News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 342,670  סלולר - 280,432
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
ערב הבחירות השניות השנה, וברקע המתיחות הביטחונית המתמשכת, מה אומרים הכוכבים על הקשיים עימם יתמודד ראש הממשלה הבא נתניהו, על ההתפרקות הצפויה של כחול לבן ועל התוצאות לימינה, למחנה הד...
איתמר לוין
איתמר לוין
ניהול של תיקי פשיטת רגל מצריך סבלנות, בקיאות בפרטים ויכולת לאזן בין אינטרסים מתחרים - ואת כל אלו יש לשופטת החיפאית רבקה אייזנברג
ליברמן. על דאטפת אטפוך [צילום: פלאש 90]
עידן יוסף
הוא פוסל ישיבה באותה ממשלה עם יהדות התורה, ש"ס, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, הרשימה המשותפת, עוצמה יהודית, המחנה הדמוקרטי, כחול לבן בממשלה צרה ואפילו עם הליכוד בממשלה צרה. יותר מאשר...
נשות הכותל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
רינה אזולאי
אני קוראת לכולנו, אנא, חשבו על העם שלנו, על אבותינו ועל צאצאינו    אנא, חשבו על הכותל, שאלפיים שנה חלמנו לחזור אליו, כדי להתפלל, כדי להיוושע, ולא כדי להפוך אותו למגרש משחקים
אוחנה. מחשבה בלתי מופרכת
אמיר אוחנה
נאום שר המשפטים בכנס היובל לבתי הדין לעבודה. ירושלים, י"ט אלול תשע"ט - 19.9.2019
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העולם הערבי
מאת: פורומים  |  21/09/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
חגוגי
  יהושוע   19/06/19 22:06
ממש מעניין את הסבתא של אליהו הנביא .
כתוב תגובה ל- יהושוע
+
איתמר לוין צריך לייעץ לטראמפ
  תמר ארנסברג   22/10/18 15:23
אני עוקבת זמן רב אחר הכתבות האוהדות של איתן לוין על טראמפ עוד מהתקופה שהיה מועמד מתחיל. איתמר לא הפסיק לנבא לו גדולות ונצורות ואכן צדק. גם עכשיו נוגע איתמר בנקודות הכי עדינות שעומדות בפני טראמפ כאילו היה זבוב על הקיר שמאזין לשיחות בחדר הסגלגל. אתמר יכול להיות יועצו של טראמפ בהצלחה מרובה
כתוב תגובה ל- תמר ארנסברג
+
איראן גרעינית
  חאלד...   26/07/17 11:56
מי אישר לאיראנים נשק גרעיני? אובמה קיבל תודה מהם וזה מספיק.
כתוב תגובה ל- חאלד...
+
השאלה אם הם עושים זאת בתמורה ש
  קורןנאוה טבריה   5/06/17 08:44
שישראל תתכווץ לגבולות אושוויץ 67?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
הי הי למי תודה -למי ברכה כמובן
  לדונלד טראמפ   5/06/17 08:06
תצחקו על הנשיא כמה שתצחקו - בסופו של דבר הכול הודות לו.
בהגיונו הפשוט ובמוסריות שלו (שכולם מפקפקים)הוא יודע לשים את האצבע על הנקודה, שבעצם ברורה לכל בר דעת מינימלי - שכך צריך לנהוג בנושא הנדון הזה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- לדונלד טראמפ
+
ארהב לא נחלשת באזור ורוסיה
  הגוי..   3/11/16 18:25
לא נכנסת לאי זהו וואקום. ההפך הוא הנכון..בריהמ התפרקה, רוסיה נחלשה וארהב נכנסה ביוגוסלביה, עיראק, לוב ואפגניסטאן. הנסיון האמריקני להפיל את אסעד היה הקש האחרון.. ברוסיה ראו ורואים הכל והיו מודעים להכל.. רצף טריטוריאלי אמריקני בין הים התיכון למפרץ הפרסי, משמעו אסטרטגית לרוסיה מפלה אסטרטגית ללא קרב או מאבק והשאר היסטוריה.. לניפוח שרירים אין כל קשר לכח וכח אמתי זהו הדבר היחיד אותו מבין כל מנופח שרירים וזה בדיוק מה שאנו רואים היום באזור..מה לעשות וסטרואידים מנפחים אמנם יפה את השרירים ובאותה המידה 1 ל1 מצמקים את המח..יש תיקו גרעיני בין רוסיה לארהב למרות שלארהב כ פי 2 יותר ראשי נפץ. למעשה צריך הרבה פחות ממה שיש לרוסיה לבדה כדי להכניס את כדור הארץ לכמה וכמה שנות חורף גרעיני שהמתעוררים ממנו אם יהיו כאלה, יתעוררו אל תקופת האבן והאבן כי לא יהיו בנמצא מקלות ואת זה מסתבר מבין יפה גם מח מצומק.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
ציפי ליבני -השמש שלך שקעה.
  מדמוני אסף   12/09/16 23:14
איבן חלדון בספרו "מוקדמה" כתב: "במקום שהבדואי דורך, לא יצמח עשב" לו היה איבן חלדון חי היום, היה מוסיף: במקום שבדואי וציפי ליבני דורכים, לא יצמח עשב". המציאות מוכיחה כי אכן כך המצב.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
-  השמש של ציפורה ירד.מה ש
  ישע.   17/02/18 08:39
עלה רדיפת בצע ו שרר של ציפורה עוכרת ישראל בלי בושה
כתוב תגובה ל- ישע.
-  צרציל אמר...במקום שבא הערבי בא
  יו   31/10/17 16:54
המדבר
כתוב תגובה ל- יו
-  לא בדיוק...אבל הכוונה נכונה...
  רני הגבוה   13/11/17 02:24
עניין של תרגום....אחת מאמירותיו של צרציל לגביי הערבים....למקום שבוא מגיע הערבי....לעיתים הוא לא שוכח להביא עימו את המדבר.....הכוונה הבאת תרבות לא מתקדמת וכול ייתר העובדות שאנו מכירים מפה... למשל ארגוני הטרור...לכל מקום שהגיעו..גרמו לחורבן....ישראל דחקה את הטרוריסטים לירדן..התוצאה מלחמת אזרחים ב 1970 עם עשרות אלפי הרוגים...הם עברו ללבנון...ומה התוצאה מלחמת אזרחים בלבנון באמצע שנות ה 70...תוצאה...עשרות אלפי הרוגים...להמשיך...
כתוב תגובה ל- רני הגבוה
+
לא כדאי להם להודות שזה ישראל
  שבץ חלובה   16/05/16 06:53
כי זה יחייב אותם בפעולת תגמול נגדינו דבר שהם כרגע לא מסוגלים ולא רוצים לבצע וככה יושפלו בפומבי. אז מבחינתם הכי טוב זה להשאיר את מקו החיסול מעומעם שנתון לכל מיני פרושים לא מחייבים. מה שניקרא אכלו אותה בשקט. השתינו להם על הראש והם אומרים שזה גשם....החיזבלאים נחשפו במערומיהם וזה הזמן להכות בהם עוד פעם ועוד פעם עד שנגיע למלך העכברוש נסאראללה ימח"ש.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
סתם מחרטטים
  אובלי   20/04/16 11:15
בעידן הטכנולוגי של היום אין צורך בטובות של הפלשתינאים ואו הירדנים להציב מצלמות. יש מספיק אמצעים לצלם כל מילימטר בשטח ללא הצבת מצלמות באופן פיזי. והמבין יבין. אז למה מחרטטים. יש לבצע וזהו
כתוב תגובה ל- אובלי
+
מדוע לתת "אופק מדיני"
  שוחר-שלום   19/03/16 22:25
לעם מומצא? האם אין אנו יורים לעצמנו ברגל בתיתנו גושפנקא לעם מומצא שכל מה שמאחד אותו לכדי "עם" הוא השנאה ל"אויב הציוני"?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  העם הזה מומצא, זה נכון.
  רפי לאופרט   6/06/16 13:15
לצערנו, נמהיגות הישראלית מן השמאל, יש להדגיש זאת משנה הדגשה, שגתה ובמקום להתנות הכרה ישראלית במדינת לאום ערבית, יהיה שמה אשר יהיה בהכרה ערבית במדינת לאום יהודית, מכרה את "מניית הזהב" הזו בנזיד עדשים. היא עשתה זאת תוך כדי הונאת הציבור הישראלי ע"י הנציגים הבכירים ביותר של המחנה הפוליטי הסוציאל-דמוקרטי.
להכרה הפורמלית אין חשיבות מכרעת, מפני שללא שליטה בטריטוריה, היא חסרת משמעות. לכן מץנהל כיום המלחמה על העברת טריטוריה נוספת באיו"ש לשליטת הקבוצות המכונות פלשתינאיות ומיוצדגות ע"י הרשות. זו המלכודת האמיתית.
שגיאה קריטית שניה, היא ויתור ישראל על העמדה הציונית הבסיסית, שבאה לידי ביטוי גם במגילת העצמאות, לאמור: "בארץ ישראל קם העם היהודי...", בה עוצבה דמותו הרוחנית, הדתית והמדינית, בה חי חיי קוממיות ממלכתית, בה יצר נכסי תרבות לאומיים וכלל-אנושייםוהוריש לעולם את ספר הספרים הנצחי".

זו מולדת העם מאז קם ועד עולם. זה אינו נושא לממקח וממכר.
וכן:
"לאחר שהוגלה העם מארצו בכוח הזרוע שמר לה אמונים בכל ארצות פזוריו, ולא חדל מתפלה ומתקוה לשוב לארצו ולחדשתוכה את חירותו המדינית".
כלומר:
זו איננה גחמה ואיננה "המצאה", ואילמלא נמנע ממנו בכוח הזרוע לחזור אליה, היה מגשים זאת מזמן. עתה משנתאפשר הדבר אין מה לדבר על החזרת הגלגל לאחור.

"בשנת תרנ"ז (1897) התכנסס הציוני .... והכריז על זכות העם היהודי לתקומה לאמית בארצו".

ובמילים אחרות: משאיפשרו זאת התנאים הבינלאומיים והפנים-יהודיים, הפך העם בתוקף יוזמתו את חלום הדורות לתוכנית מדינית אופרטיבית.

מתוקף היסודות ההיסטוריים והעובדתיים הקושרים את העם היהודי לארצו... "זכות זו הוכרה בהצהרצ בלפור מיום.... ב' בנובמבר 1917, ואושרה במנדט מטעם חבר הלאומים, אשר נתן במיוחד תוקף בן-לאומי לקשר ההסטורי שבין העם היהודי לבין ארץ-ישראל ולזכות העם היהודי להקים מחדש את ביתו הלאומי".

ב- 29 בנובמבר 1947 קיבלה עצרת האמות המאוחדות החלטה המחייבת הקמת מדינה יהודית בארץ-ישראל, העצרת תבעה מאת תושבי ארץ-ישראל לאחוז בעצמם בכל האצעים הנדרשים מצדם הם לביצוע ההחלטה. ... החלטה זו של האומות המאוחדות.... אינה ניתנת להפקעה.

"זוהי זכותו הטבעית וההסטורית של העם היהודי להיות ככל עם ועם עומד ברשות עצמו במדינתו הריבונית.

זהו היסוד הציוני וההצדקה ההיסטורית והמוסרית לחידושה של מדינת היהודים במולדתו ההיסטו7רית של העם. מי שמוותר על זכות זו, מוותר על הכל!

לכן, מי שרוצה לקיים ולהמשיך לפתח את מדינת היהודים כאן, חייב לחזור ליסודות שעליהם נבנתה. אין הוא חייב דבר לזרים. מאידך גיסא, אין הסבר או הנמקה טובים יותר מהנ"ל לאופיה, זכויותיה, וסיבת הקמתה של מדינת היהודים בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
-  אמת לאמיתה
  שוחר-שלום   21/04/18 11:29
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  מנותק מן האמת..
  הגוי..   3/11/16 17:50
להחלטת הציונות אין ולא היה כל ערך ומשקל פוליטי אילו לא עמדה החלטתו של סטאלין מאחורי כל זה שנתיים בלבד אחרי סיום מלחמת העולם ה 2.. אותי מעניין מדוע מגמדים ומשתדלים כל כך למחוק את שם סטלין מהיסוד ההיסטורי של הקמת המדינה ולייצר רושם מוטעה ומטעה בקרב הציבור. הרי אילו לא אותו הרודן אשר שמו סטאלין, כך או אחרת למנהיגי הציונות ואת מנהיגי הציונות לא היה מי שישמע שלא לדבר על להאזין לדבריהם שהרי ארהב התנגדה להקמת המדינה עד שמנהיגיה הבינו שלהחלטת סטאלין על הקמת המדינה יש רוב. ארהב הצטרפה לרוב זה כדי לא לאבד את יוקרתה לטובת סטאלין וכך לכל הפחות להישאר בתמונה כבעלת השפעה.. התנהגות ארהב כלפי ישראל, כמו האמברגו על נשק אמריקני למדינתנו ועוד, מוכיחה היטב את דברי, מה עוד שהנשק הראשון שלנו הגיע מצ'כיה, מה שלא יכול היה להתבצע ללא הוראת סטאלין..במילים אחרות, איך שהו משהו השתבש בינינו ואיבדנו בת ברית ועל כך אנו משלמים מחיר כבד עד היום בשל תלותנו הבלתי מעורערת במי שרק למראית עין מראה לנו אהבה בעת שאין זה יותר מסקס כוחני בו אנו ממלאים את תפקיד האשה המשתמשת בכסף לקניית איפור ושמלו וכו' ובנשק כבוויברטור לסיפוק עצמי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  כלומר היינו חברים בברית ורשא.
  טרוצקי   9/07/19 11:31
יצא לך לבקר בארצות הללו לאחר נפילת ברה"מ? הכלכלה, הסביבה והדיכאון של התושבים לא משאירים ספק בדבר הבחירה הנכונה של בן גוריון.
אם אתה עדיין עיור, אין סכוי שתתפכח.
כתוב תגובה ל- טרוצקי
-  לקשקשן הסלפן חובב סטאלין
  מגיב ותיק   3/04/18 13:09
1. בריה"מ הייתה שותפה לאחריות לפרוץ מלחמת העולם השנייה בדיוק כמו גרמניה. ברה"מ הייתה שותפה לנאצים בפתיחת מלחמת העולם השנייה , ברית ריבנטרופ מולטוב הייתה קנוניה נאצית-סובייטית נגד פולניה ופינלנד והמדינות הבלטיות , וכעובדה, שבועיים לאחר פלישת הנאצים לפולין הרוסים הצטרפו אליהם , נכנסו לפולין והשתלטו על שטחים בפולין והיו גם כן אחראים לפרוץ המלחמה

2. ברה"מ פנתה למלחמה נגד היטלר לאחר שהוא הפר את הברית אתה ופלש לרוסיה וגרם לאבידות עצומות לרוסים ולכן הרוסים ממש נלחמו על נפשם והיו חייבים לנצח את היטלר, לכן את המלחמה הרוסית נאצית אפשר להשוות למלחמת כנופיות רחוב תוך הכרה כי החייל הרוסי והעם הרוסי היה אמיץ ונלחם על נפשו ועל עצם שרידותה של רוסיה,

3.מומלץ לקרוא את ספרו המצוין של ההיסטוריון הבריטי ריצ'רד אוברי - מלחמתה של רוסיה – שם מתבררת תמונה מפתיעה על בריה"מ בתקופה בין ההסכם הנאצי/סובייטי לבין ברברוסה.
מתברר כי בין התקופות של חתימת הברית בין הסובייטים לנאצים ועד להתקפה הנאצית על בריה"מ סטאלין בעצם נקט בגישה נאצית כלפי היהודים בבריה"מ.

4. לאחר פרוץ המלחמה בספטמבר 1939 (שנתיים לפי ההתקפה על ברית המועצות) החל המשטר הסובייטי לשתף פעולה עם האנטישמיות הגרמנית. אלפי יהודים גרמנים ופולנים חצו את הגבול הסובייטי-גרמני בניסיון להימלט מן הנאצים. הצבא האדום החזיר רבים מהם, ושומרי הגבול הגרמנים פתחו באש על ההמון יהודים חסר ישע.

5. יהודים גרמנים שמצאו מקלט בברית המועצות במהלך שנות ה-30' הוחזרו לגרמניה. פליטים יהודים מן הכיבוש הגרמני הוגלו לסיביר או לקזחסטן, או שנלקחו לכלא ולמחנות עבודה.

6. בתוך תחום הכיבוש הרוסי בפולין (כיבוש שנעשה במסגרת הסכם ריבנטרופ מולוטוב) אסר השלטון הסובייטי מנהיגים יהודים, ארגונים ותנועות נוער פוזרו, בתי כנסת נסגרו, המשחטות נסגרו ונאסרו קיום מצוות מילה ובר מיצווה.

7. כניסת הסובייטים לגרמניה לוותה במעשי זוועה שלא נפלו ממעשי הנאצים - פילדמרשל זוקוב נתן פרס לחייליו אחרי כיבוש ברלין - שבוע לבזוז ולאנוס.

8. רק ערמומיותו של סטאלין גרמה לכך שהפלישה של בעלות הברית לאירופה תהיה מצרפת , צ'רצ'יל התריע על כך כי סטאלין חושק במזרח אירופה,

9.למרות שידוע שסטאלין היה איש חשדן, מצטטים אותו אומר על ההסכם בינו לבין היטלר כי "יחד עם הגרמנים נהייה בלתי מנוצחים".

בקיצור, מספיק עם השיכתוב המטומטם של ההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  איך תוכיח שייכות ליהדות ולארץ?
  ב.ניצן   21/08/16 03:14
אתה מבסס את זכותך למגורים בארץ שכבשת בכוח הזרוע ואת תושביה השמדת, על מה שאמר איזה גוי זה או אחר. מי נתן להם את הזכות לתת לך אדמה שלא שלהם? מי נתן לך את הזכות לגרש את אלה שגרו פה לפניך? מה קושר אותך לעם שהיה גר פה בעבר הרחוק, שלצאצאיו הובטחה הארץ ע"י הגויים מאנגליה ומהאו"ם? ומה קורה אם הגויים שאמרו לך לבוא לפה, יגידו לך פתאום להתחפף חזרה לחור שיצאת מממנו. מרוקו פולניה או תורכיה.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  אתה לא צריך להמעיט בחשיבות
  בני בנקר   19/07/16 11:40
הדרישה מערביי יהודה,שומרון ועזה להכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. הסירוב העקבי לעשות זאת, שגזור מאי ההכרה של הערבים(כל הערבים),בזכויות לאומיות של יהודים בא"י ומכך הסירוב לבטל את מה שהם מכנים "זכות השיבה", של מליוני פליטים מדומים לתוך גבולות ישראל,הם כלים שלובים. המונח פשרה הוא משהו זר לתרבות המוסלמית,הם דורשים תמיד הכל לפי גחמותיהם ולכן הם מורידים ראש רק מפני הנבוט וכך יהיה גם בעתיד.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
-  לתת אופק מדיני ליהודים
  שרגא   15/05/16 16:54
זה תפקידה של ממשלת ישראל
כתוב תגובה ל- שרגא
-  איזה בדיחה על חשבון השמאל,
  בני בנקר   19/07/16 11:31
מה זה אופק ? אופק זה משהו שככול שמתקרבים אליו,הוא מתרחק ולעולם לא מגיעים אליו...אמר כבר אדם חכם,אלברט אינשטיין: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת... אין דבר שממצה את התנהלות השמאל בישראל ובעולם כולו כמו אמירה חכמה זאת.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
-  אופק מדיני או אשליה מסמאת?
  שוחר-שלום   23/05/16 10:26
אין ולא יהיה אופק מדיני עם תרבות של אלימות שנאה ואכזריות. לכשתשתנה התרבות וישתנו ערכיה (ואני מאמין שבו יבוא היום וזה יקרה) המושג "אופק מדיני" יהיה מיותר היות והשלום יבוא מעצמו. עד אז המונח "אופק מדיני" הוא עלה תאנה המחפה על אבדן דרך ואבדן ערכים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  ״אופק מדיני״ הוא אליבי להפקרות
  משה מיכאל   7/04/16 17:15
״אופק מדיני" זה אליבי להפקרת בטחון ישראל. כאשר מנהיג לא מצליח למצוא פתרונות לטרור הוא ישלוף ״אופק מדיני״. כשמנהיג לא יכול להתמודד עם מנהיגים אנטישמיים באירופה, ארה״ב ובשאר מקומות הוא ילטף אותם עם שקר ״האופק המדיני״. כשמנהיג לא יכול להתמודד עם מדיה ״ליברלית״ רושפת שנאה מבית ומחוץ, הוא ימצא מפלט ב... ״אופק מדיני״. מנהיג כזה ניתן לזהות מקילומטרים כי הוא ישתמש במונחים שקריים אחרים כמו ״תקווה״ ו ״זכויות״.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
הפלסטינים מהגרי עבודה
  יוסי ארגואן   5/02/16 07:02
הגיעו להתפרנס וכעת רוצים מדינה מה יהיה בעוד חמישים שנה עם והאריתריאים הסודנים ושאר מהגרי העבודה שיחברו למוסלמים ישראל נכנסת למערב מתוכנן מראש כדאי לה לישראל לפנות מכאן את כל אותם מסתננים הם יקימו משפחות יתרחבו ולא נוכל לעשות כלום לכל מעשה ימני ברק השופט הצמיד את המושג מדרון חלקלק לעומת זאת למעשה השמאל שהם הסכנה הקיומית הכי גדולה ליהדות מעולם הוא לא צירף את אותו מושג מתחכם מדרון חלקלק השמאל הערבים די בי אס ג'י סטרייט הם ארגונים שפועלים לחיסול היהדות באופן מתמיד וגובר כל יום קם עוד ארגון רופאים לזכויות מחבלים תעיוש בצלם שוברים שתיקה וכו וכו אנחנו טובעים האנטישמים נאצים שמנופפים בדמוקרטיה מישהו חייב לעצור את השואה הבאה!
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
שמאלן קשקשן יותר ממזרחן
  יוסי ארגואן   18/01/16 03:33
קיבוצניקים אף פעם לא חיבבתי זן של בולשביקים אתאיסטים שלא מתאימים ליהדות אמנם מלחמה ארוכה לקח להם המון זמן להוריד כפפות אומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם האמת שאסור להותיר ריק אליו יחדרו אנשים חסרי אחריות יותר גדולים מאנשי חמאס בעולם הערבי אין הרבה שכל את המעט שכל שיש מוכרחים לשמר השמאל מנצל כל מהלך בכדי לחזור לשלטון כולל גיבוב שטויות כולל חרמות כולל הכל מכל בסך הכל המדינה מתנהלת באחריות בכובד ראש כמו שמנהיגים חייבים לפעול חבל שמאפשרים לבגצ ולתקשורת לנתערב במשילות זה מהלך אנטידמוקרטי מסוכן כל מינוי שהממשלה הנבחרת מחליטה לגביו מגיעים אנשים שלא נבחרו לכלום מיעוט בטל במליון ורוצה לקבוע מנדלבליט לא ראוי??? מי שמכם להתערב בניהול המדינה לדעתי את בראון היו צריכים למנות ולא להיבהל מצווחות בבוני השמאל בראון חברון אסור שהממשלה תחזור מצעדים או החלטות משום עיתונאי עורך או שופט לא רואים עין בעין עם הממשלה מינוי מסויים
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
שוב הוכח כי הימין הם בוגדים למ
  למעשה   15/01/16 18:21
כתוב תגובה ל- למעשה
+
הטיפול הרוסי לארדואן לטובתנו
  קורא   11/12/15 09:30
ארדואן הוא גיבור נגד ישראל הקטנה אבל לא נגד רוסיה.

נקווה שפוטין יעשה עבורנו את העבודה ויקצץ לארדואן את הכנפיים.
כתוב תגובה ל- קורא
+
לתת להם בראש.
  7-7-7.   25/11/15 09:24
לתת להם בראש שם בעזה עד שיבינו שיתנו לא מתעסקים.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
+
terorizm
  yoel   15/11/15 12:39
The westran word is bessy wlth us heer in israel. Instead of takin care of the mooslem in thier own counreys
כתוב תגובה ל- yoel
+
או להשאר בעזה או להביא את דעאש
  12dfg   22/09/15 19:26
מה עדיף. אם היינו מנצחים החמאס - את מי היית שם במקום את דעאש ? את אבו מאזן ? אם היינו מנצחים ורוצים לקבע את המצב - האם לדעתך היה מצב להשאיר בעזה חיל מצב שיהיה כמו ברווזים במטווח ?? בנוסף להיות אחראי על הערבים בעזה ...לשם מה ? להיות חכם בלילה ..חוכמה לא גדולה
כתוב תגובה ל- 12dfg
+
הטעות הפטלית של צוק איתן
  מזרחן   15/09/15 16:59
בהנהגת הרמטכל ושר הביטחון, במקום להכריע את המלחמה הארוכה והיקרה בהסטוריה הצהלית, ולחסל את הנהגת החאמס, אפשרו להם להתחזק ולצבור יוקרה בינלאומית על חשבון אבו מאזן וחבורתו. הם העבירו את זירת המלחמה לתוך ישראל ותרמו, בסיוע סאלח ראאד,להקמת (מפלגה בפועל) חזית פלסטינית ישראלית מאוחדת. במקביל מממנים ומפעילים אלפי אנשים בשכונות ירושלים ומערערים על היותה בירת ישראל ובנוף מפעילים גורמים שונים ברחבי הגדה. ובנוסף עם גורמים אנטיציונים (כולל יהודים) כמו BDS פתחו חזית בינלאומית. "למי התודה ולמי הברכה" עם לא לשר הביטחון מר יעלון!
כתוב תגובה ל- מזרחן
-  מעל יעלון יש את ביבי...
  עזרא מנצור   28/12/15 20:12
אתה חושש להאשים את האשם העיקרי, לכן אתה נוקב בשמו של שר הביטחון. יש ראש ממשלה, הטוען שתמיד הוא מקבל מה שהוא רוצה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אתה לא מזרחן אתה סתם טיפש
  אדם הגיוני   13/12/15 22:18
מי אתה פרצוף עלוב שכמוך שתגנה את ההנהגה הביטחונית שלנו שלא שלחה את בחורינו לההרג במאותיהם ברחובות עזה?
כתוב תגובה ל- אדם הגיוני
-  צודק שר בטחון ורמטכ"ל גנץ
  מושיקו   2/10/15 18:50
2 טעויות הכי גדולות יותר גרוע מיום כיפור מה שקרה פה פחדנות ושמאל שולטים על הצבא גנרלים שפוחדים מועדות חקירה
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  תדייק במילותיך
  אורג   24/09/15 16:27
יותר מידי שגיאות זה לא רציני מה שאתה אדוני המזרחן כותב.
כתוב תגובה ל- אורג
-  ולמה שאתה לא תתיחס להיסטוריה
  אבינו שבשמיים   24/09/15 09:10
וממנה תמשיך למה עשוי לשנות את פני המצב? אולי מהתיחסויות של ציבור והבאת ההיסטוריה כלשונה לרבות מקורות הציטוטים ללא עבר יהודי שיראו לעולם את המצב לאשורו. נאמר עלינו עם הספר לפיכך שנביא ידע לעולם. כרגע העולם מנסה לשכתב היסטוריה ולא רק כאן. אז קדימה תתחיל ואולי בהמשל עיתונים עיתונאים יקחו את הנושא ביתר רצינות ויגרמו לתנועה שתחזיר את הידע והאמת כפי שהוא
כתוב תגובה ל- אבינו שבשמיים
-  אולי אני דביל אל לא הצלחתי
  שבץ חלובה   24/09/15 12:07
להבין את ההתפלספות שלך. אני לעומתך הבהרתי בדיוק מה כוונתי...תרגום אונקלוס: אנחנו מעונינים בפיצולו של העם הפלסטיני על מנת שישאר במצב שלא מסוגל לקבל על עצמו החלטות לגבי הסכסוך. המשך הסכסוך והטלת האשמה על הפלסטינים משרתת אותנו....מה לא ברור לך? רצועת עזה היא פרונקל על האף הפלסטיני שחושף את האמת לגבי סוג הפתרון שהם מבכרים.החמס הם אלה שצועקים כל הזמן שכל היהודים דינם להזרק לים וזה משרת אותנו.....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבץ חלובה
  פיטל   10/01/16 10:46
הכן אתה דביל.!!!!!!!
כתוב תגובה ל- פיטל
-  דווקא החמס עושה את העבודה שלנו
  שבץ חלובה   24/09/15 09:01
ותפקידו להוכיח לעולם שאין עם מי לדבר ועל מה לדבר. המךקיומו של החמס מבטיח לנול פיצול הפלסטינים כך שהן בכלל לא מסוגלים היום לדרוש מדיה וגם זה משחק לידיים שלנו. אם היינו מנצחים את החמס זה היה עולה לנו במאות הרוגים שלנו אם לא אלפים והיה מחזק את אבו מאזן תלמידו ויורשו של הנאצי עארפאת ימח"ש אז בשביל מה אנחנו צריכים את זה? צוק איתן הסתיים דווקא לטובתנו. החמס נשאר על מכונו ואבו מאזן עם הלשון בחוץ.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  בסדר, נניח שקיבלנו את
  שוחר-שלום   22/09/15 22:27
הפיתרון שלך, כבשנו את עזה וחיסלנו את החמאס. מה עכשיו?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
ראו עצמת הקרבה בין סלאאח רעד
  מזרחן   24/08/15 07:08
אל תפיסת דאעש .
כתוב תגובה ל- מזרחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |