s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האופציה של הליכוד
מאת: יואב יצחק  |  17/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוי לנו מבוגי!
  צילי   17/01/15 12:59
בקושי קיבל שנה שלישית כרמטכל.ככה זה נראה היום כשר בלי ביטחון.אז לשים אותו כראש הממשלה?אבוי לנו!
כתוב תגובה ל- צילי
2
אם יואב יצחק
  א.ל. רמת-גן   17/01/15 13:15
לא היה העורך הראשי והבעלים של האתר הזה, קשקוש כמו זה שהוא כתב לא היה זוכה לכותרת ראשית, וגם לא בפינה השמאלית של העמוד האחרון.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
זה לא קישקוש זאת המציאות !
  ישראלי זועם   17/01/15 13:28
כל שנכתב במאמר זה ידוע כבר כמה שנים בציבור. אלא שכעת הגיעו מים עד נפש ומצבה הנפשי של הקציצה המלווה את ביבי גורמת למדינת ישראל נזקים של ממש רצוי להעיף אותם מהפוליטיקה הישראלית, לתמיד.
העיקרון המובע במאמר זה הוא נכון, אולם לא בטוח שהמועמד המוצע הוא האיש המתאים. נכון שהוא אדם ישר ולא נהנתן ע"ח הציבור, אבל.......
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
מאמר שמקומו בשבועון "לאשה".
  י.ש   17/01/15 23:09
הרבה רכילות "צבעונית"...הכותרת מקרינה רצינות,התוכן אוי התוכן .לפתע זוכה שלדון הריסון להתיחסות רצינית מיואב יצחק...האם איתמר לוין (שהיה השוט באמצעותו הצליף אתר זה בשלדון האריסון) היה שותף למהפך?...בניה היא הליך מסובך וארוך,הרס הליך קצר... בקורת כן רכילות מרושעת לא...רכילות,אין מקומה ככותרת ראשית. יואב השמר לנפשך אתה עלית על דרך ללא מוצא....
כתוב תגובה ל- י.ש
צודק
  אפילו בוגי   18/01/15 10:16
איש זועם אתה צודק. אבל אין מה לעשות - גם למנות חמור במקום ביבי-שרה לראשות הממשלה עדיף על המצב הקיים.
כתוב תגובה ל- אפילו בוגי
אתה צודק,אפשר לחשוב שהאחרים
  ממש לא נהנתנים   17/01/15 13:37
ותוך זמן קצר הוכיחו את חזירותם מכל המפלגות, נכון, נתיהו צריך להיות יותר צנוע במיוחד שבודקים אותו בציציות ובאמת לאזרחי ישראל קשה ביותר, למה יואב יצחק לא כותב ולו מילה אחת על בנט שהמבקר שאל אותו היכן 8 מיליון ש"ח על התרומות שלו מחו"ל על השוחד שנתן לרונצקי אותו דבר לגבי שקד אז מה אם הבעל שלה טייס קרב ב f15 אפשר לחשוב ויודעים את שמו חי יפה מאד על חשבון הצבא כמו כל אלה הטובים לטיס ועוד דברים, מדוע לא כותב איך רימו שוב בפריימרייז שקד זכתה ב 90% מהקולות, האוכלוסיה בישובי יהודה ושומרון מוכרה לי כי אני מתוכם ואף הצבעתי ולא יתכן שזכתה בכל האחוזים הללו, זה פיברוק או שרימו בספירת הקולות, פעם רמאים גנבים תמיד רמאים גנבים וידוע שרונצקי בנט שקד וארובך הם ארכי גנבים רמאים ותוך זמן קצר, ודווקא בשל העובדה שרימו ובשל העובדה שיואב יצחק עושה מעצמו צחוק אחזור לליכוד להצביע עבורו.
ובוז'י שאמו הזקנה חיה מפנסיה מופלגת על חשבון הציבור כי בעלה היה נשיא שמת לפני כמה עשורים? לא ידוע לי, הם שם במפלגת העבודה מה זה לא נהנתנים, צדיקי הדור, כחלון מה זה לא נהנתן, צדיק הדור, הביא את גלנט גונב הקרקעות שנדרש להחזיר את הגנבה ולא החזיר אותה, פי מיליון יותר חמור מהגלידות והנהנתנות של נתניהו.
אם נתניהו בכלל קורא את התגובות ממלץ לו לנהוג בצניעות עד כמה שהוא יכול.
הנשיא שלנו מה זה צדיק הדור במרכאות כפולות ומכופלות 120 פלצנמים מטומטמים שיושבים בכנסת מתוכם קצת יותר מחצי בחרו בשמן הזולל, אפשר לחשוב יו"ר ביתר ירושלים לשעבר התארח כל שבוע בתוכנית בערוץ 2 עם דניאלה שמי עיתונאית למי שלא זוכר עם עוד עיתונאית בתוכנית ממש על גבול הפונוגרפיה, יאללה תתחיל יואב לחפש בעברו של השמן הזה מבית הנשיא שלא עשה דבר בכנסת שבע שנים חוץ מלדאוג שיהיה נשיא, מועכשו השמן המפוטם שיושב בבית הנשיא מתחרה בפרס כדי לקבל כותרות בעיתונים אוי לבושה מיוצאי ביתר הבזויים ביותר, נראה שליואב יצחק משעמם תמיד חושב שהוא החכם מכולם.
כתוב תגובה ל- ממש לא נהנתנים
דעתי כדעתך. מאמר מוזר וההנמקות
  בלתי הגיוניות   17/01/15 16:29

קראתי ושוב קראתי וחזרתי לראות אם מחבר המאמר אינו אלא גדעון לוי או מישהו מדומיו.אך לא.
מחבר המאמר הוא יואב יצחק ולא אחר. משהו לא טוב קורה גם כאן.



כתוב תגובה ל- בלתי הגיוניות
לחסרת הזהות
  יוסי מ   17/01/15 22:04
או שאולי, הוא אומר דברי טעם??
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ל3 שלפני. אתם חיים בהכחשה !!!!
  מגיב   17/01/15 22:28
כתוב תגובה ל- מגיב
יואב יצחק
  משה מזור   17/01/15 21:57
כל הכתבה של יואב יצחק היא אינטרסנטית,מהסיבה שהליכוד לא מפרסם באתר של יואב יצחק,הנמקות של יואב יצחק מצוצות מהאצבע,רק אני לא יודע של מי,תתחילו להעריך את ראש הממשלה,מדינה אוכלת יושביה אם ראש הממשלה היה מחפש לעשות לכיסו מזמן הוא היה מולטי מיליונר מהכבדים שיש,קצת להעריך את פועלו,תראו מה קורה בעולם מבחינה כלכלית וביטחונית ותראו איפוא אנחנו נמצאים,
כתוב תגובה ל- משה מזור
האם נתניהו נאשם סשחיתות ?
  דן ה   18/01/15 03:00
יואב יצחק מאשים רה"מ ללא שום הוכחה עם ההוכחות שלו הם כתבות בידיעות אחרונות ומעריב אזי הוא טיפש גדול ואם לו נראה שגם יואב יצחק משבל מימון להחלפת נתניהו
כתוב תגובה ל- דן ה
3
המדינה בהתרסקות ושחיתות
  שושפרי   17/01/15 13:44
ליואב יצחק כל מילה שכתבת נכון . נתניהו ואשתו חושבים שהכל
מגיע להם. קראתי בידידעות שנתניהו שהיה בפגישת המנהיגים
בפריס נשאר יום נוסף והשתכן בבית מלון מהודר ויוקרתי על חשבון כספי הציבור .
מדוע אני צריכה לממן את 3 הבתים שלו .
מדוע ביבי מרשה לאשתו להתנהג כלפי העובדים ברשעות .
הילדים שלו מקבלים חינוך לא ראוי
אני חושבת ש3 קדנציות שלו מספיקות . אניאצביע כחלון
הוא מעשי ואנושי .
כתוב תגובה ל- שושפרי
שושו את תצביעי כחלון?תצילי
  תמולדת ישר לאומ"ץ   17/01/15 15:30
איזו טיפשות, תצביע לכחלון שהביא את הבלון גלנט, גנב הקרקעות עם וילה כמו ימי הביניים, הורו לו גב' שושו הטיפשה להחזיר את גנבת הקרקעות ולא החזיר רק התנצל, אי אי תצביעי כחלון וזה יציל אותנו מכל צרותינו, מילא הרי הערצת את שלינקה, מה קרה היא בגדה בך? נו טוב את לא יכולה נמצאת שם ציפורע שדחפה לבוז'י באיזה מקום את האף הארוך שלה, מה יש לך לאמר על כך? תבציע כחלון ואני אצביע לליכוד כי יש אנשים טיפשים כמוך שלא מבינים שכולם כולם מושחתים וזה לא משנה כלום ועדיף נתניהו על הטומטום הזה מהעבודה ששתק בחקירת משטרה, תשובת הטמטום יו"ר האבודה שאז לא היה איש ציבור, אז למה לא העמידו אותו לדין דווקה בשל שתיקתו כי הוא הרצוג? הוא באמת צריך ללכת למוסד הרצוג שיקשרו לו שם את הכל ואז ציפורע לא תוכל יותר לדחוף את האף הארוך שלה לשום מקום הבנת את זה שושפרי הטיפשה.
כתוב תגובה ל- תמולדת ישר לאומ"ץ
כחלון ראית שמעת את הראיונות
  נתניהו ר"מ מעולה   17/01/15 19:36
שנתן לתקשורת, איזה במה עילגת פה בארץ שכל התקשורת המטומטמת מפרגנת לא, איך כזה אחד ייצג את מדינת ישראל בשפה האנגלית חשבת על זה שושו פרי, נו אז מחירי הסלולר ירדו, רק שלא תכתבי שירדו בזכות אריאל אטיאס שהתחיל בכך ואין לי שום קשר לש"ס, עשה משהו, לך שושו פרי אין חסרונות, אין אדם שאין לו, גם לי יש חסרונות, את בכלל מבינה היכן את חיה עם גן החיות שיש מסביבנו, את לא מבינה מה זה חמס דאעש, את מתנהגת כמו מפגרת אם אינך מבינה את
הבעיות הבטחוניות, ואז בא לנו הדרעק הזה בנטיטו הבטטה הופעה כמו של מוסליני וכל היום פותח את הפה הגדול שלו עם השפנפנה הפליוביות במעיל הוורוד נראתה בסרוגים דבוקה לרבה רונצקי שלה אי אי איך רואה את זה אישתו של הרב רונצקי, שיתחילו לעשות חקירות על השלישיה הזו עם הרמאויות גם בספירת הקולות, אם כל המגרעות של נתניהו כאדם בעת הזו נתניהו על אפם וחמתם הוא ראש ממשלה הכי טוב שיש לישראל, ולצידו שר הביטחון משה בוגי יעלון, מענין מה עשה יואב יצחק בצבא.
כתוב תגובה ל- נתניהו ר"מ מעולה
4
אין צורך להיתפס להגזמות
  באום   17/01/15 13:45
נתניהו לא איבד קולות בגלל התנהגותו שלו ושל אשתו אלא בגלל הזנחה של השטח ודבקות בשיטה כלכלית שהיא נכונה אבל נתניהו פעל בה ללא גמישות וכך נוצרו פערים.הבעיה שמול נתניהו עומדת מערכת משומנת היטב ששולטת בתקשורת/אקדמיה/משפט שלא תיתן לאף ראש ממשלה מהליכוד אפילו יום אחד של חסד.יעלון הוא איש ראוי אבל יום אחרי שהוא יתמנה אם וכאשר לראשות הממשלה,המערכת המשומנת תתחיל לכתוש אותו יום אחרי יום בלי רחמים ופתאום יסתבר שהוא נהנתן,מושחת,נכשל באיזה מבצע צבאי וגרם למותה של פרה ברפת של גרופית.אלא אם כן כמובן,הוא ילך בקו של השמאל ואז הוא יהיה יקיר המערכת ויקיר אומות העולם רק שאנחנו נשב במקלטים.אז מה בעצם קרה בזמן שלטונו של נתניהו?מה כל כך גרוע? שום גרוע ושום נעליים מעבר לכשלים שהם בגדר הסבירות.יואב יצחק רוצה לתת פרס לאותה מערכת שנתניהו לקח ממנה את המדינה ואני יכול לראות כבר את זהבה גלאון ויוסי שריד מתרווחים על הכורסה ותופחים קלות על בטנם.עם ישראל חי בבטחון יחסי כמובן,מליונים נוסעים לחו"ל,העגלות בסופר מלאות,הכבישים מלאים במכוניות חדשות,אין אינפלציה,אין הרבה עניים(לא להאמין לסטטיסטיקה,היא מזייפת),מעניין מי היה פה ראש ממשלה בזמן האחרון?נכון,קשה לפעמים.מתי לא היה קשה? נכון,יש הרבה מה לתקן.מתי לא היה מה לתקן?נכון,לפעמים אני משפריץ קללה עסיסית על הממשלה.מתי לא השפרצתי קללה עסיסית על הממשלה?
כתוב תגובה ל- באום
תגובתך,אמת ומציאות בארצינו!!
  מ.אלקרייאף   18/01/15 12:00
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
5
מאמר שחושף את חולשת בליכוד
  מצביע ליכוד לשעבר   17/01/15 13:48
איש לא יכול לחשוד ביואב יצחק שהוא אנטי ליכוד.ההפך הוא הנכון.נראה לי כי מאמר זה נכתב מכאב על תבוסת הליכוד הצםפויה דווקא עקב העומדת בראשה הלא היא רעיתו של בנימין.
הסלידה ממנה והידיעה על כוחה הרב והשפעתה על בנימין היא היא אשר מרתיעה מצביעים רבים שלא להצביע ליכוד.
עדין לא מאוחר להחליף את נתניהו במועמד אחר ויש מספיק כוחות טובים למלא את מקומו על הצד היותר טוב ולהחזיר לליכוד את כוחו.
כתוב תגובה ל- מצביע ליכוד לשעבר
6
מתפלא על יואב יצחק
  ישמעאל   17/01/15 13:49
אני תמיד הערכתי את יואב יצחק כלוחם בשחיתות השלטונית ללא חת . אני ממש מתפלא לשמוע מיואב מידע כאילו ביבי נתניהו פועל בשחיתות . אם נתניהו היה מושחת היו כבר עושים ממנו קציצות . הרי כל שמאלן מתחיל שמכנה את עצמו איש תקשורת אובייקטיבי , מחפש בנרות כל מידע מפליל על ביבי ואם היה מותא , היה עושה מזה סנסציה לא נורמאלית . עצם העובדה שלמעט זעקת השחיתות [מושחתים נמאסתם] על ארוע הגלידה , לא מצאו שום דופי בהתנהלותו . ממך ציפיתי לעסוק בזכות השתיקה של בוז'י ועל מה היתה השתיקה יפה . ציפיתי שתעסוק במה שאמרה ציפורה על בוז'י לפני החבירה למחנה ציוני עלאק ! ציפיתי שתחשוף את הבלוף של מה שנקרא המחנה הציוני עם השמאלנים הקיצונים שבין חבריה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
כל מילה בסלע !!
  דלידה   17/01/15 16:14
יואב יצחק מאז שביבי אמר שתי מדינות לשני עמים התחתלת להיות נגדו. ישמעאל צודק !!! אם נתניהו היה מושחת החגיגות בכיכ העיר היו שבעה ימי משתה. נכון נתניהו נהנתן נכון הוא אוהב דברים שלא מתאימים ולא יאים (סיגרים לדוגמא ) אבל מושחת הוא לא !!!!! אכזבת אותי יואב יצחק. קראתי בשקיקה כל מה שאתה כותב .עכשיו אני לא יודעת להגיד.
כתוב תגובה ל- דלידה
7
ביבי הביתה ללא כל ספק
  ארנסטו   17/01/15 13:51
בוגי באמת אדם ישר רק "קצת" טמבל ובשביל להיות רוה"מ צריך יותר ממה שיש לבוגי להציע, למרות שאין ספק שביבי רעייתו ו"ידידיו" חייבים להתחלף עם לא הם עלולים אכן להפסיד את השלטון
כתוב תגובה ל- ארנסטו
8
יואב יצחק
  אחד שמבין   17/01/15 13:57
מר יצחק הנכבד,

המאמר שכתבת מבייש אותך.

כנראה שהייתה בגילופין כיוון שזה מאמר שמלווה בהשמצות לא ראיות לך ומתאים יותר לטוקבקיסט סמולן שהמוח שלו מלא בשטויות.

כתוב תגובה ל- אחד שמבין
9
לדעת את תוצאות הסקרים
  אובייקטיבית   17/01/15 14:12
כנסו לפרויקט 61, המראה את הממוצע של הסקרים האחרונים, וזה יותר אובייקטיבי. ושם רואים גוש ימין וגוש שמאל וזו התשובה.
כתוב תגובה ל- אובייקטיבית
10
דברי הבל. מי שמסתמך על סקרים
  בני בנקר   17/01/15 14:18
בסגנון ערוצי הטלביזיה ושאר התקשורת שונאת נתניהו, הוא אידיוט. ראינו בבחירות הקודמות שלא היה שום קשר בין הסקרים האחרונים,(לא 60 יום לפני הבחירות) לבין תוצאות האמת. נתניהו הוא מותג בעיני מרבית הציבור ויעלון בראש יגרום להפיכת הבית היהודי למפלגת הימין הגדולה. הפסאדו מנדטים שלכאורה יש למפלגה האנטי ציונית בראשות המזגזגת והשתקן הידוע, הם ממפלגות אחיות כמו מרץ ויש עתיד,לא מהימין, וחלקם יעלם ברגע האמת כמו בבחירות האחרונות. העליהום התקשורתי הגס והמביש כנגד נתניהו הוא מסיבה אחת: רק הוא עומד בין מפלגת התקשורת ושלטון השמאל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
צריך לעצור לרגע ולחשוב
  יוסי מ   17/01/15 22:16
בני ידידי. גם אני לא מתרשם מהסקרים. עוד יהיו מהפכות בדרך עד הבחירות, אבל אי אפשר להתעלם מהדברים של יואב יצחק, ליכודניק בנשמת אפו.(אחד המגיבים כתב שרק בגלל שהוא בעל האתר, איפשרו לו לכתוב את הדברים......) יש יותר משמץ של אמת בביקורת על נתניהו,הרבה יותר מרק שמץ. . בכל מקרה מה שיצחק אומר הוא שיתכן ויווצר מצב שבו מתוך הליכוד ואחרי תוצאות הבחירות יהיה צורך לאפשר הקמת ממשלה שתיתמך על ידי חברי כנסת שלא יתנו את קולם לנתניהו אבל כן יתמכו במועמד סביר אחר מהליכוד, תבוא דרישה כזו כשמנגד יש אפשרות של ממשלת הרצוג ושותפתו הזונה הפוליטית . ובוגי הוא רק דוגמא אחת. נתניהו הוא לא אלוהים ולא ממלא מקומו והנזק המצטבר שהוא מביא על המדינה הולך והופך למסה קריטית ועדיין רב הנסתר על הנגלה והזמן הקרוב יוכיח. כשאתה קורא תגובות שבלשון המעטה הן לא מאוזנות, על הכתבה הזו, יש רושם שלחלק מהאנשים אין יכולת שיקול דעת אמיתית והם לא יותר מעדר חסר דעה, ואלה בעיקר הם תומכי נתניהו, בהבדל דק מתומכי ליכוד שבאדיאולוגיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נתניהו הוא לא כוס התה שלי,
  בני בנקר   18/01/15 01:30
אבל כשאני מסתכל על האלטרנטיבות,השתקן ממנזר השתקנים וציפיטפוט שאי אפשר לזכור דבר טוב אחד שעשתה,חוץ מהמשא ומתן הגאוני מול בוז'י,אז תוך כדי בחילה אשים את הפתק של הליכוד בקלפי. כשאני רואה את העשירייה הראשונה של ? המחנה הציוני ? אני שואל את עצמי איך חדלי האישים האלה יובילו את המדינה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני.
  יוסי מ   18/01/15 08:57
היא הנותנת. מה שיואב יצחק מעלה לדיון, היא אפשרות שמישהו אחר מתוך הליכוד, ואולי אפילו הנהגה משותפת היא פתרון ל-"אין מישהו אחר". ורק לאלוהים אין תחליף. גם כשמנחם בגין זצ"ל פרש, שאלו כולם מי יבוא במקומו, הרי אף אחד לא יכול למלא את החסר, והחיים שהם תמיד חזקים יותר, הראו שיש המשכיות ויש ממשיך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כמו שנאמר: יש הרבה מצבות על
  בני בנקר   18/01/15 12:12
קברים של אנשים שחשבו שאין להם תחליף,אבל זה לא הזמן ובוגי בוודאי איננו מתאים, כי הוא שנוא על תושבי יהודה ושומרון. מי שרוצה את בנט ראש ממשלה,שיחליף את נתניהו ביעלון.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ולך, אדוני, היה שיקול דעת
  למר יוסי מ.   18/01/15 06:10
ושיפוט נכון כשכל החודשים הארוכים תמכת במגה מושחת והכרזת חזור והכרז שחפותו תצא לאור? ממש אין לך זכות הדיבור כאן. הטעות שאתה טעית אין גדולה ממנה.
כתוב תגובה ל- למר יוסי מ.
לאנונימי חסר הזהות,תרתי משמע.
  יוסי מ   18/01/15 08:47
תראה חמודי, טימטום הוא פגע רע ומחלה ממארת. טימטום בא בכל מיני דרכים, למשל התעלמות מהמציאות למשל הערצה עיוורת ל"מנהיג" ראה ארדואן בטורקיה ויש עוד דוגמאות, ואתה משתמש בזכותך הדמוקרטית להיות אדיוט. כמעט אף מגיב מהמבקרים של יואב יצחק, לא ענו ענינית. אפשר להעלות כל דעה אבל צריך קצת שכל ולא מעט יושר אישי, ולמרבית אין, ואחת הדוגמאות לכך היא שאתה/אתם ברובכם לא מזדהים בשם אלא בכינויים אנונימיים משל הייתם פעילי דעא"ש שמסתירים זהות. אולי אתם גם מתביישים בעמדה האוטומטית שלכם ולא רוצים להזדהות איתה. . ובאשר לאולמרט ששינאתכם הפתלוגית כלפיו מפריעה לכם לחשוב ולהבין עד הסוף את המרדף הרצחני כלפיו. בסוף בית המשפט יכריע את כל הפרשות ואז נדבר. אני אהיה כאן בשמי המלא ואגיד את דברי. אתה ואתם ,תגיבו באנונימיות כי גם אז, אני מאמין תתבישו בעצמכם ותתבישו להזדהות עם עצמכם. שבוע טוב ומבורך,לכולם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הכתבה בניו יורק טיימס אומרת הכ
  עטרה שגב   18/01/15 06:10
בני יקר הכתבה שלפני שבועיים בניו יורק טיימס אומרת הכל על התקשורת והמפלגות בישראל. העביר לך את רוח הכתבה , מר נתניהו הוא המנהיג החכם ביותר היום במרחב הפוליטי בעולם, הוא בודד משום שאין הוא יכול לסמוך על אף אחד מהפוליטיקאים סביבו ובעיקר מהתקשורת. הוא מצליח לנווט את מדינת ישראל בשלווה ובבטחה בתוך סביבה עוינית ומבקשת רעתו ורעת עמו . אותם מבקשי רעתו בתוך המדינה אינם יכולים לתקוף אותו ולכן תוקפים את רעייתו האשה שלצידו ואף מנהיגה נשית אינה קמה ואומרת זה לא מוסרי ולא הוגן כלפי רעייתו. כדאי לך לחפש את הכתבה הזו וגם לאחרים המשתתפים בתגובות ותבינו עד כמה מצבו של מר נתניהו ראש ממשלת ישראל לא קל, הרי לעם ישראל יש כבר נסיון רב בהתעמרות במנהיג ראינו זאת כיצד העם נהג במשה רבנו ובן גוריון ובעיקר במנחם בגין , לא היה מנהיג בישראל שזכה לנחת מהעם היושב בציון
כתוב תגובה ל- עטרה שגב
לא קראתי אבל מסכים עם כל מלה
  מ.כ   18/01/15 12:26
כתוב תגובה ל- מ.כ
11
חותם שהרעיון של יואב מתבקש .
  אברהם מבית דגן   17/01/15 14:30
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
12
החלפת נתניהו
  ירונה   17/01/15 15:08
אם אתה אומר שמפלגת העבודה שהיא שמאל קיצוני בראשות הרשימה, היא מפלגת ״ מרכז״ אולי קרקס,אז כל שאר הטיעונים שלך נופלים באחת. גם אתה יודע כמו כל השאר שנתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה!
כתוב תגובה ל- ירונה
13
כנראה הטור הכי מטופש שיצחק כתב
  אניגמה   17/01/15 15:12
אנחנו חודשיים לפני הבחירות, ואחרי פריימריז בליכוד, שבהן נקבע שנתניהו עומד בראש הליכוד. ואז מגיע יצחק, כנראה בזמן שהוא בגילופין, ומציע, וברצינות... להחליף את נתניהו, יעני שוק... ואפילו יותר מכך, הוא גם רומז, ששלדון עשוי לתמוך במהלך כזה... וכל זה למה? כי הסקרים קצת בעיתיים כרגע... כזאת הצעה הזויה, ומופרכת, מגיעה מאדם שמתיימר להיות רציני ומקצועי ( למען הסר ספק- לדעתי האישית יואב יצחק עושה הרבה מאד פעמים, עבודה מקצועית וטובה מאד ). יואב יצחק, יש לך עוד קצת זמן, להטיס את הטור ההזוי, המופרך, והמטופש הזה לפח הזבל!
כתוב תגובה ל- אניגמה
טפש, לא מאיימים אל תימני.
  בבון זה קוף   24/01/15 19:12
עבריין, אתה עושה מעשה פלילי על פניו. או שמא פרחח ?
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
14
חבל עליך יואב יצחק שהצטרפת
  סתם 1   17/01/15 15:34
לטיפשים שנוהים אחרי התקשורת המשאלנית שמסיתה נגד רה"מ.
יואב יצחק- אתה רוצה לקחת על עצמך אחריות, לקץ הציונות כפי שהכרנו אותה? האם אתה לא רואה מהי האלטרנטיבה שתקום במקומה? מדינה דו לאומית בתוככי ישראל שתהיה מורכבת מערבים ומהגרים אפריקנים שאין לנו דבר וחצי דבר איתם.
הרצל ובן גוריון מתהפכים בקברם, על מה שאתה לא מבין- אין לנו לאן לחזור!! אירופה גוססת וראשה ייערף עוד מעט קט.
ואנשים כמו בוז'י וליבני מוכנים להעמיד אותנו בסכנה על סף תהום, ולו רק כדי להשיג את האג'נדות שלהן. אח"כ כאשר הכול ייגמר, הם יבואו לבקש סליחה, אך כבר לא יהיה ממי...
כתוב תגובה ל- סתם 1
15
מבלי לגרוע מזכויותיו של יעלון
  דרור5   17/01/15 15:42
הרי שאין לקשור מין בשאינו מינו. שרה נתניהו היא ככל הנראה חורגת מגבול האישיות הנורמטיבית אבל לכרוך אותה בהחלטה על מי ינהיג את יהודי ציון בארצם זו כבר שגיאה ילדותית. האנטי נתניהו העולה מהכתוב והטיעונים המועלים חורגים אף הם מהמצופה מהכותב.
כתוב תגובה ל- דרור5
דרור5 תסתכל בבקשה על תמונת
  הגב' נתניהו טוב.   17/01/15 19:58
היא נראת לך אישה חורגת, לי היא נראת אישה מאד סימפטית אם כי לא מכירה אותה, אתה שמוע בתקשורת מה שהיא רוצה להאכיל את הבריות שכל מה שתעשה הגב' נתניהו יעבירו עליה ביקורת, שאנשי תקשורת על ידה הם אפס אפסים בשכלה החריף בידע העצום שיש לה בנושאים שונים כולל בתנ"ך, אישה רצינית ביותר, פסיכולוגית מעולה שמבינה מצוין באנשים, הכל בא מקינאה ללא גבול, אם יתמקדו נאמר באישתו של הבנדיט הזה בנט או בו כמו בזוג נתניהו תראו איזה איזה רפש של גועל נפש יצא משם, מה אתם יודעים עליהם באמת, הכל בציונות הדתית מחביאים מתחת לשולחן, לכו תעשו תחקיר על האדמור המגוכך של הבית היהודי אדון רונצקי אם לא הספיק לכם לראות אותו כרבצ"ר, זוהמה לכלוך גועל נפש, חתולים מסתובבים בכל מקום בבית, מגעיל, הדלת פתוחה שזמזמינים אותך אתה דופק בדלת אין תשובה והדלת פתוחה והאנשים לא נמצאים ככה מזמינים אנשים, לא יודע לשמור על דלת ביתו על חפצו, איש מבולגן לא מבין מימינו ושאמלו, אי סדר במסמכים, זה יקבל תפקיד ציבורי כל שהוא כל העולם צריך לדאוג וזאת מידע אישי, אוי לנו אם יקבל את תיק הביטחון, אז היה בפנמיה הצבאית, נו השג גדול, אז נלחם במלחמת יו"כ, אפשר לחשוב שרק הוא נלחם שם וכל העולם חושב שהיה מפקד הסיירת בו בזמן שהיה בסה"כ מ"פ מרוב שמגדיל ומעצים את עצמו ללא גבול, כל מה שיודע זה לקשקש כל היום לא פלא שהיה הרבצ"ר הגרוע ביותר שהיה לצבא ולכן לא האריכו לו את השרות,
וממפלגות אחרות תראו מה יצא לנו מפואד השמן שרצה להיות נשיא, איזה גועל נפש אחד גדול והתקשורתמטפלת בו במינורית בענינים שלו ושל אחרים כמו מאיר שיטרית הגועל נפש של הבן אדם הזה שערוץ 1 הביא אותו לפרשן, אדם שנתן קרוב לחצי מיליון שקל דמי שתיקה על הטרדה מינית ועוד רצה להיות נשיא, זה האנשים, מותר לראש הממשלה שיהיו לו כמה חסרונות, לקבל מיטה נוחה במטוס מגיע לראש ממשלה שצריך להגיע רענן וצלול לפגישות מדיניות או סודיות אחרות, אכל כמה גלידות התקשורת פה פשוט מפגרת על כל הראש, מה זה? ותאמינו לי הכתיבה באה מאדם שחי על קצבאות ועיני לא צרה בהם, ולא מקנה בראש הממשלה בבעיות הסבוכות שיש לו על הראש. נראה כמה אנשים היו עומדים בלחצים כפי שנתניהו ורעתו עומדים בלחצים אין סופיים, שרק יהיו לנו בריאים כדי שנתיהו יוכל לטפל טוב בבעיות שניצבות בפני מדינת ישראל.
ולפני שאסיים נסו להשיג איש תקשורת בבעיה שאתם זקוקים לה' רק אם הבעיה תשרת אותם הם יחזרו אלך, ומענין איך הם מתפקדים בחיי היום יום שלהם, הפוליטיקאים בדיוק אותו הדבר החדשים והישנים כולם מאותו סוג.
כתוב תגובה ל- הגב' נתניהו טוב.
16
יואב יצחק לא מביא נתון אחד
  משה כרמל   17/01/15 16:18
יואב יצחק לא מביא נתון אחד . הוא מציג את המצב בארץ כאילו הוא בכי רע. בכך הוא מצטרף לשאר אמצעי התקשורת ה"חוגגים" על השקר הזה. אני מציע להסתכל על נתוני הלמ"ס המראים דברים אחרים לגמרי. ד"ר גיא בכור בתכנית "השבוע שלי היום (17.1.2015) מפנה את תשומת לב השומעים לסקירה השנתית המתפרסמת ב"אקונומיסט" הבריטי מדי שנה והתפרסמה עכשיו לחודש דצמבר 2014. לפי זה התל"ג לנפש בישראל הוא 40.62 אלף $. נתון מרשים במיוחד גבוה מרוב מדינות ה-OECD. אנחנו אחרי צרפת (42 אלף $), בריטניה (44 אלף $) גרמניה (46 אלף $) קצב הגידול שלנו הוא פי 2 עד 3 מרוב מדינות אירופה. מוציאה כ 100 מיליארד ש"ח על מערכות כבישים ומסילות. ראו את העבודות בכל מקום. כל זה מתוך חזונו של נתניהו לחבר את הפריפריה למרכז. מתי היתה תחנת רכבת בשדרות? רכבת לאילת, רכבת לעפולה בביצוע, מנהרות לירושלים שיקצרו את זמן הנסיעה לת"י לפחות מחצי שעה. ישראל בתקופת נתניהו הצליחה לסגור את זרימת המסתננים/פליטים ולמנוע את המשך הצפת שכונות העוני במהגרי עבודה. ישראל של נתניהו הצליחה להוריד את האבטלה לפחות מ6%. ישראל היתה אי של יציבות בתקופה של משבר כלכלי עולמי שבו מדינות באירופה כמעט קרסו ואבטלת הצעירים מגיעה לכ 40%. זה בזכות מדיניות נבונה ואחראית של נתניהו בשעתו כשר אוצר ואח"כ כראש ממשלה. ישראל בראשות נתניהו ניהלה מאבק בטייקונים כשהיה צורך מחד גיסא ועודדה השקעות מאידך גיסא. ועדת ששינסקי בהובלת שר האוצר שטייניץ ורפורמת הסלולרי בהובלת כחלון (תחת הנהגת נתניהו וכחלק ממדיניותו). נתניהו העלה את שכר המינימון מ 4300 ש"ח ל 4800 ש"ח עוד לפני וללא קשר לבחירות למי שעכשיו טוען שההעלאה האחרונה ל5000 היא בניגוד למדיניותו) של נתניהו. השנה האחרונה היתה השנה הטובה ביותר להייטק הישראלי. 15 מיחיארד $ גויסו באקזיטים ועוד 10 מיליארד $ גוייסו בהשקעות. 18 חברות הנפיקו את עצמן בבורסה כחברות בינל"מ מה שמסמן מעבר להשקעות ולא רק לאקזיטים וביסוס הכלכלה הישראלית על המוח. האקלים שאיפשר את זה היא היציבות הכלכלית של ישראל שהביאה לכאן משקיעים. היציבות הזו היא בזכות נתניהו שעמד גם אז כשר אוצר מול מיתקפות שהכפישו אותו בסיסמאות מגעילות כקפיטליסט חזירי. נתניהו שילם את המחיר עבור הצלת המשק שהיה בגירעון של למעלה מ 100% מהתוצר ועמד בפני קריסה. כן. גם קרנות הפנסיה ובעיקר של ההסתדרות עמדו בפני קריסה. נתניהו הציל אותן. נכון לא הכל וורוד. יש עוני ויש מחירי דיור לא הגיוניים. אלו נושאים שלא כ"כ קל להתמודד איתם. דוקא על נתניהו אני סומך יותר מכל האחרים שימצא את הדרך לעשות את זה בלי להרוס דברים אחרים. ראו את דוח הבטוח הלאומי עשה אבלתי נסבלים מי שאהצריך להזכיר את
כתוב תגובה ל- משה כרמל
גם אני שמעתי את גיא בכור. יואב
  יצחק לא שמע.   17/01/15 16:40

לא רק שלא שמע את תוכניתו של גיא בכור, אלא טיעוניו של יואב יצחק מופרכים ותלושים מהמציאות, והם לקוחים מאותה מקהלת התשקורת הבזויה והשקרנית.

חבל.
כתוב תגובה ל- יצחק לא שמע.
ממש כך
  באום   17/01/15 16:42
הישראלי תמיד שואל מי הועיל לכיס שלו.הנה,כחלון עלה לגדולה רק בגלל שהוא הוריד לחץ מהכיס של הישראלי וגרם לו לשלם הרבה פחות לחברות הסלולר.אבל מה זה לעומת הכסף הרב שרפורמת המס של נתניהו מ2003 נתנה לאזרח.מעניין שאף אחד לא מזכיר את זה.אני למשל שילמתי מאז,בגלל הרפורמה, פחות 100000 שקל מס הכנסה שכמובן זרמו לכיס שלי.מה נתן לי יאיר לפיד? מה נתן לי הרצוג? מה נתנה לי לבני או גלאון?נכון,יבואו אנשים ויאמרו שהמחירים עלו,אבל מחירים תמיד עולים.יגידו שמחירי הדירות בשמיים,אבל זה בגלל הישראלי עצמו שאין לו סבלנות ורוצה את מה שיש לשכן.אז למי אני אמור לתת את הקול שלי? להשליך אותו אל הלא נודע?
כתוב תגובה ל- באום
סחף חורשי הרעה גבר
  י.ב.   17/01/15 23:59
והלכה האובייקטיביות, יואב מצטרף לתעמולת העדר שתוקף בלא הבחנה ואמת. כמי ששמע את התכנית "השבוע שלי" בהגשת גיא בכור, מעיד בשבועה שנשמעו מפיו מסרים שבדרך כלל לא תשמעו בתקשורת המימסדית, אשר נוגדים לגמרי את טיעוניו השקריים בטורו שלעיל, פשוט הצטרפות למסיתי "רק לא נתניהו" ולעזאזל האמת. יואב האם יש לראות את אתר ניוז 1 כארז שנפל או לדמותך כגיבורים שנפלו ?
כתוב תגובה ל- י.ב.
17
אם הדרעק ביבי לא יתפטר הליכוד
  שבץ חלובה   17/01/15 16:33
ילך פייפן בבחירות הבאות ואפילו אפס כמו בוז"י ופייגתו ינצחו. מי שרוצה את ארץ ישראל ולא רוצה אוסלו 2 חייב לגרום לפיטוריו של הביבי ואישתו המשוגעת אחרת המדינה הולכת פייפן. האיש הזה הוא חסר אונים שאיבד את החשק להלחם ולעשות מהשהוא. עסוק בנהנתנו חולנית ובצבירת רכוש כמו אולמרט. לליכוד יש עוד חודשיים זמן כדי להביא לפיטוריו של הביבי אחרת הלך עליכם ואתם תסריחו באופוזיציה בקדנציה הבאה של הכנסת. כל הסקרים מראים שביבי בדרך למטה אז למה לחכות לבחירות כשיודעים מה יקרה לאיזה כוון הוא מוביל את המפלגה? ביבי הוא כמו קופסת שימורים פג תוקף. מבחוץ זה ניראה טרי ומבפנים זה רקוב ומסריח.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
השמצות אינן טיעון אינטליגנטי.
  והן כבומרנג אליך   17/01/15 18:20
כתוב תגובה ל- והן כבומרנג אליך
כשהבית עולה באש לא בוררים
  שבץ חלובה   17/01/15 22:08
במילים. הרי ביבי לא מבין סתם ביקורת. הוא זקוק לבוקס בבטן כדי להבין שהוא הולך להפסיד את הבחירות לבוז"י ורק החלפתו יכולה להציל את המצב.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
להערתך.
  יוסי מ   18/01/15 00:10
נכון ומדויק, אבל לכל הכיוונים ולכל המגיבים. ועכשיו נא לקרא תחת ההערה הזו את התגובות מחדש. מצמרר לא???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אתה - לך להגן על אולמרט
  איש כושל   18/01/15 05:21
כתוב תגובה ל- איש כושל
למביט בראי.
  יוסי מ   18/01/15 09:13
אתה אכן איש כושל. על פי עדותך....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לפי פירסומים ביבי ובוז"י חתמו
  שבץ חלובה   18/01/15 08:46
הסכם רוטציה ואת זה טוענים בנט גלאון ותיק דבקה. אז מה אתם מגינים עליו בחרוף נפש כשהוא הולך למכור את המדינה לסמול של פייגה מירב קסטנר בורג הבוגד מג"דלה וזוהיר בהלול. ראיתם במלחמת הבחירות שביבי תוקף אי פעם את בוז"י. אני לא. למה שיתקוף אם הם ילכו ביחד? בנט כבר יודע שאחרי הבחירות טלפון מביבי הוא לא יקבל. מי שכן יקבל יהיה בוז"י מביבי או ביבי מבוז"י באם הרכבת הממשלה תוטל עליו מה שניראה לי היום די ריאלי. תבינו ותכניסו לעצמכם טוב טוב בראש שהליכוד תחת ביבי הולך להפסיד את השלטון. ואת זה אומר לכם איש ימין ולא סתם סמולן דרעק חובב ערבים. אם תשאלו למה הם חתמו על רוטציה אז לדעתי הם מבצעים את הוראות אובמה שרוצה לשנות כאן את השלטון לטובת האינטרס האמריקאי כמו אחרי מלחמת יום הכיפורים. אמריקה שתזמרה את המלחמה הזאת מנעה מאיתנו להנחית את מכת המוות על המצרים וגם כפתה עלינו נסיגה מסיני תמורת הסכם שביתת נשק ארוך טווח שניקרא משום מה שלום. הם לא יכולים לה כריח את המצרים לאהוב אותנו אבל כן יכולים למנוע בעדם להלחם בנו וזה מה שהם עושים עד היום.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
18
תגובה
  צנחן   17/01/15 16:47
מודעה בעיתון מחלקה ראשונה: דרוש מלאך למשרת ראש ממשלת ישראל. את הפרטים נא לשלוח למערכת מחלקה ראשונה עבור יואב יצחק.





כתוב תגובה ל- צנחן
19
השינוי שחל ביואב יצחק
  רק נתניהו   17/01/15 17:09
בשנתיים האחרונות, מר יואב יצחק השתנה, הוא הושפע ממשהו. הוא נצרב כנראה. הדברים היוצאים מקולמוסו כאן גורמים לקורא מפח נפש. בעבר הוא היה אחד התומכים של נתניהו, והנה הוא שינה כיוון והפך להיות אחד המבקרים החריפים של ראש הממשלה. ובכן, מר יצחק, הנך טועה. המנהיגים של היום בישראל מכל הפלגים הינם בינוניים ומטה. אסור בתכלית האיסור להפקיד בידיהם את השלטון. הנך צודק בכמה מהערותיך: (1) אי הצניעות של נתניהו (2) הבחישה של רעיתו בענייני השלטון וההצטרפות שלה לכל אירוע.----- אם נתניהו ישכיל לתקן ולמתן 2 גורמים אלה - קרנו תעלה. רעיתו צריכה פחות להיראות בציבור. לנתניהו אין כרגע תחליף, גם לא בתוך הליכוד. הוא חייב להמשיך ולהחזיק בהגה משום שיש לו הכישורים לכך. מדינתנו מסובכת ביותר, אין זה חדש. יעלון אינו מתאים, הוא אפילו גרוע, למרבה הצער. ואוי לנו אם ילד התפנוקים פלוס זו המחליפה מפלגות יקבלו את השלטון. אנו מקוים שהציבור יהיה חכם ויחזק את נתניהו, למרות מגרעותיו, ויעלה אותו שוב לשלטון.
כתוב תגובה ל- רק נתניהו
20
הבנה שגויה של הסקרים.
  אהוד פרלסמן   17/01/15 17:29
המאמר הזה מבוסס על הנחת יסוד שגויה, והיא שהליכוד מאבד מנדטים בשבועות האחרונים. לא מניה ולא מקצתיה. בסקרים שפורסמו בשלושת השבועות האחרונים לא חלה כל ירידה בכוחו של הליכוד, אם כי אכן חלה עלייה קלה במספר המנדטים של מחנה השמאל-ערבים מול מחנה הימין-דתיים, וזו נובעת כמעט אך ורק מהעובדה שברוב הסקרים (אך לא בכולם), מפלגתו של אלי ישי איננה עוברת את אחוז החסימה. ועדיין, מחנה הימין-דתיים, גם ללא ישי, מקבל בסקרים 68 מנדטים, וזאת הקואליציה הטבעית שאם אלה תהינה גם תוצאות הבחירות, תתמוך בנתניהו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שום כל לא עובר מהימין לרשימה
  בני בנקר   17/01/15 21:00
המגוחכת של שומר זכות השתיקה והמזגזגת הסדרתית. הם חותכים את מרץ ויש עתיד והסקר הנכון היחידי הוא יום הבוחר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תיקון: שום קול
  בני בנקר   17/01/15 21:39
כתוב תגובה ל- בני בנקר
כשמפלגת ימין נמחקת, השמאל עולה
  אהוד פרלסמן   18/01/15 00:31
קח מצב שבו לימין-דתיים יש שבעים, ולשמאל-ערבים חמישים. והימין-דתיים כולל את ישי, שבדיוק עובר את אחוז החסימה ויש לו ארבעה מנדטים. ואז מגיעים קולות הימאים, ואף אחד מהם לא מצביע עבור ישי, ומספר הקולות הנדרש כדי לעבור את אחוז החסימה עולה, ולישי אין מספיק קולות כדי לעבור את אחוז החסימה. במצב כזה ארבעת המנדטים של ישי נמחקים, וחולקו 116 מנדטים - 66 לימין-דתיים, וחמישים לשמאל-ערבים. את ארבעת המנדטים של ישי מחלקים שניים לימין-דתיים ושניים לשמאל-ערבים, והתוצאה הסופית היא 68 לימין-דתיים, ו-52 לשמאל-ערבים. זה פחות או יותר מה שקרה בסקרים בשבועות האחרונים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
21
האם יואב יצחק זקוק להלוואה?
  יוא"ב   17/01/15 17:42
על פניו זה נראה שמאמר מוזמן ע"י נוני מוזס.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
22
גם אותך ברוטוס קנה מוזס?
  איציקT   17/01/15 17:46
לתומי חשבתי שאתם אובייקטיבים ויודעים מה טוב לישראל הציונית,ולא ליפול למדמנת התעמולה של אל ארד(הארץ) וידיעות מוזס
כתוב תגובה ל- איציקT
כנראה נמצא המחיר ששינה את דעתו
  אשה עצובה   17/01/15 20:50
כתוב תגובה ל- אשה עצובה
23
טוב לליכוד לקחת את יעלון בראש
  ענת121212   17/01/15 17:52
כתוב תגובה ל- ענת121212
24
מעניין
  אהרון שחר   17/01/15 18:05
יואב יצחק הפך להיות פרשן מקורי, מפתיע ומרשים. לאחר סדרת הכתבות על עורך הדין של שרה, הוא יודע על מה הוא מדבר. בהחלט אישיות, כדאי שישקול לרוץ לכנסת. אני לא רואה שם הרבה טובים ממנו...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
25
יואב, ואז ..האם תצביע ליכוד?..
  דורון.צ   17/01/15 18:16
מכיוון שניתן להבין כאילו רק נתנייהו ע6מד בדרכך לעשות כן... או שמא טורך נועד לסכסך בין נתנייהו ליעלון
כתוב תגובה ל- דורון.צ
26
בהחלט מסכים עם תגובותיהם של ה״
  ח.מ   17/01/15 18:22
בהחלט מסכים עם כל מלה ומילה שכתבו המגיבים הריאליסטים במספרים: 4,6,8,10,13,14,15,16,18 היישר כוח ובהצלחה רבה למר בנימין נתניהו ומיואב יצחק מצפים ליותר ענייניות אוביקטיביות ולדיעה מבוסיסת ומקצועית בהרבה יותר לא כל שכן דווקא בתקופת טרום בחירות גורלית זו שבפניה אנו עומדים כיום.
כתוב תגובה ל- ח.מ
27
יוצא המרצע מהשק.
  ידען   17/01/15 18:26
תודה ליואב יצחק על מאמרו מאיר העיניים. יוצא מרצע "שרה-ביבי" מהשק. כדי שישראל תישרד - עליה לוותר על הזוג הנ"ל. בעת הזאת יש לבטל מיידית בממשלה החדשה את ה"ארמון" המגלומני וכן את "אייר פורס 1 " המגלומני.- עבור הזוג השולט.
כתוב תגובה ל- ידען
28
אך ורק נתניהו ולא אחר
  עטרה שגב קלימי   17/01/15 18:31
רק נתניהו אני וכל המעגל החברתי שלי והוא רב לא נבחר במפלגת הליכוד עם יהיה מועמד שונה עבורנו נתניהו הוא ראש הממשלה יש לי רושם שהנבואה של אותם מבינים בתחום של הפלגת ממשלות על ידי ארצות הברית של אמריקה נכונה רבים וטובים מעיתונאי ישראל נופלים שבויים תחת ההשפעה של מבקשי רעתו של מר נתניהו השאלה מה המחיר שאנו אזרחי ישראל נשלם על כך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
29
כמה הערות
  מגיב ותיק   17/01/15 18:31
למרות כל מגרעותיו של ביבי, (וחלק מהביקורת של יואב יצחק נכונה) כמה שנסתכל ימינה ושמאלה אין ולו אחד שמגיע לקרסוליו של ביבי מכל הבחינות.

(ואני לא בוחר בביבי אלא בימינה ממנו כדי לחזק מפלגה ימנית אמיתית, שהיא בת ברית טבעית של הליכוד)

מה שעושים כיום לביבי הוא ניבזות כפול עשר ממה שעשו לו בבחירות 99, הסיסמה "רק לא ביבי" כשהיא באה מצד אנשי ימין היא כל כך מטומטמת מכיוון שהם אינם רואים ואינם מבינים את הסכנה הנוראית בממשלת בוזי/ציפי/זוהיר בהלול ושות'...

אסון אוסלו עוד יחוויר ליד מה שהם זוממים.

למרות מגרעותיו של ביבי, יש ללכד את המחנה הציוני האמיתי, (מאוחר מדי להחליף מוביל) ויש לזכור כי הרכבת ממשלה מטילים על מי שיש לו הסיכויים הטובים לכך (זוכרים ? 28 גדול מ-27...) וגוש הימין יציב ונשאר על כ-68 מנדטים.

יש לי הרגשה חזקה כי יואב יצחק נתפס ונסחף בזרם ההסתה כנגד ביבי ללא מחשבה מעמיקה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בנט אינו ימין אלא משרת השמאל
  תמימי   18/01/15 02:22
הרבה תמימים במחנה הלאומי חושבים שבנט יותר ימני מהליכוד, אבל האמת שונה: בנט עובד בשביל השמאל כדי להעביר קולות מהליכוד לבית היהודי ולגרום לכך שהמפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים תהיה מפלגת בוז'י-לבני, ואז בנט יצטרף אליה כדי לקבל תגמול על עבודתו המסורה בשירות השמאל.
כתוב תגובה ל- תמימי
בנט אינו ימין אלא משרת השמאל
  תמימי   18/01/15 02:22
הרבה תמימים במחנה הלאומי חושבים שבנט יותר ימני מהליכוד, אבל האמת שונה: בנט עובד בשביל השמאל כדי להעביר קולות מהליכוד לבית היהודי ולגרום לכך שהמפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים תהיה מפלגת בוז'י-לבני, ואז בנט יצטרף אליה כדי לקבל תגמול על עבודתו המסורה בשירות השמאל.
כתוב תגובה ל- תמימי
בנט אינו ימין אלא משרת השמאל
  תמימי   18/01/15 02:22
הרבה תמימים במחנה הלאומי חושבים שבנט יותר ימני מהליכוד, אבל האמת שונה: בנט עובד בשביל השמאל כדי להעביר קולות מהליכוד לבית היהודי ולגרום לכך שהמפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים תהיה מפלגת בוז'י-לבני, ואז בנט יצטרף אליה כדי לקבל תגמול על עבודתו המסורה בשירות השמאל.
כתוב תגובה ל- תמימי
30
יואב יצחק מעוות את העובדות
  בן שלמה   17/01/15 18:39
אחרי ראש הממשלה יצחק שמיר: ראש הממשלה רבין גרם להסכמי אוסלו, ההתנתקות של ראש הממשלה שרון הביאה שלטון חמאס בעזה, ראשי הממשלה ברק ואולמרט ניסו גם הם לעשות ויתורים מסוכנים בארץ ישראל ובירושלים. רק ראש הממשלה נתניהו לא נהג כך גם אם הקפיא מדי פעם את הבניה בהתחלויות. אלה הם העובדות שיואב יצחק משום מה מסתיר מכולנו בכתיבתו.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
עדיין לא נהג כך
  אהרון שחר   17/01/15 19:26
בקדנציה הבאה הוא והכושי עוד יביאו לנו שלום.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
31
חנן וייס
  ליואב יצחק   17/01/15 19:00
אם נתניהו היה לוקח שוחד הוא היה מזמן עומד למשפט... מי שלא עומדים למשפט הם: ברק את ברק, אשכנזי, אלון חסן, פואד פרס, דליה איציק ועוד ועוד ועוד ממפלגת העבודה ומר"ץ... מוזר שאתה, מר יואב יצחק, כחושף שחיתויות לא רואה את ההבדל ומובל כעדר ללא רועה...שחייב לראות...
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
32
יואב יצחק אולי גם אתה
  נמאסת?   17/01/15 19:17
כתוב תגובה ל- נמאסת?
קצר וקולע, אכן מסתמן שכך!
  י.ב.   17/01/15 21:27
כתוב תגובה ל- י.ב.
33
בוז'י
  zvi51   17/01/15 19:33
מעניין שכזו כתבה בהיקף כזה ובתדירות כזו לא זוכה אפילו בוז'י אותו אחד שלהזכירכם רוצה להיות ראש ממשלה אבל ידע לשמור על זכות השתיקה. אתם כמו גם התקשורת "סולחים" לבוז'י כי הוא מהשמאל והוא ראוי כי לשמור על זכות השתיקה זה חוקי וגם מאד מוסרי בקיצור נמאסתם מהיותכם חבורה של של תומכי רצונותיכם וחבל אני קורא באדיקות את האתר אך כעת הפסדתם אותי ובזה הצלחתם תרשמו לכם לייק עצמי
כתוב תגובה ל- zvi51
34
הגם אתה ברוטוס? סתאאם, צודק
  ב.ניצן   17/01/15 19:35
כל מי שרגיש לפרצופים, יכול היה לראות מזמן שמר נתניהו בהמה נהנתנית. ולגבי אישתו? מכיוון שברור שהיא לא הפכה ליצור כזה לאחרונה, אלא הייתה כזאת תמיד, דבר זה כשלעצמו מטיל באור שלילי את כושרו של נתניהו לבחור אנשים. יואב יצחק צודק בכל מילה והוא עוד מתון.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
35
כשלון ביבי בהזנחת הנושא החברתי
  יגאל הירושלמי   17/01/15 19:36
כחבר הליכוד אני מסכים חלקית לדברי יואב יצחק. המאמר רצוף לשון הרע נגד שרה נתניהו. איני מכירה אישית, אך הטיעון כי הוא זקוקה, למעשה, לפסיכיאטר, הוא מוגזם. לכל אחד מאיתנו יש שריטה כזו או אחרת, ועדיין איננו הולכים לפסיכיאטר. ביבי נכשל כי הזניח את הטיפול החברתי, והתמקד בטיפול המדיני, במשך 6 השנים האחרונות. בשנתיים האחרונות הוא המשיך להזניח את הנושאים החברתיים, ובמיוחד עליית מחירי הדירות, מתוך חששו מיאיר לפיד,ורצונו להכשילו. ביבי הצליח בזאת. לפיד נכשל, אך את המחיר שילמו כל הזוגות הצעירים, הן אלה שלא מסוגלים לרכוש דירה, והן אלה שרכשו דירה במחירים מנופחים, ושעבדו עצמם לכל החיים עם משכנתאות מנופחות. ביבי המשיך והכשיל את הליכוד בכך שהוא דאג להרחיק ממנו ומהליכוד את כל מי שאיים על המשך שלטונו בליכוד. העיקרון של חברי הליכוד שלא מחליפים ראש ממשלה מכהן, הוא עיקרון טיפשי. הרעיון להחליף את ביבי בבוגי, נשמע הגיוני, אך כאשר אני נזכר בשרון שהגיע לליכוד ממפלגת העבודה, ועשה סיבוב של 180 מעלות מעקרונות הליכוד, אני חושש שבוגי יעשה אותו הדבר. הבעיה היא שאיני מישהו אחר מתאים יותר שיוכל להחליף את ביבי. יתכן שהפתרון הוא ליצור שניים או שלישייה בראשות הליכוד כולל ביבי, אשר יקבעו את מדיניות הליכוד בנושאים מדיניים וחברתיים. ביבי יטפל בנושאים המדיניים, והאחרים יטפלו בנושאים החברתיים, כאשר לא תהיה סמכות לביבי לכפות דעותיו בנושאים החברתיים.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
36
  מעורבת   17/01/15 19:40
כתוב תגובה ל- מעורבת
37
הון שלטון ועיתון
  מעורבת   17/01/15 19:56
רעיון לחקירה עבור יואב, יש מצב לבדוק קשרים עסקיים חריגים בין משרדים שהיו בשליטת יש עתיד לעיתון גדול?
כתוב תגובה ל- מעורבת
38
מח"ל = מחלה
  נגע בהיר   17/01/15 20:05
כתוב תגובה ל- נגע בהיר
39
יואב יצחק
  50 שנה ליכוד   17/01/15 20:13
לצערי בייבי טוב רק לתג מחיר הוא הזנייך את הליכוד כול הכסף עובר לשטחים את הפירפריה הוא הזנייך
כתוב תגובה ל- 50 שנה ליכוד
40
יואב יצחק הוא היחיד שמאז לומר
  ציוני32א   17/01/15 20:17
כתוב תגובה ל- ציוני32א
41
הניסיון להראות אובייקטיבי
  עלוב   17/01/15 20:28
אחרי שהיו לנו ראשי ממשלה מושחתים (אולמרט .שרון )צמרמורת יש לי שישנה אפשרות שהעורך דין השתקן יהיה ראש ממשלה .על זה צריך יואב לכתוב קודם כל !!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- עלוב
42
שטויות. תעמולה תקשורתית מכזבת.
  עזרי   17/01/15 20:33
לא נכון, הליכוד לא נחלש. גוש הימין הראשי (ליכוד, בנט, ליברמן. כן ליברמן) גדול בהרבה מגוש השמאל (העבודה ומרצ). לגוש הליכוד נספחים באופן ראשוני וטבעי מפלגות החרדים וכחלון. כחלון לא יתן ידו חלילה לממשלת שמאל עם מרצ ובתמיכת הערבים. לגוש הימין יש רוב גדול על פני גוש השמאל. גוש שמאל אמור, לפי כזבי התקשורת, לכלול את ליברמן. אתם רואים את ליברמן יושב עם זהבה גלאון בממשלה אחת? התקשורת, לרבות 3 ערוצי הטלוזיה, וכן רשת ב' ומה שמכונה בכזב "גלי צה"ל, משמשים דוברים ותועמלנים של מפלגת העבודה. ליואב יצחק, אל תאמין למסע התעמולה בתקשורת ואל תשחק לידי השמאל.
כתוב תגובה ל- עזרי
43
יואב יצחק תתבייש
  דוד המלך   17/01/15 20:37
עד היום החזקתי ממך עיתונאי. כמעט יחידי בים של תקשורת רקובה. בכתבה המטופשת שלך, הצטרפת למדינת תל אביב הרדודה והרקובה. מאחל לך שתתגבר ושלא תתדבק מהרקבון הזה. אחיך שמאוכזב ממך עד אין קץ
כתוב תגובה ל- דוד המלך
44
תגובה
  שי 478   17/01/15 20:39
עשיתי נסיון, שאלתי את אלה שחושבים כמו יואב יצחק נחליף את ביבי נניח בגדעון ארדן או אחר תצביע ליכוד , התשובה המוחצת היתה לא!!! המשמעות היא פשוטה , תעמולה שלא במקומה. הייתי שמח מאוד אם יואב יצחק היה מאזן את זה , הרצוג למשל נהנה מאוד מהעמותות ושתק אין לך מה לואמר, רק בשביל האיזון! בינתיים עולם כמנהגו נוהג ומה שהיה הוא שיהיה !!!
כתוב תגובה ל- שי 478
45
אני לא חושב שאתה רואה נכון
  סתם אחד   17/01/15 20:43
לדעתי נותנים לשמאל מרץ המערך לריב עם עצמו , ולמרכז - לפיד וכחלון לריב עם עצמו. אלי ישי וש"ס. למה להיכנס עכשיו? צריך לתת להם להתיש את עצמם חודש ואז להתחיל לעבוד נתניהו יודע שאין מי שיחליף אותו במרכז או בשמאל, אז לאן הוא רץ?
כתוב תגובה ל- סתם אחד
46
ניתוח נכון וקולע
  אוצר ביתי   17/01/15 20:45
אין מה להוסיף. לא בטוח אם זה יעלון או לא--אבל משפחת נתניהו מזיקה למפלגת הליכוד. כולם שבעים מהם. בלשון עדינה...שבוע טוב וחודש טוב.
כתוב תגובה ל- אוצר ביתי
47
יואב יצחק, תתבייש.
  עזרי   17/01/15 20:57
במקום לתקוף את ה"תקשורת" המשמשת כזרוע תעמולה של מפלגת העבודה, אתה כותב מאמר ברמה רכילותית (תקשורת במרכאות, כי זו לא תקשורת אלא בדיחה תקשורתית).
כתוב תגובה ל- עזרי
48
הזהר מלשון הרע(שחיתות שלטונית)
  י.ב.   17/01/15 21:07
הרי אם רק היה מבקש לפצות על היעדרותו בכל תקופת משמרתו לביטחוננו ועתידנו כאן ולעשות לביתו, היה מרופד בשטרות עד חצי המלכות שהיו פוקחות את עינך הפרובינציאליות, אדון יואב. לו רק חשק היו על שולחנו ממתק ותופין, ששמותיהם וטעמם זרים לרובנו. אז מה תבקש יואב ממי שטרוד ועסוק באחריות ענייני העם והמדינה בכל שעות היממה, שלא יעניק מעט פינוק לאישה שאיתו עם גלידה ואף יותר וגם סיגר לפיו, זה מה שנמדד מול ההקרבה שלו והמשפחה לתפקיד ?. אם זאת שחיתות אני מוכן שכל הפוליטיקאים שלנו יהיו "מושחתים" כמותו. כפי שהייתה דעתי עליך שיצאת חוצץ נגד "ישראל היום" וכפי שהגיב מאן דהוא בתגובות שלעיל, "משהו לא טוב קורה גם כאן".
כתוב תגובה ל- י.ב.
49
האם הרצוג את לבני זכים כשלג???
  מ.אלקרייאף   17/01/15 21:18
מכל הגלריה של הפוליטיקאים היום.. איש לא יכול לקחת את הבכורה מנתניהו...ןכל דבר אחר עדיף מהמפלגה הממומנת על ידי הקרן החדשנ להשמדת ישראל..מר יואב יואב יצחק חקור היטב את הנהנתנות של הרצוג .של לבני .של סער . של איתן כבל...ועד הרשימה ארוכה של כל מושחתי מפלגת העבודה..וגם של אנשי ליכוד...ראש ממשלה באופן טבעי לא חי כאחד האזרחים ..וגם האחריות העצומה היא לא של אחד מעמך...נכון להיום ביבי ושרה לא הופללו באף שחיתות..ולא בלקיחת שוחד...יש הרבה אזרחים פשוטים שחיים הרבה יותר טוב מראש הממשלה..ואין להם אפילו לא אחוז אחד של אחריות. ולא של כישורים..אם ביבי יעבור למגזר הפרטי הוא יקבל שכר של בשביע ימים...יותר משנה שלמה כראש ממשלה..האיש מקדיש עצמו למדינה ולא עושה לביתו..כמו כל המנהיגים שהיו עד היום...מה הצרות עיין..ראש ממשלה מארח ראשי מדינות .שגרירים.יועצים מכל העולם.מפגשים דיפלומטים...מה רציתה שיגיש פלאפל או חומוס אולי קוסקוס או ג'חנון..צריך לנהוג בכל ראש ממשלה מכל מפלגה בכבוד הראוי לו ולא להיכנס לנבכי החיים האישיים והפרטיים...נתניהו נהנה מתמיכה מוחלטת בליכוד ובימין..וזה הוכח בפריימריז..הסקרים של השבוע הם תוצאה של סקרים קנויים ומגמתיים..הכל נתמך על ידי הקרן החדשה להשמדת ישראל..כולל הנבחרת החדשה של העבודה..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
50
פרט, כיצד !!!
  בן בן-ארי   17/01/15 21:35
כיצד בדיוק, מציע אתה, יואב, להחליף את ביבי במישהו ראוי יותר להנהיג הליכוד ? על אף שרבים היו רוצים בכך, לא נראה , שאיש יעשה זאת [הדחת.החלפתו במישהו אחר ] . מדוע אינך מציע במפורט כיצד לעשות זאת, לאור הנתונים בשטח ???
כתוב תגובה ל- בן בן-ארי
51
טענה על שחיתות מותר לה
  כנרת   17/01/15 21:46
להישמע רק אחרי הוכחה במשפט. וכך גם בעניין שרה נתניהו. עד כה לא הוכחו הטענות נגדה. לא מתאים לך, יואב, להתבטא בלשון הנקוטה בפי השמאל וידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- כנרת
52
האלטרנטיבה של הרצוג את לבני...
  מ.אלקרייאף   17/01/15 21:54
מאחר והקרן החדשה להשמדת ישראל הצליחה בפעם השניה להבריג משלחת שלמה אל תוך רשימת העבודה..אגב בפעם הראשונה זה היה כאשר הרצוג היה ראש עמותות ברק המושחתות. ולהל"ן התפקידים המומלצים ...זוהיר בהלול..ממונה על פקוח המלט לעזה..סתיו ממונה על הפגנות וחלוקת אוהלים חינם בעזה ..המסכנים שם משתמשים בשמיכות כאוהלים וזה מדיר שינה מעיניה... .מירב..אחראית על הפצת עלונים הקוראים לנוער העזתי למרוד בהנהגת החמס ולא להתגייס לחמס..איתן כבל ממונה על חלוקת החינמון של מוזס בעזה ובשטחים המשוחררים...הרצוג יועץ בכיר עם נסיון מחלק בחינם מדריכון לנחקרים הפלשתינים בשב"כ כיצד לשמור על זכות השתיקה ולצאת זכאים הגם שחטאו..(הרצוג עורך דין במקצועו) ציפי לבני תמליץ לכל העזתים הרוצים לשפר את מעמדם ומצבם הכלכלי לעשות רוטציה בחשיבה..ולהחליף את מפלגת השלטון של החמס..דהיינו לעבור מפלגה מן החמס אל מפלגת הפת"ח .....עמיר פרץ ..ישלב יחד איתו חברים חדשים ונוספים להנהלת הקרן החדשה מקרב ההנהגה הפלשתינית..וזאת על מנת לתת הד למצוקת הנדכאים. המקבלים שכר של מיליונים..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
53
מה חדש בערוצים האלה ,כלום
  יעקב יעקב   17/01/15 22:00
עושי הסקרים בערוץ 10 רביב דרוקר -שר הצבא לעניני סקרים בערוץ 2 הוא אברומוביץ ויונית לצידו ,ערוץ הכנסת כולו מהשמאל בתשלום "מהקרן" בריוני המיקרופון מאמינים בכוחו של השקר,הם לא מאמינים בחוכמת ההמון ,ואחריהם צועדים הפרשנים והכתבים ובראשם הברנעים הנקדימונים "מידיעות" והשוקנים מ "הארץ"אם תאספו אותם בחדר אחד,, לא יעלה מספרם על מאה (100) אבל חוכמת ההמון חכמה יותר חזקה יותר והיא תיראה בכל הדרה ותפארתה ביום הדין ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
54
חבל עליך
  שלמה בר עליון   17/01/15 22:05
יואב, אתה כותב: "ניתנת האמת להאמר: האמון כלפי ממשלת שרה-ובנימין נשחק מאוד." "אין זה סוד כי מצבה המעורער של שרה נתניהו, הטעון בחינה ואולי טיפול מקצועי, כן-כן - טיפול מקצועי, ...." לקרוא ולהתפלץ לאיזה שפל ירדת... חבל, היית אחלה עיתונאי !!
כתוב תגובה ל- שלמה בר עליון
55
הפה של בוגי בעיתי. הוא לא דיפל
  יונה לוי גרוסמן   17/01/15 22:13
בוגי לא יכול לתפוס את מקומו של ביבי. גדעון סער יכול היה. לא בוגי כי הוא לא יודע להחליק מילים.
כתוב תגובה ל- יונה לוי גרוסמן
56
לא רצינו להגיב אבל בכל זאת קצת
  יעקב יעקב   17/01/15 22:16
בנימין נתניהו לא נמאס על הציבור- נקודה- הליכוד לא מאבד את מעמדו כמוביל נקודה-אין פער של 4 מנדטים לטובת בוזיציפי -נקודה- בני הזוג נתניהו לא לקו בשחיתות ציבורית פשוטו כמשמעו-נקודה , אין אופציה ל בנימין נתניהו לא בדור הזה ואולי לא בדור הבא-נקודה -אל תכניסו את אדלסון לתוך הסיפור הזה שלכם ,נקודה, תודה רבה לאתר שנותן לנו גם להגיב
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
57
מאמר מוזר ביותר. שלא לומר הזוי
  עירית123   17/01/15 22:17
כתוב תגובה ל- עירית123
58
האתרים מפוצצים בשכירי עט
  יעקב יעקב   17/01/15 22:35
השמאל ואיתו התיקשורת הכתובה ובריוני המיקרופון לא ישלימו עם הפסד בבחירות, הפסד זה לא אופציה בשבילהם, אם לא עכשיו אז אף פעם לא,לכן רבים מאיתנו חוששים מאד שהבחירות האלה -לא-יעברו בשלום, הם בחרו בברירת שמשון, או יוחזר אלינו השילטון או ישפך דם ותישרף המדינה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
59
ביבי יוציא לכם את הביס האחרון
  מהפה ותצביעו בעדו   17/01/15 23:02
מה שעושה את ביבי תופעה זה איך אנשים שהוא מחרבן עליהם מעריצים אותו. חלקם אנשים ממש טובים. יש לביבי מדיניות של לחזק את העשירים. הוא מאמין שזה מחזק את הכלכלה. אבל בנתיים שותה לנו את הדם. מיסים על אלכוהול סיגריות ודלק. תן לחיות יה כלב. שדד את הזקנים וחנק את ניצולי השואה. מה שקצת מבהיל זה מה יקרה אם חס ושלום השמאל יעלה לשלטון. אולי כדאי להצביע בנט. לפחות יש להם אלוהים.
כתוב תגובה ל- מהפה ותצביעו בעדו
60
האופציה של הליכוד
  בן צור   17/01/15 23:13
כותב המאמר הפליא לדייק בדבריו . זו בדיוק תחושת הציבור כלפי הזוג נתניהו להערכתי העם הפנים זאת מאוחר מאד ולאחר שהנזק למדינה רק הלך וגבר. לא שמעתי מעולם התבטאות של נתניהו על שטעה בשיקול זה או אחר למרות שהיו רבים כאלה ותמיד מצא להאשים את הש.ג. כאילו שהוא אינו מפקדו של אותו הש. ג. , סימן מובהק של בריחה מאחריות ועוד איזו אחריות . לא פלא שבציבור משפחת נתניהו כונתה בכל מיני כינויים ודימויים לא מין המכובדים ובטח שלא כלפי ראש ממשלת ישראל . לא היה בממשלת ישראל ראש ממשלה שנוא כזה ולא היתה גברת ראשונה (????) שהביאה לקונסזוס בציבור בשנאה ומיאוס כלפיה. נטלה לעצמה "כבוד" מבלי שמגיע לה . אם אמרו על גברת לאה רבין ז"ל היתה נהנתנית על חשבון אוצר המדינה הרי שגברת נתניהו... לא יודע איך להגדירה . התיעוב ממשפחת נתניהו גדול כל כך עד שיש כאלה האומרים שיצביעו אפילו לחנין זועבי ורק שלא נראה יותר את משפחת נתניהו .
כתוב תגובה ל- בן צור
61
יואב יצחק אכזבת וגם שקרת
  מכביסט וביביסט   17/01/15 23:27
ביבי לא ראש ממשלה מושלם ואולי גם לא ראש ממשלה טוב הוא אולי לא הכי ישר והכי צדיק בעולם אבל הוא יותר טוב מכל מי שנמצא כיום בפוליטיקה. אבל הכי חשוב- ככל שתנסו להשחיר אותו ואת מעשיו ככה אנשים כמוני יתמכו בו. אתם חושבים שאנחנו מטומטמים? כל מה שביבי עשה גרוע? המצב בארץ כל כך גרוע?
כתוב תגובה ל- מכביסט וביביסט
62
כאיש ליכוד: רעיון כביר
  מ.ל.   18/01/15 00:06
מדה (בוגי)( יעלון האיש המתאים להחליף עכשיו את ביבי ושרה. צנוע, ישר, הגון, איש עקרונות, מפקד סירת מטכ"ל רמטכ"ל, קיבוצניק , האיש הנכון בזמן הנכון . יציל את המדינה ועל הדרך גם את הליכוד
כתוב תגובה ל- מ.ל.
63
פעם ראשונה שאני משתומם מי.יצחק
  מאיר מ   18/01/15 00:15
אין ספק שיואב יצחק הוא העיתונאי האמיץ וההגון בארץ ואולי גם בעולם. יואב צריך להבין שהעם שלנו הוא עם מושחת הבוחר מנהיגים מושחתים. בדור ההנהגה שלנו אין צדיקים. הצדיק האחרון היה יצחק שמיר ז"ל. מבין הפוליטיקאים נתניהו הוא המוכשר והמנוסה מכולם. מאוד מכעיסה התנהלותו הבלתי צנועה של נתניהו, אך בנורמות של היום הוא חצי צדיק. בהחלט יתכן ויואב צודק בנוגע לשרה, מה שבאמת עומד לרועץ לביבי. לגבי הסלידה של העולם מביבי: יואב, אני מתפלא על יושרך, שהרי לא היית רוצה עוד אלפי נפגעים כתוצאה מהסכם אוסלו נוסף, שבגללו מנהיגי העולם התאהבו בפרס ורבין, ואף פרס נובל לשלום הרעיפו עליהם... כנראה שהעולם מעניק פרסים שיהודים נרצחים... ואל לך להתלהב מאהדה מזויפת זו.
כתוב תגובה ל- מאיר מ
64
אני מתפלא
  אורג   18/01/15 00:46
עד לרגע זה הייתי סבור שיואב יצחק הוא עתונאי מעולה, אולי המעולה ביותר!!! הפעם לדעתי הוא התחלק... אין כיום מנהיג בעל שיעור קומה כמו ביבי. גם אותי הרגיזה מאד הנהנתנות שלו עד כדי כך שהחזרתי לאות מחאה את כרטיס החבר שלי. אבל אין לי מישהו אחר. לו רק ידעתם איזו מאורת צפעונים היא בוז'י ציפי שערותיכם היו סומרות. יעלון -שקט אולי פיקח ( יודע לא לפטפט הרבה) אבל בעיני צוק איתן הוא כשלון צורב שהוא אחראי לו אישית. אז בכח \ל זאת ולמרות הכל ביבי.
כתוב תגובה ל- אורג
65
כל הכבוד יואב יצחק
  סיריוס   18/01/15 01:06
רק ספר לנו מה ידוע לך על שרה נתניהו,קצת רכילות וסיפורים יעזרולאהבל להיבחר .ביבי מנותק לחלוטין ולא מחובר לאנשים באף מקום .אני לא יודע מה הואעושהבלשכה ?איש של העבר שמסוכסך את ישראל עםכלהעולם
כתוב תגובה ל- סיריוס
66
מה שטוב במאמר זה התגובות עליו
  משה כרמל   18/01/15 01:53
פתחתי לקרוא אחרי כמה שעות מתגובתי (18) והנה הכתבה מוצפת תגובות שנהניתי לקרוא. אני חייב להגיד יואב, יישר כוח. רצית לקלל ויצאת מברך. אמנם לא אתה אבל הפלטפורמה שייצרת איפשרה לי לקרוא עוד ועוד סיבות למה כן ביבי. והרי הצעה: לפתוח מדור שייקרא "למה כן ביבי?" ומדור נוסף שייקרא: ײמדוע זה לא נשאל, ולמה? ושם להגיב על ראיונות רדודים בתקשורת שבהם העיתונאי מניח למרואיין להגיד דברים חסרי שחר מבלי להגיב או לדרוש הסברים. לדוגמה כשבוז'י מאשים את ביבי בגרירת ישראל לבחירות מיותרות ויקרות הייתי מצפה שהמראיין יגיב. למשל שישאל איך זה מסתדר עם כל הצעות אי האמון שהאופוזיציה יזמה החל מהקמת הממשלה? איך זה מסתדר עם זה שהצעת אי האמון שבעטיה נפלה הממשלה היתה של האופוזיציה ביוזמת מרץ? אם יו"ר האופוזיציה חושב שנפילת ממשלה באמצע קדנציה זה רע למה הם יזמו הצעות אי אמון בכל הממשלות הקודמות כאשר הם מצהירים תמיד שתפקיד האופוזיציה זה להחליף את הממשלה. אז למה המראיין לא שאל? אולי כי הוא בור ואולי כי מתאים לו לשתף פעולה עם המרואיין. כך או כך חייבים לשבת להם על הזנב.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
67
יואב עשה ניסוי כמה בבונים קורא
  מ.ל   18/01/15 03:03
יואב יצחק . עשית ניסוי קטן לראות כמה בבונים קוראים אותך ? מסתבר שיש לך הרבה קלינטים בבונים. לכן אתה חייב להשאר בצד הימני של המפה הפוליטית. אבל תמשיך לטפל בכל המושחתים ולא חשוב מאיזה צד הם. ככל הידוע לי יש ריכוז של 250 בבונים שעונים לכל הטוקבקים . באתרים אחרים הם מופעים שלוש וארבע פעמים בשמות אחרים.
כתוב תגובה ל- מ.ל
68
יואב יצחק - לכלכת
  יהודה מ. גולדמן   18/01/15 05:36
יואב יצחק, גם אתה ברוטוס?
חברת לחבורת העיתונאים שמשתוללת השתוללות חסרת רסן.
העיתונאים האלה החליטו להפיל ראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות.
העיתונאים האלה מתייחסים לכל כלי התקשורת בהם הם מועסקים כאילו היו רכושם הפרטי.
הם הפיצו במשך שנים תעמולה שקרית על בנימין נתניהו ומשפחתו, במטרה להחליף אותו ללא בחירות. ואתה יואב, עמדת איתן. היית עמוד האור בתוך המאפליה העיתונאית הזאת. תמיד מקצועי, תמיד ישר והגון.
משלא עלה הדבר בידם, הם מפרים היום את כל החוקים ואת כל כללי האתיקה העיתונאית ומשתוללים חופשי על נתניהו.

והיום יואב, אתה הצטרפת אליהם...
אני ממתין להסבר שלך מדוע הפכת לפתע פתאום, בלי אזהרה כלשהי, מעיתונאי מקצועי ומכובד לאחרון העיתונאים...
מעריצך לשעבר
כתוב תגובה ל- יהודה מ. גולדמן
69
ומה הציע יעלון בעניין החמאס?
  שמואל פישר   18/01/15 05:50

מר יואב יצחק כותב כי נתניהו איפשר לחמאס להרים ראש לאחר מבצע צוק איתן. השאלה היא - האם בוגי הציע דבר אחר ומדיניות אחרת.
לא ידוע לי דבר על כך.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
70
שרה ואני
  מנחם זאבו   18/01/15 07:56
אני בעמדותי איש ימין לביבי הצבעתי פעם אחת ב96 מאז הצבעתי בקביעות למפלגות נישה שלא עובדות את אחוז החסימה.פשוט כדי להצביע. אינני סובל נהנתנות מה גם ששרה מסוכנת ליחסים הבינלאומים של ישראל וטיפול מתאים לא יזיק לה. הפעם אצביע לבנט . רה"מ הבא הערכות הרצוג 65% לא הייתי בוחר בו לועד הכיתה בנט 25% מדובר בסנסציה והבעל של שרה נתניהו 10% .
כתוב תגובה ל- מנחם זאבו
71
מה שכתבת על ביבי ושרה
  ש. קיסרי   18/01/15 08:55
אהבתי כל מילה. את יעלון הצעת רק כאופציה לליכוד. אתה יודע שהוא לא אופציה למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ש. קיסרי
72
נכון אך מה אם המגדר?
  אהודי   18/01/15 09:05
בכוונה או שלא ציין הכותב שמן הראוי שיהיה ״מועמד״ שלצידו ״רעיה שתנהג כראוי״. וואלה צודק, אך האם רק גבר זכאי להיות מועמד לראשות הממשלה? למה לא לכתוב באופן המבהיר שגם אשה ראויה, ולה דרוש בן זוג שינהג כראוי בביתו ברחוב בלפור? אין ספק שלעברית במקרים כאלו יש חסרון מובהק בהשוואה לאנגלית, שם אין צורך, ברוב המקרים להבהיר ע״י קו נטוי והוספת אות אלטרנטיבית שהכוונה לבני שני המינים. היה ראוי אם זאת שאם אכן לכך התכוון הכותב, שיתאמץ וימצא דרך לציין את זה.
כתוב תגובה ל- אהודי
73
היכן באתר זכות השתיקה של בוז׳י
  מה קרה ליואב?   18/01/15 10:05
על מערכת הבחירות, באתר היחיד שמתיימר לתת תשובה לשחיתות, לא קיבלנו חקירה מהימנה על השחיתות והצביעות של מועמד לראשות הממשלה, כנראה שהשתננות מהעיתונות הארכי שמאלנית, השתלטו גם על האתר הזה.חבל!!!
כתוב תגובה ל- מה קרה ליואב?
74
לא מתאים ליואב יצחק,
  תוני   18/01/15 11:51
גם אם אשתו של ביבי היא קסנטיפה, לא מתאים ליואב יצחק לרדת למטה, באשר לנהנתנות, אלה שמועות שלא מסבירות כי ביתו אמור לגרום הנאות לנציגי אומות העולם, לאנטיביביות יש ריח לא נעים
כתוב תגובה ל- תוני
75
יואב יצחק הוציא את המילים מפי
  האנרכיטקט   18/01/15 12:09
כבר זמן רב אני עומד וטוען שבוגי יעלון חיב להיות מנהיג הליכוד ובדיעבד גם של ישראל. לעמוד בראשונה ולנהלה בבטחון וביושרה סוציאלית. נפילתו בפרימריז האחרונים, איננה מבשרת טוב לליכוד ולכל עם ישראל. ונקווה שלא תשפיע על מקומו של בוגי במוקד ההשפעה המדינית גם בהמשך הדרך. גם ממשלת אחדות בראשות ליבני- הרצוג- בוגי תראה ותשמע הגיונית יותר. לא נראה לי שביבי יוכל לתפקד בכלל כצלע שניה שלישית במשולש זה, בשל אישיותו (כ"כ גם לבני כבר הבהירה שלא תשב איתו באותה ממשלה). בקיצור ביבי הביתה. לדעתי מיד אחרי הבחירות יאלץ הלכוד להפרד מהאיש ואישתו ולהעביר את הכתר למי שמתאים וראוי ביותר: משה יעלון. כל הכבוד לך יואב יצחק, שהעלית את הנושא לסדר היום.
כתוב תגובה ל- האנרכיטקט
76
מתי יודעי הדברים יפתחו את הפה
  חושש לעתיד ישראל   18/01/15 13:01
אזרח מודאג
כתוב תגובה ל- חושש לעתיד ישראל
77
זו אינה אופציה, זו עצת אחיתופל
  רפי לאופרט   18/01/15 13:35
ללא נתניהו בראשו, הליכוד בוודאות יפסיד בבחירות, אבל הדבר יסכן את כל הגוש הימני, ומכאן גם את ארץ ישראל ומפעל ההתיישבות.
ומאידך גיסא, התנהלות נתניהו בנושאים הכלכליים חברתיים היא בלתי מובנת, ולגבי מי שחושב לתמוך בו, גם בלתי אחראית.
ההתנהלות של נתניהו לא רק משדרת ניתוק מהציבור וניכור כלפיו וכלפי דעותיו ורצונותיו אלא גם מידה של התנשאות וזלזול.
בין אם מחליט נתניהו לעסוק בנושא בוער זה ובין אם לאו, עליו להתייחס לבחירות שהוא עושה ולהסבירן לציבור.
האנדרלמוסיה בבחירות הפריימריז בליכוד, אינן מוסיפות לו בריאות, וגרירת הרגליים בסוגיה זו מזיקה.
הרושם המתקבל הוא שנתניהו מתחיל לסבול מעייפות החומר ובמקום לקבל סביבו חבורת עוזרים שיסייעו בידיו, בהדרכתו, להניע את העגלה המורכבת, הוא מתמרן כשחקן-על יחיד, ומפשל על ימין ועל שמאל.
הפתרון הוא בשינוי דרך ההתנהלות ולא בהחלפת המנהיג. איש אינו טוען שנתניהו אינו טוב מיריביו, הטענות הן לדרך ניהולו את המערכה, ולאופן בו נוהג בציבור הבוחרים.
מציע לנתניהו לא להשליך את יהבו על סרטים מטופשים, וגם לא לנסות ולבלבל את הציבור ע"י סיסמאות העוסקות בשינוי נוהלי הבחירות. אלה לא הדברים החשובים כיום.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
78
העם לא כל כך טיפש
  אליאליאלי   18/01/15 13:46
מה קרה לך יואב יצחק? כל מה שאתה מנסה להגיד לא נכון. כך לא תשפיע על דעת הקהל. המועמד הראוי ביותר עדיין זה נתניהו. רק שיצנע לכת ולא יתהלך כמו טווס. חוץ מזה, עד שכשיו הוא שמר על תורת אביו. מתנגדיו טוענים שאין לא תוכנית, שהוא הססן וכו', אך הכל נעשה מתוך מודעות עמוקה לצרכיה של מדינת ישראל. צריך לחזק את נתניהו כדי שכחלון יצטרף אליו.
כתוב תגובה ל- אליאליאלי
צריך לחזק את נתניהו אך חס
  לא לכחלון   19/01/15 08:37
ושלום לצרף את כחלון לליכוד. כחלון בעל נטיות שמאלניות ובלון נפוח כפי שכותב איתמר לוין היום. הממשלה הבאה צריכה להיות מורכבת מימין אמיתי ללא גרורות שמאלניות כלבני, לפיד, פירון, פרי והשאר, שמובילים את ישראל לאבדון.
כתוב תגובה ל- לא לכחלון
79
מצביע לעבודה - אכפת להם מהאזרח
  ליכודניק שהתפכח   18/01/15 13:54
העבודה מציעים מצע חברתי אמיתי, לא כמו ה"לוקשים" שאכלתי מהליכוד יותר מדי שנים, עם תיבול של הפחדות לא פרופורציונליות.
כתוב תגובה ל- ליכודניק שהתפכח
80
שילטון מפלגות השמאל סכנה !!
  מורדוך הגדול   18/01/15 15:18
הרבה יותר משרה. מפלגת העבודה היא מפלגה שמאלנית מסוכנת ביותר לישראל.
כתוב תגובה ל- מורדוך הגדול
81
רק נתניהו יכול
  רק נתניהו   18/01/15 17:54
אחלה ראש ממשלה יואב יש לך מישהו יותר נורמלי ? אולי מיצי ??
כתוב תגובה ל- רק נתניהו
82
קישקוש חסר תכלית
  יובל צליוק   18/01/15 18:38
קישקוש מגעיל ורכילותי, טיפוסי לשמאל שאינו מסוגל להתדיין על נושאים במקום ללכלך ולהשמיץ אישית. בתחתית הריבוע הזה כתוב הכלל הבא: מומלץ להגיב באופן עניני, שיכבד את הכותב ואת מבקרי האתר. האם הבקשה הזו חלה גם על כותבי המאמרים?
כתוב תגובה ל- יובל צליוק
83
לא רכילות-תחושה עמוקה-לתבוץ חן
  צ.שירן   18/01/15 18:40
בצמרת הליכוד........צורך בהנהגה קולקטיבית ללא פרימדונות
כתוב תגובה ל- צ.שירן
84
שרה נתניהו ה"מטורללת"
  ogoj0816   18/01/15 22:47
שלום למחבר המאמר ולכל מגיבים עליו. לפני שאחליט למי להצביע או ביתר דיוק: בעד נתניהו או לאחר עלי לדעת במפורש: במה מתבטא ה"טרוף" של גב' שרה נתניהו שהיא, עד כמה שידוע בצבור, בעלת מקצוע אקדמאי מכובד או שסתם נטפלים אליה כדי לפגוע בבעלה. ולמי ששכח, או גרוע מכך - פשוט לא ידע: אחיו של נתניהו נהרג בפעולת צה"ל באנטבה, בנו הבכור כבר סיים שרות בצה"ל והשני נפצע בתאונת אמונים כלשהי.
כתוב תגובה ל- ogoj0816
חינוך לא קיבלת
  עטרה שגב קלימי   19/01/15 08:34
לכתוב כך על רעיית ראש הממשלה מבלי שהכרת אותה, זה מורה עבורי שאתה אדם לא מחונך ולא מכבד נשים סגנון תגובה שובניסטי וחזירי שכזה מתאים לתת רמה ולאדם שאינו בן אנוש
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
לקלימי האוטומטית.
  יוסי מ   19/01/15 14:38
קלימי, לא הבנת את מה שכתב זה שהגבת לדבריו. התגובה שלך קשורה לאיזון נפשי ומינימום של שכל ישר והשאלה שהעלה קודמך,לא קשורה לשנאת נשים. אני אגב, אוהב ומכבד נשים. כמה שיותר ומכל הצבעים והאפשרויות. מה את אומרת, קלימי???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
85
ביבי
  המלומד   19/01/15 11:26
מר יואב יצחק בושה על התוכן ועל הסיגנון פעם הערכתי אותך אך לצערי ירדת לשפל המדרגה להתראות אחרי הבחירות
כתוב תגובה ל- המלומד
86
לחגוג 100 לאדם מת , אבסורד
  לוליטה   20/01/15 18:46
לפני שבוע פורסם שבבית ראש הממשלה חגגו 100 לאביה של שרה נתניהו , עם הרבה נרות ריחניים.
רק מה, בעל השמחה לא הגיע. למה? כי הוא כבר מת -ז"ל . מענין האם גם ליקקו של גלידה פיסטוק או רק עוגות שוקולד?
כתוב תגובה ל- לוליטה
מעניין מה מלקקים בבית הרצוג
  לקי   21/01/15 17:14
ואיזו גלידה אוכלים בבית יחימוביץ', ואיזה מרתף לא חוקי בנה לו מיקי רוזנטל, ואיזה פנסיה חריגה קיבל נחמן שי, ואיך מתנהלים העניינים הכספיים של זהבה גלאון. אבל על זה אף עיתונאי לא יכתוב.
כתוב תגובה ל- לקי
87
רכילות לא ראויה
  רחל גרינברג   22/01/15 22:20
אני לא יודעת מה מצבה של שרה נתניהו, אני כן יודעת טובים שהיא עושה במסגרת המקצועית שלה כפסיכולוגית ילדים.
גם לעוד נשות ראשי ממשלה היו כל מיני קטעים. היא איננה מעורבת בניהול המדינה, זו מעשיה שממציאים.
קצת קרדיט לביבי, אפילו שאני לא אוהבת אותו ולא אצביע בשבילו.

כתוב תגובה ל- רחל גרינברג
88
החלפת נתניהו ברשות הליכוד
  מצביע ימין מודאג   27/01/15 09:05
קראתי את הכתבה ומזדהה עם תוכנה. היה כדאי לערוך סקר שיאשר או יפריך את הרעיון. מסכים לגבי התאמתו של יעלון. אם כבר עושים סקר אפשר לבחון גם שמות אחרים מצמרת הליכוד
כתוב תגובה ל- מצביע ימין מודאג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il