News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 394,190  סלולר - 312,740
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
יחסים טובים, יחסית, בין יהודים לערבים בטבריה; ניסיונות להגיע להסדר בפרוץ המלחמה; קשיי פיקוד וכפיפות למפקדים מחוץ לעיר; התארגנות לקראת מלחמה בתוך העיר
יואב יצחק
יואב יצחק
הדס קליין: נוני התקשר ולחץ שאחביא מסמכים בכספת; לאחר מכן הכספת נפרצה    לשאלה האם מפחדים מנוני השיבה מירי אדלסון: "בטח. מאפיונר..."    מוזס איים על נתניהו בשל החלטת אדלסון להגביר תפו...
טובה ספרא
טובה ספרא
האתגרים ישפיעו לא רק על חברות פרטיות, עסקים קטנים וגדולים. הם ישפיעו בעיקר על כלכלת מדינות. יווצרו גרעונות שיקשו על ממשלות לעמוד בהתחייבויות שלהן, או שהצמיחה שקיוו לה לא תענה על הצ...
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
כשלא יודעים כיצד להתייחס למציאות נתונה, אפילו בשאלה הלכתית, יוצאים לרחוב ובוחנים כיצד מתייחסים לכך המון העם. לענייננו, המון העם הכריז בנהירתו לסליחות ולתפילות יום כיפור כי מבחינתו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבן הבוחן
מאת: אורי אליצור  |  07/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תמיד לבי היה עם נוער הגבעות=הנ
  קורןנאוה טבריה   8/01/12 05:01
הנוער הכי ערכי והכי יהודי במדינה "היהודית והדמוקרטית" ע'אלק!!תמיד גם כעסתי המגנים הטפשים שנופלים למלכודת שטומנת להם התשקורת הבזויה בעולם שכופה גינויים רק מיהודים-מעולם לא שמעתי אותה דורשת גינויים מרבני ה0מול הקיצון על פשעי התלמידים שלהם בנוסח ענת קם,אופנהיימר,גדעון לוי,עמירה הס ושכמותם?-או מראשי הערבים שיגנו את התנהגותה של חנין זועבי ב"מרמרה"?לא שמעתי שום גינוי מהמגזר הבדואי על פרשת החטיפת של ילדות יהודיות והפיכתן לשפחות מיו?!-מעניין,פשעי ה0מול והערבים מובנים לתשקרות היטב,אבל את זעקת היהודים הנרדפים= האנטישמים סלקטיבית לא מנסים אפילו להבין?אפילו לא כעיתונאים?! למען האמת אני בזה יותר למגנים שקוראים לעצמם "ימין"=להם אין מחילה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
אני לא ראיתי בחור שזורק אבן וג
  קורןנאוה טבריה   8/01/12 05:35
וגם לא סמח"ט פצוע!שמעתי=לא ראיתי!כששוטר מכה פצע את סגן אלוף אפי איתם כל המדינה ראתה את התמונה המזעזעת אותי עד עצם היום הזה-לא ראיתי סמח"ט פצוע!גם לא שמעתי שביבי ערך סיור לנפגעים בבתי חולים?זה מה שציפיתי לראות נוכח דיווח היסטרי של שדרנים מטורפים שמזדעזעים סלקטיבית בתשקורת?!אם יש לך תמונות של הסמח"ט הפצוע?אנא,הראה לנו זאת-קודם כל כדי לאחל לו רפואה שלמה!גם אני נגד זריקת אבנים בכלל: לא על סמח"ט ולא על חייל ולא על יהודי!אני מבקשת לראות זאת כי אני איבדתי את האמון שלי במערכת שמעלילה עלילות סרק סרק על אנשים חפים-וביום שאמנון אברמוביץ המאתרג מ0מול חשף את זהותה של "השמפניה" לפרובוקציות ועלילות דם:כסוכן שב"כ של רבין,גילון,אוסלו, ארבל ובייניש=נגמרה לי המדינה!ורק מתוך ניסיון מר עם סוכן שב"כ בזוי,אבישי רביב,שהעליל עלילות דם נגד חפים מפשע,אני לא מאמינה לשום עלילת דם מבית היוצר התקשורתי-אני מאמינה רק לעיני הרואות ולמה שראו עיניו של משה רבנו בהר סיני!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
אבן הבוחן של הימין בלוף-עד היו
  קורןנאוה טבריה   8/01/12 06:23
היום ליגוני,המחנה הלאומי לא הזדעדע,כמו רוב הציבור,מפרשת חטיפתן של ילדות יהודיות בנגב כשהקטנה בניהן בת 11 ע"י ערבים בדואיים ופלשתינאצים והפיכתן לשפחות מין-וגם אם בחלקן הלכו מרצון=הן מוחזקות שם נגד רצונן! עד היום גם התשקורת לא מתרגשת מזה לכן גם הציבור אדיש,אבל אם אותה תשקורת ממש,היתה מקימה שמינית האחוז מאותה היסטריה מתלהמת שהקימה על "העוול הנורא" שנעשה לטניה רוזנבליט ונעמה מרגוליס במסע הצלב שהחל נגד "נוער הגבעות" בחטיבת אפרים והמשיך ל"הדרת"נשים=(כאילו שאיכפת להם מנשים חרדיות?!)אולי החטופות היהודיות היו משתחררות מכלאן-התשקורת הזאת היא לא רק אנטישמית סלקטיבית היא גם גזענית ומתנשאת-אילו גרו החטופות בשנקין או ברמת אביב גפן?ואילמלא היה מדובר באתיופיות,עולות מרוסיה וישראליות משכונות מצוקה?=הטיפול התקשורתי היה שונה,וללא ספק!למען האמת אני כועסת הרבה יותר על אלה שקוראים לעצמם "ימין" ועל 0מרטוטי הליכוק בלוף שימינם ימין שקר =שלא נוקפים אצבע לטפל בפרשה המזעזעת הזאת=אני משוכנעת שהסיבה להתעלמות מכך זהה לזו של ה0מול הבזוי והתשקורת= רק לא לפגוע בבדואים שלנו!על זה כתב אצ"ג נביאי:"סלחנים וחנפים לערב-וזועמי דם לשבטי"!בושה ליהדות וחרפה לציון!!!לא תהיה מחילה וכפרה על הפשע הנורא הזה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אליצור מעודד ומסית להפרת חוק
  נעמן רגב   8/01/12 08:16
המטיף הדגול לדמוקרטיה , אורי אליצור , נגד אלימות ובעד הפרת חוק. האם הוא נגד אלימות ? הצחקתם את אורי הערמומי והמתוחכם. "תחסמו צירים , תשבשו פעילות , תבעירו צמיגים , תתקהלו הלתי חוקית , תצעקו על חיילים ושוטרים..". כמובן שאורי החף מאלימות , לא מסביר את הטכניקה , אותה הוא משאיר לדמיונם של נוער הגבעות. אולי הוא רומז בדרכו הלא אלימה לחסום כבישים בשיחי נוי , לשבש פעילות במחאות שקטות , להבעיר צמיגים רק בלג בעומר ובזהירות הדרושה , להתקהל בלתי חוקית ולהתפזר בשקט עם הגעת המשטרה , לצעוק על חיילים ושוטרים את הכתוב במגילת העצמאות , אך להימנע מלקרוא להם נאצים ובוגדים !!. נו ,ואחר כך עוד יש לראשי יש"ע טענות שעושים נגדם "צונמי" בלתי מוצדק והם ככלל תומכי חוק ואי אלימות ! הצחקתם את אורי שמזהיר שלא לתקוף פיזית את המח"ט , אך "לצעוק" עליו בוגד ונאצי , זה בסדר . ולהבין "ששומר החוק והמטיף למוסר וצדק" הערמומי הזה , היה בעברו ראש לשכת ראש הממשלה , אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- נעמן רגב
זה לא חדש.
  עמי, ת"א   8/01/12 13:45
אליצור הטיף להפרת חוק בזמן ההינתקות, ואני משער שהוא גאה על כך. לא ניתן לצפות מאדם שבאים להחריב את ביתו ואורח חייו שיישב בשקט ויקבל דין מלכות ללא מאבק. מי שחש שהחוק עושה לו עוול קשה מנשוא, יקום ויתנגד, והמלכות תעניש את המפרים. הפרות חוק כאלו מתקיימות כל הזמן, מימין ומשמאל. האיזון בין שניהם ייצור את גבולות החוק הראויים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
התובנה שלך מעניינת , עמי !
  נעמן רגב   8/01/12 16:36
"..מי שחש שהחוק עושה לו עוול , יקום ויתנגד.." !. טוב , עכשיו על פי התזה המוזרה הזו , לאחר כל החלטה שיפוטית או החלטה ריבונית של הממשלה או הכנסת , [ יש מאות כאלו ביום במדינה מתוקנת ], "יקום ויתנגד" מי "שחש שהחוק עושה לו עוול" [ תמיד ישנם כאלו באופן טבעי] וכך הפכנו למדינה של אנרכיה מוחלטת שבה החלטות שיפוטיות או של ממשלה חוקית , הינן רק הצעות להתייחסויות של הצדדים ואינן קביעות סופיות. ממש מעניין !.
כתוב תגובה ל- נעמן רגב
כן, אבל הוא צריך גם לשלם המחיר
  עמי, ת"א   9/01/12 10:22
המערכת תתפוס אותו ותעניש אותו. האכיפה היא זו שמונעת את האנרכיה. לא רבים ולא על כל חוק אנשים יסכימו לעמוד לדין ולהענש.


וכן - אם אזרחים רבים מוכנים להפר חוק ולשאת בעונש, המדינה צריכה לעשות חושבים אם החוק ראוי, ואם אכיפתו ראויה.

נעמן, די עם הצביעות - ההטפה להפרת חוק החלה בשמאל, ע"י אדמורי"ם גדולים מאליצור - פרופ' ישעיהו לייבוביץ' (שהיה גם מראשוני וראשי השימוש בסמלים נאציים במחלוקות פוליטיות, וגם הטיף, כלשונו, למרד), עמוס עוז ואחרים.

כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
5
נוער הגבעות
  אלגרה   8/01/12 11:19
מעניין שמי שבוגד במדינה ישראל אינו מוחרם כלל ומי שנילחם למענה זוכה לגינויים מכל פינה גם מהימין הצבוע ואני אומרת שלא כדי לכולם לגנות כל כך כי כמו שאני רואה את מצבינו הבטחוני לאומי והמזרח התיכון החדש עוד תצטרכו את נוער הגבעות להצלה.לעומת האנרכיסטים שמחלתם עושה טוב לתקשורת....
כתוב תגובה ל- אלגרה
6
"והריסת בתים היא חורבן יותר
  עמי, ת"א   8/01/12 13:39
גדול משריפת ספרים". זו הרי תמצית המחלוקת ביניכם לבין החרדים, לא? וצריך להודות שפה לחרדים יש יתרון: את הבתים כולם ניתן לשרוף בלי הרבה קושי, וזה גם קרה במהלך ההיסטוריה, ולא פעם אחת (תמיד השורף היה האוייב, ולא האח, אבל נניח לזה כרגע). אבל לשרוף את הספרים כולם זה קשה, ולשרוף את כל האנשים שזוכרים את הספרים זה קשה הרבה-הרבה יותר.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |