News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 444,460  סלולר - 926,176
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
איתמר לוין
איתמר לוין
אין זה קל לפעול ביעילות כאשר לוח הדיונים כולל שורה ארוכה של תיקים, וגם לאזן בין האינטרס הציבורי לבין חזקת החפות. שלומית בן-יצחק עושה זאת בצורה הראויה להערכה
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
אינטרס משותף [צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90]
ד"ר ערן לרמן
בכל דיון על מתווה מדיני אפשרי, חשוב שישראל תעמוד על כך שלא יחול שינוי במצב הנוכחי בירושלים בכלל ובהר-הבית בפרט. יש לדחות רעיונות בדבר העברת סמכויות השליטה בווקף מידי ירדן, ולהתעקש ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חטיפת ילדי תימן
מאת: פורומים  |  26/02/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
כמה רוע יש לך!!!
  gigo   19/06/19 10:26
כתוב תגובה ל- gigo
+
היום המיוחל בוא יבוא ואם לא הה
  יגאל אלוש   19/06/19 00:48
כתוב תגובה ל- יגאל אלוש
+
איתמר בור וטיפש
  אבו יעוב   18/06/19 16:24
לא מבין איך נותנים לאהבל לכתוב באתר המכובד הזה.
כתוב תגובה ל- אבו יעוב
+
גנב איש ומכרו מות יומת
  ב.ניצן   23/01/18 14:02
כל עדה דומה לעם ממנו באה. זו ברכה וקללה כאחד. אז גם התימנים כך. והדמיון המזרחי הוא אחד הסממנים שלהם. אבל אם ימצא חוטף וחטוף, לא פיצוי צריך להיות העונש. העונש הוא לא פחות מכיתת יורים. תחליף לסקילה. גם אם הרופא או האחות בני תשעים וחמש עם טיטול. כי: וְגֹנֵב אִישׁ וּמְכָרוֹ וְנִמְצָא בְיָדוֹ מוֹת יוּמָת. ואין לזה מחילה לעולם.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  איך אתה מסביר "ונמצא בידו" ?
  רב אחר   11/10/18 12:19
הרי זהו התנאי של הענישה המחמירה, ואם לא "נמצא בידו" משמע שלא זה העונש. חבל שלפעמים במרוצת השנים ההבנה של אנשים מתקבעת לאיזו שטות או שמא הם הופכים להיות צבועים ומטעים בזדון? איני יודע.
כתוב תגובה ל- רב אחר
+
השמאל הקיצוני מאחורי הפרשה
  אבי זלינגר   15/01/18 05:21
תראו את הסרט google.co.il
כתוב תגובה ל- אבי זלינגר
+
רק תזכרו שהילדים שניתנו לאימוץ
  כטוילכע   9/01/18 10:51
היו ילדים מבית ילדים של הפועל המזרחי ומי שנתנה את הילדים היא אשה דתיה
כתוב תגובה ל- כטוילכע
+
כיצד זה שאף אחד מבין ה2000
  ראובן גרפיט   8/01/18 17:11
לא קם לא התעורר לא הופיע בתקשורת או בפני 3 ועדות נחקירה והוכיח שהוא אומץ או נחטף . אין אף עדות חיה אחת לא בארץ ולא בחול. למי יש הסבר הגיוני מוצק שיקום ויתבטא.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
-  אם היו חוטפים אותך עושים בך
  השואל   23/01/18 16:18
ניסויים ועוקרים לך את הלב שאתה חי. היית יכול לקום מהקבר ולספר את מה שקרה לך?
כתוב תגובה ל- השואל
+
אל תפרסמו
  החטוף המליון   7/09/17 02:26
רמאים נוכלים שקרנים רוצחים אוכלי אדם תאבי בצע שרצים זבלים נאלחים חזירים גנבים מושחתים כלבים מטומטמים מטומאים זבלנים נחשים אוכלי נבלות וטרפות אכזריים חסרי לב כופרים מנובלים גזעניים גאוותנים נכשלים לנצח תאבד תקוותם לעד. וכל הקללות יחולו על ראשם לדראון עולם. בטקס חלוקת אות קיין יזכו כל אלה שעשו שידעו ששמעו שראו ואלה שידם הייתה במעל יכרתו מן העולם הזה והבא לא יהא להם חלק ונחלה בעם היהודי על כאלה אין סליחה ואין מחילה... להכניס לסידור התפילה בהוצאת התורה
כתוב תגובה ל- החטוף המליון
-  תרכיז של קללות וגידופים.
  בן אנוש   10/10/18 12:42
לדאבוני הרב ובכאב אני מזדהה עם הכתוב.
כתוב תגובה ל- בן אנוש
+
דרוש אומץ לב להכנס לגוב האריות
  עטרה קלימי   5/07/17 16:12
ראשית מגיע לך מחיאות כף על האומץ להיכנס לגוב האריות תרתי משמע, המקום שאליו הגעת הוא קודש הקודשים של ההסתרה הדרה ולבסוף הגליה של כאב פרשת ילדי תימן . טרם הבינותי האם זה משום שהם יודעים היטב שזו האמת וקשה להם להכיר בכך , אז מה יאמרו הגויים האליטה שלכם מעורבת בהסתרת פשעי חטיפת ילדי תימן ?? או שהם אינם מסוגלים להבין ולהכיר בעובדה שהיו עוולות קשות במדינת ישראל המדינה היקרה שלנו השווים לעוולות של השואה שקמה על העם היהודי באירופה ??. כל עוד לא פתרנו את שתי השאלות הללו לא נבין את נפשם של אחינו מהאליטה האקדמאית שסגרה ואטמה את ליבה לחטופי ילדי תימן
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי
+
איזו משתי האשמות חמורה יותר: ש
  קורןנאוה טבריה   4/07/17 05:13
שהממסד ידע או לא ידע על הפשעים מעוררי פלצות מזוויעים שנעשו בילדי תימן והבלקן ע"י הציונים? כי: אילו ידע (וללא ספק ידע!) הרי לפנינו מעשה נבלה שקשה למצוא דוגמתה בקרב העמים התרבותיים, קל וחומר העם היהודי המצווה להיות ערבים זה לזה! ואלמלא ידע,(הייפלא דבר מעיני הדיקטטור בן-גוריון?) הרי מדובר במעשה הזנחה פלילי של הנהגה רעה ומסוכנת לאזרחיה היהודיים. העובדה שהניסויים לא נעשו בילדי הקיבוצים השבעים והבריאים ולא בילדי הערבים - מעידה על ציונות גזענית ואנטישמית-סלקטיבית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
מי האמין ניסויים בילדים קטנים!
  מפוכח   29/06/17 18:20
מהרגע שהתבררו הניסויים בילדים ותינוקות שהובאו בשקר ורמיה ממהמעברות על ידי אנשי "רפואה" כביכול
מדובר בפשעים כנגד האנושות!!! לא פחות לא עוד פשע כנגד עדה כזו או אחרת אלא פשעים כנגד צלם האדם!
ארורים אלו שנתנו ידם למעשי פשע נוראיים כאלה וחייבים למצות עימם את הדין גם אם מדובר בצדק היסטורי שנעשה בדעבד!
כתוב תגובה ל- מפוכח
+
כמי שחייתה כנערה בימים ההם :-
  באה לנפץ "אמיתות"   28/12/16 11:45
- הארץ לא "סערה" אז.(אולי מפני שהדברים לא היו ברורים.)
- דוגמאות לארץ סערה אז:
- לא גמרנו לעסוק בירי על האלטלנה. זה זעזע אותנו (לא את כולם)
- הרצח בגן מאיר או מה שקרוי"משפט יעקובוביץ".
- משפט קסטנר והרצח לאחר מכן.

המוזר הוא שהעלייה מתימן לוותה בכל כך הרבה "אהבה". התגייסנו ברצון לקלוט את ילדי התימנים שהיו חביבים עלינו ביותר. זו הייתה העלייה הנפלאה ביותר. הקדשנו להם המון: במחנה שנלר לשם הובאו ילדים - במעברת דיר אבן DIR ABAN שליד בית שמש - בית סוסין ועוד.

ואז גם גילינו (אנו מן הממלכתי-דתי) שמנסים להשפיע על התימנים למסור את הילדים לחינוך הלא-דתי. פרטים מובילים אפשר למצוא אם נחפש בכתביו של מי שהיה יו"ר הכנסת מטעם מפא"י ישראל ישעיהו (שעברת את שמו מהשם שרעבי).

ואני שואלת אז כמו היום: איפה היה בן-גוריון ואיפה היה מנחם בגין - מדוע לא נשמע קולם?!
- על ישעיהו-שרעבי אני כלל לא שואלת. צריך לבדוק בכתביו מה הוא כתב אז וכו' ומדוע נתן ידו להובילם לחינוך הבלתי דתי שלא לומר לטובת מפא"י?????????

סה"כ בעיניי הכול עדיין בגדר "חור שחור".
כתוב תגובה ל- באה לנפץ "אמיתות"
-  עיתון דבר 14-4-1950
  יש עובדות   7/09/17 06:37
מאמר שכותרתו היא: נעלמים תינוקות של יוצאי תימן מבתי חולים.
כתוב תגובה ל- יש עובדות
-  השם שלו היה ישראל ישעיהו
  שרעבי   19/07/17 15:34
לא שינה ולא עציצים ,הוא וישראל קיסר בגלל שהם תימנים נשלחו על ידי בוגרי התנורים להונות את התימנים למסור את הילדים שלהם לניסויים. זה למה ישראל ישעיהו שרעבי נהיה יושב ראש הכנסת וישראל קיסר מזכ'ל ההסתדרות.
כתוב תגובה ל- שרעבי
-  הסחת הדעת הזו שלך לא תעזור
  אנונימי   5/07/17 11:33
פרשת ילדי תימן עברה כבר לשלב אחר , לא תצליחו עכשיו לטשטש ולמזער עם מקרים אחרים . מעניין שהפעם לא גייסת את השואה אלא מאורעות אחרים.
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
השג לאומי -מהפכה ציבורית
  כל הכבוד לשקד   28/12/16 11:29
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לשקד
+
רק "אור השמש" והשקיפות יגלידו
  מפוכח   29/07/16 00:58
את הפצעים של ההורים המסכנים ובני משפחתם של אותם ילדי רכים שנחטפו והרסו חיים של אנשי יומיום חפים מפשע שעלו לארץ מתוך אהבת ציון וכוונות טובות!
כתוב תגובה ל- מפוכח
+
ילדי תימן החטופים
  אביתר נור   29/06/16 15:53
בשנים 1949 - 1950 עלו מתימן פחות מ-50 אלף עולים כולל הורים, קשישים,ילדים וטף, לפי הטענות נחטפו כ-2000 ילדים (4% מכלל העולים וכ-30% מהילדים)ונמסרו (נמכרו) לאימוץ של זרים (אשכנזים ואמריקנים) חוקרים בוועדות השונות מצאו הסבר כמעט לכל השמות הנזכרים כנעדרים למעט כמה עשרות (כשלושים)אבל לא ניתן להסביר זאת לאלו הטוענים שמפא״י חטפה את אלפי הילדים הסבר של חוקר בבר אילן שהקדיש 3 עשורים מחייו לחקר העניין, מוסבר בכך שאינו רציני וכי הוא אשכנזי (אשכנזי = חוטף, מפא״יניק ושקרן) הגב׳ הכותבת על כך שכמה קברים נפתחו ולא נמצאו בהם העצמות טוענת שיש כאן עדות לרמייה של המימסד. היא לא שמעה על תזוזות קרקע הקיימות באדמות כבדות כל העת ובמקום להעלות האשמות מוטב לה לללמוד קצת מורפולוגיה של קרקע ואז תבין במה מדובר גב׳ אמריקנית אחת (עומסי) שבוועדת החקירה השלישית טענה שמצאה את אימה, שאף היא אימצה אותה בחום כילדתה האבודה, התברר כי בכלל אין קירבה גנטית בין השתיים (בדיקת דנא) נכון, הייתה זו תקופה אחרת, המימסד לא ידע כיצד להתמודד עם כלל העלייה (לא רק עם התימנים) ועלו אז כ-1.2 מיליון עולים שהצטרפו לכ-600 אלף תושבי הארץ היהודים המאמרים המתפרסמים בלהט רצופים בורות, חוסר התייחסות לעובדות, ומלאים ב״פלוני יודע-כל סיפר״ וזו שטות גמורה אחרי שישים שנה מעט מאוד דברים עוד יכולים להתברר ויש לשים את שהיה מאחור ולהמשיך הלאה כמובן שדברים כמו שהתרחשו אז אין סיפוי קלוש שיחזרו יש להמשיך לעתיד ולהפסיק לנבור בפצעים שלגמרי לא ברור אם היו
כתוב תגובה ל- אביתר נור
-  להניח לנושא וללכת הלאה
  רחלי בן-צור   3/10/17 22:08
יכול לומר רק אדון שלא קרתה במשפחתו טרגדיה כזו. מה שאתה מוכיח הוא שבורות ולב של אבן מסוגלים להטמין גם פשעים כמו השואה מתחת לאדמה.
כתוב תגובה ל- רחלי בן-צור
-  תזוזת קרקע ? לאן ?
  אנונימי   5/07/17 11:43
איך היא יכולה להבין נושא של תזוזת קרקע הרי היא תימניה , אבל אתם הנאורים שיודעים הכל מן הסתם יודעים את כיוון התזוזה ועוצמתה ולכן תוכלו לחשב לאן נדדו העצמות למצוא אותן ולהוכיח את חפותכם. אשר ל"בדיקות" הגנטיות - הן נעשו ע"י פרופסור היס המפורסם בעבודתו המדעית הטהורה ונטולת הפניות. לכל הוועדות שהיו עד היום היתה מטרת-על אחת : לשלול לחלוטין את הטענות ולנקות את הפושעים מכל אשמה , ליתר דיוק לקבוע שלא היו פשעים גזעניים כלל.
כתוב תגובה ל- אנונימי
-  ילדי תימן
  ירון רוני   21/12/16 09:36
אתה חי בכוכב אחר ידידי.למעלה מ15000נחטפו ונמכרו תינוקות .5000 דולר על כל תינוק.כנס בבקשה לעמותת עמ"רם ותשמע עדויות של אמהות אשר מספרות על חטיפת בנם או בתם.אחותי נחטפה מבית חולים ממשלתי "הדסה" בת"א ואימי ילידת הארץ 1931.משקל התינוקת 4.800.מפא"י עשו את השואה לילדי תימן מזרח ובלקן.ואם אתה מתנגד ,כנראה שאתה משורשהם של מפא"י הנאלחים ועושי עוולה .שלא נדבר על גזענות(פנקס אדום).
כתוב תגובה ל- ירון רוני
-  גם לנו חטפו אח בזמן הלידה
  רראחיו   30/12/16 11:41
בשנת 1945
ממוצא פולני
זאת הייתה אז השלמת ההכנסה של הרופאים שגם אז הרוויחו משכורת רעב
כתוב תגובה ל- רראחיו
-  לחלק מהתימנים דמיון פלסטינאי
  ב.ניצן   29/12/16 00:04
בכפר גבירול ברחובות, היה פרויקט פינוי בינוי. התימנים שכמעט הציאו את הנשמה לקבלן, קבלו הרבה דירות תמורת החורבות שלהם, שנבנו על אדמה שקיבלו בחינם. הפרוייקט פשט רגל והתימנים שנשארו ללא בתיהם שנהרסו וללא יער הדירות שסחטו מהחברה,קוננו על מר גורלם. בעיתון סוף השבוע היה ראיון עם חמש משפחות. שניים מהאבות גילו לקוראי העיתון "חסכנו אוכל מהפה של הילדים שלנו כדי לבנות את הבית". זו לא הגזמה. זו מציאות חייהם של חלק מהם.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  ניצן - האם אתה מך רוח וגזען
  אחד שמכיר את ניצן   10/10/18 12:15
גם ביאליק שנא ערבים כי הזכירו לו את עדות המזרח
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר את ניצן
-  הלארג'יות של האשכנזים מפורסמת
  יא-צק   15/06/17 00:05
דמות שיילוק ביטאה את מה שראו
כתוב תגובה ל- יא-צק
-  דבריך נסמכים על כרעי תרנגולת..
  הגועש   31/07/16 07:25
ואם בכל זאת הכל מופרך והצדק עמך על מה ולמה החיסיון על הפרשה נמשך עד לשנת 20071
כתוב תגובה ל- הגועש
-  הגועש שכתב שטיות,החיסיון הוסר
  מהילדים האבודים   3/01/17 07:19
הכנסת צריכה לחוקק חוק לפיצוי הורי הילדים אם ישנם עדיין בחיים הורים, פיצוי לילדים שמדינת ישראל גנבה את זהותם, גרמה להם עוולות גדולות ביותר חטפה אותם ללא רשות הוריהם בכל מיני תרגילים שונים ומשונים, הרשויות התנהגו בתקופה הנדונה כאילו אין אלוהים בשמיים וזה כולל את כל המפלגות הדתיות על גוניהם השונים והמפד"ל הייתה הגרועה מכולם שהייתה שלטת במשרד הסעד שלטון ללא מיצרים במשך יותר מכמה עשורים.
כתוב תגובה ל- מהילדים האבודים
-  כשהורים מתארגנים מראש
  ב_שמואל   30/06/16 15:03
כשהורים מתארגנים מראש למנוע מאנשי רפואה לקחת את ילדיהם, זה אומר שההורים נחשפו רבות לתופעת גניבת הילדים וידעו שהמטרתם של אנשי הרפואה לגנוב את הילדים. השאלה היא אם ישנה אפשרות שבימים ההם יבצעו קונספירציה של הממסד נגד היהודים. על כך התשובה: כל עוד שלא מעמידים את פרופ' היס לדין על פשעיו כעד מומחה בבתי המשפט, ברור שקונספירציות קיימות ומתקיימות עד עצם היום הזה. האם נדע מי עמד מאחורי הניסוי בקרינה רנטגן (כנגד העולים ממארוקו) כשבארה"ב ידעו על הנזקים שמכונות הרנטגן גורמים? האם נדע מי אישר את הייצור של לוחות אסבסט - הגורמות לסרטן ראות - כאשר בארה"ב אסרו לייצר? האם נדע מי עמד מאחורי ניסויים כימיים בחיילי צה"ל בשנות ה- 70? האם רצחו את ילדי תימן החטופים בניסיונות רפואיים? אם כן, לעולם לא יהיו ימצאו מסמכים שיאשרו זאת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
-  אכן שמואל
  אלברט שבות   5/07/16 13:24
נכון יא שמואל! לעולם לא ימצאו שום מסמך שייאשר את מעשה הפשע שלהם. פשוט מאוד: מי שעושה איזושהי עוולה או איזשהו פשע לא ילך לתעד את הפשע שלו על-גב מסמכים. מי שחטף ילד בשביל למכור אותו, לתת אותו במתנה, לעשות עליו ניסויי או מכל סיבה שהיא- הוא לא ימציא מסמך עם תאריך ומקום למטרת התיעוד ההסטורי, והוא גם לא ישכח להעלים את המסמך המקורי שמעיד על קיום אותו ילד, זה מה שנקרא האלף בית של העסק הזה, אז מה מזיינים לנו כבר עשרות שנים את המוח בוועדות ומחקרים שמטלתם לבדוק את המסמכים בשביל להוציא את האמת לאור! על איזו אמת הם מדברים ועל אילו מסמכים הם מצביעים ורוצים לבדוק אותם לעזאזל? על מי הם עובדים כשממנים את הנגבי לפתוח את הארכיונים ולבדוק את מליוני המסמכים ולדווח... איזה מסמכים הוא צריך לבדוק?! על מי הם עובדים ולמה הם בטוחים כל כך בטיפשותנו? לאורך עשרות השנים כל הוועדות והממשלות בטוחים כל כך שהעם היושב בציון תמים הוא ובעיקר טיפש, אבל לצערם הם טעו בגדול. שום טיפש, הם הם הטיפשים והפושעים והמנוולים שעשו מעשי פשע כנגד האנושות ומבקשים לכסתח עד עכשיו את המעשה הזה. לעזאזל באיזה עולם אנחנו חיים...
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
-  אלברט שבות קרא תגובה 1 לניסים
  מהילדים הנעלמים   23/07/16 08:22
לא וודאי שלא ימצאו לעולם מסמכים אודות אנשים שיתעדו את מעשיהם, שעשינו כך וכך, כלומר ביצענו חטיפת ילדים עבור כסף או עבור מטרות אחרות, הייתה שיטת הטעיה מכוונת, אולוכסיות מוחלשות ולא רק מילדי תימן אלה מכל עדות ישראל כולל ילדים מניצולי שואה בעיקר אלמנות מלחמה היו ועוד איך היו, השיטה פעלה ואותה פיצחתי, לעולם לא יתנו מענה מתקבל על הדעת למשפחות גם כדי לרפא את פיצעיהם הנפשיים וגם מניעת תביעות לבקשת פיצויים שיסתכמו בסכומים אסטרונומיים, הספר דין וחשבון של ועדת החקירה הממלכתית שהוציא השופט קדמי לא נותנת תשובות מספקות אלה חלקיות, אך יש שם גם משפטים לרוב שיכולות להסביר את שיטת הפעולות, הסוכנות שהייתה כפופה לממשלה באמצעות פעיליה הייתה השלטת ללא גבול בתופעת העלמת התינוקות הממשלה והסוכנות וכל מי שעבד איתם כולל עסקנים תימניים כדוגמת חובב שאותו הזכיר ניסים במאמרו , כובת השופט קדמי, פחות או יותר בזו הלשון, אם או משפחה שמסרו תינוק תינוקת למוסדות ויצ"ו או לבי"ח לא היתה למשפחה שום שליטה במה שנעשה עם התינוקות במוסדות ויצ"ו ובתתי החולים דאז מסיבות רבות, השופט קדמי כותב זאת במפורש, ולדעתי פירצה זו ניצלו היטב, בידי נמצא הספר כבר עם צאתו לאור. כך שספר זה לא יתן מענה מושלם, יש דרך לחשוף את שיטת זיוף זהות התינוקות כבר במוסדות ויצ"ו שאת זה חשפתי בסיפורי באמצעות המפקד הראשון שנעשה בארץ לקראת קבלת תעודות הזהות הראשונות, כבר אז לפחות במקרה שלי זויפה זהותי ללא הכר, שעניני נמצא בבית המשפט לעניני משפחה לכן בשלב הזה אין באפשרותי לחשוף את זהותי המלאה.
למגיב אחרך שהוא חסר האחריות וחסר לב, מלא ברוע ובורות על היטלר והנאצים, מזעזע שיהודי כך חושב על יהודים שהומתו במיתות שונות ומשונות במשטר הנאצי, אם היה שם יכול היה בעצמו להיות קורבן המשטר הנורא הזה בכל תולדות האנושות, אין לאדם זה מושג מה עברו ניצולי שואה ועל מה שעברו אנשים אלה, בושה וחרפה שאדם יהודי כותב כך על ניצולי שואה, יש יהודים ניצולי שואה שסיכנו את עצמם כל שניה בהצלת יהודים. כך שאין לסגנון הזה שום קשר עם העלמת הילדים מילדי תימן מזרח ובלקן וניצולי שואה.
כתוב תגובה ל- מהילדים הנעלמים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |