לאחר ששטראוס-עלית עשתה היסטוריה
וקנתה ברייק שלם של פרסומות בגמר "כוכב נולד", הודיעה כעת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים - קוקה-קולה, כי רכשה את ברייק הזהב של תוכנית הגמר "רוקדים עם כוכבים", שתשודר ביום שני במסגרת שידורי רשת.
בברייק הזהב תעלה קוקה-קולה עם הקמפיינים של - COCA-COLA LIVE קונצרט הרוק הייחודי הגדול בחיפה, למשקאות החלב של טרה במיני קרטונית המועשרים בסידן + ויטמין D ול- you - סדרת משקאות היוגורט של טרה עם התוספים הבריאותיים.
COCA-COLA-LIVE הוא קונצרט הרוק המתקיים כמופע הצדעה ענק לצפון ויכלול 16 שעות רצופות של מוזיקה, בהשתתפות מיטב האמנים והוא צפוי לארח כ- 40,000 מבקרים. הקונצרט ייערך ב- 21.9 במתכונת וודסטוק, בהשתתפות בית הבובות, מוקי, אביב גפן, משינה, נינט, היהודים, עברי לידר, עידן רייכל, שי גבסו, הראל מויאל, אייל גולן, דין דין אביב, הדורבנים וסינרגיה.
קמפיין טום וג'רי של טרה הינו סרטון אנימציה ייחודי, תלת- ממדי, למשקאות החלב במיני קרטונית המועשרים בסידן + ויטמין D בכיכובם של החתול והעכבר טום וג'רי. הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום JWT, קונטרא הפקות ו- hands up, ובשיתוף עם חברת LDI, נציגת Warner Bros בישראל בתחום הזכיינות והפרסום.
קמפיין you לסדרת משקאות היוגורט של טרה עם התוספים הבריאותיים, מהווה חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי. הקמפיין תחת הסיסמא "הרגשה שכולה אנרגיה" באמצעות משרד הפרסום JWT עלה לראשונה לשידור בחצי הגמר של כוכב נולד ומציג את ערכי הקונספט You: אנרגיה ובריאות. את הקמפיין מובילות דמויות נשיות מאויירות המופיעות על גבי בקבוקי משקאות היוגורט you כשהן עוסקות בפעילויות גופניות מגוונות, ולכל אחד מהטעמים מותאמת הדמות והתוסף הייחודי.