|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
הבימאית והמחזאית איה קפלן יצרה מסיפור חייה של יהודית הרמן הצגה מרגשת המתארת את החזרה לחיים נורמטיביים של יהודית הרמן, מחיי אישה מעונה בהרמון של גואל רצון בדרך מורכבת ועקלקלה כך שהצ...
איתמר לוין
איתמר לוין
תשעה באב אינו יום אבל דתי אלא לאומי, והוא מחייב הפקת לקחים במישור של הציבוריות הישראלית והיהודית. העבירות שהובילו לחורבן עדיין איתנו, והדרך לגאולה חייבת לעבור במחייתן
[צילום: עיריית רמת גן]
עידן יוסף

אם משרד התחבורה נמנע מהתערבות, עשויה להיות לדברים השלכה תחבורתית רחבה - הרבה מעבר לגבולות רמת גן והרבה מעבר לשבת. מול שידוד המערכות שעלול להיווצר אף שר תחבורה אינו יכול לעמוד מנג...
[צילום: שוקה כהן-יח"צ]
חיים נוי
ביקורת מחזמר: פאנטום האופרה הוא הפקה מרשימה, אפופת תפאורה מדהימה ותלבושות נפלאות - אבל הוא ארוך מדי, מתיש ומשעמם
חברות הקונגרס הדמוקרטיות: אילהאן עומר ממינסוטה (משמאל), איאנה פרסלי ממסצ'וסטס, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מניו יורק ורשידה טייב ממישיגן  [צילום: ג'.סקוט וייטאפל/AP]
זהר טל
הסיפור של אישור הביקור ההומניטרי לחברת הקונגרס האמריקני מספר את סיפור תעשיית השקרים כולה - השנאה לישראל גדולה יותר מהאהבה למשפחה. עדיף לא לכבד סבתא קשישה בביקור, על-מנת שלא לוותר, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחירות 2019 (א)
מאת: פורומים  |  18/08/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
תתכוננו לתגליות
  יצחק הרואה   7/06/19 13:07
כתבתי בעבר , שבינימין נתניהו הוא הבחירה של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים וכרגע אין בחירה אחרת . היות והיו תקלות בהפרעה ( יאיר לפיד , ליברמן אביגדור ועוד..)ובנוסף פרקליטות יועמ"ש ועוד מנסים לכאורה להפריע עם תיקים הזויים לחלוטין ואותם פרקליטות עם היועמ"ש לא חוקרים פרשות יותר חמורות של מעומדים אחרים שמזמן היו אמורים לעמוד למשפט בגלל " רק לא ביבי " הם הבאים בתור להיפגע על ידי הקב"ה והתקלות בהפרעה של לפיד את ליברמן ועוד.. גם הם יפגעו . היה אסור לקיים בחירות נוספות והיות וכן ניקבע תאריך אחר עם השקעות כספים מיותרים אזי נראה הרבה דברים חריגים שקורים במדינת ישראל. , ומי שמדבר נגד מדינת היהודים ומקלל ומנבל את פיו במיוחד על משפחת נתניהו שלא יבוא בטענות אם יקרו במשפחתו או בסביבתו אירועים חריגים ומשונים. אנחנו בפיתחה של שבת וחג השבועות , חג מתן תורה , חג הביכורים . נצטרך להיזהר מבחינה ביטחונית ונראה ניסים שיקרו לנו בתקופה הקרובה ובמיוחד אלו המנסים למחוק ולחסל אותנו. בינימין נתניהו ימשיך ( למרות התקלה ) להנהיג את מדינת היהודים בשיקול דעת וביד רמה כשהאינטרס של מדינת היהודים חשובה מכל הפיטפוטים של מכל מיני מומחים הזויים למיניהם. מאחל ליהודים חג שמח, בריאות ואריכות ימים ושנקיים את " ואהבת לרעך כמוך " ונפסיק את הרכילות והניבול פה ., ושבעזרת השם הקב"ה ישלח ויגלה לנו את גואל ישראל במהרה בימינו אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
כל הכבוד לליברמן!
  יוכבד   25/05/19 11:15
כתוב תגובה ל- יוכבד
+
תעבור
  איוון   16/04/19 12:36
תעבור לאום אל פחם
כתוב תגובה ל- איוון
+
להקיא תוך כדי קריאה
  אופיר   15/04/19 21:54
מאמר מטופש מוטה ורחוק מכל הגיון. צפוי. השמאל כותר כתרים לעצמו.
כתוב תגובה ל- אופיר
-  מדינה מטורפת
  דורון 2019   5/06/19 22:42
שתי מערכות בחירות באותה שנה... מי צריך את זה?
 בחירות 2019
כתוב תגובה ל- דורון 2019
-  חוץ מהבדיחה דור און
  צורי   16/04/19 17:23
שאין ליחס כל חשיבות לכתוביו מאז הוא גח כאן. הרי מחניהו הוא עולם שמת מות חטוף מ-24 מנדטים ל-6 והוא עוד לועג למפלגה חדשה שנכשלה בנסיון הראשון שלה. הוא שוכח שמפלגתו הגוססת העבודה היא היום בגדר מומיה. מה למפלגה הציונית ההיא ולמרב מיכאלי נכדתו של נאצי וסתיו ואו נכון יותר חושך שפיר ויחימוביץ אשת רק"ח בעברה והמפלגה ההסטורית ההיא. היא הלכה שמאלה והפכה לצנינים בעיני בוחריה העם הכריז על מותה של המפלגה שלך דור און.או שמא אתה חברת למתרפקת על קבר עראפת זנדברג?
כתוב תגובה ל- צורי
+
תיאוריות הבל של שמאלנים
  ישעיהו א   14/04/19 18:10
מחבלים לא יבחרו לכנסת. התמיכה של העם בנתניהו למרות כתב האישום היא קביעה שהאינטרס הציבורי נוגד את העמדתו של נתניהו לדין. שרון קיבל חסינות בגלל שהשופט חשין חשב שהאינטרס הציבורי הוא לאפשר את מימוש החרבת יישובי גוש קטיף וצפון השומרון. אבל חשין אינו בר סמכא לדבר בשם האינטרס הציבורי, הציבור כן! והציבור אמר שהמתנות שקיבל נתניהו לא מעניינות אותו, והצגת סחיטה באיומים כקבלת שוחד לא מקובלת עליו, ושהוא מקבל את הטענות של נתניהו בפרשת בזק שרודפים אותו. ראש הממשלה נבחר, והפרקליטות צריכה הפסיק להפריע לניהול המדינה.
כתוב תגובה ל- ישעיהו א
-  דברי איוולת
  ק.ר.   27/04/19 21:55
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  לבטל את בתי המשפט מיד
  חילקיהו   27/04/19 17:51
האשמים יקבעו ע״י הצבעה של העם .😂😂😂😂😂😂
כתוב תגובה ל- חילקיהו
+
ביבי מפקיר הזקנים לרעב ומחלות
  הגדול אחרי היטלר   14/04/19 06:11
כתוב תגובה ל- הגדול אחרי היטלר
-  ביביסטן
  תימוני   23/04/19 20:26
חזק כל הכבוד על האומץ לצעוק המלך ערום כנגד העני עמך שתומכים בו באורח פלא גם אם הוא היה מצטרף למרץ בשים לב שאנשי בפריפריה וכו' שאל אותם במי הם בוחרים הם יענו לך ביבי ( לא יזכירו המילה ליכוד או מצע ליכוד) ואני לא מתכוון שהשמאל יגאל אותם מעוניים אבל כל מי שיבוא במקום הקפיטליסטית הקיצוני הזה ייטב לעם!
כתוב תגובה ל- תימוני
-  תכין את הארנק
  המבין   22/04/19 20:20
שמישהו ירים את הכפפה ויגיש נגדך תלונה
כתוב תגובה ל- המבין
+
ביבי מפקיר הזקנים לרעב ומחלות
  הגדול אחרי היטלר   14/04/19 06:11
כתוב תגובה ל- הגדול אחרי היטלר
+
חובה לרסן את מערכת המשפט.
  אקטואלי   13/04/19 16:31
הטענה שראש הממשלה לא יכול להיות ראש ממשלה אחרי השימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה, ולפני משפט בביהמ"ש, היא טענה מגוחכת – זה סותר את החוק הקיים היום בנושא. זו הזדמנות לרענן לשרים ולחברי הכנסת וכן לפרקליטים בכירים לשעבר, את החוקים הקשורים לנושא זה. רק לאחר הערעור בעליון (פסק דין חלוט) נדע כולנו את התוצאות ובהתאם נפעל כאזרחים – הרי "חוק זה חוק". אני שמח שסוף סוף יש לפחות "צדיק אחד בסדום" האלוף לוין, שאומר מפורשות שאת ראש הממשלה מחליפים רק בקלפי. בנוסף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד ניזרי טוען שיש לסגור לכאורה את תיקי נתניהו. החוק מבדיל בצדק רב ובהיגיון רב, בין שר לבין ראש ממשלה. אגב, אני אישית ממליץ לראש הממשלה להילחם על חפותו, אני לא מוציא מכלל אפשרות שהעדים "יעשו במכנסיים" על דוכן העדים, הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". יהיה מעניין במשפט. במידה וראש הממשלה יצא זכאי במשפט, היועץ המשפטי לממשלה וכן מספר פרקליטים בכירים בפרקליטות, וכן אנשי משטרה בדרגים הגבוהים ביותר, יצטרכו להתפטר מתפקידם. (אולי עדיף להם כעת לסגור את כל התיקים מאשר להגיע לאחר מכן לאותו ביזיון). אנשים אלה הוציאו מקופת המדינה עבור החקירות, לכאורה מעל 400 מיליון ₪, בכסף זה יכולנו לעזור להרבה מאוד אזרחים. היות וזה לא "כסף של אבא שלהם", אלא שלנו האזרחים, אולי צריך לחשוב בעתיד על חיוב כספי כאשר אנשים עושים נזק עצום לקופת המדינה. (ולא רק במקרה זה). אני לא נכנס כעת לנושא "החקירות הסלקטיביות" ועל הזדהמות החקירות, שזה ביזיון בפני עצמו. אישית הייתי רוצה לראות מספר נחקרים נוספים לראש הממשלה - כדוגמת, ציפי, כבל, לפיד, ברק, רות דוד, פישר ועוד. סימנתם מטרה וממנה אתם לא זזים, מה עם האחרים??? מושחתים נמאסתם!!! הנ"ל נכתב לפני תוצאות הבחירות. כעת אחרי הבחירות, כשכולנו יודעים את התוצאות, שר המשפטים שיהיה כנראה ח"כ לוין יצטרך לעשות בדק בית במערכת המשפט במיוחד בביהמ"ש העליון. אני אישית רוצה לראות שמכניסים לפחות עוד 15 שופטים לעליון על מנת למנוע קול אחיד במקהלה. חובה לרסן את כוחו של ביהמ"ש העליון לבצע את הפרדת הרשויות בצורה המיטבית, לרסן את כוחם של היועצים המשפטיים. אנחנו בחרנו בנבחרי הציבור שיבצעו את האג'נדה שלהם ולא מספר אנשים שמנהלים לנו את החיים. זו לא המטרה בבחירות דמוקרטיות. המצב הנוכחי הוא הסכנה הגדולה לדמוקרטיה - שקומץ של אנשים מנהלים לשמונה מיליון אזרחים את החיים. מדינת ישראל השקיע כארבעה מיליארד ש"ח לטובת הבחירות האחרונות במטרה להמשיך להיות דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
+
כמו שכתבתי
  יצחק הרואה   10/04/19 10:50
יהודים יקרים שלום וברכה. כמו שכתבתי בבחירות 2015 והבחירות בארצות הברית ועוד 2 מדינות אחרות בעולם והשנה מחודש דצמבר 2018 לפני שנקבע תאריך הבחירות , כתבתי והצהרתי קבל עם ועדה כי המועמד היחידי של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד להחלטה אחרת הוא בינימין נתניהו. ועוד כתבתי שמי שיפריע לו בלהנהיג את מדינת היהודים הקב"ה יפגע בהם ובמיוחד מי שינסה לפגוע במשפחת נתניהו היקרה. תראו מה קרה לאלו שניסו , היכן הם היום. מציע לאנשי התיקשורת , פרקליטות ,יועמ"שים ,אנשי משטרה וגם אזרחים שניבלו וקיללו והוציאו דיבתם רעה לעשות חשבון נפש החודש בלבד . כי החל מחודש לאחר מכן הם המסומנים להיפגע. חודש ניסן הוא ראש החודשים לחודשי השנה,חודש הגאולה והניסים והנפלאות לעם היהודי. קיימו את ואהבת לרעך כמוך וייטב לכם. מאחל ליהודים חג כשר ושמח ושהקב"ה ימלא משאלות ליבכם לטובה , בריאות איתנה ובעזרת השם גאולה שלמה בקרוב אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ומה תגיד אם בעוד שנה הוא יושב
  שבץ חלובה   16/04/19 21:41
בכלא?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  קנאה
  ביבאי   16/04/19 04:54
צודק אתה . נתניהו זה שליח פעם בדור האיש ענק מהשמים אוהבים אותו ולכן מצליח בכל. השמאל אינו משלים אציין רק 1 מהסיבות זו קנאה ורדיפה. (משבש את מוחם) האמת שאר המתמודדים מולו מגומדים!!!!!!
כתוב תגובה ל- ביבאי
-  צודק המושחתים בסוף ישלמו המחיר
  יולייה המחללת   11/04/19 14:04
איך אומרים מצביעי הליכוד (דאני הייתי מהם): כולם מושחתים בממשלה, כולם יושחתים במדינה, הכל זה שוחד ופרטקציה. זו המדינה שהם רוצים. ככה טוב להם. לאלוהים שלהם יש סימן של שקל ודולר וזה מה שדוחף אותם לאמת הבלתי משקרת שלהם. מי שגונב מעם ישראל, מי שמסדר כסף לחברים שלו על גב עם ישראל העובד והלומד והקורע תתחת ישלם במחיר של הבריאות שלו ושל כל השותפים שלו למעשה.
כתוב תגובה ל- יולייה המחללת
-  יצחק הרואה - תבורך
  דניאל11   11/04/19 08:49
יצחק הרואה היקר, אתה כל כך משמח אותי. תודה! עם ישראל חי עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל. אמן
כתוב תגובה ל- דניאל11
+
האם ההשקעות שוות
  יצחק הרואה   9/04/19 22:11
כל האולפנים של הרשתות עם כל הסוקרים למינהם כולל הפרשנים למינהם . כל ערוץ והסקר שלו , הבדלים מהותיים בינהם. אז מחר בבוקר נקום לבוקר חדש עם מספרים אחרים ולמי להאמין ? לסוקרים , לפרשנים ,לאנשי התישקורת ועוד. אז צפו להפתעות עד לסיום הספירות הסופיות ואז נמליך את בינימין נתניהו לראש הממשלה הבא.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ליצחק - תחזיות בע"מ
  שמוליק 1489   10/04/19 10:43
יצחק איש יקר.....שוב תחזיותך קולעות...תודה רבה ובאמת כל הכבוד לך - עקבתי אחרי הדברים המדויקים שאמרת ושוב תודה על קרן של אור המגיעה מהמרומים - אל תחסוך את דבריך כשיש לך כאלה. שא ברכה.
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
+
סרטון על ביבי שישנה את דעתכם
  ביבי האמת ליכוד   9/04/19 01:48
פ
כתוב תגובה ל- ביבי האמת ליכוד
+
מי עוד מגיע לעזור להחליף שלטון
  יצחק הרואה   8/04/19 16:14
מעניין מאוד , פתאום אנשי ביטחון לשעברים הפכו להיות מומחים להתערב במי טוב להיות המנהיג במדינת היהודים . מה קרה העם כבר לא יודע מי טוב ומי לא שצריך מומחים מתערבים למינהם . היו לנו 8 שנים של אובמה בה אותם מומחים שהתערבו לכאורה בנושא וראינו מה התוצאות של אותם מלשינים למינהם שמסרו לכאורה פרטים על פעילות מתוכננת . והמבין יבין . אז לא אותם מומחים לשעבר ולא אנשי צבא בכירים לשעבר ולא אנשי תישקורת ולא ולא ולא הרבה מאוד עמותות וקרנות ואנשי חוץ לארץ שרוצים בחורבן מדינת היהודים יקבעו מי ייבחר להנהיג את מדינת היהודים. כתבתי והמשיך לכתוב (מבחירות 2015) : הקב"ה החליט שבינימין נתניהו הוא יהיה המנהיג של מדינת היהודים ומי שיפריע לו יפגע על ידי הקב"ה. בינימין נתניהו יקים את הממשלה הבאה היא תיהיה ממשלת ימין בלבד . והיא תמשול עד שיוחלט אחרת , לא פרקליטים ולא יועמ"שים ולא משטרה יקבעו מי ימשול. וכמו שכתבתי : אלו שיפריעו לו יפגעו. ונשמרתם לנפשותיכם. מאחל ליהודים חג פסח כשר ושמח. בריאות איתנה , ימלא הקב"ה משאלות לבכם לטובה וקיימו ואהבת לרעך כמוך. , ושהשינאה והרכילות ולשון הרע יתפוגגו ונאמר די לצרותינו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
SACHAT'TA ET MARAN AD SOFO
  Haim Mevin, USA   7/04/19 23:37
Concept 'Maran" pag-tokef im p'tirato v'Machluf a"Marokaee" lo yachol yoter lesachek ota 'Arye'....Afilu bito ab'chora v'a'mutzlachat shel Maran azva et a't'nu'a b'trikat delet, al partzufu a'makri'ach shel Machluf. A'Chagiga nigmera lo, kri lo od maskoret atak + mechonit s'rad v'nahag tzamud + optziot bli g'vul, l'kabalat shochad, etc., v'kol zot l'chasar miktzo'a she'kol "kocho" b'lashon mitgalgelet(=demagogia zola!)+ mofaeem the'atraliyim kmo 'Dim'ot aBatzal' al moro-ahuvo kiv'yachol, l'hat'a'yat a'tzibur a'Sfaradi a'tamim
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, USA
+
האם השבוע הוא גורלי??
  יצחק הרואה   7/04/19 21:14
מעניין שכולם דואגים לגבי יום שלישי האם הוא יום גורלי למדינת היהודים ?? התיקשורת , הפולטיקאיים , פרשנים למינהם . תושבים מודאגים מה יהיה ומה יקרה אחרי הבחירות . ובכן מאז בחירות 2015 (מחודש מרץ 2015) שבינימין נתניהו הוא הניבחר על ידי הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד שיוחלט אחרת , כרגע אין החלטה ומי שיוחלט לגביו לא נמצא ברשימת המועמדים הקיימים היום. כנ"ל הנשיא טראמפ הוא הבחירה של הקב"ה להנהיג בארצות הברית את המעצמה הזו והוא ניבחר אך ורק להגן על מדינת היהודים והשיתוף הפעולה בין טראמפ לנתניהו הוא מושלם. השבוע החל חודש ניסן , ראש חודשים לחודשי השנה , חודש הגאולה הניסים והנפלאות. מאחל חג כשר ומלא ישועות ניסים ונפלאות לעם היהודי באשר הוא נמצא ובעזרת השם גאולה בקרוב מאוד.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
לפיד כמו אולמרט, טעויות קשות
  מייק   6/04/19 07:55
חסרי יכולת שהיגיעו לאן שהיגיעו לא ברור איך, בעצם אני חושד באיזה טייקון תקשורת. מקווה שהציבור לא יפול שוב כמו בעבר
כתוב תגובה ל- מייק
-  יאיר לפיד
  ק.ר.   7/04/19 11:31
אדם צעיר החליט להקים מפלגה וקיבל 19 (!!!) מנדטים ללא כל עבר. האם ביבי היה מסוגל לעשות זאת? ואני לא מתומכי לפיד בכלל אבל עובדות הן עובדות.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  קבל תיקון, הוא לא הקים
  מייק   7/04/19 18:16
הוא רק הפוסטר, אנשים אחרים הקימו ומנהלים את יש עתיד.
כתוב תגובה ל- מייק
+
תאריך הבחירות 9.4
  יצחק הרואה   5/04/19 12:29
האם יש משמעות לתאריך 9.4 שבו נקבע יום הבחירות ? מתברר שכן . עפ"י הנמרולוגיה הקבלית 9+4 = 13. 13 בגימטריה זה אחד .מיהו האחד שמתמודד כנגד 4 ראשים שכל אחד מהם מושך לכיוון לא ידוע. וכמו שכתבתי ( כדאי לקרוא ) על בחירות 2015 ובנוסף כתבתי החל מחודש דצמבר 2018 לפני שניקבע יום הבחירות כי הניבחר של הקב"ה להמשיך ולהנהיג את מדינת היהודים הוא האחד והיחיד בינימין נתניהו עד שיוחלט אחרת , כרגע אין החלטה אחרת ובנוסף ברגע שתיהיה החלטה אחרת המועמד לא מופיע כרגע ברשימה שמתמודדת. ומה שנראה כי בינימין נתניהו ייגבר על כל המבקשים להפריע לו ואתם יודעים מיהם ומי נותן להם גיבוי ומי מממן אותם ., ואני אכתוב שוב כי מי שניסה / מנסה להפריע לבינימין נתניהו להנהיג ייפרע על ידי הקב"ה .כדאי להפסיק עם הרכילות , לשון הרע , השינאה והפגיעה במשפחת נתניהו היקרים. היום ערב חודש ניסן , ראש חודשים לחודשי השנה היהודית , חודש הגאולה הניסים והנפלאות , נקווה כי בעזרת השם נמשיך לראות ניסים ונאמר " די לצרותינו " ונקיים את ואהבת לרעך כמוך וייטב לנו. חודש טוב יהודים יקרים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
טול קורה מבין עינך
  מגיב ותיק   4/04/19 13:46
לא אוהב את פייגלין בעיקר משום שרשימתו משובצת בשמאלנים. אבל שאיתן האדום ידבר ? האידיאולוגיה בה תמך איתן ולה הצביע בעבר כרתה ברית עם הנאצים (ברית ריבנטרופ מולוטוב) היה זה סטאלין אלילו של איתן שהצהיר לאחר הברית : יחד עם היטלר נהייה בלתי מנוצחים. צבוע !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
+
מדברת מי שלא פרסמה מצע כלכלי
  רק כחלון   4/04/19 10:44
וחברתי רק כחלון
כתוב תגובה ל- רק כחלון
+
הנוכל עם הבצל רד מחיינו...
  ספרדי   2/04/19 17:44
די עשית די והותר לביתך גנבת שחדת ישבת בכלא במקום בכולל המרת את פי הרב עובדיה יוסף שכינה אותך רשע, הספדת את מרן גדול עולם בעזרת בצל, והיום בצביעות מצמררת ובעזות מרושעת אתה משתמש בשמו, די עבריין מאוס כל יום שאתה בפוליטיקה הוא חילול השם שאין לו כפרה, אני מקווה שבוחרי ש"ס ימצאו מפלגה אחרת ויקיאו את דרעי מהפוליטיקה ישר לבית הסוהר,
כתוב תגובה ל- ספרדי
+
לפיד ?
  דוד מהשרון   2/04/19 16:33
את לפיד לא צריך להשמיץ, אלא לצטט מדבריו (ליאור שליין העלה ציטוטים רבים מדברי לפיד). הפרדוקס שלפיד כתב עליו בהיותו שר האוצר (פרדוקס של זנון מהמאה ה 15), אלא שהפרדוקס אינו של זנון, וזנון לא חי במאה ה 15. תוכלו להקליד ביוטיוב ב. מיכאל יאיר לפיד, ואז לפני מספר שנים כשהתחלתי לעקוב אחרי לפיד כתופעה חדשה, ספגתי הלם מהבורות, הזילזול, חוסר הנכונות לבדוק מה שהוא כותב (הוא כותב! לא כותבים עליו). בקיצור, האיש בעל יכולות תקשורתיות טובות, נהנה מחשיפה רבת שנים במדיות השונות ולכן איש אינו בודק אותו. בפועל, אין לו שום יכולת ניתוח, הוא ממש פלקט שמדקלם מה שמייצרים עבורו. לפחות היה לומד משגיאות העבר, אך לפיד כה בטוח שהתקשורת לא תגע בו וממשיך לנפק שטויות בצרורות. דרך אגב, כאן גנץ איבד אותי. היה לו יתרון, והוא נכנע לרוטציה עם איש רדוד כלפיד. בנוסף, גנץ רצה לצבוע את מפלגתו בניחוח ימני, ובמקום לשבץ כמה ימניים ככל העולה על רוחו (אין פריימריס), עשה עסקה עם יעלון שגרד את אחוז החסימה והקריב אנשים משלו לטובת אנשי יעלון
כתוב תגובה ל- דוד מהשרון
+
שקרים רבותי , שקרים
  יצחק הרואה   1/04/19 22:59
האם התישקורת משתפת פעולה על מנת להשפיע לתוצאות הבחירות ?? למי שעוקב אחרי , כתבתי והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא הבחירה של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד שיוחלט אחרת . כרגע אין החלטה . ומי שיחליף אותו לא נמצא ברשימה הקיימת בבחירות אלו. ובכן מיד אחרי הבחירות נראה מהפך בתישקורת , הרבה אנשי תישקורת יצטרכו לחפש תעסוקה אחרת כי לא יצטרכו אותם יותר . זה יתחיל בתישקורת הכתובה וימשיך בתישקורת הדיגטלית. לחלק גדול מהעם אין אימון בתעשקורת ומביע אימון דווקא ברשתות החברתיות. מעניין למה היועמ"ש לא בודק אותם לגבי הגינותם . כי גם הוא יהיה מובטל כמוהם מיד אחרי הבחירות . בסוף השבוע חל ראש חודש ניסן ,המוגדר כראש חודשים חודש הגאולה . מאחל לכל היהודים חודש טוב ומלא שימחה ואושר , חודש שבו יתגשמו משאלות לבנו לטובה ונקיים את ואהבת לרעך כמוך ושהשינאה והרכילות יהיו נחלת העבר . ומדבר שקר תירחק וייטב לכם.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  בית הקברות מלא אנשים שאי אפשר
  ציניקך0904   7/04/19 16:18
להחליפם
כתוב תגובה ל- ציניקך0904
-  אפשר להחליף כל אחד אבל ..
  יאיר ל   9/04/19 16:39
השאלה מה תהיה התוצאה, אפשר להחליף טייס קרב מצטיין בטייס טירון שנכשל במבחנים, אפשר להחליף מנכ"ל מעולה במנכ"ל שהתמחה בחיסול חברות הכל אפשרי והשאלה מה תהיה התוצאה ומי ישלם את המחיר, משקיעי המימד החמישי כבר שילמו.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
-  תגובה ליצחק
  שמוליק 1489   2/04/19 17:50
על רקע מה שחזית בבחירות 2015 ועם טראמפ.....טוב לשמוע את הקול שלך מול שטף הרשע והשקרים שנראה שצריך כוחות בלתי אנושיים על מנת להתמודד עימם. מקווה ומתפלל לניקיון גדול של התקשורת וכל אותם גורמים אשר פשוט פועלים נגד עם ישראל ומדינת ישראל - עליו דברת. אני רואה בבחירות הללו לא רק בחירות פוליטיות אלא בחירה רוחנית על מיהו העם היהודי....אל תחסוך בכתיבתך - יש אנשים שקוראים אותך ומזהים את קרן האור שאתה משדר - עלה והצלח ותודה לך.
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  תודה רבה על דברי שניכם. הלואי
  ליצחק ולשמוליק   3/04/19 15:13
ונבואת יצחק תתקיים. יישר כוח. ירבו כמוכם בישראל.
כתוב תגובה ל- ליצחק ולשמוליק
+
מי יהיה ראש ממשלה
  חטיאר   1/04/19 18:04
צריך להעיר את העם: אף מצביע לא יקבל את מה שרצה. בייחוד המצביעים למפלגות הקטנות והזעירות. למקווים שביבי ינהיג את המדינה- זה לא יקרה גם אם יושבע כראש הממשלה וישרוד את התביעות! למה? כי הוא לחיץ לחיץ לחיץ!!! מי שינהיגו יהיו 'חבריו' לקואליציה ובייחוד הקיצוניים שבהם. אנחנו יודעים שהם חסרי רחמים. מי שכבר זיהו שביבי לחיץ אלה הפלשתינאים! הם מפחידים אותו- ומקבלים כל מה שהם רוצים! הם רוצים שימשיך בתפקידו (ובתפקודו) ומצאו דרך לשכנע המונים מישראל להצביע עבורו: מפחידים את אותנו באותו הזמן! מסקנה: המשימה החשובה ביותר- לסלק את ביבי! להצביע עבור המפלגה בעלת הסיכוי הגדול ביותר להצליח בכך, כחול-לבן.
כתוב תגובה ל- חטיאר
-  יש לך חוש הומור
  חיון   1/04/19 21:35
הצחקת אותי. רק לא ביבי, וביבי אשם עד שלא יוכח אחרת. אתם לא רציניים.
כתוב תגובה ל- חיון
+
אצטרך להצביע לאיחוד הימין
  אין ברירה   1/04/19 09:17
כתוב תגובה ל- אין ברירה
+
עלילות גנץ ומוזס
  ספרן   30/03/19 15:44
כתוב תגובה ל- ספרן
+
נעליים מהבית
  יובל כהן   29/03/19 14:34
הרגת אותי...מצויין!
כתוב תגובה ל- יובל כהן
+
האם הגילויים ישפיעו ???
  יצחק הרואה   29/03/19 12:59
למי שעוקב ( כדאי ) למה שאני כתבתי מדצמבר 2018 בנושא בחירות 2019 ועד היום יווכח כי כל הגילויים לגבי אלשייך , גנץ , אשכנזי ועוד לא סתם מוצפים . הקב"ה החליט להציף את כל הרוע של האנשים שמנסים / ניסו להפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים . אכתוב שוב : בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד שיוחלט אחרת. כרגע אין החלטה , ברגע שתיהיה החלטה שום מועמד מהרשימות הקיימות והמתמודדים לא יהיה זה שיחליף אותו. נשאלתי , האם הגילויים ישפיעו על הבחירות? השבתי שהם לא ישפיעו הם רק יגלו את הפרצוף האמיתי של העיתונאיים ואנשי התיקשורת לאיזה צד הם נמצאים . ובנוסף זה יראה לכאורה מי הם הפרקליטות , יועמ"שים , אנשי משטרה ועוד.. שמפריעים לבינימין נתניהו להנהיג את המדינה וחלק גדול מאלו שציינתי הם הבאים בתור ויהיו עוד ועוד גילויים ( כמו שכתבתי ) שיזעזעו את תושבי מדינת היהודים. בשבוע הבא יהיה ראש חודש ניסן שנקרא גם ראש חודשים וגם חודש הגאולה ונקווה כי נגאל מכל השינאת חינם והאיבה הקיימת במדינת היהודים ונאהב אחד את השני ובא לציון גואל. שבת שלום ומבורך יהודים יקרים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
איזה חקלאי מדופלם הוא גבאי?
  צורי   26/03/19 18:07
כתוב תגובה ל- צורי
+
איזה חקלאי מדופלם הוא גבאי?
  צורי   26/03/19 18:07
כתוב תגובה ל- צורי
+
81 עו"ד מקבלי השכר מהלשכה?
  אייל yaron   26/03/19 12:27
רדו לנו מהגב ועופו טוסו לנו מהכיס!
כתוב תגובה ל- אייל yaron
+
בנט הוא בעל עמדות פמינסטיות
  דוד9970   26/03/19 09:49
במשך שנים הוא ומפלגתו הבית היהודי דגלו ביצירת חוקים חד צדדיים נגד גברים. תפיסת העולם שלו ושל מפלגתו זה שצריך לרמוס גברים ושהחוק הוא למען האישה. פייגלין בדיוק הבטיח לדאוג לגברים. בדיוק ההיפך מבנט. רק גבר שרוצה לסבול יצביע לבנט.
כתוב תגובה ל- דוד9970
+
בנט טוען שפייגלין לא הצליח
  סניל   26/03/19 09:33
עד כה.
האמת היא שאנחנו (ובתוכנו גם בנט) לא הצלחנו.
עכשיו באים הצעירים ואני מקווה שהם יצילחו.
המעניין הוא - שכו---לם אומרים שצריך שינוי וכו----לם מבטיחים כפי שהבטיחו בעבר.
אבל שינוי לא התרחש.
פייגלין יעשה זאת
כתוב תגובה ל- סניל
+
שפה אנטישמית!
  שוליק   25/03/19 18:43
כתוב תגובה ל- שוליק
+
שוכנעתי להצביע פייגלין
  בניאה   25/03/19 17:43
איפה פייגלין ואיפה בנט. נער פזיז ושרלטן חנטריש כמו בנט מעיז לקשקש הבלים נגד פייגלין הרציני? בנט ואשתו ושקד ושאר הימין המטורלל יביאו עלינו אסונות ולוויות בעוד שפייגלין נשמע רציני עם שיקול דעת נבון ולא נגד בית המשפט באופן שיורים לנו בראש. נקווה שבנו יחטוף מכה וביבי ישתה לו את המנדטים.
כתוב תגובה ל- בניאה
+
פיו של דן
  ישראל בר-ניר   25/03/19 05:18
מפיק מרגליות
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
+
מאמר חובה לכולנו חייבים להפיץ
  אורנית   24/03/19 21:16
מאמר מעניין , שמנתח ברהיטות את מצבנו , סוף סוף מישהו מעז לשים ראי מול עצמנו ולחדול מהטקסטים בעל כך מאוסים שטוחנים כל היום אותו דבר !!!
כתוב תגובה ל- אורנית
+
האם בקרוב נראה......
  יצחק הרואה   23/03/19 23:55
האם בקרוב מאוד נראה , נשמע דברים חריגים שיצופו ויגלו את הפרצוף האמיתי של מי שנמצא מאחורי התיקים ההזויים לכאורה של משפחת נתניהו. אז זה יקרה בתקופה הקרובה . יתחילו לצוף הרוע והשחיתות של העומדים מאחורי זה. הקב"ה החליט לגלות את העומדים מאחורי החקירות ומה היתה מטרתם. כמו כן כמו שכתבתי בעבר והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא הבחירה של הקב"ה להנהיכ את מדינת היהודים בתקופה זו , עד שיוחלט אחרת . השבוע נצפה גם את השפעת ראש הממשלה על מנהיגי העולם ואיך נזכה לראות הפתעה עם חזרתו של ראש הממשלה מארצות הברית. נאחל לראש הממשלה ביקור מוצלח בארצות הברית " סע בשלום ותחזור בשלום ".
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
אברמוביץ מרשה לעצמו לפגוע רק
  צורי   23/03/19 20:01
בנתניהו ללא הפסק. שיטעם קצת ממה שהוא עושה לאחרים.
כתוב תגובה ל- צורי
-  אברמוביץ אינו חף מאמירות בוטות
  אורי432   24/03/19 22:49
כתוב תגובה ל- אורי432
+
רבותי - סקרים בבקשה
  יצחק הרואה   21/03/19 07:56
חג פורים שמח יהודים יקרים. ובכן מה יש לנו כמעט כל יום , סקרים ועוד הפעם סקרים ועוד הפעם סקרים : פעם ההפרש 8 מנדטים ואחר כך 7 מנדטים ופתאום מנדט אחד עלוב . זהו על זה אפשר לסמוך , האם יש אינטרס כלשהו למישהו להראות את השקרים האלו . ובכן כמו שכתבתי ( מבחירות 2015 ) שבינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד שיוחלט אחרת . כרגע אין החלטה אחרת ובינימין נתניהו יהיה גם ראש הממשלה הבא. ואם יוחלט אחרת טרם ניקבע המחליף. חבל על השינאת חינם , רכילות , לשון הרע , הביזוי והשסע בעם . בקרוב מאוד יתגלו מי אלו שגורמים לזה ולא נופתע כי חלק מהם היו גם בבחירות 2015. כמו כן יתגלו דברים נוספים על ניסיון התערבות בתוך מדינת היהודים על שיתופי פעולה על מנת לגרום לנזק למדינת היהודים והמבין יבין. חג פורים שמח ונהפוך הוא .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
מכיר פדופילים שמדברים כמותו.
  דורון.צ   20/03/19 00:17
מסכן, לא לוקח את הכדורים הוורודים בזמן. עם סכין בין השיניים נקח הניצחון. לא נוותר על איש
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
בום טראח -- עדי מדינה
  יצחק הרואה   19/03/19 21:43
האם סכומי הכסף האדירים שהושקעו על ידי משטרת ישראל בגיבוי הפרקליטות הלכו לטימיון . והאם הטענה של בינימין נתניהו הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים להיתעמת עם עדי המדינה יתהפכו גם על משטרת ישראל והפרקליטות . היות ואנו בפיתחו של חג הפורים הכל יצוף ויהיה ונהפוכו. וכמו שכתבתי מאז שנת 2015 שהקב"ה החליט להציף את כל הרוע למי שיפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים , זה יימשך ויתגלו עוד ועוד הצפות שיזעזעו את תושביה היהודים של מדינת היהודים. מאחל ליהודים האמיתיים חג פורים שמח , בריאות ואריכות ימים . ומי שהשינאה קיימת בו מאחל לו " בריאות הנפש ". ונהפוך הוא , זוהי התקופה בה אנו נמצאים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
FINISHסופי=AIPAC+טראמפ+בולסנרו
  ע_הראל   19/03/19 19:24
הסקר האחרון של ואללה 19.3.2019 מנבא אם ירצה השם 68 לגוש הימין ודתיים, לעומת 52 לשמאל וערבים; והרי כל הטוב עוד לפנינו. ●☆● החדשות הטובות בס"ד הם שהפיניש הסופי לפני הכרעה נמצא ודאי בידי נתניהו; מיד לאחר פורים ישנה ועידת אייפק שאין דריסת רגל לסמולנים או ליצנים כמו ג'יי סטריט- אלא רק תרועות הניצחון והתשבחות ההדדיות לנתניהו ולאירגונים היהודיים! ●☆● מיד לפני (או אחרי?) תהיה הפגישה החגיגית עם טראמפ (ותתכן ארוחת ערב ממלכתית עם בכירי הממשל, שזה כבוד מיוחד שטראמפ נתן עד כה רק לנשיא צרפת מקרון - למרות שביקור נתניהו לא מוגדר ממלכתי); וגולת הכותרת תהיה הכרזה של טראמפ (אם ירצה השם) על הכרה בריבונות ישראל על רמת הגולן. ●☆● ואני מתאר שהאירועים הנ"ל יככבו בחדשות בכל הערוצים, וגם בתשדירי הליכודTV (כאשר בפינות התחתונות של המסך בני גנץ שותה בירה ומשחק שש בש - לשם השוואה)! ●☆● אח"כ בחסדי ה' יהיה ביקור נשיא ברזיל בולסינרו בארץ, ודאי עם דגש על חיזוק הקשרים הכלכליים /מסחריים והמדיניים/בטחוניים והמדעיים/תרבותיים עם המעצמה האיזורית ברזיל- בת רבע המיליארד נפשות; וכל זה יככב בתשדירי הבחירות הרשמיים עם דגש על רשימת ההישגים הכלכליים והצמיחה הטכנולוגית והמסחרית של ישראל בעשור האחרון (ושוב צפוי גנץ להופיע בפינת המסך - על רקע חברת המימד ה5 שפשטה רגל הודות לבני גנץ)! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  פומפאיוס נותן חסות לצינור הגז
  ע_הראל   20/03/19 00:08
עוד ניצחון אסטרטגי מיוחד של נתניהו הוא הצינור המיוחל לייצוא גז מישראל ומצרים לקפריסין, ואז אל יוון ולאיטליה (ולאירופה)! ●☆● כי לא סתם פומפאיוס מגיע תכף לירושלים לסגור את הקצוות עם מנהיגי יוון וקפריסין (ולמעשה תוך מתן חסות אמריקאית לפרוייקט) - וכל זאת מפני שזה משתלב עם האינטרסים של הנשיא טראמפ, שאירופה וגרמניה בפרט, לא יהיו תלויים כ"כ בגז מרוסיה (ולא להעשיר את הכלכלה הרוסית כאשר פוטין נחוש להגביר את מרוץ החימוש כנגד ברית נאט"ו)! ●☆● אגב האופציה האחרת שהיא צינור גז ממצרים אל איטליה (ישירות) היא פחות טובה, גם כי מצרים אינה מסוגלת (ולא מתיימרת) להגן על צינור הגז מפני טרור כגון דאעש מסיני או אלקאעידה מלוב, וגם כי כל הצינור צ"ל מיקשה אחת ברציפות כל המרחק ממצרים לאיטליה, ואילו הצינור הישראלי אמור להיות באותו מרחק מתחת לים - אך יהיה מחולק ל 3 מקטעים (עד קפריסין, עד יוון, ועד איטליה) ולכן יותר קל לבניה ולניטור ולתחזוקה - ולאבטחה ותיפעול בכלל, כל זאת מלבד התועלת לקפריסין ולייוון- שעשויות גם להשתתף בתיפעול ובאבטחת חלקים ניכרים של הצינור, עם אופציה תיאורטית להתפצלות הצינור לכיוון מדינות הבלקן (שזה תלוי בכמויות הגז המצרי שיוכחו בהמשך)! ●☆● וישנו עוד יתרון חשוב ואפילו קריטי עבור ישראל, אשר למעשה מבטיחה לעצמה על הדרך אספקת גז סדירה ממצרים- גם שנים רבות לאחר שמאגרי הגז הישראלי צפויים להתרוקן. ●☆
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
בחירות
  אחד1   18/03/19 15:10
הליכוד מפלגה על הנייר
כתוב תגובה ל- אחד1
+
המבין הגדול שכותב על הכל
  ב.   18/03/19 14:36
דעות מהמומחה המתיימר לארצות הברית, טראמפ ועד הלום, ובכל, מפזר את שכלותו לכל עבר. כותב וכותב וכותב את הגיגיו המיותרים. נכנסתי לכתבה רק כדי להגיב כאן. חוץ מזה זה די מיותר.
כתוב תגובה ל- ב.
+
הפרקליטות היא המדינה!
  כנסת? ממשלה?   18/03/19 13:35
כתוב תגובה ל- כנסת? ממשלה?
+
בלבלת בתיקשורת
  יצחק הרואה   16/03/19 23:23
שבוע טוב יהודים אמיתיים. מעניין מה קורה עם כל הדיווחים המופיעים בתיקשורת ,מי יוזם אותם ומדוע זה נראה כבלבלת לא מובילה כמעט לשום מקום , כל כתב ואיש תיקשורת מושך לכיוון לא מובן ומי בינהם ? כמובן פוליטיקאיים שמה שיוצא מפיהם זה לשון הרע , רכילות ועוד... ולמה זה קורה ???? כתבתי והמשיך לכתוב : " בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד שיוחלט אחרת " ומי שיפריע לו הקב"ה יפגע בו ויציף את כל הרוע שיש להם. עוד כתבתי לגבי מפלגת כחול לבן 4 ראשים מובילים לשום מקום ומה קורה להם הכל צף לגביהם ואם תבדקו טוב טוב מי לכאורה מריץ אותם ומהיכן הכספים תופתעו לגלות עוד ועוד דברים שלכאורה אנשי התיקשורת לא מדווחים אולי לא יודעים אבל חלק מהם יודעים אבל... השבוע נחגוג את יום פורים בו נקרא את המגילה ונספר איך העם היהודי נגאל מהמן שרצה להרוג ולהשמיד את העם היהודי . מאחל ליהודים האמיתיים חג פורים שמח ושהשימחה תשרור בינכם. ומי שהשינאה אצלו מאחל לו " בריאות הנפש " קיימו ואהבת לרעך כמוך וייטב לכם. כל טוב יהודים אמיתיים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  מי שכותה "יהודים אמיתיים" אצלו
  ק.ר.   18/03/19 11:28
מי שכותב "היהודים האמיתיים" אצלו השנאה. יש גבול לטיפשות ולאווילות.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  ומי שאומר שאין אנושיות בימין
  זאת אהבה   20/03/19 08:45
כתוב תגובה ל- זאת אהבה
+
חסות פרקליטות לעתונאית שטייף-
  -שפרצה לטלפון   14/03/19 22:57
כתוב תגובה ל- -שפרצה לטלפון
+
גנץ את לפיד = קסטנר
  מתחלחלת   14/03/19 10:43
גנץ, אשכנזי יעלון וגם לפיד נוהגים כמו היהודי ההונגרי קסטנר
שאלה איך קרה שבסוף למחמת העולם השניה שככבר היה ברור שגרמניה נוצחה, הצליחו כמה אלפי חיילים נאצים איך לחסל את יהודות הונגריה שמנתה כמה מאות אלפים? תשובה על ידי הונאה על ידי רמאות. אמרו שכדאי ללכת למחנות, לא רע שם הרי קיבלו גלויות שכך נטען בהן מאנשים שהכריחום לעשות כך. בעזרת הרדמה זו, הצליחו הגרמנים הנאצים בעזרת היהודי קסטנר להונות את יהדות הונגריה ולהביא לחיסולה הפיזי. כלומר והעלים מחצי מיליון יהודים את ההשמדתם המתקרבת. קסטנר עשה עסקאות עם הנאצים וכך רק אלף ששמאות יהודים עשירים ומיוחסים הועברו ברכבת המיוחסים למחנה ברגן בלזן. ברכבת זו היתה גם מי שלימים תהיה אמו של בני גנץ (בתור מיוחסת היא שמאלנית). היא הכירה שם את היודנרט טומי לפיד יד ימינו של קסטנר, מכאן החברות המופלאה בין שני דור ההמשך (בני ויאיר). קסטנר נהג בדרך של השמאל הפרוגרסיבי בישראל. קסטנר שלל כל דרך של התנגדות התקוממות נגד הנאצים או אף בריחה.

כל שלושה רמטכ"לים לשעבר אלו, גנץ, אשכנזי ויעלון הטוענים כעת שאין שמאל ואין ימין, תחילה מסתירים אחר כך רומזים ותמיד ממליצים על דבר מה מעורפל לא ברור שיש לעשותו. כך אירופה העכשיות בעזרת מפלגת כחול לבן (השמאל שבשמאל) כנראה שגנץ מצפה שלעת צרה יהיה הוא בין המיוחסים שינתנו לו זכויות מיוחדות. אם יענו להם בעניין נסיגות חד צדדיות מכל הנכסים האסטרטגיים - תחוסל המדינה על מליוני יהודיה. אף אחד מרמטכל"ים אלו איננו מדינאי וכולם ביחד עם שותפם יאיר לפיד חסרי ידע בניהול מדינה. גנץ הבטיח שיביא מומחים אירופים לנהל לנו את מדינתנו. לפי אהדת אירופה והתוכנית לנסיגה חד צדדית אפילו ללא שום תמורה (כבר לא מדובר בשלום) יחסלונו סופית. זאת בעת שמתבררת לכל האלימות והרצחנות הערבית והמוסלמית שאינה ולא היתה שונה מזו של השותפה הנאצית. להבהרה: גנץ וגם לפיד לא רק מצדדים בחזרה לגבולות 67 וטוענים לשמירה על "גושי התישבות גדולים", שזו סיסמא נבובה. אין גושי התישבות גדולים, ישנן התישבויות פזורות. גנץ וגם לפיד הם בעד מדינה פלסטינית שפרושו שזותה יהיה להחזיק בכל כלי משחית נגדנו.
כתוב תגובה ל- מתחלחלת
-  על מנת להשיג על קסטנר
  אורי פ   15/03/19 11:25
לא חובה לשקר במצח נחושה, טומי לפיד העביר את סוף המלחמה בגטו של בודפשט, לא היה על שום רכבת של המיוחסים. מוצאו של לפיד באזור המכונה באנאט כיום צפון סרבי בעבר שטחי הונגריה. אביו נלקח לפלוגות העבודה והם עברו לבודפשט. אגב זה היה מזלם כי רוב יהודי ה"פריפריה" הושמדו והמלחמה נגמרה לפני שהספיקו לעשות זאת ליהודי בודפשט. אגב על הרכבת היו מיוחסים ולא מיוחסים ששפר מזלם.
כתוב תגובה ל- אורי פ
-  מי מ ש ק ר?
  מתחלחלת   16/03/19 15:15
הם היו שכנים במחנה הריכוז לפי עדות גנץ לזאת הכונה.
כתוב תגובה ל- מתחלחלת
-  מתחלחלת: דוברת אמת!
  אשכנזי   16/03/19 21:26
את דוברת אמת! מתחלחלת, לא כתבת: מי היו המפעילים של רודולף קסטנר הרוצח, קסטנר היה איש ועד ההצלה של הסוכנות היהודית! מפעיליו של רוצח ההמונים הם הנהגת מפא"י בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אשכנזי
-  קסטנר
  חיונית   15/03/19 18:34
בעקבות טענה שהעלה ב-1952 עיתונאי ירושלמי בשם מלכיאל גרינוולד, שקסטנר שיתף פעולה עם הנאצים, הגיש היועץ המשפטי לממשלה חיים כהן כתב אישום נגד גרינוולד בגין הוצאת דיבה. משפטו של גרינוולד, שעורר עניין ציבורי רב, הפך לבירור רחב יריעה של שואת יהודי הונגריה ופעילותו של קסטנר במהלכה, ונודע כ"משפט קסטנר". ביוני 1955 זיכה בית המשפט המחוזי את גרינוולד מרוב ההאשמות, והשופט בנימין הלוי כתב בפסק דינו כי "קסטנר מכר את נפשו לשטן". הוסכם בו פה אחד ש"קסטנר הציל באמצעות שקר ביודעין ובאורח פלילי" את פושע המלחמה הנאצי קורט בכר מעונש המוות שציפה לו בנירנברג. השופט שמעון אגרנט כתב בפסק דינו כי "את קסטנר תשפוט ההיסטוריה ולא בית המשפט". ברכבת 1,684 נפשות. אוטו קומוי הטיל על נציגי זרמים השונים ביהדות הונגריה (אורתודוקסים, ניאולוגים, ציונים, תנועות הנוער) לארגן את רשימות היוצאים, כולל פליטים מפולין וסלובקיה, כך שהקבוצה זכתה לכינוי "תיבת נוח". בין היוצאים היו מעשירי הקהילה בבודפשט, שמימנו בכספם את מסעה של הקבוצה כולה, עלות שהגיעה לסך של 1,000 דולר לנפש. לצדם היו נציגים מכל הזרמים והסיעות של יהודי הונגריה, בהם הרבי מסאטמאר, הרב יואל טייטלבוים ואשתו הרבנית אלטא פייגא, קבוצה של יתומים מפולין וקבוצה של כמה מאות מקלוז', שכללה גם ידידים של קסטנר וכמה עשרות קרובי משפחתו ובהם אמו, אשתו ואחיו.
כתוב תגובה ל- חיונית
-  למתנחלת המתחלחלת: יש לך
  הרצי הטייס   15/03/19 07:44
כנראה בעיה עם החלחולת, מה שגורם לשחרור נפיחות הזויות מדי פעם. רק פרוקטולוג מומחה יוכל לפתור את הבעיה.
כתוב תגובה ל- הרצי הטייס
-  עצה: כשאין לך משהו חכם לכתוב
  פרצי הכייס   15/03/19 12:28
עצה: כשאין לך משהו חכם לכתוב, אל תכתוב. ככה יחשדו בך שאתה חכם...
כתוב תגובה ל- פרצי הכייס
+
מפלגת כחול לבן ??????
  יצחק הרואה   12/03/19 22:25
האם איחוד של 3 רמטכ"לים ועיתונאי להקמת מפלגה שתרוץ בבחירות היתה בסדר ??!!. ובכן הקב"ה החליט להכשיל את מי שמנסה להפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים. 4 ראשים שכל אחד מהם מושך לכיוון לא ידוע נועד לכישלון מראש וכמו שכתבתי ( כדאי לעקוב ) בפורום בחירות 2015 וגם בפורום 2019 כי לא התישקורת ולא הסוקרים ולא אנשי משטרה ולא פרקליטות יקבעו מי ינהיג את מדינת היהודים. הקב"ה קבע שבינימין נתניהו הוא המנהיג של מדינת היהודים ועד שלא יוחלט אחרת הוא ימשיך להנהיג את מדינת היהודים וכל מי שינסה להפריע לו הקב"ה יפגע בו וכדאי לראות היכן חלק מהמפריעים נמצא היום . החודשים אדר וניסן מסמלים לעם היהודי גאולה ועוד גאולה. חודש אדר הוא החודש האחרון בחודשי השנה ובו העם היהודי נגאל מהצורר המן הרשע שביקש להשמיד את העם היהודי והכל התהפך עליו ועל בני ביתו , חודש ניסן הוא ראש החודשים ובחודש זה בני ישראל יצאו ממצרים ונגאלו מעבדות לחירות ונקווה כי הגאולה של העם היהודי בתקופה זו תיהיה בתקופה זו. מאחל לכל העם היהודי האמיתי בריאות ואריכות ימים ושהשימחה תשורר בינכם. ומי שהשינאה נמצאת אצלו מאחל " בריאות הנפש " ויחזרו למוטב במהרה אמן ואמן. נאחל לכוחות הביטחון הצלחה בקרוב בהגנה על מדינת היהודים ויהיה להם ליווי משמיים להכניע את אוייבנו אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
אתה לא היית נבחר לרמטכ"ל
  כוכי   11/03/19 14:31
כתוב תגובה ל- כוכי
+
איך צבעי רכב כמו כחלון נעשה שר
  שבץ חלובה   10/03/19 20:58
אוצר ועוד יש לו את החוצפה ועזות הפנים לפטר פרופסורית לכלכלה מתפקידה כנגידת בנק ישראל אחרי שאמרה לו בפרצוף שהוא כלומניק וחתיכת דרעק...את השחור הזה שונא האכשכנזים צריך להעמיד לדין על זה ששבר את קופת המדינה והכני אותנו לגרעון פיננסי ר סופר חכמים יוציאו אותנו מתוכו..נכון לא רק הוא האשם אלא ביבי שמינה אותו ביודעו שהוא אפס כלכלי כמו שמינה רב"ט אפסנאות ליברמן לשר בטחון...האם באמריקה יכול להיות ששני אפסים ימונו לתפקידים הכי חשובים בממלכה?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  תואר1כלכלה+קורס מנהיגותHARVARD
  ע_הראל   11/03/19 09:06
שבץ שהעז לקלל - הוא הכלומניק כי במומו פוסל ואמא שלו הדרעק (בדיוק כפי שהוא העז לקלל)! ●☆● וכחלון הוא מיחידי הסגולה כי הוזמן אישית לקורס מנהיגות כלכלית וחברתית, לאחר שהתפעלו ראשי אוניברסיטת HARVARD היוקרתית (נדמה לי מספר 1 בדירוג העולמי) מהצלחת תוכנית הבזק שהנהיג ב 2012 לשבירת המונופול של הסלולר בישראל! ●☆● סתם מתנפלים על כחלון (כל מיני) אנאלפבתים בכלכלה; דווקא הפרופסור ירון זליכה אומר ברשת ב'10.2.2019 שגירעון של 3.5% הינו עדיין סביר בהחלט, בוודאי לשנת2019 או לשנתיים (ואח"כ נטכס עצה הלאה), וכל זאת משום שיחס החוב לתוצר של ישראל כבר ירד מ100% ל60% בעשור החולף, ולכן כבר אין צורך (ובעצם אסור לדעת זליכה!) להטיל מיסים נוספים - מפני שזה עלול להאט את הצמיחה במידה מסוכנת, כי כאמור זה שהצלחנו להוריד את יחס החוב תוצר ל60% נותן לנו אורך נשימה - והחריגה הקטנה בגירעון (של 3.5% במקום 2.9%) למשך שנה או שתיים היא פשוט זניחה עד מגוחכת (כלומר פשוט נחזיר חוב בקצב איטי במקצת למשך שנה או 2)! ●☆● ולא נותר לשבץ הליצן אלא להתאמן להתכופף כדי לנשק את הנעליים של שר האוצר כחלון- החברתי והמוצלח ביותר בעולם. ●☆● גילוי נאות אני מצביע כמעט רק מפד"ל כבר 32 שנה ולא מתכוון לשנות, אך ההישגים של כחלון בס"ד מדברים בעד עצמם (והלוואי שימשיך לכהן כשר האוצר, אך בתנאי שלא יהיה לשון מאזניים, ולא יפריע יותר לימין בחקיקת הרפורמות הנחוצות באסכולת השיפוט הרקובה). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
הפוסל במומו פוסל
  אזרח הגון   6/03/19 19:36
הרועץ היה מעורב בפרשת ארז וינר,לכן עליו קודם כל לפסול את עצמו ולהתפטר,לא יתכן שטובל ואוחז ושרץ בידו
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
+
האם יפרוש היועמ"ש לביתו?
  יצחק הרואה   5/03/19 23:08
לאחר פירסום היועץ המשפטי של הממשלה כי הוא שוקל להעמיד את בינימין נתניהו לדין לאחר שימוע לפני הבחירות ומבלי לאפשר עד הבחירות מה יהו תוצאות השימוע ., נראה לכאורה כי פירסום זה יביא לפרישת היועמ"ש מתפקידו לעשות לביתו. כפי שכתבתי כי מי שיפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים הקב"ה יפגע בו ויציף את כל הרוע . זה מתחיל וימשיך להיתגבר הצפות אלו . יהיו דברים שיתגלו שיגרמו אפילו למתמודדים לפרוש , חלק מהם לפני הבחירות וחלק מהם אחרי הבחירות. ביום חמישי הקרוב נחוג את ראש חודש אדר ב המסמל גאולת העם היהודי מידי הצוררים נחגוג גאולת העם היהודי ובנוסף חודש אדר הוא החודש האחרון בחודשי השנה כי לאחריו מגיע חודש ניסן שהוא ראש החודשים לעם היהודי וגם בחודש ניסן נגאלנו ממצרים , מעבדות לחירות . מאחל לכל העם היהודי האמיתי " בריאות ואריכות ימים " ומי שהשינאה בתוכו " בריאות הנפש ". קיימו ואהבת לרעך כמוך וייטב לכם. ובעזרת השם במהרה בימינו נגאל כולנו מכל צרותינו. חג פורים שמח לעם היהודי.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
מישהו זוכר מתי לאחרונה בית ספר
  צורי   5/03/19 16:42
בליך קלע לתוצאות הבחירות? לא היו כאלה בכמעט 40 שנה.
כתוב תגובה ל- צורי
+
לידיעת המצביעים הרכים והמהססים
  המאבחן   5/03/19 09:45
חונטת גנרלים בעזרת 'סוס טרויאני' של מפלגת 'כחול לבן' ב'סיוע ארטילרי' של פרקליטות מושחתת בפיקודו של שי ניצן ובמיסוך של שטיפת מוח של 'שחיתות וקמצנות של נתניהו' בדרישות ל'סיגרים ושמפניות ורודות' ו'הסתה של חצי עם כנגד החצי השני' שהינה ססמה שקרית והפוכה למציאות, מנסה לגנוב את דעת הבוחרים התמימים במסע הנכסף לכיבוש השלטון בישראל ולמחיקת הישגי השיא של הכלכלה והמדינאות של ישראל במטרה להביאנו להמשך תהליך השקר של 'הסכם אוסלו' והפרדות מהפלשתינים ויצירת מדינה פלשתינית בלב ליבה של ישראל שתסכן את כל ערי החוף שדה התעופה לוד ועצם קיומה של ישראל. האמת היא שכל תיקי ה'אלפים' הם עלילות מופרכות של השמאל לשים קץ לשלטונו המבורך של נתניהו בחסות הפגנות אלימות כנגד היועץ המשפטי, כדי להפחידו ולגרום לו להוציא את כתב האשמה לפני שימוע וכ-40 יום לפני הליכה לבחירות, זאת מבלי לתת לראש הממשלה את האפשרות האזרחית להתגונן מפני עלילות נגדו ותוך שפיכת דמו. אני קורא לכל אזרחי ישראל להיכנס ל'גוגל' ולחפש את העובדות האמתיות שמסתתרות בתיקי 1000, 2000 ו-4000 שהם 'תיקים תפורים' של עלילות, תחת מאמריהם של אבי וייס קצין משטרה בדימוס ואלי ציפורי עורך בעיתון גלובס ובערוץ 20!
כתוב תגובה ל- המאבחן
-  מאבחן כמה שילמו לך על הפוסט?
  מושיקו   7/03/19 12:53
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  כמה שילמו לאימא שלך כשעשו
  יוסף הצדיק 2   8/03/19 07:32
אותך ?
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
+
ועם זאת
  יובל כהן   5/03/19 00:19
אולי כדאי לנתניהו להחליף את ה"ניגון" של קמפיין ההפחדה, הכולל את כל המרכיבים הישנים של שכול/פיגועים/איראן/שואה/מלחמה וקצת לדבר על מה שהוא באמת הולך לעשות. אולי אפילו להסביר לנו מה הוא מתכוון לשנות בתחום הכלכלי והחברתי. כשיש לך מצע אמיתי, אתה לא נדחק לפינות של תצלומי קברים תמורת מנדטים של ציבור מפוחד.
כתוב תגובה ל- יובל כהן
-  כל העניין הוא שאף אחד
  באום   5/03/19 16:08
לא מצביע לנתניהו בגלל שהוא מפוחד,מצביעים בגלל הסבבה של החיים שנתניהו הביא לעומת הקטסטרופות שהשמאל הביא בזמנו.אפשר להתכחש לדבר הפשוט הזה ולפמפם תאוריות על הפחדה ודמגוגיה אבל התכחשות למציאות וחיים בהזייה מביאים בסופו של דבר להעלמות וזה מה שקורה לשמאל.זה לא אומר שנתניהו לא יכול לעשות יותר אבל בשביל זה השמאל צריך להפסיק להפריע לו וחובתו של נתניהו היא להזכיר ולהזהיר מפני הזיות השמאל ואם הוא לא היה עושה זאת,הוא היה מועל בתפקידו.
כתוב תגובה ל- באום
+
מי מממן חלק ממסע הבחירות
  יצחק הרואה   4/03/19 13:52
גם בבחירות 2015 וגם ב 2019 קמו ארגונים המנסים לשנות מהלכים דמוקרטים במדינת היהודים. האם נבדקים אותם ארגונים מי מממן אותם לנסות ולשנות לכאורה את מדינת היהודים. לאחר הבחירות ( אם יהיו ) יתגלו אותם מדינות , אנשים שהיה להם יד בלנסות להשפיע. אוכל לומר כי חבל על כל השינאת חינם הקיימת בחברה היהודית ובמיוחד אנשי תיקשורת מסויימים המנסים לכאורה להשפיע על בחירתו של בינימין נתניהו . לעיניין הפירסום של חקירות בינימין נתניהו , חבל שמנדבליט לכאורה הושפע קשות כן לפרסם לפני הבחירות כאילו מימצאים נגד ראש הממשלה המכהן וימשיך לכהן עד שיוחלט אחרת ע"י הקב"ה. דווקא הפירסום יגרום למערכת המישפט ( שוטרים , פרקליטים , שופטים ) לבצע שינוי יסודי מתבקש במדינת היהודים . וכל זה לאחר שהתגלו מקרים מצערים שלא נותנים כבוד , יושר ואמת לאותה מערכת. כתבתי והמשיך לכתוב : מי שיפריע לבינימין נתניהו להנהיג בתקופה זו את מדינת היהודים ייפגע על ידי הקב"ה . מאחל לכל היהודים האמיתיים בריאות ואריכות ימים ולכל מי שהשינאה קיימת אצלו " בריאות הנפש " וכל המקיים את " ואהבת לרעך כמוך " ייטב לו ולסובבים אותו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
כמו בנימיוז
  דנה לוי   2/03/19 21:02
מזכיר את הנימיוז
כתוב תגובה ל- דנה לוי
+
היא יודעת ללקק
  כשצריך   1/03/19 21:04
כתוב תגובה ל- כשצריך
+
צריך לחוקק שלא דנים בתקשורת
  מאוד מאוד מרגיז   28/02/19 21:05
כל הדיונים שנעשים כלפי ראש הממשלה בתקשורת במשך שנים כאשר בית משפט עדיין לא דן בנושא ובתקשורת חורשים ימים ומצותתים ומצטטים מחקירות , לדבר הזה צריך להיות סוף מאחר וזה מחלחל ומשפיע על הצבור. זה ממש מרגיז. כי שומעים את כל מה שיש לתקשורת להגיד. ורואים את כל העשייה של ביבי כל הזמן ללא לאות ביחד עם רעייתו לאורך כל הדרך טסים הלוך ושוב למען המדינה לצד כל הדיווחיחם השליליים זה כל כך לא נעים ומרגיז. כדאי לחוקק חוק שאין לדון בתקשורת מהיועץ המשפטי עד לבית משפט. ובית משפט יאמר את דברו ורק אחרך כך מחליטים לגבי אותו אדם אם הוא ייענש כל הדרך עד לבית משפט זה עינוי אחד גדול שצריך להיפסק .
כתוב תגובה ל- מאוד מאוד מרגיז
+
לא לדאוג יהודים אמיתיים
  יצחק הרואה   28/02/19 20:11
כתבתי והמשיך לכתוב : כל הטאררם בתיקשורת , פרקליטות בנושא חקירות משפחת נתניהו ובמיוחד בינימין נתניהו אס יהודים אמיתיים לא לדאוג בכלל , בינימין נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה גם אחרי הבחירות האמורות להתקיים ( אם בכלל ) באפריל . למה כתבתי לא לדאוג ? בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים עד להחלטה אחרת , כרגע אין החלטה כרגע. ובנוסף כתבתי וחשוב להפיץ לכולם " הקב"ה החליט להפיץ את כל הרוע בעולם ובמיוחד במדינת היהודים " וחלק מהרוע זה לכאורה מה שרואים ושומעים בתקופה זו . ובימים הקרובים הכל יתהפך עליהם , יתגלו דברים ורוע עד כדי בושה וחרפה לאותם האנשים שמפריעים לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים. ולא רק שזה יתהפך עליהם יהיה שינוי משמעותי בדעת העם היהודי לגביהם. מאחל ליהודים האמיתיים בריאות ואריכות ימים ואלו שהשינאה בתוכם מאחל " בריאות הנפש" קיימו את ואהבת לרעך כמוך ויהיה לכם טוב. פרסמו ברבים את הכתוב ותבורכו. בקרוב אפרסם דברים משמחים לעם היהודי האמיתי.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
גנץפושט רגל סדרתי=איןכמוBB&שרה
  ע_הראל   28/02/19 19:35
לעומת נתניהו האלוף, בני גנץ הוא מעין "פושט רגל סידרתי", הלא ראינו את הביצועים של חילות היבשה בלבנון ה2 - הרבה מתחת לנדרש, תחת אחריותו המקצועית של בני גנץ מפקד זרוע יבשה (שמכונה "בני^חותא" בחוגי הצבא), וזאת בתום קדנציה מלאה של גנץ בתור מפקד פיקוד הצפון. ●☆● יתרה מזו גנץ כרמטכ"ל דהר עם תקציב הביטחון ללא מעצורים, וזלל את כל רזרבות התקציב ואת תוכניות הרווחה לאורך השנים; בתחילה עוד ניסה שר האוצר שטייניץ ב2011-2012 להתנגד למגמה של ניפוח משכורות ופנסיות תקציביות (כולל "האי ביטחון תעסוקתי" שממשיך את הבור ללא תחתית בכלכלת הצבא, וכעת גם במשטרה ושאר כוחות הביטחון, מפני שבית משפט ממשיך למפרע את התקדים שנקבע ע"י גנץ), ואילו שר האוצר יאיר לפיד ב2013-2014 כבר נכנע לגנץ סופית! ●☆● ובכן בני גנץ הוא סוג של מומחה לפשיטות רגל, ואינו המנהיג שזקוקה לו מדינת ישראל כדי לפרוח כלכלית ומדינית, כי עובדה שגם באזרחות בני גנץ המשיך לזלול תקציב ענק של כרבע מיליארד דולר (כמו בור ללא תחתית וללא אופקים עסקיים), כי הגיע בתור יו"ר מועצת מנהלים "ישנוני" (גם לפי מאמרו של בן כספית) לפשיטת רגל ואף לחדלות פירעון ולפיטורי העובדים בחברת "המימד ה-5", ואגב כך קבע שיא עולמי לכמה מהר ניתן לשרוף רבע מיליארד דולר, ולסגור חברת הייטק / סייבר מבטיחה! ●☆● אז מה היה לנו? פשיטת רגל בצבא (בלבנון 2), וכלכלית בניהול כספי הצבא - ובניהול עסקי כיו"ר המימד ה-5 (נפל באזרחות), ונותר לנו הפשיטת רגל המדינית! ועובדה שגנץ תמך (מרצונו החופשי ב 2016) בהסכם הגרעין ההזוי עם איראן! ובכן האם זה כל מה יש לסמול להציע במקום נתניהו? פחחחחח; פשוט אף אחד לא מגיע לקרסוליו של רה"מ נתניהו, נקודה! ●☆● להבדיל ניזכר מתחילת 2015 איך שאלוף האלופים נתניהו התגבר כארי והתייצב באומץ מול אובמה, ואמר בחסדי השם את דבריו המהדהדים של העם היושב בציון - בבית הקונגרס האמריקאי המאוחד, לאמור שלא נרשה לעצמנו (ולא לעולם) להתעלם מהסכנה שמציב הצורר הגרעיני החומייני על קיום עם ישראל בארצו. ●☆● ולא שכחנו אז את עדת הצבועים המייללת, הרצוג ציפי ויחימוביץ', לפיד גלאון וריבלין:- אוי אוי אוי אסור להרגיז את אובמה, כי אומנם הסכם הגרעין עם החומייניז גרוע (!) אך למה להרוס את יחסי החוץ עם אמריקה ועם כל העולם? אוי- וזה נוגד את "הקוד הדיפלומטי" שנוהג במחוזותינו, והכיצד ניתן לקבל הזמנה [פה אחד] משני בתי הקונגרס כאשר משיח השלום אובמה מעקם את אפו? אז הנה בני גנץ מצטרף לאחר שפשט מדים למקהלת הסמול הנ"ל, ותומך בהסכם הגרעין עם איראן!! ●☆● הוי ליצנים שוטים וסמולנים רפי שכל שכמותכם, הרי באים לשרוף את כולנו זקן טף ועלומים ואם על הבנים, ואתם בוכים על "הקוד הדיפלומטי" הארור? הרי די בפצצת גרעין חדשה אחת בלבד, כדי להפוך את כל גוש דן (חלילה) לערימת עפר ואפר! ●☆● לכן רק פושט רגל סידרתי כמו גנץ יכול לרכל על בנימין נתניהו, שלאחר שירותו המוערך ומשמעותי כקצין בסיירת מדכ"ל - פנה באופן טבעי לעיסוקיו האזרחיים כגון לימודים באקדמיה ומינהל עסקים, לסלול את דרכו בחיים (ולא המתין לפז"מ על מי מנוחות כמו בני גנץ- עד כי ישלחו אותו ללימודים גם כן באמריקה, אך במשכורת צבאית ועל חשבון משלמי המיסים). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  איזה קשקוש כנגד 57 עמודי האשמה
  יהודה דרורי   4/03/19 12:21
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
-  מנדלבליט עשה עגלזהב>להציל עורו
  ע_הראל   6/03/19 14:15
כפי שאהרון הכהן נאלץ לייצר את עגל הזהב כדי להינצל מאובדן עשתונות גמור של העם - שעמדו לרוצחו נפש (נדמה לי יחד עם חור אחיינו שלא זכה להינצל), כך גם היוע"מ לממשלה מנדלבליט נאלץ לפברק חשד לשוחד (שלא היה ולא נברא) בתיק 4000 - כדי להינצל מלינץ' אכזרי שעמדו לבצע בו כ20 פרקליטי הסמול צמאי הדם; וניתן אגב רק לדמיין איך היו שוחטים אותו "באכזריות" (אילו רק היה מעז להשמיט את המילה "שוחד" מכתב החשדות נגד ביבי), כי ודאי היו מדליפים ו/או מפרסמים בעצמם- ולו רק את הנספח שלו "עיקרי כתב החשדות ב 4000" עם אלפי שקרים שבתוכו, כי אז כל כלבי הסמול עם התשקורת היו רומסים את היוע"מ אביחי מנדלבליט ללא רחם. ●☆● לכן כשירד משה רבנו מההר (באיחור) וייסר את אהרון מה זה השערוריה הזו שכולם פרקו כל עול ומרקדים סביב העגל, ענה אהרון (בערך) התחילו העם להשתולל ולא נותרה לי ברירה - אז לקחתי כל הזהב שאספתי מהם וזרקתי לאש עד כי "ויצא העגל הזה"! ●☆● ובכן אנו הימין-מרכז שמייצגים את עם הנצח שלא מפחד מדרך ארוכה- בס"ד ננצח בבחירות כי זה פשוט רצון העם באופן דמוקרטי, ואחרי כן נפרק לגורמים את כתב החשדות - שמושתת כולו על עדויות שקר של עדי שקר זוממים, שהפרקליטות הסמולנית קנתה אותם בזדון - בטובות הנאה וגם בכסף רב של העם ומשלמי המיסים! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  {{{נתניהו מלך ישראל=צדיק.
  מותר לו הכל.   4/03/19 14:20
נתניהו מלך ישראל מותר לו הכל לתת ולקבל שוחד ,לשקר,להסית, למלוך,לשלוט ועוד ישראל סניף של מלך מרוקו. לא הבנתם?!
כתוב תגובה ל- מותר לו הכל.
-  גנץ@טקסזכרון>אלףשהידי צוק איתן
  ע_הראל   3/03/19 14:21
וסליחה ששכחתי לציין ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף שהידים מחבלי חמאס שנהרגו בצוק איתן! וגנץ מתפאר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלשתינים (פשוט כדי להכשיר את עצמו לבוא בקהל של הסמול הפוסט ציוני)! ●☆● ומה עוד כדי להכשיר את גנץ לבוא בקהל הסמול הפוסט ציוני? חילי טרופר (הדובר המתחזה לימין) מצהיר היום כי גנץ את לפיד לא ישבו בשלב זה עם הליכוד, אך כן ישבו עם אחמד טיבי- היועץ האגדי של ערפאת! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מה למפלגת העבודה ולבעיות
  שבץ חלובה   28/02/19 10:02
ביטחוניות? אחרי שכמעט חיסלו את המדינה במלחמת יום הכיפורים 1973 ובהסכם אוסלו 1993...זאת מפלגה של מקסימום 8-10 ח"כים שממשיכה להתנהג כאילו היא עדיין בשלטון..מייצרת תוכניות מנהלת מו"מים דימיוניים עם האויב ומלשינה על הממשלה והעומד בראשה אצל ראשי הממשל באמריקה ובמדינות האיחוד האירופי..זאת מפלגה שנוסעת על אידים במיכל וחיה מהרכוש הרב בן המיליארדים שצבר בזמנים שהיתה בשלטון עד 1977...הסיסמה פושעי אוסלו לדין עדיין שרירה וקיימת...דמם של קורבנות השלום זועק נקם..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
גם בארצות הברית
  יצחק הרואה   27/02/19 18:45
כתבתי לגבי הבחירות שהיו בארצות הברית כי מי שייבחר בארצות הברית יהיה הבחירה של הקב"ה והוא טראמפ. לאורך התקופה בה הוא נשיא , יש דמיון רב שמה שקורה בישראל קורה בארצות הברית. גם פה וגם שם לכאורה התיקשורת , פרקליטות ועוד מנסים לחבל במנהיגים הנבחרים על ידי הקב"ה. אלא שמה שקורה בפועל כל הרוע של המתערבים יצוף ויגלה את הפרצוף האמיתי שלהם. נשאלתי לפני כ 3 חודשים בכנס מסויים לגבי האם יהיה שלום עם המומצאים בשם פלשטינאים ועניתי שלא רק שלא יהיה שלום הם יצטרכו לחפש לעצמם מדינה כלשהי שתקלוט אותם. ועוד נשאלתי לגבי בינימין נתניהו על החקירות שלו והתיקים שהמציאו עליו ועל משפחתו ובכן היות ויש לכאורה התערבות זרה בהרבה מאוד כסף , תיקשורת עויינת , חלק מממשטרת ישראל פרקליטות ועוד ..על מנת לפגוע בבינימין נתניהו ומשפחתו בקרוב יתגלו עליהם דברים שיגרמו להם לפרוש עד כדי בושה . ( זה היה לפני שפרש אלשייך ). העם האמיתי לא מאמין להם ורואה כי יש איפה ואיפה לגבי אחרים שלא נחקרים בנושאים משותפים. ולמה זה קורה?? שוב אכתוב הקב"ה רוצה להציף את הרוע והוא יפגע במי שיפריע להם ( טראמפ ונתניהו ) להנהיג . מאחל לתושבי מדינת היהודיים האמיתיים בריאות ואריכות ימים . ולאלו שהשינאה נמצאת אצלם בריאות " הנפש ". קיימו את ואהבת לרעך כמוך וייטב לכם.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
ביבי ואתה בטוח צודק
  כוכי   26/02/19 15:22
כתוב תגובה ל- כוכי
+
גבאי הוביל את. העבודה לאבדון
  שלהבת   25/02/19 15:37
של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על מר נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה המדינה. מר יתניהו מצליח להביא שלושים מנדטים בזכות השגיו. ואתה ממפלגה מוצלחת של 24 מנדטים מצליח לגרד את 7 המנדטים אז מי מה נפשך?
כתוב תגובה ל- שלהבת
+
ביבי ראש ממשלה הכי טוב למדינה
  כוכי   25/02/19 12:17
כתוב תגובה ל- כוכי
-  ביבי
  דוד ט   25/02/19 15:03
הכי טוב לטיקונים
כתוב תגובה ל- דוד ט
+
חבל שלא יודעים להעריך ולפרגן
  חבל שלא יודעים לפ   25/02/19 12:01
יש לאפשר לו לומר את דברו בבית משפט עם עורכי דינו כדי שנראה צדק לאחר כל ההוכחות אם הוא עדיין יהיה אשם במשהו אז.... כבר יחליטו אבל... לפרסם כל הזמן בתקשורת את הכל עוד בטרם החלו הוכחות זה לא הצדק שהייתי רוצה לראות במדינתנו
כתוב תגובה ל- חבל שלא יודעים לפ
+
כחול לבן לא נגד הימין אלא נגד
  שבץ חלובה   21/02/19 14:37
החרדים אוכלי החינם המתעלקים על צווארם של החילוניים ושותים את דמם. לזרוק את החרדיםפ לגטאות מגודרים כדי לחצוץ בינם לבין החילוניים היצרניים. החרדים מקלקלים את העם ומלמדים אותם חיי בטלה ושאפשר לחיות בלי לעבוד. יש 120000 משגיחי כשרות! הייתם מאמינים בזה? קיבלתי הלם ששמעתי את המספר הזה...ומה עם רבנים ושאר כלי קודש שחיים על חשבוננו?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  גנץ הבטיח לחרדים להכפיל
  יאיר ל   24/03/19 19:35
כתוב תגובה ל- יאיר ל
-  תגובה גזענית של השמאל נמטורלל
  ירדנה   23/03/19 10:19
רק לידעת ך אדון גזען שפל אתה חי לעל חשבון החרדים שכולם עובדים ומשלמי מיסים.. האברכים שלומדים אצלם האישה עובדת ומסתדרים מצוין עם משכורת אחת כי הם לא נוסעם לחו''ל לא יושבים בבתי קפםה הם לא נוסעים ברכבים פרטיים כולל נוסעים באוטובוסים .אין להם סמארטפונים והם עושים הרבה פעולות צדקה וחסד ...מציעה לך לפני שאתה מזהם עליהם להתארח שבת אחת בבני ברק לראות איך הם חיים אחרי זה תחזור לכתוב את מה שראית .. אני כותבת ממקור ראשון כי יש לי בן חרדי והלוואי ואצלנו היתה כזאת עזרה הדדית וארגוני חסד ועזרה כמו אצל החרדים שעוזרים לכולם כולל למגדפים כמוך
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  אולי תציע לחיב את כולם לאכול
  אוכל לא כשר   18/03/19 10:09
לא מאלצים אף בית מלון לשמור על כשרות הם רוצים שיההה אלם כשרות אחרת הם הם יקרסו פיננסית תוך שבוע. אול אתה ושכמותך תלכו להתאכסן בהם אבל 80% מהיהודים לא יתאכסנו בהם ואם יגישו בהם חזיר גם 90% מהמוסלים לא יכנסו אליהם
כתוב תגובה ל- אוכל לא כשר
-  נפלא. רק תחליף כמה מילים
  במבה   12/03/19 06:45
במקום חרדים תכתוב יהודים ובמקום חילונים תכתוב ארים. תבדוק מה יצא לך...
כתוב תגובה ל- במבה
-  למה להסתפק בזריקתם לגטאות ?
  בני בנקר   26/02/19 09:41
תמשיך בקו המחשבה שלך,זרוק אותם למחנות ריכוז.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
-  הוא כנראה מרגיש גרמני
  ישראלי מן השורה   24/03/19 11:54
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
-  זה יקרה בשלב הבא.סבלנות מניאק.
  שבץ בלובה   22/03/19 10:01
כתוב תגובה ל- שבץ בלובה
-  כיהודייה אני רוצה לדעת שהמזון
  מדינה יהודית כשרה   25/02/19 14:11
כישראלית יהודייה אני רוצה לדעת שהמזון שאני אוכלת הינו כשר. הוי לנו אם לא היינו יכולים לסמוךגם על זה. אינניי חרדית אלא חילונית פלוס חוגגת חגי ישראל ומקפידה על אווירת החגים שתתקיים היטב. למען הדורות הבאים שיהנו ממה שאני נהנתי בבית הוריי אך... יש לכבד כל אדם ואדם בעאשר הוא בין אם הוא חרדי חילוני דתי ואחר אין מקום להשמיץ אף אחד אחר על מה שהוא. ניתן גם כחילונים להנות מהצבעוניות של האחרים וגם הדתיים יכולים להנות מהצבעוניות של האחרים גם אם היא ברובה שחור לבן. אני מאמינה שמכל אחד ניתן ללמוד משהו חדש ולכל מגזר יש את העולם המלא שלו. לכן, כדאי לכבד תמיד את כולם
כתוב תגובה ל- מדינה יהודית כשרה
-  החרדים "עלוקות"
  דב שטיין   23/02/19 23:54
מי שבאמת עלוקה זה אתה. באשר החרדים דואגים לעתידו של עם ישראל ובונים משפחות גדולות המבטיחות שהמדינה לא תהפוך בשלב ראשון לדו לאומית ובשלב שני למדינה ערבית. ואז אם ח"ו כך היה קורה גרונך לצער הלב היה מטרת שיסוף כפי שרואים בכל המזרח התיכון. כמה ילדים יש לך פרזיט? מהי תרומתך למניעת התבוללות שהיא השואה הלבנה. האם אתה יודע כמה אנשים כמותך, מה שבכלי תקשורת מזוייפים קוראים להם "מלח הארץ", ירדו מהארץ והתחתנו בגויים ונשארו להיטמע בחו"ל בהם גם קצינים חילונים בעלי דרגות גבוהות?! בסופו של דבר "מלח הארץ" הם החרדים!!! איש חרדי מעמיד בסופו של דבר חיילים טייסים וקצינים לדורות עולם פי כמה וכמה ממך!!! רוב מכריע של היהודים בארץ הינם צאצאים של חרדים. אנשים כמותך מוכרים את הארץ כבר עכשיו לערבים. מעלימים עין מהפרת חוקים גזל קרקעות והתנכלות ליהודים מחד ופועלים להפיכת מדינת ישראל למדינת ישמעאל.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
-  שבץ חלובה מצבך טוב...
  הפנתר   22/02/19 01:52
אם אחרי שבץ אתה מגיע רק למאה עשרים אלף משגיחי כשרות אז מצבך מצוין ואתה יכול להמשיך לכתוב ולהתפוצץ,
כתוב תגובה ל- הפנתר
-  מה קרה לך אם יתפוצץ הוא לא
  יכל להמשיך   19/03/19 10:21
ואז חבר מרעיו יאשימו אותך שלא מנעת ממנו להתפוצץ
כתוב תגובה ל- יכל להמשיך
-  חכה חכה לפיד עוד יסרס אותכם
  שבץ חלובה   18/03/19 17:53
אבא שלו סירס אותכם הוא סירס אותכם וגם יסרס אותכם בממשלה הבאה....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  לחבובה ולחבריך לדעה
  ישראלי מן השורה   19/03/19 21:27
א. כנארה שעברתתה את שמך מחבובה לחלובה אבל מה לעשות שנוי השם לא גורם לשינוי המוח. ב. לאור קצב הילודה ומספר הילודים אצל חרדים ואצל אנשים "חכמים" כמוך כל 5 שנים מספר החרידם גדל פי 2 ממה שאצלכם . אז כנראה שאם תרצו לממש את רצונך וגם ולשמור את שלטונכם "הדמוקרטי" תצטרכו לזרוק לפחות 50% מהם או לעקר אותם.
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
-  חרדים קרביים קצינים קרביים? .
  שבץ חלובה   24/02/19 21:07
טייסים? קומנדו? צנחנים? לא רואה אותם ברחובות בכלל וגם בתי הקברות חסרים אותם. לא שכחנו איך סרבו להלחם במלחמת השחרור 1948....היום הם הורסים את הצבא עם משגיחי הכשרות שלהם ועם הנסיון לחסל את לחימת הנשים...הסיסמה של מפלגת כחול לבן צריכה להיות : כולם ביחד לחסל את החרדים אוכלי החינם וסרבי הגיוס כמו שעשו הצורפתים ב 1905...אם הרצל היה יודע שהחרדים השתלטו כאן על החיים הוא היה משתגע בקיברו...ביבי ביזה את זכרם של האבות המייסדים הרצל זבוטינסקי ובן גוריון כאשר שחרר את הרצועה מהכלב החרדי המשוגע שנושך בנו בכל פה...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  חרדיםשומרי שבת=תע'ביטוח לישראל
  ע_הראל   27/02/19 13:50
אומנם גם הדתיים לאומיים שומרים שבת ושומרים על השבת במדינה היהודית, אך הם עסוקים גם בשאר פעילויות בצבא בעבודה ובלימודים וכמובן גם בהתנחלויות - וכל זה ודאי מבורך בהחלט. ●☆● אך החרדים ממוקדים במשימה אחד ויחידה- היא שמירת השבת, ומוכנים בשבילה להפגין ולהיעצר ולסבול (אפילו מעוני יחסי) עד כלות הנשמה; ●☆● לכן הם חוד החנית במלחמה על הציביון היהודי במדינה, הם יחידות העילית וינצחו תמיד בס"ד. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
נו , אז מה יהיה ???
  יצחק הרואה   24/02/19 18:32
תיקשורת , סקרים ועוד הפעם תיקשורת וסקרים ועוד ועוד ועוד הפעם. אבל , הם לא לוקחים בחשבון שהם לא קובעים מה יהיה במדינת היהודים למרות ההתערבות הבוטה שלהם במה שהולך להיות. נו , אז מה הולך להיות במדינת היהודים ? כתבתי בפורום " בחירות 2015 " והתחלתי לכתוב מחודש דצמבר 2018 כי מי שייבחר להיות ראש הממשלה במדינת היהודים יהיה בינימין נתניהו כי הוא הבחירה של הקב"ה ועד שלא יוחלט אחרת הוא ימשיך בניהול המדינה וחבל על כל המשאבים של מפלגות אחרות . ובנוסף כתבתי כי הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השקרים ולכאורה גם הבגידה במדינת היהודים. הסיפרה 8 מככבת בתקופה החולפת . 8 שנים קשות היו למדינת היהודים בתקופה של נשיא ארצות הברית בארק חוסיין אובמה , 8 שנים אריק שרון היה צמח עד שמסר את נשמתו לבורא עולם , 8 חודשים של בלוני הצתה שנשלחו מרצועת עזה ושרפו את שטחים בדרום הארץ . וכל זה הולך להסתיים עד חודשיים ימים בתקופה זו יתגלו על אנשי התיקשורת , פרקליטות , שופטים , סוקרים , אנשי משטרה במיוחד לשעברים ואנשי ביטחון כולל צבא , דברים שחלק גדול מהעם היהודי יהיה בהלם מוחלט . מי שהתמודד מולם היה בינימין נתניהו ראש הממשלה הניבחר של הקב"ה . אני לא יהיה מופתע אם בינימין נתניהו יאומר כי לא היה לו אימון מלא באותם אנשים אלו כולל פגיעה בו ובמשפחתו . אביא דוגמא במה התמודד בינימין נתניהו : באותה תקופה שבארק חוסיין אובמה היה נשיא ארצות הברית , הובא לידיעתו לכאורה משלושה בכירים במערכת הביטחון כי מדינת ישראל מתכננת לתקוף באיראן ., ומה אומר אותו נשיא אובמה אני לא אתן למדינת ישראל לתקוף באיראן עד כדי ביטול התוכנית. קצת על חקירות נתניהו ומשפחתו ., גורמים מתוך מדינת ישראל בשיתוף מדינות זרות החליטו להביא לקץ שלטונו של ראש הממשלה בינימין נתניהו , אז מה עושים מחליטים להעליל עליו ועל משפחתו לכאורה תיקים שונים ומשונים . האם סתם מעללים , הקב"ה החליט להציף את התיקשורת , אנשי המשטרה, הפרקליטות ועוד גורמים במדינת ישראל שהיו שותפים לזה. ולמי שעקב אחרי מה שכתבתי " הקב"ה יפגע במי שיפריע לבינימין נתניהו להנהיג " . ומה קרה ויקרה לאותם מפריעים חלק מהם נעלם וחלק מהם ייעלם בבושת פנים . עד הבחירות נראה סקרים ואנשי תיקשורת מנתחים מה יהיה . ,ולאחר הבחירות ( כמו בשנת 2015 ) ינסו להצדיק את עצמם היכן טעינו ומה קרה . אבל אני שוב כותב " כרגע הבחירה של הקב"ה הוא בינימין נתניהו עד שיוחלט אחרת " .וכנראה אם יוחלט אחרת זה לא יהיה אף אחד מהמועמדים הקיימים היום. יהיו מספרים אחרים של מנדטים לעומת מה שמפורסם בתקופה זו במפלגות שירכיבו את הממשלה . המפלגה החדשה של גנץ לפיד יעלון תתפרק וחלק מהם יפרוש לביתו . בעתיד אכתוב דברים נוספים שישמחו את העם היהודי החי במדינתו. מאחל לכל היהודים האמיתיים בריאות ואורך ימים , קיימו את ואהבת לרעך כמוך ויהיה לכם טוב. ומאחל לכל אלו שהשינאה אצלם או בסביבתם בריאות הנפש ושישנו את דרכם.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  שמח לקרוא למרות
  שמוליק 1489   25/02/19 21:10
שמאזן הכוחות כרגע הוא נגד הימין. בתחושותי נתניהו מייצג את הכי טוב שיש כרגע בפוליטיקה להציע לעם ישראל ומתנגדיו מייצגים שקר ...מניפולציה וממש לא מעונינים בטובת עם ישראל. מאמין ומקווה שכיום זה עידן בו האמת והטוב ינצחו את הרשע העצום הזה שעולה עליו וקריאה של דברים כמו מה שאתה כותב הם חלק מהמזון הרוחני לתקופה לא פשוטה כמו עכשיו. בכל מקרה, יצחק, חיכיתי לכתיבתך ותודה עליה.
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
+
יהדות התורה- מפלגה לא ציונית
  dudi19   24/02/19 17:15
המפלגות הקטנות (מתחת ל12 מנדטים) מנצלות את שיטת הממשל הפגומה כדי לסחוט כל ראש ממשלה. יהדות התורה- מפלגה לא ציונית באופן גלוי ומוצהר. כל המפלגות הקטנות (כחלון/ליברמן/דרעי/ליצמן) ישבו עם כל ראש ממשלה שישיג 61.
כתוב תגובה ל- dudi19
-  מי הוא ציוני
  דב שטיין   28/02/19 09:58
ציונות היינו אהבת ציון. בסופו של דבר,לכן, אגודת ישראל היא המפלגה הכי ציונית. אם נשים לב הציבור החרדי נמצא ברובו בארץ. לא כך הציבור שאינו חרדי. משום מה מה שמכריזה התקשורת והפוליטיקאים זה מה שנקרא ציוני. הכיצד מפלגות מרץ והעבודה ציוניות? הרי הם רוצות למכור את ציון לערבים!!! גם מפלגות ה"מרכז" בעצם אינן ציוניות שהרי הן רוצות גם כן למכור את ציון!!! על הפרק עומדת תכנית המאה של ארה"ב.(מסירת חלקי ארצנו לערבים!!!) היא תהיה עוד מבחן למי הוא ציוני. הציבור הציוני במובהק הם חובשי הכיפות - עוצמה יהודית, האיחוד הלאומי, ואולי גם הבית היהודי. נקווה שגם הימין החדש יהיה כזה.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
+
התחת של מי מריח יותר טוב?
  ארק   23/02/19 04:50
של ביבי או של שרה? אתה עיוור או משלמים לך? אתה לא רואה את חלק קטן מהשחיתות של הזוג הזה?
כתוב תגובה ל- ארק
-  גלגול הבא>יהי ארק ג'וק בנוחיות
  ע_הראל   24/02/19 19:13
של שרה וביבי נתניהו - שיהיו בבית רה"מ בס"ד עד 2029 לפחות (אתם יודעים למה)! שם ארק יאכל בשפע מההפרשות האורגניות של המשפחה המלכותית. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
קורא לגבאי מהעבודה להצטרף לגוש
  שבץ חלובה   21/02/19 11:12
החדש לפני שהצונמי המפלגתי ישטוף אותו מבלי להשאיר זכר למפא"י...יא גבאי יש להחליט מהר לפי שיהיה מאוחר כי שעון החול עובד נגדך בלי רחמים...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מפלגה ליברלית ויהודית אמיתית
  יאירוס   19/02/19 14:49
השמות מדברים בעד עצמם משה פייגלין - מדיני הרב חיים אמסלם - יהדות גלעד אלפר - כלכלה ליבי מולד - חינוך יש תשובות לכל השאלות חברים. כאן בזהות. #מצביע_זהות
כתוב תגובה ל- יאירוס
+
מצביע זהות
  מאור אמזה   18/02/19 20:26
כי קראתי את המצע והכל שם הגיוני
כתוב תגובה ל- מאור אמזה
+
היום תודיע פייגלה שפיצרקה
  צורי   18/02/19 17:15
על פרישתה מהפוליטיקה. נו נפטרנו "מכשרון" פוליטי שממפלגה בת 29 מנדטים התאיידה לכלום והותירה חוב לא ברור של 32 מיליוני ש"ח שכאן המשטרה לא מצאה טעם לחקור. טוב ביחד עימה נפטר גם מכלי התחבורה של סנשו פנשה חסון.
כתוב תגובה ל- צורי
+
הפרמריז בליכוד
  קונראד   17/02/19 09:55
לחמשיה הראשונה בפרמריז בליכוד, נבחרו אוסט -יודן, בני עדות המזרח שמוצאם ממזרח אירופה. מגמה חיובית שתימשוך לליכוד מצביעים מזרחיים בני העדה הסלאבית ממזרח אירופה. תופעה מבורכת! הליכוד, ימשוך אליו קהלים חדשים, אוסט- יודן מזרחיים בני העדה הסלאבית הותיקה בישראל. עכשיו עקב בחירת מזרחיים בחמישיה הפותחת של הליכוד,תהיה סולידריות של עדות המזרח עם רשימת הליכוד. עדות המזרח: העדה הפולנית, רוסית, אוקראינית,הונגרית, ליטאית,רומנית, ועוד,,, קהל רב מזרחי, סלאבי במוצאו, יתמכו בליכוד.
כתוב תגובה ל- קונראד
+
h4uh.com : פייגלין, עוצמה לישר
  שמחה קבלה   16/02/19 17:35
h4uh.com : פייגלין, עוצמה לישראל, יחד, אבוקסיס, ליברמן, כחלון… אל תשארו בחוץ!!! * אסור להפסיד קולות, חצאי מנדטים, למחנה הימין... בגלל % החסימה = 4 מנדטים!!! תתאחדו, תצטרפו לסמוטריץ׳ או תפרשו. עדיף להיות ח״כ מאשר לא ח״כ!!! עדיף להיות ח״כ קטן מאשר לא ח״כ בכלל!!! * להצביע: ליכוד, הבית היהודי!!! * לא להצביע: למפלגות שלא נכנסות בכלל לכנסת… * יוסי דגן, יו"ר מ.א. שומרון, ועוד הרבה דתיים הם חברי ליכוד, ח"כים, שמשפיעים בתוך מפלגת השילטון… * 1992, הסכמי אוסלו. לימין היו יותר קולות מאשר קולות לשמאל. אבל… : 12 מנדטים של הימין אבדו, הלכו לאיבוד, בגלל: מפלגות קטנות, חצאי מנדטים… לא עברו את % החסימה… * h4uh.com_קבלה לעם: בן ימין נתן י – ה - ו כל הכבוד לנתניהו!!! קבלה, קומיקס, אותיות, הרצאות: h4uh.com * תנו לנתניהו לעשות את העבודה שהוא יודע לעשות... * נתניהו נולד כדי להיות ראש ממשלת ישראל… נתניהו יודע: * לייצג את עם ישראל באו"ם, * לנהל מדינה, ביטחון, חוץ. * ליצור יחסי אנוש טובים עם נשיאי עולם, משקיעים, וכל אדם... *********** לפי חכמת תורת הקבלה: * ירמיהו - ירמ_יהו - נביא החורבן והגלות: ניתוק י - ה - ו מהעולם הזה ( ה' ). * ישעיהו - ישע_יהו - נביא הגאולה: חיבור י - ה - ו לעולם הזה ( ה' ). * בן ימין נתן י - ה - ו : נ * ת * נ - יחס דו צדדי הדדי. לפי העבודה הרוחנית של הנבראים בתיקון פנימיות האדם ותיקון העולם ב: חכמה, שמחה, אהבה, טוב לב, קו האמצע, הפיכת הרצון לתת לרצון לקבל... כך כמות האור י - ה - ו המגיע לעולם הזה ( ה' ). בנימין - בן - ימין. שורש השפעת האורות לעולם הוא מקו הימין, ספירות חכמה, חסד, נצח. באהבה שמחה והילה קבלה h4uh.com – אטרקציות אירועים kabbalahmedia.info/he likud.org.il/
כתוב תגובה ל- שמחה קבלה
+
בהצלחה לעדינה בר שלום
  צורי   10/02/19 15:58
בחירת שני האנשים הראשונים במפלתה מצביעה על ערכייה וטביעת עינה. אין אלא לברכה למרות שאיני משתייך למפלגתה. אנשים באיכותה יישנו במעט את הנוף האנושי בכנסת ישראל.
כתוב תגובה ל- צורי
-  הגברת שאתה מהלל - שמאלנית
  ל-צורי   11/02/19 05:57
אשר נפגשת עם יוסי ביילין אחת לחודש, גם עם ערבים ופוזלת ללא הרף לאישי שמאל: גנץ, לפיד ועוד. כל שבחיך מוגזמים.
כתוב תגובה ל- ל-צורי
-  אני ימני בכל ליבי
  צורי   15/02/19 15:46
אך עדינה בר שלום עשתה לנשות קהילתה רבות וקדמן למאה ה-21 לא הכל ימין ואו שמאל. קשה להאמין שהגברת הזאת תצטרף לשמאל בניגוד לצוואת אביה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  היו חילוקי דעות בינה לבין אביה
  הגברת שמאלנית   15/02/19 23:26
וגם בינה לבין האח שנפטר מסרטן, שהיה ימני טהור. ולידיעתך, חוסן לישראל ויש עתיד מחזרים אחריה, בגלל דעותיה השמאלניות.
כתוב תגובה ל- הגברת שמאלנית
+
פייגלין קיבל פוזה של מנהיג
  ביחביח   12/02/19 01:07
לדעתי הוא מאוד חשוב בכנסת וכדאי לבחור בו. איש אמת עם מטרה, ולא נראה שהוא מוותר על המטרה הזו בשום מחיר.
כתוב תגובה ל- ביחביח
+
פייגלין קיבל פוזה של מנהיג
  ביחביח   12/02/19 01:07
לדעתי הוא מאוד חשוב בכנסת וכדאי לבחור בו. איש אמת עם מטרה, ולא נראה שהוא מוותר על המטרה הזו בשום מחיר.
כתוב תגובה ל- ביחביח
-  עם קנביס הכל אפשרי...
  הגועש   17/02/19 21:49
כתוב תגובה ל- הגועש
+
מצביע זהות
  מצביע זהות   11/02/19 23:38
כתוב תגובה ל- מצביע זהות
-  מתלבט בין זהות לימין החדש
  שוחר-שלום   20/02/19 07:48
שתי מפלגות ציוניות ערכיות עם פרסונות ראויות
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  פייגלין מאוד חשוב בעיני עצמו.
  מוטי1   25/02/19 15:16
ובנוסף הוא אינו ברור לחלוטין, מה שמעניין אותי אישית כמצביע ימין, נותנות לי מפלגות ימין אחרות, אז למה לבזבז קול עליו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  היות ויש סכנה באיבוד קול
  שוחר-שלום   25/02/19 16:28
אצביע כנראה לימין החדש. פייגלין אדם ערכי, כן, חכם וראוי. אלא שהפוליטיקה דורשת גם תמיכה ציבורית ואין לו את זה במינון הדרוש. גם המועמדים בימין החדש מצוינים, חבל שלא חבר אליהם כשעוד היה אפשר; במרבית הנושאים ההבדלים ביניהם קטנים וחסרי משמעות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  אסור להצביע לזהות. אין לתת
  זהות פסולה   14/02/19 05:58
אימון בפייגלין. הוא יהודי מוזר, שהגיע מבית חילוני-שמאלני ונשארו בו הרבה מרוח השמאל. להצביע זהות זה בזבוז קולות משווע.
כתוב תגובה ל- זהות פסולה
-  נו באמת 2
  ימין כלכלי   19/02/19 14:58
הבן אדם שהוציא 100 אלף איש כהפגנה נגד אוסלו ונכנס על זה לכלא הוא שמאלני עכשיו? מה בגלל שהוא אומר את האמת על פינוי ישיובים על ידי הימין או בגלל שהוא בעד שוק חופשי קפיטלסטי כמו ימין אמיתי? בלי תירוצים , מי שרואה את התגובות .. תקראו את המצע של זהות ותראו בעצמכם שיש #יש_לנו_זהות
כתוב תגובה ל- ימין כלכלי
-  פייגלין הבלון הנפוח
  ימין אעלק   25/02/19 05:39
פייגלין הוא בלון נפוח מלא אוויר חם עם אגו מנופח מין אפס מלא חשיבות עצמית הוא התנפח בתקופת אוסלו הוא לא הוציא 100 אלף איש , אלה היו הםגנות ימים שפייגלין תפס טרמפ מה שהוא כן עשה הוא הימאיס את הפגנות על הציבור עם חסימת הכבישים . חבל רק שלא קיבל כמה שנים בפנים על מעשה מטוםש זה שהרס לימים את המחאה כנ"ל עשה עם הניסיון הכושל להשתלטות עויינת על הליכוד , גם גאן נכנס עם חיילים שרצו בכוח להשתלטנעל הליכוד מבפנים כאשר רוב אלה שניכנסו לא היצביעו בפועל לליכוד , דברים כאלה עושים בלי רעש בלי נפיחות רמות , בלי אגו ןבלי רשימות חיסול , ובלי ללכת נגד המנהיג , לא פלא שזרקו אותו לכלבים , ועכשו הואנעומד לזרוק שוב ים של קולות ימין , עם אגנדה של קנביס מסטולי עם נגד כפיה דתית , כן הוא יצביע בעד מרכולים בשבת לכו תאמינו לו ! פייגלין זמנך עבר עוף לנו מהנוף לך לעזור ביד שרה , או שתצטרף למפחגת העבודה הם צריכים קבלן הריסות חדש אחרי ציםי ליבני .
כתוב תגובה ל- ימין אעלק
-  נו באמת ...
  בני צפוני   18/02/19 20:31
יש לך את זה ביותר אמין?
כתוב תגובה ל- בני צפוני
-  מה הסמל של זהות
  אניהי   12/02/19 14:20
איזה פתק צריך לשים כדי להצביע זהות?
כתוב תגובה ל- אניהי
+
מצביע זהות
  ריגולטו   11/02/19 21:58
פייגלין יהיה מנהיג גדול.
כתוב תגובה ל- ריגולטו
+
פייגלין יזכה עם זהות
  מדהימה   11/02/19 21:25
אין לי ספק. הפתעה של ממש. בכל מקום אני שומעת זהות זהות זהות מה נסגר?
כתוב תגובה ל- מדהימה
-  רק זהות
  טרון   11/02/19 22:07
המפלגה היחידה עם מצע ארוך מלא שמביא לקורא ולבוחר את החזון ל20 השנים הקרובות. יש לנו הרבה עבודה.
כתוב תגובה ל- טרון
-  חחחחחח מצע ארוך ודמיוני
  לא מאמינה   13/02/19 14:24
כתוב תגובה ל- לא מאמינה
-  איזה פתק לשים לזהות?
  אניהי   12/02/19 14:36
איזה פתק לשים כדי להצביע זהות? מה הסמל??
כתוב תגובה ל- אניהי
+
רמטכל רדוד
  כרמל   8/02/19 21:08
כתבתי מספר פעמים פשוט התקשורת השמאלנית מנסה לקחת מישהו כביכול אישיות במקרה הזה ביטחונית ולהציגה לציבור כתחליף לביבי מנסים ליצור מנהיג שקול ערכי חכם גנץ רמטכל רדוד בעל כישלונות רבות אדם מסוכן לישראל כמנהיג חסר נסיון פוליטי מדיני
כתוב תגובה ל- כרמל
+
מישגב! תתצטרף לסנגורים של ביבי
  עזרא מנצור   8/02/19 20:57
כפי שנתניהו הודיע - כל המדינה נגדו... אין לו מספיק כסף! מישגב, נאמנותך הכלבית לראש-הממשלה תבטיח כי תגן עליו בחינם....
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  דביל מה שיש לד"ר משגב
  צורי   10/02/19 16:43
בסוליה לך לעולם לא יהיה במח שרץ דלוח.
כתוב תגובה ל- צורי
+
גנץ נכון אתה סתם טמבל
  כוכי   8/02/19 12:18
כתוב תגובה ל- כוכי
-  הטמבל יודע שהוא טמבל.
  מוטי1   10/02/19 07:19
הוא ממלא פקודות של אשתו ימח שמה ושל סורוס מנוחתו בקרוב בגיהינום לעולמי עד.
כתוב תגובה ל- מוטי1
+
משפטי ראווה לנתניהו!
  המאבחן   8/02/19 04:52
משפט ראווה הוא כינוי שלילי להליך משפטי ציבורי, שבו פסק הדין הוחלט למעשה טרם המשפט. מטרת המשפט, אם כן, אינה לדון באשמת הנאשם, אלא לפרסם בציבור את אופן הענישה והנימוקים לה, כאזהרה. לפיכך במשפטים אלו ניתן להרשיע אדם חף מפשע מבלי לתת לו משפט הוגן. משפטי ראווה הם אמצעי לרדיפת מתנגדי משטר או אנשים אחרים שהמשטר חפץ לפגוע בהם. מטרת גזר הדין היא בראש ובראשונה להתנקם או להעניש את הנאשמים על הפשעים המיוחסים להם, ולא לשקמם. במקרים רבים, קיימות חריגות מסדרי הדין ואף מן החוק עצמו במשפט ראווה. הנאשמים אינם מקבלים זכות להתגונן, והצהרותיהם נלקחו מהם תחת עינויים או כפייה אחרת להודות באשמתם. משפטי ראווה זכורים בהיסטוריה משפטי פראג בצ'כוסלובקיה (1952); ומשפט הרופאים בברית המועצות (1953). מה שנעשה לבנימין נתניהו הוא משפט ראווה של צאצאי השמאל הארור של מפלגת מפא"י ההסטורית על כך שנתניהו 'גנב להם את המדינה'... עורכי הדין של נתניהו נדחו על ידי היועץ המשפטי, לפני החלטתו על שימוע, בבקשתם להזמין לשימוע 60 אנשי מפתח ורגולטורים בתיקי 2000 ו- 4000 וזה אומר דרשני!
כתוב תגובה ל- המאבחן
+
נתניהו הקדים את הבחירות בשביל
  סופרטנקר לנדלן   8/02/19 00:44
הכי זעקת הקוזאק הנגזל. מה גם שבגלל חשיבות התיק הפרקליטות מלווה ומעורה בפרטים במהלך החקירה כדי לזרז הליכים. ראו את מי ביבי לקח כעורך דין, בושה שעוד יש לו רשיון אחרי מה שהיה עם שולה זקן. ימסמס ישסה ידחה, ביבי מבין שהוא הולך למשפט ואולי אפילו לכלא.
כתוב תגובה ל- סופרטנקר לנדלן
-  מי שמארגןעדויות שקר נגדBB>לכלא
  ע_הראל   10/02/19 21:37
לפי כל תומכי הימין, ליכוד וכחלון דתיים וחרדים, שי ניצן מארגן עדויות שקר נגד נתניהו (מעל 60 עדים לטובת ביבי לא נתבקשו להעיד בכלל, קל וחומר שסידרת המאמרים של ניצב משנה בדימוס אבי וייס באתר TeleComNews מוכיחים 100% על פי מסמכים רשמיים של מדינת ישראל את חפותו המוחלטת של ביבי בתיק 4000); ואפרים הלפרין אגב שואל בבלוגו באתר זה, ממתי עיתונות טובה (שלהבנתי צ"ל בערך 50-50% אוהדת או מבקרת כלפי ראש הממשלה ביבי עם אורך כהונה מצטבר הארוך בתולדות ישראל)- הפכה לתמורה לשוחד? ●☆● ובכן ברור לכל בר דעת שהפרקליטות אינה חותרת לחקר האמת ולא רודפת אחר הצדק, אלא נעולה על הרשעה בכל מחיר ויהי מה בתיקי נתניהו, או לכל הפחות למרר את חייו וחיי משפחתו על לא עוול בכפם (ולכל הפחות לפגוע בשמם הטוב ככל האפשר), קל וחומר כי אסכולת השיפוט הרקובה הרי הפכה בכלל לגן עדן עבור עדויות השקר ועדי השקר הזוממים, ואחריתה מי ישורנו? ●☆● לסיכום, מי שחשוד לכאורה באירגון עדויות השקר כמו גם את עדי השקר הזוממים נגד בחיר האומה הגיבור ב.נתניהו - הוא זה שדרכו לכלא במוקדם או במאוחר, ושי ניצן אינו יוצא דופן דרך אגב!! ●☆● על כן יהי רצון שביבי ושרה נתניהו ימשיכו בכבוד והצלחה בבית רה"מ עד 2029 לפחות, ובשלום ובריאות ונחת - לעוד שנים רבות טובות ונעימות; ומי שזה לא מתאים לו זכאי למקום שמור במרתף 5- VIP הכי מפואר ורותח בג'הנם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מירי
  אזרחית   6/02/19 11:31
מתי תפסיקי לעשות השוואות הזויות וביזריות דמשמיצות ומדירות קב' אוכלוסיה דלא באים לך טוב ?? את הסודנים הגדרת "סרטן" ואת הליכודניקים החדשים השוואת לסודנים...אז מה זה אומר שגם הם, אזרחים משלמי מיסים ומשרתים בצה"לב הם "סרטן בגוף האומה" ?
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  כוכי   4/02/19 18:14
כתוב תגובה ל- כוכי
+
להדיח את ביבי כמה שיותר מהר
  שבץ חלובה   2/02/19 12:08
לפני שיהפוך את המדינה למדינת עולם שלישי לפניי שיהפוך אותה לבית משוגעים ולמכון ליווי. ביבי נוקט בשיטת שמשון של תמות נפשי עם פלישתים. הידיעה שהוא הולך לשבת מעבירה אותו על דעתו....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  יש להדיח את איש החלודה המשובץ
  כמה שיותר מהר   2/02/19 21:17
מהאתר הזה כמה שיותר מהר. ייווצר שקט באתר.
כתוב תגובה ל- כמה שיותר מהר
+
ביבי לא ביקש רשותו של היועץ
  שבץחלובה   1/02/19 17:06
להקדים את הבחירות אלא העמיד אותו בפני עובדה מוגמרת אז הוא לא חייב לו כלום. הליכוד צריך להדיח את ביבי לפני שבית המשפט יעשה זאת ברוב בזיון. אין לכם חשש הליכוד כמפלגה יזכה בבחירות אבל כשבראשה יעמוד חולרירע אחר עם ידיים נקיות.
כתוב תגובה ל- שבץחלובה
+
מחקתם לי
  יצחק הרואה   26/01/19 21:53
לא נאה ולא יפה למחוק לי מה שאני כותב. אבל אין בי שום תלונה. היות ואני רואה עתיד לא אפרסם יותר בניוז 1. אחרי מה שכתבתי בבחירות 2015 וקצת על בחירות 2019 שנמחקו אוכל לומר לכם ביייייי.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  נכון -- לא נמחק .
  יצחק הרואה   4/02/19 21:40
לשמחתי הרבה , אכן לא מחקו לי תגובות . מצטער שלא שמתי לב אבל.. בעוד כשבועיים ימים אכתוב לגבי בחירות 2019 כדאי להמתין כי יהיו דברים מאוד מאוד חשובים למדינת היהודים. בינתיים הערב , ערב חודש אדר א ומשנכנס אדר מרבים בשימחה כי מהערב נפתחים שערי שמיים לבקשות לעזרה ומי ששמח במהלך ה 60 ימים הבאים עלינו לטובה , ישמח כל השנה . מאחל לכל העם היהודי האמיתי שימחה וששון והרבה בריאות ( לצערי זה מה שאנו צריכים בתקופה זו ). ומי שיקיים ואהבת לרעך כמוך יזכה לנחת בסביבתו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  יצחק ..התגובות שלך כן מופיעות
  שמוליק1489   31/01/19 15:00
כתוב תגובה ל- שמוליק1489
+
כחלון, אסון כלכלי שמגן על אחיו
  רון5   24/01/19 10:55
היה ברור. בכל זאת האיש הרקוב הזה מפחד שיחפרו בהתנהלות אחיו ובקשריו עם מימון. מה ימכור לציבור את חורבן כלכלת ישראל בתקופתו
כתוב תגובה ל- רון5
+
רמת המוסר הנמוכה של בנט
  כוכי   23/01/19 11:53
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מ צ ו י י ן
  כוכי   17/01/19 10:46
כתוב תגובה ל- כוכי
+
שותפות ולא היפרדות
  פרופ' אלישע האס   13/01/19 22:36
אתה צודק בעניינו של חבר הכנסת אמסלם והתערבותו האוילית של שי ניצן. אולם לעניות דעתי לגבי שולי מועלם טעית. הרעיון של הימין החדש אינו הקמת מפלגה חילונית, אלא שותפות של דתיים וחילוניים אשר יסכימו על דרך חיים משותפת מתוך התחשבות הדדית נוסח אמנת גביזון - מדן. זה החידוש, לא החילוניות וההפרדה מן הדתיים אלא הליכה משותפת. במובן הזה אין שום הרתעה בדבריה של שולי מועלם. מוטב שתתקן את הקביעה הזו בהזדמנות ראשונה ותקרא לחילוניים ולדתיים, לשבת יחד, לדון, לשקול ולהגיע להסכמה על דרך משותפת גם בענייני דת ומדינה. זו דרך הרבה יותר, הרבה יותר נכונה מאשר להשאיר הדברים להורדת ידיים אגרסיבית במליאה.
כתוב תגובה ל- פרופ' אלישע האס
+
סתיו שפיר זה מין גולדה קטנה
  שבץ חלובה   9/01/19 08:12
כולה טעונה באנרגיות חיוביות למען הכלל. היא העתיד של המפלגה ויש לקדם אותה עד כמה שאפשר לפני שהמפלגה תדעך לאחוז החסימה...יש לנער את המפלגה מכל מיני מזהמים שדבקו בה כמו איתן כבל התככן והסכסכן...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתה מתכוון
  גולדה   28/01/19 19:30
בוודאי לנעלי גולדה. סתיו שפיר היא לא יותר מנעל.
כתוב תגובה ל- גולדה
-  דומה לנעלי גולדה: מבריק ושנון
  למגיב   28/01/19 20:17
כל הכבוד לך. אכן היא שווה לנעלים, פרחחית וצעקנית. ההבדל בין גולדה לזו הפראית הוא בין מזרח למערב.
כתוב תגובה ל- למגיב
-  שבץ: בבית חוללים איכילוב יש
  נחום אלצהיימר   25/01/19 18:33
מחלקה מיוחדת לשיקום של אלה שעברו שבץ מוחי. אנא סור לשם כבר ביום א' הקרוב, ויטפלו בבעיה שלך.
כתוב תגובה ל- נחום אלצהיימר
-  שפיר דומה לגולדה בצעירותה
  שבץ חלובה   28/01/19 12:33
אבל לא בזיקנתה כשאז כמעט הפסדנו את המדינה בגלל במלחמת ים הכיפרים. שפיר בינתיים עוד לא גרמה לנו את הנזקים של גולדה ימח"ש וזיכרה שעל שמה רשומים 5000 קדושי המלחמה הארורה ההיא. גולדה הקריבה את דדו הגיבור כדי להנצל אבל זה לא הציל אותה ובסוף גם היא הודחה ומתה תוך 5 שנים מיום המלחמה.סתיו שפיר היא כמעט היחידה שיודעת כמה מיליארדים ש"ח עולה לנו המגזר החרדי וכמה אנשים מתים בגלל זה ממחסור בתרופות מחסור בבתי חולים ובתאונות דרכים שניגרמות בגלל תשתית כבישים רעועה ובכל שאר כשלונות הממשלה. בבחירות הבאות אם תצביעו עוד פעם מירי רגב השרה גילה וכחלון וכץ (שני הכ"צים הכוונה) המדינה תלך פייפן על בטוח ואת השיר של אריק איטינשטיין זצוק"ל ישירו מתחת לכל עץ רענן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  }}}סתיו שפיר היחידה שנלחמת
  בכנסת המושחתת.   24/01/19 21:36
{{{תשאלו את סלומיאנסקי ויתר הדתיים וחרדים שרק מחלקים את הקופה הציבורית למגזרי הטפילים.
כתוב תגובה ל- בכנסת המושחתת.
-  האם שפיר שלמה מס הכנסה מעבודה-
  לפני בחירתה לכנסת   24/01/19 11:25
כתוב תגובה ל- לפני בחירתה לכנסת
-  קשקשנית ותו לא
  אובלי   23/01/19 09:19
כתוב תגובה ל- אובלי
-  היא לא גולדה קטנה,
  היא מה?   19/01/19 19:53
היא שרמוטה גדולה.
כתוב תגובה ל- היא מה?
-  אל תעליב את גולדה ז"ל
  משה, עורך-דין   18/01/19 14:07
השוואת הפרחחית הקולנית אל גולדה מאיר, היא עלבון גס לגולדה. היא היתה אישה רבת-פעלים, ציונית ויהודיה גאה מאוד, נואמת מעולה וכזו שהציגה הישגים מצוינים בימי מלחמת השחרור, במסעה ליהדות ארה"ב שבו השיגה תרומות בסך 50 מיליון דולר, סכום עתק באותם ימים, לתדהמתו של בן-גוריון. לאחר מכן יצאה במסע ליהדות ברית המועצות, ולדעתי יש קשר ברור בין אותו מסע, שהדליק ניצוץ יהודי גדול בלב יהודי בריה"מ, ובין התלהבותם לעלות לארץ כעבור 40 שנה. היו לה גם הישגים יפים במו"מ עם עבדאללה מלך עבר הירדן. בהיותה שרת העבודה היתה אחראית להקמת עיירות הפיתוח, שהפכו לערי הפיתוח ושמשו לשיכון רבבות עולים חסרי בית. האשמתה בהאשמות חמורות, בקשר למלחמת יום הכיפורים, היא עלילת-דם בזויה: היא היתה מוקפת חבורה של "מרי ביטחון", כל אחד מהם מומחה בטחוני גדול מחבריו לפי דעתו, שהבטיחו לה כי אין כל חשש מפלישה ערבית וכי גם אם הערבים ינסו - נשליך אותם מיד. איפה היא ואיפה הג'ינג'ית חסרת השורשים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
-  כל מילה בסלע
  במבה   23/01/19 20:39
כתוב תגובה ל- במבה
-  סגנון אלים של עורך דין אלים
  סגנון אלים   23/01/19 11:29
כתוב תגובה ל- סגנון אלים
-  זו התוצאה אחרי שבץ...
  הפנתר   17/01/19 16:12
כתוב תגובה ל- הפנתר
-  להשוות את השרץ הזה לגולדה
  השוואה אומללה   16/01/19 18:43
זה חטא ופשע. מומלץ לקרוא את מאמריהם של עידן יוסף מה-20.12.16 "פרחחית הכנסת" וכן את מאמרו של אליהו קאופמן מה-26.3.17 "הליצנית הלאומית". זחאלקה אמר פעם על הג'ינג'ית הזו: "מאז שאת בכנסת שלום את לא אומרת לי. אני מנסה בכל כוחי להגיד שלום ואת לא עונה. גזענית. אפילו בימין הקיצוני אומרים לך שלום ומחייכים אליך. אתם מפלגת העבודה, אתם האבא והאמא של הגזענות".
כתוב תגובה ל- השוואה אומללה
-  התחנה הבאה של המחנ"ץ הוא
  צורי   16/01/19 12:59
בית הקברות המפלגה הפכה בגלל עלובי אנשיה ממפלגה ציונית לדג רקק שמאלני עלוב. לכן שלום ולא להתראות.
כתוב תגובה ל- צורי
-  האם לקחת את הכדורים הוורודים..
  אזמרלדה   13/01/19 21:45
ההומלסית האנרכיסטית משדרות רוטשילד שצועקת כדי לקבל פרסום ותקשורת. היה בוועדת הכספים רק 22 פעם היא נשיאת השמאל. חג חה עם אחת כזו גבאי ומפלגת העבודה לא יגיעו רחוק. הח"כ שהכי עובד בשבילי ובשביל חברה צודקת שוויונית ונהיה מהפוליטיקה קטנה הוא איציק שמולי.
כתוב תגובה ל- אזמרלדה
-  אתב מתבלבל
  מישו   1/02/19 09:13
בין סתיו שפיר לדפני ליף. לגבי ועדת הכספים, היא לא חברה בוועדת הכספים בכנסת הזאת, אז 22 פעמים בשנה זה דווקא לא רע בכלל.
כתוב תגובה ל- מישו
-  יציק שמולי הוא עוף מוזר
  צורי   23/01/19 14:43
במחנ"צ או נכון יהיה לקרוא להם המחנק. הוא איש ראוי ומדוע דוקא למפלגה הטפלה הזאת הוא שם את פעמיו?
כתוב תגובה ל- צורי
-  סתו שפיר מפלגת העבודה
  אובלי   10/01/19 13:41
אתה צודק ! מפלגת העבודה מלאה במזהמים חלקם סידרתיים וחלקם טירונים יחסית חדשים. לסתו שפיר אין שום יכולת הנהגה - יש לה בהחלט פה מלא וגדוש דמגוגיה בסופו של יום יתרום גם הוא לקריסתה של המפלגה
כתוב תגובה ל- אובלי
-  אמן.... לסייפא.
  מוטי1   25/01/19 08:47
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  למי שאין פה גדול אין סיכוי
  שבץ חלובה   11/01/19 02:26
בפוליטיקה. הצרה של האבודה זה שהם לא מאמינים בסקרים ומאמינים בהזיות של עצמם....ביום הבחירות הם יחטפו את ההלם כשתתברר להם גודל המפלה..המפלגה הזאת נועדה לפרוק וגריטה כמו מכונית ישנה בגיל 30. אבל הבעיה היא מה יעשה עם רכוש המיליארדים שהיא צברה? לדעתי יש לחלק אותו למפלגת לפיד ולמרץ...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  IM PE' JORA EIN LECHA SIKUI
  L'SHAVATZ CHALUDA   22/01/19 21:55
SHUM SIKUI BA'CHAIM LO AYA V'LO YIHIYE' LECHA (ata pensioner ultra kashish me'Iriat Ako) MILVAD SHIRBUT HAGIGECHA A'CHOLANIYIM BA'ATAR
כתוב תגובה ל- L'SHAVATZ CHALUDA
-  עד כמה שהבנתי היא קומוניסטית
  חבר קיבוץ יגור   13/01/19 17:47
במהותה.אבל ימים יגידו (אבוי).
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
-  בקיבוץ יגור גודלים בורים?
  זהר   29/01/19 13:38
כתוב תגובה ל- זהר
+
שפלות
  לא לפייסבוק   7/01/19 21:30
ערוץ 10הראה את שפלוטו. לאן הידרדרו אנשי הערוץ. לקטוע את דבריו של ראש ממשלה מכן? היכן נשמע הדבר הזה. גם אם לדעתם הייתה כאן תעמולת בחירות הרי הם ראשאים להתלונן לועדת הבחירות על כך ואם אכן נכון הדבר יקוצץ זמן התעמולה מהם. אך אנשי הערוץ הפכו עצמם לתובעים ושופטים אך שחכו כי לכל אדם שמורה הזכות לשימוע ולמשפט צדק. אצל אנשי הערוץ צדק זה רק שמו של כוכב. ואני שואל מתי יסגר הערוץ הנידון?
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
+
המדינה עשתה לו כל עוול אפשרי
  יעל2018   7/01/19 19:09
נתניהו ראש הממשלה הגדול מאז בן גוריון
כתוב תגובה ל- יעל2018
-  לגמרי. העם אוהב אותו.
  ומבין את האמת.   10/01/19 13:06
כתוב תגובה ל- ומבין את האמת.
+
תגובה לאיתן כבל
  ליאה   5/01/19 20:59
הגיע הזמן שאיתן כבל יחזיר את המפתחות למקומו כחבר כנסת וחבר המפלגה.אבי גבאי, איש איכותי שנבחר ע"י רוב חברי המפלגה. תנו לו לעשות את עבודתו. תנו לו להכניס חידושים ולנער החוצה את החתרנים רעי הלב והמיותרים כמו כבל.פעם יעלון אמר שיש קן צפעונים בקריה, יש אותם גם במפלגת העבודה והם ארסיים, קנאים ושטופי אגו. אני שרציתי להצביע למפלגת העבודה, מהססת. כמוני עוד רבים מחברי וחברותי. נשבר הלב לראות איך האנשים שאמורים לייצג אותי מסוכסכים זה עם זה, מנהלים קרבות אישיים, מפרקים את המפלגה ומרחיקים את מצביעיה שחשים גועל מול מה שקורה. מחכים שסתו שפיר תגדל ותבשיל ותכין את עצמה לראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- ליאה
-  יש לך בעיה רצינית...
  יוסף הצדיק 2   6/01/19 12:03
אם את רואה במי השפיר הצרחנית מועמדת לראשות הממשלה אז יש לך בעיה רצינית...
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
+
ממש ממש חבל
  חבל מאוד   3/01/19 14:30
רחל עזריה בחורה חרוצה ומוכשרת ומצטיינת וחבל ממש שהיא
עוזבת
כתוב תגובה ל- חבל מאוד
-  ברוך שפטרנו
  ניר   3/01/19 20:20
ברוך שפטרנו
כתוב תגובה ל- ניר
-  ברוך שפטרנו פעמיים: רצתה
  ל-ניר   6/01/19 19:10
להיות ראש עירית ירושלים (אוי לנו) וגם להמשיך להיות ח"כ. אז לא קיבלה לא את זה ולא את זה, תודה לאל.
כתוב תגובה ל- ל-ניר
-  שתעבור למרץ. שם מקומה.
  לא חבל   3/01/19 20:00
כתוב תגובה ל- לא חבל
+
קח אחריות על כשלי "צוק איתן"
  dudi19   2/01/19 15:07
מבצע קרקעי כושל ומדמם שלידו לבנון השנייה היא הצלחה כבירה
כתוב תגובה ל- dudi19
-  {{{מה שמעניין דתיים וחרדים=כסף
  על חשבון החילונים   2/01/19 17:45
הכל כדי למממ מאות אלפי רבנים תלמידי ישיבה וכוללים משגיחים
ועסקנים הכל על חשבון הקופה הציבורית.
כתוב תגובה ל- על חשבון החילונים
-  אם אתה לא מעונין בכסף
  תרום אותו   8/01/19 14:39
כתוב תגובה ל- תרום אותו
+
בנט ושקד מתייעצים עם פילבר עד
  כוכי   2/01/19 13:39
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי אוהבים אותך
  כוכי   1/01/19 05:37
כתוב תגובה ל- כוכי
+
העבריין רוצה להמשיך לשלוט
  עזרא מנצור   31/12/18 20:30
זה אותו נתיהו שהטיף לאולמרט, שראש ממשלה בחקירות לא יכול להמשיך לכהן! עכשיו יש לנו ראש ממשלה שהוא שקרן מועד וככל הנראה יהיה עבריין מדופלם!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
עושה את הטעות הראשונה
  ריגה   27/12/18 08:34
אם גנץ יצרף את מרידור הוא עושה את טעות חייו האדה הזה איך אומרים פסה יש אנשים העולים עליו ברמות.
כתוב תגובה ל- ריגה
+
עוד יהיו הפתעות
  יצחק הרואה   26/12/18 12:43
כתבתי בבחירות 2015 (פורום מקביל ל 2019) שמי שייבחר למרות הסקרים התישקורת ועוד ( הם המליכו נבחר שלהם ) זה יהיה בנימין נתניהו , כי הוא הבחירה של הקב"ה להנהיג בתקופה זו את העם היהודי היושב במדינתו. ועכשיו מדברים על בחירות 2019 ולפני כן אולי נדבר על כל אלו שניסו להכשיל אותו בלהנהיג את המדינה ( כתבתי אז שמי שינסה להכשיל אותו הקב"ה יפגע בו או בהם) היכן נמצאים אותם אנשים כיום. אבל לפני שיכריזו על מועד הבחירות , אפריל והלאה , מדינת ישראל תחווה תקופה ביטחונית מאוד קשה ומי שיוביל אותנו בתקופה קשה זו יהיה בינימין נתניהו עם עזרה מלמעלה ואל זה אכתוב בהזדמנות אחרת. ממליץ לאנשי הפרקליטות והמשטרה והתקשורת להיות הוגנים כלפי בנימין נתניהו כי הם לכאורה הבאים בתור להיפגע ע"י הקב"ה. בהצלחה לראש הממשלה ולמי שיעזור לו בתקופה זו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה