s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגן דוד פלשתיני
מאת: דודו אלהרר  |  24/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ברוך שובך דודו אלהרר,תודה לאל!
  קורןנאוה טבריה   24/08/11 12:49
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה תפחדי מהאשכנזים ולא
  יהודי אותנטי   24/08/11 13:19
מהערבים מזרע אברהם ,האשכנזים הם מזרע עמלק לא סתם הם בוגדים ורודפי בצע .
כתוב תגובה ל- יהודי אותנטי
2
רק הכוזרים האשכנזים פולשים
  יהודי אותנטי   24/08/11 12:51
כתוב תגובה ל- יהודי אותנטי
3
ברוך בחזרתך, אף שהתברכנו בצאתך
  פועה   24/08/11 13:41
אנו צריכים להודות שהיהודים הם הכובש המגעיל ביותר שאפשר להעלות על הדעת.
כל כובש "נורמאלי" (יוונים, רומאים, נוצרים, מוסלמים) אפשר לנכבשים לפחות, לאמץ לעצמם את דתו או את תרבותו, ולאפשר להם להביע נאמנות, כדי לתת להם סוג של תקווה להגעה לאיזה שויון אתו.
היהודים, שרוב זמנם היו נכבשים, יחודיים מראשיתם בכך, שלא אפשרו במישרין לנכבשים את האופציה האנושית המינימאלית הזאת. התנ"ך מלא ברמזים משמעותיים על צרופם של נכבשים וגרים לישראל, אבל היהדות מעולם לא אפשרה להם זכות מוצהרת כזאת.
אפילו לציונים החילונים והסוציאליסטים, לא היה האומץ, בהכריזם על המדינה היהודית והדמוקראטית, להוסיף במגילת העצמאות איזו פיסקה שתאפשר למי שחי כאן ושיחפוץ בכך מרצונו החופשי להתקבל לעם היהודי, אפילו לא בתהליך של גיור לחומרה!
היהודים אומרים לנכבשיהם, אנו נותנים לכם שיוויון זכויות מלא, מלבד הזכות להצטרף לעם היהודי כדי לחיות בשיויון מלא במדינה היהודית. ובאותה הנשימה דורשים מהם במופגן נאמנות למדינה. לכן היהודים הם אכן כובש מגעיל.
אם אתה חושב, שבעקבות הרשימה הזאת שלך, תינתן לפלסטינים בעלי הגנים היהודיים, שאבותיהם התאסלמו לפני דורות, כדי לשרוד תחת הכובש המוסלמי, סוג של הכרה כיהודים, אתה חי באשליות. יש סכוי שזה יקרה בעוד מאה שנה ורק כאשר יטשטשו ההבדלים בין החילוניים משני העמים, ותהיה סכנה לקיומו של הרוב היהודי הברור. רק אז אולי יאותו הדתיים להרהר בזה.
מכל מקום, לך זה אולי מחמם את הלב שבעלי גנים יהודיים הורגים בך, לי ממש זה לא משנה.
כתוב תגובה ל- פועה
4
רבים מהם באירגוני הטרור
  אלון פלג   24/08/11 16:54
יש שאלה גדולה מה אחוז ערבי ישראל שהם מזרע ישראל. הייתה הגירה גדולה של ערבים ממדינות ערב, ערבים שבבירור אינם מזרע ישראל. גם אותם אלה שיש סיכוי טוב שהינם יהודים נלחמו נגד ישראל וטבחו ביהודים והם אויבים מרי נפש לישראל. צריך להבחין בין התזה לפיתרון הסיכסוך כלומר צריך לודא בדיוק מה אחוז הערבים שהינם מזרע ישראל, כמה אחוזים הם ערבים. הטמעות של ערבי ישראל ביהודים צריך להיות תהליך הדרגתי בן עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
5
אני דווקא רואה בתים של יהודים
  trhe   24/08/11 18:14
שנכבשו על ידי ערבים זאת עוד אחת מהוכחות שפה זה הבית הלואמית של היהודים והערבים כבשו פה
כתוב תגובה ל- trhe
6
סבי החכם נהג לומר לי בנוגע לסכ
  קורןנאוה טבריה   25/08/11 05:43
לסכסוך הערבי יהודי שעוד יבוא היום ש:"מי שמשלנו ישוב אלינו ומי שמשלהם ישוב אליהם"=כלומר, רבים מקרבנו עוד יתגלו כלא משלנו, וכבר עכשיו אפשר לזהות במי מדובר, והם ישובו אל מקורותיהם בעזרת השם-ואני מאמינה שעוד יבוא יום הברור הגדול! חשוב להקפיד לא לכנות את הערבים גם אם הם יהודים במוצאם: "פלשתינים"=כי אין עם כזה=חשוב להקפיד על כך כי בעוכרינו הדבר!השם פלשתינא ניתן לישראל ע"י הרומאים ימח שמם כדי למחוק את שם ישראל מהמפה-וליהודים אסור לסייע במטרה הזאת!הסרט מרתק,חשוב ומחזק את העובדה ההיסטורית והנצחית שארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל-ולא לשום עם אחר!!!-אילו היתה לנו תקשורת יהודית,דמוקרטית ומאוזנה היה עליה להקרין סרט זה בערוץ הממלכתי=אבל אין-וזה באשמתו של העם היהודי=בושה ליהדות וחרפה לדמוקרטיה!!!העם דורש תקשורת יהודית,דמוקרטית ומאוזנת=עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הסרט הקודם של ניסים מוסק בענין
  משה לבל-כפר סבא   25/08/11 13:39
שודר במשך 12 דקות בתוכנית יומן השבוע של הערוץ הראשון בהנחיית איילה חסון (שהתפלאה והיתה חיובית) ובן כספית שזילזל בממצאים ודיבר על יהודים מומרים שתמיד שנאו את עם ישראל.
כתוב תגובה ל- משה לבל-כפר סבא
הסרט הקודם של ניסים מוסק בענין
  משה לבל-כפר סבא   25/08/11 14:18
שודר במשך 12 דקות בתוכנית יומן השבוע של הערוץ הראשון בהנחיית איילה חסון (שהתפלאה והיתה חיובית) ובן כספית שזילזל בממצאים ודיבר על יהודים מומרים שתמיד שנאו את עם ישראל.
כתוב תגובה ל- משה לבל-כפר סבא
נכון,הזכרת לי את זה-וגם שציפית
  קורןנאוה טבריה   26/08/11 06:20
שציפיתי לאחר הצפייה שהתשקורת תעשה עם זה משהו להסברה=אבל נאדה!העובדה ששכחתי מעידה שהתשקורת "שלנו" גם משכיחה מאיתנו את מה שהיא לא מעוניינת שנזכור!אילו היה מדובר בסרט שמוכיח שהיהודים הם מוסלמים במקורם, חלילה וחס,אותה תשקורת ממש לא הייתה מפסיקה להזכיר לנו את זה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
ג'וזף פארח בתגובה:"אז מה הפתרו
  קורןנאוה טבריה   25/08/11 05:57
הפתרון?"שואל פארח בנוגע לסכסוך הערבי-יהודי ומשיב:"האמת היא שלדעתי אין פתרון בדי אדם,אבל אם יש הוא צריך להתחיל עם האמת! לעשות כאילו יוביל ליותר תוהו ווהו-כי אי אפשר להחליף 5,000 שנה של זכויות נצח עם גיבוי אדיר של הוכחות היסטוריות וארכיאולוגיות בטענות שווא שמוציאים שם רע לאמת,לשלום ולאינטליגנציה"!(ג'רוזלם פוסט 11/9/00)!ג'וזף פארח הוא עיתונאי אמריקני נוצרי ממוצא ערבי ובקי בהיסטוריה היהודית!!!דבריו אלה נאמרו לאחר פשע ותרמית אוסלו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
עוד הוכחה לטובת הסביבה
  סתם_1   25/08/11 12:48
גנטית מדובר כנראה ביהודים, סביבתית הם הפכו לברברים ערבים. הרי לנו עוד הוכחה על חשיבות הסביבה על התורשה.
כתוב תגובה ל- סתם_1
9
סרט מעניין,ידוע כי בחלק מהכפרי
  פלא יועץ   25/08/11 12:53
-ם ביהודה והשומרון ישנם בני אנוסים ממוצא יהודי.ולכן כל מקום הנקרא -כפר,הינו בבסיסו ישוב בו חיו יהודים.[כפר=ישוב של הכופרים באיסלאם].מעולם לא היה,אין ולא יהיה עם פלסטינאי,הכל עורבא פרח.אך חלק גדול מהערבים החיים בא"י היגרו הנה מארצות ערב השכנות,ללא שום קשר ליהדות.אז ראשית יהודים כמו צבי וכמוך צריכים לחזור לכור מחצבתם,דרך קיום התורה והמצוות,שלשם כך ניתנה לנו הארץ,ורק אח"כ ללכת לשוטט בכפרים,אשר חלק גדול מהצעירים שם הנם שונאי ישראל ממש,הפוגעים ומשחיתים עד היכן שידם מגעת.[קבריהם של יהושע בן נון ושל כלב בן יפונה בכפל חרס הושחתו לא מעט פעמים.]שנית איש אינו עוצר מבעדם לשוב ליהדות ולהיות חלק אינטגרלי מעם ישראל,ועובדה שהם אינם עושים זאת.שלישית די לנו לקרוא בפרשות השבוע של החודש האחרון בשביל להבין איך עלינו לפעול בצורה הנכונה והראויה מול גויי הארץ.ובתקווה שיבוא לציון גואל ב"ב ונזכה לישועה כהרף עין,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
אנא שימו לב, סרט כזה לא יכול
  משה לבל-כפר סבא   25/08/11 13:49
להיות מופק ללא סיוע רציני של המוסתערבים=מוסתר כערבי והם אכן ללא ספק רוב ערביי ארץ ישראל היום. השינוי הגדול שנעשה בשנתיים האחרונות הוא שהתודעה על מוצאם הישראלי של רוב רובם של ערביי ארץ ישראל חודרת ועושה לה נפשות ביניהם ויש כבר הרבה בודדים וחלקם מנהיגי ציבור בציבור מגוון זה שחושב-איך להתחבר חזרה לעם ישראל. צבי מסיני ,לא יכול היה לפעול לולא כמה עשרות מוסתערבים המסיעים בידו.
יש קוו ברור למי שאינו משורש זרע ישראל ואלו רוב הפליטים הערביים- הקב'ה יצר אכן מצב כזה שגם במלחמת השחרור וגם במלחמת ששת הימים וגם עכשיו מי שבמחנות פליטים או מי שמהגר מן הארץ ...אינם זרע ישראל, והנאחזים בקרקע בציפורניים ,הם זרע ישראל. האם לנו שרובינו או הורינו היגרו לכאן יש זכות ישיבה העולה על בני ישראל שהמירו דתם, אבל שמרו על ההתישבות בקרקע ארץ ישראל? גם בנכונותינו לקבלם תלוי הדבר ולא רק ברצונם לכך עד כדי מסירות נפש- בעיקר בסיוע למערכת הביטחון שלנו, וגם בהעברת קרקע ליהודים, ובשמירת קברי צדיקינו/צדיקיהם.
כתוב תגובה ל- משה לבל-כפר סבא
11
דודו מה קרה איך זה מקדם את
  מוטי שקורי   25/08/11 22:35
פתרון הבעיה,יש לנו שמולנים שמתחזים כיהודים והם השונאים הכי גדולים של עם ישראל ודת משה,ונילמד מהעבר הרחוק והקרוב שגוי שבעברו היה יהודי,מוסר נפשו בעד שינאת ישראל,דודו לא לחפש קיצורי דרך הזוהיים,זה אוייב שיש לא דת קיצונית ,והוא מבין רק כוח ופחד מימך(בששת הימים הם פחדו להסתכל לנו בעינים השמאל הפך את הצבא לצבא במיגננה.
כתוב תגובה ל- מוטי שקורי
12
סקופ ! אובאמה יירצח לקראת סוף
  חשדנית   26/08/11 14:31
הקדנציה שלו. כביכול בידי פנאט נוצרי/שמרן/רפובליקני, למעשה בידי CIA, זרוע הביצוע של המועצה ליחסי חוץ. המועצה שולטת הלכה למעשה במדיניות החוץ הביטחון והכלכלה של ארה"ב. היא כוללת כ-4000 חברים-יועצים במעגל הרחב (ביבי נתניהו ביניהם), אבל המעגל המצומצם של החברים (ביניהם הנרי קיסינג'ר ואני חושדת שגם שמעון פרס) הוא המחליט והקובע הבלעדי של מדיניות ארה"ב ומכאן של העולם כולו.

הסיבות להתנקשות באובאמה הם:

א. החלשת כוחם של הרפובליקנים בכך שיאשימו אותם בהסתה לרצח, והגדלת השפעתם של הדמוקרטים בבחירות הבאות (זוכרים את רצח רבין? אז על אותו עיקרון)

ב. לחסל את מי שיודע יותר מידי סודות, ואינו ממש שייך למיליה של המועצה ליחסי חוץ, בבחינת הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת

הבחירה באובאמה כמועמד של הדמוקרטים הייתה מלכתחילה החלטה של המועצה ליחסי חוץ, במסגרת המדיניות החדשה שלה של התקרבות לאיסלאם הגלובאלי.
בכוונה נבחר מי שהוא בעצמו מוסלמי (גם אם שינה את דתו לנצרות זה לא תופס לגבי מוסלמים), שלא נולד בארה"ב (בניגוד לחוקה האמריקאית), ושמוצאו מכושים באפריקה. כך יכלה המועצה לקדם את ענייניה אצל האיסלאם העולמי.

ההתקרבות לאיסלאם נובעת מחולשתה של ארה"ב, השוטר העולמי. ארה"ב נמצאת בקשיים כלכליים כאלה שלעולם לא תוכל לפתור אותם בכוחות עצמה. לשם כך היא צריכה בן ברית חזק ובעל אמצעים (נניח: נפט) כדי שיוכל לתמוך בה (כן !!!) מול המעצמות החדשות שמתגבשות בעולם: סין, הודו וברזיל.
סין, לדוגמא, יכולה מחר להפיל את ארה"ב לקרשים אם תעמיד לפרעון את כל אגרות החוב של ארה"ב שנמצאות בידיה. ארה"ב לא תוכל לפרוע את החוב שלה גם בעוד מאה שנה.

אין פלא שארה"ב עסוקה כעת בהפלת הדיקטטורים בעולם הערבי כדי להמליך במקומם דיקטטורים אחרים - מתנועת האחים המוסלמים - שיהיו ת"פ שלה וגם יתמכו בה באמצעות תעשיית הנפט.

ואם אתם לא מאמינים תגזרו ותשמרו לעוד שנתיים
כתוב תגובה ל- חשדנית
את אכן צודקת בדבריך.הארגון
  פלא יועץ   26/08/11 17:23
הקובע את ההתנהלות בעולם נקרא "הנאורים",הוא הינו הגרעין הקשה [הארד דיסק]של ארגון הבונים החופשיים,אשר המועצה היא הזרוע הביצועית שלו.ברק אובמה משתייך לסניף הקליפורני שלו. קודמו בוש היה שייך לסניף הטקססי שלו [הגולגולת והעצמות].שמעון פרס הינו נציגם הבכיר בארץ מזה 45 שנה, אהוד ברק ונתניהו הם -ת.פ. שלו,כמו אולמרט ,לבני ואחרים, בפוליטיקה ובכלכלה הישראלית.העם בישראל בקושי מעניין אותם הם מייצגים את אותם כוחות זרים בכל מאודם,[ולכן הם עושים הכל,אבל ממש הכל,למען היותם בהגה השלטון]הסיסמה של הארגון העולמי הינה:"סדר עולמי חדש" [ש.פרס דובר על:"מזרח תיכון חדש"-והביא עלינו אסון מתמשך.אריאל שרון אמר:"מה שרואים מפה לא רואים משם".כי הבין שהוא מחוייב להיות משרתם.]מטרתם שליטה מוחלטת בכל אמצעי האנרגיה בעולם ובכל הנובע מכך.הם עושים זאת ע"י שליטה מוחלטת על תעשיית הנפט והגז, תעשיית התרופות ותעשיית הנשק.לכן יש להם אינטרס מתמיד ביצירת מתחים,סכסוכים ומלחמות באזורים שונים בעולם,אך מציגים את עצמם בצורה צינית כרודפי שלום וכאילו הם מנסים לקדמו.אך מזימתם ארוכת השנים לא תעלה בידם כי היא בניגוד לרצון האלוקי,וסופם יהיהכשל הדינוזאורים. שבת שלום לכל ישראל,ושיבוא לציון גואל ב.ב.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לפי קצב הלבנת שערו צפוי מוות
  פרעוש   27/08/11 11:39
טבעי.
כתוב תגובה ל- פרעוש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il