s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חזקת הגיל הרך: תהיו אבות מלאים כבר עכשיו
מאת: חנה ספרן  |  22/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
את שונאת גברים מקצועית
  קרציה   22/01/12 15:28
גבירתי: א. הזכות שלי כאב לשיוויון לא תלויה ברצונך הטוב, ואיני צריך להוכיח משהו כדי לקבל את הזכות הזו. ב. את משקרת בלי בושה בענין המזונות שגברים לא משלמים.
 אלפי גברים לא משלמים מזונות, האמנם?
כתוב תגובה ל- קרציה
לא סתם שונאת גברים.
  קרציה מס 2.   23/01/12 07:15
היא בחרה להיות לסבית מתוך החלטה פוליטית!
כתוב תגובה ל- קרציה מס 2.
2
מילים כדורבנות!!
  שם   22/01/12 17:34
כל הכבוד על מאמר חשוב. נגעת בעצם עניין, מאבק של כוח ושליטה. גברים, אבות, קחו אחריות. התוצאה על ביטול החוק היא יותר ילדים עניים בישראל. הרי האמהות ימשיכו לקחת אחריות על הילדים ולגדלם רק שכעת יוכלו הרבה גברים לסחוט אותן ולהעניק להן את הילדים תמורת פחות מזוהות, כלומר פחות כסף על גידול הילדים.
כתוב תגובה ל- שם
3
לא חג"ר בטלה=רק האוטומטיות שלה
  ע_הראל   22/01/12 22:07

ביטול החובה לחג"ר בסעיף 25 של חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות אינו מבטל מסורת של אלפי שנים, אלא רק מאפשר לשופט לוודא שהיא לא תנוצל חלילה בניגוד לטובת הילד (וחשוב שלא תהיה אוטומטית)!

כלומר בית המשפט ידרוש להבא מנשים (שדורשות משמורת עיקרית בגיל הרך) ליטול בכך את האחריות הכוללת לכך שהילד לא יוסת נגד ההורה האחר (ובכלל שלא ייפגע הקשר עם אביו)!

אישה שלא תצליח להוציא מפיה את המרגלית הנ"ל, הרי לא תקבל שום משמורת - אף לא חלקית, אף לא בגיל הרך.

הרי זהו סוד גלוי שהאישה (בין אם היא מודעת לכך או לאו) משדרת לילד חששות סמויים שמא האב יציק לו או ירעיב או ירעיל אותו ועוד זבאלות כאלה, וגם אחרי שהילד חוזר מבילוי (הכי מהנה) בחברת אביו - אז הפעם היא עושה לו פרצוף חמוץ יום יומיים - עד שהילד יבין את הרמז, וזה גורם לו לנפש חצויה וקונפליקט קטלני מבחינה פסיכולוגית (שהוא חייב לבחור או אבא או אימא) - ואין לו ברירה אלא להצהיר שאינו מעוניין יותר לפגוש את אביו, כי האימא זמינה כמעט תמיד והוא לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותה לחלוטין (רק כדי לפגוש את אביו פעם בשבוע - ששכר מצווה יוצא לו בהפסדה)!

לכן את הכותבת המיתממת לעיל צריך לשפוט בבית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות, ולדעתי גם את אורלב שמשתף פעולה לכאורה עם תעשיית הגירושין הארורה!

ואם נוקטים בדרך ההסברה הנ"ל, הרי נופלות מיד כל שאר הטענות של עדת המתנגדות - שהכותבת מרחהה לעיל, כי האישה תבקש את שלה מבית המשפט (ולא מבקשת כלום מהגבר - והוא לא יכול ממילא לסחוט אותה)!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
זכויות הגבר במשפחה!
  מתיו   22/01/12 22:47
הגיע הזמן להדוף את המתקפה רבת השנים של ארגוני נשים, וסתם נשים כוחניות שכל הזמן שתו להן ואכלו להן שוויון לנשים הוא עד הסוף בפנסיה,בחלוקת רכוש ,ובגידול הילדים הדואליות הצבועה של ארגוני הנשים חייבת להגיע לסוף דרכה
כתוב תגובה ל- מתיו
5
אל תחלקי עצות לגברים ...
  אחד אחד   22/01/12 23:47
במקום עצות לגברים פשוט תנו להם זכויות שוות ולא אוסף של סיפורים מעשיות ועצות .מכל מני נשים נמוכות עם שיער קצר ומשקפיים = יעני פמניזם רדקלי.
כתוב תגובה ל- אחד אחד
6
את כלכך עתיקה כהיסטוריונית
  joop   23/01/12 00:45
שלום לך
מאמר כלכך חד צדדי ועצבני כשהמילה "גבר" מזעזעת אותך
באמת ..תתביישי לך , ממרום גילך אני מאמין שאת אפילו בגיל של אימא שלי ואת כאמא [ או שלא } בטוח יודעת כמה חשוב לדאוג לצאצאייך - הרי זה אוטומט מקובל עלייך ומסתדר לך יפה במשבצת " אמא " אבל להזכירך וניכנס להיסטוריה משום שאת מתמחה בזה ...גם אותך " אבא" דאג לתכנן עם " אמא " - מספיק כבר עם השנאה ..אני ממשיך לקרוא עוד ועוד כתבות מקוממות על שינאת גברים באשר הם - די , נמאס , לכי להוציא את כעסייך אצל פסיכולוג אולי תגיעי לתובנות חדשות ...באמת , מומלץ.
אני מאחל לך בריאות ורפואת הנפש
כתוב תגובה ל- joop
7
פמיניזם רדיקאלי
  אמיגופון   23/01/12 01:31
עוד חיילת פשוטה בפמיניזם הרדיקאלי ... ילדים הם לא כלי מיקוח וגם לא כלי ניגוח! מחאה "אלימה"???? האבות האלו נלחמים על הילדים שלהם!!! נלחמים נגד תאוות בצע שבעקבותיה הילדים שלנו שבויים!! מנתקים ילדים מאבות, תחת תורת 'קידום מעמד האישה' אני קורא על אלימות ואני לא קורא מה ה"אלימות".. אני מאמין שצריך להשתמש באלימות צרופה כנגד כל מי שבא לפגוע בילדים שלנו! עוד מעט שנתחיל לדבר על המזונות נראה מי האלימות...
כתוב תגובה ל- אמיגופון
8
כל האבות אלימים ומזניחים:
  ראובן ניסן   23/01/12 01:33
בישראל של חנל'ה , כותבת המאמר, כל האבות , בעצם כל הגברים, הם אלימים, מזניחים... ואינם מאפשרים לאמא לנתק את הילדים מהאבא ולקחת אותם להולנד . ואולי זה הזמן להגיד לאבא שנאבק על הקשר עם ילדיו שהוא מושא להערצה, כי ילדים צריכים אבא, גם אם אמא מתגעגעת להולנד, היא לא יכולה לקרוע אותם מאבא ולקחת אותם איתה כמו מזוודה. ואם לאבא יש משפחה מורחבת נהדרת, הורים תומכים , קרי סבא וסבתא אוהבים, דודים ודודות, אשר רוצים לבלות זמן רב עם נכדתם ולהשקיע בה ... מה רע? האם המודל החברתי שחנ'לה אופה לנו חייב להיות המודל האמריקאי בו אין משפחה, הילדים מנותקים מההורים, הנכדים לא מכירים את הסבא והסבתא כמעט, והנשים כולן גרושות או חד-הוריות? איזו חברה חולה את אופה לנו פה חנ'לה? מאיזו סביבה חולנית את הגעת ובאיזו משפחה את גדלת שלכך את מטיפה? עד מתי רשעים יעלוזו ועד מתי תשמשו בקלישאות "גבר אלים" או "מאבק אלים".... מה אלים במאבק של האבות? מה?! שהם חילקו פרחים לעובדות הסיציליאניות בבר אילן? שהם כואבים את הניתוק מילדיהם? שהם רוצים שויון זכויות במדינה עליה הם נלחמו להגן? ומה את עשית למען החברה הישראלית חוץ מלהרעיל אותה בארס ובשנאה בין המינים, בת-שטן שכמותך? האבות הללו מבקשים את הזכות הבסיסית שלהם לגדל את ילדיהם, להיות שותפים, כמו לפני הגירושין. הדרישה הזו לגיטימית וניתנת לאבות בכל מקום אחר בעולם , למעט בישראל. אז את יודעת מה? זה לא יעזור לך... מילות הארס שלך לא ישרתו אותך, המהפך יקרה, בין אם תרצי או לא. ההתנהלות של ארגוני הנשים לאור ההתקדמות האיטית אך הבטוחה של האבות בדרך ליקר להם מכל - הילדים, ההתנהלות הזו שלכן היא זו שמראה בדיוק מאיזה חומר אתן עשויות. "אלימות אלימות" את מצטווחות כאחוזות תזזית... לא יעזור לכן :) האיחוד בין הילדים לאבא יבוא על אפכן ועל חמתכן. והילדים ישמחו, והאבות ישמחו, והאמהות ישמחו - כי יהיה להן זמן להתקדם בחיים, להמשיך את הקריירה ולהתחיל פרק ב'. עד עכשיו , בגלל שאתן חייבתן אותה להתקע עם הילדים כל השבוע - הן לא היו פנויות לשום דבר ולכן הפכו יותר עניות... אז עכשיו הסיוט הזה יגמר! מי תדפקנה? הפמיניסטיות הרדיקליות הניזונות מחוסר השוויון, וניזונות מהנחיתות של הנשים בחברה, ולכן מנסות לשמר את הנחיתות הזו באמצעות שקרים וקלישאות. לא יצלח לך, בת שטן, התרגיל הזה לא יצלח. לחברה הישראלית נמאס ממך. תפנימי את זה . אנשים ברחוב הישראלי , נשים וגברים כאחד, שונאים אותך, שונאים את הד"ר דפנה הקר, שונאים את חנה בית הלחמי, שונאים את פרופ' רות קדרי ומאחלים לכולכן רק רע. עזבו את החברה הישראלית לנפשה , והשאירו את הנשים והגברים לחיות בשלום ובשלווה. תודה!
כתוב תגובה ל- ראובן ניסן
9
גיבוב של שטויות
  איגל פיגל   23/01/12 01:40
כדאי שהכותבת תודה בפה מלא שהאינטרס העומד מאחורי דבריה הוא כלכלי נטו. לא טובת הילד מעניינת אותה אלא טובת הכיס של הגרושה. ההכללה הפושעת על מידת מעורבותם של אבות בגידול הילדים נוטפת שנאה ויוצרת דחייה מה"חוקרת".
כתוב תגובה ל- איגל פיגל
10
מי נתן לה לפרסם את השטות הזאת?
  עמית שקד   23/01/12 09:26
מה הקשר בין טובת ילד בנושא אחריות הורית משותפת וכל השטויות שכתובות בטור ההזוי הזה. ומה הבעיה עם אבות שרוצים ומסוגלים להיות מעורבים???? הרי ברור שטובת הילדים הינה מעורבות מלאה של שני ההורים!!! הילד צריך להענש על זה שהאב היה פחות מעןרב לפני הגירושין??? מה זה השטויות האלה???
כתוב תגובה ל- עמית שקד
11
דוקטור לשנאת הגבר
  גיל רונן   23/01/12 09:37
יש לסגור את חוגי המגדר.
כתוב תגובה ל- גיל רונן
12
שינוי החוק לא טוב ואסור שיקרה
  רא   24/01/12 01:05
במקרה הזה את צודקת אסור ששינוי החוק יעבור אסור זה אסון לגירושים מלחמות יותר בלאגן ובסוף הילד סובל טבע זה טבע ולא משנים אותו כמו בטבע אמא סוחבת את התינוק 9 חודשים כמו בטבע הגורים נישארים עם האמא ככה זה הטבע וטבע לא משנים מודרניזציה מישתנה אבל טבע לא ואסור לגעת בו
כתוב תגובה ל- רא
13
נ(ח)שים שקרניות לשמד!
  זה שגידל וטיפל   24/01/12 02:32
בהתחלה, חשבתי שאת סתם מטומטמת...

בהמשך, חשבתי שאולי כתבת מתוך בורות...

עכשיו, אני יודע שאת פשוט מרשעת מרושעת!!!


(זה שגידל וטיפל - ונשאר עם ה# ביד...)
כתוב תגובה ל- זה שגידל וטיפל
14
האלימות של שונאי נשים
  אסתר הרצוג   24/01/12 20:49
המאמר מצוין אבל מה שחשוב יותר שאת ההוכחות לטענתה של חנה על האלימות שבה כל-כך רגילים הגברים שונאי הנשים להשתמש נמצא, כמו תמיד, בתגובות.
כתוב תגובה ל- אסתר הרצוג
15
גרושות עניות ונשים מטפלות לנצח
  יונת קלר   25/01/12 09:24
אותן נשים אשר מקבלות דמי מזונות מהיטוח לאומי מוגבלות ביכולת ההשתכרות שלהן כך שהן נידונות להיות עניות גם על ידי המדינה. המדינה שיודעתת לגבות מצוין מכל בעל חוב שלך משום מה לא מצליחה לעשות זאת עם האבות.
ובעניין נוסף. חלק גדול של האבות הגרושים, גם אלה שבהסדר משמורת משותפת אינם המטפלים האמיתיים בילדיהם. שוב ממשיכות לעשות זאת הנשים, אימהותיהם או נשותיהם החדשות.
כתוב תגובה ל- יונת קלר
16
שקרים "אקדמיים" הם עדיין שקרים
  אבא   31/01/12 16:23
ברור שהכותבת לא מצוייה בתחום ומצטטת פרופגנדה של וועדי העובדים של הנשים. חשוב להבין, להדגיש ולסמן את העובדה ששקרים מפי אקדמאי הם עדיין שקרים. שום תואר שבעולם לא מכשיר סיפורי בדיות. אבות מעורבים נגרסים בגלגלי המערכת המפלה בדיוק כמו כל אבא אחר.
כתוב תגובה ל- אבא
17
Biology of Dads
  לנה   3/02/12 20:38
topdocumentaryfilms.com/
כתוב תגובה ל- לנה
18
כל מילה בסלע!
  עו"ד תמר טסלר   16/02/12 23:47
כתוב תגובה ל- עו"ד תמר טסלר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il