמרודי וכו' אני אכעס לא יודע מה חושבים האחרים!.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
17
צביקה א צביקה ב דייייייייייייייייי!
  יגאל כהן   22/05/04 01:03
צביקה די מספיק בשם החברים אני מבקש הבננו את הנימוק נמרודי והסרן ואפל.לא נכנס אתך לויכוח על הפאטטיות של הטיעון.אבל די רחם על העיניים שלנו .אתה מבין שמענו הבננו שמענו מאלף לפניך(אתה לא מקורי כמו שנראה לך)די עבור לנימוק הבא. במחשבה שניה הרי ברור שגם אתה רואה את הטיפשות שבחזרה על נימוק חבוט כל כך ולא עניני כל כך. ולכן לא נשאר לי אלא לשאול מי משלם לך שתתבזה כך בעיני הקוראים. ואולי אני טועה אדרבא הסביר לי!?
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
לצביקה ג"
  אובייקטיבי   22/05/04 09:09
תתיחס בדיוק באותה נימת ביקורת לסיפורים של יואב יצחק .גם הנ"ל חוזר על אותם סיפורים שאינם מחזיקים מים בתדירות גבוהה.אלא שאת זאת אינך רואה.כמו שנאמר שגיבן רואה רק את הגיבנת של השני.
כתוב תגובה ל- אובייקטיבי
לצביקה ג-הנושאים התחלפו-התגובה לא
  יגאל כהן   22/05/04 13:13
אל תלאה אותי בהעלאת הנושאים שוב.החדשים 1מבקר המדינה קבע כי מזרחי וארבל עברו על החוק,תגובה נמרודי 2 השרה הודיעה כי אכן יואב יצחק לא שיקר אכן ארבל ניסתה לשחד אותה, התגובה -הסרן .יהלום הדליף כי נעשתה בוועדה עיסקה (פלילית לדעתי-תפירת המכרז הבא,התגובה הרב סרן.בייניש יושבת בוועדה למרות הודאה מפורשת כי היא אכן חברה של ארבל ויש לה נגיעה אישית,התגובה-נמרודי...הוועדה מעמידה פנים כי דנה בהתנגדיות וכל ילד קטן יאמר לך כי טכנית על פניו שקר מעליב ,התגובה נמרודי וכו וכו (אני עייפתי אך אני מזמין את החברים שיוסיפו לד עוד ועוד כמו בשיר דיינו(בהגדה)ושוב נמרודי.דייייייייייייייייייייייייייייייייייי.נמאסתם אנחנו לא מאמינים שיש בין המגינים עליהם אחד שאין לו אינטרס כלשהוא להתבזות בטיעון. נמרודי.דייייייייייייייייייי.והדבר המוזר ביותר במקום שהמבקרים יפחדו(ויש מה לפחד מהכנופיה הזו-אני אישית מודה שאני מפחד אך מתגבר על הפחד למען הצדק.) מדוע אם כן רוב המגינים עליהם לא מזדהים.מה יש להם לפחד?!שנגלה שהם בעלי אינטרס?.....
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תמשיך, תמשיך
  צביקה ד   22/05/04 19:36
כאשר חוזרים על אותן השטויות כל כך הרבה פעמים הן כבר מתחילות להראות כתורה מסיני.אתה מעלה חצאי אמיתות כפסיקה,וכל אמרה של יואב יצחק הופכת בעיניך כעובדה.
כתוב תגובה ל- צביקה ד
כתיבה כשל אפרי הלפרין/יגאל כהן
  דני מ. כהן   22/05/04 21:05
איזה כתיבה אומללה, מבולבלת שקשה לשלוף מתוכה משפט בהיר אחד. כתיבה הדומה כל-כך לכתיבתו של אפרי שהכריז על יציאה "לחופשה", אבל לא גבר על יצרו הקשקשני וחזר בדמותו של יגל כהן אחד.
כתוב תגובה ל- דני מ. כהן
18
בלתי שפיט, אהרן ברק?
  איפכא מסתברא הראשון   22/05/04 01:31
אם הוועדה למינוי שופטים לא חייבת לנמק דבר, ואם היא "עומדת בחזקתה", סימן שאי אפשר לתקוף אותה, אפילו אם חבריה נגועים בשוחד.
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא הראשון
19
הבג"צ בלחץ
  comand   22/05/04 03:08
השופטים לחוצים מההיתר להרוס להחריב אוכלסיה שלמה שלווה החיה בדלות ובעוני כל זה בגלל אנשי השחור קרי-צהל,
הרי הם מגוייסים לימין הקיצוני
כתוב תגובה ל- comand
תבוגתך לא קשורה למאמר. האוכלוסיה
  המותקפת אינה שליווה   22/05/04 11:15
כתוב תגובה ל- המותקפת אינה שליווה
20
כתבו אלי
  נשיא מדינה   22/05/04 08:16
קראתי את התגובות לגבי המינוי הכושל של גב' ארבל ומר רובינשטיין אותם אני אמור להשביע בקרוב. בעבר גרתי בבית משותף. והנה, למדתי כי הליך בחירת ועד הבית הוא דמקורטי יותר ואמין יותר מאשר הליך בחירת השופטים. אנא, כתבו אלי את דעתכם, דרשו לעצור את ההשבעה, חפשו כל עילה, משפטית וערכית, ואולי יסתייע הדבר.
שלכם - נשיא מודאג.
כתוב תגובה ל- נשיא מדינה
21
ביקורת מעולה - טכסט המדבר בעד עצמו
  סטודנט למשפטים   22/05/04 09:23
2 הטכסטים הללו, פרי עיטם של שופטי הבג"צ, עומדים בסתירה נוראית זה לזה ואינם יכולים להיות מתורצים בשום תירוץ או הסבר אינטליגנטי.

נניח שלבחור את עדנה ארבל ואת אלייקים רונישטיין כשופטים זו היתה בחירה נכונה, לדעתם של אהרן ברק וטומי לפיד (ודליה איציק, מובן), זה ענין של טעם , הערכה ושיפוט אישי, -
אבל כיצד יכול אדם להסביר את הפסיקה המוזרה הזו, שטוענת שאם הועדה החליטה - אז מעצם החלטה עולה שהכל נעשה כשורה ?

פסיקה עצובה, חסרת כל הגיון משפטי והיא מהווה פגיעה בעקרונות שביהמ"ש הגבוה לצדק שידר כל השנים לציבור.
האמנם מינוייה של ארבל כבר משפיע על איכות ורמת השפיטה וההנמקה ?
כתוב תגובה ל- סטודנט למשפטים
לעו"ד ינוקא
  תמר דון-יחיא   22/05/04 10:08
אולי תהיה באחד הימים בעל רישיון עו"ד - אבל איזה עו"ד תהיה, זה כבר מסוכם על-ידך.
כתוב תגובה ל- תמר דון-יחיא
תגובתך מעליבה ולא לענין. מה שיך גיל
  הכותב לאיכות נימוקיו   22/05/04 11:13
כתוב תגובה ל- הכותב לאיכות נימוקיו
יש לך, תמר, גם נימוק ענייני ?
  הסטודנט למשפטים   22/05/04 11:27
מעבר ליכולתך לחזות את עתידי, - היש לך גם תשובה עניינית לסתירה הקשה העולה בין עקרונות הביקורת הציבורית/מנהלתית שבהם מנופף הבג"צ מזה שנים, לבין נימוקי פסיקתו האחרונה הזו ?
כתוב תגובה ל- הסטודנט למשפטים
טוב יותר מעו"ד דון יחיא...
  פ ר ק ל י ט   22/05/04 13:26
הוא בטח יהיה עו"ד טוב יותר מבני דון יחיא הנוכל
כתוב תגובה ל- פ ר ק ל י ט
תמר-סברי את דעתי....
  יגאל כהן   22/05/04 13:28
הצהירי בבקשה שאת לא נגועה באינטרס כלשהוא עם הנל שאת מגנה עליהם. אני מצהיר בשבועה שאאמין לך. לא משום שאני תמים כל כך אלא משום שאני סומך על הציבור שיחכים אותי במקרה שתשקרי(ראי הוזהרת-זו מדינה קטנה)
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
RELATIVE IN BAGATZ.TIPICAL RESPONSE
  PROBABLY YOU HAVE   22/05/04 14:24
WITH NO LOGIC.
כתוב תגובה ל- PROBABLY YOU HAVE
המחוקק קבע כי הדיונים יהיו חסויים
  דן כוכבי   22/05/04 13:33
וכפועל יוצא לא נתנים לביקורת.

את הביקורת יש להפנות למחוקק על מנת שיחיל את עקרון השקיפות גם על מוסד זה.

אגב , הביקורת צריכה להיות מופנת כלפי נציגי הכנסת , הממשלה ולשכת עורכי הדיןשגם הם חברי הועדה , ומשום מה החיצים מכוונים כלפי השופטים שאינם אלא מיעוט.

הנה שוב הוכחה כי שופטי העליון הם החכמים .
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
22
בכלל לא אנרכיה
  קול קורא במדבר   22/05/04 12:20
אין חדש בבג''צ של יואב יצחק. תופעה זו, של סילוף האמת והצדק, כבר נמשכת שנים. ביהמ''ש העליון הפך למותג: לא חשוב תוכן פסק-הדין, חשוב כי חתם עליו שופט-עליון. זו אינה אנרכיה, כי-אם מגמה מוצהרת לתפוס את השלטון. לחרוץ גורלות בהבל-פה. זהו שדה-הקרב האמיתי: לא ציר פילדלפי, אלא לב-ירושלים, עיר רבתי בגויים אשר נכבשה בידי ''משפטנים'' נקלים, המסתייעים באקדמיה, בפרקליטות ובמשטרה. לכן, כנראה יש רגליים לסברה כי את ''הפרוטוקולים של זקני-ציון'' כתבו יהודים, נאורים. שהרי הם נכתבים מחדש לעינינו, כאן ועכשו.
כתוב תגובה ל- קול קורא במדבר
23
תנו לשופטים להוכיח עצמם
  תוהה ובוהה   22/05/04 13:00
הפודינג נבחן באכילתו, אומרים האנגלים. פסקי הדין של השופטים החדשים יוכיחו אם רמתם המקצועית והמוסרית עונה על הדרישות שיש לנו מבית המשפט העליון. הכותב מזכיר חלב, ואני טוענת די לבכות על חלב שנשפך, כביכול. תנו לשופטים החדשים הזדמנות.
כתוב תגובה ל- תוהה ובוהה
התשתה מכוס התרעלה ?
  רוצה קוצים על הלשון   22/05/04 22:15
מדוע לתת להם לשבת שם ?
הם צריכים לשחות בביב...

המוטב לנו כי נלך אל האטד ?

ילד בגן הילדים יוציא משפט עדיף על שלהם...

הילד גם יעיז לומר לנו שאנחנו עירומים...

הצביעות שלנו,
הטמטום שלנו,
חסר האונות שלנו...
הורגים אותנו !!

אנחנו צריכים וויאגרה,
כדי שיהיו לנו 'ניצים' להעיז ולהזיז...

כתוב תגובה ל- רוצה קוצים על הלשון
הבוהה טועה
  דורון טל   22/05/04 23:32
גב' עדנה ארבל ומר אליקים רובינשטיין עברו עבירות על החוק בישראל וגרמו בעוברם על החוק נזק לאנשים רבים.

את זאת עשו השניים, כאשר היו מופקדים על פרקליטות המדינה, על התביעה ובפועל גם על כל מערכת החקירה במדינה.

מי שאיננו יודע, או שאיננו מבין את הפרטים שלא יצהיר הצהרות חסרות שחר.

כעת משעזבו את תפקידם בצמרת הפרקליטות יש לחקור את עדנה ארבל ואת אליקים רובינשטיין על מעשיהם הלא חוקיים.

אם ימצאו אשמים יש למצות עמם את הדין.

לפי החלטה עקרונית של כב' השופט טירקל אי אפשר לחקור שופט על מעשים שהיה מעורב בהם טרם מינויו.

משמע, עדנה ארבל ואליקים רובינשטיין יקבלו כעת חסינות לכל החיים!!!

זו המשמעות של הדיל שעשה כב' הנשיא אהרן ברק עם השר טומי לפיד.

כל זמן שאהרן ברק נשיא ביהמ"ש העליון וטומי לפיד שר המשפטים לא יתכן שיעשה צדק במדינה הזאת.

כתוב תגובה ל- דורון טל
ספרים הלומדים לגלח על הזקן שלנו
  מקס תנינסקי   23/05/04 23:43
שלום תוהה בוהה. מה נשמע אצלך בפרקליטות? מי צלצל הבקר וביקש שתפרסמי תגובה? עדנה או טומי?
הצעתך לתת לארבל ורובינשטיין הזדמנות להוכיח עצמם מעניינת מכמה בחינות:
1) לפי העקרון האנגלי שאת מצטטת
The proof of the pudding is in the eating
אפשר למנות לעליון גם אם זאב רוזנשטיין מהמאפיה ולתת לו הזדמנות לכתוב כמה פסקי דין. מי יודע, אולי גם אלו יהיו ראויים למאכל
2) כמה אנשים חפים מפשע את רוצה שעדנה ארבל תושיב בכלא על מנת להיווכח שפסקי הדין שלה לא ראויים למאכל? דוגמא לאיכות עבודתה קיבלנו לפני חודש כאשר אילצה שלושה ערבים מסכנים מכפר כנא לשחזר לפני המצלמות רצח שלא ביצעו ותכננה להביא להרשעתם על סמך הודאתם
כתוב תגובה ל- מקס תנינסקי
24
צודק הכותב צדק רב
  פ י נ י   22/05/04 13:33
זו אכן אנרכיה. אמור מעתה: פסיקה כמוה כפלסטלינה - כחומר ביד היוצר. ברצותה כך ברצותה אחרת. בושה למערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- פ י נ י
25
לכותב, כמה פעמים אני צריך להגיד לך
  אש מן הצדק   22/05/04 13:46
שאנחנו לא הכתובת לדברים שאתה מספר לנו. אנחנו העם בסך הכל ואין לנו גישה לטיפול בדברים שאתה מעלה, אבל לך לחבירך ולבני המקצוע שלך יש ויש את הגישה ולא רק אלא גם את הסמכות לטפל בתופעות שהעלת על הכתב. זה שלמדת משפטים ואתה יודע לנתח את המצב זה אינו אומר כלום לגבינו אתה שלא כמו הילד שצעק המלך הוא עירום, אתה בקולך יכול לכאורה לצעוק המלך הוא עירום אבל במסכותך ובמעמדך אתה הוא זה שרשאי וחייב להלבישו בטרם תצא הבושה אל העם.
כתוב תגובה ל- אש מן הצדק
26
מי עירום המלך או הילד הצועק?
  אש מן הצדק   22/05/04 13:46
שאנחנו לא הכתובת לדברים שאתה מספר לנו. אנחנו העם בסך הכל ואין לנו גישה לטיפול בדברים שאתה מעלה, אבל לך לחבירך ולבני המקצוע שלך יש ויש את הגישה ולא רק אלא גם את הסמכות לטפל בתופעות שהעלת על הכתב. זה שלמדת משפטים ואתה יודע לנתח את המצב זה אינו אומר כלום לגבינו אתה שלא כמו הילד שצעק המלך הוא עירום, אתה בקולך יכול לכאורה לצעוק המלך הוא עירום אבל במסכותך ובמעמדך אתה הוא זה שרשאי וחייב להלבישו בטרם תצא הבושה אל העם.
כתוב תגובה ל- אש מן הצדק
27
מיליון ישראלים ירדו בגלל שחיתות...
  50000 בדרך.....   22/05/04 16:02
כתוב תגובה ל- 50000 בדרך.....
28
בג"צ הוא הגוף הנורמלי היחיד
  אורי מחיפה   22/05/04 16:56
הוא הגוף היחיד שעוד עומד איכשהו איתן אל מול מלחמותיהם של כל מיני גורמים בחברה הישראלית בכלל ובמערכת הפוליטית בפרט, להרס הדמוקרטיה הישראלית וערכיה.

יש גם פשלות וחסרונות בבג"צ, אך הם בעיקר משום שלעיתים גם שופטיו חוששים לעמוד בקשיחות הנחוצה אל מול ההתקפות כנגד עקרונות הדמוקרטיה.



ישר כח בג"צ!!!!!
כתוב תגובה ל- אורי מחיפה
אתה תמים מעבר לדרוג התום.
  צביקה 100   22/05/04 18:10
כנראה שאתה אחרון האדם המאמין בהליכי
הצדק והיושר של בג"ץ. מרגע שהכניסו
את הפרקליטה שפגעה בסדרי מנהל תקין להיכל הצדק, נהפך הוא לבור שופחין מצניח שטוב לו לאדם הנדרש לסעד שיפוטי
שירחק ממנו.

אלהים תן לעם הזה מעט בינה
כדי להרחיק את זאת הצרה.
כתוב תגובה ל- צביקה 100
מה נורמלי בגוף זה?
  דורון טל   22/05/04 23:06
על מה אתה מסתמך?

אנא פרט.



כתוב תגובה ל- דורון טל
תדמית בית המשפט העליון
  דורון טל   23/05/04 01:19
לפי סקר שערכה הכנסת

ירדה תדמיתו של ביהמ"ש העליון בעיני הציבור

מ- 85% בשנת 1995
ל- 61% בשנת 2000

מעניין מה תהיה התוצאה כעת.

המקור למידע על התוצאות הסקר ר' באתר הכנסת

knesset.gov.il

כתוב תגובה ל- דורון טל
לאורי מחיפה - ברכותי לתגובתך האמיצה
  מקס תנינסקי   23/05/04 23:16
מנהג חדש בא למדינה: להטיל רפש בבג"ץ. תגובתך האמיצה היא שינוי מרענן למגמה פסולה זו. ערכי היסוד עליהם מושתתת הדמוקרטיה שלנו הם כדלקמן:
1) התעלמות מחקיקת הכנסת ע"י בתי המשפט.2) התעלמות מהסמכות הביצועית של הממשלה והעברת סמכויותיה בכל נושא וענין לידיה האמונות של הרשות השיפוטית.
3) העברת סמכויות נבחרי הציבור לידים האמונות של פקידי משרד המשפטים (יועץ משפטי, פרקליט המדינה ועוזריהם).
4) פומביות הדיון המשפטי. פרטיו של כל תיק חקירה במשטרה או בפרקליטות מועברים מיד לעיתונות, על מנת לשתף את הציבור לא רק בדיון המשפטי אלא בכל רזי החקירה שקדמו להגשת כתב האישום.
5) הסמכות לכלוא אזרחים לתקופות בלתי מוגבלות ללא משפט.
אני מסכים איתך ששופטי בג"ץ שומרים בחירוף נפש על עקרונות הדמוקרטיה הנ"ל. יש להתייחס בהבנה לאותם מקרים בודדים בהם הם מעדו ולא השכילו לשמור כדבעי על כללים אלו
כתוב תגובה ל- מקס תנינסקי
29
עו"ד יוסי דר
  ישעיהו   22/05/04 18:58
כבוד העו"ד
אינני יודע אם אתה קורא את התגובות לכתבתך הנכבדה. האתר מבקש שנתבטא בכבוד לכותב ולקורא ואני מוסיף גם למושא הכתבה.
אנא, קרא נא שוב ובעיון את מה שכתבת, אני מניח שתתחרט על הרבה בטויים שנכתבו שם.
למנהלי ובעלי האתר: נאה דורש ונאה מקיים, אנא צנזרו גם את הכותבים.
כתוב תגובה ל- ישעיהו
אם צנזורה - חובה להתחיל ביואב יצחק
  שימי נעמן   22/05/04 19:41
מי שמוצא טעם בדבריו של המגיב ישעיהו, להטיל צנזורה על תגובות שאינן נוחות לאתר בתרוץ שאינן מנוסחות בצורה מכובדת, כי אז ישקול להתחיל בצנזורה על כתיבתו של יואב יצחק המשתלח בחוסר כבוד בבית המשפט העליון שהוא אולי המבצר האחרון שקיים בכדי להגן על האזרח הקטן במדינה שהשחיתות מתפשטת בה מיום ליום. מר יואב יצחק מבזה את המוסד הזה ואחר-כך הוא מעמיד פנים שאאינו מבין מדוע הגיב בית המשפט כפי שהגיב על עתירתו הטרדנית - חוליה נוספת במסכת ההטרדות המפורסמות שלו.
כתוב תגובה ל- שימי נעמן
המבצר האחרון?
  דורון טל   22/05/04 23:18
ביהמ"ש העליון היה אמור להיות המפלט האחרון לשוחרי הצדק במדינת ישראל.

במהלך השנים האחרונות הוכיח לא פעם כי ביהמ"ש העליון איננו ממלא תפקידו כיאות וכראוי.

השופטים הנכבדים בבית משפט זה פועלים לא אחת בניגוד לפסיקות אחרות שלהם והכל לפי האינטרסים של המקורבים להם ולפעמים בניגוד גמור לעובדות ו/או לדין.

והואיל ואת שופטי בית המשפט העליון אי אפשר לבקר מעשית באמצעות גוף ציבורי כלשהו, מה שנותר לנו זו המדיה המסחרית (שהיא די שבוזה, פרט אולי לעתונאים כמו יואב יצחק) או באינטרנט הפתוח (עדיין?) לכל.

צר לי כי אלו פני הדברים.
כתוב תגובה ל- דורון טל
בג"ץ הוא המבצר הראשי להגנת השחיתות
  מקס תניניסקי   23/05/04 22:48
כאזרח אני דווקא מרגיש ההיפך ממך. ביהמ"ש העליון נראה לי כמבצר הראשי להגנת השחיתות. בדוק למשל את דרך זיכויו של אלי הורביץ, יו"ר מועצת המנהלים של חברת "טבע". אנשים כמו עו"ד יוסי דר, יואב יצחק ואריק באך הם בעיני אנשים יקרים מפז. הם המגינים האחרונים שלנו נגד השחיתות הנוראה שפשתה במערכת המשפטית. אנא סלח לי שאיני מסכים לדיעותיך
כתוב תגובה ל- מקס תניניסקי
צנזורה?
  דורון טל   22/05/04 23:10
יש הטוענים כי העורך מצנזר יותר מדי
תגובות באתר Nfc ויש המלינים כמוך כי הצנזור איננו מספיק.

היכן עובר הקו האדום?


כתוב תגובה ל- דורון טל
30
לחושחש הבלש:תודה שנגמלתם מהסרן...
  יגאל כהן   22/05/04 22:27
לא נורא שאתם נזהרים כמו מאש מלדבר לעניין .בכל מקרה תודה שנמנעתם הפעם מנמרודי והסרן.תמשיכו כך אולי בסוף יצליח לכם.לא מכיר את אפרי אשמח להכיר אותו. חזרתי לא מזמן מארהב.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
תשובה לאפרי כהן
  טביעת-עין   23/05/04 00:23
מי שמצוי קצת בעובדות יודע שלא נרד מהסרן שהוא המנוע לפעולות רבות של העיתונאי הנודע.

מי שמכיר קצת מהעובדות יודע שהסרן שהתמחה בזלילית ניר דוקא מאכיל בקש את שלוחו וזה בנאמנות את מבקרי האתר.

מי שמכיר את אפרי כהן - יודע את טיבו המבולבל, כפיפות קומתו בפני שרתו של הסרן, ואת התחנפותו המסלידה לזה שמאפשר לו לפרסם מפעם לפעם הגיגים של ליצן החצר.
כתוב תגובה ל- טביעת-עין
31
כל כך הרבה עורכי דין מגיבים !!!
  צקלג   23/05/04 01:50
פשוט קשה להבין, כל כך הרבה עורכי דין מגיבים לרשימתו של יואב יצחק !
ולאף אחד מהם אין את האומץ לקום ולרכז
סביבו עורכי דין נוספים, על מנת למחות
כנגד פסק דין בלתי מנומק? ואפילו ישנו סעיף (15 נדמה לי) שמגן על סודיות החלטת הועדה, אז מה? אני משוכנע שעורכי הדין יוכלו להגיש ערעור אחר ערעור עד אשר מישהוא למעלה יתעורר סוף סוף מתרדמת
האדישות !! רבותי זה ב-נ-פ-ש-נ-ו !!!
ומדוע לא נשמע קולו של יו"ר לשכת עורכי הדין ,ממי הוא פוחד? כל אחד מסתגר בדלת אמותיו ? שולח תגובה אנמית ויוצא
ידי חובתו? היכן כל אלה שכותבים מאמרים
באכסניה שנותן להם יואב יצחק?
כתוב תגובה ל- צקלג
הם מפחדים
  כוכבי דן   23/05/04 11:28
כתוב תגובה ל- כוכבי דן
מאפיית המשפט אלימה ונקמנית
  שחוח   23/05/04 11:41
וכל עורכי הדין חוששים. כי הם מכירים את התופעה שאם השופטים מסמנים עורך דין - הם נוקמים בכל הלקוחות שלו ודוחים להם תביעות כעונש לעורך הדין. לא איכפת להם בכלל מהציבור - כשזה נוגע לאינטרסים שלהם!

כתוב תגובה ל- שחוח
יש להם אומץ להגיב בטופסי המשוב אך
  טומי לפיד בולם המשוב   23/05/04 22:14
כתוב תגובה ל- טומי לפיד בולם המשוב
32
יש סדר בבג"
  יככניה המיסר   23/05/04 06:52
כתוב תגובה ל- יככניה המיסר
33
רפובליקת סברסים!
  the-odorKAKIS   23/05/04 08:49
כתוב תגובה ל- the-odorKAKIS
34
יוסי דר, זה לא רק בג
  בר נוי   24/05/04 00:56
השפיטה והשלטון, לא רק בעניין של פלוני (מוכר) אלה גם אלמונים רבים, יוטב כי אתה ורבים אחרים כלל הפלוני המוכר ניתן יד אחת כדי ניגור מעשה של המערכות, ולא רק מתי שזה נוגע אישית בך ו\או חבר שלך.

יכול להיות כי הודעתי זו לא תעלה לאייר האינטרנט מסיבות של השמורות במערכת האתר

בכבוד רב שאולי בר נוי
כתוב תגובה ל- בר נוי
זה כן בג
  דורון טל   24/05/04 08:27
- bug -

של כל המערכת השלטונית

כתוב תגובה ל- דורון טל
35
טל, תוודה על התרגום, הבנה נכונה לך
  בר נוי   24/05/04 13:25
כתוב תגובה ל- בר נוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il