s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העבריינית שמטיפה מוסר
מאת: איתמר לוין  |  27/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ונכנעו כל ראשי המחוזות
  נאמן השפן הפחדן   27/09/12 16:49
נאמן הפחדן לא טיפל ונכנעו ראשי המחוזות - גם גרוניס התקפל.
כתוב תגובה ל- נאמן השפן הפחדן
אלשייך שופטת. לא פקידת שיפוט!
  זרובבל   28/09/12 21:47
כן בהחלט היא צריכה גם להביע את דעתה בעניינים מוסריים. נכון פסק הדין חייב להיות מבוסס על חקיקה ותקדימים דומים. אבל הוספת הנופך הערכי חשוב ביותר. כי שופט חייב בהחלט להיות גם איש מוסר, ולא פקיד זוטר, ומשוכפל, כמו רוב השופטים, היושבים בבתי המשפט. אלשייך מותקפת כעת מכל עבר משתי סיבות: 1. היא אשה 2.היא כנראה מרגיזה יותר מידי רקובים וצבועים. ועל כן צריך עוד עשרות כמוהה במערכת המשפט. הרבה מידי נוכלי דין ומשפט ופקידים משובטים מפחדים מאלשייך, כי היא לא עושה חשבון, והולכת הרבה פעמים עם מצפונה במקום עם הרוב המשובט. וברגע שהיא עושה הפוך מנורמת המשובטים, היא מאיימת עליהם ומציגה אותם באור הנכון.
כתוב תגובה ל- זרובבל
2
100%
  jim   27/09/12 16:51
כתוב תגובה ל- jim
3
"העבריינית שמטיפה מוסר"
  מעצב שיער   27/09/12 17:04
כנראה שורדה מאוד מתוסכלת ולא עובדת בעבודה שהייתה רוצה לעבוד, "שיפוצניקית",ספרית" או "סופרת". למה סופרת? כי היא מספרת סיפורים ומטעה את הציבור כשהיא טוענת כי המצב החוקי מחייב אותה לאשר את ההסדר. לבית המשפט סמכות שלא לאשר את ההסדר. אם היא חושבת שתשובה הפריד את דלק נדל"ן מקבוצת החברות שלו וכי ה"תרומה" שלו להסדר היא "קניית סיכון" שמא תיפתח חקירה נגדו זאת אומרת שקיים חשש ויותר מכך שתשובה לא התנהג כראוי (כמובן בתקופה שקדמה להליכים המשפטיים). מה מנע ממנה למנות חוקר ולבחון זאת? הרי ההליכים המשפטיים נמשכו כשנה. אני לכשעצמי מצפה כי בית המשפט יתנה את אישור ההסדר בקיום חקירה ורק במידה ויתברר שתשובה נקי באופן אישי לא ישתנה ההסדר. כנראה שלמישהו היה חשוב מאוד שורדה תמשיך לשפוט עד שיאושר ההסדר מבלי שתיפתח חקירה נגדה או נגד תשובה.
כתוב תגובה ל- מעצב שיער
היא גופה שרוצה שיחשבו שהיא חיה
  עבריינית זו פושעת   27/09/12 21:29
במדינה מתוקנת ורדה אלשיך היתה עצורה.. מזמן. ולעולם לא מתקרבת יותר לכס המשפט. אבל היא בדיוק מה שהשופט ריצ'רד פוזנר קבע 'השופטים בישראל הם רודנים/שודדי-ים משפטיים'..שהחליטו שהם בעצמם.. החוק! מערכת ה'משפט' ..משפח,רק בישראל היא ספינת פיראטים.. של שודדי ים..שעל פי ה'חוק' של עצמם הם עבריינים פושעים..המשיגים את מטרותיהם רק בשוד ביזה ושפיכות דמים.. ללא בושה.
ונראה שרק כאשר ציבור יקום ב'מרי אזרחי' ויעלה ל'בסטיליה' שודדי הים האלו יפסיקו לאכיל אותנו.. ב'בולשיט'! אם אין לחם תאכלו עוגות'.. אם אין חוקים.. ומשפט ..אכלתם אותה! אז שיבינו.. שהציבור שאיבד את אמונו במערכת הרודנות של שודדי הים המשפטיים/משפחתיים.. קרוב.. ל'סוף.. לכל דבר' כפי שקבע השופט החכם באדם!
אם היא גופה שרוצה שיחשבו שהיא עדיין חיה.. אז שלא תתלונן כשהציבור ידרוך עליה.וילעג לה בפרצוף שלדעת הציבור מת. אבד עליה הקלח.. והכל. יאללללה הביתה! לפני שהציבור יחליט לעלות ל'בסטיליה' ולשפוט על פי 'אוי לו לעם השופט את שופטיו?! או ל'שופטים' בזויים שכאלו.. כשהעם יקום לשפוט אותם!
כתוב תגובה ל- עבריינית זו פושעת
4
עוד יאשימו אותך בביזוי הבזויה
  איתמר, תזהר!   27/09/12 17:23
כתוב תגובה ל- איתמר, תזהר!
איתמר לוין הוא קרש הצלה,כנסו
  דין ווחשבון   28/09/12 07:42
מסופר בגמרא סיפור שנטרפה הספינה בה הפליגו, כל יושבי הספינה טבעו ומתו, לאחר כמה ימים יצא אחד מהים, שאלוהו חכמים איך ניצלת ? הרי כל יושבי הספינה והספינה טבעו מעוצמת הסערה והגלים, אמר להם " נתליתי על קרש אחד והוא נשא אותי מגל לגל" . אני אומר לכולם איתמר לוין הוא אותו קרש עליו אנו ניתלים כאשר אנו עדים לסערה ולגלים שמערכת משפט מקולקלת ומסואבת שמונהגת ע"י חבורת פורעי חוק "ופורעי מוסר". אז נכון נראה לנו כי את הסערה הזו של שופטים ששכחו את ייעודם לא נצלח כי החבורה של בייניש, ארבל, ואהרון ברק השתלטו על כלי תקשורת שמסתירים את הזוועות מהעם ! נכון זה נראה כמו קרב אבוד על המוסר של המדינה שהורידו אותו ביגון שאולה ! אבל איתמר לוין ואתר ניוז 1 הם הם אותו קרש הצלה שבעזרתו נלמד לדלג מגל לגל ולעבור את הסערה הרעה הזו. איתמר אנו מחזיקים לך ידיים וביום שינסו לסתום את פיו של איתמר לווין ואתר ניוז 1 על זה צריך לצאת לרחובות ואז כל הדרכים יהיו כשרות כדי להציל את המדינה והעם מהשתלטות של חבורה לא מוסרית ! חבורה מושחתת ! חבורת הזבל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- דין ווחשבון
5
לסדום היינו לעמורה דמינו
  רחובות   27/09/12 17:35
חייבים לשנות את שיטת מינוי השופטים או לקבוע קרטריונים חדשים מי יכול להיות מעומד להיות שופט.
כתוב תגובה ל- רחובות
6
מסכים בהחלט. ויפה שעה קודם
  נתן לקח   27/09/12 17:48
כתוב תגובה ל- נתן לקח
7
לשופטים מותר הכל גם לא להבין
  אברהם מערב השומרו   27/09/12 18:03
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
8
חזק מאד.ללא מורא ללא משוא פנים
  קורצ'אק   27/09/12 18:20
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
9
יש גבול לביקורת- זה לא ראוי
  יוסף מגבעתיים   27/09/12 18:22
כותרת לא ראויה .לא רק שעובדתית לא נכונה , אלא שהכותב מתעלם מכך שהיא שופטת מכהנת.חבל , כי הכותב כותב לפעמים דברי טעם ,אלא שהפעם חצה קו אדום.

לא בכדי נאמר - חכמים הזהרו בדבריכם ,כל שכן עיתונאים.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
ורדה אלשיך השופטת עברה על החוק
  אפילו השופט קבע ש   27/09/12 21:39
וברגע שורדה אלשיך עברה על החוק.. היא עבריינית/פושעת לכל דבר. אם גרוניס וכל שותפי 'ספינת שודדי החוק' הפיראטים חושבים שהציבור ימשיך לשתוק.. עד אין סוף? הם כולם טועים טעות חמורה ביותר.. הפוגעת גם על פי החוק ..בציבור..שיתפרץ בסופו של דבר.. ויעלה בזעם ל'בסטיליה'.. וישים קץ לשחיתות.. שהפכה למגיפה..בתקופת כהונתו של אהרן ברק! (ע'ע 'הארץ'.2006 'מיהו יהודי מושחת' (אהרן ברק?!) לכל דבר יש סוף! עד כאן!
איתמר הציבור לצידך.. כיוון שאתה לצד הציבור והצדק ועל פי החוק! ולא החוקים הפיראטים של 'רודנות פיראטית של שודדי ים'! (פוזנר)
כתוב תגובה ל- אפילו השופט קבע ש
זה הרי בגלל שהשופטת מכהנת...
  פנקס הקטן   28/09/12 05:15
מדבריך אפשר להבין שלשופטת מכהנת מותר לזייף אבל אסור לאיש לבקר אותה כי היא מכהנת, כשההגיון מורה את ההיפך, צא וראה מה כתב עליה הנציב (שכחת להזכיר אותו...) צא וראה מה אמרו כל ראשי המחוזות של עורכי הדין, ובעיקר מה אמר הציבור, כולם דרשו שתפסיק לשבת שם, ואילו פעלה כפי שהיא דורשת מאחרים והולכת היינו שוכחים ממנה (אולי רק היינו רואים אותה לידנו בעליה למטוס...) אבל משלא הלכה והתעקשה ללמד אחרים דרך הרגליים קרי בהשלכה לכלא וגו'... ומשגרוניס ונאמן העלובים טייחו בגסות ובהתרסה נגד הציבור כי אז דעתו האמיצה של איתמר במקום, יישר כוח לך איתמר.
כתוב תגובה ל- פנקס הקטן
דבריך נשמעים כאיום על עיתונאי
  סימן שהוא צודק   28/09/12 06:36
למיטב ידיעתי, ורדה אלשייך זייפה פרוטוקול. אם השערתי נכונה, היא צריכה לעוף מיד מכס המשפט ולא לכתוב יותר פסקי דין. ויפה שעת אחת קודם. אפילו החשד שהועלה נגדה היה מספיק כדי להעיף אותה מהתפקיד. אין מקום לחשודים במערכת המשפט שלנו.
כתוב תגובה ל- סימן שהוא צודק
10
שופט-על א.ל.
  בוש ונכלם   27/09/12 18:44
אכן אני בוש בעיתונאי מקצוען שולט בקולמוסו עוקף את מערכת השפיטה הממלכתית, מעמיד עצמו כשופט-על בקי בהלכי משפט, מינהל ציבורי, מדינה מתוקנת, עיתונות שפויה המכירה בגבולותיה - אני ואפסי עוד.

אני נכלם מחמת האג'נדה, שקשה לא להגדירה כאישית או כאינטרסנטית, לסיכול ממוקד של שופטת משכמה ומעלה. אלשייך שירתה את המדינה שנים רבות לתפארת על אף הנושאים המורכבים והעדינים שעמדו לפתחה בסביבת בעלי דין ומייצגים משפטיים מתוחכמים מן השורה הראשונה והיא העשירה את הספרות המשפטית. אלשייך לא הוגדרה כעבריינית על ידי גורם שיפוטי מוסמך. הגדרתה כעבריינית על ידי מי שאינו מוסמך המנצל את עיתונו ומאיים על שופטים בקבעו עצמו כאומד טיב תפקודם - היא היא הסוגייה הטעונה בירור יסודי. עד מתי עיתונאים ירימו עצמם מעל העם ויכפו עליו שליטתם הלא-מבוקרת.

הגדרת אמירות שופט(ת) כהטפת מוסר מרמזת על חוסר ידיעה משפטית. החלטה שיפוטית אמורה לפסוק וחייבת הנמקה משפטית.
ההנמקה תציג את הנורמות המנחות, הסטיות והצריך. שופט אינו מטיף מוסר, שופט קובע נורמות ובעל דין יכול להשיג ולערער.
המלה האחרונה היא של בית המשפט ולא של עיתונאי זה או אחר יהיה כוחם, יהיה עושרם, תהיה חוצפתם ככל שיהיו.
כתוב תגובה ל- בוש ונכלם
יתכן ששירתה את המדינה היום היא
  חשודה בזיוף   28/09/12 06:43
מה לעשות, יש אנשים שזיקנתם מביישת את נעוריהם. יתכן מאד שהשופטת אלשייך שירתה בזמנו את המדינה על הצד הטוב ביותר. היום היא חשודה בזיוף פרוטוקול. אם החשדות נגדה נכונים, היא צריכה להפסיד את מישרתה למרות הישגיה בעבר.
כתוב תגובה ל- חשודה בזיוף
עת להתפקחות
  נער שהזדקן   28/09/12 12:09
תודה ל-"חשודה בזיוף" על תגובתה המשקפת למעשה את הלך הרוח, הלא-מושכל לטעמי, שפשה בציבוריות הישראלית ואף העולמית. תרים להסתפק במראית עין של כאן ועכשיו, דוגמת שלום עכשיו, כאילו החיים התחילו עכשיו ונגמרים עכשיו.

ראייה פשטנית כאמור אינה המצאה של תנועה חדשה, תהיה זו אופנהיימרית או משהו אחר. היא החטא שליווה את האנושות מקדמת דנא וחשף אותה לאמונות טפלות, לשברי כלים ומוסר לקוי, שהובילוה לאסונות ולהשמדות הרי גורל מאז ואילך.

אינני מכיר את גב' אלשייך אישית ולא היו לי עניינים אתה זולת הקשבה לכמה הרצאות שלה ועיון בכמה החלטות שלה.

עתה, הבה נבחן את המסקנה "היא צריכה להפסיד ...". הבה גם נשקול את הטוב ואת הלא-טוב שתפיק המדינה ותספוג החברה הישראלית עכשיו ולעתיד לבוא.

ראשית, דייקת בהגדרת השופטת כ"חשודה", בשונה מההגדרה הנמהרת שלבעל הטור המלומד - "העבריינית".

שנית, מי מוסמך לקבוע אם היא צריכה להפסיד? האם זה מי מאתנו או הממונים עליה או בית המשפט.

שלישית, האם במחי יד נמחק שיקולי עלות-תועלת למדינה ולחברה ונסתגר במתחם של נקמה, אווירת "עליהום", חולשות שמחה לאיד. האם לא נזכור כי כל אחת ואחד מאתנו הוא נכס שלנו ובהיותו בן-אדם נתון לטעויות, לחלקן הוא נדחף וחלקן מתפרץ כביטוי עצמי לרקע שלא בהכרח ברור וידוע. האם מחיר טעות אחת נחשדת הוא לשרוף את הנכס. כמה עלו למשק המדינה השכלתה של השופטת, הכשרתה לכס המשפט ולשפיטה, להתמחות בדיני חברות והצטיינות בנושאי משפט לאומיים ובינלאומיים סבוכים של חדלות פרעון, פשיטת רגל, פירוק תאגידים, ועוד?כל זה נזרוק לסל אשפה ללא דין וחשבון יסודי, ענייני? האם התפללנו לשלומם של אישים ומנהיגים שהורדנו שאולה משנאת חנם ותשישות מחשבה?

רביעית, המפסיד לא תהיה גב' אלשייך אלא אנחנו. היא תתאושש עד מהרה, תחוש שבמשך חייה היא תרמה רבות בתחום השפיטה והוראת המשפט ופיתוחו, להתדיינות המשפטית וליחסי בעלי דין ומייצגיהם אל מול כס המשפט. יחרה לה, אולי, שפופוליזם, קלות הדעת, צרות עין, קינאה ושינאה של קטני אמונה, אינטסים פסולים, אוכלים בנו, מחלישים ומתישים את כוחנו ואת עמידתנו, וממזערת גודל נפשנו ויצירתיותנו. אלשייך תעשיר את קופתה הפרטית מעבודה מקצועית משובחת במגזר הפרטי.

חמישית, מדי יום המדייה הצבועה מחסלת לנו אנשים מרכזיים יקרים יותר או יקרים פחות שהם אוצרנו האנושי המקיים אותנו, וחבל. האם לא הגיע הזמן לבוא חשבון אתה? האם לא ראוי לשמור על אנשינו, לברור התנהגויות לא תקניות ולחפש להן מענה עניני משקם הולם, לתופעה ולא לגוף האדם, מענה שישמור על כבוד האדם, ישיב בנים לגבולם ויחזק אחדות העם?
כתוב תגובה ל- נער שהזדקן
מקומה של אלשיך בבית הסוהר
  אחד שיודע מעט   30/09/12 15:01
בושה גדולה שמערכת המשפט מגינה על עברינית כאלשיך. שנים רבות היא עשתה לביתה במסגרת בית המשפט שכר פנסיה ועוד וכנראה גם כספים ממקורות עלומים.
ראוי לחקור את אלשיך על כל חשבונות משפחתה בארץ ובחו"ל תוך חיבור לפוליגרף.
אלשיך בושה מדינה מתפקדת כעברינית ולא כשופטת, כל הכבוד לאיתמר לוין.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע מעט
11
אתה חצוף, פרא אדם!
  אביהו.   27/09/12 18:45
מי אתה שתכתוב על שופטת שהיא עבריינית?

תתבייש לך!

אני מקווה שתקום השופטת ותבוא איתך חשבון באמצעות תביעת לשון הרע.
כתוב תגובה ל- אביהו.
אפשר לחשוב מה זה שופטת
  כולה ג'וב   27/09/12 21:22
כתוב תגובה ל- כולה ג'וב
הלוואי שהיא תנסה לתבוע אותו
  דין וחשבון   28/09/12 08:44
הרי המושג "עבריין" הוא מושג שביהמ"ש העליון נדרש אליו לא פעם ולא פעמיים, אז גם אני מצטרף לאיתמר לווין ואני אומר " השופטת ורדה אלשייך בהתנהלותה ובהתנהגותה בפרשת הפרוטוקול המזוייף היא " עבריינית" והיא לא יכולה לתבוע לשון הרע את איתמר לווין כי כל ביהמ"ש בעולם יפסוק שאכן היא ראוייה לתואר " עבריינית " כי מעשיה הם מעשיו של עבריין!! אז אם אתה דואג לאיתמר לווין אז כנראה שאינך בקי כלל בעולם המשפט, ולפעמים אפילו אקטביזם שיפוטי לא עוזר להם כמו במקרה זה. ובמידה ועזי הנפש היושבים כין כותלי בתי המשפט שלנו ומבאישים את ריחו יעזו לתבוע לשון הרע על כגון דא הרי אני ועוד מאות נגיע עם שלטים ברורים ונפרסם כתבות בכל עיתון מקומי במדינה ונכתוב שחור על גבי לבן " ורדה אלשייך היא שופטת עבריינית" בלי משחקי מילים ואז נראה איך יתבעו אלפיי ומאות אנשים על לשון הרע, בושה מוסרית עוטפת אותך אם נזעקת להגן על עבריינית! כאשר יתכן מצב ואפילו מדובר בעבריינית סדרתית אך זה לא נבדק עדיין מפחד של גודל הבושה בה נמצא ביהמ"ש והיושבים בראשו בייניש ועדנה ארבל. ( לא גרוניס הוא הראש, גרוניס הוא הפיון של החבורה השלטת שם )
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
12
שתן שיפוטי
  עידןסובול   27/09/12 19:08
כשהשתן עולה לשופט לראש במשך תקופה ארוכה -- הוא מדלל שוב ושוב את המזג השיפוטי ובסופו של דבר ממלא את מקומו עד הטיפה האחרונה.
 על קלי-דעת וצבועים
כתוב תגובה ל- עידןסובול
13
הכתב אמיץ, השופטת עירומה
  אבן בוחן   27/09/12 19:27
עירומה ממוסר ועירומה מכבוד. הנשיאה לשעבר בייניש מוזמנת להתריז שוב בחוצות את אמרותיה על ש"לציבור יש אמון במערכת המשפט", נייר הטואלט עלייה.
כתוב תגובה ל- אבן בוחן
14
השופאת כנראה קיבלה הבטחה
  רפי א   27/09/12 19:32
כשתסיים את תפקידה - תמונה היא או מי ממקורביה למועצת המנהלים בתפקיד של כבוד. אחרת איך אפשר להסביר תספורת של 64% , כשבפועל מול נכסיו ואחזקותיו-היה אפשר לחייבו לאג"ח ע"ח הכנסות עתידיות מרווחיו בנפט
כתוב תגובה ל- רפי א
לבחון כל מינוי שלה לאחר פרישה
  ניגוד ענינים   27/09/12 21:10
לטעמי היא "תתפטר" בתוך זמן קצר כדי להנות משמנת וחמאת השוק הפרטי.אני בטוח שאתר זה יעקוב על מעשיה הן "כשופטת" והן לאחר מכן.
כתוב תגובה ל- ניגוד ענינים
15
מקומה של ורדה אלשייך הוא בכלא
  אתה טועה   27/09/12 20:50
ורדה אלשיך לא צריכה ללכת הביתה כמו שכתבת. החוק קובע שמקומה של ורדה אלשייך הוא בכלא, בשל עבירות הזיוף והמרמה שהיא ביצעה, ושמקומו של גרוניס גם כן בכלא, על המעילה והפרת אמונים שהוא ביצע. זה מה שהחוק קובע.
כתוב תגובה ל- אתה טועה
16
בושה לכותב על ההשתלחות
  משה ממודיעין   27/09/12 21:16
מה קרה לכותב ,,,, השופטת ראתה לנגד עיניה את מאות אלפי החוסכים שהפסידו מהפנסיה שלהם אצל אדון תשובה ונכנסה בו,,, אבל למר לוין כנראה יש מניע אחר שאני לא מבין אותו, אחרת מה עניין הפרוטקול לפסק דין תשובה,,, עצוב לקרוא השתלחות כזו , עוד אבין כשאגדל יום אחד את המניע.
כתוב תגובה ל- משה ממודיעין
17
אלק בתי משפט-על כך אמר נח....
  טולסטוי   27/09/12 21:39
נח בנה תיבה

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים לְנֹחַ, קֵץ כָּל-בָּשָׂר בָּא
לפָנַי--כִּי-מָלְאָה הָאָרֶץ חָמָס, מִפְּנֵיהֶם; וְהִנְנִי מַשְׁחִיתָם, אֶת-הָאָרֶץ.

ואלוהים דיבר אל נוח ואמר לו כך: בתוך שנה מהיום, אני עומד להביא על הארץ מבול גדול שיכסה את פני האדמה, וכל החי על פניה ייכחד. אבל אני רוצה שאתה תציל את האנשים הצדיקים שמגיע להם לחיות, וכך שניים מכל סוג של חיות, זכר ונקבה. לפיכך, הנה, אני נותן לך הוראות בנייה מדויקות! לבנייה של תיבת ענק אשר תצוף על פני המים הרבים.

בהבזק אחד של ברק נתן אלוהים לנוח את כל הפרטים: מידות, חומרים, ואפילו שרטוטים מדויקים של תוכניות הבנייה. בחיל וברעדה לקח נוח את כל התכניות, והסכים לבנות את התיבה. "זכור", אמר לו אלוהים, אתה חייב לסיים את כל העבודה, ולהעלות עליה את כל מי שציוויתי בתוך שנה "בד! יוק".
כשהגיע התאריך, התקדרו השמיים, הארץ החלה לרעוד והים גאה. אלוהים הציץ למטה לארץ, והנה הוא רואה את נוח יושב על מרפסת ביתו ובוכה."נוח, היכן התיבה?" רעם אלוהים בקולו.

"הו, אלוהים, אנא סלח לי", ייבב נוח. אני עשיתי כל מה שהיה ביכולתי לעשות, אבל היו המון בעיות. קודם כל הייתי צריך להשיג רשיון בניה, אבל התוכניות שנתת לי לא התאימו לנהלים ולתקן. נאלצתי לשכור ! חברת הנדסה שתשרטט את התוכניות מחדש. אחר כך נקלעתי לוויכוח גדול עם משרדי הכבאות, האם התיבה זקוקה לגלאי עשן ולמערכת מטפים וזרנוקי מים לכיבוי אש, ועם הוועדות לבנייה, בטענה שאני עובר על חוקי העזר העירוניים בכך שאני בונה תיבה בחצר שלי. נאלצתי להשיג אישורים מיוחדים מהמחלקה לתכנון ושיפור פני העיר.

אחר כך היתה לי בעיה להשיג מספיק עצים לבניית התיבה, כי יש איסור חמור על כריתת עצים, על מנת להגן על זן הינשוף המנומר שהולך ונכחד. בסופו של דבר הצלחתי לשכנע את רשות היערות שאני זקוק לעצים כדי להציל את כל הינשופים בעולם ולא רק את הזן המנומר, אבל הסתבר שהחברה להגנת בעלי הכנף אסרה ציד ינשופים, כך שתדע לך שלא הצלחתי להשיג זוג ינשופים בכלל.
אחר כך הנגרים התארגנו ועשו להם ועד עובדים, והוועד הכריז ! על שביתה ומתן על תנאי העסקתם, ובלית ברירה הייתי חייב לחתום הסכם עם הסתדרות הנגרים לפני שמישהו בכלל הסכים להחזיק ביד גרזן או מסור. עכשיו יש לי 16 נגרים על התיבה, אבל אף ינשוף.

כשהתחלתי לכנס את החיות, הוגשה נגדי תביעה על ידי המועצה להגנת בעלי חיים. הם התנגדו לכך שאקח אל התיבה רק שניים מכל סוג של חיה, הם טענו שלכל החיות יש זכויות שוות וצריך להציל את כולן. בדיוק כשהצלחתי להביא לביטול התביעה בבית המשפט, הגיעו אלי נציגים של הרשות לאיכות הסביבה, והם דרשו ממני למלא דו"חות מפורטים אודות המבול הצפוי שאתה עומד להביא על הארץ. הם לא בדיוק אהבו את הרעיון שמשהו שקשור לתחומם יקרה ללא מעורבות פעילה שלהם.
אחריהם בא אלי הצבא, ודרש שאציג בפניו מפות מפורטות של אזורי המבול ותחזיות של גובה המים במילימטרים. שלחתי להם את המפות ואת כל הנתונים, ובדיוק עכשיו אני שקוע באמצע מערכה משפטית מול המרכז להזדמנות שווה, שטוענים שאני עושה אפליה על רקע דתי בכך שאני לא לוקח אל התיבה אנשים לא מאמינים.

"מס הכנסה עיקל לי את כל הנכסים ואת חשבונות הבנקים, בטענה שאני מתכנן את התיבה כדי לברוח באמצעותה מהארץ וככה להתחמק מתשלום מיסים. כרגע קיבלתי מכתב התראה ממשרד התיירות על כך שאני צריך לשלם מס עינוגים מיוחד לכלי שיט שנבנים למטרת נופש. הם טוענים שהתיבה הינה למעשה ספינת שעשועים. ואם כל זה עדיין לא הספיק, אז הארגונים האנטי דתיים הגישו גם תביעה לב
כתוב תגובה ל- טולסטוי
18
מבחן השופטים
  דידה   27/09/12 21:41
כל עו"ד שעסק בצ'יקים חוזרים וערך חוזה לקנית קורקינט עם חלוף הזמן מתמנה לשופט. היה כשלון כעו"ד, מה ציפיתם שעורכי דין מן הסוג הנ"ל יוכלו למלא את תפקידם על כס המשפט. כשם שאין במכורתינו עובדי בנין ונעשים מאמצים ליבאם כך יש לנהוג בשופטי ישראל אולי ליבא מהודו למערכת העלובה והקורסת המלווה את חיינו לדאבונינו.
כתוב תגובה ל- דידה
19
היא עברינית,עדי עז"ר
  urixo   27/09/12 22:33
היה עברין,מזוז עברין,נאמן עברין,פנינה ארבל=ראש משפחת פשע כלכם,ללא יוצא מהכלל,כל הברנז'ה שלכם כולל אוברגרופנפירר יורם אדולף שפטל כלכם עברינים,לא יודעים לתקוע דיבל בקיר לא לנקות סיפון מטבח. רק להתעלק על הלקוחות ולקנות ריכבי שדה אלה כמו העבריין דורי קרלסבאד.
כתוב תגובה ל- urixo
20
עוד שופטת בינונית
  מלש   27/09/12 22:43
כמו כל מערכת המשפט וכמובן כולל העליון מלאה בשופטים בינוניים ותוצאות ההחלטות שלהם תואמות ליכולתם הבינונית אז לי אין בעיה כי אין לו ציפיות משופטת זו.
כתוב תגובה ל- מלש
21
ומי יישב בערעור? נכון גרוניס..
  .........   28/09/12 03:16
נניח שעל החלטה של "המזייפת המחנכת" יוגש ערעור, ואיכשהו... הוא יגיע לגרוניס... ו... אופס, אתה נזכר איך גרוניס מקבל תוצאות חקירת של הנציב גולדברג המדגיש שאלשיך עשתה בסתר שינוים מהותיים קרי זיוף והופך אותם במחי קולמוס לשום דבר רציני שאפילו אין להביאו לבית הדין... אז לא, לא מדובר בטיוח של גרוניס את מעשי אלשיך, מדובר בהתזת הטיח ישירות לתוך עיני הציבור... אלה הם שופטיך ישראל, והציבור רואה וסופק כפיו ביאוש. .........
כתוב תגובה ל- .........
22
,זו השופטת היחידה עם ביצים
  tאיציק   28/09/12 05:04
תתבייש ,אחרי הפיאסקו של שופטי אולמרט ,אומרת שופטת בפרצוף ,היא לא פושעת וסתם נטפלים אליה והלואי ועוד הרבה כמוה שעוסקים בענין ולא נקנים על ידי הון שלטון עיתון כמוך
כתוב תגובה ל- tאיציק
23
למה לקטר ???
  כלב מוכה   28/09/12 06:01
בני ישראל !! זה מה בחרתם - זה מה קבלתם !!!
הוועדה למינוי שופטים - קבוצת פלצנים - בעלי מנוי פוליטי
אינם מבינים יד ימין מיד שמאל , המה מעצבים את דמות המשפט בישראל ,כל אחד דואג למפלגתו ,,,,,

הרבה דוגמאות של פשלות
דנציגר ,,,,,
טובלה - האבירה ,,,
הבן שלה ,,,,,,
נציב התלונות - ועדת חיליו ,,,,
ולא לומדים !
במדינה נאורה מופעלת קבוצת אנשי רוח , פרופסורים , לוועדות מהסוג הזה , כך שלמעשה מה בחרת ,,,, זה קבלת
כתוב תגובה ל- כלב מוכה
24
השופטת רק כתבה את האמת!
  פועה   28/09/12 08:00
שתשובה הוא גנב!
ביא כתבה את מה שהעיתונאים מטעם כמותך, מסרבים לכתוב כדי לא לפגוע חו"ח בשולחיהם ממניהם.
חשוב להדגיש, תשובה גנב על פי חוק לא נגד החוק, אבל עדין הוא גנב!
הוא גייס כסף ציבורי על סמך האמינות הכוזבת שלו, לא המתין יותר מדי ומשך מתוך ההלואה לכיסו הפרטי את חלקו החוקי! ואת חלקו זה הוא שומר לעצמו במלואו, גם כאשר אינו מסוגל להחזיר למלוים לו את ההלואתם. זה לא גנב זה גזלן!
תשובה הוא גזלן לאור היום וזוכה לתמיכה של עיתונאי מלקק פנכה!
אלשייך רק כתבה את דעתה ושקפה את דת הציבור!
איתמר "התבלבלת" לא אלשייך היא העבריינית כאן אלא יצחק תשובה גזלן בסיוע החוק! אלשייך בטאה את דעת הציבור על החוק
כי אתה ושכמותך לא מבטאים!
כתוב תגובה ל- פועה
כל מילה אמת ויציב
  ciבן   28/09/12 10:14
כתוב תגובה ל- ciבן
גב פועה אין לך מושג
  ת   29/09/12 00:55
לא מדובר על תשובה תשובה הוא לא הנושא . הנושא הוא שיש כאן אישה מושחתת רמאית סידרתית והיא שופטת ולא סתם שופטת אלא סגנית נשיאת המחוזי . הנזק שאלשיך ושכמותה גורמות גורמים אין לו שום דמיון למה שכמה תשובות יוכלו לגרום .
כתוב תגובה ל- ת
נזקו של שופט שולי לעומת טיקון!
  פועה   29/09/12 11:22
הסטייה מהנורמה המשפטית המקובלת, שעליה מצביע איתמר, דומה בעיקרון להכרעת הדין במשפט אולמרט. קיים פער שאינו מובן בין משמעות אמירות ומסקנות השופטים לבין הזיכוי.
גם כאן ישנו פסק דין המתקף הסכם והכרעת דין המתקיפה את מהות ההסכם וחוסר האיזון שבהסכם לצד אחד הציבורי!
גם כאן מובא לאישור בפני ערכאה שיפוטית הסכם פיננסי שמקטין חוב כספי, שנעשה בין גופים ציבוריים המלוים לבין גוף פרטי הלווה! מה שעולה מההסכם הזה שלכספי הציבור יש מנהלים שכירים מתוגמלים, אבל אין להם באמת אבא!
תשובה ומשפחתו ופרקליטיהם גזרו לעצמם דבידנדים נאים מהכסף הציבורי שגוייס והציג מיד רווחים לדלק נדל"ן.
הצד הציבורי להסכם הנישול הזה, לא ניצל את כוחו לדרוש מצד מתשובה להחזיר את הדבידנדים שמשכו לכיסם הפרטי, כי הרי ברור להם שלכסף פרטי יש אבא שלא יתן לקחת אותו!
שופט/ת מחוזית אינם חותמת גומי טכנית (לזה אולי מספיק שופט רשם?) מונח בפניה הסכם שנעשה בין בוגרים שוים ובריאים
בנפשם (לא בטוח שהם שוים במוסריותם אבל זה לא תופס בענין)
זה נראה בתוכנו כהסכם חד צדדי, אבל חוקית לא ניתן לפוסלו.
זכותה ואף חובתה של השופטת להביע דעתה על חד צדדיות ההסכם! לה המינימום ההכרחי שהיא רשאית וחייבת לעשות.
איתמר! זה אתה שמטיף מוסר צדקני ונכלולי שמונע ע"י הרצון להגן על הטיקון והשיטה שמעשירה אותו, מניע שגם מאחרי רדיפתך את השופטת! מוטב שתתוכח עם נימוקיה בהכרעת הדין שצרפה לפסק האישור.
כתוב תגובה ל- פועה
25
מי האדון שלך שאתה משרת ?
  ישמעאל   28/09/12 08:05
איך אתה כזה מחציף פנים כלפי שופטת ולא סתם שופטת זוטרה או איזו רשמת ? אחרי שכל המערכת המשפטית , כולל נשיא בית המשפט העליון כולל , שר המשפטים החליטו שהפרשה סגורה , איך אתה מעז לכנות שופטת כ"עבריינית" ? מתברר שרק סחבות מסוגלות לנקות לכלוך מהרצפה בתנאי , שהסחבה עצמה נקייה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
השאלה מר ישמעאל את מי אתה משרת
  בוץ'   28/09/12 08:44
השופטת הזאת מייצגת את הריקבון שפשט גם במערכת המשפט של ישראל,הביקורת היא לגיטימית לחלוטין ומותר לבקר שופטת שעברה עבירה אתית חמורה שבגינה בכל מגזר אחר מגלגלים מכל המדרגות אבל היא זכתה לגיבוי רק בגלל החשש של נשיא בית המשפט העליון שידברו על הריקבון ובוא ונדבר על הריקבון:אדם שזרק נעל על בייניש ישב שנתיים וממול אדם שדרס והפקיר ילדה לא ישב אפילו דקה אחת,בנו של שופט נדרס למוות והארץ רעשה ובצדק ונשפט ל-12 שנות מאסר ובצדק (אם כי מעלה תהיות רבות)וממול אדם אחר שנסע מסומם ושיכור וגרם לתאונה ובה נהרגו מספר אנשים כולל אחיו נשפט לעשר שנים,אדם שניסה לדרוס שומרת חניון ממוצא אתיופי נשפט לקנס בלבד כאשר בנימוקיו כתב השופט שזה חלק מתהליך הקליטה של הבחורה המסכנה בחברה הישראלית.ואחרון חביב אני רוצה להזכיר לך ולכל השופטים בישראל שהם בשר ודם ולא תחליף לאלוהים על פני הארץ ולא ..לא מותר להם הכל.ולא הזכרתי את שליחת שני מסתננים מאפריקה לשלוש שנות מאסר כל אחד על גניבת מכשיר סלולרי שזה כבר עבר את כל גבולות ההגיון והשכל הישר שאנו מצפים משופטים.אז מעניין מאין לך הדעה כי שיקול הדעת שלהם נכון ובריא יותר מכל אדם אחר אלא אם אתה גם מטעם משהוא או מישהוא.
כתוב תגובה ל- בוץ'
הלו בוץ רק אל תזרוק עלי !
  ישמעאל   28/09/12 11:15
מה הקשר בין השפיטות המטופשות לעיתים , לבין השופטת ? נשיא בית המשפט העליון ושר המשפטים נמצאים בתוך העניין ופסקו שהיא יכולה להמשיך בשפיטה . אתה מערער על החלטתם ? מעניין שלא נשמעים יותר מדי תלונות או טענות על כך שזיכו מחוסר הוכחות מספקות את אולמרט . אני מציע לך בוץ שתזרוק גם על זה קצת בוץ . לקרוא למישהו עבריין כל עוד הוא לא נשפט [במיוחד שופט בישראל] זה כבר עובר את גבול הטעם הטוב .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
בכמה'ביצים'ורדה מחזיקה?לפחות 6
  בכמה ביצים ורדה?   30/09/12 04:39
בבייצים.. של שר ה'משפטים'?! בבייצים.. של נשיא בית המשפט העליון?! ובבייצים.. של אהרן ברק?!(זקני'ציון'?תרתי משמע וזה רק ב'יד אחת' כשהשניה מזייפת 'פורטוקולים'(של צעירי 'ציון'!
כשאין בושה?! ואין כבוד?! מה שנותר זה בוז!בוז!בוז!ורק בוז!
הזקנים לא יגלו לנו ..''אוך כמה שזה כואב''!כי הפחד מעוד 'לחץ' עולה על כל דמיון!
ואלו רק 'הבייצים' שבינתיים נתגלו..אז תתארו לעצמכם, איזה ידיים ארוכות..תרתי משמע.. יש לבעלת ה'גוף' נושאת ה'ראש' המורם הזה...עדייןלמרות השפל? אבל סוף גנב לתלייה! ואת חוק 'סיבה ותוצאה' הסופית.. אף 'אל' ושום ' שייח'(אלשיך?!) ושום 'מצחצחי-נעליים של 'ורדה'.. לא יצליחו לשנות. אוי לו לדור השופט את שופטיו..שהם שפוטיו של אהרן ברק..ש'בתקופת כהונתו,הפכה השחיתות בישראל..למגיפה('הארץ'2006) וה'נעל הראשונה' שעפה היישר לפרצופה של אהובת ליבו היא 'אות' הפתיחה.. לסיום 'הצגת השקר' שעליה הצביע פלדמן ב'אני מאשים' את כל 'מערכת המשפט' בישראל,שהפכה למשפח! והבהיר לציבור בישראל.. ש'כולם שם משקרים ..אפילו שופטי בג'ץ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
'האמת לשעתה' היא ההוכחה והראיה של 'הצגת השקר' ללא מסיכות!
כך ש'העליה ל'בסטיליה' עם גרזנים ולפידי אש הם רק עניין של זמן... זמן קצר.. מאד.. כשמי שקיצר את הזמן הם 'ורדה אלשיך וחבריה.. לשחיתות ..של כל אותם 'שודדי-ים משפטיים'?!(פוזנר)
כתוב תגובה ל- בכמה ביצים ורדה?
עשית חביתה מהביצים
  ישמעאל   1/10/12 13:04
מה השטויות האלה של החזקה בביצים ? מה הקשר בין הבגץ השמאלני לבין התנפלות על שופטת שזוכתה עי נשיא בית המשפט העליון שתמיד אמרתם שהוא יהיה טוב ליהודים [לפחות טוב יותר מבייניש] ועי שר המשפטים שהוא אדם מאד ישר . מה אתה מקשקש לנו על החזקה בביצים ? אם יש לך דוגמאות , מרח אותן ! אם אין לך אז תסתום !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
26
איתמר לוין שם עצמו לשופט
  אבי123   30/09/12 20:17
ולתליין ואינו משלים עם העובדה שטענותיו המגוחכות בדבר ה"זיוף" כביכול - לא התקבלו (וטוב שכך). לאלשיך יש זכות מלאה לכתוב כל מה שעולה על דעתה וגם להטיף מוסר, במידת הצורך.
כתוב תגובה ל- אבי123
27
קביעות גרוניס שיקריות
  תמימים   1/10/12 08:08
באם גרוניס יקבע שאלשיך מלכת יופי האם היא באמת מלכת יופי? לדעתי היא מלכת הבושה! הקומבינות! השקר! ולא יעזור צבא הטוקבקיסטים הפועלים עבורה(שגם ראוי לחקירת משטרה) אמת לא תמיד ניתן לשנות.
התנהגות אלשיך מצביעה על שחיתותה.
כתוב תגובה ל- תמימים
28
למרות כל הקשקשנים והצעקנים,טוב
  אבי123   5/10/12 20:57
שהפרשה הסתיימה בקול ענות חלושה וששופטת איכותית כמו אלשיך נשארה במערכת. הטעויות שעשתה לא הצדיקו בשום פנים ואופן את הדחתה.
כתוב תגובה ל- אבי123
29
סגנון הביקורת אינו ראוי אך....
  אסימונה   13/10/12 07:50
חלק מהתוכן נכון. אין ספק שנעשה פה מעשה נבלה לציבור אך זאת - בחסות החוק! מי שצריך להיות תלוי ב"כיכר העיר" אלה הפוליטיקאים המושחתים שלנו שלא מתקנים את החוק ולא את תשובה שמנצל אותו עד תום... מאחר ותשובה אישית אינו החברה (עפ"י חוק) אז גם אם היה ביל גייטס לא היה חייב לתרום אגורה שחוקה מכיסו גם אם כולנו ירדנו מנכסינו בשל כך. אם כב' השופטת רצתה באמת לעשות שינוי היתה צריכה להעניש קשות את הבנקים שלנתנו לו "חבל" כ"כ ארוך ע"ח הציבור! היתה יכולה לכתוב שהם הפרו חובת זהירות, שנהגו ברשלנות, באדישות ומה לו. העובדה הפשוטה היא שהציבור מוצא עצמו מממן שוב ושוב את הסיכון של הבנקים כאשר הבנקים מקבלים את כל תמורת הסיכון (אם ההימור מצליח) ואילו הציבור נושא בכל הנזק אם ההימור נכשל (כי להזכירכם - הבנקים הם נושים מ-ו-ב-ט-ח-י-ם!!! להבדיל מהציבור). תחשבו על זה ותבינו שיש משהו מאוד רקוב במערכת - הרבה מעבר לתשובה. אם מי שנוטל את הסיכון (תשובה והבנקים) אינו זה שעלול לשלם את מחירו אז נעשות החלטות כלכליות אומללות וההתנהלות אדישה שגם בעל קיוסק לא היה נענע ממנה!
כתוב תגובה ל- אסימונה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il