News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 408,406  סלולר - 496,428
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מה צריך לחשוב על נשיא ששם במקום הראשון את טובת עצמו    משטרת ישראל מפריטה בפועל את החקירות    תפיסות היסוד של דינה זילבר    כתמים על מורשתו של יוחנן פאולוס השני    ההיבט הקפיטליסטי של ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
האתגר הפרוסי על הציוויליזציה האנגלו-אמריקנית; מסורת אבירי המסדר הטווטוני; חיזוק המדינה כצו דתי; הגאוניות האינטלקטואלית והצבאית של מלך פרוסיה פרידריך הגדול, צה"ל צבא אנטי אינטלקטואל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית הכנסת בעיר חניה בכרתים
מאת: איתן קלינסקי  |  01/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נר זיכרון ליהדות חנייה
  ידיד..   1/11/12 18:04
נר זכרון מרטיט ומרגש ליהדות חנייה .
כתוב תגובה ל- ידיד..
2
אזרחי יוון ולא אזרחים יוון.
  ש.   1/11/12 18:12
כתוב תגובה ל- ש.
3
רשימה מרגשת
  QWERTYUI   1/11/12 18:31
כתוב תגובה ל- QWERTYUI
4
חנייה קסם של עיר
  אוהב את חנייה   2/11/12 09:54
כתוב תגובה ל- אוהב את חנייה
5
נחוחו של בית סבא
  בן דוגית   2/11/12 17:08
רשימתו זו של איתן קלינסקי נוגעת בלב הקורא. ביד אמונה הוא משרטט סיפור שלם של קהילה יהודית קטנה בעיר נמל יפהפיה בכרתים. הדרמה והטרגדיה חוברות כאן יחדיו. ואילו התקווה עדיין לוחשת...
כתוב תגובה ל- בן דוגית
6
רשמי ביקור ב"חפץ חיים"
  אברהם ספיר   2/11/12 18:05

בקרנו לפני כשנתיים שתי משפחות בחנייה .
רעייתי ואני אנשים חילונים. חברי ורעייתו אנשים דתיים אורתודוקסים.
מעניין ששתי המשפחות התחברו לבית הכנסת בחנייה . אני נוצר את חווית המפגש עם בית הכנסת בחנייה , שמשדר משהו מיוחד בסיפור השואה של יהדות חנייה ובאווירה המיוחדת ששוררת בו היום.
כתוב תגובה ל- אברהם ספיר
7
הרשימה החזירה אותי לחנייה
  ציון הראל   3/11/12 03:46
היתי לפני שנתיים בסדר פסח בחנייה . נכנסו כל בני משפחתי תיירים לבית הכנסת וזכינו להיות שותפים לאווירת סדר םסח שעטםה את כל המשפחה באווירה העממים , בפשטות בחום וגם בתכניה .
במקום "שפוך חמתך על גויים שלא ידעוך" ביקש שליח הציבור בבת הכנסת " ברך את עם ישראל בארץ ישראל ובגולה ואת כל העמים בעולמך בשים שלום ".
זה השינו היחיד שזכור לי וקבלתי אותו , כשם שקיבלתי בחום את כל מה שראיתי בבית הכנסת , וזאת בידיעה שלפני 70 שנה חיות אדם אספו את כל יהודי חנייה שצעקו על הספסלים שישבנו "שמע ישראל" , שהסתיים כעבור יומיים בטביעת אוניית המלחמה הגרמנית ואתה כל יהדות חנייה , המשוקמת על ידי קומץ "משוגעים לענייו".
כתוב תגובה ל- ציון הראל
8
כתבה יפה
  נאורה .   3/11/12 11:17
אפשר להיות קומוניסט וגם עם רגישות רבה ליהדות .
כתוב תגובה ל- נאורה .
לנאורה
  שפויה   3/11/12 18:54
אם לא היו מתפללים שם בצוותא יהודים ונוצרים לא נראה לי שהקומוניסט היה מתלהב כל כך מבית הכנסת,מעניין אם הוא התפלל שם???!
כתוב תגובה ל- שפויה
שפויה , את בטוחה שאת שפויה.
  אדם ר...   4/11/12 07:22
תגובה המעידה על אי שפיות , של מי שהחליטה לקרוא לעצמה שפויה .
כתוב תגובה ל- אדם ר...
לא הבנתי מה מעיד על אי שפיות
  שפויה מאד   4/11/12 12:20
במה שכתבתי, אשמח אם תוכל לפרט ,או שמא אינך יכול לפרט בגלל שכל ענינך רק לקשקש ולא לעניין???
כתוב תגובה ל- שפויה מאד
יהודי ופטריוט
  צפורה בנאי   3/11/12 19:37
מורגש בכתבה של איתן עד כמה הוא אוהב את יהדותו וכמה הוא אוהב את מדינת ישרקל. הלוואי ויכולנו לנהל בתי כנסת בישראל כמו בחניה. תודה איתן.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
9
חזרתי שנית לכתבה
  אדם ר.   5/11/12 08:16
חזרתי שנית לכתבה , ואני רוצה לומר לך שוב תודה על רשימה כה מרגשת . הסיפור של יהדות חנייה לא מוכר . חבל שלא העלו אותו לידיעת הציבור בישראל . כי ראוי שמדינת ישראל תנציח את זכרה של קהילה שהוטבעה במצולות הים בדרכה אל כבשני האש .
כתוב תגובה ל- אדם ר.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |