>






 
 
מגוון רחב מסלולי ביטוח המתאימים
לצרכים ולש​​ימושים שלך
  
נהגים מזדמנים אפשרות להוסיף ​כיסוי
בקלות ומהירות
 
חו​ס​​כ​ים כסף​​​​​מגוון הנחות עד 40%*


ביטוח רכב מורכב משלושה ביטוחים שונים: ביטוח חובה, צד ג' ומקיף:

ביטוח החובה לרכב הוא חובה על פי חוק ונהיגה ברכב בלעדיו אסורה. ביטוח חובה מכסה נזקי גוף שעלולים להיגרם לנהג או לנהגת, נוסעי הרכב והולכי הרגל כתוצאה מתאונת דרכים בה מעורב הרכב המבוטח. 

ביטוח צד ג' וביטוח מקיף מכסים נזק שעלול להיגרם לרכוש בעקבות תאונה. ביטוח צד ג' מספק כיסוי לנזקי רכוש שעלולים להיגרם לצד שלישי כתוצאה משימוש ברכב המבוטח. ביטוח מקיף מכיל בתוכו ביטוח צד ג' וגם מכסה נזק שעלול להיגרם לרכב המבוטח. 

אז לפני שמתניעים ועולים על הכביש, רכשו ביטוח רכב שישמור עליכם ועל הכיס שלכם.​​


פוליסות ביטוח הרכב שלנו

יתרונות ביטוח הרכב של הראל

​תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של מסלולי ביטוח רכב בהתאמה לצרכים שלכם: 

ביטוח רכב לנהג ותיק או לנהג חדש,​ ביטוח לרכב חשמלי, ביטוח למי שנוסעים מעט ברכב ועוד.


• מוסיפים נהגים מזדמנים ל-4 ימים בקלות וביעילות על ידי שליחת הודעת What'sApp למספר 052-7544589​

•​ מסלול הראל סוויץ' בו משלמים לפי הקילומטרים שנוסעים בכל חודש

• שירותים אישיים ומיידים דרך אפ​​ליקציית ה​ראל סוויץ' - 

במקרה של תאונה אפשר להזמין גרירה, סיוע, רכב חלופי ואפילו ייעוץ משפטי דרך האפליקציה 

• אפשרות לבחירת כיסויים נוספים ומגוונים כמו ביטוח פנסים ומראות צד אקסטרא, ביטוח נזק גוף לכלב או חתול, ביטוח הגנה משפטית ועוד

• בעלי רכב חשמלי? הראל מציעה מגוון פתרונות מותאמים וכתבי שירות ייעודים

***בכפוף לתנאים הנקובים במסמכי הפוליסה.​​ ​​​

שאלות ותשובות בנושא ביטוח לרכב

  • כן, אדם שנוהג ללא ביטוח חובה עובר על החוק ומסתכן בקנס, שלילת רישיון ואפילו שלושה חודשי מאסר. אם נהגתם ברכב ללא ביטוח חובה והתרחשה תאונת דרכים, קיים סיכון ממשי כי תאלצו לשאת בעלויות נזקי הגוף שנגרמו כתוצאה מהתאונה, כמו הוצאות רפואיות, הפסדי השתכרות ועוד.​​

  • מחיר ביטוח רכב מושפע מפרמטרים הקשורים למאפייני הנהג, למאפייני הרכב ולהיקף השימוש ברכב. מאפייני הנהג המשפיעים על מחיר הביטוח הם מין, גיל, וותק נהיגה, היסטוריית תאונות וכדומה. מאפייני הרכב שמובאים בחשבון בקביעת המחיר של ביטוח צד ג' ומקיף הם סוג הרכב, הדגם, שנת הייצור ומערכות המיגון ברכב. הוספת ביטוח צד ג' או מקיף לביטוח החובה מעלה את מחיר הביטוח בהתאם.

  • עבור רכבים עד משקל של 3.5 טון, ביטוח צד ג' כולל פיצוי לצד שלישי עד לגבול האחריות הנקוב במפרט. ניתן להגדיל את גבול האחריות עד לסכום של 4 מיליון ש"ח. במקרה שהרכב יצא מכלל שימוש, עקב סיכון מכוסה בפוליסה, הביטוח כולל הוצאות לגרירה של הרכב והסעת צד ג'. הביטוח כולל גם פיצוי צד ג' על אובדן רווחים בזמן השבתת הרכב לצורך תיקונו, אם הרכב המושבת הוא מסחרי, נמצא בבעלות הצד השלישי ומשמש לעסקו. במקרה של תביעה משפטית בגלל מקרה ביטוח, הביטוח כולל החזר הוצאות משפטיות סבירות. ​

  • ​​​ביטוח מקיף מעניק כיסוי לנזק שעלול להיגרם לרכב המבוטח וכיסוי לנזק שעלול להיגרם לרכוש של הצד השלישי כתוצאה משימוש ברכב המבוטח. לעומתו, ביטוח צד ג' מכסה רק נזק שעלול להיגרם לרכב ולרכוש של אדם שלישי כתוצאה משימוש ברכב המבוטח, אבל לא מכסה נזקים שעלולים להיגרם לרכב ולרכוש המבוטח.

  • ​​ניתן לבצע דיווח ראשוני על תאונת רכב בקלות ובמהירות דרך האתר. יש להיכנס למערכת הגשת תביעת רכב ולמלא את ​​​​​​​פרטי האירוע. מתחת לפרטי ההתקשרות יש לבחור הגשת תביעה >> סוג הנזק >> לסמן עדכון ראשוני.

    ניתן לצפות בסרטון הסבר או​דות הגשת תביעה באינטרנט כאן

    לחלופין, ניתן להיעזר בסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשתם את פוליסת הביטוח או במוקד תביעות הרכב של הראל

אולי יעניין אותך

*בב​יטוח מקיף בלבד​. למידע נוסף על תנאי הצטרפות והפוליסה לחצו כאן​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ ​