s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מה גרם לאנשים הרואים בעצמם מצביאים מהוללים, חכמים גדולים, נבונים נושאי פרסים, אסטרטגים בעלי חכמה רבה, להתנגד כל כך ו"להרוג" באיבו את החלום, את הציפייה, את הכמיהה של יהודים מגורשים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפתרון הגאוני של דפני ליף
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  28/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הם גאונים - פרס נובל כבר בדרך
  1א לנצח   28/10/11 08:56
לא עוד לשחיקת המעמד הבינוני ! בואו ונהפוך את כולם לעניים על ידי ריסוק הכלכלה. מחפשים את השקל מתחת לפנס. הבעיות הן שונות לחלוטין ונוגעות יותר לריכוזיות של הון מדינה והתנהלות , לא לתקציבים.
כתוב תגובה ל- 1א לנצח
שמאלנים משתמטים במימון עוין זר
  ביבי הסמרטוט   28/10/11 11:15
ביבי הסמרטוט בריפיסותו ופחדנותו אשם במצב
ביבי כנוע לתקשורת ולשמאל.
נרי יקירי,ביבי הסמרטוט עתיד
להחזיר את ישראל לגבולות אושויץ
לחלק את ירושלים
להחזיר את הגולן
ולסכן סיכון פיזי את תושבי ישראל
ראה כניעתו המחפירה לחמאס בעיסקת שליט שעליה ישלמו אזרחי ישראל מחיר דמים כבד ביותר.
הפתרון הוא להדיח את נתניהו המסוכן וכמה שיותר מהר!!!
כתוב תגובה ל- ביבי הסמרטוט
אלטע קאקר
  רונן גולדשטיין   28/10/11 14:44
האסטרטגיה שלך כבר מוכרת היטב,והיא חוזרת על עצמה בכל אתרי האינטרנט.אולי תנסה משהו אחר?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
2
מגוחך או מצחיק?
  יואל קורנבלום   28/10/11 09:09
אם זה לא היה מגוחך זה היה מצחיק. נראה שמנהיגי הטמטום הזה ממש תלושים מכל מציאות ואני מקווה שהציבור יבין את זה מהר מאד ויפנה להם עורף. אני מניח שאם נקצץ בתקציב הביטחון לא תהיה בעיה חברתית כי לא נהיה כאן בכלל. מצד שני אפשר להמשיך לנסות למצוא כספים. במקום קיצוץ בתקציב הביטחון אולי אפשר לדרוש מהציבור לא להיות חולה ואז אפשר לוותר על בתי החולים והביטוח הרפואי וזה יהיה חיסכון רב מאד שאפשר להפנות לצרכים חברתיים.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
3
חבל להתייחס לדבריה של הגב' ליף
  אברהם מערב השומרו   28/10/11 11:10
יש לה בעיה אורולוגית והיא לא פונה לטיפול רפואי.
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
הילדה הטיפשה מריונטה של הסמול
  מ ממזרח משומרון   29/10/11 10:02
כתוב תגובה ל- מ ממזרח משומרון
4
עוד מקור מימון לצרכים חברתיים
  רונן גולדשטיין   28/10/11 13:13
אחרי שיכון שלום כולל בין ישראל לשכניה הערבים,אפשר יהיה למנות את דפני ליף לשרת הבטחון ואת דפני ליף לסגניתה. שתי הבחורות הנחמדות והמוצלחות הללו ישרתו את העם ברוטציה-כלומר האחת תהיה שרת בטחון והשניה סגניתה,כשהסגנית משרתת בהתנדבות וללא שכר בכלל.השרה עצמה תסכים לקצץ בשכרה 90%,למכור את דירתה בכפר שמריהו,ולתרום את התמורה שתתקבל ממכירת הבית לנזקקים חברתיים שגרים ברחובות.
את הפרופ' האנטישמי (יוסי יונה) שמינו השתיים בכדי להיות "היועץ" של המחאה שלהן,יוכלו דפני ליף וסתיו שפיר לשלוח ללימודי יהדות וארץ ישראל,ואף לממן את החקירות שיחקרו מאיפה ואיך קיבל האנטישמי הנאלח את תואר הד"ר שלו.
לרגב קונטס,עוד שותף אנטישמי של שתי הכוסיות הנ"ל,אפשר יהיה להחליף משקפיים ברשת-"אופטיקה הלפרין",ועל הדרך ילמד האנטישמי הצעיר ברשת הלפרין את פרוש המטבע הלשונית- שלשון הרע,לא מדבר אליי. כך אולי ילמד קונטס הנאור והליברל איך לא משמיצים את עמו ומדינתו ברבים,ואת המחבלים הרוצחים צמאי הדם משבחים ומהללים. תומך ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים רגב קונטס, ילמד על חשבון הכסף שיתקבל ממכירת ביתה של שותפתו בכפר שמריהו מי הם הרוצחים הפאשיסטים ומי הם מבקשי השלום,ובא לציון גועל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
5
www.m424.com
  www.m424.com   28/10/11 14:29
אני מחצתי ואני מרפא ואין מידי מציל"... מי שחושב שיכול להמלט מה' מלך העולם ביום הדין הקרב ובא.. יקבל "הפתעות" מענינות... רק ה' הוא השליט הבלעדי בעולם.. בלעדי רצונו, נמלה לא תזוז לבד... מי שמבין את זה יהיה לו טוב... חפשו את ה' האלוקים בחיים שלכם ביום יום שלכם.. דברו איתו על הכל.. לפני שה' יבוא לחפש אתכם... m424.com
כתוב תגובה ל- www.m424.com
6
חכמי חלם
  יעקב הפלסטינאי   28/10/11 14:50
גברת טוחס במה את מבינה עוד? את טרכטנברג פיטרת נתניהו צריך לקפוץ לדום ו/או לההפך לדום לרגלייך עדיף שתלכי לחפש חתן ותבללי לו את הראש ולא לעם ישראל . משתמטת שכמותך.
ולמרוקאי המקצועי הפרופסור אולי אתה מבין במשהו תעדכן אותנו במה.
כתוב תגובה ל- יעקב הפלסטינאי
7
חבורת אנרכיסטים שיכולה להתבטא
  ככה רק בישראל   28/10/11 15:41
חבורת מטומטמים בני טובים ממוני אירופה והקרן לישראל החדשה.
בלי המימון לא היו יכולים לארגן הסעות, להדפיס שלטים ולארגן פעילים בשכר, הרבה לא עובדים בחינם שם.

נראה את המוקיונים האלה בקלפי.....הבעיה..שחבורת ליצנים דומה הפילה ממשלות בטעות. לא זכו בבחירות אבל להזיק ולהפיל הם יודעים.
כתוב תגובה ל- ככה רק בישראל
8
עוד גברבר עם איבר קטן, אגו של
  מטאטא   28/10/11 16:15
ילד בן חמש, סקסיסט, שונא נשים דעתניות, המפריח מישבנו מרגניות שנאה כנגד דפנה ליף המדהימה והמקסימה. וזה שהוא מיזרחי רק מוסיף לעוצמת שנאתו לליף "האשכנזייה" העולה עליו עשרות מונים. בקיצור תמשיך לחיות בטורונטו קנדה ותהנה ממנעמי החיים- נפולת של נמושות מצוי!!! ואגב המאמר הזה למעט תעלולים נכלוליים של מריחת מילים, אין בו דבר וחצי דבר עם האמת. בבחירות הבאות ZB הסמרטוט וחבורתו עפים מהשלטון. מי שיעלה, זה כלל לא חשוב. כל אחד יהיה יותר טוב ממנו. עוד לא היה אדם שגרם נזקים כמו הביבון מקיסרייה- החזיר אלף רוצחים לחמס, נמנע מכל פעולה צבאית עד עתה, הקפיא את הבנייה בהירושליים וביהודה ושומרון. אף ראש ממשלה לא יהיה יותר גרוע ממנו, ואפילו יהיה זה מישהוא מן הסמול.
כתוב תגובה ל- מטאטא
"דפני ליף המדהימה והמקסימה"
  רונן גולדשטיין   29/10/11 04:27
מצא מין את מינו וסיר את מכסהו. תאמר לי מי החברים שלך - ואומר לך מי אתה.מטאטא אתה חתיכת דרעק מצוי,שקרן תועמלן לקקן וטיפש.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
9
להגדיל ולא להגדיל כן ולא....
  נחום שחף   28/10/11 17:18
כן ולא. בסך הכל התוכנית של דפני ליף מצויינת למדינת ישראל, כל מה שצריך להצלחת התוכנית זה ניסים ונפלאות, זה שמעון פרס הקוסם שיודע להבטיח לנו כן ולא כן ולא וחוזר חלילה. כמה טוב היה אם ביום חורף קר יכולנו להתחמם על ידי ערבוב של חורף בקיץ, להאיר את חשכת הלילה ע"י שמש שקופצת לבקר בכל פעם שבא לדפני ליף להשתזף ב-12 בלילה. דפני ליף תעשי לנו ילד.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
10
טפש מי ששם לב אליה למתומתמת הז
  פנינית   28/10/11 18:25
את ומי שמצטט אותה. מי היא בכלל ? מי ש מ ה ? היא שליחה של זרים שונאי המדינה המעוניינים להרוס את המדינה. צריך להפסיק להתייחס אליה עד שתתפוגג.
כתוב תגובה ל- פנינית
11
איציק שמולי - כנס
  שליו   28/10/11 18:33
שמולי, אתה נראה לי בחור נבון והגון, חבל לי שהשמאלנים הללו, מחריבי המדינה, משפיעים עליך ומשתמשים בך. הנח להם וחבור למפלגה כל שהיא אם פוליטיקה בעורקיך, אך אל תגרר לאלו שרוב, אבל רוב העם מאס בהם.
כתוב תגובה ל- שליו
12
למס' 2 - ימני קיצוני מטורף
  כותב סמרטוט   28/10/11 18:42
אתה המצאת את הסמרטוט, חצוף שכמוך, לך לגבעות המוזרות שלך תגור ותשאר שם ואל תחזור, ותסתום את פיך כשאתה מדבר באופן כזה על ראש ממשלה. אידיוט !
כתוב תגובה ל- כותב סמרטוט
13
יוצא המרצע מן השק...
  הניה   28/10/11 20:47
כתוב תגובה ל- הניה
14
אשפוז באברבנל מתאים למטורפת
  פרויד   28/10/11 20:56
חבל על הזמן ,מדובר בחולה בעלת תכונות אובדניות שחייה בריחוף ונפילה נוספות עשוי לרסק אותה.
מעניין מי השוטים שלא מבינים שמדובר ביצור לא שפוי?

כתוב תגובה ל- פרויד
15
זה באמת אותו אחד מלאטמה?
  בא לי להקיא   29/10/11 01:23
אי אפשר להיפטר ממנו
כתוב תגובה ל- בא לי להקיא
16
פני הדור והתשקורת כפני הדפני=ע
  קורןנאוה טבריה   29/10/11 05:19
עגל חד"ש ב0מול!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
המחאה כחמאה
  רוואן   29/10/11 06:25
נטיותיהם הפוליטיות של מובילי המחאה המצחיקה הזאת היו ידועים מלכתחילה . ואכן, כשיפציע השלום בעוד 20 או 30 או 100 שנה , תתפנה הממשלה לפתור את מצוקתם של שמאלננו אם עדיין ישארו כאלה. מה שלא ברור איך ישנם כאלה שנסחפים אחר בהמה אינפנטילית שטעונה טיפול פסיכיאטרי כמו דפני ליפשיץ (ליף) ???
כתוב תגובה ל- רוואן
18
מה שמעניין את חבורת הזבל לעיל
  מוטי1   29/10/11 17:42
זה הפלת הממשלה והפיכת מדינה ישראל למדינה דו לאומית ולעזאזל המחאה, ולעזאזל החברתיות.....אלה רק סיסמאות למשוך את מטומטמי ישראל ע''מ לשחק לידייהם של האנרכיסטים מחבורת הזבל ולתת להם גיבוי וכח מול הממסד.
כתוב תגובה ל- מוטי1
19
כמה הערות
  ימני חברתי   29/10/11 18:58
נו טוב... דו"ח ספיבק יונה והם המליצו להעלות מיסים ולא להגדיל את הגרעון. העמדה הזאת היא מוצדקת מאוד. מה עדיף, להמשיך לדרוש את הגדלת הגרעון? כדי שנהיה כמו יוון? בנוגע לתקציב הביטחון אני מסכים עם דחוח הלוי, ויש לאמץ את דו"ח ספיבק יונה, בין השאר בכפוף להסתייגות מהמתבקשת, מההמלצה על קיצוץ בביטחון. בסה"כ המחאה הזאת היא צודקת: קפיטליזם בשבילי, זה חברות קבלן, שמשאירות את העובדים שלהן ללא ביטחון סוציאלי, ובמקרים רבים מפירות את זכויות העובדים ברגל גסה.
כתוב תגובה ל- ימני חברתי
20
עוד מהמלצות ועדת יונה-דאבה:
  DAFNIF   29/10/11 22:35
[1] הועדה קוראת לנתניהו להתפטר לאלתר או לחילופין להגדיל לאלתר את הכנסות המדינה ומשק האנרגיה על ידי מציאת נפט ואת הכסף שיתווסף לתקציב להשקיע במלגות שיממנו סושי ובירה לסטודנטים לקולנוע שנה שביעית מכפר עשיריהו ואז להתפטר.

[2] הועדה קוראת לנתניהו להתפטר לאלתר או לחילופין לצמצם לאלתר את הוצאות המדינה בסעיף הבריאות על ידי מציאת תרופה אבסולוטית למחלות בכלל ובפרט ואז להתפטר.הכסף שיתפנה ישמש למימון מלגות למלוי בריכות שחיה לכאלה שיכולים להרשות לעצמם לשחק בסוציאליזם וקצבאות להעסקת פיליפיניות בביתם.

[3] הועדה קוראת לנתניהו להתפטר לאלתר או לחילופין לפתור את משבר המים בישראל על ידי הורדת ממטרים עזים מעל הכינרת ואקוויפר החוף ואז להתפטר לאלתר. בכסף שיתפנה תממן המדינה שמש מלאכותית שתזרח על הדשא של הפסאודו סוציאליסטים המיליונרים בנוסף לשמש שכבר זורחת להם מ...

***
החלק החשוב בכתבה זו היא כמובן התגובה ממנה למדתי שהנודניק שמספים בתובנות שלו את הרשת הוא אותו טרול מקומי מNFC שבחר לעצמו כנוי תואם למידותיו... [ואני לתומי הייתי בטוח עד כה שזה יגעל או יעיר]
כתוב תגובה ל- DAFNIF
21
0מול קיצון המעלה על נס את הצור
  קורןנאוה טבריה   30/10/11 06:15
הצורך ל"צדק חברתי"לאלתר וכראות עיניו="כמוהו כזונה המתהדרת בטוהר מידות"!!!(אורוול)!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il