News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 519,520  סלולר - 376,707
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט העליון עוזי פוגלמן והשופטים המחוזיים אלי אברבנאל, חיה זנדברג ואירית קלמן-ברום היו עד הבוקר ברשימת הדיוור של שי ניצן - שנהנה מערוץ ישיר אליהם. מי יודע מה עוד עבר שם    ניצן, השק...
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן שונא את נתניהו. הוא מאשים אותו בחקירה נגד ישראל ביתנו ובחשיפות בעניינו ב-News1    מחיר השינאה: בחירות מועד ג' או ממשלת מיעוט בתמיכת בל"ד    נתניהו לא היחיד המסובך בפלילים    הב...
חצי חינם החזיקה ב-0.5%
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
יש לשנות את המצב בו בעלים חדש של שבריר אחוז מקרקע יכול לכפות פירוק שיתוף על בעלים ותיקים המחזיקים ברוב השטח. בית המשפט צריך לקבוע במקרים כאלו, כי המדובר בחוסר תום לב
[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
ישראל גרטי
מה לגבי הפגיעה במבנה וההרס שנגרם לו? האוטו חטף פגיעה ישירה מרקטה, מה לעשות?    לשכת סוכני ביטוח מפרסמת מדריך לשאלות הבוערות
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
ההוצאה על רכישה יכולה להגיע גם לאלפי שקלים, אולם היא נראית זניחה לעומת ההוצאה השוטפת
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל מקום שבו דרכה כף רגלנו
מאת: דרור אידר  |  28/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אדם זרטל - עבודה חשובה ביותר!
  קורא ותיק   28/06/11 12:09
כל הכבוד!!!
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
2
שיפסיק להרוס ממצאים פלסטינים!
  סתם סתם. די נו!   28/06/11 12:45
כתוב תגובה ל- סתם סתם. די נו!
3
יש בדיחה המהלכת בין מבקרי הארכ
  27154   28/06/11 13:29
יש בדיחה המהלכת בין מבקרי הארכאולוגים: הארכאולוג יודע מה אמר המלך למלכה ע"פ איזה סנדל שרוף של עבד שמצא בחפירות. כמה ספקולציות יש במסקנות מכמה אתרים בעלי צורת "סנדל". ראיתי את התמונות. אם לא הייתם קוראים לצורות סנדל לא הייתי מדמיין זאת. מכמה צורות של אצבעות לעשות סנדל ומזה תאוריה שלימה?! תמהני!
כתוב תגובה ל- 27154
אתה רציני? קראת את הכתבה?
  דרור אידר   28/06/11 16:22
חרסים, חפירות, טופוגרפיה, תארוך, השוואות אזוריות ומקומיות, בדיקה בכתבים קדומים ועוד. נדמה לי שהבדיחה שסיפרת היא על חשבונך...
כתוב תגובה ל- דרור אידר
אתרי כף רגל
  מיכאל זינגר   11/11/13 13:19
חבל שיש אנשים ששמים לעצמם את הביקורת כדרך חיים (בדרך כלל גם מלווה בנימה צינית ומזלזלת)ולא מנסים לפתוח את המחשבה. הייתי במקום עם אדם זרטל והנתונים בשטח עם דרך הניתוח וההיקש שלו מחייבים התייחסות רצינית ומעמיקה נטולת כול השפעות פוליטיות ומגזריות שונות.
באם גישתו ודעתו מתקבלות הן יאפשרו לנו להבין הרבה דברים שלא היו מובנים לנו עד כה. אז מה הפחד בזה?
כתוב תגובה ל- מיכאל זינגר
4
חוקר ואדם אמיץ
  אסתר ויתקון   28/06/11 14:26
זרטל חוקר ואדם אמיץ,מתעקש לומר את האמת המדעית הארכיאולוגית שלו כנגד הזרם המרכזי בחקר התחום הזה, בארץ, המונע משיקולים פסיכו-פוליטיים. זרם זה עושה הכל כדי לערער את אמינות התנ"ך. זרטל פועל בכיוון ההפוך.
תודה לדרור אידר שמביא מעת לעת ידיעות על מחקריו של פרופ' זרטל.
כתוב תגובה ל- אסתר ויתקון
5
תגובה
  צנחן   28/06/11 14:33
דרור ידידי. מאמר מרשים ומעניין.
כתוב תגובה ל- צנחן
6
תיקון ציטוט:
  נריה צפון   28/06/11 14:42
"כה אמר ה' השמים כסאי והארץ _הדום רגלי_..." ולא כפות רגלי.
כתוב תגובה ל- נריה צפון
אכן אכן. תודה על התיקון.
  דרור אידר   28/06/11 15:51
הציטוט השגוי הופיע במקור המחקרי ולא שמתי לב. האירוניה היא שבסיור לאתר תיקנתי את זרטל בדיוק בשגיאה הזאת. ועל כך נאמר, על דאטפת אטפוך וכו'... תודה.
כתוב תגובה ל- דרור אידר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |