הרינג' רובר היוקרתי של חברת לנד רובר עבר מתיחת פנים שתצעיר ותצעיד אותו לקראת שנת 2007. השינוי הבולט ביותר לעין הוא המנוע החדש שעתיד לתפוס את מקומו של מנוע ה- TD6 ששרת אותו עוד בתקופה בה לנד רובר הייתה בבעלותה של חברת ב.מ.וו לפני אי אלו שנים.
בניגוד למנוע המיושן המוחלף, המנוע החדש מצויד בטכנולוגיה דוגמת צמד מגדשי טורבו עם גיאומטריה משתנה וככזה הוא גם מציג שיפור רציני בכל האספקטים שלו. זה מתחיל בהספק שצמח ל- 272 כ"ס, ממשיך במומנט שזינק ל- 65.3 קג"מ ומסתיים בהבטחה לזיהום מופחת, צריכת דלק זהה למרות העלייה בהספק והשתקה יעילה של רעשי המנוע.
מובן שגם תחום הביצועים השתפר פלאים והמהירות המרבית עלתה ל-200 קמ"ש כשאת מחצית הדרך, 100 הקמ"ש, תשיג המכונית בזמן של 9.2 שניות. אגב, מכיוון שבלנד רובר כן מייעדים לרינג' גם חיים לא קלים בשטח, מצויד המנוע במערכת שימון מיוחדת המסוגלת להמשיך ולשמן את מכלולי המנוע ללא תלות בזווית בה נמצא הרכב.
המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה מבית ZF. מלבד המנוע החדש עברה כל סדרת הרינג' עידכון, דוגמת שילובה של מערכת הטריין ריספונס הקיימת בדיסקברי וברינג' ספורט ומאפשרת לנהג לבחור מבין חמישה מצבים בהתאם לאופי הקרקע וסגנון הנסיעה (כביש, חול, בוץ וכו').
עוד יוצע ברינג' המחודש גם דיפרנציאל מרכזי אלקטרוני (E-diff) בכל הדגמים כשהדיפרנציאל האלקטרוני האחורי יוצע כציוד תקני עם מנוע הבנזין המוגדש וכאופציה עם מנוע הבנזין האטמוספרי והדיזל. את רשימת השינויים סוגרות כריות אוויר חדשות (מיקום ומבנה), עיצוב פנים מחודש, בלם חניה אלקטרוני, שדרוג של מערכות המיזוג, שיפור של מערכת הקול, מושבים עם חימום וקירור ועוד.