s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מותו של אמון הציבור במערכת המשפט
מאת: אליהו התשבי  |  28/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל
  אליהו נביא   28/12/11 12:45
איך אפשר להגיב, כלומר להוסיף לדוגמאות, אם יש פרסום של כתובת IP?
כתוב תגובה ל- אליהו נביא
מה הפחד אליהו?
  אז יגלו לסיביר   28/12/11 17:03
כתוב תגובה ל- אז יגלו לסיביר
צודק, בקשתי בטול אך הם בשלהם!
  שמלי   13/03/12 19:29
כתוב תגובה ל- שמלי
2
הלך אמון,ביטול קצבת יוצאי צבא
  משה ג.   28/12/11 13:07
אין דבר צודק יותר מאשר קצבת יוצאי צבא ששילם הביטוח הלאומי בזמנו לאנשים שהקדישו שנים מחייהם בחינם לשרות המדינה. בלחץ השמאל הערבים והחרדים בוטלה הקיצבה הזאת ונעשה עוול למשרתים, והמשתמטים צוחקים. גם הכנסת וגם בתי המשפט הביאו את הפרזיטיות לדת חדשה.

דבר שני חשוב ביותר הוא עינוי הדין והסחבת שממנה נהנים העבריינים ובית המשפט חסר אונים לטפל בבעיה.

דווקא העברות הקטנות שעולות בכתבה הן לא עיקר כעסי על
המערכת הזאת, אם כי אני מסכים שצריך לשנות השיטה.
כתוב תגובה ל- משה ג.
3
זו רק חלק מהבעיה,אפשר להוסיף
  אלישמע   28/12/11 13:56
גם את הבעיה המרכזית שהעליון הפקיע את ניהול המדינה מהממשלה והכנסת,שהעליון מתערב בחקיקה,שהעליון שם את זכויות הפרט הרחק מעל לזכויות הכלל וטובת המדינה וכך ירה לעצמו בראש(לא ברגל).
כתוב תגובה ל- אלישמע
4
נתכנס נא>10 פרקי הרפורמה במשפט
  ע_הראל   28/12/11 16:13
ובכן פיצול משרת היוע"מ לממשלה הוא רק פרק 1 מתוך 10 ברפורמה המיוחלת במערכת המשפט (שכולה מיועדת לחיזוק הפרדת הרשויות בכל דרך שהיא - ואשר זקוקה לדיון ציבורי), והשאלה היא איך להתמודד עם טענת המתנגדים (ואולי הסמול?) בתקשורת כאילו מדובר בחקיקה אנטי דמוקרטית?

news1.co.il

ובכן יש לי טענה נגדית (בכובעי כקופירייטר) לאמור כי אין הפאשיזם בדורנו אלא היפוכו של עיקרון הפרדת הרשויות!

כי נניח שיש מיעוט קטן שמסלף את היהדות ונניח שצריך לטפל בו, אך מאחר שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית - מדוע לא נטפל קודם (בצד השני של המטבע) במיעוט עוד יותר קטן (בקושי טליה ששון עם כלב או חתול) שמסלף את הדמוקרטיה - בהתנגדותו לרפורמה במערכת המשפט?

הרי כל תכליתה של הרפורמה במשפט היא חיזוק הפרדת הרשויות במדינה - וכאמור אין הפאשיזם בדורנו אלא היפוכו של עיקרון הפרדת הרשויות!

 10 פרקי הרפורמה במערכת המשפט
כתוב תגובה ל- ע_הראל
טליה ששון היא גברת פרקליטות
  ירחמיאל בן תם   29/12/11 12:01
והפרקליטות היא לב ליבו של הרוע והשפלות. זאת שממנה יוצאים חלק ניכר מהשופטים. אה, כן, שכחתי. היום גב' טליה ששון מייצגת את "מרץ" בגאווה.
כתוב תגובה ל- ירחמיאל בן תם
5
התוצאה של קריסת האמון
  מוטי1   28/12/11 16:35
התוצאה של קריסת אמון הציבור במערכת המשפט, היא בנוסף לקריסת אמון הציבור כמעט בכל המוסדות הציבוריים במדינה, והיא גורמת לירידת מוטיבציה כללית של כמעט כל הציבור לתת ולתרום למען המדינה. מי שכבר תורם, נותן ועושה למען המדינה, נראה בעיני זולתו כפראייר. המוטיבציה עוברת לפסים שליליים, לרמות ולהוציא מהמדינה כמה שרק ניתן, לרמות את מס הכנסה, את הביטוח הלאומי, לחמוק משירות צבאי וממילואים וכד'. כל ההתלהבות, הנתינה וההתנדבות שהיו פעם, עם קום המדינה ובצעירותה, כמעט ונעלמו, ההסתדרות הפכה למקור של שחיתות, במקומות העבודה הפרטיים וחסרי ההגנה- העובדים מרוויחים משכורות רעב, במקומות הגדולים - נמלים, חב' חשמל וכד', המהווים מקור כח עבור ההסתדרות, מקבלים גיבוי טוטלי ומרוויחים משכורות עתק, השחיתות, הנהנתנות והרמאות פשטו בכל חלקה טובה, הנה השר לבט''פ עושק ומרמה ממש בימים אלה את גימלאיו, שר האוצר ונעריו מרמים את כולם, האינטרסים האישיים עומדים לפני האינטרסים הציבוריים החיוניים ביותר. זו המדינה שאנו הזקנים כה עמלנו עבורה בדם יזע ודמעות.
כתוב תגובה ל- מוטי1
מוטי אתה כ"כ צודק, התנסיתי בזה
  גחלילית   16/09/14 20:31
התנסיתי בזה: 1. @@@ הסכמות: על הסכמות בדיון א"א לערער. השופטים יכתבו שהסכמתם על דברים שמעודכם לא שמעתם עליהם, צו הסכמה הוא צו קבוע. השגיחו על הפרוטוקול עוד באולם הדיונים ואל תניחו לעניין עד שיתוקן בכתב, כי בעתיד ידונו אתכם ע"פ הכתוב בלבד. לא הסכמתם? זב"שכם הוסכם בשמכם "פה אחד", לא ידעתם? אי ידיעה לא פותרת מעונש! עו"ד הסכים בשמכם ואתם שפוטים לכל ימיכם, הצו לא כתוב? ינפיקו חדש! ישדדו אתכם יתעללו בכם, יגזלו את רכושכם ויעקלו אתכם עם הצו! ברגע שיצא, הפסדתם הכל יש להם "הסכמה" לכל מעשה נבלה ועוולה כלפיכם, אם יחפש הקורבן עזרה בעת שוד, ייכלא כנזכר! אתה נורמטיבי? אצלנו אתה אפס! השיטה גרועה מלינצ': ציטוט שופטת: "את/ה הסכמת, עליך לבטל את ההסכמה וממילא לא יעזור לך ולא נבטל אותה!" הבנת את זה ברוך? מסכימים בהיעדרך או אפילו בנוכחותך מבלי להזהירך במה המדובר שמא תבין מה קורה וב"הסכמה" זו מחסלים את אורח חייך ורכושך וכל אשר לך, ועד לשוד לאור היום הגענו עם בריונים ובעלי זרוע בתשלום ואותך כמפריען, כולאים במקביל ולכסתח מנפיקים צו. הכל בהסכמה כמובן, שגמישותה כדלת מסתובבת ומשנה מרחב וגבול בהתאם לצורך ודירה הופכת בניין, ובניין כולל הוסטל ועסק והכל מותר! זה מקור פרנסתך? זבש"ך! זה אונס שאין לו סוף ולתירוץ הגועל מועלות מילים והגדרות ריקות מתוכן ואפילו לא ברמת שקר, אלא ברמה של לעג לרש בזירה המסואבת הזו שאין סוף לכוחה עם מאעכר ושופט שפוּט או משת"פ שנקראת בי"מ. בכדי שזה יצליח כמתואר, צריך שהמאעכר יריח רכוש כדרייבר למסע ציד עבור לקוח קשיש סוציופאט, שמבחינתו "תמות נפשי" ומגייס לצידו שירותי נפוטיזם (Nepotism) שיפוטי; אב, אח, גיסות, דודנים, בעלים... בכספי חסכונות ורכוש. זה מתנהל כציד מכשפות עד לכדי הקראת דברי בלע (בניסוח המאעכר) בהעלאה על מוקד. המושחת שמנהל "הסכמה" הוא חלק מהמערכת וקשריו מגייסים משטרה ורבנות. נמחקה הסכמה כי עבר זמנה במחשב, יש חותמת גומי לחידוש שנקראת "שופט". ה"הסכמה" פועלת עד מוות והקורבן יירדף עד הקבר, המערכת בבחירות עצמיות, ללא רגולציה וביקורת והמקצוע עובר בהורשה, מעל פירמידת השלטון ברפובליקת ישראל. הסרט "ריידרס" מערוץ 1 ו"היא תצא בלי כלום" במאקו בהקשר.
 עיוות הדין
כתוב תגובה ל- גחלילית
נפוטיזם, הרס חברתי מוחלט וכולל
  נפוטיזם-השר לבט"פ   13/01/15 10:26
המסקנה היא לברוח מחונטת הפשע המאורגן מטעם עצמה, בפרט כשזה זוג: שופטת ועו"ד. שהתלוננת עליו ותג מחיר ביתך נשדד ב"הסכמה". ביקשת עזרה: "התלוננת על שופטת" (שם משפחה) לכלא!"! זה החל בצו הגנה על פשע מ-2009 שנתקבע בשיטת ה"הסכמה" ב-2010 כשלקוח נמכר למאכער והופך שפוט חסר זכויות ונרדף על עצם קיומו. הפעלת השיטה בכלל וביה"משפח בפרט מזעזעת כשלעצמה וגורמת לזילות המוסד ואבדן האמון בו, בעקבות סחר באדם כאותה קשישה שהפכה בת ערובה לבעלה ופילגשו המשטרתית, אמו של חתן השר לבט"פ. הזוג התגורר בדירה בבניין המשפחה, בכח צו שהגן על התועבה וכמקל חובלים הפך ת'אישה לשק חבטות ואובייקט למעקב, הטרדה והתנכלויות בחצר הוסטל נשים בו טיפלה לפרנסתה, כשהזוג מגישים תלונות שווא חדשות לבקרים. זה, בניהול פרקליטם ששם עינו ברכוש המשפחה, ורתם מוסדות ציבור שניצל למטרותיו האישיות בעודו מעודד את מצוד בעלת הבית שקרסה בעודם לועגים לה: "דמעותיה דמעות תנין". ציד המכשפות בחסות הצו והסחר באדם בניהול המאכער המיוחס שב"מ בכיסו לגזל רכוש, מומן בכספי אלימות כלכלית שנחסכו בשוויץ בסחיטה טפילית ואבטלה יזומה. הזוג צד "נחש שיש לרוצץ את ראשו". ברבני שהבינו עניין הגיבו בז'רגון קרבי "היא נלחמת מלחמת מאסף" על ניסיון כפיית גט כי "היא פושעת, ויש נגדה צו ללא הגבלת זמן" (רוקד על הדם). משטרת הפילגש הובילה את הקרבן לגירוש שנכשל, והוחלף לשוד, שהוכן בהרחבת צו הפרוטקשן מדירה לַ"בניין" בו ההוסטל, למרות סירוב האישה שהתריעה ונדחתה בעודה ננזפת: "הוא שונא אותך ואת מפריעה לו ולפילגש בבניין"! תקיפה פיזית כבלון ניסוי שהצליח והפילגש עדת משטרת בנה, ודחיית האישה שביקשה עזרה בקנס "אני מצ' היא התלוננה" עודדו את הזוג שפרץ ל-4 דירות ההוסטל. המשטרה שהוכנה במסמכים מזויפים, רכילות, מכתבי שטנה והכפשה שקיבלו גם השכנים לשיסוי ונידוי מחד וגיבוי הפורצים מאידך, חקרה את הנשדדת על תכולתו כשמפתחותיו בכיסה. בהבינה עניין, מיהרה להוסטל בניסיון לעצור את השוד בניהול הזוג. אך בעודה זועקת לשכנים ומתחננת לפניהם, סולקה באלימות בגילה (65) ע"י בריוני מכמורת שצרחו: "'סתלקי מכאן, יש לנו צו מעו"ד נגדך". בפנותה למשטרה, נאסרה! בדרכה לכלא אזוקה, התוודעה למצוד ניידות שזימן זוג השודדים. ש' מעצרים יצר צו לכסת"ח מש' השוד והפֲכַהּ טלית שכולה תכלת. בב"מ תורץ הגזל המוגן בקריצה: "היא הסכימה". זו הובנה ונענתה בגושפנקה לפשע בשיטת ה"ריידרס": "את הסכמת, עליך לבטל את ההסכמה שלא נבטל". האישה התעוורה מזה. תגובת הבעל שקנה צו נגד אלימות ושות' בכספי אלימות כלכלית משוויץ: "היא עושה ת'עצמה כי היא פוחדת מהשופטת"
 ה"ריידרס"
כתוב תגובה ל- נפוטיזם-השר לבט"פ
6
קונצרן חולרות כבש את ישראל
  פרופ יצחק סגל   28/12/11 16:44
קונצרן חולרות בגיבוי בגצ מושחת ובמימון הקרן לחורבן ישראל כבש את מדינת ישראל ויצר שלוחות בכל זרועות השלטון.
כתוב תגובה ל- פרופ יצחק סגל
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
  חלילית   16/09/14 21:06
כ"כ נכון, ומה נעשה בעניין לאחר כ-3 שנים מצאת הרשימה? יש לנו "הסכמה" שאיתה אוסרים אנשים נורמטיביים כששודדים את ביתם, וכשמגיעים לביה"מ ומבקשים תגובה: "הסכמת לכך, צריך לבטל את ההסכמה וממילא לא נבטל לך אותה" אנחנו עומדים מאחורי שוד הוסטל ע"י 5 אנשים, ותומכים בהם עם המאעכר שלנו במערכת הנפוטיזם שנציגתו אומרת בביה"מ "זה היה בהסכמה". אשה התעוורה כתוצאה מהטראומה בה תומכת מערכת המשפט הרקובה.
כתוב תגובה ל- חלילית
7
עצוב כמה שזה נכון.הכותב צודק
  ירדנה   28/12/11 18:44
כתוב תגובה ל- ירדנה
8
במלה אחת: מזעזע
  בן בג בג   28/12/11 19:37
כתוב תגובה ל- בן בג בג
9
לא מות אלא רצח בכוונה תחילה...
  אחד העם   28/12/11 20:20
הרוצחים: הפוליטיקאים הסיבה: רצון לשלטון ללא מעצורים נסיבות לחומרה: הכנסת לדורותיה הינה פושעת, אשמה בהפרת הכרזת המדינה, בכך שלא נכתבה חוקה בישראל, כפי שנדרש בהכרזת המדינה. טכניקת הרצח: המנעות הכנסת מפתרון בעיות חברתיות, והשלכת הבעיות לבג"ץ, שמחוייב ע"פ חוק לפסיקה. אחרי כל פסיקה, שבהעדר חוקה, הינה מחוייבת לעקרונות הדמוקרטיה, באה התקפה תתוכננת ומתוזמנת, שכל כולה נועדה להכפיש את בית המשפט העליון, ובכך לנטרלו ולהשאר שחקן יחיד ללא מעצורים. פרט שגוי ומטעה במאמר, כדוגמה להתקפה המאד מתוכננת, הוא הועדה לבחירת שופטים. את הועדה מנהל שר המשפטים, פוליטיקאי, לא שופטים. בועדה 4 פוליטיקאים לעומת 3 שופטים (ושני נציגי לשכת עו"ד). את הטענות לתפקוד הועדה נא להפנות לשר המשפטים, לא בית המשפט.
כתוב תגובה ל- אחד העם
10
כל הכבוד לניוז עיתון מוביל
  גבעון   28/12/11 20:23
כתוב תגובה ל- גבעון
11
כתבה טובה ונכונה
  שמחה ב   28/12/11 23:55
דוגמאות בולטות דליה מארק הורנצ'יק ושושנה אלמגור. אם שתי אלה מונו לשופטות .המרפא יכול להיות רק על ידי ניתוח .
כתוב תגובה ל- שמחה ב
12
מאמר משובח
  NBA24353   29/12/11 10:03
אני מעביר אליך את המחמאה הכי יפה שקבלתי מאהרון רול על מאמר שלי: אני עושה Copy-Paste למאמר שלך !!! ... ומצרף אליך את שלי: "השפל בתדמית השופטים" ...
כתוב תגובה ל- NBA24353
13
חחח. אני יודע. זוהי סדום!
  ירי   29/12/11 10:19
כתוב תגובה ל- ירי
14
גרימת מות ברשלנות
  אורי פ   29/12/11 10:53
כותב המאמר עשוי להטבע כאמור לעיל בהאשמה הנדונה, כי כל המעורבים והמוזכרים במאמר עלולים למות מצחוק.
כתוב תגובה ל- אורי פ
15
פשעי העולם ה"עליון"
  יש מיש   29/12/11 11:41
אם רק יגישו הצהרת הון ישוב אימון הציבור
משאינם עושים זאת ואפילו מיוזמתם הם
קיים חשש כבד למשוא פנים ולשוחד שלמונים
השופטים בהתנשאותם ובגלימתם לכיסוי ערוותם מבאים עליהם
את זעם הציבור.
ואל יחשבו שאנו אצים רצים לפתחם וזו להם הוכחה לנחיצותם.
אלא הם בבחינת רעל נחשים מהול בדמי אנוסים.
אנו הסוסים טיפשים להחריד. המשתמשים ברעל המהול
רק כדי להאריך את מסע הגסיסה. כי הסוף למשפטם המשוחד
ידוע מראש.
ברוכים הבאים למשרפת המהויות של תמימי דרך
הלוקחים משכונתא לעתיד כונסי הנכסים, בכירי בנקים ושופטים.
אם תעקבו מדי כמה ימים אפרסם עיוות דין של thiefahot בשיתוף המשפח בישראל.
2all.co.il
ואילך
כתוב תגובה ל- יש מיש
16
אין בעולם מערכת משפט טובה כזו
  ירחמיאל בן תם   29/12/11 11:45
עובדה. כולם מורשעים בדין. נכון. לא בדיוק כולם, אחד מאלף, מזוכה. אבל זה כמעט כולם. אז יש מערכת משפט מפוארת יותר מסדום? סליחה, ישראל?
כתוב תגובה ל- ירחמיאל בן תם
17
מי שמופתע שיקום, ויש עוד
  נחום שחף   29/12/11 12:07
פרופ' ריצ'רד פוזנר שופט בית משפט הפדרלי לערעורים בארה"ב: "בית המשפט הישראלי משתמש בחוקים כטיוטה שבית המשפט חופשי לשכתבה?. בדיון בכנסת עוד ב-2002: בישראל אחוז ההרשעות (97%) היה הגבוה בעולם, מדי שנה 40 אלף איש ישבו בתאי מעצר בלי שיוגש נגדם כתבי אישום, מאלפיים בקשות בשנה להאזנות סתר אושרו 1998, מאז קום המדינה התקיימו רק ארבעה משפטים חוזרים, אלא שמאז 2000 אחוז ההרשעות גדל ל-99.8 אחוז ושנתיים אח"כ ל-99.9 אחוז (999 ל-1000) . שופט מחוזי טימן: יש שופטים שלא יודעים מה זה זיכוי. מדוע התקשורת בישראל מסתירה?
 אחוז ההרשעות בישראל גרוע מאיראן
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אינשטיין: הבעיה עם השותקים
  הנ"ל   29/12/11 12:19
איינשטיין מצוטט (מהזיכרון) כמי שאמר "הבעיה אינה עם הפושעים, הבעיה העיקרית עם אלו ששותקים"
כתוב תגובה ל- הנ"ל
18
הצטרפו לפעילות פורום צדק
  פורום צדק משפטי   29/12/11 19:51
משפטי- קבוצת המחאה נגד עוולות מערכת המשפט. facebook.com/ אנחנו מוחים בשטח, מול בית המשפט בתל-אביב (בעתיד גם מול בתי משפט אחרים) וב-19.1.12, נפגין מול נציבות (טיוח) תלונות השופטים בירושלים. הצטרפו אלינו! צדק עושים במחאה ברחוב ולא בטוקבקים.
כתוב תגובה ל- פורום צדק משפטי
19
מערכת המשפט
  אשל - אזרח שאכפת   30/12/11 14:59
במדינה שאחת מהמילים הכי נפוצות בה זה "כאילו...." אין פלא שזו מערכת המשפט בה. היא "כאילו" הטובה וה"צודקת" - כאילו - כאילו - ממש מערכת "סבבה".
אפשר לבוא "כאילו" בטענות לציבור, למדינה, לאזרחיה, כן, כן, כאילו....
אני מציע שבצקום להתלונן - תתחילו "כאילו" להשלים עימה.

בכבוד רב
כאילו
כתוב תגובה ל- אשל - אזרח שאכפת
20
ברח' פיני זורק הנעל תקום...
  יוחנן ybzaki   31/12/11 02:18
בל נשכח עיוותי משפט המשפחה במדינתנו. הנחיית 2.5 לפרקליטות של ארבל מחסנת כל אישה המעלילת שקר, מקדמת את תעשיית הפמניסטית, ניכור הורי, התעללות בילדים... כ? השופטת לענייני משפחה כביכול רבקה מקייס בת להרוים גרושים ובעצמה מופת של תסמונת ניכור הורי במבוגרים. אמא של תעשיית תלונות השקר המנפיקה צווי הרחקה ללא תאריך סים ללא ראיות ללא סדר דין הגון... אמנם השופט אברהם ברק חידש וקידם את הנפוטיזם במדינת ישראל אבל הוא לא המציא אותו. ישר כוח לאליהו התשבי על מאמר מעולה. ברח' פיני זורק הנעל תקום ועדת האמת והפיוס שלנו.
כתוב תגובה ל- יוחנן ybzaki
21
בושה ,
  כלב מוכה   31/12/11 07:56
בושה למערכת - לדרך ניהולה ,,,

ממש בא לי לבכות !!!

לניהול מדינה שכזאת , אין סיכוי לשרוד !!- ןחבל ,
כתוב תגובה ל- כלב מוכה
22
שוחד בבית המשפט העליון1
  ריצרץ   19/03/12 19:21
איפה הכסף? שוחד בבית המשפט העליון
נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק חשוד במקרים רבים של קבלת שוחד, הפרת אמונים, ניצול כוח המשרה לרעה, ועבירות על התקנון לקביעת טוהר המידות לעובדי מדינה התקשי"ר. לשופט אהרון ברק יש בן (אבנר), אשר בהיותו פרח משפטים שאך סיים את הלימודים וההתמחות, הצטרף -יחד עם בנו של היוע"מש לממשלה ושופט אחר (זמיר)- כשותף פיקטיבי למשרדו של עורך דין תל-אביבי, דן כהן. דן כהן הוא שופט מחוזי (באר שבע) בדימוס בעל עבר פלילי עשיר, שופט אשר הודח מכהונתו כשופט על ידי הנשיא דאז שמגר, לאחר שסרח במרמה והפרת אמונים . בין אהרון ברק ועורך דין דן כהן מתקיימת ידידות אישית רבת שנים, עקב אינטרס משותף, לכרסם בסמכותו המוסרית של שמגר (מייסד כללי האתיקה לשופטים, אשר לימים בוטלו על ידי ברק) אשר איים על העליונות ופולחן האישיות שאהרון ברק ניסה לטפח בציבור.
הראיות לכאורה מצביעות על כך שככל הנראה נרקמה בין ברק לכהן תוכנית-פלילית, לפיה ברק וזמיר ידאגו לכך שמשרד עורך הדין כהן יקבל חוזים בסכומי עתק מחברות ממשלתיות רבות, לא פעם ללא כל תמורה הולמת, ובתמורה, הבנים-של יהפכו לשותפים בהכנסות המשרד, אשר צמחו בעשרות מליוני דולרים (אלפי אחוזים) מאז צורפו פיזית בני ברק וזמיר למשרד עורכי הדין. כדי להסוות את הקשר, צורפו בתחילה הבנים-של רק פיזית, לחצי הקומה העליונה של משרד כהן, ורק לאחר שהמהלך הפך למתקדם והשופט אהרון ברק הצליח "לספק את הסחורה" ולהעביר שותרת מינויים ותפקידים וחוזים שמנים לדן כהן - צורפו בניהם של ברק וזמיר כשותפים מלאים לכל ההכנסות, שכאמור תפכו למימדי ענק.
מעמדו החדש של דן כהן, כשותף סמוי של ברק, הפך אותו ל"ידוע בציבור" של ברק ומכאן - לכל יכול המהלך אימים על שופטים, דירקטורים ומנכל"ים בחברות שבהן הפך כהן להיות דירקטור או יועץ משפטי, עירית תל אביב, חברת החשמל, ועוד מאות גופים ציבוריים שלהם מספק דן כהן שירותים או שירותים לכאורה. יש לו דלת פתוחה בתקשורת (שם אהרון ברק עושה כבתוך שלו), משטרת ישראל מעניקה לכהן יחס מיוחד וכל תלונה שלו מקבלת טיפול מיוחד על ידי יאח"ה וכל תלונה נגדו מקבלת קבורה מלכותית שקטה ומאופקת... (קשריו של כהן למנות ראש אגף חקירות, ראש יאאח"ה וכד' - הפכו לשם דבר - אפילו בכיר בשב"כ (גדעון רז) סיפק לדן כהן דו"ח מודיעין פיקטיבי, כדי לשרת את האינטרס של דן כהן להדיח מנכ"ל חברה ממשלתית (תשתיות נפט ואנרגיה), מנכ"ל אשר הדיח את דן כהן מתפקיד יועץ משפטי וגוזר קופונים "יד ראשונה" בחברה עתירת שומנים זו... דן כהן עצמו פיתח עקב העוצמה שצבר תעשיה צדדית עצומה של קופונים: הוא דוחף למינוי קבלני ביצוע "ידידותיים", לפסילת קבלני ביצוע שאינם משלמים לו קופונים (בחברת החשמל לדוגמא מדובר בקבלנים של עשרות מליוני דולרים בשנה.
כתוב תגובה ל- ריצרץ
23
שוחד בבית המשפט העליון2
  ריצרץ   19/03/12 19:27
איפה הכסף? שוחד בבית המשפט העליון
נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק חשוד במקרים רבים של קבלת שוחד, הפרת אמונים, ניצול כוח המשרה לרעה, ועבירות על התקנון לקביעת טוהר המידות לעובדי מדינה התקשי"ר. לשופט אהרון ברק יש בן (אבנר), אשר בהיותו פרח משפטים שאך סיים את הלימודים וההתמחות, הצטרף -יחד עם בנו של היוע"מש לממשלה ושופט אחר (זמיר)- כשותף פיקטיבי למשרדו של עורך דין תל-אביבי, דן כהן. דן כהן הוא שופט מחוזי (באר שבע) בדימוס בעל עבר פלילי עשיר, שופט אשר הודח מכהונתו כשופט על ידי הנשיא דאז שמגר, לאחר שסרח במרמה והפרת אמונים . בין אהרון ברק ועורך דין דן כהן מתקיימת ידידות אישית רבת שנים, עקב אינטרס משותף, לכרסם בסמכותו המוסרית של שמגר (מייסד כללי האתיקה לשופטים, אשר לימים בוטלו על ידי ברק) אשר איים על העליונות ופולחן האישיות שאהרון ברק ניסה לטפח בציבור.
הראיות לכאורה מצביעות על כך שככל הנראה נרקמה בין ברק לכהן תוכנית-פלילית, לפיה ברק וזמיר ידאגו לכך שמשרד עורך הדין כהן יקבל חוזים בסכומי עתק מחברות ממשלתיות רבות, לא פעם ללא כל תמורה הולמת, ובתמורה, הבנים-של יהפכו לשותפים בהכנסות המשרד, אשר צמחו בעשרות מליוני דולרים (אלפי אחוזים) מאז צורפו פיזית בני ברק וזמיר למשרד עורכי הדין. כדי להסוות את הקשר, צורפו בתחילה הבנים-של רק פיזית, לחצי הקומה העליונה של משרד כהן, ורק לאחר שהמהלך הפך למתקדם והשופט אהרון ברק הצליח "לספק את הסחורה" ולהעביר שותרת מינויים ותפקידים וחוזים שמנים לדן כהן - צורפו בניהם של ברק וזמיר כשותפים מלאים לכל ההכנסות, שכאמור תפכו למימדי ענק.
מעמדו החדש של דן כהן, כשותף סמוי של ברק, הפך אותו ל"ידוע בציבור" של ברק ומכאן - לכל יכול המהלך אימים על שופטים, דירקטורים ומנכל"ים בחברות שבהן הפך כהן להיות דירקטור או יועץ משפטי, עירית תל אביב, חברת החשמל, ועוד מאות גופים ציבוריים שלהם מספק דן כהן שירותים או שירותים לכאורה. יש לו דלת פתוחה בתקשורת (שם אהרון ברק עושה כבתוך שלו), משטרת ישראל מעניקה לכהן יחס מיוחד וכל תלונה שלו מקבלת טיפול מיוחד על ידי יאח"ה וכל תלונה נגדו מקבלת קבורה מלכותית שקטה ומאופקת... (קשריו של כהן למנות ראש אגף חקירות, ראש יאאח"ה וכד' - הפכו לשם דבר - אפילו בכיר בשב"כ (גדעון רז) סיפק לדן כהן דו"ח מודיעין פיקטיבי, כדי לשרת את האינטרס של דן כהן להדיח מנכ"ל חברה ממשלתית (תשתיות נפט ואנרגיה), מנכ"ל אשר הדיח את דן כהן מתפקיד יועץ משפטי וגוזר קופונים "יד ראשונה" בחברה עתירת שומנים זו... דן כהן עצמו פיתח עקב העוצמה שצבר תעשיה צדדית עצומה של קופונים: הוא דוחף למינוי קבלני ביצוע "ידידותיים", לפסילת קבלני ביצוע שאינם משלמים לו קופונים (בחברת החשמל לדוגמא מדובר בקבלנים של עשרות מליוני דולרים בשנה.
כתוב תגובה ל- ריצרץ
24
כל הכבוד! מאמר מעולה
  אוהד עשור   30/12/12 14:38
אם כי המצב הרבה יותר גרוע
כתוב תגובה ל- אוהד עשור
25
השחיתות בעיצומה
  ברנרד יו   11/08/15 12:46
הגיע הזמן להתעורר להבין ולהפנים מערכת השיפוט בישראל המושחתת ביותר בתבל! אין מחלוקת שהשופטת ורדה אלשיך חיסלה את תשלובת המזון פיקנטי בשליחות אסם וקיבלה תמורה כספית מחברת אסם בין היתר בעלה בגיל 78 מונה לדירקטור בשכר שמן באסם. כל מערכת המשפט-שופטים יודעים ושותקים...לא רק זאת אלא אפילו בחרו בה לנציגתם וכך נבחרה ליו"ר איגוד השופטים...אין מחלוקת שהשופטת ורדה אלשיך שיקרה בהחלטה שלא לפסול את עצמה בתיק פיקנטי על מנת שתוכל לבצע את זממה ולחסל את תשלובת המזון פיקנטי...כאשר התגלה שהיא פועלת בשרות אסם ו מנהליה. היחצ"ן משה תאומים מקורבה הפך למומחה לחברות שהיו זקוקות להחלטות פסקי דין של אלשיך (לבייב תשובה ועוד) אין מחלוקת שפעולותיה סייעו לחברת אסם לביצוע הפתרון הסופי לחיסול תשלובת פיקנטי על 1064 עובדיה, אין ספק שאלשיך לא נתנה אפשרות לבדוק את טענות פיקנטי נגד קרטל המזון, אין מחלוקת שהיום היא מקבלת כספים רבים מחברת אסם ובעלה מונה כדירקטור בגיל 78 באסם בשכר שמן! , אין מחלוקת שהשופטת ורדה אלשיך מחקה מיליארדים מכספי הפנסיה ללא בדיקה/או חקירה, אין ספק שמעשיה של השופטת ורדה אלשיך הובילו ליוקר המחירים והיא פעלה כשכירת חרב של חברת אסם וכך הובילה לרכוזיות מטורפת. השאלה מדוע טרם נפתחת חקירה פלילית נגד השופטת ורדה אלשיך וחברת אסם! באם לא תעצר ותפתח חקירה פלילית וחילוט הרכוש בפרשת אלשיך אסם אזי אפשר לסגור את המדינה! עיתונאיים קיבלו חומר ושתקו לרבות הצדיקים בעיני עצמם רביב דרוקר, שרון שפורר, גידי וייץ, מוטי גילת, איילה חסון, אריה אבנרי , התנועה לאיכות השלטון ועוד רבים במדינה! themarker.com consumercartelnews.wordpress.com.../ youtube.com
כתוב תגובה ל- ברנרד יו
26
גן עדן של גנבים ושחיתה
  borusdo   12/08/15 00:35
כבודו עם ישראל, שרה מירי רגב המכובדת, למה לבקש בג"ץ או לשכנע שיוותר ולא יתערב בהחלטות וחוקים שיוצר כנסת ישראל??? - הרי מדובר על תנאי מובן מעקרונות יסודיות של דמוקרטיה!!! - ולפי עקרונות רק בית נבחרים קובע חוקים ובית המשפט, כשהוא חלק של ממשלה מבצעת חוקים והוראות שנותן בית נבחרים.. - תפסיקו לציית לגורמים פוגעים או מזייפים עקרונות דמוקרטיה, לציית למנצלים חולשה של ממשלה וכנסת כדי להשתלט על מדינה ולשלוט על חברה ולשחות אותה בדרך עקומה של נוכלים... - תעשו חוקים שיעמדו בית המשפט על מקומו לפי עקרונות דמוקרטיה ורצונו של עם... - לא צריך לבקש מתוקפים יתנחמו על כנסת ושיוותרו... - זה צביעות ממש לשמוע שבית הנבחרים יבקש רחמים מי גוף כל שהוא..במדינה... - די להצחיק את עולם!!! מציאות מבישה קיימת נוצרה בגלל שנתניהו לא מרשה לתקן שגיות קודמות ולקבוע גבולות סמכותו של בית המשפט שבעבר הופרזו בניגוד לחוק... - הרי מדובר במצב אבסורדי, - כי כל שופט לפני שמקבל תפקידו נשבע בפני נשיא מדינה לציית לחוקים והוראות של כנסת...- תפסיקו להצחיק את העולם...- זה לא הייתה פגיע רטורית של שופט דגול אמריקאי, מר פוזנר שקרה את נשיא בית המשפט ישראל שלעבר אהרן ברק שודד ים משפטי.. זה היה את האמת.. וכך נראה בית המשפט מדינת ישראל.. די להצחיק את עולם ולרמות עם ישראל... חזרו למקורות של דמוקרטיה.... כמו מקובל בכול עולם נאור: - אסור לבית המשפט מדינת ישראל (כולל בג"צ) למנוע או לא לציית לחוקים או לבטל והוראות של בית הנבחרים -כנסת. - תקטינו כבר בושה שעשיתם במשך עשרות שנים כאשר צייתם לנוכל!!! - לפי יסודות דמוקרטיה - כנסת, הוא הריבון יחידי שהוסמך לקבוע חוקים ונהלים של מדינה ומוסדותיה!!! - הי!!! - תפסיקו לעלב מדינה יהודית בפני עיניים של עולם נאור!!! facebook.com
כתוב תגובה ל- borusdo
בורסדו צודק ואמת בכל מילה
  דודאש   30/04/16 23:16
בישראל נוצרה דיקטטורה מושחתת ונפשעת של העליון וכנופיות היועמ"ש לממשלה ושלטון הטרור המשפטי של הפרקליטות ושופטים שמונו מהפרקליטות. הדמוקרטיה לא קיימת הם חיסלו אותה כל החונטה המשפטוקרטית המגה קרימינלית הזאת. המאמר חושף הרבה אך בעצם רק מגרד את פני השטח של הקרחון שעקרו עצם חיסול שלטון החוק והדמוקרטיה הייצוגית והכל כשרוממות שלטון החוק והדמוקרטיה בפיהם.
כתוב תגובה ל- דודאש
27
העצמות כבר התפוררו
  החמור שעושה מו   27/09/15 13:35
MSP-INTL.COM
כתוב תגובה ל- החמור שעושה מו
28
שחיתות מערכת המשפט
  עורך דין ירון מיד   25/02/16 08:33
הכתבה הראשונה שמעזה לגעת בקצה קרחון השחיתות המוחלטת של מערכת המשפט. כעורך דין אומר באופן חד משמעי ומניסיון רב שנים: שיש אולי מעט שופטים הגונים במערכת, אך הסחי והרקב במערכת המשפט ובעיקר שתיקתם אפילו של מתי מעט ההגונים נוכח השחיתות הכמעט מוחלטת, מעידה ש'סל תפוחים' זה רקוב לחלוטין. אוסיף ואומר שזהו קצה הקרחון. בידי ראיות לכך שהמערכת מושחתת לחלוטין ו- בשיעורים גבוהים פי כמה ממה שמצויין בכתבה. השתקה אלימה של ביקורת, כל ביקורת, יחד עם אינטרסים לשימור הדיקטטורה השיפוטית לטובת שימור כוחה ושרידותה של המערכת ו - בעיקר אינטרסים פוליטיים, מנעה ומונעת פיצוץ בועת השחיתות השיפוטית. תסמין מחריד ומזעזע לשחיתות הנוראה הנה העובדה שבישראל מתנהל בית משפט, הפועל בניגוד גמור ומוחלט לכל יסוד חוקי ואנושי, בין בני אדם ובני אנוש. הלא הוא בית משפט המכונה: בית המשפט למשפחה. בבית משפט זה, שילוב של כל מה שחולה במערכת המשפט וכולל: מינוי וחסינות לכל החיים. אפס ביקורת חיצונית, כח מוחלט וחיסיון . אשר חברו יחד עם דוקטרינות שיפוטיות המפלות דטטתיתגברים וילדיהם עד כדי פשעים כנגד האנושות, ליצירת המושג המכונה: שואת האבות הגרושים וילדיהם. יישר כח על הכתבה. ובעיקר על העז להוציאה לאור. לא פשוט בחיים תחת דיקטטורה שיפוטית...!
כתוב תגובה ל- עורך דין ירון מיד
29
השופטים מפחדים מהפרקליטות
  מאיה אבימור   26/02/16 10:36
כתוב תגובה ל- מאיה אבימור
30
באין צדק על פי חוקי ניל"י=תפרע
  קורןנאוה טבריה   5/04/16 07:48
מערכת המשפט על פי חוקותיו של אהרן ברק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
31
מאמר מעולה -ונשכח האקטיבזם.
  דמוקרט   6/04/16 18:04
המאמר מראה את בית המשפט בדרכו האגוצנטרית מבלי לגעת בדרך השפיטה האקטיביסטית שלדעתי- היא אבן הפינה שגרמה למיטוט האמון במערכת , מכיוון שהעם חש שהמערכת שופטת אותו לא לפי החוק הנהוג(שיוויון ציבורי) אלא על פרמטרים אחרים כגון אג'נדה או דעת השופט באותו רגע. זה יצר את הקרע הרעיוני של שפיטה צודקת. ולהוכחה האקטיבזם נוצר עם השופט ברק שמתאים למסך השנים שמראות את ירידת אמונו של הציבור באותו שנה שהוא יצר את האקטיבזם. הגיע הזמן להחזיר את המשפט לדעת העם.
כתוב תגובה ל- דמוקרט
32
היית עדין מדי
  שלום המהפכן   6/04/16 19:39
לא הזכרת שבית משפח הוא שלוחה של המאפייה הממסדית אשכנזית בישראל,רובם אינם יהודים, מדכאים עד עפר את בני המזרח ואתיופיה, בפרקליטות עצמה יושבים פושעים מתועבים, מהפיכה בוא תבוא
כתוב תגובה ל- שלום המהפכן
כמה נכון
  ירון מידן עורך גי   14/08/16 03:34
כתוב תגובה ל- ירון מידן עורך גי
33
החלת תקופת כהונה קצובה
  יהודה כהן   1/05/16 00:51
על מנת ליצור איזון הוגן בין שלושת הרשויות : המחוקקת, המבצעת והשופטת יש לבצע מספר שינויים מהותיים: האחד- על כולם להיבחר. ( לא להתמנות) השני- לתקופה זהה ושווה.(לדעתי הבחירות צריכות להיות לשש שנים מלאות) השלישי- מהרגע שנבחרת עליך לבצע. מותר לך לבצע הכל כולל הכל במיגבלות הבאות: מכרזים- על מנת לייצר שיוויון. תקציב מאושר- חריגה מתקציב משמעה עברה חמורה. ביקורת שיפוטית או מקצועית יכול שתהיה אך ורק לאחר ביצוע. לעולם לא לפני. זו תחילתה של דרך חדשה בהנעת המדינה לקראת מיסוי אחיד וכולל של עד עשרים אחוזים בלבד ליחיד ולחברות.
כתוב תגובה ל- יהודה כהן
34
כל כך נכון.
  רונן28   6/01/20 05:38
רוב הציבור כבר הבין שהמערכת רקובה מהשורש. וזה בכלל לא עניין של שמאל ימין. עצם העובדה שבכל מדינה מערבית, דמוקרטית ונאורה הפרלמנט בוחר את השופטים. לעומת זאת, רק בישראל הם בוחרים את עצמם בשיטת חבר-מביא-חבר, רק זה מראה כמה המערכת רקובה מסירחון.
כתוב תגובה ל- רונן28
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il