לקוחות יקרים, שימו ❤️ 

לבירור מלאי מול הסניפים חייגו:051-5665338

 

 

למה לקנות בכלל פוף לבית?

פופים מעוצבים כבר נמצאים בשוק מזה שנים, וניתן בהחלט לומר שהם משתלבים בקטגוריה של פריטי ריהוט אלטרנטיביים. אכן, הפופולאריות שלהם טמונה בין היתר בהיותם שונים מפריטי ריהוט קונבנציונאליים, ועם כל הכבוד לספות והכורסאות הרגילות, יש משהו בפוף מעוצב שמכניס אווירה אחרת. הפופים יוצרים באזור בו הם ניצבים תחושה יותר קלילה ומשוחררת, קצת מחוץ לקופסא וקצת פחות רשמית, יותר קרובה אל הקרקע ובעינינו גם הרבה יותר מותאמת לגוף.

כן, הפוף גם מאפשר מגוון הרבה יותר גדול של תנוחות, כאשר ניתן להשתרע עליו בהתאם לגודלו החל משכיבה מלאה, דרך חצי-שכיבה עם רגליים על ההדום ועד לישיבה זקופה למדי. כל זאת על ידי סידור המילוי שבתוך הפוף בהתאם לרצונות, לצרכים, להעדפות ולמצב הרוח, ובמילים אחרות הפופים הם פריטי ריהוט הרבה יותר גמישים וורסטיליים.

ובניגוד לספות או כורסאות כבדות, הפוף גם הרבה יותר קל ולכן אין שום בעיה להרימו כאשר מנקים את הבית ומסדרים אותו. הניידות הגבוהה גם מאפשרת גמישות גדולה מבחינת מיקום הפוף, כאשר לפי הרצון והצורך ניתן למקמו בחדר הילדים, בחדר השינה, בסלון או במרפסת, ובקיצור – פינת ישיבה ניידת. יחד עם זאת, גם אם פופים מעוצבים לבית הם פריטי ריהוט אלטרנטיביים, אין בכך לומר שהם פחות מושקעים ויפים. אם תעיינו בפופים מעוצבים המוצעים באתר שלנו תוודאי תבחינו שמדובר בפריטים יפהפיים שישדרגו כל חלל ובית.

ולמה לקנות פוף של Plush Toys?

אם תחפשו באינטרנט פופים מעוצבים לבית בוודאי תמצאו הצעות רבות. יחד עם זאת, יש כמה יתרונות חשובים לקניית פופים מעוצבים מאיתנו. ראשית, כפי שאתם יכולים להתרשם אנו מתמחים במוצרים ופריטי ריהוט ייחודיים לבית, בניגוד לאתרים שאצלם פופים הם רק אחד מיני אלפי פריטים אחרים – מה שבהחלט עשוי להשפיע על האיכות. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהזמנתם פוף באיכות גבוהה ביותר, נוח מאוד, עמיד מאוד, נעים למגע ובעל מילוי מפנק, עם עיצוב נהדר ומושקע. בנוסף, אנו מציעים מחירים נוחים והוגנים, ואפילו מבצע לרגל החגים עם מחיר מפתיע שעומד נכון להיום על 549.9 ₪ במקום המחיר הרגיל של 850 ₪.

תוכלו להזמין כבר עכשיו דרך האתר באופן פשוט, קל ומאובטח. כמו כן, ניתן לקבל פרטים נוספים ולבצע הזמנות טלפוניות ב-051-5665338 בשעות הפעילות, וגם בווטסאפ בכל שעה באותו מספר.

שאלות נפוצות על פוף או פופים:

פוף הוא פריט עיצובי קל משקל, הממולא בפתיתי קלקר עגולים, הפוף משמש ככורסא לישיבה או שכיבה, הוא סוג של ריהוט, אבל לא ריהוט סטנדרטי, אלא ריהוט מהסוג המודרני והקליל יותר - כזה שאפשר להזיז ממקום למקום בשגרה, להעביר מחדר לחדר, ואפילו למרפסת או לחצר הבית, הכל תלוי באיפה תרצו להתמקם בנוחות ולהרגיש בבית.

תלוי במה השימוש העיקרי שלכם בפוף או בפופים.
מפוף לסלון שאפשר גם לשכב עליו וגם לשבת עליו, לפוף לישיבה בלבד, או פוף קטן לחדר ילדים, מבד אלסטי או קשיח, שמתאים לשימוש חוץ או רק פנים, בצבע כהה או בהיר - כמו שאתם רואים - יש הרבה דברים שכדאי לחשוב עליהם בעת ההחלטה איזה פוף לבחור. אנחנו ממליצים לקחת כמה סוגים של פופים כדי לאיזורים שונים בבית, כדי שכל אחד ישרת מטרה אחרת ואיזור אחר בבית.

כל הפופים שנמכרים באתר שלנו נתנים לניקוי או כביסה, בחלק מהמקרים תוכלו להוציא מהפוף שק רשת הממולא בחומר המילוי, ולכבס את המעטפת החיצונית ולאחר מכן למלא שוב. 
בחלק קטן מהפופים לא קיים שק מילוי ותוכלו לנקות רק על ידי מטלית רטובה עם חומר ניקוי או סקוץ׳ עם חומר ניקוי המתאים לבדים וייבוש במקום מאורר.

הפוף ממולא בפתיתי קלקר איכותיים, הנשמרים לאורך זמן ושוקלים מעט מאוד, מה שתורם לקלילות של הפוף להרמה ותזוזה, ולנשימה מכל הכיוונים של הבד של הפוף גם כשאתם יושבים או שוכבים עליו.

המחיר לפוף נע בין 150₪ לפוף קטן מאוד לילדים, ל1500 ₪ לפופים ענקיים עם מעמד לרגליים (הדום).

במידה והפוף נמצא במקום מוצל, לא נחשף למים, ולא עובר התעללות מצד בני הבית - הפוף יוכל להשמר אצלכם ל5 שנים וגם 10 שנים ויותר. הכל תלוי באיך תשמרו עליו.

פוף הוא מוצר שמתאים גם לילדים, כן, על כל הפופים הגדולים שבאתר גם הילדים יוכלו לשכב או לשבת ולהנות, אם כי יש לנו לא מעט פופים לילדים שמיועדים במיוחד לקטנטנים שבבית.

פוף ישיבה הוא פוף שנועד ספציפית למצב ישיבה של הגוף, ולא למצב שכיבה או שכיבה חלקית. זאת אומרת שברוב המקרים הוא יהיה פוף בצורת כיסא או כורסא או עגול בגודל רגיל. ולא פוף ארוך או עגול וענק שעליו בדרך כלל - שוכבים.

מעמד לרגליים (נקרא גם ״הדום״) - הוא עיגול או מלבן או ריבוע בגודל יחסית קטן, הממולא בחומר מילוי קשיח, והמטרה שלו היא להשלים את החוויה של הפוף, ולתמוך גם ברגליים. ככה שאתם בעצם שוכבים על הפוף או יושבים עליו, ובמקום שהרגליים יהיו בחוץ - הם יהיו על המעמד לרגליים שהוא באותו צבע ועיצוב של הפוף שרכשתם בדיוק.

אין משקל קבוע לפופים, וכל פוף הוא במשקל אינדיבידואלי לחלוטין, אבל ככלל, גם הפופים הכי ענקיים - הם יחסית, לא כבדים מידי. זאת בזכות חומר המילוי (כדורי קלקר), שתופסים נפח, אבל לא משקל.

כן, ניתן לרכוש קלקר מאיתנו בעלות של 70₪ לקילו. צרו קשר לפרטים נוספים. שימו לב כי המחיר לא כולל משלוח.

כן, בעלות של 70₪ לקילו. (כדורי קלקר).