גידול של 12% בהכנסות קבוצת טבעול בשנת 2001. נתונים אלו הוצגו על-ידי מנכ"ל טבעול, גדי קפלן במסגרת מפגש מנהלי מפעלים בקיבוצים שערכה ברית פיקוח ואיגוד התעשיה הקיבוצית.
מנכ"ל טבעול, גדי קפלן הציג במפגש את התוצאות העסקיות של קבוצת טבעול בשנה הקודמת, ומהם גידול של 12% בהכנסות בשנת 2001. הקבוצה מעסיקה כ-1000 עובדים. הגידול בהכנסות נשען על גידול פנימי בפעילות חברות הקבוצה בתחומי העיסוק הקיימים והרחבת הפעילות של החברות תוך הישענות על המותגים המוכרים. לדברי קפלן, מטרת הקבוצה היא להגיע לקצב צמיחה של 15% בשנה בממוצע ולהכפיל את היקף הפעילות בתוך 4-5 שנים.
לדברי קפלן, דווקא תקופת משבר היא הזדמנות לגיוס אנשים, ביצוע מהיר וממושמע של החלטות, בניית תוכנית פעולה הנשענת על צמיחה וגיבוש חזון הרואה למרחוק.
איציק קנטור, מייסד מפעל פלסאון, התייחס בדבריו להתמודדות חברות בשוק תחרותי. לדבריו, כדי שהחברה תרוויח לאורך זמן, לא די בהשגת יתרון תחרותי, אלא עליו להיות בר הגנה מול המתחרים.
קנטור התייחס לנושא שיווק מוצרים בחו"ל ואמר שהמפעל הישראלי חייב לשלוט בחברת השיווק ולהיזהר מלהיות נתון בידיו של הסוכן. הדרך המועדפת היא הפעלת משרד של המפעל בחו"ל, עם אנשים מקומיים, או לחילופין עבודה עם מספר סוכנים.
הכלכלן הראשי בבנק לאומי, גיל בפמן, הציג בפני המשתתפים תחזית אופטימית לשנת 2003, לפיה הצמיחה בשנה הבאה תגיע ל-3%. התחזית נשענת על עליה במדד הרכש בארה"ב. על-פי הניתוח, העליה במדד הרכש בארה"ב תביא לחידוש הצמיחה בישראל בתחילת השנה הבאה.