News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 186,736  סלולר - 346,981
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קשה מאוד היה למצוא עשר מילים רצופות של אמת, כאשר דיבר בנימין נתניהו בראיון לחדשות 12 על משפטו    בין היתר, הוא עיוות לצרכיו את הנוהל של נשיא בית המשפט העליון, הכניס מילים לפיה של הי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הכרעה במבצע "סופה במדבר"; תרומת המבצע הישראלי "ערצב 19" למבצע האמריקני ולאסטרטגיה האמריקנית; מנוסת המטוסים העירקיים לאירן; החזית המשפטית בבית הדין הבינלאומי בהאג; מורשת הנביא מוחמד...
זליכה. "אני נראה לך רוני גמזו?" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
איציק וולף
יו"ר המפלגה הכלכלית החדשה טוען כי הוא מקבל סיקור תקשורתי עוין בשל ביקורתו על בעלי ההון, ומצהיר כי אם ייבחר לכנסת וייכנס לממשלה - בכוונתו לפעול לשלילת הטבות המס לטייקונים, ולריסון ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגיפת הקורונה
מאת: פורומים  |  24/02/2021
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
"יועץ למדיניות ציבורית"
  סיני   3/02/21 22:56
לא הייתי לוקח לייעוץ אפילו לשנייה אחת את "היועץ למדיניות ציבורית" הכותב "אי אפשר להפריך את הטענה שהסיכון בחשיפה לחיסון גבוה מהסיכון בחשיפה למחלה במיוחד שמדובר בחיסון בעל טכנולוגיה חדשה, שלא נבדקה הפגיעה שלו לאורך זמן"
כתוב תגובה ל- סיני
+
"פרחוחונה"? אתה עיתונאי או
  עמי, ת"א   1/02/21 11:55
טוקבקיסט סוג ז?
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
+
פייק במיטבו
  מרק   1/02/21 10:31
כמה אפשר עוד לשקר ואחרי זה להתפלא שלא מאמינים לתקשורת? אוחנה לעולם לא אמר שלא יחסן אסירים. הוא רק קבע סדר עדיפויות. קודם הסוהרים ובסוף האסירים. אז מה לא בסדר כאן? אנחנו אמורים קודם להציל את אלו שבאו לרצוח אותנו ורק אחרי זה את אזרחי ישראל? ירדתם מהפסים לחלוטין.
כתוב תגובה ל- מרק
+
עכברושי הגטו, פקידי בג"ץ
  גרמני נאור   31/01/21 17:58
עכברושי הגטו, דור 2, שבשיטת חבר מביא חבר הגיעו גם ל"עליון". עכברושיית בג"ץ לא מחמיצים הזדמנות לצייץ ולכרסם על גבו של השר אוחנה. הם כל כך צפויים כמו כל עכברוש גיטאות מצוי, צבוע ונתעב. אליהם מצטרף תמיד מזוז, הסמרטוט הטוניסאי מנתיבות, שתמיד רוצה להוכיח להם שהוא אפילו יותר צבוע ועלוב מעכברושיית הגטו.
כתוב תגובה ל- גרמני נאור
+
אם מישהו חושב...
  נחמיה תנא   29/01/21 11:33
שהחלפת השלטון תשנה משהו - טעות בידו. כל מי שיינסה להרכיב את הממשלה הבאה, יצטרך לשלם מחיר כבד לחרדים - ייתכן אפילו יותר גבוה מזה שהליכוד משלם היום. ולכך יתווספו כל המינויים וההטבות שיצטרך לתת לשאר השותפים שילקט ולחברי מפלגתו שלו. תהליך הרכב הממשלה הבאה ייקח זמן רב, ועד שתורכב - ישרור כאן תוהו ובוהו אמיתי. ומי יודע - אולי זה יוביל למערכת בחירות נוספת...
כתוב תגובה ל- נחמיה תנא
+
התחרפנתם לגמרי
  שרגא השמן   20/12/20 10:04
מי שמפחד מהקורונה שיתחסן. ברגע שהוא מחוסן, אין לו שום סיבה לפחד. אני את הסיכונים שלי אקח על עצמי. האתר הזה איבד אותי כקורא מרגע שהוא שם כזו כותרת מזוויעה, טיפולים רפואיים בכפייה הם דבר שעושים רק במשטרים אפלים.
כתוב תגובה ל- שרגא השמן
+
מסתבר שיש לנו מזל גדול
  משה מיכאל   26/10/20 08:29
מסתבר שיש לנו מזל גדול שנתניהו מנהל אצלנו את העיניינים בצורה כל כך טובה. מה שמאפשר לכמה מאיתנו, פסולת בטלה בשישים, לשבת ביציע ולצרוח ״השופט בן ז...״
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
העיקר לחיות לא?
  ההישרדות כמפתח   1/10/20 08:35
אולי הכותב איש זקן מאוד שפוחד למות כמו כולם ומעדיף שהנכדים שלו יפסידו את הבית העיקר שהוא ירויח בממוצע עוד שנת חיים קשים -העיקר לחיות זה בכל זאת ציווי פנימי חזק
כתוב תגובה ל- ההישרדות כמפתח
-  החיסון לקורונה מסוכן מהקורונה
  רון ה.   1/10/20 20:31
צריך להבין, החיסון שמפותח כעת ע"י החברות המובילות הוא חיסון - RNA, חיסון שבפועל משנה את ה - DNA ואת ה- RNA של כלל התאים בגוף !!!!!!

מעולם חיסון כזה לא פותח, מעולם חיסון כזה לא נוסה על בני אדם, רק הנאצים הרשו לעצמם לערוך ניסויים כאלה בבני אדם.
אגב, גם על שלב החיות פסחו כול החברות ולא השלימו אותו, למה בעצם ?

כי בשלב הניסוי בחיות צריך לחשוף את החיות שחוסנו לווירוס חי, כלומר לחשוף אותן למחלה עצמה, מסתבר שחיות בשלב זה פיתחו תגובות קשות יותר מחיות שלא חוסנו כלל, וכיוון שאצה רצה הדרך והרווחים מהחיסון נעמדים בטריליונים פוסחים על השלב הזה !

למה צריך חיסון RNA ? כי ווירוס הקורונה מהונדס גנטית, הכלאה של ווירוס האיידס ושפעת העופות, הכול תוצר מעבדה מובהק שנועד לשמש כנשק ביולוגי, אין סיכוי בעולם שחיסון כמו החיסון הסטנדרטי לשפעת אפילו ידגדג את ווירוס הקורונה.

את ה"סוד" הזה יודעות היטס החברות שמפתחות את החיסון, את "הסוד" הזה יודעות מרבית ממשלות המערב וכמובן מרבית הווירולוגים והרופאים בעולם.

הווירוס נכנס לפעולה בעת הימצאותם של עמילואידים במוח, מצב מובהק ממנו סובלים חולי אלצהיימר ודמנציה ולכן תוקף בעיקר קשישים, בעוד ילדים אינם מושפעים ממנו בכלל.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  תגובה
  אדם מהישוב   24/02/21 15:00
רון אתה לא יודע ולא מכיר גם בניי שנתיים חולים. לדעתי יש לבצע רישומים של מתנגדי החיסונים ולא לתת להם טיפול ולא את החיסון
כתוב תגובה ל- אדם מהישוב
+
מפגיני השמאל מפיצי קורונה שרוצ
  זאביק1   23/09/20 17:56
גנץ, אשכנזי, החרדים ומפגיני השמאל מפיצי קורונה שרוצחים אותנו
כתוב תגובה ל- זאביק1
-  תענוג
  קאטו הקשיש   25/09/20 13:58
תענוג לקרוא את המילים שלך, מחמם את הלב. קבלת האחר וההכלה שבך באמת יוצאי דוםן. ולא להזכיר את אהבת החינם שאתה מפיץ. תענוג. ממש תענוג.
כתוב תגובה ל- קאטו הקשיש
-  עוד אחד שירד מהפסים
  החרדים הם המפיצים   23/09/20 20:32
כתוב תגובה ל- החרדים הם המפיצים
+
הפרקליטות מפעילה קורונה
  חרגול   21/09/20 01:18
אני מקווה שיבוא יום ותוקם ועדת חקירה ממשלתית לבחינת התנהלות הנהגת מדינת ישראל בתקופת הקורונה ויתברר מה שכולם יודעים ,מי בסתר ליבו ומי בגלוי שהגורם העיקרי להתפרצות הקורונה היא המערכת המשפטית הרקובה והמאפיונרית שבעזרת חוקים תקנות הוראות שעה ,סייגים והגבלות שונות שהונחתו על המשטרה והציבור — כולם היו בכוונה אחת . להגביר את התפשטות הנגיף ובכך להכשיל את החלטות הממשלה . בגל הראשון המערכת המשפטית לא הספיקה לייצר מכשלות לממשלה . בהתפרצות השניה הם כבר הספיקו להתארגן , וכל מה שנשאר זה רק הקוף הג׳ינגי שיטיל אותן לחלל. אני מקווה שמי שידו במעל ,ימות ביסורי תופת , מוות איטי בחנק מאותה קורונה שניסו להשית על הציבור . זו הפרקליטות שכדי להוציא להנהגה הנוכחית עין , היא מוכנה להוציא שתיים לעצמה .
כתוב תגובה ל- חרגול
-  COV-19 ENGINEERED VIRUS
  רון ה.   29/09/20 10:05
זה היה ברור שמדובר כאן על נשק ביולוגי כבר לפני 8 חודשים, עכשיו גם רופאים ברחבי העולם מתחילים להבין זאת:

COVID-19 IS ENGINEERED VIRUS
stopworldcontrol.com/#

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  הונאת הקורונה
  riancon   19/01/21 21:32
אני מסכים עם רון י. הזכרו כיצד מנסים לקחת מאתנו מידע ביומטרי כבר הרבה זמן, אבל ללא הצלחה מרובה, בשל התנגדות האוכלוסיה. כמוכן ענקי התקשורת והאינטרנט היו שמחים לצרף את בני האדם, עם כמה שיותר מידע (כולל מידע רפואי) לבסיסי הנתונים שלהם, רק שהאוכלוסיה תתנגד. כיצד גורמים לאנשים ״להתרכך״ ? בעזרת מגפה: תחת הפחד להדבק, אנשים מוכנים לוותר על החרויות שלהם - ראו לדוגמא את איכון הטלפונים. וכעת, למה לא לעבור לשלב הבא ? המלחמה במגפה ״תתיעל״ אם במקום לאכן טלפונים, נאכן את בני האדם עצמם, לא כך ? אכן זאת המטרה לשמה מגפה זו הונדסה ותוכננה למשך כ 10 שנים. שימו לב שמייקרוסופט רשמה פטנט על ג׳ל תת עורי שיוחדר עם החיסון וישדר מידע מגוף האדם.
כתוב תגובה ל- riancon
-  חרגול, אתה דביל..!
  רבובדיה   22/09/20 18:20
ולדבילים אין דרך להסביר כלום..!
כתוב תגובה ל- רבובדיה
-  ולמה אתה מתווכח עם דביל
  mozer   30/09/20 16:20
יש לך שפה משותפת איתו כנראה !
כתוב תגובה ל- mozer
-  תשובה לרבובדיה
  חרגול   26/09/20 13:11
תעשה לעצמך טובה ותציץ בדרכונך לבדוק אם אתה חי במדינת ישראל או בלה לה לנד שרמאי הסמול מכתיבים לכם איך לחשוב , איך להתנהג , ובקרוב מתי ללכת לשרותים . אני מבין שהדברים שכתבתי לא מוצאים חן בעיני אדוני , אבל כמי שחי כאן 74 שנים ,יש באפשרותי עם תואר ביחסים בינלאומיים ושרות של שנים כחוקר במשטרת ישראל , ליצור השוואה שסורקת שנים רבות . אני מניח שאתה לא מזמן בקעת מהביצה והידע הפוליטי שלך מסתכם במה שהאביסו אותך בחוגים שלכם . לא כל כך בא לי להתמקח עם ״ידען ״ שידיעותיו מסתכמות בשורה אחת . חג שמח ואל תשכח להגיע לקן לקבל השראה נוספת בנושא ״רק לא ביבי״ .
כתוב תגובה ל- חרגול
+
אמנם מדיניות כושלת, אבל הבעיה
  ר.מ   13/09/20 16:38
לממשלה שלנו מאפיינים ייחודיים משלה, ויוצא שלא הפנימה עד עתה את המצוקה והסכנה שאורבת לנו. במילים פשוטות הממשלה אדישה לנזק, לסבל, לאיבוד התקווה של לא מעטים...

על אף האמור לעיל, איני מאשימה את הממשלה בהתנהלות הציבור, מדובר בזלזול וחוסר אחריות היעדר כיבוד ערך החיים, או התעלמות האזרחים מן העיקרון של הזכות לחיים.
כתוצאה רבים לא עוטים מסכות, או כביכול, כלומר המסכה תולה על צווארם כשפיהםואפם חשופים. זוהי לא סוגיה של אכיפה, ממש לא, זהו עקרון של אחריות כל אחד ואחד מאתנו..... לטעמי הציבור מתנהל באופן שחושף חוסר בגרות, חוסר אחריות וזלזול בערך החיים, או בזכות לחיים .....
כתוב תגובה ל- ר.מ
+
התיקים התפורים
  איש לבן שחור   12/09/20 09:59
מערכת המשפט תפרה תיקים לנתניהו. ועכשיו איתמר לוין קורא לו להתפטר בגלל התיקים האלה.לא הגיוני. לדעתי, נתניהו יעדיף להחריב את המדינה לפני שיתפטר בגלל תיקים מפוברקים. והוא צודק. אסור לתפור תיקים. או שיבררו מי תפר את התיקים ולמה. וישלחו את תופרי התיקים למאסר עולם.
כתוב תגובה ל- איש לבן שחור
-  יש בידך את חוטי התפירה והמחטים
  ק.ר.   23/09/20 16:40
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  מערכת המשפט שבראשה נאמן של ביב
  א-דפנה   19/09/20 10:35
מערכת המשפט שבראשה נאמן של ביבי, מנוי של ביבי תתפור לביבי תיקים.... רק אדם בעל דמיון מפותח ומסובך במיוחד יכול להעלות כאלה על דעתו. ואם אכן נתפרו לו תיקים המקום בו יש להבהיר את העניין שם תצא צדקתו לאור, הוא בית המשפט, אז למה ביביב עושה הכל לחמוק ממשפט,
כתוב תגובה ל- א-דפנה
-  להפנות את נתניהו למערכת המשפט
  yogev36   1/10/20 00:59
רק אידיוט ישלה עצמו שנתניהו יזכה למשפט הוגן במערכת הקיימת. רות גביזון -שאינה חשודה כימנית אמרה זאת חודשים מספר לפני מותה. מערכת שבה היועץ המשפטי מכין את הקרקע לפעולה מפוקפקת מבחינה משפטית ופסולה מבחינה מוסרית שכן בנוסף החוק אינו מאפשר להדיח ראש ממשלה מכהן ועכשיו הוא מנסה לפי שיקול דעתו המקצועי ???? מה הוא מומחה לניהול, פסיכיאטר ? בתוקף מה האדם שמנהל קרב השהיה כנגד העמדתו למשפט בעבירהפלילית - שיבוש מהלכי חקירה - מעז לאיים בהכרזת נבצרות על ראש ממשלה שהחוק פסל זאת.
כתוב תגובה ל- yogev36
-  טענות שווא
  סתם אחד   20/09/20 18:31
1. מנדלבליט נבחר ברמיה לתפקיד היועץ המשפטי-לא דיווח על תיק חקירה לא סגור במשטרה. אם לא ידע כביכול על התיק, למה שלח עורכי דין לשי ניצן לאחר שמונה ליועץ משפטי, לסגירת התיק? המינוי היה כשהיה מועמד יחיד, תחת חסותה של איילת שקד שרת המשפטים דאז. שקד - ממש לא אוהבת את נתניהו. 2. בגלל התיק במשטרה והקלטות, שי ניצן והמשנים ליועץ מחזיקים את מנדלבליט באזור רגיש ושולטים בו 3. העבירות שכביכול עבר נתניהו הן בסגנון עבירות תקדימיות. קשר עם עיתונאי מבלי להוכיח קבלת שוחד. 4. לאורך כל תהליך החקירה והגשת כתב האישום, למעשה עד היום.שטף הדלפות מכוונות של תכנים חסויים מהחקירות. הדלפות שהיו חייבות להיחקר, אבל לא נחקרו-כאשר נטל ההוכחה על מקור ההדלפות על מנדלבליט. לסיכום, מנדלבליט מכר את נשמתו לשטן. שי ניצן ושותפיו עזרו בסחיטת האדם החזק במדינה. אדם שנמצא מעבר לכל ביקורת אדם שאי אפשר לפטר אותו. להזכיר השופט גרוניס שהיה בועדת המינויים של מנדלבליט שהיה מועמד יחיד. התנגד למינוי. יש כאן נסיון הפיכה להפלת ראש ממשלה מכהן תוך שימוש באמצעים הזויים בלשון המעטה. המצאת עבירות. הדבקת תוית ה"נאשם" והכנת כל המערכת למשפט מכור מראש.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
-  איתמר לוין משחק עם מספרים
  בצלאל פאר   13/09/20 10:04
הוא לא לוקח בחשבון מספר פרמטרים: 1. היקפי הבדיקה היומיים בישראל הם מהגבוהים בעולם. מכאן שאין כלל להשוות ממדינה שבודקת כ-50 אלף בדיקות יומיות לבין זו הבודקת 1000 או 10 אלף אנשים, גם היא מדינה גקטנת אוכלוסין מישראל, ובודאי אם גדולה ממנה. 2. מספר הנדבקים הוא פרמטר אחד. הפרמטר החשוב יותר הוא מספר היחסי של המאושפזים בפועל והמתים. וכאן ישראל שוב מהמובילות בעולם במובן החיובי. פחות ישראלים מתים יחסית מאלה שמתים בעולם. כאן יש אשכול שכתבתי בעניין התרמית התשקורתית שמובילים ערוצי 11, 12 ו-13, ידיעות אחרונות והארץ ממניעים פוליטיים ולא ענייניים: faz.co.il
כתוב תגובה ל- בצלאל פאר
-  המאמר של ברימן, לא של לוין
  א-דפנה   19/09/20 10:49
משום מה מתייחסים המגיבים למאמרו של לוין, כותב המאמר הוא דר רון ברימן
כתוב תגובה ל- א-דפנה
+
מגיפה
  ח   19/08/20 03:35
הזמן הוא הרופא . הכי טוב. הכל יתפוגג - לבד.(כאילו- לא היה). כנראה אנחנו .בתהליך - הזה.כבר.
כתוב תגובה ל- ח
-  החיסון מסוכן יותר מהקורונה !
  רון ה.   21/08/20 15:49
צריך לקרוא פשוט בשביל להאמין לקנוניה המטורפת מבית היוצר של המפלגה הקומוניסטית הסינית אשר הדביקו בכוונה תחילה את כול העולם מבלי לציין שהווירוס הונדס גנטית.

להלן ציטוט קטן מתוך מאמר מעולה על החיסון שלעולם לא יחסן:

Given the many mutations of SARS-CoV-2, it is extremely unlikely that a single vaccine that blocks the virus will be found. At the moment 11 different strains have been identified: the A2a genetic line which developed in Europe and the B1 genetic line which took root in North America are more contagious than the 0 strain originating in Wuhan. I therefore believe that, at the most, a multivalent vaccine can be found effective on 4-5 strains and thus able to cover 70-75% of the world’s population.


COVID-19 was engineered in China lab
lifesitenews.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
כתבות השקרים של לוין!!
  אא   19/08/20 00:40
הכתבה כולה מוטית פוליטית לחלוטין , כשהוושינגטון פוסט מנצל את המצב הזמני שבו נמצאת ארה"ב עקב מגפת הקורונה... זה הזבל שלוין מביא לכם כל יום - וושינגטון פוסט, ניו יורק טיימס ודומיהם!! לפני מגפת הקורונה, טראמפ הביא לכלכלה חסרת תקדים בתולדות ארה"ב שבה שיעור האבטלה והעוני בקרב כל המיעוטים היו בשפל היסטורי!! הכלכלה בינתיים מתחילה להשתפר בקצב העולה מעבר לציפיות האופטימיות ביותר, וטראמפ כבר מתחיל להחזיר את הכלכלה לגדולתה ומעבר לכך!! הינה דוגמה קטנה להמחשת חוסר האנושיות של הוושינגטון פוסט שממנו לוין מלעיט אתכם מידי יום, חוסר אנושיות שהינה ההפך המוחלט מהתדמית הערכית שלו! בפוליטיזציה של הפוסט כל האמצעים כשרים, כשהוא מקריב גם את חייהם של בני אדם לשם כך! אתמול מפגיני ארגון השחורים "חיי שחורים חשובים" בפורלטנד ביצעו לינץ' בנהג משאית תמים שהיה במקרה במקום וניסה לעזור לאישה שהמפגינים התעללו בה. לכן מפגינים תקפו אותו והוא נכנס לרכבו כשהם רודפים אחריו עד שהתנגש בעץ ונעצר. המפגינים הוציאו אותו מהמשאית והיכו אותו בגופו ובראשו עד שאיבד את ההכרה, כשהקרבן אומר להם שאין לו דבר נגדם! היום, הוושינגטון פוסט מפרסם את המקרה עם הכותרת, ציטוט: "אדם נפגע קשות בתקיפה אחרי שריסק את רכבו בזמן הפגנת "חיי שחורים חשובים" בפורטלנד"... אין נושא דקדוקי במשפט, אין תוקפים, יש רק מפגינים תמימים ונפגע ללא כל קשר ביניהם.. שלא לדבר על התעלמות מוחלטת מכל הקרבנות האחרים של המפגינים האלה וההרס הקולוסלי שהם הביאו על אזורים רבים בארה"ב (בשליטת דמוקרטים בלבד), כשהדבר מביא לעלייה דרמטית בשיעור הפשע והרצח במקומות אלה, בניהם של ילדים רבים! בדיו כמו שתקשורת הפייק ניוז שלוין מביא לכם מסוגלת לתאר פיגוע רצח של הפלסטינים באופן שלא רק לא מזהה את הפלסטינים כתוקפים, אלא אף כקרבנות... ולוין עוד מחשיב עצמו ימני... כמה מעוות!!...
כתוב תגובה ל- אא
-  האם ה- PCR test מזוייפות ???
  רון ה.   25/08/20 17:14
כנראה שמה שאמר פרופ' לס לא כול כך שגוי, כלומר ה- PCR TEST בודקות הימצאות שאריות של ווירוס שנמצא אצל כול אחד שמצונן,שהרי הקורונה הוא משפחה ענקית של ווירוסים....משמע FALSE-POSITIVE.


BIG STORY – PLEASE SHARE: PCR test that is producing the ‘virus cases’ triggering the new lockdowns worldwide is testing for genetic codes that every human has
davidicke.com/

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
צרות של שבעים ונוכלים להחריד
  צורי   12/08/20 14:27
דמעון התנין של השודדים
כתוב תגובה ל- צורי
-  מספר המתים מקורונה מזוייף !!
  רון ה.   11/09/20 16:11
כול החולים שמגלים סימן כלשהו של הצטננות ומתים,אם זה סרטן, בעיות מעיים, כליות ושאר מרעין בישין, כולם כאחד נספרים כמתי קורונה, גם חברי הכנסת התחילו סוף סוף להבין את הקנוניה הזו:

ח''כ יואל רזבוזוב: לספור מחדש את נפטרי הקורונה בישראל
rotter.net

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
ההסטוריה חוזרת תמיד לא לזלזל
  עוד סתם אחד   24/07/20 20:21
מכל מה שלמדנו עד כה עולה תשובה לתמיהה הגדולה שפתחנו בה.'על קמצא ובא קמצא חרבה ירושלים' . אומר המהר"ל מפראג - לא ייתכן שדבר גדול כמו חורבן בית המקדש יתרחש בגלל מריבה קטנה בין שני אנשים. חז"ל בדבריהם באו להצביע על מציאות כללית מקולקלת שהייתה קיימת בירושלים, שהיא זו שהביאה לחורבן. במילותיהם המדוייקות הם הגדירו בקצרה ובחדות את הבעיה - "על קמצא ובר קמצא חרבה ירושלים" - בגלל התופעה השלילית שלכל אדם יש מין 'קמצא' ו'בר קמצא' משלו– שונא, אותו הוא מתעב ומוכן לעשות הכול כדי לפגוע בו ולהרע לו, ואוהב שאיתו הוא כורת ברית (ואולי גם זה – רק כדי להילחם יחד בשני...). ייתכן אפילו שההבדל בין האוהב לשונא אינו גדול. שתי אותיות מבדילות ביניהם בסך הכול. אך זה לא מונע מהמחלוקת, הסכסוך והעוינות להרקיע לשחקים. רק כדי להמחיש את המציאות בירושלים באותם הימים – חז"ל מספרים שבזמן המלחמה על ירושלים היה בתוכה את כל הדרוש כדי להחזיק מעמד אל מול האויב גם במצור ממושך. לשלושת עשירי העיר היו מחסני מזון וציוד ענקיים שהיו יכולים להספיק לעשרים ואחת שנה (!) של עמידה במצור. בזמן כה ממושך האויב כבר היה מתייאש מזמן והולך לו. ומה קרה בפועל? הכול עלה באש! המחסנים נשרפו בכוונה בניסיון להשפיע במריבות הפנימיות שהיו בירושלים בין הפלגים השונים. התוצאה - ירושלים נפלה במצור בגלל הרעב והחולשה. ועוד הערה חשובה. כשיש תופעה של מריבות, סכסוכים ובריתות הגנה, גם האהבה עשויה להיות אינטרסנטית . מה שחז"ל קוראים - תלויה בדבר. כל מטרתה היא להתאחד יחד כנגד הצד האחר. כשזה כבר לא משתלם – גם היא לא תחזיק מעמד. _______________________________
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  שערוריית החיסון לקורונה !
  רון ה.   3/08/20 09:28
להבין את שערוריית החיסון לנגיף הקורונה:

1. החיסונים המתוכננים של כול החברות משנות את ה - DNA RNA של מי שמקבל את החיסון, ניסוי גנטי ענק על בני אדם, ד"ר פרנקשטיין על סטרואידים.

2. כול החברות פסחו על השלב השלישי בניסויי החיסונים - חשיפת חיות המעבדה שקיבלו חיסון לנגיף חיי, למה ??? כי כול החיות פיתחו את המחלה באופן חריף יותר לאחר קבלת החיסון ומתו.

3. מאחר ויש תרופה מצוינת לנגיף הקורונה - הידרוקסיכלורקווין גם כתרופת טיפול וגם כתרופה מונעת, המוטיב היחיד לפיתוחי החיסונים זה בצע כסף,
אנשים מומתים בכול בתי החולים בעולם ומונעים מהם תרופה מצילת חיים למען בצע כספי !!

תקשיבו לדייל ביגטרי שחשף את רצח החולים המתוכנן בבתי החולים בניו-יורק:

מישל מלקין ודייל ביגטרי
youtube.com

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  אין חיסון ולא יהיה
  עוד סתם אחד   8/08/20 14:27
תעזוב שטויות. הוירוס עברו מוטציה - תכנון סיני מעולה
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  האם הורגים חולים גם בישראל ?
  רון ה.   31/07/20 13:51
אין מצב שנגיע ל- 500 מתים מקורונה בקצב של 8 ביום, אין מצב !!!

או שסופרים את כול המתים במחלקות הפנימיות כאילו מתו כולם מקורונה או שפשוט הורגים את חולי הקורונה ע"י העלאתם על מכונות הנשמה, את כולם ללא צורך ממשי דבר שגורם למותם.

כך מחסלים אותם בניו-יורק:

אחות מניו-יורק חושפת את האמת על החולים והמתים מקוביד-19
youtube.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  המבחן האמתי של רוני גמזו
  רון ה.   30/07/20 13:41
הידרוקסי-כלור-קווין, אם יאשר את השימוש בתרופה הנפלאה הזו אפשר בביטחון לראות בו מתנגד מוצהר של הגלובליזם הנאצי, ותחילת חיסול המגפה.

אם רוני גמזו לא יאשר את השימוש בהידרוכסי, האיש גלובליסט והמגפה שמקורה בווירוס מהונדס גנטית תמשיך במלוא הכוח קדימה.

Big Pharma, Big Tech and Big Media are waging an all-out WAR against humanity
naturalnews.com#

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
יכול להיות
  שמעון455   23/07/20 16:43
שגם הוא צודק תהליכים מתבשלים להם כמו משחק שחמט
כתוב תגובה ל- שמעון455
+
שוב, פייק ניוז בחסות לוין!
  אא   23/07/20 05:29
לוין מביא לנו עוד כתבה ממבול כתבות הפייק ניוז האמריקאי שהניו יורק טיימס עומד בראשו!! לוין מביא לנו עוד כתבה "אובייקטיבית" של הניו יורק טיימס ועוד על סקרים...כשהסקרים של הניו יורק טיימס כוללים רק רבע רפובליקנים והשאר דמוקרטים, כדי שהם "יעידו" על הפרש דו ספרתי לטובת ביידן הסנילי!... לגבי האמינות של הניו יורק טיימס - זה עיתון דיקטטורי שמפעיל טרור כלפי כתבים שאינם מתיישרים עם משטרת המחשבות שלו!! הוא פיטר לאחרונה בכירים וכתבים שהעזו להביא לעיתון דעות קצת שונות,ונשלט ע"י עיתונאי שמאל רדיקליים הדוגלים בביטול המערכת המשטרתית, וזאת דווקא על רקע הפגנות השמאל האלים שהורס והורג כבר חודשים ללא מפריע בערים הנשלטות בידי דמוקרטים, שהם, העיתון הזה והשמאל כולו מגנים עליהם... זה עיתון שכותב רק מה שהוא רוצה שהקוראים שלו יידעו, ומייצר עובדות לפי רצונו!! בניו יורק טיימס מפגיני השמאל האלימים האלה אינם קיימים, ולא קיימים מקרי הרצח היומיומיים בערי הדמוקרטים המגיעים בימים אלה לשיאים, ביניהם ילדים רבים, כי כל זה פרסום רע להם ולשמאל בכלל. הגזענות של ביידן מזה עשורים, בעיקר כלפי שחורים, השחיתות שלו ושל בנו (אוקראינה, סין), האונס ושאר הטרדות מיניות שלו, ועוד ועוד - כל זה לא קיים אצל הניו יורק טיימס!! אבל את טראמפ, שעשה למען השחורים יותר מכל נשיא בזמן המודרני, העיתון מציג כגזען.. ועוד ועוד אין ספור עיוותים ושכתוב המציאות.. ואת כתבות הניו יורק טיימס (או דומיו, כמו הוושינגטון פוסט ואחרים) לוין דואג להביא לכם מידי יום כמקורות "אובייקטיביים"... חבל מאוד שהאתר הזה האמור להיות ימני מזהם את עצמו בכל כך מידע שקרי מבית מדרשו של השמאל הרדיקלי!!...
כתוב תגובה ל- אא
+
התפרצות הקורנה תוצאה ישירה מאמ
  קורןנאוה טבריה   11/07/20 14:37
התפרצות הקורנה תוצאה ישירה מאמון הציבור במכחישי קורונה פוליטטיים ופרופסורים מגויסים ע"י תקשורת של שנאה - במטרה לפגוע ברה"מ, והתוצאות בשטח!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  העם הזה לא ראוי לנתניהו
  רון ה.   13/07/20 20:09
להלן הישגי נתניהו בעשורים האחרונים:

1. הקמת 5 מתקני התפלת מים = עצמאות ואי-תלות מוחלטת בשינויי מזג האוויר והאקלים.

2. הקמת הגדר וחסימת הגבול הדרומי לחדירת מהגרי עבודה.

3. פיתוח והפעלת מאגרי "תמר" ו"לוויתן" = עצמאות אנרגטית מוחלטת.

4. רכישת 50 F-35, כעת גם מתקני הגרעין ב"נתנז" חשופים להתקפות.

5. רכישת 9 צוללות חמושות גרעין להרתעת כול מטורפי המזרח התיכון למיניהם.

6 התמודדות מופלאה עם מגפת הקורונה והישג חסר תקדים בהורדת מקרי המוות יחסית לעולם כולו.

אני אישית מצדיע לך בדום זקוף.

יש כמובן עוד הרבה הישגים, גם לא מעט פאשלות כמו חוסר הטיפול במאפיה המאורגנת במערכת המשפט, הזנחת השתוללות הבדואים בנגב, חוסר הריבונות בהר הבית ועוד.

העם הזה אדון ביבי לא מכירים תודה ולא יעריכו אותך לעולם למרות שאחרי בן גוריון אתה ראש הממשלה המוצלח ביותר.

זה עם של ערסים, שיפוצנ'יקים עלובים ונבערים מדעת.
תאורנים וסאונדמנים אוכלי חינם, אנשים רעים שהשנאה מפעפעת בהם.

אמני כלום ושום דבר, שמאלנים שמייבבים ומפגינים בכיכרות כמו עדת "כוסיות" בגין כמה חודשים קשים עקב הקורונה המשתוללת בכול העולם, בכולו !

הם לא ראויים לך ביבי כי הם לא טרחו בחייהם העלובים לחסוך ליום סגריר !!!

תתפטר, תשאיר את הנבלות לבד שגנץ יזיע במקומך, קח את שרה והבנים וצא לחופשה שכה מגיעה לך באיזה אי שקט ושיתפוצצו כאן כולם מקנאה.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
מדוע בעזרת הרומח נעצרת המגפה?
  מדוע?!--..   9/07/20 11:53
מדוע בעזרת הרומח נעצרת המגפה?! מדוע פרשת השבוע רואה באלימות של ההרג כלי ביטוי לגיטימי.
כתוב תגובה ל- מדוע?!--..
-  הידרוקסיכלורוקווין וד"ר זלנקו
  רון ה.   10/07/20 09:13
יש תרופה שעובדת מצוין לווירוס המהונדס גנטית שהפיצו הגלובליסטים בעזרתה האדיבה של מדינת הטרור סין:

הידרוקסיכלורקווין בלווית הרבה אבץ !

כול מבוגר מגיל 60 לו לקח את התרופה באופן פרופילקטי, בדיוק כמו שעושים טראמפ, בלוסראנו וכול המטופלים של ד"ר זלנקו, כול מבול המתים הזה היה נחסך מאתנו.

הידרוקסיכלורוקווין ופרוטוקול זלנקו
rotter.net

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
מאמינה למיקי זוהר ולא לריבלין
  כוכי   8/07/20 18:58
כתוב תגובה ל- כוכי
+
מצב בעייתי
  elad30   28/06/20 21:41
נקווה שיסתדר בע"ה כל המצב הזה
כתוב תגובה ל- elad30
+
בפעמים הספורות הייתה לנו מדינה
  אופיר   11/06/20 11:02
במהלך ההסטוריה הארוכה שלנו רק פעמים ספורות הייתה לנו עצמאות. ואף אחת מהן לא החזיקה מעמד יותר מ 72 שנה..... אנחנו מתקרבים לשנה הזאת.....
כתוב תגובה ל- אופיר
-  הקשר בין 5G לקורונה
  רון ה.   23/06/20 19:34
חשוב להבין, 5G וקורונה זה תאומים סיאמים, ההשפעות הרעילות של הקרינה הסלולארית מסוג 5G דומות מאוד להשפעות וירוס הקורונה !

זה לא מקרה שפריסת ה - 5G החלה בסוף 2019 בדיוק אז החלה ההפצה המכוונת של הנשק הביולוגי הקרוי משום מה קורונה.

דבר נוסף, הסימפטומים הזהים ל-3 המחלות אלצהיימר, דמאנסיה והווירוס המהונדס קורונה:

איבוד חוש הריח והטעם.

When ALL Of Social Media Is Censoring Specific Information
allnewspipeline.com

יום טוב להתפכח חברים.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  יש כשל לוגי אחד בדבריך >>
  הגלשנית   23/06/20 20:49
אותם אלו שאחראים על פריסת ה5G (המשקיעים, המנהלים, קובעי המדיניות וכד') הרי גם הם ומשפחותיהם יושפעו מה5G. אז איך תסביר את זה שהם מוכנים להקריב את עצמם ומשפחותיהם?
כתוב תגובה ל- הגלשנית
-  לא גל קורונה שני ולא נעליים !
  רון ה.   26/06/20 09:24
688 נמצאו פוזיטיביים לבדיקות הקורונה הרבה יותר מאשר בגל הראשון שם היו לפחות 300 חולים קשים ואיזה 150 על מכונות הנשמה.

היום ב"כאילו" גל שני יש בקושי 50 חולים קשים ופחות מ-30 על מכונות הנשמה, איך מסתדר הפרדוקס הזה ????

זה היופי כאן, אין גל שני, יש אנשים צעירים שנושאים את נגיף בתוכם אבל לעולם לא יחלו, לעולם לא יחלו!!

למה להרוס את הכלכלה ?

למה להרוס את ענף המסעדנות ?

למה לחסל את התרבות, ההצגות והמופעים ?

למה לשתק את הרכבת ?

למה למען השם, בגלל שד"ר פאוצ'י והגלובליסטים החליטו לרסק את כלכלות העולם ולהחיל כאן משטר דיקטטורה אורווליאני על פי המודל הסיני שהולך ונהיה דומה למשטר הנאצי מדי יום ?

למה נתניהו משתף פעולה עם הטירוף הזה ?

שבת שלום.

כתוב תגובה ל- רון ה.
+
סאטירה במיטבה
  המקצוען   5/06/20 13:44
חשבתי שאיתמר בחור רציני חבל שאתה כותב באתר זה דברי צחוק והבל עד כדי גיחוך זה מתאים לאתרים אחרים בבקשה תעלו את הרמה קצת
כתוב תגובה ל- המקצוען
+
בבקשה החזירו את הגנים לקפסולות
  אמא בהריןם   4/06/20 04:57
חבל לסכן הורים עם מערכת חיסון חלשה
כתוב תגובה ל- אמא בהריןם
+
שלח לא באמת כתב דוח
  7890   14/05/20 15:51
אלא התלהם פוליטית לאחר שכלו עיניו מראות את האופוזיציה והכנסת בפעם האחרונה. הוא נפח אלא מורשתו הפוליטית. לא שלא היו מחדלים אך על מה מצביעה התוצאה ביחס לכל המדינות המתקדמות שבעולם. על מות אלפים חלילה? ההצלחה היא לרועץ בעיני האפס שדרן הספורט שלח.
כתוב תגובה ל- 7890
-  }}שלח מביא רק כבוד לכנסת ישראל
  אוחנה,ליצמן....   16/05/20 10:05
כתוב תגובה ל- אוחנה,ליצמן....
+
ומה הניו יורק טיימס אמר באמת..
  אא   12/05/20 20:20
להזכיר לכל הקוראים שיודעים או לא, את העובדות לאשרון לגבי הניו יורק טיימס שאת "תובנותיו" לוין מביא לנו מידי יום (או של דומיו מתקשורת הפייק ניוז). והעובדה היא כשהקורונה הגיעה לארה"ב, הניו יורק טיימס למעשה הגן על סין ותקף את טראמפ כשהוא מכריז בינואר שאין הוכחה שנגיף תוקף בני אדם... זה גם מה שאירגון הבריאות העולמי שהגן וממשיך להגן על סין אמר... ובסוף ינואר הוושינגטון פוסט אמר שאין סכנה מהנגיף... טראמפ, בניגוד לתקשורת הפייק ניוז הזאת ובניגוד לאירגון הבריאות הבינלאומי עצר את כל הטיסות מסין, כשמיליונים מווהאן טסו לחו"ל, ובמקום לארה"ב טסו לאירופה, שהפכה למוקד המגפה. ובכך טראמפ הציל את חייהם של מיליוני אמריקאים!! כך גם לפי ד"ר פאוצ'י ראש צוותו הרפואי שהינו גם ראש המכון הלאומי למחלות זיהומיות!! ואיך הניו יורק טיימס ודומיו בעיתונות וערוצי הטלוויזיה הגיבו? הם קראו לטראמפ גזען וקסנופוב. פולוסי, ראשת הדמוקרטים בבית הנבחרים עודדה בפברואר את הסינים בקליפורניה לחוגג בהמוניהם את ראש השנה הסיני ברחובות ולצאת למסעות קניות!... ואת המקורות האלה - הניו יורק טיימס, הוושיגנטון פוסט ודומיהם לוין מביא לנו מידי יום כמקורות ה"סמכותייים ביותר" עלי אדמות שלא לדבר על ה"ערכיים" ביותר, כשאת העובדות האמיתיות הוא והם מסתירים מכם...
כתוב תגובה ל- אא
-  סופו של הסמול
  אדם הראשון   1/06/20 01:50
הסמול המעוך המסומם והבזוי בדרכו האחרונה לקבורה .., חבורת חולי נפש שמנסה להדביק את העולם במחלות נפש ולהכניס אותנו לשלטון הזומבים אנשים שלא מאמינים בדת לא מאמינים בשום דבר הגיוני הכל בשם הסמים האלכוהול אורגיות פדופילים סחר בבני אדם וכל זאת בהתחזות מלאכותית ושקרית של קבוצה שאיבדה את דעתה ומשרתיהם אלה הם העיתונאים שהם אלה שממצאים את הממצאים בשטח הסיפור יכול ליהיות אמיתי אבל הם מוסיפים את דעתם ופירושם האישית החולנית.. הקרב בעיצומו מנסים להפיל את ביבי ואת טראמפ כי הם אלה שנלחמים במשוגעים החדשים מליארדים בעולם לא ייותרו על החופש שלהם הקורונה זה ווירוס שהומצא והונדס ע״י חבורת הסמול הליברלי האומלל שמנסה לאמלל את העולם ולעשות אותנו עבדים ומכורים לתרופות שכמובן הורגות ובזה הם רוצים לדלל את אוכלסיית העולם העיקר שאותם עשירים דמוקרטים ימשיכו להינות ושאר העולם יהיה נתון למרותם...
כתוב תגובה ל- אדם הראשון
-  מי זה "לוין" שאתם מדברים עליו?
  Musagim   31/05/20 23:20
מי זה "לוין" שאתם מדברים עליו?
כתוב תגובה ל- Musagim
-  אסור לתת לו לכתוב טיפש גמור
  גרגמלוס   31/05/20 11:05
אולי בעיתון בית ספר בוואד ג'וז היתי נותן לו לכתוב היה מרגיש שם בנוח האומלל
כתוב תגובה ל- גרגמלוס
-  נכון זה הכל מעשים של האילומינט
  איבגני   28/05/20 14:40
סדר עולמי חדש נפילת הקבל ועוד
כתוב תגובה ל- איבגני
-  הטיימס פימפם את תומס פרידמן
  הגלשנית   26/05/20 18:10
בשליחותה של סין, שטען במשך שני עשורים (ועדיין טוען) שהעולם הוא "שטוח" ויש להעביר תעשייה מארה"ב לסין כי כך יהיה להם יותר טוב. הטיימס וכותביו מתגלים לא רק כבוגדים למען בצע כסף אלא כאוייבים גמורים של המדינה. דיי דומה למדיניות של הנאורים בישראל בראשות מוזס ושוקן (דפוס פעולה בינלאומי)
כתוב תגובה ל- הגלשנית
-  לוין הוא מצחיקול והאתר בדיחה
  הבונבון   18/05/20 20:27
כתוב תגובה ל- הבונבון
-  כמה נכון ומדוייק
  גילי 59   16/05/20 10:20
כתוב תגובה ל- גילי 59
-  כמה נכון ומדוייק
  גילי 59   16/05/20 10:20
כתוב תגובה ל- גילי 59
-  בארהב למעלה מ80000 מתים
  הגוי..   14/05/20 10:17
לכן צריך כותרות בומבסטיות על מנת להשכיח את המתרחש בארהב..בעניין הטיפול בקורונה ארהב גרועה ממדינת עולם שלישי.."אנחנו יש לנו את הרפואה והרופאים הטובים בעולם" אמר איזהו נשיא, נדמה לי בוש הקטן. "אנחנו יש לנו מנדבושקעס אנחנו"..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  בשבדיה יותר מתים
  פשוט לא נכון   5/06/20 10:22
יחסית לגודל האוכלוסיה בשבדיה בלגיה איטליה ספרד צרפת בריטניה ועוד מדינות יש יותר מתים מארה"ב
כתוב תגובה ל- פשוט לא נכון
+
שוב, פייק ניוז מלוין!!
  אא   11/05/20 22:43
כרגיל, לוין מביא לנו "אזהרות" מהניויורק טיימס, וקולגות מהמחנה - מקורותיו הבלעדיים!... כידוע, מה שמניע את הניו יורק טיימס ודומיו הוא רדיפת האמת, האמת האובייקטיבית... "ניו-יורק טיימס מזהיר, שקבלת החלטה שגויה עלולה להיות הרסנית" - באמת?? זה אותו ניו יורק טיימס שמאשים, ביחד עם הדמוקרטים כמובן, את טראמפ שהגיב מאוחר מידי ומעט מידי לנגיף הקורונה... להזכיר לכולם, ששבוע בלבד אחרי מקרה הקורונה הראשון בארה"ב, באמצע ינואר, טראמפ עצר את כל הטיסות מסין כשהיה חשש שהיא מפיצה את הנגיף בעולם. ותגובת הניו יורק טיימס והדמוקרטים - זעקו שטראמפ "גזעני" ו"קסנופוב", כשהם מגנים על סין הדיקטטורית.. הניו יורק טיימס בכלל הכחיש,יחד עם סין, שהנגיף קטלני, ובפברואר כתב "מי אומר שזה לא בטוח לנסוע לסין?.... כידוע לכל, מיד כשהנגיף התחיל להתפשט בוואהן סין, סין אסרה על תושבי וואהן לצאת משם לתוך סין, אבל איפשרה לחמישה מיליוני סיונים ווואהן לטוס לכל העולם!! כשטראמפ עצר את כל הטיסות מסין, הסינים טסו לאירופה במקום לארה"ב, וכך אירופה הפכה למוקד המגפה, וטראמפ הציל מיליוני אמריקאים ממוות.. לא רק שהניו יורק טיימס, הקולגות והדמוקרטים גינו את טראמפ על עצירת הטיסות מסין, אלא שפולוסי, ראשת הדמוקרטים בבית הנבחרים, באופן לעומתי ופרופוקטיבי, נסעה לקליפורניה כשהיא מעודדת את הסינים שם לחגוג את ראש השנה ולערוך מסעות קניות... ואת הזבל של הניו יורק טיימס ודומיו, לוין מעביר לקוראי האתר מידי יום כמקורות "מוסמכים" ו"ערכיים"... פשוט להקיא!!
כתוב תגובה ל- אא
+
לשחרר בלמים ועדות הבניה
  קטר המשק   29/04/20 22:40
זו היזדמנות של המשק לטובת מחירי הדיור.יעילות הבניה.איכות הבניה להוציא את ועדות הבניה למיקוד חוץ .כך יצא המשק מהקיםאון .כך נעשה בזמנו לאלו שזןכרים מבחני רישוי לרכב נעשו במכונים ממשלתיים התורים היו מאות מטרים עד קילומטרים. לדוגמא הועדות לא עבדו מאוגוסט ועד מרס אפריל השנה .צריכים לקבל שכר ללא תמורה .
כתוב תגובה ל- קטר המשק
+
מעז ייצא מתוק
  כוכי   26/04/20 09:43
כתוב תגובה ל- כוכי
+
שני ראשי ממשלה ומכשלה
  המוכיח   23/04/20 17:23
עם פחדן וגלותי מקבל ממשלה של פליליים, רמאים ונוכלים,
שני ראשי ממשלה ומכשלה. אחד אשם בפלילים ואחד מתאמץ
להציל את הנאשם מאימת הדין. במחיר של 36 שרים, 16
סגנים ו-14 חברי כנסת. ועוד שני מעונות ל-2 השליטים.
אם יש עצמאות זה הזמן: "קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה, עַם עֲבָדִים וּמְזֵי רָעָב".


כתוב תגובה ל- המוכיח
-  חחח! חירות לעצים ולשאר החיים!
  לילית   15/10/20 14:10
המנון המחתרת לחירות העצים ושאר היצורים החיים: ~ התנערו מחוסר ישע בטרם ייחרץ גורל כי אם יוחלו חוקי הפשע השעבוד לנצח לא יחדל! צאו לקרב על כל שנאהב פן לעד יתעוות בגנום הרשע יתקבע אם לא נשבור את הכבלים עכשיו! ב-די.אן.איי הרשע ישוכפל... ~ אם לא נשבור את הכבלים עכשיו!
כתוב תגובה ל- לילית
-  הקשר בין קורונה ל - 5G !
  רון ה.   24/10/20 09:07
הקשר הוא המטען החשמלי של הגוף מבחוץ שמשונה ונפגע ע"י הקרינה של ה - 5G וע"י כך הופך את הגוף לפגיע 100 פעמים יותר לנגיף הקורונה, ולכול נגיף אחר.

להלן הסבר קצר של ד"ר נאדר על הקשר בין המטען החשמלי של הגוף האנושי והפגיעות שלו לנגיף הקורונה:

ד"ר נאדר בוטו בראיון על האמת של קורונה עם דני וידיסלבסקי
youtube.com

עכשיו בואו נחשוב קצת באופן קונספירטיבי:

איך ייתכן שבגל הראשון של הקורונה היו 300 נפטרים בלבד, ובגל השני קפצנו ל - 2300 ?????????????

מתי נפרשה כאן בישראל רשת ה - 5G ?

איזה אנטנות בדיוק ממקומות על גגות בתי החולים עם מירב המתים מקורונה ?

מהי האג'נדה הגלובליסטית ? משבר עולמי שממנו צומחת דיקטטורה אורווליאנית.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
כפיים לדן מרגלית
  יצחק הורניק   22/04/20 10:22
סוף סוף מר מרגלית אתה מתפנה לכתיבת דעות/רעיונות שאפשר לדון בהם - אם תמשיך בדרך זו יש סיכוי שתחזור למרכז הבמה וגם אם תכתוב בנושאים פוליטיים - אין בעיה רק תזכור שדרך השנאה והביזוי לא יביאו אותך לשום מקום. ניתן להסכים/לחלוק על הליכי הקמת ממשלה/כנסת וגם על מערכת המשפט וזאת מתוך כיבוד אותם הפוליטיקאים/אנשי המעשה/אנשי החוק. שיהיה לך בהצלחה
כתוב תגובה ל- יצחק הורניק
+
בעלי זכויות שבויים
  בעלת זכויות בקלאב   21/04/20 23:04
בעלי הזכויות לא מעוניינים לממש את זכותם אבל קלאב הוטל לא נונתים להם אפשרות למוצא מהמצב. בושה!
כתוב תגובה ל- בעלת זכויות בקלאב
+
ישראל צריכה לדרוש תמורה מחמאס
  עמיקם3   19/04/20 16:34
ישראל צריכה לקבל תמורה מהפלשתינים על המחווה ההומניטרי בעידן הקורונה. החמאס מאיים, אז מה? שיחזיר את גופות החללים ואת שני האזרחים החיים. קשה לו? לא כדאי לו? שיחשב מסלול שוב.
כתוב תגובה ל- עמיקם3
+
האובססיבי לביבי וטראמפ מקשקש
  ב. פ.   19/04/20 00:08
המבין הגדול בביבי וטראמפ לא מפסיק לברבר את שטויותיו. שישתוק כבר.
כתוב תגובה ל- ב. פ.
+
קלגסים במדים או עוד פוגרום...
  יהודי מוכה   17/04/20 16:57
הפושע שאחראי על הפוגרום במאה שערים מקבל במה בעיתונות האנטישמית. הנבל שמשקר יגלה שפנינו לארצות הברית ולארצות אירופה שיטפלו בפוגרומים של משטרת ישראל...
כתוב תגובה ל- יהודי מוכה
+
קלגסים במדים או עוד פוגרום...
  יהודי מוכה   17/04/20 16:57
הפושע שאחראי על הפוגרום במאה שערים מקבל במה בעיתונות האנטישמית. הנבל שמשקר יגלה שפנינו לארצות הברית ולארצות אירופה שיטפלו בפוגרומים של משטרת ישראל...
כתוב תגובה ל- יהודי מוכה
+
מדינה מפגרת שעוזרת לאוייב.
  צפצפ   17/04/20 10:27
יש לסגור את הפרצות בגדר הבטחון שנוצרו בגלל הבגץ ולתת להם להתבשל ב"מדינה" שלהם. איזה מדינה מפגרת שמעבירה בדיקות כאשר אין לה מספיק בדיקות לכסות את בתי האבות שבהם מתים זקנים בשרשרת כאילו המדינה עושה זאת בכוונה על מנת לדלל את אוכלוסיית הזקנים ולנסות לשפר את המאזן האקטוארי של קרנות הפנסיה.
כתוב תגובה ל- צפצפ
+
בנקים
  דיוויד   16/04/20 17:29
בנקים לא ייתנו הלוואות למי שאין ביטחונות
כתוב תגובה ל- דיוויד
+
כתוב על פרשות השבוע
  אני ממליצה   15/04/20 08:08
כתוב על פרשות השבוע ולא על פוליטיקה.
כתוב תגובה ל- אני ממליצה
+
בתי אבות
  חזק   13/04/20 09:54
ואני לתומי חשבתי שמנהלי או בעלי בתי האבות, הגובים כספי עתק מלקוחותיהם, הם האחראים על בריאותם של המתגוררים אצלם. לשם מה אדם משלם אלפי שקלים לחודש אם לא לקבל את כל השרותים שהמקום מציע, כולל שרות רופא, אחות, העברה לבית חולים אם יש צורך. רוב בתי האבות הינם מוסדות פרטיים. הרגולטור קובע תנאי מינימום, אבל אינו אחראי לניהול של בית האבות.
כתוב תגובה ל- חזק
-  קורונה = נשק ביולוגי
  רון ה.   15/04/20 12:45
הווירוס הזה מהונדס גנטית ב – 100%, מצטרף לרשימה ארוכה ארוכה של פשעים נגד האנושות שחוללו כאן הגלובליסטים לאורך המאה ה-20 וה-21.

הפשע הפעם באדיבות המדינה הקרימינלית סין, מדינה שקוצרת איברים למתנגדים פוליטיים אבל כול העקבות מוליכים לגלובליזם העולמי או שמה הנאציזם החדש !

בפועל זו הכרזת מלחמה כוללת כנגד מדינות הלאום וכול אזרח ואזרח שרוצה חופש פרט וזכויות אזרח אלמנטריות, לא סתם אמר מחבר הספר BRAVE-NEW- WORLD אלדוס אהקסלי על סיפרו, זה לא חזון בדיוני זו התוכנית לעולם ! (זה נאמר בערך ב-1938)

הווירוס אינו מתנהג כמו ווירוס שפעת, הוא תוקף הן את הלב, הן את מערכת הרבייה של זכרים וכמובן את הריאות, האדם אינו מתחסן בפניו ויכול לחלות במחלה המהונדסת פעם ועוד פעם, אין ולא יהיה "חיסון העדר".

הווירוס לא משפיע כלל על ילדים שחוטפים הצטננויות ושפעות כול שני וחמישי כי הוא מהונדס בכוונת מכוון לאנשים מעל גיל 50.
השמדת כול אלה שיודעים ומבינים מה קורה כאן בעולם מעבר
לשקרים ולפרופגנדה המשודרת 24/7 בערוצי התקשורת הממוסדים שקנויים כולם כאחד ע"י אותה כנופיית פושעים כנגד האנושות המכונים גלובליסטים.

החיסון שמבטיחים לנו יגרום כמובן לעיקור כול מי שיקבל אותו ויחויב בצ'יפ אלקטרוני או אזיק אלקטרוני שיהפוך אות לעבד לשארית חייו.

העצוב כאן שבכירי הפושעים זה יהודים אמריקנים, שמשתבצים בששון ובשמחה בהרג הברברי של אנשים מבוגרים, טבח שייזקף בראש וראשונה לגלובליזם הנאצי אך יקושר ללא ספק לעם היהודי.

הנחמה היחידה שיש לזה תרופה – הידרוקסי כלור קווין, תרופה וותיקה וזולה למלריה רק שחייבים לטעון את הגוץ בהרבה אבץ לפני כן למניעת תופעות לואי.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  נכון מ א ד
  חחחח   15/04/20 09:59
ולכן המשטרה פתחה החקירה נגדם. בלבד.
כתוב תגובה ל- חחחח
+
עברינים
  123DODO   13/04/20 08:13
לצד משפטו של ביבי הייתי מוסיף עוד כמה מלכחי פנכה סביבו . לשנות חוקי מדינה כדי להמשיך לחיות על גב העובדים ? לכול יפי הנפש שרק יודעים לקלל מספיק לנבוח ולקרקר סביבב עברינים
כתוב תגובה ל- 123DODO
+
כחובב מד"ב אני מאוכזב מהרפואה
  חושב בקול   12/04/20 10:34
מתברר שהמציאות רחוקה אלף שנות אור ממה שדימיינתי! הייתי בטוח שעם מיפוי הדנ"א וההתפתחות המואצת של הרפואה עם ננו רובוטים שמרגלים במחזור הדם שלך הייתי בטוח שיפתחו חיסון לסוג נגיף שכזה תוך מספר שעות..
כתוב תגובה ל- חושב בקול
+
משוגע מי שרוצה לחיות בסין
  אופיר   11/04/20 23:38
למרות הקורונה לא הייתי רוצה לחיות במדינה קומוניסטית. העוצר וסתימת הפיות היא לא רק בתקופה הזאת. התושבים מדוכאים על ידי המשטר כל הזמן. עדיף למות ולהלחם עבור דמוקראטיה. אל תזרו חול בעיניים.
כתוב תגובה ל- אופיר
-  }}}הערבים בחזית הקורונה.איפה..
  הדתיים וחרדים???   12/04/20 08:45
{{{ הערבים בונים לנו בתים,עובדים בבריאות,עובדים בחקלאות ועוד. איזה ערך מוסיפים הדתיים חרדים ושסניקים ???
כתוב תגובה ל- הדתיים וחרדים???
+
לא להאמין מה עושים בשביל כסף..
  גליללאו   10/04/20 12:56
תרופות מזויפות.....????? מה עם קצת חמלה למי שסובל מה עם להרוג חפים מפשע מה עם הרעלה לתינוקות ואחרים? אכזריות כזו
כתוב תגובה ל- גליללאו
+
פלשתינים הם פועלי הבניין
  אין ציונות   10/04/20 10:58
אין ציונות. פלשתינים הם פועלי הבניין שלנו והעובדים השכירים בחקלאות. אין עבודה עברית יש חינטרושים שלמגיבי ימין סהרורי
כתוב תגובה ל- אין ציונות
-  באמת חבל שאין
  באום   10/04/20 19:53
הרבה בנאים ועובדי חקלאות יהודים אבל גם אמריקה צמחה מעבודה של שחורים,מדינות אירופה מעבודה של זרים,רוסיה מעבודה של אסירים פוליטים וכל המדינות האלה ישמרו על זה שלא יבוא מישהו וירצה לסלק אותם ממדינותיהם.אז מה אתה רוצה ממגיבי הימין,שיפקירו את גורל העם היהודי בידיו של אחמד טיבי?
כתוב תגובה ל- באום
-  באום, טפשותך מתגברת מיום ליום
  שמחה חן   11/04/20 10:51
אחמד טיבי שם אותך בכיס הקטן בחוכמתו, ואני מציעה לך לשים מעצורים ליצר הכתיבה שלך. סתום!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  יאחמד טיבי ערבי חכם? מחבל !
  לשמחה   5/10/20 22:09
אחמד טיבי היה יועצו של יאסר עראפת לענייני טרור ורצח יהודים. יש לו תעודות ואישורים על התפקיד שלו כיועץ רשמי של הארכי מחבל יאסר עראפת.
כתוב תגובה ל- לשמחה
+
חיטוי קל ופשוט
  חרגול   8/04/20 18:10
לרחוץ ידיים ושוב לרחוץ ידיים , מי שמציץ באתר הסמול הקרוי ״ווי-נט״ נדהם מכמות ההצעות להתנהלות ״נקיה״ בכל מקום , בעיקר במקומות הומי אדם . הישראלי הממוצע זקוק לברז וסבון צמוד ומכנסיים שיספגו את המים מהידיים הרטובות....... . אז להלן הצעה שמבחינתי עובדת במגפה האחרונה . במקום ברז צמוד , בכל בית ימצא בקבוק ניקוי (פלסטיק) ששימש בעברו להתזת חומר ניקוי . מנקים אותו היטב , מיבשים וממלאים באלכוהול 70% ( תעשייתי ) המצוי בכל חנות חומרי בנין ובעזרתו מרססים את שקיות הקניה , כפפות הידים , פנים הרכב ומקומות רגישים ואף את מסכת הפנים משני צידיה . האלכוהול מתייבש במהירות ועל המיכל מצויין שמשמש לחיטוי משטחים מחיידקים .אין צורך באלכוהול שנמכר בבתי המרקחת ושדורש משכנתא כדי לרוכשו . קל לנשיאה , אחד בבית ואחד ברכב ואנחנו מסודרים . יותר נוח מברז צמוד , סבון בכיס , אלכוג׳ל והחלפה סיטונית של כפפות ומסכות . בריאות לעם ישראל וחג שמח .
כתוב תגובה ל- חרגול
+
ברק, התגעגענו!
  אני1   5/04/20 19:05
כמה חכם, כמה אנליטי, כמה רהוט, כמה ידר! תהיה בריא וחזק וחזור למרכז ההשפעה!
כתוב תגובה ל- אני1
+
78מאים בעלי שליטה לא מקבלים אב
  מזמור הפקות   5/04/20 08:30
קיימים בישראל 78000 עסקים של עצמאים בעלי שליטה שלא יכולים לפי תקנות האוצר לקבל דמי אבטלה מדובר על עסקים שמעסיקים עשרות עובדים והצחזור שלהם הפך ל 0 העובדים שלהם מקבלים אבטלה או חלת ובעלי החברה שמקבלים משכורת מהחברה לא וגם ממשיכים לשלם ארנונה שכ"ד ספקים וכו חייבים להביא פתרון למצוקה הזאת העסקים עלולים להסגר ויחחד איתם מאות אלפי שכירים
כתוב תגובה ל- מזמור הפקות
+
78מאים בעלי שליטה לא מקבלים אב
  מזמור הפקות   5/04/20 08:30
קיימים בישראל 78000 עסקים של עצמאים בעלי שליטה שלא יכולים לפי תקנות האוצר לקבל דמי אבטלה מדובר על עסקים שמעסיקים עשרות עובדים והצחזור שלהם הפך ל 0 העובדים שלהם מקבלים אבטלה או חלת ובעלי החברה שמקבלים משכורת מהחברה לא וגם ממשיכים לשלם ארנונה שכ"ד ספקים וכו חייבים להביא פתרון למצוקה הזאת העסקים עלולים להסגר ויחחד איתם מאות אלפי שכירים
כתוב תגובה ל- מזמור הפקות
+
המיתון הקודם 2000 ארך 7 שנים
  זוכר נשכחות   3/04/20 14:50
כמובן שמוקדם מדי לקבוע משהו אבל הכל תלוי מתי ימצאו חיסון כמובן
כתוב תגובה ל- זוכר נשכחות
+
יש לבטל את יום השואה
  וידלה   2/04/20 16:33
כתוב תגובה ל- וידלה
-  אסור לבטל
  רננה   3/04/20 10:40
בימים שבתוך מדינת היהודים האנטשמיות ושינאת חרדים מזכירים את ימיה האפלים של גרמניה ואירופה אסוג לבטל
כתוב תגובה ל- רננה
+
אני מתבייש בתגובות
  במבה   2/04/20 12:51
קדמו לי שתי תגובות אנטישמיות שהרתיחו אותי. תנסו לכתוב ערבים במקום ותראו מה יהיה.
כתוב תגובה ל- במבה
+
זול דער גערר דרעק שויין שטורבן
  פארפלוכט   2/04/20 04:27
כתוב תגובה ל- פארפלוכט
-  }}} דתיים וחרדים נטל על ישראל.
  כתות מסוכנות לעם.   2/04/20 09:52
כתוב תגובה ל- כתות מסוכנות לעם.
+
די לפגיעה בטבע !
  הזועם   26/03/20 09:52
וההחלטה האחת והיחידה היא לא לתת שום אישור להכחדת הטבע,
כתוב תגובה ל- הזועם
-  הידרוקסיכלורקווין מציל חיים !
  רון ה.   22/07/20 16:31
פשע מטורף מתרחש בעולם, מניעת התרופה הידרוקסיכלורקווין מחולי קורונה הוא פשע נגד האנושות וכול הממסדים הרפואיים בעולם מבצעים זאת, פשוט רצח לשמו למטרות רווח כספי.

לא חמלה, לא מלוי שבועת הרופא, כלום, רצח של חולים במטרה אחת ויחידה למלא אחרי מצוות האג'נדה הגלובליסטית לצמצום אוכלוסיה כפוי, גם בישראל !


Yale Epidemiologist: Hydroxychloroquine Could Save 100,000 Lives If Widely Deployed
zerohedge.com



אחות מניו-יורק חושפת את האמת על החולים והמתים מקוביד-19
youtube.com

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  את מי מעניין הטבע?
  שמחה חן   26/03/20 14:34
כחול לבן הורסים את המדינה ולך אכפת הטבע. עוד איש מר"צ דביל.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  כך הורגים חולים בניו-יורק
  רון ה.   16/07/20 17:09
אחות שמצלמת במצלמה נסתרת את זוועות הטיפול בחולי הקורונה בעיר ניו-יורק, לראות ולא להאמין:

אחות מניו-יורק חושפת את האמת על החולים והמתים מקוביד-19
youtube.com


ובפלורידה סתם מזייפים את תוצאות הבדיקות, בקטנה כזה, מזלילי לחיובי, הכול בשביל לנפח את ממדי הגל השני של הקורונה ולהרוס לטראמפ את סיכויי הבחירה בנובמבר:

Florida Department of Health saboteurs are RIGGING coronavirus test results
naturalnews.com#

יום טוב.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  הדביל שאוכל את הלב מקינאה
  שמחה חן   27/03/20 12:08
מתוסכל הה הקוקפיט התפרק,אהה.תאכל את הלב.אתה נטפל לנשים,כי אתה לא גבר,נמושה,סמרטוט רצפה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  לשמחה חן יש עברית יפה
  עברית יפה   14/04/20 16:14
כתוב תגובה ל- עברית יפה
-  בני גנץ לא נטפל לנשים. היה לו
  שמחה חן האמיתית   27/03/20 14:22
סטוץ קטן עם ינקלביץ, אבל גם לביבי היו אינספור סטוצים שרק זה עם רותי בר זכה לפומביות. וחוץ מזה, למי את/ה קורא/ת סמרטוט רצפה. תתבייש/י לך מתחזה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן האמיתית
-  }}}על נתניהו וליצמן להתפטר....
  אחראים לחוסרים.   28/03/20 05:31
}}}10 שנים נתניהו וליצמן כיהנו כשר וסגן במשרד הבריאות. === כספים הלכו לישיבות כוללים ושטויות=== (((((הכסף הזה חסר במערכת הבריאות)))))
כתוב תגובה ל- אחראים לחוסרים.
-  ביבי אחראי גם למגיפה
  שמעתי   30/03/20 13:33
הוא הינדס את הוירוס במדיח כלים בין סיגר לסיגר. לא מפרסמים זאת כי לאף עיתונאי אין אומץ לכתוב משהו נגד ביבי! הגיעה הזמן שהאמת תצא לאור ! ( לא לדאוג, אין סכנה..).
כתוב תגובה ל- שמעתי
-  הטרדות מניות.
  א. אהרוני   16/07/20 13:18
שמעתי שיש הפגנה נגד מטרידים , אלה שעבדו פעם בעיתון הארץ .
צריך לשאול אותו אם הוא מגיע.
כתוב תגובה ל- א. אהרוני
-  יש כסף לבריאות כשצריך
  עוד סתם אחד   28/03/20 10:26
הבריאות בישראל בין הטובות בעולם. 20 מילאירד ש"ח מועברים כל שנה לפנסיה תקציבית של שופטים גנרלים אהרון ברק וזוגתו - 150000 ש"ח לחודש רמטכ"לים כ 90000 ש"ח איך זה מסתדר עם צדק חברתי ?? ישיבות כוללים מתנחלים לא מגיעים ל 20% מכל התקציב הזה. צריך לעשות סדר אבל יש צורך גם בהגיון בשגעון. האם יש טעם לקנות 5000 מכונות הנשמה, עם אורך חיים של 5 שנים, שיהיו מוכנות למגיפה שפוגעת אחת ל100 שנים ? או יש טעם להגדיל את סל התרופות במקום ? המשוואה לא פשוטה וכל החלטה שמתקבלת כל הזמן נבחנת במבחן הבדיעבד אפשר לקחת החלטה נכונה ופתאום נוחתת עליך קורונה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  }}}רגב מקבל פנסיה של תת אלוף
  מגיל 43 ו0תרומה   28/03/20 11:56
כתוב תגובה ל- מגיל 43 ו0תרומה
+
אך להינצל מקורונה
  רות אסולין   22/03/20 17:44
בעזרת השם שאלנו את הרב הקדוש רבי עמוס גואטה שליט"א, במה צריך להתחזק בתקופה הזו *אמר : " אהבת ישראל, לא לריב ,למחול "* כול מי שיש מישהו שהוא לא מדבר עמו ישתדל לפייס אותו ,מבקש לשתף כמה שיותר אנשים . שהכול יעצר , אלירן אליהו
כתוב תגובה ל- רות אסולין
+
דיסאינפורמציה גזענית!!
  אא   18/03/20 19:49
הכתב הנמנה על השמאל הרדיקלי גלובליסטי קוגמופוליטי, ממציא עובדות בהתנשאות גזענית של כתיבה לאספסוף נחות שאינו מסוגל לחשוב בעצמו ולעצמו! העובדה האמיתית היא שהמגפה השחורה לא היתה נקודתית!! היא נפוצה באסיה ובאירופה בגלל שהמונגולים הביאו אותה מאסיה לאירופה!! בדיוק כפי שנגיף הקורונה נפוץ בין כל מדינות העולם, בגלל שהגלובליזם מאפשר זאת, ובמהירות!! ונגיף הקורונה לא יכלה את רוב אוכלוסיית העולם כפי שקרה עם המגפה השחורה, בגלל הלאומיות שהינה מנוגדת לגלובליזים!! מדינות הלאום יכולות להגן על עצמן מפני הנגיף, כשבלעדיהן העולם לא היה מסוגל לעשות זאת והיה מאבד שליטה על הנגיף לחלוטין ובאופן מהיר!!
כתוב תגובה ל- אא
+
ליצחק הרואה
  י.א   18/03/20 12:18
ליצחק הרואה מה קורה בעת הזו עם מחלת הקורונה ועם הממשלה האם תקום או שנלך לבחירות מספר 4 מחכה לתגובתך יצחק הרואה השמע קול
כתוב תגובה ל- י.א
+
חופים ופארקים
  הגיוני   18/03/20 09:07
המשטרה צריכה להציב ניידת שוטרים שתחסום כניסה לכל חוף ופארק, ותיתן קנס למגיעים לשם, ואז יקחו ברצינות ותוך כמה ימים יפסיקו להגיע ואז אפשר יהיה להחזיר את הניידות לתפקידים הרגילים בכלל ונגד תאונות דרכים בפרט, שהורגות מאות בשנה. על בעלי הסמכות להוסיף לתקנות החירום לא להגיע לחופים ולפארקים, כדי שיהיה חוקי לקנוס.
כתוב תגובה ל- הגיוני
+
אולי מספיק?
  ערבי   13/03/20 15:00
אולי מספיק לדחוף את המשותפת לכל מקום ? להפסיק להעניק להם לגיטימציה. לא מגיע להם.
כתוב תגובה ל- ערבי
+
עצומה: לדחות את פתיחת משפטו של
  Pandemia   11/03/20 21:28
! בימים אלה נמצא ראש הממשלה בחזית המאבק בוירוס הקורונה ודווקא עכשיו מצאה לנכון מערכת המשפט לזמן את ראש הממשלה לבית המשפט לפתיחת משפטו. ובכן, לא רק שנטילת זמנו היקר של ראש הממשלה מעיסוק במגפה הדוהרת מסכנת את שלום הציבור, הרי שעצם חשיפתו של ראש הממשלה לקהל, לעיתונאים ולשופטים באולם ציבורי (כשאין אפשרות לשלול בוודאות נשאים מבין שלל הנוכחים ואין אפשרות לעקר סביבה ציבורית כולל עצמים דוממים שנחשפו לנשאים) מסכנת את בריאותו של ראש הממשלה ושל מלויו ומאבטחיו. חותמי העצומה דורשים ממערכת המשפט לדחות את פתיחת משפטו של ראש הממשלה בשלושה חודשים לפחות על מנת להבטיח את שלום הציבור ככל האפשר. atzuma.co.il
כתוב תגובה ל- Pandemia
-  ביבי הדבילי הולך לכלא
  דודודו   8/07/20 22:34
כתוב תגובה ל- דודודו
-  יש להוסיף עוד כתב אשמה. הזנחת
  אדמונד   28/04/20 14:24
כתוב תגובה ל- אדמונד
-  ביבי נילחם בבתי המשפט ולא בנג
  חפטליהו פסטולקין   28/04/20 13:02
בקורונה טמבל
כתוב תגובה ל- חפטליהו פסטולקין
-  עצומה לביטול המשפט
  סיירוס   28/04/20 10:18
זו הכוונה ,במקום ללכת סחור סחור ,ולדרוש עיכוב פה עיכוב שם .נתניהו רק מזיק גם בטיפול ,מה שעשה עד היום פיזר סכומים אסטרונומים כדמי שתיקה ובחירות עתידיות .משרד הבריאות לא היה ערוך ולא נערך בהצתידות ,ולא בהוראות למגיפות .כשל מוחלט .אין מה להתהדר בהשגחת העקומה ,כי יש מדינות שלא נדבקו ,מדינות שנערכו לכל תרחיש (דרום קוריאה ) ,אגב מה עם החיסון שביבי הבטיח ? למה הוא לא מדווח ?
כתוב תגובה ל- סיירוס
-  פנדמיה, אני מאחל לך שתזכה
  יעקב שפריץ   22/04/20 22:17
לעמוד בקרוב בשערי כלא מעשיהו, ולצפות בראש הממשלה התחמן, שקרו,קמצן, פחדן וזגזגן נכנס לכלא לכמה שנות מאסר. שוטה שכמותך.
כתוב תגובה ל- יעקב שפריץ
-  הגיע הזמן שהפושע הזה ישלם
  טבין ותקילין   22/04/20 11:48
כתוב תגובה ל- טבין ותקילין
-  תיקים תפורים
  רמימ   22/04/20 07:31
כאזרח ברורה לי השיטה של הכת של אהרון ברק, ברור שהתיקים תפורים, החונטה הסתירה מסמכים לטובת נתניהו, המנוולים משרתים אג'נדה של קרנות טרור זרות, קרנות וקסנר והחדשה שהן פועלות שנים להפלת נתניהו מבחינה משפטית. הכל בידיים שלהם, הם לועגים ךחוקי המדינה ופוסקים על פי דעתם האישית. פושעים צסוכנים לדמוקרטיה, שהעם יפיל אותם לאחר הקורונה, גם בכוח. לא מקבלים סוכנים זרים שמשתלטים לנו על החיים. אנחנו הריבון, רוב ימני, ונחזיר את הדמוקרטיה האמיתית לא את דת השמאל. זה יגיע בקרוב מאוד.
כתוב תגובה ל- רמימ
-  אסור לדחות את המשפט!
  קול השפיות   19/04/20 13:28
אפשר לאסור קהל ועיתונאים מלהגיע לתחילת המשפט חחחח רק ראש הממשלה והשופטים יהיו באולם ענק וישמרו על מרחק של שני מטרים. ובכל מקרה, הוא כבר הזמין את הבן שלו בליל הסדר,, אז גם כך הוא לא חושש מהקורונה, נכון???? שורה תחתונה: אסור לדחות את תחילת המשפט- האיש חייב לעמוד לדין ושום וירוס לא יגרום לו להמשיך ולדחות את המשפט. ולא משנה כמה יהיה דרמטי בנאומים שלו. אין שום מניעה או מגבלה. אולם ענק שיש בו רק שופטים והפמלייה של "המלך" המושחת. ולאסור מעיתונאים מלהגיע. מקסימום שניים שלושה עיתונאים שיסקרו את המושחת! אני מבינה שאת או אתה מאנשי הכת, אבל לא יעזור, הוא יעמוד לדין ויקבל את עונשו! גם כך מלבד נאומים " דרמטיים" הוא לא עושה הרבה,, ואת מה שהוא כן עושה, אחרים יוכלו לעשות.
כתוב תגובה ל- קול השפיות
-  מחיקת העלמת בג"צ
  דוד רפאל   10/04/20 10:46
ביטול/דחיית הדיונים של ראש הממשלה. מימלא כתבי אישום אלו מפוברקים ללא בסיס וראיות מוצקות... עבודה זו הינה עבודה מגמתית שרקמו יחד שי ניצן. אביחי מנדלבליט. בברכת הדרך של שופטי בג"ץ המורמים מעם/המושחתים...
כתוב תגובה ל- דוד רפאל
-  לתת לביבי אפשרות לקבל עוד שוחד
  יהודה דרורי   5/04/20 19:20
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
-  מה השכר היום לטוקבקיסט כמוך?
  רו"ח   20/04/20 19:47
או שאתה משתכר מהצד מ"יש עתיד" ומהפרונט - רשום החל"ת בביטוח לאומי? טוב לך - אתה לא צריך לקחת שוחד - רק תשלומים מלפיד ובוגי.
כתוב תגובה ל- רו"ח
-  שאתה אידיוט כבר אמרו לך ?
  יהודה דרורי   23/04/20 17:51
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
-  דברי הבל
  ק.ר.   22/03/20 11:51
הפרשנית נווה דרומי כתבה לפני כשבועיים וחצי שפרקליטי נתניהו מצפים בכיליון עינים לפתיחת משפטו. כעבור כמה ימים התבלבלו פרקליטי נתניהו וביקשו לדחות את פתיחת הנמשפט , משהו קרה לכיליון העיניים שלם. בית המשפט דחה את הבקשה. בעקבות הקורונה נדחה המשפט לחודש מאי. מדוע כל כך דחוף לדחות? שייפתח ואתה בוודאי מאמין לא רק בחפותו אלא בתפירת תיק, לא פחות ולא יותר,ואת זה אפשר לברר במהירות ולהקל על ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  MAFIA ATTENDS VICTIM'S FUNERAL
  Haim Mevin, NYC   17/03/20 23:09
Bibi hora lishtol et a'nagif (made in Nes Ziona) be'Sin(le'hat'a'ya) u'be'Iran (le'harta'a) ve'a'Machon a'Biologi hechin gam et a'anti-virus limno'a mavet be'Israel ve'lemasmes et a'mishpat a'plili a'tzafui la'Boss-Mafioner
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
-  אני ממש מזדהה עם פנמדיה
  שמחה חן   16/03/20 22:20
ראש הממשלה הנערץ שלנו, מר נתניהו, כבר לא ישן בביתו שבוע, כי הוא נלחם במו ידיו בחיידק הקורונה. שרה רעייתן מוחה על כך, אך הוא ממשיך בהסתערות על החיידק, כדי להשמידו. הערב ממש ירדו לי דמעות, כשהכריז בסוף דבריו "עם ישראל חזק ויצליח לעבור את המשבר הזה". זה מנהיג אמיתי. איפה הוא ואיפה גנץ. אפילו גדעון סער מחה דמעות למשמע דבריו של ביבי. אני מאוד מקווה ששר המשפטים אוחנה, המשפטן הדגול, ידע לדחות את משפטו של ביבי לפחות בשנתיים.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  איזה אהבלה, שאין שכל אין דאגות
  העם הנבחרא   15/04/20 17:18
העדה הכי חסרת תועלת מקום המדינה אם כמות הכי גבוהה של נשים מוכות, מטומטמות וטיפשות חסרות ערך יצאה מהם.
כתוב תגובה ל- העם הנבחרא
-  אוי פנמדיה המתוסבך
  שמחה חן האמיתית   18/03/20 11:35
כתבת כל מה שאוכל אותך ומתסכל אותך,תחת שמי.קטן רפה שכל.לא יעזור לך סמרטוטון,רק ביבי,תאכל הכובע,איש מסכן.
כתוב תגובה ל- שמחה חן האמיתית
-  גנבים ופושעים לכלא
  אא דני   15/03/20 12:00
זה המקום של האח של החייל הכי מונצח מקום המדינה מושחת
כתוב תגובה ל- אא דני
-  להפך, כדי להגן על ביבי
  הירונימוס   14/03/20 18:50
צריך לעצור אותו עד סוף המשפט!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
-  תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   14/03/20 20:22
השיטה אצל הבולשביקים לעצור, להרוג, לחסל. יש אשם, ממציאים אשמה גזר הדין כבר חלוט, ההוצאה להורג תתבצע בהמשך. במסגרת המצאת האשמה משכנעים את הסביבה שמדובר בעבריין מסוכן. אתה יכול להיות רופא, סופר, אקדמאי, פועל, הכל עובר. בריה"מ קובה ונצואלה מהוות דגם לחיקוי.
כתוב תגובה ל- טודא
-  ראש הממשלה
  ארק   14/03/20 14:22
ראש הממשלה עייף וצריך לנוח. הוא כבר בן 70 וזה לא בחור בן 18. לכן טוב יעשה כאשר יפרוש ממשכורת של 50000 ויעשה לביתו.
כתוב תגובה ל- ארק
-  זה מתסכל אותך
  שמחה חן   18/03/20 15:07
שאתה בהנחה אדם צעיר,לא מסוגל להאמין שאדם בן 70עושה יעשה בענק!שמו של האיש נתניהו,כמה כמוהו אתה מכיר??אף אחד,עובדה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  שמחה חן, סגנונך מעיד על אופייך
  ויקטור המרשלג   19/03/20 17:00
ליכודניקית רפת שכל ובוטה. אני בטוח שאם רותי בר לא הייתה מתמסרת לנואף תכול השיער, את היית ששה לעשות זאת במקומה.
כתוב תגובה ל- ויקטור המרשלג
-  ויקטור הנחות
  שמחה חן   24/03/20 12:43
המצוקה שלך מובנת.אתב ודומיך תעלמו לנו מהחיים ,עוד קצת....מתוסכל אחוז קינאה ...על אפך וחמתך!רק ביבי.תאכל הכובע אידיוט.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  אז הוא לא יכול למלא את תפקידו
  באמת מעניין   13/03/20 00:19
היה חכם אחד שאמר: "ראש ממשלה השקוע עד צוואר בחקירות אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים כי קיים חשש אמיתי שהוא יכריע על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי. הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה".
כתוב תגובה ל- באמת מעניין
-  בעל הכינוי הטפשי שהדביק לעצמו
  בעל השם הטפשי   13/03/20 08:15
ממשיך לטפטף באתר זה את רעלו וארסו. חלאה.
כתוב תגובה ל- בעל השם הטפשי
-  לזה הפרקליטות מייחלת
  שמחה חן   12/03/20 16:09
לחשוף את נתניהו.נבלות.יכפת להם מסכנת הנגיף.בושה וחרפה.אל דאגה,זה יתהפך עליהם.לא יכפת להם מהעם.גועל נפש.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  שוב מתחזה משתמשת בשמי
  שמחה חן האמיתית   22/04/20 22:26
אני ליכודניקית כל חיי ותומכת בביבי כמנהיגנו הדגול. לעומת זאת המתחזה כותבת נגד ביבי. סימן ההיכר שלה שהיא כותבת ללא רווחים בין המלים עם הרבה שגיאות כתיב. אנא, נטרלו אותה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן האמיתית
-  שמחה הפרימיטיבית מהליכוד
  ראובן פלדי   15/03/20 12:35
איכפת ולא יכפת. תלמדי עברית לפני שאת מקשקשת במקלדת.
כתוב תגובה ל- ראובן פלדי
-  תקלידי לא תקשקשי
  לפלדי הגאון   11/06/20 09:17
במקלדת מקלידים לא מקשקשים על נייר ריק כמוך מקשקשים
כתוב תגובה ל- לפלדי הגאון
-  שליח החשוד בפדופיליה קשה
  המכסה פנו בצעיף   2/04/20 12:16
שחור, ארגן את שיירת הדגלים השחורים, אתם מבינים, מתנשא עלוב שכמותך.
כתוב תגובה ל- המכסה פנו בצעיף
-  ניקוי ראש לפלדי
  שפן   23/03/20 17:00
אדון פלדי , אל תתגולל על שמחה , ממליץ לך להיכנס לאתר ווי-נט כדי לראות את אסופת העילגים תומכי הסמול הכותבים ״דן כץ ״ עם שבע שגיאות כתיב . תמליץ לאנשי ״הקרן ״ השוכרים את שרותי הטוקבקיסטים ובכסף רב , שיעבירו אותם מבחן בכתיבה תמה . לקרוא שם קעקר בן 17 שמתגולל על ביבי ואינו יודע לכתוב עברית — צער בעלי חיים , אבל כך אתם ניראים . ורק לעדכן אותך כמי שכבר עבר כמה ״פסטיבלים ״ במדינת גנבי השלטון (שימון , בן אהרון , בני-חותא בניהול לפיד שלא סיים תיכון אבל ניסה לקמבן לעצמו תואר דוקטור ) אנחנו להערכתי צועדים בקרוב לבחירות ברביעית , אני אחסוך ממך את כאב התוצאה , ואת החליפה מבר המצווה שהוצאת מהארון , אתה יכול להחזירה לארון . מנוחתה עדן היא היום כבר קטנה עליך בדיוק כמו צוות ה -״רק לא ביבי״ שבחרת , שארבעתם יחד לא מגיעים לגובה סוליות נעליו של הקוסם . יותר מעשרים שנה אתם רודפים את משפחתו (אביו ) ואותו , תשלימו עם נחיתותכם , בכח לא תיקחו השלטון . פעמיים הלכנו לגלות עקב אנשים כמוכם , ולא למדתם דבר .
כתוב תגובה ל- שפן
-  פלדי
  חזק   13/04/20 09:47
אחלה תגובה לאדון פלדי חבר בכת הרל"ב. פלדי זה מלשון פלדלת, או אולי ראש בלטה?
כתוב תגובה ל- חזק
-  שפן, כדאי לך לעשות מה שאתה
  שמחה חן   12/04/20 13:57
אוהב לעשות 6 פעמים ביום. לכן אתה כל כך מעריץ את הביב מבלפור שגם לא יצא שם בתחום הזה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  Stop!!
  אור לגויים2020   19/03/20 22:28
אולי מספיק עם השנאה המיותרת ביננו לבין עצמנו. בית שני חרב על שנאת חינם!! כן ביבי לא ביבי זה לא העיקר. ! העיקר זה שהקב״ה הביא את הנגיף הזה שנתעורר ונתאחד. למה השנאה התהומית הזו? לאם היא מובילה אותנו? כבר רצחו פה ראש ממשלה ורצחו נביא ושופט. שנאה מיותרת! בואו נתחזק באהבת חינם בין איש לרעהו!! נתחזק בעינייני לשון הרע! בשמירה על הפה והאצבעות שמאחוריי המקלדת! די! נמאס מהתגובות המגעילות והבוטות. אפשר גם להגיב בצורה מנומסת של-״ אני לא מסכים עם דעתך״!!! לא צריך לנבל את דפי האינטרנט בעוד דברי נאצה. בואו נתאחד לטובתנו. ! אנחנו מתקרבים לחג הפסח וכמו שהכתוב בהגדה-: בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו, דברים בעולם לא קורים סתם! הקב״ה רוצה שנתקרב אליו ונתחזק הבין אדם לחברו ובין אדם למקום! ברוכים תהיו!
כתוב תגובה ל- אור לגויים2020
-  פחדי אתה קטן נמוך ורפה שכל
  שמחה חן   18/03/20 11:30
לידיעתך העניה העניה מאוד,אני מכניסה אותך לכיס הקטן בכל דרך אפשרית שאתה יכול לתאר ולעלות על דעתך הנמוכה.עם זה,אני מבינה את התסכול והפאניקה שלך.ביבי ימשיך להיות ראש ממשלה על אפך וחמתך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  כסילה
  אל יהוד   27/04/20 20:16
אכן חציר העדר
כתוב תגובה ל- אל יהוד
-  }}}לשחרר את כל העברינים מהכלא
  למה רק נתניהו??   12/03/20 21:08
כתוב תגובה ל- למה רק נתניהו??
-  }}}לשחרר את כל העברינים מהכלא
  למה רק נתניהו??   12/03/20 21:08
כתוב תגובה ל- למה רק נתניהו??
-  }}}לשחרר את כל העברינים מהכלא
  למה רק נתניהו??   12/03/20 21:08
כתוב תגובה ל- למה רק נתניהו??
-  סדר עדיפויות לכלא
  שפן   23/03/20 17:18
מסכים איתך להצעה המאד מעשית . אם יעמידו את ראשי כחול לבן + ,המסיתים בתקשורת+ , החונטה המשפטית ועוד כמה שונאי ישראל באקדמיה כפי שצריך היה לעשות , באמת שלא היה מקום בבתי הסוהר, וגנבים קטנים כמו מקבלי מתנות , שותי שמפניה ומעשני סיגרים יקרים יהיה צורך לשחרר כדי לפנות מקום לכל מושחתי הצמרת הנאורה מהסמול . אז בוא נעשה סדר , קודם נשפוט את הפסולת ואחר כך נשחרר את המיותרים מהימין .
כתוב תגובה ל- שפן
-  נשחרר גם את אחותך כולירע
  צורי   15/03/20 11:55
שמאלני מצחין
כתוב תגובה ל- צורי
-  כולירה
  קאטו הזקן   9/04/20 20:41
היי צורי, כולירע אתה. שיש לך המשך חג שמח. קאטו
כתוב תגובה ל- קאטו הזקן
-  }}}3כתבי אישום3מערכות בחירות
  ישראל מתרסקת!!!   21/03/20 10:44
{{{ הרוב בליכוד מבינים שצריך שינוי בהנהגת המפלגה. ==מרוב פחד איש מהם לא מעז== יבוא יום והם יספרו את אשר על ליבם!!!
כתוב תגובה ל- ישראל מתרסקת!!!
-  דברים שונים
  שינאה ואשמה   30/03/20 13:38
ריך יותר מאשר שנאה למישהו כדי שיורשע בפלילים. ואני מודע לתיסכול . אבל צריך להוכיח שהוא #לא# חף מפשע. להוכיח. לא לקוות. לא לדבר עם השופט.
כתוב תגובה ל- שינאה ואשמה
-  }}}פילג ושיסע מדינה ועם כדי ..
  לשרת אינטרס אישי   30/03/20 21:05
}}} =נתניהו דתיים חרדים שסניקים ואוהדי ביתר לא העם שלי. =נתניהו כדי לשרוד שיסע יהודי ביהודי יהודי בערבי =נתניהו פגע במשטרה ופרקליטות למרות שמינה מפכל ויועץ משפטי. =אנחנו לא עם אחד ונתניהו שולט כאן מ4.11.1995 ועד היום 25 שנה.
כתוב תגובה ל- לשרת אינטרס אישי
-  אם כבר דיברת
  אזרחית שאיכפת לה   10/05/20 02:00
שתדע שנתניהו שולט כי הוא נבחר ע"י העם בגלל שלעם נמאס מהרפיסות של השמאל ומכל הפיגועים והאוטובוסים המתפוצצים שהיו כאן חדשות לבקרים. ריבונו של עולם מעלה ומוריד ומשום שהעם לא שוכח את ממשלות השמאל הרופסות ששיאן היה ממשלתו הקצרה והרופסת מאוד של אהוד ברק-העם החליט ללכת ימינה ולדבוק באלוקיו,בשורשיו ובאדמת הקודש והתוצאה-הרי היא לפניך. צריך להבין שהמלחמה בין היהודים לשאינם היא מלחמת דת במסווה של מלחמה על חלקת אדמה. לצערי הגדול גם בין היהודים יש מלחמת דת ל2 הקצוות הקיצוניים ביותר. המלחמה בין היהודים לבין עצמם מיותרת לחלוטין ואויבנו מוצאים את מקומם בסדקים שהולכים ונפערים בתוכנו.זה כולל את אלו שכביכול מאוהבינו-האמריקאים הסינים וכיוצא בהם.עכשיו באה הקורונה וב"ה מוציאה את האמת לאור.קצת סבלנות והכל יצא החוצה...
כתוב תגובה ל- אזרחית שאיכפת לה
-  מישהו שכח להזכיר לך שאתה צואה