News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 479,768  סלולר - 912,553
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ניתוח של דמי השכירות הממוצעים למשרדים ולחנויות בשמונה ערים, לצד הארנונה שערים אלו גובות מן המגזר העסקי, מוביל לתוצאה ברורה: במקרה הטוב ביותר – הוצאות קבועות אלו יבלעו מחצית מן הסיו...
יואב יצחק
יואב יצחק
לא ממשלת אחדות אלא ממשלת חירום בראשות נתניהו    לא ראוי להשיב את אדלשטיין לראשות הכנסת    יש לקדם חקיקה לקבוע מגבלות בג"ץ    רוטציה עולה בקנה אחד עם האינטרס האישי של נתניהו    משפטו ית...
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
נכון לעכשיו המגיפה אינה מהווה "כוח עליון" המאפשר לבטל עסקות ולדחות מסירת נכסים    במקביל עולות שאלות מורכבות של מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה
נזק מינימלי לפרטיות [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
אלוף (מיל.) יעקב עמידרור
איזון נכון בין הזכות לפרטיות לבין החובה להציל חיי אדם, הוא לאפשר למשרד הבריאות להשתמש בנתוני השב"כ - אבל לחייב להשמיד אותם אחרי שבועיים-שלושה
תבי סטפק [צילום: קובי קנטור]
רועי ויינברגר  |  
צבי סטפק, ממייסדי ובעלי בית ההשקעות מיטב דש, וגילעד אלטשולר, בעלים ומנכ"ל משותף באלטשולר שחם התארחו אתמול במפגש וירטואלי ששודר ל-100 אנשי מקצוע בענפי הפיננסים והביטוח.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הניצחון של השמאל והפלשתינים
מאת: ד"ר חיים משגב  |  27/08/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לליכודניקים-עוד סיבה להעיף את שרון
  מאיר רבינוביץ   27/08/04 15:36
המאמר המלומד הזה מצביע בבהירות על אחריותו של שרון לקריסת כל עמדותיה של ישראל. הפתרון ההכרחי היחיד הוא להראות לשרונים-אריק ועומרי וכן לאולמרט את הדרך הביתה לפני שממשלת הליכוד תגשים את מצע רק"ח ואחמד טיבי-לכל גנרל ומנהיג יש תחליף ובודאי לחונטה של שרון ימצאו תחלפים רעננים.נחושים ומחוייבים יותר לעמדות הליכוד.יש ליזום במיידית משאל מתפקדים שיכריע שלטובת העם עתידו ועתיד הליכוד על שרון להתפטר מיד! לגיבוש דרכי פעולה נא ליצור קשר לדא"ל הנ"ל. בהצלחה במערכה החשובה!!!
כתוב תגובה ל- מאיר רבינוביץ
2
Dear Doctor
  Sara Scherrer   27/08/04 17:05
This fence is the best thing that Israel did since the Six Day Victory. This fence limit the Arabs' capabilities to export their entropy to us. This fence allow our State to control the Palestinian immigration to Israel. This fence allow Israel to re claim its INDEPENDECE.. Dear Doctor , you must control your emotional outbursts. This fence is a defeat to the Left , to the Arabs, and to the European detractors of our EXISTANCE. I'll try to say it differently. The conquest of populated areas in Yehuda, Shomron, and Gaza enclave was a blunder of historical dimensions. A brilliant victory in 1967 turned to be a dmographic defeat. THE SIX DAY WAR ^s VICTORY, WAS IN FACT, AN ENTRAPPEMENT.Now we have to rectify this horrible etrappement and the ensuing mistakes after the six day war. Finally, our Nation begin to grasp the eventual threat to our physical existance. Our European - Leftist destroyers cannot stand the idea that Israel rteleases itself from the entrappement of 1967. Did you understand ? I doubt it !! You and so many "Thinkers" cannot release themselves from outmoded paradigms. This fence was necessary already immediately after our six day war's victories. Remember, the FENCE IS FOR THEM NOT FOR US.WHY ? BECAUSE WE CANNOT ALLOW DUAL-NATIONALITY STATE.Ben Gurion himself rejected that idea that came from the infamous Prof. Magnes.If you do not know, dear Doctor, every European Nation is already moving to culturally fence their Arab minorities off. Europe is exactly doing the same thing as us. So please, think again , and please control you emotion. We do not need more hysterical commentators . The Israeli scenery is over populated with hysterical garbage thinkers that only freighten the herds of our people. I love Israel .Rest assured the fence will be completed regardless of millions of detractors and hypocrites. Shabat Shalom
כתוב תגובה ל- Sara Scherrer
sara thank you, well said
  charlie   27/08/04 19:27
I agree that the fance had to come up and it proved itself,Ican't see that the world will allow us to keep it forever eventhough we will always need the fance especilly when they moltiply so fast at least we will have a better control on the borders, otherwise it will become one state for 2 nations by them moving freely in to israel,any way shabth shalom. sorry for my speling mistakes
כתוב תגובה ל- charlie
3
זה מה שתמיד טענתי.מדינה וחצי לערבים
  יוסי,הנגב   27/08/04 17:09
וחצי מדינה ליהודים.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
4
אילוף הסוררת הישראלית???
  שכל עולמי   27/08/04 17:17
מאמר מאלף ולצערי הרבה הרבה ממנו יותר מנכון. אבל החשיבה המרובעת והאגוצנטרית המייצגת את עצמנו היא שתביא לההרס העצמי הבלתי נמנע. אולי היית יכול להוסיף כי הגדר גם אם חטאת השחיתות וההתעשרות של המקורבים אשר יבנו גדר, אשר אותה יאלצו להרוס בקצב הרבה יותר מהיר ממשך בנייתה. זאת כמובן מבלי להזכיר את הכסף הרב האין סופי שיכנס לכיסם של המושחתים מטעם. לא כך עם החפץ במולדת היה אמור לבנות חומה. לא על ידי ההרס הכלכלי החברתי של מטומטמי שכבות הביניים והשכבות החלשות, ולא על ידי התנהגות פיל בכלי חרסינה של יעני מנהיגים שכל שהם רוצים זה בטובת...העם. זה הרבה יותר מאסון טבע. מה גם שזה האסון הלאומי שלי-שלנו-שלכם.
כתוב תגובה ל- שכל עולמי
5
כל מילה בסלע
  michael123   27/08/04 17:19
אכן גדר ההפרדה הזו היא הטיפשות בהתגלמותה. מה שעוצר את הטירור זו בעיקר הפעילות האינטנסיבית של כוחות הבטחון בתוך ערי יהודה והשומרון.
נכון גם שישראל לא רק שאינה כח כובש ביהודה ושומרון, אלא היא הריבון היחיד שיש לו זכות על ארץ ישראל המערבית. הואיל והערבים סרבו לקבל את הצעת החלוקה ולא הקימו מדינה על שטחי יש"ע עד מלחמת ששת הימים, ישראל היא הריבון היחיד שיש לו זכות לשלוט בשטחים האלה, וכמובן להתיישב בהם כפי שיש לנו זכות להתיישב בכל השטחים שנכבשו במלחמת העצמאות ואינם נכללים בגבולות החלוקה.
הצד שסירב לקבל את החלטת האו"ם איבד את זכותו לשלוט בשטח הזה.
כתוב תגובה ל- michael123
יש אלטרנטיבה
  חושם   27/08/04 23:29
מפלגת העבודה היא האלטרנטיבה. נא לחפש היטב ולמצוא לאן היא נעלמה.

הצביעו עבור העבודה כי זו מפלגה נקייה, שלא קנתה שלטון בכסף, שראשיה לא שתקו בחקירתם, שלא מינתה מינויים מפלגתיים ולא מעלה בכספי המדינה, וראשיה לא מכרו את האינטרסים החיוניים של המדינה תמורת פרס נובל. הכל תעמולה של התקשורת השמאלנית.

מפלגת העבודה באופוזיציה הוכיחה, שהיא ראויה לשלוט. היא מיטיבה לזחול לעבר השלטון, ויש לה עקרונות - היא לא תוותר על השלטון תמורת שום דבכר.

הצביעו עבור העבודה. רק לפני כן, אנא מצאו אותה.

כתוב תגובה ל- חושם
6
צודק ד"ר משגב
  חדוה   27/08/04 17:23
בימ"ש העליון כולו בראשו שמאל! לא מענין אותו מהעם ומהמדינה, רק להזיז הגדר לטובת הערבים. ועוד רוצים להאריך את כהונת מר ברק בעליון.
מתי יעופו כבר כנופית שרון ושות'??
הדיקטטורה והשחיתות חוגגת ולליכוד יש בעיה? איזה מפלגה שנותנת ג'ובים ומושחתת ודיקטטורית.ואם חושבים אתם אנשי הליכוד שתצליחו בבחירות הבאות אתם טועים ב ג ד ו ל !!
כתוב תגובה ל- חדוה
7
מלכתחילה היא צריכה לקום על גבול 67
  מרחם עליך   27/08/04 18:05
כתוב תגובה ל- מרחם עליך
וטרנספר ליהודים או חילופי אזרחים?
  יוסי,הנגב   27/08/04 18:35
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
8
פסיאנס
  א.גורביץ   27/08/04 18:21
שחקן גדול מר משגב, משחק קלפים עם עצמו אין עולם אין יריבים -כולם יוק. רק בית המשפט העליון הוא שמציק לו.וחוץ מזה הכל בסדר...
כתוב תגובה ל- א.גורביץ
9
ד"ר משגב, אתה צודק
  שמעון ש   27/08/04 18:24
כתוב תגובה ל- שמעון ש
10
this is not a fance .this is a wall
  amevin   27/08/04 19:39
only the jews in israel call it a fance.
כתוב תגובה ל- amevin
11
ידוע שמה שטוב לערבים טוב לשמאלנים
  אהרון1   27/08/04 19:49
ללא שמאלנים והבג"צ השמאלני הגדר היית קיימת ולא היו מפרקים אותה.
כתוב תגובה ל- אהרון1
אהרון1 אתה כזה אידיוט
  דני ב.   28/08/04 07:45
אבל אתה מדגם מייצג של חבריך שרוטי המוח מהימין.
ההסתה הקבועה שלך נגד כל מי שלא תומך בדעתך הוא מייד מחוק עבורך הוא משת"פ שונא ישראל.
צא ולמד בזכות מי אתה יושב היום מול המחשב ומביע את דעתך החולנית אם לא בעזרת השמאל השנוא עליך.

היגיע הזמן שתחליף קסטה במוח הציפור שלך.
כתוב תגובה ל- דני ב.
לדני: מתלהם מטומטם
  זאביק1   29/08/04 11:13
כבר מזמן לא קראתי תגובה מטומטמת כמו שלך.
האם גם אני כותב במחשב בזכות השמאלנים הסהרורים? ואולי תואיל להסביר למה ואיך ומאיפא באה הנדיבות הזו?
עד כמה שידוע לי קיבלנו מהשמאלנים רק דבר אחד: הסכם אוסלו. דמם של 1000 ההרוגים של הסכם מחלת הרוח הזו מרוח על ידם ועל ידיך.
כתוב תגובה ל- זאביק1
12
מדינת ישראל אפיזודה חולפת. עובדה
  נתנאלה   27/08/04 19:53
הפלשטינים רוצים בהכחדתנו המלאה. השמאל הישראלי (והיהודי) רוצה לעזור לפלשטינים. לימין אין ראש ממשלה אלא דיקטטור. אולי חייל טוב אבל מדינאי גרוע ומנהיג לא אמין. הנוסחה הזו תביא רק לתוצאה שבכותרת.
כתוב תגובה ל- נתנאלה
כ'כ פסימיסטית,השמש תזרח מחר בטוח
  בצלאל   27/08/04 22:49
אני יודע שאת צודקת אבל א, אני מסרב להאמין... ו ב,אני מסרב לקבל חושך כעתיד שאת חוזה לנו... אז היכן אני עומד? כאן קבור הכלב... אבל נדמה לי שצריך המון סבלנות ולהצליח להתיש את האויב, ומתחת לאותה מטריה של סבלנות נמתין בישראל לבחירות ומנהיג אמיץ עם חזון שיקום ויוביל אותנו אל חוף מבטחים... נדמה לי שלרבים בארץ אותה הבעיה כשלי, והתשובה היא מה אפשר לעשות ? תשובה של חוסר תשובה כשאין מנהיג עם מצפן אנו חסרי אונים... מצטער מאד
כתוב תגובה ל- בצלאל
13
ובכן
  4456   27/08/04 20:37
חבורת הקוויזלינגים שמכונה ביה"מ העליון היתה מאז ומתמיד מחוייבת לאינטרסים של האיחוד הנאצי.
לגבי מזוז,הוא רוצה להגיע לעליון.הוא מזרחי,וכדי שמזרחי יגיע לעליון הוא חייב לאמץ את השקפת העולם של טיבי.
כתוב תגובה ל- 4456
14
עצרנו את החברים שלך עם הגדר משגב
  אלי אשכנזי   27/08/04 22:13
משגב,כל הפטפוטים שלך מתגמדים מול המטרה העיקרית שהשגנו בזה שעצרנו את כל חבריך המתפוצצים.תחשוב על זה בבית.
כתוב תגובה ל- אלי אשכנזי
חברים
  אלי אלי למה עזבתני   27/08/04 23:15
אלה שמתפוצצים הם חברים של ג'וזף צמביילין.
הגדר שווה לתחת, יעקפו אותה עם מנהרות מלמטה ויגלשו מעליה למעלה.
אפשר היה להשתמש במיליארדים האלה למטרות יותר טובות.
כתוב תגובה ל- אלי אלי למה עזבתני
לא עצרת ולא בטיח, והוכחת טיפשות!
  שכל עולמי לתגובה 16   28/08/04 04:30
מי לא יכול לטפס 8-20 מטר גובה? מה רק חיילי הקומנדו שלנו יכולים??? מה גם שמתגובתך אפשר לחשוד שכותב המאמר מת שהם יתוצצו עלינו. מזה השטויות האלו??? מה אתה לא יכול לפחות להבליג ולהראות פחות שנאה??? או שאתה אחד מקבלני הגדר הגורפים מילארדים שיכלו ללכת לשלום ובטחון, לכלכלה ולחברה, אבל בעצם את זה אתה ומנהיגיך לא רוצים.
כתוב תגובה ל- שכל עולמי לתגובה 16
15
MISHGAV yasher koach ! 100% TZODEK
  amirush   27/08/04 22:38
כתוב תגובה ל- amirush
16
The fence will move eastward.
  Dark   27/08/04 23:36
A transfer of all arabs from our land is inevitable.
It is a matter of time and timing.
When chaos will prevail throughout the world, (which is also a matter of time), the transfer will be performed in full, and perhaps the ‘smolanim’ will be included.


Have a nice weekend.
כתוב תגובה ל- Dark
17
עכשיו רואים מי מסית
  פיני ברזל   28/08/04 09:03
להשוות בכותרת את השמאל והפלשתינים זה לא לענין.

הפלשתינים רוצים מה שהם רוצים.
השמאל רוצה מה שהימין רוצה: שלום ובטחון, אבל חולק על הדרך. כמו שאפשר להיות ימני בלי להיות מטורף עם קצף של כלבת מהפה, כך אפשר להיות יהודי חם, אוהב עמו ומולדתו וגם שמאלני.

תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- פיני ברזל
אפשר פעם להודות בטעות
  מוטי   29/08/04 21:58
נכון שאפשר להיות שמאלני האוהב את ארצו וכו' אבל צריך להיות עיוור גמור כדי לא לראות את הטעות הגדולה של 'הדרך השונה של השמאל' - אוסלו.
פיני ברזל - אתה לא חייב להתבייש בפומבי באסון שהמטתם עלינו, אבל בחדרי חדרים ראוי שתעשה כן.
כתוב תגובה ל- מוטי
18
משגב צודק
  בוריססס   28/08/04 20:54
משגב צודק. השמאל ההזוי, המשיחיסטי, עוד יוביל אותנו אל פירוק המדינה וטבח יהודיה. השמאל מבולבל, מטושטש, חי בחלומות. שבוי בהזיות של עצמו.
כתוב תגובה ל- בוריססס
מזל שיש את בוריססס
  גור מיניץ   29/08/04 01:22
שיגיד לנו מה לעשות.
כתוב תגובה ל- גור מיניץ
מזל שיש את בוריססס
  גור מיניץ   29/08/04 01:22
שיגיד לנו מה לעשות.
כתוב תגובה ל- גור מיניץ
19
משגב היה שמח אליו היה משטר אפרטהייד
  משגב והפאשיזם   31/08/04 17:19
הטיעונים המשפטיים של משגב באים להצדיק הרג וגזל בלתי מוצדקים, שנמשכים מ 1967. שטחים כבושים או לא, הם קוץ בתחת לישראל, ויותר מהם - המתנחלים, חברים של משגב, שבגללם מתים כל כך הרבה חיילים ואזרחים ישראלים.

אגב, שימו לב ש"ההחלטות האמיצות" שמנהיגים מקבלים על עצמם במה שקוראים "צומת היסטורית" - היא תמיד במפנה מימין לשמאל! כך היה עם דגול, בגין, רבין, שרון וכיוב'. בסוף מבינים שהשמאל מדבר לעניין, אבל לוקח לימין זמן עד שהוא קולט וביתנתיים נהרגים יותר מדי אנשים!
כתוב תגובה ל- משגב והפאשיזם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |