חברת הסלולר פלאפון העלתה בחצות (ג', 2.1.07) את המחירים, ויש מי שאינם נותנים למהלך לעבור בשקט. "נגמרו ימי הפראיירים", אמר פעיל הצרכנים, אבינועם מגן, שיזם הפגנה סלולרית נגד החברה, שהעלתה את התעריפים בשיעור ממוצע של כשני אחוזים וחצי.
התעריפים אומנם הועלו לכ-40% מלקוחות החברה, אך לא רק הם יכולים להצטרף להפגנה, בה מבטיח מגן שלא יצטרכו לחפש חנייה. היוזמה של אבינועם מגן הינה להציף, פשוטו כמשמעו, את מוקדי שירות הלקוחות של חברת פלאפון בשיחות. הוא קרא ללקוחות להתקשר בשיחת חינם לפלאפון על-חשבונה למוקדים שמספריהם כוכבית 122 וכוכבית 166, ולתבוע הסברים על הייקור, שלדבריו נועד לכסות את אי הרווחים כתוצאה מהרגולציה אותה מנהיג משרד התקשורת להפחתת דמי הקישוריות ולהנהגת החיווי הקולי.
מגן משער כי על-מנת לפייס את הלקוחות עשויה חברת פלאפון לתת מחוות והטבות משתלמות ומשמעותיות.
מפלאפון נמסר בתגובה כי צר לחברה על כך שהצפת מוקדי השירות בשיחות-סרק תפגע בשירות שיינתן ללקוחות החברה, שיבקשו מענה ושירות.
המסלולים יתייקרו בכמה ממסלולי הפעילות, אך ההתייקרות לא תחול על לקוחות חדשים שהצטרפו לחברה בשלושת החודשים האחרונים. מחברת פלאפון נמסר, כי אין כוונה לייקר את השיחות ללקוחות חדשים שהצטרפו בשלושת החודשים האחרונים. משלוח מסרונים (SMS) לא יתייקר, וכן לא הודעות MMS.
נזכיר, כי בתחילת שנת 2005 היתה בישראל מחאה סלולרית מסוג אחר, כאשר לקוחות כל חברות הסלולר
נמנעו מלהתקשר בתאריכים קליטים שנבחרו. מאבק זה לא הוכתר בהצלחה, לאחר שרבים בציבור לא הצליחו "להתאפק" והמשיכו לבצע שיחות ממכשירי הסלולר הניידים. זרז נוסף לכישלון המאבק הצרכני אז היה ההסתרה שנקטו חברות הסלולר באשר לדיווח על רמת השיחות שהיתה באותם תאריכים, וכך גווע מאבק.
לחברת פלאפון כ-2.4 מיליון מנויים. הרווח השנתי הנקי – כ-400 מיליון שקלים בשנה. ברבעון השלישי השנה – רווח נקי של כ-97 מיליון ש"ח - גידול של 57% לעומת אותו רבעון אשתקד. החברה העלתה מחירים, בפעם הקודמת בפברואר 2006.