News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 190,261  סלולר - 340,299
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
בראיון שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב אומרת ררד כי אביה בלם את המהפכה האיסלאמית באירן והציל את העולם הערבי והמוסלמי הסוני מהשתלטותו של משטר האייתולות    על החיים הטובים בילדותה - רכיבה...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
גאוניות צבאית; פיתוח טכנולוגיה צבאית ללוחמת אנטי-טרור וגרילה; פרשנויות שגויות; מתח בין הגנרל נורמן שוורצקופף לנשיא ג'ורג' בוש; קריאה ברברית להשמיד את האויב; ניסיון לתרבֵּת את הברבר...
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם ומעשיהם של אחשורוש והמן הקדימו במאות ואלפי שנים את שנאת ישראל הנוצרית, את האנטישמיות המודרנית ואת גרמניה הנאצית    החל מההאשמה הקולקטיבית נגד כל היהודים בשל חטאו של יחיד, דרך...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפט נתניהו
מאת: פורומים  |  01/03/2021
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
האדון מוכיח שהיה מסע דיג
  אמת לשעתה   16/02/21 14:29
המשטרה והפרקליטות היו עסוקים בחיפוש אחר משהו שיאפשר להם לתפור את ראש הממשלה והכתב הנכבד בעצם כתיבתו מודה שכך היה
כתוב תגובה ל- אמת לשעתה
+
לוין מצטט ומדגיש שמדובר בשקרים
  סניל   16/02/21 11:08
"המשפט הזה מתנהל, וככל שהוא מתנהל יותר רואי עד כמה זה תפור והזוי". האמת: בחקירת תיקי נתניהו עסקו 150 איש במשטרה, ברשות ניירות ערך ובפרקליטות; כולם שותפים לתפירת התיק? את ההליכים הובילו המפכ"ל שהוא מינה (רוני אלשיך) והיועץ המשפטי שהוא תמך במינויו ושהיה מזכיר ממשלתו (אביחי מנדלבליט); הם רוצים להדיח אותו? את התיק מנהלת מי שהובילה את התביעה נגד אהוד אולמרט (ליאת בן-ארי); גם היא מוטה פוליטית? שכח להכניס את הכתבניות והטלפוניסטים. מה קשור כמה השתתפו בחקירה ובהכנת הבדים? מדובר בתפירה של סיפור המעשה והתאמת חומרי חקירה לקונספט. מי מכם יודע כמה עדויות חיוביות לא הוכללו בכיסי החליפה התפורה?
כתוב תגובה ל- סניל
+
למשת"פ כספית !!!
  הזועם   18/01/21 22:56
לפני מספר שנים לוויתי את אבי לבית חולים בילינסון ושם פגשתי את אביך שבא לבדיקה ובזמן ההמתנה התחלנו לדבר על הא ועל דא ותוך כדי השיחה שאלתי אותו מדוע הוא לא בא עם ליווי ואז הוא אמר לי שיש לו שלושה ילדים ואתה הוא זה שהבאת אותו לבית חולים והלכת לעיסוקיך ומתוך הדברים הבנתי שאבא בשבילכם היה מטרד ולכן הוא היה לבדו אני אישית נהניתי מהשיחה עם איש חירות המקורית חבל רק שאתם פיספסתם אותו,
כתוב תגובה ל- הזועם
-  }}}15 שנים נתניהו ראש ממשלה...
  ישראל שסועה מתמיד   8/02/21 07:48
}}} נתניהו מגה חשוד בשחיתות 3 תיקים + פרשת הצוללות החמורה בתולדות המדינה.
כתוב תגובה ל- ישראל שסועה מתמיד
+
ואיך זה קשור לפלילים ?
  קישקוש בלבוש   4/01/21 06:35
פוליטיקאים, אישי ציבור, אנשי תיקשורת, ידוענים עושים פחות או יותר את אותו הדבר הרעבים לשילטון משחיתים את זמננו בערב רב של מלל חסר פשר. ערימה של גרביג' שכן או לא ראוי שיקרה ולא מגיע לתמורה.
כתוב תגובה ל- קישקוש בלבוש
+
כמה עלה לנו המשפט עד כה?
  משרד המשפטים לשעב   2/10/20 17:40
ציטוט: בתשומות חקירה עצומות, אל מול תוחלת חקירה נמוכה ביותר חקירתו של נתניהו עלתה בין רבע לחצי מילארד ש"ח. כמה פיות רעבים וכמה מחלקות קורונה נתן לממש בכסף הנ"ל. ה"דמוקטטורה" השמאלנית עולה לנו האזרחים מליארד, כולל "תרומתם" המנטלית והמעשית בהגברת קצב הקורונה. שבת שלום לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- משרד המשפטים לשעב
-  הכסף שלך לא מעניין את הפרקליטו
  אזרח   18/02/21 11:44
לא אכפת להם מההוצאה הציבורית, והבזבוז של כספי הציבור. אלה אנשים מושחתים שרואים רק את עצמם, רצו להוכיח שהם הצליחו להפיל ראש ממשלה בישראל, וכרגע נתקלים בקשיים, והמהלך שלהם נתקע להם. מי שחושב שהם עושים זאת רק לראש ממשלה טועה. הם עושים את זה לציבור כולו. לאנשים הפשוטים ביותר, שאף אחד לא שומע עליהם, ואין להם את היכולת להתמודד עם כנופיית שלטון החוק. יש לפרק אותם, לבנות מחדש מערכת משפטית עם גוף ביקורת אמיתי, ולבטל את שיטת חבר מביא חבר לקוזה נוסטרה
כתוב תגובה ל- אזרח
+
מנדלבליט, תתפטר כבר!!
  tx   9/09/20 20:35
כתוב תגובה ל- tx
+
עקיבא ביגמן ולא עקיבא נוביק
  הומר סימפסון   14/08/20 09:39
כתוב תגובה ל- הומר סימפסון
+
כתב
  עיתונאי   29/05/20 14:45
כל אחד נהיה עיתונאי ! עוד כותב שקורא לעצמו עיתונאי ??? כך שיש לנו כנראה מיליון עיתונאים שתשע מאות אלף וחמישים הם "רק לא ביבי" . בדיחה: עיתונאי מעניין איך מוקבלים תעודת עיתונאי ??????
כתוב תגובה ל- עיתונאי
-  }}}בועז ביסמוט עיתונאי?לקקן?
  ישראל היום פשקול?   30/05/20 18:09
כתוב תגובה ל- ישראל היום פשקול?
-  אתה מטומטם כבר לא תיהיה
  7890   2/09/20 16:46
אתה נולדת כזה סחבה.
כתוב תגובה ל- 7890
-  הלועג לביסמוט
  שפן   28/07/20 15:22
אם אתה רוצה לדעת על בועז ביסמוט כדי להעביר עליו ביקורת , תיכנס לויקיפדיה ומהר מאד תגלה שאין לך את הכישורים לשרוך את נעליו כל כך אתה נמוך . תמשיך לכתוב , אנחנו אוהבים להתעלל באידיוטים שחושבים שהם חכמים . אני רק מקווה שתבין את מה שכתוב על ביסמוט . אגב הסורבון היא האוניברסיטה הטובה באירופה שאפילו מנקי האולמות שם הם בעלי תואר ראשון . תגיש מועמדות ותראה את התשובה —גולם .
כתוב תגובה ל- שפן
-  ומי טען שאתה לא אדיוט
  צורי   13/06/20 16:14
שמאלני משריש בתוספת דביל
כתוב תגובה ל- צורי
-  אני טוען שהוא לא כזה, לעומת
  דודו מהשרון   3/09/20 14:08
זאת אתה כזה!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
+
אל תשמיצו את ביבי
  ס. ארניה   29/05/20 12:03
גבר גבר ומחזיק 20 דקות...
כתוב תגובה ל- ס. ארניה
-  מה עניין שמיטה להר סיני?
  התבלבלת   12/02/21 05:07
אתה רוצה לשבח את ביבי בתחום יחסי אישות ? זכותך. אבל אנחנו צריכים ראש ממשלה שידאג לכלכלת המדינה.
כתוב תגובה ל- התבלבלת
-  ביבי
  דוד א   24/09/20 05:25
ואת צ. מותר
כתוב תגובה ל- דוד א
-  ארניה
  חרגול   8/09/20 00:26
השאלה היא האם את מביאה אותו להשג של 20 דקות עם השיניים התותבות או שעליך לשלוף אותן כדי להצליח . אגב ארניה הוא שם של פטריה . אני מקווה שבפעילות שלך אינך סובלת מפטרת כל שהיא . בתודה מראש . — חרגול יועץ מין .
כתוב תגובה ל- חרגול
+
את עלבון בממשלה
  כוכי   22/05/20 10:01
כתוב תגובה ל- כוכי
+
}}}3כתבי אישום+צוללות+מניות
  נתניהו מגה חשוד.   20/05/20 22:59
כתוב תגובה ל- נתניהו מגה חשוד.
-  צוללות ,צוללות,
  נחמן הקיבוצניק   28/07/20 15:05
גם אצלך גדלו האזניים בלי שליטה והעיניים עיני עגל — ממש מוזר . כמה פעמים צריך לומר לדמוי חמורפרה שבית משפט פטר את נתניהו מסיפור הצוללות .? ? ? ואתה ממשיך צוללות צוללות צוללות , מה תעשה אם אנחנו נשתכנע ושוב נגרור אותו לבית משפט ? ? ? אני יודע מה תעשה , תשחרר חבילה ותדרוך בתוכה לחמם את הרגליים . תמשיך, צוללות צוללות צוללות צוללות צוללות .
כתוב תגובה ל- נחמן הקיבוצניק
-  כדאי
  יוכי 1   30/05/20 15:17
שתקרא את תגובתו המפורטת של אקטואלי. תוסיף יידע לעצמך. כך אולי ייכנס משהו למוחך הקט. אם תמשיך עם הסיסמאות שלמדת מהצבועים השמאלנים לא תגיע רחוק.
כתוב תגובה ל- יוכי 1
-  כדאי
  יוכי 1   30/05/20 15:17
שתקרא את תגובתו המפורטת של אקטואלי. תוסיף יידע לעצמך. כך אולי ייכנס משהו למוחך הקט. אם תמשיך עם הסיסמאות שלמדת מהצבועים השמאלנים לא תגיע רחוק.
כתוב תגובה ל- יוכי 1
-  ביגלל הליצנים רק לא ביבי
  ששון לוי   26/05/20 13:07
האירנים קיבלו את המיצרים בדרום על מגש של כסף
כתוב תגובה ל- ששון לוי
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   2/02/20 20:10
ביבי יזכה בבחירות זו עובדה בגלל השנאה לנתיהו חבל
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   2/02/20 20:10
ביבי יזכה בבחירות זו עובדה בגלל השנאה לנתיהו חבל
כתוב תגובה ל- איתי וייס
-  איתי וייס, קבלת אצלי חינוך טוב
  נחשון וייס   13/02/20 06:00
אנו חייבים להעניק את השלטון לביבי, שהוא ראש ממשלה ללא דופי, אמיץ, לא נכנע לאילוצים, לא קמצן, לא נואף, לא מבטיח מה שאינו יכול לקיים, והאיש שידאג שחצי אפריקה תגיע לישראל (יש שם עוד כ-150,000 פלשצורים).
כתוב תגובה ל- נחשון וייס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
מחלקה ראשונה
סדרת מוצרי היגיינה של קלינקס
מוצרי היגיינה חדשים [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |