News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 185,391  סלולר - 305,612
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נירה שפק
נירה שפק  |  
נאום של חברת הכנסת מיש עתיד בישיבה ה-13 של הכנסת ה-25 [כ"ג באייר התשפ"א, 05.05.2021]
דורון מצא
דורון מצא
השיח הפוליטי המשורבב לעניין העמימות מסכן את האסטרטגיה הישראלית בכל הנוגע לדימוי המדינה בעיני הסביבה, לא פחות מעצם הסרתה בפועל של העמימות
ארי בוסל
ארי בוסל
חיה לה קהילה עצומה, שמאד אכפת לה מארועים נוצצים ותרבות ופעילויות לרוב, אך גם צריך להיות אכפת לה מהאחר, כי קהילה נמדדת לא על-ידי סבן ואידלסון ז"ל כי אם על-ידי האלמנטים החלשים ביותר ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אהוד יערי, זה בשבילך
מאת: נרי אבנרי  |  15/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי כאן "הדיביל" , אבנרי ?
  שמריהו קופל   15/09/11 12:12
אבנרי מנתח סיטואציות פוליטיות ומפרשן על פי הגיונו שלו וזה בסדר , אך בהזכירו דמויות פרסונאליות מעורבות , הוא מוסיף "נופך" משלו , במידה ואינן מזוהות עם האידיאולוגיות שלו, נשיא ארצות הברית שמו ברק אובמה , אך אבנרי עושה מנופולאציה על הקורא שגובלת בהסתה וקורא לו בשם אביו " המוסלמי" חוסיין, למרות שאובמה הוא בכלל נוצרי שגדל אצל אימו האמריקאית הנוצרית ואצל סבו וסבתו הנוצרים. ציפי ליבני , ראש האופוזיציה , שבבחירות הדמוקרטיות האחרונות גברה על נתניהו "הגורו" של אבנרי , אותה מגדיר אבנרי במאמרו "דיבילית" !. איני נמנה על בוחרי מפלגת קדימה , וניתן בהחלט לחלוק על ליבני , אך להגדירה כ "דיבילית" ? , נו באמת אדון אבנרי , מהכרותי עם יכולתך האינטלקטואלית והיכולת האנליטית שלך , באמצעות מאמריך , הייתי אומר שיש כאן עזות מצח או רשעות או טימטום או הכל ביחד , שאדם כמוך יגדיר "דיבילית" ,אישה כמו ציפי ליבני. וזאת ללא קשר לאידיאולוגיות או לאוריינטציה פוליטית.
כתוב תגובה ל- שמריהו קופל
לבני לא דבילית היא סתם פוסטמה
  לבני רק פוסטמה   15/09/11 14:56
כתוב תגובה ל- לבני רק פוסטמה
מה לעשות שהיא באמת דבילית ?
  אני רק הערה   15/09/11 23:33
ניתנה לה אפשרות להקים ממשלה לאחר התפטרות אולמרט וה"חכמה" לא השכילה. מאז אנו שומעים את אימרות השפר שלה שמאשימות את הממשלה הנוכחית בכל מה שקורה , החל ממזג האויר וכלה בבעיה הפלשתינית. כמו תוכי היא חוזרת על מה ש"האסטרטגים" שמו בפיה. אין לה שום דבר מקורי להגיד. וגם את השטויות האלו היא אומרת בצורה שמעוררת אנטגוניזם גם מצד כאלו שחשבו שבאמת יש לה מה להגיד.
כתוב תגובה ל- אני רק הערה
אובמה גדל וחונך כמוסלמי
  מ.אלקרייאף   16/09/11 09:48
אמו של אובמה נישאה באמריקה לסטודנט מאפריקה שהיה מוסלמי . לאחר שנולד הבן אובמה . האם היתגרשה . ושוב נישאה למוסלמי אדוק מאידונזיה . הבן אובמה ואמו היגרו . לאינדונזיה . שם האם עברה היתאסלמות מושלמת . והבן חוסיין אובמה . למד במדרסה מוסלמית . עד גיל 14 עם חינוך מוסלמי אדוק. שוב האם היתגרשה . ושבה לארצות הברית . כאשר הבן אובמה בבגרותו . הבין כי בהיותו מוסלמי . כל קידום באמריקה יהיה קשה . אובמה היתנצר . היתחתן . וטבל את בנותיו לנצרות . אצל הכומר הגזען . והאנטי יהודי .ובכנסיה הגזענית . ביותר באמריקה . אובמה ניתק את קשריו עם הכומר והכנסיה הגזענית . רק בתקופת הבחירות . כאשר התקשורת עלתה על הסיפור...זאת המציאות האמיתית.... לא לספר סיפורים ללא מקורות
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
השתגעת?לבלבל שמאלני עם עובדות?
  יוני שדה   16/09/11 10:40
כתוב תגובה ל- יוני שדה
אובמה גדל וחונך כמוסלמי
  מ.אלקרייאף   16/09/11 09:54
אמו של אובמה נישאה באמריקה לסטודנט מאפריקה שהיה מוסלמי . לאחר שנולד הבן אובמה . האם היתגרשה . ושוב נישאה למוסלמי אדוק מאידונזיה . הבן אובמה ואמו היגרו . לאינדונזיה . שם האם עברה היתאסלמות מושלמת . והבן חוסיין אובמה . למד במדרסה מוסלמית . עד גיל 14 עם חינוך מוסלמי אדוק. שוב האם היתגרשה . ושבה לארצות הברית . כאשר הבן אובמה בבגרותו . הבין כי בהיותו מוסלמי . כל קידום באמריקה יהיה קשה . אובמה היתנצר . היתחתן . וטבל את בנותיו לנצרות . אצל הכומר הגזען . והאנטי יהודי .ובכנסיה הגזענית . ביותר באמריקה . אובמה ניתק את קשריו עם הכומר והכנסיה הגזענית . רק בתקופת הבחירות . כאשר התקשורת עלתה על הסיפור...זאת המציאות האמיתית.... לא לספר סיפורים ללא מקורות
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
2
חשבון הנפש של אוסלו - עכשיו
  סתם_1   15/09/11 13:42
אני זוכר שקראתי את הקריאה הזו לפני עשר ו-או עשרים שנה. עדיין לא מאוחר. השמאלנים שלנו לא אוהבים להתבונן לאחור. עדיין מעריצים את מורשת רבין (וערפאת). למרות דבריו של בן עמי אין הכרה הידועה בציבור בכך שאוסלו היה מחדל! ישראל שמה את כל הביצים שלה בסל של ערפאת, הוא התחיל ללחוץ וכשלוחצים על הביצים זה כואב. רבין ופרס נתפסו חשופי שת עם פיגועי ההתאבדות ולא יכלו לעשות מאום למעט למלמל כל מני מילים לא ברורות כמו "לא ניתן לטרור לנצח את השלום ולשלום לנצח את הטרור"... (או משהו כזה, טיפשי לא פחות).
כתוב תגובה ל- סתם_1
3
אוסלו קרסה כי רצחו אותה!
  פועה   15/09/11 16:04
שוב אותו הויכוח המטומטם!
רצח רבין בידי ימני קיצוני יחידי (או ע"י קונספירציה בין בכירים מהימין והשב"כ) זה מה שחיסל את אוסלו.
הסכם אוסלו הושתת כולו על האמון שניתן ביצחק רבין!
הוא היה היחיד שהיה מוכן ומזומן להניע את אוסלו, ואין אחד שיכול להגיד שהתהליך לא היה מתממש אילו רבין היה חי!
רציחתו של רבין חיסלה את הסכם אוסלו, מאחר ולא היה אחד, לא ערפאת וגם לא פרס! שהיה לו את העוז והיכולת להמשיך את התהליך!
אז תפסיקו כבר עם הצביעות החצופה הזאת!
מצד אחד תולים בככר העיר בקנאות את הקדוש המעונה!
ולאחר מותו צועקים, מצד שני כשהוא מת, שזה סימן שהוא לא היה קדוש!
דבר אחד צ"ל מוסכם על כל בר דעת, אסלו זה רבין! ורצח רבין בלם את אוסלו! אף אחד לא יכול לטעון שאוסלו היתה נכשלת לו רבין היה נותר בחיים!
אוסלו קרסה כי הימין הישראלי וקיצוני והפלסטינים רצו לחסלה! כי שניהם פוחדים ליטול סיכונים!
לכן רק שוטה ומטעה כמו נרי, שמצפונו מכביד עליו מאד, מנסה להוכיח לעצמו שוב ושוב שרוצחי רבין לא בגדו במדינת ישראל!שאוסלו הייתה כשלון מראש ולא בדיעבד... שטות גמורה!
כתוב תגובה ל- פועה
כדאי שתפנימי,אם את מסוגלת
  אברהם מערב השומרו   15/09/11 16:19
אוסלו היא טעות נוראית ובגידה בעם ישראל.
בכל מדינה מתוקנת היו עומדים לדין אלו שרקחו את ההסכם האומלל הזה כולל שימון ,ולא היו נבחרים להיות נשיא המדינה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
רצח רבין זאת טעות נוראה ובגידה
  פועה   15/09/11 18:45
לא יעזרו לימין נסיונותיו החוזרים לשכתב את ההסטוריה.
הימין ברך על הרצח ועל הבגידה הזאת, ופעל בכל כוחו עם נתניהו בראש, להרוס את אוסלו והביא בשיתוף מלא עם הימין הפלסטיני הקיצוני למצב שאליו הגענו היום!
כל הפטריוטיות המטומטמת של הימין, היא שמעמידה אותנו מול מציאות מדינית קשה שבה הימין נאנס לקבל את המדינה הפלסטינית, מבלי שקיבל בתמורה דבר מהפלסטינים.
ישראל חזרה בסיוע הטמטום הימני למעמדה השנוא והקיצוני מלפני שלשים שנה, רק שהפעם הפלסטינים משחקים היטב ובכשרון את המתונים, למרות שהם נעשו קיצוניים יותר! והימין הישראלי ברוב "כשרונו" לא ידע איך למנוע את מיצוב ישראל, כקיצונית עקשנית ובלתי מתפשרת, למרות כל הויתורים שעשה נתניהו! לטקטיקה אוילית כזאת נדרש "כשרון" רב, שמצוי בשפע בקרב "הוגי הדעות" של הימין.
את המציאות המרה הזאת אינך מסוגל להפנים, מערב שומרוני שוטה.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   16/09/11 01:12
פועה יקירתי...לא הבנתי למה להגיב...וחוץ מזה שיצאתי לבלות.ממליץ גם לך לפעמים להשתחרר קצת את כל היום מגיבה.... ומגיבה .....ומגיבה .....יש יין להכין חמודה.עת הבציר.
כתוב תגובה ל- צנחן
תגובה לתגובה של פועה
  רונן גולדשטיין   16/09/11 13:04
הימין נאנס לקבל מדינה פלסטינית מבלי לקבל דבר מהפלסטינים,זה עדיין מצב עדיף על מה שקיבל השמאל מהפלסטינים. אנחנו לא מקבלים דבר מהם,ואתם קיבלתם אוטובוסים מתפוצצים קורבנות שלום והסתה.
רק במקרה ובמזל את עדיין איתנו ולא היית על איזה אוטובוס שהועף באוויר,ולכן יש לך את העוז והחוצפה לשחק את המשחק של "החכמה" מול הנעבכים הימנים המטומטמים שלא מקבלים דבר מהפלסטינים. תמשיכי לקבל מהפלסטינים "שלום" בדמות אוטובוסים עפים באוויר,עד אשר לא תוכלי יותר לחשוף לנו את הצביעות החולנית שלך-כי אולי במקרה תהיי על אוטובוס שהפרטנרים שנותנים לך המון,יוכיחו לך הלכה למעשה מה הם יכולים לתת לך. טיפשה!
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
רונן! האומרים תמיד לא, נאנסים!
  פועה   16/09/11 15:06
ותפסיק כבר לשקר לעצמך! זה שאין מתאבדים היום, זה לא בזכות צה"ל ולא בזכות השב"כ וגם לא בזכות מדיניות הלא של נתניהו! זה בעיקר בזכות תהליך אוסלו הכושל! שהביא לשיתוף פעולה מסוים עם הרשות הפלסטינית. ויותר מכך! לימד את הפלסטינים שבדרכי מו"מ ודיפלומטיה (סוג של דרכי שלום) הם יגיעו לתוצאות הרבה יותר טובות מולינו!
לכן הם (אש"ף) נטשו בינתיים את הטרור הישיר הצהירו על שלום, ואכן הם מגיעים לתוצאות ממשיות עד כדי הכרה בהם כמדינה ונותנים לנתניהו בתמורה אצבע משולשת!
זה אכן תוצאה של הסכם אוסלו! ומאחר והימין הרס אותו בצד שלנו, בלי יכולת להביא לו אלטרנטיבה, הימין הוציא אותנו קרחים מכאן ומכאן!
אין לנו ביד שום הסכם! והפלסטינים יקבלו בכ"ז מדינה!
אז הרסתם בשכלותכם את הסכם אוסלו, למרות שתודות להסכם נחסכים מאתנו "אוטובוסים מתפוצצים" והפלסטינים מקבלים את המדינה שהובטחה להם בהסכם!
המשוואה שהתקבלה בזכות הטמטום הימני: הפלסטינים הפסיקו את הטרור (בינתיים) וקבלו בתמורה לזה מדינה מוכרת לעצמם!
ברכותי לשכל הימני המרחיק לראות לא יותר מקצה האף!
כתוב תגובה ל- פועה
בניגוד לפועה שתמיד אומרת כן
  יוני שדה   16/09/11 19:20
ולכן לא צריך לאנוס אותה - גאוני לא?
כתוב תגובה ל- יוני שדה
תגובה לפועה הפועה
  רונן גולדשטיין   16/09/11 19:47
עצם הכנסת האוטבוסים המתפוצצים לתוך גרשיים,מראה ומוכיח כמה את שטופת מוח טיפשה ומטומטמת. אוטובוסים מתפוצצים זה חיים שלמים של משפחות שלמות שנהרסו.ילדים שחלקי גופותיהם נאספו עם שפכטל מדפנות האוטובוסים בכדי להביאם לקבורה,ואת שמאלנית טרחנית מתנשאת וגרועה,מעזה להכניס את צרוף המילים המצמרר הזה לתוך גרשיים? מה אומרות הגרשיים שהשתמשת בהם?
זלזול? את שטופת מוח ע"י התקשורת הבולשביקית,ואת צריכה לדעת שלא תמיד רהיטות הכתיבה מוכיחה על מנת המשכל של הכותב הרהוט. אוטובוסים מתפוצצים זוהי לא מנטרה שלהימין המטומטם! זוהי מצאיות שהימין הזהיר ממנה,ואת ברוב צביעותך והתנשאותך מעזה להכניס את המתים הנרצחים ע"י פרטנרי השלום שלך לתוך גרשיים.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
אל תענה שטויות כי אין לך תשובה
  פועה   17/09/11 11:27
"אוטובוסים מתפוצצים" בא לומר, רק שזה ציטוט שנלקח ממך!
אני טורחת להשיב לך כי מבין כל רפי השכל שמגיבים, החל "בשדה" המצהיב עבור "ליוד" הרפה ועד "לטברינית" המבונקרת, אתה היחיד שמניעי תגובותיו, גם שהן גסות, הן כנות יחסית.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   15/09/11 17:46
פועה יקירתי..."אוסלו זה רבין" ???? את אומרת שנהגנו כפאשיסטים אז ??? "המדינה זה אני ואני זה המדינה" ??את מבינה מה כתבת???הצדקת לחלוטין את הכעס הטינה המוצדקים של עם שחי בדמוקראטיה נגד שליט-רבין- שגנב אותה ונהג כפאשיסט באותה נקודת זמן.שלום עושים בין מדינות ופרלמנטים ולא בין שליטים .שלום כזה עושים בסין או אפריקה ולדאבונינו הוא אינו מונע קטל וייאוש כפי שקרה כאן.וחוץ מזה הכל בסדר.שנה טובה.
כתוב תגובה ל- צנחן
צנחנסקי,לא שמת לב שאינך משיב?
  פועה   15/09/11 19:37
כדרכך, שחררת לאויר "תגובה". כימני מצוי תקעת את המילים השדופות, ושלחת מבט תמים לסובבים.
כתוב תגובה ל- פועה
שוב הכבשה פועה
  דן ה   15/09/11 18:34
לומר שהסכם בין מדינות תלוי באדם אחד זו טפשות מעל 3,000 יהודים, נשים, זקנים וטף: נרצחו בידי הצורר ערפאת ובידי סגנו מכחיש השואה אבו מאזן, לאורך השנים מאז הסכם אוסלו?! שמעון פרס אבי טומאת אוסלו,ועקב כך היה שותף לרצח אלפי יהודים: האיש הביא מתוניס 50,000 מרצחים עם ראש הכנופיה ערפאת?! שמעון פרס גם דאג לחמש את המרצחים הפלסטינים, דאג לאסוף כספים עבורם בחו"ל, דאג להכרה בינלאומית בטרוריסטים לשעבר: ועוד קיבל פרס נובל על הפשע! פרס נובל קיבלו יצחק רבין ושמעון פרס עם ערפאת ימ"ש על הטבח שהביאו בהסכם אוסלו: האם ארה"ב הייתה מארגנת פרס נובל לבן לאדן? האם ארה"ב הייתה מקרבת לשטחה 50,000 לוחמי טליבאן?
כתוב תגובה ל- דן ה
בלה בלה בלה, תמשיך לדקלם טמטום
  פועה   15/09/11 19:42
כך אתה מוסיף הרבה כבוד "להגות המחשבה" הימנית...
כתוב תגובה ל- פועה
היא לא פועה.היא מפליצה מהפה
  יוני שדה   16/09/11 13:21
היצור הנאלח שנקרא פועה, הוא תוצר ידוע של המחנה הלבן שינק שנאה מרגע לידתו. ביום יום הם יכולים להיות אנשים רגילים ונחמדים עד שמזכירים את הימין. אז פרץ השנאה הקדום עולה ויוצא החוצה במלוא צחנתו. אני מכיר את זה ממקור ראשון. חבל לבזבז עליה תשובות רציניות. בין האזניים שלה נמצאת עיסה לא ברורה שלא מסוגלת לקלט כלום חוץ מהזבל שינקה בבית הוריה. תנו לה להפליץ ותשאירו אותה בסרחון של תגובותיה.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
צודק זה גנטי מזרע הכוזרים
  מ.אלקרייאף   16/09/11 13:38
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
השטות מכה שני... בפעם המיליון
  יריב דה בוטון   15/09/11 23:09
הסיפור המטומטם על רצח השלום באמצעות רצח אדם אחד מלמד יותר מכל על כמה הזיות צריך כדי להצדיק את הטירוף העקום שבמהות הסכם אוסלו. (1) הנה, כעת, אני מציע לגברת פועה, את הבית היפה ביותר שנמצא במקום הנפלא ביותר בדיזינגוף פינת פרישמן - ועוד בשיא מצוקת הדיור, ובמחיר מציאה, נו, גברת פועה, תיקחי, לא? אה, נזכרתי, כשמהנדס הבניין ימות, הבית יפול על ראשך. מה, למה את לא רוצה? ואם רבין היה נפטר משחמת הכבד (...)? אז השלום היה מת מצהבת? ככה בונים מציאות בת קיימא? זה הגיוני הטמטום הזה (אגב, מקיוולי, האשים את גיבורו, צ'זארה בורג'ה האכזר בכך ששכח לצפות את מותו שלו ולהכין את יורשיו כראוי). (2) נו, אז רבין היה אמיץ ובלה בלה בלה, מה כבר הוא היה עושה שלא עשו אחרים? איזו יכולת סופרמנית היתה לאדם הזה? (3) צדק עבאס באבחנתו, זו הייתה הטעות הנוראה ביותר של מדינת ישראל, אבל בעוד שהוא מתכוון ככל הנראה לאיוולת הטקטית, אני מבקש לתת את הדעת (והלב) גם לרישעות המוסרית וגם לקוצר הראות האסטרטגי [פועה, בתור תומכת של המדיניות מתוצרת סין, אני שמח לפטור אותך מקריאת סעיף זה, אין סיכוי שתביני מה לא נכון בתמונה] : (3א) כפי שציין בן-עמי ה"רעיון" היה להביא אנשים מאלג'יר, שירדו בפלשתינים בלי בצלם (מה שאכן קרה), אלא שגם בן-עמי, בפטרונות השמאלנית האופיינית אינו מתייחס למידה הרעה שבפעולה הזו, כאילו הפלשתינים אינם אלא חיות רעות ומה שנחוץ זה רק מאלף קשוח יותר שמאחר והוא דומה להן בצורתו - הכל יתייחסו אליו כאל "אלפא" מאותו המין ולא כאל נוגש חסר מצפון. (3ב) ולקוצר הראיה האסטרטגי: לבטל את תהליך מדריד שהשתתפו בו נציגים של החברה האזרחית הפלשתינית, שהייתה בו תקווה אמיתי לדמוקרטיה (זו הייתה יכולה להיות הדמוקרטיה המזרח תיכונית השנייה - זו הייתה מובילה ל"אביב העמים הערבי" כמעט 20 שנה קודם ובתנאים עדיפים לשוחרי השלום והדמוקרטיה) - ובמקומו להביא את חבורת ערפאת שבקורות החיים שלהם לא רשום דבר שקשור לעשייה זולת רצח ושוד הסיוע לפלשתינים, כדי שייצרו את התנאים לעוד יישות מזרח תיכונית דיקטטורית ומושחתת? אכן, מזרח תיכון חדש.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
"טמטום?" השאלה של מי?
  פועה   16/09/11 11:59
"רצח של אדם אחד" על זה אשיב רק אילו, להבדיל, היטלר או סטאלין, היו נרצחים בתחילת דרכם, גם אז זה לא היה משנה?
תהליך אוסלו היה פתח לתקווה גדולה, ואף אחד לא יכול לטעון שאילו רבין היה ממשיך אותו הוא היה נכשל בודאות.
מי שטוען שהתהליך היה כשלון בטוח, הם רק אלה שהכשילו אותו במכוון! ומה צפוי מכם? אתם הרי לא מסוגלים להכות על שום חטא או להודות בטעות, החל "משתי גדות לירדן" וכלה "במדינה פלסטינית בגבולות 67"! הרי בכל אלה, שמהם כבר חזרתם בכם, אתם מאשימים את השמאל שהרס לכם את המציאות החלומית שלכם!
אתם הרי הפטריוטים הגדולים שנמצאים מעל לכל אשמה...
מי שהורס לכם את חלומות האספמיה, יהיו תמיד אחרים בוגדים, השקר העצמי טבוע ב- DNA שלכם!...
כתוב תגובה ל- פועה
דוגמאות מצויינות, פועה
  יריב דה בוטון   16/09/11 17:54
בדיוק כפי שהדגמת: למערכות הנתעבות שהקימו היטלר וסטאלין היתה מטרה אחת: היטלר וסטאלין (בהתאמה), ועל-כן, סביר מצד היטלר וסטאלין לבנות את המערכות האלו סביב עצם קיומם ומהותם, ובצורה כזו שכשהם הולכים, אחריהם המבול. אבל (וזה שאינך מבינה את ההבדל המהותי הזה, מעיד עליך באופן עמוק), נבחר ציבור במדינה דמוקרטית שבונה יחסים שבלעדיו אין להם תקומה, עושה מעשה איוולת. ועתה, להמשך השטויות שאת מפליאה להציג: שיתוף פעולה ביטחוני - הראשון שהביא את שילטון אש"ף בשטחים לכדי שיתוף פעולה עם צה"ל היה נתניהו (אני זוכר, אני שירתתי בשטחים - בדיוק בסוף תקופת שילטון העבודה ובתחילת שילטון נתניהו - אבל יש לכך עדויות רבות שאינן מתוך החוויה הפרטית שלי). עד אז "שיתוף הפעולה" התבסס על הבלגה ישראלית לכך פרובוקציה אש"פית, לרבות התחמשות מאסיבית שהייתה הפרה בוטה של הסכם אוסלו. אלא, שמאז ארועי מנהרת הכותל, אותם הכין ערפאת היטב [והמתין לתירוץ להוציאם לפועל] - ולהפתעתו, צה"ל הגיב (בהוראת נתניהו) - הובן אצל ערפאת שכללי המשחק השתנו - זו הסיבה שימי ממשלת נתניהו התאפיינו בשקט ביטחוני לעומת ה"אומץ" של רבין/פרס שמלבד תיקוות שווא היה בו בעיקר דם. אחרי נתניהו, ברק עמל קשה, ע"מ להחליש כל כח הרתעה שהיה בידי ישראל ולוותר על כל נכס טקטי שהיה לנו בשטחים. את האיוולת הזו תיקן חלקית שרון (הזכור לרע כאנטי דמוקרט קיצוני) במבצע חומת מגן ובפעולות אחרות. מעבר לכל אלו [שוב פועה, אין כאן משהו בשבילך, אני הולך להזכיר פה מוסר ודמוקרטיה] הסכם אוסלו גזל מהפלשתינים את ההזדמנות הטובה ביותר שהייתה להם לדמוקרטיה אמיתית (שאמנם, עלינו היה לעבוד קשה כדי לעזור לכונן אותה) ומתוך כך, את הסיכוי לשלום בין עמים שלווים [מה שהיה הולם את התקוות המופלאות שאנשים כפועה (היא כבר לא קוראת את החלק הזה) חלמו], שפותרים סיכסוכים ללא השימוש בכח.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
הרגת אותי מצחוק.איזו השקעה
  יוני שדה   16/09/11 19:14
ברפת שכל שמפליצה מפיה את הגזים שגורמות לה העובדות שאתה מנסה להחדיר למח הציפור שלה
כתוב תגובה ל- יוני שדה
לא פועה, לא יריב ולא יוני
  יריב דה בוטון   17/09/11 11:43
פועה אינה עניין התגובה, אינני מנסה לשכנע אותה, אלא, משתמש בטיעונים הלעוסים שמייצגים רבים (אם כי פחות מהכח היחסי שלהם במדיה) כפלטפורמה למענה. יש כאן דיון והוא הנושא. תגובות רדודות ולא מושקעות מחלישות את הייצוג של העמדות אותן הן מייצגות. אגב, פועה, בתור "טוענת שכנגד", בעצם די דלה, בעוד שהיא אוחזת ברוב הארסנל של טענות השמאל, נטייתה הברורה היא לצרוח אד הומינם, ובכך להחליש את טענותיה. היא בכך דומה מאוד למתלהמי הימין שכותבים "סמול" ובוגדים וכל מני שטויות שמציגים את הימין באור שלילי מתוך עצלות (בין אם עצלות מחשבה ובין אם עצלות בתגובה) ובכך מחלישים את עוצמת הוויכוח של הימין.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
אני מכיר את הטיעון זה-חבל"ז
  יוני שדה   17/09/11 12:24
פועה נמנית על עדת רפי השכל מהשבט הלבן. עובדות רק עושות לה גזים שאותם היא מפליצה אח"כ מהפה. כל נסיון לשכנע אותה או מי מחבריה נידון לכישלון. השאר מספיק חכמים כדי לדעת את האמת. התייחסות ליצור הזה רק נותנת לגיטימציה לה ולשקריה
כתוב תגובה ל- יוני שדה
בוטון, אתה מוציא את החשק להשיב
  פועה   17/09/11 11:40
תעשה טובה, אל תרוקן את כל "החבית" שיש לך בראש! תפריד בין עיקר לתפל ותתרכז בעיקר. אחרת אתה מעייף ומשעמם!
כתוב תגובה ל- פועה
לא רק רצח של השהיד רבין
  מ.אלקרייאף   16/09/11 10:28
לא רק רצח שהיד השמאל רבין . חיסל את תהליך אוסלו ... נא לא לשכוח . את 1500 קורבנות השלום . של תהליך . אוסלו .תהליך ההונאה של הראיס הפדופיל ...לא רק רבין נרצח .. נרצחו עוד 1500 יהודים שכונו בזלזול על ידי רבין . קורבנות השלום .
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
קורבנות היו לבגין שמיר ונתניהו
  פועה   16/09/11 12:10
לברק ולאולמרט. ואל תמשיך כדרכך, לשקר לעצמך!
למרות שזה לא מה שבאמת משנה, תהיה ישר עם עצמך, ובדוק כמה קורבנות היו מי הסכם אוסלו ועד הרצח הימני הבוגדני של רבין, וכמה קורבנות היו לאחר בגידת הימין ורצח רבין.
כתוב תגובה ל- פועה
לכולם היו קורבנות
  רונן גולדשטיין   16/09/11 13:27
שתהליך אוסלו הוא שאיפשר כל כך הרבה קורבנות.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
מאיפה אתה שולף את המנטרה הזאת?
  פועה   16/09/11 14:42
לכל היותר אפשר לטעון שתהליך אוסלו לא מנע קורבנות! וגם על כך אפשר לחלוק. אני מבינה שהימין במצוקה קשה, אחרי שהרס את תהליך אוסלו בצד שלנו, ולא הביא במקומו אלטרנטיבה
טובה ממנו, ודרדר אותנו אל השפל הנוכחי. אבל גם מצוקה קשה לא צריכה להמציא בדיות כדי להמלט מהאחריות למצב!
כתוב תגובה ל- פועה
קורבנות השלום היו רק לרבין
  מ.אלקרייאף   17/09/11 14:14
מאז חלמנו להקים מדינה יהודית בארץ ישראל. לא חדלו הערבים מלרצוח ביהודים . גם ללא סיבה (דוגמא חברון).. לכל ראשי הממשלה בישראל . בתקופת כהונתם היו תמיד נרצחים וקובנות יהודים חפים מפשע . אך בתקופת אוסלו הרציחות גברו . במקום שייחדלו. הנה אנו במשא ומתן למען הגשמת חלום העם הפלשתיני שהומצא על ידי השמאל הישראלי .וגם בכך לא מספיק .צריך לרצוח בנו כמה שיותר כאשר מתנהל משא ומתן בוגדני . מטעם הראיס.... וכאשר עם ישראל צועק וזועק על מחיר הדמים שאנו משלמים . במשאי אוסלו... התגובה הגאונית של רבין . הינה . קורבנות השלום . של אוסלו. מעולם מאז קום המדינה אף ראש ממשלה . לא זלזל בקורבנות כמו רבין. שהגה את המושג קורבנות השלום.. ללכל ראשי מדינת ישראל בכהונתם היו קורבנות רצח של הטרור הפלשתיני . אך נהגו בכבוד כלפי הקורבנות.. וזה ההבדל בין רבין לשאר ראשי הממשלות ..הן מימין והן משמאל
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
צודקת.לפני הרצח לא היו פיגועים
  יוני שדה   16/09/11 10:46
עראפת ורבין סעדו כל יום שישי ארוחת שבת וסועה ולאה הדליקו נרות. מלאכי השרת סבבו בכל הארץ, גשמי ברכה ירדו וכל הארץ מלאה תבואה. גן עדן עלי אדמות. לאחר רצח הקדוש רבין, ירד הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו ארצה והעניש את היהודים בדמות 1500 הרוגים. תגידי פועה, איזו חומר מחלקים אצלכם? נשמע שיש לך אחלה חיים עם החומר הזה. וקצת יותר ברצינות - אוסלו היה תרמית מהרגע הראשון וזה לדברי עראפת עצמו. רבין לא הוביל כלום אלא הובל וגם הוא החל להתפכח. אבל כמאמר המשורר - למה לבלבל שמאלנית עם עובדות? זה עושה לה גזים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
שוב מניפולצית הקורבנות השקרית.
  פועה   16/09/11 12:23
ראה את תגובתי לקודמך, היא מתאימה גם לך!
על זה נאמר במקורותינו "הרצחתם וגם ירשתם?"
בהתחלה מנהלים מסע פרוע של הסתה לרצח, לאחר מכן רוצחים בבוגדנות את רבין (אולי גם בשיתוף פעולה עם השב"כ, לאחר מכן רוצחים בהתמדה את הסכם אוסלו
ומצווחים בככרות, שההסכם היה הונאה, ושההסכם גרם ל1500 קורבנות, שנרצחו כי ההסכם העניק להם רובים! ועוד כהנה כזבי
ימין מוסת ומטומטם.
כתוב תגובה ל- פועה
בסך הכל אני מרחם עלייך רפת שכל
  יוני שדה   16/09/11 13:16
את בודאי שייכת ל"מחנה הלבן" כפי שהוא נקרא היום. גם אני גדלתי בקרבו. את רבין אני מכיר מנעורי כי הוא היה המפקד של הורי. הוא גם הפקיר את אבא שלי וחבריו בשער הגיא. הם נלחמו והוא הלך לישון כי היה עייף. כך לפחות לדברי מגד הגדוד השישי טבנקין. אבל המחנה הלבן חי לו בעולם משלו. ינק שנאה משחר נעוריו לכל דבר שאינו המחנה הלבן. את העולם הערבי והאיסלם לא מכירים ולא רוצים להכיר. לכן רפת שכל שכמותך מסוגלת לדבר על רצח רבין כרצח אוסלו. אפשר לצטט לך את עראפת, את רבין עצמו ורבים ממובילי אוסלו שמכים על חטא. אבל את רפת שכל. שום דבר לא יעזור. עובדות רק עושות לך גזים שאותם את מפליצה אח"כ דרך פיך. סגנונך כאן מוכר ואין לי שוב לחזור על כך שאני מרחם עליך ועל דומיך. אנשים מסכנים. יכולים לשאת בתואר דוקטור ולהיות טפשים כקרש בכל הקשור למזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
שלפת את הנשק הסודי אביך הקורבן
  פועה   16/09/11 14:16
הותרת אותי חסרת מענה! "אביך הופקר על ידי רבין בשער הגיא"
די בזה כדי להצדיק את רציחתו של רבין, "שהיה עייף והלך לישון במקום להציל את אביך"!...
אתה דוגמה קלאסית לטמטום הימני, שמוצא הצדקות למחדליו בכל ארוע שייך או לא שייך.
חבל שזה היה אביך שהופקר שם ולא אתה!...
כתוב תגובה ל- פועה
יש מבצע לקרבוסילן - נצלי אותו
  יוני שדה   16/09/11 18:56
כתוב תגובה ל- יוני שדה
הסכמי אוסלו קרסו לפני רצח רבין
  א"ק   16/09/11 12:46
מה שמפיל את כל הטיעון של "רבין נרצח ולכן אין שלום". ערפאת, אליבא דרבין, אמור היה להחליף את צה"ל בתפקיד השומר על ביטחון אזרחי ישראל מפני הטרור הערבי מיש"ע. כידוע (וכצפוי), לא זה מה שקרה, ובמקום שקט ושלווה מתנת אש"ף קיבלנו טרור, טרור ועוד טרור, בין בהכשרת הלבבות (ההסתה בכלי התקשורת ובמוסדות הלימוד שלא פסקה עד היום), בין במימון ותמיכה (שגם הוא נמשך היום) ובין בסתם עמידה באפס מעשה בזמן שארגונים אחרים מבצעים טרור. רבין עצמו ידע זאת היטב ולכן היה משוכנע שרק מעטים יגיעו לעצרת בכיכר. כנראה שאפילו הוא לא הבין עד כמה השמאל חי בעולם פנטזיה ומוכן להקריב את אזרחי מדינת ישראל על מזבח השלום המדומה עם ערביי יש"ע.
כתוב תגובה ל- א"ק
עוד דוגמה למסקנת ימין מדומינת
  פועה   16/09/11 14:29
עכשיו הימניים גם יודעים מה רבין חשב ולמה "לא האמין שיבואו לככר"... ממש דמיון מזרחי פורה ויצירתי...
רבין אכן היה טיפש! וברוב טפשותו הוא לא האמין שיש בימין מספיק פסיכים מטומטמי שכל, בוגדים, שיקשרו קשר וישלחו רוצח לירות בגבו! הטפשות הזאת של רבין, מנעה ממנו ללבוש אפודת מגן, ואפשרה לשליח ימני מוסת, לקום עליו ולרוצחו נפש, בפקודת רבנים עובדי בעל!... אלה הן עובדות לא דמיונות!!! ועל זה עוד יבוא יום נקם ושלם!
כתוב תגובה ל- פועה
צ'יץ' אמר זאת יותר מפעם אחת:
  א"ק   16/09/11 14:51
שלמה להט: "אני שמח שהלכתי בזמן" ראיון לערן אלדר | 6/4/2009 16:05 nrg.co.il מהו הרגע שהכי זכור לך בתקופת כהונתך? "זה דווקא רגע מסוים שאירע זמן קצר לאחר תום כהונתי. אני מדבר על רצח יצחק רבין בכיכר. עד היום אני אוכל את עצמי בגלל זה. זה סיוט בשבילי, ואני לא משתחרר מהרגשת האשמה. אני הייתי אז יושב ראש המועצה לשלום וביטחון, וזה היה אחרי שסיימתי את כהונתי בעירייה. "תמכתי אז בהסכם אוסלו, וזו הייתה תקופה נוראה, שהשמיצו בה את יצחק בכל מקום ואמרו עליו דברים נוראיים. אז החלטתי ללכת לעשות את העצרת בכיכר מלכי ישראל אז ולתת ביטוי לשאיפה לשלום עם הפלסטינים. אני באתי ליצחק, היינו מיודדים מאוד, וביקשתי ממנו לבוא ולדבר. "הוא אמר שהוא לא רוצה לבוא כי הוא חשש שלא יבוא אנשים. אני הצלחתי לשכנע אותו שיבואו אנשים לעצרת, ובסופו של דבר הוא אכן הסכים והסוף ידוע, הוא נרצח על ידי בן העוולה הזה, חלאת האדם הזה. ומאז הרצח של יצחק רבין מדינת ישראל כל הזמן מידרדרת לצערי הרב. מכל הבחינות. מבחינה פוליטית, מבחינת יחסי אנוש, סובלנות ופתיחות. זה נורא. אבד לנו מנהיג ממדרגה ראשונה". * * * הניסיון שלך לפטור כ"דמיון מזרחי פורה" כל עובדה המקלקלת לך את התיאוריה הופך אותך-עצמך לנלעגת ולבעלת "דמיון מזרחי פורה". אל תאיימי ב"יום נקם ושילם", את לא בעמדה מתאימה ולעולם לא תהיי (אבל תודה על הדוגמה המי-יודע-כמה לסגנון המסית של השמאל).
כתוב תגובה ל- א"ק
דברי צ'יץ' מוכיחים את שטענתי!
  פועה   16/09/11 15:16
צ'יץ' לא סיפר למה רבין "לא האמין שיבואו אנשים"!!!
את האיוולת למה רבין חשש ואת ההמשך, אתה המצאת!!! בשיטה גבלסית קלאסית!
לוקחים רבע עובדה נכונה, מלבישים עליה שלשת רבעי כזבים ובאמצעותה מנסים לשכנע שכל התזה המופרכת נכונה!
ואתה עוד מעיז לדבר על "תעמולה של השמאל" תתבייש!!!
כתוב תגובה ל- פועה
את רק מוציאה את עצמך
  א"ק   16/09/11 16:37
יותר אטומה, יותר מתלהמת (גבלס? באמת?) ויותר מגוחכת. * * * לנסות ולנתק בין המציאות הביטחונית המדממת של אותם ימים ובין השפעתה המובנת מאליה על ראש הממשלה ושר הביטחון רבין - זהו מעשה תעמולה מובהק. באיזו אפשרות תבחרי, האפשרות שהטרור בתקופתו הרחיק ממנו תומכים והוא הבין זאת, או השניה - שהוא בכלל לא התעניין באזרחי ישראל הנטבחים בחוצות הערים, והיתה איזו סיבה עלומה אחרת בגללה חשש שלא יבואו אנשים לעצרת? מה את אומרת? * * * האמת? זה דיון צדדי ומיותר. היקפי הטרור עלו דרמטית בעקבות הסכמי אוסלו, והם שהוכיחו את כשלונו טרם רצח רבין. ואולי תספרי לי שבכלל לא היתה עליה אדירה בטרור בתקופתו? אולי תטילי ספק גם בעובדות הללו, הידועות לכל? * * * קשה, קשה לדבר עם פנאטית.
כתוב תגובה ל- א"ק
לפועה הפועה פעיות צבועות
  רונן גולדשטיין   16/09/11 12:55
אוסלו חוסל שרבין עוד היה בחיים. אוסלו חוסל כשקורבנות השלום המשיכו לעוף השמיימה. אוסלו חוסל כשרבין אמר שלא יהיו טילים מעזה על אשקלון. אוסלו חוסל כשהקדוש המעונה טען שהליכוד הם סייעני חמאס,אבל אז האמירה הזו לא הרשימה אותכם כמו האמירה של נתניהו שהשמאל שכחו מה זה להיות יהודים. אוסלו חוסל עוד לפני שנחתם,כשערפאת טען בפומבי שההסכם הוא רק חלק מתכנית השלבים,אבל אתם באטימוטכם וטיפשותכם ניסתם להרעיל את העם שערפאת אומר את הדברים רק "לצרכים פנימיים".
פועה-תעשי טובה לעצמך, ותפסיקי לכנות את מי שהמציאו את הצביעות כאנשים ישרי דרך,ואת המתריעים בשער כצבועים.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
4
כשפועה אומרת כך למה היא מתכונת
  יוד יוד   15/09/11 17:24
כשפועה אומרת כך למה היא מתכוונת ? כאשר היא אומרת שאוסלו לא הצליחה משום שרבין נרצח, ז"א שכל אלה שבאו אחרי רבין לא הצליחו משום שלא רצו בהסכם ! כשפרס נתן הם לא רצו לקחת ! כשאוהד ברק נתן והרבה יותר מפרס, גם אז לא רצו לקחת ! כשאהוד אולמרט נתן הם לא רצו לקחת ! כשברק ונתניהו רוצים לתת הם לא רוצים לקחת ! לפי דבריה של פועל'ה אין אצל מי שהיא מכנה פלשתינים,אדם שלא רצה לעשות שלום אלא היו כמה ישראלים שלאחר הרצחו של רבין ז"ל לא רצו לכרות שלום. אכן פועה איננה נותנת לעובדות לבלבל אותה. נ.ב- פועל'ה אני רוצה לתקן אותך יצחק רבין ז"ל לא היה הולך לתהליך משום שלא האמין בו, אלא נגרר ע"י החתרן. מדברים על דעותיו של רבין ומתוך כך מצטייר שדעותיו היו כדעותיו של האדמו"ר יוסף הביילין או של האופנהיימר. יצחק רבין ז"ל היה ניצי בכל נימי נפשו ולבטח יותר מנשיאנו שמעון פרס !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
כפי שטענתי: ישנה ברית קיצוניים
  פועה   15/09/11 18:55
בלתי כתובה, בינך לבין החמאס וכדרכם אתם שולפים מהדמיון המזרחי המפותח שלכם המצאות כמו "שרבין היה קיצוני" "שהוא לא התכוון" שהוא נגרר בכוח ע"י ביילין ופרס ובקיצור שרבין היה בובה"...
הבעיה שלך ושלכם, שלא רק שיש לכם דמיון מפותח, אתם גם מאמינים בשטויות שאתם ממציאים, הדמיון והמציאות שלכם מעורבבות, בדיוק כמו הדמיון והמציאות של הערבים!
מהבחינה הזאת השתלבתם הייטב באזור!...
כתוב תגובה ל- פועה
ברית של שאיפות מנוגדות?
  א"ק   16/09/11 12:54
החמאס שואף להשמיד את מדינת ישראל בגלוי (הפת"ח - במשתמע). הימין רוצה שמדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי תוסיף להתקיים ולשגשג. אי לכך ובהתאם לזאת אין כל בסיס לברית, גם בלתי-מודעת כפי שאת טוענת, בין הימין לחמאס (או לפת"ח). לשמאל נוח להקביל בין החמאס לימין כדי לשוות לעצמם ולכביכול-פרטנרים שלהם בפת"ח מראה של מתונים ושוחרי שלום, ולשוות לימין מראה של קיצוניים ומחרחרי מלחמה, אבל זוהי הקבלה שקרית: שוחרי השלום היו ונותרו היהודים, בין בימין ובין בשמאל, ושוחרי השמדת מדינת ישראל היו ונותרו ערביי יש"ע, בין בפת"ח, בין בחמאס ובין בכל ארגון טרור אחר.
כתוב תגובה ל- א"ק
5
עמי איילון הוא דוגמה מצויינת
  גיגי   16/09/11 13:36
לפוליטיקאי ששבוי חזק בקונספציה של עצמו. עמי לוחם אמיץ, מפקד דגול אבל ראש שב"כ ופוליטיקאי קטן מאד. האיש לא מבין ולא קולט נכון את השכונה שבה הוא חי.
כתוב תגובה ל- גיגי
6
נרי ישר כח!!
  אמיר2008   16/09/11 22:15
אתה קול שפוי ואינטליגנטי בתשקורת טועה ומטעה המשף בעבודתך החשובה!
ישר כח!
כתוב תגובה ל- אמיר2008
7
אנשים שמאמנים במנהיג, ולא בעם
  גדעון בבבב   17/09/11 11:38
בסופו של יום, יש עם, ויש מנהיגים, הטענה היא טענה בגנות מנהיגים. איך האם זה באמת מצביע על העם. תסתכלו על מצריים, מה זה משנה מה נסגר עם מובארק, אין אמון בין היהודים לשום עם יותר. כי העברינים של הימין ומנהיגי הימין, הרסו כל שמץ אמונה.
כתוב תגובה ל- גדעון בבבב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
עידן יוסף
היד המתפללת: בננה בטעם וניל
אברהם חסידים אוחז בבננות [צילום: ארגון מגדלי הפירות]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |