s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדוע עצרו המצרים
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  22/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הסיפור הרווח ששבע מדינות
  ראומה   22/08/14 13:15
ערב תקפו את המדינה שאך זה קמה, היה מוגזם ביותר. ואכן המצרים התאכזבו מאחיותיהם ששלחו את הלוחמים שלהם, רק כדי לצאת לידי חובה. וזה היה מזלנו. מדינות ערב אף פעם לא היו מאוחדות, ומדי פעם לחמו אלה באלה, שהרי שהדת שלהם היא דת החרב והחורבן.
כתוב תגובה ל- ראומה
ראשי מדינות ערב דאגו קודם כל
  אורי מילשטיין   22/08/14 14:35
לעצמם ולא רצו לסכן את צבאם לטובת ערביי ארץ ישראל
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
האיכות הירודה הכשילתם
  ערן גפני   23/08/14 18:44
ראומה ואורי, פלישת מדינות ערב לישראל ב-15 במאי 1948 היתה פרי החלטת הליגה הערבית ואכן 7 צבאות השתתפו בפלישה: מצרים, ירדן, סוריה, לבנון, עיראק וכוחות משלוח מסודאן וסעודיה. כמובן, לא כ ל סד"כ צבאות ערב השתתף בלחימה, אבל כשהישוב היהודי היה חסר מטוסים, טנקים ותותחים, הרי שברור כי לכאורה היתה עדיפות מכרעת לצבאות הפולשים על פני כח המגן והתיאור של "מעטים מול רבים" היה תיאור מדוייק של הלך הרוחות האמיתי ביישוב מחד ובקרב הפולשים מאידך. צריך לזכור כי הישוב, שהתקשה לנצח כנופיות שהיו חמושות, פחות או יותר, באותה רמת כלי נשק כמוהו, חרד מפני פלישה של צבאות סדירים שחלקם עבור אימונים בידי הבריטים. למזלנו, היום אנו יודעים כי העדיפות של צבאות ערב בכלי טיס, שריון וארטילריה לא באה לידי ביטוי בגלל שלא כל סד"כ הכוחות שלהם הופנה למלחמה (ואורי צודק כשהוא אומר כי בראש ובראשונה כוחות צבא אלו ראו את תפקידם העיקרי בשמירת המשטרים והשליטים בארצותיהם ולא במלחמה כוללת אמיתית). ועוד: איכות כח האדם שעמדו לרשות מדינות ערב היתה ירודה ביותר, הם חסרו מודיעין אמיתי על זירות הלחימה ועל רוח הלחימה היהודית. הם חשבו כי באו לטיול של כמה ימים שימחץ את כח ההתנגדות החלש של היהודים (שאותם לא החשיבו כלוחמים אמיצים) ותוך שבועיים-שלושה ייגמר הסיפור והם יחזרו למטרותיהם האמיתיות. אלא שזה הכשילם: חייליהם ומפקדיהם איבדו עניין במלחמה ברגע שהחלו הכשלונות הראשונים ואז נלחמו לשרידותם האישית ולא להגשמת המטרה של "השמדת ישראל". זו הסיבה שהמצרים והירדנים, הסורים והעיראקים, נלחמו בעוז כשהוטל עליהם להגן על עמדותיהם ועל שרידותם האישית וכשעורער שיווי משקלם - לא היססו לברוח כמה שיותר רחוק. זה היה מזלו של הישוב היהודי בארץ ישראל בשנת 1948 ועובדות אלו לא נשתנו. אם נשליך זאת לזמננו, לאור כל זאת מאד תמוהה ההססנות של מפקדי צה"ל ושל ראש הממשלה ושר הביטחון לנקוט יוזמות התקפיות מול חמאס, שבזך הכל מפגין "רוח לחימה" זהה לזו של הלוחמים הערביים מאז 1948.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
uGlVUGqOtEQP
  Barneyxcq   17/02/18 06:59
zEyhMq LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
 http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
כתוב תגובה ל- Barneyxcq
2
בואו חברי יגור-נעשה לכם טוב
  ההומו מיגור   22/08/14 14:40
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
3
טקטיקה מועדפת
  אור אור   22/08/14 16:04
כך נכנס צה"ל למלחמת העצמאות כשהלוחמה הזעירה היא הטקטיקה המועדפת שלו – כוחות קטנים, היכרות עם השטח (כולל "תיקי כפרים" מעודכנים על הכפרים הערביים), אלתור, לוחמת לילה{ציטוט} למה שצה''ל לא יאמץ מחדש את הלוחמה הנ''ל עם בעיית החמאס שקיימת בדרום כבר למעלה מ-14 שנה?!!!
כתוב תגובה ל- אור אור
אכן זה מה שראוי היה לעשות
  אורי מילשטיין   22/08/14 16:47
בשימוש האמצעים המשוכללים שיש היום.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
על זה נאמר "וישמן ישורון
  דוד נ   22/08/14 17:24
ויבעט" אם כי אפשר לומר כי ההתנהלות הפעם של המפקדים בשטח, לא הייתה מאחורי פלאזמות-עד כמה שאני ניזון מהתקשורת.תודה על הפרק הנוסף.
כתוב תגובה ל- דוד נ
4
שמחנו לראות שמילשטיין עוד נושם
  לא מקיבוץ יגור   22/08/14 16:52
כתוב תגובה ל- לא מקיבוץ יגור
הסגנון הוא של חבר
  יגור   22/08/14 18:35
כתוב תגובה ל- יגור
רבין שקרס, התחבא בממ"ד
  נאצר מחכה לרבין   22/08/14 21:45
14.1. אם הרמטכ"ל יצחק רבין שקרס, התחבא בממ"ד במלחמת ששת הימים, בבית משוגעים, אך הוצג כגיבור המלחמה ...ע"ע נאצר מחכה לרבין... _ אז מה נאמר ומה נדבר לגבי "איכות השקרים" שמוכרים לנו... _
 "איכות השקרים"
כתוב תגובה ל- נאצר מחכה לרבין
למה לא הזכרת את בגין שברח
  והתחבא כעכבר בבית   23/08/14 10:27
מילשטיינים צבועים ..לא תצליחו להשכיח מההסטוריה את מנחם בגין הפחדן הגלותי הפולני שברח מאחריותו כראש הממשלה לבוחריו הטיפשים .וברח בלי הסבר לביתו והסתתר שם עד צאת נישמתו ...........
כתוב תגובה ל- והתחבא כעכבר בבית
5
צה"ל הצליח? או שבעת הישובים???
  נצר יואב   22/08/14 17:02
7 התנחלויות עשו את העבודה ולא שום צבא. גם היום, בלי ישובי עוטף ישראל, בערך אותה הגזרה כמו אז, החמאס היה יושב לבטח קילומטרים מצפון וממזרח לרצועת עזה. גבולות 48' הם בעיקרם גבולות ההתיישבות. מה זה אומר? זהו יתרונה האינהרנטי של היוזמה והבעלות הפרטית על-פני שלטון ציבורי ריכוזי: שהוא בדר"כ הזוי, כושל ושפוט של אמריקה (ודרכה של האויב). ההבדל בין ישוב למטוס, הוא כמו בין פיל ופסנתר.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
אבל אז המתיישבים היו מוכנים
  אורי מילשטיין   22/08/14 17:17
לשאת בעול. היום הם בעיקר מייללים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
צה"ל מגרש יהודים ומפרקם מנשקם
  נצר יואב   22/08/14 20:03
באיו"ש דווקא היו מספר מתיישבים לוחמים נועזים ואפקטיביים, אבל רשויות המדינה העלימו אותם כמו בבריה"מ וגם השמידו הרבה ישובים יהודים באזח"ע (כולם) ובאיו"ש (מדי פעם). אפילו בעת טרור האוטובוסים בשנות התשעים היללות היחידות היו של השמאל הקיצוני שרצה להתמסר לערבים אפילו עוד יותר מהר. מנגנון המדינה, קשרי החוץ והמגזרים הפרזיטיים מקשים על החיים בסה"כ כמו האויב מן החוץ. רק תאר לך מה יקרה כשירשו בארץ לירות כדי להרוג את כל מי נכנס לך לשדה או לחצר הבית/מפעל. ברור מי יתרושש (עלוקות) ומי יתעשר (המוכשרים). תעיף את המדינה מכל מערכות ה-"חינוך" ומהשלטון המקומי. תבטל את כל סוגי ההטבות ותוריד מסים.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
6
כיבוש תל אביב
  משה מ   22/08/14 17:38
לפי מקורות מצרים ובריטים ידוע היום שהצבא המצרי לא תיכנן כלל לכבוש את תל אביב, מעבר לסיסמאות המתלהמות של הליגה הערבית על כיבוש כל הארץ.
היעד העיקרי של הצבא המצרי היה להשתלט על כל דרום הארץ, ולכן עיקר המאמץ ההתקפי ואחר כך ההגנתי היה לאורך ציר הרוחב החשוב ביותר בשבילו- הוא כביש מג'דל (אשקלון)-פלוג'ה (צומת פלוגות)-בית ג'ברין (גוברין).כך הוא היה יכול לחבור עם הכוח השני שעלה מעוג'ה (ניצנה) לבאר שבע והר חברון, והגיע עד רמת רחל,וניסה לכבוש אותה.
בגלל הבעיות הקשות שהיו לליגיון הערבי בלטרון,למרות כשלונות צה"ל לכבוש את המקום, הם פנו, ממש בתחינה לצבא המצרי לבוא לעזרתם. באופן מעשי, זו הייתה הפעם האחרונה של שיתוף פעולה אמיתית בין צבאות מצרים ועבר הירדן, ואחר כך כבר הייתה עויינות אמיתית בין הצבאות.
הצבא המצרי ניסה לעזור להם ולהגיע ללוד ורמלה ומשם ללטרון ולכן קידם כוחות לאיסדוד וייבנה. אבל אחרי שנבלם בגשר עד הלום,הוא לא ניסה יותר לנוע צפונה, והתרכז בהקמת מערך הגנה חזק לאורך הציר מג'דל-פלוג'ה-בית ג'יברין.
כתוב תגובה ל- משה מ
היה הסכם בין בן גוריון למלך
  אורי מילשטיין   22/08/14 19:56
עבדאללה ובגינו לא היו לצבא הירדן שום בעיות והוא לא היהזקוק לעזרה מצרית. להיפך, עבדאללה פחד שהמצרים ימנעו ממנו לממש את ההסכם הטריטוריאלי עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
חוכמה לאחר מעשה
  ערן גפני   23/08/14 18:30
משה, כל המקורות שטענו כי המצרים לכתחילה לא שאפו להגיע לתל אביב הם מאחרי המלחמה, ממש כמו אותם מקורות שטענו כי הערבים לא שאפו להשמיד את ישראל ב-1967 ושסאדאת בסך הכל רצה למצוא אמצעי לחץ מדיני להסדר שלום ב-1973. לדעתי אלה מקורות של "חוכמה לאחר מעשה"ש בעצם נועדו לתרץ את תבוסת הערבים בכל המלחמות נגד ישראל (עד מלחמת לבנון הראשונה והאינתיפאדה הראשונה) ע"י מחיקה בדיעבד של המטרות האמיתיות של הערבים ערב המלחמות ובימים הראשונים שלהן. לדעתי, שיתוף הפעולה של "היסטוריונים" ישראליים עם הכחשה בדיעבד זו נועדה להטיל את האשמה על המלחמות על כתפי ישראל כ"סרבנית שלום" סדרתית וכאחראית ל"בעיה הפלסטינית" וה"כוחנות והיהירות הישראלית" כגורמי אשמה על פרוץ המלחמה. אבל עובדות הן עובדות. ערב מלחמת העצמאות המצרים, הסורים והירדנים שאפו להכחיד את מדינת ישראל וכל כוחותיהם - כולל אמצעי הסברה כלפי פנים וחוץ - גויסו למטרה זו. כך היה גם בפרוץ מלחמת ששת הימים וערב מלחמת יום הכיפורים. לאחר כשלונותיהם בשלבים הראשונים של המלחמות, הם לא התקשו ליצור מודל 1984 של הכחשה בדיעבד של מטרותיהם הראשונים כדי ל"רפד" את כשלונותיהם המחפירים בדעת הקהל שלהם, שרק כמה ימים או שבועות קודם לכן פוטמה במסרים ש"הנה הולכים להפגש בתל אביב" ולזרוק את היהודי לים.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
7
לאורי - כמומחה לעבר...
  שפכטל   22/08/14 19:52
ואכן כתבותיו מאלפות אבל - בימים אלו אנו נמצאים במערכה לא פשוטה ומורכבת. כתוב בבקשה מאמר שכותרתו - למשל: מה הייתי עושה כראש ממשלת ישראל! מחכים לכתבה שבת שלום
כתוב תגובה ל- שפכטל
היום אין הרבה מה לעשות
  אורי מילשטיין   23/08/14 07:43
לכן, לעניות דעתי, על מערכת הביטחון הלקויה של ישראל להמשיך במה שהיא יודעת עם כל הליקויים. לאחר הפסקת האש, יש לגשת מיד לביצוע רפורמה יסודית במערכת הביטחון שאת עקרונותיה ניסחתי עם חברי אביתר בן צדף, בפרק האחרון של ספרי "עלילת דם בדיר יאסין - הספר השחור".

ובאותו עניין, ראה ניתוח מאקרו-היסטורי רלבנטי שלי בדף הפייסבוק שלי. להלן קישור.

facebook.com
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין,אם אין מה לעשות .
  מדוע אתה מקשקש   23/08/14 10:49
דוקטור מילשטיין.... תפסיק לחמש לנו את השכל על "עניות דעתך" .. זה לא דבר חדש שכל מה שעשית בחייך העלובים זה: רק לדבר,לברבר ולשקר.. אפילו בשרותך בצבא סדיר הגעת ב"עניות דעתך" רק לדרגת רב-טוראי שכיר-עט מלקק עכוז של מפקדך הנערץ הנגר רפול . ולדבריך בוויקיפדיה אפילו הצלחת להתחזות לקצין במילואים .דבר שיכול להשוות אותך ל"ג'ון פולארד" שגם השתמש לא כחוק בסודות מדינה לתועלתו האישית !!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מדוע אתה מקשקש
אתה לא חייב לקרוא בשקיקה
  ההומו מיגור   23/08/14 12:59
התובנות שלך גם לא מעניינות איש ובטח לא את ד"ר מילשטיין.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
נכון
  מאוד!   23/08/14 17:11
כתוב תגובה ל- מאוד!
לא הבנתי מדוע אתה טורח להגיב ?
  ההומו מיגור   23/08/14 13:45
ואם אתה כזה איש גיבור ומקיש על המקלדת,מדוע אתה פוחד להיחשף ? מה יש לך לסתיר ?
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
8
אזהרת אמינות
  קבלות   22/08/14 22:13
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
מילשטיין פשוט סקלרוטי וטועה
  בזהותו העלובה   23/08/14 10:21
צריך הרבה רחמים וסבלנות לקשיש תשוש נפש הזה..
כתוב תגובה ל- בזהותו העלובה
9
הבעיה של בן גוריון ודורו
  חשדנית   23/08/14 10:07
היא - שהם ניסו להקים בארץ תנועה סוציאליסטית וציונית, אבל נטולת יהדות. זאת הסיבה שהקימו בתי ספר ממלכתיים כדי 'לחנך מחדש' את הדור הצעיר בארץ ישראל על ברכי הדרך הסוציאליסטית האנטי-יהודית שלהם. הם הצליחו חלקית, ולכן חלק גדול מהיהודים בארץ רואה את עצמו כ'מסורתי' אבל לא כ'חרדי-דתי'. כמובן, שרעיון העיוועווים של בן גוריון ודורו נועד מראש לכישלון. שהרי לא יתכן שציונים יתכחשו ליהדות. זה הרי דבר והיפוכו. השאיפה לחידוש ציון פירושה שאיפה לחידוש העם היהודי בארצו. עם יהודי זה אומר תנ"ך אבל לא רק, אלא גם הלכה יהודית אמונה יהודית ואמונה בקב"ה ובקיצור דת. ואכן, כל הרעיון של בן גוריון ודורו התברר כעורבא פרח, ומתחילה, כצפוי, תנועת הנגד שקוראת לעצמה 'חזרה בתשובה' ו'התחזקות'. ואכן הרבה מאד הולכים ומתחזקים בדרך זו, הדרך של חזרה לשורשים שלנו. וגם מבחינה פוליטית מתחילה ומתעוררת במקביל תנועה חדשה, שבסופו של דבר תיקח את השלטון בישראל לידיה, וזה יקרה מוקדם יותר ממה שחושבים. התנועה הזאת היא עדיין בראשיתה אבל היא היחידה שיש לה זכות לקרוא לארץ ישראל - מולדת. זו התנועה של הציונות הדתית הלאומית. הם החיילים הנחושים והאמונים ביותר של צבא ישראל. הם הצאצאים האמיתיים של יהושע...כובשי כנען בסופה, והם אלה שיקימו לנו את ממלכת ישראל השלישית. אמן. במהרה בימינו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
הבעיות התחילו עם יוחנן בן זכאי
  אורי מילשטיין   23/08/14 10:37
להלן תובנה שהעליתי היום בדף הפייסבוק שלי. את מוזמנת להגיב שם יחד עם קוראים אחרים:

מדוע כבר הובסנו במבצע "צוק איתן", בל קשר לתוצאותיו הסופיות?!

קבלת ההחלטות בתחום הביטחוני, במדינת ישראל, לקויה מאוד מאז הקמתה ולמעשה מאז ראשית הציונות. כל העם רואה את הקולות האלה במבצע "צוק איתן" שבו החמאס כבר הביס את צה"ל בעצם העובדה שזמן כה ממושך הוא לא הובס קבע את סדר היום במדינת ישראל וכפה עליה לנהל אתו משא ומתן. הטעם היסודי לכך שלישראל יש מערכת ביטחון לא יעילה היא המהפכה הרבנית שחולל יוחנן בן זכאי, בשיא המרד הגדול נגד הרומאים, לפני כאלפיים שנה ועיקרה: כדי שיהדות התורה תמשיך להתקיים (דבר שעליו ויתר ישו מנצרת) , יש לוותר על רעיון הריבונות העברית, שהגה אברהם אבינו ופיתח משה רבנו. כך נמנע ממעורבות במלחמות. בן זכאי לא רק ויתר על בית המקדש, שהיה סמל הריבונות, אלא היה שותף פעיל להריסתו בכך שהתחבר למצביא היווני פומפיוס שצר על העיר ושבנו טיטוס החריב את הבית. במונחים של היום בן זכאי היה משת"פ, והיהדות הרבנית כוללה מבוססת מאז על רעיון המשת"פיות, דהיינו: הסתמכות על אחרים. זאת גם ההצדקה היסודית להתנגדות הציבור החרדי לגייס תלמידי ישיבות לצה"ל. לגבי דידם, הריבונות היהודית תחזור רק בימי המשיח, דהיינו - באחרית הימים. מכאן שבאלפיים השנים, מאז יוחנן בן זכאי אנחנו חיים בהשפעת יהדות רפורמית הסותרת את תורתם של אברהם אבינו ומשה רבנו שהיו אנשי מלחמה. כך נוצרה היהודית הגלותית המתרחקת מחשיבה ביטחונית ומונעת פיתוח תרבות ביטחון של ממש. ניסיונם של זאב ז'בוטינסקי ואחרים לפתח תרבות ביטחונית בעם ישראל לא צלח.

facebook.com
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
קשקוש בלבוש של חולה נפש
  מילשטיין התחרפן   23/08/14 11:09
כתוב תגובה ל- מילשטיין התחרפן
מילשטייין, אנחנו כל כך מעטים
  חשדנית   23/08/14 13:06
רק 6 מיליון יהודים-ישראלים, שאנחנו חייבים להתחבר עם איזושהי מעצמה כדי לשמור על מדינתנו ועל עצמנו בחיים. ברור שהמעצמה הזאת חייבת לכבד אותנו ואת אמונתנו שאם לא כן אין טעם בכלל ב'משת"פיות' כזאת.
המסקנה - חייבים להעיף את אובמבה ולחפש גורם אחר שישמור עלינו, לפחות באו"ם עם ווטו, ושיכבד אותנו ואת המסורת שלנו, ושיאפשר לנו להמשיך להחזיק בכל חלקי המולדת בעיקר יהודה שומרון וירושלים. לדעתי רוסיה בדרך להיות אחת כזאת...
חוץ מזה, אצל בן גוריון היה תהליך הפוך מזה שתיארת. בן גוריון רצה מדינה בלי יהדות, לעומת יהדות בלי מדינה של יוחנן בן זכאי....
כתוב תגובה ל- חשדנית
נכס אסטרטגי
  אורי מילשטיין   23/08/14 17:05
חשדנית,

א. בן גוריון אכן רצה מדינה בלי יהדות, אבל לא הצליח להיפטר מן הגלותיות, שהיא יהדות בן זכאי. מכאן שביקש להיפטר מבן זכאי אך נפטר רק מיהדותו.

ב. ההתחברות שלנו עם מעצמת על מחייבת אותנו להיות נכס אסטרטגי, דהיינו, יעילים מאוד מבחינה ביטחונית. אם לא נספק את הסחורה כפי שלא ספקנו מאז מלחמת ששת הימים, לא יתייחסו אלינו ברצינות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין, מה עם יום כיפור ?
  חשדנית   23/08/14 19:20
ארה"ב דווקא דורשת מאתנו להציג חולשה ואיפוק, כדי לספק את החברים שלה ממדינות ערב, ולכן קושרת לנו את הידיים בכל המלחמות שלנו מאז השותפות איתה. ע"ע מלחמת יום הכיפורים ועד החמאס בעזה היום. אולי זה 'נכס איסטראטגי' בשביל ארה"ב אבל בטח שלא עוזר לנו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
10 שנים אחרי...ועדיין נכון
  חשדנית   18/04/24 20:07
ארה"ב היא האויב הגדול של ישראל, ככל שנקדים לדעת זאת כך נוכל להתגונן מפני פרעות ביהודים נוסח טבח 7.10.23 ומתקפת 400 הטילים על ישראל משטח איראן באפריל 2024. וגם אחרי הפרעות האלה ארה"ב קושרת לנו את הידיים כדי שנמשיך להיות חלשים ומתגוננים. לצערנו, ביבי משתף אתם פעולה.. נקווה שהציונות הדתית תקח את הבחירות בפעם הבאה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
"מצביא היווני פומפיוס"????
  גלילי   26/08/14 21:42
אמירה מלאת שגיאות ששום בוגר בי"ס יסודי לא אמור לפלוט פומפיאוס לא היה יווני כי אם רומאי. בזמן המרד הגדול הוא היה מזמן שוכן עפר. מי שצר על ירושליים בזמן המרד היה המצביא הרומאי (לימים הקיסר) אספסיאנוס. בנו טיטוס השלים את המלאכה של החרבת ירושליים. והטענות ביחס לבן זכאי הזויות שכן תלמידו רבי עקיבא הוביל מרד דתי-לאומי ברומאים בהיקף גדול. האשמים המרכזיים בגלותיות היו הקנאים שלא רק שיצאו למלחמה שסיכויי הניצחון בה קלושים אלא אף הפכו את אותם סיכויים לנמוכים מאפס דרך המלחמות הפנימיות שלהם.
כתוב תגובה ל- גלילי
את הטענות על הקנאים אנו
  חבר קיבוץ יגור   27/08/14 06:45
מכירים ושופרם הגדול והידוע הוא האלוף יהושפט הרכבי. לפעמים אני חושב , שבכל זאת הם צדקו , כי לולא האתוס שהשאירו לנו אותם קנאים, העם היהודי לא היה שורד(או כקבוצה קטנה כמו היאזידים). רק החלמות ל"חדש ימנו כקדם" הם הם שהחזיקו וחיזקו את העם היהודי במשך הדורות .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
האשמים בגלות לא היו 'הקנאים'
  חשדנית   27/08/14 19:38
אלא משתפי הפעולה עם הרומאים. משתפי הפעולה הם שגרמו לחיסולו של המרד. הם מסרו את העם היהודי תמורת 'סיר הבשר' לאימפריה הרומית. אפשר להקביל אותם היום לסמולנים מהקרן לישראל חדשה (NIF) או פשוט לקרוא להם 'סופניים', הכינוי שהדביק להם בוגי יעלון. מי שטען שהמרד היה חסר סיכוי טעה, שהרי גם את האימפריה הרומית הגדולה הפילו בסוף שבטים קטנים מגרמניה...
ומי יודע, אם אנחנו היינו מנצחים אז את הרומאים, האימפריה הייתה יכולה ליפול עוד קודם...קוראים לזה - אפקט כדור השלג.

אחד מראשי הבוגדים אז היה יוספוס פלאביוס.
יוספוס פלביוס (יוסף בן מתתיהו), בוגד ועוכר ישראל מימי הרומאים. הסתנוור מהמעצמה העולמית (רומא=ארה"ב) והפך להיות שליחם ומרגלם בארץ היהודים. דבר ראשון העמיד את עצמו בראש המרד בגליל, כשלמעשה שימש גייס חמישי של הרומאים בארץ. בתפקידו כמפקד המרד גילה לרומאים את הדרך לכבוש את העיר המבוצרת יודפת, בירת הגליל, ובכך פינה להם את הדרך לכיבוש ירושלים. בירושלים שימש כמרגל וחוקר שבויים יהודים שברחו מהעיר, גילה לרומאים את כל מבואותיה ומוצאותיה, כולל המנהרות מתחת לפני השטח ובעזרתו כבשו הרומאים את העיר והעלו באש את בית המקדש. על זה קיבל פרס -
בית אחוזה ברומא (ביתו של המצביא הרומי טיטוס, בנו של אספסיאנוס שהפך אח"כ לקיסר), מתן חסותו של הקיסר ברומא באמצעות הענקת שם משפחתו של טיטוס - פלביוס - ליוסף בן מתתיהו, תשלום חודשי קבוע מקופת האימפריה, ואפילו אחוזה ביהודה.
פועל יוצא מעזרתו של פלביוס לרומאים היה -
חורבן בית המקדש וגלות 2000 שנה....

ואם לא נזהר גם עכשיו, הבוגדים האלה יובילו אותנו עוד פעם לגלות
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה אנכרוניזם
  גלילי   28/08/14 07:48
את מערבבת תופעות של תקופות שונות וזה יוצר תמונה מטעה. למשל, בזמן המרד הגדול האימפריה הרומית הייתה בשיא כוחה. השבטים הגרמאנים כרסמו בה רק תקופה ארוכה לאחר מכן. והם לא היו "קטנים" אלא עמים גדולים ולמודי מלחמה ששרצו על שטחים עצומים. בן ממתיהו לא הסגיר דבר ביחס ליודפת שכן הוא שהה בעיר בעצמו עד הרגע האחרון ורק אז הסגיר עצמו. כנ"ל ביחס לירושליים שכן הרומאים פרצו את החומות ולא נכנסו דרך שום מעבר סודי שבן מתתיהו הסגיר לידיהם. גם אם למרד הקנאים היה סיכוי, הם ביטלו אותו במריבות הפנימיות בינם לבין עצמם. חז"ל כידוע ברובם לא התייחסו אליהם בצורה חיובית.
כתוב תגובה ל- גלילי
קשקשן, לך תלמד היסטוריה
  חשדנית   28/08/14 11:01
1. אם המרד היהודי היה מצליח - מרידות נוספות נגד רומא היו עומדות בתור בכל המקומות שאותן כבשה (כולל באזורים של השבטים הברברים), ומובילות בסופו של דבר להתמוטטותה. אפקט כדור השלג. כל אימפריה יכולה להתמוטט, אפילו בשיא כוחה, אם יש כוח מספיק נחוש שעומד מולה. אגב, גם הרומאים ידעו את זה ולכן שלחו לכאן כוח צבאי גדול מאוד, יש אומרים שאפילו רבע מהסד"כ שלהם...כמעט 80,000 לוחמים, כדי לחסל את המרד.

2. יוספוס לא רק היה ביודפת אלא היה גם מפקד המרד שם. הוא בעצמו כותב שהעיר נכבשה בגלל אדם אחד שחשף בפני הרומאים את הכניסה הסודית לעיר ומתי כדאי להם לתקוף, ובכך גרם לנפילתה של העיר שהייתה המבוצרת ביותר בגליל. הוא אמנם לא כתב מי היה הבוגד הזה (מסיבות מובנות), אבל עצם העובדה שאספסיאנוס (בתקופה הזאת עוד היה המצביא שניהל את המלחמה ביהודה ולצידו בנו טיטוס) לא מוציא את יוספוס להורג להיפך, נותן לו כבוד ואפילו שם עליו שמירה (מפני המורדים), מעידה על כך שהבוגד לא היה אלא יוספוס בעצמו.
אגב, בספרו 'חיי יוסף' הוא כתב בפירוש כי שליחותו לגליל הייתה מטעם הרומאים ותפקידו היה להשקיט את הקנאים דורשי המרד. הוא גם כותב שניקנור, אחד משרי הצבא הרומי שצרו על יודפת היה חבר שלו משכבר הימים, מהתקופה שבה שהה יוספוס ברומא. הכל מתחבר בסוף.

3. לגבי כיבוש ירושלים, ברור שעזרתו של יוספוס לרומאים הייתה מכרעת - החל מהיכרותו את העיר על כל חלקיה העליונים והתחתונים והמערות והמנהרות התת-קרקעיות שלה כמי שהיה בן-העיר ממעמד האצולה של הכהנים (ידוע היום מחפירות בירושלים שחלק מהמורדים התחבאו במנהרות מתחת לפני הקרקע וגם נרצחו שם), המשך בידיעתו את שתי השפות ויכולתו לשמש כמתורגמן לדברי השבויים, וכלה בקשרים שהיו לו עם תומכי רומא בתוך העיר עצמה. כל אלה עזרו לטיטוס לכבוש את העיר. אין פלא שיוספוס תוגמל כפי שתוגמל - קיבל את ביתו של טיטוס ברומא במתנה.

4. המלחמות בין היהודים אכן תרמו תרומה מכרעת לחיסול המרד. אלה מהיהודים שהיו בעד הרומאים עזרו להפיל אותנו. היום היו קוראים להם 'סופניים' או סמולנים... אילולא הבוגדים האלה, אולי בית המקדש לא היה נחרב, ואנחנו לא היינו יוצאים לגלות 2000 שנה. חומר למחשבה.

עוד פרטים על בגידתו של יוספוס כאן:
flaviusjosephus1.blogspot.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
בן-גוריון ודורו הקימו מדינה .
  והדוסים הרסו אותה   23/08/14 11:04
אנחנו החילונים מדורו של בן-גוריון הקמנו מדינה לתיפארת . יבשנו ביצות סללנו כבישים .בנינו מושבים קיבוצים וערים . יצרנו כלכלה ותעשיה למופת, הקמנו את הצבא הטוב ביותר באזור מחייתינו , והגענו לחלל !!!------- עד שהגיעו החרדים והדתיים שנוררים אותנו במדרון החלקלק למדינת הלכה מפגרת שמתאימה כניראה לאנשים מסוגך !!!!!!!
כתוב תגובה ל- והדוסים הרסו אותה
התנועה שקראה להקים יהודי
  אור אור   23/08/14 11:44
חדש יצאה לפנסיה בצורת אנשי הפלמ''ח ותנועת הקיבוצים. מוכיחה את כישלונה בהקמת בתי כנסת בקיבוצים רבים. ככל הנראה אין האדם יכול לברוח או להתנתק משורשיו כי בלי שורשים אין העץ מכה שורשיו בקרקע וממילא קיומו לוטה בערפל.
כתוב תגובה ל- אור אור
ואם הוא בכל זא מתנתק משורשיו
  אורי מילשטיין   23/08/14 13:34
ואין הוא יכול להתנתק מהדי. אן. אי. שלו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
10
ניסו לשחק משחק כפול וניתפסו
  hd   23/08/14 14:08
כתוב תגובה ל- hd
11
"אופק מדיני חדש"
  חשדנית   23/08/14 15:24
מה הכוונה בהצהרה הזאת של נתניהו ?

הכוונה היא כזאת - הולכת ונרקמת ברית חדשה, ברית ישראלית-ערבית, שמתנגדת למהלכים של מימשל אובמבה במזרח התיכון.

חברי הברית החדשה הם - סעודיה, מצרים, האמירויות במפרץ הפרסי וישראל. נקרא לה בקיצור: 'ברית הנבגדים'

הברית הזאת עומדת כנגד ברית אחרת - הברית בין ארה"ב קטר ותורכיה שמקדמת מזרח תיכון חדש...

שני הגושים הנ"ל נמצאים כעת בעימות שבמרכזו החמאס בעזה, אבל גליו מתפרשים על פני העולם כולו.

העניין הוא כזה - 'ברית הנבגדים' מתנגדת ל-2 היוזמות החדשות של ארה"ב במזרח התיכון. היוזמה ה-1 היא הקמת ח'ליפות איסלאמית חדשה בראשותו של ארדואן מתורכיה, והיוזמה ה-2 היא הסכמה לתכנית הגרעין של איראן. שתי היוזמות האלה מאיימות על קיומן של מדינות 'ברית הנבגדים', אשר על כן פנו לעזרתו של פוטין (ואולי גם מדינות ה-BRIC) ונענו בחיוב !

- אין פלא שפוטין הודיע כי ביטל את התכנית להעביר טילי S-300 לאיראן ולסוריה
- אין פלא שהגנרל וכעת נשיא א-סיסי ממצרים פועל נגד החמאס ובעד ישראל
- ואין פלא ששר החוץ הסעודי הכריז היום בכינוס של אנשי דת מוסלמים מכל העולם: "עלינו לחדול משנאתנו למדינת ישראל, ולנרמל את יחסנו עם מדינת יהודים."
שר החוץ הסעודי אמר את הדברים בכינוס העולמי של חכמי דת איסלאמים שנערך בג'דה.
להלן קטעים מדברי שר החוץ סעוד בן פייסל סעוד:
המזרח התיכון זקוק היום יותר מאי פעם, לשלום ולדו קיום וערב הסעודית, כמדינה מוסלמית מובילה מוכנה להקריב קרבנות במשא ומתן לשלום ולעודד את הנשיא עבאס לנקוט באותה מדיניות.
החמאס הוא האחראי היחידי לסבלם של הפלשתינים ויש להביאם לדין על פשעיהם. הוא עוד הוסיף ואמר שתסכולו של העולם הערבי מהחמאס, הולך וגובר והוא מאבד את סבלנותו, כי כל מה שהחמאס מבקש זה עוד מלחמות."

מקור:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
ההיסטוריה אינה קופאת על שמריה
  אורי מילשטיין   23/08/14 20:42
תמיד נוצרות אפשרויות חדשות. צריך רק לדעת לנצל אותן מבלי לשפוך את התינוק עם המים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
סקופ! ארה"ב מקדמת מלחמה עולמית
  חשדנית   24/08/14 00:27
כדי למנוע את המגה-משבר-כלכלי הצפוי שלה, שעומד ממש על סף דלתה.
בדיוק כמו שעשתה בשנות השלושים, כאשר קידמה את הנאצים לשלטון (כזכור, פורד מימן את היטלר) כדי לעודד את פריצתה של מלחמת העולם השניה. את המלחמה ההיא תיכננה ארה"ב דווקא על אדמת אירופה הרחוקה, כדי למנוע מהקטסטרופה להגיע אליה הביתה. באמצעות המלחמה העולמית ההיא ניצלה ארה"ב מהשפל הגדול שהחל בשנת 1929 ואיים לחסל אותה, לא רק כלכלית, אלא גם מדינית....

כעת ארה"ב נמצאת על סף משבר דומה ואפילו חמור יותר, והפיתרון שלה הוא - לחזור ולעשות את אותו הדבר, מה שנוסה כבר בהצלחה בעבר. הפעם ארה"ב מקדמת את האחים המוסלמים/דאע"ש/אל-קעידה לשלטון כדי לעודד שוב פריצתה של מלחמה עולמית, שוב הרחק מביתה, ובפעם הזאת הקורבן הוא - המזרח התיכון....

עד עתה הכל היה על אש קטנה. קראו לזה מהפיכות 'האביב הערבי'. מלחמונת פה ומלחמונת שם לא משהו ענק כמו מלחמת עולם שלישית, אבל עוד היד נטויה. ארה"ב אמנם הצליחה להשיג חוזים להספקת נשק במיליארדים לכל הצדדים המעורבים (קטאר לבדה קנתה מארה"ב נשק בשווי 11 מיליארד דולר), אבל זה בקטנה. ארה"ב מתכוננת עכשיו למלחמה ה-ג-ד-ו-ל-ה הבאה, שתסדר לה את הכלכלה שלה מחדש. והיכן זה יתחיל ? מי יודע.... מה שכן ידוע זה מי יהיו הצדדים במלחמה - איראן השיעית (שתהיה כבר גרעינית) מול הח'אליפות של האחים המוסלמים הסונים...זאת הסיבה שארה"ב תומכת בשני הצדדים, מעודדת ומקדמת את שניהם לקראת....ה-D DAY

ומה קורה אתנו ? ביבי גם מתכונן... דבר ראשון צימצם את הכסף המזומן שבידי האזרחים, באמצעות חוק...וזה כדי שהבנקים לא ייפלו כשנרוץ לקחת מהם את שטרות הכסף המזומן (שאין להם) מחשבוננו...מיד עם פרוץ המלחמה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
יוראסיה דווקא מעורבת בענקי
  נצר יואב   24/08/14 06:01
יוראסיה דווקא מעורבת בענקי: א. דרך הפוטש באוקראינה שמאיים על רוסיה. ב. דרך אירן שמאיימת גרעינית על רוסיה וסין: essential-intelligence-network.blogspot.com ג. כל המוסלמים במערב אירופה, או שמא נאמר מערב יורביה?
כתוב תגובה ל- נצר יואב
ואיך אוקראינה נכנסת לתמונה?
  אורי מילשטיין   24/08/14 06:31
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
סקירת ההכנות לקראת המשבר
  נצר יואב   24/08/14 06:37
ההכנות לטארפ 2.0: קישור
כתוב תגובה ל- נצר יואב
מה יבוא קודם? המלחמה או הנפילה
  חשדנית   24/08/14 10:53
האם תפרוץ מלחמת עולם שלישית ? זה תלוי רק בדבר אחד - אם ארה"ב תיפול קודם... זאת הסיבה שרוסיה ומדינות הבריק עושות כעת מאמצים אדירים להפיל את ארה"ב - לא באמצעות מהלכים צבאיים אלא דווקא באמצעות מהלכים כלכליים. המאמצים הם בכיוון של ביטול הדולר כאמצעי תשלום בינלאומי. סין, רוסיה, הודו, ומדינות רבות אחרות חתמו על הסכמי סחר המבוססים על המטבע של כל אחת ואחת מהמדינות ולא על הפטרו-דולר.

בשלב הבא הם יוציאו את כל ההשקעות שלהם מארה"ב ו/או יוציאו למכירה את כל האג"ח האמריקאי שברשותם. הצעד האחרון ייאלץ את הבנק הפדראלי להדפיס עוד דולרים כדי לקנות את האג"ח בכדי שארה"ב לא תפשוט רגל ותכריז על שמיטת חובות...במקרה כזה הדולר כבר לא יהיה שווה אפילו את הנייר עליו הוא מודפס.

צעד נוסף יכול להיות ביטול הבנקים המרכזיים, באותן מדינות שמתנגדות לארה"ב, בנקים שהם למעשה פרטיים וכפופים לבנק הפדראלי בארה"ב, שגם הוא בנק פרטי. בנק ישראל כידוע גם הוא בנק פרטי וכפוף לבנק הפדראלי. אין פלא שסטנלי פישר שהיה שעבד בעבר בקרן המטבע הבינלאומית (עוד מוסד אמריקאי פרטי) עבר לנהל את בנק ישראל ומכאן עבר לתפקיד סגן יו"ר הבנק הפדראלי בארה"ב.

כמובן, יש עוד אמצעים כלכליים שיכולים להביא לנפילתה של ארה"ב, רגע לפני שתצליח להוציא לאור את תכניתה השטנית למלחמת עולם שלישית, שתכלול חיסול שני שליש מאוכלוסיית העולם והקמת ממשלה העולמית.
לא לשכוח שהמוסד של האומות המאוחדות (או"ם) הוקם על ידי ארה"ב אחרי מלחמת העולם השנייה, ובאמצעות האו"ם היא שולטת על הרבה מההחלטות הגלובאליות. אחרי מלחמת העולם השלישית ארה"ב כבר תקדם את הקמת הממשלה העולמית, על הריסות העולם הישן. ועל זה העיד כבר פרס, חתן המדלייה הנשיאותית של אובמה: יקום "סדר עולמי חדש"
כתוב תגובה ל- חשדנית
13
כשאני קורא את
  ההומו מיגור   24/08/14 13:49
התגובות של היהודו-נאציים בעיקר מהקיבוצים כאן,שכל כך מתאים להגדרה של פרופ' ליבוביץ. את הרגשת "האדם העליון" שנטעו בהם ההורים והמפלגה, את עילגות הפה ודלות השפה שמראה את רמת החינוך שקיבלו. את החזרה על תגובות של אחרים ללא שום חידוש מקורי שמראה על רמת האינטליגנציה של נמוכי המצח האלה. את מקהלת הקול האחיד שכלל לא מתייחס לכתוב אלא לאנשים ,דבר שמראה על "שטאנץ" מחשבתי שמתאים לרוסיה הקומוניסטית- מקור השראתם. אני חושב על גבורי הפלמ"ח כגון דודו צרקסקי וידידיה פילון. חיים פוזננסקי וזרובבל הורביץ, אהרון שמי (חברים מספרים על ג'ימי) שמעון אלפסי בקרב הקסטל (הטוראים יסוגו המפקדים בחיפוי - היה מרוקאי אם אני לא טועה). על שלמה סטוצקי מפקד שיירת חולדה שנהרג (ורבין שברח) ועוד אלפים מאנשי הפלמ"ח שנהרגו בגלל כשלונם של מפקדים שמזכיר ד"ר מילשטיין. אתם נמוכי המצח קיבוצניקים אידיוטים בכל המובנים עוד יש לכם מה להגיב ? לא, אל תענו אין טעם , אתם לא שווים אף תגובה ואף התייחסות וגם לא את הקרבתם של אלה שהזכרתי ולא הזכרתי -- ההומו מיגור
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
נפלת בפח מילשטיין האהבל
  ההומו מאפעל   24/08/14 17:33
אם היו לי ספקות מי זה המתחכם המגיב בשם "ההומו מיגור" או "דוד נ ",[מאותה כתובת ip ] הם נעלמו כליל. בתחילה הוא הופיע במסוה של צעיר המבקש לדעת על קרבות תש"ח ממילשטיין כי הידע שלו שטחי,אך בלהט ההתנצחות הוא שכח את דמותו ולפתע "שפך" כמות מרשימה של גיבורי הפלמ"ח שרק היסטוריון צבאי ותיק יכול להכיר. אז נעים מאד מר מילשטיין המסתתר,קודם כל גילינו שאתה מסתתר בארון,ושנית אולי תגלה לנו מה הקשר שלך לדוד נ ?? וחוץ מזה כולם יודעים בזכותך שיצחק פונדק הפקיר למוות ,לשבי ולחורבן את לוחמי ניצנים.ירית לעצמך ברגל.
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
14
פונדק הפקיר את ניצנים
  ההומו מאפעל   24/08/14 14:18
זאת עובדה מוכחת. אורי מילשטיון ניסה לחלץ אותו מהמחדל ההיסטורי [תמורת בצע כסף]אך נכשל, ועתה יודעים גם הצעירים על הביזיון של פונדק.
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
חבל שלא הופקרת בילדותך
  חבר קיבוץ יגור   24/08/14 15:51
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
למה ,כמו שעשו לך הוריךשהפקירו
  ההומו מאפעל   24/08/14 16:30
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
מילשטיין תחליף כתובת ip
  צייד מתחזים   24/08/14 17:42
אתה חותם חבר קיבוץ יגור,וגם ההומו מיגור, וגם דוד נ, ושולח מאותה כתובת ?? שפרה לא לימדה אותך שצריך לפחות להחליף כתובות, והרי יש לכם ארבע לפחות.אתה עד כדי כך זקן פרימיטיבי ??
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
15
המצרים עצרו כי היו מעטים
  חניבעל   24/08/14 22:32
אפילו את הדבר הפשוט הזה לא מסוגל "הפילוסוף הביטחוני" להבין. בכוח המשימה החטיבתי המוגבר של גנרל נג'יב היו פחות מ-3000 חיילים. כאשר הותקף בידי מטוסי קרב ותותחי שדה וגילה מולו כ-3000 חיילים יהודים, הבין שבלי חטיבה מוגברת נוספת אין לו סיכוי לעבור את יבנה. לכן המליץ לכבוש את הכביש החיוני מג'דל -בית ג'יברין ולטהר את השטח.כאשר איסדוד היא ראש גשר לפריצה עתידית צפונה לעבר מבואות ת"א.
כתוב תגובה ל- חניבעל
אידיוט- אתה קורא ולא מבין
  חבר קיבוץ יגור   25/08/14 03:44
לא חבל על הזמן שלך אידיוט ?- עם עברית עילגת כזאת,עם שפה דלה של טימטום בתגובה. כולך "רוח וצילצולים" של אינפנטיל בהתגלמותו הגשמית. צא צא כבר, לך לך מהקיבוץ לשדות...אתה כבר לא תורם כלום לאף אחד. לך ! על החתום-חבר קיבוץ יגור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין עצבני=אבדן עשתונות
  צייד מתחזים   25/08/14 09:30
התגובה מלאת החרפות ,המנוסחת בעברית קלוקלת ,מעידה שאדון מילשטיין מאפעל זועם על שנחשף קלונו -"שיטת המגיבים המתחזים",..אתה "חבר קיבוץ יגור "כמו הסבתא של אבא שלך...אותו דבר לגבי ה"הומו מיגור " דוד נ, ושאר כינויים.ולא לשכוח ד"ש לראומה-שפרה,אור אור ,דן דן, וזובי גם.. והעיקר פונדק הפקיר למוות את לוחמי קיבוץ ניצנים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
בסדר בסדר- שמענו, התחףף אידיוט
  חבר קיבוץ יגור   25/08/14 10:32
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין האידיוט ושגיאות הכתיב
  צייד מתחזים   25/08/14 12:49
אוצר המילים של מילשטיין מוגבל מאד, ולאחרונה כולל בעיקר את המילה:אידיוט , אידיוט , אידיוט ,זה סימפטום קלאסי לקריסה נפשית.חמור יותר=ההומו מיגור[צ"ל ההומו מאפעל] כותב בשגיאות כתיב נוראות, האם צצה הטראומה מפנימיית הדסים ??
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
מסקנה : אורי מילשטיין =הומו
  דוקטור פילוסוף   25/08/14 10:57
כתוב תגובה ל- דוקטור פילוסוף
16
בורות בנושא מלחמת העצמאות
  חניבעל   25/08/14 11:22
כל פרק שמתפרסם מוכיח שלמילשטיין["ההומו מיגור "]אין מושג קלוש על מהלכי ואירועי מלחמת העצמאות. מומלץ שיחזור לפילוסופיה של אפלטון ושאר גרוטאות. והעיקר -תודה שגילה לנו בהסח הדעת שחשדותינו בנושא פונדק שהפקיר למוות את לוחמי ניצנים הם חשדות מבוססים בבטון מזויין.
כתוב תגובה ל- חניבעל
אתה צודק ! יחי האידיוט מיגור.
  ההומו מיגור   25/08/14 13:59
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
17
בני הזוג של מילשטיין
  חניבעל   25/08/14 13:07
שמתם לב שתמיד יש לו בן זוג מהמין שלו?? בעבר זה היה אריה טפר מיגור[אללה ירחמו...] והיום זה אביתר בן צדף...מי הבא בתור ??..
כתוב תגובה ל- חניבעל
יאללה תיתחפף - אידיוט מיגור
  חבר קיבוץ יגור   25/08/14 13:31
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שפרה תיקנה לאורי את השגיאה
  לוחם ותיק יגור   25/08/14 14:37
מילשטיין[ההומו מיגור] כותב "התחףף" במקום "תתחפף",יש לו הרבה שגיאות כתיב לאחרונה [האם הוא גם דיסלקט נוסף לשאר הצרות?],אז שפרה נחלצה לנקות אחריו, היא אוכלת הרבה קש ,מסכנה...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
צודק-כפיים לאידיוט מיגור !
  ההומו מיגור   25/08/14 14:05
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
18
חט' גבעתי עצרה את המצרים
  יהושע גולדראט   25/08/14 16:07
מי שבלם את המצרים -בסוף מאי וראשית יוני1948 היתה חטיבת גבעתי בפיקוד המח"ט שמעון אבידן והקמב"צ יהושע גולדראט =שים לב מילשטיין האידיוט - שמי "גולדראט" ולא "גולדרייך"...למרות שלחט' היו 4 גד' בלבד[גד' 52 הועבר לחט'הראל], ועוד שני גדודי טירונים, היא בלמה את המצרים באיסדוד וכבשה את הכפר הגדול יבנה ובכך נגוז החלום המצרי להגיע לת"א או לבאב אל ואד. שמעון אבידן היה המח"ט הטוב ביותר בצה"ל-היחיד שהתאים להגדרה שכתב האליל החדש שלך ז'בוטינסקי="גאון ונדיב ואכזר".הוא נועד לגדולות אך סולק בידי העסקן הפוליטי המפא"יניק, החניוק הגמד בן גוריון.בקיצור חזור לאשפתות הפילוסופיה שם מקומם של יצורים הזויים כמוך. פשא קרייב חוליירה.
כתוב תגובה ל- יהושע גולדראט
איך לא הבנו- צודק האידיוט מיגו
  חבר קיבוץ יגור   25/08/14 16:39
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין בוא הביתה
  ההומו מאפעל   25/08/14 18:18
מספיק לרעות בשדות זרים. אתה אידיוט מדופלם ,גרמת נזק אדיר לפונדק הזקן.
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
תראה אידיוט פחדן, אתה תוקף
  חבר קיבוץ יגור   25/08/14 20:03
את ד"ר מילשטיין אישית אחרי שהוא מפרסם את מה שהוא חושב בשמו המלא כולל דוא"ל, אבל כפחדן מובנה וטוקבטיסט מצוי אתה מסתתר מאחורי האנונימיות של הרשת. דבר זה מראה יתר מכל את ההבדל בינך לבינו. אני לא כותב על איכות הכתיבה שלך שזה נושא לפדגוגים, מחנכים ורופאי נפש, אני מדבר על עצם פחדנותך הבלתי נשלטת להתקיף אדם בשמו ולהסתתר מאחורי סינור של אמא(כינויים מצחיקים שאין להם שום קשר למי ומה שאתה באמת או קשר למציאות שלך). אתה יכול לתקוף אותי וכל אחד אחר בכל הגסות שלך , כל עוד אנו ואתה חסויים, אבל לתקוף אדם שמזדהה בשמו ולהסתתר כאחרון הגנבים שגונבים בלילה כדי שלא יראו אותם . זה החינוך שקיבלת ? ד"ר מילשטיין על שלל מיגרעותיו לפחות לא פחדן כמוך ותחשוב על זה , אם אתה בכלל מסוגל .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הפוסל במומו פוסל
  צייד מתחזים   25/08/14 20:46
מילשטיין אתה מפגר ברמת-על,תוקף מגיבים שחותמים בשם שאול ומה אתה עושה? הרי כולם יודעים שאינך "חבר קיבוץ יגור",אינך "ההומו מיגור",אינך "דוד נ", אלא אתה אורי מילשטיין מפוצל האישיות[ ו\או אחת מכלבותיו]. השיטה פשוטה=תחת השם אורי מילשטיין התגובה היא סבירה ומהוגנת[לרוב],אך בשמות האחרים אתה מגיב בשפת ביבים מזעזעת כאחד הריקים בשוק.,פרחח גס רוח שמחרף ומגדף את יריביו.אתה חושב שהצלחת להטעות מישהו? הצחקתנו,מכירים אותך לפרטי פרטים, את בעיותיך הנפשיות וחסרונותיך. בקיצור אתה מבזה את עצמך. והעיקר-שמעון אבידן הוא גיבור מלחמת העצמאות,ויצחק פונדק מחדלטור עלוב שהפקיר למוות את לוחמי ניצנים. לא יעזור,ירית לעצמך ברגל.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אפילו גדעון לוי לא פחדן כמוך
  ההומו מיגור   26/08/14 06:41
אתה לא חייל ולא לוחם,אתה נמושה שלא יותר טובה מכל גנב שפל.להתקיף אישית אדם שמזדהה בשמו המלא,ולהסתתר מאחורי שימלה של אמא,זה כל כך אופייני לכמה מחברי יגור שפחדנות היא שמם השני.ש פ נ י ם.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
הפחדן מיגור בורח שנית
  דוד נ   26/08/14 07:05
כנראה הרבה שכל אין לו ובטח ובטח לא אומץ אם הוא ממשיך לתקוף אישית, אנשים שמזדהים בשמם המלא והוא כמו כל שפן מצוי בורח. שוב לאידיוט, אתה יכול לתקוף כל אחד, כי זאת מדינה דמוקרטית, אבל שיהיה לך טיפ טיפה אומץ ואם אתה תוקף מישהו שלא מפחד כמוך ומציג את שמו, מתבקש שגם אתה תהיה כזה , אבל זה לא מציאותי לפחדן השפל מיגור.
כתוב תגובה ל- דוד נ
הפחדן מאפעל בהתקף התחזות
  ד וד נ   26/08/14 08:57
זקוק לטיפול באברבנאל.הצילו..מילשטיין בלחץ אדיר לאחר שנחשפו שיטות ההונאה שלו,והוא יצא נלעג.חידה למגיבים: מה הקשר בין ההומו מיגור,חבר קיבוץ יגור [המתחזה] ,דוד נ[האידיוט הכפייתי] ??
כתוב תגובה ל- ד וד נ
נראה ש"לוחם ותיק"=רבין=פחדן
  חבר קיבוץ יגור   26/08/14 09:12
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
בגין ברח והתחבא בביתו עד מותו
  בגין פולני הגלותי   26/08/14 10:00
כתוב תגובה ל- בגין פולני הגלותי
מה הקשר בין מחט לתחת ?
  ההומו מיגור   26/08/14 11:12
אם "הלוחם הותיק הגיבור" מיגור אכן כזה גיבור ולא פחדן, שיציג עצמו לפני כולם בשמו , כשהוא תוקף אדם שאינו מפחד להציג עצמו (דוגמא ד"ר מילשטיין). אם "החייל" פוחד לעשות זאת , זה רק מעיד מי הוא מה הוא-סתם פחדן שפל.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
ועלוב
  נפש   26/08/14 13:40
כתוב תגובה ל- נפש
היסטוריון מהתחת...
  אלפרדו ב'   26/08/14 15:21
מילשטיין חותם בשם "עלוב נפש",ואכן זאת המציאות. כל הזמן קראנו לו היסטריון דמיקולו[בלדינו היסטוריון מהתחת],ובפרקים האחרונים גילינו שהוא קורא לעצמו ההומו מיגור,והתחת מעסיק את מחשבותיו והגיגיו הירודים[מחט ותחת],...עכשיו הכל ברור, אכן היסטוריון מהתחת.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
19
סקופ אדיר !!! ארה"ב וחיזבאללה
  חשדנית   26/08/14 00:25
הגיעו להסכמה. חיזבאללה ייסוג מסוריה ויאפשר הפלת אסד. כמובן שהסכם זה נתקבל בהוראה ישירה מהאיראנים. אולי בזכות העובדה שארה"ב מאפשרת להם להמשיך בתכנית הגרעין שלהם חופשי חופשי, כנראה בתמורה לנטישת אסד ועוד כמה דברים...
העניין הוא כזה - כידוע, השטח שבידי אסד הולך ומצטמצם, והמורדים הולכים וכובשים שטחים רבים, אבל הקורבנות מצד חיזבאללה רק הולכים ומתרבים. חיזבאללה מתחיל להבין שלא יוכל להחזיק זמן רב מול דאע"ש. דאע"ש עצמו בן ברית של האמריקקים ומקבל מהם נשק וכספים דרך קטאר. כנראה שהחליטו שלא משתלם להם להמשיך ולהגן על אסד ולכן עברו צד לארה"ב.
עוד פרטים כאן:
rotter.net

אין פלא שקרי הגיע לפני כחודשיים (יוני 2014) לביקור בלבנון ללבן את העניינים האחרונים בהסכם, בין היתר הסכמה של חרירי לשליטה של חיזבאללה בממשלה. אגב, חקירת רצח חרירי פתאום נעלמה מהחדשות, והתמוססה, וזה חלק מההסכם.
עוד פרטים כאן:
rotter.net

ועוד משהו - כזכור הגיזבר של חיזבאללה נהרג במטוס האלג'ירי שיורט באמצעות טיל במאלי, ביחד אתו היו במטוס 3 קציני מודיעין צרפתיים בכירים, ועוד 33 לוחמים צרפתים ו-19 לבנונים. אז מה עושה הגיזבר של חיזבאללה ולוחמיו עם השותפה הצרפתייה של ארה"ב ? פשוט מאוד - זה חלק משיתוף הפעולה החדש...
עוד פרטים כאן:
debka.co.il/

בקיצור, חיזבאללה החליף צד !

כתוב תגובה ל- חשדנית
האאאא ! הנה הגיעה ההוכחה
  חשדנית   29/08/14 00:24
אובמה מסר הצהרה חשובה היום ב-23.00 בחדר התדריכים בבית הלבן. הנושא: עיראק-סוריה.
מתוך רוטר:
rotter.net

"הכותרת המרכזית מגיעה בנושא העיראקי: הקמת קואליציה אזורית נגד דעאש
לפי דבריו. הוא ישלח את ג'ון קרי למזה"ת לייעוץ ולגיבוש הקואליציה ואת צ'אק הייגל להכנת אסטרטגיה. הוא עצמו יטוס לאירופה."

וכמו שאתם כבר מבינים, הקואליציה החדשה של ארה"ב כוללת את חיזבאללה ואת איראן.

הבנתם ? ארה"ב הקימה את דאע"ש בדיוק בשביל המטרה הזאת - כדי לשבש ולאתחל מחדש את כל הפוליטיקה המדינית במזרח התיכון.

חיזבאללה הבין שבכדי להילחם בדאע"ש הוא חייב את העזרה של ארה"ב, לכן עבר צד !!!
כעת אסד נשאר ללא מגינים, היות וגם איראן נטשה אותו...

הסוכריה שהבטיחה ארה"ב לחיזבאללה תמורת שיתוף הפעולה הזה היא - ארה"ב תמנע מדאע"ש מלהילחם בלבנון....

בקיצור, ארה"ב מקימה, מארגנת ומממנת את אירגוני הטירור בכל רחבי העולם המוסלמי, כדי להשיג את מטרותיה. היא הקימה את אל-קעידה באפגניסטאן ועכשיו את דאע"ש - כאן... וזה בהמשך למדיניות שלה בכל רחבי העולם - ע"ע אירגוני הטירור שהקימה בעזרת ה-CIA במדינות דרום אמריקה, פרשת איראנגייט (שבמהלכה נרצח עמירם ניר) ועוד...
כתוב תגובה ל- חשדנית
אזהרה חמורה ! מיועד לאסד...
  חשדנית   29/08/14 02:18
במסגרת 'המלחמה' של ארה"ב בדאע"ש (כמובן הכל בכאילו. דאע"ש זה המצאה אמריקנית), ארה"ב מתכוונת להפציץ את דאע"ש בסוריה. כך הם אומרים. למעשה הכוונה היא:

להפציץ את === הצבא של אסד ===
במסווה של תקיפת דאע"ש

ארה"ב עלולה 'בטעות' להפציץ את הארמון של אסד...או את הספינות שלו בנמל...או איזה בסיס איסטראטגי של צבא סוריה, ואחרי זה להגיד סליחה, טעות, טעינו, חשבנו שאלה חיילים של דאע"ש...חחח

אז מה סוריה צריכה לעשות ? סוריה חייבת לאסור על ארה"ב לטוס בשטחה !!
שיפציצו את דאע"ש בעיראק. זה עוד אפשר לקבל. אולי גם בלבנון. אבל לא בסוריה.

וגם פוטין צריך להזהיר את ארה"ב מפני אסקלציה של המצב... שהרי הספינות של פוטין עוד עוגנות בנמל טרטוס, ובטח שלא יהיה לו חשק לנטוש אותו....לפחות, כל עוד אין לו נמל חדש (במצרים) לאכסן אותן שם
כתוב תגובה ל- חשדנית
התשלום ה-1 לחיזבאללה הגיע
  חשדנית   29/08/14 12:53
במסגרת הברית החדשה בין ארה"ב וחיזבאללה, ארה"ב מיהרה ושלחה את התשלום ה-1:

"מטוס צבאי אמריקאי נחת בביירות - בבטנו טונות של אמל''ח המיועד לצבא לבנון.
מדובר בסיוע של משרד ההגנה האמריקאי במאבק של ממשלת לבנון נגד הטרור."

מקור:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
קרי מתחיל לארגן תירוצים...
  חשדנית   30/08/14 12:50
קואליציה של ארה"ב עם חיזבאללה זה משהו שלא קל להסביר אותו לאמריקאים. איך מאוייב חיזבאללה הפך לשותף לדרך ? האמריקאים צריכים לקבל הסבר ותירוצים, והנה עכשיו קרי מספק להם את זה -
מקור:
rotter.net
במאמר לעיתון "ניו יורק טיימס", טען שר החוץ האמריקני ג'ון קרי שהוא פועל לגבש קואליציה עולמית רחבה כדי לקדם פעולה צבאית נגד ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). קרי טוען שם כי בעזרת תגובה משותפת בהובלת ארה"ב, "לא ניתן לסרטן ששמו דאעש להתפשט למדינות אחרות". לדבריו, "העולם יכול להתעמת עם הנגע הזה ובסופו של דבר גם להביס אותו. דאעש הוא נתעב אבל לא כל יכול". "נוסף על עריפת הראשים, צליבה ושאר מעשים שטניים – שכבר הביאו למותם של מאות אנשים בעיראק, סוריה ולבנון, דאעש מהווה איום לא רק על האזור. הקבוצה צברה אהדה של כוחות ג'יהאד עולמי – תוך שהיא מנצלת את המשבר בסוריה ואת המתיחות הבין-עדתית בעיראק. מנהיגיה חזרו ואיימו על ארה"ב, ובמאי – מחבל המזוהה עם הארגון ירה למוות בארבעה בני אדם במוזיאון היהודי בבריסל. ההתגייסות של מחבלים מעל העולם לארגון משמעה שהם יכולים לנוע בעולם ללא הפרעה, כולל לתוך ארה"ב".
"באזור המקוטב בחלק המסובך הזה של העולם, ארגון דאעש מהווה איום משותף לקשת של מדינות, שבהן גם ארה"ב. מה שדרוש כדי להתעמת עם החזון הניהיליסטי שלו ועם הגישה הרצחנית שלו – זה קואליציה עולמית שתעשה שימוש באמצעים פוליטיים, הומניטריים, כלכליים, מודיעיניים וחוקיים שיתמכו בפעולה צבאית".

הבנתם ? קרי מארגן את הקואליציה שלו - קרי חיזבאללה ואיראן - כדי להגן על העולם מפני....מפני המפלצת שהם (האמריקקים) יצרו כדי לגרום למצב הזה מלכתחילה.
ולמי שלא יודע - דאע"ש (ISIS) הוקם, אומן, ומומן על ידי האמריקקים של אובמבה וה-CIA....

עוד משהו - לא מזמן אובמה שחרר 4 מנהיגים-מחבלים ג'יהאדיסטים מהכלא האמריקני, תמורת השבוי האמריקני שהתאסלם בו ברגדל שהוחזק באפגניסטאן. צעד מוזר מאוד בהתחשב במדיניות האמריקאית המוצהרת והידועה שלא משחררים מחבלים מכלא בשום מקרה ולא עושים מו"מ עם מחבלים בשום תנאי...למעשה, המטרה של האמריקאים בשחרור המחבלים היא שהם יצטרפו ללוחמים של דאע"ש, ויעזרו משם ל-CIA....האמריקאים היסוו את הצעד הזה בכך שכביכול המחבלים האלה שוחררו תמורת השבוי האמריקני.
ומי תיווך בעסקת השחרור ? קטאר. אותה קטאר שתומכת בדאע"ש וגם בחמאס. כזכור, ביבי טען כי חמאס = איסיס. איסיס = חמאס. ומי תומך בחמאס=דאע"ש ? ארה"ב !! ....I Rest My Case

אגב, שמתם לב לשם שהאמריקקים המציאו לארגון שהם הקימו ? איסיס. Isis. אלת המלחמה והסקס במיתולוגיה המצרית. וממש אין פלא - רק זה בראש שלהם כל הזמן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
וההוכחה לא איחרה לבוא -
  חשדנית   6/06/15 14:05
מקור:
rotter.net

"פוקס ניוז מדווחים היום, 6.6.15, שממשל אובמה ניסה לגייס את 5 אנשי הטאליבן, אותם שחררו עבור ה"בוגד" (החייל החטוף) - בו ברגדל (Bo Bergdahl).
הם (הממשל) רצו לקחת את אותם איסלמו-נאצים, לצד ארה"ב בתקווה להשיג מידע מהם וגם כדי לשמור על "קשר"."

פוקס ניוז טוענים כי הניסיון לגייס את 5 הטאליבנים האלה לטובת CIA נכשל בצורה נוראה, כי הם המשיכו עם הטירור אחרי ששוחררו מהכלא האמריקאי, אבל מה שפוקס ניוז לא יודעים זה - שזאת בדיוק הייתה המטרה של מימשל אובמה בשיחרור חמשת מנהיגי הטירור. זאת אומרת מימשל אובמה לא נכשל אלא שזאת הייתה הכוונה שלו מלכתחילה לעזור לטירוריסטים האיסלאמיים, כחלק מהאיסטראטגיה הרחבה שלו ליצירת סדר עולמי חדש... מימשל אובמה פועל לחיסול כל המשטרים הערביים הקיימים בח'אליפות מוסלמית חדשה. חלק בראשות סונים וחלק בראשות שיעים, שימשיכו להילחם ביניהם עוד 100 שנה. זה מה שנקרא - הפרד ומשול !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
התשלום ה-2 לחיזבאללה, הגיע
  חשדנית   8/02/15 19:09
rotter.net

צבא לבנון קיבל מארצות הברית משלוח של נשק כבד ותחמושת בשווי של עשרים וחמישה מיליון דולרים.
צבא לבנון קיבל מארצות הברית משלוח של נשק כבד ותחמושת בשווי של עשרים וחמישה מיליון דולרים.

הנשק נועד לסייע ללבנונים להיאבק בארגונים האיסלאמים הקיצוניים המנסים לחדור לתחום לבנון משטח סוריה. בהודעת שגרירות ארצות הברית בביירות נאמר כי התקיפות בעת האחרונה נגד צבא לבנון מחזקות את הנחישות של ארצות הברית לסייע ללבנון להיאבק בטרוריסטים.
כתוב תגובה ל- חשדנית
ההוכחה באה מהר מהצפוי....חחח
  חשדנית   1/09/14 10:53
מטוסי קרב אמריקאים הפציצו בטעות טור צבאי עירקי בפיקוד אירני.
סוכנויות ידיעות עירקיות שונות טוענות בשעה האחרונה כי מטוסי קרב אמריקאים הפועלים בשמי עירק תקפו בטעות טור צבאי של כוחות בדר שהיו בדרכם לחזית הלחימה בעיר אמרלי-أمرلي.
על פי אותם דיווחים לפחות 30 כלי רכב שהיו בשיירה הושמדו.

הופצצו בטעות ?


ברור שלא, בכוונה תחילה. ארה"ב עוזרת לדאע"ש במלחמה שלהם עם הצבא העיראקי...כל כך שקוף

וזה גם מה שיקרה לצבא אסד, אם יאפשר לארה"ב להכנס למרחב האווירי של סוריה, שתואנה של מלחמה בדאע"ש

בקיצור, אסד תיזהר, אובמה מאחוריך !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
עוד הוכחה:ארה"ב תסנדל את סוריה
  חשדנית   5/09/14 21:14
מהאוויר, כביכול בשם המלחמה בדאע"ש:

"ארה"ב שוקלת יוזמה טורקית להקמת סגר אווירי חלקי בסוריה
גורמים דיפלומטיים אמרו כי הממשל האמריקני מנהל דיונים עם שותפיו במזרח התיכון ובאירופה בנוגע ליצירת סגר אווירי חלקי בסוריה במסגרת שורה של אפשרויות התמודדות עם ארגון דאעש באזור. כך דיווח העיתון "אל-חיאת". על פי הדיווח, הגורמים ציינו כי ההצעה הגיעה מצד טורקיה, שטענה כי מדובר בפעולה הכרחית כדי להגן על גבולה עם סוריה."

מקור:
rotter.net

כמובן שמדובר בשקרים. ארה"ב טוענת שהסגר האווירי דרוש כדי להלחם בדאע"ש אבל למעשה מדובר בעוד צעד אחד לחיסולו של אסד, בדיוק כמו שקרה בלוב - ארה"ב דרשה סגר אווירי בלוב, וקיבלה את הסכמת פוטין שלא הבין את המשמעות, אבל ברגע האמת הפרה בעצמה את הסגר ושלחה את המטוסים שלה להפציץ את השיירה של קדאפי...והשאר היסטוריה. קדאפי נרצח. לוב בכאוס אדיר. מלחמה אדירה בין מוסלמים למוסלמים, נרצחים שם על ימין ועל שמאל ואף אחד עוד לא יודע מתי זה ייגמר...וזה מה שארה"ב מתכננת גם לאסד בסוריה.
מעניין אם גם הפעם פוטין יסכים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
עוד הוכחה-והפעם ממכון סטראטפור
  חשדנית   18/02/15 18:48
מקור:
rotter.net

מכון סטראטפור:אובמה מסכים למסור את לבנון להשפעה אירנית. פרטים והערכות.
אובמה מסכים "למסור" את לבנון להשפעה אירנית במסגרת הסכם הגרעין המתרקם.
בדיוק כמו שנראה היום באזורנו הסכם סייקס-פיקו חסר ערך או הגיון אתני, כך ככל הנראה עומד להראות, בראי ההיסטוריה, ההסכם אותו עומד אובמה לחתום עם האירנים במסגרת התוכנית לעצור את תכנית הגרעין האירנית.
המכון הוואשינגטוני ללימודים אסטרטגיים - "Stratfor" -סטראטפור - מוסר כי בהסכם שאובמה עומד לחתום עליו עם האירנים בנוגע לתעשיית הגרעין שלהם, הוא מסכים למסור את לבנון להשפעה אירנית דומיננטית. את ההוכחה לדבריהם, מביא המכון ממידע שהגיע אליו מתוך המשא ומתן שמנהל החיזבאללה בימים אלו עם העדות השונות בלבנון בניסיון להרכיב ממשלת חדשה במדינה.
על פי אותו מידע החיזבאללה דורש לפתוח את כל ההסכמים ההיסטוריים של לבנון ולבטל את כל ההסכמות הקודמות ולהעניק לעדה השיעית בלבנון יותר ייצוג במוסדות השלטון. המכון רומז כי החיזבאללה לא היה בא בדרישות הנחשבות כה אבסורדיות מבחינה פוליטית בלבנון אילולי הוא לא מתודרך על ידי אירן לגבי ההסכמות שהם הגיעו אליהם עם ארה"ב בנוגע למעמדה של אירן באזור המזרח התיכון בכלל ובלבנון בפרט.
מקור הידיעה: העיתון א-ספיר הלבנוני - صحيفة السفير، لبنان
הערות בשולי הידיעה:
- אין ספק שידיעה שכזאת כפי שמביא אותה העיתון הלבנוני רב התפוצה - א ספיר מטיל פצצה גדולה לאזור כולו. האיזון העדין שנבנה בלבנון במשך עשרות שנים ועלה בדמים מרובים הולך להיות מנופץ ביד גסה משל פתח פיל בריקוד סוער בחנות חרסינה.
- אם הידיעה נכונה הרי שהחיזבאללה ישלים את השתלטותו המוחלטת על לבנון בתוך שנים מועטות וכל המיעוטים במדינה, כדוגמת הנוצרים או הדרוזים, יצטרכו לחפש להם מולדת אחרת.
- סוג כזה של הבנות יקומם על המדינה ועל ארה"ב את כל העדה הסונית שבלבנון ובמזרח התיכון כולו.
- לא נראה שסעודיה וחברי הליגה הערבית יסכימו למין הבנות שכאלו, אפילו שהן יחתמו בחדרי חדרים ויוכחשו על ידי מי מהצדדים.
- הנשיא אובמה עוד ייזכר בספרי ההיסטוריה כ "לורנס איש פרס".
כתוב תגובה ל- חשדנית
20
שמעון אבידן גיבור ישראל
  לוחם ותיק יגור   26/08/14 09:45
יצחק פונדק אלוף המחדלים. המח"ט המעולה ביותר בתש"ח היה שמעון אבידן מפקד חטיבת גבעתי.אמיץ,קשוח ויצירתי בלם את הפלישה המצרית וטיהר את הדרום וצפון הנגב מהאויב הערבי המקומי.רק יגאל אלון היה ברמתו. על פונדק חבל להשחית מילים,אפילו השכיר שלו מילשטיין חשף פה באיוולתו ,ארבעה מחדלים חמורים שלו.ולא הגענו למחדל העיקרי הפקרתם למוות של לוחמי ניצנים.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
צודק,לפחות אבידן לא היה פחדן
  חבר קיבוץ יגור   26/08/14 11:18
כמוך ,כשפרסם את "הדף הקרבי" על ניצנים, לא הסתיר את שמו, את תפקידו וכלום, אתה בניגוד אליו - פחדן שפל שמתקיף אנשים גלויים בשמם, אבל מסתתר כמו אחרון העבריינים מאחורי הסינור של אמא . התהילה לך גבר אמיץ בחיקה של אמא מגוננת .חה חה חה
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה מת להיות חבר יגור
  לוחם ותיק יגור   26/08/14 12:39
אבל אנחנו לא מקבלים סוטים,פסיכופטים, מתחזים,ושאר שרצים.הקיצר אכלת אותה מילשטיין,יצאת פארש ועכשיו כולם יודעים מי אתה,וד"ש לפונדק המחדלטור.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
מה זה שייך לפחדנותך הבסיסית כ.
  חבר קיבוץ יגור   26/08/14 13:03
שאתה תוקף אדם המזדהה בשמו ואילו אתה מתחבא כמו אחרון העבריינים השפלים. איזה מין "חייל/לוחם " אתה ? אותי תתקוף כמה שאתה רוצה , אין לי בעייה ! יש לי בעייה ש(שוב ושוב) שאתה מתחבא כמו שפן ותוקף אנשים סתם כי בא לך -באמת גיבור גדול
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אידיוט,אתה חושב שזה כבוד
  דוד נ   26/08/14 13:37
גדול להיות חבר בקיבוץ שאתה והאלפרדואים חברים בו ?רגע , היכן הם ,עשקו את הקיבוץ ונסעו לוורנה ? לעיניננו.תאמין לי חביבי האידיוט, כל מי שקורא את התגובות שלך, רוצה לברוח מיגור, לא להצטרף .תחשוב על זה טוב טוב. ילדה של אמא שמסתתרת אחרי כל סינר. "לוחם"הוא עוד מכנה עצמו. גיחי גיחי.פחדן שפל.דוד נ
כתוב תגובה ל- דוד נ
מה שיותר אידיוטי ממך_"לוחם"
  דוד נ   26/08/14 13:49
זה הזמן שאני מבזבז עליך ועל שכמותך ובאמת אני כועס על עצמי יותר ויותר.אבל קשה לי עם הפחדנות השפלה שלך, לכן אני מגיב
כתוב תגובה ל- דוד נ
אני אובססיבי חסר שליטה
  ד וד נ   26/08/14 17:12
לכן אני מגיב. חוץ מזה כולם כבר יודעים שאני מתחזה פחדן ,ובעצם אני מילשטיין במסווה.החברים מיגור גרמו לי לאבדן שליטה.הם אנשים לא-נאורים ורודפים חריגים כמוני. אני אאלץ לפנות לאמנסטי לעזרה.
כתוב תגובה ל- ד וד נ
איזה אינטלגנציה מושפרצת כאן
  ההומו מיגור   26/08/14 18:47
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
wow נפלתי מהריצפה לכסא
  ההומו מיגור   26/08/14 19:26
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
21
כבוד לחטיבת גבעתי -חט'5
  לוחם ותיק יגור   26/08/14 14:42
חטיבת גבעתי בפיקוד שמעון אבידן הביסה את האויב הערבי המקומי במרחב הדרום, בלמה את הפלישה המצרית ופרצה את הדרך לנגב הנצור. גבעתי אלופה ואבידן גדול המח"טים שלנו...ופונדיק הנפל,אלוף המחדלים לא התאים , הוא היה צריך לפקד על חטיבת "בית רומנו" אבל הוא היה מפא"יניק משפוטי בן גוריון ולכן לא הועף קיבינימאט,והמשיך לגרום נזקים עוד 25 שנים. למילשטיין יש משיכה לקצינים דפוקים וכושלים ולכן הגיע לפונדיק.הלך העקרב אל הצפע....
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
כבוד ! רק תתיחס לכתוב עלייך
  ההומו מיגור   26/08/14 15:18
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
ההיסטוריה הבלתי גמורה
  אלפרדו ב'   26/08/14 15:44
של מלחמת העצמאות. מילשטיין איפה הכסף שלקחת מאתנו. בשנת 1989 הבטחת לנו סדרה של 12 כרכים על תולדות מלחמת העצמאות.הוצאת ארבעה כרכים שנגעו בשולי המלחמה ונעלמת.זה מעשה של נוכלות ומרמה.תחזיר לנו את הכסף שגזלת.ואני לא מדבר על הרמה הירודה של החומר שפירסמת.איפה הכסף ??.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
22
ביבי = דיין
  חשדנית   26/08/14 16:36
מי שלא יודע מה עומד מאחורי כל המהלכים של ביבי בעימות עם הפלסטינים, הנה ההסבר :

ביבי פועל בדיוק כמו דיין ביום הכיפורים.

וזה אומר 2 דברים -

1. ישראל צריכה 'להפסיד' במלחמה עם הערבים, כדי להעלות להם את המורל, שלא ירגישו מושפלים ושלא יהיה להם תמריץ להמשיך להילחם בנו כדי לנקום. זאת הסיבה שביבי התעקש שנפסיד למעשה בכל המבצעים בעזה - מבצע צוק איתן, עמוד ענן ובמרמרה. בכולם יצאנו בפחות מתיקו עם המחבלים...

2. ישראל צריכה לשלם לערבים דמי חסות. במלחמת יום כיפורים המצרים קיבלו מיליארדי $ תמורת הסכמתם לחוזה 'שלום' עם ישראל + הזכות להפעיל מחדש את תעלת סואץ, תוואי הסחר העולמי החשוב ביותר בין מזרח ומערב, ואת העמלות השמנות מאוניות הסוחר שעברו בה. כעת, ביבי ממשיך לשלם, והפעם לחמאס ולאבו-מאזן, מיליארדי $ תמורת ה'שקט'. זה כולל מתן חשמל חינם, מים, משאיות אוכל, צעצועים, ממתקים, עזרה רפואית ואפילו דם מתורמים יהודים (כמובן ללא ידיעתם), עבור המחבלים בעזה

האיסטראטגיה הזאת לא מפתיעה בכלל, בהתחשב בכך שמי שהוביל ומוביל אותה, בשני המקרים, זו אותה החונטה מארה"ב והאיחוד האירופי (אם תרצו אפשר לקרוא לה 'הטייקונה' כמו שאהרון שחר אוהב...חחח), שפעלה באמצעות קיסינג'ר ביום כיפור וכעת באמצעות קרי...(אובמבה לא נחשב הוא סתם בובה שלהם), וגם בהתחשב בכך שביבי הוא ת"פ שלהם, בדיוק כמו דיין. לצערנו.

ברור, שהאיסטראטגיה הזאת לא מחזיקה מים. עובדה, שהשלום עם מצרים רק הזיק לנו כשוויתרנו על סיני והפכנו אותו לבירת אל-קעידה והג'יהאד. אותו דבר כשהכנסנו לכאן את הטירוריסטים מטוניס ועד היום לא הגענו אתם ל'שלום' למרות שקיבלו די הרבה שטחים והבטחות לקבל עוד שטחים (בהסכם עזה ויריחו תחילה, הסכמי אוסלו, הסכם וואי והסכם חברון), והרבה הרבה הרבה כסף...
בקיצור, מישהו צריך להחליף את האיסטראטגיה שלו (או את הספונסר שלו). מה שמתאים לארה"ב, ממש לא מתאים לנו. ואת זה העם הרי הוכיח כבר בבחירות - אחרי יום כיפור הפלנו את המערך-גולדה ורבין. אחרי מלחמת לבנון השנייה העפנו את קדימה-אולמרט וציפציפ...ביבי, זה בידיים שלך - פעל עכשיו !! לפני שבבחירות הבאות נפיל אותך ואת הליכוד גם יחד !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
דיין וביבי
  אנאליסט   27/08/14 00:49
אני נוטה להסכים איתך כי יש דמיון וקווים מקבילים בין ביבי ודיין. יחד עם זאת אני סבור שתפיסתך את דיין כמשת"פ של קיסינג'ר הינה שגוייה. עמדתו של דיין לסגת למעברים הייתה עמדה ששירתה את אנשי האופציה הצבאית ולא את אנשי האופציה המדינית שאותם ואיתם קיסינג'ר באמת עבד. קיימות נקודות נוספות מענינותבהקשר הזה : כך למשל מעניין שגם במלחמת 6 הימים וגם במלחמת יוה"כ דיין התנגד להגיע לתעלה, כך גם זכורה התנגדותו לכיבוש הרמה הסורית. דיין כמו ביבי קונסיסטנטי בגישתו הפוגעת בחוסנה האסטרטגי של ישראל, גישה שמעודדת את הגורמים הקיצוניים בצד הערבי-פלשתינאי ומבססת ומשמרת את הסיכסוך על אש קטנה עד בינונית.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
23
ממשיכים להכיל....
  חשדנית   26/08/14 16:46
חזרנו מהגלות, אמרו לנו שעכשיו יש לנו מדינה וצבא וחיילים שיגנו עלינו. כבר לא נלך כמו צאן לטבח. סתם אמרו. הנה גם עכשיו אנחנו ממשיכים ומכילים את הפרעות של הגויים. חודשיים מתקיפים אותנו בטילים, 100-200 טילים כל יום, כל היום, ומה התגובה של 'הצבא הכי החזק במזרח התיכון' ? ה-כ-ל-ה. שום דבר לא השתנה מאז הגולה - אז הכלנו וגם עכשיו... צודק מפקד חיל האוויר בני פלד כשכתב בצוואתו: "כשאמות, צאו וצלצלו בפעמון וקראו בקול גדול מת המשוגע שחשב שיהודים יכולים להקים להם מדינה, וטעה"...
כתוב תגובה ל- חשדנית
24
מילשטיין איפה הכסף שלנו ?.
  אלפרדו ב'   26/08/14 17:06
מה עם שמונת הכרכים של תולדות מלחמת העצמאות שאתה חייב לנו . הבטחת לפני 25 שנים ונעלמת ...עכשיו ברור לנו למה, הידע שלך בנושא דל וקלוש.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
25
גולדרייך הוא חבר של אביךמילשטי
  יהושע גולדראט   26/08/14 19:48
פגשתי אותו והוא סיפר לי איך שניהם ישבו בבתי הקפה בת"א באמצע המלחמה הגדולה ,וריכלו ופיטפטו ופיטפטו,וגירדו את הביצים.לא פלא שיצאת כזה.שמעתי שהיה לך גם אח לוחם בפלמ"ח ,אך הוא ניתק את היחסים איתך ואני מבין למה.
כתוב תגובה ל- יהושע גולדראט
26
גבעתי כבשה את יבנה
  אלפרדו ב' הצעיר   26/08/14 20:36
בשורה האחרונה של הפרק כותב ההיסטוריון מהתחת כי התקפות חט' גבעתי על יבנה ואיסדוד לא צלחו טקטית. הוא טועה בגדול-גבעתי כבשה את יבנה ב-4 ביוני,ומאז היא היתה בידינו. אפילו פה הוא עעה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
27
תיאור קרב נירים חובבני וירוד
  אלפרדו ב' הצעיר   26/08/14 20:58
אין נתונים על כוחותינו.הנתונים על המצרים דלים ושגויים.את ההתקפה הובילו 6 שריוניות ולא 4 טנקים[אלה היו בעתודה].המא"ז היה דוד אלון ולא דוד אלו,מי שתפס פיקוד היה שלמה לבקוביץ[,פחוס"] שמילשטיין לא טרח להזכיר את שמו ,ויש עוד טעויות.זהו מילשטיין-חובבן רשלן-העתק הדבק.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
28
רשמי: הבנות צוק איתן
  חשדנית   26/08/14 21:45
מקור:
rotter.net

בתום 50 ימי לחימה קשים הגיעו הצדדים להסכם במתווה שדומה להבנות מבצע "עמוד ענן".

לפי ההבנות שגובשו, תוך חודש יחלו הצדדים לדון בסוגיות המרכזיות - בהן פירוז והקמת נמל ימי ואווירי. עד אז התחייבה ישראל לפתוח את המעברים לרצועה ולאפשר הכנסת ציוד הומניטרי והכנסת חומרי בנייה לשיקום עזה, תחת פיקוח ישראלי כבד.

כמו כן, ישראל הסכימה להרחיב את האזור הימי המותר לדיג פלסטיני מעבר לשלושה מיילים. צריך לציין שגם בימי הלחימה וגם לפני כן המעברים היו פתוחים לסירוגין. הסוגיות המרכזיות שהציג חמאס להעברת כספים, אסירים, עצירים, נמל ימי ושדה תעופה - וכל שאר הדרישות יעלו בהמשך לדיון בסבב הבא עוד חודש בקהיר.

בלשכת ראש הממשלה טענו כי השרים רק עודכנו בדבר ההסכמות וכי לא היה צורך בהצבעה בקבינט, זאת על סמך חוות דעת משפטית שהתקבלה. השרים בנט, ליברמן, ארדן ואהרונוביץ' התנגדו - דבר שהותיר את הקבינט חצוי ללא רוב לאישור היוזמה המצרית.
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית ואתר החייזרים rotter
  אלפרדו ב' הצעיר   26/08/14 22:39
שוב חוזר הדפוס,כאשר נחשפים שקריו ובורותו של מילשטיין והוא חסר אונים נחלצת חשדנית לעזרתו ומנסה להסיט את הדיון לנושא אחר ,לרוב לקונספירציה הזויה...לא יעזור. 1.מילשטיין כתב שגבעתי נכשלה בכיבוש יבנה. 2.מילשטיין טעה בשמות מפקדי נירים. 3.מילשטיין שגה בתיאור קרב נירים.4. מילשטיין לא מכיר את מהלכי הקרבות של חט' גבעתי, כנראה שהעתיק מעוזר מחקר טירון...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
29
אלוף הלוקשים
  רוברטו מקרוני   26/08/14 22:48
אנו שמחים לבשר לתושבים שמר מילשטיין מרמת אפעל זכה במקום הראשון בתחרות שיווק הלוקשים בישראל-קיץ 2014.
כתוב תגובה ל- רוברטו מקרוני
סוף סוף תגובה אינטליגנטית !
  חבר קיבוץ יגור   27/08/14 00:09
כנראה נשאר "קצת" חומר אפור בגולגלות מלאות הקש של שלושת "האינטליגנטים" מיגור .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אופיני לתרבות
  יגור   27/08/14 09:53
כתוב תגובה ל- יגור
30
ההיסטוריון מהדסים-תגובה 9
  אלפרדו ב'   27/08/14 09:34
קראתי ולא האמנתי="המצביא היווני פומפיוס" החריב את בית המקדש,כך כותב אדון מילשטויון בתגובה 9, והבור הזה מתיימר להיות היסטוריון. אפילו הנכד שלי בכיתה ג' יודע שזה המצביא הרומי אספסינוס...משהו לקוי מאד בהשכלה של ה"פילוסוף-הביטחוני" הדפוק.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה צאצא של פומפיוס או של אנטי
  חניבעל   27/08/14 14:32
אנטיוכוס ?? אתה הרי שונא את מדינת ישראל ואת צה"ל ,אז ספר לנו מיהם אבותיך ? אולי אספסינוס ואולי טיטוס ואולי המשת"פים יוספוס ואגריפס.מילשטיינוס קודם לך ולמד היסטוריה בסיסית של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- חניבעל
31
מילשטיין בהלם קרב
  אלפרדו ב' הצעיר   27/08/14 19:17
לאחר שנחשפה בורותו המדהימה של "הפילוסוף הביטחוני" שלא יודע את ההבדל בין פומפיוס ואספסיאנוס,וכותב על קרבות נירים ויד מרדכי ברמה של תלמיד כיתה ז', הוא נמלט כהרגלו לממ"ד באפעל והתחפר.גם בור וגם פחדן.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
32
עוד יומיים יא-מנייק
  החבריםמקיבוץ יגור   27/08/14 20:11
מילשטיין בלחץ ,מחכה ליום שישי בתקוה שיישכח הביזיון של פומפיוס, אך אנחנו מכינים לו זירת מטענים, והפעם תהיה תוצרת גם מנגבה ועין השופט. צפו לזיקוקים.
כתוב תגובה ל- החבריםמקיבוץ יגור
33
לחשדנית
  אנאליסט   27/08/14 22:07
לנוכח תגובותייך שלעיל, לרבות התגובה על הבנות " צוק איתן", יהיה מעניין לקרוא ניתוח שלך על המבצע: מי ניצח? מי פעל לאיזו תכלית? ומה צפוי בטווח הזמן הקרוב - קצר ואילך? כמו-כן יהיה מעניין לקרוא מהו אותו אופק מדיני שיש לממש עתה? והאם אבו-מאזן והסדר מדיני עם הרשות מתפקד ומתכתב עם אותו אופ מדיני אותו ישראל צריכה לשאוף להשיג?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, מה שאתה מבקש גדול עלי
  חשדנית   27/08/14 22:33
אין לי תשובה
כתוב תגובה ל- חשדנית
קטן עלייך...
  אנאליסט   27/08/14 23:16
חשדנית, אני בטוח שאדם דעתן מסוגך - עם שלל נתונים ומקורות - יכול לתת לפחות הערכה הנסמכת על נתונים ותהליכים ריאליים : לא מדובר בניבוי פרטני או בהתחייבות, אלא באנאליזה יסודית של המציאות הקונקרטית על מורכבותה ( לרבות בחינת האלטרנטיבות הריאליות בצמתי ההכרעה), כפי שאת יודעת לעשות מעת לעת ( כאשר את רוצה) בעניין כזה או אחר שעולה לך בראש.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, אל תהיה בטוח
  חשדנית   28/08/14 09:30
אבל בגדול, אפשר להבחין ב-2 עניינים עיקריים, וההשלכות שלהם:

1. כידוע, קיימים 2 עימותים גדולים בינינו לבין הערבים. העימות הראשון הוא בינינו לבין מדינות ערב. העימות הזה נפתר כשהתברר למדינות ערב שלא יוכלו לנצח אותנו במלחמות, למרות שניסו כמה וכמה פעמים. לכן זנחו את הצעד המלחמתי. היום אין בינינו לבין מדינות ערב מצב של מלחמה. מצרים וירדן אפילו חתמו אתנו הסכמי שלום.

2. העימות השני הוא בינינו לבין הפלסטינים. העימות הזה קיים אבל עומד להיפתר. גם כאן הפלסטינים הבינו שלא יוכלו להביס אותנו בדרך אלימה. חמאס הרגיש את זה טוב מאד במלחמת צוק איתן. ערפאת ואבו מאזן הבינו את זה קודם ולכן התחילו במהלכים של 'הסכמי שלום', הסכמים שלא היו אלא עוד שלב לנצח את ישראל אבל הפעם בדרך דיפלומטית. גם הצעד הזה לא הצליח להם.

בינתיים, מדינות ערב התפכחו להבין שהעניין הפלסטיני גוזל מהם יותר מידי אנרגיה. בכסף, בדיפלומטיה, בשנאה, בסכסוכים. מרוב התייחסות לעימות הישראלי-פלסטיני הם אפילו לא שמו לב שמתחיל לצמוח להם איום חדש בתוך הבית. איום אמיתי וקשה - הסכסוך הסוני-שיעי. הסכסוך הזה קיים מאות שנים ומעולם לא הסתיים. אבל עכשיו התחיל לעלות בכל הכוח. הערבים הבינו שהסכנה האמיתית לא נמצאת בישראל, אלא בינם לבין עצמם. ולכן, זאת הסיבה, לדעתי, שהם יסכימו לסיים את הסכסוך הפלסטיני כדי שיוכלו להתפנות לאוייב האמיתי שלהם בתוכם....ועוד משהו חשוב שהערבים הבינו - הסכסוך המומצא בין ישראל והפלסטינים גרם לכך שלמעצמות יש סיבה לבחוש באזור ולגרום ליותר ויותר נפגעים ערבים - בכסף בנפש ואפילו בעצם קיומן של מדינות הלאום, כדי שיוכלו לסחוט מהם הרבה מאד נפט וכסף - תמורת נשק והגנה. לדוגמא - ארה"ב התחילה עם אירועי 'האביב הערבי' ב-2011 כדי לגרום תוהו ובוהו אצל המוסלמים, כדי שתוכל להשתלט עליהם ועל המשאבים שלהם ביתר קלות, היא מממנת ותומכת בשני הצדדים, סונים ושיעים, כדי שימשיכו להקיז דמים ואז המלאכה שלה תהיה בסוף קלה. עד כה זה הצליח לה בעיראק, לוב, סוריה, תימן, מצרים (שהצליחה לצאת בעזרת סיסי), בחריין (שהצליחה לצאת בעזרת סעודיה) אלג'יריה, מדינות נוספות באפריקה ועוד היד נטויה.
לדעתי, הערבים לא יסלחו לה על זה...וזאת אחת הסיבות שהם רוצים לסיים את הסכסוך עם ישראל, סכסוך שהשאיר את המעצמות כל הזמן בתמונה. הגיע הזמן של המעצמות לצאת מכאן...המזרח התיכון יוכל להקים בעצמו כוח עולמי חדש, ביחד עם ישראל, בלי להזדקק לארה"ב. אגב, אחד הסימנים לרצון הזה הוא דחיקת רגלי ארה"ב מהמו"מ עם הפלסטינים במלחמת 'צוק איתן', ושיתוף הפעולה בין ישראל, מצרים וסעודיה.

את הסכסוך הפלסטיני אפשר לפתור, אם יש רצון כן בצד השני. דוגמא לפתרון אפשרי - ערביי יו"ש יקבלו דרכונים מירדן, ימשיכו לשבת במקומם, ויקימו להם שלטון עצמי בערים שלהם. עזה תוכל לעבור לידי המצרים (עזה בכלל היא טריטוריה מצרית מלפני 1967)... לדעתי, הרצון הזה מתחיל עכשיו לקרום עור וגידים. כן ממש תחיית המתים. מה שנראה בכלל לא פתיר פתאום נפתר, בגלל שבעיה ענקית אחרת צצה ועולה (המלחמה הסונית-שיעית, וההתערבות של ארה"ב והאיחוד האירופי)
עד כאן התחזית שלי. אם זה נכון או לא - ימים יגידו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
השלמת התמונה
  אנאליסט   28/08/14 19:12
תודה על היענותך. להשלמת התמונה אודה אם תתייחסי לנקודות הבאות: א. כיצד את מעריכה את התנהלות ביבי את יעלוןלאור החלופות הריאליות שעמדו על הפרק (וורסיות קרקעיות מעבר להרס המינהרות - אל מול החלופה שנבחרה התקפות סלקטיביות מן האוויר? ------- -- ב. מי לדעתך פעל ו/או היה מעוניין לפעול עכשיו להכשלת הצעת ההחלטה להפסקת אש במועצת הבטחון, ואילו אינטרסים עומדים בבסיס פעולת הטרפוד? תודה.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
לגבי ההתנהלות של ביבי
  חשדנית   28/08/14 23:22
לדעתי, המניעים של ביבי ב'צוק איתן' הם כאלה:

1. הרצון למנוע נפגעים (משני הצדדים), הוא הגורם הראשון במעלה. הדרישה שלו מהצבא הייתה לצמצם ככל האפשר את מספר ההרוגים - מהצד שלנו ומהצד שלהם, וזה אומר - לא לכניסה קרקעית של צה"ל לעזה, מיגון והגנה מירבית על האזרחים מהצד שלנו (ומיעוט הנפגעים האזרחיים מעיד על כך), וכן הפצצות כירורגיות נקודתיות בעזה, כדי להימנע מהרג אזרחים עד כמה שאפשר. את זה אפשר ללמוד מפליטת הפה של קרי בראיון טלוויזיוני: ביבי הבטיח לו 'מבצע נקודתי'

2. הרצון למנוע זעזועים ושינויים גדולים מידי במצב המדיני/גיאופוליטי הקיים. מכאן נובע חוסר הנכונות למוטט את החמאס. למעשה ביבי מנסה להשאיר את חמאס בשלטון, אבל חמאס מוחלש ולא תוקפן. בתמורה ביבי יסכים לשלם, והרבה. בקיצור - עדיף להשאר במצב ידוע ונתון מאשר להיכנס להרפתקאות של מצב חדש ובלתי נודע. זו גם הסיבה שביבי לא ממהר להכניס את צה"ל למלחמות לא-לנו בסוריה ובמקומות נוספים, אלא רק במקרים שזה ממש חיוני (אגב, זו גם הסיבה שלעולם לא יתקוף את איראן חזיתית, אלא רק בדרכים עוקפות).

3. לדעתי, איסטראטגיית - העל של ביבי מתחילה ונגמרת בעניין הכלכלי. זו הסיבה שהוא משלם לחמאס הרבה מאוד כסף כל חודש, תשלום משכורות, חשמל ומים חינם, ולא רק לחמאס אלא גם לאבו-מאזן ביו"ש. כנראה שיש יתרונות לרווחה כלכלית. אנשים לא רוצים לאבד את הנוחות שיש להם עבור איזה אידיאולוגיה לאומית-פלסטינית שכבר פג תוקפה. אם הפלסטינים בעזה יקבלו תמיכה כספית גדולה, רווחה ושגשוג כלכלי, האינטרס שלהם להתחיל במלחמה חדשה יקטן מאוד.

4. בקשר לארה"ב, כמובן שביבי לא יפסיק את הקשר עם המעצמה הגדולה בעולם (בינתיים) וימשיך לשחק את המשחק שלה, אבל במקביל יקשור קשרים עם מדינות אחרות כולל פוטין סין, הודו ואפילו מדינות ערב (כמו מצרים סעודיה ירדן והמפרציות, מה שנקרא 'אופק מדיני חדש'). וזאת, כדי להימנע ממצב שבו שמים את כל הביצים בסל אחד-הסל האמריקאי (כי מצב כזה יכול להתנקם בנו יום אחד). צריך לשחק עם כל האפשרויות. מילת המפתח במקרה כזה היא - מינון ! לא להסתמך יותר מדי על צד אחד ולא לבטל יותר מידי את הצד השני. לאזן. ובקיצור, לנסות לרקוד על כל החתונות...חחח זאת הסיבה שמצד אחד ביבי הסכים להכניס את ארה"ב למו"מ על הסכם הפסקת האש ב'צוק איתן' (בעקיפין, באמצעות השיחות הטלפוניות בינו לבין אובמבה וקרי), ומצד שני הסכים למהלך של סיסי לדחוק את רגלי ארה"ב מהשיחות שנוהלו בפועל במצרים.

5. במצב הנזיל של המזרח התיכון, עם כל הבעיות החדשות שצצות כל הזמן, נראה שהדיפלומטיה הטובה ביותר של ביבי היא - הימנעות מעשיה. עד כמה שניתן. צמצום עשיה למינימום. ונראה לי שזה הקו המנחה של ביבי בכל המהלכים שלו עד עכשיו, כולל השיחות עם הפלסטינים וכולל במלחמת 'צוק איתן'.

ואם זה נכון או לא - ימים יגידו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
המשך - השלמת התמונה
  אנאליסט   29/08/14 00:59
ראשית,לא ענית על סעיף ב' - לגבי עיכוב/הכשלה של הצעת החלטה במועצת הבטחון - נא קראי שנית את סעיף ב בסטאטוס הקודם שלי ובבקשה נסי להתייחס ככל שיש לך אינפורמאציה רלבנטית , לרבות עקבות/סימנים היכולים ללמד על זהות הגורם המטרפד ועל מניעיו . שנית - מדברייך עולה תמונה כאוטית: כאילו מצד אחד ביבי איננו מעוניין בפגיעה אמיתית ומהותית בשלטון החמאס ( מתכתב עם מה שממשל אובאמה רצה : לא לרסק את החמאס) ומצד שני משתף פעולה עם ההובלה המצרית (ציר מנוגד לארה"ב המעוניין בפגיעה חזיתית והרסנית בשלטון החמאס בעזה). האם נראה לך הגיוני שביבי משחק על שתי אופציות המנוגדות זו לזו? להערכתי ביבי שיחק עם אובאמה וחאלד משעל (קטאר) ולא עם א-סיסי,שהיה רוצה שביבי יפעל בנחישות לרבות קרקעית וירסק את הנהגת החמאס ואת שרשרת הפיקוד הבינוני והבכיר ולא יותיר לחמאס הזדמנות להתאושש - ואכן כאן ביבי עשה דברים שרחוקים ממה שהמצרים רצו. להערכתי ביבי סייע למעורבות אמריקנית מסויימת בקאהיר (מאחורי הקלעים) ולכן, לדעתי, ארה"ב של אובאמה נתנה לביבי למעשה אור ירוק שיעשה רעש ויחריב בתים אבל לא את חמאס. נא התייחסותך.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, כתוב לי בבקשה
  חשדנית   29/08/14 09:13
את דעתך האישית על כל השאלות שהפנית אלי. מעניין אותי לדעת מהו הכיוון שלך לכל האירועים שמתרחשים היום, כולל צוק איתן והמצב הגיאופוליטי, איך אתה רואה את זה בעיניך. תודה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית, עמדתי לגבי "צוק איתן"
  אנאליסט   29/08/14 19:58
שזורה במספר תגובותיי הקודמות. להערכתי גם אובאמה וגם ביבי לא ממשרצו בפתרון קבע עם הפלשתינאים וכל אחד מהם לא ממש עמד לא כצוק ולא איתן מאחורי רעיון שתי מדינות לשני עמים. מבחינה זאת לשניהם לא הייתה מטרה למחוץ ולרסק את החמאס, אלא רק להכות בו מבלי לגרום לכך שלא יוכל להתאושש. כמובן שהדבר הזה עומד בניגוד גמור לעמדת מצריים והציר הסוני המתון וככל שמעמד החמאס ייפגע הדבר בזכות א-סיסי ולא ביבי. אגב, הסיבה שביבי רתח על שגריר ארה"ב נובעת מכך שהאמריקאים לא נתנו אמון בביבי שיספק את הסחורה שלה התחייב בפני מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי - מבצע נקודתי ומוגבל.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
נראה לי שא-סיסי בכל זאת ניצח
  חשדנית   30/08/14 09:31
בעימות הזה, בעזרת התכסיסים של ישראל ואבו-מאזן. אמנם ישראל לא חיסלה ולא מוטטה את החמאס, אבל הסכם הפסקת האש בוודאי עושה את זה. בהסכם יש מספר החלטות שביצוען יבטל לגמרי את שליטת החמאס על רצועת עזה. ההחלטות הן:

1. כל המעברים ייפתחו, כולל מעבר רפיח, אבל מי שיהיה אחראי עליהם זה האנשים של אבו-מאזן. הם יפקחו על מה שנכנס ומה שיוצא מהרצועה, כלומר שליטה מוחלטת על כל המסחר ברצועה.
2. יהיה שיקום של רצועת עזה - אבל מי שיהיה אחראי על השיקום ויקבל את הכסף בשבילו מכל העולם - זה האנשים של אבו-מאזן. הוחלט להקים 5 משרדים של הפת"ח כל אחד מהם יהיה אחראי על שיקום אזור ספציפי ברצועה, כך שגם כאן אנשיו של אבו-מאזן ישלטו, והפעם - על כל הכסף שיגיע לעזה
3. אנשי החמאס יקבלו את המשכורות שלהם, אבל, מי שיעביר להם את המשכורות יהיה אבו-מאזן ולא מנהיגי החמאס
4. הוסכם על נמל ימי ושדה תעופה - אבל רק אחרי פירוז החמאס מנשקו, בהתאם להסכמי אוסלו. כמובן גם זה חלק מהמגמה לחסל את החמאס, אמנם לא צבאית אלא באמצעות ההחלטות שמתקבלות על שולחן הדיונים. החמאס יפורז מנשקו והפת"ח יקח את השליטה.

מסתבר, שההחלטות בהסכם הפסקת האש בקאהיר אמורות להעביר לידי אבו מאזן את השליטה על המסחר, הכסף, המשכורות והנשק ברצועה.

בקיצור, אין פלא שחאלד משעל רותח מזעם על החמאס בעזה, ועל הסכמת נציגיו לתנאים האלה של הפסקת האש, ואין פלא שאנשיו של משעל (הדרג הצבאי) שברו את שני רגליו של אבו מרזוק, הנציג של החמאס בשיחות בקאהיר, וגם הרעילו את הנייה....
ובהחלט, גם אובמבה וקרי רותחים על נתניהו, שאמנם ביצע את החלק שלו בהסכם עם קרי והמבצע היה נקודתי (פלוס מינוס), אבל נתן את המכה שלו דווקא בדיפלומטיה... בקאהיר...חחח

ומה תהיה התוצאה ? התוצאה תהיה שהחמאס והפת"ח יתחילו עכשיו לשבור אחד לשני את הרגליים...חחח ממש לא רע

מה דעתך ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
תשובה לחשדנית
  אנאליסט   30/08/14 23:21
ראשית אני מצפה לתשובה שאת נמנעת מלספק באשר לטרפוד הצעת ההחלטה במועצת הבטחון - מדוע את מתחמקת? אני עדיין מצפה ממך להתייחסות עניינית ורצינית. באשר לבקשתך לגבי עמדתי ביחס למה שכתבת: דעתי שהעמדה שרשמת הוא מתאים מאוד למשרד היחצ"נות של ביבי את יעלון. מה שכתבת הוא בגדר עקרונות או פרוגרמה שיש ליישם ולצקת תוכן ממשי במציאות הקונקרטית. עוד חזון למועד - אכן יש לקוות שזה יתממש אך עוד צפויים מאבקים , הפתעות ונסיונות לטרפוד. בכל מקרה מה שהושג בקאהיר הוא יותר בזכות א-סיסי והרבה פחות בזכות ביבי ( או אפילו למרות ביבי). מה שביבי ויעלון הצליחו לעשות זה א) להקשות מאוד על המצרים ב)להנשים ולהעצים את מעמדו של משעל שרצה במערכה ממושכת ומתמשכת, שתבליט את הפגיעה הממשית ברקמה הבסיסית של חיים אזרחיים בישראל בכלל ובפרט באיזור הדרום. ג) הנזק האסטרטגי שביבי את יעלון גרמו לישראל לטווח זמן משמעותי הוא שישראל איננה מסוגלת להכריע מערכה והיא חוששת מעימות פרונטאלי. בנוסף ניצרבה בתודעת אוייביה של מדינת ישראל הסיטואציה שניתן להבריח תושבי ישראל מביתם ולשבש את החיים במדינה לאורך זמן עד כדי הבעת חוסר אמון של אזרחי ישראל בממשלתם (זאת בניגוד לעיטורים ולציונים שביבי ויעלון חילקו לעצמם בנדיבות כאילו בניהול המערכה הם יצרו עם מלוכד שבזכותו מתאפשר ניהול המערכה). מדובר בנזק אסטרטגי משמעותי לטווח ארוך - שנרשם היטב אצל אוייבינו האיראנים, חיזבולה וחמאס. מסר נוסף ומזיק היה כלפי אובאמה - ארה"ב ובנות בריתה - שניתן לכבול את ידי ישראל באופן שימנע הכרעת חמאס/איראן/חיזבאללה ושות'
כתוב תגובה ל- אנאליסט
אנאליסט, כנראה שלא הובנתי
  חשדנית   31/08/14 00:54
או שלא הבהרתי טוב. ברור שאין שום סיכוי שהסכם כזה ימומש. וזאת גם הייתה מראש הכוונה. החמאס לא יסכים לעולם להשתלטות של הרשות הפלסטינית על מוקדי הכוח ברצועה, ובטח שלא יאפשר להם להיות הגורם המכריע בענייני כספים, משכורות ומסחר, ומצד שני אבו מאזן לא יסכים לוותר כעת על האפשרות שניתנה לו לשלוט מחדש על עזה.
הווה אומר - ההסכם הזה נועד מראש לכישלון, אבל הכישלון לא יהיה רשום על ידיה של ישראל. מה שיקרה זה שיתחילו עימותים בין החמאס לבין פת"ח בעזה. וכמו שכתבתי, בסוף שניהם ישברו אחד לשני את הרגליים. ואכן - זה כבר מתחיל... וראה תגובתי בהמשך.
בקשר לטירפוד ההחלטה באו"ם, באמת שאין לי שום מושג בכלל מי טרפד ומדוע. אולי פוטין ? ולמה זה כל כך חשוב ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
הנה זה מתחיל... פת"ח נגד חמאס
  חשדנית   30/08/14 23:58
מלחמה חדשה בין פת"ח לחמאס עומדת בפתח. הנה הידיעות:

1. ארגון פת"ח בעזה הכריז מלחמת על החמאס. טוען שאנשי החמאס ביצעו מעשים ברבריים במהלך מלחמת צוק איתן (רצחו פעילי פתח"ח וכלאו מאות אחרים-כנראה בחשד של שיתוף פעולה עם ישראל), גנבו אוכל ותרופות ומכרו בשוק השחור.
מקור:
rotter.net

"מלחמה חדשה בעזה, ארגון פת''ח מכריז מלחמה על חמאס.

פתח מכריז מלחמה על חמאס: אנשיו ירו בעשרות פעילי פתח במהלך המלחמה, היכו אחרים ושמו יותר מ-300 במעצר בית. חמאס גנב מזון ותרופות ומכר בשוק שחור"

2. ידיעה נוספת - הרשות הפלסטינית לא תשלם את משכורות אנשי החמאס, 42,000 איש. כזכור, אי תשלום המשכורות היו המניע של החמאס להתחיל במלחמת 'צוק איתן' נגד ישראל. זהירות...הם יכולים לשכפל את זה עוד פעם.
מקור:
rotter.net

3. ועוד ידיעה - חמאס מתנגד לדרישה של הפת"ח (דרישה שמגובה בהסכם קהיר עם א-סיסי וישראל) להתפרק מהנשק.
"דובר חמאס, סאמי אבו זהרי, בהצהרה קצרה פרויקט שמטרתו לפרק את ההתנגדות הפלסטינית מנשק אין לו כל ערך וזה מנוגד לחוק הבינלאומי. האנשים שלנו תנועת ההתנגדות לא יאפשרו את זה"
מקור:
rotter.net

4. כוחות הבטחון הפלסטיניים פושטים על בתיהם של פעילי חמאס ביו"ש, ועוצרים אותם.
מקור:
rotter.net

ועל זה נאמר: ה' ילחם לכם ואתם תחרישון
כתוב תגובה ל- חשדנית
אתה לא חושב שמוקדם מדי
  דוד נ   28/08/14 23:43
להתייחס לצוק איתן ? כשלא הכול גלוי וידוע, כשעדיין אנחנו תחת השפעה של מיתקפות פולטיקאים מכול הכיוונים.כשכול אחד עדיין מתבצר בעמדות הקודמות שלו ? תן לזמן לעבור לדם להתקרר ואז הניתוח יהיה הרבה יותר רציונאלי.
כתוב תגובה ל- דוד נ
הפיתרון של שיילוק. כדאי לקרוא
  חשדנית   30/08/14 13:42
מקור:
rotter.net

"הירדנים מתכננים לפנות בבקשת סיוע לישראל ולארצות הברית במקרה שהממלכה תותקף על ידי החמושים הסונים. "הדאגה היא כי ירדן לא תצליח להדוף מתקפה של הסונים בעצמה בשלב זה"
"סנאטור נוסף העריך כי ההנהגה הירדנית "תבקש מישראל ומארצות הברית כל עזרה שהם יכולים לקבל"

תמורת סיוע צבאי קריטי/נרחב, מול איום האסלאם הקיצוני, ישראל צריכה לדרוש מהירדנים לשוב ולקחת את החסות על הערבים ביו"ש ולהחזיר להם את האזרחות הירדנית שנשללה מהם באופן חד צדדי ע"י חוסיין האב ב-1988

הערבים ביו"ש יחזרו להיות נתינים של הממלכה הירדנית במסגרת קונפדרטיבית עם ירדן (אזרחות ירדנית מלאה ושליטה ירדנית באספקטים האזרחיים) בשטחי A וחלק משטחי B וישראל תשלוט ביו"ש מבחינה בטחונית ותספח את בקעת הירדן ושטחי C לישראל.
---
בעידן בו הרס ישראל יורד מהאג'נדה של המשטרים הערבים המתונים (הבנה שזה בלתי אפשרי ושעדיף לשתף פעולה עם ישראל מול אויבים משותפים כמו איראן/דאעש/אחים מוסלמים) הירדנים, למרות שלא יודו בזה, יעדיפו שלטון אזרחי ירדני ביו"ש ושליטה בטחונית ישראלית ביו"ש באופן כללי ובבקעה בפרט, כאשר האלטרנטיבה בה יו"ש תחת שלטון פלסטיני, היא קרוב לוודאי מדינת ג'יהאד קיצוני בחזית המערבית של ירדן, תסיסה פנים-ירדנית של הפלסטינים הירדנים וקרוב לוודאי - איבוד הממלכה...

כשביבי רמז בסוף המערכה האחרונה שיש יוזמה מדינית שמתחילה להרקם (מול/בעזרת הציר המוסלמי המתון) הוא קרוב לוודאי לא מתכוון ליוזמה מדינית מול אבו מאזן לפי המתווה הקלאסי של יוזמת ז'נבה. הרי גם בתחילת המערכה וגם בימים אלו אמרו ביבי, שטייניץ ואחרים שנוכחות צבאית ישראלית ביו"ש היא חיונית ובכלל, כל עוד אין הסדרה (פירוז תמורת שיקום) בעזה, אי אפשר אפילו להתחיל במגעים מדיניים...

אולי (וכאן אני מפנטז) ביבי מקדם יוזמה מדינית מעל לראש של אבו מאזן, יוזמה בשיתוף ירדן (קונפדרציה ירדנית בשטחי A ו-B כפי שתארתי בתחילת הפוסט) ובתמיכה/סיוע של סעודיה/מצרים/איחוד האמירויות...

פתרון וסילוק ה"בעיה הפלסטינית" מעל לסדר היום תאפשר לישראל ושאר החברות בציר המתון לשלב כוחות פוליטיים/מדיניים/מודעיניים/צבאיים נגד שלל האיומים המשותפים ובראשם איראן!!

בנובמבר יש סיכוי יותר מטוב מאד שהקונגרס האמריקאי על שני בתיו יהיה בשליטה של המפלגה הרפובליקנית, מצב חדש זה יהפוך את אובמה מברווז צולע לברווז משותק ולביבי תהיה יכולת פעולה משופרת מול האמריקאים... "
-----------------עד כאן------------------

ומי שכתב את זה צודק במאה אחוז ! (חוץ מהעניין של ירושלים שאותו השמטתי)
כתוב תגובה ל- חשדנית
34
מילשטיין בהלם ובאלם
  אלפרדו ב'   28/08/14 09:51
מסתתר בממ"ד אחרי חרפת "המצביא היווני פומפיוס".איך נפלו שחצנים ערלי-לב ...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
קצת חמלה
  אנאליסט   28/08/14 12:50
אלפרדו, למה לך להתעמר ולרדוף את ד"ר מילשטיין, המגחיך עצמו לדעת ללא הרף. ברור לכל אדם סביר שמה שהוא מוציא מקולמוסו איננו באמת מחקר וזה דומה יותר להגיגי-נפש , רכילות ותעמולה. לדעתי מילשטיין עצמו איננו מתייחס ברצינות למה שהוא כותב: דבריו הרצופים שגיאות, הטעיות וסילופים הם דבר לגיטימי בעיניו של מילשטיין (בגדר "אמת" סובייקטיבית) ולכן אין לו כל מחוייבות לאמת אובייקטיבית ומכאן שגם איננו מחוייב בתשובות. יוצא מכך שאין לקחת ברצינות את מילשטיין.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
קשקשן, מי גילה לנו חרפת רבין?
  חשדנית   28/08/14 15:00
מי גילה לנו חרפת ברק? מי גילה לנו חרפת המצור-שלא-היה על ירושלים? מי גילה לנו מה באמת קרה במנזר סן סימון? ועוד הרבה הרבה גילויים שאלמלא מילשטיין היינו חיים עד היום בחשכת ההסתרה. הקטנוניות לרדוף אותו בגלל שגיאות פעוטות (כמו השם של המצביא הרומאי, כאילו שזה בכלל משנה) רק מצביעה על הכוונות ועל המגמה שלכם.
למזלנו, טוב שיש לנו את מילשטיין, שמאיר את הפינות האפלות שניסתם להסתיר מקום המדינה ועד היום. צדיק בדורו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
דברי חכמים בנחת נשמעים
  אנאליסט   28/08/14 18:10
אף לך אומר מה שאמרתי לאלפרדו: למה לך להתרגש? מה שמילשטיין פרסם על רבין וברק ( ולא רק עליהם) אלו דברים לא רציניים: מגמתיים, בלתי מבוססים ומלאי שטנה ולא אפתח וארחיב את דברי הבקורת הנוקבת שנאמרו כבר ע"י רבים וטובים. בכל מקרה אינני מוצא צורך לאזכר שוב את כל אותן שגיאות/ הטעיות וטענות שנמצאו פעם אחר פעם כטענות שאין להן בסיס רציני ומוסמך. אבל המתנגד הראשי למילשטיין הוא מילשטיין עצמו, אשר מעיד על כתביו ככתבים סובייקטייים. לא זאת אף זאת, חוקר רציני גם לא היה מתפלש בכיכר העיר ומוצא את פורקנו בעיתון אינטרנטי בעל גוון צהבהב.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
הדברים שלך בעצמם לא-רציניים
  חשדנית   28/08/14 19:34
חבל לך להתבזות בהכחשת העובדות. ברק ורבין נחשפו על ידי מילשטיין כאפסים רודפי שררה... ועל אנשים כאלה אמרו כבר רבותינו: "נשיאים ורוח וגשם אין"
כתוב תגובה ל- חשדנית
כשליו של מילשטיין
  אנאליסט   29/08/14 01:26
למעשה כתביו ה"מחקריים" של מילשטיין יותר מאשר מעידים על אודות מושאי כתיבתו הם מעידים על מילשטיין השרלטן המייצר באורח מגמתי וייצרי עובדות - כאילו המציאות היא חומר ביד היוצר. כשליו של מילשטיין נחשפו על ידי ועל-ידי רבים וטובים הן ברמה המתודולוגית-מחקרית, הן ברמה הלוגית והן ברמה האמפירית-עובדתית. צר לי שגם את סחופה וכלואה בצבת הנטייה האידאולוגית-רגשית (עובדה שצפה ועולה לא אחת בכתיבתך כאשר את משתמשת בכינויים כמו: אמריקקים, או 0מאלנים ועוד ). מכל מקום נסיונך לכנות אותי כקשקשן ולא רציני לא ישנו את העובדות ולא ישנו את מילשטין ואת איכות כתיבתו הירודה והבלתי אמינה.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
35
לאן נעלמו המילשטיינים ??
  החברים מיגור   28/08/14 12:51
חלפו שתי יממות מאז "טראומת פומפיוס" ומילשטיין השפן עם ארבעת שמות המגיבים המתחזים גז ונעלם.איכה נפלו-דוד נ ,ההומו מיגור, חבר קיבוץ יגור[המדומה] אור אור ועוד ועוד. מה קרה אורי ??תתאושש, מצא שמות חדשים, אסור לוותר לשמאלנים -הבולשביקים מהתנועה הקיבוצית, גייס כמה פאשיסטיים צעירים מבית"ר שישיבו מלחמה[בינינו,אתם לא מסוגלים תמיד הייתם חננות, חוץ מתלמידך "יגעל הרוצח"], בקיצור אתה רכיכה.
כתוב תגובה ל- החברים מיגור
36
שפרה תני לזקן כדור מרץ
  אלפרדו ב' הצעיר   28/08/14 12:56
הוא הבריז ונכנס לדיכי...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
37
דר' מ.-מרתק ופוקח עיניים,שוב.
  הכי מטוקבק,עובדה!   28/08/14 17:18
כתוב תגובה ל- הכי מטוקבק,עובדה!
לא היסטוריון-עתונאי צהוב ירוד
  אלפרדו ב'   28/08/14 19:54
80 אחוז מהטוקבקים הם מפוברקים ונכתבים בידי מילשטיין עצמו -בשמות מתחזים -ןקבוצה קטנה של גרוריו. החומר ירוד ביותר ,סנסציוני ומוטה לחלוטין בעבור בצע כסף או טובות הנאה. מומלץ שיחזור "למערה האפלה".
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
פומפיוס היווני וגולדראט הפולני
  יהושע גולדראט   28/08/14 20:02
מי היה הקמב"צ של חט' גבעתי ב-1948 ? לפי מילשטיין שמו גולדרייך, אך אין חיה כזאת.הקמב"צ היה יהושע גולדראט -הפולני-ולא ברור לי למה מילשטיין האפסון לא מתנצל וכותב: סליחה טעיתי,טעיתי, טעיתי,הרי כל "מחקריו" גדושים בטעויות.
כתוב תגובה ל- יהושע גולדראט
מחקר מדעי מול תעמולה
  אנאליסט   28/08/14 20:17
באת לברך ויצאת מקלל... אוי לו ואבוי לו למדע ולמחקר אילו את אמיתותה של תיזה מחקרית היו מכריעים ע"י הדיוטות/אספסוף (טוקבקיסטים) בכיכר העיר. אגב, זה מחזיר אותנו 2500 שנה לאחור ליוון העתיקה ולויכוח בין הסופיסטים (הרטוריקנים הדמגוגים) שהאחו שלהם היה בכיכרות לבין הסוקראטים (הראציונאליסטים) אשר פעלו בדרך ההגיון והם גם היו אלה שהניחו את יסודות המדע. מילשטיין אינו עולה אפילו לדרגת רטוריקן, שכן שפתו עילגת רצופת שיבושים. מה אם כן יש בו במישטיין? הוא פרובוקטור המשתמש בטכניקות נמוכות של תעמולה העוטה מסיכה של חוקר. וכתועמלן ופולקלוריסט מילשטיין (כמו הרטוריקן) אכן זקוק אף הוא לחסידים שוטים בכיכר העיר .
כתוב תגובה ל- אנאליסט
יתכן ויש צדק בדבריך, אבל
  דוד נ   28/08/14 22:33
לפחות ממנו-ד"ר מילשטיין , בזכות עבודת הנמלים שלו לאיסוף החומר, אנו למדים הרבה יותר ממה שקרה באמת ולא עוברים שטיפת מוח כמו כמה אידיוטים כאן. ידעת על בריחתו של רבין ? ידעת על הפקרתו של יהשוע גלוברמן ? על השכלתו הצבאית הלקויה של אבידן (דבר שעלה בהמון הרוגים)על טיפשותו של י. דובנו בנגבה ?. שלא כמו הפחדנים/אטומי השכל-כמה שיש להם, מיגור . אנו יכולים לחשוב לבד ולהסיק המסקנות, אבל, שנראה את התמונה כולה (זה מה שעושה ד"ר מילשטיין-מביא את התמונה) ולא להגיד הן למה שחושבים מנהיגי המפלגה של הנגררים,אידיוטי יגור ודומיהם. חוץ מזה כפי שכבר כתבתי, התקפות אישיות על איש ציבור פומבי תוך היסתתרות מאחורי סינורה של אמא(מקלדת מחשב) מראה על""אומץ ליבם"" במרכאות כפולות ומכופלות של אותם אידיוטים -בעיקר מיגור קיבוצי .דוד נ
כתוב תגובה ל- דוד נ
מי שקורא כאן מדלג על
  השוטים המקללים   29/08/14 01:29
חבל על התייחסות לכמה אובססיביים שכנראה אין להם חיים אלא לשפוך כאן את תיסכוליהם המשונים.

חבריי שקוראים את פרקי דר' מילשטיין, בהמלצתי, מרותקים מדי שבוע לנושאים שמובאים. דר' מילשטיין מאיר פינות חשוכות בהיסטוריה הכאובה של עיצובה של המדינה. מרתק.
חזק ואמץ בעבודתך החשובה.
כתוב תגובה ל- השוטים המקללים
חסיד שוטה- יצור מדכא
  אלפרדו ב' הצעיר   29/08/14 10:26
היצור החותם "השוטים המקללים " הוא אב-טיפוס לחסיד שוטה שאינו מוכן לשמוע בקורת על אלילו מילשטיין,גם כאשר נחשפים מחדליו , טעויותיו וההטייה הברורה בפירסומיו.מילשטיין הוא לא היסטוריון ,הוא אדם בעייתי שסובל מפוסט טראומה שאינה מטופלת בשל בעיית אגו קשה.החומר המתפרסם כאן בשמו הוא סיפורי הברון מינכאהוזן ואין לו שום קשר למציאות .הוא משעשע כקוריוז.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ואתה דוגמה למופרעות שאתה
  מייחס למילשטיין..   29/08/14 15:37
אינך מוכן לקבל קיומו של מי שחושב אחרת ממך. אובססיבי, נטפל לפרטים ללא פרופורציה, רודפני, קיצוני, חסר מעצורים ומשליך עליו את תיסכוליך.

אף אינך מסוגל להפנים את דבריי, לפחות לא בשלב זה.

מאחל לך שתהייה בריא ושנה טובה לך.
כתוב תגובה ל- מייחס למילשטיין..
38
אכן קרתה לד"ר מילשטיין פאשלה
  דוד נ   28/08/14 20:01
שלא הייתה צריכה לקרות ו"התחלק" לו פומפיוס עם אספסיאנוס ויון עם רומא.דברים אלה קורים כול הזמן בלהט של כתיבה , נאום וכו... אנו שומעים זאת גם הרבה פעמים אצל מתראיינים ברדיו והטלביזיה. מטבע הדברים , קריאה נוספת והגהה טובה לפני שליחת תגובה , הייתה מונעת פאשלה כזאת. אכן היה צריך להתנצל האיש על כך. אבל מכאן ועד המשטמה הדבילית שאתם רוכשים לאיש בגלל התובנות שהוא מגיע אליהם ותובנות אלה, שלא תואמות את שטיפת המוח - שאין לכם. הם בעיניי רוב רובם של קוראיו ושומעיו מייצגות את המציאות יותר מתובנות הפוכות שלכם .דוגמא : אבידן היה המצביא הכי טוב במלחמת השחרור - חה חה חה ועוד חה- מה לעשות .זהו אידיוטים מיגור , תהיו בריאים .
כתוב תגובה ל- דוד נ
לא יאומן -מילשטיין התנצל
  אלפרדו ב'   28/08/14 20:36
והודה בטעות " פומפיוס היווני"..אמנם בשם של מתחזה,אך הודה בטעות. ועכשיו נא להתנצל על "גולדרייך הפולני" ורצוי בשם אורי מילשטיין... גולדראט ממתין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה אידיוט ! ! !
  חבר קיבוץ יגור   28/08/14 22:19
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אין למילשטיין תקנה
  אלפרדו ב' הצעיר   28/08/14 22:51
הבבון המקלל חזר לסורו .הוא מוגבל מאד ואוצר המילים שלו כולל בעיקר את התגובה -אידיוט. אידיוט, אידיוט...עצוב לראות את נפילתו וקריסתו של הזקן האומלל מאפעל שהפך להיות הזנב של ביבי.ובבנין הארץ ננוחם.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ירדת מידית הטרקטור-יש פתיחה ?
  ההומו מיגור   28/08/14 23:33
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין=איש אשפתות גס רוח
  אלפרדו ב'   29/08/14 08:11
לא מסוגל להודות בטעות אחת ,ויש לו רבות. אפילו חסידיו השוטים מתחילים להסתייג מתגובותיו הבהמיות.ועתה המשמיץ הופך להיות הסנגור של ביבי הכושל -המחלדלטור,מעניין מהי התמורה??זה ייחשף בקרוב.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה גם מוזמן לאורגיה-גלוי עריו
  ההומו מיגור   29/08/14 10:13
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
בוא בוא כבר. אידיוט
  ההומו מיגור   29/08/14 13:18
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין שפרה יודעת ?
  ההומו מאפעל   29/08/14 13:48
על מעלליך, נראה שאתה עושה דברים מאחורי גבה של הפראיירית.אבל עכשיו הפודל נחשף. מה שמחכה לאורי הטראומתי...
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
39
מהפך--הפיטבול הפך לפודל
  אלפרדו ב' הצעיר   29/08/14 09:05
מילשטיין שנוהג להשתלח ולהשמיץ את יצחק רבין ז"ל בכל הזדמנות-בתואנה של הפקת לקחים, שינה החודש את טעמו.לא שמענו ממנו מילה אחת של בקורת על הנפל שעומד בראש ממשלת ישראל "ביב נתניהו" שיזם ופקד על הכושלת במלחמות צה"ל=מלחמת "צוק מתפורר".אם זה היה רבין ,מילשטיין הפיטבול היה משסע אותו לגזרים ושואב את דמו,אך כשזה מגיע להלום הקרב ממטוס סבאנה,אין פרץ ואין צווחה, ממש פודל האוכל מכף היד. במשך 50 ימים כוח אדיר של שלוש אוג' מוגברות שכלל את מירב המערך הלוחם הסדיר של צה"ל , בסיוע חיל האויר האדיר שפעל בחופשיות ומערך חת"מ העוצמתי והמדוייק, לא הצליח להכריע ארגון טרור סוג ב',כי ביבי השפנפן אישר בקושי נגיסונת פה ושם.חדירה קלה ונסיגה.יפה הגדיר חברנו הלוחם הותיק : זה היה ממ"ן= מבצע מישגל נסוג.חיזבאללה ואיראן לא האמינו למראה עיניהם וחיככו ידים בהנאה....והפודל הרופס מילשטיין כירכר מול ביבי וכישכש בזנבו.מה שנותר לברר מה קיבל הקשקשן מאפעל, בכמה הסתכם האתנןל????
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ואם יכתוב , אתה תבין ? אידיוט
  ההומו מיגור   29/08/14 10:38
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין= ההומו מיגור
  ההומו מאפעל   29/08/14 12:39
זה שעומד מאחורי השם "ההומו מיגור" הוא אורי מילשטיין ,וזה מסביר סוף סוף את יחסיו המוזרים עם חבר יגור לשעבר אריה טפר.
כתוב תגובה ל- ההומו מאפעל
הערה לעניין - בול פגיעה
  אנאליסט   29/08/14 15:05
וכל מילה מיותרת.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
40
ארה"ב מציגה: איך נחסל את ישראל
  חשדנית   29/08/14 10:25

בלי שירגישו...
1. כופים על ישראל להשאיר את חמאס בחיים ולא מאפשרים לנו למוטט את שלטונו - בגבול הדרומי (בוצע)
2. מאפשרים לדאע"ש (המצאה אמריקנית) לכבוש את סוריה בגבול הצפוני של ישראל (בוצע)
3. כורתים ברית עם חיזבאללה בגבולה הצפון-מערבי של ישראל (התהליך כבר החל, ראה הקואליציה החדשה שעליה דיבר אובמבה בנאום שלו מאתמול)
3. מאפשרים לדאע"ש לכבוש את ירדן ולאיים על גבולה המזרחי של ישראל (בדרך לביצוע)
4. ואחרי כל זה - הדרך לחיסול ישראל קלה עד קלילה...

האם? ימים יגידו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
המגמה אכן ברורה - לשים לב ללוב
  אנאליסט   29/08/14 15:22
נא לשים לב גם למה שמתחולל בלוב - שם מליציות איסלאמיות (דאע"ש) הממומנות ע"י קטאר משתלטות על המדינה. ומי נלחם נגדם? רק המצרים (בגיבוי פיננסי של ערב הסעודית)
כתוב תגובה ל- אנאליסט
41
בקרוב, ישראל תהיה מוקפת
  חשדנית   29/08/14 10:33
מכל צדדיה בארגון המוסלמי הקיצוני ISIS=חמאס, באדיבותו הרבה של השטן מוושינגטון.
ומה ישראל עושה כדי למנוע מצב כזה ? עד כה כלום.
ישראל איפשרה לחמאס להמשיך להתקיים בדרום,
מאפשרת לדאע"ש לכבוש את קונייטרה בצפון,
ועוד מעט תשתוק גם כשדאע"ש יתקפו את עבדאללה מירדן (מתוך ומחוץ לממלכה).

ייתכן שהמצב הזה טוב לאמריקקים - הם יוכלו לאלץ את ישראל להסכים לכל התנאים שלהם, כולל הקמת מדינה פלסטינית ביו"ש והפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה, שאם לא כן - יתחילו במתקפה הגדולה על ישראל מצד המוסלמים הקיצוניים מכל עבריה.
האם המצב הזה ריאלי ? תשפטו לפי התוצאות בשטח.

ומה ישראל עושה כדי למנוע מצב כזה ? עד כה כלום.
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית את פרימיטיבית להחריד
  איסר נחיק ומאיר   29/08/14 13:06
אין לאמריקאקים שלך שום קשר למתרחש באזורנו,ובטח לא לדאע"ש.תתחילי לחשוב גב' מהבולה: מי הקים את חיזבאללה ??,ומי הקים את חמא"ס ?? ומי הציל את פשמרג'ה ,ומי הקים את דאע"ש ?? ראוי שתדעי שהמייסדים ישבו תחילה בשדרות שאול המלך ואח"כ דילגו לצומת גלילות ..ויש "בגלימת הקסם " שלהם עוד ארגונים בהקמה...כדי להביא חורף ערבי סוער וקפוא.הרבה הפתעות צפויות לחוסי הגדול.
כתוב תגובה ל- איסר נחיק ומאיר
ביבי פירק את כל המוקשים בגבול
  חשדנית   31/08/14 00:10
עם ירדן. כעת הדרך של דאע"ש לפרוץ לישראל דרך ירדן (שגם אותה יכבשו) קלה יותר מתמיד...

עוד פרטים כאן:
news1.co.il

כתוב תגובה ל- חשדנית
42
תשובה למילשטיין. המצרים עצרו
  כי נגמר להם הברקס   29/08/14 10:51
וכל יתר הקשקושים של מילשטיין לא שווים את הנייר עליהם ניכתבו
כתוב תגובה ל- כי נגמר להם הברקס
43
סיכום הפרק=כל הכבוד לקיבוצים
  חברי קיבוץ יגור   29/08/14 11:08
מי שבלם את הפלישה המצרית היא חט' גבעתי המהוללת בפיקוד שני קיבוצניקים= המח"ט שמעון אבידן והסמח"ט מאירק'ה דוידזון, בסיוע חט' פלמ"ח הנגב בפיקוד הקיבוצניק נחום שריג[סרגיי].תרומה עיקרית למערכה היתה עמידת הקיבוצים :נירים,כפר דרום ,יד מרדכי,בארות יצחק-בפיקוד מג"ד פלמ"ח 2 הקיבוצניק משה נצר,והקיבוצים נגבה,גת,גלאון וניצנים בפיקוד גבעתי.מי שהפקיר את ניצנים למוות ,חורבן ושבי, זה המפא"יניק -פונדיק מחדלטור.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
כבוד לא "ללוחם" מיגור-האידיוט
  דוד נ   29/08/14 11:39
כתוב תגובה ל- דוד נ
44
סיכום הפרק=כל הכבוד לקיבוצים
  חברי קיבוץ יגור   29/08/14 11:08
מי שבלם את הפלישה המצרית היא חט' גבעתי המהוללת בפיקוד שני קיבוצניקים= המח"ט שמעון אבידן והסמח"ט מאירק'ה דוידזון, בסיוע חט' פלמ"ח הנגב בפיקוד הקיבוצניק נחום שריג[סרגיי].תרומה עיקרית למערכה היתה עמידת הקיבוצים :נירים,כפר דרום ,יד מרדכי,בארות יצחק-בפיקוד מג"ד פלמ"ח 2 הקיבוצניק משה נצר,והקיבוצים נגבה,גת,גלאון וניצנים בפיקוד גבעתי.מי שהפקיר את ניצנים למוות ,חורבן ושבי, זה המפא"יניק -פונדיק מחדלטור.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
45
סיכום הפרק=כל הכבוד לקיבוצים
  חברי קיבוץ יגור   29/08/14 11:09
מי שבלם את הפלישה המצרית היא חט' גבעתי המהוללת בפיקוד שני קיבוצניקים= המח"ט שמעון אבידן והסמח"ט מאירק'ה דוידזון, בסיוע חט' פלמ"ח הנגב בפיקוד הקיבוצניק נחום שריג[סרגיי].תרומה עיקרית למערכה היתה עמידת הקיבוצים :נירים,כפר דרום ,יד מרדכי,בארות יצחק-בפיקוד מג"ד פלמ"ח 2 הקיבוצניק משה נצר,והקיבוצים נגבה,גת,גלאון וניצנים בפיקוד גבעתי.מי שהפקיר את ניצנים למוות ,חורבן ושבי, זה המפא"יניק -פונדיק מחדלטור.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
46
צמרת הצבא מורכבת מ-במ"לים
  בני קיבוצים   29/08/14 16:52
צמרת הצבא מורכבת מ-במ"לים, השנה 2014...בני קיבוצים...זוהי גם פקודת הפיקוד העליון; לקדם למטכ"ל רק את בני המשקים...מתוך "היח' הממיינות"...
 צמרת הצבא מורכבת מ-במ"לים
כתוב תגובה ל- בני קיבוצים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il