|
|
+"נהיה פתוחים לשינוי חקיקה אם נדע בוודאות שחברות התעופה הזרות יחזרו"
|
15:07 18/11/24 | מירב ארד | לרשימה המלאה |
נציגת בריטיש אירוויז הגיבה: התשובה הא חד-משמעית כן - יש לנו לפחות 5 חברות יחזרו בעקבות התיקון ▪ מנכ"ל ישראייר: אם החוק יתן הקלות, מסוף ינואר נפעיל 6 טיסות לארהב. 1,800 מושבים בשבוע ▪ הישיבה הסתיימה ללא הצבעה והיו"ר ביטן ביקש להכין נוסח מתוקן כמה שיותר מהר
|
|
|
|
ביטן. "תחרות על העלאת המחיר" [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
|
|
|
|
+המנצח הגדול בבחירות
|
10:12 10/11/24 | אור ברשדצקי | לרשימה המלאה |
מאסק משיב מלחמה ואומר שההתנהגות של ממשל ביידן מעכבת את פרויקט הדגל הנוכחי של החברה, החללית Starship וטוען שרגולציית יתר היא הסכנה הגדולה ביותר ליישוב מאדים, החזון הגדול של חברתו
|
|
|
|
מאסק. למה? [צילום: אלכס ברנדון/AP]
|
|
|
|
+חברות התעופה - יפסידו בטווח הרחוק
|
13:54 03/11/24 | חן קרופניק | לרשימה המלאה |
חברות התעופה מנצלות את המצב ומעלות מחירים - אבל לא משפרות את השירות ▪ אותן חברות, שיודעות שהן המוצא היחידי של אנשים שצריכים להגיע לארץ בתקופה זו לא תגברו את מערך המטוסים בטיסות נוספות, וממשיכות למכור "מבצעים" ללא שיפור בשירות הלקוחות
|
|
|
|
[צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
|
|
|
|
+בריטיש איירווייס לא תטוס לישראל עד סוף מארס
|
15:36 21/10/24 | איתמר לוין |
חברת התעופה בריטיש איירווייז, מן הגדולות בעולם, הודיעה (21.10.24) שהיא מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד סוף מארס 2025. זוהי ההודעה המשמעותית ביותר בביטולי הטיסות לישראל וממנה, גם בשל חשיבותה של החברה וגם משום שמדובר בביטול למשך כמעט חצי שנה ולכל עונת החורף - מה שמעלה את האפשרות שהמניע הוא כלכלי ולא ביטחוני, מחשש שלא יהיו די נוסעים (בעיקר זרים) אשר יבטיחו את רווחיות הטיסות.
מספר חברות הודיעו שלא יחדשו את הטיסות לישראל עד סוף 2024 ובהן דלתא האמריקנית, וירג'ין אטלנטיק שבשליטת ריצ'רד ברנסון וענקית הלואו-קוסט האירופית Wizz Air. קבוצת לופטהנזה (הכוללת את חברת-האם הגרמנית ואת סוויס השווייצרית, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס הבלגית) השעתה בשלב זה את הטיסות עד 10.11.24. חברת הלואו-קוסט שבבעלותה, Eurowings, השעתה את הטיסות עד סוף נובמבר.
|
|
|
|
+הטיסה הראשונה של אייר חיפה המריאה מנתב"ג
|
11:13 30/09/24 | מירב ארד |
אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, ביצעה היום (שני) בהצלחה את הטיסה המסחרית הראשונה שלה. הטיסה, שהייתה מלאה לחלוטין, המריאה מנמל התעופה בן-גוריון לנמל התעופה הבינלאומי רמון, בהתאם להנחיות מיוחדות עקב המצב הביטחוני.
החברה, שקיבלה לאחרונה את רישיון ההפעלה המבצעי מ משרד התחבורה, מפעילה כעת שתי טיסות יומיות מנתב"ג לאילת במחיר היכרות של 99 שקל לכיוון, לא כולל טרולי. פעילות זו צפויה להימשך עד ערב יום כיפור, 11 באוקטובר.
לאחר יום כיפור וכפוף למצב הביטחוני ולאישור הגורמים הרלוונטיים, תתחיל אייר חיפה את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי חיפה. הטיסה הראשונה מחיפה לאילת מתוכננת ליום א’, 13 באוקטובר, ואילו הטיסה הראשונה מחיפה לקפריסין מתוכננת ליום ב’, 14 באוקטובר.
המחירים ההתחלתיים המוצעים לטיסות מחיפה הם 139 ש”ח לכיוון לאילת ו-64 דולר לכיוון לקפריסין.
|
|
|
|
טיסת הבכורה של אייר חיפה [צילום: אייר חיפה]
|
|
|
|
|
|
|