News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 525,600  סלולר - 385,297
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
בלטינית: "קח ותן". זהו המושג העומד בליבת חקירת הפרשה האוקראינית: האם דונלד טראמפ דרש חקירות פוליטיות בתמורה למשאבים אמריקניים. סיכום קצר לשבוע דרמטי
טובה ספרא
טובה ספרא
רה"מ נתניהו ממשיך למרות הקשיים, להוביל את המדינה עד שיחליט אחרת. צדקתו תצא לאור ונצטרך להתאזר בסבלנות. לא הופתענו מהתנהלות המבולבלת וההססנית של גנץ וכחול לבן. וגם: הרהורים אסטרולוג...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מפקד המרחב הבריטי, הקולונל אנדרסון, דורש מארגון ה"הגנה" לפנות את כוחותיו מהעיר העתיקה, ונענה בסירוב; הבריטים הכריזו על הפסקת אש לארבעים ושמונה שעות; חילופי אש בין כוח ערבי ברכס שיי...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
רק שמסתובבים בשווקים הפתוחים וברשתות המוזלות, רואים את פערי המחיר האדירים בינם לבין החנויות המתמחות, לפעמים בפער של פי 3
לבדוק כבר עכשיו
ארז דיין
ב-48% מפוליסות הביטוח הפנסיוני מתגלות טעויות. הנזק מסתכם בעשרות אלפי שקלים בממוצע ולעתים אף יותר. מה ניתן לעשות כדי לוודא שהפנסיה שלנו לא הולכת לאיבוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת נתניהו-המתנות
מאת: פורומים  |  22/11/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
נאמר זאת לסמול=די לתפירת תיקים
  ע_הראל   15/02/18 10:21
ואללה, גם תופרים תיקים הסמולנים הארורים האלה, ומיד תופרים חליפות? אין להם איזה קווים אדומים? אין להם ולו קצת פחד אלוהים? §¥§¥§ נתחיל בפרשת 1000, איך בדיוק נתניהו יכול לצ'פר את מילצ'ין? הרי נתניהו ריסק את מונופול "מכשירי תנועה" של מילצ'ין לרכב וחלפים שזה הפסד של הון תועפות, אח"כ סגר לו את ערוץ 10 על האצבעות - מה שהיה אז הופך את כל מניותיו לעפר ואפר (ורק היוע"מ וינברג עצר זאת)! §¥§¥§ וגם מילצ'ין היה ידיד המשפחה כמו קרוב משפחה של נתניהו, והחל לשלוח להם מתנות בתור חבר - כשנתניהו היה אדם פרטי בכלל; אז אם הקרוב משפחה שלך נהיה אח"כ שר או ראש ממשלה, אז אתה דווקא מבעס אותו ומפסיק לשלוח לו מתנות? §¥§¥§ כעת לגבי 2000; נתניהו נדהם מהיכולת הפוליטית של מוזס, שהצליח (אז בשנת 2014 ובמקביל לצוק איתן) לרתום בין לילה 43 ח"כים לאג'נדה הכלכלית ופוליטית שלו! ובינתיים החוק לרמיסת "ישראל היום" (ומבחינת ציבור בוחרי הימין כולם - זה היה למעשה רמיסת כל הדמוקרטיה ע"י הסמול), ובכן חוק זה קודם חיש מהר בכנסת (כולל בתמיכת חלקים מהקואליציה!), ונתניהו היה חייב להרויח זמן כדי לטכס עצה (עד שיוכל לרקום צעד נגדי כגון למשל את הקדמת הבחירות תוך תיאום עם שותפיו החרדים לכל הפחות)! §¥§¥§ ובמילים אחרות, השיחות של רה"מ נתניהו עם מוזס היו שיחות מו"מ פוליטיות לגיטימיות לחלוטין, משום שאז מעמדו של נוני מוזס היה מעין "ראש מפלגה" שיש לו 43 ח"כים אשר בפועל סרים למרותו (וכמובן לא חייב להיות ח"כ בעצמו, כפי שאבי גבאי יו"ר העבודה אינו ח"כ)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  חזק
  חזק   16/02/18 00:05
הראל אתה תותח על
כתוב תגובה ל- חזק
+
אתה איתמר אדם חצוף ממדרגה ראשו
  לוין ללוין האדיוט   17/11/17 09:27
תן את הכבוד לכל אדם ואדם להחליט מה דעתו על תיק 1000. לא צריך את הקביעה המטומטמת שלך שנתניהו צריך לשלם בקלפי על תיק1000.
כתוב תגובה ל- לוין ללוין האדיוט
-  לא יכול להיות
  ryacov@gmail.com   4/03/18 21:29
הרי אנחנו מדינת "כנופיית שלטון החוק" מבקר המדינה בודק חשדות כי יו"ר הכנסת דליה איציק העניקה הטבות בשווי מיליונים לאיל ההון חיים סבן על פי החשד, ההטבות ניתנו בעת שכיהנה איציק כשרת התקשורת, כתמורה לתרומה של סבן בסך 120 אלף דולר לקמפיין של שמעון פרס; "הוראת שעה" שתוקנה ביוזמת איציק איפשרה לסבן להחזיק במניות קשת בניגוד לחוק הבזק
כתוב תגובה ל- ryacov@gmail.com
+
רות דוד מתנות/שוחד והקשר לביבי
  שוקי משעול   7/09/17 19:20
2017-08-29 מה אמרתי לכם .... !! מנדלבליט חשב על נתניהו כאשר סגר את תיק המתנות /שוחד לרות דוד בתקופת היותה פרקליטת מחוז ( מתנות שקיבלה גם בשביל לתפור לשוקי משעול תיק וגם בשביל לסגור את פרשת השחיתות ברשות המיסים ב 2004 ) . הוא מנדלביט הכין את הקרקע כבר אז 1.3.2016 ליום שבוא יצטרך לסגור את תיקי המתנות של ביבי ושרה - תקראו בעצמכם . מתוך הדיון היום בוויעידת המשפט של לשכת עורכי הדין ציטוט : " יו"ר ועד מחוז מרכז בלשכה, עו"ד אבי חימי, אמר שהוויכוח מוטה בהתאם לעמדה לגבי נתניהו, וכי היקף המתנות המותרות צריך לנבוע מהיקף החברות. הוא העיר, כי ספק בעיניו אם הפרקליטות יכולה להעמיד לדין על קבלת מתנות, כאשר סגרה את התיק נגד עו"ד רות דוד על המתנות שקיבלה מעו"ד רונאל פישר. " מנדלבליט אני קורא לך לפתוח את תיק המתנות של רות דוד ולחדש את החקירה שם . נתתי לך סולם בג"צ 3049/16 , אחרת לא תוכל להגיש כתב אישום נגד ביבי כי אז הוא יטען להגנה מן הצדק -אכיפה בררנית , אולי זה מה שאתה רוצה להמשיך ולהעמיק את השחיתות במגזר הציבורי ?? !! שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק והמשפט בישראל
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
קצת איזון
  איזון   7/09/17 14:52
קצת איזון לא יזיק, בוודאי שאם נתניהו היה לא בסדר אז זהו נגמרה תקופתו, אין מה לעשות, כך זה עובד במדינה כך היה עם אחרים וכך יהיה איתו, אבל כשכל התקשורת נלחמת בו כל הזמן ומלחמת חורמה וכל דבר קטן נגדו מנפחים ושומעים את הארס שבדברים שלהם נגדו, אזי גם כל החקירות האלו נראה כי הם מלובים ע"י כל מיני אנשים שהמטרה שלהם להוריד את נתניהו בכל מחיר, פשוט שנאה עוורת בבן אדם באופן אישי, עכ"פ זה ברור שרוב הציבור בישראל לא מאצים לעיתוניאים ולתקשורת, ואם הסיסמה מושחתים נמאסתם אז קודם כל זה ביחס לעיתונאים
כתוב תגובה ל- איזון
-  נתניהו צודק בתגובותיו
  אוהבים אותך נתניה   21/12/17 00:40
לכותב המאמר
לא מסכים לקביעה סיג לחוכמה שתיקה במקרה הזה
אין ספק שנתניהו צודק , אין ספק שלמשטרה אין זכות ל"המליץ"
היא אינה יכולה להשתמש בשני הכובעים גם לחקור וגם להמליץ
ההמלצה כבר גולשת לתחום השיפוטי וזה אינו התחום שלה ,על המשטרה לדאוג לכמה שיותר ראיות האם הראיות שהובאו משמשות בסיס משפטי טוב להגשת כתב אישום זה כבר ענינה של הפרקליטות ויותר מכך ענינו של היוע"מ . אולם לדעתי נתניהו לא יכול להפקיר את הזירה לידי שונאיו ולשבת בשאננות מאחר והוא "צודק" , לעיתים הסתה מתמדת, השתלחות מתמדת בתוספת דברי שקר והצגה מעוותת של הדברים יכולה להטות לב ההמון
חובה מוסרית של מנהיג עבור העם
להציג את האמת ולחשוף נסיונות חוזרים ונשנים להפילו באמתלות שווא. מי יודע יותר טוב ממנו מה נשאל ומה הוא ענה
מי יודע יותר טוב ממנו מי הידליף ומה הודלף . טוענים המתממים זו לא המשטרה אלה עורכי הדין
ובכן שכחו המיתממים כי חקירה איה בימ"ש ונמצא רק ושוב פעם רק העו"ד של הצד המותקף היעלה על הדעת שאותו עו"ד ידליף כנגד מרשו? הרי זה יפגע בו במאמציו להציל את לקוחו
איזה אינטרס יש לו לתקוע לעצמו כדור ברגל
על כן מחובת נתניהו להגיב ולהגיב בזמן אמת . המלחמה כאן היא על דעת הקהל ולא ניתן להפקיר את הזירה לאויב השמאלני.
כתוב תגובה ל- אוהבים אותך נתניה
-  איזון שצריך איזון
  ז'וזו' מקאזה   30/11/17 02:38
צא וראה שאיש לא מאמין לאיש הנערץ עליך שהוא לא ידע ששמרון עושה קופון, וכשממילא אין אמון בביבי והעדויות נגדו הולכות ונערמות, זה נראה מושחת ומשחית, וצודק משעל שמזכיר את רות דוד והתנהלות מנדלבליט זה אכן "לא מריח טוב.." ויש להזכיר למנדלבליט שוב ושוב שאסור לו לפשל בתפקידו החשוב,
כתוב תגובה ל- ז'וזו' מקאזה
-  אצלך המטרה היא הפלת נתניהו
  לז'וז'ו השמאלן   21/12/17 09:13
ז'וז'ו השמאלן הקיצוני
אצלך המטרה הפלת נתניהו בכל מחיר יש לך מטרה ועכשיו אתה מסמן העיגולים.
איך קבעת "ממילא נתניהו אשם" זהו כבר שפטת אותו הרשעת אותו
אז באמת לא חשוב אם מצטברות עדויות ומה טיבן
לדוגמה כותבים בהנאה בלתי מוסברת יש חשבוניות על רכישות סיגרים נהדר! כמה מהרכישות הלכו לנתניהו כמה לאורחים אחרים ? מישהו יודע ????
כתוב תגובה ל- לז'וז'ו השמאלן
+
המפכ"ל אלשייך
  מ. עמית   6/09/17 09:59
עד עתה הוציא הון תועפות על חשבוננו כדי בכל מחיר להפליל את נתניהו, זה ששם לו את הדרגות על כתפיו, יצא כפוי טובה, בלשון המעטה ונפל לתוך הפח שטמן לו השמאל בניצוחה של התקשורת. אנו נהפוך את המדינה על המזימות המרושעות הללו, ולא נצפה מהצד.
כתוב תגובה ל- מ. עמית
-  קליקה אל תעשה רעש
  זיחמך   27/09/17 06:04
כתוב תגובה ל- זיחמך
+
עוד פעם 'זאב זאב'? עמך ישראל
  קורןנאוה טבריה   6/09/17 04:30
עוד פעם 'זאב זאב'? עמך ישראל אינו יכול להיות כה שוטה! ככלבים שבים על קיאם ממשיכים שונאי רה"מ ללעוס ולמחזר לעייפה את הקיא שלהם - אם זו לא רדיפה שמטרתה הסופית "לקפד את ראשו של נתניהו" כפי שדרשו המסיתים ב-1997 אפי אושעיה ואיתן כבל שהתירו את דמו של ביבי ולא נחקרו על כך כצפוי - והיום יורשיהם ממשיכי דרכם על פי מורשת מפא"י: אלדד יניב, מני נפתלי אראל קיבינימט - סחי של מפלגה - שערורייה! "כל שנאה יש תקווה להבינה ולרפאה - חוץ משנאת מי ששנאך מתוך קנאה"! (אבן עזרא).
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
שוחד לרות דוד מותר ??
  שוקי משעול   5/05/17 15:00
2017-05-05 כמה צביעות בפרקליטות !! על רות דוד שקיבלה מתנות במאות אלפי שקלים ,הטיית משפט ונתינת תמורה הם דווקא כן שומרים . עוד לא הבנתם שעד שלא תחקרו ותעמידו את רות דוד לדין בפרשות שבתקופת היותה פרקליטת מחוז - דין שווה לכולם . נשללת מכם זכות הטיעון והלגטימציה ?? .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
הפרקליטים שסגרו לרות דוד את ת
  ירדנה   4/05/17 23:19
חוצפה של הפרקליטה המדברת על מתנות כאשר הם הפרקליטים ממחוז תל -אביב חבריה של הפרקליטה רות דוד סגרו לה את התיק הנורא הזועק ''דרשני '' כאשר הוכח שקיבלה מתנות יקרות ערך מבעלי עניין להטיית משפט . כך פגעו במערכת המשפט והצדק על ידי הטיית משפט
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  אם היו מעמידים לדין את רות דוד
  שבץ חלובה   25/06/17 01:45
היתב מתגלית העובדה למי מהשופטים היא שילמה שוחד בשמם של המתדיינים ואז כל מערכת המשפט שלנו היתה עולה באש. כדי הציל את עולם המשפט הישראלי מקריסה טוטלית נאלצו לסגור לה את התיק וככה האמת נשארה ספונה בתיקיות של הפרקליטות. הבנת את זה ברוך?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  יכול להיות? לא יכול להיות הרי
  ryacov@gmail.com   4/03/18 21:23
מבקר המדינה בודק חשדות כי יו"ר הכנסת דליה איציק העניקה הטבות בשווי מיליונים לאיל ההון חיים סבן על פי החשד, ההטבות ניתנו בעת שכיהנה איציק כשרת התקשורת, כתמורה לתרומה של סבן בסך 120 אלף דולר לקמפיין של שמעון פרס; "הוראת שעה" שתוקנה ביוזמת איציק איפשרה לסבן להחזיק במניות קשת בניגוד לחוק הבזק. לא יכול להיות הרי אנחנו מדינת "כנופיית שלטון החוק"
כתוב תגובה ל- ryacov@gmail.com
+
התגובות לגופו של אדם ולא לעניי
  עטרה שגב   17/02/17 11:25
כל התגובות בפאנל הזה הם לגופו של אדם ולא לגופו של הרעיון, ולכן אני באזה ומרחמתם עליכם . גזענים בעלי דעה קדומה וגאווה שאינה במקומה , שאינם מסוגלים לצאת מהקונכית שינאת החינם וכותבים לא ראוי ולא מכבד. ולמרות הכל ואף על פי כן נתניהו בבחירות הבאות 40 מנדטים המאתרגים אותו כפי שאברמוביץ וחבר מרעיו איתרגו את אריאל שרון . מה יותר ראוי 40 מנדטים של אזרחי ישראל או קומץ איזוטרי של כמה עיתונאים עטרה שגב שם אמיתי למרות שבכל כוחחם הבזוי ביטלתם אותו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב
+
אולי לראש ממשלה יש שכר נמוך
  יהודה SOS   14/02/17 11:39
אני באמת לא מבין אבל גם לא מצדיק את ההתנהלות של ראש הממשלה אבל יחד עם זות אני חושב שאולי צריך לתקן את הנוהל שכל הוצאות בית ראש הממשלה כולל אם הוא מעשן יוקרו ואז לא יצטרך לכבל סיגרים או יין במתנה שזה בושה .וגם אולי לתת העלאת שכר לתפקיד ראש ממשלה ושלא יזדקק לאחרים אני לא מבין אין לביבי כסף בבנק מה יהיה אם לא יהיה ראש ממשלה איך יחזיק את הבית המפואר בהרצליה
כתוב תגובה ל- יהודה SOS
+
נתניהו כל הכבוד
  כוכי   14/02/17 11:22
כתוב תגובה ל- כוכי
+
Bb סיפר תמיד שהכסף מהרצאות מה
  ישראלי חרד   13/02/17 16:02
איך זה מסתדר עם מתנות ? כמו כן הוא סיפר שהוא ספרדי ומילקובסקי לא ספרדי. עכשיו היכן החביא את הנעלים או הגרבים עם הדולרים ,? מה נאמר ומה נדבר סיפורי עלי באבא.
כתוב תגובה ל- ישראלי חרד
-  ביבי עשה צחוק מעצמו שטען שהוא
  שושפרי   10/03/17 10:42
כתוב תגובה ל- שושפרי
+
דרוקר יישאר מובטל... מסכן.
  איתן111   13/02/17 12:34
כל הפרשות קורסות. אין כלום. רק אישרו לנו ששרה בעייתית.. דבר שגם ככה כל המריעין בישין חושבים, וחשוב מכל, חוקי.
כתוב תגובה ל- איתן111
+
שניים בפה ושניים בלב
  לאה טרן   11/02/17 20:31
ביבי הוא נכס ורכש בפני עצמו. אין ספק שלא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב.
כתוב תגובה ל- לאה טרן
+
וינשטיין לא זקוק לטיפול?
  סיים   4/02/17 20:35
Winestein himself badly needs treatment, thrughout his post he was seen Chewing non-stop like a camel, he is definately not 100% normal
כתוב תגובה ל- סיים
+
עלילות הדם הפוליטיות נגד נתניה
  רובין   29/01/17 23:34
לדעתי,עלילות הדם הפוליטיות נגד נתניהו ראש הממשלה ,נגד רעייתו, וילדיו..יתאדו באוויר..הם סתם חרטא ברטא..עורבא פרח. יש עכשיו הזדמנות פז ,לעצור את נוני מוזס,ואת העיתונאים המושחתים והצבועים מהשמאל ולחקור אותם מדוע הם עושים כמעט הכל להפיל את נתניהו !!האם הם מקבלים כספים..וטובות הנאה מאויבינו..מחורשי רעתינו..זאת הזדמנות פז לחקור את רביב דרוקר על כך..אתאמנון אברמוביץ..ברו קרא..בן כספית..ועוד..ועוד..
כתוב תגובה ל- רובין
-  "עלילת דם"? ביבי צריך לעוף!
  עזרא מנצור   4/02/17 17:00
נתניהו מעורב בשלוש פרשות (לפחות). מוטב לו להגיע להסדר טיעון כדי להימנע מבית הכלא. אולמרט יכול לתת לו חוות דעת.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  נעצור בדיוק 1 וזה ביבי
  בית המשפט   4/02/17 15:44
כתוב תגובה ל- בית המשפט
-  די לאובססיה!
  עוזר   30/01/17 00:53
ממש עלילות-דם בנוסח ימי הביניים כנגד המשפחה המלכותית שלנו - משפחה נהנתנית שאינה יודעת גבולות ובעיקר מיתממת :אכלו לי, שתו לי(את השמפניה הוורודה?). נתניהו שהוא בעל אינטליגנציה גבוהה, אבל חסר אינטליגנציה רגשית, לא מתרשם מכל החקירות בהן הוא נתון כעת וגם משוכנע שכל מה שהוא עושה הוא סמגרת החוק - ולא כך הדבר.
כתוב תגובה ל- עוזר
+
מאיר חביב הוא חבר פרלמנט צרפתי
  gemny   29/01/17 23:53
כתוב תגובה ל- gemny
+
יואב אז למי להאמין
  יהודה ס   29/01/17 23:51
אז ביבי הוא שהקליט .גם משה קצב הוא שהתלונן והוא זה שנכנס בבופו של דבר לבית סוהר אז אני לא מבין אותך יואב האם אתה מצדד בביבי או שאתה נגד מוזס וזה מה שגורם לביבי להנות מי כך אני בדרך כלל איתך אבל לא הפעם
כתוב תגובה ל- יהודה ס
+
נתניהו
  נחום משמוש   29/01/17 05:52
בנימין נתניהו הוא נכס למדינת ישראל הרי יכל לקום וללכת מזמן אלא שהוא מתוך שליחות ואכפתיות נשאר ראש ממשלה ערוץ 2 ו10 תוקפים אותו בלי סוף בלי אוביקטביות,פרשן אחד בתקופת החקירות אוביקטיבי אין,זההלא יאמן זוהי רדיפה מוחלטת אם יש צדק יצא ללא רבב היועמש בסופו של דבר לא יכנע ללחצים כי יש אמת ,והאמת שביבי אולי אוהב להנות אבל בודאי לא מושחת יש כח לראש ממשלתנו בהצלחה!
כתוב תגובה ל- נחום משמוש
-  דרוקר הפך את ביבי לפרויקט
  פופס   29/01/17 22:23
דרוקר המקבל כסף מהקרן לישראל החדשה ומגופים אירופאים משרת את אדוניו עבדם של שונאי ישראל שתמורת כסף ימכור את אמא שלו...הפך את רדיפת נתניהו לסטארטאפ....עד שלא יסתמו לו או לערוץ 10הפה ההשתוללות תמשיך
כתוב תגובה ל- פופס
+
ציד מכשפות
  יואל ג.   22/01/17 20:54
זה פשוט מדהים. לא היה ציד מכשפות כזה מעולם..מדברים על ידיעות. אני מציע לראות קצת ערוץ 2 ולהבין את "רוח המפקד"...פנלים שלמים נוטפי שנאה..כשאין אחד לרפואה בהם..כשעל הכל מנצח בעוז גיא פלג..האיש והמוסר..זה אותו כתב שהגן בחירוף נפש על אולמרט. וניסה בכל כוחו לעשות דה לגיטימציה לעדי המדינה. עדים שעדותם הייתה יצוקה כסלע.העם לא טיפש..העם לא יסלח. ואם חלילה יצליחו במזימתם. יעלה הליכוד ל40 מנדטים. ראו הוזהרתם. שטופי רעל ושנאה עצמית.
כתוב תגובה ל- יואל ג.
-  אין שום רעל . יש אינפורמציה.
  פה דמוקרטיה!!!!!!   25/01/17 21:23
כתוב תגובה ל- פה דמוקרטיה!!!!!!
-  מי מאתרג את שוקן?
  ייעקב222   23/01/17 19:41
נשיא וראש ממשלה בכלא,מוזס ונתניהו נחקרים,ושוקן משקיף מהצד,מוצא עתונאים חדשים וצעירים ללמדם את עובדות החיים. מה עם הברחת אורי בלאו ללונדון מעוז אירגוני הטרור,עם העתק מהדיסק הסודי ששוקן מימן את גניבתו?מה עם הברחת אורי בלאו מזרועות השב"כ שחיפש אחריו?האם אורי בלאו מסר או מכר את בטחון המדינה לחיזבאלה? מה עם הכנסת נאצים לעתון הארץ? הכנסת אוליגרך חשוד ברצח כשותף לשוקן בעתון? האם שוקן התעלל מיני בכפופים לו? לאן נעלם הסרטון שמתעד זאת? למה ואנונו,מרוקאי עילג מדימונה,חברם של מוכר אבטיחים ופאלפל מהשוק בדימונה נידון ל 30 שנות כלא?ושוקן עבור נזק גבוה בהרבה,חופשי וממשיך להטיף לחיסולה של ישראל במסלול הפכתה למדינת כל תושביה!
כתוב תגובה ל- ייעקב222
-  אני מציע לך
  הירונימוס   28/01/17 11:16
לקחת את הכדורים שלך באופן סדיר
כתוב תגובה ל- הירונימוס
-  מילצ'ו הכריח את ביבי...
  עזרא מנצור   23/01/17 19:24
"ציד מכשפות"... קשה לקבל את העובדה שמדובר בשלטון מושחת. ח"כ אמסלם הסביר "מילצ'ן הכריח את ביבי לקבל מתנות"... מקרה של מוח מצומק. ממליץ לליכוד להתארגן ולבחור מנהיג ישר ולא שקרן.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  מי שמשקר זה אתה
  הפוסל במומו פוסל   29/01/17 09:42
בכל העיתונים לא קראתי ולא צוטט כי ח"כ אמסלם אמר שמילצ'ן הכריח את נתניהו לקבל מתנות .

נהפוך הוא מר אמסלם ציין יותר מכך , שאיש לא הצמיד אקדח לרקתו של מר מילצ'ן לתת מתנות קרי לא מר נתניהו הכריח את מילצ'ן לתת ולא מילצ'ן הכריח את נתניהו לקבל מתנות .

חוץ מזה דווקא הסיפורים שרצים בתקשורת הם שדווקא בשנת תרפפו לפני הרבה הרבה שנים קיבלה שרה שרשרת והיא דרשה גם לקבל צמיד

וסיפור זה על אירוע שהוצא מהבוידם ומשפחת נתניהו מכחישה אותו בבוז דווקא מראה על "נכונות " לקבל ולא על הכרחה מצד מילצ'ן לתת
אז מי השקרן כאן?
כתוב תגובה ל- הפוסל במומו פוסל
-  שתיקת העיתונות הכתובה
  אשי   29/01/17 20:46
העיתונות הכתובה מושתקת על ידי אינשי דלא מעלי המכתיבים אותה מידי יום...אז על מה הפלא שאינך מוצא בה את האמת?לכן אל תתפלא ש News1 מעלה נושאים שלא עלו בעיתונות הכתובה ,כי בNews1 האמת לא נעדרת ,היא מתפרסמת...
כתוב תגובה ל- אשי
-  מר מנצור פני הליכוד כפי חבריו
  צל הירח   28/01/17 11:15
הצעת לליכוד לבחור מנהיג ישר,,,האם אתה חושב שאורן חזן אדם ישר,שדוד אמסלם זה שאין לו בעיה עם שחיתות בניגוד לחוקי המדינה אדם ישר ,שמיקי זוהר זה שנמצא בכנסת למען עצמו ,אדם ישר ,שירון מזוז זה שלא עובד בשבילנו ורודף אחרי אנשים עם סכין אדם ישר,שדוד ביטן אדם ישר,שמירי רגב אישה ישרה,,,ביבי הוא בשר מבשרם הם כולם אותו הדבר,,,,מושחתים
כתוב תגובה ל- צל הירח
-  כן גיא פלג או לא .
  פישלזון   23/01/17 07:06
פלג הוא נושא אחר לדיון. הדיון שלנו עוסק בראש ממשלה ואשתו ! מושחתים או לא. על פניו נראה שראש הממשלה שלך ושלי שחשבנו שהוא אדם חכם מתברר שהוא טיפש לא קטן. הרי ביבי אדם עמיד היה יכול לקנות לעצמו את כל המתנות מכספו שלו ואז לאף אחד לא היה פתחון פה. אבל ביבי הטיפש שהולך כנראה אחרי הראש של אשתו הטיפשה מאד והיום הוא בחקירות ובדיקות כי הוא דרש לקבל מתנות מאחרים. אם יש לך ספק שביבי צריך ללכת הבייתה אז חכה בסבלנות עד שהעיתונות תשתה את דמו והוא יאלץ לעזוב עם הזנב בין הרגליים. חשוב תמיד להפריד בין הטפל לעיקר. במקרה זה גיא פלג - טפל לחלוטין ( מבלי כוונה לפגוע בכבודו )
כתוב תגובה ל- פישלזון
-  רדיפה
  נתנאל.ג   23/01/17 14:57
מי שלא מבין שיש פה רדיפה אחרי ראש ממשלה לא חי בישראל. מאוד רלוונטי גיא פלג לעניין, ברגע שאתה מבין שזו תקשורת שמאתרגת צד אחד של המפה ורודפת אחרי צד אחר כל דבר שאתה שומע הוא לא אמין. התקשורת לא מנסה לגלות שחיתות אלה מנסה לדוג סיפורים על ביבי שהלוואי ויצליחו. בניגוד גמוא למה שהביאו על ליצמן ששם את ממש רואה יחסים של תן וקח פה מביאין סיפורים שהלוואי ויובילו למשהו בלי משהו קונקרטי אמיתי. גם סביר מאוד לחשוב שבלי הלחצים הכבירים שהפעילו על היועץ לא היתה נמפתחת חקירה, לעומת נתניהו שדיבר על עסקה יש לך חברה בכנסת שברור שעשו את העיסקה(לבני, כבל), דחפו את חוק ישראל היום וקיבלו כותרות מחמיאות במקביל. אז אם חוזרים לשורה התחתונה, מאוד רלוונטי שהמדווחים את המציאות הם המאתרגים את החברה במחנה הנכון ורודפים אחרי מי שלא במחנה הנכון
כתוב תגובה ל- נתנאל.ג
-  כל כך נכון
  ביל   23/01/17 21:01
שמאל ותקשורת פרשנים אובססיבים להוריד ראש ממשלה נבחר כולם צדיקים.. יפילו את ביבי יקבלו ימין גדול וחזק יותר מנוולים
כתוב תגובה ל- ביל
+
נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  עטרה שגב   25/01/17 16:40
מר נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה המדינה מאז הקמתה,משום כך בבחירות הבאות הליכוד בראשות נתניהו יזכו ל40 מנדטים אחד לא פחות משום שהעם מבין היטב היטב שישנה רדיפה אחרי נתניהו, כולם יודעים כיצד לפיד פרס ועוד פוליטקאים מהשמאל קיבלו פי אלף מונים מעשירי העולם , אבל אותם לא חוקרים . ולכן מר נתניהו מר אברמוביץ וחבר מרעיו איתרגו את אריאל שרון 40 מנדטים מאתרגים אותך ומאחלים לך עוד שנים רבות וטובות כראש ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב
-  מסיכימה מסכימה
  מסכימה איתך   16/11/17 20:49
מסכימה
כתוב תגובה ל- מסכימה איתך
-  כל הכבוד מילים כדורבנות
  אשקרה   20/09/17 11:50
כתוב תגובה ל- אשקרה
-  עטרה - ראי עצמך מבורכת
  יצחק הרואה   6/09/17 12:40
למגיבים לעטרה בשפה הזולה והבזויה. לפני שאתם מגיבים למה שהיא כתבה - הסירו קורה מהעניים שלכם וראו כי אתם סתם פשוטים וזולים . אפשר להגיב בצורה יותר מכובדת . דעו כי תגובה זולה מראה כי אתם זולים , מגיבים לעניין הם אנשים לעניין. שאי ברכה עטרה ואל תעלבי מסתם מגיבים פשוטים וזולים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  חקירת פרס
  עוז   14/02/17 16:58
אני מציע לך לנסוע ל"עולם הבא" כדי לחקור את פרס ז"ל. בהזדמנות זו תוכלי לפגוש שם גם את שרון ז"ל ואולי תוכלי להשתקע שם בקרב הנהנתנים.
כתוב תגובה ל- עוז
-  עטרה, מהמגיבות היותר דביליות
  חרטרה רגב בלימי   2/02/17 19:34
באתר זה, וכדאי שתמשיכי עם הכדורים הוורודים הקטנים פעמיים ביום.
כתוב תגובה ל- חרטרה רגב בלימי
-  מסכימה עם כל מילה
  ריטה   29/01/17 06:20
מסכימה עם כל מילה
כתוב תגובה ל- ריטה
-  עטריקה מיליון שקרים ועוד 1
  חבצלת הקישון   28/01/17 11:07
לא ישנו את העובדה שנתניהו ראש הממשלה הגרוע ביותר והמסוכן ביותר להמשך קיומה של המדינה גם עם הליכוד יעשה שמיניות באויר הם לא יגיעו ל25 מנדטים ולא משנה גם אם תספרי לנו שמשה רבנו קיבל שוחד ,בנימין נתניהו אינו אדם ישר והוא יעמוד לדין
כתוב תגובה ל- חבצלת הקישון
-  אתה צודק-הוא גרוע ביותר ל...
  לשמאל ההזוי   17/11/17 09:43
כתוב תגובה ל- לשמאל ההזוי
-  לחבצלת הקישון
  אבו עלי   29/01/17 23:02
נראה שכל הנפט מהקישון עלה לך לראש , את בטח מריחה גם כמו דגי הבורי שנמצאים בסביבתך .לא יכולים לנצח בקלפי אז טופלים האשמות שווא . לא יעזור לכם ביבי ינהל את המדינה עד לפחות שנת 2042 , ואתם תמשיכו לחזור הביתה אחרי כל מערכת בחירות עם הראש למטה והזנב בין הרגליים . עכשו כסי עצמך טוב שלו תתקררי וגם ששכנייך לא יצטרכו להריח את סרחונות הקישון שנודפים ממך .
כתוב תגובה ל- אבו עלי
-  לאבו עלי
  יעקב מזרחי   4/02/17 18:32
אם היה לך ראש כי אז מה שהיה יוצא מפי הטבעת העילי שבטעות אתה חושב לפה לא היה מדיף ריח חבצלות יא אהבל,כמה אפשר להיות מטומטם?
כתוב תגובה ל- יעקב מזרחי
-  עטרה
  מ.שריקי   26/01/17 10:08
כמה טפשות יכולה להיות נחלת אשה אחת. שימי על ראשך את עטרת האשה הטיפשה !!!!!!!
כתוב תגובה ל- מ.שריקי
-  אשה טפשה
  גדילי מתניה   26/01/17 10:03
עטרה הטפשה. נשים צאו נגד מי שגורמת לאנשים לומר שנשים הן טפשות. הגברת לפחות מייצגת את הטפשות בשלמותה.!!!!!!
כתוב תגובה ל- גדילי מתניה
-  אני לא מכיר את עטרה שגב
  מרדכי דוטש   1/03/17 19:30
אני לא יודע אם היא מגיבה בשם בדוי, או טוקבקית בשכר. אבל מי קבע שאתה חכם, מהיכן חוסר הסובלנות לכבד תגובת מגיב, לא בהכרח לקבל, כל עוד הן נכתבות בצורה מכובדת, ללא מעליבות ואינן פוגעניות. בלי לחלק ציונים לחלק זה אחר במשבצות הפוליטיות יש חוסר סובלנות בשתיהן, אבל משום אני נוכח לראות כי במשבצת המתנגדת לנתניהו וזה בסדר כל עוד התגובה תרבותית מתבטאים יותר ולאו דווקא בשפה תרבותית ורבים בהם ביטויי גנאי ובכינויים שאדם תרבותי לא משתמש בהם.
כתוב תגובה ל- מרדכי דוטש
-  עטרה שגב (שם בדוי)
  אכפתלו   25/01/17 23:59
טוקבקיסטית בתשלום, לא העם לא חושב ככה. אתם רוצים שהעם יחשוב ככה, אבל העם לא חושב ככה. העם חושב שביבי אשכנזי !!!!
כתוב תגובה ל- אכפתלו
-  וטוקבקים בתשלום
  גלילית   13/02/17 12:23
בגלל זה הוא זכה שוב בבחירות . שוב ושוב ..
כתוב תגובה ל- גלילית
-  דמגוגיה זה לא הכל! כניראה
  מאפיה!   25/01/17 21:15
שאת ראשי הממשלות את הנשיאים ואת הממשלות והחכים שהיו משכמם ומעלה את לא הכרת! הפרצוף של המדינה זה בדיוק מה שיש לנו בראשה!
כתוב תגובה ל- מאפיה!
-  עטרה, מהמגיבות היותר תמימות
  חרטרה שלימי נגב   25/01/17 20:51
באתר. ההערצה שלך למנהיג כושל, מתאימה למי שמגיעה מהמגרב...
כתוב תגובה ל- חרטרה שלימי נגב
-  נתניהו הטוב ביותר למגינת לבך
  חרטרה המשמיצן   20/11/17 23:35
אתה יכל לקרא לקוראת "תמימה "מבלי שתכיר אותה רק משום שדעתה אינה כדעתך
אז הנה גם אני מצטרף לדעה הרווחת בקרב רוב רובם של אלה ששוחחתי איתם וכולנו טוענים שנתניהו הטוב ביותר ושופכים את דמו ואם לא מצליחים שוחד אז מבקשים מרמה ואם לא מרמה אז הפרת אמונים יש ציד ראשים במלא מובן המילה
הרי אם תקרא פסקי דין של ביהמ"ש העליון (למשל לגבי פרשיותת שבס )נטען שם הפרת אמונים אינה סטיה כלשהי זו צריכה להיות בעלת עוצמה ונזק לציבור במידה גדולה ביותר והרי מפרשות שבס המדברות על סחיטה כספית מתן וקבלת כספים זוכו מכל אשמה גם בהיבט של הפרת אמונים
אז הסיגריות של ביבי ?....נו באמת... ? מספרים לנו כי העוזרת של מילצ'ן הציגה "קבלות " על רכישת סיגרים בהיקף כספי ניכר
החשבוניות והקבלות אולי נכונות השאלה שאיש לאמציג כמה מתוך סל הקניות הזה עבר לנתניהו?? את זה איש לא אמר
גם אם יוכח שביום פלוני רכשה העוזרת סיגרים בהיקף של 200,000 ₪ האם כל הקניה הועברה לביבי? דבר נוסף ה"מתנות" נמשכו לאורך שנים מה נתן ביבי בתמורה כל אותן שנים? מה הרוויח מילצ'ן מכך חוץ מהאמירה שהוא חבר של...
בינינו מילצ'ן מיליונר ואוהב ישראל לא היה זקוק לדבר מביבי
הייתה לט מספיק עוצמה חברתית וכלכלית לעזור לעצמו
ובעניין הויזה ..גם זו בדיחה אם ויזה ובלי ויזה מילצ'ן חי בארה"ב הרבה מאד שנים והסתדר מצויין. אז מה הסיפור
אבל ...כולנו תמימים רק אתה חסר תמימות ורק דעתך היא הנכונה
כתוב תגובה ל- חרטרה המשמיצן
-  כנראה שחכמת המגרב
  שוחר-שלום   17/11/17 08:39
עדיפה על כסילות הגזען. הגברת צודקת, ואילו ביקורתך גזענית רדודה וחלולה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  גזען
  עוז   19/09/17 20:50
איש גזען ודוחה. במה אתה טוב ממנה...? האם כל מי שמגיע מהמגרב הוא נחות ואתה אשכנזי נאור....?
כתוב תגובה ל- עוז
-  גזענות
  ליליאן   19/09/17 18:25
אתה מתנשא וגזען ברמה הכי גבוהה ביבי ימשיך להיות ראש ממשלה Xxs שכמוך
כתוב תגובה ל- ליליאן
-  גזען
  דדד   13/02/17 11:17
מה הקשר למוצאה של הכותבת. אם אתה מפולין אז אתה יותר טוב. תתבייש
כתוב תגובה ל- דדד
-  נתניהו
  דוד א   25/01/17 17:18
במה הוא טוב בסיבון הנכים
כתוב תגובה ל- דוד א
+
החולרה ואשתו סוחטים מתנות
  הירונימוס   28/01/17 11:01
במיליונים מכל מני מקורבים, הוא מקבל החלטות שלטוניות הנוגעות לעסקים של חברים שלו כמו בכל רפובליקת בננות, והלקקנים שלו מתעלמים מהעובדות ותוקפים בפראות זדונית את כל מי שחושף את האמת ומתנגד לשלטון של צמד המושחתים הללו.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
-  הרונימוס מרבית העוקבים כאן
  צורי   4/02/17 19:56
יודעים שרק אתה ואמא שלך שילדה מפלצת כזאת כולירות כאן טינופת.
כתוב תגובה ל- צורי
+
קשקשן
  יש   28/01/17 01:22
קשקשן
כתוב תגובה ל- יש
+
נתניהו גאון מדהים וגדול הרי..
  אורן ח   26/01/17 01:57
הוא זה שהציף את כל הבעיה העמוקה שיש כבר עשורים בתקשורת בארץ. מצד שני,מפלגת הליכוד חלשים .איפה הפגנת התמיכה עם חצי העם שישמיע את קול ויאמר להם, זה לא יעבוד לכם. הם מפחפשים אי שם כדי למצוא לו ואיזה שטות קטנה שניתן לפרש, הוא מציף ומוציא הקלוקלת והעוול שהם עושים החוצה. בא לי ללכת לתמוך מחוץ לבית שלו
כתוב תגובה ל- אורן ח
+
מתמם
  הילוש   25/01/17 17:15
כאילו הקיסר ביבי לא יודע איזה מתנות מותר לקבל, בטח לא בשווי של מאות ולפי שקלים , בנוסף מדובר פה בדרישת מתנות ולא רק ממילצן, אין שוני בין ממון מנעמים ותכשיטים לבין מזומנים במעטפות
כתוב תגובה ל- הילוש
-  את מטממת - מאיפה לך כל המידע
  רטאו   27/01/17 17:22
מי מאיפה כמה ולמה הכל הדלפות מגמתיות בלי בסיס ראוי יש חבורת הזבל ששיכת בעיקר למחנה הסמול שמטמטמת את השכל עם כל מיני נסיונות לפגוע-יורים באוויר אולי תיפול ציפור נמאס ...הלוואי והיו בחירות עכשיו - המפה הפוליטית היתה נראית אחרת בלי כל מפלגות המדף המחזיקות את הקואליציה בביציות
כתוב תגובה ל- רטאו
-  בגלגול הבא תהיי ג'וק בבית ביבי
  ע_הראל   25/01/17 21:36
אז תעשי חיים הילוש!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מאחל לך בגלגול הבא להיות ימני
  ביל   27/01/17 18:47
ולא שמאלני ממורמר טיפש ויהיר
כתוב תגובה ל- ביל
-  לא כל כמות שקנה מלצין>לנתניהו
  ע_הראל   25/01/17 21:25
מילצ"ין הוא עשיר שמארח לא מעט אנשים בחווילת היוקרה שלו; כנראה אחד המני-נפתלים הארורים ראה שפעם או יותר שלחו נניח מתנה כזו או אחרת לבית נתניהו, ואז עשו בדיקה ושאלו את מילצ'ין האם שלח מתנות אי פעם - וענה אכן; אין בזה מאות ולא עשרות אלפים ולא קשקושים של התקשורת - וכמובן מותר לקבל מתנות מידידי המשפחה (במיוחד משקה ומזון). §¥μ¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מצאו
  פרינציפסה   4/02/17 17:09
מצאו חשבוניות בסכומי עתק בביתו של מילצ'ן בישראל שכתוב שם שזה סיגרים ושמפניה ומתנות לגברת נתניהו ולאחרונה מילצ'ן גם סיפר שהם ביקשו ממנו כל פעם מחדש שישלח להם, זה לא שהוא הציע לשלוח להם! אתה כנראה לא מקשיב כל יום לחדשות!
כתוב תגובה ל- פרינציפסה
-  קשקשן השנה
  עוזר   30/01/17 01:06
הראל, אתה נמצאת ראוי ונבחרת לפרס הקשקשן של השנה! ברכותיי! חוץ מזה, אני מבין שהיית באירועים של מילצ'ן בווילה שלו (בלוס אנג'לס?) ושם ראית את אחד ה"מני נפתלים" והסיפור שלך הוא ממקור ראשון וממראה עיניים. לא פלא שנמצאת ראוי לפרס היוקרתי.
כתוב תגובה ל- עוזר
+
מי שהולך לישון עם כלבים קם ...
  אלי מ. מראשל"צ   22/01/17 20:50
מר מילצ'ן אתה עברתה על איסור חמור והוא שהלכתה לישון עם כלבים וקמתה עם כינים, כל מי שבא במגע עם המשפחה "המפוארת" נפגע ומי שעוד לא נפגע יפגע בעתיד,
כתוב תגובה ל- אלי מ. מראשל"צ
+
חקירה מגוחכת =נסיון לפוטש: