|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
[צילום: Canva]

מחשבון פנסיה - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

13/05/2021  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

מחשבון פנסיה הוא כלי יעיל מאוד לבדיקה כמה פנסיה תהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה לאחר הפרישה לגמלאות משוק העבודה. כל עמית או מבוטח המעוניין לדעת מה בדיוק יהיה סכום הקצבה החודשית שלו בתום שנות העבודה לאחר הצטברות הכספים שהוא מפריש לפנסיה כל חודש, יכול להזין את הנתונים שלו לתוך מחשבון פנסיה המצורף בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ולראות בדיוק כמה הפנסיה שלו תהיה!

מי צריך מחשבון פנסיה

מחשבון פנסיה טוב לכל מי שמעוניין לבדוק איזו חברה תיתן לו את ההצעה הטובה ביותר עבור הפרשות הפנסיה שלו. מה זה התוצאה הטובה ביותר? איזו חברה לוקחת הכי מעט דמי ניהול, איזו חברה השיגה את התשואות הטובות ביותר במהלך השנים, איזו חברה מעניקה ביטוחים ותנאי הלוואה נוחים יותר ועוד. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו מידע מקיף רב כולל מחשבון פנסיה לשימושכם בו תוכלו להזין פרטים ולקבל תוך כמה שניות את כל הנתונים ולדעת מה תהיה הפנסיה שלכם בתום תקופת ההפרשות ולאחר הפרישה מהעבודה.

איזה נתונים יש במחשבון פנסיה

כל אזרח עובד בישראל מחויב להפריש כסף מהמשכורת כשכיר או מההכנסות כעצמאי לפנסיה. שיעור ההפרשה הכללי הוא 18.5% לשכיר כאשר העובד אחראי להפרשה של 6% וכל השאר מופרשים על-ידי המעביד בחלוקה של 6.5% לפנסיה ו-6% למרכיב אחר הנקרא מרכיב הפיצויים בקרן הפנסיה. מחשבון פנסיה יבקש מכם להזין לתוכו נתונים כמו תאריך ההצטרפות לקרן הפנסיה, משך הבטחה, גיל הפרישה, יתרה צבורה, סטטוס רפואי (נכות וכו'), הכנסה וכמובן ופרטים אישיים. על-ידי מחשבון פנסיה תוכלו לדעת בצורה מדויקת מה תהיה הפנסיה שלכם ולפי זה להחליט האם להפריש עוד או לא בהתאם להוצאות הכספיות ולהרגלי הצריכה שלכם. חברות רבות מציעות מחשבון פנסיה כחלק מהאתר שלהם וגם בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו להיעזר בשירותיו של מחשבון פנסיה מפורט שייתן לכם אינדיקציה טובה לפנסיה שלכם בגיל הפרישה.

היעזרו במחשבונים ובמנועי השוואות המחירים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

שכירים ועצמאים חייבים להפריש לפנסיה על בסיס קבוע! כיום ניתן לעבור בקלות רבה מאוד בין קרנות פנסיה, דבר שלא היה בעבר. פעם המעביד היה אחראי על פתיחת ותפעול קרן הפנסיה של העובדים שלו באופן מלא אך כיום העובדים יכולים להחליט לאן יועברו כספי הפרישה.

עצמאים יכולים גם הם לבחור חברה בה יפתחו קרן פנסיית חובה ועליהם לבדוק עם רואה החשבון או יועץ המס שלהם מה שיעור ההפרשה שעליהם להעביר אל קרן הפנסיה כל חודש על-מנת לעמוד בתנאי חוק פנסיה לעצמאים. כיום יש תחרות גדולה בין בתי השקעות, חברות ביטוח וגופים אחרים על כל לקוח בניסיון לנצל את חוק המעבר הפשוט ממש כמו בחברות הסלולר ולמשוך לקוחות לקרנות הפנסיה וקופות הגמל של כל חברה. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לראות את התמונה כולה ולהחליט לאחר בחינת הנתונים בפורטל איזו חברה מציעה את דמי הניהול הטובים ביותר, איזו חברה השיגה את התשואות הטובות ביותר ומה ההבדלים והיתרונות של כל קופה.

כל הנתונים מרוכזים במקום אחד

מצאו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל את כל המידע שיעזור לכם להוזיל את עלויות הביטוח ותוכניות החיסכון וההשקעה! בחייו של כל אדם מופרשים כספים רבים לפנסיה, לביטוח לאומי, לקופות הגמל האחרות, לקרנות ההשתלמות ועוד. רובנו לא מבינים בזה ובוחרים בקרנות שהמעסיק שלנו בוחר עבורנו בלי לבדוק האם זו הבחירה הטובה ביותר.

כיום, בעידן הדיגיטלי אפילו אזרחים וותיקים כבר הפכו להיות 'מומחי אינטרנט' כך שהחברות הגדולות חייבות להתחרות על ההפרשות של האזרחים ולספק להם אתרים מסודרים ומובנים עם כל המידע לגבי דמי הניהול, התשואות ומרכיבי הביטוח בשקיפות מלאה. גם שכירים וגם עצמאים היום יותר מודעים לזכויות הפנסיוניות שלהם ובכל מקרה רצוי לכל אחד ואחת לבדוק את הסטטוס של כל קרנות הפנסיה הפתוחות שנפתחו עבורו במקומות העבודה הקודמים! אזרחים רבים לא מודעים לעובדה שיש להם כספים המגיעים להם בקרנות פנסיה שנפתחו עבורם במקומות העבודה בהם עבדו בעבר ושאפשר לאחד את כל הסכומים הללו לקרן פנסיה אחת ומשתלמת יותר!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל הכלים לאתר את הכספים האבודים שלכם, למצוא את החברות שמספקות את השירות הטוב ביותר בתחום קופות הגמל להשקעה והביטוחים ולעבור למסלולים האטרקטיביים ביותר בכל תחום!

3 טיפים לחיסכון והשקעה לטווח ארוך

ניהול כספי נכון אינו נלמד עדיין בבתי הספר למרות שמדובר בעניין חשוב מאוד המשפיע על חיינו. כשאנו משתחררים מהצבא ומגיעים אל 'העולם האמיתי' באזרחות אנחנו מגיעים לא מוכנים ללא ידע על דברים בסיסיים וחשובים שילוו אותנו כל החיים כמו פנסיה וביטוח. נכון, מדובר בדברים משעממים על-פי רוב שנראים לנו מסובכים וביורוקרטיים אבל לימוד קצר של ההגדרות והבנה מה הזכויות והחובות שלנו יכול להיות שווה לכל אחד ואחת מאיתנו הרבה מאוד כסף.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא מאגר מידע חשוב ורלוונטי עבור כל מי שרוצה להתחיל להתמצא בנושאים הללו שילוו אותו בכל מקום עבודה אליו יגיע וכך הוא יהיה מוכן ויצליח להשיג תוצאות טובות יותר החל מיום העבודה הראשון שלו בכל מקום עבודה אליו יגיע!
בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל המידע שיעזור לכם להבין בתחום הביטוחים וקופות הגמל להשקעה ותקבלו כלים לחיסכון והשקעה ברמה הגבוהה ביותר.

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע על ביטוחי חובה לרכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות וכדומה, מידע על קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה, קרנות פנסיית ברירת המחדל לעצמאים ועוד.

התחילו לחסוך בגיל קטן ותהיה לכם קצבה חודשית מכובדת לאחר שתפרשו מהעבודה!

אנו מלמדים את הילדים שלנו לחסוך קצת כל פעם שהם מקבלים דמי כיס או דמי חנוכה וכדומה. כך יהיה להם כסף לצעצועים שהם רוצים לקנות בהמשך. בדיוק באותה מידה אנחנו צריכים להתנהג עם המשכורת וההכנסות שלנו. חלק להוציא על תשלומים הכרחיים, חלק על צריכה הפרטית על דברים שאנו אוהבים וחלק לשים בתוכניות חיסכון. המדינה מחייבת אותנו להפריש כסף לפנסיה אך מעבר לכך שהחובה עצמה מעצבנת ופוגעת החופש שלנו, יש בזה בכל זאת משהו טוב כי זה מונע מאתנו לבזבז את כך הכסף או להשקיע אותו בצורה לא אחראית במקומות מסוכנים. על-ידי הפרשה לקרן פנסיה המנהלת את הכסף שלנו בצורה סולידית, נוכל לצבור כספים ולהגיע לקצבה חודשית טובה יותר לאחר הפרישה!

איפה הכי כדאי להשקיע את הכסף לטווח ארוך

לא כל אחד יכול לצבור כסף לחיסכון ולהשקעה. אם אתם נמנים בין ברי המזל שמרוויחים מספיק כדי להשקיע חלק מהסכום או לחסוך אותו אתם צריכים להרגיש מבורכים על כך. ידוע שהרוב הגדול נמצא בכלל במינוס רוב הזמן ובקושי מצליח לעמוד בתשלומים החודשיים הקבועים על תשלומי המשכנתה וההוצאות השוטפות על מגורים, כלכלה וכדומה. אנו מעדיפים שלא להשקיע לטווח ארוך מעבר למה שמחייבים אותנו על-פי החוק ולהשתמש בכסף כאן ועכשיו למטרות שלנו אך לא בטוח שזו השיטה הכי טובה. השקעה בחיסכון נותנת לנו הרבה יותר לטווח הארוך, הטבות מס ודרך לדאוג לכך שהכסף שלנו לא ישחק בבנק. השקעה בקופת גמל, ביטוח מנהלים או קרן השתלמות מאפשרת לנו להשיג תשואה יפה על הכסף ואם נרצה להשתמש בו בהמשך, נוכל לעשות זאת על-ידי משיכת הכסף לאחר שש שנים בקרן השתלמות אם נצליח לתכנון את ההוצאות שלנו כך שכעבור שש שנים יהיה לנו סכום כסף יפה שנצבר בקופה.

אפיקי ההשקעה העומדים לפנינו הם:

  • השקעה בקרנות הפנסיה, קופות הגמל להשקעה וקרנות ההשתלמות
  • השקעה בשוק ההון
  • השקעה בנדל"ן
  • השקעות אלטרנטיביות

לכל אפיק השקעה יש את היתרונות והחסרונות שלו. רוב האזרחים מעדיפים לתת לגוף גדול לנהל להם את ההשקעה. היתרון בכך הוא שהכסף מנוהל בדרך-כלל בצורה טובה על-ידי מישהו אחר ואנו לא צריכים להתעסק בזה והחיסרון הוא דמי הניהול והעמלות שהחברות הללו גובות מאיתנו.

לחלופין באפשרותנו להשקיע בצורה עצמאית בשוק ההון, בנדל"ן או בהשקעות אלטרנטיביות. מי שמבין בזה ויש לו את הזמן לכך יכול לחסוך את דמי הניהול, אך גם להסתכן בהפסדים אם אין לו ידע מקצועי מספיק לנהל את הכסף בצורה מספיק טובה.

שביל הזהב הוא לפתוח קופות גמל להשקעה או כמה אפילו, מכמה סוגים ולהפקיד כמיטב יכולתנו כל פעם קצת או סכום כסף על בסיס קבוע לתוכניות החיסכון. הכסף ינוהל על-ידי חברות המקצועיות בתחום ואנו נישן בראש שקט בידיעה שהכסף שלנו נמצא במקום בטוח בלי לעבוד סביבו אלא ההפך.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל הפתרונות והחברות שמבצעות את העבודה בתחום החיסכון וההשקעה הפנסיוניות ועוד.

חיסכון והשקעה בעידן הדיגיטלי

קל מתמיד היום להשוות מחירים של כל מוצר ושירות ובשנים האחרונות גם להשוות בין מוצרים פנסיוניים כמו ביטוחים וכדומה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל קם על-מנת להנגיש את המידע לציבור הרחב ולאפשר לו למצוא את החברות המוצלחות ביותר בכל תחום בעולם הביטוחים וההשקעות.

בפורטל תמצאו את כל המידע שאתם צריכים לדעת על ביטוחי רכב, ביטוחי חיים, פנסיה, משכנתה וכל אפיקי ההשקעה האחרים עבור עצמאים ושכירים כאחד. בנוסף תוכלו להיעזר במחשבון פנסיה, מנועי השוואת מחירים, להשאיר פרטים ולקבל הצעות משתלמות ישירות למייל! בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל
דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108
טלפון: 073-272-5261
www.2bit.co.il

תאריך:  13/05/2021   |   עודכן:  13/05/2021
כתיבת המומחים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אם אתם שואפים לרזות, כדאי לשאול מומחה בתחום. במקרה של ד"ר יסמין חיו (Ph.D) מייסדת לרדת בקלות, היא גם מתמחה בתחום התזונה וההרזיה בעלת ותק של 16 שנים בתחום, וגם שמנה לשעבר, כך היא מגדירה עצמה, אשר הצליחה לרזות 25 ק"ג ושומרת על התוצאה מעל 18 שנים.
חנות הספרים הגדולה והמצליחה ביותר בהיסטוריה האנושית היא למעשה אתר האינטרנט אשר הפך בעשור האחרון למעצמת קניות חסרת תקדים בקנה מידה גלובלי - אמזון. ניתן למצוא באמזון מיליונים רבים של ספרים המוצעים למכירה בעשרות שפות שונות, ומאחר שמדובר בפלטפורמת המכירות (ובפרט מכירת ספרים) הגדולה והמצליחה ביותר בהיסטוריה, ברור מדוע כיום גם ההוצאה לאור של ספרים רבים נעשית באופן המתייחס ספציפית לאמזון כפלטפורמת השיווק והמכירה העיקרית עבור אותם ספרים. מה חשוב לדעת ולהכיר בכל הנוגע להוצאת ספרים באמזון, על-מנת למקסם את סיכויי ההצלחה והמכירה של הספר שלכם?
עבור רבים עבודה מהבית נחשבת לפריבילגיה ומתקשרת בעיקר לתחומי ההיי-טק. התקופה האחרונה הביאה עמה שינוי תפיסתי - ישנם יותר ויותר תחומים שלא בהכרח דורשים מכם שתגיעו למשרד, בהם נמנים שירות הלקוחות, משאבי אנוש וגיוס, כתיבת תוכן ועוד. בתור מישהי שעבודה מהבית הפכה למקור פרנסתה העיקרי, אשמח לחלוק עמכם כמה תובנות שרכשתי:
04/05/2021  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
רכישת דירה מהווה את ההשקעה הכספית הגדולה ביותר עבור מרבית האנשים שעושים את הצעד הזה. הביטחון שבבעלות על נכס משלכם הוא חשוב, אך כדי שאכן תגיעו לנחלה, חשוב שתכירו את השלבים של רכישת דירה. מציאת דירה שאתם אוהבים היא רק הצעד הראשון בתהליך, וכדי שהתהליך יעבור בצורה חלקה ככל הניתן, אלו השלבים שאתם צריכים לעבור:
למרבה הצער, פציעות במסגרת השירות הצבאי ושירותי הביטחון הן אינן נדירות. בין שמדובר בפציעות גופניות או נפשיות, משוחררים רבים סובלים מפגיעות שמגבילות אותם בדרכים כאלו ואחרות. כדי לפצות, ולו באופן חלקי על אותן מגבלות, ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון, והמדריך הבא יגלה לכם כיצד לעשות זאת.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il