News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 471,430  סלולר - 568,000
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מוסדות לימוד חרדיים ממשיכים לפעול תוך צפצוף על החוק, בעוד מערכת החינוך הממלכתית אינה עושה דבר כדי למזער את הנזקים הקשים וארוכי הטווח שגורמת הקורונה
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל מקום שבו דרכה כף רגלנו
מאת: דרור אידר  |  28/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אדם זרטל - עבודה חשובה ביותר!
  קורא ותיק   28/06/11 12:09
כל הכבוד!!!
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
2
שיפסיק להרוס ממצאים פלסטינים!
  סתם סתם. די נו!   28/06/11 12:45
כתוב תגובה ל- סתם סתם. די נו!
3
יש בדיחה המהלכת בין מבקרי הארכ
  27154   28/06/11 13:29
יש בדיחה המהלכת בין מבקרי הארכאולוגים: הארכאולוג יודע מה אמר המלך למלכה ע"פ איזה סנדל שרוף של עבד שמצא בחפירות. כמה ספקולציות יש במסקנות מכמה אתרים בעלי צורת "סנדל". ראיתי את התמונות. אם לא הייתם קוראים לצורות סנדל לא הייתי מדמיין זאת. מכמה צורות של אצבעות לעשות סנדל ומזה תאוריה שלימה?! תמהני!
כתוב תגובה ל- 27154
אתה רציני? קראת את הכתבה?
  דרור אידר   28/06/11 16:22
חרסים, חפירות, טופוגרפיה, תארוך, השוואות אזוריות ומקומיות, בדיקה בכתבים קדומים ועוד. נדמה לי שהבדיחה שסיפרת היא על חשבונך...
כתוב תגובה ל- דרור אידר
אתרי כף רגל
  מיכאל זינגר   11/11/13 13:19
חבל שיש אנשים ששמים לעצמם את הביקורת כדרך חיים (בדרך כלל גם מלווה בנימה צינית ומזלזלת)ולא מנסים לפתוח את המחשבה. הייתי במקום עם אדם זרטל והנתונים בשטח עם דרך הניתוח וההיקש שלו מחייבים התייחסות רצינית ומעמיקה נטולת כול השפעות פוליטיות ומגזריות שונות.
באם גישתו ודעתו מתקבלות הן יאפשרו לנו להבין הרבה דברים שלא היו מובנים לנו עד כה. אז מה הפחד בזה?
כתוב תגובה ל- מיכאל זינגר
4
חוקר ואדם אמיץ
  אסתר ויתקון   28/06/11 14:26
זרטל חוקר ואדם אמיץ,מתעקש לומר את האמת המדעית הארכיאולוגית שלו כנגד הזרם המרכזי בחקר התחום הזה, בארץ, המונע משיקולים פסיכו-פוליטיים. זרם זה עושה הכל כדי לערער את אמינות התנ"ך. זרטל פועל בכיוון ההפוך.
תודה לדרור אידר שמביא מעת לעת ידיעות על מחקריו של פרופ' זרטל.
כתוב תגובה ל- אסתר ויתקון
5
תגובה
  צנחן   28/06/11 14:33
דרור ידידי. מאמר מרשים ומעניין.
כתוב תגובה ל- צנחן
6
תיקון ציטוט:
  נריה צפון   28/06/11 14:42
"כה אמר ה' השמים כסאי והארץ _הדום רגלי_..." ולא כפות רגלי.
כתוב תגובה ל- נריה צפון
אכן אכן. תודה על התיקון.
  דרור אידר   28/06/11 15:51
הציטוט השגוי הופיע במקור המחקרי ולא שמתי לב. האירוניה היא שבסיור לאתר תיקנתי את זרטל בדיוק בשגיאה הזאת. ועל כך נאמר, על דאטפת אטפוך וכו'... תודה.
כתוב תגובה ל- דרור אידר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |