נווה-בגדדי חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטים בתחום תמ"א 38, נחשבת לחלוצה בתחום שירות הלקוחות בענף הבנייה, לאחר שהחלה להפעיל מוקד שירות לקוחות טלפוני הנותן מענה לדיירים לתקלות בנייה, אינסטלציה, חשמל ועוד.
מנכ"ל החברה, ניר נווה, החליט להרחיב את פלטפורמות שירות הלקוחות לרוכשי הדירות בפרויקטים שהחברה בונה, כך שמעבר למוקד השירות הטלפוני ושירות דרך אפליקציית וואטסאפ, מעתה גם דרך אתר האינטרנט של החברה יינתן שירות ללקוחות החברה, דבר שיאפשר לדווח על תקלות ולקבל שירות גם מעבר לשעות העבודה המקובלות.
בין היתר, החברה פתחה כפתור בחירה בין מצב "דחוף" כגון במקרים של סתימות ביוב או ניקוז, פיצוצי מים וקצרים חשמליים לבין דיווח על תקלות בדרגת דחיפות פחותה.
"מדובר במהלך נוסף ולמעשה בהרחבה של תחום שירות הלקוחות בחברה", אומר המהנדס ניר נווה, מנכ"ל ובעלים נווה-בגדדי חברה לבנייה. "באמצעות שיטות ניהול חדשות שיישמנו ללא שום פשרה על איכות הבנייה והגימור ובליווי צמוד של שירות לקוחות ומהפכת השירות שהנהגנו בחברה הצלחנו להביא לקיצור בזמני הבנייה, לצמצום בכמות התקלות והליקויים במסירת הדירות ולעליה בשביעות רצון הלקוחות שזכו לאכלס את דירותיהם חודשים לפני המועד המתוכנן. אנו מרחיבים את הפעילות של שירות הלקוחות גם לאינטרנט כך שלקוחותינו יוכלו לפנות אלינו בכל ערוצי התקשורת ובכל זמן שיבחרו. אין ספק שנווה בגדדי היא החלוצה שמובילה את מהפכת השירות בענף הבנייה. כולי תקווה ששאר החברות יצטרפו אלינו וישלימו את המהפך כך ששירות לקוחות מתקדם יהפוך לסטנדרט בכל הענף".
קודם לכך כחלק מתפיסת שירות מתקדמת והרצון להטמיע שירות בסטנדרט גבוה גם בתחום הבנייה, חברת נווה-בגדדי ביצעה מהלך ארגוני מעמיק במסגרתו אומץ השירות כשותף אסטרטגי לקיצור זמני הבנייה, והחברה אף הגיעה לגמר תחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח וזכתה במקום השלישי (ארד) אחרי פרטנר והלמן אלדובי, בקטגוריה "שירות כשותף אסטרטגי B2C" ובתעודת הצטיינות על מהלך גדול בארגונים קטנים.
מעתה כאמור, החברה תאפשר ללקוחותיה לקבל שירות בכל ערוצי התקשורת: טלפון, אפליקציית וואטסאפ ודרך אתר האינטרנט.
נווה-בגדדי חברה לבנייה מקבוצת ניר נווה (בגדדי) בע"מ, נוסדה ומנוהלת על-ידי ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נווה-בגדדי היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נווה-בגדדי פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה על-ידי ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרויקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.
החברה הגיעה למקום השלישי היוקרתי בגמר תחרות "מצויינות בשירות וחווית לקוח של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), דורגה בין ארבעת הפרויקטים המצטיניים ל-2018 בתמ"א 38 בתחרות התאחדות בוני הארץ וזכתה בחותם האמינות הגלובאלי של דן אנד ברדסטריט.
לאתר החברה