s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התחלת הקרב האחרון
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  12/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עם כל אמצעיהם הדלים, גם
  ראומה   12/09/14 13:25
באמצעי לחימה וגם בדרכי ההתגוננות בשטח, לחמו אנשי ניצנים
ולוחמי התגבורת המעטים, עד אשר חדרו המצרים, המצוידים כיאה לצבא סדיר. אנשי נגבה שאכן לחמו בגבורה, אבל בתנאים משופרים לעין ערוך, נזכרים עד היום כגיבורים היחידים.
ומדוע? כי אלה היו שייכים לעובד הציוני ואלה לשומר הצעיר. יחי ההבדל הקטן!
כתוב תגובה ל- ראומה
אני מסכים עם גלילי,שאילולא
  חבר קיבוץ יגור   12/09/14 14:27
הדף הקרבי שהוציא קובנר,פרשת נצנים היתה נסגרת כמו מפלות אחרות של הישוב במלחמת השחרור.בדף הקרבי שפורסם' הוברר שמי שרצה לקלל ,יצא מברך,כי כך התוודע הציבור להטייה הפוליטית של אבידן וקומפני בקרבות.אמנם ד"ר מילשטיין לא הראשון ש"גילה"זאת, אבל התודה לו על הפירוט והדגשת האירועים לאלה שאוהבים את הפרטים הקטנים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הדף הקרבי חשף את "פקעת
  אורי מילשטיין   12/09/14 17:21
הצפעונים" של המלחמה
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
המלחמה על הנרטיב
  אורי מילשטיין   12/09/14 14:46
המלחמה העיקרית לא היתה אז ואחר כך, עד היום, נגד האויב החיצוני אלא נגד "האויב" הפנימי, במערכת הפוליטית. לכן חזית חשובה היתה בלחימה על הנרטיב של המלחמה וכל האמצעים היו והנם כשרים כפי שמוכיחים, שוב ושוב, כלבי-יגור.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הכלב השוטה מאפעל נובח
  לוחם ותיק יגור   12/09/14 18:10
צריך להיות אידיוט ורשע בדרגה גבוהה במיוחד כדי לכתוב שבעת מלחמת העצמאות היתה המלחמה באויב החיצוני-הערבי, בדרגת חשיבות פחותה מהמלחמה באויב הפנימי. זה מעיד על חוסר הבנה בסיסי בנתוני היסוד ועל מוח מעוות של יצור שטוף שנאה תהומית. מילשטיין מתגלה כאן בקלונו.אמנם ב-1948 הוא היה רק ילד בן 8 אך מאיזה תהומות של רוע ומשטמה בביתו יכול היה לקבל מטענים נפשיים נוראים כאלה ?.עכשיו ברור לי מדוע אחיו הבכור רם ,לוחם הפלמ"ח. החרים אותו ולא דיבר איתו עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
"לוחם"הוא כלב פאבלובי,שום
  חידוש אין בו,אידי   12/09/14 20:33
כתוב תגובה ל- חידוש אין בו,אידי
חשוב מי כותב את ההיסטוריה
  ערן גפני   12/09/14 18:36
אורי, אני לעולם לא אשכח את מה שסיפר לי ד"ר שלמה לב-עמי המנוח בשנת 2004. הוא נכח בפגישה בין אליהו גולומב ומשה סנה לבין מנחם בגין ומנהיגות אצ"ל, ב-20 באוקטובר 1944, בה נדרש אצ"ל להפסיק לאלתר את המרד נגד הבריטים "אחרת ניכנס ונחסל אתכם". לב-עמי הנרעש שאל: ככה אתם רוצים להצטייר בהיסטוריה? אתם יודעים היטב שאנחנו פה עושים היסטוריה. על כך השיב לו סנה: אתם אולי תעשו היסטוריה, אבל אנחנו אלה שנכתוב אותה ונראה מי ישפיע יותר. ואכן, סנה צדק. מפא"י וצאצאיה שלטו בכתיבה ההיסטורית הישראלית עד העשור האחרון והכתיבו את אורח החשיבה של דורות שלמים במדינת ישראל שמה שנכתב בספרי הלימוד, ההיסטוריה הרשמית והכתבות המוזמנות בעיתונים היא האמת ואין בלתה. לכן עד היום מלמדים תלמידי תיכון בישראל שבריטניה ויתרה על שלטונה בארץ ישראל בגלל "אקסודוס" ובגלל "ליל הגשרים" והקמת י"א הנקודות בנגב... ושאצ"ל רק "הפריע" ו"קפץ בראש". כך גם בכתיבת תולדות מלחמת העצמאות, שהשמאל "חטף" אותה לצרכיו כדי להשחיר את ישראל והתנועה הציונית ואילו הימין הודר לחלוטין ממנה עד לאחרונה. אגב, גם ביצורי יד מרדכי היו דומים לאלה של ניצנים. גם הם קרסו מי עם ההפגזות המצריות הראשונות. התנהלות הפיקוד בנושאי הגנת יושבי מישור פלשת בואכה רצועת עזה הראתה כי לא הפיקו לקחים ממפלת גוש עציון ולא הקדישו תשומת לב לגזרה חשובה זו. למזלנו, המצרים לא העזו לעבור את קו "עד הלום" ולמעשה לאחר מפלתם ברמת רחל והפצצות חיל האויר התרכזו בניתוק הנגב הצפוני ולא הגו או פעלו לפי תכנית אסטרטגית סדורה כלשהי.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
ערן, את ההיסטוריה של היישוב
  אורי מילשטיין   12/09/14 21:35
ומדינה כתבו הנאו-מרכסיסיטים שהשתלטועל האקדמיה ועל התקשורת. זה אולי המחדל הגדול ביותר של האגף הלאומי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מה קרה בבארות יצחק שנפלה?
  חזקי שנאן ר"ג   14/09/14 02:35
סביר שהמצרים התקשו להתקדם בשל חששם מבעיות התאום עם הלגיון הירדני עקב הסכמי עבדאללה בן גוריון שלדעתי הסכמים אלו הובילו גם לפרשת אלטלנה
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן ר"ג
לא ההסכם בלם אותם
  ערן גפני   14/09/14 09:45
חזקי, לא ההסכם בין בן גוריון לעבדאללה (שלא היה ידוע למצרים) בלם את התקדמות המצרים אלא הסיבות הבאות: * הקושי בהתקדמות לאורך ציר החוף וההתנגדות העיקשת של הישובים היהודיים, שגרמו לכך שבמקום מהלך של שבועיים עד ת"א הם הגיעו ב-30 במאי רק עד מצפון לאשדוד, הביא את המצרים להבין שלא מדובר ב"טיול" כמו שהובטח להם והחל לגרום תסיסה בקרב החיילים המצריים שלא הבינו מה הם עושים כל כך רחוק מהבית ועוד מול אוייב שמתברר כחזק ממה שהובטח להם - כמובן שחלומות הביזה והאונס שלא מומשו היו גם הם חלק מהתסיסה הזו, של חיילים שרובם באו מכפרים עניים, לוקים במחלות כרוניות וחסרי השכלה בסיסית הן בלוחמה והן באופן כללי; * כאמור, גם הכח המצרי שחנה מדרום לירושלים הובס בקרבות רמת רחל והיה צפוי לניתוק, כך שבכל מקרה לא יכל לסייע לכוחות עבדאללה גם אם רצה; * הפיקוד המצרי היה לקוי, לא הצליח להביא לידי התקפה מתואמת בין שתי זרועות הצבא המצרי ובסופו של דבר, בגלל שגם לא הכיר את הארץ ואת סד"כ הישראלי, גילה הססנות ונמנע מייזום התקפות כוללות, זולת יוזמות מקומיות פה ושם (ביניהן, ההתקפה על נגבה והניסיון לחסום את הדרך לנגב ביולי 1948); *למרות שבריטניה פיקחה על שני צבאות ערביים אלו, את העדפתה נתנה לצבא ירדן ואילו דאגתה במצרים היתה לשמור על תעלת סואץ ועל זיקת השלטון לבריטניה, לכן גם לא גיבתה את הצבא המצרי. אשר ל"אלטלנה", זו פרשה שנגרמה קודם כל בגלל השנאה ששררה בחוגי מפא"י והפלמ"ח נגד האצ"ל, אבל תרמו לה כמה גורמים: *האמברגו של האו"ם שקויים בקפדנות רק נגד ישראל ופחדה של ישראל להפר אותו למרות חד-צדדיותו; * כל הצדדים לא הבינו אחד את השני ולא הכירו את נפשו של השני, לכן בן-גוריון סבר בכל מאודו שמטרת בגין היא לבצע הפיכה צבאית בנשק שיובא מהספינה (משום שזכר את תכנית האצ"ל להביא את ז'בוטינסקי על גבי ספינת מלחמה לארץ כדי לפתוח במרד נגד הבריטים, בקיץ 1939), ואילו בגין לא האמין עד כמה גדולה שנאתו של בן-גוריון אליו ואל ארגונו. לכן, בגין הרשה לעצמו, בטפשות, לדעתי, להתעקש על 20% מהנשק שיועבר רק לידי אצ"ל בירושלים, למרות שיכל באבירות (שלא היתה זרה לו!) להכריז באזני באי כוחו של בן-גוריון שהוא מעמיד ללא תנאי את הספינה, נשקה וצוותה לרשות צה"ל. לכן גם בן-גוריון לא הרשה לעצמו להתפשר למרות ערכו העצום של הנשק שנאגר בבטנה של "אלטלנה" ולמרות הזהרות שרים בממשלה שעלולה הפעם להתפתח מלחמת אזרחים מסוכנת דווקא בשעת חירום לישראל. * העדר אמצעי קשר מתקדמים גרם לכך שהספינה הפליגה לארץ דווקא לאחר שכבר החלה ההפוגה הראשונה במקום מוקדם יותר, וזה הוסיף לחוסר האמון של בן גוריון בבגין ולחוסר האונים של בגין לשנות את מהלך העניינים; * הלהיטות של אנשי הפלמ"ח להרוג באנשי האצ"ל הובילה לכך שהפעם לא יכלו אלה להבליג ואכן ירו - לראשונה בתולדות האצ"ל - על אנשי פלמ"ח וצה"ל, עד שבאה ההוראה הברורה של בגין לא להגיב יותר. חילופי אש אלה הגבירו אצל בן גוריון את הפראנויה שלו נגד בגין ואצ"ל ואילו אצל בגין הביאו דווקא להתפכחות מהירה ולקריאה ההיסטורית "לא למלחמת אחים". לכל אלה לא היה שום קשר עם הסכם בן גוריון עם עבדאללה שכלל רק הכרה ישראלית בשלטונו בחלקים הערביים של יהודה ושומרון ובמקומות הקדושים לאסלאם בעיר העתיקה בירושלים ולא לשום דבר אחר.
כתוב תגובה ל- ערן גפני
בארות יצחק לא נפלה
  לוחם ותיק יגור   14/09/14 10:48
החזיקה מעמד בקרב גבורה ב-15 ביולי 1948. כל הכבוד למגיניה מחט' פלמ"ח הנגב.ראשונים תמיד אנחנו...לא כמו המילשטיינים הנמושות
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
הלוא אתה הראשון לברוח
  מה אתה קופץ?   14/09/14 13:47
כתוב תגובה ל- מה אתה קופץ?
מילשטיין ברח ממכת שמש... פחחח
  האידיוט מאפעל   14/09/14 20:18
יש פחדנים שבורחים מאש האויב, מילשטיין ברח מקרינת השמש... זה שיא צה"לי שלא יישבר במהרה...
כתוב תגובה ל- האידיוט מאפעל
תגובה מטומטמת של פסיכופת
  מיגור   15/09/14 14:18
כתוב תגובה ל- מיגור
תגובה אידיוטית של טינופת אפעל
  אלפרדו ב' הצעיר   15/09/14 15:58
זאת היתה פגיעה מוחצת מתחת לחגורה ומילשטיין קשישא נפגע קשות.מסכן..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ירדת מהר מידית הטרקטור,חזור
  לפני שתישתגע   15/09/14 19:31
כתוב תגובה ל- לפני שתישתגע
למה אתה מעיד מניסיונך.???
  נכנסה ידית לאורי   15/09/14 22:14
בתחת,והוא נהנה לשבת עליה לדווח לקוראים על עינוגיו.
כתוב תגובה ל- נכנסה ידית לאורי
האנגלים עזבו את הארץ לא בגלל
  שבץ חלובה   17/09/14 07:22
מעללי ההגנה והאצ"ל אלא בגלל לחץ אמריקאי לעשות זאת וזאת כל האמת. אילו זה היה תלוי בהגנה ובאצ"ל הם היו נשארים כאן עד היום.אנגלי ל 1947-48 היתה עדיין אימפריה והיה לה צבא מספיק חזק להתמודד כאן עם היהודים שבעצם לא נילחמו אלא דקרו אותה. הצרוף של אנגליה עם הערבים היה מחסל אותנו כאן. רק המזל שלנו היה שאמריקה התיצבה לצידנו וכפתה נסיגה על האנגלים בני בריתם ממלחמת העולם.היום 66 שנים אחרי כל יוצאי האירגונים מנצלים את בורות הציבור כדי למכור לו שאני ועוצם ידי עשינו את המלאכה וככה לשכתב את ההיסטוריה כי לשמר לעצמם מקום של כבוד בפנתאון הגבורה היהודי. האמת היתה שאנגליה הפקירה את א"י למשחק הכוחות החופשי שהתפתח בארץ בין היהודים לערבים. במשחק הזה אנחנו ניצחנו בגדול לבד ללא עזרה וככה הקמנו את מדינת ישראל. הערבים עד היום לא רוצים לקבל את ההפסד הזה ומנסים בכל הכח לבטל את תוצאות המלחמה ההיא. פעם זה היה ישירות והיום זה עבר לשיטת הסלאמי.הנסיון שלהם להקים מדינה פלסטינית על אדמת ישראל הוא חלק מהנסיון רב השנים שלהם לבטל את תוצאות מלחמת השחרור ויוצא חלציה מלחמת ששת הימים 1967. הגדה זאת לא סקוטלנד שהאנגלים מוכנים לוותר עליה. אם נוותר על הגדה אז ויתרנו על המדינה. אני מוכן לתת להם בנטוסטן קטן על גב ההר ללא גבולות חיצוניים מפורזת בלי ירושלים. זה מקסימום הטוב לב שיש לי כלפי הערבים הפלסטינים. שם נרכז את כל הערבים כולל ערביי ישראל. מחוץ לבנטוסטן הזה לא ישאר אף ערבי. בערים הערביות שתפוננה יכנסו לגור יוצאי צבא שלנו וככה תפטר בעית הדיור שלהם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
2
חושף ברמה של פרטים
  Or or   12/09/14 13:38
כבוד !!!
כתוב תגובה ל- Or or
פתגם צרפתי: "אלוהים נמצא
  אורי מילשטיין   12/09/14 14:53
בפרטים הקטנים".
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין צודק.. הכל אצלו קטן
  פרנסואה   12/09/14 18:32
כתוב תגובה ל- פרנסואה
מה זה קטן, תרתי משמע,זעיר
  טלריאן[טלרן]   13/09/14 21:47
זה מקור התסכול המיני של אורי-בורי.מחפש להגדיל..פחחחח..
כתוב תגובה ל- טלריאן[טלרן]
אז מה חידשת מילשטיין הטמבל?
  חברי קיבוץ יגור   12/09/14 20:22
כל הפרטים הקטנים הללו פורסמו כבר לפני שנות דור, חוץ מהעלילה שלך על פוגדק הכושל.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אידיוט,מי ביקש ממך לקרוא
  ובטח להגיב   13/09/14 04:08
כתוב תגובה ל- ובטח להגיב
אור אור מנסה להשתכנז בלועזית
  לא יעזור למילשטין   12/09/14 17:12
כנראה דוקטור OR OR מילשטיין מתכוון להתראיין גם בטלוויזיה של דאעש באנגלית..
כתוב תגובה ל- לא יעזור למילשטין
תגובה מאוד מאוד אבל מאוד + +
  אינטליגנטית-משהו   12/09/14 18:26
כתוב תגובה ל- אינטליגנטית-משהו
תגובה ממש גאונית שהרי יגור הוא
  קיבוץ של גאונים   12/09/14 21:15
כתוב תגובה ל- קיבוץ של גאונים
מקום ראשון בליקוק תחת
  צייד מתחזים יגור   12/09/14 19:16
כל שבוע זה חוזר,מיד עם פרסום הפרק ,היצור " אור אור" נוער כחמור: כמה נפלא אתה מילשטיין,כל הכבוד,.. איזה ירידה לפרטים ..שאפו,וואו.. הלו, אנחנו יודעים שמילשטיין סבל מילדות עשוקה וקשה והוא כמהה למחמאות וליטוף אגו,אך יש גבול לליקוק.בסה"כ יצור מסכן.שפרה את לא תומכת בו מספיק...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
האידיוט "הלוחם"מיגור
  נובח שוב   12/09/14 19:34
כתוב תגובה ל- נובח שוב
הבואש מאפעל מפליץ=קסטנר
  דו ד נ   12/09/14 19:47
יש הסכמה כללית מילשטיין הוא אידיוט-על=סופר אידיוט. ביאושו החל היום להשתמש בדימויים נאציים וחצה קו אדום. אל דאגה זה יחזור אליו כבומרנג והוא יקלל את יומו.
כתוב תגובה ל- דו ד נ
נובח נובח עד שינפח..
  Or or   12/09/14 20:01
כתוב תגובה ל- Or or
לא נובח -
  מגמגם   12/09/14 21:48
כתוב תגובה ל- מגמגם
3
3 הכלבים של פאבלוב מיגור
  בהתניית נביחות?הא   12/09/14 13:43
כתוב תגובה ל- בהתניית נביחות?הא
חמשת הבואשים מרמת אפעל
  חברי קיבוץ יגור   12/09/14 19:21
משפחת מילשטיין-הסרחונות שאתם מפיקים כאן מתעצמים מידי שבוע,ניכר שחברי יגור קורעים לכם את הצורה, מה נשאר לכם לעשות למלמל : אידיוט, אידיוט... מזל שבעוד שבוע מילשטיין הזיבלון מסיים את הקשקשת.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
שתבינו "חברי קיבוץ יגור"
  אלה 3 האידיוטים ?   13/09/14 08:09
כתוב תגובה ל- אלה 3 האידיוטים ?
4
הכלב מילשטיין ממשיך בקיאו
  בושה לאינטילגנציה   12/09/14 17:05
עבר זמנו בטל קורבנו של הזקן הסנילי שהתחזה לקצין במילואים ..
כתוב תגובה ל- בושה לאינטילגנציה
נו... מה כתבנו , הכלבים בפעולה
  האו האו האו   12/09/14 18:18
כתוב תגובה ל- האו האו האו
5
מילשטיין מעליל על פונדק
  אלפרדו ב' הצעיר   12/09/14 17:59
אתה קורא ולא מאמין למראה עיניך.לא יכול להיות שבחט' גבעתי שירת כזה מג"ד מפגר. לא יאומן: לא דאג למערכת קשר אמינה בין הקיבוץ למפקדה, החליף מח' חיילים מאומנת במח' טירונים חסרת יכולת קרבית, לא העביר נשק הכרעה שהיה במפקדתו[מרגמה 3 אינץ' ומטול נ"ט פיאט] -מרחק כמה ק"מ ספורים מניצנים. אם זה נכון הרי שיצחק פונדק היה מחבל בשירות האויב הערבי ,בעת מלחמת קיום, ודינו מוות. האפשרות השנייה היא שפונדק הוא אידיוט חסר כישורי הבנה ופיקוד מינימליים בדיוק כמו אורי מילשטיין.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
מילשטיין משמיץ את פונדק
  חברי קיבוץ יגור   12/09/14 19:52
אנו טוענים כל הזמן שמילשטיין הוא סוג של כלב שוטה,מה שמאפיין כלבים כאלה שהם תוקפים את אדונם.היום נשך מילשטיין את ידו של פונדק אדונו שהאכיל אותו...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
לבריאותך הנפשית,עדיף שתשב
  על ידית ההילוכים   12/09/14 20:20
כתוב תגובה ל- על ידית ההילוכים
אי אפשר מילשטיין יושב עליה
  אלפרדו ב'   12/09/14 21:41
ומגיע לאורגזמה. הוא עלה אחרי שאתה ירדת סוף טוף. מה מקור האובססיביות של מילשטיין לידיות טרקטור ?.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
6
האפשר להעמיד את אבידן בשורה
  אחת עם קסטנר ?   12/09/14 18:36
זה מכר נשמתו לשטן הנאצי (ברר את רכבת המיוחסים) וזה הפקיר יהודים לא בעלי אותה אידאולוגיה כמו שלו .
כתוב תגובה ל- אחת עם קסטנר ?
אולי היה שת"פ של אבידן
  דוד נ   12/09/14 20:42
עם המפלגה הקומוניסטית ? מאנשים כאלה (כמו אצל האידיוטים מיגור), אני לא נופל מהכיסא-היה תקדים ישראל בר.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשטיין וקסטנר זהים באופי
  צייד מתחזים   12/09/14 21:22
מגאלומנים,אגומאניאקים, בוגדניים ,מחליפי זהות,. אין ספק ב-1944 מילשטיין היה מצטרף ליודנראט.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
ממליץ בחום , תצטרף לדאעש
  Or or   12/09/14 22:02
שם נימצאת רמתך האנושית כלומר הפרימיטיבית!
כתוב תגובה ל- Or or
אידיוט-אין בך שום מקוריות
  חבר קיבוץ יגור   13/09/14 08:54
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מוסכם=מילשטיין אידיוט
  חברי קיבוץ יגור   13/09/14 14:23
ואין בו שום מקוריות. הוא כותב שטויות משבוע לשבוע והפעם הגיע לשיא-הוא מאשר שפונדק הפקיר את ניצנים. מילשטיין תחזיר לו את האתנן שקיבלת כדי להטיל את האשמה על אבידן...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אבידן לחם בנאצים
  הבואש מאפעל   12/09/14 21:35
צריך מוח חולני כדי להשוות בין אבידן וקסטנר.קסטנר שיתף פעולה עם אייכמן.אבידן הקים את המח' הגרמנית בפלמ"ח למלחמה בנאצים,. אגב מה עשה אבא של מילשטיין ב-1944 כדי להילחם בנאצים?????אין לי ספק עם מי היה הולך מילשטיין אם היה בבודפשט ב-1944.
כתוב תגובה ל- הבואש מאפעל
צריך מוח לא דוגמטי על מנת
  Or Or   12/09/14 22:06
לחשוף את פרצופו של אבידן
כתוב תגובה ל- Or Or
מילשטיין למה אחיך רם החרימך?
  מחפש נהרה במחשך   12/09/14 22:19
ספר לנו בבקשה מדוע אחיך הבכור פרופ' רם מואב[מילשטיין] החרים אותך במשך שנים רבות-ארוכות.ספר לכולם מה הוא אמר על אופייך הנלוז ?? ומדוע החרים אותך ?.
כתוב תגובה ל- מחפש נהרה במחשך
לאור התגובות ההיסטריות,אני
  חבר קיבוץ יגור   13/09/14 06:55
לאט לאט משתכנע שהאבידן הזה ,היה סוכן סמוי של הקומוניזם הבינלאומי(קומניטרן) בראשותו של שמש העמים ,המאור הגדול של השומר הצעיר,יוסוף ברוז סטאלין.זאת ללא קשר למלחמתו בנאצים-שאולי יותר תרמה לסיפור הכיסוי שלו ושל האידיוטים מקיבוצי ,יגור
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין= קסטנר
  צייד מתחזים יגור   13/09/14 11:08
אותו אופי מחורבן, חוסר נאמנות, הערצה עצמית ,מגאלומניה, מוסר הוטנטוטי,ואגב מישהו חקר לעומק את קשרי אברהם ושרה מילשטיין עם הקומינטרן ?? ומדוע גורשו מקיבוץ "אפיקים" ??
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
מילשטיין בור ודפ"ר 0
  "אורי בורי "הבור   13/09/14 20:05
בפרק הקודם קרא לשר החוץ של נפוליאון "טלריאן" במקום "טלרן". כאן הוא קורא לסטאלין- ברוז סטאלין, "ברוז" הוא כזכור שמו של טיטו שליט יוגוסלביה.אך מה אפשר לצפות ממסולק מפנימית המוגבלים "הדסים"...
כתוב תגובה ל- "אורי בורי "הבור
7
דוקטור אורי מילשטיין תפש תחת
  ולא מפסיק להגיב   12/09/14 18:38
כנראה זו שירת הברבור של הסנילי הזקן שסולק מכל בימת תקשורת רצינית אחרת.
כתוב תגובה ל- ולא מפסיק להגיב
סנילי דחוי ואתה קורא בשקיקה
  וגם מגיב ,למה ?   12/09/14 22:01
היושרה הפנימית-שאין לך-הייתה צריכה ממך למנוע קריאה ובטח ובטח להגיב בפומבי.אבל אתה יודע שמילשטיין צודק ומה שמפריע לך שזה פוגע במה שהאמנת עד היום ושיקרו לך!
כתוב תגובה ל- וגם מגיב ,למה ?
8
מר יואב יצחק מה קרה לאתר ?
  תוסיף עוד צנזור !   12/09/14 18:43
ואולי כך יעלו התגובות מהר יותר ! ומילשטיין ישתכר יותר מכל התגובות שנשלחות ............
כתוב תגובה ל- תוסיף עוד צנזור !
9
רק 9 תגובות מוצגות מתוך 19
  זה מוגזם !!!!!!!!   12/09/14 18:49
או שהאתר של יואב יצחק דפוק .או שמילשטיין הסנילי מתקשה לבדוק ולצנזר את התגובות של סמולנים שפויים כמוני?
כתוב תגובה ל- זה מוגזם !!!!!!!!
מי ביקש אותך להגיב ?
  עוד אידיוט שנוסף   12/09/14 19:55
כתוב תגובה ל- עוד אידיוט שנוסף
אידיוט הוציא אותך ובאשר לאמך?
  הטינופת מאפעל   12/09/14 21:27
מילשטיין פלט אתמול את הדיסק =אידיוט..אידיוט ...אני אידיוט. אך מיד בלע דיסק חדש.
כתוב תגובה ל- הטינופת מאפעל
10
אזהרת אמינות
  קבלות   12/09/14 19:11
news1.co.il news1.co.il מתוך המחקר ייאנוש ברק news1.co.il נא לשים לב לכתובת הip של המעריצה מתגובה 3 היא זהה לכתובת ה ip של "ההיסטוריון " מילשטיין זה מראה על רמת האמינות שלו ולו פחות על היכולות השכלית שלו "היסטוריון ״ צבאי ואפילו לא יודע לשלוח מייל בדוי בלי שהתגלה , ואחר כך הוא יועץ איך לנהל קרבות וטוען שאחרים רמאים איך החברה אומרים רב״ט מושתן כתוב תגובה ל- קבלות
כתוב תגובה ל- קבלות
11
מילשטיין משמיץ את פונדק
  צייד מתחזים   12/09/14 23:50
תתבייש מה עשה לך פונדק הזקן כשהחלטת לתקוע לו סכין בגב?? הוא שילם לך הרבה כסף להשמיץ את אבידן,אך איבדת שליטה והשמצת גם אותו. אתה לא יציב.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אבידן היה שתול קומוניסט ?
  חבר קיבוץ יגור   13/09/14 11:00
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אברהם מילשטיין היה שתול ?
  אלפרדו ב' הצעיר   13/09/14 13:05
אבא של מילשטיין היה שתול קומוניסט ?? מעניין מדוע גורשו הוריו של מילשטיין מקיבוץ אפיקים ??. ואם כבר ראוי לבדוק בשירותו של מי פועל מילשטיין בהסתה שלו נגד צה"ל ?.במסווה של הפקת לקחים מכפיש מילשטיין את צה"ל פוגע בדימויו בקרב הנוער ומסייע לאויבינו הגרועים ביותר. שווה חקירה...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
איך נותנים לאידיוט לרדת
  מידית ההילוכים?   13/09/14 15:54
כתוב תגובה ל- מידית ההילוכים?
12
הבואש מאפעל הפליץ והשיירה
  אלפרדו ב' הצעיר   12/09/14 23:57
עוברת.מילשטיין נדחק למקומו הטבעי בשוליים של השוליים.הוא נחשב לקוריוז מבדח. סוג של סטנדאפיסט ירוד. חברים ששמעו אותו סיכמו כי הוא לא-מאוזן והזוי לחלוטין. סוג של אידיוט ישיש.מסכים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
כנראה ידית ההילוכים כבר לא
  מספקת אותך ?   13/09/14 06:47
כתוב תגובה ל- מספקת אותך ?
הידית בתחת של מילשטיין
  הדראעק מאפעל   13/09/14 19:51
דרוש ניתוח דחוף להעבירה ללוע של דוד נ ... שפרה נא העבירי אותו דחוף למיון הסמוך בבי"ח תל השומר.
כתוב תגובה ל- הדראעק מאפעל
האידיוט מיגור חזר לתקופה
  האנאלית גיל 8   13/09/14 22:28
כתוב תגובה ל- האנאלית גיל 8
אידיוט צעיר-אם זה נכון מה שאתה
  לאידיוט הצעיר   13/09/14 07:02
כותב, מדוע אתה קורא ויותר מכך מדוע אתה מגיב ? הרי אתה לא משכנע אף אחד וביחוד כשיש לך קשר משפחתי עם עוד 2 אידיוטים מיגור.
כתוב תגובה ל- לאידיוט הצעיר
אלפרדו, תתבייש לך, איזה שפה?
  הניה   13/09/14 07:36
מדוע עלית מארגנטינה, איש נמוך מצח!
כתוב תגובה ל- הניה
השפה הזאת= תגובה אופיינית של
  3 אידיוטי יגור   13/09/14 09:53
כתוב תגובה ל- 3 אידיוטי יגור
הניה ההוטנטוטית
  אלפרדו ב' הצעיר   13/09/14 10:47
יש לך כללי מוסר סלקטיביים כמו לכל הוטנטוט מצוי. מי שהתחיל את סיפורי הידית זה השרץ דוד נ=מילשטיין במסווה. מי שהתחיל בסדרת גידופי האידיוט זה אורי מילשטיין עצמו בלי מסווה. מה לעשות שמילשטיין לא חשב שזה עלול לחזור אליו כבומרנג[הוא לא מסוגל לחשוב..] ואכן זה חזר וקרענו לו את הצורה.לסיכום מילשטיין יצור מאוס ופחדן עם מנת מישכל ירודה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
הניה ההוטנטוטית
  אלפרדו ב' הצעיר   13/09/14 10:47
יש לך כללי מוסר סלקטיביים כמו לכל הוטנטוט מצוי. מי שהתחיל את סיפורי הידית זה השרץ דוד נ=מילשטיין במסווה. מי שהתחיל בסדרת גידופי האידיוט זה אורי מילשטיין עצמו בלי מסווה. מה לעשות שמילשטיין לא חשב שזה עלול לחזור אליו כבומרנג[הוא לא מסוגל לחשוב..] ואכן זה חזר וקרענו לו את הצורה.לסיכום מילשטיין יצור מאוס ופחדן עם מנת מישכל ירודה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
13
מעניין מה שמו להם במרק ?
  דוד נ   13/09/14 04:56
ל 3 האידיוטים מיגור.עד כמה הטימטום והאידיוטיזם -שניכר בתגובות שלהם-הוא אינסופי. מה יש שם באויר של יגור ? או במים מהבארות שהרעילו המייסדים . אכן חידה בלתי ניתנת לפיצוח! דוד נ
כתוב תגובה ל- דוד נ
מה שמה לך שפרה באוכל?
  צייד מתחזים יגור   13/09/14 10:56
שגרם לך לתופעות שיטיון קיצוניות.אגב "דוד נ" מה מניע אותך להגיח מידי מהביוב בשם הפיקטיבי הזה? לרוב אתה מתבייש לחתום=בעיקר בתגובות האידיוט המוגבלות שלך...אתה טמבל שקוף.ודוידונצ'יק מה עם עלילת הדם על פונדק ? ??לא מספיק שהלוחם הותיק שלנו מכניס לו,גם אתה מצטרף. לא יפה,אתה אמור להגן עליו, הוא שילם לך כסף רב...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
14
אני מציע להפסיק עם ההתנצחויות
  שבץ חלובה   13/09/14 10:35
אחרי שהד"ר מילשטיין הוכיח מעל לכל ספק שהמח"ט אבידן הפקיר ביודעין את ניצנים. אבידן אף פעם לא הודה בפשע הזה אבל לא צריך שיודה. יש לנו מספיק ראיות נסיבתיות לזה. מאחר ופונדק הוא היחיד שנשאר בחיים מהתקופה ההיא אז הכי נח זה לזרוק עליו בוץ ןלהפיל עליו את התיק. פונדק עוד היה ישר ותמים כדי לבקש את סליחת בני ניצנים וככה יצא שהוא האשם כי מי מבקש סליחה אם לא זה שאשם? הוא בסך הכל ביקש סליחה בעבור אבידן העקשן שסרב להודות בהפקרה. בואו נסכם שאבידן הפקיר ופונדק ביקש בעבורו סליחה בתור אקט של קולגיאליות צבאית
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
תבקש בשם עצמך
  חסידוב   13/09/14 12:50
האם ניתן לומר בודאות שכולם שקרנים מטעם אג'נדה כזו או אחרת, ולמה שגיא אנס את מי שאנס ושלי חיסלה לו
כתוב תגובה ל- חסידוב
15
מרב מיכאלי ומילשטיין במופע
  אלפרדו ב' הצעיר   13/09/14 11:44
סטנדאפ משותף :" קסטנר ואני"- היא תספר על הסבא שלה והוא על בן דמותו [המתועב..].
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
תש כוחו של מילשטיין הזקן
  האידיוט מאפעל   13/09/14 15:44
הוא לא יכול יותר, השיטיון מתפשט במהירות.. מיל-שטיין לא שווה מיל.. בעוד שבוע ייעלם השרץ ויפסקו ההשמצות על הפלמ"ח. שפרה תזריקי לו זריקת מרץ .מה עם מחקר על תפקודו של הסוכן הסובייטי מנחם בגין הדיכאוני? מה עם הסוכן הסובייטי נתן ילין-מור ?? מה עם הלום הקרב ביבי נתניהו ?.
כתוב תגובה ל- האידיוט מאפעל
16
נפל האסימון,אבידן היה סוכן
  חבר קיבוץ יגור   13/09/14 14:37
קומוניסטי.האידיוטים שהם כנראה קומוניסטים במיסווה,מיגור מגינים עליו, מי יודע מה עוד הם מסתירים בתיק יגור הידוע לשימצה. לצערי וצער רבים אחרים הם עדיין חברי המקום וחבל.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לטינופת שרוצה להיות חבר יגור
  צייד מתחזים יגור   13/09/14 15:36
אתה לא חבר ולא תהיה לעולם . אתה טינופת אפעלית ממשפחת מילשטיין,ואתה מתחזה מחורבן.אביך היה סוכן קומוניסטי וזה מסביר הרבה מוזרויות בהתנהלות משפחת מילשטיין לדורותיה. האח רם גילה כנראה את הביזיון וביקש להתנער מכם. תודה לאורי שהעלה אותנו באקראי על הסיפור, אל חשש נבדוק ונשוב עם התוצאות,יהיה מרתק.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
אידיוט מיגור-המילה "טינופת"
  הוצמדה אלייך   13/09/14 18:22
זה לזכותך , אתה היית הראשוןשכונה טינופת . תנסה עם טיפ טיפת השכל שאין לך להיות מקורי ולא (כרגיל) לקחת מאחרים.
כתוב תגובה ל- הוצמדה אלייך
טינופת מסריחה מאפעל
  ויצטום פסיכיאטר   13/09/14 18:56
אתה וכל משפחת מילשטיין טינופות אחד אחד.זה אצלכם בגנטיקה.יש לכם ארבע דרגות "מישכל = מפגר שולי,אידיוט, דביל, אימבציל. מה הדרגה שלך ??
כתוב תגובה ל- ויצטום פסיכיאטר
אז מה?ירדת מהפסים אדיוט
  חבר קיבוץ יגור   14/09/14 09:42
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
17
האם מילשטיין סוכן הק.ג.ב?
  פ' תמיר   13/09/14 15:49
מה עשה מילשטיין לפני שנה באודסה ?? עם מי נפגש שם? שווה בדיקה...
כתוב תגובה ל- פ' תמיר
המעקב אחרי כל בצעד בחיי
  אורי מילשטיין   13/09/14 16:26
מחמיא לי. באודסה חקרתי את ילדותו של ז'בוטינסקי, יליד אודסה, במסגרת מחקר גדול על תורת הביטחון של ז'בוטינסקי. את ממצאי מחקרי על ילדותו ונעוריו פרסמתי בשני המשכים בכתב העת "האומה" השנה ובהמשך אחד בירחון של צה"ל "מערכות" גם כן השנה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
סיפור כיסוי לא מוצלח...
  פ' תמיר   13/09/14 17:04
אנחנו יודעים בדיוק עם מי נפגשת שם.הפנקס פתוח והיד רושמת. כול כאלב ביג'י יומו.
כתוב תגובה ל- פ' תמיר
את זה כותב כלב יגורי אידיוט
  כמו אלה מ8200   13/09/14 21:19
כתוב תגובה ל- כמו אלה מ8200
את זה כתב הצבוע המצורע מאפעל
  אלפרדו ב'   13/09/14 22:12
שסובל מפיצול אישיות סידרתי, תסמונת טורט[ מקלל ללא שליטה]ושאר מרעין בישין. מסכנות שפרה והבנות.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אידיוט יגורי-תמשיך אתה מאוד
  מוערך אצל הפסיכים   14/09/14 13:56
כתוב תגובה ל- מוערך אצל הפסיכים
הפסיכים זה הוריך ??
  החברים של טפר   14/09/14 17:04
לא פלא שיצאת כזה. ראה המקרה של הורי מילשטיין.
כתוב תגובה ל- החברים של טפר
מילשטיין .אתה שקרן כרוני
  לא דובים ולא יער   14/09/14 16:58
כתוב תגובה ל- לא דובים ולא יער
18
שיא השיאים בקריירה של
  3 אידיוטי יגור   13/09/14 16:27
לכתוב "דמיקולו" בעילום שם .הוי אידיוטים נאלחים בורים ועמי ארצות,ארור זה שאישר קבלתכם כחברים אצלנו בקיבוץ.(כנראה היה מחסור גדול בעובדים שחורים ופועלי דחק במפעל לגין)
כתוב תגובה ל- 3 אידיוטי יגור
אז היית פועל שחור בלגין ?
  חברי קיבוץ יגור   13/09/14 16:55
עכשיו זה ברור מהיכן השנאה ורגשי הנחיתות.אתה מת להיות חבר קיבוץ יגור אך אין לך סיכוי כאשר יש "צייד מתחזים "בוועדה שלנו. לך תנקה את בית הטינופת ברמת אפעל.ה-iqשלך ושל מילשטיין שווים=ביחד 40..שני אידיוטים.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
אידיוט מיגור - מעתיק מאחרים
  אין לו שכל משלו   13/09/14 19:41
כתוב תגובה ל- אין לו שכל משלו
19
סרבני 8200 ואידיוטי יגור,אותו
  דראעק-פסול אנושית   13/09/14 17:21
כתוב תגובה ל- דראעק-פסול אנושית
מוסכם =המילשטיינים דראעק'ס
  הדראעק מרמת אפעל   13/09/14 19:56
מיקבץ של אידיוטים, פחדנים ,עוכרי ישראל. למה בגדתם בפונדק הישיש ?????.רצוי שתעברו לחזיריה בעיבלין.
כתוב תגובה ל- הדראעק מרמת אפעל
תגובה מה זה אינטליגנטית
  של אידיוט מיגור   13/09/14 22:17
כתוב תגובה ל- של אידיוט מיגור
20
מילשטיין תקע לפונדק סכין בגב
  אלפרדו ב' הצעיר   13/09/14 19:45
היה אמור לגולל מעליו את אשמת הפקרת לוחמי ניצנים למוות, ולהטיל אותה על ש' אבידן ,אך ממה שפירסם עולה בבירור כי האחראי להפקרה הוא מג"ד53 יצחק פונדק.מילשטיין גם לקח את הכסף וגם זימבר את הישיש המסכן,גועל נפש. האיש נוכל....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
אצלך תקועה ידית ההילוכים
  איך זה לחוש אותה?   13/09/14 21:11
כתוב תגובה ל- איך זה לחוש אותה?
תשאל את אבא שלך?
  הידית של אורי   13/09/14 21:42
הוא לימד אותך לשבת על ידית של טרקטור. "הניה " לפניך התשובה לתלונתך מיהו הסוטה? ממציאי הסטיה הם המילשטיינים הפסיכופטים. הם עוסקים בכך יומם וליל-אומללים שכמותם, ומסכנה שפרה...
כתוב תגובה ל- הידית של אורי
21
סרבני 8200=לאידיוטים מיגור
  הם גייס חמישי   14/09/14 08:04
כתוב תגובה ל- הם גייס חמישי
"מחקרי"מילשטיין מסוכנים למדינה
  יותר מנמושות 8200   14/09/14 17:30
הספרים וה"מחקרים" של רב'ט מילשטיין והתחזותו לקצין במילואים ..גרמו למדינת ישראל נזק פי 1000 מאשר סרוב כמה צלופחים פוליטים ימנים במסווה של סמולנים שכביכול מסרבים להמשיך לשרת במילואים..רצוי לכן להעיף את אותם פרזיטים משרות מילואים ואולי גם לשלחם למאסר .? ! אבל צריך באותה מידה לסלק את מילשטיין וספריו מהתקשורת הישראלית ואולי אפילו להעמידו לדין על בגידה עקב מסירת סודות צבאים לאויבי ישראל . כמו שעשו האמריקאים למרגל פולארד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יותר מנמושות 8200
22
האידיוטים מיגור הם סכין
  בגב האומה   14/09/14 08:44
ועכשיו הם יעתיקו גם את זה בלי בושה-אידיוטים עד הסוף
כתוב תגובה ל- בגב האומה
הטינופת מאפעל =עוכר ישראל
  שמש העמים   14/09/14 09:25
גרוע בהרבה מסרבני 8200.גורם נזק עצום למוראל של צה"ל. לא פלא, הוריו היו סוכני הארגון הקומוניסטי המתועב "קומינטרן" ששתל בארץ מרגלים ומחבלים.וד"ש ליוסיפ "ברוז" סטאלין...פחחחח.
כתוב תגובה ל- שמש העמים
אידיוט-שמש העמים היה אביך
  ורוסיה אימך   14/09/14 17:38
כתוב תגובה ל- ורוסיה אימך
23
אחריות ישירה של פונדק
  גלילי   14/09/14 09:21
רוב הטענות שעולות בפרק הזה נוגעות בעניינים טקטיים שהיו תחת אחריותו של המג"ד-במקרה זה, פונדק. פונדק הוא שבחר לא להעביר נשק כבד (מרגמה 3 אינצ', וכניראה גם מק"ב) לניצנים ערב הקרב. הוא שבחר להחליף מחלקת חיילים ותיקים יחסית בטירונים. והאמת? החלטה סבירה לחלוטין. וזאת למה?
לשם הגנה סטטית לא צריך לוחמים מעולים במיוחד. צריך מפקדים טובים תמיד אבל מה בעצם עושים לוחמים פשוטים בקרב הגנה ממוצב? בעיקר יורים מתוך עמדה. בשביל זה לא צריך יותר מדי נסיון, כושר או מיומנות. ויעידו בעלות הברית שעמדו מול מגינים גרמנים מדרג ג' בקו זיגפריד והמצרים שעמדו בקו בר לב מול חיילים שחלקם לא עשה כלל שירות סדיר. גם ביד מרדכי חלק משמעותי מהמגינים היה בעל רקע קרבי אבל רבים אחרים עברו רק אימון בסיסי של ההגנה (כמה כדורים חיים במטווח).
את החיילים המנוסים והמעולים אתה רוצה לשמור לקרבות תימרון והתקפה. כאן נידרש מהם הרבה הרבה יותר הן מבחינת המיומנות והן מבחינת הכשירות המנטלית שבאה עם הנסיון. במצב שהיה אז, כשרבים מהלוחמים המנוסים והוותיקים של גבעתי כבר היו הרוגים או פצועים, לא היה זה בחכמה לבזבז את משאב הלוחמים המנוסים על איוש מוצבים, ובייחוד כשמאמינים (בדיעבד-שלא בצדק) שאת המוצב המסוים, ניצנים, לא הולכים להתקיף באופן רציני.
ואין לי טענה מיוחדת כלפי התנהלות פונדק בקרב-הוא עשה כמיטב יכולתו כמי שהכשרתו לנהל גדוד קרבי הייתה אפסית.
כתוב תגובה ל- גלילי
הבעיה שאין לה מענה היא,
  חבר קיבוץ יגור   15/09/14 09:43
האם אבידן כמח"ט גבעתי ,במודע מנע את תיגבור ניצנים בנשק וכח אדם,או שהונע משיקולים זרים של נאמנות מפלגתית והטייה אידאולוגית.יתכן וגם שיקול הדעת המוטעה בהסטת הכוחות המיומנים מזרחה , מנע את התיגבור האפקטיבי.לתלות את כל האשם במג"ד פונדק,זה תחילת תסמונת הש"ג כבר אז.את האמת כנראה לא נדע, ואולי היא באמצע,אבל מחקרו של ד"ר מילשטיין לפחות נותן עוד זוית וידע על קורות אותה תקופה.אהה כן האידיוטים/פסיכופתים מיגור קיבוצי מתבקשים לא להתערב כאן.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הדביל המתחזה לחבר יגור
  צייד מתחזים יגור   15/09/14 11:19
אתה יכול להחליף כתובות ip כמה שתרצה אך מה שמסגיר אותך זה הסגנון ואוצר המילים האופייני של "דוד נ ". מה נשמע מתחזה עלוב ופאטטי ??אתה לא מספיק מתוחכם , האוילות שלך מתאימה לאורי-בורי המוגבל.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים יגור
אידיוט פסיכופט מיגור, חזור
  לכותנת המשוגעים !   15/09/14 14:37
כתוב תגובה ל- לכותנת המשוגעים !
אבל השיקול ברמת פונדק
  גלילי   15/09/14 11:29
המג"ד הוא שהחליט על דעת עצמו לא להעביר נשק כבד לניצנים אשר נמסר ספציפית לצרכי הקיבוץ. לא יודע מי החליט על החלפת מחלקת הלוחמים אבל בפועל מחלקת הטירונים נוספה למחלקה הוותיקה. אפשר לחשוד שאבידן מנע מניצנים נשק ולוחמים וותיקים משיקולים מפלגתיים ואפשר לחשוד שהוא עשה זאת בגלל שאחותו הזונה של משה משה גרה שם. לשתי האפשרויות יש אותה רמת הוכחות ואבידן לא צריך להוכיח שאין לו אחות. כפי שכתבתי, השיקולים המקצועיים שלאבידן וגם של פונדק היו בהחלט בתחום הסבירות. מעבר לכך, אין שום הגיון בכך שאבידן ירצה לייצר עבור עצמו תבוסה. אחרי הכל ניצנים הייתה בתחום אחריותו ותבוסתה היא תבוסתו שלו. היה לו אינטרס שרידותי אישי שאף יישוב בגיזרתו לא יפול. מעבר לכך, ידוע שהוא הופתע וזועזע מנפילת ניצנים. קובנר אפילו הגיב בצורה שגובלת בקטטוניות-דפיקת הראש בקיר שוב ושוב. זו לא תגובה של מי שרצו בנפילת הנקודה או היו אדישים לה. ולבסוף-פונדק איננו ש"ג. הוא היה מג"ד ומג"ד באותם ימים היה מפקד בכיר. אף אחד לא מנע מימנו לחמש את היישוב על חשבון מטרות אחרות
כתוב תגובה ל- גלילי
חו"ח לא התכוונתי להאשים את
  חבר קיבוץ יגור   15/09/14 14:31
אבידן , שרצה בנפילת ניצנים, אבל בטח היה לו יותר חשוב שהישובים הקרובים לו אידיאולוגית, "יהנו" מיותר "צ'ופרים" בנשק ואיכות האנשים. כמו כן אני חושב שלא חוסר מרגמה או מקלע נוסף הם שגרמו לנפילת ניצנים אלא נחישות המצרים מצד אחד ו"הבעיות" בהן דן מחקר זה מהצד שלנו. אוכל לומר בפארפראזה על נאומו של של מנחם בגין על מלחמת יום הכיפורים בכנסת "מדוע לא קירבו את הכלים" שכנראה חסד עשה איתנו הקב"ה , שלא היו יותר טנקים וחיילים בקו התעלה, כי אחרת אבדותנו בתחילת המלחמה היו גבוהות יותר , כולל השפעתן על תוצאות המלחמה .(אני לא מקורי בתזה הזאת) בכל אופן תודה על הניתוח הענייני.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה צודק בשורה התחתונה
  גלילי   15/09/14 16:49
ניצנים לא יכלה לעמוד, כפי שיד מרדכי לא יכלה לעמוד מול כח צבאי גדול ומצויד בנשק כבד. לנקודות הקטנות והמבודדות האלו לא היה סכוי והן יכלו לכל היותר לעכב את התקדמות המצרים. נגבה הייתה סיפור שונה: הקרב שם הפך למערכה בעלת משמעות אופרטיבית, שלא לומר אסטרטגית, למיגור הצבא המצרי בנגב. וגם היה שם מזל לא מועט. רוב הנקודות שהיו במצבה של ניצנים ואף טוב מימנה בחזיתות השונות ניטשו. האבסורד הוא שאם ניצנים הייתה מתפנה ללא קרב כמו מסדה, שער הגולן, בית הערבה ויישובים אחרים אזי לא היה כרוז ולא הייתה השפלה. במקום זה אולי היה שיר יפה כמו "בית הערבה"...
כתוב תגובה ל- גלילי
24
האידיוטים מיגור תומכים ב
  מכיר אותם   14/09/14 09:23
יו''ר מרצ ח''כ זהבה גלאון: אין ספק שהפיתרון לISIS הוא הגעה להסדר עם הפלסטינים !
כתוב תגובה ל- מכיר אותם
25
מילשטיין פוגע בבטחון ישראל
  המשת"פ מאפעל   14/09/14 09:31
הביקורת הפראית והמשתלחת שלו על מפקדי צה"ל[בכיסוי של הפקת לקחים ],פוגעת באמון הצעירים התמימים, גרועה פי כמה ממעשי הסרבנים המתועבים של 8200.יש להעמידו לדין על שיתוף פעולה עם אויבי ישראל.
כתוב תגובה ל- המשת"פ מאפעל
אידיוטים מיגור שמבינים הפוך
  אם מבינים בכלל?   14/09/14 17:51
כתוב תגובה ל- אם מבינים בכלל?
26
מילשטיין תקע סכין בגב לפונדק
  המשת"פ מאפעל   14/09/14 10:03
לא יאומן= לקח ממנו כסף כדי לטהר אותו מאשמת ההפקרה,ופירט את כל מחדליו והסיכום פונדק הפקיר את ניצנים.
כתוב תגובה ל- המשת"פ מאפעל
אידיוט מיגור,לא תביא משהו
  משלך?רק להעתיק?   14/09/14 15:03
כתוב תגובה ל- משלך?רק להעתיק?
27
חבל לחכות שבוע=יש לסכם
  אורי השתול   14/09/14 14:14
האחראי להגנת ניצנים היה מג"ד 53 יצחק פונדק. האיש נכשל כליל והאחריות להפקרת לוחמי ניצנים היא עליו,ועליו בלבד. אז חיסכו לנו זמן יקר ודישדושים וקישקושים ונתבו את טובריש מילשטיין למשימות אחרות. הנושא מוצה לחלוטין.
כתוב תגובה ל- אורי השתול
אידיוט מיגור,תפסיק להגיב
  וירווח לכולם !   14/09/14 16:18
כתוב תגובה ל- וירווח לכולם !
אידיוט-אבידן הפקיר את ניצנים
  כי היה קומוניסט   14/09/14 17:44
כתוב תגובה ל- כי היה קומוניסט
מפגר- אבא של מילשטיין קומוניסט
  לוחם ותיק יגור   14/09/14 19:25
וגם אמו.מי שהפקיר את ניצנים היה פונדק המחדלטור קצין גרוע ומוגבל. שמעון אבידן היה גדול המח"טים ב-1948. ראיתי את כולם ואף אחד לא הגיע לקרסוליו...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
"לוחם"אידיוט כמה שטויות
  אתה כותב-אידיוט   14/09/14 21:10
כתוב תגובה ל- אתה כותב-אידיוט
אידיוט-שנספר מה אמא שלך
  רק תגיד פסיכופת   15/09/14 04:27
כתוב תגובה ל- רק תגיד פסיכופת
28
מילשטיין =גייס 5 בפרסום סודות
  המדינה לערבים   14/09/14 17:09
רוב "מחקרי" מילשטיין דומים בעיקרם לחומר שעליו נחקרה ונשפטה ענת-קם ובגללם נשלחה לכלא ..... מעניין מדוע השב'כ לא מטפל במשת'פ לערבים אורי מילשטיין מגלה סודות מדינה לערבים ???????
כתוב תגובה ל- המדינה לערבים
אידיוט מיגור. תמשיך להעתיק
  מאחרים   14/09/14 18:31
כתוב תגובה ל- מאחרים
29
כשלון מחפיר של מילשטיין
  אלפרדו ב'   14/09/14 19:55
אדון אורי מילשטיין מתמחה בכתיבת כתבי שטנה והשמצה.זהו תמצית קיומו. הפעם נכשל מיל-משטין כשלון טוטאלי. בא לקלל את אבידן ונמצא מברך.בא לברך את פונדק ונמצא מקלל. אכן מעשה בלעם מודרני. ועל זה נאמר : מילשטיין לא שווה אפילו מיל...המשך אורי-בורי המשך ,מצפים ממך לפשקווילים על "בגין =אלוף הדכאון" ועל "ביבי=הלום הקרב".
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
כישלון זה אתה +2 פסיכופתים
  שהתקבלו ליגור   14/09/14 21:17
כתוב תגובה ל- שהתקבלו ליגור
אתם בלחץ אדיר מילשטיינים
  חברי קיבוץ יגור   14/09/14 21:53
כמו להקת תוכים הנמצאת בחרדה פולטים המילשטיינים: אידיוט.אידיוטים. אידיוט.... אין ספק דבילים ,איבדתם את העשתונות קרענו אותכם לגזרים,נוכלותכם נחשפה לעיני כל. ומילשטיין המנטור שלכם התגלה כזקן מריר, אויל משריש ועדיף שיחריש.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
30
מדוע אין ביקורת על הפלמ"ח
  שאלה תמימה   15/09/14 05:17
הרי אפילו הצבא הטוב ביותר או האירגון המושלם ביותר אינו כזה בלתי-פגיע וראוי לחקור את עברו. למה ביקורת על הפלמ"ח נתפסת כסוף העולם, כמכה מתחת לחגורה, ומקללים פה את מילשטיין עד זוב דם. גם בעבר כאשר עמוס קינן העז למתוח ביקורת על הפלמ"ח זה לא עבר בשלום. כמעט ואין ביקורת על הפלמ"ח על מניעיו ומעשיו כאילו בקודש קודשים מדובר,מה על דרכו על החלטות מפקדיו וראשי הפלמ"ח למה ביקורת כזו נתפסת כעירעור על נכונות הדרך ועל עצם הקיום, שלא לומר על תפיסת העולם? האם ככה ניתן ללמוד מהעבר? ע"י קידוש כל דבר שנעשה ע"י אנשים שהצהירו שהם אתאיסטים וחילוניים גמורים אבל מוצגים כקדושים ודורשים מכולם אמונה עיוורת בלי בדל ביקורת בכל אשר עשו, וכל ביקורת שנאמרת נתפסת כסוף העולם ומחרידה אנשים באים בימים מקיבוץ מסוים שלא מהססים לקלל את מילשטיין ומשפחתו. אולי הפלמ"ח היה האירגון המושלם בעולם, ללא בדל טעות, אבל אפילו גדולי מאמיניו ודורשי שלומו מן הסתם מודעים לכך שאנו חיים במדינה דמוקרטית לכאורה. ושלביקורת יש חשיבות לא רק כביקורת אלא כחלק מהסקת מסקנות למניעת טעויות בעתיד. או סתם להרחבת אופקים וללמידה באשר היא. למה הפחד הזה מביקורת ניכר בכל רגע נתון כאן ומצד מסוים בעיקר. האם נוכל למפות את מותחי הביקורת על הפלמ"ח או את המחקרים המדעיים החשובים שנעשו בניגוד למילשטיין. כמובן שמחקרו של מאיר פעיל אפילו לא מתקרב למשהו הדומה למחקר מדעי בלתי מוטה. האם יש בכל זאת מחקרים? או שרק מילשטיין ועוד מעטים עוסקים במלאכה? אולי הפלמ"ח מעל חקירה? אולי בעצם מדובר בהתגלות אלוהית על-טיבעית וכמו שנאמר "במופלא ממך אל תחקור".
כתוב תגובה ל- שאלה תמימה
אל תתהלל בבורותך
  גלילי   15/09/14 09:07
ביקורת על הפלמ"ח יש והייתה מאז ומעולם, כולל על ידי יוצאיו כמו נתיבה בן יהודה שביקרה אותו הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה המוסרית. ביקרו אותו גם כשהיה בשיאו ובן גוריון היה מראשי המבקרים החריפים. אז על מה אתה מדבר לעזאזל? ויותר מזה, מה אתה מכניס לכאן בכלל את הפלמ"ח? גבעתי הייתה חלק מהפלמ"ח? פונדק, האחראי הראשי לניצנים היה מהפלמ"ח?
כתוב תגובה ל- גלילי
למרות תשובתך השחצנית, השאלה
  אורי מילשטיין   15/09/14 13:49
במקומה, ותשובתך מבססת אותה, שהרי נתיבה ובן גוריון (לא הזכרת את יורם קניוק) לא ניתחו מהלכים צבאיים באופן פרטני, מבוסס ומחקרי ורוב הדברים שכתבו אינם מבוססים. ואשר לבן גוריון באמת "קדושי הפלמ"ח" עלו עליו מאוד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ובכל זאת, מדובר כאן בגבעתי
  ולא בפלמ"ח   15/09/14 15:12
כתוב תגובה ל- ולא בפלמ"ח
השחצן שונא את הפלמ"ח
  חברי קיבוץ יגור   15/09/14 15:13
והסיבות רבות. 1. מפקדי הפלמ"ח העיפו אותו בחרפה מהסמינר הרעיוני באפעל [ראינו , שמענו והתענגנו על תבוסת מילשטיין הברברן],2.קנאת אח-אורי קינא קינאה מרה באחיו הבכור פרופ' רם ז"ל המוכשר,שהיה לוחם פלמ"ח בגד' ה-1 ולא סבל את אורי הקשקשן. זה מספיק כדי להסביר את השנאה התהומית לפלמ"ח...
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
איך אתה מעז להשוות פלמ'ח ללח'י
  אורי מילשטין   15/09/14 16:42
לוחמי הלח'י הגיבורים בפיקודו של מנחם בגין המצביא המהולל, הצליחו בחרוף נפשם ובדם ליבם לגרש את צבא הקולוניאליזם הבריטי כולל את חטיבת הצנחנים (הכלניות )המהוללת שהביסה את הצבא הגרמני במלחמת העולם השניה . לעומתם הפלמ'ח היתה יחידה קטנה של קיבוצניקים ברובם אשכנזים שרוב זמנם היה שירי גבורה סביב מדורות ושתית קפה טורקי סביב המעגל .... בוש לך !!!!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטין
רק טעות קטנה ברשותך
  חבר קיבוץ יגור   15/09/14 20:16
מנחם בגין היה מפקד האצ"ל, את הלח"י (אחרי רצח יאיר-הוא אברהם שטרן) הנהיג הטרומווירט - נתן ילין מור(מדיני) ,'שראל אלדד(אידיאולוגי) ויצחק שמיר (מבצעים). בכל השאר אתה צודק
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין. איך הצלחת להתחזות
  לקצין במילואים ?   15/09/14 16:25
היתכן שקציני מפקדת חיל האוויר היו כל כך מטומטמים שהאמינו גם הם לשקריך ???? תואר אקדמאי מפוקפק של "דוקטור לפילוסופיה צבאית" (מה זה ?) אינו מקנה בשום מקרה אפילו במילואים דרגת קצונה ללא קורס קצונה מתאים . ואתה רב'ט חובשים מילשטיין מעולם לא הצלחת לעבור מבדקי קצונה או קורס קצינים בסיסי אחר !!!!!!
כתוב תגובה ל- לקצין במילואים ?
יש בלי סוף מחקרים מבוססים
  גלילי   15/09/14 17:49
התפרסמו ספרים למכביר שבהם נידונו באופן מקיף קרבות במלחמת העצמאות שבהם הפלמ"ח לקח חלק ו/או שבהם ביקרו את הפלמ"ח. נכון שלא יצאו הרבה ספרים שממוקדים באופן חד צדדי בהכפשה ריכולתית של הפלמ"ח. את זה משאירים למילשטיין,
כתוב תגובה ל- גלילי
מי אמר את המשפט הזה?
  לפקודה תמיד אנחנו   15/09/14 16:41
מדוע היה צריך להמתין כמעט 60 שנה עד שמחקר מקיף וראוי על הפלמ"ח יראה אור? "כי לא היה מי שיכתוב אותו".

א. על איזה מחקר מדובר?
ב. האם הבריטים סייעו לקיומו של הפלמ"ח?



כתוב תגובה ל- לפקודה תמיד אנחנו
מאיר פעיל אמר זאת
  אינסופ מחקרים   16/09/14 06:24
מדוע היה צריך להמתין כמעט 60 שנה עד שמחקר מקיף וראוי על הפלמ"ח יראה אור? "כי לא היה מי שיכתוב אותו", אומר מאיר'קה פעיל, ומוסיף כי החליט, שלפני שהוא הולך לעולם הבא, הוא חייב להציב לפלמ"ח אנדרטה מכובדת, רצינית ואקדמית. ספר הפלמ"ח מהדורת 2008. ועוד אמר מאיר פעיל: "הספר הוא מחקר היסטורי מקיף, ראשון מסוגו, על שמונה שנותיו של הפלמ"ח, עד לפירוק מטהו בשנת ,1949 והוא מתאר את זיקתו לתנועה הקיבוצית, את חלקו בהתיישבות ובהעפלה, במעשה הצבאי, את פעולות 'ליל הגשרים', את מבצעי יחידותיו הימיות, את הפעולות מעבר לגבולות היישוב העברי טרם קום המדינה, ועוד". מדינת ישראל לא הייתה מדינת ישראל בלי הפלמ"ח, והפלמ"ח לא היה פלמ"ח בלי התנועה הקיבוצית. בסתיו 1942 פרץ משבר גדול, שאיים על המשך קיומו של הפלמ"ח. עיקרו של המשבר תקציבי. משהוסר האיום הנאצי-פשיסטי לכבוש את הארץ, הפסיקו גם הבריטים את הסיוע הכספי לפלמ"ח, שמנה אז שש פלוגות, כמאה איש בפלוגה. נשאלת השאלה למה טען מאיר פעיל כי 60 שנה לא היו מחקרים על הפלמ"ח. ועוד שאלה האם הפלמ"ח היה שלוחה בריטית קולוניאליסטית בארץ ישראל, לא ידוע למשל כי אירגון אצ"ל או הלח"י קיבלו תמיכה כספית ממדינה זרה.
כתוב תגובה ל- אינסופ מחקרים
הפלמ"ח והבריטים
  מבין עניין   17/09/14 09:31
הבריטים תמכו בפלמ"ח רק שהדבר תמך באינטרסים שלהם - למשל הקמת הפלוגה הגרמנית במלחה"ע השנייה. לא הגיוני שתמכו באופן גורף בפלמ"ח, שהרי חלק מפעולותיו היו בניגוד מובהק לאינטרס הבריטי, כמו "ליל הגשרים", והברחת פליטי אירופה לחופי הארץ.
כתוב תגובה ל- מבין עניין
31
ל"לוחם"האידיוט מיגור הודעה
  פרטית   15/09/14 15:38
אתה כזה לוחם מהולל-ברחן סידרתי-למה לך להתבזות כאן ? למה צריך להזכיר את המקצוע של אימך?למה צריך לצחוק לך ועליך קבל עם ועדה ? אתה נהנה מהתואר שקיבלת בצדק-האידיוט מיגור?זה עושה לך את זה ?.הרי בין כה וכה אף אחד לא קורא את התגובות שלך!אתה לא מעניין אף אחד.חוץ מעוד 2 אידיוטים כמוך.עשה טובה לעצמך וחדל להגיב כאן.הוצא את המרץ שלך על דברים רלוונטים יותר מהביוגרפיה האידיוטית שלך.שנה טובה
כתוב תגובה ל- פרטית
מה שיפה (ועצוב) אצל ה"לוחם"
  האידיוט מיגור   15/09/14 18:35
שהוא הסכין עם זה שהוא אידיוט וגם עונה ככזה,לאלה שבזים לו.חבל
כתוב תגובה ל- האידיוט מיגור
האידיוט המטונף מאפעל
  אלפרדו ב' הצעיר   15/09/14 20:09
עצוב לראות איך אורי מילשטיין הדרדר לשפל המדרגה.90 אחוז מתגובותיו הן=אידיוט בהטייות שונות .אין ספק האיש לקה בשיטיון מתקדם ולא מסוגל לחשוב וליצור. למה מתעללים במסכן, הוא חייב ללכת לטיפול.קדימה שפרה תעשי משהו זה צער בע"ח.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
עשה טובה לכולם אידיוט, חזור
  לידית-עמוק יותר!   16/09/14 08:44
כתוב תגובה ל- לידית-עמוק יותר!
מילשטיין לא שולט בסוגריו
  אבו דראטה   15/09/14 22:40
האיש המסכן מפליץ מידי כמה דקות=אידיוט ,אידיוטים..ולכן נקרא שמו בישראל"אבי הנוד המסריח" או בערבית אבו דראטה.
כתוב תגובה ל- אבו דראטה
אידיוט מיגור-לך לפסיכיאטר
  לטובתך וסובבך   16/09/14 14:48
כתוב תגובה ל- לטובתך וסובבך
32
אנשים יקרים .רחמנות על מילשטין
  חשדנית   15/09/14 17:25
אנא ,רחמו על מילשטיין הקשיש המסכן שהבלוג כאן הוא עיקר פרנסתו !
כתוב תגובה ל- חשדנית
קלינסקי הקשקשן רק עכשיו ראיתי
  חשדנית   24/09/14 14:01
שהתחזית בשמי...נקווה שבשנה הבאה תחזור למוטב !
כתוב תגובה ל- חשדנית
33
קום התנערה עם עבדי מילשטיין
  האינטרנציונל   15/09/14 18:03
קום התנערה עם עבדי מילשטיין עם מאמינים חדלי אונים ..זה יהיה "הקרב האחרון" לפי משלי הסנדק מילשטיין פאפא.
כתוב תגובה ל- האינטרנציונל
שום קרב אינו האחרון!
  אורי מילשטיין   15/09/14 22:43
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
34
אז מה היה בפרק 19??
  פ' תמיר   15/09/14 22:51
מילשטיין בייאושו ניסה להשוות את אבידן למשת"פ עם הנאצים קסטנר[שדומה למילשטיין להפליא באופיו].הוא חטף על הראש ודומם מנוע.תוך כדי דיון התגלה כי אביו של מילשטיין אברהם היה כנראה קומוניסט שתול, רם אחיו הבכור של אורי מילשטיין החרים אותו ולא קיים איתו קשר עשרות שנים,מה עוד נגלה על היצור חובב ידיות הטרקטור מאפעל ?.??.תיבת פנדורה[שפרה] עומדת להיפתח....
כתוב תגובה ל- פ' תמיר
ה"לוחם" האידיוט-ישאר כך
  עד הסוף   16/09/14 04:52
-אצלו- כבר פסיכיאטר לא יעזור, מסכנים הסובבים אותו ביום יום, הרי אידיוטיזם כמו שלו אינו ניתן לחלוקה של תגובות אדיוטיות באינטרנט וחיי משפחה "נפלאים" ביום יום-פסיכופט במלוא מובן המילה .
כתוב תגובה ל- עד הסוף
המפליץ מאפעל לא ישן בלילה
  אבו דראטה   16/09/14 08:38
מילשטיין קם ב-0400 ומתחיל להקליד -אידיוט , אידיוטיזם ושאר הטיות.אין ספק , התגובות שלנו עירערו אותו והאיש איבד שליטה.הוא זקוק לטיפול דחוף. שפרה אסור להזניח את הזקן.
כתוב תגובה ל- אבו דראטה
אידיוט מי ! יש לך בעיה עם זה ?
  לך לפסיכיאטר   16/09/14 14:39
כתוב תגובה ל- לך לפסיכיאטר
מילשטיין סובל מאמנזיה
  פ' א ' ויצטום   17/09/14 11:05
בבירור ...אחת התופעות הנפוצות היא "תוכיזם" .החולה חוזר ללא הרף על מילה אחת. במקרה שלנו זה=אידיום. אופייני לאנשים תוקפניים ,שהיו בצעירותם אנשי ריב ומדון , ונטו לקלל בגסות את יריביהם. מומלץ לשלוח את אורי הנ"ל לטיפול דחוף.
כתוב תגובה ל- פ' א ' ויצטום
אידיוטי פסיכופטי יגור כבר
  במצב מתקדם !   17/09/14 11:26
כתוב תגובה ל- במצב מתקדם !
35
מפת ניצנים היא הפרצוף המילשטיי
  אלפרדו ב' הצעיר   17/09/14 10:17
המפה המלווה את הפרק היא שיקוף הרמה של "מחקרי"מילשטיין.הנתונים שגויים,אי אפשר לראות ולהבין את מערך העמדות ,גרפיקה מהמאה ה-19... בקיצור עבודה של חובבן ירוד.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
הידית לא מספיק בפנים ?
  חתיכת אידיוט   17/09/14 10:57
כתוב תגובה ל- חתיכת אידיוט
הידית אצל שפרה
  האידיוט מרמת אפעל   17/09/14 12:05
והיא מסרבת לרדת.נכון לשעה 1200.
כתוב תגובה ל- האידיוט מרמת אפעל
זו תגובת האידיוט מיגור ?
  כבוד לחינוך שם   17/09/14 16:35
כתוב תגובה ל- כבוד לחינוך שם
36
מילשטייו =סליחה מאנשי ניצנים
  הטינופת מרמת אפעל   17/09/14 12:11
ראוי שיבקש סליחה ומחילה מהם לאחר שבילבל את המוח והטריד אותם. מומלץ שישלם להם פיצוי על עגמת הנפש ...
כתוב תגובה ל- הטינופת מרמת אפעל
היה שקט עד שאידיוט מיגור
  פתח ג'ורה   17/09/14 13:28
כתוב תגובה ל- פתח ג'ורה
אורי=אידיוט,מילשטיין אידיוט
  בלעם מאפעל   17/09/14 14:13
בריבוע.אורי מילשטיין=אימבציל. הליצן מאפעל גרם לנזק אדיר ליצחק פונדק,חשף את כל מחדליו וכשליו ,ולעומת זאת אבידן יצא מעולה. ולכל הצ'יוואוות המילשטניות אתם מגוחכים.
כתוב תגובה ל- בלעם מאפעל
תגובה פסיכופאטית,זה החינוך
  בקיבוץ יגור   17/09/14 16:32
כתוב תגובה ל- בקיבוץ יגור
37
מילשטיין יורד מדחי אל דחי
  לוחם ותיק יגור   17/09/14 17:34
איך נפלו שחצנים...כל האויר יצא לנפל מרמת אפעל...וזה קורא לעצמו היסטוריון, לסיכום =בדיחה מהלכת-צולעת...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אתה לא לוחם-אתה אידיוט
  חבר קיבוץ יגור   17/09/14 21:02
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
38
איזה כייף המיפגע האקולוגי
  צייד מתחזים   17/09/14 20:24
מאפעל מסיים והולך לדירתו במערה החשוכה.יש סיבה למסיבה.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אתה אידיוט הדגל של משפחתך
  חבר קיבוץ יגור   17/09/14 23:09
השאר בסדר חשיבות יורד ולא מעניין , עד היושב על ידית ההילוכים של הטרקטור למען השקט הנפשי שלו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ פסיכופאט -על
  ב' אברבנאל--מיון   18/09/14 17:22
סובל מפיצול אישיות רב-מערכתי , הפסיכיאטרים מתקשים להגדיר את התסמונת הנדירה. פרופ' ו' =זה סוג חדש של פסיכופאט נתעב במיוחד שמהווה סכנה לאנשים צעירים. ראוי לכולאו ולבודדו עד להשלמת המחקר.
כתוב תגובה ל- ב' אברבנאל--מיון
אידיוט נשאר אידיוט גם בגיל
  מבוגר- לא עובר   18/09/14 18:55
כתוב תגובה ל- מבוגר- לא עובר
39
מילשטיין בקש סליחה מאבידן
  אלפרדו ב'   17/09/14 21:03
אם יש לך טיפת יושרה תעלה לקברו של שמעון אבידן בעין השופט ותבקש סליחה ומחילה על השמצותיך. אמור לו שמי שהטעה אותך הוא פונדק מחדלטור שמכר לך סיפורי בדים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
אתה גם אידיוט וגם לא מעניין
  חבר קיבוץ יגור   17/09/14 23:25
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
למה הפסקת לחתום דוד נ??
  צייד מתחזים.   18/09/14 11:18
אתה סופר-אידיוט,שוטה חירש ועיוור.לכדנו אותך נוכל מסריח,וברור לכל שאינך חבר קיבוץ יגור.ואתה ממשיך בסורך.קישתא עכברוש תתצטרף למילשטיין המסכן על ידית הטרקטור -זה כל עולמכם הצר והמוגבל. איזה כייף-עוד שבוע נפטרים מהשרץ.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים.
שוב האידיוט מיגור פער
  את הג'ורה שלו   18/09/14 13:26
כתוב תגובה ל- את הג'ורה שלו
40
חלקה למילשטיין בניצנים הישנה
  היסטוריון דמיקולו   18/09/14 11:23
ראוי לסדר לו ליד מאשה ז"ל ויצחק פונדק. כל הסיכויים שיצחק יספיד אותך.
כתוב תגובה ל- היסטוריון דמיקולו
האידיוט מיגור לא מפנים עדיין
  שהוא אידיוט !   18/09/14 13:31
כתוב תגובה ל- שהוא אידיוט !
האידיוט מאפעל הגיח מהביוב
  אורי המתפרק   18/09/14 15:23
דוד נ,נסדר גם לך אתר קבורה בחלקת האידיוטים והדבילים. על המצבה יהיה התקן שבהפעלת כפתור ישמיע את השיר= דוד ואורי האידיוטים בחייהם ובמותם לא נפרדו.
כתוב תגובה ל- אורי המתפרק
אף אחד לא משתין לכיוון של
  האידיוטים מיגור   18/09/14 18:45
כתוב תגובה ל- האידיוטים מיגור
דוד נ עם קאטאטר לא משתין לבד
  צייד מתחזים   18/09/14 20:44
מסכן המילשטייני לא מסוגל להשתין בעצמו , זקוק לסיוע.רחמו יהודים רחמו...מילשטיין נמצא בתחתית המיץ של הזבל.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
41
לסיכום- מילשטיין נכשל בגדול
  אלפרדו ב' הצעיר   18/09/14 18:27
בא לגולל את חרפת הפקרת ניצנים על אבידן, וגולל אותה על פונדק. זה הגדול בכשלונותיו של המשמיץ הסידרתי מרמת אפעל.האיש הזדקן מאד וזה ניכר במחקר הגרוע=תת-רמה. מילשטיין קח את שפרה וקדימה לבית גיל הזהב...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
עושה לך רק טוב,ידית ההילוכים
  התקועה בך !   19/09/14 07:06
כתוב תגובה ל- התקועה בך !
דוד נ תחליף את שקית השתן
  צייד מתחזים   19/09/14 08:11
אתה עסוק בידית שתקועה לך בפי הטבעת ושוכח להחליף את השקית של הקאטאטר.אתה מתחיל להצחין...פוייה...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
42
נפילתו של מילשטיין
  לוכד עכברושים   18/09/14 23:02
לפני מספר חודשים הוא היה מס' 3 בין הבלוגרים הנקראים ביותר,עתה הוא במס' 9...איזו נפילה..בקרוב מס' 31 וייצא מהרשימה אינשאללה.
כתוב תגובה ל- לוכד עכברושים
עכברוש. אידיוט לוכד עכברושים?
  איזה אידיוט   19/09/14 11:36
כתוב תגובה ל- איזה אידיוט
עכברוש. אידיוט לוכד עכברושים?
  איזה אידיוט   19/09/14 11:36
כתוב תגובה ל- איזה אידיוט
העוזר שלי שגה ופישל
  לוכד עכברושים   19/09/14 13:38
בבירור שערכתי סיפר לי המתלמד כי היית כבר בתוך המלכודת בדרך להטבעה באסלה,אך מנגנון הנעילה כשל והשרץ הצליח להימלט.לשאלתי איך זיהה אותך? השיב : העכברוש המבחיל צייץ ללא הרף: אידיוט , אידיוט,מורנו ורבנו מילשטיין אידיוט ראשי... בפעם הבא אני אלכוד אותך ואז יבוא הקץ לאידיוטיזם המילשטייני פחחחח..שבת שלום.
כתוב תגובה ל- לוכד עכברושים
43
מילשטיין =סוף הדרך
  לוחם ותיק יגור   19/09/14 11:55
הכשלון המוחץ של "המחקר" על ניצנים הוא אקורד הסיום של פעילות המכפיש הראשי של צה"ל.נקווה שעתה הוא ייעלם סופית.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
איזה" לוחם " ואיזה בטיח סתם
  אידיוט משועמם   19/09/14 13:16
כתוב תגובה ל- אידיוט משועמם
נלכוד אותך עכברוש מילשטייני
  לוכד עכברושים   19/09/14 14:10
ונקבור אותך בחזיריה בעיבלין.
כתוב תגובה ל- לוכד עכברושים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il