|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
ישמעאל |
|
8/09/12 13:07
|
|
|
|
רק שלא ינוח ולא ישקוט עד להריסה מוחלטת של העיתון המגעיל של המדינה . אחרי מעריב צריך להחריב גם אותו כדי שאולי ייצא עיתון עם דיווחים אובייקטיביים ולא תמיכה מוחלטת בצד זה או אחר . הוא חייב להיכנס גם לתחום הטלויזיה והרדיו כדי למוטט את המעוז השמאלני שהביא להרס המדינה . רק אז תשקוט הארץ .
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה לייבוביץ |
|
8/09/12 19:52
|
|
|
|
האם אידלסון אזרח ישראל
האם אידלסון שירת בצבא או במילואים
האם ילדיו ונכדיו של אידלסון משרתים בצבא
כמה ימים בשנה מועיל בטובו מר אידלסון לגור בישראל
על פי התשובות הקבע את דעתי על מר אידלסון ולא על פי עושרו או אושרו
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ
|
|
|
|
|
|
|
המתיימר |
|
8/09/12 23:07
|
|
|
|
גם רוטשילד לא שירת בצבא או באחת ממחתרות ההגנה שהוקמו ביישוב היהודי. הוא גם לא טרח לעלות לארץ ולהתגורר בה ...כל זה לא גורע בכלום מתרומתו ופעלו למען היושבים בציון
עדיף אותו מאשר קצינים לשעבר שגרים בארץ וה״מוסר״ שלהם מחייב אותם ל״דווח״ לתקשורת (זרה במיוחד) שחיילינו רוצחים ילדים פלסטינאים ע״מ לסחור באיברים שלהם ...
|
|
כתוב תגובה ל-
המתיימר
|
|
|
|
|
|
|
לא מבין |
|
8/09/12 23:24
|
|
|
|
קודם תלמדי עברית מסעודה.. בעברית אומרים אקבע ולא "הקבע" וחוץ מיזה.. למה את חושבת שדעתך חשובה?
|
|
כתוב תגובה ל-
לא מבין
|
|
|
|
|
|
|
ג'ורה עריף |
|
9/09/12 10:28
|
|
|
|
ובמקרה הזו הדעה היא גם נקודה חשובה. אדם שקובע גורלות באמצעות עיתון צריך להיות גם תושב הארץ הזו. אדם שמשפחתו חיה כאן, כספו ועסקיו תלויים ביציבות המשק וילדיו משרתים בצבא. רק אדם כזה יכול וראשי לעצב דעת קהל בישראל. כך זה מקובל אגב בהרבה מקומות בעולם וכך זה צריך להיות גם כאן - איסור בעלות זרה על כלי תיקשורת.
מה שכן העניין במצבנו הנוכחי תאורטי לחלוטין. לאדלסון אין בעיה להעביר את מניותיו לאיש קש ישראלי ומעבר לכך מצבה של התקשורת גרוע ונואש כל כך עד שבכל מקרה רק אנשים עם אינטרס שאיננו אינטרס עיתונאי תקשורתי יחפצו להשקיע את כספם הטוב בתחום זה
|
|
כתוב תגובה ל-
ג'ורה עריף
|
|
|
|
|
|
|
מכלועה החכמה |
|
10/09/12 09:18
|
|
|
|
הבה נעשה סקר בציבור ונישאל אותו בענין שלדון. מה דעתכם תהיה התשובה. בוודאי ילדים דבילים. כן כן ועוד פעם כן.כולם בעד, מישחק ההימורים הזה של אידילסון היקר ירבו כמוהו. הפלא ופלא מישחק הימורים שכל כולו מוסרי לחלוטין. שלוש ארבע ג"ורה ומסעודה לייבוביץ,אנחנו צבועים טרללי וטרללו,טיפשים שכמונו אבו עלי ואבו עלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מכלועה החכמה
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 12:18
|
|
|
|
את יותר מלעונה ממכלועה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
ישמעאל |
|
9/09/12 10:23
|
|
|
|
אבל , כנראה שלא בדיוק השתתפת בשיעורי דקדוק . בכל אופן , מה זה כל כך חשוב ? והבעלים או בעלי המניות של מעריב היו מהארץ ? בעלי המניות הבכירים בעיתון הארץ ? ובעלי המניות הבכירים בכמעט כל עסק ענק אינם אזרחי חוץ ? מה אתה מקשקש ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
|
|
|
וגם נזבלין ושוקן |
|
9/09/12 17:17
|
|
|
|
לא נזבלין ולא המשקיע הגרמני בעל עבר נאצי שמשקיע בהארץ ולא גרשום שוקן לא עשו צבא ובכל זאת תורמים לתעמולה החמאסית של הארץ
שלדון יצור עיתונות לוחמת וכולנו מקוים שיהי לו את השכל לקחת את יואב יצחק לעורך ראשי
ואז תהיה לנו עיתונות במיטבה
יאללה קדימה לטלוויזיה לקנות את ערוץ 10 או לפחות את שרידיו ללא כל הזבל שבו .
והעיקר להרוס את ידיעות אחרונות ואת נוני מוזס שהרס את העיתונות סחט פוליטיקאים חברות כלכליות
קצינים בצבא , סיסכסך בין פוליטיקאים חבר למושחתים כך שאפילו שופטי עליון מונו בלחצו ,
יאללה לחסל את הסרטן של ידיעות אחרונות ואת הכלבלבים שיפר קדמן וברנע ואת הפודל ההונגרי אטילה
|
|
כתוב תגובה ל-
וגם נזבלין ושוקן
|
|
|
|
|
|
|
דוגמא מצויינת, |
|
9/09/12 17:45
|
|
|
|
שנאה, דיבה, ארס, שקרים ואלימות. והכל בחסות מיליארדר מפוקפק וימני הזוי, שכל העניין שלו בעיתונות הוא לקדם את עמדותיו הפוליטיות.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוגמא מצויינת,
|
|
|
|
|
|
|
Michelle Eder |
|
11/09/12 23:28
|
|
|
|
העיקר שהוא יהודי חם שתורם למדינה ולעם היהודי
|
|
כתוב תגובה ל-
Michelle Eder
|
|
|
|
|
|
|
עורה אריף |
|
9/09/12 10:23
|
|
|
|
עובדה - הועסקו בו עיתונאיות קטנות מטופשות ונקמניות להחריד
|
|
כתוב תגובה ל-
עורה אריף
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 15:19
|
|
|
|
את התשקורת ! רצח הקב" ט אתמול ,וכריתת עצים בני מאה שנה אתמול בשמורת הכרמל - והתקשורת הכלבלבית בקושי נבחה, אך נערים יהודים שהיכו ערבי-זוכה לנביחות עזות במיוחד במשך כשבוע ! להרוס את כלבת השמירה של הדמון-קרטיה!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
אבי123 |
|
11/09/12 01:03
|
|
|
|
|
2 |
|
|
לאנושות |
|
8/09/12 13:19
|
|
|
|
|
3 |
|
|
התקשורת |
|
8/09/12 13:27
|
|
|
|
הגיע הזמן שמישהו ישבור את מונופול התקשורת המושחתים.
|
|
כתוב תגובה ל-
התקשורת
|
|
|
|
4 |
|
|
אמיר 1 |
|
8/09/12 13:33
|
|
|
|
לערוץ 10 הוזרם סכום גדול מכל מה שהוזרם לישראל היום ובכל זאת העיתונאים עשקו אותו, גם לאודר הוא לא בדיוק ישראלי וגם הוא היה מקורב וגם הוא העביר מסרים בשם ראש הממשלה.
הבעיה היא לא רק שמאל וימין, אין שום סיבה שהשוק ישלם הון עתק לפירסום שמגיע בסוף לטייקוני העיתונות, אם יש חלופה זולה זה עדיף, גם נימרודי נכנס לעיתונות מתוך אינטרסים, ומשקיעי הארץ הגרמנים גם הם תרמו לעניין, ובכלל אין שום רע בריענון השורות.
הדיון הוא כיצד נצליח לקבל עיתונות איכותית, ועד עכשיו עם כסף זר או בלי כסף זר אנחנו לא ממש מצליחים לקבל, והאתר הזה הוא דוגמא טובה לעיתונות ראויה שצצה אחרי שעזבת את העיתונות הכתובה, יש שינויים צריך להסתגל ובסוף השוק ימצא את הפתרונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר 1
|
|
|
|
5 |
|
|
מואי |
|
8/09/12 13:39
|
|
|
|
הגיע הזמן למוטט את העיתון המסריח שקרוי ידיעות אחרונות.רק בצורה כזאת הימין סוף סוף יתחיל לשלוט במדינה הזאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
מואי
|
|
|
|
6 |
|
|
על " ישראל היום" |
|
8/09/12 14:05
|
|
|
|
אומר לך שאתה נותן לו( ל"עיתון") קרדיט ( שלא מגיע לו) כאשר אתה מכנה אותו " עיתון"..
" ישראל היום " הוא הכל חוץ מ" עיתון"
במקרה הטוב אפשר להגדירו כ:" דף מסרים יומי של ראש הממשלה".
יודע מהו הוא מזכיר לי??
את " עיתון" פראבדה" הרוסי ( שזה ברוסית " אמת"...)
בדיחה: ברוסיה היו שני "עיתונים" בתפוצה ארצית:" פראבדה" ( אמת) ואיזווסטיה" ( בתרגום לרוסית,חדשות).
ומה נהגו להגיד ברוסיה??
שב" פראבדה" א-י-ן אמת ו" באיזווסטיה" א-י-ן חדשות....
|
|
כתוב תגובה ל-
על " ישראל היום"
|
|
|
|
|
|
|
רני |
|
8/09/12 14:17
|
|
|
|
היית "מנוי" של ישראל היום? אתה מתכוון ששלמת על מנת לקבל אותו הביתה ביום שישי? כי זה המנוי היחיד שקיים.
ישראל היום הוא עיתון לכל דבר ועניין. מה שלא ניתן להגיד על הצהובון ידיעות שנתפס משקר לא אחת וכנ"ל הארץ ומעריב.
ידיעות והארץ בהחלט עונים להגדרה של תקשורת ערבית בעברית. מעריב הוא חצי חצי.
ישראל היום מנסה להיות מאוזן בדיוק כמו שעיתון צריך להיות ובדיוק כמו שפעם היו העיתונים האחרים.
מי שמדבר על ישראל היום כפראבדה, אין לו מושג מה זה פראבדה.
בקיצור -קשקשן שכיר חרב של אחד העיתונים הערבים בעברית
|
|
כתוב תגובה ל-
רני
|
|
|
|
|
|
|
tאיציק |
|
8/09/12 14:18
|
|
|
|
הלואי וכל העיתונים היו לאומיים ולא שונאי ישראל כמו הארץ(במסורת) וידיעות(משנאת נתניהו ומרצון אולמרטי לנקמה)
|
|
כתוב תגובה ל-
tאיציק
|
|
|
|
|
|
|
ולא קראת את העיתו |
|
8/09/12 14:38
|
|
|
|
אף פעם.יתרונו שאינו משקר את הקוראים כמו הצהובון ידיעות.
נותן את המידע הנידרש. בלי ליצור פחדים בציבור.השווקים מוכיחים את עצמם לפי היצע וביקוש. אלף בית ואם אנשים מעדיפים את ישראל היום, תסיק מסקנות. תמשיך לקרוא את השקרים של ידיעות אחרונות.
|
|
כתוב תגובה ל-
ולא קראת את העיתו
|
|
|
|
|
|
|
מקס פאואר |
|
8/09/12 16:04
|
|
|
|
התכנים בעיתון ברמה גבוהה, העיתון שובר את החד גווניות של התקשורת השמאלנית ההזויה, שכל כולה תמיכה אבסולוטית בפלסטינאצים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מקס פאואר
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
8/09/12 21:24
|
|
|
|
תמיד לצד הרשע ונגד הצדק ! ישתבח שמו ,שמרסק את התשקורת המרושעת וההרסנית -מצידי שהם כולם יעבדו במחלקת הזבל של העריה ! ולא שאני חושבת שישראל היום הוא אלטרנטיבה ראויה לזבל המודפס והמשודר !!!ביחוד העיתון ידעות אחרונות -וביחוד המהדורה האחרונה-כזה רפש כבר מזמן לא השפריצו על העם היושב בציון -שיקרסו כבר לגמרי!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה |
|
9/09/12 11:29
|
|
|
|
העתון מדווח. בעתון פובלציסטיה גם של בילין שלא מואשם בדעות ימניות. אכן הוא לא עוסק בשטיפת מוח וחיסול חשבונות
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה
|
|
|
|
7 |
|
|
תודה לאל |
|
8/09/12 14:25
|
|
|
|
איזה כיףף , אתר כזה שמאלני ,שונא ישראל ורקוב , יפה שעה אחת קודם
|
|
כתוב תגובה ל-
תודה לאל
|
|
|
|
8 |
|
|
צדק |
|
8/09/12 14:40
|
|
|
|
ידיעות אחרונות משמש כבר כמה שנים שופר של אובמה והדמוקרטים על חשבון נאמנותו לעם בישראל...מגיע לו כל עונש כפול ומכופל
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק
|
|
|
|
9 |
|
|
נקודה. |
|
8/09/12 14:46
|
|
|
|
|
|
|
|
סימן קריאה |
|
8/09/12 19:05
|
|
|
|
|
10 |
|
|
מ.משה, |
|
8/09/12 14:54
|
|
|
|
|
|
|
|
מ.משה |
|
8/09/12 15:06
|
|
|
|
יואב יצחק אתה יוצא מתוך הנחה שהכל מתחיל ונגמר בכסף,ואתה טועה.
רוב העם הוא ימני בדעותיו,כמה הוא יכול לסבול לדעתך עיתונאים ועורכי עיתונים שמבטאים את דעתם של 3% מהאוכלוסיה ולהמשיך ולממן אותם,
אילו העיתונים היו יותר אובייקטיבים ועינייניים אנשים היו ממשיכים לשלם עבור העיתונים,
תומר לי יואב יצחק,למה שאני ארכוש ידיעות אחרונות כשבמשך שלוש שנים וחצי הוא לא כתב ולו מילה טובה אחד על הממשלה ועל העומד בראשה?מה הכל רע במדינה?מה הממשלה הנוכחית לא עשתה שום דבר טוב מאז הקמתה?
בסך הכל לדעתי זאת ממשלה לא רעה,
לעולם לא ארכוש ידיעות אחרונות גם אם המחיר יהיה חצי שקל,
זאת הבעיה של התקשורת,לדעתי,
שבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.משה
|
|
|
|
11 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
8/09/12 15:08
|
|
|
|
- הבשורה הטובה - שהשמאל נמחץ בתקשורת
-והבשורה הלא טובה - שאנחנו נוכחים לדעת שעם הרבה כסף אפשר לקנות הכול - אולי אפילו את המדינה הקטנה ששמה "ישראל".
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
8/09/12 15:45
|
|
|
|
גם אלה שיש להם הרבה כספים לקנות אותנו=במידה ולא ילכו בדרך המלך ויבגדו בעם היהודי ובארץ חמדה=גם יומם יגיע!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
הסטוריון |
|
9/09/12 08:06
|
|
|
|
מובהק של "הון שלטון"? שלדון המיליארדר הופך לגביר של העיירה ששמה ישראל, והוא עושה כאן כרצונו. קונה עיתונים, משתלט על אמצעי התקשורת, ותומך בביבי אהוב נפשך בעיניים עצומות.
|
|
כתוב תגובה ל-
הסטוריון
|
|
|
|
|
|
|
שלדון טוב למדינה |
|
9/09/12 17:48
|
|
|
|
בנתיים מי שדפק את הכלכלה בארץ הייתה המחאה שהורידה את היקף הפרסום
העיתונות השמאלנית שבמחיר התקפה על נתניהו כרתה לעצמה את הענף שממנו התפרנסה
יצר הנקמה דנקנר של הארץ גרמה למאות עובדי מעריב לאבד את את עבודתם
המחאה החברתית נתנה רוח גבית לממשלת הליכוד ולכחלון. את הליגיטימציה לחסל את המונופול המגעיל
של חברות וברוני התקשורת או יותר נכון הריוני התקשורת .
המחאה השמאלנית. הביאה את הממשלה להוריד את מחירי הדירות בפריפריה. ולזרז את הבניה
לזוגות הצעירים כל שהשמאל רצה לקלל ולסכסך הרים לנתניהו להנחתה.
ונתניהו צריך רק לעשות מה שתכנן העיף את את המאפיונרית אדרעי. ומפתח את הרכבת
כל ההסתה של ידיעות והארץ ובן כספית הביאה רק טוב לנתניהו .
טרכטנברג רק עשה טוב לנתניהו
נתניהו לא פראייר והעם לא טיפש שמאמין ברופאי אליל עם גיל על השיער.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלדון טוב למדינה
|
|
|
|
12 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
8/09/12 15:36
|
|
|
|
למחוץ את התשקורת ה0מולנית-בולשביקית=לטובת תקשורת פרו-ישראלית ולא אנטישמית 0לקטיבית=תודה לקב"ה ותודה לאדלסון שיירבו כמותם בישראל!-בציפייה לטלביזיה יהודית,ערכית,חינוכית,אמינה ומוסרית,תודה,תודה,תודה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
8/09/12 21:55
|
|
|
|
היי נאוה, את ממהרת לקבור את התקשורת. הנה, רצו לסלק את הפמיניסטית ששידרה בשמחה שיהודים גורשו מגוש קטיף ושדיבורה הנשמע כמרוסק (סטקטו במוסיקה), מהדהד באזנינו בכל בוקר; ובכן, רצו לסלקה והיא שבה במלוא קומתה. חדלו להשמיע את הפרסומת האיומה של בנק דיסקונט ע"י אדם פראי, שאין לו תרבות דיבור והוא מלא חוצפה ועזות מצח - לפני תחזית מזג האויר בכל מהדורת חדשות, והנה לאחרונה השיבו את הפרסומת הצעקנית הזו. עדיין, נאוה חביבה, כל הפמיניסטיות ואליהוא בן-און הזדוני וכל שאר הרשעים משמיעים את קולותיהם המתנשאים בכל כלי התקשורת. כך שלא כל התפילות שלך נשמעו.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
8/09/12 23:26
|
|
|
|
את צודקת בהחלט ! ביחוד בקשר למלך הזדונים-אליהוא בן און -ה ' ינקום בו - נבל מרושע וערמומי שאין כדוגמתו - המנחה תוכנית של שיחות עם מאזינים ברשת א' -מפסיק מאזינים מדיבורם וגורם להם להגיד היפך רצונם , מוריד מאזינים מהשידור אם דברם לא מוצא חן בעיניו -וכל זה תוך כדי שהוא מטיף לנו על הצורך לשמור על הדמוקרטיה כי אחרת לא יהיה כאן חופש בטוי ! דאגנית ישר כח -המשיכי להשמיץ את אליהוא הנבל בכל הזדמנות!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
איריס אהובה. |
|
8/09/12 23:47
|
|
|
|
תרחמי עליו ותשחררי אותו מהתפקיד האידיוטי הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס אהובה.
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
9/09/12 10:52
|
|
|
|
תודה איריס. אמת כתבת על האיש ורצוני להוסיף שאמנם ייאמר לזכותו, שהוא זוכר אירועים, זמנים ומועדים בהם קרו האירועים ויש לו ידיעות נרחבות (בניגוד למטומטמת הקולגה שלו בימים שלישי וחמישי). אבל האיש מכוון את שיחות האנשים על פי הקו שלו, שם בפיהם מילים ומשפטים שהם לא שלהם. מרביתם לא מספיק שנונים כדי להבין זאת ונופלים ברשתו. גם אין בו רגישות לאפשר למאזין מעניין במיוחד לדבר מעט יותר מה-3 דקות (המחורבנות וסלחי לי על הסגנון). לדוגמא: לפני כ-10 ימים התקשר אדם נעים מקבוץ כפר הנשיא. הלה סיפר על סיור שהשתתף בו בגבול הצפון. באחד הישובים הם קיבלו הסבר מישראלי-אמריקני שגר בישוב שנים רבות. האמריקני הטוב סיפר להם על וילות נאות בלבנון המשקיפות מן הקבוץ והשייכות לשייכים ערבים מיליונרים. אך עתה הוילות האלה "נכבשו" ע"י החיזבאללה והן מהוות מצבור נשק אדיר המכוון לעבר ישראל. וכאן נכנס בן-און המרושע ושאל את האיש שאלה שכלל לא נוגעת לענין החשוב, רק כדי לטפוח לעצמו על השכם. בן-און שאל: "היכן היית לפני 30 שנה?" האיש התבלבל ולא כל כך ידע מה להשיב. אזי ענה בן-און השויצר: "אני הייתי בביירות ושידרנו משם לארץ".
האיש מכפר הנשיא המשיך לספר על סיורו ורצה לומר דבר מה על תל-חי. ואותנו המאזינים זה עניין במיוחד. אך אליהוא הפריע לו וסתם את פיו עם המשפט הקדוש: "עברו 3 דקות". אין בו הרגישות, האנושיות והנועם שיש במנחם פרי לדוגמא.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 10:53
|
|
|
|
דאגנית יקרה!אליהוא מפסיק מאזינים אולי גם כדי לטפוח לעצמו על השכם ,אבל המטרה העיקרית כדי שלא ישמעו הדברים וכדי להסית אותם מדברם-האיש הזה נבל וערמומי שאין כדוגמתו,אני כבר עוקבת אחרי הגשתו את התכנית שנים -ואף הגשתי נגדו תלונות -אך דבר לא נעשה-וזה בזמן שהימין שולט כביכול,ללמדך שאין שום הבדל בין ימין לשמאל - ולא רק שהוא לא מסולק הוא הנבל נתן הוראה שלא להעלות אותי לשידור -מכיוון שהוקעתי אותו על צביעותו,הוא פשוט הוריד אותי באמצע דברי ואמר שידאג שאני לא אדבר יותר פשוט מאפיונר מרושע ודיקטטור שכל היום רוממות הדמוקרטיה וחופש הבטוי בפיו ! הנבל הזה אף התקשר לביתי ואיים עלי שאם לא אפסיק להגיד את דעותי,לגטמיות לדעתי,נגדו -הוא יתבע אותי לדין -אך כמובן לא עשה זאת ! אלהוא הנבל הוא בעיני נציג השטן בתקשורת הוא מסלף ומשקר בזדון ומטעה את האנשים לדוגמא :עליתי פעם לשידור בכדי לדבר נגד המסיון הנוצרי הפועל חופשי ללא הגבלה -אליהוא מיד הפסיק אותי בטענה כי פעולתם אסורה על פי החוק-למרות שכדובר המשטרה לשעבר היה אמור לדעת שאין זה נכון , רק נתינת כסף כדי להמיר דת אסורה -אך הפעילות המסיונרית בכללה מותרת ועוד איך -להיפך אנשי יד לאחים הנלחמים נגדם נעצרים ומובאים למשפט. .אליהוא גם לא מאפשר באופן שיטתי לצטט מתורתנו או לאפשר לדבר על ענינים של אמונה או חזרה בתשובה, בקיצור דאגנית יקרה זה המצב במדינתנו המתחזה ליהודית!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
11/09/12 08:57
|
|
|
|
השתוממתי לשמוע שהאיש התקשר לביתך! האמנם? - זה צעד המראה על חולשה, על פחד. הוא מפחד ממך. וזה שאין נותנים לך להכנס לשידורים - זה אסור! לפני כחודש - הוא אמר למאזין אחד שלא אוסרים על איש לעלות לשידור! האם את מנסה מדי פעם לעשות זאת ולא מאפשרים לך? אני ממש מזועזעת לשמוע זאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
11/09/12 11:49
|
|
|
|
דאגנית יקרה-אין לך מושג איזה מאפיונר האיש-הוא נתן הוראה לא להעלות אותי וכולם שם פוחדים ממנו ,למרות כל נסיונותי אפילו בשם אחר ,הורדתי מיד מהשידור ,יש כאן מאפיה דיקטטורית המציגה עצמה כדמוקרטיה נאורה המאפשרת חופש בטוי -וזה שקר !! הגרוע מכולם הוא אליהוא ,מכיוון שהוא מציג עצמו כאיש מרכז,ציוני נלהב פטריוט -אך למעשה הוא פשוט דקטטור קטן ועלוב-העובדה שהוא התקשר לביתי מעידה על כך ,ודרך אגב לא רק לביתי ,אלא כנראה לעוד מאזינים -אני יודעת על עוד אחת . חבל שהמאזינים שעולים לא מוקיעים אותו - אבל הם פשוט מעדיפים להשמיע את דברם במקום להלחם בו-אלו שניסו להגיד משהו הורדו מיד מהשידור ,זהו זה המצב במדינת היהודים , נקווה לישועה במהרה !
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
12/09/12 08:28
|
|
|
|
קצה לשונו את המלה "תקשורת", ומיד מורד מן הקו. ומנהגו המכוער הוא "לרכל" על זה שהורד בפני המאזין הבא. ורובם מלחכי פנכה ומשתפים עמו פעולה. אף אחד לא מעז לומר לו: זה שהורדת צדק והנך נוהג ברודנות. גם נאוה כבר לא עולה לשידור. גם לה הוא הפריע לדבר בד"כ ונהג להעליב אותה. היה מאזין בשם יניב, גם אותו אין שומעים יותר. שמת לב איריס לצליל קולו? איזו פטרוניות יש בניגון הקול שלו, כאילו קול ישראל היא ממלכתו הבלעדית. נותר לנו אך לייחל שבאחד הימים הם לא יהיו שם יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
12/09/12 12:04
|
|
|
|
הוא מנחה כמה תוכניות -מה שנקרא ידו בכל :ספורט , שיחות עם מאזינים מחו"ל ,שיחות עם מאזינים , עורך את החדשות -מה שלא מובן לי מדוע ברשות השידור מוצאים לנכון לספק פרנסה בשפע לאיש אחד ,וכי חסרים אנשים אחרים שירצו לעבוד? זה מה שנקרא מאפיה , והוא בתמורה לכסף הרב שמקבל ,על חשבוננו כמובן, שומר על האינטרסים של האנטי יהודים והיהדות-השולטים בתקשורת ביד רמה ! אני לא מאמינה שיוכל להיות שנוי תחת שלטון זה ,אלא רק אם תהיה כאן מהפכה מהשורש נקווה שבקרוב ב"ה !! בהזדמנות זו אני מאחלת לך שנה טובה !!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
12/09/12 14:24
|
|
|
|
מאחלת ששתינו וכל אנשי שלומנו נזכה שבשנה הקרבה ובאה נראה אותם נופלים אחד אחד, למן השטני הזה ששתינו מרבות להזכיר ועד לפמיניסטיות ולשאר קשיי הלב. ולך - בריאות ושמחה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
9/09/12 04:26
|
|
|
|
סובלנות ורוצה כבר לזכות ליום הזה שהתשקורת הנוכחית תיעלם מחיינו ונקום לשחר חדש של תקשורת הגונה שמהרגע הראשון נחוש שאנו חיים במדינת היהודים ולא במדינה "אירופאית" או אמריקאית?! ונראה שאנו בדרך הנכונה בעזרת השם כמובן!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
מוטי שקורי |
|
9/09/12 05:46
|
|
|
|
בקרוב יבוא סופו,והטובים ינצחו את הבוגדים ,מוזס,שיפר,ברנע,אורלי אזואלי,הם יכולים להעביר את כל המערכת לעזה שם מקומם הטיבעי של המנוולים .
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי שקורי
|
|
|
|
|
|
|
א. רובינשטיין |
|
9/09/12 06:57
|
|
|
|
כשאני קורא את הגיגייך נוטפי השנאה לרובו המכריע של העם הזה, אני חושב לעצמי מה מביא אישה מטבריה להיות כה מרושעת?
|
|
כתוב תגובה ל-
א. רובינשטיין
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
9/09/12 09:15
|
|
|
|
מר רובינשטיין יקירי, הנך ממיר כאב לב עמוק ואיכפתיות בחלילה רשעות. הגברת אינה נוטפת שנאה ואינה רשעית כלל. תסכים עמי שמה שמתרחש סביבנו אינו טהור, ולא ישר, ולא עטוף בנועם ובהגינות. יש הרבה סחי ורפש, צחנה ודומן - למרות היותנו מדינה צעירה. נאוה שופכת את מר ליבה, אולי בסגנון לא הכי רהוט, אך אין כאן שנאה ורשע. לא הוגן מצדך כך לפגוע באדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
אצל נאוה מטבריה, |
|
9/09/12 10:34
|
|
|
|
אבל עקרונית זה נכון, שהימין נוטף שנאה. קלינטון נאם השבוע ואמר, שלמרות חילוקי הדיעות שלו עם הרפובליקנים, הוא מעולם לא שנא אותם. הרפובליקנים, לדברי קלינטון, שונאים את אובמה והדמוקרטים.
זה נכון גם בארה"ב וגם בישראל. אחד מיסודות האידאולוגיה של הימין היא שינאה לשמאל ולכל מה שהוא מייצג (במציאות ובדמיון הקודח של הימין).
|
|
כתוב תגובה ל-
אצל נאוה מטבריה,
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
9/09/12 12:15
|
|
|
|
לו ראית את נתזי הטינה והשנאה היוקדים מעיני שמאלנים כנגד חובשי כיפה וגם כנגד אנשי ימין - היית נרתע. הם טעוני שנאה וגועל, אנשי יריב אופנהיימר למשל.
ואם היית צופה בערוצי טלויזיה אמריקנים שונים (אני צופה) - היית רואה באיזו שנאה מדבר השמאל שם על הרפובליקנים. לאדוני נוח מאד להכפיש את הצד שהוא אינו משתייך אליו, כשם שלקלינטון נוח היה לעשות זאת; מה שהוא אמר אילו דיבורים לשם המליצה, ניסוח מצועצע. אחת מתכונות האדם היא שנאה והיא קיימת גם פה וגם שם.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 11:02
|
|
|
|
לא פועלים נגד אמריקה ולא משתפים פעולה עם אויבי אמריקה ולא קוראים לתת את ארצם לעם אחר -כל חילוקי הדעות בין הרפובליקנים והדמוקרטים באומה המטומטמת אמריקה יכולים להסתכם אולי בצבע שמלתה של אשת הנשיא ! אבל בעם ישראל אנשי "הדמוקרטיה והשלום "- כלומר זדים ומינים המסתתרים תחת שמות אלו -הם אויבי העם היהודי הגרועים ביותר ומצווה לשנוא אותם!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 11:21
|
|
|
|
חילוקי הדעות בין הדמוקרטים לרפובליקנים יכולים להסתכם בצבע שמלתה של אשת הנשיא ! הדמוקרטים באמריקה לא נלחמם נגד עמם וארצם, כמו המינים והזדים אצלנו הקוראים לעצמם "מחנה השלום והדמוקרטיה"!רק בעם ישראל יש אוייב פנימי מה שאין בשום אומה אחרת!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
10/09/12 21:03
|
|
|
|
כן איריס, את צודקת. האמריקני הינו פטריוט, אינו שונא את מולדתו ועמו. גם הכי חילוני שבהם מסיים נאום או הרצאה או מאמר: GOD BLESS AMERICA. ואילו אצלנו יהא זה נס מהשמים אם איזה חילוני יאמר "יברככם ה'". ובודאי שלא יאמרו: "יברך ה' את ישראל". (הם יאמרו: יקלל.....).
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
13 |
|
|
נגמרו הקלמנטינות |
|
8/09/12 15:58
|
|
|
|
|
14 |
|
|
מטונף |
|
8/09/12 16:02
|
|
|
|
מייחל לקריסתו
|
|
כתוב תגובה ל-
מטונף
|
|
|
|
15 |
|
|
תעשו כמוני. |
|
8/09/12 16:02
|
|
|
|
|
|
|
|
דין וחשבון |
|
9/09/12 01:18
|
|
|
|
הזבל של קבוצת "נוני תקשורת" רק ככה לאט לאט עד שזה יתרחב והחברות שמפרסמות ומחזיקות את עסקי "מאפיית העיתונות" של נוני יבינו שגם מוצרים שמפרסמים שם, אז רוב הציבור אוהב העם, וציוני בנפשו, אשר אמת ומוסר הם נר לרגליו, יפסיקו לקנות מוצרים של חברות שמפרסמות אצל עיתון ידיעות ואתר YNET כי זה כמו לפרנס את אלו שרוצים להחליש אותנו והעיקר שתאוותם תהיה בידם, וזה מה שעושה נוני בכלי התקשורת שבבעלותו ובעיתונאים שסרים למרותו !!
|
|
כתוב תגובה ל-
דין וחשבון
|
|
|
|
16 |
|
|
המקור |
|
8/09/12 16:08
|
|
|
|
זה הסיפור האמיתי.....?????
|
|
כתוב תגובה ל-
המקור
|
|
|
|
17 |
|
|
יוד יוד |
|
8/09/12 16:29
|
|
|
|
שלדון אדלסון ממש לא בסדר, מי ישלם כעת את שכרו החודשי העיתונאי הבכיר בפני עצמו רפי רשף כמיליון שקל לחודש אחד ?
"מפלגת התקשורת" תקבל מכה ניצחת ולא תוכל לשלוט יותר ולכוון את הדברים בדיוק כפי שהיא רוצה !
אי אפשר ש-3% בקרב האוכלוסיה שרואים עצמם כאליטה של החברה הישראלית ינתבו את המהלכים במדינה.
"מפלגת התקשורת" הולכת להיפרד מהתפקיד אותו יצקה לעצמה ובדמותה היות ולא השכילה לראות את הנולד והגדל בחצר ולכן היא תיאלץ להיפרד מהתפקיד ובמילים אחרות היא תפסיק להסריח
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד יוד
|
|
|
|
18 |
|
|
ביסמוט ואידר. |
|
8/09/12 16:46
|
|
|
|
צזנה ויש עוד כמה. לא לזלזל ברמה של העיתון.לא חושב שהרמה של ידיעות היא יותר מצהובון.גם במעריב יש כמה פרשנים טובים כמו מזל מועלם ובן דרור ימיני וקלמן ליבסקינד. הם לא הבינ עם כתב/פרשן כמו בן כזבית הם ירו לעצמם ברגליים.והמיניים ברחו מהעיתון שיש בו מרעיל ותככן שעושה גם צרות בתוך העיתון.
|
|
כתוב תגובה ל-
ביסמוט ואידר.
|
|
|
|
|
|
|
דוגמא מצויינת. |
|
8/09/12 23:58
|
|
|
|
אידר כתב מטעם, שנמצא על הפיי ליסט של משרד ראש הממשלה ועושה את רצונם של משלמי המשכורת שלו. ביסמוט מלחך פינכה לימין ההזוי בארה"ב, אליו שייך גם אדלסון. שני אלה הם דוגמא מצויינת לאנטי עיתונות של הסמרטוטון/חינמון/אדלסון/ביביתון.
אפשר לחלק חינם את ערמת הניירות המיותרת הזו גם בבתי הקזינו של אדלסון.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוגמא מצויינת.
|
|
|
|
|
|
|
עודדי |
|
9/09/12 12:43
|
|
|
|
ב"ישראל היום" כותבים דן מרגלית ,מטובי העיתונאים בארץ, ביסמוט ודרור איידר פרשנים מעולים, גונן גינת עיתונאי מבריק, טוכפלד שכיף לקרוא אותו, דורי גולד שניתוחיו מעניינים. ויש בעיתון גם את זהבה גלאון למרות שכתבותיה מזכירות עיתונאית פלסטינית, ביילין מ"מרץ" שמראה סימני חזרה בתשובה ועוד.
לא אתפלא אם חלק מפליטי "מעריב" ז"ל ואולי גם חלק מפליטי "הארץ" הגוסס יבקשו להצטרף ל"ישראל היום".
רק בור בעיתונות ובאקטואליה ושאוטומטית פוסל את מי שלא מסכים עם דעתו יכול לכתוב את מה שכתבת.
|
|
כתוב תגובה ל-
עודדי
|
|
|
|
|
|
|
עודדי ידידי, |
|
9/09/12 16:32
|
|
|
|
דן מרגלית אינו "מטובי העיתונאים בארץ", אלא מלכך פינכה, שהחליף את נאמנותו לאולמרט בעוינות אובססיבית לאותו אולמרט.
"ביסמוט ודרור איידר פרשנים מעולים", אם הקריטריונים שלך הם הפארבדה, שעסק בדברור השלטון והפיכת הקוראים לעדר של שוטים סומים.
דורי גולד הוא ימני הזוי, שניתוחיו מעניינים אולי את הימין הנאלח ביותר בארה"ב. זה שטוען, שאונס לא מביא להריון.
גלאון וביילין זמנם עבר. וטוב שכך.
אין לי בעיה עם אנשים שאינני מסכים לדעתם, כמו אראל סג"ל, צבי יחזקאלי, עודד שחר, ג'קי לוי, רביב דרוקר, עופר שלח, רותי סיני, קרן נויבך, ואחרים, שלרוב אני לא מסכים עם מה שהם אומרים (וחלקם אנשי ימין מובהקים) אבל הם עיתונאים הגונים ואנשים עצמאיים, שאינם עושים את רצון אדונם.
|
|
כתוב תגובה ל-
עודדי ידידי,
|
|
|
|
|
|
|
אור1221 |
|
16/09/12 10:12
|
|
|
|
|
19 |
|
|
אייל שמר |
|
8/09/12 16:49
|
|
|
|
ישראל היום עיתון מעולה מגוון ובשורותיו נמנים מיטב הכתבים בישראל - זהו עיתון הגון שיודע גם לתקוף את הממשלה שצריך ותכניו רחוקים מלהיות באיכות נמוכה.
אני מקפיד לפחות פעמיים ביום להיכנס לאתר שלך יואב כדי שתהנה מכספים של מפרסמים, יש מקום לאתר ימני ישראלי ציוני, כמו שלך, נוסף.
״בנפול אובייך אל תשמח״- התקשורת בארץ הינה אויב מר ביותר ולכן אני מתמוגג משמחה בנפילתם של כל מפיצי השקרים האנטי ציוניים האלה. ועצוב על מפרנסי המשפחות. אך הנני סמוך ובטוח כי מדובר באנשים איכותיים שיימצאו עבודה הולמת בהקדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל שמר
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר_המדינה |
|
8/09/12 17:18
|
|
|
|
להגיד על עיתון ידיעות אחרונות שהוא טוב הרבה יותר מישראל היום, למרות שיש עליו ועל בעליו ביקורת רבה, זו הוגנות מאוד מכובדת.
בנוסף, יכול להיות שטמונה כאן הזדמנות עסקית וחברתית נדירה, כך שאולי גם האתר הזה יוכל לקבל תאוצה. אולי האתר צריך לפרסם את עצמו אצל המתחרים, פרסום קטן בוויינט ובוואלה כשיש סקופים או מאמרים מיוחדים מרתקים, כי רבים כנראה לא מכירים אותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזכיר_המדינה
|
|
|
|
20 |
|
|
מבורך |
|
8/09/12 16:53
|
|
|
|
|
21 |
|
|
קוביוסטוס |
|
8/09/12 16:58
|
|
|
|
הוא מתקרב ל-80 ובמצב בריאותי חרה. נקווה שתתבדו במהרה בימינו ומורשתו תעלם מהעולם. כמוכן אובמה יקח את כל הקופה ובקופתו של גולדפינגר יהיה גרעון שיכלול לא רק רת ה-100 מיליון שנתן לרומני אלא גם את ה-5 מיליארד ירוקים שהוא יצטרף לתת למס ההכנסה האמריקני.
|
|
כתוב תגובה ל-
קוביוסטוס
|
|
|
|
22 |
|
|
אורי רעננה |
|
8/09/12 17:03
|
|
|
|
מה העסקים של אדלסון בארץ?
ישר קפצת לסין ועוד מקומות.
האם ישראל דאגה לעסקים של אדלסון בסין?
איני שותף לדעתך כי ידיעות אחרונות איכותי יותר.
עליך להוכיח כי אדלסון קובע או יקבע את הפוליטיקה בארץ.
בקיצור יש משהו בדבריך, אבל רוב הכתבה היא סברות כרס, לא מוכחות.
אין זו עיתונות טובה.
אולי צריך באמת אתר של ישראל היום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי רעננה
|
|
|
|
23 |
|
|
אבי123 |
|
8/09/12 17:15
|
|
|
|
לא ייתכן שכל כך הרבה כוח יהיה מרוכז בידי מו"ל אחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי123
|
|
|
|
24 |
|
|
נגד האליטות! |
|
8/09/12 17:26
|
|
|
|
|
25 |
|
|
נוחי מוטט את עצמו |
|
8/09/12 17:57
|
|
|
|
למרות היותו עיתון שמאל קיצוני, קקיוני וסהרורי, הארץ, וגיא רולניק בראשו, לא מוטטו אף אחד. הם פשוט אמרו שדנקנר ממונף ובן-דב, גאון הפיננסים, ממונף, וכמו כן תשובה ומימן, ושזמנם קצוב. זה הכל. אנשי העסקים הכושלים התמוטטו בעצמם, בעצה אחת עם הרב שמנטגן שליט"א.
|
|
כתוב תגובה ל-
נוחי מוטט את עצמו
|
|
|
|
26 |
|
|
אלי הרחובותי |
|
8/09/12 18:22
|
|
|
|
תודה לשלדון אדלסון על "הטיפול הכלכלי" הנהדר במושחתי "אידיוט אחרונות" ובראשם ארנון מוזס! הגיע הזמן שליהודים הציונים שזה רוב העם יהיה בנוסף לעיתון יומי גם תחנת טלויזיה שתייצג גם את דעותיו ולא רק את דעת המיעוט השמאלני והערבים! אגב, מה רע בזה שארנון מוזס יפסיק לשלוט על האג'נדה בזכות "העיתון" שלו? ושוב תודה ל"ישראל היום" ולשלדון אדלסון!
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי הרחובותי
|
|
|
|
27 |
|
|
אורי... . |
|
8/09/12 19:23
|
|
|
|
הרס כוחו של נוני מוזס הוא הדבר הכי טוב שקרה למדינת ישראל. כוחו של נוני מוזס נוצל אך ורק למטרותיו האישיות, קריא למען העצמת כוחו שלו / כוחו של עיתונו ידיעות אחרונות.
היום יותר ויותר אנשי תקשורות מפסיקים לפחד מנוני מוזס ולכן חשובה נחישותו של אדלסון בהעמקת כוחו שלו בתקשורת הישראלית.
נכון שיהיה צורך לחשוש גם ממנו אם כוחו יהיה מוחלט כפי שהיה כוחו של נוני מוזס. אבל ללא חיסולו של נוני מוזס לא יוצר הכוח החדש כך שלמעשה עדיין בטווח הנראה לעיין אין כל חשש.
נ.ב. כדאי להזכיר שאם מחיקת כוחו של נוני מוזס אכן תצלח, לבעל הכוח הבא יהיה קשה לייצר את אותו משק שייצר נוני מוזס.
וזאת משום שהתקשורת התרחבה לטלוויזיה הרב ערוצית ולאינטרנט.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי... .
|
|
|
|
28 |
|
|
יוד יוד |
|
8/09/12 19:52
|
|
|
|
יש להם ל"מפלגת התקשורת" אדמו"ר שהכל עובר דרכו והנה אנו מתבשרים על כך שכוחו התקשורתי שנוצל בכדי להטות את הכף לצד מסוים אותו הוא חפץ לראות.
מה אם העיתונאי הבכיר רפי רשף שמקבל שכר של מיליון ש"ח לחודש ואף לא אתר או עיתון אחד כתב על כך?
מי ישלם לו את השכר המופלג שזכה לו בחוזה?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד יוד
|
|
|
|
29 |
|
|
nino |
|
8/09/12 19:53
|
|
|
|
בניגוד לדעתו של הכותב, ישראל היום עיתון מצוין עם כתבים ופרשנים מצויינים.
|
|
כתוב תגובה ל-
nino
|
|
|
|
30 |
|
|
יש תקווה |
|
8/09/12 20:07
|
|
|
|
|
31 |
|
|
תרצה |
|
8/09/12 20:38
|
|
|
|
יש קבוצה לא קטנה של דוברי אנגלית בישראל - מדרום אפריקה, אנגליה, אוסטרליה וארה"ב - חלקם חילונים וחלקם דתיים אבל רובם קוראים את הג'רוזלם פוסט באדיקות גדולה. מפיו יישק דבר - עבור ציבור זה. האם גם העיתון הזה יתמוטט? הרי אין לו תחרות!
כנ"ל לגבי העיתונות ברוסית.
הייתי רוצה לדעת מה החלק שלהם במשחק הפוליטי והתקשורתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
תרצה
|
|
|
|
32 |
|
|
איש אחד |
|
8/09/12 20:47
|
|
|
|
ההמון הוא לא כסיל,הוא נוקט בשיטה שחינכו אותו " אם לא מוצא חן בעיניך אל תקח "
נגמרו הימים של עיתוני מפלגה ונגמרו הימים של עיתונאי צמרת.
ברגע שהקוראים לא מקבלים את דעותיהם של העיתונאים שמנסים לאלץ את הקורא לקרא את דעתם הוא לא קורא את העיתון.
הציבור יודע היטב מהיא שפיטה בכיכר העיר ומה תוצאותיה.
נגמרו הדברים היפים במדינת ישראל ? רק רוע וליכלוך הציבור חייב לצרוך ?
למה הקהל צריך לשמח בנפילת בן דב ולרחם מצד שני על נוני מוזס
איך אומר הפתגם החביב והמדויק ?
" בתי הקברות מלאים באנשים שחשבו שאין להם מחליף "
|
|
כתוב תגובה ל-
איש אחד
|
|
|
|
|
|
|
אוונגארד |
|
9/09/12 08:23
|
|
|
|
ש... ההמון, דווקא כן כסיל. זה אותו המון, שמיילל היום על מר מצבו, אבל ביום פקודה, יבחר שוב בליכוד. (מתערבים?!) אם דברים אחרים שכתבת, אני מסכים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוונגארד
|
|
|
|
33 |
|
|
נחושת |
|
8/09/12 21:15
|
|
|
|
הכתבות תמיד יהיו קשורות למשהו פרסומי
אלק מדורי בריאות ולייפסטייל, תשלם נכתוב מה שתרצה.
חמדני כסף
|
|
כתוב תגובה ל-
נחושת
|
|
|
|
34 |
|
|
עמוס שנער |
|
8/09/12 21:33
|
|
|
|
ישראל היום דווקא עיתון איכותי, וודאי שיותר מידיעות.
ואגב הוא לא מלקק לנתניהו כמו שאומרים. ממש ממש לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער
|
|
|
|
|
|
|
ששומרים על איזון |
|
8/09/12 22:46
|
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
9/09/12 04:31
|
|
|
|
למרות שמעולם אינני קוראת אף אחד מ0ר0ורי ה'שלום' ופושעי או0לו שכל התחזיות השקריות שלהם הופרכו אחת לאחת!!'ישראל היום' רחוק מלהקרא "עיתון ימני",זו השמצה 0מולנית אכולת שנאה ומשטמה,-אבל בהחלט הוא ו'מקור ראשון'הראויים מכווולם!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
שמחה מאד |
|
9/09/12 09:38
|
|
|
|
עתונים מרכזיים: ישראל היום, מקור ראשון וג'רוזלם פוסט. אין שום צורך בשאר העתונים הארסיים, הנוטפים רעל ושנאה לארץ ולדת היהודית. הארץ תשקוט ותרגע עם השלושה הנ"ל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחה מאד
|
|
|
|
|
|
|
שלושה שהם אחד. |
|
9/09/12 11:56
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 12:25
|
|
|
|
קרטל של תקשורת תחת חסות האח הגדול שעזב את רוסיה והשתלט כאן על העם השב לציון! כולם כותבים אותו דבר עושים רעש מאותו עניין ,ומשרתים את האח הגדול להכפשת ואיום על פוליטיקאים כרצונם-אלא שכאן זה נחשב לכאילו דמוקרטיה!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
35 |
|
|
איל עתונות |
|
8/09/12 21:55
|
|
|
|
לא הבנתי מדוע חושב יואב יצחק שקיימת סתירה בין תפוצה לתכנים דלים ?
לעיתון הארץ יש תכנים אך התפוצה דלה .
גם לו היה עיתון ידיעות נמכר בחצי שקל הייתי קונה כי הוא לא שווה את זה
מה קרה ומה קורה לעיתונות זה נושא הרבה רציני ממה שנכתב ת
|
|
כתוב תגובה ל-
איל עתונות
|
|
|
|
36 |
|
|
מחשבות |
|
8/09/12 22:06
|
|
|
|
נולדתי בתש"ח
היו בארץ הרבה עיתונים ברמה גבוהה עיתוני בוקר ששיקפו את כל הזרמים הפוליטים גדולתם של העיתונים הללו היתה גם בהוצאת עיתוני ילדים
חונכנו לקרא עיתונים עבריים
מעולם לא הסכמתי לקבל חינם את עיתון ישראל היום
תמיד אני מסרבת למחלקי העיתונים ואומרת בנימוס לא תודה
מעולם לא קראתי את העיתון הזה גם לא בבתי קפה ומשרדים
השבוע יצא לי להמתין במשרד ציבורי של עירית ירושלים ועיתוני ישראל היום היו מונחים לציבור הממתין. מאוד נעצבתי כיצד אזרח אמריקאי בעל בתי קזינו עושה הונו מהימורים ומשתמש בכספי ההימורים להשתלט על התקשורת הישראלית התעצבתי שיש עיתונאים ישראלים שמוכנים לעבוד בשבילו כדי לחסל את העיתונות והדמוקרטיה זוהי השתלטות עוינת על חיינו כאזרחים ישראלים ועל המשטר תהא דעתנו הפוליטית אשר תהא
אנחנו האזרחים צריכים לסרב לקרא עיתון זה ולא לקבל ארוחות חינם מאדלסון אתם העיתונאים סרבו לעבוד בשביל נזיד עדשים בעיתון הזה ובעבור אדלסון
ואתה בנימין נתניהו ראש הממשלה הגיע הזמן שתעשה חשבון נפש
על מה שיצרת כאן במדינת ישראל ואולי אינך מסוגל לחשבון נפש
חיסול העיתונות הישראלית בהזרמת כספי בעלי קזינו לא שונה מחיסול ראש ממשלה באקדח גם זה וגם זה מחסלים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון שאתה נוהג לציין ולהזכיר בנאומך
האם אתה דר גייקל ומיסטר הייד?
|
|
כתוב תגובה ל-
מחשבות
|
|
|
|
|
|
|
אדלסון הוא ציוני |
|
8/09/12 22:56
|
|
|
|
אוהב ישראל יותר מנוני מוזס.יש לו כאן בית והוא מחלק את חייו בין ישראל ושאר העולם, בלי כותרות ורכילות בעיתונים. להביע דיעה בלי עובדות מעורר מחשבה על המסוגלות שלך להסיק מסקנות נכונות.דרך אגב גם אודר משקיע בישראל בלב חפץ, והלוואי וירבו כמותם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אדלסון הוא ציוני
|
|
|
|
37 |
|
|
דאגנית |
|
8/09/12 22:37
|
|
|
|
לא כל כך הבינותי את רשימתו של יואב יצחק. הכותרת אומרת: "השתלטות עויינת" - דהיינו, הכרזה נגטיבית נגד אדלסון. (ומדוע? הרי אנו רוצים בזאת אז מה כאן השתלטות עויינת?). אח"כ כתוב שאדלסון מוחץ את אמצעי התקשורת והבשורה הטובה היא שארנון מוזס מאבד מכוחו (להשחית - אין זו עברית נכונה לומר: מאבד מכוחו להשחית! רצה הכותב אולי לכתוב: מאבד מכוחו טוטלית...).
ופתאום מוסיף מר יצחק שאדלסון פועל בצורה הרסנית לציבור בכלל ולשוק העתונות בפרט. וכן שתכניו של ישראל היום - דלים. אין הבדל רב בין העתונים היומיים האחרים לבין ישראל היום. מה גם שישנם עתונאים טובים שם (דן מרגלית, דרור אידר, בעז ביסמוט, וגם כמה אנשי שמאל). בסופי שבוע יש בישראל היום מאמרים טובים ונקראים, ואין לזלזל בהם. ועוד: יואב כותב שאדלסון הוא שותף סודי לנתניהו ומגיסא הוא כותב שמעמדו של נתניהו יהיה על תנאי: עליו להיות לוחמני וציוני מספיק. אלה שני דברים הסותרים זה את זה. נבצר מבינתי להבין זאת.
ולסיכום: טוב שבמדינה יש מספר עיתונים, מגוון של דעות. חבל רק שהעתונים המתרסקים עתה בחרו בדרך עקומה של שנאת ישראל, גירוש יהודים תמים ממקומותיהם, הבאת זרים באלפים לתוך מדינתנו ושנאה עצומה לדת. בתחילת דרכם, עתונים אלה היו מאוזנים. הפיכתם לכה קיצוניים הרסה אותם.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
38 |
|
|
יוסף הגלילי |
|
8/09/12 22:40
|
|
|
|
מדהים לחשוב שכסף אדיר שגרף שלדון אדלסון מבתי ההימורים שלו מושקע בישראל והורס את התקשורת שלנו.
גם בבחירות בארה"ב מזרים אדלסון מליונים רבים מאד, מאותו מקור "מזוהם" רק כדי להביס את אובמה. ממש קניית שלטון בכסף, כסף שמקורו בבתי הימורים.
בושה וחרפה !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף הגלילי
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
9/09/12 09:28
|
|
|
|
כשמייקל מור המרושע גרף הון ותמך במיליארדים באובמה והעלה אותו (יחד עם רבים מאנשי הוליווד) לשלטון, כשסורוס ותום פרידמן עשו אותו דבר למען אובמה - זה כשר בעיניך. כשגורמים שונים בשמאל אצלנו נהגו במרמה, תעתעו, השחיתו, זייפו, גנבו - כדי להעלות לשלטון את אנשי שלומם - זה כשר בעיניך. אבל כשמישהו בימין עושה זאת - אזי זו "בושה וחרפה!!!". תבוש לך אתה, אדוני. (ואגב, רבים מאנשי הוליווד שתמכו באובמה - מצטערים עתה צער רב).
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
39 |
|
|
@ בנצי - א @ |
|
8/09/12 22:53
|
|
|
|
|
40 |
|
|
תוהה ומתהה |
|
8/09/12 23:32
|
|
|
|
ואם כן, עדיף תכנים דלים על תכנים שקריים. אבל למדתי לקרוא אותך בן השורות אדון יואב יצחק , אצלך הכל אינטרסים, ולכן עכשיו באינטרס שלך "ישראל היום = תכנים דלים". אתה פשוט חושש מאתר האינטרנט של העיתון שעומד לעלות לאוויר מה שכנראה יגרום לאתר שלך להתאדות. אנחנו לא כאלה טיפשים יואב. אנחנו מכירים אותך שנים. לעצם העניין, למה כתבות של שמעון שיפר ונחום ברנע יותר טובים מכתבות של דן מרגלית ומתי טוכפלד? אני חושב שישראל היום יותר משקף מאשר ידיעות אחרונות. אבל כמו שאמרתי, אינרסים. הכל אינרסים.לכן פתאום "תכניו דלים".
|
|
כתוב תגובה ל-
תוהה ומתהה
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
9/09/12 10:09
|
|
|
|
אמנם יואב יצחק כתב הפעם רשימה לא הכי מוצלחת, אך אתה אדוני אינך הגון. הנך שוכח שאתר זה של יצחק הוא האחד והיחידי במדינה המאפשר לנו, הקוראים, וגם לך עצמך - לכתוב באופן חופשי ככל העולה על רוחנו, לשפוך את לבנו, לחוות דעות, בין אם הן מימין או משמאל. על כך יש לשבח מאד את האתר של יצחק ולא לשכוח את האפשרות הזו שניתנה לנו, כשמסביבנו עתונים המצנזרים מכתבים ומאמרים ללא בושה. וכלל לא נאה מצדך להתבטא על האתר בביטוי "להתאדות". אני מקווה שאתר זה לא יתאדה וימשיך לאפשר לנו כתיבה חופשית ומשחררת.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
41 |
|
|
תוהה ומתהה |
|
8/09/12 23:46
|
|
|
|
"אגב: אנשיו של אדלסון נוהגים לספר כי הוא נעדר אינטרסים כלכליים בישראל, ועל-כן מובטח לציבור עיתון נקי מפניות ומאינטרסים כלכליים. האמת שונה: לאדלסון אינטרסים כלכליים חובקי עולם, כולל בישראל. השפעתו העצומה על ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מקנה לו מעמד מיוחד גם אצל מנהיגי סין וארה"ב ומדינות נוספות בהן יש לו עסקים מלונאות ובתי קזינו."
זהו ציטוט ממאמרו של יואב יצחק. יותר הזוי מיזה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
תוהה ומתהה
|
|
|
|
42 |
|
|
אחיק |
|
9/09/12 00:19
|
|
|
|
ידיעות הוא העיתון הרדוד והלא ציוני במדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
אחיק
|
|
|
|
43 |
|
|
עודדי |
|
9/09/12 00:33
|
|
|
|
בתור קורא קבוע של news1 שמוקיר את כתבותיך, אומר לך שטעית מאוד בהגדרתך את "ישראל היום" כ"דל" ו"בעל השפעה זניחה".
כאחד שמכיר את כל עיתוני ישראל המובילים אני מעיד ש"ישראל היום" הינו עיתון מצוין וענייני עם כותבים מכל גווני הקשת והעובדה שיש בו רוח פטריוטית-לאומית ושאינו מצייר את ישראל רק בצבעים שחורים אינה עושה אותו חד צדדי. הוא כיום ההגון שבכל העיתונים, עם עיתונאים מצוינים ומיום ליום הולך ומשתבח.
איך אפשר לומר ש"ישראל היום" הוא הכי נפוץ ובאותה נשימה לטעון שהשפעתו זניחה? הרי ההשפעה הינה ,בעיקר, תולדה של התפוצה והביקוש לעיתון. סוף סוף יש עיתונות שמראה גם את הצד האחר של המציאות ושנותן פיתחון פה לאלה שצהובונים מסוגו של "ידיעות אחרונות" מנע מהם.
ולהזכיר לך, צרותיהם של עיתוני ישראל החלו עוד לפני הופעתו של "ישראל היום", קרא את דרור איידר בנושא זה.
ואם הערך המוסף של ישראל היום זה גם ריסוקו של מוזס ושל עדת עיתונאי החצר שלו , הרי שמה שנותר זה לאחל לאדלסון
הרבה בריאות בהמשך מפעלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עודדי
|
|
|
|
44 |
|
|
מי אני - אני |
|
9/09/12 01:11
|
|
|
|
מה ערכו של עיתון אם הוא זרוק ברחובות ובכל פינה, האם זו הוכחה למידת התפוצה או למידת הכסף שבעליו מוכן להשקיע בפיזורו ברחוב במקום לתרום כספו למטרות טובות הרבה יותר
עיתון חסר טעם וערך, ממש לא רציני
|
|
כתוב תגובה ל-
מי אני - אני
|
|
|
|
|
|
|
העתון לא זרוק כלל |
|
9/09/12 09:34
|
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה לייבוביץ |
|
9/09/12 09:36
|
|
|
|
בירושלים לא זרוק אף עיתון ישראל היום , וברגע שמגיע הבחור שמחלק את העיתון כולם מתנפלים עליו וחוטפים את העיתון
מעולם אבל מעולם לא ראיתי את העיתון זרוק ברחוב משום שאם היה כך מיד היו מתנפלים עליו אנשים וגם רבים מי יקח את העיתון.
חומר למחשבה עבורך ועבור אחרים מדוע העיתון ישראל היום כל כך פופולרי בישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ
|
|
|
|
|
|
|
כנראה, |
|
9/09/12 12:16
|
|
|
|
בת"א ההסמרטוטון/ביביתון/אדלסון מונח בערמות בכל קרן רחוב ובכל בית קפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
כנראה,
|
|
|
|
|
|
|
מסעודה לייבוביץ |
|
9/09/12 13:30
|
|
|
|
ואני חושבת שבתל אביב למדו לחשוב כמו עדר כולם שותים קפה של ארומה כולם קוראים את עיתון אדיוט אחרונות וכולם מדברים באותו סלנג ובעיקר כולם שם הומואיים משום שזה איין .
לא לחינם תל אביב היא בירת ההומאיים
לא שיש לי משהו נגד התופעה אבל זו עובדה שצריך לקחת אותה בחשבוןתרבות העדר
לעומת זה ישראל היום מתאים לכל הגוונים של החברה החיה בציון ולכן ירושלים היא עיר המורכבת מכל הזרמים והשבטים של החברה ולכן העיתון שוכן בלבבות האנשים
מעבר לכך את הירושלמים אי אפשר לרמות או לכוון יש להם בינת הלב הם אנשים עצמאיים בדרכם ובמחשבתם ולכן עיתון ישראל מתאים להם משום שבעיתון ישראל היום אף אחד לא מנסה לסמם ולטמטם במידע שיש בו אינטרס של קבוצה או דעה מסויימת
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ
|
|
|
|
|
|
|
להומופובית. |
|
9/09/12 16:55
|
|
|
|
בערך כמו הלקוח בקזינו של אדלסון. הוא עצמאי לבחור בין לצאת מהקזינו בלי לשחק ועם הכסף, או לאחר המשחק ובלי הכסף.
ככה גם עם העיתון של אדלסון. או שאתה לא קורא ושומר אצלך את הבינה, או שאתה קורא, ומשאיר אותה על שולחן הרולטה.
ובעניין ההומואים, אם אני זוכר נכון, יש לך קשר לאיראן. כנראה שאת, כמו נשיא איראן ואנשים מסוגו, חושבת שהומואים זה עניין של אופנה, או בעיה בריאותית, שאפשר לתקן.
|
|
כתוב תגובה ל-
להומופובית.
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
11/09/12 16:02
|
|
|
|
לפחות לא לתת פתחון פה וזכויות כמו היום !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
איריס אהובה. |
|
12/09/12 12:45
|
|
|
|
אז תתחברי ללב הטוב שלך ותצעדי איתנו במצעד הגאווה, למען זכויות כל בני האדם שנבראו בצלם אלוהים.
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס אהובה.
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
12/09/12 14:32
|
|
|
|
נתפס בעיני המתבונן מן הצד - כאדם חדל-אישים, נקלה ובזוי - אדם משמים (משועמם) שאין עליו שום עול ואחריות, והוא מוציא את זמנו לבטלה ע"י הצקה והיטפלות למגיבים באתר זה. תבוש לך בן-אדם. בכל זאת, אברכך שבשנת התשע"ג תעפיל מהדרגה הנמוכה בה הנך מצוי.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
12/09/12 18:12
|
|
|
|
המשועמם הזה תמיד לצד הרע והשקר , לו היה לפחות איש ישר -גם זה לא .ממליצה לך לקרוא את התגובה של צנחן - אליו ,מהמאמר האחד לפני אחרון של נרי אבנרי -על ראש העז לפני ראש השנה-אני התמוגגתי , אני גם ממליצה לא להתיחס אליו ישירות אלא רק בגוף שלישי!שיהיה לך כל טוב!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
12/09/12 18:05
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהו |
|
10/09/12 11:07
|
|
|
|
ודאי שכולנו צריכים להיות נגד הפיכתהשל תל אביב לעיר ששולטים שם הגייז העליזים שגורמים להשחתת הנוער ובכלל ולהדרדרות הצביון בעיר!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהו
|
|
|
|
|
|
|
עודדי |
|
9/09/12 11:56
|
|
|
|
עיתון "ישראל היום" כל כך מבוקש שלקראת הצהריים לא ניתן להשיגו.
דווקא ידיעות אחרונות ומעריב שמחולקים חינם למתדלקים בתחנות הדלק נותרים זרוקים שם עד שעות הערב.
|
|
כתוב תגובה ל-
עודדי
|
|
|
|
45 |
|
|
קיקו שונא שמאל |
|
9/09/12 01:19
|
|
|
|
|
46 |
|
|
איש שלום |
|
9/09/12 06:10
|
|
|
|
התקשורת שהפכה אנטי ישראלית, אנטי יהודית ושופר של האנטישמים בעולם חייבת להיסגר ואין זמן טוב יותר מאשר עכשיו ומיד
|
|
כתוב תגובה ל-
איש שלום
|
|
|
|
47 |
|
|
תספורות מכספכם... |
|
9/09/12 09:56
|
|
|
|
|
48 |
|
|
יוסי זיקים |
|
9/09/12 10:03
|
|
|
|
הגורם האמיתי לחיסולם של "ידיעות", "הארץ", "ערוץ 10" ולא רחוק היום בו גם ערוץ 2 ייסגר? הוא העובדה הפשוטה, שכלי תקשורת אלה נוקטים קו שמאלני מההיבט הביטחוני, כאשר רוב הציבור חש בסכנה קיומית.
ומההיבט היהודי רוב גדול מאלה המחזיקים מעצמם דתיים, מסורתיים ואפילו מסורתיים לייט ביותר, חשים סכנה קיומית לנוכח אותם אלה המבקשים לייצור כאן את "מדינת כל אזרחיה", במקומה של המדינה היהודית.
בין אלה אתה מוצא את: הקרן לישראל חדשה על זרועותיה השונות, אירגוני שמאל, אלה המכונים "אירגוני זכויות אדם"...
תקנו אותי אם אני טועה
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי זיקים
|
|
|
|
49 |
|
|
גילה פ. |
|
9/09/12 10:39
|
|
|
|
מוזר, נדמה לי שפעם ראשונה
שיואב יצחק מותח ביקורת נגד
אדלסון, רומז על יחסי הון שלטון,
ומדבר על רדידות ישראל היום.
אגב, לבן צבי שרוכש ככל הנראה
את מעריב, יש יריבות גדולה עם
אדלסון, הבעלים של ישראל היום.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה פ.
|
|
|
|
50 |
|
|
חשדנית |
|
9/09/12 13:55
|
|
|
|
בסופו של דבר התקשורת תיאלץ להתיישר עם הקו הימני של עם ישראל, כדי שגורלה לא יהא כשל גורל עיתון מעריב וערוץ 10. זה רק עניין של זמן. היא תהיה חייבת להתייחס לרגשות העם היהודי במדינת ישראל כי אחרת העם לא יקנה את שירותיה. כמה פשוט כמה צודק !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
הכי טוב. |
|
9/09/12 16:37
|
|
|
|
ולא רק את העיתונות. ככה נהיה כולנו ישרים, ומיושרים, כיאה ל"דמוקרטיות העממיות" נוסח מזרח גרמניה, ברה"מ, צפון קוריאה וכו'.
|
|
כתוב תגובה ל-
הכי טוב.
|
|
|
|
51 |
|
|
אברהמי |
|
9/09/12 17:32
|
|
|
|
בס"ד
עיתוני ישראל, בעלי האג'נדה השמאלנית המובהקת מייצגים על פי חישוביהם כ- 3% מן הציבור בישראל, זאת לא כמות מספיקה להחזיק 3 עיתונים הארץ,ידיעות ומעריב ואת אתרי האינטרנט שלהם שהם באותו קו, יש אלטרנטיבות תקשורתיות לציבור והוא תומך בהם ישראל היום.מקור ראשון, בשבע, לאטמה ועוד...
זה רק טבעי שהם ייפלו בבור שטמנו לעצמם, ומן הדין שעיתונים יתפרנסו ממה שהם מפרסמים, אני למשל לא מוכן לשלם על עיתון שמציף אותי בפרסומות כמו לוח מודעות, ובנוסף גם מנאץ ופוגע בכל מה שיהודי וישראלי, רוצים להתפרנס? תפנו לטייקונים הערבים שאותם אתם מייצגים יותר מאשר את הציבור בישראל,
לסיכום זה לא מר אדלסון שהפיל את העתונים הם עשו זאת במו ידיהם, הכל נכון גם לגבי ערוץ 10, אני מקווה שאותו אדלסון יאמץ גם אותו אל חיקו ויתן לנו סוף סוף ערוץ טלויזיה שאפשר לצפות בו בלי לחרוק שיניים...
|
|
כתוב תגובה ל-
אברהמי
|
|
|
|
52 |
|
|
דן ה |
|
9/09/12 18:16
|
|
|
|
|
53 |
|
|
וביבי עוזר לו |
|
9/09/12 20:36
|
|
|
|
ואז כשאין לכם כסף לקנות עיתון, יותר קל לשלדון לדחוף לכם את הביביתון.
|
|
כתוב תגובה ל-
וביבי עוזר לו
|
|
|
|
54 |
|
|
שיר א |
|
10/09/12 20:52
|
|
|
|
יש לירחוש מספר עיתונים כדי לראות מכל זוות של עיתונאי מסויים- מה שלא אפשרי עם התקציב של כל הישראלים.
או לפנות לאתרים כמו זה באינטרנט, מה שגם מזיק לכלכלת העיתונות.
זה הוא מבוך ללא יציאה לאן שלא נפנה התיקשורת עלולה ליפול. ולגבי השלדון הזה... ידוע שעיתונות לא יכולה להיות אובייקטיבית לחלוטין (הרי כולנו בני אדם ולכולנו יש דעות...) אבל הוא מגזים. יום אחד הוא יהפוך למונופול ובעזרתו ישתלט על חיינו בעזרת ה"ישראל היום" שלו, וכמובן מה שהוא עושה עם ביבי....
יהפוך ליותר גרוע ממה שעכשיו והדמוקרטיה בסכנה, וכך גם העיתונות הגוססת.
לדעתי צריך להמנע מצריכת המידע של עיתון זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שיר א
|
|
|
|
55 |
|
|
פרסיקו |
|
17/09/12 04:38
|
|
|
|
נעשה ארסי ומנוול במידה המעמידה בספק את הופעתו, (בעיני עצמו, כעיתונאי בלתי משוחד. ובמילים פחות מכובסות - הוא סתם חרא.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרסיקו
|
|
|
|