הוצאת מפה שברה השנה את השיא של כל הזמנים במכירות ספרים לשוק המוסדי בתקופת החגים. במהלך ראש השנה מכרה מפה ספרים בהיקף של כ- 2.2 מיליון שקלים. מדובר בגידול של 37% לעומת שנה שעברה, בה הגיעו המכירות לשוק המוסדי בראש השנה ל- 1.6 מיליון ש"ח.
לדברי חיים אזאצ'י, סמנכ"ל השיווק של מפה: "השנה היינו עדים לתופעה יוצאת דופן. בעלי חברות מכל תחומי המשק החליטו להתגייס למאמץ הלאומי לשיקום הצפון אחרי המלחמה והעניקו ללקוחות ולספקים שלהם ספרים שמטרתם עידוד התיירות - בארץ בכלל ובצפון בפרט".
כך למשל רכש בנק לאומי כ- 50,000 ספרונים שעוסקים בטיולים בצפון, חברת התרופות פרינג רכשה 1,500 עותקים של הספר "צימרים 2006: מומלצי מפה" לחלוקה לרופאים (חלק גדול מהספר מוקדש לצימרים בצפון), חברת סלקום רכשה 5,500 ספרים, וביניהם ספר הצימרים והספר "רק ימים טובים", שמוקדש בחלקו הגדול לטיולים בצפון.
הוצאת מפה, המתמחה בספרים בתחום תיירות הפנים, הנופש והפנאי, עורכת פעילות שיווקית נרחבת בשוק המוסדי. כשליש בלבד מן ההכנסות ממכירות ספרים של ההוצאה מקורן בחנויות הספרים, וכשני שלישים מן ההכנסות - בשיווק הישיר ולשוק המוסדי. החברה מדווחת, כי מהספר "רק ימים טובים" נמכרו בחנויות 1,305 עותקים, ואילו בשוק המוסדי נמכרו עד כה 35,721 עותקים; מן הספר "129 סיבות טובות לצאת מהבית" נמכרו עד היום בחנויות 12,234 עותקים, ובשיווק המוסדי - 40,725 עותקים.