News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 412,788  סלולר - 496,097
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעל הבית, הבית, הריהוט והנחלה - הכל במידה xl. זאבי-פרקש בביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
אומר האלוף (במיל') אהרון זאבי-פרקש מי שהיה ראש אמ"ן. בשנות ילדותו ברומניה הקומוניסטית היה מעורב בקטטות רבות על-רקע אנטישמי; בעקבות אחת מהן נעצר אביו ונחקר במשך שבועות    בראיון הוא ...
יואב יצחק
יואב יצחק
מידע שהובא ל-News1 פותח צוהר לסודות שהותיר אחד היוצרים הגדולים שקמו בישראל    קישון לא האמין בבנקים בישראל; במקביל רצה להרחיק סודותיו מהרשויות    לכן, משיקוליו הוא, בחר לשמור רכוש עצ...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
טראמפ מסרב להכיר במציאות ונסוג יותר ויותר לתוך עולם מדומיין משלו    במקביל הוא פיטר את שר ההגנה והציב כמה מנאמניו בצמרת הפנטגון    יו"ר המטות המשולבים הזכיר: אנחנו נשבעים אמונים רק ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פישמן - הקריסה
מאת: פורומים  |  25/11/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
לעקל, לעקל, לעקל
  דורש צדק   13/11/17 15:08
יש לעקל את כל "המתנות" שפישמן נתן לבני משפחתו מאז התמוטטות הלירה הטורקית.
כתוב תגובה ל- דורש צדק
+
לייזר
  פרופורציה   10/06/17 10:05
בואו נשים הכל בפרופורציה. במדינה קטנה לייזר יכול היה לשלוט בגלובס וידיעות והבנקים נתנו לו אשראי ללא סוף. יחד עם זאת כל יתר פושטי הרגל הפשוטים אם לא יכינו להם תוכנית פרעון וידאגו שיחזרו תוך שנתיים למעגל העבודה הם יתנהלו בשחור ללא תלוש שכר אמיתי מבלי לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי. יש להפריד בין פשיטת רגל עד 2.5 מליון ב בי מש מחוזי ששם יעשו חקירות לבין פשיטות רגל נמוכות יותר ב בימש שלום. לא כל פושעי הרגל שקרנים אבל צריך לחקור את הנפילה שלהם וללמד אותם להתנהל על מנת שיחזרו למעגל העבודה. לא לשכוח שאנחנו חיים מהיזמים האם שמנסים ולא פעם אלו מצליחים. והצלחתם מביאה עבודה להרבה עובדים וכמובן מיסים והשקעות.
כתוב תגובה ל- פרופורציה
+
האם מערכת אכיפת החוק
  צורי   9/06/17 23:29
יכולה להביא את הפושעים אמיתיים לחקירות לדין ולכלא מתי נראה אצ גליה מאור איתן רף ציון קינן סרוסי קינן ורקפת מוסק מובאים לחקירות כחד העם. או שאיפה והאיפה תיהיה נחלתינו
כתוב תגובה ל- צורי
+
מנהל אגף האשראי של הפועלים .
  פועל פשוט   7/06/17 06:37
הכיצד םישמן קיבל הלוואות בנקאיות עצומות כאלו ? מדוע הן עדיין בתםקידם ? מדוע לא נחקרים ?
כתוב תגובה ל- פועל פשוט
+
תביעה אישית לכל מנהל בנק
  שוד עם לאור יום   6/06/17 16:42
זו ״הלוואה״? או ליתר דיוק - שוד עם לאור יום!

מנהלי הבנקים מנצלים את העובדה שהעם מפקיד אצלם מליארדים. הם לוקחים כסף זה ומחלקים אותו למי שחפצו ביקרם. כשיחזירו סכום זה מכיסם הפרטי יפסיקו לגנוב.
כתוב תגובה ל- שוד עם לאור יום
-  בהחלט ומיד
  אזרח פשוט   31/10/17 18:32
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
+
פישמן למאסר 25 שנים
  אזרח הגון   5/06/17 19:54
ולכל אותו ואת כל רכושו,יש להחזיר חובות לכל הנושים והבנקים במקום האחרון.מי שנתן לו האשראי ללא בקורת שהוא ישלם את המחיר. אפס מאופס שגדל והשמין על חשבון אחרים.צריך להפקיע את כל הכספים שהבריח
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
-  אל תנבא את המחר אולי מחר אתה?
  מחר אתה   13/11/17 14:40
תיפשוט רגל ויכניסו אותך למאסר עולם
כתוב תגובה ל- מחר אתה
+
מה תפקידה של אלשיך?
  מייק   4/06/17 11:51
כתוב תגובה ל- מייק
+
הכסף לה שייך בעצם לקופת הפרוק
  שבץ חלובה   23/05/17 00:08
והיה בעצם צריך להחרים אותו. פישמן החביא את כספי הגניבות שלו אצל הבת שלו שהיום פתאום קונית את נכסיו בכספים אלה. אסור לאשר את המכירה לגברת ויש להחרים את הכספים שלה...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
פשעיו של פישמן צריכים להסתיים
  צורי   25/01/17 16:18
בישיבתו בכלא לכ-20 שנה וכן כל מטיביו שלא עשו זאת למען עיניו היפות גם הם צריכים לבלות עשרות שנים בכלא גליה מאור איתן רף עמנואל סיון חברות ההשקעה שנתנו לו כסף בלי בדיקת היתכנות השבת ההלוואות כל אלה צריכים לשהות שנים בבית הכלא כך אולי ננקה את הארץ מפושעים כבדים עם צווארון לבן.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי אתה צודק
  ישראלי זועם   22/03/17 00:14
אתה מקל על ענשם גם 120 שנות כלא זה מעט על פשעים בסדר גודל כזה.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  אתה צודק
  צורי   23/03/17 14:53
כתוב תגובה ל- צורי
-  ההשתלחות נגד פישמן מחרידה
  הניה   23/03/17 06:57
אליעזר אחד האנשים ההגונים במשק, ושלושת ילדיו האומללים עומדים להיזרק לרחוב מהווילות שלהם בסביון. עם כל נכדיו הקטנים. מה יעשו? לאן ילכו? למה לא לסייע לו? מה הוא אשם שארדואן גרם ללירה הטורקית ליפול? בלילה אחד הפסיד לייזר כמיליארד שח' מהשקעותיו בטורקיה. למה ניסנקורן שותק?
כתוב תגובה ל- הניה
-  "מר פישמן קנה אותי"
  גמאל   3/04/17 01:42
כפי הנראה מדובר בחברת משפחה ו\או ההיפך.צינית ה"לועגת " לדמדעות השליש הזורמות מעיני מר פישמן קנה אותי ומבני משפחתו. אבל , תודה רבה לבנקים ולהאדון אורנשטיין אשר משמרים את פישמן ולא נותנים לו לקרוס.הבנקים בוודאי ובוודאי -מה איכפת להם .הם את הבונוסים קיבלו ויקבלו גם הלהאה ללא קשר לנזקים שעשו .וכדי למנוע פתיחת תיבת פנדורה מעדיפים לסגור כמו סוחרי סוסים עיסקאות מפוקפקות מול פישמן ובני משפחתו.מה עוד שמבחינתם במאזנים מחקו זה מכבר את חובותיו האדירים ולכן זה לא מציק להם. כב ' השוםט -כפי הנראה עדין ירא מכוחו של פישמן ומקורביו ולכן,זאת הסיבה שעד כה לא הכריז עליו כפושט רגל ונותן לו ולבאי כוחו לשקר במצח נחושה פעם אחר פעם.וחבל!
כתוב תגובה ל- גמאל
-  הניה מה זה דמעות תנין
  צורי   23/03/17 14:58
או הלצה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  הבעייה היא עם "מיטיביו"
  הרבי   18/03/17 08:54
יש להניח שחלק "ממיטיביו" נלחמים עבורו ע"מ שמעשיהם הרשלניים וכנראה גם המושחתים לא יתגלו, הרי הנוכל קיבל מי שהוא את המימון העצום ללא או כמעט ללא בטחונות, למה הם לא משלמים על מעשיהם
כתוב תגובה ל- הרבי
-  לבנקים ולבנקאים יש ממה לחשוש
  בלקו   19/03/17 06:59
הוא כנראה איים עליהם שאם הוא ייפול הוא יחשוף אותם ובגדול ואז (לא כדאי להרחיב)
כתוב תגובה ל- בלקו
-  גופי החקירה קרי "פרקליטות"
  צורי   29/05/17 09:42
לא יתנו לחקירות להגיע למנהלי הבנקים ואו חברות ההשקעה. הם יעצרו זאת צעד לפני. עובדה אפילו על הלבנת הון בארה"ב של בנק לאומי ותשלום קנס דמיוני של 1.4 מיליארד ש"ח לא נעצרה מנהלי בנק לאומי גליה מאור ואיתן רף נהפוך הוא הם יצאו נקיים מחטא ועם מיליונים כבדים.
כתוב תגובה ל- צורי
+
אחרי הצהרותיו האחרונות שיש
  צורי   17/03/17 18:56
להענישו על טיפשות אין לי ספק שמדובר כאן בפושע מתוחכם שמנסה לגמד את האסון שהביא על בנינו ובנותינו. חבל שכאן לא ישיתו עליו 150 שנות כליאה. כי על פושעים מדופלמים משיתים עונשים מצחיקים. מה ההבדל בינו ובין משפחות הפשע?
כתוב תגובה ל- צורי
+
חגי גולן חייב לעוף ומייד
  המוכיח בשער   8/03/17 00:46
אם הוא עורך אני רקדנית באלט. אדם חסר נאמנות בסיסית, ומשחת בראון ידעת את זה
כתוב תגובה ל- המוכיח בשער
+
מישהו מכיר דברים שקשורים
  צורי   10/02/17 09:26
בשופטת ורדה אלשייך שהם לא מושחתים. מי שמכיר שיקום. היא במבטה המחליא מזכירה לי את נשיאת בית משפט השלום בחיפה בשנות החמישים והשישים ורלנסקי השאלה היא רק מי מכשפה אימתנית ועלובה יותר.
כתוב תגובה ל- צורי
+
אני מתרשם שאליעזר פישמן הוא
  ברני מיידוף   7/02/17 21:57
נוכל לא קטן. אני קבלתי 150 שנה בכלא, אך אצלכם בישראל, וינרוט יוציא אותו בהסכם טיעון של 3 שנים בחרמונים, + 150,000 שקל. 4.2 מיליארד שגנב לא יוחזרו לעולם, ואשתו וילדיו ימשיכו לחגוג בסביון בבתי הפאר שלהם. כל הכבוד לייזר, you are one heck of a f...ing crook!
כתוב תגובה ל- ברני מיידוף
+
כנראה שנוכל נשאר נוכל
  רענני   29/01/17 19:02
הפישמן הזה כנראה שרלטן ונוכל ובני משפחתו לא טובים ממנו לכן טוב ונכון עשה השופט שחסם לפחות אחת מדרכי המילוט של הכספים הרבים שהאיש "שרף"
כתוב תגובה ל- רענני
+
צדקנות של אילנה דיין
  הצדקנית   13/12/16 12:21
מדוע לא פנתה החוקרת המדופלמת לראשי בנק לאומי והפועלים כדי לשאול אותם מתי המנהלים שאישרו את האשראי האדיר ללא ביטחונות נאותים יחזירו לציבור את הכסף שפוזר לריק .כנראה עם בעלי ההון לא מתעסקים. כשעיתון גלובס בצרות כלכליות נוני מוזס חוגג.
כתוב תגובה ל- הצדקנית
+
מספריים כהות
  אריה קרישק   9/12/16 11:16
רק פישמן מהתל ?! והאחים עופר ? ותשובה ? לבייב ? כל אותם בעלי שיער ארוך-ארוך (ילדי ההיפים...) הצמאים כלכך ל -תספורת...
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
-  צודק אשמים העיתונאים שמקבלים מ
  ירדנה   24/01/17 15:20
העיתונאים שרואים ושותקים ומקבלים מהם טובות הנאה כדי שישתקו אשמים כמוהם
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
פישמן בעלים של כמה נכסים
  נחום מרישון   9/12/16 06:25
כבדים במערב רישון, שנרשמו בבעלות אשתו וילדיו. זה הטריק הידוע בו משתמשים כל הטייקונים כדי להימלט מהצורך למשכן נכסים אלה לכיסוי חלק מחובותיהם. אם הבנקים יעשו לו תספורת של מיליארדים, זו תהא סיבה טובה לצאת לרחובות ולהפגין. לנוכלים לא תהיה תקומה.
כתוב תגובה ל- נחום מרישון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |