News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 466,786  סלולר - 554,605
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בגלל שלרוב הציבור אין אמון בו ולכן אין לו רוב בכנסת    בגלל שהוא מפגין נטיות דיקטטוריות מדאיגות    בגלל כשלונו המהדהד במאבק בקורונה    בגלל התקפותיו האינטרסנטיות על מערכות האכיפה והמש...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
עידן יוסף
עידן יוסף
גחמתה האומללה של שרת התחבורה נגד המטרו - מיזם-העל החשוב ביותר של המדינה לתחבורה ציבורית - בניגוד לעמדתם של גורמי המקצוע בכל משרדי הממשלה ובלי לקיים התייעצות מעידה על חובבנות שלטוני...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחירות 2019 (ב)
מאת: פורומים  |  29/10/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
גנץ ולפיד
  גנץ ולפיד   12/12/19 11:18
גנץ ולפיד-תעשו בבקשה פריימריז אצלכם , אחרת יחשבו שיאיר לפיד הוא דיקטטור , גנץ-תעשה פריימריז אצלך במפלגה כי לפיד הדיקטטור לא יעשה
כתוב תגובה ל- גנץ ולפיד
+
נתניהו לא לוותר על החינות
  כוכי   9/12/19 16:51
כתוב תגובה ל- כוכי
+
טמטום
  סמייייייעוד   8/12/19 14:00
טמטום לחשוב שמצביעי ליכוד רוצים מישהו אחר חוץ מביבי (ולא רק מצביעי ליכוד). כמה שזה מטומטם, ככה מחזק את העובדה שכל החתרנים לא ראויים להיות חלק מהנהגת המדינה...הם לא מבינים את הסבר הפשוט הזה, איך יבינו בניהול מלחמה? פוליטיקה? מדינה? המזל שאין הרבה מטומטמים שם...רק כמה
כתוב תגובה ל- סמייייייעוד
+
לפיד אפס לך תעשה בגרות
  ירדן חלמיש   6/12/19 00:41
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
-  }}}לפיד הגון וישר=נתניהו חשוד
  במגה שחיתות   11/12/19 07:56
}}} נגד נתניהו בנימין האמריקאי יש 3 כתבי אישום. שיעמוד לדין כמו כל אזרח.
כתוב תגובה ל- במגה שחיתות
-  ולך יש תעודה של בוגר גן-חןבה ?
  יהודה דרורי   9/12/19 09:32
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
-  אנשים יציבים אשר נשארים יציבים
  לנאלח הנקרא דרורי   9/12/19 16:36
הם מוערכים ובעלי בטחון עצמי אשר ניתן לסמוך עליהם. אבל הנה יש לנו כאן אדם מזגזג שבעבר כתב מספר מאמרים בגנותו של לפיד שקיבלו ציון נמוך ביותר; ואילו כאן מזה תקופה הוא מגן על אותו ריקא לפיד, עד כדי העלבת מגיב. דרורי זה אף מצביע בכל בחירות למפלגה של היהיר לפיד. חרפה שיש בתוכנו כאלה.
כתוב תגובה ל- לנאלח הנקרא דרורי
-  לפיד
  דוד א   9/12/19 04:35
הוא עשה בגרות.ומה ביבי 007?
כתוב תגובה ל- דוד א
-  כנראה שאתה כבר צרוב(ROM)
  תראה בויקופדיה -   9/12/19 23:04
כנראה שאתה כבר צרוב(ROM)תראה בויקופדיה השכלת נתניהו
כתוב תגובה ל- תראה בויקופדיה -
+
על ראש השמאלן בוער הכובע
  מי יצביע לך בכלל?   5/12/19 16:16
כתוב תגובה ל- מי יצביע לך בכלל?
+
סער איתך לא נצביע ליכוד
  כוכי   5/12/19 11:12
לא מאמינה בך רק בנץניהו
כתוב תגובה ל- כוכי
-  תשובה לכוכי
  P   6/12/19 11:21
איתך לגמרי 👏
כתוב תגובה ל- P
-  יתכן תומכי סער לא הצביעו ליכוד
  ע_הראל   5/12/19 19:49

כנראה כדי להכשיל את ביבי חלילה ולסלק אותו!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  כפי שכתב ע.שנער בשולי מאמר אחר
  ע_הראל   6/12/19 04:59
בניוז1: הסיסמא של הימין צ"ל: "אם תצביע ימין תקבל ממשלת ימין; ואם תצביע שמאל תקבל ממשלת סמול וערבים; אך אם תצביע ליברמן תקבל בחירות רביעיות וחמישיות וכן הלאה"!

●☆●

לכן נאחל לליברמן שייחרבו ביתו ומפלגתו במועד ג', ושלא נראה יותר את פרצוף הגנבים שלו.

●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
שטיפת מוח
  חיים קדמן   4/12/19 11:50
ח"כ זוהר אינו מבטא את תסכול הציבור, אלא מדקלם את תכתיבי ראש הממשלה, וכמורהו ורבו הוא וחבריו לסיעה מתאמצים לשטוף את מוחו של הציבור; בעוד מי שעשה את מיטב המאמצים להגיע למערכת בחירות שלישית הוא העומד בראש הליכוד ובכירי המפלגה וחבריה הדוממים.
כתוב תגובה ל- חיים קדמן
+
חברים של גנצי
  יהושוע שזוכר   30/11/19 20:51
שני תומכי טרור חברים של גנצי . אפילו הצטלם איתם .
כתוב תגובה ל- יהושוע שזוכר
-  }}} מי מאמין לביבי שיקום?
  אף אחד לא קם.   2/12/19 07:38
}}} ביבי נתניהו מגה חשוד בשחיתות מבראון חברון ועד היום.
כתוב תגובה ל- אף אחד לא קם.
+
אתה בס''ה זובורman
  שר בהר אני   28/11/19 15:41
כתוב תגובה ל- שר בהר אני
+
שטות לוותר כעת לליכוד
  בניאה   27/11/19 17:04
הימין בהליך התמוטטות. למה לעשות חצי חצי? חכו עוד רצת והימין הולך לביוב יחד עם הדתיים
כתוב תגובה ל- בניאה
-  }}}הליכוד שולטים44שנה נתניהו
  14שנים ראש ממשלה   28/11/19 13:53
=== ישראל מדינת שחיתות פשע ובריונות=מקום בלי תקוה ועתיד. ))))) רוב הישראלים היו מעדיפים לגור בחו"ל ((((( ה ב נ ת ם ?
כתוב תגובה ל- 14שנים ראש ממשלה
+
ביבי
  בורקיטוס   25/11/19 08:42
כל ההפגנות והאנדרלמוסיה לא מספיק דרמטי.ולא אפקטיבי באם אתה רוצה לזעזע את אמות הסיפים.אתה חייב לעשות מעשה דרמטי.והוא לקחת את חברי הכנסת.והשרים למצדה להתאבדות קולקטיבים.ואז נראה מי סתם לקקן.מי באמת תומך של בלפור
כתוב תגובה ל- בורקיטוס
+
אמסלם
  נפטלין   24/11/19 00:58
כבוד השר אמסלם,אתה סמרטוט של ביבי
כתוב תגובה ל- נפטלין
+
סער סגרת דיל עם הפרקליטות?
  כוכי   23/11/19 21:41
כתוב תגובה ל- כוכי
+
רק ביבי יכול להרכיב ממשלה
  כוכי   21/11/19 13:30
כתוב תגובה ל- כוכי
-  כוכי, פעם היינו חברות, ונפגשנו
  הניה וילטר   23/11/19 12:29
כמה פעמים בכינוסי הליכוד בפרדס חנה. אך אני השתכנעתי שביבי מושחת וגורר את הליכוד לתהום. כעת אני אצל ליברמן, ומקווה שביבי ילך לכלא.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
-  את חשופה לשטיפת מוח מדי יום בי
  רננה   2/12/19 07:32
גברת יקרה את חשופה להנדסת המוח מהתקשורת הישראלית. מי שלמד תקשורת יודע שאנשי חלשי אופי משנים את דעתם כהרף עין לאחר הנדסת המוח. רק אנשים איכותיים ככוכי נשארים נאמנים למנהיג שלהם. משום שהם יודעים היטב היטב שהתקשורת ומערכת החוק בישראל מושחתת עד יסוד והגיע השעה לנקות את האורוות המסריחות מהיסוד למען העם היושב בציון. לסיכום להיות כוכי זה להיות בעלת אישיות חזקה ובינת הלב ויש לה את היכולת להבין מה שקר ומה נכון. להיות את זה חולשת ההגיון והנפש. יום טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- רננה
-  מי מושחת כדול יותר
  ביברמן   29/11/19 12:28
מי שנתלה בשחיתות לכאורה של ראש הממשלה לא יכול למצא את מקומו עם ליברמן שהסיבה היחידה שהוא עדין מסתובב חופשי זה מפני שחוא חתם עיסקה עם השטן (הסמול ששולט במשטרה פרקליטות תקשורת ושופטים) והם כרגע שומרים עליו ומונעים ממנו לעזור לימין
כתוב תגובה ל- ביברמן
-  ליברמן זגזגן חבלן בחירות!
  ג'ני   26/11/19 18:10
הוא ילך אבל בשביל לבקר שם את ליברמן הבוגד הנוכל מרוסיה הקומוניסטית הקרה!
כתוב תגובה ל- ג'ני
-  את גם השופטת ?
  שמואל א'   25/11/19 19:51
וגם המוציאה להורג ? ממי השתכנעת ? מכנופיית שלטון החוק ??
כתוב תגובה ל- שמואל א'
-  השמש זרחה והשיטה פרחה
  עוד סתם אחד   23/11/19 14:01
הרי נתניהו לא מושחת ולא עבריין. אבל, התקשרות הפרקליטות והמשטרה שעובדים תחת פיקוח מושתלים מראש יצרה חזות של "עברינות". הם הצליחו לעבוד על אנשים כמוך שתומכים בליברמן שהוא ארכי עבריין. עכשיו, את בשלא יודעת כלום למי תאמיני. ארגוני הקרן החדשה פועלים ביתר שאת גם בתחום המשפטי ובפרט בבג"ץ.הקרן לשיראל החדשה וקרן וכסנר השתילו את שליחיהם ועכשיו הם יצאו מהצללים ופעילים מאד לאור היום. ארגוני "הקרן" פועלים נגד מדיניותה של ישראל וזרועות הביטחון שלה במלחמתם בטרור. מסכלים פעולות נגד מחבלים ומשפחותיהם ובולמים את מאמציה של ישראל לפתור את בעיות שונות כגון בעיית המסתננים הלא חוקיים, הבנייה הבלתי חוקית של הבדואים בנגב ופועלת נגד ההתיישבות הציונית בגליל וביהודה ושומרון. תחומי פעילות אחרים, שלא יפורטו מקוצר היריעה, הם: התקשורת, האקדמיה, האמנות והתרבות, וכמובן הפוליטיקה. ההתקפה על ישראל מבפנים במימון עצום של יותר מˉ300 מיליון ₪ על ידי "הקרן לישראל חדשה", נעשית במקביל למימון והחסות שאותם הארגונים מקבלים ממשלות אירופה, האיחוד האירופי והאו"ם. מימון של עוד כˉ300 מיליון ₪ משנת 2012 – ועד היום. אורית פרקש-הכהן, ראש רשות החשמל לשעבר, שתקפה בחריפות את מתווה הגז. יונתן תדמור, משנה לפרקליטת מחוז תל אביב, פרסם חוות דעת שבה תקף בחריפות את עמדת הפרקליטות בעניין אימוץ ילדים על ידי זוגות חד מיניים. ערן קמין, ראש חטיבת החקירות במשטרה, תקף בחריפות את חוק ההמלצות וטען שהחוק נכתב “מתוך בורות או מזדון”. מה משותף לשלושת הפקידים הללו, מלבד החוצפה שבהשתלחות במדיניות שנקבעה על ידי רשויות מוסמכות בדרך דמוקרטית? התשובה היא שהשלושה נמנים עם קבוצה מסתורית וקנאית שהולכת וקונה שליטה במסדרונות שירות המדינה, הנקראת בוגרי קרן וקסנר.הקרן הזו בוחרת בפינצטה פקידים בדרג בינוני-בכיר בשירות המדינה, ושולחת אותם ללימודים יקרים ויוקרתיים באוניברסיטת הרווארד בארה”ב. הממצאים שאנו חושפים כעת ונאספו על ידי מחלקת המחקר של ארגון ‘לביא’, מלמדים שחלק אינטגרלי מהליך ההכשרה של בוגרי וקסנר הוא גיהוץ אידאולוגי אגרסיבי, והתיישרות עם ערכי שמאל פרוגרסיביים בסגנון אמריקני. המושתלים התעוררו לפני מספר שנים וכעת עובדים ללא לאות להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  בדיוק. וזה קצה הקרחון המושתל
  קיראו את הדו"ח   25/11/19 00:32
כתוב תגובה ל- קיראו את הדו"ח
+
הכל כשר כדי לסלק את הכלב ביבי
  רמבו צלניק   22/10/19 10:25
מבלפור. האיש ומלכתו התאהבו במשכן ראש הממשלה והתחילו לחשוב שהם קיבלו אותו בירושה והוא שלהם לעד. ק אם יסולק משם ירד לו האסימון הוא בעצם סיים את תפקידו ולכן המפת הוא בסיוקו משם וצורך זה אם אין ברירה יש להשתמש במפלגות הערביות שהן יותר ציוניות מהחרדים של ש"ס עוכרי ישראל סרבני צבא ועבודה. נכון שגם הערבים הם שונאי ישראל אבל לפחות הם נותנים יום עבודה שזה כבר שם אותם בכמה דרגות מעל חבורת הזבל של ליצמן ודרעי..גורם אחר שיכול לחסוך לנו את הצורק במפלגות הערביום הוא היועץ מנדלבליט. ברגע שהוא חותם על כתב אישום נגד ביביב אז הלך עליו והוא מתפטרמיידית וככה חוסך לנו את כל הצרות וכן אניקורא ליועץ האחיתופל הזה שכל השנים עזר לביבי לברומחקב המדשפט להתעלות מעל עצמן ולחתום על כתבי האישום וככה לסיים את הפארסה ששמה ביביב קצר ולענין. היעץ צריך לדעת שאם גנץ יקים ממשלה דבר ראשון הוא יזרוק קיבנימעט את היועץ "כתודה" על כל הצרות שעשה לנו. ולכן אני קורא עוד פעם ליועץ לעשות את הדבר האחרון שמצופה ממנו להדיח את ביבי ולקצר לתושבים את מנת הסבל שיש להם מראש המשלה הפושע הזה. מה זה ביבי?.הוא טוען שהוא מכיר את פוטין וטרמפ? לא נורא גם גנץ יכיר אותם. מנדלבליט הדח את הפושע ביבי והצל אותנו מידיהם של חבורת הזבל של הליכוד
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  מי הכלב ?
  שרון.   26/11/19 16:20
הכלב זה אתה
תגובה של איש שקוע בחמיצות
עד כדי ריקבון חושים
שם מקומכם לעולם.
כתוב תגובה ל- שרון.
-  קודם נסלק אותך ל ...
  קורא   26/11/19 11:46
אחר כך נחשוב אם ואת מי עוד לסלק, מהיכן ומתי.
כתוב תגובה ל- קורא
-  הכל כשר?
  נשמה   22/11/19 15:06
אז גם הנשמתך בציקלון סי, או שינוי מען מגוריך לצומת מורשה, בצידו הדרום מזרחי. וזה גם בכפייה...
אתה אמרת שהכל מותר? אז עד הסוף. לכולם. גם לך.
כתוב תגובה ל- נשמה
-  אפילו כמו רבין הכלב? טפועלאמא
  וידלה   22/11/19 13:59
שלך יא דפוק
כתוב תגובה ל- וידלה
-  איתך
  איציק מהש   25/11/19 21:52
אני איתך
כתוב תגובה ל- איציק מהש
-  אמרתה שאמך עזבה המקצוע?
  גרגמל ..   22/11/19 11:11
התברר שבן זנונים כמוך שנוצר כתוצאה של מפגש בתשלום בין בוגד מוסלמי ונפקנית שעבר זמנה מסופלסת וחולה לא יכול להביא אנשים הגונים לעולם. טיפש מטופש שקרן ורמאי
כתוב תגובה ל- גרגמל ..
-  רמבו בטיפש. בזכות שנות שקט
  רמי3   21/11/19 15:14
בזכות שנות שקט ושגשוג כלכלי אתה יכול לנבל את פיך ולהתלונן. אני מבין שאתה לא מסכים לשלטון הימין אבל מי אתה שתנבל את הפה? אתה מצביע על אישיותך ולא פוגע בראש הממשלה ובני משפחתו.
כתוב תגובה ל- רמי3
-  רעים
  רע   17/11/19 02:59
עכברוש דבר. נושא מגיפות באת גם לכאן להפיץ את זיהומיך.?
כתוב תגובה ל- רע
-  רוז׳ה הסנילי
  השפן   16/11/19 19:37
הזבלון הזה ,שונא ישראל שמנסה להתסיס את הרשת , מופיע בשמות שונים , החמור כל כך טיפש (סליחה מהחמורים שהם יצורים פיקחיים ביותר) שחושב שלא יזוהה ברגע שהחליף את השם . זה פרזיט זקן שבזמנו היה פוליטרוק של מפאי , ירד בדרגה והפך למחלק תה במועדוני המערך . מחוץ לפה המזוהם שום דבר כבר לא עובד אצלו ומה שנישאר זה לזהם את הפה ולסחוט תגובות מאנשים . אם אף אחד לא יגיב אליו , הוא יחפש במה אחרת . למה אינך כותב בווי-נט ? אני בטוח ששם תרגיש כמו בבית ,בחזיריה הסמולנית שם מבית העיתון הנפוץ במדינה ........
כתוב תגובה ל- השפן
-  רק ביבי
  רק ביבי   25/10/19 15:02
רק נתניהו לעוד 8 שנים .תשפ"ח.!!!
כתוב תגובה ל- רק ביבי
-  רמת השנאה של השמאל - מפחידה
  מני מימון   25/10/19 09:00
כשרואים איך אנשי שמאל מנבלים את הפה, מייחלים למותו של ביבי מבינים לאן הדרדר השמאל שהיה פעם שפוי והיום הזוי.
כתוב תגובה ל- מני מימון
-  כנראה שאתה קומוניסט. ה"איש"
  הועד נ' רשעים   24/10/19 01:33
קיבל ומקבל את כוחו בקלפי. דמוקראטיה. כמו שאתם אוהבים. השאלה היא מנין מסכן כמוך ישיג כסף לפיצויי דיבה? לתורמים של יגאל סרנה נמאס מהמשחק הזה של ילדי השמאל,. כידוע
כתוב תגובה ל- הועד נ' רשעים
-  כלב תיקרה לבן הבכור שלך
  ששי   23/10/19 21:54
עובד מדינה שמגרבץ כל היום
כתוב תגובה ל- ששי
-  הכלב
  חממה   23/10/19 20:32
אתה הכלב לאביך תקרא כלב .מי אתה שמעז לכנות כל חייל לוחם שסיכן לא פעם את עצמו במלחמות ישראל .אדם שהביא את ישראל לממדים של אימפריה מנהיגי עולם רוחשים לו כבוד ואתה הזבל מעז לטנף את פיך . חלאת המין האנושי.
כתוב תגובה ל- חממה
-  חממה, גש מיד לחדר חירום באור-
  נחמה כלדעומר   23/11/19 10:47
יהודה, ובקש מהרופא התורן מרשם לפרוזאק. מצבך על הפנים.
כתוב תגובה ל- נחמה כלדעומר
-  הכלב
  חממה   23/10/19 20:32
אתה הכלב לאביך תקרא כלב .מי אתה שמעז לכנות כל חייל לוחם שסיכן לא פעם את עצמו במלחמות ישראל .אדם שהביא את ישראל לממדים של אימפריה מנהיגי עולם רוחשים לו כבוד ואתה הזבל מעז לטנף את פיך . חלאת המין האנושי.
כתוב תגובה ל- חממה
-  תשמע יא בבון שחור אני לא רוצה
  שבץ חלובה   27/10/19 03:31
פושע גנב ולוקח שוחד בראשות הממשלה. מספיק לי שהרב עובדיה מש"ס מת עם 500 מיליון דולר בקופה מבלי לשלם מס הכנסה. ביבי הפך את הליכוד לש"ס 2 ובאותו רגע הוא כבר לא הבוס שלי יותר ואתה תראה אותו נכנס לכלא בליווי עשרות אלפי מהמאמינים שלו כמו דרעי בזמנו..אתה בתור ש"סניק חשוך רגיל שהבוס לוקח שוחד אבל לא אני. ביבי אף פעם לא היה גיבור מלחמה אלא נהנה מההילה של אחיו הפשלונר...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  נוסבתשמע עכברוש שבר
  מסיבה   17/11/19 02:57
עכברוש דבר. מעביר מגיפות הגיע הזמן שתנפיץ פחות זיהומים.
כתוב תגובה ל- מסיבה
-  אתה
  Ita Hazan   23/10/19 13:48
מזהם את האוויר ! כולך סחי ורפש .ביב שופכין אנושי !!!
כתוב תגובה ל- Ita Hazan
-  אתה כל כך רוצה בזאת שבמקומו
  אתה מציע קרציות   23/10/19 10:57
כתוב תגובה ל- אתה מציע קרציות
-  איך לא סיננתם את הזבל הזה ?
  יאור   22/10/19 14:18
כתוב תגובה ל- יאור
-  ברח מבית משוגעים=טועןהוא ראמבו
  ע_הראל   23/10/19 06:58
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
כחול לבן פושעים לא מורשעים
  7890   22/11/19 21:38
אתם מבחינתי יכולים דבר אחד לעשות לעלות באש חלאות עלובות.
כתוב תגובה ל- 7890
+
כאוס , פחד , חרדה.
  יצחק הרואה   22/11/19 15:05
שבת שלום יהודים יקרים.
נו אז מה יהיה ?? זו השאלה שנשאלתי לפני כחודש ימים , תיהיה ממשלת אחדות או צרה או בכלל לא ., ואז נלך לבחירות נוספות מספר 3 . בינתיים , רוב העם ואולי בעולם כולו נמצא בכאוס , פחד , חרדה ועוד ועוד.
כתבתי והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה וגם אתמול בלילה בתיקון שנעשה בקברי צדיקים לא היתה תשובה אחרת .
כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , הרכילות ,לשון הרע , השינאה ובמיוחד את אותם אלו שנמצאים במיוחד בתיקשורת , משטרה , פרקליטות , שופטים וגם את הלשעברים מצה"ל , משרד הביטחון וגם אנשי ציבור .כתבתי גם שאותם שוטרים , פרקליטים ואנשי משפט כולל חובשי הכיפה שילכו ויבקשו ממשפחת נתניהו ובמיוחד מבינימין נתניהו סליחה ומחילה כי גם יום כיפורים לא ימחל להם אם לא יבקשו , ולמה אני כותב ( אני לא נביא , לא אסטרולוג ולא פותח בקלפים ולא ולא ) מדינת ישראל לא היתה נכנסת לכאוס , פחד וחרדה לולא היה צדק במדינת היהודים , כי בבחירות שהתקיימו באפריל 2019 היתה רמיה אחת גדולה שעיוותה את תוצאות הבחירות ואם היה צדק והיתה חקירה אמיתית היתה מתגלה הרמיה ופסילת הרבה מאוד של קלפי והתוצאות היו שונות לחלוטין . אמרו : לא נעשה צדק ? נגרום לתושבי מדינת היהודים להפסדים כספיים , לכאוס , לפחדים וחרדות ובנוסף יתגלו מעשים ומקרים נוספים של שחיתות ציבורית ונגלה מי הם אותם האנשים ., ולצערי הרב כל יום מוצפים מעשים שלא יעשו , סגירת תיקים פליליים ללא משפט . אבל... בואו נעמיד לדין את ראש הממשלה הניבחר בינימין נתניהו ונאשים אותו בשוחד , מרמה והפרת אמונים . וכמה עלו לתושבי מדינת היהודים העלילות האלו ? מאות מיליוני שקלים שהיו יכולים לתת פתרון לאנשים במצוקה ועוד..
ואני אמשיך לכתוב : בינימין נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה , אפילו בממשלת מעבר וחבל , כי הרבה מעשים טובים שלו נעצרים ומי שנפגע מזה אלו תושבי מדינת היהודים .
כתבתי לגבי אביגדור ליברמן שהוא עתיד לפרוש מהחיים הפוליטיים בגלל גילויים שיתגלו וימשיכו להתגלות ומי שיפגע ממנו אלו דוקא הבוחרים שלו מהמיגזר הרוסי שחלק גדול מהם לא יהודים וכנראה תיהיה תוך שנתיים ימים פגיעה במיוחד בלא יהודים החיים במדינת היהודים , יהיו עוד מקרים ופרשות שיצופו ויגרמו לזעזוע בעם . ומה יהיה עוד ? דווקא הניסיון לפגיעה בבינימין נתניהו תביא לחיזוקו במהלך החצי השנה הבאה , חלק גדול מהעם יתפקח ויחזק אותו יותר ויותר כי כרגע אין מועמד אחר שיכול להנהיג את מדינת היהודים . ואלו שניסו לפגוע בו ולהפריע לו להנהיג הם הבאים בתור להיפגע ע"י הקב"ה .

ממליץ לקיים את ואהבת לרעך כמוך .
מאחל רפואה שלמה לחולי העם היהודים ומי יתן וגואל העם היהודי יתגלה בקרוב אמן ואמן.
שבת שלום ומבורך פרשת חיי שרה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  }}}לא דתיים חרדים או הקב"ה....
  יסדו מדינה יהודית   8/12/19 15:21
}}} לא דתיים חרדים שסניקים הקב"ה או נטולי מוח אחרים הקימו אחרי 2000 שנות גלות מדינה ליהודים. }}} היו אלה שמאלנים שעלו לישראל יצרו התישבות ויכולת לחימה לא דתיים לא חרדים גם לא אלוהים. {{{ עשיו נטולי המוח משתלטים והופכים היצירה ישראל למקום בלי תקוה ועתיד.
כתוב תגובה ל- יסדו מדינה יהודית
-  למה בחרו לחזור לארץ ישראל?
  ולא נסעו לשוויץ?   14/12/19 12:22
כי גם הם גדלו וחונכו על התורה, התנ"ך, וכל ספרי הקודש, וידעו כמו שגם בן גוריון אמר, שהתנ"ך זה שטר הטאבו שלנו על ארץ ישראל. חיים נחמן ביאליק אחד שידע מהו ספר כתב לחברי קבוצת גבע שעבדו בשבת "ארץ ישראל בלי השבת לא תיבנה אלא תחרב וכל עמלכם יהיה לתוהו. עם ישראל לעולם לא יוותר על השבת...השבת, לא התרבות של תפוחי הזהב או תפוחי האדמה היא ששמרה על קיום עמנו בכל ימי נדודיו..." יעקב חזן אמר "ביקשנו לגדל דור של אפיקורסים ויצרנו דור של בורים ועמי ארצות"... אז אולי תחשוב שוב אם אתה נחשב בעל מוח...
כתוב תגובה ל- ולא נסעו לשוויץ?
-  יצחק הרואה - אנא המשך לכתוב
  שמוליק 1489   8/12/19 10:15
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
+
כמו אישה מוכה איילת שקד
  אודי123   22/11/19 08:26
היא ונפתלי בנט הדבר הכי רע שקרה בפוליטיקה הישראלית. שני תומכי שחיתות
כתוב תגובה ל- אודי123
+
news1
  תמי 4   22/11/19 08:17
תגובות בושה בכל האתרים
שימחה לאיד של אנשים שלא עשו רבע ממה שעשה נתניהו למדינת ישראל.
מדינת פח הביאו את כל הזבל של העולם לפה
וככה אנחנו נראים...
חוק השבות בתחת שלי
כתוב תגובה ל- תמי 4
+
הפושעים מצאלח א דין
  רוני מירושלים   20/11/19 17:31
בכל אשמים הפושעים בצאלח א דין , אלו שהמציאו חשדות תקדימיות של אישום בסיקור אוהד בתקשורת על נתניהו . נתניהו הוא המושיע שגאל אותנו מטרור האוטובוסים המתפוצצים שהביאו עלינו 1500 ישראלים הרוגים. בחסות ראשי הממשלה הכושלים רבין ופרס .
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
+
מרגלית
  משנ   18/11/19 12:54
מעניין שהיה כתב בישראל היום הכל היה בסדר . אחרי שפוטר טען שפגעו בפרנסתו כ 100 אלף שח לחודש . יצא ממורמר והיום בהארץ כנראה של מקומו . מעניין מי קורא את כתבות המרמור שלו שבמילא אין תפוצה להארץ .
כתוב תגובה ל- משנ
+
מקווה שלא תיכנע לכחול לבן
  כוכי   17/11/19 06:38
ביבי תישבר אל תיכנע אני בטוחה שאתה תרכיב את הממשלה ולא לפיד
כתוב תגובה ל- כוכי
-  כוכי, חזרי למטבח, שם מקומך
  כוכבא   18/11/19 09:04
את הערצתך לנתניהו בונפרטה ניתן רק להסביר בהשכלה לקויה.
כתוב תגובה ל- כוכבא
-  את כלל לא כוכב בקושי אסטרואיד
  קטנטן   21/11/19 08:46
כתוב תגובה ל- קטנטן
-  פאתטי
  פתאי   19/11/19 18:46
כמה מפגר והזוי יכול להיות פריט מעדר השמאל השכול. מח זה לא החלק שיש לך בראש. יש שם בולענים לך תבדוק דביל דוחה מי שמך לקבוע לבן אדם ?רק חמור נושא כתבי טלויזיה כל גבו כמוך יכול להיות כזה חכמולוג טמבל מטובל. אויל וכסיל בן נעוות המרדות רחוק ממטומטמים כמוך ישועה . של נעליך איך שאתה תפתח את לוע העליון שלך שמתקרא ישבן.
כתוב תגובה ל- פתאי
-  כוכבא תתביישי כך לא נוהגת אישה
  כאישה לאישה   18/11/19 19:06
כוכבא תתביישי כך לא נוהגת אישה כלפי אישה אחרת. עושה רושם שחינוך לא קיבלת משום שאת אישה שהתוכן שלה מורכב משינאת חינם. אני מרחמת על ילדייך שקיבלו חינוך מעוות שכל כולו מתכתב עם לשון הרע ושינאת חינם
כתוב תגובה ל- כאישה לאישה
-  גב' כוכבא: השכלתך מסתיימת...
  א.ל. רמת-גן   18/11/19 14:00
במקום שההשכלה של כוכי מתחילה... 2.2 מליון מצביעים היו בעד נתניהו בבחירות האחרונות. מה עם השכלתם?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
+
גנצי
  יהוידע עוד   16/11/19 15:31
עוד פייק ניוז הפועל בשרות גנצי . איך אפשר להשוות את המבולבל וחסר הזכרון והניסיון . פשוט לא להאמין איך התקשורת עובדת בשרות של גנצי ואחר מתפעלים שאין אמון בתשחורת .
כתוב תגובה ל- יהוידע עוד
+
ביבי כל הכבוד
  כוכי   14/11/19 11:53
כחול לבן מבוהלים מההצלחה שלך ושל כל הצוות במבצע הזה. קבוצת אנשים לא אחראית ומה שמעניין אותם זו לא מדינת ישראל אלא רק לא ביבי . ביבי אתה אדם אחראי ומנהל את המצבצע יחד עם כל המעורבים צהל שבכל רמטכל מודיעין בצורה אחראית מיקצועית ומדהימה . כחול לבן יחד עם הערבים וליברמן אוכלים את הלב אבל הציבור רואה ויודע את האמת
כתוב תגובה ל- כוכי
+
הבעיה היא אחרת מר מרגלית
  אברום בום   13/11/19 11:45
מבלי להתייחס כלל וכלל לטיעוניך, הבעיה היא שאינך נמצא בחברתם של גבי גזית ועימנואל רוזן שהוקעו מאיתנו.
כתוב תגובה ל- אברום בום
+
מי שואל אותה מי מאמין בה
  כוכי   10/11/19 11:55
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מדוייק !
  מגן דהרי   10/11/19 09:16
הבחירות של העם ברורות , רוב העם בחר בשתי מפלגות גדולות אז איך אנו מאפשרים להם ב"שיט"-ה הנוכחית להתייחס אל ה"צי-בור" כאילו בחירותיו הם "המלצה" בלבד ואילו המפלגות הקטנות מכתיבות את מציאות חיינו ואיך תיראה המדינה שלנו ...
די נמאס ! הגיע זמן אחדות ! הגיע הזמן "לעצור את הדימום הלאומי "

ולמי שקשה לעכל את זה מצורף ניגון עם גיטרה שמספר
" סיפור על תרנגול , שהיה גיבור בלול וחשב שהוא יכול
במקום להפגין יכולת ,היה משוויץ עם הכרבולת
והפך את המדינה לסוג של תרנגולת ...

למרות שהיה ברור שהוא אינו יכול : לפתור טרור ברחובות ,להשכין שלום ברחובות , למנוע שחיתויות ולתקן ת'טעויות , בחינוך ,בבריאות , בדיור , בקשישים בנכים , באפלייה בגיזענות ,ביוקר המחייה ....בקיצור בהוויה ...

תקשיבו לסרטון עם הגיטרה ותאמינו שאנו יכולים ביחד לברוא אחדות ולהרחיב מעגלים של אהבה ושמחה ...

facebook.com/
כתוב תגובה ל- מגן דהרי
+
עוד יהיו הפתעות
  יצחק הרואה   9/11/19 22:43
שבוע טוב יהודים יקרים.
למי שעוקב אחרי משנת 2015 במיוחד בניוז 1 של יואב יצחק שלא מדיר אף תגובה שלי . כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות , לשון הרע , הרכילות , השקרים , ניבולי הפה ועוד ועוד ואכן ממשיכים לגלות כל יום עוד ועוד ובמיוחד אצל אלו שאמורים להגן על תושבי מדינת היהודים .
והרבה שואלים אותי ולמה לא חוקרים את גנץ , אשכנזי , לפיד , ליברמן , מפקדי משטרה , שופטים , פרקליטים , אנשי ציבור ועוד ועוד ואז אני עונה להם כי הם הבאים בתור וזה יקרה בבום גדול עד שהעם ימאס בהם .
קצת סבלנות ובעזרת השם יהיה בסדר.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  מאז חורבן הבית בטלה הנבואה ומה
  לךלהיות נביא-רואה   10/11/19 20:15
כתוב תגובה ל- לךלהיות נביא-רואה
-  }}}אירן רק הצגה נתניהו הסכנה..
  אין גבול לציניות?   10/11/19 08:39
כתוב תגובה ל- אין גבול לציניות?
-  יצחק הרואה
  אחת שאיכפת לה   9/11/19 23:10
יצחק ישר כוח אשמח לדעת אם תהייה ממשלת אחדות
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה
+
כחול לבן קונים שלטון בג'ובים
  ab   6/11/19 14:14
כחול לבן הציעו לרב פרץ להצטרף לקואליציה פרץ. קיבל הצעה [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90] על-פי הדיווח הוצע לרב פרץ להמשיך לכהן כשר חינוך פרץ דחה את ההצעה וציין שהסיעה נשארת נאמנה לבלוק
כתוב תגובה ל- ab
+
גיוס חרדים לצבא
  אביבהן   6/11/19 09:25
כל הסיפור והרעש על גיוס החרדים הוא בלוף גדול ותרגיל בחירות של השמאל ונסיון להסיט
על ציבור שלם בדיוק כמו שעשו בזמנו על המתנחלים. אם החרדים ירצו להתגייס אין לצבא תקציב וצורך בקליטתם. הצבא היום עובר לעידן הרובוטיקה הממעיט בצורך בחיילים.
כתוב תגובה ל- אביבהן
+
גנצי
  יהוידע   5/11/19 12:44
מעניין כל ההודעות שלו הם עם חומר כתוב או עם לוחשים .
כתוב תגובה ל- יהוידע
+
סיסמאות תישלח את הבן שלך לעזב
  כוכי   2/11/19 20:34
תשלח את הבן שלך לעזה נתניהו צודק אדם שקול ואחראי אתה לא אחראי ולא שקול לכ גוצים כותך לך הבייתה אתה נזק לליכוד בומכת על נתניהו ילא עליך סער לא סומכת עליך אגב תזכירו לי מה היה במועדון ההוא
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי קנית מטוס?
  סער   31/10/19 20:21
ילדים ואנשים נמקים פה למוות ! וביבי קונה מטוס 767-300 עלוב כמו הכבוד של המדינה הזאת.יותר זול מהמטוס של הטרוריסט מרמאללה יימח שמו.
וזה אחרי 2000 שנה כלבים אתם מחפשים את
הכבוד הפרטי שלכם.
שכחתם אותנו לא אצביע לכם יותר.
כתוב תגובה ל- סער
-  במילא לא הצבעת אף פעם
  תחזור לחור שלך   3/11/19 11:55
כתוב תגובה ל- תחזור לחור שלך
+
אסור להיגרר לכעסים
  ניפגש בבחירות   30/10/19 01:58
תרגיעו
כתוב תגובה ל- ניפגש בבחירות
+
בעיני החרדים יותר מסוכנים
  רוזה פינק   29/10/19 08:47
מהערבים. הם לפחות נותנים יום עבודה בעוד שהחרדים הם גם אנטי ציוניים משתמטי עבודה וצבא. לא איכפת לי איך מסלקים את ביבי מבלפור במקלות אבנים או ערבים כמו שמסלקיםכלב שוטה הדבוק לכסאו ולא רוצה לקייםאת תוצאות הבחירות. העם הצביע גנץ והאיש לא מקבל את התוצאות. עוד לא נשמע כדבר הזה. אני הייתי מגייס גדוד של שוטרים לסלק אותו בכח מבלפור. כל העולם רואה ושומע ויודע שביבי גנב לוקח שוחד שדבק בכסאו כמו רודן אפריקאי.
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  רוז׳ה
  תרנגול כפרות   8/11/19 18:45
אתה נשמע צרפתי וככזה אני מניח שאתה מאד אוהב גבינת קממבר . אם תבקש יפה , ביבי יוכל לאסוף עבורך צי׳ז מאצבעות הרגליים ובשקית ניילון שלא יאבד הריח . אתה חתיכת נבלה סרוחה שמשתלח בראש הממשלה בלי שיש לך גרם של מושג מה האיש תרם למדינת ישראל . לך תשטוף את הפה המלוכלך באקונומיקה חתיכת דרעק . אני יודע שעברתי על כללי האתר אבל יש אנשים שזו השפה היחידה שהם מבינים . תודה .
כתוב תגובה ל- תרנגול כפרות
-  שם בדוי
  שם בדוי   1/11/19 07:07
אין שם כזה רוזה פינק. חולת נפש. אמרה כל מה שהיטלר תומך בו. כנראה שלקחה מנת ייתר של לפידגאנץ
כתוב תגובה ל- שם בדוי
+
לגרש את ביבי מבלפור כמו
  רוז"ה וולפוצלניק   29/10/19 08:41
שמגרשים כלב עם מקלות אבנים וערבים. אני לא מבין את גנץ למה הוא בכלל מדבר עם הכלב השוטה הזה? יש לו את הערבים אז למה אתה מחכה בכלל. תקים ממשלה עם ערבים כמו שעשה רבין ואז בהצבעת אמון הוא עף על טיל החוצה מבלפור ואתה ניכנס לשם אז למה אתה מפחד מההשתלחויות שלו. אחרי שתשב על הכסא כל הקואליציה שלו מתפרקת והם יבואו אליך בזחילה על גחונם ואז הערבים יתרגזו ויצאו החוצה ויש לך ממשלה על הכיפק נטו יהודים אבל בשביל זה צריך אומץ וביצים. יאללה גנץ הלבנים איתך. השחורים והבבונים נגדך. מספיק לתת לשחורים ובבונים לשלוט בנו ולהפוך את המדינה למדינת עולם שלישי עם זמרים ושחקנים מרוקאים. פעם בן אדם התבייש שהוא ממרוקו והיום אני צריך להתבייש שאני אשכנזי והורי באו מפולניה. אל תשכח יא זגץ מי הקים את המדינה שלנו. האשכנזים של הפלמ"ח או השחורים של בגין? שקנה אותם על מכוניות טלויזיות ומקומות עבודה. אצל הליכוד כל השחורי0 נעשו פתאום מנהלים עם בי איי פיקטיבי מהמכללות שהקימו בשבילם. כל פגישה שלך עם ביבי זה בזבוז זמן. ביבי מושך אותך באף כדי שתשרוף את הקצבת הימים שלך..העושה ממך צחוק ומאחורי גבך לועג לך ושולח אנשים לאיים עליך שאם תלך עם הערבים יהיה לך רע ומר ואתה מפחד מהפשע הזה ?
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  כל מה שסביך ברבעית למדו ושיננו
  חובר במזרח לא בפו   14/11/19 20:53
כל מה שסביך וסבי סביך היו מתבישים שגזעני כמוך יצא מחלציהם.כי כל מה שהם למדו ושיננו בימי חיהם נכתב וחובר במזרח ןלא בפולין. שכחתה הפילוסופיה היהודי- אומנם אתה ודשכמותך לא סמים עליה נכתבה במזרח. לא רק זאת יהודים שברחו מאירופה בכלל בזמן שנכבשה ע"י הגרמנים מזרחה לסין יהודי המזרח שחיו בסין ארחו אותם ןלא שאלו אותם למוצאם. ארץ ישראל הינה מזרח!!! ולא שנתה של פולין אירופה!!!
כתוב תגובה ל- חובר במזרח לא בפו
-  עם הגזענות והשנאה היוקדת
  מוטי1   14/11/19 07:04
שלך, השם המגעיל וגלותי שלך, עם ההזדהות שלך עם שונאי ישראל, עם האנטישמיות שלך, הייתי מחזיר אותך למולדת של אמא שלך, לשם אתה מתאים כמו שקע לתקע וכמו מוחמד למכה. אתה לגמרי מיותר בישראל, פרזיט חולה נפש.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  גס רוח חולה נפש.
  מוטי1   11/11/19 19:03
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  התפקחתי
  פיקח   10/11/19 15:32
אין מה לעשות .
3 עלובי צהל במשרה ראה"מ הוכיחו שנזק במעשהם יותר גרוע מתועל בצבא.
ראה רבין ברק ושרון.
כמותהנזק שהם הסבו למ"ישראל ,רוצחים מיהודה ושומרון דהובאו ע"י ראשון, פחד מפני חיזבאלה שהביא שני ומיגוניות המוצבות באשדוד ואשקלון שהובואו אחרי שלישי- הוכחה ניצחית שאלופי צהל עלובים למדי לתפקידים שהם ביצעו בצבא.
כתוב תגובה ל- פיקח
-  עכברוש שמאלני
  איזה   9/11/19 19:32
איזה כייף לקרוא את דבריך ולהתענג מעצביך זה מראה שעברת את נקודת הרתיחה ואתה מלא בשצף קצף ועצבים וממורמר כדבעי אני מאחל לך ימים ושנים כאלה של לרטון ולהתרגז ולהשתגע מעצבים עכברוש דבר מלא זיהומים ושאולי תתאדה באחד הימים מהתקף או דום לב. בהצלחה עכברוש לבן ומזוהם . סבתא שלך בנתה את המדינה על חשבון דמם של בני במזרח . וילדיהם. גנבים שכמותכם .
כתוב תגובה ל- איזה
- 
  היטלר   9/11/19 11:10
קרמטוריום זה תענוג, כשאני רואה איך שרפו את ההורים שלך ואת סבך וסבתך ודודים דודות, אני גומר ומשפריץ למרחק 8 מטר, איזה כיף
כתוב תגובה ל- היטלר
-  ציקלון
  שליכטה   9/11/19 11:08
לפחות אתה מודע שאתה צאצא של סבונים, והסבא שלך היה קאפו, סבתא שלך היתה זונה של קציני אס אס, כמה כיף לראות אשכנזי קרמטוריום כמוך אוכל את הלב, אכן ,הבבונים שולטים וישלטו בך, אתה עבד שלי, רד על הברכיים ותתחיל לבצע, היטלר לא סיים עבודתו עד הסוף, כל זה נכתב בהנחה שלא היית ציני, קשה לקבוע, ואם לא היית ציני אז תמשיך עד לבליעה של כל טיפה
כתוב תגובה ל- שליכטה
-  רוז'ה או-מלל
  ההה   8/11/19 13:07
לקוחו של יורם שפטל ייקרא במיוחד כדי לסייע לך להיגאל מייסוריך.
כתוב תגובה ל- ההה
-  תגובה
  רר   6/11/19 17:59
גנץ אין לו ממשלה בלי ביבי .ליברמן לא יתן לו את זה. גם בכחול לבן יש כאלו שיתנגדו.לכן ממשלה שביבי ראשון או בחירות.
כתוב תגובה ל- רר
-  איכס איזה גזען
  מירר   5/11/19 13:46
יה מגעיל...מזכיר לי את האדיוט האפס אמיר חצרוני, גם אתה בטח חושב שאתה טוב יותר מה"שחורים" דרך אגב ה"שחורים " הקימו את המדינה, בידים בנו אותה תרתי משמע ...עבדו בכבישים ובניה ואילו האשכנזים ש"הקימו" את המדינה להגדרתך הם אלו האשמים בריקבון המוסרי.
כתוב תגובה ל- מירר
-  שמאלן נאלח שמור על פיך
  למגיב השמאלן   4/11/19 19:06
חבל שאתה מקבל במה להשמיע את כל דברי הבלע שלך
כל סוטה וכל משוגע פותח את הפה ומנבל , כשנתניהו הוא הקורבן מערכת תשימו לזה סוף
כתוב תגובה ל- למגיב השמאלן
-  נראה שלא לקחת את הכדורים הבוקר
  חילקיהו   10/11/19 11:11
כתוב תגובה ל- חילקיהו
-  חבל על שכמוך
  יצחק הרואה   30/10/19 21:28
לפי מה שכתבת אתה סובל מבעיה רפואית מאוד קשה.
ממליץ לך לבקר אצל רופא או פסיכולוג או פסיכאטר.
עוד ממליץ לך לבקש סליחה ומחילה מראש הממשלה בינימין נתניהו וממצביעיו כי חלק גדול גדול מהם אתה לא מכיר וחבל.
השינאה שאתה משדר היא קריטית לגביך.
מאחל לך בריאות נפש איתנה .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  תזהר נוציא לך את הקשקש מהרקטום
  רוז"ה וולפוצלניק   31/10/19 20:24
וגם נקצוץ לך את הלשון...לא הבבונים והטרולים ינהלו את המדינה. השלטון כבר לא שלכם. מתי תבין זאת.
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  רוז׳ה עם הקשקש
  הרעבע פערצל   16/11/19 08:34
רוז׳ה אני מתפלא עליך , בתור מפאיניק קקה ציפיתי לקצת יותר שכל מתגובה כמו שכתבת . אתה כבר זקן כניראה ולא יודע שבהזזת כפתור בתחתית האשכים שלי אני עובר למצב שאיבה ! כלאמר ,שואב אותך לתוך התחת שלי . מה תספר בטוקבקים ? ? ? שנשאבת לחור תחת ואכלת חרא ? השפה שלי לא מתאימה לאתר , ואני מתנצל אבל כשנכנס למערכת חולה , צריך להעלימו מפני שהוא מלכלך את כל הסביבה . בסך הכל מפאיניק זקן וטיפש עם כושר ביטוי של ילד בגן שמחפש המון תשומת לב . אז הנה קיבלת .
כתוב תגובה ל- הרעבע פערצל
-  שוטה
  קורא   14/11/19 10:18
הבבונים חכמים ממך. עובדה. הם בשלטון ואתה לא מצליח לגבור עליהם. וזה מוציא אותך מדעתך, בוט. לכן אתה מתבטא כמו שכולם קוראים, מייאוש ותיסכול. חבל עליך. תפנים את המציאות: רוב מוחלט של יהודים בישראל הם ימין.
תודה.
כתוב תגובה ל- קורא
-  אופיני מאד לחלק גדול מהשמאל
  כאשר אין להם מה   6/11/19 08:45
אופיני מאד לחלק גדול מהשמאל כאשר אין להם מה לענות ממלאים פיהם בצואתם במקום להפרישם לשירותים
כתוב תגובה ל- כאשר אין להם מה
-  לפי צורת תגובךהנ"ל מעבר לצודק
  אחד מעם   4/11/19 08:36
כתוב תגובה ל- אחד מעם
-  למזלך》אנו הימין לא ברברים כמוך
  ע_הראל   31/10/19 23:27

נשלח אותך להזדווג עם ערפאת אהובך בג'הנם באמצעות זריקת רעל - וזה לא יכאב לך מנוול!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לנאור המתבטא "בפואטיות"
  ZOI   30/10/19 10:48
אין לי אלא רחמים עליך...הטה אוזן ותשמע, פעם היה מישהו שחשב שהוא ושכמותו הם הגזע הטהור ביקום, וכולם יודעים איך זה הסתיים! כה חבל שעדיין מסתובבים בינינו אנשים עם חשיבה והתבטאויות שרצינו להאמין כי חלפו מן העולם, ההתנשאות כי "אין בלתך" מעבירה את אמירותיך מעבר למתרס הלגיטימי! ניתן להגיב עניינית על כל אחד מ"טיעוניך" הלא הגיוניים בעליל, אך כה חבל על האנרגיות. איחולי התפכחות מהולה באנושיות מהירה...
כתוב תגובה ל- ZOI
-  }}} נתניהו מסוכן לישראל.
  בנגמין סע לאמריקה   9/11/19 17:48
כתוב תגובה ל- בנגמין סע לאמריקה
+
מצביעי ליברמן אינם ימנים
  טל יניב   29/10/19 02:03
חצי מהם מצביעי כחול לבן, וחצי פשוט מצביעי ליברמן. אסור לימין להסתמך על הקולות האלו. גם הנסיון של הליכוד לשתות קולות מליברמן עבד נגדם כי נתניהו הוצג כחלש המתרפס בפני העולים, בדיוק ההיפך מתכונת הכוח הדרושה מבחינתם למנהיג.
כתוב תגובה ל- טל יניב
+
זה ימשך כחודש ימים
  יצחק הרואה   29/10/19 00:07
חודש טוב יהודים יקרים. האם בחודש מר חשוון נראה סוף סוף משהו חיובי במדינת היהודים ? כנראה שכן , הגילויים על מערכת המשפט והמשטרה ימשיכו ביתר שאת לגרום להם אולי להיתפרק ולהבין שבעצם הם גורמים נזק כבד לעצמם . ולמה זה קורה ולמי שעוקב למה שכתבתי בעבר ( כדאי לקרוא ) הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , לשון הרע , הרכילות , השקרים , התיקשורת , ניבולי הפה , מערכת המשפט , ארגונים , מדינות , עמותות , אנשי ביטחון לשעבר ועוד ועוד.. מי אלו שגורמים נזק ומדינת היהודים ומפריעים לבינימין נתניהו הניבחר של הקב"ה להמשיך ולהנהיג את מדינת היהודים . בינתיים תושבי המדינה ימשיכו לבזבז כספים על בחירות מיותרות , על חברה לא מתפקד ובמיוחד על שינאת חינם בחברה היהודית. והאם זה ימשך ? כנראה שלא . כי תיהיה תפנית חדה בחודש זה שיגרום לנו לעצור את זה. ( אולי מבחינה ביטחונית או משהו אחר ). כתבתי והמשיך לכתוב : מציע לכל אלו שניסו ומנסים לפגוע בבינימין נתניהו ומשפחתו לבקש מהם סליחה פן יבולע להם . מאחל ליהודים חודש טוב ומי יתן והשינאת חינם תיהפך לאהבת חינם .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
ש ק ר ן
  כוכי   28/10/19 21:02
כתוב תגובה ל- כוכי
+
סמוטריץ' רואה רק הצדקה לפקקים
  אזולאי   28/10/19 13:53
איזה ביזיון של ילד שמבזבז לנו את החיים
כתוב תגובה ל- אזולאי
+
אלה הליכודניקים החדשים
  כוכי   28/10/19 13:28
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   27/10/19 23:09
הצעת ייעול ביבי גנץ שכחו את השונאים מונעים עשו אחדות בין הטובים לאחדות בשמאל ובימין רבים וטובים ממשלה יציבה
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
חיימון בשטוח
  שמחה חן   27/10/19 17:44
אם אתה שולח את רננה למטבח,אני שולחת אותך עם גנץ לבשל ריבת כלניות. טוב יאלללה חחחחחחחחחחחחחח דביל
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  מי המטומטם הזה שתגובותיו אפס
  יהודה דרורי   28/10/19 20:42
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
+
שוב רוזה הפעם תולעת
  שמחה חן   27/10/19 15:08
אם הם בבונים את ודומיך שמאלנים רפי השכל,אתם תולעים שקל לרמוס,לא!!!!??
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
רוזה חלאה אמיתית
  שמחה חן   27/10/19 14:17
חברת החונטה השמאלנית החולה במחלה הקשה ביותר,קינאה שאוכלת אותך עוד ועוד ועוד שהפסדתם השלטון.מגעילה דוחה גזענית.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
מתנהל קרב גורלי בין הבבונים
  רוזה פינק   25/10/19 21:50
השחורים של ביבי ולבין מייסדי המדינה הלבנים של גנץ שמחזיקים בצדק השמימי...בל נשכח י סד את הדינה הזאת ושפך את דמו למענה. תסתובבו בבתי הקברות הצבאיים ותקראו את הכתוב על המציבות . איזה חלק הוא שחור ואיזה לבן? זה אומר את הכל. גם השחורים מעדיפים שיקראו להם זילברשטיין רוזנשטיין ורובינשטיין ולא אבוטבול או אלמקייס..דם לבן נישפך כאן כמים ודם שחור כרוצה להסתלבט על זה..
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  כנראה שלא נשפך מספיק דם לבן
  1sss   27/10/19 13:27
נותרו עוד חלאות שמאלנים שמנסים להרוס את המדינה
כתוב תגובה ל- 1sss
-  רוזה פינק 60% מחיילי צהח בבית
  רננה   27/10/19 09:33
זה לא סוד כי 60% מחיילי צהל בבתי הקרבות הם מזרחים ולא שחורים. אני מרחמת עלייך וחסה על הנפש העקומה שלך כשאת מכנה את בני עמך כשחורים. מה שבטוח ליבך שחור משחור
כתוב תגובה ל- רננה
+
אישומים על גנץ ליברמן ולפיד
  אבו   23/10/19 21:56
החשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבו
+
זה דן מרגלית. יש לי הרגשה שגם
  מהפך 77   23/10/19 07:00
מרגלית כתב ולפי השנאה שיש לדן מרגלית לנתניהו הוא גם הגיב לכתוב.גם אתה דן מרגלית לא באיש שחשבנו וגם אתה מסתובב עם "חבילונת"לא קטנה על הגב. במקרה וזה לא דן מרגלית אז קח בחשבון מגיב עלוב ובוולשוויק שמאל יהודי בזוי שכמוך שאתה ורק אתה המנדטים של נתניהו
כתוב תגובה ל- מהפך 77
+
ביבי,רק
  שמחה חן   22/10/19 13:45
ביבי הפסיד בקרב זה,כדי לנצח במלחמה בסוף.צפו וראו,סבלנות.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
גנץ
  אזרח מבין   18/10/19 18:48
פוחד לקחת אחריות לאור כל הכשלונות שלו בתפקידים שמילא עד עכשיו . גם לאור בעיות הזכרון שלו סכנה למדינה . בשביל התשחורת הכל מתאים רק לא ביבי .
כתוב תגובה ל- אזרח מבין
+
מנדנבלט
  יהושוע פרוע   16/10/19 21:52
לא מסוגל ולא רוצה לעשות כלום . לקבל משכורת עתק . אדם חלש אופי .
כתוב תגובה ל- יהושוע פרוע
+
שחורלבן=גוש של 3 מפלגות
  תדרוש לפרק אותם !   16/10/19 16:14
הגוש של כחולבן לא מפריע לדוברמן, אבל הגוש הימני תקוע לו בגרון, לא יכול לבלוע ולא להקיא !
כתוב תגובה ל- תדרוש לפרק אותם !
+
ביתן הוא עכבר שיצא לאור לרגע
  צורי   15/10/19 15:23
ממחילתו וישוב למערכת הביוב שם מקומו.
כתוב תגובה ל- צורי
+
חפרפרות .
  יצחק הרואה   13/10/19 14:41
כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות , השינאה ,ניבולי הפה , השקר ובמיוחד את האנשים שקשורים לזה . כתבתי לפני ראש השנה שכדאי מאוד לבקש סליחה ממשפחת נתניהו ובמיוחד מבינימין נתניהו ראש הממשלה הניבחר של הקב"ה . כרגע אין מועמד אחר שיחליף אותו . וכל מי שיפריע לו בלהנהיג את מדינת ביהודים יפגע קשות . ואכן מתחילים לראות כל יום פירסומים נגד משטרה , פרקליטות , שופטים , אנשי ביטחון לשעבר , אנשי תיקשורת ועוד ועוד ועוד הצפות שבעתיד הקרוב נראה מי אלו האנשים , המדינות , הארגונים והעמותות המעורבים בניסיון לפגוע במדינת היהודים . אתן רמז קל שחפרפרות הקיימים בארגונים אלו מתחילים להעביר מידע לגבי הרוע ולפרסם שמות ומעשים של אנשים המעורבים בהפרעה של המנהיג הניבחר. מאחל לכל בית ישראל חג שמח וקיימו ואהבת לרעך כמוך .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  קשר ישר לקב״ה
  ראןבן   26/10/19 18:32
אה! זה אתה שמדבר עם הקב״ה כל שבוע? מאיפה יש לאנשים את הרמת משכל הנמוכה הזאת לחשוב שהם מדברים עם אלהים?
כתוב תגובה ל- ראןבן
+
ליברמן וגנץ ומפלגת המרצחים
  אבי כהן   11/10/19 18:40
אם ליברמן ינסה להרכיב קואלציה עם מפלגת הערבים שדוגלת ברצח יהודים ובהשמדת ישראל .מיליונים יצאו לרחובות וישביתו את המדינה והאינתיפדה הערבית תראה לעומתה כמשחק ילדים בחול בגן.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  אל דאגה הוא לא יעשה זאת-זה יהי
  חרקירי פוליטי   15/10/19 21:37
כתוב תגובה ל- חרקירי פוליטי
+
מגיבה למגיב ותיק הלללק
  שמחה חן   10/10/19 10:32
בהיותם כזה מגיב ותיק,זה כל מה שיש לך להציע?הייתה פרסומת לביגלה_שטוחים,שטוחים
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  }}}למחנה הסיירת היה מגיע עם...
  רכב bmw.   11/10/19 05:11
}}}למחנה הסיירת היה מגיע עם bmwבעוד הלוחמים רובם קיבוצניקים ומושבניקים(שמאלנים)היו מגיעים בטרמפים ובאוטובוס. בנגמין ניתאי נתניהו היה אמריקאי ונשאר כזה.
כתוב תגובה ל- רכב bmw.
+
לגבי ביבי את צודקת
  כוכי   8/10/19 17:26
מי רוצה ממשלת אחדות גנץ לא דוגמא לראש ממשלה מה שביבי עושה בחצי שנה לגנץ או לאחר יקח 20 שנה לפיד מתאים אולי להיות מנהיג בכיר בצופים לא יותר
כתוב תגובה ל- כוכי
-  }}}נהנתניהו לא מנהיג.הוא מפלג
  ישראל לא עם אחד   10/10/19 06:15
}}}בנגמין ניתאי נתניהו לך הביתה לאמריקה . אתה לא באמת ישראלי אתה אמריקאי. אולמרט העבריין ישראלי חי ונושם ישראליות. ברק הזחוח ישראלי וישאר כזה לנצח. אתה ביבי אמריקאי ושקוע בעצמך לא בעם היהודי ולא בישראל.ישראל שסועה ומפולגת אנחנו לא עם אחד.גם אם כולם יחתמו לך זה יהיה שקר.
כתוב תגובה ל- ישראל לא עם אחד
-  כפוי טובה
  גוד   20/10/19 07:50
אתה אדם הכי דוחה בעולם וממשיך עם ההסתה ועם דברי השקר המעוותים שלך כי אתה מהזן החדש חסרי מוח. מה עם הבן של רבין והנכד איפה הם???כמובן הם באמריקה. ואיפה ברק אהוב לבך - כל הזמן נמצא באמריקה החבר של הפדופיל שנרצח. נתניהו כבוגר נמצא כאן כל הזמן. אין זו אשמתו שמפא"י לא נתנו עבודה לאביו ולכן נסע אביו לאמריקה לעבוד בשביל המשפחה.
כתוב תגובה ל- גוד
-  שקרן, למי קראת "מפלג העם"? התב
  קורןנאוה טבריה   17/10/19 06:12
שקרן, למי קראת "מפלג העם"? התבלבלת - היה זה רבין שגידף את מי שסרבו להסכמי פשע אוסלו: 'פלופלורים, תקפצו לי, אתם לא מזיזים לי, אני ראש ממשלה רק של 98% מהעם, סייעני חמאס, סרטן בגוף הדמוקרטיה" עכשיו עצום את עיניך ודמיין את נתניהו מתבטא כמו המפלג בעם יצחק רבין שגם הביא לכאן טרוריסט כערפאת וחימש אותו ברובים - אומר את הדברים הללו? שמאל בלי שקרים ועלילות זה לא שמאל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  נודניק לא נמאס לך..
  yacov revach   14/10/19 01:43
תביא חדש. כל הזמן ניתאי?
כתוב תגובה ל- yacov revach
-  לא להאמין לתקשורת אישומים
  אבי כהן   13/10/19 02:23
מה עם החשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אהוד ברק שותף בתברה שאפשטין הפדופל הכניס 2.5 מליון דולר. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  הטרנד של השמאל "נתניהו מפלג
  אתה שמאלן מסית   12/10/19 20:04
כל כמה זמן ממציא השמאל סלוגן חדש - פעם זה היה נתניהו מושחת , כעת כשהתיקים קורסים ומוכח שהכל תפור מומצא טרנד חדש נתניהו מפלג - מה מפלג איך מפלג בכלל לא ברור
העיקר משמיצים !
כתוב תגובה ל- אתה שמאלן מסית
-  תגיד טמבל (ישראל לא עם אחד) מי
  מהפך 77   12/10/19 08:36
רוצה להיות אתך עם אחד?לגבי העצה שלך לנתניהו לרדת לאמיקה מה אתה מציעה לאיש לעשות לגבי הקברים של ההורים שלו ויותר חשוב הוא תמיד אמר שרוצה להיות קרוב לאחיו יוני. מה אתה אמר אולי יעביר את העצמות שלו גם לאמריקה. תן רעיון שמאלני בזוי
כתוב תגובה ל- מהפך 77
-  ברק=המפקד שלBBגמר עליו את ההלל
  ע_הראל   10/10/19 14:18
מפקד סיירת מטכ"ל אהוד ברק (עוד שהיה שפוי בעברו) שיבח את נתניהו לא מעט על גבורתו כמפקד (ראש צוות וקצין בסיירת הכי מובחרת). ●☆● יחד עם זאת ג'ובניק ליצן וסמולן כמוך זבל עשוי לקבל שידרוג בכל זאת; בגילגול הבא תזכה אולי להיות ג'וק "מיוחס" בשירותים של שרה נתניהו- ואז מגיע לך לאכול מהביוב שם (עם ניחוח של גלידה פיסטוק) כמה שבא לך, וכך תשריץ הרבה ג'וקים הדומים לך. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  תגובה ממש ממש לא ראויה. חבל.
  דניאל11   10/10/19 11:06
ישעיהו ה כ: ה֣וֹי הָאֹמְרִ֥ים לָרַ֛ע ט֖וֹב וְלַטּ֣וֹב רָ֑ע שָׂמִ֨ים חֹ֤שֶׁךְ לְאוֹר֙ וְא֣וֹר לְחֹ֔שֶׁךְ שָׂמִ֥ים מַ֛ר לְמָת֖וֹק וּמָת֥וֹק לְמָֽר׃
כתוב תגובה ל- דניאל11
-  זבל שמאלני
  ירדנה   10/10/19 10:21
נתניהו תרם למדינה כל חייו יותר מזבל שמאלני כמוך וחברייך השמאלניים ..גם שכל את אחיו יוני ז''ל במבצע אנטבה .נתניהו שירת כקצין בסיירת מטכ''ל וגם נפצע..הוא נאלץ לעבור עם משפחתו לארה''ב בגלל המאפיה של שלטון מפאי המושחת שלא נתן לו לעבוד באוניברסיטה כמו שלא נתנו עבודה לאף אחד משלטון חירות ..לכן נאלץ לנדוד לפרנסה למשפחתו ולהמשיך לעסוק במחקר.. אנשים כמוך אפילו באפריקה לא יקבלו
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  ירדנה, תחזרי למטבח יא מלעונה..
  חיימון   16/10/19 06:26
כתוב תגובה ל- חיימון
-  עוד שובניסט זבל.
  מוטי1   26/10/19 23:26
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  ירדנה ברוכה
  לשון נקיה   22/10/19 01:16
ירדנה תבורך על דבריה הנכוחים. לעמת זאת שמושך במלה מקוללת בערבית מראה כמה צדקו דבריה על תומכי השמאל אשר טועים בחשיבתם.
כתוב תגובה ל- לשון נקיה
-  בחירות
  גוד   18/10/19 08:03
חיימון תחזור לרפת כי שם מקומך. תאמין לי שלפרות יש יותר שכל בראש שלהם מאשר לך.
כתוב תגובה ל- גוד
+
למי שרפו את המוח ?
  ארי כספי   7/10/19 08:02
אינני שמאלני ואינני מתפעל במיוחד משלישיית הגנראלים והליצן. אני מודה שלמדינה כבר נגרמו מספיק נזקים בגלל גנראלים. אבל כמו בימי מפא"י העליזים שבהם נחשב בן גוריון כשליח אלוהים עלי אדמות, אנו עוברים כעת שטיפת מוח מצד הכותב וחבריו, שאפילו אם נתניהו הוא ארכי פושע, אין לו תחליף. מעניין שלא אומרים זאת על שאר דיירי קן הקוקיה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
-  אינך שמאל》אלא סמוליצן=חולה נפש
  ע_הראל   8/10/19 08:54
כי מה היינו עושים בלעדיך, הן אף אחד לא יקח ממך את ההגדרה הסמוליצנית של "ארכי פושע": אדם שבא לו לעשן טבק, נהנה מגלידה פיסטוק, ומחזיק דובר(ים) מטעמו שעוש/ים עבודות דוברות מקצועית- דהיינו לתדרך (כמו בכל העולם!) את אמצעי התשקורת הכתובה והאלקטרונית. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
שטוית אבל ממש. כנראה מיוחצן
  מורנו ורבנו   4/10/19 09:02
שטוית אבל ממש. כנראה מיוחצן ההפך הוא הנכון. המהלך חשף חתרן תחת ההנהגה ושותף למתנגדים לנו. הרי החתרן הבטלן שיושב בבית באפס עשייה שנים אמר שהוא תומך בנתניהו. אז עכשיו יודעים את האמת ועוד סימן. אם ח''כ בושה שטרן מהלל. תדעו שזה רע ליהודים
כתוב תגובה ל- מורנו ורבנו
+
אין זמן לתקציבים - צריך להלחם
  גם עולה מיליארדים   3/10/19 21:45
טילי הירוט הם בלוף: - ע"ע טענותיו של המומחה המוביל לטילי ירוט ד"ר מוטי שפר. במקום לחייל יהודיות מצ'ומקמות, לגייס גברים חרדים.
כתוב תגובה ל- גם עולה מיליארדים
-  }}מבראון חברון ועד היום נתניהו
  יהודי חרד.   4/10/19 03:20
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות ===די ביבי לך הביתה!!! ===סע לאמריקה ביבי שם מקומך.
כתוב תגובה ל- יהודי חרד.
+
ביבי
  אליאב   3/10/19 10:04
פעם קוסם תמיד קוסם והיה בחירות בשלישית, לאחר שילוב ימינה בליכודת כחול לבן תתאייד, הליכוד בראשות נתניהו תרכיב את הממשלה, ללא שילוב ימינה, הליכוד בראשות X תרכיב הממשלה, מסקנה ביבי עדייו קוסם לעניות דעתי כיום ביבי ברירת מחדל הטובה ביותר
כתוב תגובה ל- אליאב
+
"לא בשלו התנאים"? ....
  אע   1/10/19 23:38
"לא בשלו התנאים" בשביל כחול לבן, או לא בשלה הכרתם שאין לה הכוח והתמיכה להקים ממשלה???... כשהשמאל במיעוט, הוא הוזה מידי יום על חזרה לשלטון, ועכשיו כחול לבן שבלעה את בוחרי השמאל של "רק לא ביבי" (בינתיים...9, אבל במיעוט בגוש השמאל, רואה ב"ניצחון הגדול" את היותה מפלגת השלטון... השאלה היא מתי העם והעובדות יחזירו את כחול לבן למציאות ולמקומם האמיתי בפוליטיקה ובמדינה....
כתוב תגובה ל- אע
+
מאמר בזוי
  מגיב ותיק   29/09/19 16:43
זה עיתונאי זה ?

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  בזוי
  יאיר דקל   2/10/19 18:12
ראיתי את התגובה "מאמר בזוי. זה עתונאי זה". האם לכתוב בשם בדוי (או ללא שם) - זה לא בזוי? האם להגיב ללא נימוקים וללא הסבר זה לא בזוי? חבל שהמדור המצויין הזה נותן מקום לתגובות בזויות.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
-  אדוני, הנך משפיל באופן מכוער
  אלי נמט   3/10/19 06:01
את אחד המגיבים המצויינים והמוערכים של אתר זה. איש מלא יידע ותבונה, אשר מסוגל לפרוש יריעה רחבה של חומר כדי לבסס את דבריו. בעל זכרון מצויין וחוכמה. אתה הוא האיש הבזוי אשר רק בשל ענין פעוט שאין זה מעניינם של הגולשים (אם הוא מציין את שמו או לא) - אתה מקניט אותו. ובכן, דע לך שתגובתך היא היא המכלימה את בעליה. חבל שאנשים מסוגך אינם פונים לאתרים שעמם אתה מזדהה והנך משפריץ את רעלך כאן באתר זה.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
-  כשאתה כותב ב"פורום" ולא בגוף
  ל-מגיב ותיק   1/10/19 06:05
המאמר עצמו - אין יודעים לאיזה עתונאי כוונתך. כנראה שכאן התכוונת למרגלית. לכן רצוי לכתוב תגובות במאמר עצמו.
כתוב תגובה ל- ל-מגיב ותיק
-  נכון
  שמ   1/10/19 08:12
מאוד.המיקום של תגובתך מגיב ותיק מטעה.
כתוב תגובה ל- שמ
+
ללכת לאיבחון נתניהו שיגע אותו
  אבי כהן   26/09/19 10:49
העכבר השואג
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  }}}נתניהו מסוכן לישראל.לאשפז!
  13שנים צוחק עלינו   27/09/19 13:33
{{{ 13שנים נתניהו ראש ממשלה. 57עמודי כתבי אישום יש נגדו. הוא עושה הכל כדי לשבוע מי יחקור מי יהיה בתביעה ומי ישפוט. כל עבריין חולם על זה. מהתקשורת אפשר להבין שמשפחתו די מטורללת וקובעת כאן סדר יום. יש ענינים חשובים לעתידה של ישראל עליהם לא מדברים.
כתוב תגובה ל- 13שנים צוחק עלינו
+
שאלה
  המתקן   26/09/19 06:16
אני רק שאלה כחול לבן זה לא גוש של שלוש מפלגות?
כתוב תגובה ל- המתקן
+
כתבי אישום לסחיטת ליברמן וגנץ
  אבי כהן   26/09/19 02:43
כל מילה בכתכה חקוקה בסלע חבל שלא קיבלת במה בכליי התקשורת לא יעזור להם האמת תצא לאור עידן חדש בא לעולם עידן הנשיא טרמפ השמאלנים יצטרכו להתמודד עם גוש ימין מאוחד מי שמזגזג כל יום זה ישראל ביתינו פעם משקרים כי ילכו עם נתניהו והליכוד ולאחר הבחירות שיקרו לכולם. גם בפעם השניה משקרים על חוק המצלמות . כדאי לאפשר זיופים בבחירות. בקיצור מפלגה מזגזגת . כיום מתברר לפי דבריי עורכת דין אבויה כי ליברמן ניסחט על ידי הפרקליטות וכי יש להעמידו לדין . הוא אויים באולפן על ידי מי שתקח את תפקידו של ווינשטיין. מה גם באולפני החדשות השונים לא מעלים את תיקוו של גנץ תיק הממימד החמישי ותיק הטרדה מינית. כל השמאל נרתם עם כל הכח להפיל את שלטון נתניהו. השימוש בסחיטה ואיום על גנץ וליברמן יתפוצץ להם בפנים. אני תקווה שליברמן יתעשת ויחבור לגוש הימין בראשות נתניהו על מנת למגר את שליטת המושחתים וחשיפת מעשיהם לעיני כל עם ישראל. קריאתי לליברמן חבור עם נתניהו וגוש הימין ואל תחשוש מאיומיי הסחיטה כי כאשר הם יחשפו הסחטנים יצטרכו לתת את הדין.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  בלו
  בול   28/09/19 22:31
בול
כתוב תגובה ל- בול
+
כמו שאני מכיר את הדרעק פרץ
  שבץ חלובה   25/09/19 23:11
הוא יקפוץ כמו קוף שחור על העגלה של ביבי ויספק לו את המנדטים החסרים..תקראו לי חסמבה אם זה לא יגמר ככה. ומה עם הבטחות של פרץ וגיזום השפם שלו? הוא תמיד היה שקרן ורמאי ואין סיבה שנירפא ממחלה זו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מועמד כפול 0 (לפיד) = אפס סיכו
  אמיר ש.   25/09/19 21:03
בעיה. גנץ עייף.. מבוהל.. קצת טאמבאל..אבל אולי יש סיכוי שידע להתנהל כרוה״מ אחרי חונכות של נתניהו. אבל אפס מאופס כמו לפיד רווי אגומנייה - לא יאפשר לו. יקבלו את עונשם בבחירות הבאות!
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
+
ביבי ירכיב את הממשלה
  כוכי   25/09/19 19:59
כתוב תגובה ל- כוכי
+
לפי החוק ביבי צריך להיות מחויב
  שבץ חלובה   24/09/19 17:13
לתוצאות הבחירות ולא לגוש שאיתו חתם הסכם. לכן על הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על גנץ שיעקוף את ביבי בלי קשר להסכים שהנ"ל חתם. ביבי מנסה לגנוב את ההצבעה וריבלין יושב באפס מעשה ומסתכל איך הכל בורח לו בין האצבעות היום מחר הכדור לא בידי שני הליצנים כנץ או ביבי אלא בידי נשיא המדינה . עליו להתעשת ולקחת אחריות ולקבל החלטה חד משמעית. לפי הנוהג אצלינו הזוכה בבמירב הקולות המפלגה שלו הוא זה שצריך לקבל את הזכות להרכבת הממשלה. על הנשיא ריבלן לצאת במתקפה נגד ביבי שמפריע עם כל מיני מניפלציות להרכבת הממשלה. על הנשיא להחתים את ביבי בתור מפריען סידרתי שמקומו לא בכנסת.אם זה לא יעזור יש להעביר את ההחלטה לידי הבג"ץ בהרכב מורחב של 9 שופטים שהוא יקבע.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  תשובה
  רר   24/09/19 19:23
גם אם הנשיא יטיל על גנץ אין לו ממשלה.ממתי בגץ מחליט בנושאים מעין אלו. מספר הממליצים קובע ולא גודל המפלגה. ביבי מעוניין להיות שני . רוץ גנצי ותכשל.
כתוב תגובה ל- רר
+
נשיא המדינה תן המנדט לנתניהו
  אבי כהן   24/09/19 08:06
גוש ממליצי הימין גדול מגוש השמאל ריבלין העבר את המנדט לנתניהו. נראה לי שהנשיא מושך זמן .נראה כי הוא והשמאל מכינים תירוצים לא לתת לנתניהו את המנדט להקמת הממשלה . נתניהו אנה הפסק את המגעים קח את המנדט ואז תנהל שיחות. עובדים עליך .הנשיא וגנץ משתפים פעולה אם לגנץ היה את הגוש הגדול הנשיא היה נותן לו מיד את המנדט ולא משחק בשיחות סרק אלא עם מנדט ביד. הנשיא התאכזב שבמפלגת המרצחים לא כולם המליצו על גנץ. יש סיכוי שחלק ממחנה גנץ הימניים יערקו לליכוד. אנה הפסק השיחות עד לקבלח המנדט לבינתיים כנס את גוש הימין על מנת לקבוע קוים המאושרים עם כל הגוש לצירוף תומכים נוספים .
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
למה ביבי לא חוקר את המדליפים
  עוד סתם אחד   23/09/19 20:19
השב"כ = משרד ראש הממשלה. מדליפי הפרקליטות חוגגים. למה לא נותן הוראה לחקור המדליפים. או כללי המשחק הם כאלה שהולכים מכות אבל לאחד קושרים את העיניים והידיים ושני חובט ובורח. מי קובע מתי תהיה חקירת שב"כ ??
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
+
שיטת הבחירות
  תחכימוני   23/09/19 08:09
שיטת הבחירות הבאה תהייה קנטונית חלוקה לאיזורים ונציגות מכל איזור וריבונות ממלכתית יהודית נשיאותית ואפילו מלוכני אין ברירה הם אוכלים אותנו מבפנים לאט לאט אבל בטוח אם השינוי לא יגיע המדינה היהודית לא תשרוד
כתוב תגובה ל- תחכימוני
+
או ליברמן או בחירות שלישיות
  שבץ חלובה   22/09/19 18:29
נכון ליברמן במצבו האלקטורלי לא מסוגל לכפות את דעתו על הגושים אבל הוא יכול למנוע עזרתו מאף אחד מהצדדים וזאת תהיה תרומתו. ליברמן היחידי שעומד במילתו. נכון שגם הדרעק פרץ עומד אבל זה זמני ואני לא סומך על השקרן הזה שלא יתקפל בסוף.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
אשמת החרדים
  חילוני מכבד מסורת   22/09/19 12:52
מי שאשם ברמיסת השבת, קבורה שלא על-ידי חברה קדישה, נישואין אזרחיים בחו"ל גם למי שיכול להתחתן ברבנות ושאר פעולות אנטי מסורתיות הם החרדים ורק החרדים. אבל שותפים להם ע"י כניעה המפלגות החילוניות החל ממפא"י ועד הליכוד.
כותב זאת חילוני שיודע שעם הקמת המדינה ולפניה היה יחס של כבוד הן של החילונים כלפי המסורת והן של הדתיים כולל החרדים כלפי החילונים בבחינת חיי ותן לחיות. אם היה בית כנסת ברחוב לא היו עוברים שם עם מכונית בשבת גם אם לא היה כלל תמרור שאסר זאת ובמלחמת השחרור נלחמו גם תושבי מאה-שערים מירושלים ובוודאי החרדים של חיפה. מאז הפכו החרדים לסחטנים עם זכויות יתר בתחום הכלכלי והצבאי.
הנושא שמוצג כקשה ביותר על הדתיים הוא התחבורה הציבורית בשבת. זו הנבזות הגדולה ביותר של הדתיים. אלפי צעירים נהרגו ונפצעו בגלל נהיגה במכונית ההורים ביום שבת משום שאין תחבורה ציבורית. פיקוח נפש דוחה שבת. אבל אצל הדתיים כנראה רק פיקוח נפש דתייה דוחה שבת והרי מי שנוהג בשבת הוא חילוני, שייהרג או יפצע לו זבש"ו. וכך גם בשרות הקרבי בצה"ל.
כתוב תגובה ל- חילוני מכבד מסורת
+
האיסלם בצרפת
  שמחה חן   22/09/19 10:42
אני מחזיקה אזרחות צרפתית שחתומה עליה שופט מוסלמי. מה אני רוצה לומר צרפת תהיה בזמן הלא רחוק מאה אחוז מוסלמית. כל הפנים בידם ממנקה רחובות דרך שדות תעופה עד השופטים. מה זה פנים?זה לב ליבה של ממשלה. שיפוט בעצמכם.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  כבר 135 שנות איסלום
  יורביה   22/09/19 14:08
כבר בשנת 1885 לערך, החליטו הפיאודלים לאסלם את אירופה והעולם, האשר החדית' (ספר ההמשך לקוראן) מגדירה פיאודל-וסאליזם כקדוש ומחייב. דאר אל-איסלם הוא משכו הכניעות כלאמר וסאליזם. דאר אל-חארב הוא משכן המלחמה וה-warlords קרי פיאודליזם.
כתוב תגובה ל- יורביה
+
לפי מגילת העצמאות
  ליעד   22/09/19 10:05
במדינת ישראל יש חופש דת, כלומר היא איננה מדינה יהודית במובן הדתי רבני, אלא מדינת העם היהודי.
כתוב תגובה ל- ליעד
+
שופטים ושוטרים תיתן לך
  יצחק הרואה   21/09/19 22:20
שבוע טוב יהודים יקרים. הרגע נחשפנו לשינאת חינם של אנשי תיקשורת המייחלת לגזור גזר דין מוות לראש ממשלה בישראל . ומה דינם של אותם אנשי תיקשורת שחודשים על גבי חודשים משתפים פעולה עם פרקליטות ואנשי משטרה על מנת לגרום לפגיעה במשפחת ראש הממשלה הניבחר ובו במיוחד ? והאם מדינות זרות המייחלות להשמדת מדינת ישראל כמדינה יהודית תיצלח בעזרתם האדיבה של בוגדים במדינת היהודים ? והאם הכסף של אותם מדינות זרות וקרנות למינהם זה מה שיגרום למדינת היהודים שהקב"ה העלה אותם ממצרים להיות העם הניבחר לו יצלח. הקב"ה רואה את כולם ומחכה לרגע לפגיעה קשה בהם. ולמה כתבתי בכותרת " שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך " כי כל הכתוב מעלה התחיל לכאורה מאותם שופטים ושוטרים ולמה הכוונה : ישנה פרשת שבוע שנקראת " שופטים " ( קראנו את הפרשה לפני כשבועיים וכך מתחילה אותה פרשת השבוע " שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך " . הקב"ה ביקש ממשה רבנו להקל עליו שכל זמנו טיפל בבעיות של העם וביקש ממנו למנות גם שופטים וגם שוטרים בכל שער ושער , בכל מקום ומקום שהם אלו שיטפלו בעם ויעזרו להם להתנהל בצדק ובמשפט כדת וכדין . ואם לא יטפלו באמת בכל שער ושער , אזי המילה שער תתהפך ותיהיה " רעש " ולמילה רעש היו פירושים : " רשע " ונאמר על ידי רב מקובל שהמילה "רעש" הם ראשי תיבות של " רואים עליהם שחיתות " והאם זו התקופה בה אנו נמצאים לכאורה ?? כנראה שכן . אנחנו נמצאים שבוע לפני ראש השנה ומדי יום השינאה , הרוע , הרכילות , לשון הרע , הקיטוב , השקרים ועוד ועוד מתגברים וכמו שכתבתי אנשי תיקשורת מבקשים לגזור גזר דין מוות לראש הממשלה הניבחר של הקב"ה . לאן הגענו !!!! ומה יהיה עם עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ? האם כמה פוליטיקאיים מסיתים יצליחו באותה שינאה כלפי תושביה היהודים של מדינת היהודים ?!! אז זה לא יקרה , הקב"ה ימשיך להציף את אותם מדינות , קרנות , יהודים ועוד להראות מי הם אותם הפוגעים במדינת היהודים.ואז לפגוע בהם קשות. כתבתי והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא המנהיג הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים וצירף אליו עוד מנהיגים בעולם על מנת להגן על מדינת ישראל כמדינה יהודית וניבחרת של הקב"ה. מציע לכולם כולל חובשי כיפה לחזור בהם ולבקש סליחה ומחילה ממשפחת נתניהו ובמיוחד מראש הממשלה הניבחר בינימין נתניהו , אחרת יום הכיפורים לא יכפר להם ולא יסלח להם על מעשיהם . מאחל לכולנו לקיים את " ואהבת לרעך כמוך " וייטב לנו . שבוע טוב יהודים יקרים. העבירו מסר זה ופרסמו ברבים למען יראו וייראו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ואהבת לרעך כמוך
  ק.ר.   22/09/19 14:10
ממש משנתו של נבחר האלוהים, נתניהו. עכשיו ברצינות- אתה מאמין שיש אנשים בישראל שרוצים לסייע לגורמים חיצוניים להשמיד את ישראל? ההזיה שלך עלתה מדרגה.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  ליצחק הרואה
  שמוליק 1489   22/09/19 13:36
היי יצחק.....כולי תקווה ותפילה שדבריך יתממשו - למרות שכרגע חלקם נשמע כמדע בידוני - ואמן ויתקיימו. אינני יודע מאיזה חומר עשוי נתניהו - הוא עומד בלחצים אדירים של שירות כראש ממשלת ישראל במשך 10 שנים רצופות, שזה בפני עצמו לחץ לא שפוי, וכל זה בשילוב של תקיפות ורדיפות מדהימות בלתי פוסקות. האם הוא יעמוד בכך ? איך כל כך הרבה אנשים בעם ישראל קנו את השקרים שטופלים עליו.....איפה העם החכם שאמור לזהות ולהבחין בין שקר לדבר אמת ?עם ישראל - אייכה.... אגב - אנא, אל תפסיק לפרסם את דבריך ....
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  פגיעה והכפשת נתניהו ע''י התקשו
  אבי כהן   22/09/19 04:33
כל מילה שכתבת מבטא את מה שעובר על נתניהו ומשפחתו תקופה ארוכה .כל התקשורת צמאי הדם התגיסו עם שונאי ישראל ליפגוע במדינה. הם יודעים כי אם נתניהו הצליח להתמודד עם 8 שנות שלטון מולמי בארה''בכיום עם הידיד טרמפ שנתן לנו את העיניים של המדינה הגולן ואת הלב ירושלים ומעוניין לחזק את ביטחון המדינה נתניהו יכול להוביל את המדינה למחוזות שיד הדמיון אינה משגת לכן כל שונאי ישראל נרתמים למשימה זו.גם לא שכחנו לטרמפ את מעשיו הראויים לשבח בנושא אירגון האו''ם האנטישמי. בשעה קשה זאת גוש הימין חייב להתלכד מאחורי נתניהו לנצל מציאות זו שנפלה לעם ישראל. ליברמן נתון במשך שנים לחקירות ולהציל את עורו הוא מוכן לימכור את המדינה. אם הוא לא יעמוד בשעת צרה זו לימין נתניהו הוא יגמור בכלא גם לאחר שיספק להם את הסחורה .זה מה שעשו לאריאל שרון. מצער שחוק המצלמות לא עבר והמשטרה לא חקרה תלונות לזיופיי בחירות והגדיל יושב ראש הקלפי שלא רק שמנע העברת החוק אלה אף מנע מצב שהיה קיים שאנשים יכלו לצלם באופן פרטי והוציא הנחיות שימנעו מכל אדם לצלם ולהנציח גניבת וזיופיי בחירות באולם הקלפי על ידי הטלת עונש מאסר מיקרים של גניבת קולות וזיופים שתועדו במצלמות מליפני חמישה חודשים עד יום זה לא נבדקו .
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
את
  את   21/09/19 20:25
את מאמינה אבל אבל יו תר מ2000000 אזרחים מאמינים שתפרתם את התיקים אומנם בחוטים גסים שיתפוצ צו לכם בפנים. אב ל מאמינים שאתם הם המ ושחתים האמיתים מה לעשות .הימין יותר מהשמאל ובהרבה.
כתוב תגובה ל- את
-  חחח בדיחה טובה חחחחח
  אירית   22/09/19 01:52
שני מיליון? בחלומות
כתוב תגובה ל- אירית
+
פוליטיקה
  בר אוריאן   21/09/19 10:57
תגובה לתוצאות הבחירות הבחירות האחרונות לא היו רק בעד או נגד "ביבי". אלא בעד איזו ממשלה תנהל את המדינה הזו. נתניהו רצה ממשלה צרה בת 61 חכי"ם שמורכבת ממפלגות הימין עם החרדים והמשיחיים שתפקידה להבטיח לו חסינות מהעמדה לדין על שוחד, מרמה והפרת אמונים ב-3 תיקים. בתמורה הוא הבטיח לשותפיו לתת להם את כל מבוקשם. זו היתה הממשלה הגרועה, המושחתת והמסוכנת ביותר לחברה הישראלית. לעומתה צריכה לקום ממשלה רחבה שמורכבת רק ממפלגות ציוניות, חילוניות וליברליות המייצגות את רוב ציבור הבוחרים בישראל, ושתוכל לטפל בכל הבעיות החברתיות והכלכליות שהוזנחו לטובת מפלגות קטנות וקיצוניות.
 תגובה לבחירות
כתוב תגובה ל- בר אוריאן
+
ללמוד מצרפת איך חיסלו שם
  שבץ חלובה   19/09/19 19:12
את הממסד הדתי ב 1905 והפכו את המדינה לחילונית חיסלו את הדת וסגרו כנסיות ומנזרים וניתקו את הת מהמדינה. דם נישפך שם אבל היום המדינה שם נקיה מדתיים. מה שטוב לצרפתים טוב לנו. צריך ללמוד מה קרה שם ופשוט להעתיק מהם. אם הצרפתים היו מסכימים לתזק 50% מהציבור בתור אוכלי חינם? בחיים לא. הם היו אומרים אז בשביל עשינו את המהפיכה ב 1789 כדי שנהיה עבדים של הדוסים? הם חיסלו את בתי הספר של הכנסיה בעוד שאצלינו הולכים הפוך ובכל בי"ס חילוני יש רב בית הכנסת על חשבון ההורים החילוניים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  צרפת
  אלמקיאס דוד   25/09/19 10:09
מסכים אתך וגם צריך לשנות את שיטת הממשל , כפי שהדבר נעשה בצרפת אגב כואב לומר זאת אך שום דמוקרטיה בריאה לא קמה בלי מאבק בתוך המדינה עצמה שנה טובה
כתוב תגובה ל- אלמקיאס דוד
-  דת ומדינה
  עמי עמי   24/09/19 20:37
לפני שאתה מציע הצעות שכאלה חשוב שתבין שבצרפת ובכל העולם באמת אין קשר בין דת למדינה. לגבי מדינת ישראל אסתפק בזה שאתן לך תרגיל מחשבתי מעניין.נסה להסביר לעצמך מה תאמר לילדיך כתשובה לדבריו של אחמד טיבי אצל הנשיא "אנחנו אדוני הארץ הזו, אנחנו אוכלוסיה ילידה, לא היגרנו לכאן, נולדנו כאן!" לכאורה הוא צודק. כשתהיה לך תשובה אולי תשכיל לכתוב אחרת....
כתוב תגובה ל- עמי עמי
-  אחמד טיבי ועוד רבים כמותו
  כלל אינם צודקים   25/09/19 19:45
סבו של טיבי היגר לפלסטין(כך נקראה ארץ ישראל ע"י הרומאים לאחר מרד בר-כוכבא- גם בניגוד לעם היהודי מעולם לא היה עם פלסטיני)מסוריה עקב סכסוך קשה עם משפחתו משפחת טיבי שהינה מפורסמת בסוריה .ועוד רבים אחרים בעיקר החורנים שבאו לארץ ישראל כדי לחפש פרנסה שסופקה ע"י היהודים בעבודות חקלאיות. האנגלים שקבלו מנדט מהאו"ם לשלוט -לפני בריחתם החליטו לתת מעמד תושב לערבים שהיגרו לכאן לפחות שנתים לפני עזיבתם.
כתוב תגובה ל- כלל אינם צודקים
-  מה שהולך להתרחש בצרפת זה
  הפוךעל הפוךהשריעה   23/09/19 19:44
מה שהולך להתרחש בצרפת זה הפוך על הפוך -השריעה תשלוט בה המוסלמים מתרבים בקצב הילודה המזרח תיכוני והנוצרים הולכים וקטנים ילוד אחד או שנים במקרב הטוב או זוגות חד מינים
כתוב תגובה ל- הפוךעל הפוךהשריעה
-  לצרפת יש מספיק צרות דת המוסלמי
  אבי כהן   23/09/19 16:42
3000 שנה לא יכלו להוציא את הדת תקרא את ההיסטוריה ואתה חושב שליברמן יצליח? כנראה שאתה לא מבין שזה מה שמייחד ומאחד את עם ישראל. אנחנו פרומיל קטן באוכלסויות העולם אבל נושאים 10 אחוז פרסיי נובל זה הכח של עם ישראל. רק שתדע שהסינים מאמצים את שיטת לימוד הגמרא שלנו. אתה מכיר בכך שהסינים עם חכם עם תרבותשל אלפי שנים.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  u'be'chukot a'goim lo telechu
  Haim Mevin, NYC   22/09/19 18:00
Agav, chashavti she'kibalta shavatz mochi achrei she'ne'elamta lizman-ma v'im hagi'a'cha l'gil 80. Nir'a she'a'chaluda me'a'kevet ktzat
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
-  אידיוט
  Davidyuli   22/09/19 04:08
הצרפתים שם כי שם נולדו אנחנו פה כי אנחנו יהודים
כתוב תגובה ל- Davidyuli
-  אני פה רק כי נולדתי פה
  ליעד   22/09/19 09:42
ואינני מסכים עם רבים מערכיה של היהדות בגלל הכפיה הדתית. נולדתי כאן ואין לי אפשרות לגור במדינה אחרת.
כתוב תגובה ל- ליעד
-  אפשר לסדר לך מקום אחר בקלות
  משנע בע״מ   22/09/19 22:39
כתוב תגובה ל- משנע בע״מ
-  לא מבקש ממך
  ליעד   23/09/19 01:22
ואני לא חייב לך לקיים מצוות בין אדם למקום.
כתוב תגובה ל- ליעד
-  הדת השולטת בצרפת איסלאם
  יעקב מועלם   21/09/19 09:04
כנסיות נשרפות כמובן ללא פרסום המוסלמים בונים מסגדים. אוכלי החינם במסגרת שירותי הרווחה בצרפת רובם מוסלמים..אסור לדבר נגד לבקר רק מוסלמים..באמת מהפיכה נגד הדת...
כתוב תגובה ל- יעקב מועלם
-  אוכלי חינם בצרפת
  AVIC   21/09/19 03:15
25% מהאוכלוסיה בצרפת, מוסלמים בעיקר מארצות שנשלטו בעבר על ידי צרפת והם מתנקמים בגדול. שואבים תקציבים ופטורים מעבודה קשה עם קצבאות ילדים שמנות. העיקר שתהייה מבסוט.
כתוב תגובה ל- AVIC
-  כבר לא חילונית
  שבץ מוחי   19/09/19 19:51
צרפת חוזרת להיות מדינת דת קיצונית, אלא שהכנסיות התחלפו למסגדים! בני האדם זקוקים למשענת ותמיכה ומוצאים אותה בדת
כתוב תגובה ל- שבץ מוחי
+
בסופו של דבר ממשלת גנץ תגמור
  כמו ממשלת ברק   20/09/19 14:15
כתוב תגובה ל- כמו ממשלת ברק
+
נוכל אל תכניס את נתניהו
  כוכי   20/09/19 12:16
כתוב תגובה ל- כוכי
+
הנבונים אמרו ישראל לפני הכל ?
  11113דודו   20/09/19 01:26
אם ישראל לפני הכל ! חברים לגנץ יש 44 בגוש השמאל. ועם ליברמן 52 ממליצים. לימין יש 55 ממליצים. הרשימה המשותפת לא ימליצו על חבר כנסת ציוני לראשות הממשלה ! וגם אם חלק כן , זה מתפרק אחרי שעתיים. אם ישראל לפני הכל ? לדברי הנבונים. אז מה על הפרק, איך אפשר להימנע מסיבוב שלישי. בואו נראה 1. או שפרץ מצטרף. 2.או שגנץ מצטרף. 3. אם לפיד ו/ או יעלון מפריעים, שיבוא עם חוסן לגוש הימין. מה מסובך פה ? יש גם אפשרות נוספת 4. שגנץ יקים עם ה 65 שחושב שהם איתו. קדימה !!! ישראל לפני הכל , לא ? אחרת אין מנוס מסיבוב שלישי. אף אחד לא יכול להחליט למפלגה מי יעמוד בראשה, כי אם כן ? למה לא ללכת על אפשרות 3.
כתוב תגובה ל- 11113דודו
+
מה זו ממשלת אחדות ליברלית,?
  איכפת לי   19/09/19 20:06
בלי המפלגות הדתיות זו לא אחדות אלא פילוג בעם..... באמירה הזו כחול-לבן הפסידה את הסיכוי להקים ממשלה בראשותה.... זה מראה על חוסר ניסיון גמור בפוליטיקה ובמציאות. החילונים זקוקים לדתיים כפי שהדתיים זקוקים לחילוניים. אני חיולוני אך.... המדינה ללא הדתיים תפסיק להתקיים..... האם זה לא ברור לכל הליברלים למיניהם????
כתוב תגובה ל- איכפת לי
+
עוד מרגל של קרן ווקסנר עוזב ,
  נוכלים שמאלנים   19/09/19 14:49
כתוב תגובה ל- נוכלים שמאלנים
+
ביבי רוצה לגנוב לנו את המדינה
  רוזה פינק   18/09/19 20:28
היו בחירות וביבי הפסיד. לי חוקי המשחק עליו להניח את המפתחת עלהשולחן ותפטר כמקובל בכל מדינות מערב אירופה המסודרות. אבל ביבי אחרי כל כך הרבה שנים בשלטון נידמה לו שהמדינה שייכת לו ולשורל"ה אישתו .ולא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות. ביבי חותר תחת שלטון החוק ועלינו להתנגד לו בנחרצות באמצעות הבג"ץ.
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  גנץ כרה"מ- המחירי הדירות יזנקו
  שמאלן מושתן   22/09/19 03:53
משקעים עכשיו שמחים!!! כל מי שהצביע כחול-לבן יהיה לו שחור בעיניים כשיגלה שהוא צריך להוסיף עו 50-200 אלף שקל למשכנתא. איזה כייף להצביע כדי לשלם יותר :-) אני ממש אוהב את בני גנץ.
כתוב תגובה ל- שמאלן מושתן
-  מי בדיוק ניצח.
  גג   21/09/19 02:34
לפיד בגוש של 44 מנדטים ללא ליברמן מול 55 של גוש הימין. אז מי הפסיד פה????
כתוב תגובה ל- גג
-  נתניהו
  ע   19/09/19 23:43
בסד אתם לא צריכים את נתניהו ,תעשו ממשלה השמאל וליברמן ,מה אתם רוצים מנתניהו?! ,הליכוד מסורתי וקשור לדתיים אתם חילונים תעשו שמאל עם הערבים וליברמן, ונתראה בהחירות הבאות,ליברמן האופורוניסט יחליט על עצמו אך לא על אחרים
כתוב תגובה ל- ע
-  שלטון חוק?עדי שקר זוממיםקנויים
  ע_הראל   19/09/19 05:55
השיטות של הסמול המחליא להשגת עדויות שקר, זה לקנות עדי שקר זוממים בכסף או טובות הנאה או שוחד מיני, או לעצור חפים מפשע שבקושי יש להם קשר נסיבתי לאיזה פרשה - ולהפעיל עליהם עינויים כמו מניעת שינה בכל מיני דרכים, במיוחד מזרונים מזוהמים ועבשים בתוספת זוחלים עוקצים בכל הגוף, וכמובן אדי ליזול מחניקים סביב, עד שנשברים נפשית ולכן מוכנים לשקר ולהפליל את חבריהם על לא עוול בכפם. ●☆● כך נתפרו כל תיקי ההבל נגד גיבור ישראל בנימין נתניהו, וכל מי שעיניו בראשו מבין שהכל שטויות וסערות בכוס ריקה! בסוף כל התיקים ייסגרו ודאי עם בושת פנים לפרקליטות הסמול הקנויה ודיראון עולם לאסכולת השיפוט הרקובה. ●☆● אז כל כלב סמולני יבוא יומו, והחלאות הארורים של הסמול יסולקו- כדי שלא יטנפו יותר את ארץ ישראל הזכה הטהורה, וכן יוקעו בציבור וגם יקבלו מיליוני יריקות "וירטואליים"- באתר מיוחד שישמש בתור עמוד הקלון עבור החלאות באסכולת השיפוט הרקובה. ●☆● ויש כ 2.5 מיליון מצביעי ימין, ליכוד ומסורתיים, דתיים וחרדים, אשר כולנו מייחלים לריסוקה של אסכולת השיפוט הרקובה, כי זו הפכה את ארצנו הטהורה לגן עדן לעדויות שקר מזוהמות וכן לעדי שקר זוממים, זאת בסיוע התשקורת הסמולנית. ●☆● והכי מרגיז זה תפירת תיק 4000 שזה כלום ושום דבר נגד גיבור ישראל בנימין נתניהו (ומשפחתו) על לא עוול בכפם; ריבונו של עולם, הייתכן ?? ●☆● כל הסיפור זה בסך הכל ששאול אלוביץ' האיש עסקים לקח סיכון וקנה מניות זבל של חברת יס הנכשלת על סף פשיטת רגל ופירוק, המתין כמה שנים עד שהצליח בניסי ניסים ולמכור אותם (עם רווח הגון) למשקיעים מחו"ל- שמחזיקים גם בסך 80% ממניות בזק; הוא עשה אקזיט בקנה מידה יחסית קטן- אך בכל זאת אקזיט מבורך לכלכלה הישראלית, ומגיע לו כל הכבוד על כך. ●☆● לשם כך הוא היה זקוק לאישור גורמים רגולטוריים בלתי תלויים ועצמאיים לחלוטין, ואכן קיבל הציון +100 מאת הרשות להגבלים עסקיים באוצר, וכן מאת מועצת הכבלים והלווין; וגם לו זהבה גלאון הייתה שרת התקשורת וראש הממשלה- כלום לא היה שונה כאשר אלוביץ' היה מגיש אותה בקשה למיזוג בזק^Yes ומקבל אותו ציון +100 פה אחד ושוב עם אפס התנגדויות- כלומר אין אפילו טענות לפגיעה לא בתחרות ולא בפרמטרים כלשהם בשוק התקשורת (וזאת עד עצם היום הזה)! ●☆● ובמקביל ביצע שאול אלוביץ' עוד פעולה חוקית 100%, כאשר פנה לעורך הראשי אילן ישועה של אתר ואללה שבבעלותו - וביקש ממנו לרסן את ההתקפות הארסיות נגד ביבי וורעייתו שרה, וזאת לפי התקדים מלפני כ 4.5 שנים בתביעה מאת עובדי ערוץ 10 נגד מנכ"לם ורשבסקי - אז טענו שהוא אוסר עליהם לפרסם חומרים נגד הבעלים של ערוץ 10 ושהם חוששים שמא יפטרו אותם! ●☆● ואכן נקבע בפס"ד זה כי ישנה זכות מלאה לבעלי הבית בכלי תקשורת פרטיים (ולעורכים הראשיים מטעמם) להנחות את הכותבים בהתאם למדיניות של הבעלים - על מה לכתוב ועל מה לא לכתוב (כולל להימנע ממה שעלול להזיק בעתיד, לשאר העסקים אשר בבעלותם)! לפי זה לאלוביץ' זכות בחוק לבקש מהעורך של ואללה אילן ישועה לרסן את ההתקפות (הארסיות בד"כ!) נגד ב.נתניהו, ואף להשתדל להגיע לאיזון מסוים באמצעות סיקור חיובי לו ולמשפחתו "היכן שיתאפשר", למה לא? ●☆● יתרה מזו, אין שום מניעה או פסול- במידה שניר חפץ כדובר משפ' נתניהו (לפי הדלפות תקשורת) נניח מצא לנכון (עם או בלי ידיעתם או בקשתם של משפחת נתניהו), למקד את עבודת הדוברות שלו (ולו רק מטעמי יעילות) מול אתר החדשות ואללה שאינו עויין כ"כ את הימין או את משפחת נתניהו (בניגוד לקבוצות הארץ /ידיעות /מעריב). ●☆● אז
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  העתקה
  של   20/09/19 13:05
הראל היקר מבקש רשות להעתיק ולפרסם באתרים אחרים. תמצתת יות3 מהניסיון שלי לתמצת את העלילות והכזבים שכתבלבי השמאל ניסו להדביק לנתניהו.
כתוב תגובה ל- של
-  OK בכבוד =my pleasure שבת שלום
  ע_הראל   20/09/19 18:53
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך》תיק4000תפור מכלום&שום דבר
  ע_הראל   19/09/19 11:33
המשך》אז מדוע בכלל שורבב נתניהו כאן לעסק ההבלים וכלום ושום דבר שנקרא 4000? הרי אין אפילו קשר נסיבתי שקושר את ביבי נתניהו לשום כלום! ובכן למי ישנם פתרונים לזה חוץ מחלאות הסמול של אסכולת השיפוט הרקובה? ●☆● התשובה המחרידה> שהתשקורת הסמולנית הקנויה (גיא פלג, אברמוביץ', דרוקרים וכו') עבדה עד היום בשיטת גייבלס הידועה לשימצה, שזה לחזור שוב ושוב על אותם הטעיות ושקרים - בתוספת הדלפות מהיכן שהוא (שהליצן אלשיך לא טרח לאתר)- עד שאנשים מתחילים להאמין בכזבים! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
בסך הכל גנץ הפסיד בגדול לביבי
  רמבו צלניק   18/09/19 08:25
אם ננקה ממנו את קולות הערבים שונאי ישראל... מה גנץ רוצה להיות ראש ממשלה בחסדי הערבים. אני לא מאמין עליו דבר כזה עם שלושה רמטכ"לים ברשימה. גנץ בלי הערבים שווה 44 נדטים בסך הכל.כעל הנשיא להטיל הרבת ממשלה על ביביב כמה שיותר מהר כדי לטהר את ראשו של גנץ מהאשליה שהוא ינהל את המדינה. מהשנשאר זה הפתרון של ליברמן: ממשל ביבי גנץ וליברמן שזהה פתרון הכי פשוט בלי שונאי ישראל החרדים והערבים. ממשלה כזאת תהיה משוחרר מסחיטה חרדת ותוכל לתת לחרדים טיפול רדיקלי ולהפוך אותה לאלמנט יצרני במדינה. גם עבודה וגם צבא. גנץ מסתבב נפוח כמו טווס וחושב שיקים ממשלת ערבים יהודים ולא היא . לא ניתן לו לבצע זאת. זאת מדינה יהודית ולא ערבית. נכון יש כאן ערבים אבל הם צריכים להבין את מקומם.
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
+
בלי ערבים ביבי ניצח בגדול
  רוז"ה וולפוצלניק   18/09/19 07:43
גנץמוכר את עצמו בתור מנצח גדול. אבל אם יוריד מהחשבון של הגוש שלו את הערבים הרי שביב ניצח בגדול. לאף אחד מהם אין גוש חוסם של 61 אבל בסך הכל גנץ לא יכול לטעון שניצח עם הערבים לצידו. מה הוא הולך להקים ממשלה עם שונאי ישראל? הוא רוצה לחזור על תרגיל רבין יח"ש מ 1992? מה שנשאר לעשות זה להקים ממשלת ליכוד גנץ וליברמן ובא לציון גואל. מפלגות אנטיציוניות כמו הערבים והחרדים החוצה. גנץ פלוס ביבי בס"ה 65 פלוס ליברמן 9 74 ויש לנו ממשלה בובה כשאוכלי החינם סרבני הצבא והעבודה בחוץ. ערבים? תמיד היו בחוץ אז למה לנפח להם את האגו ולתת להם לאיימן אודה ואחחמד טיבי שהם חשובים? גגנץ יוותר על הסמול שלו וביבי יוותר על הימין שלו וזה הפתרון. השאלה מי ראש ממשלה? גם פה יאלצו לעשות פשרו למען המדינה. מכיוון שביב כבר ראש ממשלה והוא זה שניפגע על גנץ לוותר לו למען הרוטציה ותת לביבי להיות ראשון ראש ממשלה. לאחר שנתיים גנץ וביבי הופך להיות שר אוצר או שר חוץ או שר בטחון. ברוטציה גנץ יאלץ על פי הסכם להתחלק עם לפיד כך שכל אחד מהם יהיה שנה ראש ממשלה. מסובך אבל אפשרי. מה לא נעשה למען המדינה כדי לנקות אותה מהזוהמה החרדית והערבית? אם לא ילכו בדרך הזאת אז אין לנו ממשלה ונאלץ לראות את שונאי ישראל יושבים סביב שולחן הממשלה. האם זה מה שאנחנו רוצים? אני מציע לגנץ לרדת מעל העץ ולדחות את הסיפוקים שלו לעוד שנתיים. ביב בתור ראש ממשלה יעבור שמוע ואם יוחלט על העמדתו לדין לא יוכל להתנגד ויאלץ להתפטר ואז גנץ יהפך להיות לראש ממשלה ראשון הליכוד יבצע פריימרים שיקבעו מי יורשו של ביבי. העיצה הזאת ניתנת חינם אין כסף בתור שרות למדינת ישראל. ממשלת ליברמן לפיד תתחיל מיידית בחיסול הממסד החרדי על כל שלוותיו. די עם חיים על חשבון הציבור והגיע הזמן לסגור להם את הברזים. לחסל את הממסד הדתי לחסל את המועצות הדתיות הכוללים ותשלומי בטוח לאומי לאברכים ובטלנים. להוציא את כל החרדים לעבודת כפיים וצבא. אם צריך אז בכח. לחזור חזרה לשנות ה 40-50. רק 50 אברכים גדולים בתורה יהיה פטורים מגיוס כפי שקבע בן גוריון מייסד המדינה. כל היתר לעבודה ולצבא. ממה הם יחיו? לא בעיה שלי. רוצים להקים קיבוצים. שיקימו מצידי.
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
+
זהו ביבי! אין חסינות!
  עזרא מנצור   17/09/19 22:36
הולכים למעשיהו!
כתוב תגובה ל-