s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשלונות אבידן ב"נחשון" וביפו
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  08/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאבידן יצא שם של המח"ט
  ראומה   8/08/14 12:38
הטוב ביותר בצה"ל. בהתייחס לכישלונותיו, ברור שהתואר הזה מופרך לחלוטין. אבל אין כאן עניין אישי. כיוון שכך, נובע מזה שלא חקרו את פעולותיו הבלתי מוצלחים, ושמה שהיה כאן היה מסע יחצני מוצלח ביותר. וכל זה היווה בסיס להמשך תפקוד לקוי גם בשנים לאחר מכן.
כתוב תגובה ל- ראומה
זה המצב לגבי רוב המפקדים
  אורי מילשטיין   8/08/14 18:10
הצבאיים לאורך כל ההיסטוריה בכל הצבאות וגם בצה"ל
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
())מילשטיין הגאון הוא היה ...
  מפשוטי העם.   8/08/14 18:27
מביא לניצחון בלי תקלות פשוט איך לא נתנו לו אז לנצח חלק.
כתוב תגובה ל- מפשוטי העם.
מילשטיין רק מספר מה היה שם
  דוד נ   8/08/14 23:23
את המסקנות שכל אחד יסיק לעצמו. אם אתה חושב שהדברים התנהלו אחרת, אתה מוזמן לספר אותם מנקודת מבטך, כמובן עם מסמכים ו"עדויות חפציות" שיאששו את סיפורך ולא משאלות לב.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשטיין רק מדמיין ומסלף
  לוחם ותיק יגור   9/08/14 22:48
ראו תגובה 17.הוא אינטרסנט מובהק ומעורב עד צוואר בנסיון לזייף את העובדות לטובת פונדיק הכושל. הסיפורים שלו הם סיפורי פוגי ואגדות אלף לילה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
the yagur man is stupid
  frishman   16/08/14 18:00
כתוב תגובה ל- frishman
פרישמן= מאונן
  א"ד גורדון   16/08/14 23:30
מסכן מילשטיין אפילו היד שלו רועדת, סימפטום של פרקינסון ראשוני..
כתוב תגובה ל- א"ד גורדון
אבידן היה טוב יחסית לאחרים
  שבץ חלובה   13/08/14 18:52
שהיו הרבה יותר גרועים ממנו. בכיתה של ניכשלים שכולם מוציאים 4 או 5 בבחינות אז אחד שמוציא 6-7 הוא גאון.....כזה היה אבידן הבולשביק. תאמינו לי שסטלין היה תולה אותו על עץ עם בצועים כאלה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
2
מסתבר שבניגוד לגנרלים הרומאים
  דוד נ   8/08/14 13:34
שלמדו מכישלונם בקרבות מוקדמים והשתפרו מקרב לקרב.כנראה אבידן לא קורץ מאותו חומר כמותם,לא למד דבר ולא שכח -לרעה- דבר.לזכותו יאמר שאולי עומס המשימות (שמילשטיין לא מתעלם ממנו),היה גם בעוכריו וחלק מהאחריות מוטלת על מפקדיו. תודה על הפרק.
כתוב תגובה ל- דוד נ
שום מפקד בכיר במלחמת
  אורי מילשטיין   8/08/14 18:21
העצמאות לא התאים לתפקידו. זה המחיר של האוטופיזם הציוני-סוציאליסטי שקבע שהערבים לא יתנגדו למדינה יהודית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
עומס משימות.
  בר ברע   8/08/14 19:44
לדוד נ. עומס משימות נגרם (כמעט) תמיד בגלל אי רצון להאציל סמכויות, ריבוי סמכויות ותפקידים מקנה כוח ומאידך מוביל לניהול כושל. . .
כתוב תגובה ל- בר ברע
הבעיה היא שלמפקדי צה"ל יש
  הכשרה עלובה   8/08/14 22:43
לכן מפקדים עם ראש גדול לא סומכים על אחרים ונוטלים על עצמם משימות יתר.
כתוב תגובה ל- הכשרה עלובה
היה מפקד אחד כזה אריה טפר
  חברי קיבוץ יגור   9/08/14 19:09
שהיה המוכשר מכל מצביאי ומפקדי צה"ל בכל הזמנים, הוא היה ענק משכמו ומעלה[ חוץ כמובן מהיחיד בדורו -רב"ט מילשטיין ],אך אנשים קטנים ומרושעים לא הכירו בגדולתו וטענו שיש לו פתיל קצר, שהוא איש ריב ומדון, והעיקר שהוא ברחן... טפר הוא אבי תורת הבטחון המזהירה של מילשטיין וממש בושה שעם ישראל מסרב להכיר בתפארתה-חוץ מכמה חסידים שוטים=שפרה-ראומה, דוד נ [קניק ],אור אור , אופירע לוי,יהודית אורייה,ובן צדף[שמנבצי..]..,אך אל דאגה הלקחים יופקו ומילשטיין יקבל את התואר ,"פון קלאוזוביץ 2-סון טסו 2- וקופרניקוס 2 ".כולנו נתכנס לחגיגה בקפה אלפרדו...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
יפה אמרת!
  אור אור   9/08/14 15:52
כתוב תגובה ל- אור אור
לטפר לפחות היו קבלות על קור
  שבץ חלובה   14/08/14 07:34
רות תחת אש. האיש אולי היה אדם קשה מבחינה אישית. המגרעת הכי גדולה שלו היתה שזרק את האמת בפרצוף לכל מיני קולונלים שמעליו אבל כשהאחריות היתה עליו הוא ידע יפה מאוד איך להתנהל ולבצע את המשימה ויש לו קבלות על זה. בכלל הצבא לא אהב טיפוסים כאלה. אנשים שהיו מתבודדים והלכו לבד ולא הסכימו להתחלק בתהילה עם אחרים וגם זרקו בוץ בפומבי על אלה שכשלו. לכן כניראה שמו עליו חרם ותקעו לו מקלות בגלגלים . מילשטיין חקר את עברו של טפר והגיע למסקנה שהגיע ואי מאמין שזה רק מתוך רצון לחשוף את הצדדים החיוביים שבאופיו צדדים שאלו שהיו כפופים לו הרויחו מהם וגם הצילו את החייהם. כ בעת הקרב ההבדל בין להשאר בחיים או להרג תלויה ברובה באיכות הפיקוד. אני הייתי רוצה לשרת תחת אדם כזה כמו טפר. לא הייתי רוצה להיות תחת פיקוד מח"ט 7 שהסתער כמה פעם בצורה גלויה על לטרון וטבח באנשיו כשהוא בעמדת מסתור באיזה קיבוץ שמקבל דווחים בקשר על מה שקורה. ואחרי הקרב הולך לשטוף את גרונו בקוניאק בקפה פילץ. בערב ניפגשים עם הזקן ומדווחים על מספר ההרוגים שחלקם הגדול היו עולים חדשים שרק שלשום ירדו מהאניה ואפילו מספר אישי עוד לא היה להם. תאמינו לי שאם אז טפר שהיה עוד קטן היה מקבל על עצמו את הפיקוד על חטיבה 7 לטרון כבר אז היתה נכבשת מידי הליגיון הערבי ששה בנו אז שמות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
3
כל אלה שאין להם מה להגיב
  חבר קיבוץ יגור   8/08/14 13:44
לעניין - קדימה לשפוך : קללות ,נאצות,שטויות ושאר פיטפוטי ביצים ללא שום קשר למה שמוצג בפרק הזה ובכלל ושמכסים בסוג זה של תגובות על ערוותם האינטלקטואלית . אז קדימה נראה אתכם , נא לא להתבלבל הכוונה בעיקר לאידיוטים .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מי שאין לו מה להגיב מדבר על
  תגובות   8/08/14 23:15
של אחרים
כתוב תגובה ל- תגובות
4
אזהרת אמינות
  קבלות   8/08/14 14:30
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
5
חבל שיואב יצחק ממשיך לפרסם
  פשקווילים הזויים   8/08/14 16:57
היתכן שלאתרו של יואב יצחק לא נישאר חומר מעניין לפירסום, מחוץ לפירסום ספרות התועבה של הדוקטור מילשטיין הזה ?????????
כתוב תגובה ל- פשקווילים הזויים
מה הזוי ? או שאתה בחוג
  דוד נ   8/08/14 18:30
של היגורנישטים .אם יש לך דעה אחרת על המאורעות המוזכרים ושמבוססת על נתונים ולא על משאלות לב.נשמח לקרוא,ואני בטוחשגם ד"ר מילשטיין ישמח לעדכן מחקריו.שתהייה לך שבתשלום
כתוב תגובה ל- דוד נ
חבל שהשמש זורחת ושהשיטה
  פורחת!!!   8/08/14 20:35
כתוב תגובה ל- פורחת!!!
6
תודה ד''ר מילשטיין
  אור אור   8/08/14 18:13
כמו אז גם היום ההפקרות בדרום ממשיכה.
כתוב תגובה ל- אור אור
אור אור יקירי, באין מקצועיות
  אורי מילשטיין   9/08/14 13:38
יש הפקרות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אבי אבות ההפקרות
  אלפרדו ב ' הצעיר   9/08/14 22:00
מכיון שבתחום כתיבת ההיסטוריה הצבאית שלנו שוררת הפקרות מוחלטת,ומנהיג ההפקרות הוא נסיך המשמיצים ואבי לשון הרע =אורי מילשטיין,הדור נצעיר מולעט בכזבים ודברי בלע על צה"ל ומפקדיו.אור אור "יקירי " ראוי שתחליף את שמך ל"לק לק " המלקק...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב ' הצעיר
כדאי שתמלא פיך במים "אל- פרד"
  אור אור   10/08/14 11:36
אין כבר שום חיים בדרום אלא פחד ואתה פותח את פיך השסוע לרווחה?!! אדיוט אדם
כתוב תגובה ל- אור אור
7
ביבי = דיין
  חשדנית   8/08/14 19:54
מי שלא יודע מה עומד מאחורי כל המהלכים של ביבי (וברק לפניו), בעימות עם הפלסטינים, הנה ההסבר :

ביבי פועל בדיוק כמו דיין ביום הכיפורים.

וזה אומר 2 דברים -

1. ישראל צריכה 'להפסיד' במלחמה עם הערבים, כדי להעלות להם את המורל, שלא ירגישו מושפלים וימשיכו לרצות להילחם בנו. זאת הסיבה שביבי התעקש שנפסיד למעשה בכל המבצעים בעזה - מבצע צוק איתן, עמוד ענן ובמרמרה. בכולם יצאנו בפחות מתיקו עם המחבלים...

2. ישראל צריכה לשלם לערבים דמי חסות. במלחמת יום כיפורים המצרים קיבלו מיליארדי $ תמורת הסכמתם לחוזה 'שלום' עם ישראל + הזכות להפעיל מחדש את תעלת סואץ, תוואי הסחר העולמי החשוב ביותר בין מזרח ומערב, ואת העמלות השמנות מאוניות הסוחר שעברו בה. כעת, ביבי ממשיך לשלם, והפעם לחמאס ולאבו-מאזן, מיליארדי $ תמורת ה'שקט'. זה כולל מתן חשמל חינם, מים, עזרה רפואית ואפילו דם מתורמים יהודים (כמובן ללא ידיעתם), עבור המחבלים בעזה

האיסטראטגיה הזאת לא מפתיעה בכלל, בהתחשב בכך שמי שהוביל ומוביל אותה, בשני המקרים, זו אותה החונטה מארה"ב והאיחוד האירופי (אם תרצו אפשר לקרוא לה 'הטייקונה' כמו שאהרון שחר אוהב...חחח), שפעלה באמצעות קיסינג'ר ביום כיפור וכעת באמצעות קרי...(אובמבה לא נחשב הוא סתם בובה שלהם), וגם בהתחשב בכך שביבי הוא ת"פ שלהם, בדיוק כמו דיין. לצערנו.

ברור, שהאיסטראטגיה הזאת לא מחזיקה מים. עובדה, שהשלום עם מצרים רק הזיק לנו כשוויתרנו על סיני והפכנו אותו לבירת אל-קעידה, ובמיוחד בתקופה של מורסי. הכל ממש נזיל ושום דבר לא מחזיק מעמד. אותו דבר כשהכנסנו לכאן את הטירוריסטים מטוניס ועד היום לא הגענו אתם ל'שלום' למרות שקיבלו די הרבה שטחים והבטחות לקבל עוד שטחים (בהסכם עזה ויריחו תחילה, הסכמי אוסלו, הסכם וואי והסכם חברון), והרבה הרבה הרבה כסף...בקיצור, מישהו צריך להחליף את האיסטראטגיה שלו. מה שמתאים לארה"ב, ממש לא מתאים לנו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
מצרים וסוריה עכשיו, ישראל אח"כ
  חשדנית   9/08/14 13:08
שימו לב, ארה"ב מתכוננת להשמדת ישראל היהודית - רק אחרי שתסיים עם חיסול הלאומיות במצרים וסוריה.

הנה הפרטים:
יוסף אל קרדאווי, מתנועת האחים המוסלמים, אחד הפוסקים המוסלמים החשובים ביותר בדורנו, הוציא לאחרונה פתווה (פסק הלכה) שאוסר לצאת לג'יהאד כלפי ישראל בזמן הנוכחי, אבל צריך ומותר לצאת ב'יהאד כלפי סוריה ומצרים.

העניין הוא כזה - ארה"ב ותנועת האחים המוסלמים כרתו ברית, חוזה שיתוף פעולה, שאומר כך - ארה"ב תעזור לתנועת האחים המוסלמים להשתלט על כל מדינות ערב, ובתמורה האחים המוסלמים יסכימו להעביר לידי האמריקאים את כל מקורות האנרגיה/נפט/גז שלהם (תמורת תשלום כמובן לא צריך להתבלבל), כדי להשתלט על העולם מבחינה כלכלית. אחרי שהם יצליחו להשתלט על סוריה מצרים (ובהמשך גם ירדן וסעודיה), רק אז הם יתפנו לחיסול ישראל. הסיבה שישראל בסוף היא שהאמריקקים לא רוצים לגלות את כל הקלפים שלהם כבר בהתחלה...

כתוב תגובה ל- חשדנית
פרופ' אומן - להעמיד פני
  חשדנית   9/08/14 13:54


"בוויתורים ומחוות ואיפוק אתה למעשה פוגע באויב, מפני שאתה משדר חולשה. לתת סימן שאתה חלש זה טוב מאוד אם אתה באמת חלש. אבל לתת סימן שאתה חלש כשאתה באמת חזק, אתה גורם לאסון לאויב, מפני שהוא חושב שהוא יכול להתקדם, שהוא יכול לתקוף אותך. כשלפני חודש לישראל נמאס מירי הטילים היא הגיבה בחוזקה, וזה גרם לאויב לאבדות רבות. אני לא שש להרג ערבים בעזה, אבל זאת אשמתנו. התאפקנו, ויתרנו, וגרמנו לזה. רוב המלחמות בעולם נגרמות בגלל שליחת איתותים שקריים של חולשה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
פרופ' אומן: להעמיד פני חלש
  חשדנית   9/08/14 14:04
זה רע ! זה גורם לאוייב שלך לנסות להמשיך להילחם ולנצל את 'הצלחתו' המדומה במלחמה, ובכך גוזר על עצמו כליה...

"בגוש קטיף זו הפעם הראשונה שעם גירש את עצמו, ויש לזה תוצאות אומללות של מאות חיילים הרוגים, מאות אזרחים שנהרגים אצלנו וגם בצד שלהם. בוויתורים ומחוות ואיפוק אתה למעשה פוגע באויב, מפני שאתה משדר חולשה. לתת סימן שאתה חלש זה טוב מאוד אם אתה באמת חלש. אבל לתת סימן שאתה חלש כשאתה באמת חזק, אתה גורם לאסון לאויב, מפני שהוא חושב שהוא יכול להתקדם, שהוא יכול לתקוף אותך. כשלפני חודש לישראל נמאס מירי הטילים היא הגיבה בחוזקה, וזה גרם לאויב לאבדות רבות. אני לא שש להרג ערבים בעזה, אבל זאת אשמתנו. התאפקנו, ויתרנו, וגרמנו לזה. רוב המלחמות בעולם נגרמות בגלל שליחת איתותים שקריים של חולשה."
nrg.co.il

וזה בדיוק מה שקרה למצרים במלחמת יום כיפור, כאשר סאדאת ניסה להמשיך את המומנטום של 'הניצחון', כשהורה לצבאו להמשיך ולנוע אל מעברי המיתלה והג'ידי, בניגוד להסכם המוקדם עם דיין וקיסינג'ר לאפשר לו לתפוס 10 קילומטרים ממערב לתעלת סואץ... ובגלל זה - קיבל את התבוסה הגדולה ביותר בהיסטוריה בקרבות שיריון בשיריון, עם אלפי חיילים מצרים הרוגים.

זה מה שקורה כשהחזק מתחפש לחלש - הוא גורם לעוד יותר נפגעים משני הצדדים, בדיוק כמו שקורה היום במבצע צוק איתן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
הצגה של 'חולשה' גורמת נזק אדיר
  חשדנית   9/08/14 14:11
פרופ' ישראל אומן, חתן פרס נובל לכלכלה, ב'תורת המשחקים':

..אתה רומז, בעצם, שבחולשה שישראל מפגינה פעם אחר פעם כלפי חמאס מזמינה אותנו לעימות הבא ולעימות הבא אחריו?

"זה קרה ב'צוק איתן' וב'עמוד ענן' וב'עופרת יצוקה'. אילו היינו מגיבים מיד לכל רקטה, היינו יוצרים מאזן הרתעה. אילו לא היינו משדרים חולשה, לא היינו מוליכים את חמאס למלחמה איתנו, מפני שהם לא היו מעזים. הטעות הראשונה הייתה כשהבלגנו במלחמת המפרץ הראשונה, כשעיראק שיגרה לעברנו טילים ולא הגבנו. אז אותתנו לעולם שאנחנו חלשים, וכך רימינו את האויב".

אז זה גם לא מוסרי.
"ודאי שלא. זו רמאות".

nrg.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
במשך כל המלחמה ב"ג חשב רק
  שבץ חלובה   8/08/14 23:55
להכניע מסמול את הפלמ"ח ומימין את בגין. הזמן שהיקצה לערבים היה קטן יחסית בגלל שהיה שקוע ביריביו הדימיוניים מבפנים. ב"ג היה בסך הכל פרנואיד שראה צל הרים כהרים וזה עלה לנו ביוקר וגרם לכך שהמלחמה ניגמרה בתור עוגה חצי אפויה. על זה שהוא שכח לגרש את כל ערביי ישראל והותיר 150000 מהם בתוך המדינה כבר דיברנו פעם קודמת ואין טעם להלאות את הקוראים הניכבדים עם הפרשה המעציבה הזאת. שימו לב איך אני כותב "הקוראים הניכבדים" תואר שבכלל לא מגיע לכם כי כמעט כולכם אוסף של שרלטנים שחכמים בעיני עצמם. כתבנים מטעם מגיני הארכיונים של מפא"י דון קישוטים של שלטון החושך. אני רואה בב,ג האשם העיקרי של מה שקורה כאן היום שזה פרי מחדליו במלחמת השחרור. רבין המנוח הוא רק מספר שנים בדרגת המחדלים שלו אחרי ב"ג. רגין בסך הכל הוא תפוח שלא נפל רחוק מהעץ של אביו הרוחני ב"ג. שמעתי שהיום זוגות צעירים מזדיינים על הקבר של ב"ג וזה מה שמגיע לו. על הקבר של רבין לא ניתן לעשות זאת בגלל הארכיטקטורה שלו. וחבל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
9
מעניין גדודי הפלמח נכשלו ובכל
  נפתלי הימל   9/08/14 06:57
זאת ירושלים המערבית נשארה יהודית. אולי אתה, מר מילשטיין, לוקה במחלה שקרויה לעוות את ההיסטוריה?
כתוב תגובה ל- נפתלי הימל
הבעיה היא המחיר בהרוגים במלחמת
  דוד נ   9/08/14 10:04
השחרור ויתכן גם כמה החמצות שעולות לנו בדם עד היום .יתכן ואותן תוצאות אפשר היה להשיג בלי 6000 הרוגים לוא הייתה מחשבה ודפוס פעולה צבאית אחרת.אבל כאן אנו נכנסים ל "אם לסבתא היו גלגלים" . בכל אופן אנו החובבים והמתעניינים בהיסטוריה לומדים ממחקריו על מה שקרה באמת ולא דרך הפילטרים של "שומרי סף" למינהם.
כתוב תגובה ל- דוד נ
גם עזה במצור, אף יותר מירושלים
  אורי מילשטיין   9/08/14 13:02
בתש"ח, בכל זאת צה"ל נמנע ב"צוק איתן" מלכבוש אותה, לפחות עד כה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ירושלים המערבית נשארה יהודית
  חשדנית   9/08/14 19:05
בגלל ההסכם שנחתם בין בן גוריון ועבדאללה מלך ירדן בחסותם של הבריטים, בדיוק כמו שהחמאס נשאר היום בעזה בגלל הסכם אי-כיבוש שנחתם בין ביבי לבין החמאס בחסות האמריקקים... הכל עניין של הסכמים בין המנהיגים, גם אם מסתירים אותם מידיעתנו...דוגמא אחת מהזמן האחרון - הסכם ההבנות אחרי מבצע עמוד ענן. מישהו יודע מה כתוב שם ? אף אחד. רק המנהיגים יודעים!
כתוב תגובה ל- חשדנית
10
תגובה על הדיון הנוכחי
  יוסף מהגליל   9/08/14 07:30
בוקר טוב לכלל הקוראים ולמחבר. לאחר תודה קצרה על מאמר נוסף של המחבר אני מעוניין כמה מיליםי על השיח שקורה כאן: כל יום שישי ושבת אני רואה שאחוז גבוה מאוד מהתגובות כאן הן קללות, תקיפות של המחבר או אוהדיו וניסיון של ליצור תמונה אחרת למצב שהוצע במאמר בדרך חריפה ולא נעימה. לפני מספר שבועות הציע המשתמש דוד נ עצומה אשר תטפל בבעיית הדיונים הללו ויווצר סינון של תוכן לא הולם או רלוונטי לדיון, מאז דברים השתנו וגם הבחור הזה (שכל הכבוד לו על היוזמה) נגרר לדיונים הללו. אני הולך להגיד את זה פעם אחת ולתמיד ובבקשה תפנימו מעריצים ושונאים כאחד: אם אינכם מסכימים לדברי המחבר, זה סבבה, אבל אם אתם לא יכולים להביע דעה בצורה נורמלית ומקללים ומעליבים את המחבר או אחד את השני, אז לכו ותקראו מאמרים אחרים שיותר מתאימים לכם, קרי מאמרים של היסטוריונים שהם יקירי המוסד (שלא נופלים בכוחם המחקרי מהמחבר). המאמר "מנחם בגין היה מתבייש" הוא הדוגמא המובהקת לצורה שבה מתנהל הדיון כאן כל סוף שבוע, הרצון הוא להמשיך וליצור למחבר תדמית של הורס מסיבות ומלקק עכוזים לאנשי השמאל בעבר, אשאל תכם זאת: למי לעזאזל אכפת מדרגתו בצבא? מיחסיו עם דלילי או אלון בזקנתם עד ש"סולק" מסמינר הקיבוצים (או משהו כזה)? ולמי לעזאזל אכפת שהוא הביא את אריה טפר ז''ל כדוגמה? תפסיקו עם זה כבר, באמת! ועכשיו למחבר: אני מאוד מעריך את מפעלך אבל בבקשה תפנים לתשומת לבך את העובדה שמאמריך על מלחמת יום כיפור מפורסמים באתרים ערבים (בדומה לכאלה של תום שגב, לצערו של חובב ההיסטוריה), ובעיני להגיד שחמאס ניצח במלחמת המוחות במבצע בעודו מתרחש זה קצת פוגעני, למרות מטרותיך הכבירות לשיפור צה''ל והביטחון הישראלי. לדעתי, תוכל לנתח את המבצע לאחר שיגמר ולהציע את הפקת הלקחים אז, זה ימנע כל מיני סערות ובעיות בינך לבין העם ויאפשר גם לעם להבין את נקודותיך.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף מהגליל, תודה על היחסותך
  אורי מילשטיין   9/08/14 13:18
המכובדת. אשר לביקורת שלי על ליקויים במבצע "צוק איתן", הכוונה היא להפיק לקחים לקראת המשך המבצע ולקראת העימותים הצבאיים הבאים לא רק עם החמאס. אחרי המבצע מעטים יתעניינו בנושא.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
11
אם אבידן לא הצליח לפרוץ את
  שבץ חלובה   9/08/14 09:55
הדרך לירושלים אז רבין שהיה בסך הכל ממ כף ולא סיים את קורס הממ"מים בג"וערה כן היה אמור להצליח? הרי הם הכירו אותו וזה היה פשע למנותו למפקד הראל בלי שהיו לו את הכישורים לזה. גם החיילים שלו לא החזיקו ממנו. ועובדה שתוך פחות מחודש הודח ונבעט למעלה להיות קצין המפות והטופוגרפיה של אלון ששמר עליו כאילו היה היהלום של הכתר האנגלי. מאז לא נתנו לרבין להריח אבק שריפה. והמענין הוא שרבין גם לא דר/ את זה כי הוא פחד מהבומים של המלחמה שמוטטו את עצביו. רבין נשאר בצבא רק בגלל שנתן לו סידור כלכלי. לא היה לו בית או קיעבוץ לחזור אליו והצבא נתן לו משכורת וככה בנה את משפחתו סביב המשכורת הצבאית. למה לא? גם אני הייתי לוקח על עצמי סידור כזה אז בשנות ה 40-50 כשלא היה כאן מה לאכול ודב יוסף ימח"ש היכה את כולם אל החומש. רבין היה בסך כל יתום שנאלץ להשאר בצבא מסיבות לכלכיות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
חלובה, הסבר מעניין והגיוני
  אורי מילשטיין   9/08/14 12:57
להישארות רבין בצה"ל אחרי מלחמת העצמאות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אני תמיד חשבתי ככה על רבין
  שבץ חלובה   9/08/14 14:01
בהתחלה לא הבנתי למה רבין שבשנות ה 40 רצה לנסוע ללמוד באמריקה נשאר בסוף בצבא שלא אהב. אחר כך הגעתי למסקנה שאחרי פרוק הפלמ"ח לא היה לו בעצם לאן לחזור. לא היה לו בית מחוץ לצבא כמו לשאר הקיבוצניקים שחזרו לקיבוצם. אז ברירת המחדל שלו כבעל משפחה הובילה אותו למסקנה אחת שלמען המשכורת הוא חייב להשאר ולהתקדם בצבא ולנצל את דרגתו הבכירה כדי להסתדר בחיים. אז ב 1949-50 המשכורת בחוץ היתה נמוכה אבל קצין בכיר בדרגת סגן אלוף כמו שנשא רבין קיבל בכ"ז הרבה מעל הממוצע וזה מה שהכריע אותו. אל תשכחו שבצבא קיבלו שכר לפי הדרגה ולא לפי התעודה. אפילו לא היית בוגר אוניברסיטה או מהנדס או בעל בגרות אלא רק בעל דרגה כבר זיכה אותך במשכורת מכובדת אז למה לא להשאר? הצבא לא שאל אותך מה למדת בחוץ אלא בדק כמה פלפלים היו לך על הכתפיים. וככה משיקולים כלכליים רבין ויתר על הלימודים ונשאר בצבא והתפייס עם בן גוריון והלשין על חבריו בפלמ"ח כדי ללקק לזקן שאימץ אותו אל ליבו על תקן של הבן האובד ששב הביתה. אלון סרב לעשות זאת למרות שהוצע לו ע"י הזקן וככה חיסל לעצמו את הקריירה. קחו למשל את משה דיין שלא למד כלום. הצבא בשבילו היה הכל. אם היו זורקים אותו החוצה היה יכול להיות מושבניק בנהלל ולא יותר. בעלי העקרונות עזבו את הצבא אלה שחיפשו את הכסף ואת הסידור בחיים נשארו שם כדי להתקדם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
חלובה, נראה לי שקלעת בול !
  חשדנית   9/08/14 18:19
הסיבה היחידה שרבין נשאר בצבא הייתה - המשכורת הצבאית ! כנראה שלא יכל להתפרנס במקום אחר אלא רק בצבא, היות וכל הכשרתו באזרחות הסתכמה בלחלוב את הפרות של כדורי.... צודק חלובה, כנראה שזו הייתה הסיבה העיקרית שנשאר בצבא. ולצד זה קיימת סיבה נוספת - שהשירות הצבאי מאד התאים לאופי שלו - נטייתו הטבעית להתכופף תחת מרותם של החזקים ממנו (אמו האלימה בילדותו וכל מפקדיו בצבא: אלון, בן גוריון, דיין...). לצערנו, התפקיד של חייל מקצועי ממש לא התאים לרבין, ואכן ברגע המבחן הראשון הוא התמוטט, כפי שקראנו אצל מילשטיין....ונשאר כך עד לרגע המבחן האחרון, כשנגרר להפגנה שלא רצה להיות בה, רק בגלל האיומים של פיירעס
כתוב תגובה ל- חשדנית
היי חשדנית אני ואת בראש אחד
  שבץ חלובה   10/08/14 22:57
אין לי אמנם את הידע שלך אבל יש לי את כושר הסקת המסקנות שלך למרות שאני יודע פחות ממך. לא צריך להיות פסיכולוג גדול כדי להכיר את יצחק היקר. כולם הכירו את הרקע המשפחתי שלו ואת המעצורים שהיו במגעים עם נשים וגברים. אבל זה מילא. יש הרבה אנשים כאלה. הגרוע הוא שלא היה מסוגל לעמוד תחת לחץ של מלחמה. לא היה מסוגל להוביל חיילים תחת אש. מסוגל היה לשבת בעורף ולשלוח חיילים שימותו ולפקח עליהם בטלפון מרחוק ואחר כך לרדת על המפקדים שלהם באם זה לא הצליח. רבין לדעתי לא היה מפקד אלא פקיד במדים עם פלפלים על הכתפיים. אני מכיר את אישתי גם היא גנרלית על הבנים שלה ויכלה להיות גנרלית כמו רבין ואני בטוח שהיא לא היתה מאבדת את הראש שלה. אבל אני עוד פעם לא מאשים את יצחק. הרי הוא לא גנב את הדרגות והקידומים. נתנו לו אז הוא לקח. למה שיגיד לא? הרי טיפש הוא לא היה אף פעם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
תערובת פולקלוריסטית
  אנאליסט   10/08/14 02:08
דבריך בלתי מבוססים בעליל ומהווים תערובת של שברי עובדות, סברות ודברי רכיל. למרות שככלל אני נוטה חיבה כלפיך בעיקר בגלל האיכפתיות המאפיינת את התייחסותיך אני מצטער לומר לך כי מוטב שהיית יותר ביקורתי כלפי הדברים שהנך מוציא מקולמוסך ומחוייב יותר לעובדות ופחות לדיעותיך הסובייקטיביות.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
12
חלובה.לידיעתך ..בגלל שבגין קרא
  לכם צ'חצ'חים   9/08/14 12:11
הצבעתי בבחירות 1997 לליכוד . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- לכם צ'חצ'חים
13
בלבול במספרי ההערות
  אברהם אשכנזי   9/08/14 12:54
מהערה מס' 15 ואילך, יש בלבול. הערה 15 ללא מספר; הערה 16 צ"ל 15 - והלאה... עד הסוף.
כתוב תגובה ל- אברהם אשכנזי
אשכנזי צודק-תתקנו
  אורי המבולבל   10/08/14 19:38
אך מילשטיין המבולבל אינו מודה בטעויות ולכן לא תוקן. מילשטיין ועורכיו זקוקים לתיקון הנפש.
כתוב תגובה ל- אורי המבולבל
אורי המבולבל לא תיקן
  אורי המבולבל   13/08/14 13:39
הפורשים צ"ל -הערה 16 ולא 15, והשאר בהתאמה,אבל אורי אף פעם לא מתקן..למה ? רק הפסיכיאטר יודע..
כתוב תגובה ל- אורי המבולבל
14
בני גנץ ביקש ממני סיוע מקצועי
  אורי מילשטין   9/08/14 13:26
לאור מומחיותי בפרשנות מהלכים צבאיים ביקש ממני הרמטכ'ל בני גנץ לסייע לו בתחבולות מלחמה בעזה ....אבל עקב בריאותי המשובשת וגילי המופלג נאלצתי לדחות את בקשתו ....
כתוב תגובה ל- אורי מילשטין
גנץ מחפש סיוע מקצועי
  חשדנית   9/08/14 14:29
רק אצל אשתו, הסמולנית המתייפייפת מארגון נשות מחסום ווטש, שקושרת לחיילי צה"ל את הידיים במחסומים וככה גם נראית המלחמה שלהם בעזה... בעעע
מעניין איזה אנשים אלה שאוהבים את האזרחים של האוייב יותר מאשר את האזרחים של העם שלהם. אוטו-אנטישמיים. ללא ספק.

עוד פרטים כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
באמת שהקריא לפני כמה ימים טקסט
  הזוי על פרחים אדו   9/08/14 16:19
פרחים אדומים שיפרחו אחרי הגשם בשדות עוטף עזה והשקט שחזר לשם.
תהיתי אם אשתו הכתיבה לו את זה....
כתוב תגובה ל- הזוי על פרחים אדו
בני-כלניות-גנץ
  חשדנית   14/08/14 20:56
הנאום של הרמטכ"ל בני גנץ, מלפני יומיים, רגע לפני שהטילים חזרו להתפוצץ עלינו:

"יש פה קיץ חם. הסתיו יבוא אחריו. הגשם ישטוף את אבק הטנקים. השדות יוריקו, ו'דרום אדום' במובן החיובי של המילה, של כלניות, פרחים ויציבות, יהיו פה, ויהיו פה להרבה מאוד שנים קדימה"

מנותק כבר אמרנו ? פחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא נראה לי שאורי כתב זאת
  ערן גפני   9/08/14 17:13
אני חושד שמישהו התחזה לאורי וכתב את השטות על גנץ. גנץ, למרות אישיותו הכובשת, אינו שונה מקודמיו - איש מרובע, שפוחד להסתכן ובעיקר פוחד לנצח את האוייב הערבי שמא יתברר כי תיאוריית אוסלו על "מתונים" שכביכול מצפים לעשות שלום איתנו תתברר כשקר התעמולתי הכי גדול שעם ישראל אכל מאז הברית עם הרומאים בימי החשמונאים.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
אישיותו הכובשת ?!
  חשדנית   9/08/14 19:15
לא הגזמת ???
עוד לא היה לנו בהיסטוריה רמטכ"ל עם אישיות כל כך מחוקה כמו הרמטכ"ל גנץ. גנץ הוא 'פליזר' אמיתי, אדם שמנסה בכל כוחו לרצות את הסביבה שלו ומבטל כל רצון משל עצמו.
הנה ההסבר:
מקור -
ybc.co.il

"פליזרים הם אנשים שהולכים אחרי אחרים ולא אחרי עצמם. הקיום שלהם תלוי באחרים ובנוי על אחרים, ולכן אין להם קיום עצמאי משלהם אלא רק קיום שקשור לאחרים.
לפליזר קשה מאוד לשים את הרצונות והצרכים שלו בראש. הוא תמיד ישים את הצרכים של האחרים לפני הצרכים שלו, ואת שלו הוא ידחוק לתחתית הרשימה.
משום שהפליזר הולך אחרי אחרים ומוותר על זכותו להיות מי שהוא - הוא בונה לעצמו סוג של אישיות מחוקה. לאישיות המחוקה הזאת אסור לעשות את מה שהיא רוצה שמא אחרים יכעסו, יענישו, יתרחקו או ישנאו.
מכיוון שהפליזר אינו מוכן לאבד את התמיכה והאהבה של האחרים - הוא מקריב את עצמו ומוותר על עצמו וזה המחיר הכבד אותו הוא משלם כל חייו. התוצאה היא - אדם חלש, מבולבל, מרצה, בעל דימוי עצמי נמוך ובעל רצונות מודחקים."

כתוב תגובה ל- חשדנית
יופי חשדנית, מצאת עוד עבד...
  אנאליסט   10/08/14 02:22
נהדר - מצאנו עוד עבד (פליזר... )בניגוד לגבי אשכנזי הרמטכ"ל הצדיק שנפגש רק "במקרה" עם פרס הצדיק (עוד עבד...) ב"חוג מקרמה" של חתרנים ושרק במקרה שוחחו בעניינים פוליטיים ( פוטש לביבי*, אחרי הפוטש לברק* ). ---------- * לפי טביעת העין ומומחיותה הגדולה של חשדנית בתחום העבדות ( מאז מרד ספרטקוס...) גם ביבי וגם ברק הם עבדים... מעניין אם חשדנית תוכל לתת לנו רמז או פשוט תהיה כנה וישרה ותגלה לנו עבד של מי היא ?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
לכבוד הוא לי לגלות לך...
  חשדנית   10/08/14 09:07
אבל תצטרך להכנס לקישור הבא כדי לדעת -

youtube.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
איישות כובשת ותו לא
  ערן גפני   10/08/14 12:02
בני גנץ היה בזמנו אלוף פיקוד צפון בסוף שנות ה-90 ולא הבריק אז, כי המשיך במדיניות התבוסתנית שצה"ל היה מומחה בה אז, קרי הסתגרות במעוזים, חוסר יוזמה צבאית וריצוי "ארבע אמהות". איני יודע עד כמה העובדה שאשתו היא סמולה מהסמול משפיעה עליו אבל אין ספק שאכן יש לו אישיות כובשת אבל הוא אינו יכול להצביע על הישג צבאי אחד שהוא אחראי לו. זה לא קשור ל"פליזר" או לא - פשוט התקבעה מסורת בצה"ל ב-30 השנים האחרונות שבוחרים סוסים עצלים (בלשון התשקורת: "מפקדים חושבים ולא מתלהמים") ולא אנשים שבאמת יובילו את צה"ל לניצחון.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
גנץ הפקיר את יוסוף מדחת למותו
  חשדנית   10/08/14 12:26
גנץ היה מפקד אוגדת איו"ש בזמן אירועי קבר יוסף.
משפחתו של יוסוף מדחת שקלה להגיש בג"צ נגד מינוי לרמטכ"ל:

"משפחת יוסוף קיבלה את הודעת שר הביטחון על מינויו של גנץ בתדהמה ובזעם, והיא שוקלת לפנות לבג"ץ למניעת המינוי. "הוא פשוט הפקיר את אחי", אמר מהדי יוסוף. "הוא נכח בחוליית הפיקוד הקדמית ולא נקף אצבע, אלא ראה את אחי מתפתל מכאבים ולא היה אכפת לו, אז עכשיו ממנים אותו לרמטכ"ל? אין לנו רצון לערוף ראשים, אבל ברגע שאנחנו רואים שמי שהיה אחראי מתקדם ועומד להיות רמטכ"ל, אנחנו לא נוכל שבת בשקט. אפילו מבצע לחילוץ לא היה שם. אנחנו לא נשכח את מדחת לעולם, וגם לא נשכח את האליטה הצבאית, שגנץ בתוכה, שהפקירה אותו".

news.walla.co.il

כתוב תגובה ל- חשדנית
גנץ נכשל כמפקד זרוע היבשה
  חשדנית   10/08/14 12:34
במלחמת לבנון השנייה, הוא כשל שם בדיוק כמו הכישלון שלו עכשיו ב'צוק איתן'. הפעלה עלובה של הצבא הטוב ביותר בעולם והחיילים הכי טובים שיש לעם הנהדר ביותר על פני האדמה. אפילו שרי הממשלה אמרו שההצעות שהרמטכ"ל הביא לקבינט היו חסרות יוזמה, חסרות מעוף שבלוניות וחסרות תחכום. כנראה שזה מה שחיפשו אלה שמינו אותו לתפקיד...
כתוב תגובה ל- חשדנית
חסר מפקד כמו גידי
  ערן גפני   15/08/14 18:42
אני מסכים עמך, חשדנית. חסר לצה"ל היום מפקד עם תעוזה, כושר המצאה ואילתור ובעיקר - דבקות במטרה - כמו שהיה גידי, מפקד המבצעים של אצ"ל ומפקד המבצע לכיבוש שכונת מנשיה וצפון יפו באפריל 1948. עמיחי פאגלין (הוא גידי) תכנן מהלך שלכאורה לא התאים לאצ"ל, אל מכיון שכבר היה ניסיון לאצ"ל בלחימה בשטח בנוי (ירושלים, דיר יאסין, חיפה) ולו לא מושלם, גידי היה בטוח, וכך שכנע את מפקד אצ"ל, מנחם בגין, ביכולת החיילים לבצע את המשימה. היומיים הראשונים היו כשלון: המשימה לנתק את מנשיה מיתר חלקי יפו נכשל והאש הבריטית-ערבית הפילה חללים רבים. בגין, שהוכה בהלם מעוצמת האבידות והביקורת הנוקבת והארסית בעיתונות העברית, הורה לסגת. חיילי אצ"ל הביעו בפני גידי ביטחונם שיבצעו את המשימה. אבא שלי, שלחם אז בקרב ההוא, סיפר לי שגידי הורה להמנע מהתקפות מצח על העמדות הערביות ובמקום זאת להשתלט על בתים ודרך קירותיהם להתקדם ברחובות לעבר העמדות, כשכל הדרך מדופנים המעברים בשקי חול שהגנו על החיילים מאש צלפים שטוחת מסלול. גם מרגמות שאצ"ל תפס מהבריטים קודם לכן, הפגיזו ללא הפוגה את מרכז יפו ואת העמדות הערביות. וב-29 באפריל הושלם ניתוק מנשיה, כשלמחרת מטהרת השכונה וכוחות אצ"ל התקדמו עתה לעבר מרכז יפו, תפסו את משטרת מנשיה ומשטרת יפו, את מסגד חסן בק והתקדמו לעבר הנמל. ב-30 באפריל, לפני כניסת השבת, הושגה הסכמה להפסקת אש כשכוחות אצ"ל עמוק בתוך יפו (התקדמותם הגיעה עד למפגש רחובות יפת ושדרות ירושלים דהיום). כוחות ה"הגנה" שולבו בקו העמדות החדש ויפו נכנעה סופית ב-13 במאי. צריך לציין שמבצע ה"הגנה" לכיתור יפו החל רק ב-29 באפריל, כשהתבררה הצלחת אצ"ל, וכמו שאורי כתב, היה חשש ב"הגנה" שאצ"ל ייקח להם את התהילה של שחרור יפו.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
התודה והפרחים לרבין את פרס
  חבר קיבוץ יגור   9/08/14 19:29
מסכים איתך, אני חושב שמי שיביא את מדינת ישראל לאבדון זה הסכם אוסלו בניצוחם של השניים
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
בוודאי שלא אני אלא הליצן
  אורי מעלשטיין   9/08/14 23:02
מיגור כתב. את שמי לא ניתן לזייף כי הוא שמור. לכן הליצן כתב את שמי בי' אחת
כתוב תגובה ל- אורי מעלשטיין
גנץ בהחלט זקוק
  אור אור   9/08/14 15:58
למישהו שיישר לו את המוח. לאחרונה התבטא ב״ אנחנו כעת עסוקים בלשקם את עזה!״ לא ברור איזה חומר הוא לוקח בדיוק, רמטכ״ל?!???
כתוב תגובה ל- אור אור
15
חנן וייס
  על איכות השקרים   9/08/14 14:44
אם הרמטכ"ל יצחק רבין שקרס, התחבא בממ"ד במלחמת ששת הימים, בבית משוגעים, אך הוצג כגיבור המלחמה...ע"ע נאצר מחכה לרבין... _ אז מה נאמר ומה נדבר לגבי "איכות השקרים" שמוכרים לנו... _
 "איכות השקרים" שמוכרים לנו
כתוב תגובה ל- על איכות השקרים
פורח ומשגשג אצל מילשטיין...
  אנאליסט   9/08/14 19:45
ומה נאמר ומה נגיד על הזיותיך החוזרות ונישנות - דברים בלתי רציניים ובלתי מבוססים,שנראה שתכליתם להכפיש ולא חשיפת האמת. לא פלא שאתה מגשים את "כישרונך" - פורח ומשגשג דווקא במסגרת כתביו המגמתיים והשקריים של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
16
מילשטיין חובבן ולא בקי בעובדות
  לוחם ותיק יגור   9/08/14 19:33
הוא כותב בהרחבה על כשלון קרב תל א-ריש אך לא מזכיר במילה את נצחון גבעתי ביאזור שהביא לבריחת צבא ההצלה מיפו. הוא כותב שלגד' 52היו 33 הרוגים שכמה מהם נפלו בשבי וגופותיהם לא נמצאו..הוא "עתיק"-לא מעודכן והעתיק מספרו של לנטש. בקרב נפלו 36 לוחמים, מהם תשעה הוגדרו כנעדרים.שבע גופות נקברו כאלמונים בבית הקברות בנחלת יצחק. שנים מהם זוהו במהלך המלחמה.מילשטיין לא יודע שחמשת הנותרים זוהו בשנת 2007 בעזרת דגימות די.אן. איי.יש עדיין שני נעדרים. כמעט כל המידע שלו שטחי ולא עדכני..ואגב אין אך מילה על תפקודו"המופלא"של גד' 53 של פונדק הכושל באפריל 48[חוץ מהביזיון של שיירת ניצנים...].זה היה הגרוע בגדודי החטיבה-כמובן בשל המג"ד הגאוני[מיני אריה טפר..פחחחח].
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה טועה ומטעה
  חבר קיבוץ יגור   10/08/14 06:22
קרב יאזור היה באמצע פברואר ולמעשה נדרשו 2 קרבות בתאריכים שונים ע"מ להשיג את המטרה. אבידן לא שכח מה שהיה צריך לשכוח על על הקרב וגם לא למד דבר ממנו קרי לקח ונסיון. לכן כנראה היו התוצאות הטרגיות של קרב תל אריש כחודשיים אחר כך.למעוניינים הנה קישור מרחיב קצת על קרב יאזור. fresh.co.il
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מתחזה ליגור,בור ועם הארץ
  לוחם ותיק יגור   10/08/14 08:55
קן הפורעים יאזור הותקף במלחמה שש פעמים עד שנכבש ב-30 באפריל בידי גבעתי ,ממש אחרי הקרב בתלא-ריש. אבל מה אפשר לצפות מאחד שמקורותיו הם פרש וויקיפדיה.הכוחות הערבים ביאזור ברחו בעקבות קרב תל א-ריש.ראה ספר גבעתי א' עמ'518-520. משם לקח מילשטיין הזייפן את הציטוטים של אבידן ופרולוב ,אך לא טרח כמובן להזכיר את ההישג של כיבוש יאזור בלי אבידה אחת.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
יאזור וסלמה ננטשו
  חבר קיבוץ יגור   10/08/14 09:52
או יותר נכון נכבשו ללא קרב בעקבות הצלחת חטיבת אלכסנדרוני בתקיפה מצפון , כיבוש תל השומר , סקיה (אור יהודה) חיריה (כפר מסובין) שהיה תפקידה במסגרת מבצע חמץ , כמו כן הידיעות על "כיבוש " יפו,בריחת תושביה ומתוך פחד שינותקו מהעורף הלוגיסטי במזרח הם הגורמים שהיוו זרז לנטישת היישובים הערביים. העובדה היא שגבעתי ומפקדה אבידן נכשלו במשימה שהוטלה עליהם במסגרת מבצע חמץ לכיבוש תל -א ריש. הם כן הצליחו באתרים אחרים שכאמור-שננטשו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין נפל למלכודת
  לוחם ותיק יגור   10/08/14 11:23
תקופה ארוכה חשדנו שהתגובות של דוד נ ,וחבר קיבוץ יגור[המתחזה], שמקורן בכתובת ip זהה[ 84.108.167 ],נכתבו בידי אורי מילשטיין עצמו-הסגנון, ההתחכמות, הרשע...,החלטנו לטמון שתי מלכודות והסלפן מאפעל אכן נלכד ברשת.חברות וחברים- דוד נ וחבר קיבוץ יגור[המתחזה] זהו מילשטיין הפחדן...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
פתחת את הג'ורה ? במקום לענות
  חבר קיבוץ יגור   10/08/14 12:27
לעניין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין לא מסוגל להודות בטעות
  אלפרדו ב' הצעיר   10/08/14 18:21
עובדה שהוא כתב שנהרגו בתל א-ריש 33 לוחמי גבעתי ובפועל נהרגו 36.. הוא כותב על נעדרים רבים ואין לו מושג שמתוך תשעה נעדרים זוהו בודאות שבעה,וביניהם חמישה שהיו קבורים בנחלת יצחק[זוהו ב-2007]אך מילשטיין לא ידע, כי זה מידע חדש,ואדון מילשטיין תקוע במאה הקודמת.בקיצור איש מוזר מלא נפיחות,שאינו טועה לעולם...פחחח
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
17
נפתח קורס להכשרת מפקדים
  אלפרדו ב'   10/08/14 09:06
בכירים.בעקבות הביזיונות של הפיקוד הבכיר בצה"ל במבצע "צוק הרוס " החליט המפקד העליון "אווזי"[גנץ] לפתוח קורס להכשרת מפקדים בכירים.מפקד הקורס יהיה הגאון[נזר הבריאה] אורי מילשטיין ,המומחה מס' 1 בעולם לתורת הבטחון. הקורס יתחיל ב-1 בספט' במח' הסגורה בביה"ח אברבנאל בבת-ים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מדריכים נוספים בקורס
  אלפרדו ב'   10/08/14 11:41
אביתר בן צדף,פאצ'י,עמיר פרץ ,חנן וייס ורוחו של אריה טפר שתועלה באוב בידי מכשפה מוסמכת מרמת אפעל...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
מילשטיין היה במילואים בח.א
  טייס מזל'ט   10/08/14 18:07
תוספת לוויקיפדיה על פעילותו הצבאית של דוקטור אורי מילשטיין
כתוב תגובה ל- טייס מזל'ט
18
קונספירציה ענקית - המטוס המלזי
  חשדנית   10/08/14 10:28
הראשון נחטף ע"י האמריקאים, מסיבה כלשהיא (תכף הסבר), וכל האנשים שהיו שם נרצחו. המטוס הונחת במקום כלשהו וכל הגוויות שהיו בו הועמסו על המטוס המלזי השני, שיורט, כזכור, ע"י האוקראינים, מעל שמי אוקראינה...

הנה הפרטים -

1. תגובה שכתבתיב-14.3.14, לכתבה ב-NEWS1 על היעלמות המטוס המלזי (הראשון):
זה היה ברור מההתחלה, המטוס נחטף. לפי דעתי מעורבים כאן סוכנים של CIA, שמסיבה מסויימת וכנראה מאוד מאוד חשובה חטפו את המטוס. אולי היה מטען סודי שרצו להעביר למקום אחר, אולי מטען שרצו לחטוף, אולי מרגלים שרצו להגיע למקום מסויים ולכן חטפו את המטוס, אולי אנשים חשובים מאוד שרצו לחטוף, אולי היה שם מטען ענק של זהב, בקיצור משהו שהיה על המטוס - אנשים או מטען - שבשביל זה היה כדאי לחטוף אותו. לצערי, די ברור שבסופו של דבר ייאלצו להשמיד את המטוס על האנשים הרגילים שבו כדי שייראה כאילו התרסק, אבל לא לפני שייחלצו את המטען החשוב או האנשים המסויימים שנמצאים בו ושבגללם נחטף המטוס מלכתחילה.
בקיצור, צפו ל'מציאת' שרידי המטוס אחרי שיגמרו את העבודה...
news1.co.il

2. ועכשיו ידיעה חדשה מ-רוטר, על המטוס המלזי השני:
"עדויות מאוקראינה: גופות שנפלו מהמטוס המלזי היו בשלבי ריקבון מתקדם ולא היה בהם דם.
אזרחים שיצאו מאזור לחימה בדונבס מספרים לראשונה את הגרסה שלהם לדרמה שהתרחשה מעל ראשם.
"הלכנו לאזור ההתרסקות להניח זרים להניח צעצועים כי שמענו שהיו ילדים בטיסה,אבל מה שראינו שם לא היה הגיוני ולא היה לזה הסבר."
"גופות בצבע צהוב סגול גופות נפוחות ולא היה בהם דם. לא היתה טיפת דם על הגופות, היתה צחנה נוראית של ריקבון מאוד מתקדם"
לצערינו אזור שלנו מוכה קרבות וקורבנות יצא לנו לראות גוויות וזה לא היה דומה לשום דבר שראינו.
תלישת גפיים בנפילה היו מאוד לא טבעיות ושוב לא היה אזכור לדם.
בעיתונות האוקראינית קיים מידע על כך שהמטוס עשה עצירה ארוכה מהרגיל לפני טיסה האחרונה ומטען גדול העומס במטוס.

רוסיה מצידה הודיע שאינה מכירה בתעודות זהות רוסיות ממקום ההתרסקות
"אין ולא קיים במשרד הפנים הרוסי מידע לגבי השמות הפספורטים שהוצגו בתקשורת"
טרם שוחרר המידע לגבי נתונים של הקופסאות השחורות."

מקור:
rotter.net

הבנתם ? הגופות מהמטוס המלזי ה-1 הועמסו על המטוס המלזי ה-2 שהופל ע"י האוקראינים (בהוראת ארה"ב)...אין פלא שנמצאו בשלבי ריקבון מתקדם

ועכשיו השאלה המתבקשת - למה חטפו את המטוס המלזי ה-1 ? מה היה עליו שהיה כל כך דחוף לחטוף אותו, אפילו במחיר כל מאות נוסעיו ?
התשובה כמובן אצל האמריקקים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
עכשיו זה רשמי - CIA חטף המטוס
  חשדנית   10/08/14 10:52
מקור:
rotter.net

לדברי מוחמד מהטיר, ששלט במלזיה כעשרים שנה, האחראים להיעלמות הטיסה הם ה-CIA וחברת "בוינג", שייצרה את המטוס
ראש הממשלה לשעבר של מלזיה, מוחמד מהטיר (88), הידוע בהשפעתו ובפופולריות הרבה שממנה הוא נהנה במדינה, שבה שלט בשנים 1981-2003, יצא הבוקר (יום ב') בהצהרה דרמטית לגבי פרשת היעלמות טיסה MH370 שהמריאה מארצו על 239 נוסעיה: "הטיסה הנעלמת לא התרסקה, וייתכן שמיקומה הנוכחי ידוע לסוכנות הביון המרכזית של ארה"ב (CIA) ולחברת בוינג'".

מהטיר ציין שלו רצתה וושינגטון לחטוף את המטוס, היה ביכולתה של סוכנות הביון להסיט את המטוס למצב של "טיסה אוטומטית" מרחוק. בבלוג שלו, "צ'דט", כתב מהטיר תחת הכותרת "מה שעולה למעלה מוכרח גם לרדת", שאם פעילי טרור היו מעוניינים להשתלט על מסוף הטייס, סוכנויות ממשלתיות כמו CIA מסוגלות למנוע זאת באמצעות שליטה מרחוק של גלי רדיו או לוויין.


"מטוסים אינם נעלמים סתם כך", הוא הוסיף, וציין שדבר זה נכון במיוחד בימינו, שבהם קיימים "מערכות תקשורת עוצמתיות, מעקב רדיו ולוויין ומצלמות שפועלות כמעט ללא הפסקה ועם יכולות אחסון עצומות". לדבריו, "המטוס נמצא היכנשהו, אולי ללא סימון של חברות התעופה המלזית".

בין השאר רמז ראש הממשלה המלזי לשעבר על מזימה של התקשורת, המסתירה את האחראי האמיתי להיעלמות המטוס. "מסיבה מסוימת, התקשורת לא תדפיס שום דבר שקושר לנושא את חברת 'בוינג' או את ה-CIA", הוא ציין, והוסיף ש"זה בזבוז זמן וכסף לנסות לחפש שרידים וכתמי דלק, או לנסות לקלוט אותות מהקופסה השחורה". לדבריו, הסיבה לכך היא שמערכות התקשורת של המטוס "בוודאי נוטרלו".

במידה וטענתו אינה נכונה, הסביר מהטיר, "הטיסה הייתה מאותרת על ידי הלוויינים אשר עוקבים באופן סדיר אחר טיסות סדירות ומספקות מידע עליהן, הכולל מידע על מיקומן, סוג כלי הטיס, מספר הטיסה, יעד ומוצא. עם זאת, מידע זה אינו ניתן להשגה. נראה שהמטוס פשוט נעלם מכל המסכים".
כתוב תגובה ל- חשדנית
החייזרים והכשלונות של מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   10/08/14 11:35
תמיד כאשר מילשטיין בצרה נחלץ היצור המכונה "חשדנית " לבצע הסחת דעת.אין ספק היתה כאן קונספירציה מדהימה=במטוס הראשון היו חמישה מדענים שהובילו את המחקר למאבק בנגיף האבולה,במטוס השני היו שישה מדענים שהובילו את המחקר בתחום תרופה לאיידס, החייזר שיושב בבית הלבן החליט לחסלם כדי לגרום להתפרצות מגפה ענקית בכל רחבי העולם, כאשר נוסחת התרופה נמצאת בידיו והוא יוכל להפעילה ולהשיג שלטון בכל אתר. אחלה של סיפור ,אך אנו עוסקים כאן בנושא אחר : מילשטיין נלכד בקונספירציה שרקם פונדיק והסתבך,וחשדנית את מעשיות אלף לילה ולילה נא לשלוח לאתר-עב"מ .
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
אין הורים ל-60 הילדים במטוס ?
  חשדנית   12/08/14 12:30
טענו שהיו 60 גופות של ילדים שהתרסקו במטוס המלזי השני, זה שנפל באוקראינה. אבל, אף אחד לא הופיע בתקשורת לבכות את מותם ! כאילו אין להם משפחה. איך זה יכול להיות ?

לעומת זאת, שמענו ועוד איך את המשפחות של המטוס המלזי הראשון, זה 'שנעלם'. שמענו את הבכי וסיפורי הזוועה והדרישה של המשפחות למצוא את המטוס.

אז מה קורה כאן ?

התשובה ברורה - כל נוסעי המטוס המזלי ה-1 נרצחו, וגופותיהם הועברו למטוס המלזי ה-2....שהופל באוקראינה בהוראת ה-CIA ואולי גם בביצועו.

הנה עוד פרטים:
"מייקל פלין (מ-CIA) אמר שהמסקנות הראשוניות והאשמות של ארה"ב [האשימו את רוסיה והבדלנים] בנושא הפלת מטוס המלאזי באוקראינה היו " שגויות כי הם התבססו על מידע שנאסף ברשתות החברתיות ולא על פי עובדות בשטח ".
הוועדה הרוסית שואלת - למה לא מראים את משפחות הנספים ?

מקור ועוד הרבה:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
חוקר אבולה ואיידס על המטוס
  חשדנית   16/08/14 01:24
שהתרסק.
עוד פרטים ב'רוטר':

rotter.net

"הוא היה מעורב בחקירה שתוציא לאור את עניין הנסיונות בחיידק כנשק ביולוגי במעבדה בבי"ח בקנמה (העיר השלישית בגודלה בסיירה ליאונה) עכשיו כשהמעבדה נסגרה ע"י השלטונות צצים האינטרסים החבויים של מפעילי המעבדה.

בקצרה (כי כתבתי על זה כבר) הקרן של ביל ומלינדה גייטס וסורוס באמצעות אופן סוסייטי עסקו ב"פיתוח חיסונים" במעבדה שנמצאת במוקד התפרצות המחלה.

גלן תומאס ידע שהם מפתחים שיטה ליצירת מצג שווא של המחלה בכדי להצדיק את חיסוניהם,בהם היו באמת חיידקי אבולה.
בתקשורת לא דווח על קיום המעבדה ולא על ההוראה לחדול מניסויים אלו שנעשו בשם אוניברסיטת טוליין-ניו אורליאנס
tulane.edu
מותו של תומאס מנע אפשרות שהמידע הלזה יגיע לכלי התקשורת הגדולים.
(ברוטר בכל מקרה זה מתפרסם)
יש לציין שלמרות שהוראה לסגירת המעבדה הופיעה בפייסבוק של משרד הבריאות בסיירה ליאונה,הדבר לא דווח בכלי התקשורת בעולם."
כתוב תגובה ל- חשדנית
6 שנים אחרי, התשובה מתבררת
  חשדנית   11/04/20 19:26
החוקר שהיה על המטוס המלזי ה-1 נרצח, כדי שלא יפרסם את המזימה הנוראית : תכנון מגיפת הקורונה שתצא לפועל ב-2020. הנושא הוא לא המגיפה עצמה אלא במה שהיא אמור לחולל בכלכלה העולמית - כאוס אדיר שממנה ייצא הסדר העולמי החדש: ממשלה עולמית בראשות הגלובאליסטים עם מטבע בינלאומי חדש, הליברה הווירטואלי של פייסבוק...וקשירת כל האזרחים למטבע החדש עם חיסון חדש שיכלול קידוד DNA שלנו תוך כדי...ואם זה נכון או לא נדע בקרוב
כתוב תגובה ל- חשדנית
19
כתובות ה-ip של מילשטיין
  צייד מתחזים   10/08/14 14:38
אורי מילשטיין משתמש באופן קבוע בשלוש כתובות :א.46.19.86.68 ב.84.108.167.20 ג.46.19.86.184...השם בכתובת הראשונה הוא לרוב אורי מילשטיין,או מילשטיין או שם נושא, בכתובות האחרות הוא חותם דוד נ ,או חבר קיבוץ יגור,או ההומו מיגור. בקיצור לא יעבדו עליכם יותר. הוא מפעיל גם מגיבים שכירים,כפי שכל ספריו ופרסומיו מבוססים על עבודות של עוזרי מחקר שכירים-לרוב סטודנטים .זה אופייני לעצלנים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
ברשימת הרייטינג של מחלקה 1
  מילשטיין במקום 8   10/08/14 17:30
לפני המלחמה הזאת היה מילשטיין ברשימת הריטינג של אתרו של יואב יצחק במקום 2 .. עכשיו מופיע המילשטיין הזה רק במקום ה 8 .....אולי יבין יואב יצחק שהפשקווילים של מילשטיין מביאים לו גם נזק כלכלי.ויסלק את מילשטיין מתפוצת האתר !!!.רוב הקוראים המאמינים הנאמנים של מילשטיין ברחו מהאתר .ונשארו רק מילשטיין ומשפחתו תחת שמות וכינוים רבים ,ואנחנו שחיינו את התקופה ויודעים את האמת ומצליחים להוקיע בעובדות מי הוא מילשטיין האמיתי ואת דברי הבלע שיצאו ויוצאים ממוחו הקודח של האיש החולני בנפשו ששמו אורי מילשטיין..
כתוב תגובה ל- מילשטיין במקום 8
מילשטיין לא אשם . הסקלרוזה
  משכיחה לו את שמו   10/08/14 18:02
אנא... תפסיקו לתקוף את דוקטור מילשטיין ..תבינו שהזיקנה כנראה פגעה בצלילות דעתו ואננו זוכר את שמו האמיתי ..פשוט רחמנות על המסכן הזקן !!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- משכיחה לו את שמו
הקנאה שורפת אותך. אתה אפס
  ראומה   11/08/14 14:40
מאופס שאפילו שם אין לך.
כתוב תגובה ל- ראומה
הניסיון המחקרי שלך פשוט מפגר
  ראומה   11/08/14 14:53
כתוב תגובה ל- ראומה
20
זה הפך להיות אתר פרטי של
  שבץ חלובה   11/08/14 09:48
אלפרדו ושל חבר קיבוץ יגור שכל הזמן משתלחים בפונדק ובמילשטיין כאילו שאין צרות אחרות בעולם חוץ משני אלה. פונדק אלוף עטור השגים שלחם כמו אריה ב 1948 ומילשטיין היסטוריון שחושף את מחדלי מלחמת השחרור זוכים כאם לקיתונות של השמצות בוז ולעג. אתם כל הזמן ממחזרים את עצמכם. מי אתם ליד פונדק שהוא כבר בן 101 השנה. הרי הוא הריח ונשם אבק שריפה. הוא עמד מול המוות עם צבא קטן ומקוצץ. מה אתם הייתם בהשוואה אליו? פונדק החזיק בשיניים שלו את הקו מול המצרים ובלם אותם בגופו כשאתם שיחקתם בפיפי קעקה. פונדק הוא הכי ישר מכולם כי יודע ויש לו ביצים להתנצל על טעויות שעשה שלא כמו שימון אבידן שחשב שהוא אלוהים ומת עם חיוך של שביעות רצון עצמית של אני ואפסי. אם אבידן היה כזה אלכסנדר מוקדון אז למה עזב את הצבא אחרי פרוק הפלמ"ח? מי הפריע לו להשאר בצה"ל ולתרום מכשרון הפיקוד שלו? מי שהפריע לו זה הבולשביזם שלו. הוא אהב לקבל פקודות ממשה סנה אבל לא מבן גוריון.היה קם כל בוקר מצטלב מול התמונה של סטלין ואומר רוסיה אמנו וסטלין אבינו אנא אלוהים שמור עליהם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
התכוונת ל"חייל ותיק"עאלק נכון
  חבר קיבוץ יגור   11/08/14 11:52
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שבץ אתה הזוי לחלוטין
  אלפרדו ב'   11/08/14 12:15
עד לפני שנה זה היה אתר פרטי של משפחת מילשטיין וחבורת המעודדות הנתעבת שלו,שעסק בליקוק מבחיל ל"גאוניות" של ההיסטוריון -דמיקולו .אנחנו חשפנו את ההתחזות וקרענו את המסכות מעל פניהם. באשר לפונדק הוא אמנם זקן אך תמיד היה נפל ומחדלטור וקודם בזכות קשרין עם המאפיה הפוליטית[מפא"י].זה יענה גם לשאלתך האחרונה=אבידן ועמו עשרות קצינים מעולים סולק מהצבא בשל השתייכותם הפוליטית.הדיקטטור הגמד ב"ג סילק מהצבא את חברי הקיבוץ הארצי והקיבוץ המאוחד וביניהם מיטב מפקדי הפלמ"ח ,וקידם במקומם בעיקר את יוצאי הצבא הבריטי המרובעים.איבדנו דור שלם של מפקדים וזה הקרין מיד על ביצועי הצבא האפסי בתחילת שנות ה-50 .
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אז למה הפלמ"חניק רבין הושאר?
  שבץ חלובה   11/08/14 22:57
וב"ג הציע גם לאלון להשאר ולהשתלב בצה"ל רק שהוא סרב מסיבות אידיאולוגיות וככה חיסל לעצמו את הקריירה. לרבין הוא נתן את אותה הצעה רק שרבין הסכים. אז זה ניראה היה כתקיעת סכין בגבם של חבריו. כל קציני הפלמ"ח והיו טובים בינהם סרבו להצטרף לצבא הקפיטליסטי של בן גוריון. בן גוריון לא האמין לפלמ"ח וחשד בהם שהם רוצים לתפוס את השלטון ולחולל כאן מהפיכה בולשביקית שתסיט את המדינה מאוריינטציה אמריקאית לאוריינטציה בולשביקיטת רוסית. אם זאת היתה פראנויה שלו או לא זה חומר למחקר פסיכופוליטי ואני מקווה שהד"ר מילשטיין יחקור את הבעיה הזאת. בן גוריון התייחס לפלמ"ח כפי שהתייחס לאצ"ל. ראה בהם צבאות אידיאולוגיים לא ממלכתיים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אתה צודק שפרוק הפלמ"ח פגע
  שבץ חלובה   12/08/14 07:16
אנושות בצה"ל שנשללו ממנו שדרת הפיקוד שלו שעשתה את המלחמה אבל כמו שטענתי הם לא היו חייבים לעזוב את הצבא. אילו היו נשבעים לצה"ל כמו רבין למשל הם היו יכולים להשתלב במערכת רק שהם לא רצו. התנפחו כמו תרנגולים ורצו להתחשבן עם הזקן שאותו שנאו. מי ששילם זה היה הצבא שבראשית שנות ה 50 היה ברמה ירודה בגלל מסחר בקצונה טובה. הנהלת הקיבוץ הארצי הלכה ראש בראש נגד בן גוריון ורצתה בעצם להדיח אותו בצעד שזה של פרישת מפקדי הפלמ"ח.אף אחד לא הדיח את שימון אבידן חוץ מאשר פקודת השומר הצעיר שלה הוא היה נאמן יותר מאשר למדינה. אתה צריך לדעת שאז תנועות הנוער שלטו באנשים שלהם יותר מאשר היום. האדם היה נאמן לתנועת הנוער שלו כאילו היתה ביתו השני. אנשי השומר הצעיר והתנועה המאוחדת ראו את עצמם לעליתה של המדינה ומי זה בן גוריון הגמד המפא"יניקי שיעשה מהם צחוק?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
21
הבנתי , אבידן כישלון או לא ?
  דוד נ   11/08/14 15:54
כתוב תגובה ל- דוד נ
צנזורה מבחילה באתר
  צייד מתחזים יגור   11/08/14 19:42
מילשטיין שמתחזה לדוד נ,ביצע טעות חמורה ושיגר זמן קצר אח"כ תגובה ארוכה מאותה כתובת בשם " חבר קיבוץ, יגור " .הבלוף נחשף בגדול.שיגרתי תגובה ובה האשמתי את מילשטיין בסכיזופרניה.הפלא ופלא עורך האתר העלים ומחק גם את תגובת מילדשטיין המתחזה וגם את תגובתי.ואתם טוענים שהאתר אינו מוטה...פחחחח.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
כנראה מגיע לך
  חברי קיבוץ יגור   11/08/14 20:27
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אתה גם יכול להפסיק להגיב
  חברי קיבוץ יגור   11/08/14 21:11
באתר, בין כה וכה התגובות שלך לא מוסיפות דבר להבנת האירועים, אלא רק קללות ושפת ביבים.מצידנו שלא נשמע ממך יותר כי אבוי לנו מה חושבים בחוץ על הקיבוץ שלנו כשקוראים את התגובות שלך. לך בשלום ואל תשוב !
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אי אפשר לחסום את האמת
  לוחם ותיק יגור   11/08/14 22:55
השרצים הנתעבים[מהכתובת 79.181.143.93 ] שביצעו השתלטות עויינת על השמות "חברי קיבוץ יגור" ו"חבר קיבוץ יגור", מנסים למנוע בכוח ביקורת עניינית על פרסומי התועבה של מילשטיין ,זה לא יעזור לכם,מי שמשתמש בלשון ביבים,מגדף ומחרף הוא אורי מילשטיין[בשמות דוד נ,חבר קיבוץ יגור, ההומו מיגור].האיש איבד שליטה וירד למיץ של הזבל.אנו נמשיך להציג את כשלונותיו,את כתיבת ההיסטוריה המוטה והמעוותת שלו.מעשי ההתחזות שלו נחשפו וחבל שיואב יצחק נותן לכך יד.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
הצחקתני
  חבר קיבוץ יגור   12/08/14 02:10
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מעלשטיין תפסיק להתחזות
  חברי קיבוץ יגור   12/08/14 15:55
אתה משפיל את עצמך ומדרדר עוד יותר את שמך הרע...אתה מת להיות חבר קיבוץ יגור ..ואללה זה מסביר את יחסיך המוזרים עם אריה טפר,אולי תחתום "חברת קיבוץ יגור" שהרי היית הפסיבי ביחסים איתו..
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
22
IP אחד וארבעה שמות מגיבים
  ראומה   11/08/14 16:39
יש אחד או שניים שההצלחה של מילשטיין משגעת אותם, ואז הם מלכלכים עליו בשמות שונים, כדי לעשות רושם שרבים הם המתנגדים לו. למשל 148.91 בארבעה שמות שונים: אלפרדו ב' הצעיר; לוחם ותיק יגור; אלפרדו ב'; צייד מתחזים. וכן IP 177,75 בשמות שונים. ועוד כאלה. מפגרים!
כתוב תגובה ל- ראומה
ראומה- שפרה הפרימיטיבית
  צייד מתחזים   11/08/14 18:13
החצים שלי פגעו במטרות ונחשפתם בקלונכם חבורה של מתחזים ומתחזות.אנחנו קבוצה שמגיבה ממחשב קיבוצי, מה לעשות לא לכל אחד ביגור יש חמישה מחשבים כמו למשפחת מילשטיין.[או מעלשטיין?]והצלחת להצחיק אותנו בבדיחה על קנאה בהצלחתו של מילשטיין,איזה הצלחה ?? האיש נחשב הזוי ומטורלל,נמצא בשולי השולים של האקדמיה ומתייחסים אליו כקוריוז.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אז מדוע אתה מגיב למחקריו ?
  חבר קיבוץ יגור   12/08/14 02:57
אם הוא כזה מטורלל ובשוליים. אתה חושב שבגלל התגובות שלך הוא יפסיק לפרסם את האמת שלו? אני חושב שאתה מגיב , כי כמו אלפרדו, אתה יודע שהוא צודק גם בתאור העובדות וגם בחלק ניכר של המסקנות, דברים אלה ממוטטים את עולמך הריגשי שנברא בשטיפת מוח מתמדת ומכאן הצורך להגיב בתגובת נגד . לא הצדק והיושר האינטלקטואלי הם נר לרגליך, אלא השקפת עולם נוקשה והפחד מאחרים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אז למה אתה מתחזה?
  צייד מתחזים   12/08/14 14:42
כולנו יודעים שאתה מילשטיין הכותב בשם בדוי. אם אתה מאמין בצדקת מסקנותיך מדוע אינך חותם בשמך האמיתי אלא -חבר קיבוץ יגור- כי אתה פחדן,שפנפן משולב בעכבר מרושע.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
מה הקשר ?הנושא הפקרת ניצנים
  חבר קיבוץ יגור   12/08/14 17:13
ולא גופם של אנשים.אבל אתה כנראה לא מבין וגם לא תבין זאת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
23
"זכותה של ישראל להגן על עצמה"
  חשדנית   11/08/14 19:23
אובמבה וביבי חוזרים על המנטרה הזאת כל הזמן, אבל -
עצרתם פעם להבין במה מדובר ?

העניין הוא כזה - אובמבה מרשה לישראל רק להגן על עצמה. לא לתקוף. מותר כיפת ברזל, מותר ממ"דים, מותר מיגוניות, מותר ביוביות לאתר הקרווילות, מותר להוריד חוליות שיגור, מותר להרוס מנהרות טירור, בקיצור - מותר רק ל-ה-ג-ן

אסור לתקוף.

אסור לתקוף את איראן
אסור לתקוף את החמאס

וזאת הסיבה שישראל לא תוקפת את החמאס במלחמת עזה השלישית, אלא רק מגינה ומתמגנת...

כתוב תגובה ל- חשדנית
אובאמה עם החמאס
  אנאליסט   11/08/14 20:55
הפעם אני מסכים, אבל זאת לא נקודת המפגש היחידה של אובאמה עם נתניהו . למרות ההצגות שהיחסים מתוחים ביניהם כביכול, הם משחקים היטב זה לידיו של זה). אובאמה נטש את השמאל ועושה במו ידיו כמעט הכל להכשיל את רעיון "שתי המדינות לשני עמים" . אובאמה במדיניותו משרת את הימין והאלמנטים הקיצוניים במזרח התיכון ובמפרץ. זה כבר מזמן כל כך שקוף.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
24
מילשטיין בדום שתיקה
  אלפרדו ב'   11/08/14 23:11
אף מילה על צמד הרכיכות "ביבי את בוגי" שהגו וניהלו את "צוק קורס " המבצע הכושל ביותר של צה"ל בכל תולדותיו. אם זה היה יצחק רבין מילשטיין היה משתלח בו ושופך עליו אש וגופרית.אבל לתקוף את ביבי זה מסוכן, הרי ינפנפו אותו מיד "ממכון ז'בו",והוא לא יתקרב יותר למרכז מורשת בגין, ומה ישאר החוג של שפרה ??.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה לא מקבל את מחקריו על
  חבר קיבוץ יגור   12/08/14 02:21
מלחמת השיחרור , אז מדוע אתה רוצה שיחקור את מה שקורה ב "צוק איתן" ? ,אני מבין שכשאתה עם עצמך ולא מול מסך המחשב עם הדחף להגיב, אתה יודע שמילשטיין צודק הן בהצגת העובדות ואפילו רחמנא ליצלן גם במסקנות, אבל כנראה דחפים עמוקים יותר בתוך נפשך המעונה מונעים ממך להודות בזה ואתה נגרר כחסר חוליות ואופי , אחרי שותפך למחשב ה"חייל ותיק" במרכאות כפולות ומכופלות.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין העכבר תחתום בשמך
  אלפרדו ב'   12/08/14 15:49
אין לך אומץ מינימלי לחתום בשמך.נראה אותך כותב מאמר ביקורת על הלום הקרב ממטוס סבנה שזקוק להשתלת ביצים ולא הצליח לדגדג ארגון טרור סוג ב'.איזה סקירונת על מבצע ממ"ן[מבצע מישגל נסוג] של בי-בו?..אבל יפטרו אותך ממכון ז'בו וממרכז מורשת בגין ואיך תוכל לחיות חולה פירסומת זקו ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
נפתחה לך הג'ורה גם ?
  חברקיבוץ יגור   12/08/14 18:22
כתוב תגובה ל- חברקיבוץ יגור
הפרעת זהות דיסוציאטיבית
  מטפל בבעיות נפש   12/08/14 18:52
מניתוח התגובות של מר מילשטיין ל-14 הפרקים שפורסמו באתר.תחת שמות מגיב שונים, מתברר שזה נעשה לא בכוונת מכוון,אלא עקב דחפים בלתי-נשלטים[ בשפת העם =פיצול אישיות.]במקרים מסויימים יש טיפול לתופעה.
כתוב תגובה ל- מטפל בבעיות נפש
25
כסף לחמאס תמורת שקט:פרוטקשיין
  חשדנית   12/08/14 13:49
זוכרים את הנוסחא ? כתבתי את זה כבר מזמן, עוד במהלך מבצע 'עמוד ענן'. עכשיו גם בנט אומר את זה:

rotter.net

נפתלי בנט, בדף מסרים:


נוסחת ״כסף לחמאס תמורת שקט״ - פרוטקשן מדיני
**
ביממה האחרונה פורסם כי ישראל נוטה להסכים לדרישת החמאס למימון ה״פקידים״ שלו בעזה.
**
בואו נגיד את האמת: הכסף יעבור למחבלים שחופרים מתחתינו, לייצרני הטילים ולאלה שיורים עלינו.
פשוט מאד.
**
זהו בעצם פרוטקשן מדיני:
תשלמו לנו - נירה עליכם אחר כך;
לא תשלמו - נירה עליכם עכשיו.
**
זוהי נוסחה של ״שקט תמורת כסף לטרור״ והיא תאפשר לחמאס לשקם את עצמו ולהתעצם לקראת הסיבוב הבא.
**
אי אפשר ביד אחת להילחם בחמאס, וביד השניה לממן אותו.
**
זאת בדיוק הסיבה שהחמאס מתעקש על קבלת המימון.
**
אני פועל בכל כוחי למנוע החלטה כזו בקבינט ואני קורא לחברי להתנגד לרעיון זה.
**
לא משלמים לחמאס. מכריעים אותו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
את צודקת אבל ביבי מפחד
  שבץ חלובה   13/08/14 22:22
האיש סרבן ליחמה כרוני וחשב שגם הפעם הוא יגיע להפסקת אש אחי שיחסל איזה 2000 אזרחים . אבל הפעם הם לא נפלו במלכודת שלו והחליטו להתיש אותנו. הם יודעים שביבי לא רוצה להלחם ומשחקים על זה עד הסוף. חכמי המלחמה הסינים מלפני 2500 שנים כבר הכירו תופעה של מנהיגות נוסח ביבי. מה דעתם על זה? צריך לקרוא את הספרים של אז. מה שבטוח שזה שהם בטח לא חושבים דברים טובים על הביבון שלנו. נניח שביבי היה הול ללאס ווגס להשתתף באליפות העולם בפוקר. אז לאיזה מקום היה מגיע? מגיע למקום אחרון אחרי שהיה מפסיד את כל הכסף ירושה שקיבל מאבא שלו.שחקן פוקר לא יכול להיות שחמט גם לא טוב בשבילו שש בש חלש מאוד. אולי טוב לדמקה משחק הזקנים הפנסיונרים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
26
מעניין מי מצנזר כאן תגובות
  מילשטיין או העורך   12/08/14 15:57
קשה לי להאמין שיואב יצחק מפחד ממילשטיין !!! ולא יתכן שיואב יתחק מאותם מילשטיינים ששמחו לרצח רבין
כתוב תגובה ל- מילשטיין או העורך
27
הכשלון של מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   13/08/14 12:28
מחבר ילקוט הכזבים ההיסטוריים הסתבך קשות. הוא קנה את הלוקשים והבלופים שמכר לו פונדק אבי מחדל ניצנים. שנאתו למפקדי הפלמ"ח עיוורה אותו וקלונו נחשף לעיני כל .לא עזרו ה"מתחזים "[תגובות מילשטיין בשמות אחרים] ו"המעודדות", מילשטיין נפל לבור עמוק. שימו לב זה מתבטא בירידה דרמטית של התגובות=עכשיו מילשטיין יבצע גיוס ויתחיל לשגר קללות וגידופים כדי לאזן את התמונה העגומה. הזקן המסכן התחרפן.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
זהו ,ירדת מידית ההילוכים
  חבר קיבוץ יגור   13/08/14 15:10
של הטרקטור ,הסתיימה העצירות?נעלמו הטחורים?אתה מחייך עכשיו ,איזה יופי היה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אמא שלך ירדה מהידית
  אלפרדו ב' הצעיר   13/08/14 17:28
ונסעה ישר מאפיקים למטולה, שם עלתה על ידיות אחרות.ועכשיו אתה ממשיך במעלליה...פיצול אישיות זאת מחלה ארורה,תסתכל במראה אורי ותחליט מי אתה ??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
והמקצוע העתיק של אימך?
  חבר קיבוץ יגור   13/08/14 17:57
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
עוד ג'ורה נפערה ביגור קיבוצי.
  חבר קיבוץ יגור   13/08/14 18:07
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
עלילות משפחת המילשטיינים
  אלפרדו ב' הצעיר   13/08/14 18:25
אורי ספר לקוראים מדוע גירשו את הוריך מהקיבןץ ?? מדוע גירשו אותך מהפנימיה בהדסים ? מדוע סולקת מהקורס בצנחנים ? אח"כ סע לעזה, דובר חמא"ס אבו עוביידה רוצה לחבק אותך ...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
28
יאללה מילשטיין לך לעזה
  חברי קיבוץ יגור   13/08/14 15:19
עמיתיך בערוץ אל ג'זירה מבקשים לראיין אותך במסגרת כתבה מקיפה על כשלונות צה"ל וסופה של מדינת הכיבוש הציוני.הם מלקקים את האצבעות כאשר הם שומעים אותך, אתה נביא הנחמה והתקוה שלהם, אז לך לעזור למחבלים המסכנים הנאנקים תחת מגפי הקלגס הציוני .[אל תספר להם שאנו מתכננים -אחרי היעלמות ביבי-את הנכבה השניה,דיר בלאק...]
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
29
תופסק ההתעללות במילשטיין
  צדקיהו הצדקן   13/08/14 18:58
כמה מהמגיבים כאן תוקפים בחמת זעם את המסקנות של מילשטיין ואת אופיו,מבלי להתחשב בנסיבות חייו הבעייתיות.הוא סבל מילדות קשה,היה דחוי בפנימיה ובצבא,וברור שאחד כזה מגיב בתוקפנות, בעיקר נגד מצליחנים.אנא התחשבו בו והפסיקו לבקר אותו[אם כי הבקורת מוצדקת..]
כתוב תגובה ל- צדקיהו הצדקן
30
כלבים מיגור נובחים-והאמת עוברת
  חבר קיבוץ יגור   14/08/14 06:18
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הכלבלבים מאפעל מייללים
  לוחם ותיק יגור   14/08/14 13:44
כל כלבלבי מילשטיין במצוקה רגשית. הם מייללים ומגירים ריר.הם הובסו והאמת נחשפה על אפם וחמתם. התברר כאן שהאשם בהפקרת לוחמי קיבוץ ניצנים למוות,לשבי ולחורבן,הוא מג"ד 53של גבעתי יצחק פונדק. עוד התגלה שפונדק שכר את שירותי "החוקר להשכיר"-אורי מילשטיין,כדי שיפרסם סילוף של של העובדות ויטיל את אשמת המחדל על המח"ט שמעון אבידן. אך המזימה כשלה ומילשטיין התגלה בקלונו,משת"פ =שכיר מיקלדת ,אוי לאותה בושה...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
למלשטינים בקיר יופיע מחר פרק ז
  מסיפורי מילשטיין   14/08/14 16:04
כתוב תגובה ל- מסיפורי מילשטיין
31
באיזה חלאה יאכיל אותכם מחר
  מילשטיין הנאלח ?   14/08/14 15:52
לכל הסוגדים לבאבא מילשטיין .
כתוב תגובה ל- מילשטיין הנאלח ?
32
מילשטיין ומבצע "צוציק"
  צייד מתחזים   14/08/14 17:01
חלפו חמישה שבועות מאז החל המבצע המופלא= מבצע "צוציק " בהנהגת שני המצביאים הגאונים ביבי ובוגי,ומילשטיין לא שיחרר ציוץ. זה מוזר,אם זה היה רבין "הלום הקרב" היה מילשטיין שוטף אותו בסחי ורפש,אז מה קורה ? האם נכונות השמועות שמילשטיין מפחד לתקוף את הלום הקרב מהליכוד ביבי ביזיוניהו,פן יסולק ממכון ז'בו ו"ממורשת בגין הדכאוני " ?? ולנו סיפרו שיפרה- ראומה-אור אור- סינדרלה-ואפילו דוד נ וההומו מיגור-כי אדונם אורי עשוי ללא חת-לא מפחד מאיש ומוכן להקריב עצמו על חשיפת האמת... אופס..אז אולי כל אלה הם בעצם אורי עצמו ושכיריו ? אז דחילק אורי קח את אופירה לוי והסרט איזו השמצה עסיסית על הכלבלב של שרה'לה,כמה חרפות וגידופים כמו שעשית לרבין הלום הקרב, זה יהיה שי נפלא לשבת לכל החבר'ה בקיבוץ ...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
איזה עלוב נפש - חסר כל
  חבר קיבוץ יגור   14/08/14 18:59
יושרה פנימית (שפן - קוראים לו מעט החברים שלו מאחורי גבו). כל הזמן משמיץ מי שלא חושב כמוהו ועכשיו מבקש ממנו דעה . עלוב נפש אמרנו, רכיכה יש לה יותר כבוד עצמי מהשפן הותיק.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ =-חקיין חולני
  צייד מתחזים   14/08/14 21:34
אחרי שנחשף והושפל עד עפר,נעלם למחילת מילשטיין,ושב משם בזהות ברוייה "חבר קיבוץ יגור ".כיוון שהוא חקיין מוגבל אימץ היצור לעצמו כינויים ליריביו שאנו הענקנו לו כמו שפן,רכיכה, ואפשר להוסיף לו גם תולעת כרץ,עלוקה ועוד . בדיקת התגובות של המתחזה השפל מעלה דימיון מפתיע לשפה ולסגנון של מילשטיין.המסקנה מילשטיין נוטה להתחזות, זה מתאים לטפילים...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אוי,אידיוט הקיבוץ-אין מילים
  חבר קיבוץ יגור   15/08/14 01:05
לתאר אותך, תמשיך להתפלש ברפש של עצמך, כי אתה בטח נהנה מזה, הנאה פרוורטית אם אפשר לומר.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ =אורי מילשטיין=חבר יגור
  צייד מתחזים   15/08/14 10:29
קוראים למחלה שלך הפרעה דיסוציאטיבית[פיצול אישיות],תגיד לשפרה להפסיק להתקמצן, לשלוף כסף מקופת החסכון ולשלם עבור הטיפול שלך.מצבך מחמיר מידי שבוע. וד"ש לפונדק הזקן שזימבר אותך...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
מחלתך-טימטום-אין מרפא לך
  ההומו מיגור   15/08/14 11:38
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
33
מדוע יואב יצחק מפרסם פסולת של
  מילשטיין הזה ???   14/08/14 17:02
מה מסתתר באמת מאחרי פרסום פרקי התועבה מהפשקווילים של מילשטיין באתר מחלקה ראשונה של יואב יצחק ??????????????????????????????????
כתוב תגובה ל- מילשטיין הזה ???
כדי שתקרא ותדע יותר טוב מה
  דוד נ   15/08/14 13:49
קרה באמת שם באמת במלחמת העצמאות.לא סיפורי פרופוגנדה ,העצמה אישית וחנפנות.
כתוב תגובה ל- דוד נ
34
או-אז כלבי יגור מחכים למחר ?
  חבר קיבוץ יגור   14/08/14 17:30
ל"חייל ותיק" בעיניי רק עצמו כמובן, בעיניי אחרים שמכירים אותו ,הוא נחשב לשפן קטן עם נזלת ....כתבתי משהו , אבל מחקתי , בין כה וכה לא תבין אז חבל להתאמץ- חכה למחר יחד עם שאר הלהקת הכ...
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כלבלב מאפעל משתוקק ליגור
  צייד מתחזים   14/08/14 18:52
מתחזה מילשטייני אומלל ,אתה מת להיות מיגור ,אבל אנחנו לא קולטים פסולת,קישטא לבית של מילשטיין ברמת אפעל שם מירבץ ומקלט המתחזים,ההזויים, הדחויים הדפוקים, מבקשי התשומי...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
תתאמץ ,תתאמץ ...אולי תצליח ???
  אני בז לך ושכמותך   14/08/14 19:58
כתוב תגובה ל- אני בז לך ושכמותך
35
אופירה -לשלוח לשחקן המכוער
  ז' אוסקר   14/08/14 21:43
נא לשלוח את הסרט על הברברים עם מילשטיין לתחרות הסרט הגרוע ביותר, בקטגוריות = השחקן המכוער ביותר,והסרט ההזוי והמשעמם ביותר.
כתוב תגובה ל- ז' אוסקר
אתה וחבריך רוצים לעשות רושם
  ראומה   15/08/14 19:35
שרבים הם המתנגדים למילשטיין (ועוד בפה מלוכלך), אז אתה כותב בכינויים שונים מאותו מייל. למשל הIP שלך כאן הוא IP של אלפרדו ב'.
כתוב תגובה ל- ראומה
36
סקופ: להפיל את הנצרות ולהשתלט
  חשדנית   15/08/14 10:06
על העולם עם האיסלאם, זה האמצעי של אובמה ושל הטייקונה שמפעילה אותו מאחור, לקראת הגעה למטרת העל שלהם: שליטה עולמית.

פירוט:

1. כידוע, כדי ליצור משהו חדש חייבים להרוס את הישן. אפילו ביהדות זה חוק ידוע: "וישן מפני חדש תוציאו".
אי לכך 'הם' תכננו את "הסדר העולמי החדש" שנועד להרוס את הסדר הישן, שבו הנוצרים והלבנים שלטו, ולהעלות את הסדר החדש שבו המוסלמים והשחורים ישלטו, על דתם ותרבותם.
הטייקונה התחילה את זה עם הרצת אובמה לנשיאות בארה"ב. כידוע, אובמה הוא שחור, מוסלמי והומו, וזה ממש התאים להם. הם שלפו אותו מהמכללה של חברת הדלק והריצו אותו לשלטון.
עוד פרטים כאן:
news1.co.il

2. צעד נוסף היה הקמת האיחוד האירופי. המטרה - להשתלט כלכלית ומדינית על אירופה. באמצעות השליטה באיחוד, אפשר היה לייבא את המוסלמים מאפריקה והמזרח התיכון לאירופה ללא כל הגבלה. גם אם הממשלות לא הסכימו (לדוגמא איטליה וספרד) האיחוד האירופי הכריח אותם בגלל שהיום הוא שולט על השיבר הכלכלי. בגלל השינוי הדמוגרפי, ההערכות הן שעד סוף המאה אירופה תהיה עם רוב מוסלמי.
עוד פרטים כאן:

idi.org.il

3. זאת הסיבה, שהנוצרים היום נטבחים בכל ארצות ערב, היכן שהטירוריסטים המוסלמים מדאעש ואל-קעידה מגיעים, ואף אחד בעולם לא נזעק לעזרתם. אפילו הוותיקן. שימו לב, האפיפיור לא אמר על זה מילה....

4. זאת גם הסיבה שארה"ב בדרך להפוך למדינת כל מסתנניה המוסלמים/היספאנים/מהגרים לא חוקיים, ואובמה אפילו מכיר בזכותם לאזרחות, כולל תכנית הביטוח שנוצרה בשבילם, אובמה-קייר, על חשבונם של הלבנים-הנוצרים שעוד עובדים....
עוד פרטים כאן:
nrg.co.il

5. זאת גם הסיבה שאובמה קידם את מהפכת 'האחים המוסלמים' בכל ארצות ערב כולל תוניסיה, מרוקו, אלג'יר, תימן, בחריין, עיראק, סוריה, מצרים, ותכף ירדן. ורצה לאלץ את ישראל לתת להם - לחמאס-האחים המוסלמים את הגדה המערבית (בהסכם עם אבו-מאזן תחילה), אחרי שקיבלו כבר את עזה.

בקיצור, "סדר עולמי חדש" לא רק במזרח התיכון, אלא גם באירופה וארה"ב, בקיצור עולם ומלואו.
ומה ייצא 'להם' מזה ?
אחרי שיצליחו להרוס את העולם הישן, 'הם' יוכלו להקים את הממשלה שלהם, של החונטה-הטייקונה, ולשלוט על כל העולם.
מי ומי בחונטה ?
המיליארדרים מארה"ב והאיחוד האירופי, אלה שהריצו את אובמה לשלטון....ביניהם משפחת המלוכה הבריטית, רוטשילד, רוקפלר, סורוס, פורד, קיסינג'ר, ברונפמן, שיף, מורגן...ועוד
כתוב תגובה ל- חשדנית
שוש ניתוח פשטני
  אנאליסט   15/08/14 13:32
צר לי, אך גם הפעם הוצאת תחת ידך פסבדו-ניתוח שתמציתו: האיסלם משתלט על העולם. זה טוב ונכון בערך כמו התיזה (האנטישמית) שהיהודים משתלטים ( או שולטים) על העולם. יתרה מכך, כבר היום אנו עדים לכך שהאיסלם למעשה חצוי ומלחמת חורמה נטושה בתוכו: האיסלאם למעשה נלחם בעצם בתוך עצמו ( ראי למשל מה קורה במצרים, סוריה עיראק ועוד). אותו הדין לגבי ה"טייקונה" - גם שם עשית סלט והכנסת וערבבת מין בשאינו מינו - כמיקשה אחת. עם כל הכבוד רוקפלר, רוטשילד , פורד סורוס ומורגאן אינם בהכרח מייצגים , בלשון המעטה, אינטרסים זהים. קיסינג'ר ואחרים היו מתגלגלים מצחוק לנוכח הסלט שעשית מהם. ואגב, לא הבנתי מה חשובה נטייתו המינית של אובאמה לכל ה"תיזה" שייצרת?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, קל מאד לזרוק בוץ
  חשדנית   15/08/14 15:56
ולברוח...
א. אם יש לך דיעה אחרת לגבי היחסים בין חברי הטייקונה, נא פרט. סתם לשלול בלי להסביר זה ממש לא רציני, בטח לא ממי שמכנה את עצמו אנאליסט
ב. הנטייה המינית של אובמבה בהחלט נכנסת יפה לתוך המשוואה - כידוע, הן ביהדות והן בנצרות יחסים כאלה הם תועבה ודינם מוות בסקילה: "וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם."
לעומת זאת, הדין באיסלאם סובלני יותר. לדוגמא - בקוראן אין עונש על משכב-זכר, ויש גם פאתוות שמתירות משכב-זכר כל עוד אינו בתשלום...
כתוב תגובה ל- חשדנית
לכן מילשטיין שוקל להתאסלם
  חושף סוטים   15/08/14 18:11
שפרה מחכה לך הפתעה לא נעימה. אבו-עוביידה הזמין את אורי להתארח אצלו לסופ"ש...
כתוב תגובה ל- חושף סוטים
העולם איננו מיקשה אחת
  אנאליסט   16/08/14 19:38
אינני מתכוון להתחרות איתך בליכלוך. השימוש במילה "ליכלוך" איננו טיעון . תגובתי הייתה עניינית ובתור מי שייצרה "תיזה" חובת ההנמקה וההסברים חלים קודם כל עלייך. 1. כפי שכתבתי, "התיזה" שלך טובה בדיוק כמו ה"תיזה" האנטישמית שהיהודים שולטים ומשתלטים על העולם. 2. הסלט שעשית עם אנשי ה"טייקונה" מקביל לראייתך הפשטנית את האיסלם כמיקשה אחת. קיסינג'ר איננו טייקון והוא נחשב כעושה-מדיניות - הוא אוליי נציג/שליח של טייקונים, אבל את זה צריך להראות ולבסס. כך למשל,רוקפלר ומורגן ידועים כעומדים בראש מחנות יריבים. 3. אגב, גם "האמריקקים" - ביטוי גס תרתי-משמע שאת נוטה להשתמש בו תדיר (גם לגבי מי שאיננו הומו *) - אינם מיקשה אחת, בדיוק כפי שהישראלים אינם מיקשה אחת. 4. לעניין הנטייה המינית של אובאמה והכתוב בקוראן עליה - אלו ,לעניות דעתי, אינם יכולים להוות הסבר ו/או עילה לגיבוש מדיניות כלל עולמית, אבל זכותך להאמין בדברים ביזאריים ככל שתחפצי. ------------------------------------- * אגב, מהיכן לקוחה הקביעה בדבר נטייתו המינית של הנשיא אובאמה ?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
37
להקים ועדת חקירה בלתי תלויה
  אלפרדו ב'   16/08/14 09:47
בהרכב שופט ושני היסטוריונים עצמאיים ,שתקבל מנדט לחקור את מחדל ניצנים. חייבים לחקור את יצחק פונדק[לא נותר זמן רב...],חייבים לחקור את אורי מילשטיין בחשד זיוף היסטוריה תמורת בצע כסף, ולחקור מדוע האתר הזה שיתף פעולה עם שני "הטייחנים".
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
רעיון מצויין של אלפרדו
  לוחם ותיק יגור   16/08/14 11:36
כך ייחשפו לעין השמש "שיטות המחקר" הנלוזות של מילשטיין-בכל התחומים,ואפשר יהיה לבדוק את כל המחדלים של פונדק המתחסד בשנים 1948-1972.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
38
כשלון טוטאלי של מילשטיין
  לוחם ותיק יגור   16/08/14 20:33
בפרשת הפקרת ניצנים יצא מילשטיין טמבל גמור.הוא קנה את הצ'יזבאטים של יצחק פונדק מבלי לבצע אפילו בדיקה ראשונית ונפל בפח.כך נחשפו "שיטות המחקר" של החובבן המתיימר להיות היסטוריון צבאי מוביל.ראוי שימצא לו שדה אחר להשמצותיו.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
על סמך מה אתה כותב זאת ?
  ההומו מיגור   16/08/14 21:41
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין תחליט מי אתה ??
  אלפרדו ב'   16/08/14 23:06
ההומו מיגור[בן הזוג הפסיבי של טפר] חבר קיבוץ יגור,אורי מעלשטיין, דוד נ, הכלבלב של גלילי,.הכי מצחיק שמי שתיחמן אותך הוא פונדק הזקן,ואנחנו חשבנו לתומנו שאתה הרבה יותר מתוחכם .איך עבד עליך הזקן הערמומי ויצאת אהבל ...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
39
לאוכלי הנבלות על 2 מיגור
  דוד נ   17/08/14 06:19
לא כל כך מהר. . .
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשטיין החייה את הפגר דוד נ
  אלפרדו ב' הצעיר   17/08/14 08:53
המבולבל מאפעל במצוקה קשה ,לאחר שנחשפו שיטות התגובה הנכלוליות שלו בניצוחה של שפרה הקשישה.אתם לא מתאימים למאה ה-21,אתם מוצגים ארכיאולוגיים.התרגילים שלכם חזרו אליכם כמו בומרנג ויצאתם נלעגים.פג תוקפו של מילשטיין,תפנימו ולכו למושב זקנים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
מה מצב הטחורים אצלך ? שמעתי
  חבר קיבוץ יגור   17/08/14 10:29
שההומו מיגור ביקר אצלך ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
טעית טמבל הוא ביקר בביתך
  אלפרדו ב' הצעיר   17/08/14 11:32
ברמת אפעל.מילשטיין "איש הטחורים"= ניכר שהנושא מעסיק אותך מאד ולכן לא פירסמת את הפרק השבועי.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
אצביע עליך בקיבוץ- תחייך
  חבר קיבוץ יגור   17/08/14 13:22
דרך אגב , הזיזו את האוליבר, אבל "הפרגסון נפט" עם הידית (בלי הכפתור) לשבת עליה , מחכה לך !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אין ספק מילשטיין סוטה
  צייד מתחזים   17/08/14 14:02
לפי תגובותיו כאן הוא הדרדר לאוננות מכנית.זה מאפיין זקנים מרירים שונאי אנשים.שפרה תפסיקי להזניח את הזקן ותתחילי לטפל במסכן.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
40
כשלונות מילשטיין
  אלפרדו ב'   17/08/14 09:23
מילשטיין ועדת מרעיו נכשלו ופשטו את הרגל סופית. הניסיון להעליל עלילות דם על אבידן קרס וחשף את ערוותם המצחינה.זה היה גול עצמי שבעקבותיו נקווה שהמשמיץ הלאומי ינוס למחילתו בביוב.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
41
שפרה מילשטיין נא להחליף דמויות
  אלפרדו ב' הצעיר   17/08/14 09:53
במקום דוד נ שאול ז',במקום ראומה תבוא חרמונה, במקום חשדנית תבוא חרמנית, ונשמח לשובה של סינדרלה.מה קרה לאור אור ודן דן מעדת המלקקים ? בקיצור יותר יצירתיות..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
42
הכשלונות של מילשטיין בנחשון
  צייד עכברושים   17/08/14 16:31
וביפו. הפילוסוף הבטחוני[מה זה ??],"גרגמל " המילשטייני מוכיח לנו שוב כי הוא בור ועם הארץ ואין לו מושג על מלחמת העצמאות. מילא זה[הוא היה ילד בן 8],אולם היום הוא קבע בנחרצות שלצה"ל לא היה סיכוי מול חמאס כי מצביאיו מסרבים לקבל את תורת הבטחון הגאונית של גרגמל וחתלתול[בן צדף ?]אף מילת ביקורת על המקק ביביהו שמנחה את הצבא.שערו בנפשכם איזה פה היה פותח גרגמל אילו ראש הממשלה היה רבין ז"ל,איזה מפל של חרפות היה נשפך מלועו המזוהם של מילשטיין.אבל כאן המאכער מתגלה כפחדן,יש לו מה להפסיד.
כתוב תגובה ל- צייד עכברושים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il