News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 472,873  סלולר - 708,755
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
נסיעות בקווים עם ביקוש מועט הוקדמו או בוטלו ב-16 קווים    ynet הצית תבערה תקשורתית ובשמאל תקפו בחריפות נגד שר התחבורה שמצידו צינן את המהומה
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
לצד העובדה שראש ממשלתנו הרבה יותר אינטליגנטי ומצליח מאשר נשיא ארה"ב, קיימות נקודות דמיון מטרידות בין השניים. לא פלא שהם מסתדרים כל כך טוב; השאלה היא מה המחיר שאנחנו עלולים לשלם על ...
יואב יצחק
יואב יצחק
עולם מוזר: איש העסקים שמואל דונרשטיין (בעל השליטה ברב-בריח) סידר הטבות שלא כדין לסגנית מרכז ההשקעות אסתר עזריאל    לאחר מכן ועקב חששו ממנה התלונן נגדה בפני מנהל מרכז ההשקעות ובפני ה...
ראובן ריבלין
ראובן ריבלין
נאום נשיא המדינה בטקס המרכזי לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ ב"יד ושם" [כ"ו בטבת תש"ף, 23.01.2020]
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
משה גילה שבני ישראל נחלקים בתוכם באופן כללי לשני מחנות; מחנה אחד, אומנם לא גדול אבל משפיע כי הוא החזיק בכל עמדות הכוח, התנהל כמי שתכלית חייו היא למצוא חן בעיני הגויים, להידמות להם ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ערבי... מוסלמי... ישראלי!
מאת: מוסטפא בן עלי חמדאן חג' אחמד  |  22/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היה כדאי לאבד את כל החברים
  איש עצוב   22/07/11 22:41
ולכאוב את כאבי כל הפצועים, על מנת לקרוא את המילים האלה, ברוך אתה אדוני אלהינו מלך העולם שהחיינו והקימנו והגיענו לזמן הזה. וברכות מקבילות לאללה רק שלצערי אינני דובר ערבית. אחי, בן דודי היקר, חסרת לי מאד לאורך השנים, ידעתי שיבוא יום ויקום מהטמא גאנדי של ערביי ישראל, מרטין לותר קינג של ערביי ישראל, אתה ודאי יודע איך הם סיימו חייהם, ולכן אתה גם מאד מאד אמיץ, מאד מאד אמיץ, יותר אמיץ מכל גיבורי ישראל גם יחד. ערביי ישראל זקוקים לך, ערביי ישראל ראויים לך, אסוף מסביבך קבוצה של חברים, ובוא נרים את החברה הערבית הישראל כך שתהיה אור למדינות האיסלאם שמסביבנו, בחינוך, בתרבות, בתעסוקה, בהייטק, בבטיחות בדרכים, בזכויות נשים וילדים, בבריאות, ובכל דבר. תראה מה קרה לבוחרי ש"ס שהיו בעבר "ערבים יהודים" סוג ז' ומה עשה להם מרטין לוטר קינג שלהם, אריה דרעי, אשר למזלנו לא חטף כדור בראש, אלא רק סוכל באופן זמני וחוזר סוף סוף על מנת להציל אותנו מעצמנו. הם שטפו את הכנסת, נכנסו לממשלה והזרימו דם חדש, בפנים, בתעסוקה, בתקשורת, בשיכון, ומקביל סתמו פערים של שנים לאוכלוסיה שלהם, ואפילו עד היום על אף השנים הרבות שחלפו, לא הצליחו להגיע לשובר שיווין. ובחברה הערבית ישראלית המצב הברה יותר קשה, והאתגר הרבה יותר גדול, והסכנה אורבת מעבר לכל פינה. תבורך אחי, אתה הוא איש העשור שלי, ולו רק בשל דבריך לעיל. עם זאת אני בטוח שלא היית מסתכן עד כדי כך רק בכדי לזכות באהדתו של איש עצוב, אני בטוח ומשכנע שיש הרבה הרבה יותר מאחורי דבריך, דברי פתח של תקוה לדו קום בשלום על אדמת ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
מענין, בתור התחלה...
  הניה   22/07/11 23:44
כתוב תגובה ל- הניה
3
סליחה, זה אמיתי?
  אופיר ש.   23/07/11 00:35
אם הכותב הוא באמת כפי שהוא מציג את עצמו אז חוששני שימיו ספורים. חבל מאוד שזה כך אבל בודאי לא רבים יחלקו עלי.
כתוב תגובה ל- אופיר ש.
4
הכותב שייך למיעוט בטל בשישים-א
  קורןנאוה טבריה   23/07/11 04:22
אבל יש להודות על הכנות והעובדה ש:"אין עם פלשתיני.יש אומה ערבית,מתי היה עם "פלשתיני?זו המצאה קולוניאלית"!(עזמי בשארה לירון לונדון)!ומאחר שמדובר באומה ערבית המשתרעת על 99.9% משטחי המזרח התיכון ונקיים מיהודים,ציונים ושמאלנים משוקצים=וישראל הקטנטנה משתרעת רק על עשירית האחוז הנותרים ולא נקייה מאויבים ללא הבדל דת,אויבים החומדים מהמעט שנותר- לכן יש לתקן את העוול ולהיפרד בשלום אמיתי מערביי ישראל השלמה,העויינים אותה ואותנו וקוראים לעצמם "פלשתינים"=להד"ם! אני מאמינה לכותב המאמר שמעדיף לחיות בישראל על פני ארצות ערב ולכולם ברור למה?!מה שמקומם הוא שערביי ישראל העויינים מקוננים על "קיפוח"-הייתי מוכנה להתחלף עם כל אימא ערביה בישראל על כל חובותיה וזכויותיה=עכשיו! 
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הם מתרבים מהר, הערבים
  איש עצוב   23/07/11 11:14
זו הייתה רק התרסה של כותרת, גם משה היה רק אחד, וגם מוחמד היה רק אחד וגם דוד בן גוריון היה רק אחד, וגם אריה דרעי היה רק אחד, ומהטמא גאנדי, ומרטין לותר קינג, והבחור מדרום אפריקה. מהפכנים תמיד הם רק אחד, אך אם לא הורגים אותם כשהם צעירים הם אלה שמביאים את הבשורה!!!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
פלשתין
  אנג'ל   23/07/11 08:00
פלשתין=פלסת ביוונית=חייל מדובר בחיילים יוונים שהתיישבו בישראל לאחר הכיבוש,אני מסיר את הכובע בפני הכותב על הכנות ומוכן להושיט לו יד לשלום ושיתוף פעולה.
כתוב תגובה ל- אנג'ל
6
לא מאמינה שיש איש כזה
  לא אמין   23/07/11 11:06
הלואי והיה נכון אבל נראה לי כמו חלום באספמיה (לצערינו) של ישראלי
כתוב תגובה ל- לא אמין
באלוהים את מאמינה????
  איש עצוב   23/07/11 11:11
ושאיש כזה קיים אינך מאמינה? והרי ברור שעד שלא יקומו כאיש הזה בשני הצדדים, אנו נמשיך לשחוט אחד את השני, וראית בנורווגיה כמה קל לשחוט עשרות אנשים, ואני מבטיח לך שכאן קל לשני הצדדים לשחוט עשרות ומאות אלפים, זה רק עניין של לקום בבוקר על צד שמאל, ולקבל החלטה - והחבית הזו בוערת. אז גם אם קשה להאמין, חובה להאמין, כי מי שלא מאמין מתכנן בפועל את רצח ילדיו במו ידיו ולכן עדיף שיארוז לאלתר!!!!!! זה או להאמין או לארוז, אין חלופות נוספות!!!!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
7
לצערי זהו מכתב מזויף
  בלטשאצר   23/07/11 19:20
הוא רץ ברשת כבר שנתיים, ויודעי ערבית טוענים כי התחביר של המקור קלוקל ורווי ביטויים שתורגמו מעברית (בריש גלי, נאסף אל אבותיו). גם שם המחבר אינו מתאים לערביים שבארץ. לצערי זהו זיוף שנכתב ע"י דובר עברית.
כתוב תגובה ל- בלטשאצר
אני מסכים, זה מזוייף לגמרי!
  רובי בוזגלו   23/07/11 20:25
למישהו יש אינטרס לשכנע אותנו שהערבים הישראליים השתנו. רק לפני חודשיים רצח נהג משאית צעיר מכפר קאסם נהג בירושלים והמשיך להשתולל תוך צעקות "אללה עכבר". שוחחתי עם עסקן פוליטי מהכפר שניסה לשכנע אותי שהם השתנו אבל כשדיברתי על הנהג הרוצח הוא ניסה לשכנע אותי שהיה לו תקר בצמיג ולכן הוא כעס... נו באמת, הם השתנו? הם ממשיכים לרצוח נשים על כבוד המשפחה וזאת אחרי 60 שנה שהם חיים במדינה דמוקרטית! ובקשר למכתב - הוא ישן ומזוייף! תקראו פרטים באתר פרש מתאריך 27/06/2010: Fresh: 27/06/2010 fresh.co.il
כתוב תגובה ל- רובי בוזגלו
יש אלפי ערבים כאלה
  איש עצוב   23/07/11 21:34
רק הם פוחדים להרים ראש, ולכן המכתב הזה לגמרי לא מוזר, ואם הוא לא אותנטי - אז סבלנות ויבוא אחר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
נכון, אולי זה לא משנה
  סתם_1   24/07/11 02:31
אולי זה באמת לא משנה אם הוא אמיתית או אותנטי. תוכנו חשוב יותר ממחברו. השאלה העומדת בפנינו היא: האם יש למכתב בסיס הגיוני? האם הוא יכול להיות בסיס לדיון ציבורי? זאת השאלה החשובה. לכן אם המכתב מזוייף המזייף עשה עבודה יפה וחשובה. יתרונו בנסיונו לתת לנו נקודת מבט אחרת שלא הרגלנו לה, כי כאשר יהודים אומרים זאת זה נשמע נדוש, מנקודת מבט ערבית פתאום זה נשמע אחרת. אני מציע לתרגם את המכתב לאנגלית ולהקריא אותו לפני תחילת כל דיון באוניברסיטה בחו"ל.
כתוב תגובה ל- סתם_1
ערבי... מוסלמי...ישראלי!
  רובי בוזגלו   24/07/11 11:21
"יש אלפי ערבים כאלה"! מהיכן אתה יודע? ספרת אותם? מתי לאחרונה דיברת עם ערבי ...? סתם, לשפוך סיסמאות מרמז על המחנה שאתה משתייך אליו. זה לא אמין!
כתוב תגובה ל- רובי בוזגלו
8
ואווו
  מרשים!   24/07/11 10:05
אהלן וסהלן.
ברוך הבא למדינה היהודית.
אם אתה מכיר בזכות העם היהודי למדינה משלו, בזכותו לגבולות בטוחים, למגורים בארצו ההיסטורית, ארץ התנ"ך, אומר לך ברוך הבא ואשמח להתייחס אליך בדיוק כאל כל אזרח אחר.
הבעיה היא שכפי שידוע לך חלקים גדולים מדי בקרב ערביי ישראל רוצים בחיסולה של המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- מרשים!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |