|
|
שם הסיפור כאן הוא עשיית כסף גדול, הן מצד סוחרי נדל"ן והן מצד סוחרי סמים, המעוניינים לשבץ יהודים בכלכלת הסמים האיזורית, על-ידי הושבתם בגדה.
יש כמובן לגנות כל אנטישמיות, אך אין קשר בין דבריו של הכותב לבין אנטישמיות. אנשים בעלי לב בעולם פשוט מתנגדים לזוועת הנדל"ן והפשעים הללו - שהרי, גניבת והפקעת הנדל"ן והאינטרסים של הסחר הגדול בסמים, "מחייבים" דיכוי, התעמרות ורצח של בעלי הנכסים הקרקעיים הללו - תושבי השטחים הערביים.
מעשי נבלה מסואבים כאלה, אכן יוצקים שמן על גלגלי האנטישמים, ומביאים אותם לשכנע את דעת הקהל הרציונלי בעולם - שישראל נושאת חלאות אנוש מהקשים בעולמנו. כיהודי, אין לי כל חשק לפגוש שוב, אני, משפחתי, קרובי וידידי, את הזעם הרצחני האנטישמי, בגלל מעשי התעוב של הנבלים חסרי הגבולות בקרב עמנו, המעוררים את זעמו הרצחני של הגוי הישר כסרגל שאצלו אין חוכמות, ומביאים לו את הסעיף לראש. (נבלים מסוג הקאפואים ומשתפי הפעולה היהודים הרבים עם הנאצים, שבדומה לתאוותנות לממון קל וכוחניות הביבים של בעלי תורת המקל הגדול כיום, הזדהו עם הצורר, לבשו מגפים שחורות ופרטי לבוש נאציים בגטו וורשה ובגטאות אחרים - ראה תעוד בנושא בהוצאת קיבוץ לוחמי הגטאות ואונ' חיפה)
תאוות הבצע והפרע לשמם של בעלי תורת המקל הגדול, נחשפת בשלבה הראשוני, בטרם למדה להסוות את עצמה במלל צדקתני, בסרטים דוקומנטריים משנות ה-80 למשל, כגון תעוד הפקעת אדמות בסילואן, ירושלים המזרחית. בסרטים אלה ניתן לצפות במחזות זוועה, כגון, טירה של פלשתיני אציל נפש, שמשפחתו ישבה שם מאות שנים, שהופקעה ברמייה על-ידי עמותת-פרע: הערבי עדיין ממשיך להתגורר שם (ומצהיר שיהיה שם עד מותו, כבני משפחתו לפניו במשך מאות שנים), אך בחדרים אחרים ובחצר מתגודדים ומכרכרים בפראות טיפוסים אנושיים ביזריים ודוחים עד כדי קבס, בעלי זקני פרע, תוך מעין שירה-יבבה בגרון ניחר, במשהוא שנראה כמו סגידה למולך הדמים. באותה תקופה אולמרט, שמעשי שחיתות שלו נחשפים כיום, גיבה את הפקעת הקרקעות הללו. גם שרון, המפקיע הגדול, נחשף בערוב ימיו כקשור בעסקות שוחד וכמתגודד עם נוכלי הימורים מסוג מרטין שלאף.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
סילואן ואולמרט-שרון
|
|