אונר"א

1. החינוך באונר“א: הכנה למלחמה.
2. הסיוע לאונר“א מצד מדינות התורמות למרות עדויות להסתה פרועה וחוסר שקיפות.
3. מעורבות של ארגוני טרור בניהול המחנות הפליטים.
4. אפשרות ריאלית לשיקום המחנות ואלו שמונעים את זאת כבר עם שבעים שנה.
5. ”זכות השיבה לאור המאבק המזוין“ כמוטיב מרכזי באונר“א.
6. הנצחת הפליטות על ידי כל מוסדות אונר“א.
7. חובה: תרגום הפצת מחקרים על מערכת החינוך של אונר“א למדינות התורמות המובילות:
בגרמנית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, שוודית, נורווגית, דנית, פינית, איטלקית, פורטוגזית וערבית.

יו“ש

1. קיום תדרוכים על המצב היומיומי ביהודה ושומרון.
2. הסברה מקצועית על המיקום האסטרטגי והצבאי.
3. יצירת חיבור אישי בין תושבי יו“ש לבין אזרחים שגרים בצד השני של הקו הירוק.
4. הזמנת דיפלומטים וכתבים לסיורים ותדרוכים ביו“ש ובירושלים.

הרשות הפלסטינית

1. מפגשי זום עם משפחות שכולות כדי לגלות את הפרצוף האנושי של נפגעי ארגון שחרור פלסטין.
2. המאבק נגד מתן שכר על ידי הרשות הפלסטינית לכל מי שרוצח יהודים.
3. שיחות רקע על המשך הטרור מצד גורמים שהיו אמורים להיות שותפים לשלום עם ישראל.
4. אנטישמיות קיצונית ברשות הפלסטינית.

בואו לכתוב על נושאים אלה עבור עיתונות בארץ ובחו״ל

הנתונים יסופקו על ידי מומחים הקשורים למרכז בדין

עיצוב ופיתוח:

על המגמה

המגמה חושפת ללומדים את עקרונות מדעי המחשב.
התלמידים מתמודדים עם בעיות מאתגרות ומיישמים את הפתרונות ע"י תכנות בשפות מחשב שונות.

התלמידים שממשיכים ללימודי הנדסת תוכנה מיישמים את הידע שרכשו במסגרת לימודי הנדסת תוכנה וסייבר, מתמודדים עם אתגרים מערכתיים ומפתחים פרויקטים מורכבים.
מדעי המחשב נחשבת גם שפת הטכנולוגיה – שפה המתארת תהליכים, מבנים וקשרים בין טכנולוגיות.
במסגרת הלימודים במגמה, התלמידים יתנסו בחיפוש פתרונות לבעיות אלגוריתמיות, ניתוח ותכנון של מערכות תוכנה גדולות ומורכבות, תיכון מערכות המשלבות אינטרנט, סייבר  ובינה מלאכותית.

האם אתם מתאימים?

המגמה מיועדת לתלמידים מצטיינים בעלי חשיבה מופשטת ובעלי יכולות גבוהות בתחומי מדע והנדסה, המגלים נכונות לעמוד באתגרים.
השאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם ונענה על כל שאלה.

ניתן למצוא פרטים נוספים על המגמה בקישורים הבאים:

בוגרי המגמה זכאים לקבלת מקדם הטבה (בונוס) בגין מקצוע המגמה, מקדם ההטבה משתנה בכל מוסד להשכלה גבוה.

לפרטים והרשמה: