News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 519,520  סלולר - 376,707
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט העליון עוזי פוגלמן והשופטים המחוזיים אלי אברבנאל, חיה זנדברג ואירית קלמן-ברום היו עד הבוקר ברשימת הדיוור של שי ניצן - שנהנה מערוץ ישיר אליהם. מי יודע מה עוד עבר שם    ניצן, השק...
חצי חינם החזיקה ב-0.5%
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
יש לשנות את המצב בו בעלים חדש של שבריר אחוז מקרקע יכול לכפות פירוק שיתוף על בעלים ותיקים המחזיקים ברוב השטח. בית המשפט צריך לקבוע במקרים כאלו, כי המדובר בחוסר תום לב
יואב יצחק
יואב יצחק
גילויים נוספים: הקשר העסקי בין עמוס ליברמן ויעקב ליברמן לבין היזם משה ישעיהו, עמו נפגשו בחשאי במוסקבה ביולי 2018, מעורר תהיות    העובדה שמשרד הביטחון בראשות ליברמן שחרר חודש ...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
יש לבחון כל מבצע לגופו ולענות על שתי השאלות המובילות, האם המוצר נחוץ לנו? והאם מחיר המוצר המוצע במבצע אכן ראוי?
לבדוק כבר עכשיו
ארז דיין
ב-48% מפוליסות הביטוח הפנסיוני מתגלות טעויות. הנזק מסתכם בעשרות אלפי שקלים בממוצע ולעתים אף יותר. מה ניתן לעשות כדי לוודא שהפנסיה שלנו לא הולכת לאיבוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחירות 2019 (ב)
מאת: פורומים  |  19/11/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מרגלית
  משנ   18/11/19 12:54
מעניין שהיה כתב בישראל היום הכל היה בסדר . אחרי שפוטר טען שפגעו בפרנסתו כ 100 אלף שח לחודש . יצא ממורמר והיום בהארץ כנראה של מקומו . מעניין מי קורא את כתבות המרמור שלו שבמילא אין תפוצה להארץ .
כתוב תגובה ל- משנ
+
מקווה שלא תיכנע לכחול לבן
  כוכי   17/11/19 06:38
ביבי תישבר אל תיכנע אני בטוחה שאתה תרכיב את הממשלה ולא לפיד
כתוב תגובה ל- כוכי
-  כוכי, חזרי למטבח, שם מקומך
  כוכבא   18/11/19 09:04
את הערצתך לנתניהו בונפרטה ניתן רק להסביר בהשכלה לקויה.
כתוב תגובה ל- כוכבא
-  פאתטי
  פתאי   19/11/19 18:46
כמה מפגר והזוי יכול להיות פריט מעדר השמאל השכול. מח זה לא החלק שיש לך בראש. יש שם בולענים לך תבדוק דביל דוחה מי שמך לקבוע לבן אדם ?רק חמור נושא כתבי טלויזיה כל גבו כמוך יכול להיות כזה חכמולוג טמבל מטובל. אויל וכסיל בן נעוות המרדות רחוק ממטומטמים כמוך ישועה . של נעליך איך שאתה תפתח את לוע העליון שלך שמתקרא ישבן.
כתוב תגובה ל- פתאי
-  כוכבא תתביישי כך לא נוהגת אישה
  כאישה לאישה   18/11/19 19:06
כוכבא תתביישי כך לא נוהגת אישה כלפי אישה אחרת. עושה רושם שחינוך לא קיבלת משום שאת אישה שהתוכן שלה מורכב משינאת חינם. אני מרחמת על ילדייך שקיבלו חינוך מעוות שכל כולו מתכתב עם לשון הרע ושינאת חינם
כתוב תגובה ל- כאישה לאישה
-  גב' כוכבא: השכלתך מסתיימת...
  א.ל. רמת-גן   18/11/19 14:00
במקום שההשכלה של כוכי מתחילה... 2.2 מליון מצביעים היו בעד נתניהו בבחירות האחרונות. מה עם השכלתם?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
+
הכל כשר כדי לסלק את הכלב ביבי
  רמבו צלניק   22/10/19 10:25
מבלפור. האיש ומלכתו התאהבו במשכן ראש הממשלה והתחילו לחשוב שהם קיבלו אותו בירושה והוא שלהם לעד. ק אם יסולק משם ירד לו האסימון הוא בעצם סיים את תפקידו ולכן המפת הוא בסיוקו משם וצורך זה אם אין ברירה יש להשתמש במפלגות הערביות שהן יותר ציוניות מהחרדים של ש"ס עוכרי ישראל סרבני צבא ועבודה. נכון שגם הערבים הם שונאי ישראל אבל לפחות הם נותנים יום עבודה שזה כבר שם אותם בכמה דרגות מעל חבורת הזבל של ליצמן ודרעי..גורם אחר שיכול לחסוך לנו את הצורק במפלגות הערביום הוא היועץ מנדלבליט. ברגע שהוא חותם על כתב אישום נגד ביביב אז הלך עליו והוא מתפטרמיידית וככה חוסך לנו את כל הצרות וכן אניקורא ליועץ האחיתופל הזה שכל השנים עזר לביבי לברומחקב המדשפט להתעלות מעל עצמן ולחתום על כתבי האישום וככה לסיים את הפארסה ששמה ביביב קצר ולענין. היעץ צריך לדעת שאם גנץ יקים ממשלה דבר ראשון הוא יזרוק קיבנימעט את היועץ "כתודה" על כל הצרות שעשה לנו. ולכן אני קורא עוד פעם ליועץ לעשות את הדבר האחרון שמצופה ממנו להדיח את ביבי ולקצר לתושבים את מנת הסבל שיש להם מראש המשלה הפושע הזה. מה זה ביבי?.הוא טוען שהוא מכיר את פוטין וטרמפ? לא נורא גם גנץ יכיר אותם. מנדלבליט הדח את הפושע ביבי והצל אותנו מידיהם של חבורת הזבל של הליכוד
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  רעים
  רע   17/11/19 02:59
עכברוש דבר. נושא מגיפות באת גם לכאן להפיץ את זיהומיך.?
כתוב תגובה ל- רע
-  רוז׳ה הסנילי
  השפן   16/11/19 19:37
הזבלון הזה ,שונא ישראל שמנסה להתסיס את הרשת , מופיע בשמות שונים , החמור כל כך טיפש (סליחה מהחמורים שהם יצורים פיקחיים ביותר) שחושב שלא יזוהה ברגע שהחליף את השם . זה פרזיט זקן שבזמנו היה פוליטרוק של מפאי , ירד בדרגה והפך למחלק תה במועדוני המערך . מחוץ לפה המזוהם שום דבר כבר לא עובד אצלו ומה שנישאר זה לזהם את הפה ולסחוט תגובות מאנשים . אם אף אחד לא יגיב אליו , הוא יחפש במה אחרת . למה אינך כותב בווי-נט ? אני בטוח ששם תרגיש כמו בבית ,בחזיריה הסמולנית שם מבית העיתון הנפוץ במדינה ........
כתוב תגובה ל- השפן
-  רק ביבי
  רק ביבי   25/10/19 15:02
רק נתניהו לעוד 8 שנים .תשפ"ח.!!!
כתוב תגובה ל- רק ביבי
-  רמת השנאה של השמאל - מפחידה
  מני מימון   25/10/19 09:00
כשרואים איך אנשי שמאל מנבלים את הפה, מייחלים למותו של ביבי מבינים לאן הדרדר השמאל שהיה פעם שפוי והיום הזוי.
כתוב תגובה ל- מני מימון
-  כנראה שאתה קומוניסט. ה"איש"
  הועד נ' רשעים   24/10/19 01:33
קיבל ומקבל את כוחו בקלפי. דמוקראטיה. כמו שאתם אוהבים. השאלה היא מנין מסכן כמוך ישיג כסף לפיצויי דיבה? לתורמים של יגאל סרנה נמאס מהמשחק הזה של ילדי השמאל,. כידוע
כתוב תגובה ל- הועד נ' רשעים
-  כלב תיקרה לבן הבכור שלך
  ששי   23/10/19 21:54
עובד מדינה שמגרבץ כל היום
כתוב תגובה ל- ששי
-  הכלב
  חממה   23/10/19 20:32
אתה הכלב לאביך תקרא כלב .מי אתה שמעז לכנות כל חייל לוחם שסיכן לא פעם את עצמו במלחמות ישראל .אדם שהביא את ישראל לממדים של אימפריה מנהיגי עולם רוחשים לו כבוד ואתה הזבל מעז לטנף את פיך . חלאת המין האנושי.
כתוב תגובה ל- חממה
-  הכלב
  חממה   23/10/19 20:32
אתה הכלב לאביך תקרא כלב .מי אתה שמעז לכנות כל חייל לוחם שסיכן לא פעם את עצמו במלחמות ישראל .אדם שהביא את ישראל לממדים של אימפריה מנהיגי עולם רוחשים לו כבוד ואתה הזבל מעז לטנף את פיך . חלאת המין האנושי.
כתוב תגובה ל- חממה
-  תשמע יא בבון שחור אני לא רוצה
  שבץ חלובה   27/10/19 03:31
פושע גנב ולוקח שוחד בראשות הממשלה. מספיק לי שהרב עובדיה מש"ס מת עם 500 מיליון דולר בקופה מבלי לשלם מס הכנסה. ביבי הפך את הליכוד לש"ס 2 ובאותו רגע הוא כבר לא הבוס שלי יותר ואתה תראה אותו נכנס לכלא בליווי עשרות אלפי מהמאמינים שלו כמו דרעי בזמנו..אתה בתור ש"סניק חשוך רגיל שהבוס לוקח שוחד אבל לא אני. ביבי אף פעם לא היה גיבור מלחמה אלא נהנה מההילה של אחיו הפשלונר...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  נוסבתשמע עכברוש שבר
  מסיבה   17/11/19 02:57
עכברוש דבר. מעביר מגיפות הגיע הזמן שתנפיץ פחות זיהומים.
כתוב תגובה ל- מסיבה
-  אתה
  Ita Hazan   23/10/19 13:48
מזהם את האוויר ! כולך סחי ורפש .ביב שופכין אנושי !!!
כתוב תגובה ל- Ita Hazan
-  אתה כל כך רוצה בזאת שבמקומו
  אתה מציע קרציות   23/10/19 10:57
כתוב תגובה ל- אתה מציע קרציות
-  איך לא סיננתם את הזבל הזה ?
  יאור   22/10/19 14:18
כתוב תגובה ל- יאור
-  ברח מבית משוגעים=טועןהוא ראמבו
  ע_הראל   23/10/19 06:58
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
גנצי
  יהוידע עוד   16/11/19 15:31
עוד פייק ניוז הפועל בשרות גנצי . איך אפשר להשוות את המבולבל וחסר הזכרון והניסיון . פשוט לא להאמין איך התקשורת עובדת בשרות של גנצי ואחר מתפעלים שאין אמון בתשחורת .
כתוב תגובה ל- יהוידע עוד
+
ביבי כל הכבוד
  כוכי   14/11/19 11:53
כחול לבן מבוהלים מההצלחה שלך ושל כל הצוות במבצע הזה. קבוצת אנשים לא אחראית ומה שמעניין אותם זו לא מדינת ישראל אלא רק לא ביבי . ביבי אתה אדם אחראי ומנהל את המצבצע יחד עם כל המעורבים צהל שבכל רמטכל מודיעין בצורה אחראית מיקצועית ומדהימה . כחול לבן יחד עם הערבים וליברמן אוכלים את הלב אבל הציבור רואה ויודע את האמת
כתוב תגובה ל- כוכי
+
הבעיה היא אחרת מר מרגלית
  אברום בום   13/11/19 11:45
מבלי להתייחס כלל וכלל לטיעוניך, הבעיה היא שאינך נמצא בחברתם של גבי גזית ועימנואל רוזן שהוקעו מאיתנו.
כתוב תגובה ל- אברום בום
+
מי שואל אותה מי מאמין בה
  כוכי   10/11/19 11:55
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מדוייק !
  מגן דהרי   10/11/19 09:16
הבחירות של העם ברורות , רוב העם בחר בשתי מפלגות גדולות אז איך אנו מאפשרים להם ב"שיט"-ה הנוכחית להתייחס אל ה"צי-בור" כאילו בחירותיו הם "המלצה" בלבד ואילו המפלגות הקטנות מכתיבות את מציאות חיינו ואיך תיראה המדינה שלנו ...
די נמאס ! הגיע זמן אחדות ! הגיע הזמן "לעצור את הדימום הלאומי "

ולמי שקשה לעכל את זה מצורף ניגון עם גיטרה שמספר
" סיפור על תרנגול , שהיה גיבור בלול וחשב שהוא יכול
במקום להפגין יכולת ,היה משוויץ עם הכרבולת
והפך את המדינה לסוג של תרנגולת ...

למרות שהיה ברור שהוא אינו יכול : לפתור טרור ברחובות ,להשכין שלום ברחובות , למנוע שחיתויות ולתקן ת'טעויות , בחינוך ,בבריאות , בדיור , בקשישים בנכים , באפלייה בגיזענות ,ביוקר המחייה ....בקיצור בהוויה ...

תקשיבו לסרטון עם הגיטרה ותאמינו שאנו יכולים ביחד לברוא אחדות ולהרחיב מעגלים של אהבה ושמחה ...

facebook.com/
כתוב תגובה ל- מגן דהרי
+
עוד יהיו הפתעות
  יצחק הרואה   9/11/19 22:43
שבוע טוב יהודים יקרים.
למי שעוקב אחרי משנת 2015 במיוחד בניוז 1 של יואב יצחק שלא מדיר אף תגובה שלי . כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות , לשון הרע , הרכילות , השקרים , ניבולי הפה ועוד ועוד ואכן ממשיכים לגלות כל יום עוד ועוד ובמיוחד אצל אלו שאמורים להגן על תושבי מדינת היהודים .
והרבה שואלים אותי ולמה לא חוקרים את גנץ , אשכנזי , לפיד , ליברמן , מפקדי משטרה , שופטים , פרקליטים , אנשי ציבור ועוד ועוד ואז אני עונה להם כי הם הבאים בתור וזה יקרה בבום גדול עד שהעם ימאס בהם .
קצת סבלנות ובעזרת השם יהיה בסדר.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  מאז חורבן הבית בטלה הנבואה ומה
  לךלהיות נביא-רואה   10/11/19 20:15
כתוב תגובה ל- לךלהיות נביא-רואה
-  }}}אירן רק הצגה נתניהו הסכנה..
  אין גבול לציניות?   10/11/19 08:39
כתוב תגובה ל- אין גבול לציניות?
-  יצחק הרואה
  אחת שאיכפת לה   9/11/19 23:10
יצחק ישר כוח אשמח לדעת אם תהייה ממשלת אחדות
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה
+
כחול לבן קונים שלטון בג'ובים
  ab   6/11/19 14:14
כחול לבן הציעו לרב פרץ להצטרף לקואליציה פרץ. קיבל הצעה [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90] על-פי הדיווח הוצע לרב פרץ להמשיך לכהן כשר חינוך פרץ דחה את ההצעה וציין שהסיעה נשארת נאמנה לבלוק
כתוב תגובה ל- ab
+
גיוס חרדים לצבא
  אביבהן   6/11/19 09:25
כל הסיפור והרעש על גיוס החרדים הוא בלוף גדול ותרגיל בחירות של השמאל ונסיון להסיט
על ציבור שלם בדיוק כמו שעשו בזמנו על המתנחלים. אם החרדים ירצו להתגייס אין לצבא תקציב וצורך בקליטתם. הצבא היום עובר לעידן הרובוטיקה הממעיט בצורך בחיילים.
כתוב תגובה ל- אביבהן
+
גנצי
  יהוידע   5/11/19 12:44
מעניין כל ההודעות שלו הם עם חומר כתוב או עם לוחשים .
כתוב תגובה ל- יהוידע
+
סיסמאות תישלח את הבן שלך לעזב
  כוכי   2/11/19 20:34
תשלח את הבן שלך לעזה נתניהו צודק אדם שקול ואחראי אתה לא אחראי ולא שקול לכ גוצים כותך לך הבייתה אתה נזק לליכוד בומכת על נתניהו ילא עליך סער לא סומכת עליך אגב תזכירו לי מה היה במועדון ההוא
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי קנית מטוס?
  סער   31/10/19 20:21
ילדים ואנשים נמקים פה למוות ! וביבי קונה מטוס 767-300 עלוב כמו הכבוד של המדינה הזאת.יותר זול מהמטוס של הטרוריסט מרמאללה יימח שמו.
וזה אחרי 2000 שנה כלבים אתם מחפשים את
הכבוד הפרטי שלכם.
שכחתם אותנו לא אצביע לכם יותר.
כתוב תגובה ל- סער
-  במילא לא הצבעת אף פעם
  תחזור לחור שלך   3/11/19 11:55
כתוב תגובה ל- תחזור לחור שלך
+
אסור להיגרר לכעסים
  ניפגש בבחירות   30/10/19 01:58
תרגיעו
כתוב תגובה ל- ניפגש בבחירות
+
בעיני החרדים יותר מסוכנים
  רוזה פינק   29/10/19 08:47
מהערבים. הם לפחות נותנים יום עבודה בעוד שהחרדים הם גם אנטי ציוניים משתמטי עבודה וצבא. לא איכפת לי איך מסלקים את ביבי מבלפור במקלות אבנים או ערבים כמו שמסלקיםכלב שוטה הדבוק לכסאו ולא רוצה לקייםאת תוצאות הבחירות. העם הצביע גנץ והאיש לא מקבל את התוצאות. עוד לא נשמע כדבר הזה. אני הייתי מגייס גדוד של שוטרים לסלק אותו בכח מבלפור. כל העולם רואה ושומע ויודע שביבי גנב לוקח שוחד שדבק בכסאו כמו רודן אפריקאי.
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  רוז׳ה
  תרנגול כפרות   8/11/19 18:45
אתה נשמע צרפתי וככזה אני מניח שאתה מאד אוהב גבינת קממבר . אם תבקש יפה , ביבי יוכל לאסוף עבורך צי׳ז מאצבעות הרגליים ובשקית ניילון שלא יאבד הריח . אתה חתיכת נבלה סרוחה שמשתלח בראש הממשלה בלי שיש לך גרם של מושג מה האיש תרם למדינת ישראל . לך תשטוף את הפה המלוכלך באקונומיקה חתיכת דרעק . אני יודע שעברתי על כללי האתר אבל יש אנשים שזו השפה היחידה שהם מבינים . תודה .
כתוב תגובה ל- תרנגול כפרות
-  שם בדוי
  שם בדוי   1/11/19 07:07
אין שם כזה רוזה פינק. חולת נפש. אמרה כל מה שהיטלר תומך בו. כנראה שלקחה מנת ייתר של לפידגאנץ
כתוב תגובה ל- שם בדוי
+
לגרש את ביבי מבלפור כמו
  רוז"ה וולפוצלניק   29/10/19 08:41
שמגרשים כלב עם מקלות אבנים וערבים. אני לא מבין את גנץ למה הוא בכלל מדבר עם הכלב השוטה הזה? יש לו את הערבים אז למה אתה מחכה בכלל. תקים ממשלה עם ערבים כמו שעשה רבין ואז בהצבעת אמון הוא עף על טיל החוצה מבלפור ואתה ניכנס לשם אז למה אתה מפחד מההשתלחויות שלו. אחרי שתשב על הכסא כל הקואליציה שלו מתפרקת והם יבואו אליך בזחילה על גחונם ואז הערבים יתרגזו ויצאו החוצה ויש לך ממשלה על הכיפק נטו יהודים אבל בשביל זה צריך אומץ וביצים. יאללה גנץ הלבנים איתך. השחורים והבבונים נגדך. מספיק לתת לשחורים ובבונים לשלוט בנו ולהפוך את המדינה למדינת עולם שלישי עם זמרים ושחקנים מרוקאים. פעם בן אדם התבייש שהוא ממרוקו והיום אני צריך להתבייש שאני אשכנזי והורי באו מפולניה. אל תשכח יא זגץ מי הקים את המדינה שלנו. האשכנזים של הפלמ"ח או השחורים של בגין? שקנה אותם על מכוניות טלויזיות ומקומות עבודה. אצל הליכוד כל השחורי0 נעשו פתאום מנהלים עם בי איי פיקטיבי מהמכללות שהקימו בשבילם. כל פגישה שלך עם ביבי זה בזבוז זמן. ביבי מושך אותך באף כדי שתשרוף את הקצבת הימים שלך..העושה ממך צחוק ומאחורי גבך לועג לך ושולח אנשים לאיים עליך שאם תלך עם הערבים יהיה לך רע ומר ואתה מפחד מהפשע הזה ?
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  כל מה שסביך ברבעית למדו ושיננו
  חובר במזרח לא בפו   14/11/19 20:53
כל מה שסביך וסבי סביך היו מתבישים שגזעני כמוך יצא מחלציהם.כי כל מה שהם למדו ושיננו בימי חיהם נכתב וחובר במזרח ןלא בפולין. שכחתה הפילוסופיה היהודי- אומנם אתה ודשכמותך לא סמים עליה נכתבה במזרח. לא רק זאת יהודים שברחו מאירופה בכלל בזמן שנכבשה ע"י הגרמנים מזרחה לסין יהודי המזרח שחיו בסין ארחו אותם ןלא שאלו אותם למוצאם. ארץ ישראל הינה מזרח!!! ולא שנתה של פולין אירופה!!!
כתוב תגובה ל- חובר במזרח לא בפו
-  עם הגזענות והשנאה היוקדת
  מוטי1   14/11/19 07:04
שלך, השם המגעיל וגלותי שלך, עם ההזדהות שלך עם שונאי ישראל, עם האנטישמיות שלך, הייתי מחזיר אותך למולדת של אמא שלך, לשם אתה מתאים כמו שקע לתקע וכמו מוחמד למכה. אתה לגמרי מיותר בישראל, פרזיט חולה נפש.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  גס רוח חולה נפש.
  מוטי1   11/11/19 19:03
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  התפקחתי
  פיקח   10/11/19 15:32
אין מה לעשות .
3 עלובי צהל במשרה ראה"מ הוכיחו שנזק במעשהם יותר גרוע מתועל בצבא.
ראה רבין ברק ושרון.
כמותהנזק שהם הסבו למ"ישראל ,רוצחים מיהודה ושומרון דהובאו ע"י ראשון, פחד מפני חיזבאלה שהביא שני ומיגוניות המוצבות באשדוד ואשקלון שהובואו אחרי שלישי- הוכחה ניצחית שאלופי צהל עלובים למדי לתפקידים שהם ביצעו בצבא.
כתוב תגובה ל- פיקח
-  עכברוש שמאלני
  איזה   9/11/19 19:32
איזה כייף לקרוא את דבריך ולהתענג מעצביך זה מראה שעברת את נקודת הרתיחה ואתה מלא בשצף קצף ועצבים וממורמר כדבעי אני מאחל לך ימים ושנים כאלה של לרטון ולהתרגז ולהשתגע מעצבים עכברוש דבר מלא זיהומים ושאולי תתאדה באחד הימים מהתקף או דום לב. בהצלחה עכברוש לבן ומזוהם . סבתא שלך בנתה את המדינה על חשבון דמם של בני במזרח . וילדיהם. גנבים שכמותכם .
כתוב תגובה ל- איזה
- 
  היטלר   9/11/19 11:10
קרמטוריום זה תענוג, כשאני רואה איך שרפו את ההורים שלך ואת סבך וסבתך ודודים דודות, אני גומר ומשפריץ למרחק 8 מטר, איזה כיף
כתוב תגובה ל- היטלר
-  ציקלון
  שליכטה   9/11/19 11:08
לפחות אתה מודע שאתה צאצא של סבונים, והסבא שלך היה קאפו, סבתא שלך היתה זונה של קציני אס אס, כמה כיף לראות אשכנזי קרמטוריום כמוך אוכל את הלב, אכן ,הבבונים שולטים וישלטו בך, אתה עבד שלי, רד על הברכיים ותתחיל לבצע, היטלר לא סיים עבודתו עד הסוף, כל זה נכתב בהנחה שלא היית ציני, קשה לקבוע, ואם לא היית ציני אז תמשיך עד לבליעה של כל טיפה
כתוב תגובה ל- שליכטה
-  רוז'ה או-מלל
  ההה   8/11/19 13:07
לקוחו של יורם שפטל ייקרא במיוחד כדי לסייע לך להיגאל מייסוריך.
כתוב תגובה ל- ההה
-  תגובה
  רר   6/11/19 17:59
גנץ אין לו ממשלה בלי ביבי .ליברמן לא יתן לו את זה. גם בכחול לבן יש כאלו שיתנגדו.לכן ממשלה שביבי ראשון או בחירות.
כתוב תגובה ל- רר
-  איכס איזה גזען
  מירר   5/11/19 13:46
יה מגעיל...מזכיר לי את האדיוט האפס אמיר חצרוני, גם אתה בטח חושב שאתה טוב יותר מה"שחורים" דרך אגב ה"שחורים " הקימו את המדינה, בידים בנו אותה תרתי משמע ...עבדו בכבישים ובניה ואילו האשכנזים ש"הקימו" את המדינה להגדרתך הם אלו האשמים בריקבון המוסרי.
כתוב תגובה ל- מירר
-  שמאלן נאלח שמור על פיך
  למגיב השמאלן   4/11/19 19:06
חבל שאתה מקבל במה להשמיע את כל דברי הבלע שלך
כל סוטה וכל משוגע פותח את הפה ומנבל , כשנתניהו הוא הקורבן מערכת תשימו לזה סוף
כתוב תגובה ל- למגיב השמאלן
-  נראה שלא לקחת את הכדורים הבוקר
  חילקיהו   10/11/19 11:11
כתוב תגובה ל- חילקיהו
-  חבל על שכמוך
  יצחק הרואה   30/10/19 21:28
לפי מה שכתבת אתה סובל מבעיה רפואית מאוד קשה.
ממליץ לך לבקר אצל רופא או פסיכולוג או פסיכאטר.
עוד ממליץ לך לבקש סליחה ומחילה מראש הממשלה בינימין נתניהו וממצביעיו כי חלק גדול גדול מהם אתה לא מכיר וחבל.
השינאה שאתה משדר היא קריטית לגביך.
מאחל לך בריאות נפש איתנה .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  תזהר נוציא לך את הקשקש מהרקטום
  רוז"ה וולפוצלניק   31/10/19 20:24
וגם נקצוץ לך את הלשון...לא הבבונים והטרולים ינהלו את המדינה. השלטון כבר לא שלכם. מתי תבין זאת.
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  רוז׳ה עם הקשקש
  הרעבע פערצל   16/11/19 08:34
רוז׳ה אני מתפלא עליך , בתור מפאיניק קקה ציפיתי לקצת יותר שכל מתגובה כמו שכתבת . אתה כבר זקן כניראה ולא יודע שבהזזת כפתור בתחתית האשכים שלי אני עובר למצב שאיבה ! כלאמר ,שואב אותך לתוך התחת שלי . מה תספר בטוקבקים ? ? ? שנשאבת לחור תחת ואכלת חרא ? השפה שלי לא מתאימה לאתר , ואני מתנצל אבל כשנכנס למערכת חולה , צריך להעלימו מפני שהוא מלכלך את כל הסביבה . בסך הכל מפאיניק זקן וטיפש עם כושר ביטוי של ילד בגן שמחפש המון תשומת לב . אז הנה קיבלת .
כתוב תגובה ל- הרעבע פערצל
-  שוטה
  קורא   14/11/19 10:18
הבבונים חכמים ממך. עובדה. הם בשלטון ואתה לא מצליח לגבור עליהם. וזה מוציא אותך מדעתך, בוט. לכן אתה מתבטא כמו שכולם קוראים, מייאוש ותיסכול. חבל עליך. תפנים את המציאות: רוב מוחלט של יהודים בישראל הם ימין.
תודה.
כתוב תגובה ל- קורא
-  אופיני מאד לחלק גדול מהשמאל
  כאשר אין להם מה   6/11/19 08:45
אופיני מאד לחלק גדול מהשמאל כאשר אין להם מה לענות ממלאים פיהם בצואתם במקום להפרישם לשירותים
כתוב תגובה ל- כאשר אין להם מה
-  לפי צורת תגובךהנ"ל מעבר לצודק
  אחד מעם   4/11/19 08:36
כתוב תגובה ל- אחד מעם
-  למזלך》אנו הימין לא ברברים כמוך
  ע_הראל   31/10/19 23:27

נשלח אותך להזדווג עם ערפאת אהובך בג'הנם באמצעות זריקת רעל - וזה לא יכאב לך מנוול!

●☆●

כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לנאור המתבטא "בפואטיות"
  ZOI   30/10/19 10:48
אין לי אלא רחמים עליך...הטה אוזן ותשמע, פעם היה מישהו שחשב שהוא ושכמותו הם הגזע הטהור ביקום, וכולם יודעים איך זה הסתיים! כה חבל שעדיין מסתובבים בינינו אנשים עם חשיבה והתבטאויות שרצינו להאמין כי חלפו מן העולם, ההתנשאות כי "אין בלתך" מעבירה את אמירותיך מעבר למתרס הלגיטימי! ניתן להגיב עניינית על כל אחד מ"טיעוניך" הלא הגיוניים בעליל, אך כה חבל על האנרגיות. איחולי התפכחות מהולה באנושיות מהירה...
כתוב תגובה ל- ZOI
-  }}} נתניהו מסוכן לישראל.
  בנגמין סע לאמריקה   9/11/19 17:48
כתוב תגובה ל- בנגמין סע לאמריקה
+
מצביעי ליברמן אינם ימנים
  טל יניב   29/10/19 02:03
חצי מהם מצביעי כחול לבן, וחצי פשוט מצביעי ליברמן. אסור לימין להסתמך על הקולות האלו. גם הנסיון של הליכוד לשתות קולות מליברמן עבד נגדם כי נתניהו הוצג כחלש המתרפס בפני העולים, בדיוק ההיפך מתכונת הכוח הדרושה מבחינתם למנהיג.
כתוב תגובה ל- טל יניב
+
זה ימשך כחודש ימים
  יצחק הרואה   29/10/19 00:07
חודש טוב יהודים יקרים. האם בחודש מר חשוון נראה סוף סוף משהו חיובי במדינת היהודים ? כנראה שכן , הגילויים על מערכת המשפט והמשטרה ימשיכו ביתר שאת לגרום להם אולי להיתפרק ולהבין שבעצם הם גורמים נזק כבד לעצמם . ולמה זה קורה ולמי שעוקב למה שכתבתי בעבר ( כדאי לקרוא ) הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , לשון הרע , הרכילות , השקרים , התיקשורת , ניבולי הפה , מערכת המשפט , ארגונים , מדינות , עמותות , אנשי ביטחון לשעבר ועוד ועוד.. מי אלו שגורמים נזק ומדינת היהודים ומפריעים לבינימין נתניהו הניבחר של הקב"ה להמשיך ולהנהיג את מדינת היהודים . בינתיים תושבי המדינה ימשיכו לבזבז כספים על בחירות מיותרות , על חברה לא מתפקד ובמיוחד על שינאת חינם בחברה היהודית. והאם זה ימשך ? כנראה שלא . כי תיהיה תפנית חדה בחודש זה שיגרום לנו לעצור את זה. ( אולי מבחינה ביטחונית או משהו אחר ). כתבתי והמשיך לכתוב : מציע לכל אלו שניסו ומנסים לפגוע בבינימין נתניהו ומשפחתו לבקש מהם סליחה פן יבולע להם . מאחל ליהודים חודש טוב ומי יתן והשינאת חינם תיהפך לאהבת חינם .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
ש ק ר ן
  כוכי   28/10/19 21:02
כתוב תגובה ל- כוכי
+
סמוטריץ' רואה רק הצדקה לפקקים
  אזולאי   28/10/19 13:53
איזה ביזיון של ילד שמבזבז לנו את החיים
כתוב תגובה ל- אזולאי
+
אלה הליכודניקים החדשים
  כוכי   28/10/19 13:28
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   27/10/19 23:09
הצעת ייעול ביבי גנץ שכחו את השונאים מונעים עשו אחדות בין הטובים לאחדות בשמאל ובימין רבים וטובים ממשלה יציבה
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
חיימון בשטוח
  שמחה חן   27/10/19 17:44
אם אתה שולח את רננה למטבח,אני שולחת אותך עם גנץ לבשל ריבת כלניות. טוב יאלללה חחחחחחחחחחחחחח דביל
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  מי המטומטם הזה שתגובותיו אפס
  יהודה דרורי   28/10/19 20:42
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
+
שוב רוזה הפעם תולעת
  שמחה חן   27/10/19 15:08
אם הם בבונים את ודומיך שמאלנים רפי השכל,אתם תולעים שקל לרמוס,לא!!!!??
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
רוזה חלאה אמיתית
  שמחה חן   27/10/19 14:17
חברת החונטה השמאלנית החולה במחלה הקשה ביותר,קינאה שאוכלת אותך עוד ועוד ועוד שהפסדתם השלטון.מגעילה דוחה גזענית.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
מתנהל קרב גורלי בין הבבונים
  רוזה פינק   25/10/19 21:50
השחורים של ביבי ולבין מייסדי המדינה הלבנים של גנץ שמחזיקים בצדק השמימי...בל נשכח י סד את הדינה הזאת ושפך את דמו למענה. תסתובבו בבתי הקברות הצבאיים ותקראו את הכתוב על המציבות . איזה חלק הוא שחור ואיזה לבן? זה אומר את הכל. גם השחורים מעדיפים שיקראו להם זילברשטיין רוזנשטיין ורובינשטיין ולא אבוטבול או אלמקייס..דם לבן נישפך כאן כמים ודם שחור כרוצה להסתלבט על זה..
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  כנראה שלא נשפך מספיק דם לבן
  1sss   27/10/19 13:27
נותרו עוד חלאות שמאלנים שמנסים להרוס את המדינה
כתוב תגובה ל- 1sss
-  רוזה פינק 60% מחיילי צהח בבית
  רננה   27/10/19 09:33
זה לא סוד כי 60% מחיילי צהל בבתי הקרבות הם מזרחים ולא שחורים. אני מרחמת עלייך וחסה על הנפש העקומה שלך כשאת מכנה את בני עמך כשחורים. מה שבטוח ליבך שחור משחור
כתוב תגובה ל- רננה
+
אישומים על גנץ ליברמן ולפיד
  אבו   23/10/19 21:56
החשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבו
+
זה דן מרגלית. יש לי הרגשה שגם
  מהפך 77   23/10/19 07:00
מרגלית כתב ולפי השנאה שיש לדן מרגלית לנתניהו הוא גם הגיב לכתוב.גם אתה דן מרגלית לא באיש שחשבנו וגם אתה מסתובב עם "חבילונת"לא קטנה על הגב. במקרה וזה לא דן מרגלית אז קח בחשבון מגיב עלוב ובוולשוויק שמאל יהודי בזוי שכמוך שאתה ורק אתה המנדטים של נתניהו
כתוב תגובה ל- מהפך 77
+
ביבי,רק
  שמחה חן   22/10/19 13:45
ביבי הפסיד בקרב זה,כדי לנצח במלחמה בסוף.צפו וראו,סבלנות.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
גנץ
  אזרח מבין   18/10/19 18:48
פוחד לקחת אחריות לאור כל הכשלונות שלו בתפקידים שמילא עד עכשיו . גם לאור בעיות הזכרון שלו סכנה למדינה . בשביל התשחורת הכל מתאים רק לא ביבי .
כתוב תגובה ל- אזרח מבין
+
מנדנבלט
  יהושוע פרוע   16/10/19 21:52
לא מסוגל ולא רוצה לעשות כלום . לקבל משכורת עתק . אדם חלש אופי .
כתוב תגובה ל- יהושוע פרוע
+
שחורלבן=גוש של 3 מפלגות
  תדרוש לפרק אותם !   16/10/19 16:14
הגוש של כחולבן לא מפריע לדוברמן, אבל הגוש הימני תקוע לו בגרון, לא יכול לבלוע ולא להקיא !
כתוב תגובה ל- תדרוש לפרק אותם !
+
ביתן הוא עכבר שיצא לאור לרגע
  צורי   15/10/19 15:23
ממחילתו וישוב למערכת הביוב שם מקומו.
כתוב תגובה ל- צורי
+
חפרפרות .
  יצחק הרואה   13/10/19 14:41
כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות , השינאה ,ניבולי הפה , השקר ובמיוחד את האנשים שקשורים לזה . כתבתי לפני ראש השנה שכדאי מאוד לבקש סליחה ממשפחת נתניהו ובמיוחד מבינימין נתניהו ראש הממשלה הניבחר של הקב"ה . כרגע אין מועמד אחר שיחליף אותו . וכל מי שיפריע לו בלהנהיג את מדינת ביהודים יפגע קשות . ואכן מתחילים לראות כל יום פירסומים נגד משטרה , פרקליטות , שופטים , אנשי ביטחון לשעבר , אנשי תיקשורת ועוד ועוד ועוד הצפות שבעתיד הקרוב נראה מי אלו האנשים , המדינות , הארגונים והעמותות המעורבים בניסיון לפגוע במדינת היהודים . אתן רמז קל שחפרפרות הקיימים בארגונים אלו מתחילים להעביר מידע לגבי הרוע ולפרסם שמות ומעשים של אנשים המעורבים בהפרעה של המנהיג הניבחר. מאחל לכל בית ישראל חג שמח וקיימו ואהבת לרעך כמוך .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  קשר ישר לקב״ה
  ראןבן   26/10/19 18:32
אה! זה אתה שמדבר עם הקב״ה כל שבוע? מאיפה יש לאנשים את הרמת משכל הנמוכה הזאת לחשוב שהם מדברים עם אלהים?
כתוב תגובה ל- ראןבן
+
ליברמן וגנץ ומפלגת המרצחים
  אבי כהן   11/10/19 18:40
אם ליברמן ינסה להרכיב קואלציה עם מפלגת הערבים שדוגלת ברצח יהודים ובהשמדת ישראל .מיליונים יצאו לרחובות וישביתו את המדינה והאינתיפדה הערבית תראה לעומתה כמשחק ילדים בחול בגן.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  אל דאגה הוא לא יעשה זאת-זה יהי
  חרקירי פוליטי   15/10/19 21:37
כתוב תגובה ל- חרקירי פוליטי
+
מגיבה למגיב ותיק הלללק
  שמחה חן   10/10/19 10:32
בהיותם כזה מגיב ותיק,זה כל מה שיש לך להציע?הייתה פרסומת לביגלה_שטוחים,שטוחים
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  }}}למחנה הסיירת היה מגיע עם...
  רכב bmw.   11/10/19 05:11
}}}למחנה הסיירת היה מגיע עם bmwבעוד הלוחמים רובם קיבוצניקים ומושבניקים(שמאלנים)היו מגיעים בטרמפים ובאוטובוס. בנגמין ניתאי נתניהו היה אמריקאי ונשאר כזה.
כתוב תגובה ל- רכב bmw.
+
לגבי ביבי את צודקת
  כוכי   8/10/19 17:26
מי רוצה ממשלת אחדות גנץ לא דוגמא לראש ממשלה מה שביבי עושה בחצי שנה לגנץ או לאחר יקח 20 שנה לפיד מתאים אולי להיות מנהיג בכיר בצופים לא יותר
כתוב תגובה ל- כוכי
-  }}}נהנתניהו לא מנהיג.הוא מפלג
  ישראל לא עם אחד   10/10/19 06:15
}}}בנגמין ניתאי נתניהו לך הביתה לאמריקה . אתה לא באמת ישראלי אתה אמריקאי. אולמרט העבריין ישראלי חי ונושם ישראליות. ברק הזחוח ישראלי וישאר כזה לנצח. אתה ביבי אמריקאי ושקוע בעצמך לא בעם היהודי ולא בישראל.ישראל שסועה ומפולגת אנחנו לא עם אחד.גם אם כולם יחתמו לך זה יהיה שקר.
כתוב תגובה ל- ישראל לא עם אחד
-  כפוי טובה
  גוד   20/10/19 07:50
אתה אדם הכי דוחה בעולם וממשיך עם ההסתה ועם דברי השקר המעוותים שלך כי אתה מהזן החדש חסרי מוח. מה עם הבן של רבין והנכד איפה הם???כמובן הם באמריקה. ואיפה ברק אהוב לבך - כל הזמן נמצא באמריקה החבר של הפדופיל שנרצח. נתניהו כבוגר נמצא כאן כל הזמן. אין זו אשמתו שמפא"י לא נתנו עבודה לאביו ולכן נסע אביו לאמריקה לעבוד בשביל המשפחה.
כתוב תגובה ל- גוד
-  שקרן, למי קראת "מפלג העם"? התב
  קורןנאוה טבריה   17/10/19 06:12
שקרן, למי קראת "מפלג העם"? התבלבלת - היה זה רבין שגידף את מי שסרבו להסכמי פשע אוסלו: 'פלופלורים, תקפצו לי, אתם לא מזיזים לי, אני ראש ממשלה רק של 98% מהעם, סייעני חמאס, סרטן בגוף הדמוקרטיה" עכשיו עצום את עיניך ודמיין את נתניהו מתבטא כמו המפלג בעם יצחק רבין שגם הביא לכאן טרוריסט כערפאת וחימש אותו ברובים - אומר את הדברים הללו? שמאל בלי שקרים ועלילות זה לא שמאל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  נודניק לא נמאס לך..
  yacov revach   14/10/19 01:43
תביא חדש. כל הזמן ניתאי?
כתוב תגובה ל- yacov revach
-  לא להאמין לתקשורת אישומים
  אבי כהן   13/10/19 02:23
מה עם החשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אהוד ברק שותף בתברה שאפשטין הפדופל הכניס 2.5 מליון דולר. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  הטרנד של השמאל "נתניהו מפלג
  אתה שמאלן מסית   12/10/19 20:04
כל כמה זמן ממציא השמאל סלוגן חדש - פעם זה היה נתניהו מושחת , כעת כשהתיקים קורסים ומוכח שהכל תפור מומצא טרנד חדש נתניהו מפלג - מה מפלג איך מפלג בכלל לא ברור
העיקר משמיצים !
כתוב תגובה ל- אתה שמאלן מסית
-  תגיד טמבל (ישראל לא עם אחד) מי
  מהפך 77   12/10/19 08:36
רוצה להיות אתך עם אחד?לגבי העצה שלך לנתניהו לרדת לאמיקה מה אתה מציעה לאיש לעשות לגבי הקברים של ההורים שלו ויותר חשוב הוא תמיד אמר שרוצה להיות קרוב לאחיו יוני. מה אתה אמר אולי יעביר את העצמות שלו גם לאמריקה. תן רעיון שמאלני בזוי
כתוב תגובה ל- מהפך 77
-  ברק=המפקד שלBBגמר עליו את ההלל
  ע_הראל   10/10/19 14:18
מפקד סיירת מטכ"ל אהוד ברק (עוד שהיה שפוי בעברו) שיבח את נתניהו לא מעט על גבורתו כמפקד (ראש צוות וקצין בסיירת הכי מובחרת). ●☆● יחד עם זאת ג'ובניק ליצן וסמולן כמוך זבל עשוי לקבל שידרוג בכל זאת; בגילגול הבא תזכה אולי להיות ג'וק "מיוחס" בשירותים של שרה נתניהו- ואז מגיע לך לאכול מהביוב שם (עם ניחוח של גלידה פיסטוק) כמה שבא לך, וכך תשריץ הרבה ג'וקים הדומים לך. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  תגובה ממש ממש לא ראויה. חבל.
  דניאל11   10/10/19 11:06
ישעיהו ה כ: ה֣וֹי הָאֹמְרִ֥ים לָרַ֛ע ט֖וֹב וְלַטּ֣וֹב רָ֑ע שָׂמִ֨ים חֹ֤שֶׁךְ לְאוֹר֙ וְא֣וֹר לְחֹ֔שֶׁךְ שָׂמִ֥ים מַ֛ר לְמָת֖וֹק וּמָת֥וֹק לְמָֽר׃
כתוב תגובה ל- דניאל11
-  זבל שמאלני
  ירדנה   10/10/19 10:21
נתניהו תרם למדינה כל חייו יותר מזבל שמאלני כמוך וחברייך השמאלניים ..גם שכל את אחיו יוני ז''ל במבצע אנטבה .נתניהו שירת כקצין בסיירת מטכ''ל וגם נפצע..הוא נאלץ לעבור עם משפחתו לארה''ב בגלל המאפיה של שלטון מפאי המושחת שלא נתן לו לעבוד באוניברסיטה כמו שלא נתנו עבודה לאף אחד משלטון חירות ..לכן נאלץ לנדוד לפרנסה למשפחתו ולהמשיך לעסוק במחקר.. אנשים כמוך אפילו באפריקה לא יקבלו
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  ירדנה, תחזרי למטבח יא מלעונה..
  חיימון   16/10/19 06:26
כתוב תגובה ל- חיימון
-  עוד שובניסט זבל.
  מוטי1   26/10/19 23:26
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  ירדנה ברוכה
  לשון נקיה   22/10/19 01:16
ירדנה תבורך על דבריה הנכוחים. לעמת זאת שמושך במלה מקוללת בערבית מראה כמה צדקו דבריה על תומכי השמאל אשר טועים בחשיבתם.
כתוב תגובה ל- לשון נקיה
-  בחירות
  גוד   18/10/19 08:03
חיימון תחזור לרפת כי שם מקומך. תאמין לי שלפרות יש יותר שכל בראש שלהם מאשר לך.
כתוב תגובה ל- גוד
+
למי שרפו את המוח ?
  ארי כספי   7/10/19 08:02
אינני שמאלני ואינני מתפעל במיוחד משלישיית הגנראלים והליצן. אני מודה שלמדינה כבר נגרמו מספיק נזקים בגלל גנראלים. אבל כמו בימי מפא"י העליזים שבהם נחשב בן גוריון כשליח אלוהים עלי אדמות, אנו עוברים כעת שטיפת מוח מצד הכותב וחבריו, שאפילו אם נתניהו הוא ארכי פושע, אין לו תחליף. מעניין שלא אומרים זאת על שאר דיירי קן הקוקיה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
-  אינך שמאל》אלא סמוליצן=חולה נפש
  ע_הראל   8/10/19 08:54
כי מה היינו עושים בלעדיך, הן אף אחד לא יקח ממך את ההגדרה הסמוליצנית של "ארכי פושע": אדם שבא לו לעשן טבק, נהנה מגלידה פיסטוק, ומחזיק דובר(ים) מטעמו שעוש/ים עבודות דוברות מקצועית- דהיינו לתדרך (כמו בכל העולם!) את אמצעי התשקורת הכתובה והאלקטרונית. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
שטוית אבל ממש. כנראה מיוחצן
  מורנו ורבנו   4/10/19 09:02
שטוית אבל ממש. כנראה מיוחצן ההפך הוא הנכון. המהלך חשף חתרן תחת ההנהגה ושותף למתנגדים לנו. הרי החתרן הבטלן שיושב בבית באפס עשייה שנים אמר שהוא תומך בנתניהו. אז עכשיו יודעים את האמת ועוד סימן. אם ח''כ בושה שטרן מהלל. תדעו שזה רע ליהודים
כתוב תגובה ל- מורנו ורבנו
+
אין זמן לתקציבים - צריך להלחם
  גם עולה מיליארדים   3/10/19 21:45
טילי הירוט הם בלוף: - ע"ע טענותיו של המומחה המוביל לטילי ירוט ד"ר מוטי שפר. במקום לחייל יהודיות מצ'ומקמות, לגייס גברים חרדים.
כתוב תגובה ל- גם עולה מיליארדים
-  }}מבראון חברון ועד היום נתניהו
  יהודי חרד.   4/10/19 03:20
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות ===די ביבי לך הביתה!!! ===סע לאמריקה ביבי שם מקומך.
כתוב תגובה ל- יהודי חרד.
+
ביבי
  אליאב   3/10/19 10:04
פעם קוסם תמיד קוסם והיה בחירות בשלישית, לאחר שילוב ימינה בליכודת כחול לבן תתאייד, הליכוד בראשות נתניהו תרכיב את הממשלה, ללא שילוב ימינה, הליכוד בראשות X תרכיב הממשלה, מסקנה ביבי עדייו קוסם לעניות דעתי כיום ביבי ברירת מחדל הטובה ביותר
כתוב תגובה ל- אליאב
+
"לא בשלו התנאים"? ....
  אע   1/10/19 23:38
"לא בשלו התנאים" בשביל כחול לבן, או לא בשלה הכרתם שאין לה הכוח והתמיכה להקים ממשלה???... כשהשמאל במיעוט, הוא הוזה מידי יום על חזרה לשלטון, ועכשיו כחול לבן שבלעה את בוחרי השמאל של "רק לא ביבי" (בינתיים...9, אבל במיעוט בגוש השמאל, רואה ב"ניצחון הגדול" את היותה מפלגת השלטון... השאלה היא מתי העם והעובדות יחזירו את כחול לבן למציאות ולמקומם האמיתי בפוליטיקה ובמדינה....
כתוב תגובה ל- אע
+
מאמר בזוי
  מגיב ותיק   29/09/19 16:43
זה עיתונאי זה ?

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  בזוי
  יאיר דקל   2/10/19 18:12
ראיתי את התגובה "מאמר בזוי. זה עתונאי זה". האם לכתוב בשם בדוי (או ללא שם) - זה לא בזוי? האם להגיב ללא נימוקים וללא הסבר זה לא בזוי? חבל שהמדור המצויין הזה נותן מקום לתגובות בזויות.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
-  אדוני, הנך משפיל באופן מכוער
  אלי נמט   3/10/19 06:01
את אחד המגיבים המצויינים והמוערכים של אתר זה. איש מלא יידע ותבונה, אשר מסוגל לפרוש יריעה רחבה של חומר כדי לבסס את דבריו. בעל זכרון מצויין וחוכמה. אתה הוא האיש הבזוי אשר רק בשל ענין פעוט שאין זה מעניינם של הגולשים (אם הוא מציין את שמו או לא) - אתה מקניט אותו. ובכן, דע לך שתגובתך היא היא המכלימה את בעליה. חבל שאנשים מסוגך אינם פונים לאתרים שעמם אתה מזדהה והנך משפריץ את רעלך כאן באתר זה.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
-  כשאתה כותב ב"פורום" ולא בגוף
  ל-מגיב ותיק   1/10/19 06:05
המאמר עצמו - אין יודעים לאיזה עתונאי כוונתך. כנראה שכאן התכוונת למרגלית. לכן רצוי לכתוב תגובות במאמר עצמו.
כתוב תגובה ל- ל-מגיב ותיק
-  נכון
  שמ   1/10/19 08:12
מאוד.המיקום של תגובתך מגיב ותיק מטעה.
כתוב תגובה ל- שמ
+
ללכת לאיבחון נתניהו שיגע אותו
  אבי כהן   26/09/19 10:49
העכבר השואג
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  }}}נתניהו מסוכן לישראל.לאשפז!
  13שנים צוחק עלינו   27/09/19 13:33
{{{ 13שנים נתניהו ראש ממשלה. 57עמודי כתבי אישום יש נגדו. הוא עושה הכל כדי לשבוע מי יחקור מי יהיה בתביעה ומי ישפוט. כל עבריין חולם על זה. מהתקשורת אפשר להבין שמשפחתו די מטורללת וקובעת כאן סדר יום. יש ענינים חשובים לעתידה של ישראל עליהם לא מדברים.
כתוב תגובה ל- 13שנים צוחק עלינו
+
שאלה
  המתקן   26/09/19 06:16
אני רק שאלה כחול לבן זה לא גוש של שלוש מפלגות?
כתוב תגובה ל- המתקן
+
כתבי אישום לסחיטת ליברמן וגנץ
  אבי כהן   26/09/19 02:43
כל מילה בכתכה חקוקה בסלע חבל שלא קיבלת במה בכליי התקשורת לא יעזור להם האמת תצא לאור עידן חדש בא לעולם עידן הנשיא טרמפ השמאלנים יצטרכו להתמודד עם גוש ימין מאוחד מי שמזגזג כל יום זה ישראל ביתינו פעם משקרים כי ילכו עם נתניהו והליכוד ולאחר הבחירות שיקרו לכולם. גם בפעם השניה משקרים על חוק המצלמות . כדאי לאפשר זיופים בבחירות. בקיצור מפלגה מזגזגת . כיום מתברר לפי דבריי עורכת דין אבויה כי ליברמן ניסחט על ידי הפרקליטות וכי יש להעמידו לדין . הוא אויים באולפן על ידי מי שתקח את תפקידו של ווינשטיין. מה גם באולפני החדשות השונים לא מעלים את תיקוו של גנץ תיק הממימד החמישי ותיק הטרדה מינית. כל השמאל נרתם עם כל הכח להפיל את שלטון נתניהו. השימוש בסחיטה ואיום על גנץ וליברמן יתפוצץ להם בפנים. אני תקווה שליברמן יתעשת ויחבור לגוש הימין בראשות נתניהו על מנת למגר את שליטת המושחתים וחשיפת מעשיהם לעיני כל עם ישראל. קריאתי לליברמן חבור עם נתניהו וגוש הימין ואל תחשוש מאיומיי הסחיטה כי כאשר הם יחשפו הסחטנים יצטרכו לתת את הדין.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  בלו
  בול   28/09/19 22:31
בול
כתוב תגובה ל- בול
+
כמו שאני מכיר את הדרעק פרץ
  שבץ חלובה   25/09/19 23:11
הוא יקפוץ כמו קוף שחור על העגלה של ביבי ויספק לו את המנדטים החסרים..תקראו לי חסמבה אם זה לא יגמר ככה. ומה עם הבטחות של פרץ וגיזום השפם שלו? הוא תמיד היה שקרן ורמאי ואין סיבה שנירפא ממחלה זו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מועמד כפול 0 (לפיד) = אפס סיכו
  אמיר ש.   25/09/19 21:03
בעיה. גנץ עייף.. מבוהל.. קצת טאמבאל..אבל אולי יש סיכוי שידע להתנהל כרוה״מ אחרי חונכות של נתניהו. אבל אפס מאופס כמו לפיד רווי אגומנייה - לא יאפשר לו. יקבלו את עונשם בבחירות הבאות!
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
+
ביבי ירכיב את הממשלה
  כוכי   25/09/19 19:59
כתוב תגובה ל- כוכי
+
לפי החוק ביבי צריך להיות מחויב
  שבץ חלובה   24/09/19 17:13
לתוצאות הבחירות ולא לגוש שאיתו חתם הסכם. לכן על הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על גנץ שיעקוף את ביבי בלי קשר להסכים שהנ"ל חתם. ביבי מנסה לגנוב את ההצבעה וריבלין יושב באפס מעשה ומסתכל איך הכל בורח לו בין האצבעות היום מחר הכדור לא בידי שני הליצנים כנץ או ביבי אלא בידי נשיא המדינה . עליו להתעשת ולקחת אחריות ולקבל החלטה חד משמעית. לפי הנוהג אצלינו הזוכה בבמירב הקולות המפלגה שלו הוא זה שצריך לקבל את הזכות להרכבת הממשלה. על הנשיא ריבלן לצאת במתקפה נגד ביבי שמפריע עם כל מיני מניפלציות להרכבת הממשלה. על הנשיא להחתים את ביבי בתור מפריען סידרתי שמקומו לא בכנסת.אם זה לא יעזור יש להעביר את ההחלטה לידי הבג"ץ בהרכב מורחב של 9 שופטים שהוא יקבע.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  תשובה
  רר   24/09/19 19:23
גם אם הנשיא יטיל על גנץ אין לו ממשלה.ממתי בגץ מחליט בנושאים מעין אלו. מספר הממליצים קובע ולא גודל המפלגה. ביבי מעוניין להיות שני . רוץ גנצי ותכשל.
כתוב תגובה ל- רר
+
נשיא המדינה תן המנדט לנתניהו
  אבי כהן   24/09/19 08:06
גוש ממליצי הימין גדול מגוש השמאל ריבלין העבר את המנדט לנתניהו. נראה לי שהנשיא מושך זמן .נראה כי הוא והשמאל מכינים תירוצים לא לתת לנתניהו את המנדט להקמת הממשלה . נתניהו אנה הפסק את המגעים קח את המנדט ואז תנהל שיחות. עובדים עליך .הנשיא וגנץ משתפים פעולה אם לגנץ היה את הגוש הגדול הנשיא היה נותן לו מיד את המנדט ולא משחק בשיחות סרק אלא עם מנדט ביד. הנשיא התאכזב שבמפלגת המרצחים לא כולם המליצו על גנץ. יש סיכוי שחלק ממחנה גנץ הימניים יערקו לליכוד. אנה הפסק השיחות עד לקבלח המנדט לבינתיים כנס את גוש הימין על מנת לקבוע קוים המאושרים עם כל הגוש לצירוף תומכים נוספים .
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
למה ביבי לא חוקר את המדליפים
  עוד סתם אחד   23/09/19 20:19
השב"כ = משרד ראש הממשלה. מדליפי הפרקליטות חוגגים. למה לא נותן הוראה לחקור המדליפים. או כללי המשחק הם כאלה שהולכים מכות אבל לאחד קושרים את העיניים והידיים ושני חובט ובורח. מי קובע מתי תהיה חקירת שב"כ ??
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
+
שיטת הבחירות
  תחכימוני   23/09/19 08:09
שיטת הבחירות הבאה תהייה קנטונית חלוקה לאיזורים ונציגות מכל איזור וריבונות ממלכתית יהודית נשיאותית ואפילו מלוכני אין ברירה הם אוכלים אותנו מבפנים לאט לאט אבל בטוח אם השינוי לא יגיע המדינה היהודית לא תשרוד
כתוב תגובה ל- תחכימוני
+
או ליברמן או בחירות שלישיות
  שבץ חלובה   22/09/19 18:29
נכון ליברמן במצבו האלקטורלי לא מסוגל לכפות את דעתו על הגושים אבל הוא יכול למנוע עזרתו מאף אחד מהצדדים וזאת תהיה תרומתו. ליברמן היחידי שעומד במילתו. נכון שגם הדרעק פרץ עומד אבל זה זמני ואני לא סומך על השקרן הזה שלא יתקפל בסוף.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
אשמת החרדים
  חילוני מכבד מסורת   22/09/19 12:52
מי שאשם ברמיסת השבת, קבורה שלא על-ידי חברה קדישה, נישואין אזרחיים בחו"ל גם למי שיכול להתחתן ברבנות ושאר פעולות אנטי מסורתיות הם החרדים ורק החרדים. אבל שותפים להם ע"י כניעה המפלגות החילוניות החל ממפא"י ועד הליכוד.
כותב זאת חילוני שיודע שעם הקמת המדינה ולפניה היה יחס של כבוד הן של החילונים כלפי המסורת והן של הדתיים כולל החרדים כלפי החילונים בבחינת חיי ותן לחיות. אם היה בית כנסת ברחוב לא היו עוברים שם עם מכונית בשבת גם אם לא היה כלל תמרור שאסר זאת ובמלחמת השחרור נלחמו גם תושבי מאה-שערים מירושלים ובוודאי החרדים של חיפה. מאז הפכו החרדים לסחטנים עם זכויות יתר בתחום הכלכלי והצבאי.
הנושא שמוצג כקשה ביותר על הדתיים הוא התחבורה הציבורית בשבת. זו הנבזות הגדולה ביותר של הדתיים. אלפי צעירים נהרגו ונפצעו בגלל נהיגה במכונית ההורים ביום שבת משום שאין תחבורה ציבורית. פיקוח נפש דוחה שבת. אבל אצל הדתיים כנראה רק פיקוח נפש דתייה דוחה שבת והרי מי שנוהג בשבת הוא חילוני, שייהרג או יפצע לו זבש"ו. וכך גם בשרות הקרבי בצה"ל.
כתוב תגובה ל- חילוני מכבד מסורת
+
האיסלם בצרפת
  שמחה חן   22/09/19 10:42
אני מחזיקה אזרחות צרפתית שחתומה עליה שופט מוסלמי. מה אני רוצה לומר צרפת תהיה בזמן הלא רחוק מאה אחוז מוסלמית. כל הפנים בידם ממנקה רחובות דרך שדות תעופה עד השופטים. מה זה פנים?זה לב ליבה של ממשלה. שיפוט בעצמכם.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  כבר 135 שנות איסלום
  יורביה   22/09/19 14:08
כבר בשנת 1885 לערך, החליטו הפיאודלים לאסלם את אירופה והעולם, האשר החדית' (ספר ההמשך לקוראן) מגדירה פיאודל-וסאליזם כקדוש ומחייב. דאר אל-איסלם הוא משכו הכניעות כלאמר וסאליזם. דאר אל-חארב הוא משכן המלחמה וה-warlords קרי פיאודליזם.
כתוב תגובה ל- יורביה
+
לפי מגילת העצמאות
  ליעד   22/09/19 10:05
במדינת ישראל יש חופש דת, כלומר היא איננה מדינה יהודית במובן הדתי רבני, אלא מדינת העם היהודי.
כתוב תגובה ל- ליעד
+
שופטים ושוטרים תיתן לך
  יצחק הרואה   21/09/19 22:20
שבוע טוב יהודים יקרים. הרגע נחשפנו לשינאת חינם של אנשי תיקשורת המייחלת לגזור גזר דין מוות לראש ממשלה בישראל . ומה דינם של אותם אנשי תיקשורת שחודשים על גבי חודשים משתפים פעולה עם פרקליטות ואנשי משטרה על מנת לגרום לפגיעה במשפחת ראש הממשלה הניבחר ובו במיוחד ? והאם מדינות זרות המייחלות להשמדת מדינת ישראל כמדינה יהודית תיצלח בעזרתם האדיבה של בוגדים במדינת היהודים ? והאם הכסף של אותם מדינות זרות וקרנות למינהם זה מה שיגרום למדינת היהודים שהקב"ה העלה אותם ממצרים להיות העם הניבחר לו יצלח. הקב"ה רואה את כולם ומחכה לרגע לפגיעה קשה בהם. ולמה כתבתי בכותרת " שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך " כי כל הכתוב מעלה התחיל לכאורה מאותם שופטים ושוטרים ולמה הכוונה : ישנה פרשת שבוע שנקראת " שופטים " ( קראנו את הפרשה לפני כשבועיים וכך מתחילה אותה פרשת השבוע " שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך " . הקב"ה ביקש ממשה רבנו להקל עליו שכל זמנו טיפל בבעיות של העם וביקש ממנו למנות גם שופטים וגם שוטרים בכל שער ושער , בכל מקום ומקום שהם אלו שיטפלו בעם ויעזרו להם להתנהל בצדק ובמשפט כדת וכדין . ואם לא יטפלו באמת בכל שער ושער , אזי המילה שער תתהפך ותיהיה " רעש " ולמילה רעש היו פירושים : " רשע " ונאמר על ידי רב מקובל שהמילה "רעש" הם ראשי תיבות של " רואים עליהם שחיתות " והאם זו התקופה בה אנו נמצאים לכאורה ?? כנראה שכן . אנחנו נמצאים שבוע לפני ראש השנה ומדי יום השינאה , הרוע , הרכילות , לשון הרע , הקיטוב , השקרים ועוד ועוד מתגברים וכמו שכתבתי אנשי תיקשורת מבקשים לגזור גזר דין מוות לראש הממשלה הניבחר של הקב"ה . לאן הגענו !!!! ומה יהיה עם עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ? האם כמה פוליטיקאיים מסיתים יצליחו באותה שינאה כלפי תושביה היהודים של מדינת היהודים ?!! אז זה לא יקרה , הקב"ה ימשיך להציף את אותם מדינות , קרנות , יהודים ועוד להראות מי הם אותם הפוגעים במדינת היהודים.ואז לפגוע בהם קשות. כתבתי והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא המנהיג הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים וצירף אליו עוד מנהיגים בעולם על מנת להגן על מדינת ישראל כמדינה יהודית וניבחרת של הקב"ה. מציע לכולם כולל חובשי כיפה לחזור בהם ולבקש סליחה ומחילה ממשפחת נתניהו ובמיוחד מראש הממשלה הניבחר בינימין נתניהו , אחרת יום הכיפורים לא יכפר להם ולא יסלח להם על מעשיהם . מאחל לכולנו לקיים את " ואהבת לרעך כמוך " וייטב לנו . שבוע טוב יהודים יקרים. העבירו מסר זה ופרסמו ברבים למען יראו וייראו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ואהבת לרעך כמוך
  ק.ר.   22/09/19 14:10
ממש משנתו של נבחר האלוהים, נתניהו. עכשיו ברצינות- אתה מאמין שיש אנשים בישראל שרוצים לסייע לגורמים חיצוניים להשמיד את ישראל? ההזיה שלך עלתה מדרגה.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  ליצחק הרואה
  שמוליק 1489   22/09/19 13:36
היי יצחק.....כולי תקווה ותפילה שדבריך יתממשו - למרות שכרגע חלקם נשמע כמדע בידוני - ואמן ויתקיימו. אינני יודע מאיזה חומר עשוי נתניהו - הוא עומד בלחצים אדירים של שירות כראש ממשלת ישראל במשך 10 שנים רצופות, שזה בפני עצמו לחץ לא שפוי, וכל זה בשילוב של תקיפות ורדיפות מדהימות בלתי פוסקות. האם הוא יעמוד בכך ? איך כל כך הרבה אנשים בעם ישראל קנו את השקרים שטופלים עליו.....איפה העם החכם שאמור לזהות ולהבחין בין שקר לדבר אמת ?עם ישראל - אייכה.... אגב - אנא, אל תפסיק לפרסם את דבריך ....
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  פגיעה והכפשת נתניהו ע''י התקשו
  אבי כהן   22/09/19 04:33
כל מילה שכתבת מבטא את מה שעובר על נתניהו ומשפחתו תקופה ארוכה .כל התקשורת צמאי הדם התגיסו עם שונאי ישראל ליפגוע במדינה. הם יודעים כי אם נתניהו הצליח להתמודד עם 8 שנות שלטון מולמי בארה''בכיום עם הידיד טרמפ שנתן לנו את העיניים של המדינה הגולן ואת הלב ירושלים ומעוניין לחזק את ביטחון המדינה נתניהו יכול להוביל את המדינה למחוזות שיד הדמיון אינה משגת לכן כל שונאי ישראל נרתמים למשימה זו.גם לא שכחנו לטרמפ את מעשיו הראויים לשבח בנושא אירגון האו''ם האנטישמי. בשעה קשה זאת גוש הימין חייב להתלכד מאחורי נתניהו לנצל מציאות זו שנפלה לעם ישראל. ליברמן נתון במשך שנים לחקירות ולהציל את עורו הוא מוכן לימכור את המדינה. אם הוא לא יעמוד בשעת צרה זו לימין נתניהו הוא יגמור בכלא גם לאחר שיספק להם את הסחורה .זה מה שעשו לאריאל שרון. מצער שחוק המצלמות לא עבר והמשטרה לא חקרה תלונות לזיופיי בחירות והגדיל יושב ראש הקלפי שלא רק שמנע העברת החוק אלה אף מנע מצב שהיה קיים שאנשים יכלו לצלם באופן פרטי והוציא הנחיות שימנעו מכל אדם לצלם ולהנציח גניבת וזיופיי בחירות באולם הקלפי על ידי הטלת עונש מאסר מיקרים של גניבת קולות וזיופים שתועדו במצלמות מליפני חמישה חודשים עד יום זה לא נבדקו .
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
את
  את   21/09/19 20:25
את מאמינה אבל אבל יו תר מ2000000 אזרחים מאמינים שתפרתם את התיקים אומנם בחוטים גסים שיתפוצ צו לכם בפנים. אב ל מאמינים שאתם הם המ ושחתים האמיתים מה לעשות .הימין יותר מהשמאל ובהרבה.
כתוב תגובה ל- את
-  חחח בדיחה טובה חחחחח
  אירית   22/09/19 01:52
שני מיליון? בחלומות
כתוב תגובה ל- אירית
+
פוליטיקה
  בר אוריאן   21/09/19 10:57
תגובה לתוצאות הבחירות הבחירות האחרונות לא היו רק בעד או נגד "ביבי". אלא בעד איזו ממשלה תנהל את המדינה הזו. נתניהו רצה ממשלה צרה בת 61 חכי"ם שמורכבת ממפלגות הימין עם החרדים והמשיחיים שתפקידה להבטיח לו חסינות מהעמדה לדין על שוחד, מרמה והפרת אמונים ב-3 תיקים. בתמורה הוא הבטיח לשותפיו לתת להם את כל מבוקשם. זו היתה הממשלה הגרועה, המושחתת והמסוכנת ביותר לחברה הישראלית. לעומתה צריכה לקום ממשלה רחבה שמורכבת רק ממפלגות ציוניות, חילוניות וליברליות המייצגות את רוב ציבור הבוחרים בישראל, ושתוכל לטפל בכל הבעיות החברתיות והכלכליות שהוזנחו לטובת מפלגות קטנות וקיצוניות.
 תגובה לבחירות
כתוב תגובה ל- בר אוריאן
+
ללמוד מצרפת איך חיסלו שם
  שבץ חלובה   19/09/19 19:12
את הממסד הדתי ב 1905 והפכו את המדינה לחילונית חיסלו את הדת וסגרו כנסיות ומנזרים וניתקו את הת מהמדינה. דם נישפך שם אבל היום המדינה שם נקיה מדתיים. מה שטוב לצרפתים טוב לנו. צריך ללמוד מה קרה שם ופשוט להעתיק מהם. אם הצרפתים היו מסכימים לתזק 50% מהציבור בתור אוכלי חינם? בחיים לא. הם היו אומרים אז בשביל עשינו את המהפיכה ב 1789 כדי שנהיה עבדים של הדוסים? הם חיסלו את בתי הספר של הכנסיה בעוד שאצלינו הולכים הפוך ובכל בי"ס חילוני יש רב בית הכנסת על חשבון ההורים החילוניים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  צרפת
  אלמקיאס דוד   25/09/19 10:09
מסכים אתך וגם צריך לשנות את שיטת הממשל , כפי שהדבר נעשה בצרפת אגב כואב לומר זאת אך שום דמוקרטיה בריאה לא קמה בלי מאבק בתוך המדינה עצמה שנה טובה
כתוב תגובה ל- אלמקיאס דוד
-  דת ומדינה
  עמי עמי   24/09/19 20:37
לפני שאתה מציע הצעות שכאלה חשוב שתבין שבצרפת ובכל העולם באמת אין קשר בין דת למדינה. לגבי מדינת ישראל אסתפק בזה שאתן לך תרגיל מחשבתי מעניין.נסה להסביר לעצמך מה תאמר לילדיך כתשובה לדבריו של אחמד טיבי אצל הנשיא "אנחנו אדוני הארץ הזו, אנחנו אוכלוסיה ילידה, לא היגרנו לכאן, נולדנו כאן!" לכאורה הוא צודק. כשתהיה לך תשובה אולי תשכיל לכתוב אחרת....
כתוב תגובה ל- עמי עמי
-  אחמד טיבי ועוד רבים כמותו
  כלל אינם צודקים   25/09/19 19:45
סבו של טיבי היגר לפלסטין(כך נקראה ארץ ישראל ע"י הרומאים לאחר מרד בר-כוכבא- גם בניגוד לעם היהודי מעולם לא היה עם פלסטיני)מסוריה עקב סכסוך קשה עם משפחתו משפחת טיבי שהינה מפורסמת בסוריה .ועוד רבים אחרים בעיקר החורנים שבאו לארץ ישראל כדי לחפש פרנסה שסופקה ע"י היהודים בעבודות חקלאיות. האנגלים שקבלו מנדט מהאו"ם לשלוט -לפני בריחתם החליטו לתת מעמד תושב לערבים שהיגרו לכאן לפחות שנתים לפני עזיבתם.
כתוב תגובה ל- כלל אינם צודקים
-  מה שהולך להתרחש בצרפת זה
  הפוךעל הפוךהשריעה   23/09/19 19:44
מה שהולך להתרחש בצרפת זה הפוך על הפוך -השריעה תשלוט בה המוסלמים מתרבים בקצב הילודה המזרח תיכוני והנוצרים הולכים וקטנים ילוד אחד או שנים במקרב הטוב או זוגות חד מינים
כתוב תגובה ל- הפוךעל הפוךהשריעה
-  לצרפת יש מספיק צרות דת המוסלמי
  אבי כהן   23/09/19 16:42
3000 שנה לא יכלו להוציא את הדת תקרא את ההיסטוריה ואתה חושב שליברמן יצליח? כנראה שאתה לא מבין שזה מה שמייחד ומאחד את עם ישראל. אנחנו פרומיל קטן באוכלסויות העולם אבל נושאים 10 אחוז פרסיי נובל זה הכח של עם ישראל. רק שתדע שהסינים מאמצים את שיטת לימוד הגמרא שלנו. אתה מכיר בכך שהסינים עם חכם עם תרבותשל אלפי שנים.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  u'be'chukot a'goim lo telechu
  Haim Mevin, NYC   22/09/19 18:00
Agav, chashavti she'kibalta shavatz mochi achrei she'ne'elamta lizman-ma v'im hagi'a'cha l'gil 80. Nir'a she'a'chaluda me'a'kevet ktzat
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
-  אידיוט
  Davidyuli   22/09/19 04:08
הצרפתים שם כי שם נולדו אנחנו פה כי אנחנו יהודים
כתוב תגובה ל- Davidyuli
-  אני פה רק כי נולדתי פה
  ליעד   22/09/19 09:42
ואינני מסכים עם רבים מערכיה של היהדות בגלל הכפיה הדתית. נולדתי כאן ואין לי אפשרות לגור במדינה אחרת.
כתוב תגובה ל- ליעד
-  אפשר לסדר לך מקום אחר בקלות
  משנע בע״מ   22/09/19 22:39
כתוב תגובה ל- משנע בע״מ
-  לא מבקש ממך
  ליעד   23/09/19 01:22
ואני לא חייב לך לקיים מצוות בין אדם למקום.
כתוב תגובה ל- ליעד
-  הדת השולטת בצרפת איסלאם
  יעקב מועלם   21/09/19 09:04
כנסיות נשרפות כמובן ללא פרסום המוסלמים בונים מסגדים. אוכלי החינם במסגרת שירותי הרווחה בצרפת רובם מוסלמים..אסור לדבר נגד לבקר רק מוסלמים..באמת מהפיכה נגד הדת...
כתוב תגובה ל- יעקב מועלם
-  אוכלי חינם בצרפת
  AVIC   21/09/19 03:15
25% מהאוכלוסיה בצרפת, מוסלמים בעיקר מארצות שנשלטו בעבר על ידי צרפת והם מתנקמים בגדול. שואבים תקציבים ופטורים מעבודה קשה עם קצבאות ילדים שמנות. העיקר שתהייה מבסוט.
כתוב תגובה ל- AVIC
-  כבר לא חילונית
  שבץ מוחי   19/09/19 19:51
צרפת חוזרת להיות מדינת דת קיצונית, אלא שהכנסיות התחלפו למסגדים! בני האדם זקוקים למשענת ותמיכה ומוצאים אותה בדת
כתוב תגובה ל- שבץ מוחי
+
בסופו של דבר ממשלת גנץ תגמור
  כמו ממשלת ברק   20/09/19 14:15
כתוב תגובה ל- כמו ממשלת ברק
+
נוכל אל תכניס את נתניהו
  כוכי   20/09/19 12:16
כתוב תגובה ל- כוכי
+
הנבונים אמרו ישראל לפני הכל ?
  11113דודו   20/09/19 01:26
אם ישראל לפני הכל ! חברים לגנץ יש 44 בגוש השמאל. ועם ליברמן 52 ממליצים. לימין יש 55 ממליצים. הרשימה המשותפת לא ימליצו על חבר כנסת ציוני לראשות הממשלה ! וגם אם חלק כן , זה מתפרק אחרי שעתיים. אם ישראל לפני הכל ? לדברי הנבונים. אז מה על הפרק, איך אפשר להימנע מסיבוב שלישי. בואו נראה 1. או שפרץ מצטרף. 2.או שגנץ מצטרף. 3. אם לפיד ו/ או יעלון מפריעים, שיבוא עם חוסן לגוש הימין. מה מסובך פה ? יש גם אפשרות נוספת 4. שגנץ יקים עם ה 65 שחושב שהם איתו. קדימה !!! ישראל לפני הכל , לא ? אחרת אין מנוס מסיבוב שלישי. אף אחד לא יכול להחליט למפלגה מי יעמוד בראשה, כי אם כן ? למה לא ללכת על אפשרות 3.
כתוב תגובה ל- 11113דודו
+
מה זו ממשלת אחדות ליברלית,?
  איכפת לי   19/09/19 20:06
בלי המפלגות הדתיות זו לא אחדות אלא פילוג בעם..... באמירה הזו כחול-לבן הפסידה את הסיכוי להקים ממשלה בראשותה.... זה מראה על חוסר ניסיון גמור בפוליטיקה ובמציאות. החילונים זקוקים לדתיים כפי שהדתיים זקוקים לחילוניים. אני חיולוני אך.... המדינה ללא הדתיים תפסיק להתקיים..... האם זה לא ברור לכל הליברלים למיניהם????
כתוב תגובה ל- איכפת לי
+
עוד מרגל של קרן ווקסנר עוזב ,
  נוכלים שמאלנים   19/09/19 14:49
כתוב תגובה ל- נוכלים שמאלנים
+
ביבי רוצה לגנוב לנו את המדינה
  רוזה פינק   18/09/19 20:28
היו בחירות וביבי הפסיד. לי חוקי המשחק עליו להניח את המפתחת עלהשולחן ותפטר כמקובל בכל מדינות מערב אירופה המסודרות. אבל ביבי אחרי כל כך הרבה שנים בשלטון נידמה לו שהמדינה שייכת לו ולשורל"ה אישתו .ולא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות. ביבי חותר תחת שלטון החוק ועלינו להתנגד לו בנחרצות באמצעות הבג"ץ.
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  גנץ כרה"מ- המחירי הדירות יזנקו
  שמאלן מושתן   22/09/19 03:53
משקעים עכשיו שמחים!!! כל מי שהצביע כחול-לבן יהיה לו שחור בעיניים כשיגלה שהוא צריך להוסיף עו 50-200 אלף שקל למשכנתא. איזה כייף להצביע כדי לשלם יותר :-) אני ממש אוהב את בני גנץ.
כתוב תגובה ל- שמאלן מושתן
-  מי בדיוק ניצח.
  גג   21/09/19 02:34
לפיד בגוש של 44 מנדטים ללא ליברמן מול 55 של גוש הימין. אז מי הפסיד פה????
כתוב תגובה ל- גג
-  נתניהו
  ע   19/09/19 23:43
בסד אתם לא צריכים את נתניהו ,תעשו ממשלה השמאל וליברמן ,מה אתם רוצים מנתניהו?! ,הליכוד מסורתי וקשור לדתיים אתם חילונים תעשו שמאל עם הערבים וליברמן, ונתראה בהחירות הבאות,ליברמן האופורוניסט יחליט על עצמו אך לא על אחרים
כתוב תגובה ל- ע
-  שלטון חוק?עדי שקר זוממיםקנויים
  ע_הראל   19/09/19 05:55
השיטות של הסמול המחליא להשגת עדויות שקר, זה לקנות עדי שקר זוממים בכסף או טובות הנאה או שוחד מיני, או לעצור חפים מפשע שבקושי יש להם קשר נסיבתי לאיזה פרשה - ולהפעיל עליהם עינויים כמו מניעת שינה בכל מיני דרכים, במיוחד מזרונים מזוהמים ועבשים בתוספת זוחלים עוקצים בכל הגוף, וכמובן אדי ליזול מחניקים סביב, עד שנשברים נפשית ולכן מוכנים לשקר ולהפליל את חבריהם על לא עוול בכפם. ●☆● כך נתפרו כל תיקי ההבל נגד גיבור ישראל בנימין נתניהו, וכל מי שעיניו בראשו מבין שהכל שטויות וסערות בכוס ריקה! בסוף כל התיקים ייסגרו ודאי עם בושת פנים לפרקליטות הסמול הקנויה ודיראון עולם לאסכולת השיפוט הרקובה. ●☆● אז כל כלב סמולני יבוא יומו, והחלאות הארורים של הסמול יסולקו- כדי שלא יטנפו יותר את ארץ ישראל הזכה הטהורה, וכן יוקעו בציבור וגם יקבלו מיליוני יריקות "וירטואליים"- באתר מיוחד שישמש בתור עמוד הקלון עבור החלאות באסכולת השיפוט הרקובה. ●☆● ויש כ 2.5 מיליון מצביעי ימין, ליכוד ומסורתיים, דתיים וחרדים, אשר כולנו מייחלים לריסוקה של אסכולת השיפוט הרקובה, כי זו הפכה את ארצנו הטהורה לגן עדן לעדויות שקר מזוהמות וכן לעדי שקר זוממים, זאת בסיוע התשקורת הסמולנית. ●☆● והכי מרגיז זה תפירת תיק 4000 שזה כלום ושום דבר נגד גיבור ישראל בנימין נתניהו (ומשפחתו) על לא עוול בכפם; ריבונו של עולם, הייתכן ?? ●☆● כל הסיפור זה בסך הכל ששאול אלוביץ' האיש עסקים לקח סיכון וקנה מניות זבל של חברת יס הנכשלת על סף פשיטת רגל ופירוק, המתין כמה שנים עד שהצליח בניסי ניסים ולמכור אותם (עם רווח הגון) למשקיעים מחו"ל- שמחזיקים גם בסך 80% ממניות בזק; הוא עשה אקזיט בקנה מידה יחסית קטן- אך בכל זאת אקזיט מבורך לכלכלה הישראלית, ומגיע לו כל הכבוד על כך. ●☆● לשם כך הוא היה זקוק לאישור גורמים רגולטוריים בלתי תלויים ועצמאיים לחלוטין, ואכן קיבל הציון +100 מאת הרשות להגבלים עסקיים באוצר, וכן מאת מועצת הכבלים והלווין; וגם לו זהבה גלאון הייתה שרת התקשורת וראש הממשלה- כלום לא היה שונה כאשר אלוביץ' היה מגיש אותה בקשה למיזוג בזק^Yes ומקבל אותו ציון +100 פה אחד ושוב עם אפס התנגדויות- כלומר אין אפילו טענות לפגיעה לא בתחרות ולא בפרמטרים כלשהם בשוק התקשורת (וזאת עד עצם היום הזה)! ●☆● ובמקביל ביצע שאול אלוביץ' עוד פעולה חוקית 100%, כאשר פנה לעורך הראשי אילן ישועה של אתר ואללה שבבעלותו - וביקש ממנו לרסן את ההתקפות הארסיות נגד ביבי וורעייתו שרה, וזאת לפי התקדים מלפני כ 4.5 שנים בתביעה מאת עובדי ערוץ 10 נגד מנכ"לם ורשבסקי - אז טענו שהוא אוסר עליהם לפרסם חומרים נגד הבעלים של ערוץ 10 ושהם חוששים שמא יפטרו אותם! ●☆● ואכן נקבע בפס"ד זה כי ישנה זכות מלאה לבעלי הבית בכלי תקשורת פרטיים (ולעורכים הראשיים מטעמם) להנחות את הכותבים בהתאם למדיניות של הבעלים - על מה לכתוב ועל מה לא לכתוב (כולל להימנע ממה שעלול להזיק בעתיד, לשאר העסקים אשר בבעלותם)! לפי זה לאלוביץ' זכות בחוק לבקש מהעורך של ואללה אילן ישועה לרסן את ההתקפות (הארסיות בד"כ!) נגד ב.נתניהו, ואף להשתדל להגיע לאיזון מסוים באמצעות סיקור חיובי לו ולמשפחתו "היכן שיתאפשר", למה לא? ●☆● יתרה מזו, אין שום מניעה או פסול- במידה שניר חפץ כדובר משפ' נתניהו (לפי הדלפות תקשורת) נניח מצא לנכון (עם או בלי ידיעתם או בקשתם של משפחת נתניהו), למקד את עבודת הדוברות שלו (ולו רק מטעמי יעילות) מול אתר החדשות ואללה שאינו עויין כ"כ את הימין או את משפחת נתניהו (בניגוד לקבוצות הארץ /ידיעות /מעריב). ●☆● אז
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  העתקה
  של   20/09/19 13:05
הראל היקר מבקש רשות להעתיק ולפרסם באתרים אחרים. תמצתת יות3 מהניסיון שלי לתמצת את העלילות והכזבים שכתבלבי השמאל ניסו להדביק לנתניהו.
כתוב תגובה ל- של
-  OK בכבוד =my pleasure שבת שלום
  ע_הראל   20/09/19 18:53
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך》תיק4000תפור מכלום&שום דבר
  ע_הראל   19/09/19 11:33
המשך》אז מדוע בכלל שורבב נתניהו כאן לעסק ההבלים וכלום ושום דבר שנקרא 4000? הרי אין אפילו קשר נסיבתי שקושר את ביבי נתניהו לשום כלום! ובכן למי ישנם פתרונים לזה חוץ מחלאות הסמול של אסכולת השיפוט הרקובה? ●☆● התשובה המחרידה> שהתשקורת הסמולנית הקנויה (גיא פלג, אברמוביץ', דרוקרים וכו') עבדה עד היום בשיטת גייבלס הידועה לשימצה, שזה לחזור שוב ושוב על אותם הטעיות ושקרים - בתוספת הדלפות מהיכן שהוא (שהליצן אלשיך לא טרח לאתר)- עד שאנשים מתחילים להאמין בכזבים! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
בסך הכל גנץ הפסיד בגדול לביבי
  רמבו צלניק   18/09/19 08:25
אם ננקה ממנו את קולות הערבים שונאי ישראל... מה גנץ רוצה להיות ראש ממשלה בחסדי הערבים. אני לא מאמין עליו דבר כזה עם שלושה רמטכ"לים ברשימה. גנץ בלי הערבים שווה 44 נדטים בסך הכל.כעל הנשיא להטיל הרבת ממשלה על ביביב כמה שיותר מהר כדי לטהר את ראשו של גנץ מהאשליה שהוא ינהל את המדינה. מהשנשאר זה הפתרון של ליברמן: ממשל ביבי גנץ וליברמן שזהה פתרון הכי פשוט בלי שונאי ישראל החרדים והערבים. ממשלה כזאת תהיה משוחרר מסחיטה חרדת ותוכל לתת לחרדים טיפול רדיקלי ולהפוך אותה לאלמנט יצרני במדינה. גם עבודה וגם צבא. גנץ מסתבב נפוח כמו טווס וחושב שיקים ממשלת ערבים יהודים ולא היא . לא ניתן לו לבצע זאת. זאת מדינה יהודית ולא ערבית. נכון יש כאן ערבים אבל הם צריכים להבין את מקומם.
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
+
בלי ערבים ביבי ניצח בגדול
  רוז"ה וולפוצלניק   18/09/19 07:43
גנץמוכר את עצמו בתור מנצח גדול. אבל אם יוריד מהחשבון של הגוש שלו את הערבים הרי שביב ניצח בגדול. לאף אחד מהם אין גוש חוסם של 61 אבל בסך הכל גנץ לא יכול לטעון שניצח עם הערבים לצידו. מה הוא הולך להקים ממשלה עם שונאי ישראל? הוא רוצה לחזור על תרגיל רבין יח"ש מ 1992? מה שנשאר לעשות זה להקים ממשלת ליכוד גנץ וליברמן ובא לציון גואל. מפלגות אנטיציוניות כמו הערבים והחרדים החוצה. גנץ פלוס ביבי בס"ה 65 פלוס ליברמן 9 74 ויש לנו ממשלה בובה כשאוכלי החינם סרבני הצבא והעבודה בחוץ. ערבים? תמיד היו בחוץ אז למה לנפח להם את האגו ולתת להם לאיימן אודה ואחחמד טיבי שהם חשובים? גגנץ יוותר על הסמול שלו וביבי יוותר על הימין שלו וזה הפתרון. השאלה מי ראש ממשלה? גם פה יאלצו לעשות פשרו למען המדינה. מכיוון שביב כבר ראש ממשלה והוא זה שניפגע על גנץ לוותר לו למען הרוטציה ותת לביבי להיות ראשון ראש ממשלה. לאחר שנתיים גנץ וביבי הופך להיות שר אוצר או שר חוץ או שר בטחון. ברוטציה גנץ יאלץ על פי הסכם להתחלק עם לפיד כך שכל אחד מהם יהיה שנה ראש ממשלה. מסובך אבל אפשרי. מה לא נעשה למען המדינה כדי לנקות אותה מהזוהמה החרדית והערבית? אם לא ילכו בדרך הזאת אז אין לנו ממשלה ונאלץ לראות את שונאי ישראל יושבים סביב שולחן הממשלה. האם זה מה שאנחנו רוצים? אני מציע לגנץ לרדת מעל העץ ולדחות את הסיפוקים שלו לעוד שנתיים. ביב בתור ראש ממשלה יעבור שמוע ואם יוחלט על העמדתו לדין לא יוכל להתנגד ויאלץ להתפטר ואז גנץ יהפך להיות לראש ממשלה ראשון הליכוד יבצע פריימרים שיקבעו מי יורשו של ביבי. העיצה הזאת ניתנת חינם אין כסף בתור שרות למדינת ישראל. ממשלת ליברמן לפיד תתחיל מיידית בחיסול הממסד החרדי על כל שלוותיו. די עם חיים על חשבון הציבור והגיע הזמן לסגור להם את הברזים. לחסל את הממסד הדתי לחסל את המועצות הדתיות הכוללים ותשלומי בטוח לאומי לאברכים ובטלנים. להוציא את כל החרדים לעבודת כפיים וצבא. אם צריך אז בכח. לחזור חזרה לשנות ה 40-50. רק 50 אברכים גדולים בתורה יהיה פטורים מגיוס כפי שקבע בן גוריון מייסד המדינה. כל היתר לעבודה ולצבא. ממה הם יחיו? לא בעיה שלי. רוצים להקים קיבוצים. שיקימו מצידי.
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
+
זהו ביבי! אין חסינות!
  עזרא מנצור   17/09/19 22:36
הולכים למעשיהו!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
הקונצרט היהודי-ערבי וגנץ
  פפי   17/09/19 17:36
הקונצרט היהודי-ערבי להרוגי ''צוק איתן'' שהרגיז תושבים בדרום. בני גנץ השתתף משמע השכבה למחבלים חבורה של שמאל קיצוני מאד עד כדי גועל נפש בואך מצפן הידועה במרגלים הרבים שיצאו מתוכה היו מקליטים אותם בשנות השבעים מעבירים לפלשתינים ידיעות נגד ביטחון המדינה במקום מסוים באמסטרדם ועל כך אותם טייסים וקצינים נשפטו לתקופות מאסר ארוכות. encrypted-tbn0.gstatic.com
כתוב תגובה ל- פפי
+
חשבון נפש
  יצחק הרואה   17/09/19 14:36
יהודים יקרים , הקב"ה מבקש לעשות חשבון נפש לפני ראש השנה וכיפור על : השינאה , הרוע , לשון הרע , הרכילות , הקיטוב ובמיוחד אלו הנמצאים בקידמת הבמה כגון : פוליטיקאים , אנשי משטרה , אנשי עולם המשפט למינהם , אנשי התיקשורת והעם הפשוט בינינו . בקשו סליחה ומחילה מכל יהודי ויהודי במיוחד במדינת היהודים שניפגע כתוצאה מכל מה שציינתי . נאמר עפ"י רמזים שהקב"ה יבוא איתם בדין וחשבון ויגלה את כל מעלליהם . מבקש מכל מי שניפגע ממני אם בכתב ואם בעל פה סליחה ומחילה . תבורכו בעת הזאת.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
בחירות
  מילדרד   16/09/19 14:08
לי זה מאד ברור שהבחירות האלו מכורות מראש אני בטוחה שכבר זמן רב חברו ותכננו גורמים מסוימים,ה ר ב ה גורמים במטרה להטות הבחירות לטובת השמאל כמובן זו תחושתי הכבדה.....
כתוב תגובה ל- מילדרד
+
מי נענה ??
  יצחק הרואה   16/09/19 10:07
מעניין , היום לפנות בוקר נעשה תיקון לעם היהודי במדינת היהודים . לפני התיקון ספר נפתח 3 פעמים לקבלת רמז לבאות . 3 פעמים רצוף יצא : " מן המיצר קראתי יה " תפילה שקוראים בכל ראש חודש למעט ראש השנה. האם הרמז לבינימין נתניהו ? האם לאחר חודש אלול נראה דברים אחרים ? אלו השאלות שעלו באותו רגע . ואז נאמר "היחידי שאליו מדובר זה בינימין נתניהו " , נחיה ונראה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
אם יפנה לגנץ לא אתן לו את קולי
  כוכי   15/09/19 23:50
כשאני נותנת את קולי לנתניהו אז זה רק לנתניהו ולא לגנץ אם ארצה את גנץ אתן את קולי ישירות לגנץ וזה מעמיד אותי בפני התלבטות האם להצביע לנתניהו או בכלל לא להצביע
כתוב תגובה ל- כוכי
+
לאט אבל בטוח
  יצחק הרואה   15/09/19 22:49
כל ההתנהלות סביב הבחירות הבאות , לא מתרחשות ככה סתם . במהלך ההתנהלות מתגלות פרשיות שלפני כן לא היו עולות לאוויר כי הכל היה ניסתר ושיתופי הפעולה בין גורמים מהשורה הראשונה במדינת היהודים : משטרה , פרקליטות , תישקורת , ביטחוניסטים לשעבר , קרנות , ואפילו מדינות זרות ועוד ועוד . ולמה זה קורה : כתבתי והמשיך לכתוב , הקב"ה החליט להציף את כל השינאה , הרוע , הרכילות , לשון הרע , הקיטוב בעם וההבדלים בין היהודים . כתבתי והמשיך לכתוב : בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים וכל מי שיפריע לו יפגע . כולל אלו שהזכרתי למעלה . מציע לאלו שעדין בתפקיד ואלו שפרשו(כולל חובשי כיפות) לעשות חשבון נפש וללכת ולבקש סליחה מבינימין נתניהו ומשפחתו על מעלליהם כי יש מי שמביט מלמעלה ומחכה לתשובה מהם . אומר עוד כי כתבתי לאט אבל בטוח כל הרוע , השחיתות , לשון הרע , הרכילות , השינאה יצופו בימים הקרובים ואז העם יראה באיזו תקופה הזוייה אנחנו חיים . ציינתי בתגובה האחרונה שלי כי בבחירות הקודמות היתה רמיה ( עכשיו זה מתחיל לצוף ) של אלו שהיו מעורבים בספירה בוועדות הקלפי ועוד ולמי הבושה שלא חקרו והגיעו לאמת ? אלו שחקרו את נתניהו ואלו שמונו להיות אנשי אמת אבל בגדו בתפקיד שלהם. ציינתי שבוע שעבר כי התקבל מסר עם הסיפרה 64 שבגימטריה צפופה זה 1 והמבין יבין . עוד ציינתי שהממשלה הבאה שתקום תיהיה בשנת התש"פ שתיהיה מאוד חשובה וגורלית לעם היהודי . מאחל לכל העם היהודי לקיים את ואהבת לרעך כמוך ושהשינאה והרכילות ולשון הרע ובמיוחד השחיתות יעלמו ממדינת היהודים ולא יהיה קיטוב בעם כי כולנו בניו הניבחרים של הקב"ה , אנחנו העם הניבחר ואין עם אחר . ומי שמוציא את דיבת מדינת היהודים החוצה הקב"ה יפגע בו קשות . שאו ברכה יהודים יקרים.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  ליצחק - האם יש לך עדכונים נוכח
  שמוליק 1489   19/09/19 12:45
יצחק הרואה....האם יש לך עדכונים נוכח המצב הנואש בימים אילו.....
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  רבות מחשבות בלב איש
  יצחק הרואה   19/09/19 23:11
האם הבחירות (1) באפריל היו תיקו ? כמובן שלא , היתה רמיה אחת גדולה ובינתיים מחלקים את זה . האם הבחירות (2) החודש היה תיקו ? כמובן שלא . הקב"ה גורם לנו לראות איך העם מפולג ומוסת על ידי אנשי התיקשורת המנסים לגרום להרבה מאוד קהלים במדינת היהודים. הבלבלת תיימשך , העם בפחד וגם מיואש ממה שעלול לקרות . אכתוב שוב " בינימין נתניהו הוא המנהיג הניבחר של הקב"ה " וכרגע אין לו מחליף .ולא הנשיא ולא התיקשורת המעורבת ובוחשת . כתבתי שהממשלה הבאה שתקום תיהיה בשנת התש"פ ומי שיעמוד בראשה הוא בינימין נתניהו ואם לא .כנראה שנראה גאולה בקרוב . לכן כתבתי " רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום ".
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
סוס מנצח ו-2 חמורים צולעים
  חכו חכו   15/09/19 09:50
ביום שלישי בוחרים בסוס מנצח במקום ברוטציה של שני חמורים צולעים
כתוב תגובה ל- חכו חכו
+
ליצנית סמול מגעילה=שירה מרגלית
  ע_הראל   15/09/19 03:55
הנ"ל קובעת (12.9 Saloona) שאומנם נתניהו טרם הואשם בשום דבר, אך הוכח (איך?) שהוא מושחת! ואללה, ליצנית סמול (בת ליצן סמולני) ממציאה שוב את "ביבי אשם עד שתוכח חפותו" ●☆● אוי לה ואוי למי שמתקרב לסירחון שהיא מפיצה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
תפסיקי להשמיץ את נתניהו
  כוכי   14/09/19 23:48
בגלל שאת משמיצה את נתניהו אני לא מתכוונת להצביע עבורך כח את בכל מקרה תכנסי לממשלה גם עם הערבים העיקר שיהיו לך הרבה מנדטים והערב החלטי שאת קולי לא אתן לך
כתוב תגובה ל- כוכי
+
News1 = ביביתון
  דני2   14/09/19 14:37
חברה ניתן לראות בבירור כי news1 הוא ביביתון לכל דבר. רק אתרי חדשות חלשים וחסרי תקציב יורדים לרמה של ללקק לראש הממשלה. כל הכתבות פה מציגות עמדה אחת בלבד - לכו תצביעו ביבי. נמאס. הבחור לא עשה כלום כבר 20 שנה. ביזבז עשרות מיליארדים בכל שנה על חברות מועדפות כמו החרדים ודרדר את המצב הביטחוני וכושר ההרתעה לריצפה. תפסיקו להיות הזקנים שיודעים להציע רק ביבי, הגיע הזמן לשינוי. הכל תלוי בכל אחד מכם! לכו להצביע!
כתוב תגובה ל- דני2
-  בלגנץ תמכו בהסכם הגרעיןעם אירן
  ע_הראל   14/09/19 22:01
ואפילו התנגדו לנסיעתן של נתניהו, לפחות לנאום בקונגרס (לפי הזמנת שני בתיו) נגד ההסכם הרע הזה במרץ 2015. ●☆● ורק נתניהו גבר גבר, נלחם נגדו כמו אריה וכנגד כל הסיכויים, עד שבס"ד ארה"ב נסוגה ממנו - וגם הטילה סנקציות משתקות נגד איראן! ●☆● לכן אין תחליף לגיבור ישראל נתניהו, והוא ימשיך בחסדי השם עם הנסיכה שרה בבית רה"מ - עד 2029 לפחות, בבריאות שלום והצלחה, כבוד רב נחת וכל טוב להם ולכל ישראל ולכל באי העולם! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
ניצחון הצדק
  בן הימין   14/09/19 13:13
1.ניצחון אך ורק עם 61 חברי כנסת תומכים, אין כל דרך אחרת. 2."רחשי לב הציבור ולפעול בהתאם לאינטרס הציבורי הרחב ביותר ("קוֹל הָמוֹן כְּקוֹל שַׁדַּי")" היושר האישי של מנהיג ח י י ב להיות לפני הכל, את הציבור ביבי יכול להטעות בהצגה מושלמת מול המצלמה ובקניתו על ידי תקציבי ענק למיגזרי רבנים וישיבות. רק בית המשפט יכול לקבוע אם אין בהיתנהלות ביבי שוחד טובות הנאה הפרת אמונים ומנהל תקין.
כתוב תגובה ל- בן הימין
+
ההורוסקופים קבעו ביבי ינצח
  שבץ חלובה   14/09/19 12:01
כי שמן המלוכה משוך על ראשו...וכל יריביו בישי גדא...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
נעם, חזקו ואימצו
  ציניקך0904   14/09/19 10:15
ויהי השם עמכם
כתוב תגובה ל- ציניקך0904
+
אתה מאמין?
  ארק   14/09/19 07:15
אתה מאמין בכל השטויות שכתבת?אוי אוי אוי, להחליף ר'מ מכהן, איזה אסון! אפילו ב'ג מת ואנחנו עדין פה. כתבת כ'כ הרבה ואת השחיתות שלו ושל כל היושבים איתו מסביב לצלחתו, שכחת לציין. זה לא רק ביבי, זה ביטון וזאת רגב, ואמסלם ומיקי זהר ואנגלמן ואריה דרעי האסיר המשוחרר וליצמן הגנב. וגמליאל שרת ה???? שנמצאת כל הזמן בחו'ל על חשבוני. כל השלטון מושחת. ואתה איש חכם מבין שחובה להחליף, אתמול.
כתוב תגובה ל- ארק
-  שכחתה לציין את לפיד חבר ועדת
  הביטחוןשנמצא בחול   15/09/19 17:18
כתוב תגובה ל- הביטחוןשנמצא בחול
-  שכחת ברשימה
  רואן   14/09/19 13:44
שכחת לרשימה את אהוד ברק בוזי הרצוג גבי אשכנזי בני גנץ ניסנקורן סגלוביץ יעל גרמן אביגדור ליברמן וכל אנשי מפלגתו ועוד
כתוב תגובה ל- רואן
-  רק שכחת לציין את -
  ולא לשכוח לציין   14/09/19 11:35
ברק חברו של הפדופיל המורשע, שלא מוכן לספר לנו על מה קיבל 10 מיליון ש"ח. גנץ שקיבל מהמשטרה חוזה ענק בסך 50 מיליון ללא מכרז והספיק לגנוב 4 מיליון לפני שהכריז על פשיטת רגל. לפיד ששיחד את נוני מוזס ופרסם במיליונים ללא מכרז. אשכנזי שטייח את פרשת הרפז ומסתיר מהציבור "פרטים אפלים" על עברו.
כתוב תגובה ל- ולא לשכוח לציין
+
בחירות גורליות
  המוכיח   13/09/19 12:55
כל מי שמתקיים מעבודה, מפנסיה, מקצבת ביטוח לאומי וזקוק לסיעוד, זקוק לטיפול רפואי, נגד "עובדי קבלן" (עבדות) כולל בבתי ספר ובגני הילדים: חייב לסלק "הליכוד" ובעיקר נתניהו מהשלטון וטובה שעה אחת קודם. אחרת: מי שעושה עצמו חמור שלא יתלונן שרוכבים עליו.
כתוב תגובה ל- המוכיח
+
הבחירות הקרובות
  אזרח הוגן   13/09/19 00:48
למען המשך עשיה ושגשוג,למען שנעלה מהמקום השמיני במדד האושר העולמי,למען המשך עליה בתלג,שעלה ב 60% ב 10 שנות מנהיגותו של נתניהו בראשות הליכוד,למען ניצחון המפלגה היחידה שנציגיה נבחרו בבחירות ולא בסדור עבודה,למען המשך שגדוג המדינה חייבים להצביע מחל. אגב,עם פרס היה עולה למגדל אייפל,הוא לא היה מגיע לסוליה של ביבי,מבחינת מדיניות חוץ,הכי טוב מקום המדינה,תיירות גואה 4.2 מיליון תיירים והיד נטויה,שכר המינימום והשכר הממוצע עלו ב 50 אחוז ב 4 שנים,שמים פתוחים,אנשים נוסעים 4 פעמים בממוצע בשנה לחול. לכן בבחירות הקרובות רק מחל.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
-  }}}נתניהו פוטר דתיים וחרדים...
  משרות בצהל....   13/09/19 07:54
}}} נתניהו פוטר דתיים וחרדים משרות בצהל ועבודה=שוחד בחירות. ===לפרק ישראל עכשיו מדינה לדתיים חרדים ערבים ואוהדי ביתר. ===מדינה לחילוניים.
כתוב תגובה ל- משרות בצהל....
+
ברית הגנה של סוטי מין.
  הבנת הנקרא   12/09/19 17:27
מרגלית לא אמין לא ישר . מתפלא שעדיין מכנה את עצמו עיתונאי ופרשן...בושה.
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
-  מרגליות
  מילדרד   16/09/19 14:14
עדיין מחבבת את דן מרגלית למרות הכל...
כתוב תגובה ל- מילדרד
+
MEDINAT A"MIVTZAEEM", NEBECH
  Haim Mevin, NYC   12/09/19 13:39
Medina, she'chole' nefesh muchach haga ve'haza....- zu(medinat mivtzaeem......) a'totza'a a'bilti nimnaat. A"hozeh" (fertzel Sher"y) hitpager b'gil 44(='dam'), ve'yeladav hishtamdu ve'/o hit'abdu ve'tmunato a'grandiozit hutzva ba"Hichal"
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
+
בנט:בריחת ביבי, השפלה לאומית!
  עזרא מנצור   10/09/19 22:07
נתניהו פוחד לבקר בעוטף עזה... אז העוטף הגיע אליו. המכנסיים מלאים! ליברמן השוהה במתקפת הטילים באשדוד נשאר ולא נמלט!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
ראש הממשלה הכי טוב שהיה למדינה
  בנימין נתניהו   10/09/19 17:58
הביא הישגים מדהימים בכל פרמטר אפשרי !
כתוב תגובה ל- בנימין נתניהו
-  מדוייק - יישר כוח
  דניאל11   12/09/19 18:51
כתוב תגובה ל- דניאל11
+
מצפה בקוצר רוח
  ביביזבל   10/09/19 15:08
מצפה בקוצר רוח למפלתו של ביבי החשוד המופקר בבחירות ולמעבר מהיר שלו לתא מרווח בכלא כלשהו. אולי אז ניתן יהיה להתחיל לשקם את הנזק האדיר שהוא ומשפחתו הבזויה הביאו ומביאים על מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ביביזבל
-  המוח שלך הוא מיזבלה נטו
  חן45   18/09/19 09:28
זבל עשה אותך ואימך עדיין לא יודעת מי הוא מבין המאתיים שעשו אותה בכסף טוב
כתוב תגובה ל- חן45
-  הנה האופציה ה"נקייה" שלך
  מת על מושחתים   17/09/19 13:04
מקום ראשון בכחול-לבן – בני גנץ: הונה את משטרת ישראל והוציא ממנה ללא מכרז ועל סמך קשרים אישיים עם מפכ"ל המשטרה אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי". אלמלא פשטה החברה את הרגל הוא היה מוציא עוד 50 מיליון (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 2– יאיר לפיד: נהג להיפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדותו של נוני מוזס). העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת "ידיעות אחרונות" בזמן שאשתו עבדה שם. מקום 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת בלמעלה מ-100 מיליון שקל. מקום 21 – אלוף (מיל.) שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד וחויב לשלם פיצויים לחייל חננאל דיין בעקבות ההדלפה. מקום 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. כשהיה מפקד מרחב ירושלים (בימי אולמרט) ניסה לעצור את נדיה מטר מ"נשים בירוק", שהפגינה ברישיון. בעקבות מעשים אלה, סולק משירות פעיל ל"השתלמות" בארה"ב. מקום 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה. מקום 26 – רם בן ברק: בתפקידו כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה). מקום 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי).
כתוב תגובה ל- מת על מושחתים
-  עליה %5 בצמיחה, גרמניה 0.4%
  תשובה   15/09/19 21:44
במדד העולמי... אנגליה 0.4%... ישראל במקום ה 8 בעולם במדד המדינות העוצמתיות... אבל יש אנשים במדינה הזו שמעדיפים להיות זומביטים שטופי מוח של התשקורת רק שלא יצטרכו לחשוב יותר מידי.... אמרו להם רק לא ביבי, משקרים ומרמים אותם... עצלנים...מגיע לכם להיות טיפשים
כתוב תגובה ל- תשובה
-  זבל - תקרא לבנך הבכור !
  יאור   13/09/19 00:15
כתוב תגובה ל- יאור
-  זבל
  נילוס   16/09/19 14:32
עליך להשלים את המשפט לזבל תקרא לבן הבכור שלך על שם אבא שלו. על כל פנים לא יפה לדבר או לכתוב בסגנון כזה
כתוב תגובה ל- נילוס
-  תמשיךלחכות》BBרה"מ עד2029לפחות!
  ע_הראל   12/09/19 19:32
בס"ד בבריאות שלום ונחת, ביטחון והצלחה וכל טוב, בנימין ושרה נתניהו ימשיכו בבית רה"מ עד 2029 לפחות, +אופציה לעבור אז לבית הנשיא; ולסמולנים שקשה להם לחכות, יש להם ברירה לתפוס את המקום השמור להם במרתף 5- VIP בג'הנם המרכזי. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  }}} דתיים חרדים ואוהד ביתר....
  לרוב נטולי שכל...   14/09/19 12:44
{{{ לא דתיים חרדים או אוהדי ביתר הקימו את ישראל. הם חיים כאן רק בזכות הפריירים החילוניים שעובדים משרתים בצהל ומשלמים מיסים=לא ברור עד מתי ישארו כאן.
כתוב תגובה ל- לרוב נטולי שכל...
-  הבעיה של השמאל שכל מי שלא
  בדעתם אין לו שכל   15/09/19 17:10
כך ש 9\8 של העולם אין לו שכל ורק הם בעלי החוכמה והבינה. שכל היום הם משננים לעצמם אלהים לשלטון בראנו. וכולם העתקים שכליים של יצחק בן אהרון השמאלני.
כתוב תגובה ל- בדעתם אין לו שכל
-  חילונים=פועלים》הבנייןשל יהודים
  ע_הראל   14/09/19 21:42
הבניין שייך למדינה היהודית האחת והיחידה! אם החילוניים בנו מה שבנו - הרי הם היו (ויהיו) רק הפועלים שמבצעים את עבודתם, כי הבניין שייך ליהודים! כלומר המדינה (כמדינה) תמשיך בס"ד להיות מדינה יהודית ותשמור שבת וכשרות - אף כי אין כפיה על שום אזרח; כל אזרח פרטי הוא חופשי לעצמו האם מתי וכמה ולמה ישמור מצוות או לא; fair enough ? ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  תמיד נזכור
  אזרח הוגן   17/09/19 00:48
את אלטלנה ואת זה שירו על חפים מפשע שהניחו ידיים במים ורצחו 19 אנשי אצל,תמיד נזכור שמפלגת העבודה הביאה 4 מלחמות וגניבה ילדים ליצנים וגניבה ספרי תורה ורכוש תכשיטים של יוצאי אסיה ואפריקה,תמיד נזכור את אסון אוסלו השמיטה עלינו מפלגת העבודה בזכות המיצובישי גולדפרב ולרגל גונן שגב ואת אלפי הנרצחים בתקופה זו,תמיד נזכור ששתי לבגין זל ,לשמיר זל,ולרשום זל,כשהיה איש ימין אמיתי וקראו להם ערב ערב בגין רוצח שרון רוצח,תמיד נזכור את התרגיל המסריח של שמעון פרס שרבין כתב עליו לתקן בלתי נלאה ומנגד נזכור את זה שישראל היום מקום שמיני במדד האושר העולמי בזכות נתניהו,שישראל מעצמה בעולם בזכות נתניהו,השתלה גדל תוך 9 שנים ב 60 אחוז בתקופת נתניהו,שדרוג האשראי של ישראל הוא א.א. ,גבוה מאוד בתקופת נתניהו,שהכלכלה פורחת המשגשגת בתקופת נתניהו.ונחזיק אצבעות שהבחירות יהיו נקיות ולא יגנבו את הבחירות והמפלגה שחבריה נבחרו באופן דמוקרטי,בניגוד למפלגות שהשליט(ליברמן,לפיד,גנץ וחבריהם) בחרו את האנשים מהרחוב.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
+
תזכרו את המספר
  יצחק הרואה   10/09/19 14:55
תזכרו את המספר 64 .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  תזכרו מספר נוסף
  יצחק הרואה   16/09/19 18:38
תזכרו מספר נוסף 37 . מעניין אם לזה התכוונו ????
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
גנץ אנטי דת
  מנלה   8/09/19 17:10
גנץ: ממשלה חילונית בלי שומרי מסורת. "אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים - זה או הצבעה ל״מחל״ או לפיד. לכל הקדנציה"
כתוב תגובה ל- מנלה
+
הסמול+תיק4000ישראבלוף=בגסיסה
  ע_הראל   8/09/19 13:22
תיק1000 מת כי אין הוכחה שכל היין או הסיגרים שקונה מלצ'ין מגיעים לבית רה"מ (ולא מחולקים כמתנות לעשרות מקורבים של מילצ'ין); וכן לפי נתניהו לא ידוע לו על כמויות "חריגות" שמילצ'ין שלח; ולא מדרך הארץ להחזיר מעין משלוח מנות לחבר, שזה להלבין פניו של יהודי יקר- מילצ'ין. ●☆● כמוכן מנדלבליט כבר סגר למעשה את תיק2000, שכתב כי ברור שנתניהו לא התכוון לבצע *כלום* ממה שדובר עליו עם נ.מוזס, רק חבל שנתניהו משך את הדיבורים הללו לזמן רב מדי (וזה מרים להנחתה לנתניהו, כי אם לא היה מושך זמן- אזי חוק ישראל היום היה ממשיך להתקדם בכנסת עד לחיקוקו הסופי)! ●☆● וכעת תיק 4000 +הסמול גוססים יחד, מפני שאין אפילו קשר נסיבתי שקושר את ביבי נתניהו לשום דבר! הרי שאול אלוביץ' ביצע 2 פעולות נפרדות שהן משרתות את האינטרס הלגיטימי והחוקי שלו! ●☆● כי מצד אחד האזרח אלוביץ' הגיש בקשה למיזוג בזק^Yes (שהיא לגיטימית 100% וממילא זכתה לציון +100 מאת הרשות להגבלים עסקיים באוצר ומטעם מועצת הכבלים והלוויין עם 0 התנגדויות); ומאידך אלוביץ' פנה אל עורך ואללה אילן ישועה בבקשה לרסן את ההתקפות הארסיות נגד נתניהו ומשפחתו; והרי גם זה חוקי ולגיטימי 100% משום שבית משפט (לא בג"צ) כבר קבע כך חד וחלק לפני כ4.5 שנים [בתביעה של עובדי ערוץ10 נגד מנכ"לם (ורשבסקי), כאילו שנזף בהם או שמא מתכוון לפטרם, ככל שאינם רוצים לציית להנחיות העריכה שלו- שלא לכתוב נגד בעלי הערוץ 10]! ●☆● ואכן נקבע בפס"ד זה כי ישנה זכות מלאה לבעלי הבית בכלי תקשורת פרטיים (ולעורכים הראשיים מטעמם) להנחות את הכותבים בהתאם למדיניות של הבעלים - על מה לכתוב ועל מה לא לכתוב (כולל להימנע ממה שעלול להזיק בעתיד, לשאר העסקים אשר בבעלותם)! לפי זה לאלוביץ' זכות בחוק לבקש מהעורך של ואללה אילן ישועה לרסן את ההתקפות (הארסיות בד"כ!) נגד ב.נתניהו, ואף להשתדל להגיע לאיזון מסוים באמצעות סיקור חיובי לו ולמשפחתו "היכן שיתאפשר", למה לא? ●☆● יתרה מזו, אין שום מניעה או פסול- במידה שניר חפץ כדובר משפ' נתניהו (לפי הדלפות תקשורת) נניח מצא לנכון (עם או בלי ידיעתם או בקשתם של משפחת נתניהו), למקד את עבודת הדוברות שלו (ולו רק מטעמי יעילות) מול אתר החדשות ואללה שאינו עויין כ"כ את הימין או את משפחת נתניהו (בניגוד לקבוצות הארץ /ידיעות /מעריב). ●☆● אז מדוע בכלל שורבב נתניהו כאן לעסק? הרי אין אפילו קשר נסיבתי בין נתניהו לעסקי ש.אלוביץ'! הרי גם לו זהבה גלאון הייתה ראש ממשלה ושרת תקשורת, אזי כלום לא היה שונה! שאול אלוביץ' היה מגיש את בקשת המיזוג שלו בדיוק באותו זמן ומקום, והיה שוב מקבל +100 *מעולה* מאת כל הרגולטורים ללא מתנגדים- ולכן מבצע את המיזוג בסמכות ורשות כדת וכדין, ובא לציון גואל. ●☆● וכאן היגענו לטיפשות הכפולה של פילבר (בהנחה שאכן כך אמר):[ביבי עשה תנועת ידיים "לסמן" שהורדת מחירי הבזק צ"ל מתונה, ומזה היבנתי כי עלי (כביכול) לסייע גם במיזוג בזק^Yes]. ●☆● ובכן מה קשור כלי מיטה להר סיני, דון חמוריקו פילבר? הן רק חמור שלא למד כלכלה, לא יודע כי הורדת מחירים חריפה או מהירה מדי- עלולה לזעזע את בזק, ולגרור למפולת בבורסה החלשה שלנו! כלומר גם לו נניח שנתניהו התכוון בתנועת היד שלו להורדת מחירים מתונה כנ"ל, הרי הוא עשה זאת לא כשר התקשורת- אלא בתור רה"מ שאחראי בין השאר על האוצר, לכן מותר לו (לפי היוע"מ לממשלה) להנחות את כל שרי הממשלה לגבי מטרת העל (מניעת ההתדרדרות בבורסה)! ●☆● 》ראה המשך》
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך》מה קשורBB?ל4000המפוברק זה
  ע_הראל   8/09/19 16:42
מאידך, החמוריקו פילבר סתם התבלבל (או לוקה בדמנציה?)- משום שבקשת המיזוג בזק^Yes כבר הועברה לטיפולם המסור של הגורמים הרגולטורים העצמאיים (שהם הרשות להגבלים עסקיים באוצר ומועצת הכבלים והלוויין) ע"י אבי ברגר המנכ"ל הקודם - אומנם לאחר עיכוב "בלתי מוסבר" של כ8 חודשים על שולחנו, אך זה קרה כחצי שנה לפני כניסתו של חמוריקו פילבר, והרי מאותו רגע אין לאיש (ומנכ"ל התקשורת) שום נגיעה/השפעה על בקשת המיזוג, וגם לא תיתכן "טכנית" נגיעה כזו; ומאחר שממילא בקשת המיזוג הנ"ל קיבלה ציון +100 משני הגורמים הנ"ל (עם 0 התנגדות) אז מה קשור בכלל נתניהו לכל הפסטיבל המטורף שנקרא תיק 4000 המפוברק הזה?! השתגעתם!? ●☆● והנה כשנטרפת ספינת השקרים של שכירי הסמול גיא פלג ובן כזבית והם עומדים לטבוע, לא נותר להם אלא להיאחז בקרש ההצלה האחרון בהחלט, דהיינו הדלפה (לא בדוקה) מהעדות של ניר חפץ כאילו ביקשו ממנו ביבי (או יאיר או שרה) לגשת אל אלוביץ'- ולדרוש ממנו סיקור טוב יותר באתר ואללה; ובכן יתכן בהחלט (להבנתי) שמא נ.חפץ חזר פעם אל נתניהו (או אל בני משפחתו שהוא דובר שלהם) עם "הזנב מקופל בין הרגליים"- כי אז בכה על מר גורלם של דוברים (בכלל) משום שלא מוכנים אפילו לשמוע אותו- לא בידיעות ולא בארץ אף לא במעריב (והרי כולם יודעים למה)! ●☆● אז כדי "לנחם" אותו, לא מן הנמנע שאמרו לו: [תתעודד חבר מעולם משפחת נתניהו לא ליקקה דבש בתקשורת, אך שבת היא מלזעוק- ורפואה קרובה לבוא; והאם ניסית בעוד מקומות צנועים יותר?]! ואז נזכר נ.חפץ בעוד כתובות לפעילות הדוברות שלו, שהוא לא ילד קטן שצריכים להזכיר לו נניח את ואללה וכו'; אך אם בכל זאת הזכירו לו- הרי זה היה כמו להזכיר לתלמיד/ילד שיבדוק ביומן איזה עוד מטלות ושיעורי בית ממתינים לו, ואין להבין מזה כאילו מישהו יזם לשגרו לאלוביץ' (ואם נ.חפץ כן מצא לנכון לפנות בנוסף אל מומו פילבר מסיבה לא ידועה- הרי גם זו הייתה יוזמה מיותרת שעל דעת עצמו, משום שבקשת המיזוג בזק^Yes כבר נשלחה כאמור לטיפול הרגולטורים ע"י אבי ברגר, חצי שנה לפחות לפני היכנסו של מ.פילבר למשרד התקשורת)! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  יפה הראל
  באום   8/09/19 15:34
אני מציע שתצטרף לצוות הפרקליטים של נתניהו.
כתוב תגובה ל- באום
-  רק חבר צוות?אני מנחה^העל שלהם!
  ע_הראל   10/09/19 01:47
תודה אחי על המחמאה בכל אופן, זה עושה טוב לי על הנשמה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
ליברמן אדם לא אמין
  כוכי   8/09/19 11:10
כתוב תגובה ל- כוכי
+
חקיקת בחירות
  Xenon   6/09/19 04:49
כצפוי תזכיר החוק יאושר ע״י הממשלה
תיפול ההצעה בכנסת - תוצג האופוזיציה (גנץ/לפיד) כמי שהתנגדה למהלך המסייע לשמירת טוהר הבחירות…
יאושר החוק - בג״ץ (כצפוי) יפסול את החוק או לחילופין יקבע את הדיון בעתירה ל-18/09/2019 ואז מערכת המשפט תתואר כמי שסיקלה מהלך המנסה לספק מענה לשמירה על טוהר הבחירות …
כך או כך יוזמי ומקדמי החוק מודעים שאלו שני התסריטים הראליים ומקדמים את החקיקה לא לצורך מענה לבעיה אקוטית (עד עצם היום הזה היות וחלק מהקלפיות החשודות נמצאות עדיין בחקירת המשטרה הציבור לא יודע את תוצאות האמת האמיתיות …) אלא לצורכיי קמפיין הבחירות - חבל ……………
כתוב תגובה ל- Xenon
+
הזיופים גרמו לבחירות חוזרות
  ישעיהו א   5/09/19 22:14
זה אולי לא נח לשמאלנים ולכן התקשורת לא עוסקת בזה אבל בל"ד בלי זיופים לא עוברת את אחוז החסימה. למפלגה שעברה ב1000 קולות את אחוז החסימה יש למעלה מ10000 קולות בעשרות קלפיות הנמצאות תחת חקירה משטרתית. נפילת בלד מביאה לחישוב מחדש של הקולות כך שהימין החדש נכנסת לכנסת ויש ממשלה של 65 בלי ליברמן. הכנסת פוזרה בגלל הזיופים, על הכישלון הזה היה צריך להעיף את מלצר לא רק מוועדת הבחירות אלא מכל תפקיד ציבורי. עשרות עדויות על זיופים גם תוך כדי אלימות הועברו לוועדה שלא עשתה דבר. הזילזול של היועמ"ש ויו"ר וועדת הבחירות בגניבת הדמוקרטיה רק מראים ששומרי הסף לא משרתים את הציבור.
כתוב תגובה ל- ישעיהו א
-  רל תבייש את הנביא ישעיהו.
  לכבוד ישעיהו א'   12/09/19 13:27
ישעיהו א' מתעלם מהעובדה שהיועץ המשפטי קבע שכל התלונות ב-400 הקלפיות שנבדקו לא היו עבירות פליליות, ובקלפי אחת שנמצאו בה ליקויים קשים הם קשורים בליכוד. לשקר, שמפיץ הליכוד, חש רק תפקיד אחד והוא ליצור דה לגיטימציה לתוצאות הבחירות. ואני רק מקווה שהערבים ינהרו בהמוניהם לקלפיות וישלחו 15-17 נציגים. יש לי בקשה חמדעב ישעיהו לא לבייש את הנביא ישעיהו שלחם נגד :מגיעי בית בבית, שדה בשדה יקריבו עד אפס מקום.".
כתוב תגובה ל- לכבוד ישעיהו א'
-  }}}הזיופים = ליכודניק ושסניק..
  שיתפו פעולה.   7/09/19 16:52
כתוב תגובה ל- שיתפו פעולה.
-  בסוף הבחירות לכנסת ה 19 כתב
  קובגר   9/09/19 11:37
השופט רובינשטיין שבגלל אי סדרים וזיופים כדאי שבבחירות הבאות יהיו מצלמות ויותר שוטרים בקלפיות....ומה נעשה מאז ?? כלום !! השופט ג'ובראן שהחליף את רובינשטיין לא עשה כלום בעניין וגם השופט מלצר... בבחירות קודמות היו מספיק זיופים למשל באחת הקלפיות במגזר הערבי היו כ 180 מצביעים ונספרו 360 הצבעות... וכאשר ההפרשים בין המפלגות כל כך קטנים... הרי שכל קול חשוב.... אז ????
כתוב תגובה ל- קובגר
-  מה אתה מצפה משני שופטים אלה 1
  1מערך שרוף והשני.   11/09/19 09:27
כתוב תגובה ל- 1מערך שרוף והשני.
+
מי בכלל רוצה אתכם
  כוכי   5/09/19 20:02
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ריבלין
  שמחה חן   5/09/19 18:18
איפוא הממלכתית שלך ריבלין. אתה נוקט צד בושה
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
צעד קדימה עשר אחורה
  יצחק הרואה   4/09/19 19:12
מעניין איך מפלגות כמו כחול לבן (4 מנהיגים) ,העבודה (2 מנהיגים) ,הדמוקרטים (3 מנהיגים) ,ישראל ביתנו (מנהיג אחד), הרשימה המשותפת (הרבה מנהיגים) ועוד ועוד כבר מנסים לעשות צעד אחד קדימה לקראת הקמת קואליציה בינהם , אבל הפטפטת שלהם ושל התישקורת השותפים שלהם בעצם עושים 10 צעדים אחורה לקראת מי יהיה נציג האופוזיציה בכנסת . ולעומת זאת יש מנהיג אחד ניבחר על ידי הקב"ה בינימין נתניהו רץ קדימה בלבד ללא צעד אחורה . ולמה זה קורה ? הקב"ה החליט להציף את כל הרוע הקיים בעולם ובמיוחד בארץ הקודש ומונע מסתם כאילו מנהיגים לפגוע בארץ הקודש . הקב"ה עושה למדינה ניסים ונפלאות ומונע פגיעה בארץ הקודש . הקב"ה אוהב כל אחד ואחד מילדיו בתנאי שישובו מדרכם הרעה ולא ישתפו פעולה עם אויבי העם היהודי , במיוחד יהודים שמשתפים פעולה עם מדינות וגופים שונים תמורת כסף לנסות להחריב את מדינת היהודים . הקב"ה כועס על השינאת חינם , הרכילות , לשון הרע והוצאת דיבה הקיימים היום בתישקורת ועוד. אכתוב שוב : בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה להנהיג את מדינת היהודים ולא התישקורת תיקבע או לכאורה אנשי משטרה ופרקליטות העושים איפה ואיפה מול השאר שמזמן היו אמורים להיחקר והחליט מי שהחליט לא לחקור. אבל.. במהרה נראה איך הכל יתפרק להם וכל ההשקעה והניסיון שלהם יירד לטימיון. חודש אלול הוא חודש הרחמים והסליחות ומי יתן , שבמקום שינאת חינם נאהב אחד את השני ונקיים את " ואהבת לרעך כמוך " ונשוב למוטב ובמהרה בימינו נראה את גואל ישראל ונגיד " די לצרותינו ".
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  שאלה ליצחק הרואה
  שמוליק 1489   9/09/19 16:56
שלום יצחק....עוקב אחרי מה שאתה כותב - חזק ואמץ ותודה לך.....המצב בשטח לא מזהיר וממש נראה קשה להשיג ניצחון לימין בראשות נתניהו שישמור על ארץ ישראל לעם ישראל ועל היותה של מדינת ישראל מדינת היהודים.....נדרשת אמונה גדולה שכך יקרה -האם אתה עומד מאחרוי דבריך שלמרות כל הקשיים - נתניהו יהיה ראש הממשל הבא ? .......הנזק הגדול שיכול ליפול עלינו משלטון שמאל, חס ושלום, הוא גדול מאוד והלב מלא תפילה שיהיו לנו רחמי שמים וחסד - על מנת שלא כך יקרה ולא יפול עלינו עונש שכזה.....
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  לא יעזרו
  יצחק הרואה   11/09/19 16:31
כתבתי והמשיך לכתוב: בינימין נתניהו הוא הניבחר של הקב"ה ונכון להיום אין מועמד אחר שיחליף אותו . כתבתי בבחירות הקודמות אפריל 2019 שבינימין נתניהו היה הניבחר של הקב"ה , אבל.... מה קרה בבחירות האחרונות? האם היתה רמיה של מצביעים , אנשי קלפי , חברי ועדת הבחירות שהם לכאורה שינו את האמת .כן בהחלט , למרות התקלה עם ליברמן שמיד אחרי הבחירות הוא כנראה יפרוש מהחיים הפוליטיים בגלל בעיות ציבוריות או פרטיות והמבין יבין . ולמה אני כותב זאת : הקב"ה החליט להציף את הרוע , השחיתות , לשון הרע , הרכילות , אנשי התישקורת , ביטחוניסטים לשעבר ועוד ועוד. בקרוב יתגלו ( היום זה בטיפטוף ) על פרשות נתניהו שמי שגרם לרוע הזה נהם לכאורה אנשי משטרה , פרקליטות ועוד .. הרבה מאוד כספים מוזרמים למדינה היהודים על מנת לחרב אותה כמדינה יהודית . אבל הקב"ה לא יתן להם אלא יגלה אותם וימרר להם את חייהם , אלא אם יעשו מעשה ויבקשו על נפשם . אומר בפה מלא : היום יש חפרפרות במשטרה ובפרקליטות המוציאים לאור את השחיתות שנמצא אצלם (חלק מהם לכאורה מפחדים מיום הדין), אבל הקב"ה מכביד את ליבם כמו עם פרעה ואז יקבלו את המכות להם הם ראויים. חובשי הכיפה הנמצאים או היו במערכת אומר לכם שובו מדרככם הרעה ותינצלו , אתם הבאים בתור להיפגע , הקב"ה מחכה להיתנצלות שלכם . אין לכם סליחה וכפרה על מעשיכם הרעים והמושחתים לכאורה. ציינתי מספר שהתקבל כמסר : 64 שהוא בגימטריה צפופה " אחד " .האם אלו יהיו התוצאות הסופיות ? כמו כן ציינתי שהממשלה הבאה שתקום עפ"י גזירה מהשמיים יהיה בשנת תש"פ התבוא עלינו לטובה ולברכה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
לפיד נשמע כמו הקריין המצרי
  קול הרעמ מקהיר   2/09/19 09:41
כתוב תגובה ל- קול הרעמ מקהיר
-  }}}יאיר,עמיר,סמוריץ,בן גביר...
  הם ישלטו כאן.   4/09/19 17:49
}}} נתניהו ומשפחתו שולטים כאן 13 שנים . בזמן הזה דתיים חרדים ערבים ושסניקים הופכים אותה למקום בלי תקוה ועתיד=ליברמן מבין.
כתוב תגובה ל- הם ישלטו כאן.
+
ילדי הצפון במקלטים????????????
  אזרחית   2/09/19 08:45
יהיר, די עם השקרים שלך . חוץ מחברייך בתישקורת אף אחד כבר לא מתייחס ברצינות למילה שיוצאת מפיך:ילדי הצפון לא היו במקלטים אפילו לשניה. אבא שלך לא מינה את פלמור לתפקיד. הבתים ביפן הרבה יותר יקרים מישראל. ועוד הרבה שקרים נוספים
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
בית דין גבוה ל"צדק" השמאל!!
  אע   30/08/19 20:09
שטב, חושף בג"ץ את פרצופו הדיקטטורי המעוות, כשהוא מנצל את מעמדו להפיל את נתניהו ושלטון הימין, ע"י מתן לגיטימציה ועידוד להדלפות מרשיעות שקריות נגד נתניהו!!! בלתי נתפס!! בג"ץ מאפשר לעיני כל הדלפות מחומר חסוי, ועוד שקריות (בהדלפתו, גיא פלג שינה "רק" משפט אחד, להעביר מסר שהוא בדיוק ההפך ממה שפילבר אמר!! להצביע אך ורק ליכוד, כדי שהוא ימשיך את פועלו המבורך של אוחנה נגד דיקטטורת השמאל במערכת המשפט וברשויות האכיפה, שאיש לא בחרה, והמנהלת את המדינה כרצונה המעוות, ודורסת למוות את זכותו הדמוקרטית הבסיסית ביותר של העם, לפעול באמצעות נציגיו הנבחרים!!!
כתוב תגובה ל- אע
-  }}}להכריז על נתניהו כמלך ישראל
  מלך מעל כולם.   31/08/19 07:49
{{{ להכריז על נתניהו כמלך ואז אין צורך בבית משפט עליון הכל יהיה רק בהוראות המלך. שרה תהיה המלכה ויאיר נסיך הכתר ולא תהיה בעיה של יורש. לשלוח שליחים לירדן סעודיה בחריין ומרוקו ללמוד איך מתנהלת מלוכה ותהיה חגיגה וחפלה גדולה הערבים ישמחו שאנחנו דומים להם והמזרחיים ירגישו בבית. הנורמלים(החילוניים)יבקשו ויקבלו הכרה כמיעוט נרדף וימצאו מקלט במקום שפוי.
כתוב תגובה ל- מלך מעל כולם.
+
חרטטת בתישקורת
  יצחק הרואה   28/08/19 22:31
האם אנחנו נמצאים בתקופה בה לתישקורת יש תפקיד כלשהו חוץ מלחרטט שטויות , כזבים ,לשון הרע , רכילות זולה ואיך לא . "רק לא ביבי" .והאם הם יצליחו בביזיון שנקרא תישקורת במיטבה ? כמו שכתבתי והמשיך לכתוב , הקב"ה החליט להציף את כל הרוע הקיים בעולם ובמיוחד במדינת ישראל ובמיוחד להראות לכולם מי היא התישקורת ומי הם אותם אנשי תישקורת המבזים את עצמם מדי יום ביומו ומה יהיה בסופם ? כנראה שמיד אחרי הבחירות הרבה מאותם אנשי תישקורת , כתבים , שדרנים ועוד ימצאו את עצמם ללא תעסוקה כי ניצלו אותם לטובת אינטרסנטים שכבר לא יצטרכו אותם . כתבתי והמשיך לכתוב : מי שיבחר יהיה בינימין נתניהו כי הוא הבחירה כרגע של הקב"ה ולא ליברמן ולא יאיר לפיד ולא אהוד ברק שלגביו עוד יהיו גילויים לא נעימים ועוד ועוד ועוד יקבעו מי יהיה ראש הממשלה והוסיף עוד לגבי ליברמן שמיד אחרי הבחירות כנראה יפרוש או שיתגלו לגביו גם גילויים לא נעימים והמבין יבין. אומר עוד כי הממשלה הבאה תקום בשנת תש"פ וכנראה גם היא תיהיה קצרה כשנה פלוס . מחר יום חמישי יתקיים אחד התיקונים הגדולים לתקופה זו לעם היהודי לקראת חודש אלול הבא עלינו לטובה ובה נבקש כי הגזרות ישתנו ומ יתן וגואל העם היהודי יתגלה במהרה בימינו ונאמר די לצרותינו. מאחל לכולנו אהבת חינם.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
יהיו הפתעות בהמשך.
  יצחק הרואה   25/08/19 22:59
עד הבחירות (אם יהיו) נמשיך לראות ולשמוע את השינאה , הרכילות , לשון הרע ניבולי הפה ועוד..של המומחים למינהם כולל אנשי התישקורת , מנהיגים לשעבר , אנשי השינאה היוקדת " רק לא ביבי " וכמובן נגד אוכלסיה הדתית / החרדית ואיך לא העם הבוחר בימין שהיום כונו שחורים והאחרים לבנים (בושה וחרפה) . וכמו שכתבתי והמשיך לכתוב הקב"ה החליט להציף את כל הרוע והשחיתות הקיימת בעולם ובמיוחד במדינת היהודים ואל תתפלאו שזה יימשך ולא ייעצר עד לפגיעה של הקב"ה באותם אנשים שיתגלו עליהם ולגביהם גילויים לא נעימים , חלק מהגילויים שהתחילו ימשכו ביתר שאת . וכמו שכתבתי יהיו הפתעות בהמשך. בינתיים נמשיך לחוות ניסים ונפלאות במדינת היהודים והרבה מנהיגים בעולם יודעים את הכוח שלנו ויבקשו להמשיך להיות בחברתנו , כל מנהיג בעולם שיתקן את העוול שלו כלפי מדינת היהודים מדינתו לא תיפגע , ימשיכו לפגוע ימשיכו להיפגע בצורה קשה מאוד כולל מעשים בעבר הרחוק והקרוב . מבקש לקיים את "ואהבת לרעך כמוך" ומי ייתן ונשנה את דרכנו מהשינאה לאהבה ונחשוב על דברים חיוביים ונברח מהדברים השליליים . מי שייבחר להנהיג את מדינת היהודים הוא הבחירה של הקב"ה וכרגע זה בינימין נתניהו ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  TO EMERGENCY UNIT, ABARBANEL
  Haim Mevin, NYC   29/08/19 17:13
ASAP, before you hurt yourself or others
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
+
וזה היה סגן ראש המוסד תתבייש
  כוכי   25/08/19 15:37
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ישוחרר יגאל עמיר!!!
  הגועש   21/08/19 21:58
רבים וטובים דוחים את הקביעה שיגאל רצח את רבין וגם אם כן הרי עונשו צריך להיות כמו כל רוצח, אי קביעה לעונש קצוב בעצם מוכיח שטלפי השלטון המפאיניק עדיין אוחזים חזק במשרדי הממשלה ובמערכת המשפטית, היגיע הזמן להשתחרר מהם ולעשות צדק עם יגאל עמיר,
כתוב תגובה ל- הגועש
-  }}}יגאל עמיר לראשות הממשלה....
  כי זה מגיע לנו   30/08/19 17:20
{{{ הרוח הגבית שנטולי מוח נותנים ליגאל עמיר מדגישים עד כמה עלובי נפש הפכו כאן לשולטים בשיח הציבורי. ===אז אולי כדאי ישר ולעניין למנות את יגאל עמיר לראש הממשלה===
כתוב תגובה ל- כי זה מגיע לנו
-  }}}יגאל עמיר לראשות הממשלה
  מתאים לישראל   30/08/19 11:38
}}} בחסות הליכוד דתיים נתניהו חרדים ושסניקים ישראל הופכת למקום מגעיל.לכן מגיע לישראל שיגאל עמיר יהיה ראש הממשלה שלה.
כתוב תגובה ל- מתאים לישראל
-  }}יגאל עמיר ויאיר נתניהו העתיד
  של מדינת היהודים   30/08/19 17:27
}}}לפי הרוח הקיימת בקרב ציבורים רחבים בישראל נראה לי שיגאל עמיר ויאיר נתניהו הם דור המנהיגים הבא כאן. ===מקוה ומתפלל שהנורמלים יעזבו בזמן===
כתוב תגובה ל- של מדינת היהודים
-  אתה צודק דברי היגיון
  אתה יודע מה   30/08/19 10:38
אגיד לך משהו אם חלילה מישהו היה מתנקש בחיי נתניהו אין לי ספק שכל הנבחרות בתקשורת היו נלחמים למען שחרור הרוצח. הם עוד היו מאשימים את נתניהו שהוא הביא את זה על עצמו אני לא בטוח אני משוכנע
כתוב תגובה ל- אתה יודע מה
-  אהבל! עמיר עצמו מתגאה ברצח!
  עזרא מנצור   24/08/19 23:37
לא קונספירציה ולא נעליים. אם יכניסו את ראשו של יגעל עמיר לעניבת חבל תלייה - אשמח למשוך את הכיסא מתחת רגליו.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  טענה=עמיר מתגאה בכדורי סרק שלו
  ע_הראל   27/08/19 12:34
טענת הקונספירציה אומרת שרצו לביים ניסיון רצח נגד רבין (כדי להכתים את הימין בתור ברברים), והשב"כ בחר ביגאל עמיר לשם כך בתור "שחקן" ודאגו למסור לו אקדח טעון בכדורי סרק זמן קצר לפני האירוע המתוכנן; ואכן עמיר ירה כדורי סרק בלבד, לכן הוא מפנטז לעצמו- ומאז גם מתרברב שהוא אשר "זכה" לחסל כביכול בעצמו את רבין; אחרת מהו פשר הקריאות "סרק סרק" בשעת ה0 -ואיך יתכן שיגאל עמיר נכנס כ"כ בקלות לשטח הסטרילי שנקבע ודאי מראש סביב רבין? עד כאן חלק א'. ●☆● אך לפי חלק ב' של הקונספירציה גורמים עלומים (בשב"כ?) ניצלו את ניסיון הרצח המבויים, ואחד בשליחותם (מאבטח?) ירה כדור חי אחד או יותר שגרם למותו של רבין בפועל; ולפי זה הרי הכדור "הממית" (לפי ממצאי בית החולים) פגע בחזהו של רבין - ולא בגבו שזה אמור להיות כיוון הירי מצד עמיר. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
הבלוף של הפנסיה האוקראינית
  הבלוף של הפנסיה ה   20/08/19 10:43
הבלוף של הפנסיה האוקראינית עובד למרות שביבי לא הביא לא פנסיה ולא נעליים.
כתוב תגובה ל- הבלוף של הפנסיה ה
+
ביבי יסרב לעימות
  חופי   19/08/19 19:31
פא בשלישית P3 פוסט פוליטי פוליטי עמיר מזמין את ביבי לעימות בשידור ------------------ אני משער שביבי יסרב לעימות הוא עייף ותשוש, מנוער ושמוט להופיע מול עמיר עץ שרשי ורחב, מנהיג ערכי, טהור, נקי ובר לבב? כי הוא - הביבי, ירגיש ודאי נורא להיראות על מסך כשברקע תפאורה של כתבי אישום ותעודה די בעייתית עם ציונים שליליים מבחינה חברתית וגיליון ציונים בטחוני מרוקן מעשית רק דיבורי-כדורי סרק לעזה החמסית כשהמומ עם הפלסטינים תקוע עם מום וביבי מבולבל נבוך, לא החלטי והמום! עמיר עם אור(לי) ושווארם על גשר עבודה נחוש ויציב עם אגנדה ותכנית עבודה. על כן היבי והליכוד מ פ ח ד י ם, לא תודה! ולבסוף שכחתי, סליחה עוד דקה... לרווחה רק צווחה, והתעסוקה מוכה!
כתוב תגובה ל- חופי
+
פארץ מה למעט משקפת
  צורי   19/08/19 09:04
אטומה ורמקול נייד ניתן לרשום לזכותך לאורך השנים? כלום נאדה אפס. אתה הוא מחרב הכלכלה הישראלית עם הגנתך על עובדים בשכר חולני בנמלים בחברת חשמל וכל הועדים שהעטירו כסף לקופה הבולשביקית שלך.
כתוב תגובה ל- צורי
+
מלחמת בחירות.
  יצחק הרואה   18/08/19 16:49
כולם שואלים נו מה יהיה ? יש תישקורת , יש עיתונאים , יש רכלנים והכי הכי סוקרים שכל יום נראה ונישמע מספרים אחרים . האם אותם אלו שציינתי הם אמינים ? האם יש כוונה לפרסם דברי בלע ורכילות , לשון הרע ותחקירים ועוד ? אז כמו שכתבתי בעבר " הקב"ה החליט להציף את כל הרוע הקיים בעולם ובמיוחד במדינת היהודים " . ועוד כתבתי כי בינימין נתניהו הוא המנהיג הניבחר (כרגע) להנהיג את מדינת היהודים ועד שלא יהיה מועמד אחר זה יימשך . גם הבחירות הקודמות וגם הבחירות הבאות כנראה שההכרעה תיהיה לא בשנת תשעט אלא בשנת תשפ ומי שימשיך להיות ראש הממשלה יהיה בינימין נתניהו . כיום במדינת היהודים יש כאוס על נושא ההדתה , ההפרדה , השינאה לאוכלסיה החרדית , אבל השינאה והרכילות ולשון הרע נגד בינימין נתניהו ומשפחתו מעבירה הרבה אנשים על דעתם ומי שצריך להיזהר אלו המשטרה ומערכת המישפט שם לכאורה נעשו מעשים שלא היו צריכים לקרות ובמיוחד האיפה והאיפה כלפי נבחרים. נמשיך לראות עוד הרבה ניסים במדינת היהודים . , וכל אלו שממשיכים לפגוע באוכלסיה הדתית חרדית גם הם על הכוונת של הקב"ה ונראה מיד אחרי הבחירות מה יקרה איתם והמבין יבין. צריך לקיים את " ואהבת לרעך כמוך " ולהפסיק את הרכילות ולשון הרע בקרבנו.ונאמר די לצרותינו .ובעזרת השם נראה במהרה את גואל מדינת היהודים .אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
  E   15/08/19 03:37
כתוב תגובה ל- E
+
בעיה לימין
  נמי   11/08/19 11:30
חשוב שיהיה ימין מאוחד גדול וחזק. מאד משמח שאיילת שקד עומדת בראש. אשה רצינית שעתיד גדול לפניה. אבל... וזו רעה חולה. אני לא יכול מצפונית להצביע למפלגה שתכניס את סמוטריץ' לכנסת ואולי אף לממשלה. בעיני האיש מסוכן ביותר ודעותיו הימי ביינמיות מסוכנות עוד יותר. לצערי אני מאמין שחלק גדול ממצביעי הימין החילוניים יימנעו מהצבעה למפלגה מאותה סיבה.
כתוב תגובה ל- נמי
-  אתה מושפע מתעמולה שקרית
  שאזו   9/09/19 01:15
סמוטריץ' לא מסוכן בשום דבר, להיפך הוא רק יקדם וישפר את התחבורה. והוא לא יחוקק שום חוק בנושאי דת ומדינה, הוא רק חסיד של שמירה על הסטטוס קוו.
כתוב תגובה ל- שאזו
+
אז למה שחררו באיטליה את רוצחו
  רוז"ה וולפוצלניק   10/08/19 19:00
אלדו מורו אחרי 15 שנות מאסר? ואלדו היה מפורסם בעולם יותר מיצחק שלנו שבחייו לא הרג ערבים אלא רק יהודים. ואני שואל האם יגאל הוא אסיר של הממשלה או אסיר פרטי של משפחת רבין?
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  האם יגאל הוא אסיר של הממשלה או
  אבי שלגון   25/08/19 07:08
הוא אסיר של המשטרה כמו עמוס ברנס
כתוב תגובה ל- אבי שלגון
-  מילים כדורבנות כמדקירה בלבבות
  רמבו צלניק   11/08/19 08:15
הסמול המטורף משנאה...הסמול הזה יזכה בעוד כחודשיים לראות במפלתו בבחירות הבאות ובסיפוח שטחי סי ואפילו יותר אל תוך מדינתנו...ליבי עוץ משמחה כשאני נזכר בשתי הדמויות המנוולות של אלוני שריד. איך אלוהים אירגן לנו את העלמותם מתוך חיינו כמה גדול הרווח מזה שאינם עוד איתנו והפסקנו לשמוע את דברי הארס והבלע שלהם נגד המדינה הציונית שהוקמה בדם. עוצו עיצה ותופר ואימרו דבר ולא יקום ככה יאמר על שכמותכם בתורה. לציין בחוק את יום מותם של המנוולים אלוני ושריד כיום של שמחה וצהלה. הרי גם המנוולים יודעים שלא יגאל הרג את המשיח. הרי כולם יודעים שהמשפט היה מפורק בתחילתו עד סופו. נכון יגאל ירה וגםן רואים את הלהבה הפורצת מאקדחו אבל היו אלה כדורי סרק כך שגם יגאל עצמו מאמין שהוא ירה והרג. יושב אדם חף מפשע בכלא כבר 24 שנים...
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  אתה פגוע שכל ביחד עם מחלת נפש
  טיש   17/08/19 21:42
השאלה מה עדיף לשכמותך? בית כלא או בית חולים.
כתוב תגובה ל- טיש
-  הרבנים הסיתו השב"כ ביצע ויגאל
  רוזה פינק   16/08/19 07:17
משלם על תקן תרנגול כפרות וכולם שותקים כי ככה משפחת רבין רוצה...רצח רבין היה פשע אבל המשך ישבתו של יגאל בכלא הוא פשע יותר גדול כי כאן קוברים אדם חי...אין בספר החוקים של ישראל עונש שניקרא קבורת אדם חי כמו בימי הביניים..אבל למה הציבור שותק. זה ניבצר מבינתי....
כתוב תגובה ל- רוזה פינק
-  רוזה הסרוחה, אני מאחל לך
  בניטו מטורינו   24/08/19 08:13
שתחנקי יחד עם יגאל עמיר, או שמא תרצי לעשות לו ילד כמו טרומבובלר, ולהתייחד עם הנבל בתא הכלא על מזרון רך, והוא ודאי יביא אותך אל סיפוקך.
כתוב תגובה ל- בניטו מטורינו
+
עוד נפיחה של הדבילית האדומה.
  צורי   9/08/19 17:08
כתוב תגובה ל- צורי
+
חיה באשליה
  סתיו ספיר   9/08/19 16:35
התפיסה של סתיו היקרה שגויייה מן היסוד. רק נוכחות של צה"ל תבטיח ביטחון לישראל. סיפוח בקעת הירדן הכרחי כדי שלא יבואו פליטי השיבה. הרשות הפלסטינית אוייבת של ישראל אם היא תתמוטט זה טוב ואז יסתלקו התוניסאים המחבלים של הרשות. יקומו ראשי הערים מהשבטים המקומיים. צריך לחסל את הרשות הפלסטינית לספח את שטחי סי ולתת אוטונומיה לכל עיר ערבית בתוך יהודה ושומרון. זהו זה הפתרון היחיד.
כתוב תגובה ל- סתיו ספיר
-  2 מדינות ל2 עמים מ2 עברי הירדן
  הפיתרון היחידי !   15/08/19 15:45
שתי מדינות לשני עמים משני עברי הירדן ליהודים זו המדינה היחידה בעולם, אין לנו עוד מדינה ! לערבים יש 56 מדינות ולפלשתינים ("עם" מומצא) יש את ירדן שברובה פלשתינים, או שיחזרו לארצות מוצאם כמו מצרים וכו'
כתוב תגובה ל- הפיתרון היחידי !
+
ביטן וביבי מאוננים פוליטית...
  עזרא מנצור   8/08/19 18:16
דויד ביטן משחק ראש קטן, כאילו איננו מודע לכך שהוא יגמור בבית הסוהר עם הרבה שנים... גם ביבי משלה את עצמו כאילו ממתינות לו עוד שנים בשלטון. הפוך גוטה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  חלומות חלומות תתעורר
  לעזרא החולם   9/08/19 11:32
עזרא -המציאות תטפח לך על פנייך השמאלניות .
ביבי ייצא זכאי מכל השטויות שמעלילים עליו ואתה תראה שמנהיד דגול כמוהו משרת את המדינה עוד הרבה שנים
כתוב תגובה ל- לעזרא החולם
-  ליצני הסמול》איןכלום=לא היהכלום
  ע_הראל   9/08/19 00:54
על אנשי הימין הנפלאים להשתחרר מהקשקוש של חולי הנפש מפרקליטות המדינה (ומהשכיזופרניה הקבוצתית שלהם "ביבי וביבי ורק לא BB"- וזה כולל את יעלון ואת לפיד ואת אבו הזקן ברק)! ●☆● נדמה לפחות שבני גנץ ועמיר פרץ כבר מבינים שאין כלום כי לא היה כלום, ובמקום להתקוטט על שטויות בלי מיץ - עדיף לזרום אולי עם יוזמת טראמפ להסדרי ביניים (לפחות) במזרח התיכון, ולהצעיד את הכלכלה של עמי האזור העשוקים. ●☆● הרי מנדלבליט כבר סגר למעשה את תיק 2000, כשכתב כי ברור שנתניהו לא התכוון לבצע כלום ממה שדובר עליו עם נ.מוזס, ויש לו רק בעיה1- שנתניהו משך את הדיבורים הללו לזמן רב מדי (וזה מרים להנחתה לנתניהו, שאם לא היה מושך זמן- אז חוק ישראל היום היה ממשיך להתקדם בכנסת עד לחיקוקו הסופי)! ●☆● הלאה, גם ת.1000 מקרטע כי אין ממש הוכחה שכל היין או הסיגרים שקונה מלצ'ין מגיעים לבית רה"מ (ולא מחולקים כמתנות לעשרות המקורבים של מילצ'ין); וכן לפי נתניהו לא היה ידוע לו על כמויות "חריגות" שמילצ'ין שולח (ולא היה מעלה על דעתו להחזיר מעין משלוח מנות לחבר, וכך סתם להלבין את פניו של חברו הקרוב מילצ'ין). ●☆● ולבסוף תיק 4000 נולד מת לכתחילה, מפני שאין אפילו קשר נסיבתי שקושר את ביבי נתניהו לשום דבר! הרי שאול אלוביץ' ביצע 2 פעולות נפרדות שהן משרתות את האינטרס הלגיטימי והחוקי שלו! ●☆● כי מצד אחד האזרח אלוביץ' הגיש בקשה למיזוג בזק^Yes (שהיא לגיטימית 100% וממילא זכתה לציון +100 מאת הרשות להגבלים עסקיים באוצר ומטעם מועצת הכבלים והלוויין עם 0 התנגדויות); ומאידך אלוביץ' פנה אל עורך ואללה אילן ישועה בבקשה לרסן את ההתקפות הארסיות נגד נתניהו ומשפחתו; והרי גם זה חוקי ולגיטימי 100% משום שבית משפט (לא בג"צ) כבר קבע כך חד וחלק לפני כ4.5 שנים [בתביעה של עובדי ערוץ10 נגד מנכ"לם (ורשבסקי)], כאילו שנזף בהם או שמא מתכוון לפטרם, ככל שאינם רוצים לציית להנחיות העריכה שלו - שלא לכתוב נגד בעלי הערוץ] !! ●☆● ואכן נקבע בפס"ד זה כי ישנה זכות מלאה לבעלי הבית בכלי תקשורת פרטיים (ולעורכים הראשיים מטעמם) להנחות את הכותבים בהתאם למדיניות של הבעלים - על מה לכתוב ועל מה לא לכתוב (כולל להימנע ממה שעלול להזיק בעתיד, לשאר העסקים אשר בבעלותם)! לפי זה לאלוביץ' זכות בחוק לבקש מהעורך של ואללה אילן ישועה לרסן את ההתקפות (הארסיות בד"כ!) נגד ב.נתניהו, ואף להשתדל להגיע לאיזון מסוים באמצעות סיקור חיובי לו ולמשפחתו "היכן שיתאפשר", למה לא? ●☆● יתרה מזו, אין שום מניעה או פסול- במידה שניר חפץ כדובר משפ' נתניהו (לפי הדלפות תקשורת) נניח מצא לנכון (עם או בלי ידיעתם או בקשתם של משפחת נתניהו), למקד את עבודת הדוברות שלו (ולו רק מטעמי יעילות) מול אתר החדשות ואללה שאינו עויין כ"כ את הימין או את משפחת נתניהו (בניגוד לקבוצות הארץ /ידיעות /מעריב). ●☆● אז היכן בכלל נתניהו נכנס כאן לעסק? הרי אין אפילו קשר נסיבתי בין נתניהו לעסקי ש.אלוביץ'! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  למה להכביר מילים ? שי ניצן
  בני בנקר   26/08/19 16:08
הודה שבשום מקום בעולם לא היה שימוש ב"תקשורת חיובית" כעילה לתהליכים פליליים,אבל איך אמר העלוב הזה ? תמיד צריכה להיות פעם ראשונה,אז הוא מתחיל עם ראש ממשלה. תיקי התקשורת ייעלמו כנפיחה קטנה אם יגיעו לבית משפט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
+
אם כך אז למה להצביע לביבי
  כוכי   8/08/19 10:40
כתוב תגובה ל- כוכי
-  לפרוצות? מותר להצביע גם לאש"פ!
  ע_הראל   9/08/19 08:57
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
נוכלות פוליטית. אחרי שגנץ סיכן
  קורןנאוה טבריה   6/08/19 15:19
נוכלות פוליטית. אחרי שגנץ סיכן את חיילי גולני הוא נזכר עכשיו לחסל את ראשי החמאס? מעניין למה? גנץ:"באופן אישי סיכנתי את פלוגת גולני ואני גאה להיות שייך לצד הנכון מוסרית". (2015) רק מי שאיבד את אינסטינקט ההישרדות במזרח התיכון החדש - מצביע לגנרלים מביכים פוליטית שתמכו: בתרמית פשע אוסלו, בגירוש המושחת, בירידה מהגולן, ובהסכם הגרעין האיראני - שהמכנה המשותף היחיד ביניהם הוא=רק לא ביבי! שנאת-חינם של מזי קנאה פתולוגית אובססיביביבית! לייק · השיבי · דקה אחת
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
שבצלאל סמוטריץ' יביט בראי
  ויאמר את זאתלעצמו   5/08/19 08:26
הם אשמים יותר ממנו הוא עשה הכל כדי למנוע זאת .אבל בצלאל סמוטריץ' וחבריו זלזלו בו כאל סרח עודף
כתוב תגובה ל- ויאמר את זאתלעצמו
+
כמו אז עוד פעם הרכבת הממשלה
  רמבו צלניק   4/08/19 22:54
בידיו של ליברמן. אז הוא יציע שגנץ התרח יהיה ר"מ אז מה יעשה ביבי? עוד פעם ילך לבחירות? למה שכל המדינה תסבול בשביל ביבי אחד. יותר זול לזרוק אותו לעזאזל ולסיים עם הפרשה...כמה עם ישראל עוד ישלם כדי לראות את שורלה בתפקיד המלכה פרדריקה או קתרינה הגדולה?
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
+
מלחמת השינאת חינם
  יצחק הרואה   4/08/19 22:26
דווקא בשבוע שבו חל תשעה באב , מתגברת השינאת חינם , ההכפשות ,השקרים ועוד ועוד.והאם זה ייפסק , כנראה שלא . תוך כדי המשך השינאת חינם יתגלו גילויים נוספים . כתבתי והמשיך לכתוב הקב"ה החליט להציף את כל הרוע הקיים בארץ ובעולם . אנחנו נראה בתקופה הקרובה ( במהלך החצי שנה ) גילויים שיגרמו לבכירים ביותר לפרוש ואולי יועמדו לדין בגין גילויים אלו. לגבי תוצאות הבחירות אכתוב מיד אחרי תשעה באב שנדחה מיום שבת קודש ליום ראשון . מוצאי שבת ערב תשעה באב ולמחרת תשעה באב יום אבל על חורבן בית המיקדש בגלל שינאת חינם ומי יתן ונראה גאולה בקרוב ונבקש כי גואל ישראל יבוא במהרה בימינו אמן ואמן. הרבו באהבת חינם .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  יצחק - אמרת שתכתוב לאחר ט באב
  שמוליק 1489   14/08/19 14:50
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
-  בעזרת השם ביום ראשון .
  יצחק הרואה   14/08/19 19:31
יום חמישי בלילה הוא ערב טו באב החל ביום שישי הבא עלינו לטובה . נקווה כי נקבל בערב זה בשורות טובות שאוכל לפרסם ביום ראשון.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
כמב כסף קיבלת
  ליקיוויקס   3/08/19 10:27
חיים משגב, כמה כסף קיבלת בשביל לכתוב את המאמר המשמיץ והמבזה הזה? בטח שלא כתבת אותו מתוך דאגה אמיתית לבטחונה ולמצבה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ליקיוויקס
-  אצל שמאלנים זה הכל כסף?
  מורי   6/08/19 06:12
כמה כסף ? כמה כסף ? חיים משגב… מי שקיבל כסף תמורת מכירת המדינה(?) הוא אהוד ברק מקרן וקסנר
כתוב תגובה ל- מורי
+
בלי ליקרוא
  nh   3/08/19 04:06
יותר משתי שורות ידעתי מי כתב את הכתבה .משגב אתה אפס
כתוב תגובה ל- nh
-  מבלי לקרוא
  YJud   8/08/19 07:07
מבלי לקרוא החלטת שזה משגב. אבל טעית מי שכתב זה דן מרגלית המטריד נשים. הוא יצא ממחבואו אחרי שנשים התלוננו שהוא הטריד אותן מינית וממשיך את שפיכת השנאה לשמאל.
כתוב תגובה ל- YJud
-  עוד הכחשות...
  משה מיכאל   4/08/19 08:54
״לא תמכתי בחוק ישראל היום״
״אני לא אח של יאיר לפיד״
״אני לא מתכנן שום דבר עם לפיד״
״אני לא אמליץ על גנץ להרכבת קואליציה״
״היום לא יום ראשון״
ועוד ועוד, זה פשוט קל.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
גנץ למשפט על שוחד
  יערה רבינוביץ   3/08/19 00:38
איש אחד בשם גנץ , רמטכ"ל לשעבר , עמד בראש חברה בשם המימד החמישי , החברה הציגה מצגי שווא למשטרה על ניסיון מקצועי שלא היה לה . ובעקבות השקרים על הניסיון המקצועי כביכול . קיבלה חוזה עבודה בסך 50 מיליון ש"ח . החוזה ניתן ללא מכרז (כל התקשרות של המדינה בהיקף של 30,000 ומעלה חייבת במכרז) . המשטרה הספיקה לשלם 4 מליון ש"ח אבודים על כלום. גנב קיבל 4 מליון ש"ח לחינם והפרקליטות לא התחילה בחקירה. אבל את שרה נתניהו מעמידים לדין על חמגשיות שהזמין אב הבית ואת ראש הממשלה רודפים על כתבות אוהדות ואתר השנאה לנתניהו וואלה . פרקליטות פוליטית . העם אמר את דברו בקלפי מנדבליט וניצן הביתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יערה רבינוביץ
-  ומה עם כל מקבלי השוחד ממוזס?
  משה מיכאל   4/08/19 08:37
יאיר לפיד, ציפורה ליבני, כוכבים מהפרקליטות, איילת שקד, נפתלי בנט ועוד רבים אחרים קיבלו ממוזס כתבות מלטפות וחלקם נתנו תמורה מלאה בתמיכה בחוק ישראל היום וחלקם אף הוסיפו פירסום בעיתון שלו במיליוני שקלים.
אבל כמובן שאין מישהו שמתרגש בין אבירי ״שלטון החוק״.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  לא ביבי לא חוקרים
  חוזה המדינה   3/08/19 20:53
יערה תתחילי להפנים. לא ביבי לא חוקרים. רק לדמיין אילו היה נופל באחד מאנשי הימין תצלום כמו של ברק עם כובע גרב בביתו של פדופיל. כמה הארץ הייתה רועשת ומתהפכת . אבל בשמאל הכל כשר בשם המטיפים לאבירות השלטון. העם לא טיפש התשובה תהיה בקלפי. מנהיג בסדר גודל עולמי כמו נתניהו זה אחת ל 100 שנה. נתניהו יקבל 40 מנדטים!!!
כתוב תגובה ל- חוזה המדינה
+
ומה המשותף ל"עצמאיות" בימין??
  אא   2/08/19 00:48
שוב, הקנאות הדתית הורסת כל חלקה טובה!! כל אנשיה משיחיים!!! המשיחיות מערפלת להם את חוש המציאות וכושר השיפוט עד כדי כך שלמרות שידוע להם ולכל שהם לא יתקרבו אפילו לאחוז החסימה, ושבגללם השמאל יעלה לשלטון, תחושת הגדלות וה"שליחות" העצמית החולנית שלהם מסתברת כחסרת תקנה!! בגללם השלטון של "מרכז" (שלח, גרמן ושות' ממש "מרכז") עם בל"ד, הערבים ומרצ עלול להביא להרס בלתי הפיך של המדינה!!! הרשימה המשותפת כבר הכריזה שתמליץ על גנץ לראשות הממשלה...
כתוב תגובה ל- אא
+
על זהות ועוצמה יהודית להתאחד
  צפצפ   31/07/19 08:30
אלו ה4 מנדטים שחסרים לגוש הימין, תלמדו להתאחד מהקיצוניים השמאלנים.
כתוב תגובה ל- צפצפ
+
מבולבלים - זאת התקופה
  יצחק הרואה   30/07/19 07:41
כל יום שומעים , רואים , מרגישים חדשות לבקרים , אחד טוען משהו , חבר טוען משהו אחר חדשות ערוץ מסויים מברבר משהו הערוץ השני מברבר משהו אחר בקיצור מבלבלים לכולם את השכל וסך הכל : בילבול אחד גדול . למי להאמין ? התקופה בה אנו נמצאים היא תקופת הבלבלת ולמה זה קורה ? הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות , לשון הרע , שינאת החינם הקיימת בינינו וכמובן בעולם כולו . הגילויים שיצפו יהיו גילויים שיקבעו גורלות לאנשים לסביבה ולחברה שאיפשרה את זה והמבין יבין ... כתבתי והמשיך לכתוב : הקב"ה בוחר את מנהיגי העולם ולא התיקשורת ולא הסקרים ולא הכסף שמעורב בגדול לנסות ולהשפיע . אכתוב עוד שעד עכשיו מה שצף הוא רק ההתחלה ומה שיצוף בעתיד הקרוב יהיה ברמות שיזעזעו את כולנו. בינימין נתניהו ועוד אחרים בעולם הם הבחירה של הקב"ה וכל מי שינסה להפריע להם יפגע קשות על ידי הקב"ה . מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהקב"ה נתן לעם הניבחר , וכל מי שינסה לשנות כולל מדינות בעולם כולו קביעה זו יפגע קשות על ידי הקב"ה , מה שקורה במדינות באירופה זה רק ההתחלה ומנהיגים חכמים שרואים לאן נושבת הרוח מתחילים להבין זאת. היות ואנו נמצאים בתקופת בין המיצרים חייבים לשנות את דרכנו : שינאת חינם , לשון הרע ,רכילות הוצאת דיבה ועוד . יום טוב ושבעזרת השם נשמע בשורות טובות ונאחל לביאת גואל ישראל במהרה בימינו אמן.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  תודה רבה - יצחק
  שמוליק 1489   30/07/19 15:34
אנא המשך בעדכונים שלך......
כתוב תגובה ל- שמוליק 1489
+
נתניהו והליכוד אשמים
  המוכיח   29/07/19 11:33
הם רצו לשבור מעמד פועלי ישראל והעבודה המאורגנת.
הם יצרו את קבלני העבדים נטולי זכויות והגנה מפני
הרוע. נתניהו והליכוד נגד ה"הסתדרות", ועדי עובדים
ועבודה מאורגנת. ולמרות שנאתם למעמד הפועלים
ואהבתם לבעלי ההון והשחיתות בשלטון: העמלים והגמלאים והרעבים והנכים צועקים- "ביבי לשלטון רק מח"ל(ה) בקלפי".
כתוב תגובה ל- המוכיח
-  ללא גבולות
  ועדי עובדים   29/07/19 19:50
ההתנהלות של הועדים הגדולים שלא ידעו שובע גרמו למעסיקים לשנות את תנאי העסקתם של רוב המועסקים, התחייבות מדינת ישראל לפנסיה התקציבית ולפנסיית גישור הינה אדירה ! חסרי המזל ישלמו עבור ברי המזל.
כתוב תגובה ל- ועדי עובדים
-  ההסתדרות היא המעסיקה הראשית של
  עובדי קבלן   30/07/19 08:21
כתוב תגובה ל- עובדי קבלן
-  תגובה "ועדי עובדים"
  המוכיח   29/07/19 22:46
עיניים לך ולא תראה אוזניים לך ולא תשמע ראש לך
ולא תשכיל.
כתוב תגובה ל- המוכיח
+
מפתיע, דתיים נותנים לה להוביל
  מייק   28/07/19 19:38
כבוד!
כתוב תגובה ל- מייק
+
חיבור משונה בין אגזוזן ופדופיל
  צורי   28/07/19 14:41
למרות הכל בזבל השמאל החיבור אפשרי, ועוד צואת שרץ מרץ מתיימרים לשמור על כבוד האישה
כתוב תגובה ל- צורי
+
יא פרץ תן לשקד מקום ראשון
  שבץ חלובה   28/07/19 14:05
והצלת את המפלגה שלך מאבדון.לא יתכן ששורלה תקבע מי יהיה ראש ממשלה...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מיהו המיגזר שתרם יותר מכל להקמ
  דב שטיין   25/07/19 14:00
יש להבין שההסברה והתעמולה נמצאת תמיד בידי השליטים. הם מטבע הדברים מאדירים את חשיבותם ומןחקים את מעשיהם של אחרים. ובכן העליות הראשונות לארץ היו של חרדים תחילה חסידים ואחר כך "ליטאיום".השמאל משכתב את ההיסטוריה מי הקים את עלית הנוער? כמובן -הנרייטה סאלד. ומי באמת עשה זאת?! רחה פראייר. אחזו מחתרת היתה בגטו ורשה כמובן זו שבראשות מרדכי אנילביץ הקומוניסט אך מה באמת היה שם?! המורדים התפלגו לשתי קבוצות בראשות אנילביץ' היתה הקבוצה הקטנה. הצעת הקבוצה הגדולה לאנשי אנילביץ להתאחד נדחתה על ידי הקומוניסטים. היינו אנילביץ היה גבור במרד והיה מחבל וטיפש משמנע את האיחוד. מי הוא הציבור הנאמן למדינה יותר מכל, כמובן בני הקיבוצים. הם הרי היו מפקדי הצבא. ומי נדחה מתפקידי פקוד כל האחרים המיוחד הדתיים. מסתבר שזה נמשך כל זמן שזה תאם למנהיגי השמאל. איפה נמצאים היום בני הקיבוצים? למה הם נעלמו מהנוף הפיקוטדי בצבא? למה שיעור הדתיים נמצא בעליה מתמדת בהוכחת נאמנותו לצבא ולעם ישראל?! האם הקיבוצים היו רק מפעל התנדבותי או אולי הם תוגמלו יותר מכל מיגזר אחר ולמרות זאת היו והינם בלתי כלכליים!
כתוב תגובה ל- דב שטיין
+
בין לבין עד ש...
  יצחק הרואה   23/07/19 10:44
בין הבחירות האחרונות ( תקלת ליברמן את..) לבחירות המתקרבות נשמע וניקרא הרבה ניבולי פה ,לשון הרע , רכילות זולה ,פטפטת של מומחים לשעבר , ביטחוניסטים לשעבר , אנשי תיקשורת , פוליטקאיים בעבר ובהווה ועוד ועוד , שינתחו ויגידו אני ואני המומחה , אני ואני התכוונתי לזה לעשות ולא הצלחתי אבל.. הפעם אני יצליח : לשנות , לעשות , לבנות , להרוס ועוד ועוד פטפטת שהכל יהיה כלום וכלום . אז כמו שכתבתי והמשיך לכתוה כל מי שינסה להפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים יפגע ע"י הקב"ה . ואחר כך לא יתפלאו למה שקורה במדינה : משטרת ישראל , פרקליטות , בתי משפט , תיקשורת ועוד . והמבין יבין .. התקופה בה אנו נמצאים היא תקופת בין המצרים מתאריך יז בתמוז ועד 9 באב . בגלל שינאת חינם חרב בית המקדש . וזאת התקופה בה אנו נמצאים : שינאת חינם , רכילות , לשון הרע ועוד . האם השנה לאחר תשעה באב נחווה משהו שונה מכל השנים שעברו ? ממליץ לכל אנשי הרכילות , לשון הרע ועוד להפסיק , שמא הם יפגעו קשות ופתאום יגלו עליהם דברים או מעשים שעשו בעבר . כתבתי שהקב"ה החליט להציף את כל הרוע בארץ ובעולם ושום דבר ניסתר לא ימשיך להיות ניסתר. מאחל לכל היהודים , תקופה יותר טובה , בריאות איתנה ומי יתן וניגאל במהרה בימינו .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  }}}מרגע שדתיים וחרדים השתלטו..
  ישראל מקום אבוד   24/07/19 09:00
{{{ את ישראל הקימו יהודים חילוניים עם ערכים לא דתיים וחרדים. הדתיים וחרדים טענו שיש לחכות למשיח אז בבקשה חיזרו לגלות עד שמשיח יגיע.
כתוב תגובה ל- ישראל מקום אבוד
+
נשמח להפרד ממך
  כןוכי   23/07/19 10:27
כתוב תגובה ל- כןוכי
+
נשמח להפרד ממך
  כןוכי   23/07/19 10:27
כתוב תגובה ל- כןוכי
+
פעם החזקתי ממך, היום אתה מגעיל
  אלכס א   21/07/19 17:06
אותי... מפיץ רכילות זולה בלי בושה, העיקר לרצות את בלפור... תתבייש, עיתונאי ביבים שכמוך
כתוב תגובה ל- אלכס א
-  יואב יצחק
  צפוני מקורי   25/07/19 19:05
רק יואב יצחק מביא את האמת !! לא מתאים לך ?הוא משקר ??תתבע אותו !!!
כתוב תגובה ל- צפוני מקורי
+
זה הגורל שלך לא של המדינה ותפר
  כוכי   21/07/19 03:30
זה גורל בה מדינה זזה הגורל שלך את יכולה לפגוש את לא מתאימה למפלגת העבודה את מתאימה למרץ ט זז תתכבדי ותעזבי ל אט ירגישו בחסרונך
כתוב תגובה ל- כוכי
+
האם יתגלו בקרוב עוד...
  יצחק הרואה   17/07/19 22:09
האם יתגלו בקרוב עוד ועוד גילויים נוספים בנושא : שחיתות , לשון הרע , ניבולי פה וגילויים מסעירים לפני הבחירות שנכפו עלינו? ובכן כמו שפירסמתי והמשיך לפרסם : הקב"ה החליט להציף את כל הרוע , השחיתות ועוד ועוד בארץ ובעולם על מנת שנראה באיזו תקופה אנו חיים וכמו שכתבתי (כדאי לעקוב) מי שיפריע לבינימין נתניהו להנהיג את מדינת היהודים הקב"ה יפגע בו קשות . ראו מה קרה לחלק מהם היכן הם נמצאים היום ., ומי שעוקב , כתבתי לגבי משטרת ישראל , תישקורת פרקליטות ועוד שהם הבאים בתור להיפגע .והאם מות התושב האתיופי הוא תחילת הפגיעה לכאורה במשטרת ישראל שהחלה לחקור את בינימין נתניהו ולנסות לתפור לו תיקים היתה יד מכוונת מלמעלה ? האם ההפגנות וההשפלה שעברו חלק מהשוטרים היתה יד מכוונת מלמעלה ? ומה עם ערוצי התיקשורת כולל אנשיה שמדווחים על בינימין נתניהו הם הבאים בתור להיפגע ? כרגע האימון בערוצים אלו בשפל . ועוד ועוד יתגלו גילויים . כיום בחברה היהודית יש שינאת חינם ושפל מבחינה חברתית במובן של רכילות , לשון הרע והרבה מאוד ניבולי פה. מאחל לכל היהודים האמיתיים אהבת חינם והמון בריאות ואריכות ימים בתיקווה שניגאל בקרוב ונאמר די לצרותינו.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  יצחק הרואה - אין עליך. תודה
  דניאל11   21/07/19 02:04
מקווה, מייחל ומתפלל לצדקתך !!! "ויגל כמים משפט וצדקה כנחל איתן"
כתוב תגובה ל- דניאל11
+
למה זה צריך לעניין אותי?...
  קשקשתא   20/07/19 15:49
יתכן שזה מעניינם של חבריו למפלגה (גם לא הטוח), אבל מה אכפת לי על איזה ח"כים סיכמו ביניהם ראשי כחול לבן? ינקלביץ ראויה לא פחות מאחרים. חלאס עם יצר המציצנות. אין פה שום עניין לאומי.
כתוב תגובה ל- קשקשתא
+
לדן מרגלית אין טיפת בושה
  אזרחית   18/07/19 08:03
ממשיך לקדם את חברו ברק המושחת וחסר המוסר
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
לך הבייתה
  כוכי   17/07/19 23:34
כתוב תגובה ל- כוכי
+
נו מה יהיה .
  יצחק הרואה   13/07/19 23:08
כולם שואלים , נו מה יהיה ? ולמה שואלים כי גם התישקורת וגם מומחים למינהם וגם פוליטקאים לשעבר במיוחד ופוליטקאיים בהווה מברברים ומברברים . ולמה הם מברברים במיוחד אנשי התישקורת כי התקופה בה אנו נמצאים היא תקופה קריטית למדינת היהודים והקב"ה החליט להציף את כל הרוע והשחיתות הקיימים בארץ ובעולם ובמיוחד את הרכילות , ההשמצות , הלשון הרע ועוד.. והאם זה מגיע לנו כחברה יהודית כל מה שאנו רואים ומרגישים יום יום ? כנראה שכן , החברה היהודית לא מאוחדת וניבולי הפה , הרכילות , לשון הרע לא עוצרים אלא ממשיכים ביתר שאת ותשאלו מי אלו הגורמים לזה ? יש לזה הרבה שותפים במיוחד מחוץ לארץ הממנים מכל מיני ארגונים ועמותות לפעול נגד מדינת היהודים בהרבה הרבה מאוד כסף .וכל עוד זה לא יפסק אנחנו נמשיך לסבול הפגנות למינהם , כי המטרה שלהם זה להפריע לבינימין נתניהו לנהל את המדינה . והאם החקירות היזומות לכאורה של הפרקליטות יפריעו לו ? לא ולא כי כמו שכתבתי בעבר שהקב"ה החליט לפגוע במי שמפריע לו לדוגמא : מה קרה לאחרונה במשטרת ישראל , איזו השפלה עברו השוטרים בהפגנות האחרונות ומי מגן על השוטרים האמיתיים שרוצים למלא את תפקידם נאמנה והמבין יבין. בדרך ערוצי התישקורת , הפרקליטות ועוד... ומה יהיה בבחירות בעוד כחודשיים האם תיהיה הכרעה ומי יהיה המנהיג הבא של מדינת היהודים ? כתבתי והמשיך לכתוב " בינימין נתניהו הוא המנהיג הניבחר של הקב"ה " וכל עוד שאין החלטה אחרת הוא ימשיך להיות ראש הממשלה הבא וכשתיהיה החלטה אחרת ( אם תיהיה ) בינימין נתניהו יפרוש . לפנינו תקופה קשה וצריך להיזהר ברכילות , לשון הרע , שינאה ועוד . אהבו אחד את השני וייטב לכם. מי שחושב חיובי חיו יהיו חיוביים . מי שחושב שלילי חיו יהיו שליליים. שבוע טוב יהודים יקרים .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
נצחון שרלה במשפט
  נושיק   12/07/19 14:32
שרלה נצחה את הפרקליטות מסיבה אחת חשובה.
עד המדינה מני נפתלי התברר כשקרן פתולוגי ונזרק על ידי הפרקליטות.
יחיו הקנאים וימשיכו לסבול.
כתוב תגובה ל- נושיק
-  טמבל ! היא הורשעה בדין !
  יהודה דרורי   16/07/19 08:28
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
-  מה נצחה.הודתה במעשיה
  אשה חולה   14/07/19 14:37
כתוב תגובה ל- אשה חולה
+
נלחמים נגד הצדק והאמת
  יגאל אלוש   7/07/19 09:46
לצערנו מפלגת העבודה מפאי הרשמית ומרצ שרצ התחברה למפם ויחד אלה המימסד שחילק את נכסי ואוצרות המדינה בין אנשיו, היו מחוללי חטיפות תינוקות מידי הוריהם ומכירתם בחול תמורת אלפי דולרים מידע שמוכר ופורסם בעבר, בעבר נתניהו החל בהוצאת המינהל מהמימסד מהסוכנות וגופיה ותקפו אותו ואת אשתו וילדיו עד שהצליח להשיב את נכסי המידנה לניהול הממשלה בעת האחרונה נתניהו הביא את התיקים הכתומים שהם נושאי אות הקלון לפשעי השמאל נגד הציבור והוקמה ועדה שכזו שחשפה מקרים מזעזעים, השותפים להעברות ולמקרים אלו הם צמרת המדינה הסוציאליסטית בהנהגת בן גוריון והסוכנות היהודית ווהתנועה הקיבוצית וכל אלה שצובעים את עצמם בצבעים והם בכירים לשעבר ממערכת הבטחון הם השותפים העיקריים חלקם כמובן והרוב יודעים ומנסים להשתיק את הפרשה הכי מטורפת שעברה על עם או אומה או מדינה דמוקרטית מדובר בדיקטטורה דיכוי ועידוד לאלימות מטעם השמאל הסוציאליסטי שמטרתו זריעת הרס שנאה פילוג ושסע בארץ ובעולם הם ארגון בין לאומי וזה הם נגד כל העם והמדינה ולא כולם באמת שמאל אלה אלה עם הדם הכחול עולם שקר ינהג האמת תהיה נעדרת וסופה של פרשה להתגלות למרות הזוועות והפשעים נגד האנושות שביצעו ראשי השמאל הנלחמים בכולם ורק לא נתניהו הם אומרים עוברי עבירות חמורות ולא נחקרות הכל מערכתי ואנרכיסטי ואת זה מבקשים לתקן לכן הליכוד זה הבסיס לצדק חברתי ולחשיפת הצד השני
כתוב תגובה ל- יגאל אלוש
+
זה כנראה גם המחקר של אריק שרון
  משה מיכאל   7/07/19 09:26
ה״מחקר״ של ברדק שמומן על ידי קרן וקסלר מזכיר את המיליונים שאריק שרון קיבל דרך בנו? עבור מחקר שקשור לאי היווני?
גם אז לא חקרו וזה כנראה כי החוקרים וה״משפטנים״ מאד סלחניים כשמדובר בעבירות של אישים מהסמול…
כל מה שנשאר לנו כדי שנוכל להסתכל על הפרצוף המעוות שלנו במראה זה להתנפל על נתניהו, ראש הממשלה הטוב ביותר בכל הזמנים, ומשפחתו…
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
.... איחססססס ......
  אזרח נאיבי   7/07/19 09:01
כתוב תגובה ל- אזרח נאיבי
+
מה הפתרון? לזרוק את ביבי הפושע
  רוז"ה וולפוצלניק   6/07/19 08:50
לבחור את הליכוד בבחירות יחד עם ליברמן העיקר לא לתת לסמול דריסת רגל בשלטון. הם יוותרו על כל ארץ ישראל כולל רמת הגולן. ביבי ניצל את מעמדו כדי לעשות לביתו. התחיל את תפקידיו בציבוריות עני כעכבר כנסיה וסיים עם רכוש של מאות יליונים כולל חבונות בנק לא חוקיים בפנמה ואף פעם לא נתן דוח על רכושו למס הכנסה.כמו שכתוב במקורות וטהרת את הרע מביתך...ןטובה שעה אחת קודם כל כל יום שעובר השחיתות השלטונית שלו הורסת כאן כל חלקה טובה אם נשארו חלקות כאלה בארץ....אני תמיד היייתי מין ואשאר כזה אבל מה שאי רוצה לראות זה ימין נקי כפיים ולא אוסף של צחצחים לוקחי שוחד בעיריות ובממשלה. לא המרוקאים של ביבי יגנו על ארץ ישראל אלא אנשים נקיי כפיים.
כתוב תגובה ל- רוז"ה וולפוצלניק
-  מר פלצן החלטת לנפוח את טמטומך
  צורי   28/07/19 14:47
דוקא כאן. אתה באמת כך נדמה ויותר כך שאת נפיחה תועה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  אם אתה מאמין במה שאתה כותב
  מוטי1   26/07/19 15:22
אתה אידיוט, אם אינך מאמין ובכל זאת כתבת, אתה הוא הפושע. יללה, תבחר מה אתה.
כתוב תגובה ל- מוטי1