s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קשר השתיקה סביב משפח קצב
מאת: אהוד פרלסמן  |  08/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהוד יקירי, מספר טעויות
  ה.א.   4/01/13 17:35
1) קצב קיבל 7 שנים (ולא פחות) כי לא נכנע לכללים של מערכת המשפט, על אף שקיבל הרבה הזדמנויות 2) הכללים האלה לא נשמעים טוב אבל יש בהם גם טוב, איש ציבור שמשגל ללא רסן, (כולל נשים שסרות למרותו) ואפילו בהסכמה ואומר להד"מ הוא אדם מסוכן שחובה לכלוא להרחיקו מהציבור לתקופה ארוכה 3) אני מסתדר עם העונש שלו, על אף שאפילו לדעתי יש בקיעים בעדויות ההרשעה או אולי אפילו על אף שעדויות ההרשעה הן חלשות. 4) אין אמת ואין תמונת אמת אלא בעולם האמת, ולכן ניתן למצוא בקיעים בכל עדות, ואין חובת העדר בקיעים בעדות על מנת לשלול "מעל ומעבר לכל ספק סביר" בייחוד כאשר בית המשפט משוכנע, באופן שרחוק מלהיות משולל יסוד, שהנאשם הוא משקר במצח נחושה את בית המשפט. 5) לפני שאתה פועל למשפט חוזר לקצב אל תחשוב על הטעות השיפוטית יש מאות אנשים בכלא עם טעויות שיפוטיות שאתה לא עושה בגינם כלום, בצע הערכה אם שיגל חופשי חופשי את סביבתו הנשית, ללא הבדלי גיל, אם שיעבד את עובדות לשכתו, את לשכות השר ולשכת הנשיא לשיגוליו, ואם כן הן הרי שייתכן מאד שהשופטים עשו עימו חסד. 6) מלחמה ראויה תהיה לשים בתא לידו, לתקופה כפולה, את כל האשכנזים המשגלים כמוהו ויותר ממנו וכולנו מחרישים.
כתוב תגובה ל- ה.א.
תגיד לי, יצאת מדעתך?!
  אהוד פרלסמן   4/01/13 18:36
האמת היא שאני פשוט המום. או שלא קראת את מה שכתבתי, או שאני פשוט אידיוט שלא מצליח להסביר דברים פשוטים. אתה כותב לי: "אפילו לדעתי יש בקיעים בעדויות ההרשעה". מה זאת אומרת "לדעתי"? מה זאת אומרת "בקיעים"? אני מראה לך שנאור כותבת על תרחיש מסוים שהוא "בהחלט אפשרי" בשעה שהוא בלתי אפשרי לחלוטין, זה נקרא "בקיע"? אני מראה לך שנאור עשתה מה שאפילו ברוסיה של סטלין לא עשו, ואמרה שקצב אמר בדיוק ההפך ממה שהוא אמר באמת. זה נקרא אצלך "בקיע"? אם לא הצלחתי לשכנע אותך שהשופטים הבינו שהיא מעלילה עליו, חיפשו מתחת לאדמה סיבות להרשיע אותו, ולא הצליחו כי את כל מה שכתבו אפשר לסתור באמצעות הראיות הברורות, אני פשוט כשלון מהלך על שתים. הרגת אותי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הצעתי לך לחשוב אחרת
  ה.א.   4/01/13 20:25
אתה לא חייב.
כתוב תגובה ל- ה.א.
השאלה היא אם הבנת מה שכתבתי.
  אהוד פרלסמן   4/01/13 22:17
אתה מדבר על לחשוב אחרת, אבל תגובתך הראשונית עוררה בי חשש שאתה פשוט לא מבין מה שכתבתי, ולכן מציע לחשוב אחרת. אתה בתגובתך כותב מספר פעמים על בקיעים בעדות, אבל אני לא הצבעתי רק על בקיעים בעדותה של א', אלא בעיקר, ועל זה כל המאמר, על בקיעים בפסק הדין של השופטת נאור, שבעוד שלוש שנים אמורה להיות נשיאת בית המשפט העליון. אני הצבעתי במאמר על שתי האפשרויות אותן נתנה נאור לכך שא' אכן דוברת אמת, והראיתי ששתי האפשרויות האלה לא קיימות. המסקנה האחת והיחידה היא שא' איננה דוברת אמת, שלנאור היה ברור שא' איננה דוברת אמת, כלומר מעלילה, ושלמרות זאת הרשיעה את קצב. השאלה היא אם הבנת את זה, ואם אתה באמת מאמין שיש בישראל מאות אנשים שיושבים בכלא למרות ששופטיהם הבינו שהם קורבנות עלילה, או שיש אדם אחד פרט לקצב, שיושב בכלא בגלל שהשופט/ת כתב/ה שהוא הודה בשעה שעל פי הפרוטוקול של עדותו ברור שהוא הכחיש. אשמח אם תשיב לי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
משיב
  ה.א.   5/01/13 11:44
לא התעמקתי בעדויות כמוך, ייתכן שאם הייתי עושה כן גם אני לא הייתי ישן בלילה. אין אמת ואין שקר בייחוד לא בעניינים שבינו לבינה בייחוד אם חלפו הרבה שנים. כולם משקרים בבית משפט בין ביודעין ובין שלא ביודעין, אני, במקרים שהייתי בבית משפט עשיתי כהרגלי מאמץ גדול מאד שלא לשקר, (שזה לא שונה אגב ממדיניותי ביום יום) אבל אין זה עדיין אומר שאמרתי אמת בכל, כי שוחכים, וטועים, ומתבתבלים וגם משקרים, כן גם משקרים (בבית משפט עוד לא יצא לי לשקר ואני מקווה ומאמין שגם לא ייצא, (בעשרת הדברות לא כתוב "לא תשקר" אלא לא לענה ברעך עד שקר). תפקידו של השופט הוא לברור את התבן מן הקש. תשאל כל עורך דין ויאמר לך שכאשר התביעה מצילחה למוטט באופן מובהק את קו הגנה, הסיכוי של הנאשם לא מזהיר גם עם בעדויות המרשיעות יש בקיעים, הרוחבוהעומק שלהם הוא זה שמביא להחלטה, במקרה של קצב שטען להד"ם, ובגלל מעמדו הרם, ובגלל שהוא פרסי הוא אכל אותה עד העצם. אני מאמין שהוא גם האכיל כמה פקידות עד העצם, ומגיע לו.
כתוב תגובה ל- ה.א.
באמת אינני מבין מדוע אתה מתחמק
  אהוד פרלסמן   5/01/13 13:10
אני שואל אותך שאלה פשוטה, ואתה אינך עונה עליה. השאלה היא האם אתה מכיר תקדים לכך ששופטת של בית המשפט העליון כתבה שאדם אמר דברים מסויימים, בשעה שמול עיניה מונח הפרוטוקול שמוכיח שהוא אמר בדיוק את ההפך. האם אתה מוכן לענות על שאלה זו?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לדעתי ברוב המקרים זה כך
  ה.א.   5/01/13 18:37
לדעתי ברוב המקרים זה כך, או דומה, אבל מי בודק תיקים פליליים של איזה אחמד או בוריס? הם נרקבים בכלא, ברוב המקרים הם באמת אשמים, בחלקם לא. יש כאן 99% הרשעות, מי שלא מודה עושים אתו דיל, ואז הוא מודה כי גם אם אינו אשם, הוא יודע שאין לו סיכוי. קצב חשב אחרת והראו לו מאיפה משתין הדג. ולגבי אשמת קצב האשמה שלו ברורה ומובהקת שאלת הכיוון והשעה, וזווית הפגיעה, וזווית ההחזרה היא שאלה משנית, אני לא מחליף את השופטים אני לא בודק אם פעלו לפי הפרוצדורה אני שמח מאד שדחפו את הפושע לכלא להרבה שנים.
כתוב תגובה ל- ה.א.
תודה על תשובתך הכנה.
  אהוד פרלסמן   5/01/13 23:41
באמת חששתי שאינך מבין, ועכשיו נוכחתי לשמחתי שפשוט אינך רוצה להבין. אני באמת לא יודע בדיוק כמה שנים לקח עד שנודע לעם ישראל שמבצע סיני היה תוצאה של שיתוף פעולה ישראלי/צרפתי/אנגלי, וכמה שנים לקח עד שנודע לעם ישראל על התמוטטותו הנפשית של רבין ערב מלחמת ששת הימים, אבל אלה רק שני מקרים המעידים על כוחה של העיתונות להעלים מידע מהציבור. אז גם הפעם מצליחה העיתונות לגרום לך להאמין שאתה יודע את האמת, בשעה שהאמת רחוקה ממה שאתה יודע ת"ק פרסה. את הפרק השלישי והאחרון בסדרת מאמרים זו אני מתכוון להקדיש לשטיפת המח התקשורתית, ואם תקרא אותו, אולי יתגנב ללבך חשש שמא הצליחו לעבוד עליך, ולגרום לך לראות צל הרים כהרים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אחלה
  ה.א.   6/01/13 11:05
כתוב תגובה ל- ה.א.
אתה באמת כישלון מהלך..
  אביחי נשר   10/01/13 17:47
כמה משפחת קצב משלמת לך..?
כתוב תגובה ל- אביחי נשר
היות השופטים "חמורים" ולא
  מסוגלים לסתור   25/02/13 09:25
היות השופטים "חמורים", ע"ע עו"ד קורב, ולא מסוגלים לסתור הכל, עדיין אינו עילה לאי אשמת הנאשם... ייתכן שב-100 טיעונים יש "בקיע" וב-5 אשמה... שעדיין מצדיקה מאסר ממושך... איני חולק על הרשעת קצב אלא על האיפה ואיפה במשפט
 האיפה ואיפה במשפט
כתוב תגובה ל- מסוגלים לסתור
ה.א אתה פשוט יצור מגעיל ומעוות
  אבי123   6/01/13 22:41
חבל שכותב המאמר טרח להתייחס לדברי ההבל שלך, חלאה.
כתוב תגובה ל- אבי123
לאבי תודה - ה.א. מיצג את הצבור
  אהוד פרלסמן   7/01/13 01:07
אחת מחברותי הטובות ביותר, שהיא חברה של אשתי מכיתה א', אמרה לי שאם אני אצליח להוציא את קצב מהכלא, היא תפסיק לדבר איתי. שלשום בערב (ביום שישי) היא היתה אצלנו, ואפילו לא ניסיתי להציע לה שתקרא את המאמר שלי, כי אני ממש פוחד לריב איתה. הבעיה העיקרית היא שאנשים לא יכולים להבין שהעיקר כאן זה השופטים ולא קצב. אני מצביע על פסקי דין מחרידים, הם מבינים שאני מנסה לשכנע אותם שקצב הוא חף מפשע, ובגלל שטיפת המח התקשורתית את זה הם פשוט לא מוכנים לשמוע. חוץ מזה, אני מתכוון בהמשך סדרת המאמרים (אם האתר הזה יהיה מוכן לפרסם את כולה) להצביע גם על התנהגות המשטרה. אבל תבין, השופטים ידעו הכל, כי הם גם שמעו את זה במהלך המשפט ולא רק קראו את הפרוטוקולים כמוני, ולא היה אכפת להם!!! השופטים לא הוטעו על ידי המשטרה. השופטים הבינו היטב שהיא מעלילה, ולא היה אכפת להם!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד ואחרים
  ה.א.   7/01/13 14:02
אני יודע שדעתי מקוממת, היא אולי באה ממקום של יאוש והרמת ידיים ממערכת אכיפת החוק, אך היא גם באה במקביל מהבנת מגבלותיה האוביקטיביות. המגבלות האלה והלקויות האלה משפיעות בכל הליך, וודאי קופצות ומתגלות במלוא כיעורן באירועים משפטיים מתוקשרים. הרשה לי להציע דרך שאולי נוכל להגיע להסכמה ולו חלקית בינינו, והדרך שאני מציע היא לא להסתכל על חצי הכוס הריקה, הראיות שבושלו לכאורה, אלא דווקא אל חצי הכוס השניה, על מסכת הראיות לא הוזמה על ידי ההגנה, ולכן קשה לבוא בטענות לשופטים על כי קיבלו את גרסת התביעה, לאור שקריו של הנאשם ובכחשתו מכל וכל, והתמוטטות טוטאלית של קו ההגנה. אם יש לדעתך יש ואקום ראייתי קיצוני, אפילו אינו מוחלט, אני אקרא את כל מה שכתבת בנושא, ואם אסיק כמוך, אצטרף אליך פסיבית במלחמתך, אם יש בשר לעומת זאת (תרתי משמע) סכם אותו באחד המאמרים או באחת התגובות ו"אין צורך שתתקשר, אני כבר אתקשר אליך". אני סומך על יושרך האינטלקטואלי הוא פורץ מכל מילה.
כתוב תגובה ל- ה.א.
על איזה מסכת ראיות אתה מדבר?!
  אהוד פרלסמן   7/01/13 16:12
אני לא מבין על סמך מה כתבת: "על מסכת הראיות שלא הוזמה על ידי ההגנה, ולכן קשה לבוא בטענות לשופטים על כי קיבלו את גרסת התביעה, לאור שקריו של הנאשם והכחשתו מכל וכל, והתמוטטות טוטאלית של קו ההגנה". לתביעה לא היתה שום ראיה חוץ מהסיפור שלה. אף לא ראיה אחת!!!!! הראיות הוגשו כולן על ידי ההגנה!!! איזה קו הגנה התמוטט טוטאלית?! כפי שתארתי במאמר היא סיפרה על האונס אחרי האירוע בפארק, ההגנה הציגה מסמכים המוכיחים שהיא משקרת, והשופטת המציאה תרחישים מופרכים ועל סמך תרחישים מופרכים אלה הוא הורשע. זה כל הסיפור מתחילתו ועד סופו. קו ההגנה היה שהיא משקרת, התחמושת בה השתמשה ההגנה היתה המסמכים אותם תארתי, וקו ההגנה הזה לא התמוטט טוטאלית אלא להפך. הוא שריר וקיים עד רגע זה, כי הוא האמת!!! אני מקבל את הרושם שאתה דמיינת משהוא, או הוטעית על ידי התקשורת להאמין במשהוא, אבל אני באמת לא יודע מה זה המשהוא הזה, אז אולי תסביר לי ואבין.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
היכן אפשר למצוא את:
  ה.א.   7/01/13 16:49
1) כתב האישום 2) כתב ההגנה 3) פסק הדין במחוזי 4) הערעור 5) פסק הדין בעליון את האחרונים אני אמצא אבל יהיה נוח אם תעביר לינקים, אם צריך מייל אז המייל שלי נמצא בבלוג - אם אין לך הכול תעביר מה יש.
כתוב תגובה ל- ה.א.
הוראות למציאת הקבצים.
  אהוד פרלסמן   7/01/13 18:07
את כתב האישום וכתב ההגנה לא ראיתי, ואינני יודע אם פורסמו. כדי למצוא את פסק הדין של העליון צריך ללכת מהמאמר הזה למאמר שנמצא בצד שמאל שלו ונקרא: "משפט קצב: דנציגר נותר הצדיק היחיד בסדום", שם בצד שמאל יש את המאמר של איתמר לוין על פסק הדין, ובמאמר של לוין אפשר להוריד את הקובץ של פסק הדין המלא. את פסק הדין של בית המשפט המחוזי, ואת הערעור אפשר למצוא אם לוחצים על הכתובית "ספריה מקוונת" שנמצאת בשורה האדומה למעלה גם כאן (הרביעית משמאל בשורה השניה), ואז יש שם אפשרות לחיפוש בריבוע קטן. רושמים "המותרת לפרסום" ומוצגים איזה תשעה קבצים של פסק הדין של המחוזי. אם רושמים "ערעור קצב" מוצגים איזה תשעה קבצים של הערעור. אם תתקשה אמור לי, ואשלח אליך בדוא"ל אחרי שאוריד את הקבצים האלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בקשות הבהרה
  ה.א.   7/01/13 20:13
החלטת המחוזי מסתיימת במה שמפורט להלן, לא מסתדר לי עם מה שכתבת: 5 פה אחד אנו מרשיעים את הנאשם בעבירות כדלקמן: 6 אישום הראשון – שתי עבירות אינוס לפי סעיף 345 (א)( 1) לחוק העונשין, תשל"ז 1977- , ועבירת מעשה 7 מגונה בכוח, לפי סעיף 348 (א) בנסיבות סעיף 345 (א)( 1), לפי החוק כנוסחו בעת הרלוונטית. 8 אישום השני – עבירת הטרדה מינית לפי סעיף 3(א)( 4) ביחד עם סעיף 3(א)( 6)(ג) וסעיף 5(א) לחוק למניעת . 9 הטרדה מינית, התשנ"ח 1988- 10 אישום השלישי – עבירת מעשה מגונה לפי סעיף 348 (ג) לחוק העונשין, תשל"ז- 1977 , ועבירת הטרדה 11 מינית, לפי סעיף 3(א)( 4) ביחד עם סעיף 3(א)( 6)(ג) וסעיף 5(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ"ח- .1988 12 . 13 אישום הרביעי - עבירת שיבוש מהלכי משפט, לפי סעיף 244 לחוק העונשין, תשל"ז-
כתוב תגובה ל- ה.א.
שוב אני לא מבין אותך.
  אהוד פרלסמן   8/01/13 00:10
אני כתבתי בתקציר המאמר: "משה קצב לא הורשע על סמך הראיות אלא בניגוד להן", ואתה אומר לי שהוא הורשע וזה לא מסתדר לך. מה בדיוק לא מסתדר? הרי כתבתי שהוא הורשע, והוכחתי (לגבי פסק הדין של העליון - בפסק הדין של המחוזי אדון במאמר הבא אם יפרסמו אותו) שההרשעה היא בניגוד לראיות. אז מה הבעיה?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
איפה אפשר למצוא פרוטוקולים מתו
  אבי123   8/01/13 12:11
כתוב תגובה ל- אבי123
כל הפרוטוקולים הם כאן באתר.
  אהוד פרלסמן   8/01/13 13:36
כפי שכתבתי לה.א., צריך ללחוץ על הכתובית "ספרייה מקוונת" שנמצאת בשורה האדומה למעלה, בשורה השניה, רביעית מצד שמאל, ושם יש ריבוע קטן שאפשר לכתוב בו מילים לחיפוש. רושמים "קצב", ויש שם 12 עמודים, כל המסמכים הקשורים למשפט קצב נמצאים בעמוד 7 ואילך. אני שב ומדגיש שהאתר הזה הוא היחידי שאפשר למצוא בו את הפרוטוקולים, ושאפיל כששלי יחימוביץ' רצתה להפנות אל העדות שלה במשפט, היא נתנה קישור לעדות שלה הנמצאת באתר זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ה.א. - אתה חסר הבנה במשפטים
  שאול א.   8/01/13 12:31
הגישה שלך מוטעית מיסודה. נאשם לא נדרש להוכיח שהוא חף מפשע אלא המדינה צריכה להוכיח שהוא אשם. וכל עוד לא עשתה זאת מעבר לספק סביר, הרי שיש לזכות את הנאשם. כלל יסודי זה אינו נהיר לך, כפי שעולה מדבריך. יש לדחות על הסף את הגישה שאשמתו של אדם אפשרית באמצעות תרחיש שהשופטת ממציאה, קל וחומר כאשר הראיות מוכיחות בצורה פוזיטיבית שתרחיש זה אינו אפשרי. ואת זה בדיוק ניסה הכותב להסביר לך, ואתה מתעקש לא להבין. סלידתך מקצב יכולה להיות מובנת. על זה אינני חולק עליך. אך אסור להגיע למצב בו סלידתנו מאדם מובילה להסכמה ואפילו בשתיקה, להרשעתו בדין בהעדר ראיות, על אחת כמה וכמה בניגוד לראיות. כל עוד אינך מבין יסוד בסיסי זה במשפט הפלילי ובסתם להיות בן אדם, ספק אם אתה ראוי לתגובה כל שהיא. משום שבפעם הבאה אתה או מקורב לך עלול להיות הקורבן של השיטה שאתה מצדד בה במקרה של קצב. ואדם מוסרי נוהג אחרת. גם סלידתו מאדם אחר, לעולם לא תוביל אותו להרשעתו של כדין. זה סף שאסור לחצות אותו. וחבל שאתה חוצה את הקו האדום בוהק הזה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אין מחלוקת
  ה.א.   8/01/13 23:29
אין מחלוקת, בכתב האישום יש נדמה לי 6 סעיפי אישום, מציאת פגם אפילו מרכזי באחת מהעדויות של אחד מסעיפי האישום לא מטילה ספק סביר בכל התיק. כל שאר הדברים שאמרתי הוא ששופטים הם בני אדם, והאמת איננה דבר מוחלט, וכאשר יש מסכת עדויות על קשר אינטימי עם נשים, אשר טוענות לאונס או להטרדה מינית, והקשרים האינטימיים לא ניתנים להכחשה, והנאשם אומר להד"מ לא רק לגבי אופי הקשרים אלא לגבי עצם קיומם, הוא יוצר חוסר אמון טוטאלי בגרסא שלו, וממילא מחזק משמעותית את גרסת הצד שכנגד. השופטים צריכים להתעלות על נאשם שלא מקבל את עצת עורכי דיניו, ולוחם מלחמה אבודה על כבודו האבוד, אבל כאמור גם שופטים הם בני אדם. זה ודאי לא אומר שתפקידם של השופטים הוא לאשר בישול ראיות על ידי המשטרה, אבל כאמור המלחמה של אהוד היא על עדות אחת, כנראה מרכזית, בסעיף אחד מני כמה בכתב האישום.
כתוב תגובה ל- ה.א.
2
ברוך תהיה
  יונה סוקולובסקי   4/01/13 17:49
חששתי שאיש לא ייגע יותר בשערוריה זו. אישית אני מאמין שמר קצב חף מכל אונס. הרכב השופטים במחוזי ובעליון הוא הרכב מרשיע שאינו זקוק להוכחות. בשני בתי המשפט ישבו שתי נשים ושופט ערבי אחד. הנשים חשודות בעיני מלכתחילה. חברת הכנסת שלי יחימוביץ הכריזה "אני מאמינה לה" כשאותה גברת ניסתה לסחוט כסף מנשיא המדינה והאשימה אותו באונס אחר שלא הצליחה.. אם אתה שם שופט ערבי לשפוט את נשיא ישראל הרי אתה מכריז מה יהיה פסק הדין לפני שהחל המשפט. טוב שאתה חושף את הטעויות וההטעיות. אין לנו שום סיבה להאמין למערכת המשפט בישראל.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
3
משעמם
  מזכיר_המדינה   4/01/13 22:31
ניתן להתרשם שאתה בהחלט מבין את עצמך. עם זאת, מכיוון שאתה מפרסם זאת ברבים יש לשער שאתה מעוניין שגם אחרים יבינו. אני לא הצלחתי להבין. אולי תעשה חסד עם הציבור הרחב ותסביר את הנקודה בצורה פשוטה: האונס היה לכאורה בין השעות זו וזו. במהלך "האונס" היו שיחות טלפון אלו ואלו. גירסת קצב היא זו, גרסת א' היא זו, גירסת השופטת היא זו. הגירסה מופרכת כי... צא מהראש שלך, נסה להכנס לראש של הקורא שלא בקיא בפרטים. הסבר בצורה הכי פשוטה שיכולה להיות כאילו אתה מרצה בכיתה א'. תתנסח בראשי פרקים כדי שיהיה קל לעקוב, סיבה ותוצאה.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
למזכיר המדינה
  דאגנית   4/01/13 22:46
אדוני מזכיר המדינה המכובד, יכול להיות שהנך צודק וקשה במקצת לאדם פשוט לעקוב אחר הדברים. יהיה יותר קל לאיש משפט, לעו"ד להבין זאת. אך אדוני המזכיר, לב הענין, העוקץ הוא - ישיבתו של איש חף בבית כלא. זו מטרת הרשימה. כל פרטי הפרטים חשובים לשם הוכחת הענין בלבד. אני חוזרת הפואנטה במאמר זה הוא חפותו של האיש, ועוד יותר גרוע שהשופטים יודעים ומחרישים. דהיינו, אין זה כואב להם, אין זה מדיר שינה מעיניהם ואין זה מעניין אותם שהם עיוותו את הדין. העיקר שהתקשורת הרועשת שקטה, והיא מרוצה עתה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
4
לכל המזדמן לקריאת רשימה זו
  דאגנית   4/01/13 22:37
אנכי מפנה קריאה לאנשים ישרי דרך הנתקלים במאמר הנזכר כאן: קיראו היטב ובעיון את הדברים, ואם הנכם ישרי דרך ונאמנים למוסר - חובתכם להרתם ולסייע במידת האפשר לכותב הרשימה. הנכם יודעים מה פירוש הדבר לשבת בבית כלא? זה מחריד. אך זה חמור וקריטי פי כמה וכמה כשאתה חף מפשע. אינני גורסת שקצב הינו שה תמים. הוא לא. אך הוא איננו אנס. נרקמה כאן עלילה נגדו מצד הבנות המאשימות, שאיני יודעת בדיוק מה סיבותיה. היה כאן עיוות דין, והשופטים שלחו למאסר לשנים מרובות אדם חף. הם יודעים זאת ושותקים. לדעתי, השתיקה הזו נובעת מן הרעש האדיר והזמירות הקולניות של אנשי התקשורת ובמיוחד הפמיניסטיות שם. השופטים הינם בני אנוש וככאלה הם הושפעו וחפצו להניח את דעתן של נשים צעקניות אלה. קולו של אדם אחד הנרתם למאבק בעוול זה הינו שברירי ורפה. אם יש באפשרות מי מכם לתרום ולסייע - אנא עשו זאת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
נאנסות למען קצב
  מזכיר_המדינה   5/01/13 02:27

לו היו שומעים לי, היו עורכי דינו ומקורביו מבקשים לשוחח עם נשים שעברו אונס (אמיתי) ולשאול אותן מה הן חושבות על קצב ועל מיסיז א'. ללא ספק הם ימצאו נאנסות לא מעטות שיתייחסו אל א' בכעס רב, משום שהיא מבזה את המושג אונס. הדבר יכול לעורר הדים ולסייע לקצב.

(כי באונס אמיתי הנאנסת לא יכולה לתת סטירה לאנס וללכת, גם לא פותחת כפתור בחולצה ואוסרת על הפקידות האחרות להכנס כשהיא נכנסת, וגם לא עוסקת בפעילות מינית נלהבת עם נהגו של האנס ושני מאבטחיו בתקופת "האונס").

דבר נוסף: על פרקליטיו לדרוש הסבר - מדוע פשעו של קצב שונה מפשעם אל שחם, לנגר, מלכה וכו'? למה הוא אנס והם בעלו בהסכמתם? מצא את ההבדלים. שאלה שמשום מה עדיין לא קיבלנו עליה תשובה. אפשר לעשות הרבה אבל כולם ישנים.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
לא כל אשה קורבן,טובות הנאה
  מיכל זמיר,מוסד   25/02/13 12:20
1.1.1.2.2.2. ספינת הבנות "...לא כל חיילת היא קורבן , שיש גם חיילות נדיבות שמרוויחות טובות הנאה..." ספרה השני של מיכל זמיר, בתו של ראש המוסד, זוגתו של ירון לונדון, "אחרי שכתבתי פורנו על אישה משוחררת שמשתרללת וטורפת גברים...זה היה הצד השני של הצבא. רציתי להביא לתודעה שלא כל חיילת היא קורבן [ראה סיפור השר לשעבר רמון], שיש גם חיילות נדיבות שמרוויחות טובות הנאה..."
 שיש גם חיילות נדיבות שמרוויחות טובות הנאה
כתוב תגובה ל- מיכל זמיר,מוסד
5
הבהרה בעקבות תגובת מזכיר_מדינה
  אהוד פרלסמן   5/01/13 04:23
ראשית, תודה על הביקורת. כבר היה לי חבר שאמר לי שאף אחד לא מבין אותי חוץ ממני, וסיפרתי את זה לחבר שני שלי, והוא שאל אותי אם אני בטוח שאני מבין את עצמי. מסתבר שהשתדלתי לכתוב את המאמר בצורה הבהירה ביותר, ונכשלתי. אז לשם הבהרה, במאמר מובאים לוחות הזמנים של דוח השב"כ ושיחות הטלפון ממכוניתו של קצב, ועל פי לוחות זמנים אלה, לא ייתכן שגרסתה של א' על פיה נסעה עם קצב במכוניתו לבית הטכסטיל היא נכונה. השופטת נאור ניסתה בכל זאת להציג מהלכי אירועים שיאפשרו לקבוע שא' דוברת אמת. בראשון היא אמרה שהנהג התקשר ולא קצב, כך קבעה את שעת האונס בין 17:58 ל-18:09, אבל הוכחתי שא' דיברה בפלאפון בין 18:02 ל-18:08, וכיון שלא ייתכן שנאנסה בזמן שדיברה בפלאפון, מהלך אירועים זה אינו אפשרי. על פי מהלך האירועים השני, קצב נשאר בפארק ולא יוצא ממנו בשעה 17:00, ואת מהלך אירועים זה הצדיקה נאור בכך שקצב עצמו אמר שהוא נשאר בפארק אחרי שנפרד ממאבטחיו. הוכחתי על פי הפרוטוקול של עדותו של קצב שהוא אמר בדיוק את ההפך, ושהמאבטח ליווה אותו עד שהחל לנסוע אל מחוץ לפארק. בסיכומו של דבר הוכחתי שהתרחיש הראשון אינו אפשרי, ושבתרחיש השני נאור מסלפת לחלוטין את דבריו של קצב. אני מקוה שעכשיו זה ברור יותר. ושוב תודה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
יש גם קשר שתיקה בעניין י"ע
  רב   5/01/13 08:44
האם ייתכן שמי שירה את הכדור בחזה של יצחק רבין מסתובב עדיין חופשי?
כתוב תגובה ל- רב
7
בדאי משטרתי
  אחד שמכיר......   5/01/13 23:06
מצער מאד שהורידו את הבלוג הזה מהר מהעמוד הראשי....
יש הרבה אמת בדבריך. קח בונוס: מי ש"ניהל" את החקירה המוטה הזאת נגד קצב היה נצ"מ בשם דוידוביץ ממשטרת ישראל.
האיש אלוף בתפירה ומניפולציות ומציג עצמו כמומחה בדיוקנאות.
נסה לבדוק את הרקע שלו ותבין כיצד הופל קצב מאיגרא רמה לבירה עמיקתא...
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר......
זה אותו ניצב דוידוביץ שהפך את
  אבי123   6/01/13 22:36
עצמו לכוכב תקשורת בעקבות פרשת קצב , ואף ידע לומר לאחר המשפט ש"אחרי 5 דקות היה לי ברור שהאיש משקר" ( מה שמראה על מידת האובייקטיביות שבה הוא ניהל את החקירה). אם יש לך עוד פרטים על מעלליו, אשמח מאוד שתפרסם אותם כאן.
כתוב תגובה ל- אבי123
8
קצב נשלח בבושת פנים לכלא
  קליינמן   6/01/13 10:30
אינני קורא לראשונה את מאמריו של הכותב בנושא קצב.  אני מעריך את הכותב על הזמן, המרץ, הרצון, הנחישות וחוסר היאוש, להמשיך ולדוש בענין  שלהרבה זה לא מזיז.  כנראה שרבים לא סבלו את הנשיא הזה ועל-כן הם אדישים לגורלו. עקבתי אחרי המשפט, העדויות, השופטים, עורכי הדין, ה"נאנסות" כביכול והמהומה התקשורתית – והגעתי למסקנה שהאיש המרצה 7 שנות מאסר יושב בכלא לריק,  כשם שישב ברנס בזמנו וכשם שכנראה יושב עתה זדורוב. כמו-כן הגעתי למסקנה  (שהיא לא ברורה לכל אחד אלא למי שמתעמק בנושא) שהשופטים ידעו שא' בדאית. הם ידעו זאת ובלב של אבן הרשיעו את הנשיא.   במיוחד בגלל הרעש התקשורתי הרבה אנשים תמימים ובעיקר נשים מאמינים שהנשיא אשם. אני מנסה לפנות ליואב יצחק ולבקשו להשאיר מאמר זה בדף המרכזי באופן שווה.  נדמה לי שהוא מוסתר פנימה מרבית שעות היום, ולא כל כך מובא לידיעת המבקרים באתרך.  תודה למר יצחק. השליחות שהכותב לקח על עצמו, גדולה מיכולתו של איש בודד, אבל לפעמים קורים נסים.  אני מאחל לכבודו הצלחה גדולה ורבה, ומי יתן והאיש היושב בכלא ישוחרר.  אדוני,  אני שולח לך ברכות על אומץ לבך.
כתוב תגובה ל- קליינמן
9
היתכן ?
  אבנר בן שמואל   6/01/13 11:40
מר פרלסמן,אם דבריך אומנם נכונים-כיצד זה שעדיין הוא יושב בכלא ? מה אנחנו באמת מדינת סטלין ? רפובליקת בננות ? שופטים עושים וכותבים מה שהם רוצים ? מאיפה אתה מביא את הדברים האלה ?
כתוב תגובה ל- אבנר בן שמואל
זה יתכן כי העיתונאים שותקים.
  אהוד פרלסמן   7/01/13 09:57
אין שום דרך להאבק עם פסק הדין הזה חוץ מבעזרת העיתונות או הכנסת. כפי שראית, נשיא בית המשפט העליון לא כתב לי שאני טועה, אלא שההתערבות חורגת ממערך סמכויותיו. אי אפשר להגיש בקשה למשפט חוזר בטענה שהשופטת טעתה עובדתית או כתבה דברים שאינם הגיוניים. השופטת נאור מצויה בקצה העליון של הפירמידה, ומבחינה משפטית אין מעליה איש. רק לחץ ציבורי יוכל להזיז משהוא, ואותו אני מנסה ליצור בכוחותי הדלים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
פרלסמן - אתה צדיק בסדום.
  עו"ד   6/01/13 22:21
כתוב תגובה ל- עו"ד
פרלסמן מטשטש "סידרתי" לפשע קצב
  הזיין הלאומי בכלא   8/01/13 00:31
כתוב תגובה ל- הזיין הלאומי בכלא
11
תוספת שחובה לקרא אותה!!!!!!!!!
  אהוד פרלסמן   6/01/13 23:55
הנוסח המופיע ברגע זה הוא נוסח שתוקן בעקבות הערותי של האדון מזכיר_המדינה. מהנוסח נשמט (שלחתי להם דוא"ל ואני מקוה שיתוקן בהמשך) הקטע המתיחס למהלך האירועים הראשון והרי הוא לפניכם: "בערעור שהגישו סנגוריו של קצב לבית המשפט העליון, נכתב כך: "יושם אל לב: השיחה האחרונה הנ"ל בשעה 17:58 יצאה מקצב אל א' ונמשכה 01:24 דק', משמע, בשלב זה, עולה בבירור שתי עובדות חלוטות: האחת, המערער נמצא ברכבו; השנייה, המערער אינו נמצא ביחד עם א'. כשתי דק' לאחר תום שיחתה של א' עם המערער כמובא לעיל ב-17:58, מקבלת א' שיחה ממשרד התיירות בשעה 18:02 ומשוחחת במשך 332 שניות (כ-5.5 דק'). המערער במקביל, מרכבו, משוחח בשעה 18:03 במשך 02:12 דק' עם חזי צאיג. בשעה 18:06 מתקשר המערער שוב מרכבו אל ביתו שבקריית מלאכי, כשבשעה 18:09 שוב מתקשר הנאשם מרכבו אל א'". בניגוד לטענת הסנגורים, קבעה השופטת נאור ששיחות טלפון אלה אינן מוכיחות דבר. וכך כתבה השופטת: "העובדה שישנה שיחה מרכבו של המערער אל א' בשעה 17:58 אינה מלמדת בהכרח כי א' אינה עם המערער. בהחלט אפשרי כי א' באותו הזמן כבר שהתה עם המערער ונהגו של המערער, אם היה איתו נהג באותה עת, שחיפש אותו, ניסה להשיגו באמצעות הטלפון הנייד של א' (כאשר ברור לנהג כי א' שוהה עם המערער בבית הטכסטיל)". אלא שהשופטת נאור התעלמה לחלוטין משיחתה של א' עם משרד התיירות, שכמצוטט לעיל מתוך הערעור, החלה בשעה 18:02 ונמשכה לא פחות מחמש וחצי דקות(!). מסתבר אפוא שעל פי מהלך אירועים "בהחלט אפשרי" זה, במשך כל מהלך האונס שנמשך לדבריה של א' כרבע שעה, היא כמעט לא הפסיקה לדבר בפלאפון. יש להדגיש שא' הבהירה שהיא זוכרת היטב את מהלך האונס: "אני אגיד לכם מאיפה אני זוכרת ברור – מהרגע שעלינו ללשכה רק אני והוא". כל אדם שעיניו בראשו יוכל לנחש נכונה שבזיכרונה הברור של א' לא נרשמה אפילו שיחת טלפון אחת שקיבלה במהלך האונס, ויוכל להבין שמהלך האירועים אותו תיארה השופטת אינו אפשרי כלל ועיקר." (סוף החלק הזה - השאר בסדר).
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
המאמר תוקן, ואין צרך לקרוא זאת
  אהוד פרלסמן   7/01/13 11:45
ותודה לאתר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עכשיו זה הרבה יותר ברור
  מזכיר_המדינה   7/01/13 17:29
כלומר בשעה שהגברת א' היתה עסוקה באונס, קצב התקשר אליה מרכבו, היא התקשרה לאחרים, והיו שיחות מכאן ועד להודעה חדשה, כל זה לא הפריע לבית המשפט העליון לקבוע שהיא נאנסה תוך כדי. מישהו יכול להגיב לזה? אפשר לפנות לאביגדור פלדמן או למישהו ולקבל תגובה? זה פעם ראשונה שאני שומע על נאנסת שכל כך עסוקה בשיחות תוך כדי האונס.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
אתה חושב שפלדמן לא יודע?
  אהוד פרלסמן   8/01/13 03:59
הרי מה שציטטתי מהערעור לגבי שיחות הטלפון זה מה שאמיר ופלדמן כתבו. מה אתה חושב שהם הרגישו כשקראו שנאור כתבה שזה הנהג התקשר?! ובנושא השני שעליו כתבתי, שהוא הרבה יותר ברור, כי לגבי הראשון אפשר לומר שנאור התבלבלה ולא שמה לב לשיחה הזאת של החמש וחצי דקות, אבל את השני אי אפשר לתרץ בשום צורה. אתה חושב שהם לא יודעים שקצב אמר שאבטחו אותו עד שהוא נסע הביתה? מה אתה חושב שהם הרגישו כשהם קראו שנאור כתבה שהוא עצמו אמר שהוא נשאר בפארק? אני בטוח שהם היו בהלם, ובטח רצו פשוט לבכות. אז השאלה היא לא אם אפשר לפנות לפלדמן, אלא למה אמיר ופלדמן שתקו ושותקים. והתשובה היא שהם אמנם אומרים שלדעתם נעשה פה עיוות דין, אבל הם לא מעיזים להציג את נאור כשקרנית. ולדעתי הם לא מעיזים להציג אותה כשקרנית מכיון שהם פשוט פוחדים שאם יעשו זאת, כל הלקוחות שלהם יורשעו בכל בית משפט. אני חושב שהמערכת הזאת של משטרה/פרקליטות/בתי משפט פשוט מפילה את חיתיתה על כווולם, ולכן כל העיתונאים, חברי הכנסת וחברי הממשלה שלהם נתתי את המאמרים האלה, לא פותחים את הפה. הם מפחדים!!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
WOW מיי גד, איזה פחד
  מזכיר_המדינה   8/01/13 10:38
הטרור של כנופיית שלטון החוק מצמרר.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
12
אהוד פרלסמן יישר כוחך אבל שאלה
  מ.כ.   8/01/13 11:48
יישר כוחך על המאבק. אני מאמין שמה שעשה קצב הוא לא אונס. אבל בהתייחס למאמר להלן שאלה:
האם למרות שהשופטת קיבלה את הטענה שלא ניתן ב43 דקות להגיע לבית הטכסטיל, לאנוס כרבע שעה, ולחזור למכונית. האמנם זה בלתי אפשרי? זה משאיר כחצי שעה להגיע לשם לעלות למלון, אולי לשוחח קצת וגם לרדת עד לרכב.
כתוב תגובה ל- מ.כ.
תודה על השאלה, ולהלן התשובה.
  אהוד פרלסמן   8/01/13 14:25
סנגוריו של קצב עשו ניסוי מתועד (וכנראה אף מצולם לכל אורכו) להגיע מהפארק הלאומי ברמת גן לבית הטכסטיל בתל אביב. הם הזמינו את התובעים להצטרף לניסוי, התובעים לא הצטרפו, ולכן הניסוי שלהם נתקבל כראיה שאין עליה עוררין. הם עשו זאת בשתי דרכים, ובאחת זה לקח 32 דקות, ובשניה 35 דקות. לגבי זמן האונס, אני אצטט מפסק הדין של השופטת נאור: "א' העריכה בעדותה (ראו: בעמ' 1993) כי השהות בלשכה בתל-אביב היתה של 15-10 דקות. לגבי כל השהות בבית הטכסטיל, כולל חניה, עליה במעלית וירידה, העריכה א' שמדובר בטווח של חצי שעה (ראו: בעמ' 2820)".(סוף ציטוט) אבל חוץ מזה, הרי לטענתה היא באה עם קצב במכוניתו, ולכן ברור שהוא היה חייב להחזיר אותה למכוניתה, שעל פי עדותה חנתה בנתב"ג, ולכן היא היתה חייבת להיות איתו במכונית בשעות 17:58 ו-18:09, בהן הוא התקשר אליה לפלאפון. אני באמת ניסיתי להיות "פרקליט השטן", ולמצוא איזו דרך שכן ניתן להכניס את האונס לתוך הראיות האלה, ולא מצאתי. אם תצליח, אודה לך אם תספר לי. (אני לא כותב אשמח לשמוע כי אהיה עצוב, אבל בכל זאת זה מענין).
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תודה אהוד. זה עונה על השאלה
  מ.כ.   9/01/13 14:53
כתוב תגובה ל- מ.כ.
13
קצב הביא זאת על עצמו .
  ישמעאל   8/01/13 20:02
קצב כאדם מאמין ושומר מסורת , חשוב היה לו יותר שיינקה שמו מניאוף ולכן כל ההכחשות . מה לעשות שכנראה היו הוכחות לקיום יחסים שהוכחשו בכל תוקף על ידו והציגו מצג כאילו , היה אונס . כאשר ההחלטה היא למי להאמין , אם מוכיחים לך שהתקיימו יחסי מין אבל נאשם אומר "לא היה ולא נברא" ואילו הקורבן אומר זה היה מתוך אינוס , לשופטים לא נותרות הרבה ברירות . אם קצב היה מודה שהיו יחסים ונכון שזה לא יפה ולא חוקי לקיים יחסי מין עם כפופה לך ושפרנסתה תלוייה בהתנהגותה אולי , הוא לא היה מואשם באונס אלא בניצול ציני של השררה . משהו בכל זאת היה . ההסברים שקצב מצא , לא הניחו את דעת השופטים והם נטו להאמין לגירסת הקורבן . קצב יכול לבוא בטענות רק לעצמו .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
לאדון ישמעאל הנכבד.
  אהוד פרלסמן   8/01/13 23:46
כיון שאני קורא את תגובותיך לא פעם באתר זה, אני מקוה שתגיע גם לקרוא את תגובתי זו. אני עונה לתגובתך כיון שהיא מאפינת תגובות רבות שאני מקבל למאמרים שאני כותב, ומהם משתמע שהמגיב כלל לא קרא מה שכתבתי, ופשוט רואה את הנושא וכותב מה שבא לו. לכן אני רוצה לשאול אותך, ואודה לך אם תענה לי: האם קראת את המאמר הזה לפני שכתבת את תגובתך? ואם כן קראת, מדוע כתבת: "משהו בכל זאת היה . ההסברים שקצב מצא , לא הניחו את דעת השופטים והם נטו להאמין לגירסת הקורבן". הרי אני הראיתי שההסברים שקצב מצא הם דוח השב"כ ופלט שיחות הטלפון שמוכיחים שהיא משקרת. אז איך הם יכולים להאמין למישהיא שברור שהיא משקרת? אשמח אם תענה לי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
14
לאהוד ידידי .
  יוסי מ   9/01/13 09:59
לאהוד, שלום.
.
קראתי את המאמר ואת התגובות השונות.
זה לא מפליא שיש מגיבים שלא קוראים ועוד מציעים את דעתם לדיון.בלי לרדת ברמה, זה אופייני לאתר הזה אבל זה ענין צדדי.
.
אין לי ספק שמשה קצב לא קיבל משפט צדק. אמירה קשה, אבל לא חסרת בסיס.
במאבק מול "שומרי החוק" והעיתונות שהיתה כאן צד פעיל, לא היה לקצב סיכוי לבחינה אמיתית של הדברים,ויחד עם טעויות שהוא עשה, נסגר עליו האישום תוך מידה רבה של חוסר צדק.
דעתי על מסכת הדברים היא שככל הנראה היו יחסים מסוימים בין קצב לאורלי, ככל הנראה בהסכמה ומשהו השתבש שם. זה לבד, פוגם בדמות שקצב רצה להתפס בציבור וחוסר היכולת שלו, אובייקטיבית וסובייקטיבית, לא עזרו כאן.
במקום מתוקן היה צריך היועץ המשפטי, מתוך ראיה של האינטרס הציבורי הכולל, לנסות ולסיים את הפרשה מהר ובלי לשדר איזו שהיא מלחמה על שמירת החוק, מה שהופר כמה פעמים בענין קצב ולרעתו. זה במקום מתוקן אבל אנחנו, בהקשר הזה ובזמנים האלה, מצויים בשלטון כמעט טרוריסטי של אותם טהרנים שחושבים שהם החוק ושדירדרו אותנו כולנו לשפל שאולי נצא ממנו אחרי ששרידי הנשארים מתוכם יעלמו.
.
הייתי יכול להציע הקבלה למרדפים אחרים חמורים יותר נגד נבחר(י) ציבור אבל אני לא רוצה להפחית מהענין הזה.
.
צריך לקוות שמישהו יקח את האתגר וינסה לראות מה באמת קרה שם. אני מסופק אם זה יקרה אבל המאמצים שלך ראויים לכבוד ולהערכה, ויפה וטוב ונכון, המאמץ שאתה מראה כאן.יש לי הרגשה שזה קשור לסוג של חינוך שקיבלת בצעירותך.
אני מכבד אותך על כך ואתה ראוי לכל מילה ומילה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי ידידי
  אהוד פרלסמן   9/01/13 11:48
ראשית, אני באמת לא יודע מי זאת אורלי. כנראה שהירושלמים יודעים כל מיני רכילויות שרמת-שרונים לא יודעים. מה שאני יודע זה מהפרוטוקולים ופסקי הדין, ובהם יש שלוש א', ממשרד התחבורה, ממשרד התיירות (זאת שהוא הורשע באונס שלה), ומבית הנשיא (זאת שהתחילה את הפרשה עם העורכת דין שלה כנרת בראשי, ובסוף לא הוגש כתב אישום לגביה). אני חושב שגם אם אתה יודע, אסור לך להגיד את השמות. שנית, ברמה הרכילותית, ואני חובב רכילויות מושבע, היה לי פעם סיפור עם איזו ג' אחת, שניסתה לדחוק את רגלי, ולא רק את שלי, ואף אחד לא סבל אותה, אבל כל פעם שהייתי מדבר עם הבוס, והיא ישבה בחדר מולי, היא הייתה יוצאת מהחדר שלה כמו מלוע של תותח, הייתה רצה אלינו, שופעת חיוכים מוקסמים לבוס ואומרת לו "חי חי חי", ואחר כך מתחילה לתת לו את הפרטים שעליהם שאל אותי. וכמה שכולם ניסו לשכנע את הבוס שהג' הזאת היא אסון מהלך על שתיים, הוא לא השתכנע, ואני בטוח שזה בגלל ה"חי חי חי" הזה שלה. אני בטוח שלא היה לבוס שלי רומן עם הג' הזאת, ואם היית רואה איזה פרציפלוכה היא הייתה, גם אתה היית מאמין לי. אז כשקראתי בפסק הדין על כל אלה שלא סבלו את הא' הזאת, וקראתי שהשופט קרא ממש כותב על הצחקוקים שלה, פשוט הרגשתי שג' שלי הגיעה ללשכה של קצב, הפכה לא', וגם אותו היא קנתה עם ה"חי חי חי" שלה. אז אני בכלל לא חושב על רומן, ואני כן חושב על חנופה מלווה ב"חי חי חי" שמוציאה אנשים מדעתם. מה שאני כן יודע מהסיפור של קצב, זה שכנראה נפל לו האסימון כאשר ראה שהמשרד מלוכלך, שאל למה, ואמרו לו שעובדות הניקיון מסרבות להיכנס למשרד כי א' המופרעת הזאת צורחת עליהן כל הזמן. קצב הוא כנראה חולה ניקיון, וזה כנראה פתח לו את העיניים. אבל כמובן שהכל ניחושים ורכילויות, ואני לא יודע כלום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד.
  יוסי מ   9/01/13 13:51
שתי הערות קצרות.
הראשונה היא שאכן טעיתי וציינתי את שמה של א. שלגביה התיחסו הדוגמאות שהבאת, כאמור מתוך טעות וטוב שתיקנת אותי.
השניה היא, שגם אני חוויתי במסגרת העבודה התקלויות עם סוג כזה של בחורות ואני מבין טוב מה קורה במכניזים כזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אהוד, גם ממני - כל הכבוד על
  אבי123   10/01/13 02:55
ההשקעה והדבקות. האמת שגם אותי מעניין מאיפה נובע הרצון העז שלך להביא לחקר האמת בפרשה הזאת?
כתוב תגובה ל- אבי123
לאבי תודה ותשובה
  אהוד פרלסמן   10/01/13 10:00
קודם כל אני לא מנסה להגיע לחקר האמת, אלא לחשוף את האמת בפני הציבור. הסיבה לעקשנותי היא שאני באמת מרגיש כמו הילד ב"בגדי המלך החדשים", שרואה בעיניים שלו שהמלך ערום, ושומע את כולם מסביבו מדברים על הבגדים היפים של המלך. כפי שאפשר לראות במאמרים שמוצגים בצד שמאל של המאמר הנוכחי, מרגע שקראתי את פסק הדין של המחוזי הבנתי שהוא בלתי הגיוני לחלוטין, אבל בניתי על בית המשפט העליון שיוציא את הצדק לאור. ואז פשוט חטפתי הלם כשקראתי את פסק הדין של בית המשפט העליון, ובמיוחד את המשפט הזה שנאור כתבה, שאפילו ברוסיה של סטלין שופטים לא העזו לכתוב. אז מה שמניע אותי זו האמונה שאם הציבור ידע את האמת, תקום פה זעקה איומה ונאור תודח מבית המשפט העליון. החלום הגדול שלי הוא לא להוציא את קצב מהכלא, אלא לשלוח לכלא את נאור, אבל בינתיים גם זה לא קורה וגם זה לא קורה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
15
פרלסמן כל הכבוד והלוואי שתצליח
  1   10/01/13 19:30
קראתי הכל - גם את כתב הערעור וגם את פסקי הדין - ואני מזועזע. אבל זה ששופטים מרמים בפסקי הדין זה לא חדש. זה קרה גם לי, וגם החיים שלי נהרסו כתוצאה מכך.
כתוב תגובה ל- 1
16
עדות מגורם לא מעורב שאמר:
  עדות   10/01/13 21:07
סיפור ששמעתי מאיש xxx, שראה במו עיניו את התנהלותו הגסה השחצנית והנבזית של האיש הזה אני מסיק שכל המשתדלים להאיר ״עובדות״ או לשפוך אור חדש על טעויות של השופטים, מאירים באור מזוייף את חפותו של האיש שרבים מאוד ממקורביו וגם בתקשורת ידעו על סטיתו ויצריו המיניים עוד מימי היותו שר תחבורה, מיום שקיבל לידיו את כוח השררה.

שתדלני קצב המנסים להטיל ספקות בהרשעתו הם סייעניו לכופף את הדין והצדק בעיני הציבור.

משה קצב, נבזה, שקרן, סוטה מין ועדיין משתדל לכסות את אור השמש בכפות ידיו ומכחיש את פשעיו. דרכו לא תצלח כי אשמתו ואישיותו ככזה היתה ידועה ברבים כל השנים, והדבר קיבל את בטויו בפסק וגזר הדין.שימק בכלא.
כתוב תגובה ל- עדות
אני שתדלן של הצדק, לא של קצב.
  אהוד פרלסמן   11/01/13 01:28
משה קצב לא הואשם בכך שיש אדם המתקרא "עדות", ששמע מאדם המכונה "XXX", שקצב הוא שחצן, נבזה וגס רוח. האם באמת לדעתך יש לשלוח אדם לכלא בגלל שיש עליו שמועות, שבהחלט יתכן שהן שמועות כזב? האם ניתן לקבל פסקי דין שמהם ברור שאדם הוא קורבן לעלילה, ולמרות זאת מרשיעים אותו השופטים בנימוקים, שכפי שהראיתי ואמשיך להראות, ניתן בקלות להוכיח שהם מופרכים ומגוחכים? רק לפני מספר שבועות כתבתי באתר זה מאמר המוכיח (לדעתי) שפסק הדין בענין דירתו של הכנר שלמה מינץ הינו שגוי לחלוטין, ושעל פי החוק הדירה שייכת לקונה שקנה אותה בתום לב, בתמורה, ובהסתמך על הרישום בטאבו. את/ה באמת חושב/ת שאני גם שתדלן של קונה הדירה שהפסיד את כספו?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מקווה שתרקב בעצמך, אדון
  אבי123   12/01/13 02:18
"עדות". הכותב יצא בדיוק כנגד אנשים כמוך, שהינם חלק מהאספסוף הצווחני , המוכן להכניס אדם לכלא על סמך שמועות. ואגב, אם קצב התנהג באופן כ"כ נורא לאותן נשים שעבדו אצלו, מעניין מדוע אותן נשים התחננו לחזור לעבוד אצלו שנים רבות לאחר שהפסיקו לעבוד אצלו ( למשל, א' ממשרד התחבורה)?.
כתוב תגובה ל- אבי123
בגלל שהייתה זונה
  בניו יורק   25/02/13 12:28
כתוב תגובה ל- בניו יורק
17
חשדתי שמשה לא אשם באישומים נג
  שאול בוטיל   14/01/13 14:10
אכשיו אני מבין שהוא חף מכל פשע למה אין משפט צדק ?
כתוב תגובה ל- שאול בוטיל
18
למי מועילה ההתנצחות?
  דידה   18/01/13 19:57
נשפכו בתגובות גיבוב אדיר של מילים של שני פולמוסנים בעלי תפיסות משפטיות שונות. ועכשיו אמרו את מי זה באמת מענין? כתבתם את עצמכם לדעת על איש לא חשוב שלראשונה התוודענו למעשיו היה עוד בשנות השמונים לכשנתמנה לשר. כולם ידעו והעדיפו להתעלם. האיש הזה אינו ראוי לסיקור כה אדיר באתר הזה. הרי גם אתם יודעים שבבית המשפט נעשה משפט ולא צדק.והנך תלןי בממון בכיסך על מנת שפסק הדין יהיה אחרת.(ראה מקרה אולמרט) וכן אם הינך מהברנג'ה הנכונה. לכן ההתנצחות נעשתה במילים גבוהות שחשיבותן אפס אחד גדול.
כתוב תגובה ל- דידה
19
דלתיים סגורות.סוגרות את יכולת
  נאשם להתגונן   25/02/13 12:00
דלתיים סגורות... סוגרות את יכולת הנאשם להתגונן... וסוגרות את "אור השמש המחטאת"... הרי בעליון אסרו פרוטוקולים והקלטות ומצלמות טלביזיה, כמקובל בארה"ב... וכשכבר התירו פרוטוקולים...מזייפים אותם... וכשהתירו הקלטות וגיבויים ...גורסים אותם עד דק ב"מטחנת בר בקר" ע"ע ברק/הרפז ...
 בעליון אסרו פרוטוקולים והקלטות ומצלמות טלביזיה
כתוב תגובה ל- נאשם להתגונן
20
הפנייה לחלקו השני של המאמר.
  אהוד פרלסמן   16/03/13 10:22
עקב סרובה של מערכת אתר זה לפרסם את חלקו השני של המאמר, נאלצתי לפרסם את החלק השני באתר אחר. לקריאת החלק השני ניתן ללחוץ על המילה הבאה: כאן .
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
והפנייה להרחבת המאמר הנוכחי.
  הנ"ל   16/03/13 10:55
במאמר נוסף שכתבתי הוספתי פרטים המחריבים את היריעה, וניתן להגיע אליו על ידי לחיצה על המילה הבאה: כאן .
כתוב תגובה ל- הנ"ל
21
אפשר עדיין לטהר את שמו של קצב
  hertz   9/04/13 07:13
אפשרות בדוקה.
ידועות לי הנפשות הפועלות.היו מקרים גם בעבר עם אותן נשים תלפחות אחת מהן.ניתן להציל את משה קצב במיידי.נסיון והצלחה עם אנשי ציבור כ-30 שנה.
כתוב תגובה ל- hertz
מערכת רקובה=נותר רק לחץ תקשורת
  ע_הראל   16/07/13 23:50
הימין שמח לאידו של קצב עקב שתיקתו בהינתקות (והsmall=שיט) לכן הכנסת לא תושיענו יש להציג את התשובה החמקנית של גרוניס לאלי ישי חבר הוועדה לבחירת שופטים, שתפעיל את סמכותה החוקית להדיח את נאור - או לפחות שתפסול את פסק דינה ההזוי בסגנון גולדסטון! (האמת שכעת יש רוב מוחץ לsmall בוועדה, אך עצם העלאת הנושא עשויה להועיל בתקשורת כגון ברדיו גלי ישראל, אף אולי בתקשורת הזרה)?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מערכת רקובה=נותר רק לחץ תקשורת
  ע_הראל   17/07/13 00:03
הימין שמח לאידו של קצב עקב שתיקתו בהינתקות (והsmall=שיט) לכן הכנסת לא תושיענו. יש להציג את התשובה החמקנית של גרוניס לאלי ישי חבר הוועדה לבחירת שופטים, שתפעיל את סמכותה החוקית להדיח את נאור - או לפחות שתפסול את פסק דינה ההזוי בסגנון גולדסטון! (האמת שכעת יש רוב מוחץ לsmall בוועדה, אך עצם העלאת הנושא עשויה להועיל בתקשורת כגון ברדיו גלי ישראל, אף אולי בתקשורת הזרה)?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
22
מי בימין יסכן את מעמדו בעימות
  דרור מרמת גן   15/09/13 11:20
מי בימין יסכן את מעמדו בעימות עם חונטת המיעוט השמאלני השלטת בתיקשורת וברשויות אכיפת הצ/חוק?!

בשמאל יצדיקו,כמובן, כל מעשה נבלה בלתי חוקי המשרת את מטרותיהם.
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
23
מי בימין יסכן את ראשו
  דרור מרמת גן   15/09/13 11:26
מי בימין יסכן את ראשו ואת עתידו,בעימות עם חונטת המיעוט השמאלני השלטת בתיקשורת וברשויות אכיפת הצ/חוק?
בשמאל הרי מצדיקים כל מעשה נבלה בלתי חוקי המשרת את מטרותיהם, ואיזו מטרה נעלה יותר מהשלכת נשיא ימני, דתי ו"פרענק" לכלא?
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
24
פעם עלול להיות אסון .
  videla   30/04/14 15:57
לא מזמן יצא אסיר לחופשה,השיג אקדח ופתאום יום אחד ירה על סוהרים והתאבד.יום אחד מישהו עלול להשתגע, אחד שאין לו מה להפסיד יותר בחיים.
כתוב תגובה ל- videla
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il