s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי ישלם נזקי TheMarker
מאת: יואב יצחק  |  04/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק, תזכיר לנו שאתה משתף
  המקור   4/05/13 14:57
פעולה עם מעריב של מר נוחי דנקנר ...... ממש מפתיע שהתחלת להגן עליו...
כתוב תגובה ל- המקור
גם יואב יצחק
  דימיטרי פאפא מיכא   4/05/13 15:55
לא טלית שכולה תכלת
כתוב תגובה ל- דימיטרי פאפא מיכא
2
תוהו ובוהו
  אורי פ   4/05/13 15:11
זוהי המטרה של קבוצת הארץ. אולי זה יגרום לקריסת המדינה לשמחת הקבוצה. ככל שירבו קריסות הכלכליות כך יגרם נזק הולך ומצטבר למדינה ויקרב את יום המיוחל.
כתוב תגובה ל- אורי פ
כאלה כוחות על פיננסים
  דידה   4/05/13 15:59
אתה מייחס לעיתון הארץ? הם יפילו את הכלכלה? העיתון שכמות הכותבים גדולה מכמות הקוראים? טול קורה מבין עיניך האישדנקנר פשוט ביצע חיסול ממוקד לעצמו אם ההתנהלות המופקרת שלו. יואב יצחק וגם אתה לא תוסיפו ולא תגרעו למרות שיתוף הפעולה עם היחצ"ן החדש של דנקנר יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- דידה
3
קשר מיוחד בין רולניק לשוקן??
  אחד מהעליזים   4/05/13 15:16
כתוב תגובה ל- אחד מהעליזים
4
י.יצחק! אתה עושה הנחות לדנקנר!
  כלכלן ולא מטעם   4/05/13 15:30
שיהיה ברור: אין לי עניין בלדון מדוע העיתון " דה -מרקר"פועל נגד נוחי.
אני בוחן את המצב מבחינה מיקצועית

1. נוחי דנקנר א-י-נ-ו האשם היחיד בסיפור של הקבוצה.
אחראיים לא פחות ממנו הם הבנקים+חברות השקעה שנתנו לו כסף כאילו אין מחר וכעת מזילים דמעות תנין

2. נוחי דנקנר הוא מהמר במלוא מובן המילה.
הבן אדם השקיע הון ע-ת-ק במנייה אחת( קרדיט סוויס) ,כאשר כל תלמיד שנה א/ בכלכלה יודע לזמר ( גם בלילה,אם יעירו אותו) שיש ל פ ז ר השקעות ולא להשקיע את כל הכסף הנזיל במנייה אחת.


3. דנקנר " שרף" 400,000,000 ש:ח ( כסף " חי") ברכישה מטומטמת של עיתון "מעריב"


4. נוחי מכר לקבוצת אי.די.בי. את החברה המפסידה " ישקראייר" וע"י כך התעשר ע"ח הפסדי הקבוצה.

נכון: הרגולציה פגעה " בסלקום"ומחאה הציבורית פגעה בשופרסל אבל הטעות של נוחי היא שכאשר החברות הללו הרוויחו הון עתק ,הוא חילק את כל הרווחים כדיוודנדים,מבלי לשמור על הכסף " ליום סגריר"


5. נוחי הלווה כסף, בעשרות מיליארדים מבלי לתכנן איך להחזירם אלא מתוך הנחה של מהמר שתמיד,אבל ת-מ-י-ד יוכל למחזר את החובות ולכן לעולם לא יצטרך להחזיר ( גם לא הריבית המסתכמת ,מידי שנה, במאות רבות של מיליוני ש"ח )...

כעת הגיע יום הפרעון.
כתוב תגובה ל- כלכלן ולא מטעם
5
הנפילה של דנקנר קרתה
  דידה   4/05/13 15:53
בעקבות התנהלןת מגלומנית מופקרת מצידו ולא כל הסבר אחר. את סוויס בנק לא שוקן לא אבריאל הם שאילצוהו לרכוש את הבנק הפסד של למעלה של 3 מליארדי ₪ הן פרי גחמותיו בלבד בסיוע הכסף שניתנו ע"י הבנקים וחברות ההשקעה שבכספי החוסכים הימרו. ללא בקרה וללא שום רגולציה משום שבכסף הציבורי הרי ניתן לעשות הכל למרות שהציבור מעולם לא נשאל מה ייעשה בכספו. גחמה נוספת היתה רכישת המלון עם הטייקון המומחה לעניני קרחת תשובה. הגחמה השלישית הייתה רכישת העיתון "מעריב" והפסד תוך תקופה קצרה של ארבע מאות מליוני ₪.גם הוא לא הפנים שהעם הפנים סוף סוף את כוחו לשנות את הבועה המושחתת של הכלכלה בראשותו של הליצן על כלכלי נהנתניהו אם סיפורי פוגי על ה-oecd אכן מאסנו בידידי שרי האוצר אותן 20 משפחות שקיבלו אשראי בחינם ע"ח כל תושב מן השורה שנזקק לבנקים. הדוגמה האחרונה של כמעט הסדר מחיקת חוב לדנקנר בסך 150 מליון ₪ היא דוגמה נוספת עד כמה העם מהווה מטרד מגונה בעסקים האפלים של הבנקים מול הטייקונים. איך אמר דנקנר הוא לא ביקש זאת. אה הבנו אלשטיין ביקש זאת "והוא לא ידע כמובן". לכן יואב יצחק מאין באה הגנתך חסרת הפשרות על העושק הזה. יתכן שזה בעבור איזה נזיד עדשים וקצת פרנסה מכתבות תדמית?
כתוב תגובה ל- דידה
6
שופרסל מפרסמים אצלך קבוע, לא?
  שי, דוקטורנט   4/05/13 16:47
כבר נוכחתי בעבר שיש לך יחס מיוחד כלפי נוחי דנקנר.
שלא במפתיע, שופרסל מפרסמים אצלך באתר באופן קבוע.
חבל על האמינות שלך.
כתבי חצר היו לנו לזרא.
כתוב תגובה ל- שי, דוקטורנט
7
יואב יצחק מתגלה בעליבותו
  טלית שכולה תכלת   4/05/13 17:26
בושה וחרפה למקרא הדברים. איך אתה מעז מר יצחק, להגן על עלוקה כמו נוחי שעושה כבר שנים ספקולציות בכספי אחרים, ועל הפסדיו בהשקעות הזויות, אנו צריכים לשלם. ולא נשכח גם את מי שברח בזמן, שר האוצר והכלכלן הדגול שטייניץ שכל הזמן זיבל לנו את השכל עם OECD והכלכלה הנבונה, ורק המדיניות המופקרת שלו ושל ראש הממשלה הסופר-טנקר הנודע נהנתניהו שטס מחר לעוד טיול כיף עם שרה'לה לסין, שהביאה אותנו לבור של 40 מיליארד, ןאפשרה לטייקונים נלוזים כמו דנקנר ובן-דב לחגוג.
כתוב תגובה ל- טלית שכולה תכלת
8
לאן עוד נשאר ליצחק ליפול
  עזרא מועלם   4/05/13 17:34
יש יותר נמוך מהמאמר הגרוטסקי הזה? מקווה לפחות שיצחק עושה מזה קצת כסף.
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
9
יואב, נוחי הסמל לכלכלת הבלונים
  פועה   4/05/13 19:02
אלה עסקי אויר שעיקרם מינופים פיננסים שיכולים להתקיים לזמן מוגבל, וגם המינוף חייב להיות מוגבל. הם אינם עסקים יצרניים עיקרם מסחר ותיווך ורווח מהעלאת מחירים מלאכותית.
העוסקים בזה הם מיעוט של מקושרים שזוכים להעדפות במתן ההשראים ובאמצעותם מגלגלים חובות מנפחים את הבלון באמצעות הבורסה, משלמים משכורות עתק למנהלים בעיקר כפיצוי, כי אלה הטיבו עמם קודם, כשאפשרו להם את ההשראי הזול בתנאים נוחים.
דה מארקר עושה עבודה עיתונאית טהורה כאשר הוא מחורר את בלון האויר, שאתה טורח כל כך להטלות.
דנקנר שלך מספר לנו בעיניים מיתממות שלא הוא זה שביקש ממנכל"ית לאומי שהיתה לו יד במנויה. ביקש את זה השותף החדש שהוא גייס, כדי להוריד מעליו את הנושים.
האיש הזה ממשיך לחשוב שכולם כנראה מטומטמים חוץ ממקורביו וממנו...
יצחק, גם אתה עסק שאינו ביצור אלא במתן וקבלת שרותים, אז אין פלא שלא נשמע ממך מילה טובה על יישקר ועל ורטהימר, אלא רק על מי שכמוך עוסק בניפוח שירותים.
אתה דואג קודם כל לתחת שלך וזה הקו של האתר שלך, אז מהיכן החוצפה לתקוף את שוקן?
כתוב תגובה ל- פועה
10
דה מרקר- רולניק-שוקן מכונת הרס
  יצחק מאלקנה   4/05/13 22:03
אכן עיתון דה מרקר שם לעצמו מטרה לגרום לכאוס במדינה. פרשת אי.די. בי. היא קשה והנזק הגדול הוא לבעלי אגרות החוב, הבנקים ובעלי המניות. כל כתבה שמייצר העתון גורמת לנזק מצטבר לכולם, אבל השיקול של דה מרקר הנו להכעיס ולהרגיז. לפני מספר ימים פרסם העיתון (צבי זרחיה) ידיעה בלעדית על קניות בית ראש הממשלה למזון ולחומרי נקיון מרשת "רמי לוי" - ידיעה שכל כולה הייתה להבאיש את ריחו של ראש הממשלה (חפשו את הידיעה באתר דה מרקר). אין ספק שנעשו שגיאות כלכליות ע"י נוחי דנקר, ושל המערכת הפיננסית בארץ - כולל הרגולטורים אבל לשם מה לגרום לנזק נוסף שמי שסובל הינו הציבור הרחב ?!.
כתוב תגובה ל- יצחק מאלקנה
11
דה מרקר- רולניק-שוקן מכונת הרס
  יצחק מאלקנה   4/05/13 22:29
אכן עיתון דה מרקר שם לעצמו מטרה לגרום לכאוס במדינה. פרשת אי.די. בי. היא קשה והנזק הגדול הוא לבעלי אגרות החוב, הבנקים ובעלי המניות. כל כתבה שמייצר העתון גורמת לנזק מצטבר לכולם, אבל השיקול של דה מרקר הנו להכעיס ולהרגיז. לפני מספר ימים פרסם העיתון (צבי זרחיה) ידיעה בלעדית על קניות בית ראש הממשלה למזון ולחומרי נקיון מרשת "רמי לוי" - ידיעה שכל כולה הייתה להבאיש את ריחו של ראש הממשלה (חפשו את הידיעה באתר דה מרקר). אין ספק שנעשו שגיאות כלכליות ע"י נוחי דנקר, ושל המערכת הפיננסית בארץ - כולל הרגולטורים אבל לשם מה לגרום לנזק נוסף שמי שסובל הינו הציבור הרחב ?!.
כתוב תגובה ל- יצחק מאלקנה
12
נא שים לב שלא תפגע באמינותך
  עגל   4/05/13 22:30
כתוב תגובה ל- עגל
13
היה מוטב לו המאמר לא היה נכתב
  יואב- הגזמת   4/05/13 22:42
עיתון "הארץ" הוא עיתון שמאל סהרורי, שמצוי בקשיים עצומים, וטוב שכך. שוקן הימר על פוסט-ציונות, ועכשיו לא יכול לשלם משכורות, ונפטר מעורכים ומעיתונאים שעשו את העיתון למה שהוא. אבל מכאן ועד לומר שיש לו אינטרס בהתמוטות איי.די.בי המרחק גדול. לא רולניק, ואפילו לא שוקן, מוטטו את איי.די.בי והפכו אותה לבר-מינן. דנקנר עשה זאת, ובכישרון רב. ניהול כושל, יהירות ומגלומניה. עוד לפני שנים רולניק לעג לחברות של דנקנר ובן-חוב על היותן ממונפות להחריד, וצדק בכל מילה.
כתוב תגובה ל- יואב- הגזמת
14
מר יואב יצחק - אנא הזכר לי....
  ברוך ב   5/05/13 00:55
כמה מקומות עבודה חדשים יצר מר דנקנר ? כמה מפעלים חדשים או מיזמים חדשים יצר מר דנקנר ?ראיתי בך אדם הגון ! מה קרה לך ?
כתוב תגובה ל- ברוך ב
15
תתבייש לך על כתבה מכורה ובזול
  יצחק אחרון   5/05/13 02:10
עד כמה שאיני אוהב את דעותיהם של רוב אנשי הארץ הרי שדהמרקר הוא העתון האחרון שראוי לתואר הזה בישראל. כיוון שאתה אדם נבון שאינו מבחין בין טוב ורע אין אלא להניח שכתבת את השטות הזו בשליחותו של מישהו או כדי לשרת את האינטרסים שלך בדרך עקיפה.
כתוב תגובה ל- יצחק אחרון
16
דה מרקר עושה עבודתו נאמנה
  עטרה שגב קלימי   5/05/13 04:56
דה מרקר עושה עבודתו נאמנה למען הציבור בישראל
אזרחי ישראל מאסו באותם אוליגרכים או טייקונים שכל אחד יחליט מה מתאים לו.
התנהלותם החזירית הובילה את מעמד הביניים על פי פחת בתחום הפנסיה והשקעות עתידיות.
מעולם לא אהבתי את החד צדדיות של עיתון הארץ בתחום המדיני והפוליטי אבל בתחום הכלכלי העיתון הזה הוא אור בוקע בים אפלה של התקשורת האחרת שנוקטת עמדה חד צדדית לטובת הטייקונים והאוליגרכים שוב פעם שכל אחד יחליט מה הביטוי המתאים לו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
17
בדיוק כפי ש"הארץ" שם לו למטרה
  מוטי1   5/05/13 08:18
להשמיד את ישראל מבחינה מדינית ובטחונית, כך ה-"themarker" שם לו למטרה להשמיד את ישראל מבחינה כלכלית, ומה שהוא עושה כעת זו רק ההתחלה. צריך להכריז על "הארץ" לשלוחותיו השונות, מלחמת חורמה ולא לשחק לידיהם. במלחמה כמו במלחמה, הכל (כמעט) מותר.
כתוב תגובה ל- מוטי1
18
יואב יצחק - עילג שמוכר את עצמו
  אהרון דברת מהקבר   5/05/13 19:52
כמה טיפשות בעלק ניתוח מקצועי. כמה נמוך עוד יכול העילג הזה לכתוב. לפי ההגיון הזה אסור היה לפרסם מה עושים לחומוס בפונדק ויצמן / לחלב בתנובה / בדם של האתיופים / הפנסיה של ארנסט יפת ועוד ועוד
כתוב תגובה ל- אהרון דברת מהקבר
19
נוחי דנקנר
  מוסי   18/08/13 20:44
נו באמת אתם תמימים? הרי יואב יצחק יכתוב כל מה שתרצה תמורת כסף מדובר בעט להשכיר
כתוב תגובה ל- מוסי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il