s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"היטלר-יוגנד" בחסות עמוס שוקן
מאת: עמי דור-און   |  30/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לבטל המנוי ב"הארץ"!
  יוא"ב   30/07/14 12:08
משמח לקרוא על ביטולים רבים של הנויי העיתון, אם כי לא מספיק. כן ירבו המבטלים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
2
אתה מסלף בזדון את דברי רחלבסקי
  חייםק'ה   30/07/14 13:11
כשהוא כתב היטלר יוגנד הוא גם נתן דוגמה ברורה ומפורטת לאירוע שהתרחש שם נגד עיניו של איומים והפחדות מצד הפרחחים היודונאציים הללו. השמטה זו של הדוגמה הכתובה מערערת את האמינות שלך בצורה מוחלטת.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
אמינותו התערערה? היתה פעם כזו?
  אתה ודאי מתלוצץ   30/07/14 14:01
כתוב תגובה ל- אתה ודאי מתלוצץ
הועידה הנאצית לשלום של הארץ
  די ה   30/07/14 23:24
היתה מפוצצת בנאצים
כתוב תגובה ל- די ה
תגיד...
  אמנון111   31/07/14 05:06
בלילה, כשאתה רואה עם שלם , חזק, מאוחד, עומד כולו מולך , מה אתה חושב? נשרף? חושב לעבור טיפול שיגאל אותך מייסוריך? אתה נבל רפה שכל. אתה תתפקח רק כשמוחמד דף יגיד לך "גם את חיימק'ה..אין אצלי שמאלנים או ימניים.." אתה עלוב שחוטף מאהוביך בחמס שוב ושוב וככלב השב אל קיאו אתה חוזר על אותן מנטרות.
כתוב תגובה ל- אמנון111
הפוסל, במומו פוסל, חימק'ה..
  יוסי בלום הלוי   3/08/14 18:42
והדרך בה אתה מכנה מפגינים פטריוטיים אוהבי העם והמולדת "יודונאצים" משייכת אותך לעוד שני אנשים, אחד סופר עלוב נפש, עמוס עוז, ושוטה אובד דרך המשווה את עם ישראל "להיטלר", אחד אברום בורג. חבריך לרעיון העיוועים המשמיץ אותנו כיודונאצים, מתנהגים ביחסם לישראל, גרוע מהיודנראטים והקאפו במחנות הריכוז, שנאלצו בכוח המגלב הנאצי לרדות בבני עמם ולשלחם למשרפות. אתה וחבריך לשמאל הראדיקלי, הוצאתם עצמכם מחוץ למחנה של עם ישראל המלוכד בצדקת דרכו, וטוב שכך. תשארו בחוץ ויירווח לנו.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
3
שליטת השמאל בתקשורת תמה!
  ה.א   30/07/14 14:19
האינטרנט מנצח בנוקאווט את הארץ ואת ידיעות ואת ערוץ 2 - חבורת חבובות חבוטות המחרטטות את עצמן לדעת, איש לא קורא אותם, איש לא מקשיב להם, איש לא צופה בהם, תראו איזה נחיתה יש בפרסומות. סוף סוף האינטרנט מחזיר לציבור השפוי את כוחו, נוטל את המיקרופונים מביריוני השמאל ההזוי.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
מה השמאל הקיצוני עושה בארץ?
  יגאל הירושלמי   30/07/14 14:49
איני מבין מה עושים אנשי השמאל הקיצוני במדינת היהודים- מדינת ישראל. הקשר שלהם עם העם היהודי ההיסטורי לא קיים, למרות שיתכן והם יהודים מבחינת ההלכה היהודית, הלכה שאין לה כל משמעות בעיניהם, בלשון המעטה. מדוע אינם מתגוררים במדינות אירופה או אמריקה הנאורות, וליתר בטחון, כדאי שילכו מידי פעם בימי ראשון לכנסייה, כדי שלא יזהו אותם חלילה כיהודים. האם הם כה מזוכיסטים?
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
5
ותבלע הארץ את עדת דתן ואבירם
  צבע הכסף   30/07/14 15:13
בס"ד , בזמן מלחמה נהוג להוציא להורג לאחר שמקצצים בגרזן את הידיים והרגליים וחותכים את הלשון ועוקרים את העיניים ומסרסים את הבוגדים המזנבים בעם, ימח שמם וזכרם...לכן הראוי להוציא אותם לחקירה במעצר עד תום ההליכים עם המחבלים
כתוב תגובה ל- צבע הכסף
6
בעיתון של חנין זועבי
  דר יוסף מנחם   30/07/14 19:02
הכל לגיטימי
כתוב תגובה ל- דר יוסף מנחם
7
הביביוגנד, תתקן תתקן.
  בבון זה קוף   30/07/14 19:37
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
8
אתה מאשר את טענתו.
  בבון זה קוף   30/07/14 19:43
וכפי שהציע לך גרינג,אתה מאשים את מי שמפחד ממך יותר מאשר מהדחלילים שלך, בבגידה באומה. זו הייתה עצתו של גרינג.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
9
רע כלב סקי (רכלבסקי)
  אמיר ש.   30/07/14 23:05
למה אנחנו כל כך שונאים שמאלנים ? - כן. בגלל מאמרים כאלו. להזכיר לשמאלן שנאצי זה ראשי תיבות של : נציונל סוציאליסטי - עיוות של היטלר את הנרטיב של השמאל האירופאי.
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
10
יוליוס שטרייכר הפסיק בנירנברג
  דר שטירמר   30/07/14 23:25
כתוב תגובה ל- דר שטירמר
11
בואו נחשוב בצורה היפוטתית
  אופיר   31/07/14 06:33
ניקח מצב תאורטי. שהחמאס מנצח אותנו וכובש את מדינת ישראל. מה לדעתכם היה קורה לעמוס שוקןץ לעיתון הארץ ולכתב הזה.
א. הם היו הופכים ליקירי החמאס?
ב. הם היו נרצחים יחד עם כל שאר ישראל?
ג. היו משנים את דעתם בנוגע ל"זכויות" הפלסטינאים?
ד. ממשעכים חייהם כרגיל אך הפעם יוצאים בכתבות נגד החמאס (כי אין עוד יהודים).

צה"ל וטייסין "הרוצחים". הם שמגינים על התואבה הזאת בעיתון "הארץ".....
כתוב תגובה ל- אופיר
אותם הם ירצחו ראשונים כי הם
  פלא יועץ   31/07/14 10:45
רואים בהם כופרים גמורים אשר מפיצים בקרבם את הרקב של התרבות האירופית השנואה עליהם.די להתבונן בתמונתו של רכלבסקי,כדי לראות כי מדובר באוטואנטישמי מהסוג הנאלח של הקפאפויים משתפי הפעולה עם הנאצים.לא סתם הוא מעלה את הגיגי השיטנה שלו כאשר קצף על שפתיו המלאות שנאה עצמית,בגרמניתון הצהבהב רחב היריעה הממומן ע"י נאצים גרמנים.וגם הוא כפי הנראה נהנה מדיבידנדים נדיבים מהקרן החדשה להחרבת ישראל,ומתומכיה האנטישמים בעולם. לא מהנבל עכור הדעת נשמע הטפות מוסר הזויות ומרושעות.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מהערב רב החולני הקם עלינו למוטטנו מבפנים,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
תגובה לפלא יועץ
  חביב העם   1/08/14 12:01
חזק ואמץ מזדהה עם כל מילה
כתוב תגובה ל- חביב העם
12
אוסף של שמאלנים בהארץ
  יאצק   31/07/14 06:46
בגלל כתבים כאלה הגיע עתון הארץ מצמרת ופאר העתונות לשפל שיביא לחיסולו.
כתוב תגובה ל- יאצק
13
מי לעזעזל עוד קורא הארץ הנפשע
  אמא לחייל גבעתי   31/07/14 09:25
כתוב תגובה ל- אמא לחייל גבעתי
אמא יקרה, קיום 'הארץ' מובטח
  יוסי בלום הלוי   3/08/14 19:09
גם אם לעיתון האנטי ציוני והפוסט יהודי הזה לא יישארו קוראים דיומו מובטח על ידי גורמים עוינים באיחוד האירופי, קרנות אויב שונות (קטאר) ואוליגרכים רוסיים, המשקיעים בו בהוראה מפוטין. כל אלה לא יתנו לו ליפול. יחד עם זה יש להחרים את העיתון הזה, ולקרוא לחרם ציוני ויהודי עליו כדי לרמוס ולהשפיל את עיתונאי האויב המתפרנסים ממנו.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
14
מקבלים כסף דמים עבור שנאת עמם
  הכי בזויים   31/07/14 15:35
כתוב תגובה ל- הכי בזויים
15
שיטנת דור-און
  יוסי פלס   31/07/14 17:49
למרות תשלום מס-שפתיים לחופש הביטוי (איש באמונתו יחיה וכד׳) ברור מעל לכל ספק, שעמי דור-און מביע בדבריו שנאה חולנית לכל מי שאינו שותף לללאומנות ולמיליטאריזם שלו. כך גם המגיבים השוטים העונים אמן אחריו. במקום להוקיע את ההתפרעויות של האספסוף ה׳ימני׳ בוחרים דור-און ושותפיו לדעה לתקוף את אחד הקולות המצפוניים ביותר הנשמעים היום בעיתונות הישראלית (ועל כך יש להודות לעמוס שוקן!). אילו הונהגה החברה הישראלית ע״י אנשים כספי רכלבסקי, לא היה ניגר לשווא דמם של 50 החיילים שדור-און הזיל עליהם דמעות-תנין במאמר אחר (קורבנם נתקבל ע״י הציבור הישראלי באדישות בלתי-נתפסת, בייחוד נוכח פסטיבלי גלעד שליט ושלושת הטרמפיסטים החטופים; אפילו כמה מן האמהות השכולות הצדיקו את מותם המיותר של בניהן בנימוק הלאומני הידוע של ׳הגנה על הבית׳. . . לא ייאמן!)
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
פלס, רכלבסקי, גדעון לוי וכו'-
  רפי לאופרט   1/08/14 13:03
הם לדעתי חלק מזיהום אידיאולוגי שפשה בתנועה הציונית בהשראת הפוסט-הומניזם של המאה ה- 21: אבו מאזן איננו מכחיש שואה אלא מנהיג לאומי כשר למהדרין, רוצחי הפתח הם לוחמי חופש (ברגותי, למשל), החמאס - נביאי האיסלאם החדש, עבריין מין הוא שפן ניסיונות, גנב הוא סתם אדם רעב, שקרן הוא אידיאולוג אוונגרדי, וחולה רוח הוא מסומם בעל כורחו.
כשאתה מתחיל להבין את יסודות השיח "הפוסט-מודרני" שמנהלים החברים הנ"ל (מי המציא את העם היהודי", כמשל...), מסתבר לך שהכל הגיוני, כפי שהנאציזם נבע במישרין מכתבי ניטשה, ווגנר, היטלר, רוזנברג וחבריהם לדעה.
כאשר אתה רותם את העגלה לפני הסוסים, מה פלא שהיא נוסעת בכיוון הפוך לזה שאליו התכוונת.
כשלמדתי בעבר הרחוק מעט פסיכולוגיה, הסביר לנו המרצה שלמעשה כל בני האדם אינם נורמליים, והשאלה האמיתית היא המינון וסטיית התקן.
נראה שהארץ מצליח לאסוף סביבו מקרים בולטים של סטיות תקן חדות מאוד בפילוג הנורמלי של האוכלוסיה, בוודאי במציאות הנורמטיבית של מדינת היהודים.
אינני בטוח שיש טעם לנהל עימם ויכוח כשם שאין מנהלים ויכוח עם מאובנים. זה מה שיש; אפשר להתבונן בעניין ולנסות לדמיין מה היה קורא אילו...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
דבריך מרישא עד סיפא-נבלה
  יוסי בלום הלוי   3/08/14 18:54
דבריך הם בגדר זיהום מוסרי, עיוות המציאות, הוצאת דיבה ולשון רע של נשמה מתועבת, כלפי היפה, הטהור והאצילי בעם ישראל, הנלחם על חייו וחירותו מול חבריך המחבלים. חזור למנהרות הריקבון של השמאל הראדיקלי, לחור הנאלח ממנו יצאה נשמתך, מקום שמנהרות החמאס נראות טהורות לעומת משכנך הרוחני.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
"הטרמפיסטים ופסטיבל שליט"
  יוסי בלום הלוי   3/08/14 21:18
"הטרמפיסטים" לשיטתך, הם ילדים מתבגרים, נשמות טהורות שחבריך למחנה המחבלים רצחו בדם קר. הם שמעו את אחד הילדים מטלפן לעזרת המשטרה, המרצח צעק אליו "ראש למטה", חר כך הוא וחברו כיוונות את האקדחים וירו, צעקות הכאב של הילדים נשמעו היטב בהקלטה, אבל שני המנוולים הפלסטינאצים הערבים המוסלמים המתועבים הללו, שרו וצחקו לאחר שפיכת הדם. חברים אחרים שלך מקרב "ערביי ישראל" שרפו תחנות רכבת, אוטובוסים, שלטי חוצות וכל מה שנפל לידיהם, בקלנסוואה תקפו אזרחים יהודיים שכניהם לישוב, שרפו את כלי רכבם, באופ אל פאחם עצרו הגזענים הערבים שלך מכוניות ובדקו את יושביהן: "יהודי?" כן קיבל מכותצ ומכוניתו נשרפה, ערבי - אהלאן, מוות ליהודים. אלה הם נאצים ואת אלה אתה לא גינית, אינך מגנה ולעולם לא תגנה - כי אתה מחזיק במאפיינים של קאפו שבמקרה נולד לאם יהודיה. החברים שלך בעיצומו של המונדיאל צעקו "פלסטין לא משתתפת במשחקים, אבל היום 3 אפס לטובת פלסטין". את השנאה לשמאלנים הקיצונים מהיהודים - אתם הרווחתם ביושר, אז תפסיקו ליבב ולהזיל דמעות תנין! וחוץ מזה לכו לעזה...
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
תגובה לג׳ורה של בלום הלוי
  יוסי פלס   4/08/14 00:01
אני עדיין לא בטוח אם עליי להגיב בכלל על הנאצות והגידופים שלך, בלום הבלום. אבל מחובתי להזים את השקרים שטפלת עליי. לא שמעת אותי מצדד במרצחי החמאס, לא ביררת מהן דעותיי לגבי קנאי הדת המוסלמים, לא הבנת את הזדעזעותי ממותם המיותר של אנשים צעירים (בין היתר כדי להגן על הג׳ורה שלך מטילי קסאם, אתה, שמוכן להקריב עוד ועוד חיילים כדי ׳להיכנס באמא שלהם׳, שמוכן לטמטם עוד ועוד צעירים כדי שישישו אלי קרב); לא חקרת ולא דרשת וכבר אתה הופך אותי לחבר בג׳יהאד האיסלמי, שאתה והאספסוף הימני המתבטא כמוך דומים לו כל-כך!
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
תגובת הביוב שלך מוכיחה דבריי
  יוסי בלום הלוי   4/08/14 13:00
התיחסותך לשלושת הילדים הטהורים והקדושים שנרצחו על ידי החמאס, כאל "טרמפיסטים", ולקרוא להם ולחייל שנשבה, כאילו מדובר "בפסטיבלים", ולא במעשים בלתי אנושיים ונאציים, מוכיחים את דבריי, כלפיך, ומראים כי התיחסותך למקרים המצמררים, זהה לחלוטין לדרך בה אויבנו הערבים, מתייחסים למעשי התועבה הללו בבוז, ובשמחה לאיד, שהיא נאצית וג'נוסיידיאלית במהותה. נ.ב צחקתי בבוז ואפילו בהנאה מסוימת לקללות, חרפות וגידופים שלך כלפי כגון בעיוות שמי וכיוצב' כמה טוב להוציא אנשים כמוך משלוותם
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
תגובה
  יוסי פלס   5/08/14 14:20
אותי? משלוותי? נדמה לי, על-פי נימת דבריך המתלהמים, שלחץ-הדם שלך עלה, לא שלי. היום, תשעה באב, הוא יום של חשבון-נפש לאומי לכל יהודי באשר הוא. אבל אתה וחבריך לג׳יהאד היהודי לא תעצרו, ולו לרגע, את מחול שדי השיטנה הלאומנית, הקנאות הדתית וצמאון הדם והנקם המיליטאריסטי. לפי מאמריך הינך אדם משכיל, חריף ובקי, אבל רמתך המוסרית אינה גבוהה מזו של בבוני בית״ר ירושלים.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il