News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 472,873  סלולר - 708,755
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
נשיא צרפת ינסה לתמרן מבית בין רפורמות לקונצנזוס, וגם להפוך למנהיג הניטראלי של אירופה. זה לא יהיה קל, מעריך אקונומיסט ב-"The World in 2020"
יואב יצחק
יואב יצחק
עולם מוזר: איש העסקים שמואל דונרשטיין (בעל השליטה ברב-בריח) סידר הטבות שלא כדין לסגנית מרכז ההשקעות אסתר עזריאל    לאחר מכן ועקב חששו ממנה התלונן נגדה בפני מנהל מרכז ההשקעות ובפני ה...
הרצל חקק
הרצל חקק
כמה מילים על יומנו של הנער משה - לקראת העשרה בטבת יום הקדיש הכללי - יום הזיכרון להרוגי השואה    סקירת הספר שיצא במהדורה מיוחדת - הוצאת חדשה, הוצאת 'הנער משה', עם דברי פתיחה של הרב י...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
אני מציע לבטל באופן חוקי את השונות הרבה באותה רשת בין הסניפים השונים, למעט חריגה של לא יותר מ-25 פריטים
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
משה גילה שבני ישראל נחלקים בתוכם באופן כללי לשני מחנות; מחנה אחד, אומנם לא גדול אבל משפיע כי הוא החזיק בכל עמדות הכוח, התנהל כמי שתכלית חייו היא למצוא חן בעיני הגויים, להידמות להם ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת כלי השיט
מאת: פורומים  |  23/01/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
החטא ועונשו
  אנונימי   7/10/19 21:00
חזר בו מעדותו , לא סיפק את הסחורה המבוקשת , חטף כתב אישום . "איתנו לא מתעסקים"
כתוב תגובה ל- אנונימי
-  }}}השוחד בצוללות=פיגוע אטומי
  ישראל מתפרקת.   5/12/19 19:02
}}}עד עכשיו לא שמענו את נתניהו בעניין הצוללות לפחות אמירה ערכית.
כתוב תגובה ל- ישראל מתפרקת.
+
כשאין די ברמיזא>לחמור כמו בוגי
  ע_הראל   24/03/19 05:02
בוגי שנרקב 3 שנים מחוץ לממשלה כבר מכר את נשמתו - כשאילץ את נתניהו לחשוף שישנו בכלל איזה שהוא סוד מדינה בנושא רגיש של "תכולת" הצוללות למצרים, סוד מדינה של הבנות "בחדרי חדרים"- לגבי איזה אלקטרוניקה ומיכשור וחימוש ייכללו בצוללות הללו ומה לא; אלו דברים רגישים אשר שר הביטחון צריך לדעת רק בעוד כ10 שנים -כנראה בתור מידע מודיעיני לגבי התכולה כאמור של הצוללות למצרים; וכי יתכן שבוגי הוא עד כדי כך חמור- שלא מבין כי המכתב כביכול לגרמניה, אינו אלא לכיסוי פורמלי "לארכיון" - ודי לחכימא ברמיזא (וחבל שאין די ברמיזא לחמור כמו בוגי)! ●☆● במקום צוללת אציג דוגמא מתחום המטוסים; הרי המטוס F16 על דגמיו וגלגוליו יוצר באלפי חתיכות עבור עשרות צבאות בעולם, כולל תורכיה סעודיה וירדן! ובכן המטוס הבסיסי "הערום" הוא למעשה זהה לכל העולם (והוא שנקרא הפלטפורמה), וכל יתרונותיו נובעים מרמת ואיכות האלקטרוניקה- כגון המכ"מים והמחשבים ומכשירי הניווט וכינון חימוש והלוחמה האלקטרונית (ל"א) אשר יותקנו עליו, כמו גם מרמת ואיכות החימוש (על סוגיו וגיוונו) אשר ישא במשימותיו; אז האם מישהו מהסמולנים הדפוקים מעלה על דעתו שמטוסי F16 (המיועדים נניח לישראל)- כוללים לכתחילה את אותה רמת תיחכום של אלקטרוניקה ומיכשורים וחימוש - כמו המטוסים המיועדים לסעודיה וירדן (ומתברר שגם לעיראק)? ואגב עיראק ראיתי ברשת שהגיעו לחיל אוויר עם יכולת אוויר-קרקע חזקה (נגד דאעש!), שנסמכת על מסוקי קוברה ומטוסי האימון ותקיפה קלה T-50 (תוצרת ד.קוריאה ברישיון מארה"ב), ואני משער שגם יכולת המטוסי הF16 שלהם היא חזקה יותר באוויר-קרקע, ופחות באוויר-אוויר)!! ●☆● שלא לדבר על עוד שורה של אילתורים ומיכשורים סודיים ומיני חימושים מתוחכמים - אשר ישראל מתקינה אך ורק בעצמה, ומוסיפה למטוסי הF16 שלה- ושלה בלבד?! ●☆● ובכן כנ"ל לגבי צוללות, הרי התיחכום שלהם לא מוכמן בצוללת הבסיסית "הערומה" שהיא בסה"כ רק הפלטפורמה- לנשיאת האלקטרוניקה והמיכשור והחימוש כפי שיהיו זמינים לגורם שירכוש אותה! ●☆● לכן כל הזיבולים שנמרחו כל שני וחמישי על פני התשקורת הסמולנית הדפוקה, כביכול בדבר איזה מכשיר לכאורה "הרוצח השקט" שמיועד (נניח) לצוללות אשר תגענה בס"ד לישראל - ושבהכרח יגיעו (אוטומטית? למה?) גם בצוללות שמיועדות למצרים, אינם אלא בחזקת בילבולי מוח מייגעים ומטופשים, מיותרים ומצערים עד מאוד. ●☆● לכן כנראה אין כ"כ מה לחשוש מצוללות מגרמניה למצרים, ודווקא התודה לאל שלא יגיע חימוש ימי ותת ימי רוסי קטלני יותר לידיה - ובעקבותיו צרות הרבה יותר גדולות כמו טק"א S300/S400 ושאר מרעין בישין! ●☆● מכאן שיש להוקיע את חלאת הסמול בוגי המנוול יעלון, שלא בחל בניצול המצב העדין כאשר ראש הממשלה נתניהו מנוע בוודאי מלחשוף בציבור את רזי התיאום הביטחוני (בחדרי חדרים) עם גרמניה לגבי זירות ים סוף והים התיכון - כאשר המכתב לגרמניה נועד לכיסוי פורמלי לארכיון, ודי לחכימא ברמיזא כבר אמרנו?! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מ״ביבי מלך״ ל ״ביבי אלוהים״
  יוסי21754   24/03/19 01:35
דווקא מצביעי הליכוד שהם יותר מסורתיים ממצביעי השמאל (מסורתיים לא יותר יהודיים) צריכים לדעת שמלכים בתנ״ך שלנו סרחו לא פעם ולא פעמיים. מה שקורה עכשיו הוא עוד יותר מסוכן, מתחילים לשמוע קולות בכל מיני כתבות שביבי הוא אלוהים. חברים יקרים ביבי הוא לא אל ולא מלך הוא בן אדם בשר ודם שמואשם בכתב חשדות מגובה בראיות רבות על שחיתות מרמה והפרת אמונים. תכניסו את זה טוב טוב לאזניים- שחיתות, מרמה והפרת אמונים. כשתיגמר פה הדמוקרטיה גם הימניים יתגעגעו פתאום לרבין ובן גוריון . תשאלו את כל אוהדי השלטון בטורקיה וברוסיה האם הם יכולים לדבר חופשי או להתנהל ללא מגבלות צנזורה ואח גדול
כתוב תגובה ל- יוסי21754
-  שעט במהירות להתחבר למטען
  צורי   28/05/19 16:01
שאולי יטמין בך מח? לימי בן גוריון ורבין יתגעגעו? הכל לא תקין בראשך?
כתוב תגובה ל- צורי
-  ומי יחליף?אתBB》בוגי?מסטולי מס2
  ע_הראל   28/03/19 08:31
שכח מזה מסטולוני, כי ביבי ושרה נתניהו בס"ד בבית רה"מ עד2029 לפחות, בנחת וכבוד שלום ובריאות הצלחה וכל טוב! ומי יחליף אותו בכלל? האם גנצי (החמורון מס'1 - לפי עדותו של גבי אשכנזי הבכיר ממנו), או שמא זה בוגי (מסטול מס'2) שקופץ לגלות סודות המדינה בתקשורת - במקום לגשת במקרה הכי גרוע (בהנחה כי חשד בנתניהו שמא עבר עבירה) ליוע"מ לממשלה או לפרקליטות הצבאית, או אף למוסד או לשב"כ או למבקר המדינה וכו'- זאת במקום לרוץ כמו ליצן ולגלות סודות המדינה בתקשורת בלי חשבון! ●☆● הרי אפילו חוקר מודיעין "טירון" יודע שיש דברים סודייים (בדרגות שונות), אך יש גם דבר שנקרא "רגיש"! למשל אם נקבל ידיעה שהנשיא במדינה שכנה שתה ביום מסוים תה בבוקר (במקום קפה כהרגלו), הרי אין סוד בידיעה עצמה, אך מאידך הנושא מאוד רגיש מפני שמשתמע ממנו כאילו יש מרגל "פעיל" בסביבתו הקרובה של אותו הנשיא! ●☆● וכי האם יתכן שבוגי הוא עד כדי כך ליצן - שלא מבין כי המכתב כביכול לגרמניה אינו אלא לכיסוי פורמלי לארכיון, נניח עבור שיחה ב 4 עיניים עם מרקל? ודי לחכימא ברמיזא (מאידך חבל שאין די ברמיזא לחמור גרם כמו בוגי)! ●☆● אז בוגי שנרקב 3 שנים בלי ג'וב, כבר מכר את נשמתו - כשאילץ את נתניהו לחשוף שישנו בכלל איזה שהוא סוד מדינה בנושא רגיש של "תכולת" הצוללות למצרים, סוד של הבנות (בחדרי חדרים -יתכן עם מרקל ב4 עיניים), לגבי איזה תוספות קריטיות ייכללו בצוללות הללו- ומה לא; אלו הם פרטים רגישים אשר שר הביטחון וצה"ל אמורים לדעת בעוד שנים - וזאת רק בתור מידע מודיעיני מעובד כאמור לגבי תכולת המיכשור האלקטרוניקה והחימוש של הצוללות למצרים (הרי אף פעם לא מגלים- גם לא לצבא והרמטכ"ל, מה מקורו של המידע והיכן וכיצד וממי הושג)! ●☆● כאמור אני משער שהיו הבנות ב4עיניים בין רה"מ נתניהו לבין מרקל, לגבי מה באמת יכילו הצוללות הללו - ומה לא, ואח"כ שלח נתניהו את "מכתב הכיסוי" למרקל שאין לו התנגדות יתכן לפי בקשת מרקל! וחבל שבוגי מסטולי כבר אץ רץ לתקשורת וחשף את סודות המדינה (שהיה דיבור בין נתניהו למרקל לכאורה), וזאת במקום להידבר קודם נניח עם ראש המל"ל ואולי ראש המוסד או השב"כ או היוע"מ לממשלה או הפצ"ר או מבקר המדינה). ●☆● לכן אני טוען שנתניהו אפילו לא היה צריך למדר (ולא מידר!) לא את שר הביטחון ולא את כבוד הרמטכ"לים גנץ ואייזנקוט, משום ששום מודיעין "גולמי" אינו עובר לגורמי צבא (לא ממי או היכן או איך הושג המידע), אלא רק המודיעין המעובד הרלוונטי יעבור בבוא העת (ויתכן רק בעוד כעשור כשיגיעו באמת צוללות מצריות לזירה), לגבי איזה אלקטרוניקה וחימוש הן נושאות (לפי הצלבה של מקורות אנוש-הומינט חסויים, עם האזנות וצילומי לוויין והמקורות הגלויים כלומר עיתונים וטלוויזיה, יחד עם מידע משיחות ושיתופי פעולה עם שירותי המודיעין ו/או מנהיגים של המדינות הידידותיות)! ●☆● מכאן שצריך לצערי להסיק מסקנות אישיות קשות לגבי הבוגי מסטולי - שלא בוחל בניצול מגבלות הסודיות של נתניהו (שהוא מנוע כמובן מלחשוף אפילו את דבר קיומו של התיאום הביטחוני בחדרי חדרים, ועוד ברמת הפיסגה של ראשי המדינות); והרי בוגי היה (ה' ישמור) גם ראש אגף מודיעין -ומי כמוהו יודע שבכל העולם לעולם לא מעבירים מודיעין גולמי אף למפקדי הצבא, וכך נהוג בכל העולם. ●☆● מכאן שיש להוקיע את המסטול בוגי, שלא בוחל בניצול המצב העדין של רה"מ נתניהו שהוא מנוע בוודאי מלחשוף בציבור את רזי התיאום הביטחוני (בחדרי חדרים) עם גרמניה לגבי זירות ים סוף והים התיכון- כאשר המכתב לגרמניה נועד לכיסוי פורמלי לארכיון, ודי לחכ
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  קשקוש נבוב
  רצינות   25/03/19 18:38
אתה ממש מצוי בתוך הזייה. אפילו קשה. מניין לך מה הראיות החזקות כביכול שבכתב האישום? אתה מגבש עמדה רק לפי הרעל הנשפך מן התקשורת, בלי לשמוע את עמדתו הסדורה של הצד השני...יופי. כנראה ששום דבר לא יזיז אותך מעמדתך, ממש כמו שאתה מאמין לשקרי גנצלפיד בעניין מניות בחברת הפלדה הסוחרת עם טיסנקרופ... רק בריאות.
כתוב תגובה ל- רצינות
-  ביביסטן
  תימוני   24/03/19 20:52
חזקקקקקק! עבודה זרה סביב "המלך" הזה ואחרים היתה קיימת מאז ו עולם בהיסטוריה שלנו מדהים איך שההיסטוריה חוזרת במרוצת הדורות!
כתוב תגובה ל- תימוני
-  אתה יותר תמהוני מתימוני!!!
  תימני   27/12/19 14:06
דפדף בפרקי ההיסטוריה של שלטון מפא"י ויסתבר לך שהשחיתות והרשעות האכזריות והגזענות היו חלק מבשרה ונשמתה של מפא"י. אמנם אני לא יכול ללמד זכות על דרכו והנהגותיו והאיש קנה לעצמו שם של נהנתן אך ההבדל בין העבר להווה שבעבר איש לא העז לדבר או לכתוב כנגד השלטון והיום כל זב חוטם יכול לכתוב מה שליבו חפץ או כל המרבה במחיר,
כתוב תגובה ל- תימני
+
הראיון
  ב   23/03/19 23:25
כל הכבוד לנתניהו, איך ענה לעניין למרות התוקפנות של קרן מרציאנו. ידע להעמיד אותה על מקומה בנימוס ובאסרטיביות כשלא איפשרה לו לענות. נתניהו גאון תקשורתי ולא יעזור לכל העיתונאים השמאלניים שתוקפים פוליטיקאים מהימין ומתחנפים לח"כים שמאלניים וח"כים ערביים שונאי ישראל. לא יזיק לעיתונאים האלה לעבור שיעור אצל יעקב אחימאיר, איך לנהל ראיון בצורה מכובדת.
כתוב תגובה ל- ב
+
ישראל צריכה עוד צוללות!!!
  אקטואלי   23/03/19 12:42
אני הייתי שמח לו היה למדינת ישראל 12 צוללות ולא רק 9!!! כולם יודעים שכלים אלה חשובים לביטחון שוטף וכן למכה השנייה, אני לא במיוחד אוהב את הביטוי "מכה שנייה", כי אני אוהב את "המכה הראשונה". מקווה שבעתיד יהיו כאלה שיאכלו את הכובע – ימים יגידו. בעיניי כל מי שיתגלה שהוא מושחת שיישפט וייכנס לכלא. יש לעשות הפרדה מוחלטת בין הצורך של מדינת ישראל לצוללות, לבין שחיתויות. הייתי שמח שיבנו בגרמניה עוד צוללות עבורנו. צילמתם את ראש הממשלה במשך שנתיים עולה ויורד מצוללת, והנה מסתבר שנקנו צוללות בהתאם לצרכים ביטחוניים ובצורה מקצועית מאוד. בנוסף מסתבר שראש הממשלה לא קשור לשחיתויות בתיק 3000, זאת בהתאם לעמדת המשטרה. הרי המושחת לא מספר לבוס שלו על השחיתויות שהוא מבצע – "זה עסק סודי". יש כאלה שמציבים כעת את השאלה - איך הוא לא ידע כשהסובבים אותו הסתבכו לכאורה בשחיתות? אגב, איך ראש הממשלה לשעבר רבין לא ידע לגבי מנכ"ל משרדו שבס? איך רבין לא ידע שלכאורה פרס ויוסי ביילין עובדים עליו? איך רבין לא ידע על חשבון הדולרים של אשתו? (נכון הוא לקח "אחריות" רק לאחר שאוים על ידי היועץ המשפטי). איך שר הביטחון לא ידע לכאורה על נושא הצוללות? איך שרון לא ידע לכאורה לגבי ילדיו? מפלגת העבודה רצתה למנות את פואד לנשיא המדינה, ובוזי אמר שהוא לא ידע לגבי השחיתויות לכאורה של פואד. איך היועץ המשפטי לממשלה לשעבר לא ידע שאצלו בבית מחזיקים עובדת זרה? זוכרים את "עמותות ברק" ואת שתיקתו של בוזי, ואת קרן ווקסנר שנתנה לכאורה 10 מיליון "למחקר" לאהוד ברק. (מתי נשמע על מעלליה?). לכאורה נראה שתיק הצוללות קורס, צולל!!! אגב, להיות ראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה ביותר בעולם, ולכן יש בודדים בארץ שיכולים למלא תפקיד זה. בטח לא טירונים פוליטיים. שיתכבד בני גנץ להיות שר בכיר כעת ולאחר שיראה יכולות ביצוע בתפקידו יתקדם לכוון כיסא ראש הממשלה. מוזר שקם אדם בבוקר וכבר רוצה להיות ראש ממשלה. לאלה שטוענים שראש הממשלה הוא בוגד, אפשר להגיד להם - "תתביישו לכם"!!! יש כאלה שהפכו את ראש הממשלה לשטן ושכחו את זה שהוא עצמו קידם את מדינת ישראל במספר תחומים - בתחום המדיני, בתחום הכלכלי, בתחום הביטחוני. בנוסף שכחו את יוני נתניהו ששילם בחייו למען אזרחי המדינה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
-  {{{13שנה נתניהו ראש ממשלה.
  ישראל בלי תקוה.   23/03/19 16:54
}}} מאות אלפי ישראלים מוציאים דרכונים פורטוגלים פולנים רוסים ועוד
כי הם מרגישים שאין כאן עתיד ותקוה.
כתוב תגובה ל- ישראל בלי תקוה.
-  אם השמאל היה עולה לשלטון
  המדינה היתה קורסת   25/03/19 20:39
אם השמאל היה עולה לשלטון המדינה היתה קורסת כלכלית: הגז היה נשאר באדמה. דירוג ישראל בחברות הכלכליות היה צונח . החברות HIGH TECH היו מדירות רגליהן בגלל המסוי הגבוח שהשמאל היה מטיל עליהן. וכו" הם היו מתנהגים כאילו הם הסתדרות עהובדים ולא ממשלה שדואגת לכלכת המדינה
כתוב תגובה ל- המדינה היתה קורסת
+
לפתוח בחקירה על הסתה מצד גנץ
  אזרחית   23/03/19 11:06
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
ומי יממן את הפרקליטים?
  מישהו   22/03/19 19:44
כתוב תגובה ל- מישהו
-  השאלה אם בדקו אותם ?
  עוד סתם אחד   22/03/19 20:53
הדירוג של פורבס מציג מספר גדול של פוליטיקאים עשירים הפעילים כיום במערכת הפוליטית. הונו של אבי גבאי מוערך ב-29 מיליון שקל. הונו של נפתלי בנט מוערך ב-32 מיליון שקל, והונו של יאיר לפיד מוערך ב-25 מיליון שקל. הם שילמו מיסים ? איך עשו הון כזה ??
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
+
קנאת השמאל
  יאיר המאיר   19/03/19 14:20
הקנאה מטריפה אותם על דעתם השמאל מבין שגם אחרי הבחירות האלו הם ילכו ויצטמצמו אין להם אדיאולוגיה אין להם שום דבר משותף בקבוצת הלייצנים הזאת, אז...הם...ממציאים.....שקרים ו.סקרים הזויים !
כתוב תגובה ל- יאיר המאיר
+
גם על 1000 2000 4000 נקבור
  שופציק חלבו   28/02/19 16:11
אותו. 3000 זה רק בונוס ותעודת בטוח אבל נסתדר בלעדיו...האמת על 3000 תצא לאור במשפטיו של קרוביו שיגלו את כל האמת כדי להציל את עצמם...
כתוב תגובה ל- שופציק חלבו
+
ולא גבאי לפיד או ברק או כל שמא
  אחרי ביבי ביבי 2   8/11/18 19:47
תענוג לראות איך השמאלנים אוכלים לעצמם את הלב. לצחוק להם בפרצוף כי לעולם לא יגיעו חזרה לשלטון. העם שונא רתכם אתם לא מבינים. גם אחרי ביבי יבוא ביבי2 ואתם לא לעולם לא.
כתוב תגובה ל- אחרי ביבי ביבי 2
+
העיקר שאין ראיות נגד נתניהו...
  קיקו   8/11/18 13:58
בכל מדינה מתוקנת למרות ש"אין ראיות נגד נתניהו" כראש ממשלה וותיק ועתיר ניסיון היה חייב לדעת מי הם אנשי אמונו : שימרון- עו"ד של המשפחה, סגן ראש המל"ל, מפקד חיל הים לשעבר, מנהל לשכת ראש הממשלה ועוד.... כל הקומבינה "סדום ועמורה" הזאת התרחשה בחצר של ביבי,שכן אלה אנשי אמונו שבחר אותם אחד אחד לכן נניח שאין ראיות נגד ביבי. לכן אם יש שמץ יושרה בביבי הוא צריך לקום ולהודיע על התפטרותו מראשות הממשלה לאלתר. רבין התפטר על חשבון דולרים שלא דווח עליו!!! ביפן ראש ממשלה כזה היה עושה חרקירי והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- קיקו
-  יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   11/11/18 06:26
משטרת אל שייך אמרה ? טוב שתגיד-- מה הבעיות אם הם אמרו-- גם על ראש הממשלה הם אמרו לקח שוחד לקח שוחד-- מי לקח שוחד ?? נתניהו נתניהו לקח שוחד איפה השוחד כמה שוחד באיזה כסף לקח שוחד בשקלים בדולרים ??? אבבקיי עליבם ועל אבי אביכם מה אתם חושבים שהעם טיפש לא מבחין בין מנהיג לבין דלעת
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
ביבי ראש ממשלה מצוין
  אזרח הוגן   12/05/18 13:25
לכל השמאל ים ,חברי ה BDS,מה לעשות שזה ראש הממשלה הטוב ביותר,הן מבחינה בטחונית,הן מבחינת חוץ,הן מבחינת כלכלה,הן מבחינת תיירות,מעולם ישראל לא הייתה במצב טוב יותר,מקבל יחס של מלך ברוסיה ובארצות הברית,שגרירויות המדינות השונות יעברו במהרה לירושלים בירת ישראל,היצוא משגשג,התיירות בעליה מתמדת,זה לא נעים לשמאל,קפה השכל והאספסוף,שהאמין באמצעות קברניט המדינה בנימין נתניהו מוביל את המדינה קדימה,גבית המיסים עולה,18 מיליארד מעל התחזית נגבו,מה שמשפר את היכולת לחלק את העוגה.השמאל ימשיך להתבוסס בבוץ ולקרוא מגילת איכה למדינת ישראל ועם ישראל היושב בציון ימשיך לצעוד קדימה והשמאל ישאר עוד 40 שנה באופוזיציה וילת ויקטוריה.שבת שלום.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
+
עם טיפש.
  חן2664   5/11/17 09:21
מגיע אדם שיודע להגיד ארבע משפטים באנגלית בלי טעויות ועם מבטא אמריקאי והעם הזה ממליך אותו למלך ואת אשתו למלכה..
כתוב תגובה ל- חן2664
-  הערה כה טפשית ודלה!
  אתה הוא הטיפש   5/11/17 10:32
כתוב תגובה ל- אתה הוא הטיפש
-  קצת עובדות!
  חן2664   5/11/17 18:36
להזכירך, נתניהו ב 96 הבטיח שיביא שלום ובטחון, שיוריד את מחירי הדיור. היום אנחנו ב 2017 חלפו מעל 20 שנה, הוא כבר פעם רביעית ראש ממשלה ואנשים כמוך, עדיין מצביעים לו.. ולא מבינים שעובדים עליהם בעיניים.
כתוב תגובה ל- חן2664
-  תגובה כה טפשית ודלה
  שוחר-שלום   7/11/17 09:00
רק עוורים שאינם מודעים למומם מפאת יהירותם יאמרו את שאמרת בזחיחות נבובה. מסביב יהום הסער ופה גן עדן של טוב ושפיות. פקח עניים עיוור יהיר!
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
ראש המשלה הטוב ביותר
  כנרת   26/03/17 12:37
מאז הקמתה לא ידעה המדינה ראש ממשלה טוב ומיטיב כנתניהו ורוב העם אוהב ותומך בו. יש רק בעיה אחת הקינאה מוציאה את מתחריו מדעתם לכן הם תופרים לו תיק ועוד תיק ועוד תיק. איה מזל שהעם חכם בגלל שאם הבחירות היו היום נתניהו היה זוכה חמישים מנדטים רק בגלל הרדיפה אחריו ואחרי בני משפחתו
כתוב תגובה ל- כנרת
-  צודקת! לא מבין למה ביבי לא
  זאב123789״   20/03/19 23:41
תובע תביעת דיבה? שיגיש תביעה של מליונים כי מאשימים אותו בבגידה לא פחות לא מבין למה הוא לא תובע אותם במיליונים אולי ביבי מפחד שבמשפט יגלו עליו המון דברים? זה לא יכול להיות ביבי הכי צדיק בעולם למה לעזאזל הוא לא תובע כדאי לחשוב למה הוא לא תובע דיבה
כתוב תגובה ל- זאב123789״
-  אכן כן ראש הממשלה הטוב ביותר
  כנרת יקרה   24/09/17 17:34
אני מסכימה איתך שנתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר וחובה להוסיף את המילים הבאות מר נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה מדינת.ישראל מאז הקמתה. איזה מזל שזכינו לראש ממשלה מוכשר שכזה אחרת מצבנו הכלכלי היה נשאר כפי שהיה לפני כהונתו במקום האחרון . מצבנו הבטחוני היה כושל משום שכל שנה הייתה פורצת מלחמה על נושאים איזוטרים. ובעיקר מדינת ישראל היתה מבודדת בתוך משפחת העמים. אבל על עובדות אין מה להתווכח ומאז כהונתו של מר נתניהו זכינו להרבה נחת והצלחה. אני תפילה שנזכה לראותו מנהיג את מדינת ישראל לעוד שנים רבות וטובות.
כתוב תגובה ל- כנרת יקרה
-  בדיחות ליום חם
  ישראלי זועם   22/09/17 01:01
כנרת נכבדה, עתידך הוא כנראה בכתיבת בדיחות. לפי המאמר שכתבת ועליו אני מגיב, יש לך חוש הומור מבריק וקביעותיך מפוצצות את הקורא אותם מצחוק.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  אתה מצחיק רק את עצמך
  אוהד נתניהו   24/09/17 17:37
אני נמנה עם אזרחי המדינה ומזדהה מאד עם כתיבתה של כנרת ובניגוד אלייך אינני רואה שום בדיחה בדברים
נהפוך הוא היא מבטאת את תחושתם של רבים מאזרחי המדינה הראיה לכך היא כל אותם סקרים המוכיחים כי כוחו של הליכוד וכוחו של נתניהו בעליה מתמדת
האם גם בזה אתה רואה בדיחה ? תמימות?
אם כן יש לך בעייה רצינית שהמהותית בה שאתה מנותק מהציבור
או שיש לך בעיית ראיה אז אנא החלף במהירות משקפיים ורכוש מכשיר שמיעה
כתוב תגובה ל- אוהד נתניהו
-  כינרת היבשה
  ים-המלח   5/09/17 13:59
מי את כינרת שמצליחה בכל כך מעט שורות לכתוב כל כך שטויות!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ים-המלח
-  כנרת-תמימות ,צביעות ואידיוטיות
  בראון   5/09/17 10:08
לקרוא את הערתה של כנרת ולהבין מדוע ביבי מנסה להרגיע ולומר שלא היה כלום . זה לא פלא שכלומניקים כמן כנרת מאמינים לו.
כתוב תגובה ל- בראון
-  גרוע ומושחת כזה לא היה
  עזרא מנצור   25/07/17 22:05
פרט לאנגלית מצוחצחת ובירבורים, אין לנתניהו הישגים של ממש. ברגעי לחץ הוא מפסיק לתפקד בהיגיון. בסקר שנערך היום, 77% בזו וזילזלו במנהיגותו במשבר האחרון! יותר משלושה רבעים מהנסקרים!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  למה השמאל
  באום   2/08/17 22:19
אף פעם לא מיישב את הסתירה בין מה שהמספרים אומרים למה שהוא אומר.אם נתניהו הוא ראש ממשלה כל כך גרוע,כמו שהשמאל טוען,איך זה שכל המדדים הכלכליים והבטחוניים אומרים אחרת.הבטחון טוב בהרבה ממה שהיה לפני נתניהו,הכלכלה טובה בהרבה,היציבות טובה בהרבה ועוד יש את האבטלה,הגרעון,עוצמת צה״ל,קשרים בין לאומיים וכל זה אומרים המספרים שתקופת נתניהו טובה ממה שהיה קודם וזו לא המצאה של הימין.הרי אפשר לספור כמה אזרחים נהרגו בטרור בזמן שלטון השמאל וכמה בזמן נתניהו.אז או שבשמאל מפחדים לבדוק את המספרים כדי שכל התאוריות שלהם לא יקרסו,או שהם יודעים שתקופת נתניהו היא תקופה משגשגת אבל הם משקרים לעצמם בעיקר וגם לנו כאילו שאנחנו לא מבחינים בשקרים שלהם.או שיש פה מגיבים בתשלום מטעם ״הקרן״ שעושים את העבודה שלהם ולא מעניין אותם מה נכון ומה לא.
כתוב תגובה ל- באום
-  העיקר שהזקנה במסדרון מאושרת.
  חסונה   1/03/19 00:29
שניצולי השואה שבעים. שהנכים חיים ברווחה. שיש מעונות לילדים מוגבלים. שהחינוך ממריא וזכינו ליום לימודים ארוך, שאנחנו מדינת רווחה לתפארת... זה לא שמאל וימין. זה נקיון כפיים וצדק
כתוב תגובה ל- חסונה
-  הוי כנרת כנרת
  בורק   25/07/17 21:07
יה טיפשה קטנה,העם הזה יש לו יצר התאבדות,ראש ממשלה ממנה לכל המשרות אנשי שלמה,שעושים את דברה של שרה,אין ראש ממשלה יותר טיפש וחמור כמו ביבי,אז איך הוא נבחר????התשובה העם יותר חמור ממנו,כעת אני רואה בטלויזיה שביבי מארח את השגרירה בירדן,ואת המאבטח,האידיוט עוד לא פתר את הבעיה במסגד אל אקצא,זה מה שמעניין את ביבי,האם המאבטח דיבר עם חברתו???
כתוב תגובה ל- בורק
-  תשובה
  ליכוד   5/08/17 12:19
אני בוחרת בו ושמחה להיות טיפשה לא קם במדינה מנהיג כמו ביבי עם שרלה והבקבוקים והשמפניה והסיגרים
כתוב תגובה ל- ליכוד
-  שמנו על ראשנו את משפ' צ'אושסקו
  הכובען   3/08/17 08:36
העובדה שביבי ראש ממשלה מראה שהוא לא אידיוט, אלה האידיוטים הם אלה שבחרו בו והוא גם מינה סביבו כאלה עם קב"א של ראשי בצל ע"מ שלא תהיה לו אופוזיציה פנימית וכך אנו באים לאן שבאים
כתוב תגובה ל- הכובען
-  תפנים נתניהו ראש ממשלה הטוב בי
  יואב חרטטובסקי   27/12/17 11:08
לכובען האידיוט השימושי אנחנו מבינים שאתה מכיר את צ'אוצ'סקו באופן אישי כי אתה בוךשביקי סטליניסט איש שמאל רקוב , התחנה עולה מכם עד השמיים , לו היה נתניהו צאוצסקו היית אתה וכל הדומים לך כבר מזמן תלויים בכיכר החופש בבוקרשט, זה שאתה נובח ומחרבן מהפה את הזבל מפיך זה אומר שיש פה דמוקרטיה , המשתוללת שנותנת לאחד כמוך לשפוך זבל על ראש ממשלה שהכי טוב שהיה כאן
כתוב תגובה ל- יואב חרטטובסקי
-  צ'אושסקו זוכה מכל אשמה.
  רומני   11/08/17 02:09
צ'אושסקי זוכה מכל אשמה.לא היה לו רכוש פרטי ולא חשבון בנק.המשפט היה כולו מרמה .האמריקאים עמדו מאחורי הוצאתו להורג כי החזיר את כל חובות רומניה ותכנן לא לסחור עם המער .
כתוב תגובה ל- רומני
-  צ'אושסקו? אז אני אעדכן אותך
  רספוטין   5/09/17 01:08
לימים הסתבר שכל אחד "כל אחד" מהטריבונל ששפט וזיכה אותו זכה למענק כספי שמן בחשבון הבנק שלו. הסיפור הבדוי על האמריקאים הוא סקסי אבל שטויות במיץ עגבניות.
כתוב תגובה ל- רספוטין
-  ביבי הגרוע מראשי הממשלה
  סחנה   24/07/17 17:59
למה נדמה שהכינרת הזו נושבת מבלפור בירושלים? ביבי האסון הכי גדול שמביא עלינו . הצילו .!
כתוב תגובה ל- סחנה
-  נתניהו- מנהיג בחסד
  אבי פז   18/07/17 14:26
אני מסכים לדעתה של כנרת.
נתניהו, הוא ראש הממשלה המשכיל ביתר, מבין כל ראשי הממשלות שהיו. בעל הניסיון המדיני, הבטחוני,הכלכלי והפוליטי הכי גדול, מבין כל אלה הרואים עצמם מועמדים.
מה לעשות- השמאל ניחן בתופעה מכוערת, הנקראת קינאה.
הם מקנאים בנתניהו, ביכולותיו, בכשוריו, בכריזמה שלו, במניגות שלו. הקינאה מעבירה אותם על דעתם, והם הופכים להיות שונאים.
אני ממשיל זאת לקינאה של אוהדי הפועל תל אביב, במכבי תל אביב- בכדורסל.
אוהדי הפועל שונאים את מכבי, למה? בגלל הקינאה.מכבי היא אלופת אירופה 5 פעמים, אלופת המדינה 45 פעמים, ומחזיקת הגביע- למעלה מ20 גביעים. לכן הם מקנאים בה.
אותו דבר בפוליטיקה. השמאל מקנא בנתניהו- בגלל הצלחותיו, בארץ ובעולם. הוא איש העולם הגדול.
מזלה של מדינת ישראל, שיש לה מניג ברמה עולמית- גבוהה, בימים קשים אלה, של טירור ואיסלאם קיצוני.
אלוהים שמור לנו על בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- אבי פז
-  תגובה לאבי פז
  אבי זפ   26/09/17 18:41
אכן, שמור לנו אותו מאחורי סורג ובריח
כתוב תגובה ל- אבי זפ
-  מוזר לתאר כך כך חשוד בנוכלות
  שמריה   2/08/17 18:02
מוזר מאד לתאר כך חשוד בנוכלות שהוא ובני ביתו מככבים בחשדות כבדים לקבלת טובות הנאה, בשוחד ובשחיתות מכל המינים, אוי לנו אם אחד כזה הוא ראש ממשלתנו
כתוב תגובה ל- שמריה
-  האם אחותך(שאין לך) היא זונה?
  alice   6/08/17 13:53
כך נשמעים דברי הבלע בהם אתה כבר דנת ושפטת ראש ממשלה רק על סמך כזבים ועלילות שווא. תתעורר למציאות.
כתוב תגובה ל- alice
-  גולדה אלנבי
  הירושלמי   23/03/19 17:03
בתקופת המנדט, חייתה בשכונת מקור חיים בחורה שכינויה היה "גולדה אלנבי" שמה המלא היה זהבה מליקובסקי, באחת מכתבותיו של יורם המזרחי ז"ל, הוא ציין מה היה עיסוקה
כתוב תגובה ל- הירושלמי
-  אם זהו ראש ממשלה ? הצחקתני
  ישראלי זועם   24/09/17 22:34
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
+
בשביל מה היה צריך את גנור?
  מייק   4/09/17 22:53
הרי אתו ובלעדיו, העסקה היתה מתבצעת
כתוב תגובה ל- מייק
+
היחצן ארד נראה לצדו של גנור
  מייק   4/09/17 20:39
בפעם האחרונה שראיתי אותו על המרקע, יעץ איך "לטפל" בנתניהו, יכל להיות שגם הפעם?
כתוב תגובה ל- מייק
+
השר הנחקר בענין הצוללות
  מוטי הקרייתי   4/09/17 10:23
אהוד ברק אשר היה שר הביטחון. דחף את כל המערכת
לרכוש צוללת-שישית. וזאת...בניגוד להמלצתו
של חיל-הים הישראלי. השאלה מה האיץ את ברק ?
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
-  אולי תשלום על הבית בכפר שמריהו
  משה מיכאל   6/09/17 07:58
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
שאלה לחוקרי המשטרה
  פרשת 5000   3/09/17 17:18
האם עו״ד שימרון הוא זה שהמליץ לראש הממשלה למנות את אבריאל בר יוסף לראש המל״ל??
כתוב תגובה ל- פרשת 5000
+
חישוב פשוט
  מספיק עם ההתממות   3/09/17 10:21
מידי שנה מדינת ישראל מוכרת ציוד צבאי בכמה מיליארדים וקונה ציוד צבאי בכמה מיליארדים. הכל בדולרים. לכל עיסקה יש סוכן/מתווך/יועץ שמקבל מספר אחוזים מהעיסקה.כולל בעסקעות ענק כמו מטוסים,טנקים,ספינות ועוד. .תפקידו של הסוכן לדאוג שתהיה עסקה ולשם כך הוא מקבל כסף. למה עזר ויצמן(כמשל) היה שותף של סוכן כזה?מה עושים אלופי צהל שמשתחררים וומיצגים חברות ענק?.כך זה בכל העולם. בטורקיה זה חד משמעי.באפריקה זה כמו באפריקה ובישראל זה כמו בסימנס. חלק חוקי וחלק לא חוקי אבל כשיש מליארדים יש גם מי שנהנה בצורה חוקית אבל מוגזמת ומופקרת ויש מי שנהנה בצורה לא חוקית.בין אלה שנטפלים היום לביבי יש כאלה שנהנו בעבר ממעמדם . תשאלו את ברק על ברק
כתוב תגובה ל- מספיק עם ההתממות
-  בוא בוא בוא
  אורן כספי   3/09/17 12:23
קופונים על עסקאות נשק, ביחוד עסקאות בין מדינות, זה מסריח, זה מצחין, אבל לא פלילי. מתי זה נהיה פלילי? כאשר אדם נמצא בשירות הציבורי. כמו: ראש ממשלה, שרים, ח’כים, או ארי הרו (המשיך להרוויח מהצד שכאסור היה לו, וזה פלילי!). מתי זה הופך לאמא׳מא של הפלילי? כמו במקרה שלנו, כאשר מבטלים מכרזים, נותנים חוזים למספנות אבו–דאבי, ומאשרים צוללות מתקדמות למצרים... וכל זה בעבור בצע כסף ובסתירה לצרכים הביטחוניים של המדינה. כאן זה כבר שוחד במקרה המקל, ובגידה במקרה שכנראה לפנינו.
כתוב תגובה ל- אורן כספי
+
גנור מהנדס אלקטרוניקה מהטכניון
  אחד שמכיר   28/08/17 20:44
לא יודע מה גנור נתן .יודע שנעשה נציג טייסן קרופ .גנור שימש בתפקידים מאוד מאוד רגישים בח"י.לגבי הקצין השני שמצוטט .הייתי אומר שהוא כמו רוכב אופניים דורס את מי שמיתחתיו מסתכל קדימה איך להיתקדם.....גנור לא יצא נקי אבל צריך להמתין לסיום החקירה ענינו תשלום מס אמת.חמור מאוד שמעלימים .אבל זו מכת מדינה באלפיון
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר
+
  הילוש   28/08/17 12:25
כמה שטויות עוד תמשיך למכור לנו, עד מדינה אף פעם לא יהיה איש ישר וצדיק לכן גם עדותו לא מתקבלת אם אין לה תימוכין, כך היה עם דכנר וכך היה עם שולה זקן, למה נלחצתם כי פורסם אתמול שגנור הביא חומר רב לתמוך בעדותו? המניפולציות לא יעזרו, בסוף האמת תדבר ואתה תרשם כעיתונאי משפחתי קטן
כתוב תגובה ל- הילוש
+
כלום של מנהיג..
  Alex776   10/08/17 21:37
מורשת, לא היה כלום. חזון, לא יהיה כלום.
כתוב תגובה ל- Alex776
+
סוחנה
  חזותיני   10/08/17 21:29
מספר9 אתה גנוב. יתכן וקפצת ראש בסחנה והגולגולת נפגעה קשה קשה צפוי איבוד השפיות.
כתוב תגובה ל- חזותיני
+
נתנייהו- הגדול מכולם!!! ו...בפ
  דורון.צ   2/08/17 22:37
על מתחריו. גוליבר בארץ הגמדים
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
ביביהו
  פרופורציה   30/07/17 21:57
אכן. ככל והמדובר בעדות אמינה של גנור, הרי שהמדובר בהתנהלות חמורה של שומרון. יחד עם זאת במעגל המחליטים נמצא ביבי ויש קושי רב להוכיח אשמתו אלא אם עוד שומרון ישנה גירסתו. הבעיה זו הניראות. אין ספק שיש כאן בעיה שישנו העדר מנוחה מההתנהלות של סובבי ביבי. יחד עם זאת ברור שהמשטרה מחפשת את ביבי. וכשמחפשים.... תמיד אפשר "למצוא"
כתוב תגובה ל- פרופורציה
+
העם במבוכה
  עמוראי   18/07/17 19:19
איך אפשר לדעת מי בצמרת גנב ואיך זה שאם כבר תופשים מושחת כל שהוא מיד מחליף אותו בן דמותו ומי משלם לעורכי הדין היקרים וליח"צנים המתעתעים ומי אנחנו בכלל
כתוב תגובה ל- עמוראי
-  לא נותר אלא לשער שהשחיתות לא
  נתין מדמנת ישראל   4/09/17 11:11
התחילה היום/אתמול/שלשום. אוסף כזה של מושחתים (לכאורה) צומח לאט-לאט. דור לדור יביע אומר. עד כדי כך שהיא נעשית נורמה. הם אפילו לא חושבים שזאת שחיתות. אילו חשבו כך, לא היו רבים כל כך, אחד בתוך השני כמו בבושקות. האחד נופל ואפקט הדומינו עובד. הם יודעים זאת.לא היו מסתכנים כו-ל-ם. הנתון העיקרי לשחיתות הוא גם התחושה שלי/לנו מותר הכל. מי הם משלמי המסים העלובים שיגידו לנו מה מותר ומה אסור.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
-  אתה לא מוטרד מלואי דה פינס
  ryacov@gmail.com   30/01/18 14:49
מפכ"ל משטרת ישראל שמשתין עלינו מהמקפצה בלי למצמץ ושר לביטחון פנים אימפוטנט. איפה כנופיית "שלטון החוק"
כתוב תגובה ל- ryacov@gmail.com
+
הלב רוצה שטייניץ
  eyal   18/07/17 13:22
הראש אומר ברק
כתוב תגובה ל- eyal
+
צוללות
  ירובעל   18/07/17 10:53
עקבו אחרי ברק ודברי אולמרט על ברק בהקלטה
כתוב תגובה ל- ירובעל
+
אחד יסגיר את השני עד שגיע לראש
  שבץ חלובה   18/07/17 10:43
הפרמידה. מנור יסגיר את צ"ייני שהוא יסגיר את אשכנזי שהוא יסגיר את ברק שהוא יסגיר את ביבי...כל אחד מהשרשרת ישים מקלות בגלגלים ועד שישבר זה יקח זמן אבל בסוף נגיע לחקר האמת. כך או אחרת ביבי כבר לא יושן טוב בלילה....אולמרט מחכה לביבי איי איי איי.....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  עם מחשבות כאלה
  שלמה תמיר   21/07/17 14:50
לא פלא אם תקבל שהץ.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
-  הלוואי
  משה מיכאל   23/07/17 08:59
ראיתם איך השבצניק מדלג בקלילות על ברק?
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  בינתיים
  שלא יתפוס אותך הש   18/07/17 17:28
אשכנזי מסמך הר פז ברק פרשת העמותות בוז'י שירד מהבמה, שתקן בחקירות. בינתיים ביב לא שתק, נראה מה ימים יגידו, אבל ההמון רוצה דם ואת הדם של ביבי. כאשר גלגל מתגלגל היא אפשר לדעת להיכן הוא עשוי להתגלגל
כתוב תגובה ל- שלא יתפוס אותך הש
-  מפלגת העבודה אלופת השחיתויות
  זכרון ארוך   20/07/17 19:30
כתוב תגובה ל- זכרון ארוך
-  לא ההמון רוצה
  ימין ימיני   19/07/17 16:13
לא ההמון רוצה את דמו של ביבי אלה השמאל המתנשא וה"אליטות" הגוועות. היתר בוחרים ימין ומונעים מהם את התענוג המפוקפק.
כתוב תגובה ל- ימין ימיני
+
נמאס מהרדיפה אחריו.
  ויקטור   14/07/17 05:22
מזל שיש אינטרנט, ואפשר לקבל מידע לאו דווקא דרך ערוצי האנטי ביבי.
כתוב תגובה ל- ויקטור
+
נכון שביבי לא אשם.!!!! אבל...
  mt   11/07/17 10:03
נכון שביב לא אשם . אבל נניח שאולי... נכון שלא היה כלום ואין כלום. אבל נניח שהיה. ...... האם אם באמת ימצא שביבי כן לקח חלק. האם תומכי הליכוד יצאו נגד השחיתות??. או ימשיכו להעלים עיין וימשיכו להאשים את העיתונות. את השמאל. את בתי המשפט. את המשטרה. את כולם חוץ מביבי.
כתוב תגובה ל- mt
-  ביבי ראש הממשלה הטוב ביותר
  יהודה בורנשטיין   18/07/17 18:16
כתוב תגובה ל- יהודה בורנשטיין
-  ביבי ראש הממשלה הגרוע ביותר
  אטימות   18/07/17 21:15
מושחת עד לשד עצמותיו. איך קרא יתחק לביבי "ביבי מלאך חבלה (שהורס את הליכוד)". youtube.com
כתוב תגובה ל- אטימות
-  המלך
  שלמה תמיר   18/07/17 12:02
ביבי המלך.ואין בילתו.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
-  מדובר בראש ממשלה ולא בזמר
  ק.ר.   18/07/17 13:25
ראש ממשלה כושל. ראה 3 הליכים: מינוי נגיד בנק ישראל-ביזיון מהדהד. מינוי נשיא מדינה -התנהלות מחפירה. החלטה על הגיור והכותל, תך יום ועקב ביטול הזמנתו למפגש עם ראשי הסוכנות העולמית- מיהר וביטל ההחלטות ופתאום הודיע כי הוא מנהיג העולם היהודי וידאג לכל היהודים. מביש זה שאתה קורא לו מלך.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  מה זה ק.ר.?תרנגול מקרקר בלול?
  ע_הראל   18/07/17 15:25
החתולות שלי רעבות רצח; נורא בא להם תרנגול כשר מקרקר בתנור.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
רכש הצוללות והספינות חיוני
  א-ת   11/07/17 09:12
כאשר רביב דרוקר מערוץ 10 אומר שמפקד חיל הים של אז התנגד הוא משקר, כל מפקדי חיל הים שעדיין נמצאים בחיים תומכים ודורשים את הרכש הזה(צוללות וספינות). בקשר לרמטכ"ל ולשר הביטחון של אז, מצטער הם לא הקובעים, מי שמחליט בנושאים אסטרטגים הוא רק הקבינט ובהמלצת רוה"מ. בקשר לשוחד, מי שקיבל שיישפט וישלם את המחיר.
כתוב תגובה ל- א-ת
-  כמה שידוע לי לא היתה החלטת
  קבינט.ביבי החליט   4/09/17 09:46
כתוב תגובה ל- קבינט.ביבי החליט
-  פרופורציות
  מאכר   3/09/17 12:33
כן, ואותם קצינים ממליצים עצורים היום. בוא נדבר צוללות. כמה צוללות גרעיניות יש לארהב? 18. לרוסיה? 13. לסין 8. לבריטניה 4. לצרפת 4. ישראל יושבת כבר היום במקום רביעי, מול כלכלות שגדולות ממנה פי 50, פי 100, פי 200... מול מעצמות עולמיות שמעורבות בקונפליקטים בכל 7 האוקיאנוסים. אז ביבי אמר: למה מי זה בריטניה? מי זה צרפת? מי זה סין? אלה כולן כמו לוקסבורג לעומת המעצמה שלנו. רק חבל שאין כסף לזלדות ולאפודים, ולנכים, ולנקות את מערכות מיזוג האויר בבתי החולים (דבר שהרג עד היום יותר מכל מלחמות ישראל). חבל. למה להמשיך להאחז בנזק הזה? תצביע בוגי, תצביע סער, תצביע כחלון, תצביע פייגלין. אבל למה להגן על מה שמתחיל להסתמן כבוגד בטחוני? וואנונו... למה?
כתוב תגובה ל- מאכר
-  תגובה למכר
  טל251053   4/09/17 10:50
לכל אותם מדינות אין כיפת ברזל אין מטריות לטנקים אין מערכות הגנה כמו לישראל. אף אחת מהמדינות שהזכרת לא מנהלים מלחמות שבעים שנה. על אף הוצאות הביטחון שבזכותם אנחנו עדיין חיים ישראל בהרבה פרמטרים גן עדן.
כתוב תגובה ל- טל251053
-  גם מי שלא קונה נגמשים שישפט!!
  לעניין עצמו   13/08/17 02:44
כשראש ממשלה שולח חיילים יקרים לסכן את חייהם זה חייב להיות אחרי שעשה הכול לשמור על חייהם קניית צוללות וספינות עתידיות בסכומי עתק והזנחת נושא הנגמשים כי שם שמרון לא עושה כסף הוא פשע שרק עליו הייתי שולח את ביבי לקלבוש מי יודע אם היום לאחר האסונות שהיו עם הזלדות בסג'עיה מייצרים מספיק נגמשים בטוחים לחיילינו היקרים או שממשיכים להעדיף את המיליונים והקופונים של שמרון בצוללות,
כתוב תגובה ל- לעניין עצמו
-  צוללות
  דוד ע   14/07/17 02:31
חח חחח חח
כתוב תגובה ל- דוד ע
-  זלדות אין קופונים לחילנו היקרי
  נער הייתי   11/07/17 10:36
לא שמרון גם לא גנור וגם לא ביבי ראו להשקיע בנגמשים בהם חיילנו היקרים, בפחנועי זלדות ישנות בנות 40 שנה שלחו אותם והתוצאות המחרידות כואבות כל כך. צוללות עם קופונים היה להם בראש לכנופיה הזו - לשלוח אותם לצינוק לא פחות!
כתוב תגובה ל- נער הייתי
+
ביבי טוב לאויבי ישראל - השחתות
  תחריב אותנו   21/04/17 18:11
כתוב תגובה ל- תחריב אותנו
+
חובה לקרוא
  אבאי   9/03/17 22:07
זה ענק בכל קנה מידה! כתב דסק הכלכלה של התאגיד החדש, שעוד לא התחיל לשדר מביא סיפור חשיפה על בן דודו של נתניהו. אין גדול מזה. זה רק הקדימון למה שצפוי לו עם קובלנץ , מנהל החדשות שהגיע מערוץ 10 והיושב ראש שיקרעו לנתניהו את התחת. מר נתניהו, תודה. לשר ארגן, תודה לשר לשעבר לפיד. ותודה לך מעובדי רשות השידור שדאגת לפרנסתם. אין ספק, יש לתאגיד החדש מנהלים שאוהבים אותך מאד מאד. ואת אהבתם אליך תוכל לגלות עוד לפני שהם התחילו לשדר. אולי תלמד להעריך מה עשו למענך אחרים שירקת בפרצופם. חוק לא חוק, אתה תאכל חרא בכמויות מסחריות מהתאגיד. קרא את השפתיים שלהם! הם לא משקרות.
כתוב תגובה ל- אבאי
-  הפוך גוטה
  הרצל   22/07/17 10:43
אנחנו שונאים מושחתים בשלטון וגם בתקשורת אז כדאי שתתחבא אחרי הכסף שגנבתם מאיתנו הציבור מאמין שיבוא יום ותשלם על כך בריבת דריבית
כתוב תגובה ל- הרצל
-  אבאי יש לי תחושה כי תאכל
  קורצא   18/07/17 15:57
אבל אז תשתוק..
כתוב תגובה ל- קורצא
-  קיבלת משכורת בלי לעבוד
  שלמה תמיר   18/07/17 13:18
אתם עובדי רשות השידור שדדתם את הקופה הציבורית. קיבלתם שעות נוספות בזמן ששהיית בחול. שדרתם מציוד ישן כדי שהקהל יסבול ולא היסבול אותכם. הגעתם למשכורות שהן שוד ציבורי שילמנו אגרה על ערוץ שאף אחד לא ראה כי הזבל ששדרתם היה עדיף לו לא שודר. בקיצור אתה ממורמר על שהמשכורת שלך אותה קיבלת שלא ביושר הופסקה. אתה ממורמר על הפסקת הקופה הציבורית. אל דאגה ביבי נקי יותר מהשלג שירד ברוממה.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
+
קורא ידיעות
  מכיר   9/03/17 21:21
קרא את הכתבה בכאן. מפנים לניו יורק טיימס. קרא את הכתבה מסתבר שנתן מיליקובסקי בכלל החוק מדירקטוריון החברה... לאחר מכן הוחזר בשנת 2014 ואז מכר את מניותיו. הוא בעל מניות מיעוט שמחזיק ביחד עם אחרים 11%. קצת נגררתם אחרי מישהו שיושב ועושה הצלבות בגוגל. אגב טיסנקרופ מכרה את פעילות הפלדה בארצות הברית כשעושים עוד קצת גוגל...
כתוב תגובה ל- מכיר
+
אל דאגה, כמו בכל החקירות ביבי
  ראובני   9/02/17 07:51
יתגלה כמי שתמך בעסקת צוללות מושחתת זו עם שימרון הפרקליט המושחת ובן חסותו של רוה"מ.
כתוב תגובה ל- ראובני
-  {{{ישראל מדינת שחיתות ופשע.
  נתניהו אחראי.   27/02/17 23:19
נתניהו צוחק עלינו
כתוב תגובה ל- נתניהו אחראי.
-  נכון מאד
  במבה   10/03/17 09:21
הוא אשם בזה שידלין לקח כסף, לוינסון, פואד, שמעון שבס, עמותות ברק, האי היווני, פרס המגלומן, הדולרים של לאה רבין הכל ביבי אשם. קודם הכל היה נפלא.
כתוב תגובה ל- במבה
-  הוסף את שר השיכון עופר
  דני שרון   18/07/17 18:26
שהתאבד
כתוב תגובה ל- דני שרון
-  לא מודאג .הפרשה תיקבור את ביבי
  ארז האחד   9/02/17 17:35
כשתחל חקירה רשמית יגדל מאד מעגל האנשים שהמשטרה תחקור. בנוגע למעורבות ביבי מספיק להוכיח שהוא ידע שבן הדוד מייצג את גנור / החברה הגרמנית.

עם מעגל נחקרים גדול בטוח יהיה מישהו שילחץ תמורת הקלות וישמח להסביר על העובדה שביבי ידע על מעורבות ימרון .העובדה שביבי דחף לקנות צוללות וספינות שאיש לא רצה ברורה.
כתוב תגובה ל- ארז האחד
-  אתה סובל מביביפוביה מסכן
  דן ה   18/07/17 10:10
כתוב תגובה ל- דן ה
-  או שאתה טיפש או בור
  yrevach   17/07/17 18:35
אין לך מושג כמה שצוללות חשובות לישראל. אני איש חיל הים לשעבר. צוללות מסוגלות לתת את המכה השניה. אם נותקף בנשק גרעיני נוכל להגיב גם אם נחטוף מכה אנושה. וזאת הרתעה היות והתוקף יודע שגם יחתוף מכה אנושה ולכן יחשוב עשר פעמים לפני שהוא לוחץ על הכפתור.
כתוב תגובה ל- yrevach
-  הכעס שלך מיותר
  שוחר-שלום   18/07/17 10:38
אי אפשר לחדור את חומת העופרת בליבם של שונאי ביבי. לא משנה מהו הוא יעשה או לא יעשה - תמיד ישנאוהו. איך ביבי הגדיר זאת: הוא אשם גם אם תוכח חפותו.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  יועץ לביטחוןלאומי עמידרור רצה!
  ע_הראל   27/02/17 00:33
וגם שר הביטחון ליברמן כן רוצה - צוללות גם ספינות! §¥§¥§ ומי מתנגד? רק יעלון המחדלניק ממלחמת לבנון ה2, שדו"ח צוק איתן קובר אותו סופית ממילא! §¥μ¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מדברים כאן על קופונים ...
  יא אפוף..   11/07/17 14:05
כתוב תגובה ל- יא אפוף..
-  גם תאורטית אם ידע יעלון בזמן
  אמת על שחיתות   11/07/17 11:20
מדוע ישב ושתק? מדוע לא הלך ודיווח למשטרה בזמן אמת? אתמול אמר שבשל השחיתות התפטר ממשרד הביטחון, יעלון תחמן ושקרן, מה זה סופר שקרן, הרי כולנו יודעים את האמת לאשורה גם אם הייתה מחלוקת בינו לבין ראש הממשלה יעלו התפטר משום שראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לו את משרד החוץ, את זה יעלון לא רצה, אפשר לחשוב שמשרד הביטחון זה העסק הפרטי של יעלון, נו מה לעשות לפעמים יש אילוצים קואליציוניים, לסיטואציה הזו נקלע ראש הממשלה בנימין נתניהו שצירף את ליברמן לקואליציה ומינה אותו לשר ביטחון, כמובן שעוד קודם הייתה פרשת האלוף גולן סגן הרמטכ"ל בנאומו ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, מצא יום להשוות אותנו העם היהודי למשטר ההוא, עלו הגן יעלון ולאחרה פרצה פרשת אלאור אזריה, הוציא את גזר דינו לפני חקירה ומשפט, איזה שר ביטחון עושה דבר כזה שיעלון לא יבלבל לנו את העובדות כפי שעשה אתמול בראיונות אין ספור לתקשורת אם הודע דבר המעצרים בפרשת הצוללות, יעלון אפילו לא ממריא בסקרים, איבד הרבה מיוקרתו בשל קינאה ואגו נפוח, כמובן מדו"ח צוק איתן יוצא יעלון רע מאד בכל הבט, אם לא היה נתניהו יעלון לא היה זוכה בעשירייה הראשונה בליכוד לפני הבחירות לכנסת ה 20 כל שכן לא היה שר ביטחון כמעט ארבע שנים, במקום לומר תודה היה כפוי טובה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו הטוב ביותר שהיה לעם ישראל בכל הזמנים ולעת הזו אין לו מחליף לא גבאי ולא איש אחר, כולם יודעים את העובדות האמיתיות.
כתוב תגובה ל- אמת על שחיתות
-  יעלון
  רויקה   18/07/17 22:56
הבעיה זה הזכרון הקצר. יעלון שכח מה קרה הוא מסתמך על הזכרון הקצר של העם. יחד עם זאת יתכן וחשב באותו זמן על מהלכים לא תקינים אולם הוא שתק - מוזר. בניגוד לשמואל צוקר שאני ממש מעריך ואני יכול להאמין לטענותיו בעניין ספינות הטילים - להבדיל מה צוללות. לדעתי יש לבצע הפרדה !
כתוב תגובה ל- רויקה
-  וחבל שאין לו מתחרה ברמתו..
  איש אחד ...   18/07/17 21:04
מראה משהו על החברה הישראלית - יהודית שלא הצליחה להוציא מדינאים אלא עסקנים
כתוב תגובה ל- איש אחד ...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |